Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Level is a competitive tournament for all you gamers that want to experience the best that Battlefield 3 has to offer. Some of you may think that is 16v16 Operation Métro Rush. If so, perhaps you should turn in your Battlefield Certificate and pursue a career as Skid Loader Operator. Battlefield 3 is about the large scale battles.

You said you wanted better teammates. More teamplay. Better opponents. VoIP. We took these concerns to heart. And we made Level. A Battlefield 3 community for those of you that enjoy competitive 32vs32 matches, high caliber friends and foes, and the most fun, chaotic, and exhilirating experiences Battlefield 3 and gaming in general has to offer.
Hoop dat ik erbij mag. oOo

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ik stop maar met het spelen van BF3, ik had zojuist een k/d onder 1, weet iemand nog een leuk spel waar je niet 1337@mp3 hardcore gamer hoeft te zien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 00:09
Wat is er episch aan een potje waarbij je een goede k/d gehaald hebt.
Volgens mij is het juist bedoeld om als team goed te spelen en de overwinning als team binnen te halen.
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:52:
[...]

Waar slaat dat op???
En waarom is dat trouwens je meest epische rondje ooit??
Die scores zien er niet bepaald "episch" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
hidra000 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:36:
Wat is er episch aan een potje waarbij je een goede k/d gehaald hebt.
Volgens mij is het juist bedoeld om als team goed te spelen en de overwinning als team binnen te halen.

[...]
Ja maar daarom vroeg ik het ook, want aan Pyk0w zijn verhaal te horen werd er geen overwinning als team binnen gehaald... 8)7

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:44:
[...]

Ja maar daarom vroeg ik het ook, want aan Pyk0w zijn verhaal te horen werd er geen overwinning als team binnen gehaald... 8)7
Epische match omdat we zo hard werden ingemaakt dat ik me eigenlijk kapot heb zitten lachen met me clanmaat, hoe sommige spelers spelen zonder te revive, ammo/health droppen of met een tank kunnen rijden en op een meest belachelijke manier dood gingen.
Als je de chatlogs mee leest snap je wat ik bedoel met episch, want iedereen in mijn team zat te zeuren dat er hackers waren in het andere team.

9 van de 10x zijn het van die spelers die een slechte KD hebben die rond gaan schreeuwen dat er hackers zijn en dan de chat vol spammen met !votekick en niet in de gaten hebben dat ze zelf de oorzaak zijn.
Daarom ook mijn opmerking hierover.
QPeter schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:30:
Ik stop maar met het spelen van BF3, ik had zojuist een k/d onder 1, weet iemand nog een leuk spel waar je niet 1337@mp3 hardcore gamer hoeft te zien? 8)7
nou in BF3 hoef je ook geen hardcore gamer te zijn.
Alleen maar logisch nadenken en niet denken dat je run and gun kunt spelen zonder enige support te leveren.daar is CoD voor bedoelt. KD onder de 1 zegt meestal dat je foute beslissingen neemt en als 20 spelers of meer dat in jou team doet, hoor je iedereen het zelfde zeggen

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 20-10-2012 19:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:30:
Ga je diep schamen. :+
Oh en dit is misschien wat voor je aangezien je er toch niks van bakt.

[Multi] Call of Duty: Black Ops 2

Moet je wel waarschuwen dat de kans op cheaters bijzonder hoog is in dat spel. Iets met gebrek aan adminrechten, mogelijkheid om servers te huren. Snap je denk ik wel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

2 Vragen.

@DanielWW2, ik snap niet precies wat colourcorrectie 'uit' voor een effect heeft, staat het nu altijd aan en wat zijn daar dan de voordelen van? Sorry, ben een BF3 speler van het eerste uur, maar niet zo technisch wat het spel betreft ;)

2de. Ik heb soms het idee dat ik als enige alles geef om een flag te capturen of iemand te reviven, kost wat kost. Ik heb daar enorm veel plezier aan om in teamverband iets te presteren. All for one, one for all. Alleen krijg ik nooit het idee dat het andersom ook zo is. Als ik Assault speel zorg ik altijd dat ik bij squadmembers blijf en ren ze in den treure na omdat ik ze gewoon - als er wat gebeurd - wil reviven. Lijkt me ook een keer leuk dat ik mensen tegen kom die net zo spelen als ik. Zijn er mssn servers waar echte teamplayers meer aanwezig zijn dan op anders servers, of moet ik dan in een clan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:52:
2 Vragen.

@DanielWW2, ik snap niet precies wat colourcorrectie 'uit' voor een effect heeft, staat het nu altijd aan en wat zijn daar dan de voordelen van? Sorry, ben een BF3 speler van het eerste uur, maar niet zo technisch wat het spel betreft ;)

Let the images speak for itself. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal we aan mij liggen maar voor Metro vind ik het geen verbetering. We gaan dan van blauw naar bruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Wordt het straks dan standaard meer 'kleur', of is dat een optie dat je meer 'kleur' wilt?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Leuk ik word net van de GoT TDM server gekicked? en waarom?
Game disconnected: you were kicked from the game.

Edit:
Rejoin ik om te vragen naar de reden... Reden was ruimte maken voor clanmembers, en dan kickje iemand (mij) die 70-28 staat... Ja altijd hier zeuren over badadmins maar die van GoT... 8)7

Killerbeuker / Pyk0w ik zou hier wel een verklaring voor willen hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door QPeter op 20-10-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:15:
Wordt het straks dan standaard meer 'kleur', of is dat een optie dat je meer 'kleur' wilt?
Optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
Ben tegenwoordig erg bezig met de SPAS-12, heerlijk wapen icm. slug kogels!

Dit potje ging ook heel lekker met de SPAS:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/46404680/1/

[ Voor 28% gewijzigd door neonite op 20-10-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ah, ben benieuwd, die blauw filter geeft wel een grauw/deprie sfeertje, ben benieuwd hoe dat kleurrijke eruit ziet. Hopelijk niet té vrolijk ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:16:
Leuk ik word net van de GoT TDM server gekicked? en waarom?
Game disconnected: you were kicked from the game.

