Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
1 vs 1?? :Y)

Dan speel ik wel met M416 + foregrip...

[ Voor 16% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-10-2012 17:10 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infidel011 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

ben hier ook benieuwd naar :P wil graag nog ff een potje spelen vandaag
Hij is weer online. Precies 30sec nadat je het vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:18
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Hij is weer online. Precies 30sec nadat je het vroeg :+
haha, inderdaad. stond er zelf ook al van te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Derp verkeerd topic

[ Voor 90% gewijzigd door yzx op 22-10-2012 19:17 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

DanielWW2 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Je moet eens op "normale" servers spelen, dus niet ANR. 95% is wel een aardige schatting op z'n tijd. :+
Dat zijn meestal de games waar ik weg ben omdat zodra ik dood ga beide MCOM's gearmt worden. :/

Verder kom ik maar zelden mensen tegen die je echt te snel af zijn op die manier. Vaak is het zo dat ze je hooguit een keer raken en dan zijn ze er geweest. En ik zou het toch wel leuk vinden als DICE de MG3 nog toevoegt in BF3. RPM van 1000 en 7.62x51mm kogels dus 34 damage en een 200 kogel belt lijkt me wel wat. >:)

http://www.anandtech.com/...-plans-cat1211-new-bundle
Dat framerate increase for BF3 on the 7970. :o
Ben ik even blij met mijn 7950. Dat worden meer frames en geen blauw meer. :+
Zo, dat scheelt wel even een heel stuk als je die tabel mag geloven.
Ik heb ook de 6950, daar gaat het helaas niet voor op

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Mad-Monkey schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

ben ik nou echt de enige die van alle lmg's de 27 het minste vindt? sowieso ben ik groot van van de m60. m240B etc. maar voor de clip versies vindt ik eigenlijk alles fijner dan de 27
Ik heb helemaal niets met die logge belt-fed LMG's, want daar speel ik veel te hyper voor. Ben praktisch altijd in beweging, en om dan snel aan te kunnen leggen is zo'n dikke knaller te langzaam, voor mij althans (trek dan bijna altijd aan het kortste end). Daarom kunnen mij de MG36 en vooral de M27 IAR erg bekoren: in feite zijn het gewoon Assault Rifles met een groter magazijn en wat meer Suppression.
Met de M27 (uitgerust met Kobra, Heavy Barrel en Extended Mag) ben ik de afgelopen dagen in de weer geweest in TDM (had nog zo'n 250 kills nodig om eindelijk die verfoeide n00btube uit mijn wapen-top5 te krijgen) en of je nu mensen van afstand op de korrel neemt of al blazend een gebouw inrent, dat ding is echt freaking epic. Gezien de hoeveelheid hackusations die ik tot me mocht nemen ging het meer dan prima >:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die symthic stats zeggen trouwens ook niet alles.
Ik vind HB + Foregrip op de M416 eigenlijk beter aanvoelen dan M416 zonder Foregrip.
Zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
AdmiralSnipe schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:15:
Die symthic stats zeggen trouwens ook niet alles.
Ik vind HB + Foregrip op de M416 eigenlijk beter aanvoelen dan M416 zonder Foregrip.
Zal wel aan mij liggen...
Ik heb heel lang met foregrip gespeeld, maar sinds kort doe ik dat niet meer en speel ik eigenlijk alleen nog met flash suppressor en holo. Voor m'n gevoel speelt dat gewoon beter. Ik denk dat vooral belangrijk is wel gevoel je er zelf bij hebt. Dan maken de kleine stat verschillen niet het verschil meer.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:28:
Nou... he tis meer een heel ander niveau van a. lamen en b. samenspel. Alle classes zijn kansloos als je in je ééntje speelt (hoewel de assault wel bloody easy-mode is op infantry maps...) en ik speel dus vrijwel nooit alleen. En niet ongecoordineerd.
En dat maakt dus het verschil. Niemand heeft het hier over de 'support' class vanuit offensief oogpunt. Een gang vrijhouden van oprukkende enemy is ook part of the game, maar... wat nou als je zelf vastgepind bent.... weinig mensen die dan profiteren van de support class!

Ik probeer dan, als support (met inderdaad M60!), de enemy te surpressen zodat wat assaults, al dan niet met behulp van wat rook, een gang door kunnen...

Nee, hoor... niemand begrijpt de hint. Lag van de week in de clinch met AWSME-0 in een gang op Bazaar, bij onze eigen US base, baselock tot en met, met mijn M60 al vurend vanuit de heup, maar niemand in ons team die er wat mee deed... stonden allemaal keurig om het hoekje te wachten totdat ze zelf weer wat konden afvuren...en wat kogels van AWSME-0 konden terugkoppen! Dat is dan wel jammer op de Pubs zonder Teamspeak etc.

@AWSME-0... goeie server trouwens!!!

