mukkel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:21:
[...]
Dat is natuurlijk ieder voor zich. Zelf vind ik normal mode zuigen.
Soms moet je dik een hele clip in iemand proppen wil hij neervallen.
Daar kan ik opzich nog mee leven.
Maar kom op je ziet echt alles als rode driehoekjes. zodat je geraakt wordt door mensen die je normaal gesproken niet kunnen zien. (Door bossen ect)
Je health loopt automatisch op als je geraakt bent ..
Je voertuigen hebben ingebouwde kaboutertjes zodat alles uitzich zelf gerepareerd wordt.
Fijn als er bv een paar vlieg junkies in het spel zitten. Gewoon ff wat rondvliegen en je bent weer 100%..
En dan die lelijk crosshair in beeld..
Als jij een hele clip nodig hebt om iemand te killen in normal mode, dan heb je dat probleem ook in hardcore mode. het verschil is 1 kogel. Daarnaast is de netcode niet goed waardoor iedere kogel geld en in Hardcore heb je daar veel meer last van.
met 1 m16A3 clip kan je makkelijk 3 mensen neerhalen als ze ver uit elkaar staan, anders meer. dat kan ik zowel in hardcore mode als in normal mode voor elkaar krijgen. dus het schieten blijft het zelfde.
Nu heb je inderdaad 3d spot, maar dit maakt het juist lastiger om je zelf te verstoppen, want iedereen kan je zien in een bosje liggen en bij hardcore kan je steeds wegduiken met een medkitje zonder dat iemand het makkelijk kan zien.
Daarnaast kan je in hardcore niet eens van een gebouw springen zonder dood te gaan. in Normal mode kunnen gasten opeens over je heen springen in je in de rug neerschieten of flanken, dat is erg lastig en verrassend en dus moet je veel meer om je heen kijken en niet de standaar spots waar mensen vandaan kunnen schieten.
Dan heb je nog teamkill wat ik niet wil hebben op een public server, maar alleen op private server. want dan weet ik dat ik weer geholpen wordt.
Dat een speler of tank weer heals krijgt is juist beter.
Als ik iemand neer wil schieten en hij gaat niet dood en daarna is hij weer 100% dan is dat mijn fout, ik had hem al dood moeten schieten. Als een tank gratis repairs krijgt, dan ligt dat ook weer aan mij, omdat ik hem had moeten uitschakelen zodat de tank lekker dood brand.
Omdat zowel de voertuigen als personen health krijgen, moet je beter schieten en zelfs meer samenwerken om een voertuig neer te halen.
Dan heb ik het nog niet over sniperrifles in deze game op hardcore mode, met hun one hit kills op iedere afstand, nee ik heb een hekel aan one hit kill noobs die zich zelf pro noemen omdat ze 1 kogel raak kunnen schieten. In normal mode heb je ook one hit kill wapens, namelijk alle shotguns onder de 50 meter en de 870 en spas-12 met slug alles tot 150 meter one hit kill. dus een sniper rifle van dichtbij, maar dan een stuk simpeler.
Als recon speel ik meestal met de SKS of M98B/JNG-90.
ik speel alleen maar recon als ik gespawn rape wordt in metro (en zelfs dan heel kort)