Edit:
Rejoin ik om te vragen naar de reden... Reden was ruimte maken voor clanmembers, en dan kickje iemand (mij) die 70-28 staat... Ja altijd hier zeuren over badadmins maar die van GoT... 8)7

Killerbeuker / Pyk0w ik zou hier wel een verklaring voor willen hebben.
Grach04 / Gwar04 heeft jou perongeluk gekicked door de webbrowser refresh van rconnet.
Bvk gaat hem hierop aanspreken, dat hij ingame command moet gebruiken om dit probleem te voorkomen.
Excuses names de admins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Rudios schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:49:
Ah, ben benieuwd, die blauw filter geeft wel een grauw/deprie sfeertje, ben benieuwd hoe dat kleurrijke eruit ziet. Hopelijk niet té vrolijk ;)
Zie de filmpjes hier boven als je benieuwd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Heb ik gezien, bedoel de ingame ervaring ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hmm wat ik kan zien in het filmpje vind ik het net iets te fleurig worden, dat grauwe heeft een beetje realistich effect. Met de nieuwe kleuren lijkt het net Farcry. Terwijl in FC had je ook al kleur opties, default, paradise en realism als ik het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Bulls schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:24:
Hmm wat ik kan zien in het filmpje vind ik het net iets te fleurig worden, dat grauwe heeft een beetje realistich effect. Met de nieuwe kleuren lijkt het net Farcry. Terwijl in FC had je ook al kleur opties, default, paradise en realism als ik het goed herinner.
Klopt en je had ook nog Cartoon :) Ik vind het stukke beter zonder blue filter/color grading. Maar iedereen zijn ding en smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Rudios schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:15:
Het is niet meer kleur, het is 'neutraler'. In BF3 zit een color grading filter wat er voor zorgt dat alles blauwer wordt. Dat kun je straks uitzetten.

Ik gebruik nu trouwens ook Realmware's BF3 Colour Tweaker, maar het is wel irritant dat je alles per map moet instellen. Ik zou graag gewoon met 1 schuifje de saturation iets omhoog willen gooien.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
QPeter schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:27:
[...]

Klopt en je had ook nog Cartoon :) Ik vind het stukke beter zonder blue filter/color grading. Maar iedereen zijn ding en smaak :)
Als ze dat blauwe filter maar niet uit Death Valley halen, anders lijkt het net alsof het dag is in die vallei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is het toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had echt geen zin om serieus te spelen dus ik dacht, laat ik eens gaan rondrennen met de PP2000 for the lolz. Resultaat, meeste kills gemaakt. oOo (nu al vier keer op rij)

http://battlelog.battlefi...how/46813537/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/46814586/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/46815911/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/46817584/1/184991456/

:+

[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
PP2000 is best lekker wapen hoor! Aardig accuraat en een grote mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:31:
[...]

Als ze dat blauwe filter maar niet uit Death Valley halen, anders lijkt het net alsof het dag is in die vallei.
Afgezien van dat is het wel een meesterlijke map moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:58:
PP2000 is best lekker wapen hoor! Aardig accuraat en een grote mag :D
Dit was alleen nog zonder die mag. Accuraat is die wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Het is toch niet dag?? :'(
Er is zelfs een volle maan (ookal kan dit ook overdag...).
Death Valley is de enigste map waarbij ik dat blauwe filter mooi vind, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Vind de map er sfeervoller uitzien met die blauwtint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:47:
[...]

Death Valley is de enigste map waarbij ik dat blauwe filter mooi vind, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Zie het maar als vroege ochtend als de maan er nog is. ;)
En tegen die tijd weten wel allang of PB er iets tegen gaat doen tegen de colour tweaker. DICE valt eigenlijk ook af omdat tussen de regels er eigenlijk gezegd word dat we het nu te druk hebben met BF4 om mensen te gaan opsporen en bannen voor wat kleur. (en dat ze het geen f*ck kan schelen)
En PB gaat kennelijk ook alleen maar over de echte anti cheat. Volgens mij is die colour tweaker gewoon 100% safe. Hou je Death valley toch lekker blauw. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:53:
[...]

Dat is geen PP2000. ;)
En het laatste potje heb ik alsnog meer kills. :+
Schade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Net een heerlijk potje op Seine Crossing (http://battlelog.battlefi...how/46817195/1/237887550/).
Ben eigenlijk blij dat ze op de server waar ik altijd speel terug zijn gegaan naar de Vanilla maps, vond AK leuk voor een tijdje maar kan er nu helaas niet meer erg veel van genieten.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:31:
[...]

Death valley is donker blauw zonder dat filter, het licht blauwe is dan weg.
Het is veel zachter in plaats van dat gloeiende wit overal.
DanielWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:51:
[...]

Zie het maar als vroege ochtend als de maan er nog is. ;)
En tegen die tijd weten wel allang of PB er iets tegen gaat doen tegen de colour tweaker. DICE valt eigenlijk ook af omdat tussen de regels er eigenlijk gezegd word dat we het nu te druk hebben met BF4 om mensen te gaan opsporen en bannen voor wat kleur. (en dat ze het geen f*ck kan schelen)
En PB gaat kennelijk ook alleen maar over de echte anti cheat. Volgens mij is die colour tweaker gewoon 100% safe. Hou je Death valley toch lekker blauw. :+
Onderschat dice niet, als ze game file tweaking een security issue vinden dan wordt deze zo snel mogelijk gerepareerd en de officele uitspraak dat dice op battlelog heeft gezet geld nog steeds.
Mikael Kalms heeft ook nog eens herhaaldt dat veranderen van game files niet is toegestaan, dat er dus een color grading optie aan bf3 wordt toegevoegd verandert daar niets aan.

