Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/148me4o.jpg

Op de kop getikt voor 10k _/-\o_ . Uiteindelijk levert flink AH browsen altijd wel wat op, maar dit slaat wel alles van wat ik gescoord heb.

Wat doen jullie trouwens met je legendaries? Nu verkopen nog het wat waard is? Als de update komt zijn de huidige items waardeloos lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net diablo op hell verslagen, inferno ff geprobeert maar de difficulty is weer factor 50 omhoog gegaan lijkt het wel, waar is de beste plek waar ik kan farmen voor gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deze viel onlangs van een armor rack terwijl ik in Inferno Act III aan het farmen was met 211% magic find gear:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R3wWDDp8jpGyLjvfANtMt9D2/full.jpg

* Rone is happy.

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 08-06-2012 20:49 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waterdr0p schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:40:
[afbeelding]

Op de kop getikt voor 10k _/-\o_ . Uiteindelijk levert flink AH browsen altijd wel wat op, maar dit slaat wel alles van wat ik gescoord heb.

Wat doen jullie trouwens met je legendaries? Nu verkopen nog het wat waard is? Als de update komt zijn de huidige items waardeloos lijkt me.
|:( en ik kon gister boot 100k nog niet eens een fatsoenlijk amu vinden :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Creqaw schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:00:
[...]

Maar heb je die hoeveelheid DPS en HP ook echt nodig om door Hell heen te gaan?
Beter teveel dan te weinig toch! :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rone schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:47:
Deze viel onlangs van een armor rack terwijl ik in Inferno Act III aan het farmen was met 211% magic find gear:

[afbeelding]

* Rone is happy.
HOLY ****

Je hebt nog een aardige roll gekregen, 30% Block is best netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
@rone

Ik geef je er 2471 gold voor. (omfg lucky bastard XD)

Ontopic: ik vind het jammer dat ik ben begonnen met een barb, in de week van de d3 release was ik al in inferno, daarna +8 mill geïnvesteerd om act 3 te halen. om daarna vast te komen zitten in act 2 farmen voor bagger items. Ben maar een DH begonnen vorige week, zodat ik act 3/4 kan plunderen. Met 8 mill had ik vast een killer DH.

Patch 103 kan voor mij niet snel genoeg komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Baristo op 08-06-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ok ik denk dat ik net heb ontdekt wat de enrage timer is...

komt er dus op neer dat zodra die enraged het onmogelijk is, want ondanks dat hij je niet raakt doet hij je wel pijn ? wat een absurde mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Af en toe snap ik toch echt geen ene fuck van dit spel. Speel ik op mijn lvl 60 barbarian en dan wil er echt nooit een rare droppen. Op een baas hooguit 1 rare, maar 9 van de 10 keer is dit gewoon een blue.

Nu ga ik op mijn wizard en de een na andere rare dropt. Zelfs uit kistjes, losse stenen en random mobs.
Net nog op Butcher 6 rares gedropt. LIKE WTF :X

Net nu ik juist upgrades nodig heb op mijn barb, moet niet gekker worden 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 08-06-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
PcManiaxx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:41:
Af en toe snap ik toch echt geen ene fuck van dit spel. Speel ik op mijn lvl 60 barbarian en dan wil er echt nooit een rare droppen. Op een baas hooguit 1 rare, maar 9 van de 10 keer is dit gewoon een blue.

Nu ga ik op mijn wizard en de een na andere rare dropt. Zelfs uit kistjes, losse stenen en random mobs.
Net nog op Butcher 6 rares gedropt. LIKE WTF :X

Net nu ik juist upgrades nodig heb op mijn barb, moet niet gekker worden 8)7
mensen zijn nu eenmaal geneigd patronen te herkennen in randomness :)

zo vond ik 3 legendaries op mijn eerste hardcore char.. allemaal in 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Geneigd haha? Dit heeft niks te maken met patronen herkennen. Dit is gewoon een feit dat op mijn wizard de een na andere rare dropt en op mijn barb totaal niks :P

Enneeuh, 3 legendaries op 1 dag is wel heel erg >:) Zelfs als ze totaal waardeloos zijn kwa stats brengen ze al dik miljoenen op.