Overigens vind ik het jammer dan in sommige maps de M320 'verboten ist'... dat is nou net (met name de LVG) het wapen bij uitstek om die campende - kuch, kuch,...ik bedoel goed gepositioneerde - bipod loving sproeiers - in een gangetje tegen te gaan... mooi kaatsen via de muur of plafond....

In de wat meer 'open' infantry maps speel ik liever met de M27,... toch een soort veredelde M416... Wat me verbaasd is dat niet meer mensen de M27 gebruiken...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch. Ik rape het hele vijandelijk team weg, haal een 30 killstreak met de LAV. Dan word ik door een domme fout opgeblazen met C4 en mijn team verliest. :')
http://battlelog.battlefi...how/46968625/1/184991456/

En voor AWSME-0:
Bipod ownage. :D
http://battlelog.battlefi...how/46965450/1/184991456/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:23:
[...]
Wat is de laagste accuracty die je zo voor elkaar gekregen hebt? Het allerlaagste wat ik voor elkaar gekregen heb is 3 % in een potje Metro Rush als defender met de PKP op de bipod en non-stop schieten.
Geen idee. Maar m'n gemiddelde met de M60 is niet bijster goed, ondanks dat...
Overigens is het ook best lachen om de IAR 27 met heavy barrel + bipod en dikke scope te spelen. Heb je een hele nare full-auto sniper te pakken, gruwelijk wat is dat ding dan accuraat!
ik de M60 op bipod ook gebruik om tot een meter of 300 mensen te snipen. Met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:50
Dit is volgens mij meer het topic voor in-game vragen.
Maar de battlefield 3 premium edition geeft je toch geen gratis toegang tot alle map-packs?
Je kunt ze alleen eerder downloaden als ik het goed begrijp?

Heb zin om bf3 op de pc te spelen, alleen is die op veel plaatsen uitverkocht en ik ben niet van plan om er 50+ voor neer te leggen terwijl hij voor 20 euro te verkrijgen is.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

alaintje schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:25:
Dit is volgens mij meer het topic voor in-game vragen.
Maar de battlefield 3 premium edition geeft je toch geen gratis toegang tot alle map-packs?
Je kunt ze alleen eerder downloaden als ik het goed begrijp?

Heb zin om bf3 op de pc te spelen, alleen is die op veel plaatsen uitverkocht en ik ben niet van plan om er 50+ voor neer te leggen terwijl hij voor 20 euro te verkrijgen is.
met de bf3 premium edition heb je alle dlc ook wat nog komt :)
''gratis'' en 2 weker eerder toegang tot de nieuwe dlc

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 22-10-2012 20:33 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Heerlijk, na die update van vanmiddag(tijdens die update heb ik gespeeld terwijl battelog eruit lag) willen mijn gegevens niet meer syncen. Blijft hangen op 5 procent als ik het spel opstart. EA maar ff stalken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Wat lmg's betreft: ik vind het jammer dat Dice de rpk-74m extended mags gefixt heeft, want je had dan een lmg met 200 rounds die binnen 2 herlade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

reemprive schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:36:
Heerlijk, na die update van vanmiddag(tijdens die update heb ik gespeeld terwijl battelog eruit lag) willen mijn gegevens niet meer syncen. Blijft hangen op 5 procent als ik het spel opstart. EA maar ff stalken :)
Same here... 5% ??!?!?!

EDIT: nu zelfs 0%.... Origin werkt niet mee...

[ Voor 6% gewijzigd door DirtySanchez op 22-10-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
beuker19 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:32:
[...]

met de bf3 premium edition heb je alle dlc ook wat nog komt :)
''gratis'' en 2 weker eerder toegang tot de nieuwe dlc
Dan kun je toch inderdaad voor 35 euro beter premium kopen als je een hardcopy van bf3 wilt?
Je hebt dan namelijk voor 5 euro meer 'alle' dlc als ik het goed begrijp?
De goedkoopste normale bf3 is namelijk 19 euro en een downloadlink, mij boeit het niet zoveel of ik een hardcopy heb, maar de game is vrij groot en downloaden gaat een tijdje duren met 600Kb/s . Tevens is de winkel waar de link te koop is niet altijd de beste winkel blijkt uit onafhankelijke reviews.

Wat betreft hierboven: lmg's zijn een van de beste wapens in de game vind ik ghehe, iig op de xbox dan. Heeft effe tijd nodig om te wennen, maar als je er mee om kunt gaan kun je echt goede cover leggen en zo 10-20 man uit een mag killen.

