Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:11:
Wat betreft sniper rifles: ik gebruik bijna alleen maar bolt-actions (vooral de L96 - niet de meest geavanceerde van het gezelschap, maar wel een hele fijne). Indien ik met semi-auto's in de weer ga (wat ik niet vaak doe, want ik ben er -nog - niet echt een liefhebber van), kom ik meestal uit op de Mark 11 Mod 1, maar ik wil binnenkort ook even wat meer met de SKS aan de slag (voor de assignment).
Merk dat ik toch vaak de M417 met laser en ACOG pak om als aggresive recon te spelen. Heb mijn speelstijl kunnen aanpassen om niet zo geconfronteerd te worden met suppression. Je raakt er echt geen pepernoot mee als iemand anders je op de korrel heeft.

Als je geen recon wil spelen moet je de G3 eens proberen als assault op single shot. Wordt ook een semi-auto sniper als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Mad-Monkey schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

*kijkt naar de 2 reacties erna* ;)

we zitten al een beetje op het onderwerp snipers dus mijn vraag, wat is jullie inziens momenteel de beste non bolt sniper, al dan niet met welke scope voor welke situatie als je dat onderscheid belangrijk vindt?
M417 voor mij no doubt, laser erop en Kobra en het werkt top :) Zoals aangegeven in de post hierboven, aggressive recon stijl aanmeten, uit de buurt blijven van supression en je gaat als een trein :) En vooral veel gebruik maken van de T-UGS om anderen te slim af te zijn.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het ps3/360 topic stond dit filmpje dus ik post hem hier even.

Aftermath gameplay (vanaf 1.05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

QPeter schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

We zouden allemaal allemaal hardcore mode moeten spelen waar 60% sniper speelt? Omdat waar je ook raakt 1 shot kill is, mr. sniper only? niet campen lekker raggen 8)7

Ik vind veel dingen goed in hardcore mode maar de weaponbalance zuigt hard. :X (Niet dat die van normal mode veel beter is)
Dat is natuurlijk ieder voor zich. Zelf vind ik normal mode zuigen.
Soms moet je dik een hele clip in iemand proppen wil hij neervallen.
Daar kan ik opzich nog mee leven.

Maar kom op je ziet echt alles als rode driehoekjes. zodat je geraakt wordt door mensen die je normaal gesproken niet kunnen zien. (Door bossen ect)
Je health loopt automatisch op als je geraakt bent ..
Je voertuigen hebben ingebouwde kaboutertjes zodat alles uitzich zelf gerepareerd wordt.
Fijn als er bv een paar vlieg junkies in het spel zitten. Gewoon ff wat rondvliegen en je bent weer 100%..
En dan die lelijk crosshair in beeld..

[ Voor 5% gewijzigd door mukkel op 24-10-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Speel je toch normal mode met "ui.Drawenable 0" ? :)

Dat jets/heli's automatisch repairen vind ik persoonlijk ook jammer, het zou de balance wel ten goede komen als ze het er uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:17:
In het ps3/360 topic stond dit filmpje dus ik post hem hier even.

[video]
Aftermath gameplay (vanaf 1.05)
Ziet er leuk uit! Wordt zeker een leuke DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mukkel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Dat is natuurlijk ieder voor zich. Zelf vind ik normal mode zuigen.
Soms moet je dik een hele clip in iemand proppen wil hij neervallen.
Daar kan ik opzich nog mee leven.

Maar kom op je ziet echt alles als rode driehoekjes. zodat je geraakt wordt door mensen die je normaal gesproken niet kunnen zien. (Door bossen ect)
Je health loopt automatisch op als je geraakt bent ..
Je voertuigen hebben ingebouwde kaboutertjes zodat alles uitzich zelf gerepareerd wordt.
Fijn als er bv een paar vlieg junkies in het spel zitten. Gewoon ff wat rondvliegen en je bent weer 100%..
En dan die lelijk crosshair in beeld..
Als jij een hele clip nodig hebt om iemand te killen in normal mode, dan heb je dat probleem ook in hardcore mode. het verschil is 1 kogel. Daarnaast is de netcode niet goed waardoor iedere kogel geld en in Hardcore heb je daar veel meer last van.

met 1 m16A3 clip kan je makkelijk 3 mensen neerhalen als ze ver uit elkaar staan, anders meer. dat kan ik zowel in hardcore mode als in normal mode voor elkaar krijgen. dus het schieten blijft het zelfde.

Nu heb je inderdaad 3d spot, maar dit maakt het juist lastiger om je zelf te verstoppen, want iedereen kan je zien in een bosje liggen en bij hardcore kan je steeds wegduiken met een medkitje zonder dat iemand het makkelijk kan zien.

Daarnaast kan je in hardcore niet eens van een gebouw springen zonder dood te gaan. in Normal mode kunnen gasten opeens over je heen springen in je in de rug neerschieten of flanken, dat is erg lastig en verrassend en dus moet je veel meer om je heen kijken en niet de standaar spots waar mensen vandaan kunnen schieten.

Dan heb je nog teamkill wat ik niet wil hebben op een public server, maar alleen op private server. want dan weet ik dat ik weer geholpen wordt.

Dat een speler of tank weer heals krijgt is juist beter.
Als ik iemand neer wil schieten en hij gaat niet dood en daarna is hij weer 100% dan is dat mijn fout, ik had hem al dood moeten schieten. Als een tank gratis repairs krijgt, dan ligt dat ook weer aan mij, omdat ik hem had moeten uitschakelen zodat de tank lekker dood brand.
Omdat zowel de voertuigen als personen health krijgen, moet je beter schieten en zelfs meer samenwerken om een voertuig neer te halen.

Dan heb ik het nog niet over sniperrifles in deze game op hardcore mode, met hun one hit kills op iedere afstand, nee ik heb een hekel aan one hit kill noobs die zich zelf pro noemen omdat ze 1 kogel raak kunnen schieten. In normal mode heb je ook one hit kill wapens, namelijk alle shotguns onder de 50 meter en de 870 en spas-12 met slug alles tot 150 meter one hit kill. dus een sniper rifle van dichtbij, maar dan een stuk simpeler.

