Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

reemprive schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:47:
Ook fraai, deze geweldige met LMG-in-hoek-camper begon in de server een chat spam over hoe noob ik was met mijn SPAS, wat ik overigens gewoon negeerde, vervolgens kick met deze melding:
[afbeelding]
Meest gebruikte wapens by far: USAS en Jackhammer. :+

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:36:
[video]

Deze youtuber gebruikt hoogstwaarschijnlijk color tweaker om die blauwe filter eruit te halen. Ziet er niet naar uit dat ie ervoor gebanned of kickt wordt.
LMG is beter omdat de HMG in close range niet geweldig is. LMG suppressed je meteen en kilt je er zeer snel mee. Alleen je mist wat range maar dat kan je makkelijk compenseren. :Y)

En dit is 100% zeker de colour tweaker op ranked servers. Heb het zelf bekeken in non PB servers en deze is nog slecht/niet afgesteld. Iets meer contrast en de game is nog mooier. Verder denk ik dat tegen de tijd dat de volgende clientpatch er is zoveel mensen colour tweaker gebruiken dat DICE niet kan bannen vanwege de enorme outrage. :+

Nee, ik gebruik het (nog) niet. Verder ook FXAA verwijderd omdat als je ook maar 5 seconden colour tweaker hebt gezien je FXAA haat omdat het in feite niks doet en het niet opweegt tegen de nadelen zoals een nog heldere zon. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

InFamous schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:29:
Teamplay is vanavond weer ver te zoeken helaas, squad van 4 man 2 meds 1 recon 1 engineer. Ik was 1 van de meds en was telkens de squad aan het healen en reviven en het team. Wat doet de 2de med die gaat zitten campen naast de recon met ze m320.

Voor mensen die wel graag teamplay spelen add me op battlelog/origin 1nFamous1990
Ik heb de afgelopen dagen wat zitten gamen in CS:GO/TF2/BF3 en wat me heel erg opviel is dat zelfs de bots die in CS:GO worden gebruikt om de server te vullen als er te weinig echte spelers online zijn beter samenwerken dan de spelers op een gemiddelde BF3 pub server :X

Sad... but true !! Misschien dat je bij Rush of een van de Premium gamemodes meer geluk hebt, maar bij heel simpel Conquest Mode gameplay moet je echt HEEL VEEL geluk hebben om op een leuke server terecht te komen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Premium Video 5: Exclusive Aftermath Gampeplay
AVAILABLE 2012-10-30
Exclusively for our Premium members, get the first in-game gameplay footage from Aftermath feauring the all-new versatile crossbow. You can download your video from the Premium videos section here on Battlelog.

Ben benieuwd wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:36:
[video]

Deze youtuber gebruikt hoogstwaarschijnlijk color tweaker om die blauwe filter eruit te halen. Ziet er niet naar uit dat ie ervoor gebanned of kickt wordt.
Ik gebruik FXAA én de Realmware color tweaker die de blauwe filter eruithaalt...
You guys must hate me so much right now... >:)

Maar beide geven geen tactisch voordeel, alleen ziet het er wat mooier uit ;) (en na een tijdje doet het pijn aan m'n ogen, teveel kleur 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:29:
[...]

Ik gebruik FXAA én de Realmware color tweaker die de blauwe filter eruithaalt...

Maar beide geven geen tactisch voordeel, alleen ziet het er wat mooier uit ;) (en na een tijdje doet het pijn aan m'n ogen, teveel kleur 8)7 )
Waarom beide? Dat is totaal overbodig omdat realmware alles al doet. FXAA is niet een geweldige vorm van AA. Oh en haat omdat ik het zelf nog niet gebruik. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
DanielWW2 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:37:
[...]

Waarom beide? Dat is totaal overbodig omdat realmware alles al doet. FXAA is niet een geweldige vorm van AA. Oh en haat omdat ik het zelf nog niet gebruik. :+
Ik gebruik hetzelfde.
Realmware voor de kleur, FXAA injector voor de sharpening filter en AA.
De ingame FXAA maakt het spel merkbaar blurry, FXAA injector merk ik niets van maar geen jaggies :)
MSAA gebruik ik niet, geeft teveel performance loss voor wat je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

Ik gebruik hetzelfde.
Realmware voor de kleur, FXAA injector voor de sharpening filter en AA.
De ingame FXAA maakt het spel merkbaar blurry, FXAA injector merk ik niets van maar geen jaggies :)
MSAA gebruik ik niet, geeft teveel performance loss voor wat je ervoor krijgt.
Ik gebruik gewoon 4xMSAA wat perfect draait met een 7950 dankzij die leuke 12.11 driver en een leuke OC naar 1000/6000. ;)

Eigenlijk moet ik gewoon Realmware gaan gebruiken maar ik ben gewoon een enorme twijfelaar op z'n tijd. :/

Nieuw dieptepunt, vehicle hacks. :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xtpCL4iumOc&feature=player_embedded]

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-10-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:29:
[...]

Ik gebruik ook fxaa en realmware maar ik gebruik alleen het sharper gedeelte van fxaa.

http://www.chromescreen.c...raphics-in-battlefield-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Net even de nieuwe Premium vid van vandaag gekeken. Was niet heel speciaal, niet veel ´gameplay´ te zien. Slechts een intro in de verschillende pijlen van de Crossbow, vermakelijk maar meer niet. Begint er op te lijken dat het een One Hit Kill weapon wordt afhankelijk van je pijlkeuze.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een optie voor een leuke clan die gebruik maakt van teamspeak ? ( bf3 pc ) word het in me 1tje spelen wel een beetje zat ( omdat ik van xbox naar pc ben over gestapt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
nevermind

[ Voor 112% gewijzigd door Bulls op 30-10-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 21:33
Zeker, ziet er veelbelovend uit. Die geluiden als ze geraakt worden klinken me nieuw in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DanielWW2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:08:
[...]