[ Voor 14% gewijzigd door alaintje op 22-10-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Bij mij blijft het updaten van de cloudgegevens ook hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:24
Origin faalt vanavond hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Yup... Origin (de servers...) ligt er uit...

http://battlelog.medalofh...view/2832654490016875338/

And now..... we wait....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Synchroniseren van cloudgegevens kun je gewoon uitzetten he? Ergens in de Origin options. Dat werkte voor mij die ene keer dat het bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gegevens moeten gesyncroniseerd zijn als je singleplayer of multiplayer wilt starten via battlelog. Dit blijft helaas steken op 5% vanavond. Altijd geduld hebben met Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
masq schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:00:
Synchroniseren van cloudgegevens kun je gewoon uitzetten he? Ergens in de Origin options. Dat werkte voor mij die ene keer dat het bleef hangen.
dit werkt voor multiplayer! bedankt!

Kan ik toch nog ff knallen!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origin was net ook al offline. Kon gewoon spelen.
Geen idee hoe dat werkt maar het werkte. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Nice!!! Ik ga weer los ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Thx, cloudgegevens uitschakelen deed het em.... :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort taalgebruik is niet gewenst op Tweakers.net.

[ Voor 86% gewijzigd door Sn0wblind op 23-10-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
alaintje schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

Dan kun je toch inderdaad voor 35 euro beter premium kopen als je een hardcopy van bf3 wilt?
Je hebt dan namelijk voor 5 euro meer 'alle' dlc als ik het goed begrijp?
De goedkoopste normale bf3 is namelijk 19 euro en een downloadlink, mij boeit het niet zoveel of ik een hardcopy heb, maar de game is vrij groot en downloaden gaat een tijdje duren met 600Kb/s . Tevens is de winkel waar de link te koop is niet altijd de beste winkel blijkt uit onafhankelijke reviews.

Wat betreft hierboven: lmg's zijn een van de beste wapens in de game vind ik ghehe, iig op de xbox dan. Heeft effe tijd nodig om te wennen, maar als je er mee om kunt gaan kun je echt goede cover leggen en zo 10-20 man uit een mag killen.
Aargh, Premium is als een 'expansion' op battlefield 3 zelf. Ooh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Moge uw kameel gouden eieren leggen _/-\o_

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hulde, ik wist niet dat je cloudgegevens kon uitzetten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had het uitzetten van de cloudgegevens inmiddels al ontdekt. Goed weggestopt in Origin, maar wel gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met battlelog.battlefield.com is verbroken.

=

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-nzSqDCmWXI4/TlY3mjehQCI/AAAAAAAACQo/V4d-hyrsWjU/s1600/dawson-crying.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:16:
Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met battlelog.battlefield.com is verbroken.

=

[afbeelding]
En weer terug!

[ Voor 10% gewijzigd door Murk op 23-10-2012 02:03 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Spannendste game die ik in lange tijd gespeeld heb op Metro: http://battlelog.battlefi...how/46986914/1/349038457/

We zaten superlang vast met alleen C, ticketachterstand van ik denk minstens 400 tickets. Door weten te sneaken naar A en daar spawn beacon-harassment begonnen. Dat trok uiteindelijk genoeg tegenstanders dat we B konden pakken, maar we konden geen grip krijgen op A. Kortom we hadden continue ongeveer de helft van het aantal tickets dat de tegenstander nog had. Dan op het laatste moment weten we echt door te pushen naar A.. wij hebben 2 tickets, zij 3.. we cappen A.. en winnen met 2 tickets :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
alaintje schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:17:
[...]

Aargh, Premium is als een 'expansion' op battlefield 3 zelf. Ooh!
Je moet de bf3 premium edition hebben, die is inclusief de game en kost nog geen 50 euro, dat is goedkoper dan bf3 en premium apart.

pricewatch: Battlefield 3 Premium Edition, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Heeft iemand hier het volgende ook meegemaakt:

Je neemt je Javelin. Je richt op een tank, wacht tot de lock compleet is en richt omhoog en schiet de javelin weg. Je ziet dat de javelin overduidelijk land boven op de tank. Maar er komt geen hit detection, en de tank rijd vrolijk verder alsof er niets gebeurt is. Dit gebeurt vooral bij russische tanks, maar ook wel bij die van de amerikanen. En die mensen hebben geen IR smoke equipped.

Weet iemand hoe je dit doet? En of het een glitch/bug is?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook heel vaak gehad, of dat de Javelin voordat hij zijn doel raakt, gewoon plotseling een andere kant op gaat. Om die redenen gebruik ik hem niet meer. Je hebt er geen reet aan. Het aantal keer dat ik er iets mee gemold heb is op één hand na te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

masq schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:51:
Spannendste game die ik in lange tijd gespeeld heb op Metro: http://battlelog.battlefi...how/46986914/1/349038457/