Als recon speel ik meestal met de SKS of M98B/JNG-90.
ik speel alleen maar recon als ik gespawn rape wordt in metro (en zelfs dan heel kort)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Dat is dus een menings verschil,

Van een gebouw afspringen zonder dood te gaan is toch compleet onzin..
Ik kreeg het gisteren zelfs voor elkaar om uit een vliegende jet te springen en gewoon te blijven leven....
:?
Damage moet damage blijven en niet auto repair / reheal. Ik houd niet van dat soort crap.
Ik zit ook zelden in een normal mode server. soms om met wat hageneesjes te knallen. that's is.

Het gaat niet om de hits en kills, maar dit soort dingen iriteren me enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Merk dat ik toch vaak de M417 met laser en ACOG pak om als aggresive recon te spelen. Heb mijn speelstijl kunnen aanpassen om niet zo geconfronteerd te worden met suppression. Je raakt er echt geen pepernoot mee als iemand anders je op de korrel heeft.

Als je geen recon wil spelen moet je de G3 eens proberen als assault op single shot. Wordt ook een semi-auto sniper als je het mij vraagt.
Ik heb de M417 een paar keer geprobeerd, maar ik trek 1-op-1 toch te vaak an het kortste end - heb nog heel wat werk te verzetten om mijn agressive recons skills wat op peil te krijgen (ga dan waarschijnlijk toch de SKS gebruiken, ivm. de assignment).

Wat betreft de G3, daar heb ik net vorige week Service Star 100 voor binnengehaald - is met afstand mijn favo wapen in BF3, wat een beest, zowel CQB als long-range! _/-\o_ - maar ik wil voor de afwisseling ook eens wat andere wapens uitproberen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
w00t00w schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Ik heb de M417 een paar keer geprobeerd, maar ik trek 1-op-1 toch te vaak an het kortste end - heb nog heel wat werk te verzetten om mijn agressive recons skills wat op peil te krijgen (ga dan waarschijnlijk toch de SKS gebruiken, ivm. de assignment).

Wat betreft de G3, daar heb ik net vorige week Service Star 100 voor binnengehaald - is met afstand mijn favo wapen in BF3, wat een beest, zowel CQB als long-range! _/-\o_ - maar ik wil voor de afwisseling ook eens wat andere wapens uitproberen.
zeker mijn favoriete assault wapen, echter ik ben er ook 1 die inderdaad steeds wisselt van wapen voor de uitdaging, net de an94 mastery behaalt en nu begonnen met de 85a2

zelf snipe ik het liefste met de l96 maar daar schiet ik nu jng-90

het houdt het spannend, mensen die enkel een m16 honderd ster hebben oid snap ik niet, ik zou van verveling al voor 10 ster van game gewisseld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Mad-Monkey schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

zeker mijn favoriete assault wapen, echter ik ben er ook 1 die inderdaad steeds wisselt van wapen voor de uitdaging, net de an94 mastery behaalt en nu begonnen met de 85a2

zelf snipe ik het liefste met de l96 maar daar schiet ik nu jng-90

het houdt het spannend, mensen die enkel een m16 honderd ster hebben oid snap ik niet, ik zou van verveling al voor 10 ster van game gewisseld zijn
Ik ben zelf eigenlijk ook niet echt fan van steeds hetzelfde wapen gebruiken, maar het spel bevat een aantal wapens waarvan ik me zelfs na vele honderden/duizenden kills blijf verbazen hoezeer die dingen heersen en hoe moeiteloos je er je tegenstanders mee omlegt. Bijvoorbeeld de G3A3 en de Scar-H: om de een of andere reden kan ik een stuk beter met dikke 7.62mm. wapens overweg dan met 5.56mm. wapens, al hebben ze een wat lagere rate of fire, een nogal klein magazijn en bokken ze als de pest op full-auto. Maar als je de tekortkomingen eenmaal onder de knie hebt, dan heb je een beangstigend accuraat wapen met enorme slagkracht. Bovendien dwingen deze wapens je iets voorzichtiger en doordachter te spelen, iets dat imo. wel meer spelers zouden mogen doen :D
Maar goed, het is nu tijd om eens wat ander wapentuig uit te proberen. Wie weet kom ik nog wat nieuwe favorieten tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door w00t00w op 24-10-2012 15:15 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Na een kwartiertje op AnR te hebben gespeeld kan ik de conclusie trekken dat het spel interessanter zou worden als er servers zouden zijn waar de M416 en M16A3 niet toegestaan worden. Lijkt mij een leuk experiment, vanilla urban maps met alle wapens behalve de M416, M16A3 en bij de engineer class geen M4A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:29:
Na een kwartiertje op AnR te hebben gespeeld kan ik de conclusie trekken dat het spel interessanter zou worden als er servers zouden zijn waar de M416 en M16A3 niet toegestaan worden. Lijkt mij een leuk experiment, vanilla urban maps met alle wapens behalve de M416, M16A3 en bij de engineer class geen M4A1.
Denk dat iedereen dan de AEK of de AUG gebruikt en voor engi de G36C. ;)
Het zou wel leuk zijn voor de verandering maar niet echt praktisch.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mukkel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:17:
Van een gebouw afspringen zonder dood te gaan is toch compleet onzin..
Ligt eraan van welke hoogte. Ik erger me kapot aan het feit dat je soms 50+% health in moet leveren omdat je één verdieping (zeg 2 à 3 meter) naar beneden springt. In het echt gaan soldaten toch ook niet half dood, omdat ze een verdieping omlaag springen? Daar hebben ze juist training voor gekregen.
Ik kreeg het gisteren zelfs voor elkaar om uit een vliegende jet te springen en gewoon te blijven leven....
Viel je toevallig in het water? Als je vanuit de lucht in het water valt dan blijf je namelijk altijd leven.

