Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
rickyy schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:44:
Net een cheater tegekomen in een potje Ziba Tower met 24 man. Ons team stond de hele ronde zo'n 150-200 tickets voor todat deze nerd langs kwam. Uiteindelijk met maar een mini voorsprong gewonnen.

Vond het al zo raar dat ik op long distance door m'n kop werd geshoten door een UMP-45.

http://battlelog.battlefi...how/47193729/1/351804938/

Allemaal ff reporten graag.
Waarom zouden wij nu massaal deze gast moeten gaan reporten ?(Wat sws kinderachtig is) Hij speelt alleen maar Metro en Ziba tower voor de rest vind ik die stats niet super ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
QPeter schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:35:
[...]

Waarom zouden wij nu massaal deze gast moeten gaan reporten ?(Wat sws kinderachtig is) Hij speelt alleen maar Metro en Ziba tower voor de rest vind ik die stats niet super ofzo? 8)7
Sluit ik me bij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

waarom is reporten kinderachtig als je een cheater gevonden hebt dan?

verder wel mee eens dat het een beetje een sneue gast is maar daarvoor hoeft ie niet gereport te worden.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:52:
Van Oldmengaming servers ben ik regelmatig gekickt en volgens mij zelfs gebanned omdat ik "cheatte"...
Net een cheater tegekomen in een potje Ziba Tower met 24 man.
:| r u friggin' kidding me. Een KDR van 2,3 en dan "cheater"? :') En dat van iemand die het belachelijk vind dat hij zelf gekickt wordt van servers...
pot. ketel. zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een cheater tegekomen in een potje Ziba Tower met 24 man. Ons team stond de hele ronde zo'n 150-200 tickets voor todat deze nerd langs kwam. Uiteindelijk met maar een mini voorsprong gewonnen.

Vond het al zo raar dat ik op long distance door m'n kop werd geshoten door een UMP-45.

Waarom zou je hem willen reporten ?
zijn top 1 gun is de 870 en hij speelt veel ziba tower,dus ik zie helemaal niets geks aan zijn stats.
als ik BF3stats moet geloven haal ik ook meestal 1200 + SPM op ziba tower vooral als je met een shotgun rond loopt (one hit kill)

ik zie niets verdachts waarom ik hem zou reporten, het is gewoon een gemiddelde speler.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:08:
[...]

Thanks. :)

"Het verschil kunnen maken" is voor mij ook een vereiste voor ik er wil spelen, tenzij ik echt zin heb in een potje Metro 64 oid. :P Maar normaliter doe ik eigenlijk alleen Conquest Large op Caspian Border (of andere vliegmaps) met 16 of 24 players.

Ik ga die servers eens proberen, dankje!
Voeg mij anders ff toe! Er zijn vast wel meer GoT'ers die veel spelen. Als ik een friend join blijf ik meestal daar bij in de buurt, scheelt al de helft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Laatst online: 25-08 11:28
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Graag gedaan :)

Maar conquest large vliegmaps spelen met 16 of 24 spelers, verveel je je dan niet verschrikkelijk? Bovendien, als je per team 2 jets, 2 in de heli, 1 in de MAA en 2 - 4 in tanks hebt, plus het standaard stel buikschuivers met sniper rifles, dan hou je niet heel veel infantry meer over om uberhaubt mee samen te werken lijkt me?
Opzich verveel ik me niet vaak hoor, en het is ook niet zo dat je van vlag naar vlag rent zonder iemand tegen te komen. Maar het kan ook zijn dat ik dan met meer spelers speel, in ieder geval heb ik een maat die ook BF3 speelt en waarmee ik vaak samenwerk, en dat gaat dan prima. Het is wat anders dan Metro op 64 players natuurlijk, maar een iets rustigere setting bevalt me wel.
Netsrek schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Voeg mij anders ff toe! Er zijn vast wel meer GoT'ers die veel spelen. Als ik een friend join blijf ik meestal daar bij in de buurt, scheelt al de helft! :)
Je hebt een invite, merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
superwashandje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:38:
waarom is reporten kinderachtig als je een cheater gevonden hebt dan?

verder wel mee eens dat het een beetje een sneue gast is maar daarvoor hoeft ie niet gereport te worden.
Het is zijn probleem, dus als hij hem verdenkt report hij hem maar. En het is ook aangegeven dat het hier niet gewenst is. Ik quote: Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Het komt nu net over van ja wacht jij maar dan haal ik mijn vriendjes er bij en dan ben je vlink aan de beurt. 8)7
Of dat je een website/server met een grote club gaat d-dossen omdat deze partij iets doet wat hun niet aanstaat. (Ja dat is kinderachtig)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:45:
:| r u friggin' kidding me. Een KDR van 2,3 en dan "cheater"? :') En dat van iemand die het belachelijk vind dat hij zelf gekickt wordt van servers...
pot. ketel. zwart.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

daar gaat het niet om, het gaat mij erom dat je zegt dat reporten sowieso kinderachtig is.
dat er dan in de topicwarning staat dat het niet gewenst is om cheaters hier te benoemen maakt niet dat reporten sowieso kinderachtig is.

ben het verder met je eens hoor :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:47
Super potje gehad vannacht http://battlelog.battlefi...how/47199731/1/363812353/

Speelde op canal, 64 spelers en 1000 tickets. Ruim 14K punten gehaald met recon. Wat is jullie tactiek om zoveel mogelijk kills / punten te halen? Speelde met recon omdat ik wat snippers erbij wil. Speelde met de P90 alleen lastig dat als het lekker gaat mijn kogels op staan.

Hoeveel punten halen julie gemiddeld bij canal met 1000 tickets? Speelde een potje met de SV98 en toen haalde ik maar 20 kills. Met de p90 ruim 90 is het magazijn en de recoil. Vind het lastig schieten met een m249.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 04:30:
[...]