Ik gebruik gewoon 4xMSAA wat perfect draait met een 7950 dankzij die leuke 12.11 driver en een leuke OC naar 1000/6000. ;)
Ik heb een 120 Hz scherm, 100+ FPS is dan wel prettig :)
Als ik een 60 Hz scherm had zou ik misschien ook wel MSAA gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:56:
Iemand hier een optie voor een leuke clan die gebruik maakt van teamspeak ? ( bf3 pc ) word het in me 1tje spelen wel een beetje zat ( omdat ik van xbox naar pc ben over gestapt )
gotlike.nl

of teamspeak.gotlike.nl :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:12:
[...]

Ik heb een 120 Hz scherm, 100+ FPS is dan wel prettig :)
Als ik een 60 Hz scherm had zou ik misschien ook wel MSAA gebruiken.
Op die manier wel ja. Zit zelf met een die 75 kan en de fps is gecapped op 80. Alleen bij AK mappen en dan ook nog als het intensief word komt de fps onder de 60. Meestal is het gewoon 80 capped. MSAA blijft dus aan. Het is verder ook heel erg mooi, dat onaliased blauw. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel hier op een resolutie van 1440x900 60hz schermpje.
alles op low settings en digital vibrance in nvidia zet ik soms wat hoger voor andere kleuren.
gecapped op 60 frames en daar blijft hij dan ook netjes op draaien welke map ik ook speel.
Ga ik voor ultra setting (dus echt alles op de hoogste settings) dan zit ik in grandbazaar rond de 100 fps, maar de AK maps droppen dan onder de 60 frames en dat heb ik liever niet.

ik speel op low settings omdat je dan wat rustiger beeld krijgt en omdat ik van gameplay hou en niet hoe het eruit ziet. BF3 op ultra heeft veel meer last van FoG en de zon. op low settings heb je daar geen last van en draai je erg stabiel. toch wel leuk om te zien dat zelfs BF3 low settings op de PC er nog beter uitziet dat op de consoles xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
http://battlelog.battlefi...eo/2012-10-30%2013:00:00/ Verbaasd me dat dit hier nog niet is gelinked vandaag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 16:22

c0burn

Feed your head

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Tijd om op bed te gaan merk ik, er perongeluk over heen gescrollt 8)7 Tjah je moet ook zoveel scrollen tegenwoordig met Tweakers 7, blij dat ik nog geen windows 8 draai anders zou ik er helemaal gek van worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die geen battle reports krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

Ik zie hier meerdere mensen de colourtweaker van realmware gebruiken, is er een kans dat je hierdoor gekicked/banned word? en is dit ook te uninstallen? Zelf wel even gekeken, maar realmware waarschuwd je voor kicks en bans terwijl ik bij andere ook hier geen problemen heb gevonden.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:28:
Nope, krijg hier al men battlereports binnen.

[ Voor 27% gewijzigd door InFamous op 31-10-2012 00:45 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

voor het eerst sinds lange tijd weer bf3 gespeeld, en ik ben net zo slecht als voorheen :')
3x op een rij in het verliezende team zitten die geen tactiek hebben.
ach ben het gewend. nieuwe dlc heb ik nog niet gespeeld, ik had ook gehoopt meer GOTbf3 lui online te zien, maar t viel beetje tegen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Battlefield 3 Premium edition is nu €29 via Origin. _/-\o_
Jammer dat hun servers nu overbelast/onderhoud zijn.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
10K schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:59:
Battlefield 3 Premium edition is nu €29 via Origin. _/-\o_
Jammer dat hun servers nu overbelast/onderhoud zijn.
Is dit nu het spel zelf met alle DLC of alleen dlc. er staat namelijk op origin een versie voor 25 eur een van 29 eur.
voor 29 eur is het wel een mooi moment om ook is in te stappen, als het nog de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep.. 't is weer eens kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:34
wingsofgold schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Is dit nu het spel zelf met alle DLC of alleen dlc. er staat namelijk op origin een versie voor 25 eur een van 29 eur.
voor 29 eur is het wel een mooi moment om ook is in te stappen, als het nog de moeite waard is.
BF3 Premium is nu 25 euro op Origin.
Dit is een pakket met alle beschikbare en aankomende DLC maar hier heb je niks aan als je BF3 zelf niet hebt.
BF3 Premium Edition is nu 30 euro via Origin en bevat zowel BF3 als alle DLC.
De premium editie is dus BF3 Premium + BF3.
En ja het is weer eens kapot.
Ze zullen wel denken: "If it's broke, don't fix it." :|

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:45:
Ik zie hier meerdere mensen de colourtweaker van realmware gebruiken, is er een kans dat je hierdoor gekicked/banned word? en is dit ook te uninstallen? Zelf wel even gekeken, maar realmware waarschuwd je voor kicks en bans terwijl ik bij andere ook hier geen problemen heb gevonden.
In het kort:

Niemand weet precies of everbabance/PB iets gaat doen. (voor zover ik weet)
PBB en GGC doen er niks tegen dus geen ban van anti cheat software. Wel mogelijk kicks van PB maar dat weet niemand tot dusver.
DICE is butthurt en schreeuwt dat je ze bannen. Ze hebben alleen totaal geen methode beschikbaar om het op het moment op te sporen. :+

Dus at you're own risk maar de kans op een ban is bijna te verwaarlozen.
En ik ben een aartstwijfelaar die maar niet de knoop door kan hakken en het gewoon te installeren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

wingsofgold schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Ik heb hem net besteld, en inderdaad zoals hierboven staat, de premium edition van €29 is bf3 + premium.
Ben dus nu BF3 aan het downloaden + de eerste 3 packs die nu beschikbaar zijn. Die andere 2 moeten nog uitkomen. (toch?)