Kortom, van de val damage klopt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Laatst online: 05-03 12:26
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Denk dat iedereen dan de AEK of de AUG gebruikt en voor engi de G36C. ;)
Het zou wel leuk zijn voor de verandering maar niet echt praktisch.
an94 niet onderschatten op iets langere afstand.
voor kort tot mid is de aek helaas onoverkomelijk

en voor korte afstand engi is die mini tavor toch wel een beest
langere afstand vindt ik de acw ook zeker een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
Ik gebruik nu nog de M16A3 met ACOG omdat ik pas level 3 ben ofzo en welke zouden jullie een goede vinden om te unlocken of te krijgen? Speel vooral Assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

gewoon lekker de M16 blijven gebruiken. het is samen met de m416 nog steeds het beste wapen wat je kan krijgen. dat lijkt me zolang je een (relatief) laag level bent tussen alle lvl100 players wel zo handig. mocht je zelf willen experimenteren of van wapen veranderen kan je altijd zelf nog uitzoeken welke je het fijnst vind. de meeste wapens hebben hun eigen voor en nadelen.
ik zou in ieder geval niet mijn wapengebruik aanpassen omdat er hier een paar gasten zitten die vinden dat iedereen die anders speelt als zij zelf doen een n00b is.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Bee.nl schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:37:
[...]Viel je toevallig in het water? Als je vanuit de lucht in het water valt dan blijf je namelijk altijd leven.
Totdat je op Seine van de brug afspringt in het 3 meter lager gelegen water, want dan ga je in een klap van 100 naar 0% health :F

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
w00t00w schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

Totdat je op Seine van de brug afspringt in het 3 meter lager gelegen water, want dan ga je in een klap van 100 naar 0% health :F
En nog inconsistent ook, bravo Dice :/

Ik weet dat je bijvoorbeeld op Kharg Island met gemak in het water kan springen vanuit je jet of heli zonder enige health te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djro93 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:25:
Ik gebruik nu nog de M16A3 met ACOG omdat ik pas level 3 ben ofzo en welke zouden jullie een goede vinden om te unlocken of te krijgen? Speel vooral Assault.
Gewoon lekker verschillende wapens proberen tot je degene hebt waar je het snelst en het leukst mensen mee neer kan raggen, zou ik zeggen!

Niets aantrekken van mensen die je vertellen hoe je bf3 'eigenlijk zou moeten' spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:01:
[...]

Gewoon lekker verschillende wapens proberen tot je degene hebt waar je het snelst en het leukst mensen mee neer kan raggen, zou ik zeggen!

Niets aantrekken van mensen die je vertellen hoe je bf3 'eigenlijk zou moeten' spelen!
Inderdaad, je kan best elk wapen eens testen. Statistisch gezien is de m416 het makkelijkst om mee te spelen, samen met de m16a3. Maar elke speler heeft zijn/haar manier van spelen en voorkeuren. Ikzelf kan bijvoorbeeld echt niet overweg met de F2000. Belangrijk is wel dat je elk wapen voldoende kans geeft en niet stopt omdat je tien keer na elkaar gestorven bent juist toen je dat wapen gebruikte. Dan is er eerder iets mis met je speelstijl op dat moment dan met het wapen. En dan is er ook de recoil, Sommige beweren dat het niet belangrijk is, andere beweren van wel. Toch altijd wat rekening mee houden!
Succes en have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
[...]

Het water is heel ondiep in Seine, je moet precies in het midden springen aan de zeikanten ben je altijd dood. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
[...]

Ligt eraan van welke hoogte. Ik erger me kapot aan het feit dat je soms 50+% health in moet leveren omdat je één verdieping (zeg 2 à 3 meter) naar beneden springt. In het echt gaan soldaten toch ook niet half dood, omdat ze een verdieping omlaag springen? Daar hebben ze juist training voor gekregen.

[...]

Viel je toevallig in het water? Als je vanuit de lucht in het water valt dan blijf je namelijk altijd leven.

Ik viel net dood toen ik van een dakje afsprong terwijl ik full health had... :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

[...]

Klopt. Dit had ik eergisteren ook weer eens.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:29:
How about nope.avi ?

maar als ik er niet mee mag spelen dan kies ik de AN-94 of AUG A3 en op de kleine maps speel je dan met de AEK-971 of F2000 natuurlijk.

pak gewoon het wapen dat je goed in de han..muis ligt. een noob met een m16A3 domineer je net zo hard met ieder ander wapen, alleen als iemand van het zelfde niveau is als jou of een positie voordeel heeft in de map dan wint de m16a3 het van de meeste wapens.
djro93 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:25:
als low level zal ik proberen om de M416 zo snel mogelijk vrij te spelen en daar een lange tijd mee te gaan spelen voor overige unlocks en om de maps goed te leren kennen. de m416 kan je zowel als Rus als amerikaan gebruiken en dat is een groot voordeel.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:10:
[...]

Inderdaad, je kan best elk wapen eens testen. Statistisch gezien is de m416 het makkelijkst om mee te spelen, samen met de m16a3. Maar elke speler heeft zijn/haar manier van spelen en voorkeuren. Ikzelf kan bijvoorbeeld echt niet overweg met de F2000. Belangrijk is wel dat je elk wapen voldoende kans geeft en niet stopt omdat je tien keer na elkaar gestorven bent juist toen je dat wapen gebruikte. Dan is er eerder iets mis met je speelstijl op dat moment dan met het wapen. En dan is er ook de recoil, Sommige beweren dat het niet belangrijk is, andere beweren van wel. Toch altijd wat rekening mee houden!
Succes en have fun :)
helemaal mee eens, je moet met de populairste wapens overweg kunnen, want als je out of ammo raakt moet je wel een wapen op pakken en weten wat je te wachten staat en daarnaast is het vaak leuk om van wapen te wisselen om een andere gameplay te krijgen. M416 is een makkelijke wapen maar niet al te sterk in de kleine maps. Ieder wapen heeft zijn voor en nadeel in BF3 en dat is zo mooi aan deze game. Dat je zeikers blijft houden dat iedereen met de m16 of m416 rond loop moet je gewoon negeren, iemand die tactischer is zal altijd van je winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

QPeter schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:41:
[...]