Meen je dat nou? Ik dacht dat we dit na BF2 wel voor het laatst hadden gezien... |:(
Schijnbaar is het spelen via de 'eerlijke' weg een zeldzaamheid geworden. :/
Uiteraard was dat wat overdreven, maar ik heb wel de indruk dat veel spelers alleen maar aan hun stats denken, standaard de makkelijkste wapens gebruiken en flink met explosieven om zich heen smijten (= lekker veel kills), vooral geen risico nemen (je zou zo maar eens dood kunnen gaan :') ), en het team-belang spontaan vergeten zodra ze onraad ruiken - leuker wordt het er in ieder geval niet op. Wellicht (hopelijk) dat het allemaal wat minder wordt zodra MoH Warfigter en Black Ops 2 van start gaan en een beetje het kaf van het koren gescheiden wordt in het BF3-spelersbestand.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:23:
Opzich verveel ik me niet vaak hoor, en het is ook niet zo dat je van vlag naar vlag rent zonder iemand tegen te komen. Maar het kan ook zijn dat ik dan met meer spelers speel, in ieder geval heb ik een maat die ook BF3 speelt en waarmee ik vaak samenwerk, en dat gaat dan prima. Het is wat anders dan Metro op 64 players natuurlijk, maar een iets rustigere setting bevalt me wel.
Metro 64 is dan ook wel weer het andere uiterste, een enkele keer grinden en spammen is wel leuk, maar het is nooit spannend wie er zou gaan winnen. Maar met 32 spelers of minder kan het een super map zijn in Conquest en met afstand de beste Rush map!
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:
Super potje gehad vannacht http://battlelog.battlefi...how/47199731/1/363812353/

Speelde op canal, 64 spelers en 1000 tickets. Ruim 14K punten gehaald met recon. Wat is jullie tactiek om zoveel mogelijk kills / punten te halen? Speelde met recon omdat ik wat snippers erbij wil. Speelde met de P90 alleen lastig dat als het lekker gaat mijn kogels op staan.

Hoeveel punten halen julie gemiddeld bij canal met 1000 tickets? Speelde een potje met de SV98 en toen haalde ik maar 20 kills. Met de p90 ruim 90 is het magazijn en de recoil. Vind het lastig schieten met een m249.
Tel maar na, je SPM voor conquest large nemen maal het aantal minuten wat het potje duurt en je hebt een aardige indicatie. :)

edit: aah niet gezien dat het TDM is. Als recon moet je in canals een mavje bovenop de containers in het midden zetten, dan regent het motion sensor assists, spot assists en de bijbehorende medals en ribbons. Maar goed, dan moet je wel met een PDW of shotgun een beetje in het midden staan hengsten en dat is niet bijster goed voorje k/d en daardoor je SPM (te vaak dood).

Als het je puur om de punten te doen is dan moet je Close Quarters spelen, daar is een SPM van 2000+ nog wel mogelijk als je het een beetje in de vingers hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-10-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:

in je battlereport speel je met de Mp7 en niet met de P90.
64man canals 1000 tickets is echt heel veel. al recon haal je dan denk ik wel de meeste punten (als je dan ook rond loopt met een PDW) ik zit gemiddeld op 8k in canals 500 tickets en 32 man.

Wil je echt veel punten halen,dan moet je metro 64 spelers 1000 tickets spelen als recon met een tug bij de trappen en met een sks vanaf achteren gaan schieten ;) of support veel ammo droppen.
of speel ziba tower 32 spelers 1000 tickets en je zit altijd boven de 10k als je beetje kunt spelen, ben je goed en zit je in de top 3 dan zit je meestal al op 15k of meer.

Tip voor canals, blijf aan de buitenkant van de map zodat je niet van achteren gepakt kan worden en kom eens in de zoveel tijd naar het midden toe om over te steken naar de andere kant, ga niet steeds naar het midden rennen, want dan haal je slechte scores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:18:
Wil je echt veel punten halen,dan moet je metro 64 spelers 1000 tickets spelen als recon met een tug bij de trappen en met een sks vanaf achteren gaan schieten ;) of support veel ammo droppen.
Of als een malle medkits droppen en reviven, heb 1 round een keer niks anders gedaan dan dat, en stond met 1 kill en 3 deaths ofzo bovenaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

in je battlereport speel je met de Mp7 en niet met de P90.
64man canals 1000 tickets is echt heel veel. al recon haal je dan denk ik wel de meeste punten (als je dan ook rond loopt met een PDW) ik zit gemiddeld op 8k in canals 500 tickets en 32 man.

of speel ziba tower 32 spelers 1000 tickets en je zit altijd boven de 10k als je beetje kunt spelen, ben je goed en zit je in de top 3 dan zit je meestal al op 15k of meer.

Tip voor canals, blijf aan de buitenkant van de map zodat je niet van achteren gepakt kan worden en kom eens in de zoveel tijd naar het midden toe om over te steken naar de andere kant, ga niet steeds naar het midden rennen, want dan haal je slechte scores
Goede tip, ga die gelijk is testen. Verder moet ik nog 5 knife kills hebben de L86 alleen hoe kan ik deze het beste halen? TDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

Goede tip, ga die gelijk is testen. Verder moet ik nog 5 knife kills hebben de L86 alleen hoe kan ik deze het beste halen? TDM?
Knife-only-server? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bestaat dat? Ga nu eerst metro testen. Is kijken hoeveel kills en punten ik kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:36:
Bestaat dat? Ga nu eerst metro testen. Is kijken hoeveel kills en punten ik kan halen.
Nobody cares about rank in deze game trouwens ;)
alles onder adelaar 20 wordt al noob gezien en als je adelaar 100 bent, ben je gelijk een no-life.

je kan binnen 250 of 300 uur het hoogste level behalen.
binnen 45 uur (als je alleen TDM,Metro of Close quarters speelt) kan je alle wapens vrij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

alles onder adelaar 20 wordt al noob gezien en als je adelaar 100 bent, ben je gelijk een no-life.

binnen 45 uur (als je alleen TDM,Metro of Close quarters speelt) kan je alle wapens vrij spelen.
Dat is precies wat ik niet (altijd) leuk vind. Ik heb de meeste uren in Conquest zitten (vehicles), gewoon door de bredere speel mogelijkheden. TDM/CD speel ik minder. De DLC maps, CQ, zijn met 32 spelers idd leuk om snel alle unlocks op je shotgun te halen, maar het echte BF gevoel ontbreekt daar een beetje imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Ik ook niet maar wil vraag wat betere snipers hebben. Dan nu wel even close quarters spelen om veel punten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:00
Hoi

maat van mij heeft de ultimate shortcut bundel gekocht waarmee alles unlockt zou zijn. Er is helemaal niets bij gekomen maar wel betaald. MOet dit nog geactiveerd worden of hoe gaat dit in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:25:
Hoi

maat van mij heeft de ultimate shortcut bundel gekocht waarmee alles unlockt zou zijn. Er is helemaal niets bij gekomen maar wel betaald. MOet dit nog geactiveerd worden of hoe gaat dit in zijn werk?
Is waarschijnlijk zijn straf voor het kiezen van de weg met de minste weerstand............................... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:36:
Jeps:
http://battlelog.battlefi...anals-Only-TDM-Fast-Rank/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
Ook maar eens een berichtje plaatsen..

Heb vrij lang en intensief BF2 gespeeld en een tijdje geleden BF3 aangeschaft.. Ben er door tijdgebrek eigelijk pas vorige week mee begonnen te spelen..