[ Voor 29% gewijzigd door PcManiaxx op 08-06-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

6 rares? :o Ik doe nu al 2 dagen alleen maar Butcher runs met 5 valor stacks, en nog nooit meer dan 3 rares gezien.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ja, het is een vreemd zaakje. Hetzelfde op mijn barb met 5 valor en dan wil er vaak geen enkele rare droppen. Hooguit 2 blues en rest troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Buntmans schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:40:
ok ik denk dat ik net heb ontdekt wat de enrage timer is...

komt er dus op neer dat zodra die enraged het onmogelijk is, want ondanks dat hij je niet raakt doet hij je wel pijn ? wat een absurde mechanic.
Is er omdat je anders met ranged elites/bosses dood kan kiten met heel weinig dps of als melee echt compleet voor defensive stats kan gaan (hoewel je het nog redelijk lang kan volhouden met goede gear als melee). Hoort bij de gearcheck op inferno. Er zijn een paar uitzonderingen waar bepaalde type mobs met veel base hp + extra health affix voor de meesten wel een enrage oplevert, terwijl elke andere combo wel neer gaat voor de enrage.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
Wat is nu wijsheid, ik kom Act I Inferno redelijk door met normale mobs maar wanneer er elites komen ben ik meestal met 1 a 2 klappen dood. Mijn damage is best oke denk ik: 31K. Armor is geloof ik 4K en health 24K. Wat is wijsheid om in te investeren meer armor of meer vitality? Ik gebruik btw een Wizard met als skills Energy Armor en Diamond Skin voor de spannende momenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Groentenman schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:35:
Wat is nu wijsheid, ik kom Act I Inferno redelijk door met normale mobs maar wanneer er elites komen ben ik meestal met 1 a 2 klappen dood. Mijn damage is best oke denk ik: 31K. Armor is geloof ik 4K en health 24K. Wat is wijsheid om in te investeren meer armor of meer vitality? Ik gebruik btw een Wizard met als skills Energy Armor en Diamond Skin voor de spannende momenten :)
Hoeveel RES heb je?

Ik kom er makkkkkelijk doorheen met 28K Life - 26K DMG 7K Armor

Maar heb dan wel 700+ RES

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
Gvd wat ben ik gefrustreerd :@
Hardcore character is dood omdat ik op ESC drukte, game paused, ging even TV kijken. Kom na een aantal minuten terug 'you've been disconnected' wil opnieuw inloggen is hij dood!

Ja, er stonden een paar normal mobs naast me en ja ik weet 100% zeker dat de game paused was aangezien ik vanaf mijn PC stoel TV zat te kijken.

Wat een gigantische kut streek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:58
mouzetc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:37:
[...]

Hoeveel RES heb je?

Ik kom er makkkkkelijk doorheen met 28K Life - 26K DMG 7K Armor

Maar heb dan wel 700+ RES
Ja daar zit misschien wel gelijk het probleem. Mijn RES is maar rond de 170+ en mis natuurlijk dan dus ook nog 3K armor, dat tikt ook behoorlijk aan. Kortom goed gaan goldfarmen en hopen op wat goede koopjes uit de AH of drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:26:

Ontopic: ik vind het jammer dat ik ben begonnen met een barb, in de week van de d3 release was ik al in inferno, daarna +8 mill geïnvesteerd om act 3 te halen. om daarna vast te komen zitten in act 2 farmen voor bagger items. Ben maar een DH begonnen vorige week, zodat ik act 3/4 kan plunderen. Met 8 mill had ik vast een killer DH.

Patch 103 kan voor mij niet snel genoeg komen.
Met men Barb ook ACT II gecleared. Om het nou te farmen lukt me nog niet echt.
Het gaat belange niet vlot genoeg dus het rendement is te laag.
Ik heb nou 12m gespaard om ofwel:
- Barb verder te gearen zodat ik ACT III kan proberen
- Ranged class aan te maken en te gearen zodat ik ACT III kan farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik raak m'n barb niet eens meer aan. Wordt helemaal gek van die oneshotes. Zit welliswaar rond de 320 res, maar zelfs dat lijkt nog te weinig voor act 1.

Terwijl barb echt MIJN char is. Moet dus desondanks noodgedwongen toch maar met andere char spelen/levelen. Kom verder niks anders tegen dan noobgroups in act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Inferno?