[ Voor 4% gewijzigd door 10K op 31-10-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10K schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:42:
[...]
Die andere 2 moeten nog uitkomen. (toch?)
1 in December en één in 2013 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:17
DanielWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:28:
En ik ben een aartstwijfelaar die maar niet de knoop door kan hakken en het gewoon te installeren. :Y)
Waarom installeer je het niet gewoon? Je berichten hier op het forum duiden erop dat je zonder die tool toch geen plezier hebt in BF3, dus wat maakt het jouw uit als je gebanned wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Als er een belofte wordt gedaan, en daarna wordt gezegd van ja jongens we doen het toch niet, geef ik DanielWW2 alle reden om hier pissig over te zijn.

Ik vind het zelf ook triest dat ze er niet mee door gaan, belofte maakt schuld. En iedereen is het liever kwijt dan rijk, maar de ene accepteert het en de ander maakt zich er meer druk om.

Eerst zou BF3 lead platform worden, dat is toen ineens veranderd naar console (PS3)
Patchen duurt gigantisch lang, (doel hier op de HB+m26 dart bug).
Zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen, en ja ze hebben ook wel goede dingen gedaan.

Maar als ik het vergelijk met SOE en Planetside2 en hoe die met de community omgaat vindt ik dat persoonlijk stukken beter, en dan zullen veel van jullie denken van: als dat helemaal het einde is waarom ga je dan niet lekker Planetside2 spelen? Nou bij deze ;w

Of ik kan nu gaan haten op de consoles, dat die sinds 2001 pc gaming al tegenhoudt. En van veel spellen een Port komt van console naar pc, en dat ontwikkelaars het dan raar vinden dat mensen games steeds vaker gaan downloaden 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door QPeter op 31-10-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilco88nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02 21:18
Ik gebruik sinds gister ook de Realmwear Colour Tweaker (alleen de Colour grading enabled uitgevinkt) in combinatie met de FXAA sharpener zoals hierboven genoemt. Twijfelde eerst of dit het waard is om misschien gekickt te worden.

Mijn punt is, als (een aanzienlijk aantal) spelers een ban of kick riskeren voor een verandering aan het spel, een verandering die geen voordeel opleverd, dan is er iets mis met het spel.

Zelf ben ik erg tevreden over hoe de game er nu uitziet, het lijkt grafisch wel of ik BF4 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Wilco88nl schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:37:
Ik gebruik sinds gister ook de Realmwear Colour Tweaker (alleen de Colour grading enabled uitgevinkt) in combinatie met de FXAA sharpener zoals hierboven genoemt. Twijfelde eerst of dit het waard is om misschien gekickt te worden.

Mijn punt is, als (een aanzienlijk aantal) spelers een ban of kick riskeren voor een verandering aan het spel, een verandering die geen voordeel opleverd, dan is er iets mis met het spel.

Zelf ben ik erg tevreden over hoe de game er nu uitziet, het lijkt grafisch wel of ik BF4 speel.
Je gebruikt die tweaker en bent nog niet gekickt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
KaleBatzZ schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:36:
[...]

Zeker vet! Kan niet wachten... :9
Op zich ziet het er wel gaaf uit, alleen.... Wordt die kruisboog nu sterker dan een sniper rifle? Het wordt helemaal gek als een sniper rifle geen one-shot kill maakt, (bijna) altijd, en zo'n kruisboog wel.
Overigens herinnert me die kruisboog aan een secondary uit BO I. >:)

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:39:
Waarom installeer je het niet gewoon? Je berichten hier op het forum duiden erop dat je zonder die tool toch geen plezier hebt in BF3, dus wat maakt het jouw uit als je gebanned wordt?
QPeter schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:10:
Als er een belofte wordt gedaan, en daarna wordt gezegd van ja jongens we doen het toch niet, geef ik DanielWW2 alle reden om hier pissig over te zijn.
En ik wacht geduldig af hoe het precies gaat lopen. Je moet het zo zien. Elke dag installeren meer mensen die tweaker, dit is een gegeven omdat DICE niks doet. Een aantal YT'ers heeft het nu ook. Ik wacht gewoon geduldig totdat het om zoveel mensen gaat dat DICE nooit kan gaan bannen.Dit om de simpele reden dat met al zijn problemen BF3 nog steeds een van de beste FPS games van de afgelopen tijd is en ik een bloedhekel heb aan unlocken.