Het water is heel ondiep in Seine, je moet precies in het midden springen aan de zeikanten ben je altijd dood. O-)
Lol, en ik altijd maar denken dat de Seine een belangrijke transportader was - silly me 8)7 Gelukkig voor ons dat we dankzij Dice en passant ook nog het een en ander leren O-)

[ Voor 12% gewijzigd door w00t00w op 24-10-2012 19:13 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik wordt ineens gebanned zonder stated reason? wtf

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Van en server of algemeen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Van een server, stammkneippe :S na wat onderzoek ik killde iemand 3 maal op rij, en daarna werdt ik ineens gebanned, hij is waarschijnlijk een admin lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Aangezien alle admins eerst een test moeten afleggen bij EA/Dice zijn ze 100% gegarandeerd volwassen, fair en onpartijdig (dat hebben ze ons beloofd, net als PC als primair ontwikkelplatform, color correction via de command line, nieuwe wapens in Aftermath, etc.) De enig mogelijke conclusie derhalve: you sir are haxxor :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lol hij heeft me wel uitgenodigd voor zijn platoon beetje dom dit.
En weer unbanned.. naja rage ban :P

[ Voor 21% gewijzigd door fynrd1 op 24-10-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
fynrd1 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:06:
Lol hij heeft me wel uitgenodigd voor zijn platoon beetje dom dit.
Keep your friends close but your enemies closer? :P

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVM :X

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jij hebt het spel toch al lang? Wat moet je dan met een Ru-Key?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
Die standaard snipers zijn echt zwaar klote :/ .
Hopelijk snel de bolt-actions uitgespeeld. Deze zijn namelijk zwaar ruk zoals de mk 11mod.
Zijn veel leuker zonder scope die 'snipers' :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Nee niet eens, gewoon in caspian, ik jump uit de jet en drink een slk koffie.
Land ik mooi bij gasstation in de buurt ven de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:17:
Juuuj! Raad eens wie er eindelijk z'n russische key gekregen heeft?
WHOOP WHOOP :D
Domerik jij zeit ben? :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij zegt?
NoFearCreations schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:33:
Jij hebt het spel toch al lang? Wat moet je dan met een Ru-Key?
Ik had 'm voor €60 gepreorderd, maar had 'm gecancelled (ookal bleef ie in m'n lijst met games staan voor onbekende reden) en dan heb ik 'm voor €29 gekocht bij één of andere vage Duitse gamekey site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Wat jij zegt?

[...]

Ik had 'm voor €60 gepreorderd, maar had 'm gecancelled (ookal bleef ie in m'n lijst met games staan voor onbekende reden) en dan heb ik 'm voor €29 gekocht bij één of andere vage Duitse gamekey site :P
Je hebt het over MoH WF? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juapz

EDIT: whoopz, verkeerde topic...
Gadverdamme :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
Camp like that inderdaad haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 16:05
weet iemand hoelang het kan duren voor je het spel kan downloaden... ik heb gister bf3 premium via origin gekocht, betaalt met ideal maar zie hem nog niet in de download lijst.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:41:
[...]

Durf te wedden dat DICE niet eens weet dat je doodgaat als je van een brug op Seine springt. :X
Oh en de afgelopen pagina gaat echt nergens over. Een genie die in totaal het verkeerde topic zit te posten en een random filmje dat totaal nergens op slaat en een hoop nutteloze reacties hierop. Het waren ook nog beiden belgen. :+

BF3 topic is back in action. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2012 22:34 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Het blijft een catchy deuntje

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Durf te wedden dat DICE niet eens weet dat je doodgaat als je van een brug op Seine springt. :X
Oh en de afgelopen pagina ging echt nergens over. Een genie die in totaal het verkeerde topic zit en een random filmje dat totaal nergens op slaat en een hoop nutteloze reacties hierop.

Laat ik jullie eens een geheimpje vertellen: Je valt niet dood in het water als je even je parachute opengooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:33:
[...]

Laat ik jullie eens een geheimpje vertellen: Je valt niet dood in het water als je even je parachute opengooit ;)
Moet je die wel op tijd open krijgen. ;)
Entering DICE preventing to open parachutes for a few meters. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:34:
[...]

Moet je die wel op tijd open krijgen. ;)
Gewoon 2x op spatie rammen als je vanaf hoog 't water in springt.
Een baby kan de was doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 24-10-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:35:
[...]

Gewoon 2x op spatie rammen als je vanaf hoog 't water in springt.
Een baby kan de was doen :)
Zie edit.
Oh en grr, je reageert te snel. Zo kan ik dingen niet aanvullen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:38:
[...]

Zie edit.
Oh en grr, je reageert te snel. Zo kan ik dingen niet aanvullen. :+
Das nieuws voor mij, ik speel pas sinds deze week weer af en toe een potje.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 24-10-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:39:
[...]

Das nieuws voor mij, ik speel pas sinds deze week weer af en toe een potje.
Oke, raar. Meestal moet je z'n 10 meter vallen voordat die parachute uitgaat.
Ik ga het wel eens proberen.

Oh en bevalt dat kleurige BF3? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Oke, raar. Meestal moet je z'n 10 meter vallen voordat die parachute uitgaat.
Ik ga het wel eens proberen.

Oh en bevalt dat kleurige BF3? ;)
Het is minder dan 10 meter, vaak gaat de parachute maar half uit biji minder ;)

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
en raak je Dus 30 procent levens kwijt dacht Ik Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
diehard889 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:24:
weet iemand hoelang het kan duren voor je het spel kan downloaden... ik heb gister bf3 premium via origin gekocht, betaalt met ideal maar zie hem nog niet in de download lijst.
Origin opnieuw starten.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik dacht "Effe het BF3 topic checken of er al een update uit is voor het blauwe irritante gedoe" en dan lees ik dit : masq in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" :|

Nou ... lekker dan ... wat een support van die gasten... :F |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:42:
Ik dacht "Effe het BF3 topic checken of er al een update uit is voor het blauwe irritante gedoe" en dan lees ik dit : masq in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" :|

Nou ... lekker dan ... wat een support van die gasten... :F |:(
Het is gewoon een walgelijke, ordinaire fuck you van DICE tegen miljoenen klanten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:49:
[...]

Het is gewoon een walgelijke, ordinaire fuck you van DICE tegen miljoenen klanten. :/
Zie het meer als een poging van Mikael zelf om te kijken wat hij aan het gezeik en gezever van de community kon doen, dat na overleg met de rest van het DICE team is mislukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:51:
[...]

Zie het meer als een poging van Mikael zelf om te kijken wat hij aan het gezeik en gezever van de community kon doen, dat na overleg met de rest van het DICE team is mislukt..
Ik denk dat het iets complexer ligt. Hij heeft het op vrijdag gepost dus vlak voor het weekend. Ik denk dat hij ergens in de top van DICE toestemming heeft gekregen maar dat iemand anders bovenin het onderuit heeft getrapt. Wie, geen idee maar die persoon is een gigantische eikel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Dit soort taalgebruik mag je voortaan achterwege laten op Tweakers.net.