320 res is vrij weinig ja, wat is je build dan? Het is sowieso aan te raden om War Cry te nemen met de res rune.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
PcManiaxx schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:44:
Geneigd haha? Dit heeft niks te maken met patronen herkennen. Dit is gewoon een feit dat op mijn wizard de een na andere rare dropt en op mijn barb totaal niks :P

Enneeuh, 3 legendaries op 1 dag is wel heel erg >:) Zelfs als ze totaal waardeloos zijn kwa stats brengen ze al dik miljoenen op.
Mja ik bedoel als je een langer tijdsbestek neemt verdwijnen deze anomalies.

En ze brachten me echt heel weinig op, die legendaries, geloof zelfs dat ik er eentje gesalvaged heb.

Vandaag legendary crossbow gevonden, Pus Spitter, wederom niets waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Het farmen gaat mij vele malen slechter als de AH speuren op koopjes! Na gister al in 2 uur tijd van 50k 250k gemaakt.. vanmiddag weer wat koopjes gezocht en zit nu op de 1,1 mil!

denk dat ik dit voorlopig ga doen met af en toe war butcher runs op inferno tot de nieuwe patch. Daarna nieuwe gear kopen en hakkkeee met m'n barb!

//
Heeft er iemand trouwens een leuke 1h met 750+ dps met life on hit in de verkoop? (schappelijk prijsje! ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door mauro101 op 09-06-2012 00:26 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ben nu met mijn lvl 55 Wizard in act II Hell, en he gaat best makkelijk, ondanks de erg bescheiden 3.2k dps en 20k health. Maar... het begint te vervelen. Ik erger me groen en geel aan de slechte drops. Van de laatste 40 rares is er echt geen 1 geschikt voor mijn Wizard. Of omdat de stats beroerd zijn, 'of omdat er str/dex bonussen opzitten. Het gaat echt nergens meer over.
Zit te denken om een tijdje te stoppen, en na de patch weer verder te gaan. Op het AH neuzen vind ik absoluut niet boeiend en eerder saai. Ik krijg het idee dat Blizzard het zich makkelijk heeft gemaakt met de items, en het de spelers maar lekker laat uitzoeken op het (uiterst brakke) AH.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Damn daar ging mijn HC DH lvl 54 ACT III Hell na een hickup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Nyarlathotep schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:26:
Ben nu met mijn lvl 55 Wizard in act II Hell, en he gaat best makkelijk, ondanks de erg bescheiden 3.2k dps en 20k health. Maar... het begint te vervelen. Ik erger me groen en geel aan de slechte drops. Van de laatste 40 rares is er echt geen 1 geschikt voor mijn Wizard. Of omdat de stats beroerd zijn, 'of omdat er str/dex bonussen opzitten. Het gaat echt nergens meer over.
Zit te denken om een tijdje te stoppen, en na de patch weer verder te gaan. Op het AH neuzen vind ik absoluut niet boeiend en eerder saai. Ik krijg het idee dat Blizzard het zich makkelijk heeft gemaakt met de items, en het de spelers maar lekker laat uitzoeken op het (uiterst brakke) AH.
yup het is toch minder spannend

1) hey een nieuw item, wow, ik ben een stuk sterker ineens
2) shit ik trek het hier niet meer, dit is het moment of mijn gold om te zetten in items, daarvoor moet ik tijden lang door niet erg userfriendly lijstjes kijken.

1) is toch beter heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:46
Wat een fucking randdebielen bij blizzard. Probeer 1x in te loggen op een andere pc, en vervolgens kan ik niet eens meer bij mijn eigen account :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Hielko schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:07:
Wat een fucking randdebielen bij blizzard. Probeer 1x in te loggen op een andere pc, en vervolgens kan ik niet eens meer bij mijn eigen account :r
Dit heet Security... had je kunnen weten toch met al dat gehack de afgelopen dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hielko schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:07:
Rustig maar, wat is er aan de hand? Is jou account gehacked? Password verandert? Het is normaal dat wanneer je op een andere ip wilt inloggen je authenticator weer moet gebruiken en als je de app niet hebt dan ben je niet goed bezig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Het is een spelletje. Tuurlijk heb ik geen authenticator, en waarom zou ik niet op een ander ip mogen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hielko schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:12:
Het is een spelletje. Tuurlijk heb ik geen authenticator, en waarom zou ik niet op een ander ip mogen inloggen?
Hoezo heb je geen authenticator? Heb je geen smartphone? Je mag overal inloggen waar je wilt maar elke keer als inlogt op een nieuw ip adres (of iets in die richting) moet je dan weer je authenticator code (als je de app hebt) invoeren.