[ Voor 57% gewijzigd door NLsandman op 21-10-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Net een heel mooi potje gehad. Ik zuig meestal in grote air maps op conquest, maar het ging hier wel lekker: http://battlelog.battlefi...how/46858659/1/352205202/

Die limbo17 van de tegenstander intrigeerde me dus ik denk ik bekijk z'n profiel. En wat ik al vermoede was waar, een typische "sniper". http://battlelog.battlefi...bo17/awards/350843335/pc/ Ok hij was heel erg scheel met ze m98b. Hij heeft me alleen maar met ze sidearm genakt omdat hij bijna naast me stond en nog niet een headshot kon schieten.

Maar wat me na het zien van ze profiel het meest opviel. Hoe kan iemand die 77uur met een recon heeft gespeeld, 0 motion sensor assist ribbons hebben. Helemaal niets. Typische loner dus. Ik had alleen verwacht dat op basis daarvan hij een shitload m320 kills zou hebben, maar dat is dus niet zo. Ah well, he lost for staying prone on a montain :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Net even een potje 24 man Rush gedaan (defenden op Tehran Highway) en dat beviel me echt goed.
Heb het idee dat allemaal wat lekkerder loopt met 24 man (als in: gameplay, niet performance).
Je vecht meer man op man, elke man die je killed maakt echt uit dus je kan in je eentje meer uitmaken.
24 man beviel zo goed dat ik daarna nog een potje 24 CQ Noshar Canals gespeelt heb, was ook erg leuk!

Hebben meer mensen het idee dat het spel misschien wel veel leuker is met de non 64 player gamemodes? Misschien is het toch meer richting de 24/32 ontworpen of is het iets persoonlijk?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Rynji schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:49:
Net even een potje 24 man Rush gedaan (defenden op Tehran Highway) en dat beviel me echt goed.
Heb het idee dat allemaal wat lekkerder loopt met 24 man (als in: gameplay, niet performance).
Je vecht meer man op man, elke man die je killed maakt echt uit dus je kan in je eentje meer uitmaken.
24 man beviel zo goed dat ik daarna nog een potje 24 CQ Noshar Canals gespeelt heb, was ook erg leuk!

Hebben meer mensen het idee dat het spel misschien wel veel leuker is met de non 64 player gamemodes? Misschien is het toch meer richting de 24/32 ontworpen of is het iets persoonlijk?
rush is ontworpen voor max. 32 players

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ye-roon schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:39:
Net een heel mooi potje gehad. Ik zuig meestal in grote air maps op conquest, maar het ging hier wel lekker: http://battlelog.battlefi...how/46858659/1/352205202/

Die limbo17 van de tegenstander intrigeerde me dus ik denk ik bekijk z'n profiel. En wat ik al vermoede was waar, een typische "sniper". http://battlelog.battlefi...bo17/awards/350843335/pc/ Ok hij was heel erg scheel met ze m98b. Hij heeft me alleen maar met ze sidearm genakt omdat hij bijna naast me stond en nog niet een headshot kon schieten.

Maar wat me na het zien van ze profiel het meest opviel. Hoe kan iemand die 77uur met een recon heeft gespeeld, 0 motion sensor assist ribbons hebben. Helemaal niets. Typische loner dus. Ik had alleen verwacht dat op basis daarvan hij een shitload m320 kills zou hebben, maar dat is dus niet zo. Ah well, he lost for staying prone on a montain :)
En nu moet hij naar de kerk van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:40:
famas kan nog best wel ene leuk wapen zijn om een keer op te pakken in TDM.
Alleen alles op mid of long range is al een drama met het wapen
http://battlelog.battlefi...how/46805456/1/172685289/
Battlereport toont dat je meeste kills had met de KH2002 ? :p
Famas heeft zo een felle recoil, niet normaal! In CQ maps idd wel dodelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Battlereport toont dat je meeste kills had met de KH2002 ? :p
Famas heeft zo een felle recoil, niet normaal! In CQ maps idd wel dodelijk!
oeps verkeerde, wapen lijkt veel op elkaar.
andere had ik inderdaad famas (moest nog master dog tag halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:19:
Onderschat dice niet, als ze game file tweaking een security issue vinden dan wordt deze zo snel mogelijk gerepareerd en de officele uitspraak dat dice op battlelog heeft gezet geld nog steeds.
Mikael Kalms heeft ook nog eens herhaaldt dat veranderen van game files niet is toegestaan, dat er dus een color grading optie aan bf3 wordt toegevoegd verandert daar niets aan.
Ik ga het niet installeren voor de zekerheid maar ik geloof niet dat DICE echt tijd gaat besteden om de colour correction nog te stoppen. Over ongeveer een maand zal die commandline er al zijn vermoed ik en via de MD5tool word er al gekicked tegen de file tweaker die de echte schade kan aanrichten. En als DICE echt wil ingrijpen dat zie ik ze niet bannen puur om PR redeneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

w00t00w schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Shit, snel er even in ge-edit :+ Maar serieus, het stond er wel in, maar wellicht wat te verborgen: zal het de volgende keer bold, in uppercase en font-size 30 pixels plaatsen, speciaal voor jou ;)

O/t: Is er al ergens een datum voor die color grading update gelekt? Kan niet wachten!
Haha, lol, reageerde ik niet snel genoeg :o ?
Anyway, we begrijpen elkanders punten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach met me clan Dutchbest spelen we volgende week zondag tegen dezelfde gasten als de funwar match met Tweakers, wat we toen gewonnen hadden met 3 - 1 ;)
Zou mij benieuwen of ze wat versterking hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:47:
[...]
Vroege ochtend. DICE kan het wel een "night map" noemen, maar ik vind dat echt geen nacht hoor.