[ Voor 173% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2012 02:05 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gif plaatjes mag je achterwege laten.
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Oh en de afgelopen pagina gaat echt nergens over. Een genie die in totaal het verkeerde topic zit te posten en een random filmje dat totaal nergens op slaat en een hoop nutteloze reacties hierop. Het waren ook nog beiden belgen. :+

Achja, iemand moet toch op z'n tijd is voor afwisseling zorgen tussen al die verhitte discussies door. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2012 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2012 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

knip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 25-10-2012 02:06 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wat mij vaak opvalt in potjes als deze Battlereport_nr1 Team is dat ik van mijn team de beste ben maar eigenlijk helemaal geen goede K/D heb.
Er wordt zoveel gefocussed op K/D ratio dat dat de boel eigenlijk ook een beetje verpest. |:(

Als ik om een hoekje sta en een medic voor mij wordt neergeschoten pak ik vaak zijn kit op (ik ben de laatste tijd meer support) en revive hem met zijn kit. (levert punten op, geen kills)
Ik zie dat medespelers eigenlijk "nooit" doen, en hierbij zeg ik "nooit" omdat er vast wel ooit een keer iemand zal zijn die dat doet.
Hetzelfde als het droppen van Medic/Ammo boxes als je ze echt nodig hebt, best jammer! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Doodgaan is altijd slecht voor je team, focus op kd/ratio kan ook gewoon zijn dat je soms beter even naar een vlag kan sluipen zonder intentie om een hoge k/d ratio te halen maar om gewoon in leven te blijven zodat je de vlag kan cappen.

Bovendien is een kill maken altijd leuk en doodgaan niet, als je het hebt over puur voor de k/d ratio te spelen denk ik meer aan ergens campen met een tank of op metro 5 minuten niet bewegen. Als ik een vlag ga cappen denk ik eerst of er veel mannetjes zitten voordat ik in de vlag range kom en hen alert maakt dat ik de vlag wil. Dan kies ik ervoor om niet dood te gaan en eerst te kijken waar de vijand ligt voordat ik als een kip zonder kop ga cappen.

Mischien niet zoveel spelers spelen zo maar er zijn genoeg spelers die gewoon door hun spel spelen een hoge k/d ratio halen. Niveau is ook niet bijster hoog, haal regelmatig 30+ kill streaks in een tank destroyer omdat de vijand scheef is.

[ Voor 59% gewijzigd door evilpin0 op 25-10-2012 10:22 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Netsrek schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:13:
Wat mij vaak opvalt in potjes als deze Battlereport_nr1 Team is dat ik van mijn team de beste ben maar eigenlijk helemaal geen goede K/D heb.
Er wordt zoveel gefocussed op K/D ratio dat dat de boel eigenlijk ook een beetje verpest. |:(

Als ik om een hoekje sta en een medic voor mij wordt neergeschoten pak ik vaak zijn kit op (ik ben de laatste tijd meer support) en revive hem met zijn kit. (levert punten op, geen kills)
Ik zie dat medespelers eigenlijk "nooit" doen, en hierbij zeg ik "nooit" omdat er vast wel ooit een keer iemand zal zijn die dat doet.
Hetzelfde als het droppen van Medic/Ammo boxes als je ze echt nodig hebt, best jammer! :X
Ik zie de laatste tijd vooral Assaults met een m320 of andere underslung variant. En als ze al een med kit hebben dan is het alleen voor zichzelf als ze een battle gehad hebben, 3 kogels uit hun assault rifle hebben geschoten, direct kistje op de grond en reloaden. En als ze langs een groepje lopen met alleen een groot kruis in een vierkantje boven het hoofd droppen ze niet ff een kistje, pas als ze zelf geraakt zijn.

Mensen die dus meer aan zichzelf denken, dan aan het team :). Maja MOHW is nu uit en dat type mens wil over het algemeen met de nieuwste shizzle aan de gang. Dus die zullen we binnen kort niet meer zien of iig een stuk minder :). Altijd positief blijven ;)

[ Voor 0% gewijzigd door ye-roon op 25-10-2012 10:23 . Reden: lees tekens ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Laatst online: 25-08 11:28

Of als je met een teammate vlak bij een vlag staat waar 4 enemies op het punt staan weg te gaan (omdat ze de vlag net veroverd hebben); ik wacht dan totdat de enemies weg zijn zodat je de vlag kan veroveren, maar die teammate begint dan van een veel te grote afstand te schieten waardoor we binnen een paar seconden dood zijn, geen kills én geen vlag hebben, en misschien hooguit 1 of 2 enemies dood hebben. Terwijl als je even wacht je die vlag kan capturen en daarna de enemies van achteren neer kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Ik laat met niet zo snel gek maken hoor, maar soms hoop ik dat mensen met iets meer diepgang spelen. Sommige potjes worden zo snel saai door van die idioten! ;)
Lennardnl schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:25:
[...]
Terwijl als je even wacht je die vlag kan capturen en daarna de enemies van achteren neer kan halen.
Ook een duidelijk voorbeeld. Ik heb ook vaak dat ik ergens langs probeer te sluipen, spawnt er een squad maat, gaat die vol lopen raggen met de M249. Of van die kerels die denken dat een M1911 iets uithaalt tegen een tank, gelijk die loop in je neus.
Al had ik gister wel een potje dat er ook van die idioten waren, aandacht trekken van de tank met hun assault wapentje, ik achterom sneaken met C4 >:) ! Dat zijn wel duivelse momentjes dat ik daarna bunnyhoppend van vreugde snel een gebouw in duik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik wel! :*) Gisteren nog, toen we met een man of zes in een zee van rode driehoekjes stonden. De een na de ander van ons team viel om, tot de laatste medic en ik over waren. Reviven kon 'ie blijkbaar niet, dus toen hij was neergeschoten pakte ik z'n kit maar op en revivede iedereen die in de buurt lag. Achter elkaar "Thanks!" door m'n speakers. :P Zo hebben we alsnog een aantal vlaggen veroverd. *O*