"If you're going to play Blizzard games without an authenticator, you're going to have a bad time."
De enige "ramdebiel" hier ben jij in dit geval.

Overigens is Blizzard meestal vrij snel met het oplossen van inlogproblemen.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 09-06-2012 01:19 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ik heb besloten geen complete map clears meer te doen nadat gedaan te hebben in normal en nightmare en dan gaat alles echt een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
MrVegeta schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:19:
[...]

Hoezo heb je geen authenticator? Heb je geen smartphone? Je mag overal inloggen waar je wilt maar elke keer als inlogt op een nieuw ip adres (of iets in die richting) moet je dan weer je authenticator code (als je de app hebt) invoeren.

"If you're going to play Blizzard games without an authenticator, you're going to have a bad time."

Een authenticator is geen must. Eerder handig als je van jezelf weet dat bij jou je gegevens in gevaar kunnen komen doordat je PC bijv. door meerdere mensen gebruikt wordt (ook ivm eventuele schadelijke bestanden) of dat je gewoon een doorzichtig wachtwoord hebt. Het kan natuurlijk geen kwaad om voorzorgsmaatregelen te nemen en het toch te doen als je niet vies bent van wat extra moeite ;)

Oja, het is overigens 'randdebiel' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
MrVegeta schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:19:
[...]

Yeah right. Zelfs bij mijn bankrekeningen hebben ze niet zulke 'beveiligingsmaatregelen'. Het is gewoon achterlijk. Als ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam heb dan verwacht ik gewoon te kunnen inloggen. simpel as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Hielko schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:30:
[...]

Yeah right. Zelfs bij mijn bankrekeningen hebben ze niet zulke 'beveiligingsmaatregelen'. Het is gewoon achterlijk. Als ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam heb dan verwacht ik gewoon te kunnen inloggen. simpel as that.
Het is gratis en kost 1 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Buntmans schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:34:
[...]

Het is gratis en kost 1 seconde.
Dus? Waarom zou ik dat willen? Wat zou je er van denken als tweakers.net zulke inlog procedures zou invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hielko schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:39:
[...]

Dus? Waarom zou ik dat willen? Wat zou je er van denken als tweakers.net zulke inlog procedures zou invoeren?
Tweakers heeft geen issues met grote hoeveelheden hack reports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

[...]

Mits optioneel, zoals Blizzard ook doet, zou ik het toejuichen.
2-factor authentication is erg slim en op de manier zoals Google en Blizzard het toepassen vrij makkelijk in het gebruik.

Ik heb nu een week of twee de Authenticator ingeschakeld en heb pas twee maal een code in hoeven te voeren.
Namelijk de eerste keer na het inschakelen, en gisteren na een kleine patch volgens mij.
Als ik op een andere locatie dan thuis probeer in te loggen wordt ik ook verzocht om mijn code in te voeren.
Dat kost enkele seconden tijd, even telefoon pakken en app aantikken, en verhoogt de veiligheid aanzienlijk.

Wat jij wilt: enkel loginnaam + pass om in te loggen kan prima en dat is je eigen keuze.
Zolang je geen public games joined en niet op internet je (B.net) e-mail adres spamt zal je weinig gebeuren.
De Authenticator voorziet enkel in nog een extra laag en zekerheid.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gammort schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:24:
[...]

Een authenticator is geen must.
Jawel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Rabo heeft een reader en ING heeft tan codes die omslachtiger werken dan de B.net app.
[...]

Verschil tussen Tweakers en Battle net is natuurlijk dat niemand een reden heeft om je Tweakers account te hacken maar wel veel redenen om je Battle.net account te hacken, daarom heeft Blizzard extra veiligheid in gebouwd.

Ik kan er nog steeds niet bij dat mensen die niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Grappig altijd weer die mafketels die lopen te klagen over de extra securitymeasures van Blizzard. Als ze een keer gehackt worden hoor je exact het tegenovergestelde.