Ik gebruik nu ook gewoon die Colour Tweaker. Je kunt er niet voor geband worden, hoogstens gekickt wegens een MD5 mismatch.

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 21-10-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Compizfox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:32:
[...]

Vroege ochtend. DICE kan het wel een "night map" noemen, maar ik vind dat echt geen nacht hoor.
Ik vind het bovendien ook geen ochtend. Het is simpelweg net allemaal even te blauw. Niet dat dat bij deze map echt "lelijk" is, maar ik zou 't best eens zonder het blue filter willen zien (die is ongetwijfeld al eens langsgekomen), om te kijken of het dan een betere ochtend voorstelling is.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Compizfox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:32:
[...]

Ik gebruik nu ook gewoon die Colour Tweaker. Je kunt er niet voor geband worden, hoogstens gekickt wegens een MD5 mismatch.

Dan lijkt het me meer begin van de avond.

Eigenlijk is het geen van allen, in het eggie heb je zowel overdag, 's nachts, 's ochtends als 's avonds niet zo'n vaag blauw filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ga waarschijnlijk dinsdag deze game kopen. Alleen ben benieuwd of die op mijn pc kan draaien i3 350 3,2 ghz en een 5750 512mb kaart en 2gb geheugen. Iemand ervaring met een soort gelijke pc of slechter? Want anders kan ik hem beter niet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
afca123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:11:
Ga waarschijnlijk dinsdag deze game kopen. Alleen ben benieuwd of die op mijn pc kan draaien i3 350 3,2 ghz en een 5750 512mb kaart en 2gb geheugen. Iemand ervaring met een soort gelijke pc of slechter? Want anders kan ik hem beter niet halen
2 GB werkgeheugen??
Dat lijkt me zowieso niet voldoende om BF3 soepel te draaien.
4 GB is wel het minimale lijkt me.

Wat Pykow zegt dus.
Ik zit nu op Neushaar kanalen TDM en BF3 alleen gebruikt al meer dan 1 GB werkgeheugen.
Dus met 2 GB red je het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-10-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
afca123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:11:
je videokaart is veelste slecht om de game te draaien, je moet minimaal 1GB vRam hebben.
Daarna maar 2GB interne geheugen en minimaal is toch wel 4 aan te raden en dan heb ik het nog niet eens over je i3 processor.

Ik raad je niet aan om deze game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Dat is dan flink balen. Had wel gedacht dat het kon. Verandert dan wel veel in 2 jaar. 2 jaar geleden kon ik alles met gemak trekken. Zie net in een benchmark dat het ongeveer 25-30 fps.

[ Voor 16% gewijzigd door afca123 op 21-10-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
afca123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:23:
Dat is dan flink balen. Had wel gedacht dat het kon. Verandert dan wel veel in 2 jaar. 2 jaar geleden kon ik alles met gemak trekken
Twee jaar geleden kon je waarschijnlijk het meeste trekken, niet alles. BFBC2 was denk ik ook al krap geworden. Je GPU en CPU zijn wel voldoende voor low in BF3, ram is echt heel erg krap. Alleen de vram voor de GPU is echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik raad trouwens ook niet aan om BF3 proberen te recorden met trage 5400RPM-bagger schijven.
Wou nog wat laatste footage zien te filmen omdat ik nog een oud projectje voor een montage heb liggen maar m'n HDD's doen nog k*tter dan eerst.
Toen BF3 net uit was was het al tergend om footage te krijgen omdat m'n game constant ging haperen als ik aan het recorden was.
Daardoor kon ik amper nog spelen, wat natuurlijk niet helpt als je bijvoorbeeld een mooie killstreak o.i.d. wilt recorden.
Wss maak ik het gewoon af met de footage die ik nu heb want ik kan nu echt niks meer.
Misschien eens tijd om een snellere schijf te halen zodat ik daar op kan recorden.
Kan ik na het recorden de clips wel overzetten naar die tragere schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

@danielWW waar had je die guide weg over snipers en scope/drop off kan het niet zo snel vinden.

En eindelijk naar 700 uur spelen ook de No-life Colonel 100 Gehaald *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:54:
@danielWW waar had je die guide weg over snipers en scope/drop off kan het niet zo snel vinden.

Geen idee. En aangezien de topic search dood is ga ik niet zoeken.
Oh en sh*tbucket. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
beuker19 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:54:

Heb je de emmer al gevonden??
Wel eerst even oppoetsen hè.
d:)b

Hebben ze de topic search eruit gesloopt ofzo?? ;w
Laatst wou ik ook iets opzoeken maar zag topic search nergens meer staan.

[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-10-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:07:

Hebben ze de topic search eruit gesloopt ofzo?? ;w
Laatst wou ik ook iets opzoeken maar zag topic search nergens meer staan.
Ja. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Tweakers 7 is sws ruk, het is bijna net zo wit en vel als de zon in Battlefield 3 en de met ruimte tussen alles moet ik 80x scrollen en klikken om ergens bij te komen. Hopelijk komt er binnenkort een tweakers color tweaker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:04:
Tweakers 7 is sws ruk, het is bijna net zo wit en vel als de zon in Battlefield 3 en de met ruimte tussen alles moet ik 80x scrollen en klikken om ergens bij te komen. Hopelijk komt er binnenkort een tweakers color tweaker :+
Er is al behoorlijk was custom CSS beschikbaar. ;)
Heb er zelf ook een die de boel een beetje unf*cked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Nieuwe footage van Aftermath! Weet niet of het hier al was gepost.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_tk1J1Hntv4]

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Rhino? Is dat de new vehicle?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:42

InFamous

excommunicado

Jammer, de crossbow is niet te gebruiken als zipline als in BF2. Hopelijk komt dit er nog bij als upgrade, dit is ala cod style explosive bow.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Die crossbow lijkt een beetje op een opgevoerde M320 en nieuwe levels lijken me een paradijs voor C4 planters met al die smalle doorgangen.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