Ik vind het mooiste om de kit van een medic of support direct na het killen op te pakken, mezelf te voorzien van ammo of health en daarna mijn kit met RPG weer terug te pakken. Fijn ook dat zij dat op de killcam zien. >:)

Ik kom zelf echt nooit tegen dat anderen het doen.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 25-10-2012 10:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
CodeCaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Ik vind het mooiste om de kit van een medic of support direct na het killen op te pakken, mezelf te voorzien van ammo of health en daarna mijn kit met RPG weer terug te pakken. Fijn ook dat zij dat op de killcam zien. >:)
Dit is echt super slim inderdaad! Heb ik mezelf nog niet echt mee bezig gehouden :9 . *Note to myself*
Volgens mij heb ik jou ook in m'n BF lijst staan, kunnen we lekker raggen! :D

T enige waar sommige, "niet zo slimme", teamgenoten nog handig voor zijn is als je bijv. een jeepje hebt met C4 erop en ze joine terwijl je aan t rijden bent. C4 explodeert tegen een tank maar de jeep blijft heel omdat hij er nog op stond. Nieuwe erop, en weer gaan met die banaan 8) ! (alleen bij vervelende veel te ver staande campende zenuwslopende MAA's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

[...]

Ik wel! :*)

ik ook regelmatig hoor, mits het op dat moment ook handig is om te doen. als er 10 mensen net om een hoekje neergeschoten zijn en ik daar een medic kit oppak en ze allemaal gaan reviven worden ze waarschijnlijk meteen weer neergeschoten bijvoorbeeld...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik doe regelmatig een kit switch, vooral om ammo te droppen en dan binnen paar seconde weer me eigen wapen op te rapen, punt 1 geef je zelf ammo en plus 2 kunnen andere die bij jou zijn ook een ammo box pakken, als ik in een goede killstreak zit moet ik meestal toch van wapen wisselen na 12 kills ongeveer. vooral in de grote maps komt het wel eens voor dat je zonder ammo komt te zitten.

Daarom moet je ook niet bij 1 wapen blijven hangen in BF3, maar alle wapens een beetje leren kennen die je het meeste tegen komt, soms kom je kits tegen dat je echt versteld staat. zoals een AEK met een acog. of een M5K op een grote map haha.

je moet gewoon je rust pakken en 1 voor 1 de vlaggen overnemen en zorgen dat ze de vlaggen achter jou niet kunnen veroveren en wanneer dat wel gebeurd, gelijk terug want anders kan je van zoveel kanten geraakt worden, dat je het wel gaat verliezen. Gewoon je rust pakken en goed nadenken dan stijgen je stats binnen no time ;) vooral als je 100 uur in de game hebt zitten ;)

ik wissel naar engineer zodra ik last heb van voertuigen en anders speel ik voortaan gewoon assault omdat je dan met je squad maat goed samen kan spelen door elkaar te reviven en als ik dood ga en hij zit bijna zonder ammo. dan spanw ik als support met m27 IAR (andere wapens zuigen) en kunnen we weer lekker knallen.

in Conquest 5vs5 doen we meestal squad switch, waardoor je wissel van squad. spawned en dan terug gaan naar je eigen sqaud voor een spawnpoint. of iemand die dood gaat komt als support, dropt ammo, schiet daarna zijn teammaat neer, pakt zijn assault kit en revived je teammaat weer ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 25-10-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat komt omdat je in mijn squad blijft kruipen en dus niet ziet dat ik dat ook doe :+
Gisteren, op een rondje vóór je joinde nog op het middenstuk van Noshar een circle-jerk overleefd door een medic om te sproeien, zijn mekit aan m'n voeten te leggen, m'n m60 weer op te pakken en rondjes om cover te blijven kruipen al schietend op irritante rode driehoekjes... Killstreak 9 én het spektakel overleefd tot er een IFV aan te pas kwam. dat zal ze leren mij te omsingelen :+
Dat was sowieso een bruut rondje, allerlei mensen die ongepland voor m'n jeep gingen lopen of uit hun voertuig stapten om m'n RPG te koppen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Premium Video 5: Exclusive Aftermath Gampeplay
AVAILABLE 2012-10-30
Exclusively for our Premium members, get the first in-game gameplay footage from Aftermath feauring the all-new versatile crossbow. You can download your video from the Premium videos section here on Battlelog.
Kijk er wel naar uit, maar dit filmpje zal waarschijnlijk weer gewoon zelfde beelden zijn dan we al gezien hebben met 5 seconden nieuwe gameplay waar je alleen die bow zal zien schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Kijk er wel naar uit, maar dit filmpje zal waarschijnlijk weer gewoon zelfde beelden zijn dan we al gezien hebben met 5 seconden nieuwe gameplay waar je alleen die bow zal zien schieten.
of de eerder uitgelekte gameplay beelden, maar dan vanuit een andere oogpunt.

het is nog maar 1,5 maand wachten want 4 december komt tie uit op de PC voor Premium users

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Word echt schijtmisselijk van balance maatregelen op sommige servers.
Ik join net een Wake Island server en kom in een team terecht die alle vlaggen gecapt heeft.
De ronde is dus afgelopen als alle enemies dood zijn omdat ze nergens op kunnen spawnen.
Word mijn hele squad 5 seconden voordat de game afgelopen is in het verliezende team gegooid terwijl we nergens meer konden spawnen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Voor mensen die nog huiverig zijn over de overstap van Windows 7 naar Windows 8 met het oog op Origin games zoals BF3 enz - over BF3 en de overige Origin games kan ik zeggen dat deze perfect werken onder Windows 8 zonder enig verlies van kwaliteit/FPS en dergelijke, volgens mij werkt het zelfs nog sneller dan onder Windows 7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ProfoundValue schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:00:
Voor mensen die nog huiverig zijn over de overstap van Windows 7 naar Windows 8 met het oog op Origin games zoals BF3 enz - over BF3 en de overige Origin games kan ik zeggen dat deze perfect werken onder Windows 8 zonder enig verlies van kwaliteit/FPS en dergelijke, volgens mij werkt het zelfs nog sneller dan onder Windows 7 ;)
Je had ons pas ECHT blij gemaakt als je had gezegd dat onder Windows 8 de Origin client helemaal niet nodig is voor BF3 :+ ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

W8 werkt gewoon goed, had hem al eerder getest.
Echter switchen tussen W7 en W8 met origin als gezamelijke map werkt dus niet :)
Dan gaat ie over de zeik en kun je bf3 opnieuw downloaden. (mits cache bestanden niet aanwezig)

Zal morgen m'n legaal versietje wel downloaden. Dat wordt dan de eerste legale versia na W95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:14:
[...]