Zelfs EA heeft een limiet aan wat voor pr schade ze kunnen leiden. Verder ben ik ook even klaar met BF3. Als ik weer ga spelen dat installeer ik het meteen. En for the record, ik heb al een lijstje met bijna alle individuele configs van de colour tweaker om het spel nog scherper te maken. Als je het namelijk gewoon activeert zonder FXAA dan zijn de kleuren alsnog niet echt scherp en sommige mappen zijn redelijk blury. Met de getalletjes spelen doet wonderen. ;)

De volgorde is brightness, contrast en saturation. Het is een work in progress maar al veel beter dan standaard colour correction off. Tenminste op mijn scherm. :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XsjxzZb3Y2Dj7ZqaXuOvsG9l/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

In het kort:

Niemand weet precies of everbabance/PB iets gaat doen. (voor zover ik weet)
PBB en GGC doen er niks tegen dus geen ban van anti cheat software. Wel mogelijk kicks van PB maar dat weet niemand tot dusver.
DICE is butthurt en schreeuwt dat je ze bannen. Ze hebben alleen totaal geen methode beschikbaar om het op het moment op te sporen. :+

Dus at you're own risk maar de kans op een ban is bijna te verwaarlozen.
Gister geprobeerd en zeer tevreden over het resultaat. Als je twijfelt verstand op 0 en gewoon doen, is dubbel en dwars waard. Ik heb nu met de realmware colour tweaker op meerdere PB servers gespeeld die ook GGC streamen en ik heb nog geen kick of ban gehad tot dusver.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een leuke mail van het geweldige EA
Your petition has reached the "English US" Queue.

Wat bedoelen ze daar nu weer mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:55:
[...]

Gister geprobeerd en zeer tevreden over het resultaat. Als je twijfelt verstand op 0 en gewoon doen, is dubbel en dwars waard. Ik heb nu met de realmware colour tweaker op meerdere PB servers gespeeld die ook GGC streamen en ik heb nog geen kick of ban gehad tot dusver.
Als ik toch eens rationeel nadacht. :+
Normaal ben ik ronduit stoïcijns en zeer rationeel maar dit wil er maar niet in. Ik kom er wel, ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik heb precies dezelfde twijfel: zou dolgraag de Color Tweaker op BF3 loslaten, maar ik wil m'n account/progress (of erger) simpelweg niet op het spel zetten. Ja, het is maar een spelletje, maar wel een waar ik nog steeds heel veel plezier uithaal. M'n vingers jeuken om de boel gewoon maar te gaan draaien, maar for the time being ben ik daar domweg een te grote schijterd voor :D Voordeel is dat ik het zelfs nog niet op een non-PB server heb geprobeerd, dus ik weet niet wat ik mis.

[ Voor 11% gewijzigd door w00t00w op 31-10-2012 21:40 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Ik heb hem net 5 minuten gedraaid maar ook weer snel uitgezet :') bang dat ik alles kwijt ben ineens ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

klopt het dat als je de wapens edit, de animatie in het spel niet meer overeenkomt? Vorige week ergens was er een sniper aan de andere kant van de map, 1200m, halverwege het traject van de kogel was ik al dood? Hij haad geen hoge ping, 20 oid evenals ik.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Lennardnl schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:02:
[...]

Je gebruikt die tweaker en bent nog niet gekickt oid?
Ik gebruik colourtweaker sinds zijn eerste release, geen enkele kick.
En zoals DanielWW2 al schrijft hebben PBBans een GGC aangegeven niet te zullen bannen.
Punkbuster zelf kan niet bannen, dus je zit gewoon safe als je deze tool gebruikt.
Mocht PB er in de toekomst wel voor kicken, dan is het een kwestie van op restore defaults klikken.

Ik vermoed echter dat PB er ook niet voor gaat kicken, Michael Kalms heeft zelf ook aangegeven dat je er geen voordeel mee hebt tegenover andere spelers.

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 31-10-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:22
Ik speel sinds een paar dagen weer BF3. Nog altijd erg leuk en ik haal nu ook aanzienlijk betere FPS dan toen het spel net uit was. Ik ben blij dat de drivers hier nu echt goed voor geoptimaliseerd zijn.

Gisteren was echt een lucky day voor mij. 1x een jet uit de lucht geschoten met mijn tank en 1x een heli met 4 passagiers er in. Het voelt echt machtig aan als je zo'n lucky shot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:35:
Ik speel sinds een paar dagen weer BF3. Nog altijd erg leuk en ik haal nu ook aanzienlijk betere FPS dan toen het spel net uit was. Ik ben blij dat de drivers hier nu echt goed voor geoptimaliseerd zijn.

Gisteren was echt een lucky day voor mij. 1x een jet uit de lucht geschoten met mijn tank en 1x een heli met 4 passagiers er in. Het voelt echt machtig aan als je zo'n lucky shot hebt.
Vaker spelen en dan kom je erachter dat jets en heli's uit de lucht halen geen lucky kills meer zijn.
je hebt genoeg piloten die niet opletten en stom voor je neus gaan draaien of een jet die recht op je afgevlogen komt en dat zijn leuke kills om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Double XP, waar je score 25.008XP is, en je er 5.000XP bij krijgt... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:09:
En weer een leuke mail van het geweldige EA
Your petition has reached the "English US" Queue.

Wat bedoelen ze daar nu weer mee ?
Als je een klacht over iemand in dient bij EA, bv een cheater of voor bad language dan kan het zijn dat het druk is bij EA en dan krijg je die mail van EA dat je klacht in de wacht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:51:
[...]