We zaten superlang vast met alleen C, ticketachterstand van ik denk minstens 400 tickets. Door weten te sneaken naar A en daar spawn beacon-harassment begonnen. Dat trok uiteindelijk genoeg tegenstanders dat we B konden pakken, maar we konden geen grip krijgen op A. Kortom we hadden continue ongeveer de helft van het aantal tickets dat de tegenstander nog had. Dan op het laatste moment weten we echt door te pushen naar A.. wij hebben 2 tickets, zij 3.. we cappen A.. en winnen met 2 tickets :o
Had gisteren ook zo'n game. Kom binnen in een metro server waar ons team gebaseraped werd. Ik met nog iemand naar voren doorgerushed, spawnbeacon opgezet en van achter aangevallen. Uiteindelijk alle vlaggen gecapped en gewonnen :D geeft je toch een goed gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Laatst online: 05-03 12:26
ye-roon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:14:

Je neemt je Javelin. Je richt op een tank, wacht tot de lock compleet is en richt omhoog en schiet de javelin weg. Je ziet dat de javelin overduidelijk land boven op de tank. Maar er komt geen hit detection, en de tank rijd vrolijk verder alsof er niets gebeurt is. Dit gebeurt vooral bij russische tanks, maar ook wel bij die van de amerikanen. En die mensen hebben geen IR smoke equipped.

als je bedoelt een snel rijdende tank ja dan is het zeker erg bekend, voor mijn gevoel hjeeft het iets te maken met reactive armor en dat deze javs nu altijd tot zijkant hit bestempeld worden.

geen onderbouwing behalve mijn gevoel, zijn er 2 mensen hier die dit eens willen uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ye-roon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:14:

Een jav die je locked zonder dat er een soflam op schijnt doet een normale atack, deze is vrij makkelijk met het terrein te blokkeren. Een jav die op een laser des. target afgaat doet een topdown atack, deze is ook met terrein te ontwijken, maar lastiger.
De bug die jij zegt heb ik nog nooit zelf meegemaakt, weet je zeker dat er geen terrein in de weg stond? Ik wordt nl altijd erdoor geraakt als ik hem niet block of weg smoke (oftewel 95% van de keren) en dan nu me clue van het verhaal; neem een RPG mee

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
evilpin0 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Een jav die je locked zonder dat er een soflam op schijnt doet een normale atack, deze is vrij makkelijk met het terrein te blokkeren. Een jav die op een laser des. target afgaat doet een topdown atack, deze is ook met terrein te ontwijken, maar lastiger.
De bug die jij zegt heb ik nog nooit zelf meegemaakt, weet je zeker dat er geen terrein in de weg stond? Ik wordt nl altijd erdoor geraakt als ik hem niet block of weg smoke (oftewel 95% van de keren) en dan nu me clue van het verhaal; neem een RPG mee
dan moet de damage van zo een ding wel eens omhoog, soms lijkt het alsof je rotjes gooit naar die dingen, en je kan zelfde 3- 4 schoten op een tank lossen zonder dat hij je sloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Moet je wel op de achterkant / rupsbanden mikken.
Vol in de neus werkt idd amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh wat goed, iedereen kan z'n gameplay opnemen en z'n beste momenten aan elkaar monteren met een spannend muziekje eronder. Als ik maar lang genoeg blijf proberen komt er op een gegeven moment ook wel een "sick" momentje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Allermaal driehoekjes schieten in normal mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
In theorie zou je in principe 4 javelins moeten kunnen stoppen zonder smoke, zolang ze inderdaad maar niet met laser guided erbij zijn afgeschoten. In de praktijk is het een stuk lastiger, omdat de reactive armor zo bugged als de pest is. Schiet je op een tank die volle snelheid rijd op de voorkant, dan verdwijnt de reactive armor aan de achterkant ipv voorkant, gaat nergens over. Maar als je missile kunt zien aankomen dan kun je tank/aa wel zo positioneren dat ie tegen je reactive armor gaat aanklappen. Over het algemeen rijd ik zonder smoke in de aa en met optic zoom en zelden dat ik echt disabled raak van een javelin mede omdat ik me reactive armor gelijk repair als ik javelin op me kop heb gehad :).

Tipje: als je in tank zit en je hebt reactive armor equipped, in de hud zie je onderin midden je eigen tank, die 4 platen om je tank in de hud zijn je reactive armor panels, als je rechts beschoten bent zie je in de hud dat je rechts je reactive armor weg is, zo kun je dus altijd zien of je reactive armor ook aan alle vier de kanten echt erop zit. Dit zeg ik omdat als je je tank verlaat en er weer in gaat, zit visueel je reactive armor er overal weer op maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Of het nou driehoekjes zijn of dat iedereen het kan....Ik vind dat er wel een paar vette acties tussen zitten. Iedereen monteert een filmpje met hun mooiste momenten en hier vond ik er wel een paar fraaie bij zitten.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Goh wat goed, iedereen kan z'n gameplay opnemen en z'n beste momenten aan elkaar monteren met een spannend muziekje eronder. Als ik maar lang genoeg blijf proberen komt er op een gegeven moment ook wel een "sick" momentje uit.
Ja inderdaad, ik heb dit soort moment zelf ook wel als ik met de SV98 speel. Maar dit werkt vaker niet dan wel, door latency issues, suppression etc.