Je had ons pas ECHT blij gemaakt als je had gezegd dat onder Windows 8 de Origin client helemaal niet nodig is voor BF3 :+ ;)
Haha, dat zou mooi zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:00:
Windows 8 is beter gemaakt dan Windows 7 dat was al bekend.
Grafisch ondersteunen ze nog steeds DX11 en zijn ze daar niet van afgestapt zoals met XP naar Vista.
je pc zal ook sneller opstarten.

ik blijf toch lekker op Windows 7, want dat Windows 8 en het metro effect staat mij niet zo aan.
Sterker nog. ik ben een PC gebruiker en geen Tablet user !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zojuist wilde ik nog eens BF3 spelen maar er is natuuuuurlijk weer een probleem:

Mijn main "soldier" is niet geselecteerd, en een soldier die ik ooit gebruikt heb voor BF heroes is nu mijn BF3 soldier. Helaas is de functie van soldier te wisselen eruitgehaald dus ben ik nu AL mijn unlocks kwijt!

Good job EA, good job..........

Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:22:
[...]

Grafisch ondersteunen ze nog steeds DX11 en zijn ze daar niet van afgestapt zoals met XP naar Vista.

ik blijf toch lekker op Windows 7, want dat Windows 8 en het metro effect staat mij niet zo aan.
Windows 8 heeft niks met het gebruik van een tablet te maken. Het is op beiden perfect te gebruiken en volledig in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:39

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BF3 draait prima op Windows 8 inderdaad, wat me vooral opvalt is dat belangrijke zaken zoals drivers al bij release al helemaal op Windows 8 gericht zijn. Dat was met Vista (en 7 in mindere mate) nogal wat anders...

En gefeliciteerd BF3, we spelen je nu een jaar :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:22:
[...]

Idem.
Het slaat gewoon nergens op dat de user interface voor mouse/keyboard users volledig hetzelfde is als die voor touch. Normaal gezien ontwikkel je een user interface voor één bepaalde doelgroep, omdat je moet kunnen afstemmen op de specifieke eisen zonder rekening moeten te houden met die andere.

Ik kan de analogie doortrekken naar de BF3 interface: die is duidelijk gemaakt voor een controller, en niet voor mouse/keyboard input. Ook hier voelt de plaatsing van toetsen en de ubergrote knoppen onlogisch en onnatuurlijk aan.
ProfoundValue schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:42:
[...]

Windows 8 heeft niks met het gebruik van een tablet te maken. Het is op beiden perfect te gebruiken en volledig in balans.
Win 8 heeft alles met tablet te maken. Elk persbericht dat MS de wereld instuurt over Win 8, heeft 50 x "touch" erin staan. :r
Voor een mouse/keyboard user werkt alles onlogisch op Windows 8. Ik kan tal van voorbeelden. Hier is er een:
als je met je rechtermuisknop klinkt op een app in die Metro GUI, dan zou je verwachten dat er op die plaats een klein pop-up menuutje verschijnt, niet?
Wel, dat krijg je dus niet... Je krijgt volledig onderaan je scherm een strook met daarin dan de opties.
Als je apps wilt wissen moet je dus doen: rechtertoets op app => met muis onderaan scherm klikken op Delete => rechtertoets volgende app => enzovoort. 8)7 Om maar te zeggen: MS heeft enkel oog gehad voor touch gebruikers, want daar werkt zoiets wél goed, en daar is het wel gebruiksvriendelijk zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 25-10-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Net een cheater tegekomen in een potje Ziba Tower met 24 man. Ons team stond de hele ronde zo'n 150-200 tickets voor todat deze nerd langs kwam. Uiteindelijk met maar een mini voorsprong gewonnen.

Vond het al zo raar dat ik op long distance door m'n kop werd geshoten door een UMP-45.

http://battlelog.battlefi...how/47193729/1/351804938/

Allemaal ff reporten graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Op welke servers spelen jullie eigenlijk vooral?

Op vrijwel elke server waar ik kom speel ik in m'n eentje omdat iedereen van m'n squad ergens anders heen gaat. Niemand speelt samen, niemand revivet, niemand repairt je voertuig, niemand dropt ammo... echt gruwelijk irritant.
Om van het snel wegrijden als je een lift nodig hebt en het afpakken van je voertuig als je aan het repairen bent nog maar te zwijgen.

Ook komt het vaak genoeg voor dat de goede mensen naar het winnende team switchen waardoor er één team supersterk is en het andere team weinig voorstelt, met als gevolg dat het zwakkere team compleet afgeslacht wordt. Of dat er een gozer in een jet met een KD van 64-0 iedereen wegmaait ofzo. Er is gewoon geen fuck aan dan, en leaven en een nieuwe server zoeken is dan de enige mogelijkheid.

Af en toe zit er wel een leuk potje tussen, maar vaag genoeg irriteer ik me er kapot aan, en omdat ik vast niet de enige ben zijn er ook vast wel normale servers waar mensen normaal en leuk samenspelen?
rickyy schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:44:
Net een cheater tegekomen in een potje Ziba Tower met 24 man. Ons team stond de hele ronde zo'n 150-200 tickets voor todat deze nerd langs kwam. Uiteindelijk met maar een mini voorsprong gewonnen.

Vond het al zo raar dat ik op long distance door m'n kop werd geshoten door een UMP-45.

http://battlelog.battlefi...how/47193729/1/351804938/

Allemaal ff reporten graag.
Met een accuracy van 22% en 7 deaths kan dat toch geen aimbot zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door Lennardnl op 25-10-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Lennardnl schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:51:
Op welke servers spelen jullie eigenlijk vooral?

Op vrijwel elke server waar ik kom speel ik in m'n eentje omdat iedereen van m'n squad ergens anders heen gaat. Niemand speelt samen, niemand revivet, niemand repairt je voertuig, niemand dropt ammo... echt gruwelijk irritant.
Om van het snel wegrijden als je een lift nodig hebt en het afpakken van je voertuig als je aan het repairen bent nog maar te zwijgen.