Als je een klacht over iemand in dient bij EA, bv een cheater of voor bad language dan kan het zijn dat het druk is bij EA en dan krijg je die mail van EA dat je klacht in de wacht zit.
Daar zeg je mij wel even iets.
Gisteren iemand aangeklaagd omdat hij aan het cheaten was op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Er is echt iets mis met de hitdetection in BF3.
Heb nu 3x achter elkaar in dezelfde ronde gehad dat ik iemand vol in z'n hoofd schiet met de M98B en ik geen hitmarker krijg terwijl je het bloed ziet vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Lennardnl schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:35:
Wil nog wel eens gebeuren dat je shitload aan extra punten krijgt de ronde erna. Lijkt of met doublexp de service stars achter lopen. Gisteren kreeg ik ook twee vehicle service stars op een map zonder voertuigen :')

Vorige doublexp weekend hier toen ook battlereport gepost van jet score op Seine Crossing _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Xant0r op 01-11-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Lennardnl schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:35:
Er zit ook al een deel van die 2x exp in die 25.008 punten, normaal zou dat ook minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Vraagje: Tot groot genoegen bevat BF3 een FOV slider, maar bij de singeplayer heeft dit geen effect. Is dit een bug of kan je dit op een andere veranderen?
En is de FOV slider een vertical of horizon fov, ik wil namelijk graag voor de MP een verticale horizontale fov van 90 graden. (Zoals ik gewend ben op mijn 1366*768 scherm)

[ Voor 3% gewijzigd door 10K op 01-11-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
edit: verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door evilpin0 op 01-11-2012 15:06 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10K schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:48:
Vraagje: Tot groot genoegen bevat BF3 een FOV slider, maar bij de singeplayer heeft dit geen effect. Is dit een bug of kan je dit op een andere veranderen?
En is de FOV slider een vertical of horizon fov, ik wil namelijk graag voor de MP een verticale fov van 90 graden. (Zoals ik gewend ben op mijn 1366*768 scherm)
BF3 is een console port, voor de single player zit je dan ook vast aan de lage standaard console fov.

De slider in BF3 is de verticale fov, wil je echt een vfov van 90?? Dan zit je echt in een vissenkom te gluren.

Op onderstaande website kan je per resolutie de overeenkomstige fvov berekenen voor de gewenste hfov, maar jij kan de slider dus standaard op 90 zetten.

http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php

Overigens kan ik je dat echt niet aanraden voor BF3, maar dat moet je zelf weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:17:
[...]

BF3 is een console port, voor de single player zit je dan ook vast aan de lage standaard console fov.

De slider in BF3 is de verticale fov, wil je echt een vfov van 90?? Dan zit je echt in een vissenkom te gluren.

Op onderstaande website kan je per resolutie de overeenkomstige fvov berekenen voor de gewenste hfov, maar jij kan de slider dus standaard op 90 zetten.

http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php

Overigens kan ik je dat echt niet aanraden voor BF3, maar dat moet je zelf weten. :)
Oeps, ik bedoel natuurijk horizontale fov van 90°! 8)7
Ik ben het aan het uitproberen maar het lijkt wel of de slider helemaal niet werkt? Als ik de slider dus op 90 (vertical fov) zet dan zou ik een horizontal fov van 120 moeten krijgen? (nadat ik een nieuwe mp game begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10K schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:57:
[...]

Oeps, ik bedoel natuurijk horizontale fov van 90°! 8)7
Ik ben het aan het uitproberen maar het lijkt wel of de slider helemaal niet werkt? Als ik de slider dus op 90 (vertical fov) zet dan zou ik een horizontal fov van 120 moeten krijgen? (nadat ik een nieuwe mp game begin)
Voor een hvov van 90 moet je met jouw resolutie de vfov op 59 zetten.

De slider zou dat in principe moeten doen maar ik zelf kom ik niet aan die jongen, met de BF3 settings editor kan je deze, en nog veel meer instellingen, gewoon hard invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:01:
[...]

Voor een hvov van 90 moet je met jouw resolutie de vfov op 59 zetten.
Ik raak nu echt in de war! De ingame vslider kan namelijk niet lager dan 60°, dat betekent dus dat je geen hfov lager dan 91° kan instellen...
Bovendien als ik de slider op 90° zet dan lijkt het niet echt op 120° hfov, maar dat kan aan mij liggen. Is de ingame beschrijving niet gewoon fout, en is het wél een horizontale fov slider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10K schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:16:
[...]

Ik raak nu echt in de war! De ingame vslider kan namelijk niet lager dan 60°, dat betekent dus dat je geen hfov lager dan 91° kan instellen...
Bovendien als ik de slider op 90° zet dan lijkt het niet echt op 120° hfov, maar dat kan aan mij liggen. Is de ingame beschrijving niet gewoon fout, en is het wél een horizontale fov slider?
Huh? Dat is vaag, ik zal het vanvaond eens even testen na m'n werk, maar je zal wel gelijk hebben dat het dan toch een horizontale fov slider moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:17:
Heb nu 3x achter elkaar in dezelfde ronde gehad dat ik iemand vol in z'n hoofd schiet met de M98B en ik geen hitmarker krijg terwijl je het bloed ziet vloeien.
Ik zat gister in een Tank Destoyer als gunner, de kogels hadden ongeveer een cm boven de crosshair impact..

In inderdaad, laggende animaties, spelers, het is echt drama nu..

Server filter wat niet saved, DICE gooit er echt met de pet naar. Ongelooflijk dat die mensen het podium nog op durven met presentaties en shows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
10K schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:16:
[...]