De laatste tijd wil ik meer spelen met lastige wapens, Dus niet wapens als de P90, MP7 in CQ en sowieso niet de M416/M16. Met de SPAS wilde ik de top 50 van dat wapen halen, dat was gelukt(stond op 28 zonder dat ik het in de gaten had). Nu heb ik de G3A3 die ik ook wel cool vind. Wat vinden jullie wapens die lastig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive, had je mij trouwens verwijderd uit Battlelog/Origin? Ik zie je sinds een tijdje er niet meer tussen staan.

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Mjah, maar als je al jouw sick momentjes optelt komt er niet zo'n video uit. Gezien de lagolympics die BF3 netcode is vind ik het zowat ongeloofwaardig hoe goed deze knakker kan snipen - dat doet de bovengemiddelde speler hem écht niet zomaar even na. Ook niet af en toe een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:41:
reemprive, had je mij trouwens verwijderd uit Battlelog/Origin? Ik zie je sinds een tijdje er niet meer tussen staan.
Ik heb een keer mijn lijst opgeruimd, ik weet niet of ik je verwijdert heb. Zal kijken.

Ik heb een aantal uitnodigingen akkoord gegeven, check even.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 23-10-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:12

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Als BF-noob heb ik tot nu toe alleen conquest gespeeld, maar ik wilde wat sneller aan een 12x scope voor mijn sniper rifle komen. Dus ik join een potje TDM op Noshahr Canals... daar ligt het tempo dus even hoger :X. Tussen de containers rondlopen met een als sniper werkt dus niet, halverwege het aanleggen van die gun ben ik al dood.

Dan probeer ik vanachter de crane iemand bij de trein neer te halen, na de bulletdrop door te hebben lukt dat. Er respawnt iemand bij de trein, draait en met een G18 pistool *prrt* haalt die me neer, terwijl ik hem met mijn scope moeilijk kan zien :/.

Even doorspelen en ik heb mijn scope en krijg de MAV. Vijf minuten met dat ding rondvliegen en je hebt er een surveillance efficiency medal bij :D.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

heheh kleine map = geen scope op je snipe zetten.
Ik speel ook redelijk vaak Canals snipe only.

Gewoon holo met straight pull en om te iriteren een tatical light erop.
Gassen gaan :)

Ik houd totaal niet van snipen, maar bolt only ben ik wel voor te porren.
Geen gezeik met campen, gewoon lekker raggen. 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Mjah, maar als je al jouw sick momentjes optelt komt er niet zo'n video uit. Gezien de lagolympics die BF3 netcode is vind ik het zowat ongeloofwaardig hoe goed deze knakker kan snipen - dat doet de bovengemiddelde speler hem écht niet zomaar even na. Ook niet af en toe een keer.
Helemaal mee eens met wildcat, montages kijk ik niet. Zegt helemaal niks over een speler, ik heb het filmpje dan ook niet gezien. Bf is juist tactiek, veel interessanter vind ik te zien wat voor keuzes een speler maakt en hoe hij met de situatie omgaat en het naar zijn hand zet. 99.9% van de films zijn I PWN headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb om de een of andere reden de laatste dagen het gevoel dat het aantal hackers/cheaters toe neemt :S waar ik voorheen nooit heel veel last van dergelijke gevallen lijkt het de laatste dagen wel erg veel, en geen rand gevallen of betere spelers maar spelers die echt overduidelijk one shotten met PKPs en scores halen van +80 - 0/1/2. in Metro non-explosion + bipod niks geks maar op een 32 man TDM Seine is het meteen merkbaar.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
Nextron schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:38:
Als BF-noob heb ik tot nu toe alleen conquest gespeeld, maar ik wilde wat sneller aan een 12x scope voor mijn sniper rifle komen. Dus ik join een potje TDM op Noshahr Canals... daar ligt het tempo dus even hoger :X. Tussen de containers rondlopen met een als sniper werkt dus niet, halverwege het aanleggen van die gun ben ik al dood.

Dan probeer ik vanachter de crane iemand bij de trein neer te halen, na de bulletdrop door te hebben lukt dat. Er respawnt iemand bij de trein, draait en met een G18 pistool *prrt* haalt die me neer, terwijl ik hem met mijn scope moeilijk kan zien :/.