Ook komt het vaak genoeg voor dat de goede mensen naar het winnende team switchen waardoor er één team supersterk is en het andere team weinig voorstelt, met als gevolg dat het zwakkere team compleet afgeslacht wordt. Of dat er een gozer in een jet met een KD van 64-0 iedereen wegmaait ofzo. Er is gewoon geen fuck aan dan, en leaven en een nieuwe server zoeken is dan de enige mogelijkheid.

Af en toe zit er wel een leuk potje tussen, maar vaag genoeg irriteer ik me er kapot aan, en omdat ik vast niet de enige ben zijn er ook vast wel normale servers waar mensen normaal en leuk samenspelen?

[...]

Met een accuracy van 22% en 7 deaths kan dat toch geen aimbot zijn?
Ik join elke server die net niet vol is en dan maar hopen. Ik merk meteen of we een gruwelijke achterstand of een team vol apen hebben, en dan stop ik meteen. Volgende server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:30:
En gefeliciteerd BF3, we spelen je nu een jaar :)
VPN gebruik, ohhhh. :o
Het is eigenlijk nog twee dagen. ;)

Een jaar blauwe rotzooi. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

srry jongens verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door mrc4nl op 26-10-2012 00:10 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
rickyy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

Ik join elke server die net niet vol is en dan maar hopen. Ik merk meteen of we een gruwelijke achterstand of een team vol apen hebben, en dan stop ik meteen. Volgende server.
Hm, dan ben ik niet de enige dus...

Jammer dat er geen servers zijn waar enkel samenspeelmensen op kunnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

;w hier nog een die er soms ook moedeloos van wordt. Stats über alles. Je lijk wordt nog net niet door je medic squad mate geteabagged :F

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:24:
[...]

Dit komt elke paar posts wel weer voorbij en eerlijk gezegd snap ik er geen ruk van.

Er zijn zát servers waar goed wordt samengewerkt, dit zijn vaak servers waar een bepaalde 'harde kern' regelmatig speelt. Zodra je zo'n server gevonden hebt moet je hem als favorite instellen en gewoon veel spelen, net zolang tot jij de belangrijkste spelers kent en zij jou kennen.

Wat voor mij ook vaak goed werkt is kijken waar m'n 'friends' spelen die goed zijn in BF3 en die servers proberen. Maar toegegeven, ik speel het liefst Rush, Conquest Small en Conquest Domination zodat je nog een beetje overzicht hebt op het verloop van het spel en daadwerkelijk een verschil kan maken.

Het verschilt naar mijn mening ook veel per map, de ene leent zich meer voor teamwork dan de andere. Met name op de hele grote maps is iedereen zo verspreid. Beste teamplay kom ik tegen op Metro, Seine, Bazaar, Strike at Karkand, de close quarters maps, Caspian Border en een enkele Kharg Island.

Om maar wat fijne servers te noemen:

Are those subtitles, OldMenGaming, Alte Herren Garde, Angels 'n Rockets, Battlefield Veterans, ec-gaming.eu, xtracommunity.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ben op die servers ook regelmatig te vinden (de Conquest 64 dan >:)). Op Oscarmike-servers vermaak ik me ook nog wel eens. :)

[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 26-10-2012 00:48 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Van Oldmengaming servers ben ik regelmatig gekickt en volgens mij zelfs gebanned omdat ik "cheatte"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:44:
[...]

Dit komt elke paar posts wel weer voorbij en eerlijk gezegd snap ik er geen ruk van.

Er zijn zát servers waar goed wordt samengewerkt, dit zijn vaak servers waar een bepaalde 'harde kern' regelmatig speelt. Zodra je zo'n server gevonden hebt moet je hem als favorite instellen en gewoon veel spelen, net zolang tot jij de belangrijkste spelers kent en zij jou kennen.

Wat voor mij ook vaak goed werkt is kijken waar m'n 'friends' spelen die goed zijn in BF3 en die servers proberen. Maar toegegeven, ik speel het liefst Rush, Conquest Small en Conquest Domination zodat je nog een beetje overzicht hebt op het verloop van het spel en daadwerkelijk een verschil kan maken.

Het verschilt naar mijn mening ook veel per map, de ene leent zich meer voor teamwork dan de andere. Met name op de hele grote maps is iedereen zo verspreid. Beste teamplay kom ik tegen op Metro, Seine, Bazaar, Strike at Karkand, de close quarters maps, Caspian Border en een enkele Kharg Island.

Are those subtitles, OldMenGaming, Alte Herren Garde, Angels 'n Rockets, Battlefield Veterans, ec-gaming.eu, xtracommunity.com
Kijk, daar heb je wat aan :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:33:
[...]

;w hier nog een die er soms ook moedeloos van wordt. Stats über alles. Je lijk wordt nog net niet door je medic squad mate geteabagged :F
Meen je dat nou? Ik dacht dat we dit na BF2 wel voor het laatst hadden gezien... |:(
Schijnbaar is het spelen via de 'eerlijke' weg een zeldzaamheid geworden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:44:
[...]

Thanks. :)

"Het verschil kunnen maken" is voor mij ook een vereiste voor ik er wil spelen, tenzij ik echt zin heb in een potje Metro 64 oid. :P Maar normaliter doe ik eigenlijk alleen Conquest Large op Caspian Border (of andere vliegmaps) met 16 of 24 players.

Ik ga die servers eens proberen, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:08:
[...]

Thanks. :)

"Het verschil kunnen maken" is voor mij ook een vereiste voor ik er wil spelen, tenzij ik echt zin heb in een potje Metro 64 oid. :P Maar normaliter doe ik eigenlijk alleen Conquest Large op Caspian Border (of andere vliegmaps) met 16 of 24 players.

Ik ga die servers eens proberen, dankje!
Graag gedaan :)

Maar conquest large vliegmaps spelen met 16 of 24 spelers, verveel je je dan niet verschrikkelijk? Bovendien, als je per team 2 jets, 2 in de heli, 1 in de MAA en 2 - 4 in tanks hebt, plus het standaard stel buikschuivers met sniper rifles, dan hou je niet heel veel infantry meer over om uberhaubt mee samen te werken lijkt me?
Pagina: 1 ... 125 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.