BC2 had een verticale fov optie, bf3 heeft horizontale fov dus de tool voor bc2 kun je niet gebruiken in bf3.

In bc2 had ik bij 90 fov verticaal een horizontale fov van 120, het was net een vissekom, in bf3 heb ik 90 fov en ik merk haast niets.

Als het goed is kun je in 1 van de config files verder gaan met fov doordat je het op de harde manier doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tot wanneer is deze Dubbel XP periode?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

rickyy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:55:
Tot wanneer is deze Dubbel XP periode?
gokje eind van dit weekend =tot zondagavond

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:47:
[...]

BC2 had een verticale fov optie, bf3 heeft horizontale fov dus de tool voor bc2 kun je niet gebruiken in bf3.

In bc2 had ik bij 90 fov verticaal een horizontale fov van 120, het was net een vissekom, in bf3 heb ik 90 fov en ik merk haast niets.
Dit inderdaad. Speel zelf op 90 in BF3, BFBC2 was 65 wel de max voordat het een vissenkom werd bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 16-09 19:58
Bad company 2 en bf3 hebben allebei de verticale fov.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

DanielWW2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:09:
[...]

Dit inderdaad. Speel zelf op 90 in BF3, BFBC2 was 65 wel de max voordat het een vissenkom werd bij mij. ;)
Oke, dan staat het dus wel fout aangegeven in de game zelf, want de slider is dus voor de hfov. (max 90)
haarbal schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:35:
Bad company 2 en bf3 hebben allebei de verticale fov.
Niet dus. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door 10K op 01-11-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Welke light machine gun gebruiken jullie? Heb er vandaag vier vrij gespeeld maar weet nog niet echt welke fijn is. Heb alleen met de 249 gespeeld en deze is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Versteegrob schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:48:
Welke light machine gun gebruiken jullie? Heb er vandaag vier vrij gespeeld maar weet nog niet echt welke fijn is. Heb alleen met de 249 gespeeld en deze is redelijk.
m27 iar + hb en geen foregrip beste support gun van de game >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Try hard pants:

M27IAR, RPK-74M of de L86A2 met HB en kobra/red dot.

Lolz:

Alles met een belt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik gebruik alleen de M27 IAR en MG36, beide met Heavy Barrel, Kobra en Extended Mag (en wil de L86A2 binnenkort ook maar eens uitchecken). Zijn in feite Assault Rifles met een veel groter magazijn. Belt-feds heb ik helemaal niks mee, want die passen niet echt bij mijn manier van spelen: heb alleen met de Pecheneg een noemenswaardig aantal kills gemaakt, en dat was puur en alleen voor een assignment (die met 100 kills moet ik nog steeds aan beginnen).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik alleen maar de M27 IAR.
minste recoil, goede hipfire, snelste reload.
Met de Heavy barrel is het nog een stuk beter.

als je M27 IAR nog niet kan gebruiken aan de russische kant, dan heb je alleen maar zwakke wapens. of je moet de L85A2 hebben, dat wapen komt in de buurt van de M27. hoewel de reload time wat hoger ligt en dus zal je sneller dood gaan.

Alle overige LMG's zijn echt heel slecht en leg je het zo af tegenover iedere speler met een carbine of assault rifle. Laatste tijd speel ik het liefst alleen met de M16A3. je kan het een noob wapen vinden, maar niets schiet zo accuraat als dat ding. zelfs op long range is het wapen goed te gebruiken als je maar rustig schiet en net iets boven het hoofd op afstand. net zoals bij de M4A1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:31:
[...]

Ik gebruik alleen maar de M27 IAR.
minste recoil, goede hipfire, snelste reload.
Met de Heavy barrel is het nog een stuk beter.
Dat verklaard waarom de L86A2 minder vertical recoil, lagere first shot recoil en een minder dramatische afwijking in de side to side recoil heeft en een betere hipfire. :+
http://symthic.com/compar...one&wep2=L86A2&attc2=None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Pykow schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:31:
[...]

"hoewel de reload time wat hoger ligt en dus zal je sneller dood gaan."
God's mind works in mysterious ways.... Wist niet dat je van lange reload dood kon gaan ;) Ik ben meestal dood voordat ik überhaupt kan reloaden,.. .zal daar wel aan liggen.

We snappen echter wat je bedoeld. Als ik Daniel hoor, moet ik die L85A2 toch ook maar een kans geven.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
DanielWW2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:44:

Beetje vreemd als ik de L96 vergelijk met L96 supr dan is er geen verschil.

Is de L96 generved afgelopen maanden? Want nu kan ik bijna niks meeraken?

Als iemand met mij een keer de "350 meter head shot with the L96" achievement wil unlocken tnx.
Naam in BF3 'Noudt'.

[ Voor 32% gewijzigd door noud op 02-11-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:44:
[...]

Dat verklaard waarom de L82A2 minder vertical recoil, lagere first shot recoil en een minder dramatische afwijking in de side to side recoil heeft en een betere hipfire. :+
http://symthic.com/compar...one&wep2=L86A2&attc2=None
je moet wel alles quoten, als je een mening wilt geven.
de L86A2 heeft volgens de stats betere recoil. in praktijk merk je het niet en zal de M27 IAR en L85A2 precies hetzelfde aanvoelen. Alleen de M27 IAR heeft snellere kogels en de reloadtime is sneller.