Wat een verschil met BF2 zeg! Alles is zo gedetaileerd dat ik het overzicht erg snel kwijd ben. Wordt om de haveklap omgelegd zonder dat ik door heb waar het vijandelijke vuur vandaan komt.. Heeft iedereen die vanaf BF2 komt hier erg aan moeten wennen of wordt ik gewoon oud :-)

Verder erg mooi spel, al doende leert men..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Niet online
Mijn eerste ervaring met BF3 was hetzelfde hoor een jaar geleden. Maar na een tijdje wen je er aan en ga je dingen opmerken. Eerst alle maps goed verkennen en weten waar alle plekjes zitten, de rest gaat daarna vanzelf! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
blablable schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:51:
Ook maar eens een berichtje plaatsen..

Heb vrij lang en intensief BF2 gespeeld en een tijdje geleden BF3 aangeschaft.. Ben er door tijdgebrek eigelijk pas vorige week mee begonnen te spelen..

Wat een verschil met BF2 zeg! Alles is zo gedetaileerd dat ik het overzicht erg snel kwijd ben. Wordt om de haveklap omgelegd zonder dat ik door heb waar het vijandelijke vuur vandaan komt.. Heeft iedereen die vanaf BF2 komt hier erg aan moeten wennen of wordt ik gewoon oud :-)

Verder erg mooi spel, al doende leert men..
Gewoon goed om je heen kijken, minimap in de gaten houden, veel spotten (ook als je niks ziet, die tactiek werkt goeeeeeed :D). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Verder moet ik nog 5 knife kills hebben de L86 alleen hoe kan ik deze het beste halen? TDM?
De meeste scalps heb ik in TDM en CQDom gescoord, maar je kunt ze ook vrij makkelijk bij elkaar sparen in CQ/Rush op maps met veel gebouwen (Seine is wat dat betreft mijn favoriete stomping ground), aangezien er nogal wat mensen zijn met 20-20 tunnelvisie uit een raam staan te schieten op alles wat voorbijkomt.

De geanimeerde melee-kills blijven imo. toch een van de beste eye-candy features die BF3 te bieden heeft (samen met voertuigen die met een flinke explosie en ditto schokgolf exploderen): weinig geeft meer voldoening dan je mes in de keel van een tegenstander planten (en omgekeerd wekt weinig meer revenge-gevoelens dan zelf geknifed worden).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

De meeste scalps heb ik in TDM en CQDom gescoord, maar je kunt ze ook vrij makkelijk bij elkaar sparen in CQ/Rush op maps met veel gebouwen (Seine is wat dat betreft mijn favoriete stomping ground), aangezien er nogal wat mensen zijn met 20-20 tunnelvisie uit een raam staan te schieten op alles wat voorbijkomt.

De geanimeerde melee-kills blijven imo. toch een van de beste eye-candy features die BF3 te bieden heeft (samen met voertuigen die met een flinke explosie en ditto schokgolf exploderen): weinig geeft meer voldoening dan je mes in de keel van een tegenstander planten (en omgekeerd wekt weinig meer revenge-gevoelens dan zelf geknifed worden).
Je kan ook gewoon een maatje vragen of je hem op een lege server 5 keer mag kniven. :P

Waar die voldoening en drang om te knifen vandaan komt in shooters blijft me een raadsel. Ik wordt er geen seconde anders van als ik wordt geknived of wordt neer geschoten, dood is dood en kniven doe ik zelden. Sterker nog, ik denk dat van m'n kleine 100.000 kills in BF3 er misschien 40 / 50 knife kills zijn? Oftewel uitsluitend als het kniven sneller is als de secondary herladen.

Het kan er ook mee te maken hebben dat het knifen het meest buggy onderdeel van het spel is en het minst betrouwbaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
33 knife take downs, thnx! Nu is flink spelen met de L96.

Vinden jullie de L96 beter dan de SV98 of maakt het niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:48:
Het kan er ook mee te maken hebben dat het knifen het meest buggy onderdeel van het spel is en het minst betrouwbaar. :P
Ja dat is wel herkenbaar :') dan denk je dat je een mooie knife kill kan maken, en dan:
- ziet hij jou eerder dan je had verwacht
- schiet iemand anders hem neer
- knife je mis, ziet hij je en ben je alsnog dood
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:54:
[...]
33 knife take downs, thnx! Nu is flink spelen met de L96.

Vinden jullie de L96 beter dan de SV98 of maakt het niet zoveel uit?
http://symthic.com/compar...p2=L96&attc2=Heavy+Barrel

Hangt helemaal van je speelstijl af, op symthic kan je alles naast elkaar leggen en vergelijk. Ik vind persoonlijk zelf de M40A5 lekker schieten. I.v.m snelle bullet reload speed. Andere zweren bij hoge damage en kiezen voor de M98B. Of te wel zelf spelen en zelf ervaren wat je lekker vindt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je kan ook gewoon een maatje vragen of je hem op een lege server 5 keer mag kniven. :P

Waar die voldoening en drang om te knifen vandaan komt in shooters blijft me een raadsel. Ik wordt er geen seconde anders van als ik wordt geknived of wordt neer geschoten, dood is dood en kniven doe ik zelden. Sterker nog, ik denk dat van m'n kleine 100.000 kills in BF3 er misschien 40 / 50 knife kills zijn? Oftewel uitsluitend als het kniven sneller is als de secondary herladen.

ik heb 56,306 kills gemaakt en daarvan zijn 276 knife kills ;)

ik vindt er geen zak aan en zelfs nergens opslaan in een game.
sommige vinden het grappig als je iemand knifed, terwijl ik niet snap wat er zo leuk aan is.
ipv dat je de recoil onder controle moet houden en goed moet aimen om een kill te maken, drukt een speler op 1 knop om hem neer te halen. nee wees maar tros op je zelf als je met een toets iemand neerhaald.
Geeft mij net zoveel plezier als in Microsoft Word met de Enter toets een nieuwe regel aan te maken.
YEAH
COOL !!!