Stelletje ramdebielen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Hallo allemaal :)

Ben sinds kort aan het spelen met een barbje , hij zit nu in eind act 3 van Nightmare. tot nu toe gaat het als een speer, maar wil even checken of ik qua stats op het goede spoor zit. hij heeft nu het volgende :

17k health (21k met buff)
5500 armor (wat neerkomt op 71% dr)
3400 dps (one-hander met shield) , dit kan oplopen tot 7500 dps (buffs , call of ancients).

Is dit een beetje ok? en wanneer moet ik beginnen met resist gear? begin hell? of helemaal niet.. ik hoor erg tegenstrijdige berichten over resist. sommige zeggen dat het alles is , en anderen dat het geen fluit uit maakt?

Alvast bedankt :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Visgek82 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 03:12:
Hallo allemaal :)

Ben sinds kort aan het spelen met een barbje , hij zit nu in eind act 3 van Nightmare. tot nu toe gaat het als een speer, maar wil even checken of ik qua stats op het goede spoor zit. hij heeft nu het volgende :

17k health (21k met buff)
5500 armor (wat neerkomt op 71% dr)
3400 dps (one-hander met shield) , dit kan oplopen tot 7500 dps (buffs , call of ancients).

Is dit een beetje ok? en wanneer moet ik beginnen met resist gear? begin hell? of helemaal niet.. ik hoor erg tegenstrijdige berichten over resist. sommige zeggen dat het alles is , en anderen dat het geen fluit uit maakt?

Alvast bedankt :)
Verschil tussen 60% dmg reduction op alles en 5% dmg reduction is wel een aantal fluitjes.

Ik raad je aan om alleen daar op te focussen met lvl 60 items.
Met jou stats kun je hell doen.

edit:
Bij nader in zien misschien iets meer armor en hp maar daar kom je vanzelf wel aan, gewoon leuk doorspelen dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door True op 09-06-2012 03:43 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Ultraman schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:51:
[...]

Mits optioneel, zoals Blizzard ook doet, zou ik het toejuichen.
2-factor authentication is erg slim en op de manier zoals Google en Blizzard het toepassen vrij makkelijk in het gebruik.

Ik heb nu een week of twee de Authenticator ingeschakeld en heb pas twee maal een code in hoeven te voeren.
Namelijk de eerste keer na het inschakelen, en gisteren na een kleine patch volgens mij.
Als ik op een andere locatie dan thuis probeer in te loggen wordt ik ook verzocht om mijn code in te voeren.
Dat kost enkele seconden tijd, even telefoon pakken en app aantikken, en verhoogt de veiligheid aanzienlijk.

Wat jij wilt: enkel loginnaam + pass om in te loggen kan prima en dat is je eigen keuze.
Zolang je geen public games joined en niet op internet je (B.net) e-mail adres spamt zal je weinig gebeuren.
De Authenticator voorziet enkel in nog een extra laag en zekerheid.
Ik heb al een authenticator voordat ik de game had en zelfs gekozen voor altijd invoeren bij het starten van de game. Zeker na alle meldingen over gehackte accounts. Kleine moeite en weinig tijd om het even in te voeren. Ik ben natuurlijk wel zuur als ik mn phone verlies, maar dan heb je nog een reset code om erbij te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
ring

+ 10-22 Dmg
+ 69 Int
+ 15% Ias
+ 16% increased crit dog
+ 3% crit chance

verkocht voor 7.5 miljoen. blijheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:06

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb gewoon de fysieke variant, het scheelt je misschien 10 s.....wow ;)

Het eeuwige gezeur over het niet willen gebruiken van een authenticator is gewoon jammer. Wil je het niet gebruiken? Dan zal je ook de consequenties moeten aanvaren. Wees blij dat er überhaupt een mogelijkheid is om je account extra te beveiligen. Daarnaast zal het surfgedrag van de speler ook meespelen.

En mensen die zeggen dat het hun niet zal overkomen zijn wat mij betreft naïef

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:44:
net diablo op hell verslagen, inferno ff geprobeert maar de difficulty is weer factor 50 omhoog gegaan lijkt het wel, waar is de beste plek waar ik kan farmen voor gear?
sorry voor de incompleetheid :(

moet er natuurlijk bij vermelden dat het om een DH gaat met ongeveer 15k dps, 34k hp en 200 res to all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Icepegel schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 09:04:
[...]