The_Marsmellow schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:58:
Die crossbow lijkt een beetje op een opgevoerde M320 en nieuwe levels lijken me een paradijs voor C4 planters met al die smalle doorgangen.
joepie dat wordt leuk voor c4-trolls zoals mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:32

D4NG3R

kiwi

:)

De CB is dus een soort grenade launcher? Jammer.. Ik had gehoopt op stealth gameplay, beetje als een sniper met silencer. Maar dan ook nog eens zonder een hoorbaar schot van dichtbij!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:30:
[...]
joepie dat wordt leuk voor c4-trolls zoals mij 8)
Heerlijk inderdaad. als je je regelmatig door C4 laat verassen doe je toch wat fout als runnybunny dus medelijden met m'n slachtoffer heb ik niet zo.
Leren dat je naast niet blind rondjes te rennen ook muren en plafonds moet checken op booby-traps hoort er allemaal bij in de BF3 academy of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Heerlijk inderdaad. als je je regelmatig door C4 laat verassen doe je toch wat fout als runnybunny dus medelijden met m'n slachtoffer heb ik niet zo.
Leren dat je naast niet blind rondjes te rennen ook muren en plafonds moet checken op booby-traps hoort er allemaal bij in de BF3 academy of life.
Of gewoon even doorbijten en als een echte vent daadwerkelijk een echt wapen te leren hanteren in plaats van lafjes vanachter mama's jurk een beetje gluren en op een knopje drukken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:32

D4NG3R

kiwi

:)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Of gewoon even doorbijten en als een echte vent daadwerkelijk een echt wapen te leren hanteren in plaats van lafjes vanachter mama's jurk een beetje gluren en op een knopje drukken.......

Ach C4 kan ook heel leuk zijn, veel leuker vind ik het als iemand in z'n eigen val trapt.

Kerel spammed heel een kamer vol met C4 en gaat vervolgens in een hoekje zitten. 1 granaat er in *boem* weg gebouw, weg vijand :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De truc van succesvol C4-boobytraps is ze in een doorgang aan te brengen en dan ee goeie reden veroorzaken voor mensen om je door die gang in de rug aan te vallen... dus eerst C4 poten, dán succesvol je M60 hanteren (de m27 is voor meisjes) en zodra je in de rug aangevallen wordt afdrukken.

Mannelijker en leuker dan als een Assault class een beetje easy-mode pruttelen met een m16 of m416. En zoals we pas bewezen hebben door hoogdravend debat1 is het ook beter voor je team2 - en als je vijanden in een voertuig zitten heb je ook weinig aan je medpack of m320, terwijl c4 dé oplossing voor álle ongewenste mobiliteit is.
D4NG3R schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Kerel spammed heel een kamer vol met C4 en gaat vervolgens in een hoekje zitten. 1 granaat er in *boem* weg gebouw, weg vijand :+ .
Je moet natuurlijk niet een hok volspammen, maar een doorgang en er zelf niet in gaan zitten. Als je dan beneden of om de hoek (afhankelijk van waar je stelling inneemt) voetstappen of granaten hoort, klik. En dan niet alleen het duidelijke hok, maar ook de toegangen daarheen meeblazen, zodat die bijdehandtjes om de hoek mee gaan is de truc. :*)

1 (dwz ik kreeg gelijk)
2 (alhoewel ik niet zeker weet waarom in dit geval het handiger is voor je team was er wel gezegd dat in Conquest64 suppot handiger was dan assault en dat ondersteunt mijn punt echt geweldig)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
Als iemand C4 op zijn buggie plant, dan moet je er een granaat heen gooien..geeft een leuk effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Iemand een change log wat ze gaan aanpassen in de 2 uur durende maintanance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
Petertje750 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:52:
Iemand een change log wat ze gaan aanpassen in de 2 uur durende maintanance?
Yes please. is er trouwens een topic bij de hand voor de got clan? ik moet zeggen dat ik tot nu toe enkel wat met vrienden heb gespeeld en die voor een groot deel vertrokken zijn waardoor ik het ook maar heb weggelegd in je eentje is bf3 nou niet echt spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

De truc van succesvol C4-boobytraps is ze in een doorgang aan te brengen en dan ee goeie reden veroorzaken voor mensen om je door die gang in de rug aan te vallen... dus eerst C4 poten, dán succesvol je M60 hanteren (de m27 is voor meisjes) en zodra je in de rug aangevallen wordt afdrukken.

Mannelijker en leuker dan als een Assault class een beetje easy-mode pruttelen met een m16 of m416. En zoals we pas bewezen hebben door hoogdravend debat1 is het ook beter voor je team2 - en als je vijanden in een voertuig zitten heb je ook weinig aan je medpack of m320, terwijl c4 dé oplossing voor álle ongewenste mobiliteit is.

Je moet natuurlijk niet een hok volspammen, maar een doorgang en er zelf niet in gaan zitten. Als je dan beneden of om de hoek (afhankelijk van waar je stelling inneemt) voetstappen of granaten hoort, klik. En dan niet alleen het duidelijke hok, maar ook de toegangen daarheen meeblazen, zodat die bijdehandtjes om de hoek mee gaan is de truc. :*)

1 (dwz ik kreeg gelijk)
2 (alhoewel ik niet zeker weet waarom in dit geval het handiger is voor je team was er wel gezegd dat in Conquest64 suppot handiger was dan assault en dat ondersteunt mijn punt echt geweldig)
Hehe, ik kan het geduld niet opbrengen om te wachten met C4, plus het is meeestal éénmalig dat je een groepje tijdelijk tegen kan houden totdat 1 medic alles weer overeind trekt.