daarnaast was het/is het nog zo buggy dat je beter kan schieten dan een knife kill kan maken.
er is geen zak aan knife killen en het duur veelste lang. ik schiet liever iemand dood om gelijk te kunnen reageren als iemand anders ook nog achter hem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Het is gewoon meer het gevoel dat je iemand echt heb kunnen uitschakelen zonder dat hij je ook maar zag aankomen. Gewoon macht ofzo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DICE is ook weer lekker bezig...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6pUyY6AjNAOkEgRwLBH96ibQ/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
QPeter schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

http://symthic.com/compar...p2=L96&attc2=Heavy+Barrel

Hangt helemaal van je speelstijl af, op symthic kan je alles naast elkaar leggen en vergelijk. Ik vind persoonlijk zelf de M40A5 lekker schieten. I.v.m snelle bullet reload speed. Andere zweren bij hoge damage en kiezen voor de M98B. Of te wel zelf spelen en zelf ervaren wat je lekker vindt spelen. ;)
Hier sluit ik me bij aan, het is puur afhankelijk van speelstijl en gevoel.
Ik kan bijvoorbeeld totaal niet omgaan met die l96 en zweer bij de m95B of SV98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Lennardnl schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:16:
Het is gewoon meer het gevoel dat je iemand echt heb kunnen uitschakelen zonder dat hij je ook maar zag aankomen. Gewoon macht ofzo. :')
Zelf vind ik het niet :') - mij geeft het voldoening wanneer ik een of andere nietsvermoedende tegenstander, bij voorkeur een lame camper, aan je botermes rijg in plaats van hem veilig vanaf een afstandje neerknal.
Dat heeft verder nul komma nul te maken met recoil onder control houden of wat dan ook (niks mis met m'n accuracy), en nog minder met 1 muisklik (voordat je iemand kunt knifen zul je toch wel dichtbij moeten komen). Alsof de meeste andere kills veel meer voorstellen dan één, hooguit een paar clicks (maar dan wel vanaf een zekere afstand).
Jeder das seine uiteraard, maar persoonlijk schat ik een knife kill eindeloos veel hoger in dan, om maar een voorbeeld te noemen, een shotgun kill of tank kill.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
[...]

Ik heb ook totaal niks met kniven, doe het eigenlijk alleen als ik zeker weet dat er geen enkele andere vijand in de buurt is van mijn te kniven persoon. Zie vaak genoeg dat een teamgenoot iemand knifed om daarna neergeschoten te worden omdat hij niet snel genoeg zijn wapen terug in z'n handen heeft.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wat ik heb maar sinds dat nieuws over de colour correction heb ik gewoon totaal geen zin meer om BF3 te spelen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik heb die color correction tool wel gedownload, en sta te trappelen om hem uit te proberen, maar ik durf het niet aan - heb geen zin om alles kwijt te raken (worst-case scenario). Zeer spijtig dat die lui van Dice vanuit hun ivoren toren niet willen zien wat de community graag wil, al helemaal omdat het - volgens mij - heel makkelijk te implementeren is, ook op een dusdanige wijze dat het je verder geen unfair voordeel oplevert.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:42:
Ik heb die color correction tool wel gedownload, en sta te trappelen om hem uit te proberen, maar ik durf het niet aan - heb geen zin om alles kwijt te raken (worst-case scenario). Zeer spijtig dat die lui van Dice vanuit hun ivoren toren niet willen zien wat de community graag wil, al helemaal omdat het - volgens mij - heel makkelijk te implementeren is, ook op een dusdanige wijze dat het je verder geen unfair voordeel oplevert.
Ik zit er sinds vandaag een beetje mee te kloten. Ik had het al een maand op mijn PC staan maar ik zit dus ook te twijfelen. Niet om PB/PBB of GGC omdat PBB en GGC er helemaal geen f*ck tegen gaan doen en PB blijft steken op restrictie kick als je al kicken. het gaat mij om DICE zelf. Het is zeer onwaarschijnlijk dat DICE een detectiemethode heeft maar stel dat je iets hebben en echt geschift genoeg zijn om te bannen...
Verder heb ik nu alleen nog op non PB gekeken en het is gewoon belachelijk hoe erg DICE de kleuren heeft verpest. Wist je bijvoorbeeld dat de US M1A2 Abrams geen geel maar een groen vizier heeft in BF3? 8)7
Ja echt, niet heel erg groen maar meer groen dat geel en dit was nog niet eens goed afgesteld...

Verder gaat het mij niet eens meer om de kleuren maar om hoe we behandeld worden als klanten/fans/spelers etc. Eerst iets beloven om vervolgens onze hoop keihard neerslaan op z'n manier. Het ergste is nog wel dat die commandline die ze wouden activeren als sinds de release bestaat. Ja echt. :X
Het is puur de activatie van de commandline in the console. Dat is het. Oke, thermal scopes worden wel verpest door die commandline maar who cares? Wie gebruikt er nou nog thermal?

In dit tempo gaat DICE heel erg snel richting IW aan en we weten allemaal wat er met IW is gebeurd en de meeste devs van DICE zijn gewoon van ongekende klasse en verdienen deze sh*t gewoon niet. Niet van de community en niet van EA/DICE higher ups die gewoon alles naar beneden trappen. Die paar eikels bovenin daarin tegen mogen van mij oprotten als ze zo een game maken. Er zat zoveel potentieel in BF3 maar de afwerking is gewoon verschrikkelijk uitgevoerd. I.p.v dan je verantwoordelijkheid te nemen en het te veranderen lopen ze gewoon geld te tellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Moraal van het verhaal: raak dice waar dit het meeste pijn doet; volgende product niet kopen.

http://i.imgur.com/FHJiR.jpg

[ Voor 125% gewijzigd door pafdaddy op 26-10-2012 23:42 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is dat colou correction precies? Heb nog niks anders gemerkt aan BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:32:

Miljoenste keer dat ik het post maar dat maakt niet uit.
Everybody must know what DICE did to WAKE. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:32:
De blauwe/grauwe gloed/mist in Battlefield 3. Kijk maar eens naar dit filmpje, dan begrijp je meteen wat er bedoeld wordt:

YouTube: Battlefield 3: Back to Karkand - Colour grading comparison

Grrr Daniel, je was me nét voor ;(
pafdaddy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:30:
[afbeelding]

Toepasbaar op het volgende product van dice.
Wat doet dit precies in het BF3-topic? Zie de topicwarning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

edit zie net dat er een BF3 probleemtopic is.

[ Voor 86% gewijzigd door RMB op 27-10-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge, worden er nu wéér geen battlereports opgeslagen in Battlelog? Onlangs deed dit probleem zich ook al voor en toen werd het verholpen. Nu is er weer niks opgeslagen van de hele avond. Bepaalde unlocks die ik had vrijgespeeld staan ook niet in Battlelog, kan ik dus weer opnieuw gaan halen. Meer mensen hier (nog steeds) last van?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DanielWW2 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:18:
Ik weet niet wat ik heb maar sinds dat nieuws over de colour correction heb ik gewoon totaal geen zin meer om BF3 te spelen...
Ben je niet de enigste, ben teleur gesteld in dice en heb ook weinig behoefte om nog te spelen, heb de strijd en de hoop op gegeven dat dice nog aan de spelers denkt die hun groot hebben gemaakt.

Ga me maar meer focussen op planetside 2, daar luisterd men nog naar de community en wordt er gecommuniceerd.
Gisteren een patch en meteen een bericht op twitter van 1 van de devs dat de sound bug zo snel mogelijk gefixed wordt.

Je moet eens voor de aardigheid de berichten van halings, kertz en matros bekijken, alleen maar bullshit en bekijk de tweets van de planet side 2 devs zoals john smedley.