Ik heb al een authenticator voordat ik de game had en zelfs gekozen voor altijd invoeren bij het starten van de game. Zeker na alle meldingen over gehackte accounts. Kleine moeite en weinig tijd om het even in te voeren. Ik ben natuurlijk wel zuur als ik mn phone verlies, maar dan heb je nog een reset code om erbij te kunnen.
Ik ben sinds een aantal dagen aan het testen om voor iedere site een ander wachtwoord te gebruiken. .. Ben nog niet overtuigd of het handig is, maar wel veilig (volgens blizz komen hacks voornamelijk omdat mensen op verschillende sites hetzelfde wachtwoord gebruiken). Een authenticator heb ik dus ook niet. Ik gebruik voor mijn wachtwoorden overigens deze methode: [methode verwijderd...]. Zo zijn meerdere opties mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Ervig op 09-06-2012 12:11 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

[...]

Heb jij serieus een bank waarbij je slecht door middel van een wachtwoord geld over kan schrijven dan? Geen authenticators of tan codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

;w Royal Crypts ;w

En volgens mij is Tyrial ook generfd op Inferno en werkt de Catapult Trick ook niet meer, echter dat heb ik niet zelf ondervonden maar lees het wel op meerdere plekken en het word niet tegengesproken.

1. Royal Crypts Gold Decrease by 80%
2. Sarkoth Gold and Rare Drop Decrease (Unknown %)
3. Act III Catapult and Signal Fire Area Mob # Decreased (No More leveling there)
4. Tyrael Now does an Average of 1.4k Damage on Inferno.

Bron: Blizzard forum.

[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 10:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bah die soul rippers in act3 inf zijn egt niet te doen als demon hunter :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:33:
;w Royal Crypts ;w

En volgens mij is Tyrial ook generfd op Inferno en werkt de Catapult Trick ook niet meer, echter dat heb ik niet zelf ondervonden maar lees het wel op meerdere plekken en het word niet tegengesproken.

3. Act III Catapult and Signal Fire Area Mob # Decreased (No More leveling there)

RIP Sarkhoth Q_Q
Ik heb hem/haar/het uren gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
* YopY ziet een leuk item in de AH
* YopY spendeert al z'n geld eraan (120K)
* YopY komt erachter dat het een level 60 is terwijl hij nog maar 55 is
* YopY FFFFFUUUUUUU!!!111!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
;w Royal Crypts ;w

Dit begint echt wel belachelijk te worden al die nerfs en dan nog niet eens het fatsoen hebben om dit in patch notes te noteren ;(

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:42
YopY schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:18:
* YopY ziet een leuk item in de AH
* YopY spendeert al z'n geld eraan (120K)
* YopY komt erachter dat het een level 60 is terwijl hij nog maar 55 is
* YopY FFFFFUUUUUUU!!!111!!
120k voor een item uitgeven op lvl 55 is sowieso erg veel...
Ik heb een leuk wapen op AH gekocht voor mijn LVL60 wizard voor 25k...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-AzErTy- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Dit begint echt wel belachelijk te worden al die nerfs en dan nog niet eens het fatsoen hebben om dit in patch notes te noteren ;(
Jups. Volgende nerf die er aan komt is The Core of Arreat op nightmare en hell, minder mobs en minder chests.

En ach, mijn grootste miskoop gaat over 2m gold dus dan valt die 120k nog wel mee :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:18:
[...]

RIP Sarkhoth Q_Q
Ik heb hem/haar/het uren gefarmd.
Ik heb dus even gechecked door een paar runs te doen en het lijkt er inderdaad op dat het generfd is.
//edit Kan uiteraard gewoon placebo effect zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Xufuja op 09-06-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Onzin , ik speel al vanaf launch WoW maar ben in maart gestopt en heb nooit problemen gehad. Tis maar net hoe verantwoord je omgaat met je gegevens en wat je op internet allemaal uitspookt.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
De gold market gaat sowieso compleet instorten dadelijk. Als RMAH live gaat. Bots hebben al te lang in act 1 kunnen farmen en chinesen doen dit erg extreem. Uit een video van markiedragon weet niet preciese naam. Is er met een gold farmer gesproken.