Persoonlijk kies ik altijd voor de M27 IAR omdat je dus sneller reload dan iemand met de L86A2 (ik kan het even niet meer terug vinden, maar volgens mij was het 1.85 sec voor de M27 IAR en 2.2 sec. voor de L86A2.
DirtySanchez schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:50:
[...]

God's mind works in mysterious ways.... Wist niet dat je van lange reload dood kon gaan ;) Ik ben meestal dood voordat ik überhaupt kan reloaden,.. .zal daar wel aan liggen.

We snappen echter wat je bedoeld. Als ik Daniel hoor, moet ik die L85A2 toch ook maar een kans geven.
met de M27 IAR kan ik al een headshot geven terwijl jij nog in de reload animatie zit.
Daarom ga je met een langere reload time eerder dood.

Zowel met de M27 als de L86A2 wordt je gelukkig, alle andere LMG's zijn eigenlijk te slecht om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:07:
[...]
Zowel met de M27 als de L86A2 wordt je gelukkig, alle andere LMG's zijn eigenlijk te slecht om te gebruiken.
:') als je enige doel is zo makkelijk mogelijk te run-and-gunnen wel. Hou er bij je advies wel even rekening mee dat niet iedereen permanent de try-hard pants aan heeft...
De M60 op bipod is een bijzonder goede autosniper, waar je met gemak een stuk kaart mee dicht kunt zetten. De M249 werkt uitstekend als je een klein beetje intelligenter speelt dan gewoon rennen en sproeien zoals je met de M27 kunt doen. De PKP met een laserdot is een heerlijke tuinslang des doods voor ClQu kaarten en Metro conquest.

Dat jij er niet mee kunt spelen, omdat je alleen maar met het optimale wapen wilt spelen en blijkbaar alleen gelukkig wordt als je wint, wil niet zeggen dat ze voor anderen niet kunnen werken en dat er niet andere manieren zijn om gelukkig te worden dan te letten op je spm... terwijl je TDM speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft LMG's zweer ik bij de LSAT sinds ik die heb unlocked. Met de andere LMG's speel ik nog wel maar meer om de laatste dingen te unlocken. Welk wapen precies beter is dan de andere qua damage, accuracy en recoil houd ik mij niet zo mee bezig, zo diep zit ik nu weer niet in BF. Het is meer een gevoelskwestie en de LSAT ligt mij wel het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:12:
[...]

:') als je enige doel is zo makkelijk mogelijk te run-and-gunnen wel. Hou er bij je advies wel even rekening mee dat niet iedereen permanent de try-hard pants aan heeft...
De M60 op bipod is een bijzonder goede autosniper, waar je met gemak een stuk kaart mee dicht kunt zetten. De M249 werkt uitstekend als je een klein beetje intelligenter speelt dan gewoon rennen en sproeien zoals je met de M27 kunt doen. De PKP met een laserdot is een heerlijke tuinslang des doods voor ClQu kaarten en Metro conquest.

Dat jij er niet mee kunt spelen, omdat je alleen maar met het optimale wapen wilt spelen en blijkbaar alleen gelukkig wordt als je wint, wil niet zeggen dat ze voor anderen niet kunnen werken en dat er niet andere manieren zijn om gelukkig te worden dan te letten op je spm... terwijl je TDM speelt.
Het is me inderdaad opgevallen dat er hier een paar rondlopen die zelfs over de meest subjectieve zaken lijken te denken in feiten te spreken, in plaats van in meningen. Beetje zielig eigenlijk, want het wijst op een iets te grote eigendunk. Funest voor de geloofwaardigheid, maar het maakt het scheiden van kaf en koren wel eenvoudiger - dat dan weer wel...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:17:
Zoiets had ik ook al ervaren:
CodeCaster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:06:
Ik zag gisteren iemand steeds laggen als m'n vizier in de buurt van z'n hoofd kwam en ik heb gisteren ook vijf TV-missiles vlák voor de cockpit van de vijandelijke heli gemanouvreerd (ik kon de poep van de piloot al zien stromen zeg maar) toen ik ineens een lagspike kreeg waardoor de missile door de heli heen vloog. Misschien een nieuwe cheat, misschien gewoon een ruk protocol, maar in ieder geval: EA.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:12:
[...]
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

voor CQ ben ik verslaafd geraakt aan de M5k met lasersight en extended mag. Wat een moordwapen is dat, alleen niet zoveel kogels in het magazijn en kogels vliegen er razendsnel uit dus je zit in een paar seconden zonder kogels, wel genoeg om 2-3 man om te leggen. Zonder extended mag is het een kloteding omdat je dan met geluk 1 tegenstander kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ze hebben de zelfde fout gemaakt met de M5K als met de 93R (nu gefixed), het wapen doet nu te veel damage per shot. Je mag de M5K gerust OP noemen op CQ expansion, op grote mappen als Firestorm of Caspian border wordt je op lange afstanden door elk andere wapen zeer snel neer geschoten.

Het wapen is goed in 1 bepaalde situatie: close quaters, maar het is iets te veel gebuffed als je het mij vraagt.

[ Voor 16% gewijzigd door QPeter op 02-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm origin offline?
Ik had juist m'n alpha key voor crysis 3 willen verzilveren... :(
Nvm, nieuwe win7 install, moest origin nog toevoegen aan vetrouwde bestanden enzo :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hier ook problemen, lijkt eruit te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Versteegrob schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:02:
Hier ook problemen, lijkt eruit te liggen.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:53:
Ehm origin offline?
Ik had juist m'n alpha key voor crysis 3 willen verzilveren... :(
Nvm, nieuwe win7 install, moest origin nog toevoegen aan vetrouwde bestanden enzo :P
Hmm, kwam net hierheen om te vragen of ik de enigste was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Werkt hier nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Doet me erg denken aan een level uit de SP (die brede verdiepte weg, dat hotel en het park/plein) - ziet er vet uit! Hoop alleen niet dat het een paradijs voor glitchers gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 02-11-2012 17:37 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

w00t00w schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:37:
[...]