Dice was vroeger ook zo maar sinds bf3 zijn ze knap arrogant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:22:
[...]

Ben je niet de enigste, ben teleur gesteld in dice en heb ook weinig behoefte om nog te spelen, heb de strijd en de hoop op gegeven dat dice nog aan de spelers denkt die hun groot hebben gemaakt.

Ga me maar meer focussen op planetside 2, daar luisterd men nog naar de community en wordt er gecommuniceerd.
Gisteren een patch en meteen een bericht op twitter van 1 van de devs dat de sound bug zo snel mogelijk gefixed wordt.

Je moet eens voor de aardigheid de berichten van halings, kertz en matros bekijken, alleen maar bullshit en bekijk de tweets van de planet side 2 devs zoals john smedley.

Dice was vroeger ook zo maar sinds bf3 zijn ze knap arrogant geworden.
Planetside 2 word gratis toch?
Ik denk dat ik het wel probeer als het released. Verder heb ik nu een tijdje Halling en Kertz gevolgd vanwege de AC-130 Rush toestand en de colour correction. Dat doe ik dus niet meer for obvious reasons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planetside 2 is gratis ja, alleen is het solo nog niet leuk om te spelen en moet je altijd met een groepje zijn om van de game te kunnen genieten.

ik zit zelf ook in de close beta al een tijdje (stats hebben ze ook al meerdere malen gereset)
Wou het laatst nog spelen, maar toen waren de servers in EU down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DanielWW2 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:33:
[...]

[video]
Wow. Wat een verschil. Het kan zo mooi zijn en dan zit er zo'n grijs/blauwe gloed achter. Maar je kan deze mod dus downloaden zie ik of krijgt iedereen het straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

DanielWW2 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:33:
[...]

[video]
Misschien eens tijd om er gewoon eens over op te houden? Laatste tijd zijn bijna al jou posts zeikposts over of de kleur of over een andere fuckup Dice volgens jou heeft gemaakt. Dat maakt het lezen van het topic hier er niet veel leuker op. De game is nou eenmaal zoals ie is, live with it. Constant hier bitchen gaat de game niet veranderen...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:59:
[...]
De game is nou eenmaal zoals ie is, live with it. Constant hier bitchen gaat de game niet veranderen...
Amen! _/-\o_

Helemaal mee eens, er gaat niks aan veranderen. En met deze tools loop je alleen maar het risico vroeg of laat problemen te krijgen, al zeggen sommigen dat het veilig is. Zullen we het nu weer over de leuke kanten van de game gaan hebben? Alhoewel, mijn laatste post was ook niet positief, over het regelmatig niet registreren van unlocks, battlereports e.d. maar dat is nog zoiets, het komt nu eenmaal voor en als het te vaak gaat gebeuren is de lol er snel af en zoek ik ook wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Meer mensen problemen met inloggen? :Z Ik kon net met m'n in de browser opgeslagen wachtwoord ineens niet meer inloggen. Ik denk ik reset 'm even, en ja hoor: ik kan weer inloggen.

Als ik dan echter een server join, krijg ik "An error was reported from EA Online". :(

Edit: wachtwoord nogmaals veranderd, nu terug naar wat het eerst was, en het werkt wee. See you on the Battlefield. >:)

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 27-10-2012 20:36 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 17:13

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Net was ik op een conquestserver waar de autobalance in de war was. Ik met L27 was het hoogste van mijn team terwijl het andere team voornamelijk colonels waren. Direct domineerden ze de lucht en niet veel later hadden ze ook onze jets en choppers.

Mijn teamgenoten springen na elke respawn direct een voertuig in zonder iemand mee te nemen. Dus dan heb je 4 jets, 4 choppers, 3 tanks bij onze base exit vs onze claxonnerende jeep :D ;w .

Ik spam de chat dat iemand guided shells neemt en ik CITV doe, maar de meeste schrokken zo van de laser lock dat ze of uitstapte of constant smoke deployde maar zeker niets afvuurde |:(.

Uiteindelijk heb ik met SOFLAM lock, snel de tank in en guided shell, wat air neer kunnen halen :P (ik heb geen gelevelde engineer). Maar tegen zoveel air kun je je niet verstoppen.

Daarna kwam ik er achter dat ik nog veel recon moet levelen voor ik een M98B heb. Dus Noshahr Canals weer op en MAV'en. Ik eindigde op de derde plaats met 6 kills en nummer 4 met ~110kills :P. Net geen 2 surveillance medals in 1 potje 8) .

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN!!!!!!!!!!! opgelet !!!!!1 er is iets serieus mis op BATTLELOG!!!!!!

http://battlelog.battlefi...ew/2832654625291425399/1/

Iemand met een mod ( MadCiapka ) account heeft gezegd dat hij en anderen EA hebben gehackt lees het in de bovenstaande link!!!!!

En klik ook niet op een BF4 ALPHA LINK!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:56:
MENSEN!!!!!!!!!!! opgelet !!!!!1 er is iets serieus mis op BATTLELOG!!!!!!

http://battlelog.battlefi...ew/2832654625291425399/1/

Iemand met een mod ( MadCiapka ) account heeft gezegd dat hij en anderen EA hebben gehackt lees het in de bovenstaande link!!!!!

En klik ook niet op een BF4 ALPHA LINK!!!!!
Aaand it's gone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik wilde net inloggen voor het eerst vandaag op Battlelog... Wrong password/username????????

O, o. Nu ben ik blocked met too many failed attemps. Ik had hier eerder over gelezen. Iemand?

Ziet ernaar uit dat ik dus gehackt ben.

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 27-10-2012 22:34 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:30:
Ik wilde net inloggen voor het eerst vandaag op Battlelog... Wrong password/username????????

O, o. Nu ben ik blocked met too many failed attemps. Ik had hier eerder over gelezen. Iemand?
Heel veel mensen krijgen deze melding, ik zelf heb er geen last van, het beste wat je kan doen is gewoon wachten en opnieuw proberen, lukt dat niet, klik je op forgot password > volg de stappen > open je mail> klik op de link > en vul vervolgens je oude password als het nieuwe in > dat werkt kenbaar voor sommigen, dan vindt er ook geen echte wijziging plaats.

En nogmaals voor alle andere, VERMIJD DE ZOGENAAMDE BF4 ALPHA site!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:35:
[...]

Heel veel mensen krijgen deze melding, ik zelf heb er geen last van, het beste wat je kan doen is gewoon wachten en opnieuw proberen, lukt dat niet, klik je op forgot password > volg de stappen > open je mail> klik op de link > en vul vervolgens je oude password als het nieuwe in > dat werkt kenbaar voor sommigen, dan vindt er ook geen echte wijziging plaats.