Maar blizzard zou harder aan de bel moeten trekken anders zullen de farmers voor blijven. Wel jammer voor een spel zo lang in de maak en dit niet kunnen zien.

Als goed is gaan ze de gold sell via RMAH nog wel delayen om meer in te voeren dat die dump niet gaat gebeuren maar weet niet preciese details. Ik zie prijs sowieso snel zakken omdat de chinese elkaar lopen te undercutten.

Maarja hoe moet je het zien. Wij spelen hier een spelletje voor hun is het werk dus tjah. Hoop dat ze het kunnen oplossen deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zolang er meer dan 2$ per miljoen te verdienen is zal er worden gebot. Beetje set up met 4 clients is ruim 1m per uur. Dat is dus 2$ per uur en 48$ per dag. Na een paar dagen hebben ze alle kosten er al uit. Dan is 48$ per dag een leuk extraatje als ze er verder niks voor hoeven doen.
En ik schat zelfs in dat 1$ per miljoen alsnog rendabel is voor Chinezen.

Video: YouTube: Diablo III Farmer makes 60 Million Gold an Hour and Tells All!

Die getallen zijn prima te doen en als je dan, zoals in dat filmpje, 100 accounts hebt die op zowel EU als US spelen kan je veel verdienen.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Op een zieke manier speelt dit Blizz natuurlijk nog in de kaart ook.
Doordat de gold markt op SC volledig instort door hyperinflatie wordt het nauwelijks haalbaar om high end gear te kopen in gold voor iedereen die niet 6+u per dag speelt. Even daargelaten dat het mogelijk is om grote bedragen te verdienen met de AH maar de average speler doet dit niet.

Hierdoor hopen ze natuurlijk dat je naar de RMAH trekt.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tr!gger schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Onzin , ik speel al vanaf launch WoW maar ben in maart gestopt en heb nooit problemen gehad. Tis maar net hoe verantwoord je omgaat met je gegevens en wat je op internet allemaal uitspookt.
Blizzard zou die authenticator gewoon verplicht moeten maken, zou hun heel veel geld schelen. Die lui die spelen zonder dat ding... *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Blizzard zou die authenticator gewoon verplicht moeten maken, zou hun heel veel geld schelen. Die lui die spelen zonder dat ding... *sigh*
Gelukkig als je de RMAH wil gaan gebruiken is die wel verplicht scheelt in ieder geval een paar huilbaby's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-AzErTy- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:56:
Op een zieke manier speelt dit Blizz natuurlijk nog in de kaart ook.
Doordat de gold markt op SC volledig instort door hyperinflatie wordt het nauwelijks haalbaar om high end gear te kopen in gold voor iedereen die niet 6+u per dag speelt. Even daargelaten dat het mogelijk is om grote bedragen te verdienen met de AH maar de average speler doet dit niet.

Hierdoor hopen ze natuurlijk dat je naar de RMAH trekt.
En vergeet niet dat iedere speler die wilt botten een game client moet kopen, levert ook geld op. Zelfde voor WoW, flink wat maandelijkse inkomsten. En als straks de RMAH komt en botters moeten gaan item farmen zal Blizzard nog weer lekker verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoi, ik word gewoon niet gehacked. En de armlastige israelier die ik wanneer ik niet speel, op mijn account laat spelen ook niet.

Het is een spelletje, het normale leven heeft al genoeg gedoe. Ik heb een addblocker, klik niet op mails die me niet bevallen en een gratis virus scanner. Moet maar genoeg zijn. En zo niet dan ben ik een ongeinspireerde lvl 60 karakter kwijt. Waarvan er duizenden precies dezelfde van zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:03:
[...]

Hoi, ik word gewoon niet gehacked. En de armlastige israelier die ik wanneer ik niet speel, op mijn account laat spelen ook niet.