Even doorspelen en ik heb mijn scope en krijg de MAV. Vijf minuten met dat ding rondvliegen en je hebt er een surveillance efficiency medal bij :D.
g18 is cheat als dat die persoon was, die afstand kan echt niet realistisch geschoten worden.

en wat betreft je medal. waarschijnlijk gebruik je trouw de tugs, die spot assists werken namelijk mee voor de medal, zo kreeg ik mijn eerste medal zonder ooit een mav gevlogen te hebben :)

op een heel andere noot, ik zou bijna nooit ervoor kiezen om een sniper te levelen op canals, het kan maar dan kan je beter SDM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Nextron schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:38:

Die 12x zoom is geen must hoor, die is alleen boeiend op een m98b en een L96. Seine crossing met max een 4x scope zal goed voor je reconscore zijn. Ik speel sinds kort tank superiority (bandar desert) en ben elke potje mvp (tot nu toe) met 20 tot 50k punten. Als je een beetje de map doorhebt kan je snel sparen voor je m98b :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
Thr!lls schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:57:
Heb om de een of andere reden de laatste dagen het gevoel dat het aantal hackers/cheaters toe neemt :S waar ik voorheen nooit heel veel last van dergelijke gevallen lijkt het de laatste dagen wel erg veel, en geen rand gevallen of betere spelers maar spelers die echt overduidelijk one shotten met PKPs en scores halen van +80 - 0/1/2. in Metro non-explosion + bipod niks geks maar op een 32 man TDM Seine is het meteen merkbaar.
Eentje in ieder geval al gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
...

[ Voor 99% gewijzigd door Thr!lls op 23-10-2012 15:20 . Reden: Dubbelpost, excuus. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Huh, is er niet iets van een Tweakers BF3 server :) ?
De game is namelijk bijna klaar met installeren >:) >:) .

Laat die computer/shooter skills van ET maar eens terug komen ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
1 van de beste recons uit de tijd dat ik actief was in bc2, ik wist niet dat hij actief was in bf3.
Zijn tutorials van bc2 zijn zeer interesant voor mensen die geintereseerd zijn in het CQC snipen.

Dit is een andere CQC sniper die ik heel goed vind en zijn filmpjes bekijk sinds bf2.
Zijn drag shot skills zijn ongelooflijk.

Het zijn geen lucky shot filmpjes, ik heb game play filmpjes gezien waarin ze dit constant doen, de ene kill nog mooier dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zijn er wat mensen die 's avonds nog geregeld spelen? Op het moment zit ik vaak in m'n eentje, maar dat wordt vaak een beetje team-loos rondrijden in een c4-buggy met 4 keer dezelfde squad specialisatie en ongecoördineerd rondrennen omdat de hele squad met zichzelf bezig is :/

Wil wel weer wat meer teamplay en lekker de map overheersen :) !
M'n BF personage staat in me sign!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
mukkel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:15:
Allermaal driehoekjes schieten in normal mode :)
We zouden allemaal allemaal hardcore mode moeten spelen waar 60% sniper speelt? Omdat waar je ook raakt 1 shot kill is, mr. sniper only? niet campen lekker raggen 8)7

Ik vind veel dingen goed in hardcore mode maar de weaponbalance zuigt hard. :X (Niet dat die van normal mode veel beter is)

[ Voor 5% gewijzigd door QPeter op 23-10-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Grrr...ik haat het zo dat je op iemand spawnt en dat ie net dood is... zit je ineens in je Base spawn...kun je 5 minuten gaan lopen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
Michael Kalms over de eerder aangekondigde color correction cvar:
After discussing this further with my colleagues, we have decided to not implement this feature. This is the studio’s take on this matter, and I support this decision:

"As a studio, it is extremely important for us at DICE to have a unique identity in our games, not only from a gameplay perspective, but visually as well. While we appreciate that some players might want a slightly different look to the game, we are proud of the visual identity of Battlefield 3 and do not wish to change it."

I apologize for getting anybody’s hopes up, and if you have any further questions on this subject, I will refer back to the above statement.
|:(

Wie stuurt de mannen van DICE naar een cursusje communicatie voor beginners..

[ Voor 4% gewijzigd door masq op 23-10-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tja, ze zijn trots op hun spel zoals ze het nu gemaakt hebben en willen dat wij het ook zo spelen. Met iedereen dezelfde kleuren, zonder mogelijk voordeel.

Hun goed recht denk ik, daarbij klachten voor lief nemend. Best kans dat ze met dit besluit nu ook op de colour tweaker gaan bannen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:19:
Tja, ze zijn trots op hun spel zoals ze het nu gemaakt hebben en willen dat wij het ook zo spelen. Met iedereen dezelfde kleuren, zonder mogelijk voordeel.

Hun goed recht denk ik, daarbij klachten voor lief nemend. Best kans dat ze met dit besluit nu ook op de colour tweaker gaan bannen...
niet bannen eerst kicken voor 1 week. ik verwacht dat veel mensen nu de tweaker gaan gebruiken, want als dice het niet doet, doen we het zelf wel

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die hitdetection is soms echt ruk.
Heb vaak genoeg dat ik iemand met een bolt action in z'n knar schiet en diegenen gewoon niet geraakt wordt terwijl je het bloed er van af ziet spatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wat slecht van ze om die uitspraak nu weer terug te trekken (colour correction), gelukkig werkt de colour tweaker nog! :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:01:
[...]