En nogmaals voor alle andere, VERMIJD DE ZOGENAAMDE BF4 ALPHA site!!!!!!
Gedaan. De link in de mail die ik kreeg gaf een dood einde aan. Tot 2 keer toe. Schrok even, maar driemaal scheepsrecht.

Kan weer inloggen.

Sometimes... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:37:
[...]

Gedaan. De link in de mail die ik kreeg gaf een dood einde aan. Tot 2 keer toe. Schrok even, maar driemaal scheepsrecht.

Kan weer inloggen.

Sometimes... }:O
Ok fijn om te horen, het kan zijn dat de servers er uit liggen... veel hebben problemen om op servers te komen/te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:21
wat ook zo leuk is met BF3 dat je door een paar cijfertjes te veranderen in een catalog bestand je no recoil en instant kills kan aanzetter, slim dice, dat bestand client side te zetten en niet serverside zoals het wel was in BF2....hoe kunnen ze nou zo'n domme stap terug zetten... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:57

InFamous

excommunicado

Teamplay is vanavond weer ver te zoeken helaas, squad van 4 man 2 meds 1 recon 1 engineer. Ik was 1 van de meds en was telkens de squad aan het healen en reviven en het team. Wat doet de 2de med die gaat zitten campen naast de recon met ze m320.

Voor mensen die wel graag teamplay spelen add me op battlelog/origin 1nFamous1990

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dakka schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:49:
wat ook zo leuk is met BF3 dat je door een paar cijfertjes te veranderen in een catalog bestand je no recoil en instant kills kan aanzetter, slim dice, dat bestand client side te zetten en niet serverside zoals het wel was in BF2....hoe kunnen ze nou zo'n domme stap terug zetten... 8)7 8)7
En de zogenaamde fix hiervan werkt ook voor geen meter. :+
Meer zeg ik niet, je weet maar nooit wie dit allemaal leest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firest0rm
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 21:25
Opzoek naar spelers die een lekker potje Tank Supiority willen spelen!
Join dan http://bf3stats.com/serve...be-4352-b8dd-ed0bc521f013.
St0rm.net zoekt active spelers die wellicht ook Administratie rechten kunnen vekrijgen na een test fase
Teamspeak is wel een must hiervoor.

Ik ben nu online dus join gerust!
BTW er zijn geen gameplay regels respecteer elkaar en heb veel fun! _/-\o_

hoop jullie daar te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben met het aanmelden van origin/battlelog: Laatst had ik ook het probleem dat m'n wachtwoord telkens opnieuw verkeerd was en ik het maar moest blijven resetten, maar ik heb dat kunnen oplossen door cijfers in m'n wachtwoord niet met m'n numpad, maar met de boveste toetsenrij op je toetsenbord in te geven. Het werkt iig voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:30:
Voor de mensen die last hebben met het aanmelden van origin/battlelog: Laatst had ik ook het probleem dat m'n wachtwoord telkens opnieuw verkeerd was en ik het maar moest blijven resetten, maar ik heb dat kunnen oplossen door cijfers in m'n wachtwoord niet met m'n numpad, maar met de boveste toetsenrij op je toetsenbord in te geven. Het werkt iig voor mij :p
Dan moet je even op het knopje 'Num Lock' klikken waardoor je weer cijfers via je num-pad kan intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:35:
[...]

Dan moet je even op het knopje 'Num Lock' klikken waardoor je weer cijfers via je num-pad kan intikken.
Neen, zo slim ben ik ook wel ;)

Maar echt waar, er is een verschil tussen je numpad en de cijfers op je TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Neen, zo slim ben ik ook wel ;)

Maar echt waar, er is een verschil tussen je numpad en de cijfers op je TB.
Dat kan toch niet?

Num-pad: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Top: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Zie jij het verschil? Stuur dan een gele briefkaart naar Willy's en Marjetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:45:
[...]

Dat kan toch niet?

Num-pad: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
Top: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

Zie jij het verschil? Stuur dan een gele briefkaart naar Willy's en Marjetten!
http://superuser.com/ques...and-the-normal-digit-keys ;)
Eerst had ik ook die reactie, maar blijkbaar hebben ze dus andere scancode's. Dat is ook de reden waarom alt-codes niet werken met je bovenste rij cijfers. )

Oh, en je bent de nul vergeten :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

http://superuser.com/ques...and-the-normal-digit-keys ;)
Eerst had ik ook die reactie, maar blijkbaar hebben ze dus andere scancode's. Dat is ook de reden waarom alt-codes niet werken met je bovenste rij cijfers. )

Oh, en je bent de nul vergeten :+
het verschil zit hem inderdaad in de code ;)
iedere key, toetsen combinatie heeft een code.
die van de numpad zijn anders dan de cijfers boven de letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

het verschil zit hem inderdaad in de code ;)
iedere key, toetsen combinatie heeft een code.
die van de numpad zijn anders dan de cijfers boven de letters.
Zo zie je maar weer dat origin faalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel een mooi gemiddelde. De game is nu 366 dagen uit, heb nu 366 uur gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na exact een jaar eindelijk een positieve kd en ben exact 8000 keer dood gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey!

Ik heb gisteren eindelijk premium gekocht op cdkeyhouse (33 euro) vandaag log ik in in Origin en zie ik dat BF3 premium on sale is (25euro) :-( ouch.....
Ik zou graag terug wat beginnen spelen, maar vind de instap nogal groot, er is zodanig veel veranderd, ik loop meestal wat doelloos rond te knallen :p
Zijn er mensen die samen spelen of clans die noob recruiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

beve schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:40:
Hey!

Ik heb gisteren eindelijk premium gekocht op cdkeyhouse (33 euro) vandaag log ik in in Origin en zie ik dat BF3 premium on sale is (25euro) :-( ouch.....
Ik zou graag terug wat beginnen spelen, maar vind de instap nogal groot, er is zodanig veel veranderd, ik loop meestal wat doelloos rond te knallen :p
Zijn er mensen die samen spelen of clans die noob recruiten?
Kom lekker langs op gotlike.nl TS niet echt een clan maar gewoon gezellig samen spelen zonder verplichting. :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beuker19 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Kom lekker langs op gotlike.nl TS niet echt een clan maar gewoon gezellig samen spelen zonder verplichting. :)
Al moet je "samen spelen" in die context wel lezen als "We zitten samen op TS, de helft is aan het spelen en misschien zit er twee man in dezelfde server". :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
CodeCaster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

Al moet je "samen spelen" in die context wel lezen als "We zitten samen op TS, de helft is aan het spelen en misschien zit er twee man in dezelfde server". :*
Aha, is ook goed, dan heb ik tenminste iemand om mijn lastige vragen aan te stellen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

hahaha Dat is zo maar soms wordt er redelijk samen gespeeld tegenwoordig nu de groep iets kleiner word is het iets meer .
Maar je houd toch dat je verschillende mensen verschillende behoefte daarom hebben we nu ook 2 ingame kanalen ipv een algemene bf3 lobby ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
Mensen een vraagje

Als ik de multiplayer van batllefield 3 opstart en in join een server krijg ik een zwart beeld met een knippert vierkantje en hoor ik het geluid verder niks.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

GerGio schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:46:
Mensen een vraagje

Als ik de multiplayer van batllefield 3 opstart en in join een server krijg ik een zwart beeld met een knippert vierkantje en hoor ik het geluid verder niks.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Heb je BF3 via Origin gekocht of speel je met een Russische key?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
Nee geen van beide

SP doet het wel gewoon en gisteren deed MP het ook gewoon

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:15
Heb ik ook vaak en dan duurt het gewoon erg lang (minimaal 2-3 minuten) voordat hij uiteindelijk wel opstart.