Bij vlagen moet ik ook vanaf de bipod kogels spammen, helemaal als je met een mannetje of 3 naast elkaar full pull ligt te ratelen in een deur opening blijft verschrikkelijk grappig. :) Toch zouden de LMG's van mij nog wel wat meer damage mogen doen, zelfs al lig je op de bipod dan heb je geen schijn van kans tegen iemand die weet wat ie doet met een M16/M416/AEK. Met een assault rifle is de combinatie strafe om 't hoekje + korte burst genoeg om elke support op de bipod direct neer te vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Met wat snipers naast elkaar liggen in een deurgang is ook grapig af en toe (niet te vaak;))
alleen die rukkers sie er dan net weer een rpg doorheen jagen wordt ik zo moe van.

Wat me wel opvalt is dat het af en toe bijzonder onvriendelijk is op de servers.
Van die rukkers die weigeren met de sjopper op de steigen omdat je neit goed genoeg zou zijn.
Nou dat ben ik wel degelijk (ik eindig behoorlijk boven de middenmoot) maar heb niet het sociale leven om 19137346139764 uur gespeeld te hebben inmiddels. En dan de chopper als als taxi gebruiken door nog net naar een poitn te vliegen en dan te bailen met volle crew... Af en toe wens je de friendlyfire aan zegmaar;)
Maargoed, blijft een geweldige game:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Hehe, ik kan het geduld niet opbrengen om te wachten met C4, plus het is meeestal éénmalig dat je een groepje tijdelijk tegen kan houden totdat 1 medic alles weer overeind trekt.

Bij vlagen moet ik ook vanaf de bipod kogels spammen, helemaal als je met een mannetje of 3 naast elkaar full pull ligt te ratelen in een deur opening blijft verschrikkelijk grappig. :) Toch zouden de LMG's van mij nog wel wat meer damage mogen doen, zelfs al lig je op de bipod dan heb je geen schijn van kans tegen iemand die weet wat ie doet met een M16/M416/AEK. Met een assault rifle is de combinatie strafe om 't hoekje + korte burst genoeg om elke support op de bipod direct neer te vlammen.
ligt ook aan de afstand, metro de gang bij de us spawn, als daar 3 supporters met staggered reload liggen kan je cheats daargelaten die gang links laten liggen op een no expl server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Monkey schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

ligt ook aan de afstand, metro de gang bij de us spawn, als daar 3 supporters met staggered reload liggen kan je cheats daargelaten die gang links laten liggen op een no expl server.
Ja en nee. In dat gangetje heb je inderdaad niet de mogelijkheid om uit dekking te strafen. Maar met een pre-fire (ze liggen 90% van de tijd op exact dezelfde plek) kan je meestal wel 1 meenemen. Via de ventilatieroosters kan je ze vanuit de middelste gang als ze niet heel snugger zijn ook wel bestoken. Plus, als je niet vies bent van een kleine glitch abuse, kan je met behulp van een teammate ook vanuit het midden in die tunnel komen en die support knakkers van achter kapot maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet je dan toch wat beter opstellen. Als je met een M240B, PKP or M60 goed opgesteld staat dan gaat niemand je raken. De suppressie, de SUPPRESSIE. :+ (wel supp perk gebruiken)

Gewoon niet vooraan bij een flank gaan zitten. Ik kies er juist voor om in het midden te gaan zitten en dan niet helemaal vooraan zodat mensen niet eerst op jou gaan schieten. Gewoon achter een hoop puin en dan schieten. 95% heeft geen idee wat hun overkomt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Je moet je dan toch wat beter opstellen. Als je met een M240B, PKP or M60 goed opgesteld staat dan gaat niemand je raken. De suppressie, de SUPPRESSIE. :+ (wel supp perk gebruiken)

Gewoon niet vooraan bij een flank gaan zitten. Ik kies er juist voor om in het midden te gaan zitten en dan niet helemaal vooraan zodat mensen niet eerst op jou gaan schieten. Gewoon achter een hoop puin en dan schieten. 95% heeft geen idee wat hun overkomt. >:)
Dan weet 95% niet wat ze doen. :P

Feit is dat je gewoon stationair bent op de bipod, zodra je positie bekend is, hoeft een assault-er alleen in cover op te rukken en maar 1 keer te pre-fireren vanuit cover en je bent er geweest als support vóórdat je adequaat kan reageren. Tegen de tijd dat de supression begint te werken ben je vaak al dood, erg jammer, want ik zou er graag meer mee rambo-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Dan weet 95% niet wat ze doen. :P

Feit is dat je gewoon stationair bent op de bipod, zodra je positie bekend is, hoeft een assault-er alleen in cover op te rukken en maar 1 keer te pre-fireren vanuit cover en je bent er geweest als support vóórdat je adequaat kan reageren. Tegen de tijd dat de supression begint te werken ben je vaak al dood, erg jammer, want ik zou er graag meer mee rambo-en. :)
Je moet eens op "normale" servers spelen, dus niet ANR. 95% is wel een aardige schatting op z'n tijd. :+
Dat zijn meestal de games waar ik weg ben omdat zodra ik dood ga beide MCOM's gearmt worden. :/

Verder kom ik maar zelden mensen tegen die je echt te snel af zijn op die manier. Vaak is het zo dat ze je hooguit een keer raken en dan zijn ze er geweest. En ik zou het toch wel leuk vinden als DICE de MG3 nog toevoegt in BF3. RPM van 1000 en 7.62x51mm kogels dus 34 damage en een 200 kogel belt lijkt me wel wat. >:)

http://www.anandtech.com/...-plans-cat1211-new-bundle
Dat framerate increase for BF3 on the 7970. :o
Ben ik even blij met mijn 7950. Dat worden meer frames en geen blauw meer. :+