FUCK YOU DICE. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

ah joh, wat maakt het uit.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Wat blijft het toch leuk om mensen te killen met smoke >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:01:
[...]

Haha, en Mordor HQ gaat terug los, zoals verwacht! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus, de art director van BF3 is volgens mij in een parmante status van stoned zijn...
En de verleiding om nu gewoon de colour tweaker te gebruiken word wel heel groot. Zelfs als ze me bannen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor de CQ assignment "My Own Terminator" waar je o.a. met de EOD bot een kill moet maken? Ik krijg het niet voor elkaar (één keer bijna, tot grote frustratie) Zowieso een rare taak om dat in CQ te moeten doen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Laatst online: 25-08 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:57:
Iemand tips voor de CQ assignment "My Own Terminator" waar je o.a. met de EOD bot een kill moet maken? Ik krijg het niet voor elkaar (één keer bijna, tot grote frustratie) Zowieso een rare taak om dat in CQ te moeten doen maar goed.
Die assignment hoort bij die uitbreiding, maar je kan hem ook in andere maps uitvoeren hoor. :)

of een vriend vragen je ermee te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Als je er echt geen moeite voor wilt doen: flagrun server pakken als die nog bestaan.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Als je bij de FXAA editor de blauwtinten laag zet krijg je een vergelijkbaar effect als met die color correction tool. Volgens mijn werkte het beter bij versie 1.3, maar ik kan mij vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:28:
Als je bij de FXAA editor de blauwtinten laag zet krijg je een vergelijkbaar effect als met die color correction tool. Volgens mijn werkte het beter bij versie 1.3, maar ik kan mij vergissen.
Totaal niet. Het komt niet eens in de buurt omdat elke map andere waardes heeft. Je kan het nooit perfect wegcompenseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het blijft gewoon vaag dat ze eerst aangeven dat ze het gaan toevoegen en iedereen was hier blij mee.
maar dan komt er een opperhoofd die dan alles weer tegenhoud met een smoes als je het mij vraagt.

maar goed is er trouwens een update geweest ?
ik heb nu regelmatig dat me geluid wegvalt als ik iemand revive hoor ik niks en ook me explosies niet :S
daarnaast ga ik ook regelmatig dood dat me wapen naar voren schiet en dat ik daarna dood lig. Ik weet niet of het lag is of wat anders, maar het is echt zwaar irritant als het steeds gebeurd.

ach ja jongens wie zit te wachten op een CC fix ;) ik heb liever een netcode fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:32:
Het blijft gewoon vaag dat ze eerst aangeven dat ze het gaan toevoegen en iedereen was hier blij mee.
maar dan komt er een opperhoofd die dan alles weer tegenhoud met een smoes als je het mij vraagt.
Mikael Kalms was het in ieder geval niet. Dit komt van de lead "eikels" zoals Bach, Halling etc. :(
ach ja jongens wie zit te wachten op een CC fix ;) ik heb liever een netcode fix.
Netcode gaan ze nooit fixen. Dit was zo ongeveer het hoogst haalbare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Laatst online: 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Laatst online: 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

Wie kan mij vertellen hoe mijn MAW omlaag gaat dus die vliegende spotter.

Game zegt up= num 1
dat werkt.

Down zou moeten zijn [ ]
Maar wat het teken [ ] moet zijn ???????
Kan alleen voor de maw ook geen key invoeren volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
r.marijnissen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:17:
Wie kan mij vertellen hoe mijn MAW omlaag gaat dus die vliegende spotter.

Game zegt up= num 1
dat werkt.

Down zou moeten zijn [ ]
Maar wat het teken [ ] moet zijn ???????
Kan alleen voor de maw ook geen key invoeren volgens mij?
Je moet dan nog een toets toewijzen, moet je bij Controls even kijken welke het kan zijn en dan een ongebruikte letter invullen (bijvoorbeeld de L ofzo) en dan kijken of hij dan wel een geldige toets geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennardnl schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:03:
[...]

Die assignment hoort bij die uitbreiding, maar je kan hem ook in andere maps uitvoeren hoor. :)
Het is gelukt, op neushaar kanalen tussen de containers, eerste poging op deze map in één keer raak :)
Wist niet dat het ook op een "niet CQ map kon"

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:30:
[...]