Ik heb vaak het idee dat dit ligt aan het level en de hoeveelheid destruction er al is. Hij laadt dit allemaal in voordat je kunt beginnen. Ik controleer dan vaak even de score op de server, hoe langer de match bezig is, hoe langer het kan duren.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AeoIus schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:23:
Heb ik ook vaak en dan duurt het gewoon erg lang (minimaal 2-3 minuten) voordat hij uiteindelijk wel opstart.

Ik heb vaak het idee dat dit ligt aan het level en de hoeveelheid destruction er al is. Hij laadt dit allemaal in voordat je kunt beginnen. Ik controleer dan vaak even de score op de server, hoe langer de match bezig is, hoe langer het kan duren.
Of te wel een nieuwe pc kopen ;)

binnen 1 minuut zit ik altijd in game.
[...]

Als de vaste groep er is, is dat niet het geval.
speel altijd met gwar,killerbeuker,bvk,peirt,bal130,kadavertje,mahler om ze even wat namen te noemen.
wil ik echt samen spelen, dan speel ik met me clan, maar die spelen vaak op servers waar ik niet graag op speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:45:
[...]

Of te wel een nieuwe pc kopen ;)

binnen 1 minuut zit ik altijd in game.
[...]

speel altijd met gwar,killerbeuker,bvk,peirt,bal130,kadavertje,mahler om ze even wat namen te noemen.
wil ik echt samen spelen, dan speel ik met me clan, maar die spelen vaak op servers waar ik niet graag op speel ;)
Met een SSD ben je (zonder overdrijven) binnen 10-15 seconden in een game. Dus als jullie een SSD hebben, zet het gewoon erop, of als je geen SSD hebt, Samsung 830 SSDs zijn goedkoop en zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Wat is er afgelopen tijd verandert in BF3?
Het is nu gewoon bagger.

Hitboxes kloppen voor geen ene reet meer.
Al meerdere keren meegemaakt dat ik tijdens het rennen plots dood ga door "bad luck"
Mensen overleven een bug shot van een tank? wtf.
En net zit ik in een tank met armour en alsnog is heel je tank naar gort met 1 shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beuker19 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:39:
hahaha Dat is zo maar soms wordt er redelijk samen gespeeld tegenwoordig nu de groep iets kleiner word is het iets meer .
Maar je houd toch dat je verschillende mensen verschillende behoefte daarom hebben we nu ook 2 ingame kanalen ipv een algemene bf3 lobby ;)
Pykow schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:45:
Als ik online kom zit jij inderdaad altijd in TDM Canals, soms hobbelen er nog een paar van wie je noemt om je heen. Ik vind dat alleen niet zo'n boeiend gametype en al helemaal geen boeiende map. Als ik die keren kan wegstrepen, dan is er in de vijf keer die ik per week inlog hooguit een handvol mensen online, die verspreid zijn over verschillende servers.

Als ik twee of meer van m'n Battlelog-vrienden in één server zie dan join ik wel, maar ik mijd de GoTBF3 TDM Canals-server het liefst, ook al doe ik wel eens een potje mee om op te warmen voor wat échte BF3.

Maar ben ik er dan op de verkeerde momenten? :)
mukkel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:05:
Het is nu gewoon bagger.

Al meerdere keren meegemaakt dat ik tijdens het rennen plots dood ga door "bad luck"
En net zit ik in een tank met armour en alsnog is heel je tank naar gort met 1 shot?
Ik zag gisteren iemand steeds laggen als m'n vizier in de buurt van z'n hoofd kwam en ik heb gisteren ook vijf TV-missiles vlák voor de cockpit van de vijandelijke heli gemanouvreerd (ik kon de poep van de piloot al zien stromen zeg maar) toen ik ineens een lagspike kreeg waardoor de missile door de heli heen vloog. Misschien een nieuwe cheat, misschien gewoon een ruk protocol, maar in ieder geval: EA.

En ja, ik was gisteren zelf ook met lag aan het spelen, maar een welgemikte schop richting een huisgenoot en een reset van het modem deden wonderen.

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 29-10-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ik doe meestal ook een rondje of twee TDM (meestal 'Neushaar' maar ook wel eens de maps die ik daarna op Conquest ga spelen) om op te warmen. Teamplay is daar nauwelijks relevant..

Op de infantry only servers (vaak Seine, Bazaar, Metro etc.) des te meer. Heb de afgelopen weken gemerkt dat je redelijk kansloos bent als je in je eentje of in een slecht samenspelend squad, op dat soort maps (32 man Conquest) gaat spelen. Erg frustrerend om er eentje of twee omver te knallen om vervolgens door nummer drie volgepompt te worden... Nog frustrerender is dat je op de killcam ziet dat die zorgvuldig door jou omgelegde gasten keurig gerevived worden...en weer verder gaan alsof er niets aan de hand is. Vertraging van nog geen 5 seconden... prachtig om te zien overigens!

Dat soort squads gaan ook van vlag, naar vlag, naar vlag,...

Ik wil best in dat soort servers spelen maar dan wel in squads die samenwerken. Overigens is TS daar niet altijd voor nodig..

Zit dat er op mijn verschillende favo-servers niet in, gelijk quitten en dan doe ik een 'rustig' rondje AK, waarbij het lijkt alsof teamspel minder van invloed is. Natuurlijk lopen er 64 man rond... en is het stuivertje wisselen wat vlaggen betreft, maar het lijkt erop dat bijvoorbeeld individuele Air power en goeie tankspelers meer invloed hebben op de uitkomst dan een infantry squadje dat goed samenwerkt.

Eigenlijk precies zoals het bedoeld is,.. ha, ha,... betoog van vijf minuten om niks.

Punt is dus... je kunt BF3 op oneindig veel manier spelen... altijd wel op een manier waarop je op dat moment zin in hebt... zelfs met de M60 in Metro tunneltjes raggen..... wat is dat toch lekker... zes, zeven man omleggen in een 200 bullet run, al pre-firened het hoekje om bij de Lockers... dat niemand je volgt is dan weer frustrerend....