Doet me erg denken aan een level uit de SP (die brede verdiepte weg, dat hotel en het park/plein) - ziet er vet uit! Hoop alleen niet dat het een paradijs voor glitchers gaat worden.
Mijn mening exactly. Glitchers, snipers, campers,... your worst nightmare... ;(

Ziet er wel weer fantastisch uit... mooie infantry only gameplay a la Seine / Bazaar etc. Hmm,.. kijken welke speler ik het eerst een kruisboog punt in z'n linkeroog mik })

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik heb zonet een jet neer geschoten across the map met een tank destroyer :D

(ultra luck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LMAO, ik keek even in mijn Dropbox-folder (die vol zit met oude brol maar nooit uitgekuist wordt),
en wat vond ik?
BF3 Alpha en Beta screens!
Na het kijken naar die screens moet ik toch zeggen: liever de huidige blauw-tint dan die vieze brol uit de Alpha! :D

TIP: let ook op de plaatjes met de kuilen. In de Alpha kon je gewoon grachten maken en kon je er in gaan liggen en zo volledig in cover zijn. Zonde dat ze dit eruit gehaald hebben. :(
Ok, het zou handig zijn voor campers maar het lijkt me toch vernieuwend. Kan je zo tanks doen vastrijden.

Alpha

https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%281%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%282%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2842%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2843%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2852%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2853%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2854%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2855%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2857%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2858%29.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2862%29.jpg[/img]

Beta

https://dl.dropbox.com/u/...1-10-07%2014-21-27-36.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...1-10-07%2014-21-52-31.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...1-10-07%2014-27-40-69.jpg[/img]

:9~ Huidige game + FXAA injector :9~

https://dl.dropbox.com/u/...2-02-15%2015-03-22-09.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...-04-20%2018-03-32-094.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...-06-24%2016-53-24-827.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...-06-26%2018-34-28-300.jpg[/img]
https://dl.dropbox.com/u/...-08-09%2001-59-36-098.jpg[/img]

Maak aub thumbnails van grote plaatjes.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 04-11-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:46:
LMAO, ik keek even in mijn Dropbox-folder (die vol zit met oude brol maar nooit uitgekuist wordt),
en wat vond ik?
BF3 Alpha en Beta screens!
Na het kijken naar die screens moet ik toch zeggen: liever de huidige blauw-tint dan die vieze brol uit de Alpha! :D

TIP: let ook op de plaatjes met de kuilen. In de Alpha kon je gewoon grachten maken en kon je er in gaan liggen en zo volledig in cover zijn. Zonde dat ze dit eruit gehaald hebben. :(
Ok, het zou handig zijn voor campers maar het lijkt me toch vernieuwend. Kan je zo tanks doen vastrijden.

Alpha

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Beta

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:9~ Huidige game + FXAA injector :9~

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Me like die kuilen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Wtf, net rondje Metro, ik was US en spawnde met de rest van m'n squad op de RU kant. :') !

Mooi even een paar kills meegepakt, maar toch een gare bug? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
man man man, tijd om BVK even op de hoogste stellen van de server. wat lag die server zeg.
en ook al 2x gecrashed en ik ben niet de enige. verschrikkelijke slechte host als je het mij vraagt.

sta je even lekker te spelen, opeens zoveel lag omdat iemand met een ping van boven de 100 joined, mis je alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:18:
sta je even lekker te spelen, opeens zoveel lag omdat iemand met een ping van boven de 100 joined, mis je alles
Ja hoor, omdat iemand van een ping van 100ms joined lagt ineens de HELE server 8)7 Geloof je het zelf?
Hosting provider(s) kunnen ook wel eens problemen hebben, 24/7 uptime en lagfree gameplay kan niemand garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:18:
man man man, tijd om BVK even op de hoogste stellen van de server. wat lag die server zeg.
en ook al 2x gecrashed en ik ben niet de enige. verschrikkelijke slechte host als je het mij vraagt.

Sure, met client side hit detection :Z

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:23:
[...]

Ja hoor, omdat iemand van een ping van 100ms joined lagt ineens de HELE server 8)7 Geloof je het zelf?
Hosting provider(s) kunnen ook wel eens problemen hebben, 24/7 uptime en lagfree gameplay kan niemand garanderen.
Ik keek pas op me scoreboard toen ik hard begon te laggen en zag toen 3 man met een ping van 100. dus dan geef je dat gelijk de oorzaak van het probleem.

Het was gewoon vervelend en dan ook nog dat meerdere mensen crashde van de server.
Phyxion schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:27:
[...]

Sure, met client side hit detection :Z
Client hit registratie heeft hier niks mee te maken, want zelfs op een stabiele server heb je daar last van.
die client hit registratie de schuld geven omdat je mist is in mijn ogen onzin, want iedereen heeft dat probleem. Deal with it or leave the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
De server kan ook zelf laggen zonder dat het door die pings komt. Ik zie zovaak mensen met een ping >= 100 in de lijst.
Pagina: 1 ... 127 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.