Het is gelukt, op neushaar kanalen tussen de containers, eerste poging op deze map in één keer raak :)
Wist niet dat het ook op een "niet CQ map kon"
Oh ik heb er heel veel gedaan op andere maps! CQ en B2K speel ik nauwelijks, en toch heb ik al een aantal van die assignments voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Haha lastig he al die idioten die je EOD bot zien rijden beginnen meteen hysterisch erop te schieten als je een beetje rond rijd. Het is echt een bullet magnet heb ook geprobeerd een kill te maken op caspian border ik dacht even een camp sniper te vinden maar helaas nog niet gelukt. Wel tanks mee beschadigt daar is ook een assignment voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Gisteren uit pure frustratie BF3 uitgezet. NA 5 servers te hebben geprobeerd werd ik echt gestoord van het gebaserape en geklooi. Telkens weer sta je ineens tegenover een clan van 8 of 9 man col100 die samenwerken en ik werk samen met rank < 22 die het liefst in de base blijven campen... tja dat schiet niet op.
Zelden zo weinig lol gehad aan het spel als gisteren :(

Ben uiteindelijk maar streets of rage gaan spelen :')
Vanavond weer nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
DanielWW2 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:38:
[...]

Mikael Kalms was het in ieder geval niet. Dit komt van de lead "eikels" zoals Bach, Halling etc. :(

[...]

Netcode gaan ze nooit fixen. Dit was zo ongeveer het hoogst haalbare...
Gisteren op een potje grand bazaar nog uitgemaakt voor hacker omdat ik iemand achter een muurtje neer schoot :+ haha
Mijn reactie: clientside hitreg m8 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik zie er zo geen poll over, zou weleens benieuwd zijn wat iedereen het meest speelt. Vanilla, B2K, CQ of AK. Niet dat ik dat nu vraag, anders wordt het topic ondergesneeuwd door opsomminge. Maar vraag me dat alleen af.

Persoonlijk vind ik de grote mappen van B2K en AK het leukste en speel ik dan ook het meest. Ik vind CQ verreweg het minste. Ben ook erg benieuwd naar Aftermath.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vanilla en B2k, vind ik de mooiste mappen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:45:
+1

CQ was ik op een gegeven moment helemaal zat. Voelde me net een goudvis in een kom die continu rondjes aan het zwemmen is. Van AK vind ik alleen Alborz Mountains nog een beetje te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
Rudios schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:24:
Ik zie er zo geen poll over, zou weleens benieuwd zijn wat iedereen het meest speelt. Vanilla, B2K, CQ of AK. Niet dat ik dat nu vraag, anders wordt het topic ondergesneeuwd door opsomminge. Maar vraag me dat alleen af.

Persoonlijk vind ik de grote mappen van B2K en AK het leukste en speel ik dan ook het meest. Ik vind CQ verreweg het minste. Ben ook erg benieuwd naar Aftermath.
*kijkt naar de 2 reacties erna* ;)

we zitten al een beetje op het onderwerp snipers dus mijn vraag, wat is jullie inziens momenteel de beste non bolt sniper, al dan niet met welke scope voor welke situatie als je dat onderscheid belangrijk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de grote mappen van B2K en AK het leukste en speel ik dan ook het meest. Ik vind CQ verreweg het minste.
Grappig, bij mij is het net andersom. AK kan mij gestolen worden, maar dat komt ook meer omdat ik nauwelijks mensen heb om goed mee samen te werken. Als loner werkt het voor geen meter. Het enige dat ik mooi vind is Alborz Mountain, omdat dat gewoon pure oogporno is. CQ speel ik regelmatig als afwisseling. Voor de rest vooral Vanilla, beleef ik uiteindelijk de meeste lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:45:
Caspian border, Bazaar, Seine crossing,strike at Karkand(Conquest normal), metro(32players), canals(TDM)
Tehran highway(Squad rush), Damavand peak (rush)
de AK maps zijn slecht. De AC-130 moet eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik speel vooral Vanilla maps (vooral CQ en TDM, heel af en toe een rondje Rush), afgewisseld met af en toe wat B2K of CQ (ter afbouwing van werk-gerelateerde stress). AK ziet er weliswaar fantastisch uit, maar ik haal er maar verdomde weinig plezier uit (mede ook door gebrek aan mensen om mee samen te spelen) - alleen AK TDM start ik heel af en toe nog wel eens op. Kijk ook erg uit naar Aftermath, omdat die setting en gameplay (dichte urban maps en infantry-heavy combat aangevuld met een beperkt aantal voertuigen) mij nu ook al het meest aanspreekt.

Wat betreft sniper rifles: ik gebruik bijna alleen maar bolt-actions (vooral de L96 - niet de meest geavanceerde van het gezelschap, maar wel een hele fijne). Indien ik met semi-auto's in de weer ga (wat ik niet vaak doe, want ik ben er -nog - niet echt een liefhebber van), kom ik meestal uit op de Mark 11 Mod 1, maar ik wil binnenkort ook even wat meer met de SKS aan de slag (voor de assignment).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

AK only, met af en toe wat b2k erdoorheen. Tank destoyer en de map layouts (bandir desert daargelaten) vind ik erg goed.

Ook in de chopper vind ik de vanilla maps te simpel geworden, vooral Caspian Border is gewoon stats padden in de chopper.

Pagina: 1 ... 124 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.