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Stuur dan een gele briefkaart naar Willy's en Marjetten!
Ah, hilarisch.
Offtopic: Deze was geniaal: YouTube: Willy's en Marjetten - Trouwfeest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mukkel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:05:
Het is nu gewoon bagger.

ze hebben niets veranderd aan de hitboxes.
bad luck is een troll van dice en dat zit er al vanaf de eerste dag in gebakken.
mensen overleven nooit een tank shot, waarschijnlijk mis je gewoon want ik heb hier totaal geen last van.
zat je toevallig Armored kill te spelen ? de tank destroyers zijn zo neer zonder dat je het merkt en door dat ze een ToW hebben kunnen ze alles killen in 2 hits.
CodeCaster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

[...]

Als ik online kom zit jij inderdaad altijd in TDM Canals, soms hobbelen er nog een paar van wie je noemt om je heen. Ik vind dat alleen niet zo'n boeiend gametype en al helemaal geen boeiende map. Als ik die keren kan wegstrepen, dan is er in de vijf keer die ik per week inlog hooguit een handvol mensen online, die verspreid zijn over verschillende servers.

Als ik twee of meer van m'n Battlelog-vrienden in één server zie dan join ik wel, maar ik mijd de GoTBF3 TDM Canals-server het liefst, ook al doe ik wel eens een potje mee om op te warmen voor wat échte BF3.

Maar ben ik er dan op de verkeerde momenten? :)
TDM canals is gewoon leuk om te spelen als je geen teamwork hebt.
ik speel de laatste tijd veel TDM omdat het lekker knallen is en als je 1x in de week een training hebt waar echt serieus gespeeld wordt, dan is het af en toe wel fijn om TDM te spelen zonder te hoeven na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DirtySanchez schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:49:
Ik doe meestal ook een rondje of twee TDM (meestal 'Neushaar' maar ook wel eens de maps die ik daarna op Conquest ga spelen) om op te warmen. Teamplay is daar nauwelijks relevant..
Pykow schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:42:
TDM canals is gewoon leuk om te spelen als je geen teamwork hebt.
ik speel de laatste tijd veel TDM omdat het lekker knallen is en als je 1x in de week een training hebt waar echt serieus gespeeld wordt, dan is het af en toe wel fijn om TDM te spelen zonder te hoeven na te denken.
Ik bedoelde het niet als een aanval richting TS of TDM of Noshaar Canals, maar ik wilde alleen zeggen dat ík qua teamplay weinig heb aan de GoTBF3 TeamSpeak-server. :P
Nog frustrerender is dat je op de killcam ziet dat die zorgvuldig door jou omgelegde gasten keurig gerevived worden...en weer verder gaan alsof er niets aan de hand is. Vertraging van nog geen 5 seconden... prachtig om te zien overigens!
:Y Nog mooier om op zo'n squad tóch een squad wipe te halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daaamn ik heb gisteren de functie "disable minimap" gevonden in de serverbrowser en jezus, de spel ervaring is totaal anders nu, echt zalig want na bijna 700u bf3 begon het soms wat eentonig te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

[...]

bad luck is een troll van dice en dat zit er al vanaf de eerste dag in gebakken.
mensen overleven nooit een tank shot, waarschijnlijk mis je gewoon want ik heb hier totaal geen last van.
zat je toevallig Armored kill te spelen ? de tank destroyers zijn zo neer zonder dat je het merkt en door dat ze een ToW hebben kunnen ze alles killen in 2 hits.
Geen AK gewoon in Caspian. En het zijn hits want ik zie het hitmark tekentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...ore-FastVehicleSpawn-64P/

Alle maps, vanilla, b2K, ak maar dan in hardcore zonder minimap <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

[...]
Bad luck gebeurt, onder andere, wanneer je naast explosive props staat (gasflessen bijvoorbeeld) die de lucht in gaan, maar inderdaad ook regelmatig zonder duidelijk aanwijsbare reden.

Wat betreft tanks vs. infantry: het overkomt me wel degelijk dat mensen een canister shot of een shell overleven, terwijl ze toch echt geraakt worden (hit marker zichtbaar). In het geval van een shell kan ik me nog wel voorstellen dat je soms mazzel hebt (non-lethal splash damage, zoals ook wel eens bij RPG's andere explosieven gebeurt), maar zelfs een schampschot door een canister shot zou imo. toch wel altijd dodelijk moeten zijn (is in feite weinig meer dan een shotgun op steroids, héééél veel steroids). Hoe veel damage doet een canister 'pellet' eigenlijk vergeleken met een korrel buckshot?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Deze youtuber gebruikt hoogstwaarschijnlijk color tweaker om die blauwe filter eruit te halen. Ziet er niet naar uit dat ie ervoor gebanned of kickt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:02

Mavamaarten

Omdat het kan!

rickyy schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:36:
[video]

Deze youtuber gebruikt hoogstwaarschijnlijk color tweaker om die blauwe filter eruit te halen. Ziet er niet naar uit dat ie ervoor gebanned of kickt wordt.
Òf hij speelt gewoon unranked zonder punkbuster.
Òf hij gebruikt de FXAA injector met custom instellingen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:29

codex

Geen OpenAI agent :)

Ook fraai, deze geweldige met LMG-in-hoek-camper begon in de server een chat spam over hoe noob ik was met mijn SPAS, wat ik overigens gewoon negeerde, vervolgens kick met deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2e67y41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

rickyy schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:36:
[video]

Sinds DICE de reload-switch tussen shell en canister eruit gesloopt heeft gebruik ik de HMG ook veel: het geluid alleen is al reden om ermee te spelen (love it!), maar hij is ook echt verdomd effectief tegen voetgangers en lichte voertuigen. Heb er nog nooit rare reacties of beschuldigingen door in ontvangst mogen nemen (al let ik eerlijk gezegd niet bijster veel op de ingame chat: niet alleen is minstens 95% van wat langs komt complete BS, ik richt me ook liever op objectives/bad guys dan op de chat - soldaten in Afghanistan zitten volgens mij ook niet voortdurend vanuit de loopgraven te WhatsApp-en en Tweeten).

@ reemprive: ik zou die douche reporten wegens cheaten, gewoon for teh lulz >:) :+
btw: z'n top-2 wapens? USAS-12 en MK3A1 :X

[ Voor 6% gewijzigd door w00t00w op 29-10-2012 21:13 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Laatst online: 14-09 23:32
sigh waarom reviven ze me nooit? ik ben op 4 dagen tijd 6x gerevived geweest! wtf?!
Potjes van een half uur en geen enkele medic die het nodig vindt om eens de paddles boven te halen.

sigh
Pagina: 1 ... 126 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.