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-10-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

http://www.anandtech.com/...-plans-cat1211-new-bundle
Dat framerate increase for BF3 on the 7970. :o
Ben ik even blij met mijn 7950. Dat worden meer frames en geen blauw meer. :+
Ik wou het ook net posten. Puik werk van AMD!
Jammer dat de improvements beperkt zijn tot de HD 7xxx series (omwille van nieuwe architectuur: http://www.amd.com/us/pro...ges/gcn-architecture.aspx )
Ik heb een ATI HD 6950. :P
Benchmarks BF3: http://www.techpowerup.co..._12.11_Performance/5.html

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 22-10-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:25:
[...]
als je de mogelijkheid hebt moet je als creatieve doorgangblokkeerder (niet: camper) natuurlijk wel regelmatig even postitie wisselen - en constant een stroo mkogels ophouden. Het herladen is voor mij het moment om een nieuwe stek te grijpen waar je je voorgaande stek en het liefst routes erheen kunt beschieten >:)
Dat hoeft niet heel ver te zijn, op Bazaar kun je door aan de andere kant van de gang op B te gaan staan of liggen vaak al heel vervelend zijn voor mensen om hoekjes.
[...]
De truc is niet wachten, maar wat anders gaan doen en afdrukken als je vermoed dat je beet zou kunnen hebben. Het liefst dat opvolgen met een personal appearance om eventuele medics plat te spuiten. Met lood.
Daarna hang je geowon weer een andere doorgang vol, het liefst een beetje hoog omdat r nergens cover van boven is en je dus lekker veel AoE houdt.
Als ze pre-firend om de hoek komen wordt het lastig, maar ik hou normaliter de m60 lopend tot ie leeg is en als ze dan in de luwte de hoek omkomen hebben ze het dubbele probleem dat hun doel daar niet is en mijn squadmate, die mij dekt terwilj ik herlaad en verplaats, erop verdacht is dat er precies op dat moment iemand de hoek om komt. Met wat handig samenspel kun je zo best lang een gebied geheel blokkeren voor voetgangers. Een tweede LMGer erbij en je kunt stapsgewijs een doorbreuk forceren in gangetjes en panden.

Overigens, als je toch aa het teamplayen bent kun je ook wel je squad mate twee claymores laten plaatsen in de regio van je c4 zodat je synergievoordelen behaalt - i.e. één claymore en 7 C4 maken samen één lege gang. en het buitenstuk ervoor is ook leeg. en de trap erachter. en de stoep, buiten. O-)
/me O+ C4+Claymore+Bazaar rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
[...]

Zoals een m16a3 of een m416? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ik hoor het al, dit is een heel ander niveau van support spelen.
QPeter schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
Zoals een m16a3 of een m416? :+
Precies! Ik kan het toch ook niet helpen dat ze net die wapens zo goed hebben gemaakt? Ik speel elke shooter altijd met M4 / M16 varianten, dat zijn gewoon de geilste wapens. Dat Russische houtje-touwtje spul heb ik niets mee! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Hehe ik hoor het al, dit is een heel ander niveau van support spelen.
Nou... he tis meer een heel ander niveau van a. lamen en b. samenspel. Alle classes zijn kansloos als je in je ééntje speelt (hoewel de assault wel bloody easy-mode is op infantry maps...) en ik speel dus vrijwel nooit alleen. En niet ongecoordineerd.

En niet zonder explosieven O-)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:21:
Ik speel elke shooter altijd met M4 / M16 varianten, dat zijn gewoon de geilste wapens.
Neeneenee, je hebt het helemaal mis. Echt hard word je pas van het doffe lome geratel van de M60. Killzone zoeken en suppressen die handel. :*)
je weet dat het een trademark wordt als je een rondje als engineer speelt en iemand vraagt "hee, is knet eruit? er zit ineens iemand zonder M60 in onze squad." 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:28:
Neeneenee, je hebt het helemaal mis. Echt hard word je pas van het doffe lome geratel van de M60. Killzone zoeken en suppressen die handel. :*)
je weet dat het een trademark wordt als je een rondje als engineer speelt en iemand vraagt "hee, is knet eruit? er zit ineens iemand zonder M60 in onze squad." 8)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=i9wJUD0bw8s]

Moet ik altijd aan denken als ik met een LMG rondren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
YouTube: Battlefield 3 machinima - Bad Luck Heavy Weapons Guy - Battlefield 3 64 Player Metro

Ik denk dan aan deze knakker, maar bekend stemmetje

Iemand al een change log voor de battlelog update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petertje750 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:08:
YouTube: Battlefield 3 machinima - Bad Luck Heavy Weapons Guy - Battlefield 3 64 Player Metro

Ik denk dan aan deze knakker, maar bekend stemmetje

Iemand al een change log voor de battlelog update?
Zelfde stem. ;)
En volgens mij is het gewoon onderhoud. Dus ze fixen een ding en slopen 5 nieuwe dingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:01:
[...]
Moet ik altijd aan denken als ik met een LMG rondren. :+
_O- pijnlijk stukje zelfherkenning :D
Ik vind wel dat als er geen 100 kogels in zitten dat het geen geschikt wapen is... en de knop loslaten doe je ook alleen om de recoil in de smiezen t houden, niet om te stoppen met vuren... de drie toestanden van de LMG-gunner zijn: richten, vuren, herladen. Stap 1 is optioneel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

_O- pijnlijk stukje zelfherkenning :D
Ik vind wel dat als er geen 100 kogels in zitten dat het geen geschikt wapen is... en de knop loslaten doe je ook alleen om de recoil in de smiezen t houden, niet om te stoppen met vuren... de drie toestanden van de LMG-gunner zijn: richten, vuren, herladen. Stap 1 is optioneel. :+
Wat is de laagste accuracty die je zo voor elkaar gekregen hebt? Het allerlaagste wat ik voor elkaar gekregen heb is 3 % in een potje Metro Rush als defender met de PKP op de bipod en non-stop schieten.

Overigens is het ook best lachen om de IAR 27 met heavy barrel + bipod en dikke scope te spelen. Heb je een hele nare full-auto sniper te pakken, gruwelijk wat is dat ding dan accuraat!

edit: Correctie van een lelijke misser!

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 22-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Wat is de laagste accuracty die je zo voor elkaar gekregen hebt? Het allerlaagste wat ik voor elkaar gekregen heb is 3 % in een potje Metro Rush als defender met de PKP op de bipod en non-stop schieten.

Overigens is het ook best lachen om de IAR 27 met heavy barrel + foregrip en dikke scope te spelen. Heb je een hele nare full-auto sniper te pakken, gruwelijk wat is dat ding dan accuraat!
Foregrip op een M27 IAR? :')
Dat heb je echt niet nodig en het is ook zonde van de HB spread decrease.

http://symthic.com/compar...p&wep2=M27+IAR&attc2=None

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Foregrip op een M27 IAR? :')
Dat heb je echt niet nodig en het is ook zonde van de HB spread decrease.

http://symthic.com/compar...p&wep2=M27+IAR&attc2=None
Geen idee hoe dat op het scherm is gekomen! Bipod bedoelde ik natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:34:
[...]

Deze keer laat ik het lopen. Niet weer verkeerde informatie verspreiden die mensen hun precisie gaat verpesten. ;)

Echt elke keer als ik iemand zie met een foregrip op een M16A3 en een hele lading aan andere wapens die dat niet nodig hebben facepalm ik. (ben verbaast dat ik nog een neus heb) :Y)

Voornamelijk degene die een foregrip op de M416 zetten zijn redelijk "dom". :+
http://symthic.com/compar...&wep2=M416&attc2=Foregrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:34:
[...]

ben ik nou echt de enige die van alle lmg's de 27 het minste vindt? sowieso ben ik groot van van de m60. m240B etc. maar voor de clip versies vindt ik eigenlijk alles fijner dan de 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mad-Monkey schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:57:
[...]

Yes please. is er trouwens een topic bij de hand voor de got clan? ik moet zeggen dat ik tot nu toe enkel wat met vrienden heb gespeeld en die voor een groot deel vertrokken zijn waardoor ik het ook maar heb weggelegd in je eentje is bf3 nou niet echt spannend
Kom eens op teamspeak.gotlike.nl
of kijk een keer op de website gotlike.nl
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

Ik heb ook standaard een foregrip op de M416 zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

Deze keer laat ik het lopen. Niet weer verkeerde informatie verspreiden die mensen hun precisie gaat verpesten. ;)

Echt elke keer als ik iemand zie met een foregrip op een M16A3 en een hele lading aan andere wapens die dat niet nodig hebben facepalm ik. (ben verbaast dat ik nog een neus heb) :Y)

Nagenoeg alle 'top spelers' die ik tegenkom spelen na de patch met foregrib en HB op de M16a3, zelf speel ik er ook mee. Een meer verticale recoil is makkelijker te corrigeren dan de meer links/onder pull als je al lopend tussen meerdere doelwitten moet switchen. Bovendien is de spread van een m16 sowieso al erg laag en je verliest nauwelijks iets met de foregrip erbij.

Als de standaard spread X is, vermindert die met 75% door de HB oftewel je houdt 0,25X aan spread over. Dit wordt door de foregrip met 50% vergroot. 0,25X * 1,5 = 0,375X. Met andere woorden, je vergemakkelijkt de recoil en levert nauwelijks iets van spread in.

De M416 speel ik wel meestal zonder foregrip, tenzij het veel schieten uit de heup is in CQB, dan maakt de foregrip het wel weer de moeite waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DanielWW2 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:40:
[...]

Twee jaar geleden kon je waarschijnlijk het meeste trekken, niet alles. BFBC2 was denk ik ook al krap geworden. Je GPU en CPU zijn wel voldoende voor low in BF3, ram is echt heel erg krap. Alleen de vram voor de GPU is echt te weinig.
Moah, ik heb BF3 nog gespeeld op mijn HD4870 512MB. Texture quality moest op low, anders pastte het idd niet in het VRAM en kreeg je last van stuttering. Maar voor de rest ging het wel op zo'n 30 fps min. Dat was wel icm een overgeclockte 2500k en 8 GB RAM.

Nu met mijn HD6950 2 GB draait het allemaal een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:50:
Als de standaard spread X is, vermindert die met 75% door de HB oftewel je houdt 0,25X aan spread over. Dit wordt door de foregrip met 50% vergroot. 0,25X * 1,5 = 0,375X. Met andere woorden, je vergemakkelijkt de recoil en levert nauwelijks iets van spread in.

De M416 speel ik wel meestal zonder foregrip, tenzij het veel schieten uit de heup is in CQB, dan maakt de foregrip het wel weer de moeite waard. :)
Fair enough alleen zou ik geen foregrip op de M16A3 zetten. 0.4 is zeker nog te controleren en ik merk het verschil tussen wel een geen foregrip ook al redelijk snel. Zeker omdat een van mijn favoriete kunstjes headglitchers afschieten is wil ik gewoon geen verhoging van spread. Moet alleen toch ooit nog eens de M16A3 uit gaan hoeren om eens echt te kijken maar ik zie het niet gebeuren dat ik een foregrip nodig heb. Die doe ik ook niet op de G36C die met zijn 0.3 zowel links als rechts toch redelijk kicked. AEK als ik die gebruik wel. Dat is ook meteen het enige wapen waar een foregrip op gaat die ik gebruik.

Volgens mij doet de foregrip verder niks voor hipfire accuracy dus dat is geen argument voor een foregrip op de M416. ;)

AdmiralSnipe schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:47:
Ik heb ook standaard een foregrip op de M416 zitten. :+
Sukkel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe lang de battlelog update gaat duren ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:18
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:07:
Iemand enig idee hoe lang de battlelog update gaat duren ?
ben hier ook benieuwd naar :P wil graag nog ff een potje spelen vandaag
Pagina: 1 ... 123 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.