Het is een spelletje, het normale leven heeft al genoeg gedoe. Ik heb een addblocker, klik niet op mails die me niet bevallen en een gratis virus scanner. Moet maar genoeg zijn. En zo niet dan ben ik een ongeinspireerde lvl 60 karakter kwijt. Waarvan er duizenden precies dezelfde van zijn.
Het is een wonder hoe jouw account het overleeft :p. Ik ben wel wat klaar met D3. Het is onmogelijk voor een monk zonder 20.000.000 gold progress te maken in Act III. Ik heb 6000 armor, 800 resist to all, 15.000 dps, 2.54 aps, 1150 life on hit en krijg niet eens een deukje in blauwe packs in the Keep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
[...]

Laten ze eerst maar is veranderen, dat je email niet je loginnaam is, gaat aantal gehackte accounts gigantisch omlaag van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Kan iemand mij uitleggen hoe precies +damage werkt? Ik ga nu gewoon wat getallen bedenken:
Stel je voor, je hebt een wapen met... 200-400 damage. Dan heb je een +damage van 100-200. Betekent dat dan dat je final damage 300-600 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Het is een wonder hoe jouw account het overleeft :p. Ik ben wel wat klaar met D3. Het is onmogelijk voor een monk zonder 20.000.000 gold progress te maken in Act III. Ik heb 6000 armor, 800 resist to all, 15.000 dps, 2.54 aps, 1150 life on hit en krijg niet eens een deukje in blauwe packs in the Keep.
Mss dat er een GoT'er is die ff zijn hoge dps wapen te huur stelt. Kun je het spel uitspelen en laten rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:24
Hallo allemaal,

Ik wil een Wizard gaan maken. Maar weet iemand wat ik het beste in mijn twee handen kan doen ?

Een Wand/Staff/Mace ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:11:
Kan iemand mij uitleggen hoe precies +damage werkt? Ik ga nu gewoon wat getallen bedenken:
Stel je voor, je hebt een wapen met... 200-400 damage. Dan heb je een +damage van 100-200. Betekent dat dan dat je final damage 300-600 is?
Enige waar je op moet letten is het DPS getal. Damage en +damage is niet relevant om op te letten, dat zit allemaal in het DPS getal verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:12:
Hallo allemaal,

Ik wil een Wizard gaan maken. Maar weet iemand wat ik het beste in mijn twee handen kan doen ?

Een Wand/Staff/Mace ?
Ga op de ah en koop voor 5000 gold een 2handed met de hoogste dps en laagste attackspeed.

Dan lazer je jezelf als een zombie richting inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Koop een one hander met de hoogste DPS en hoogste AS en magic missle jezelf als een zombie richting inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:13:
[...]

Enige waar je op moet letten is het DPS getal. Damage en +damage is niet relevant om op te letten, dat zit allemaal in het DPS getal verwerkt.
Ah, dat is dan simpel, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:14:
Koop een one hander met de hoogste DPS en hoogste AS en magic missle jezelf als een zombie richting inferno.
1handers met hoge dps zijn duur. En laser gaat door alles heen en als ze in de buurt van je komen via de zij en achterkant dan maken de kleine proc lasers het zonder extra handelingen voor je af.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
steamon schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:47:
De gold market gaat sowieso compleet instorten dadelijk. Als RMAH live gaat. Bots hebben al te lang in act 1 kunnen farmen en chinesen doen dit erg extreem. Uit een video van markiedragon weet niet preciese naam. Is er met een gold farmer gesproken.
Volgens mij kunnen Aziaten niet op de RMAH straks. Hier is dat ook te zien: http://us.battle.net/d3/en/status Bij Azië staat geen Yen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Sinds vorig weekend dit spel ook maar gekocht via Battle.net. Het spel was en is nergens te koop. Volgens mij vindt Blizzard het wel best zo en verdienen nog behoorlijk aan het online keys verkopen. Ze zouden onderhand toch wel een keer nieuwe voorraad klaar kunnen hebben.
Heb 4 poppetjes aangemaakt en ben uiteindelijk met een wd bijna level 30. Op normaal speelt het nog erg lekker met een heel arsenaal aan pets. En het ziet er natuurlijk erg grappig uit om met een grote zombie en 3 honden op pad te gaan.

AH inmiddels ook uitgeprobeerd en al aardig wat verkocht alhoewel de low level items nog niet heel veel opbrengen. Inmiddels toch meer dan 200k bij elkaar geschraapt. Het handelen is gewoon leuk om te doen.
Ik ben aan het uitzoeken welke items goed verkopen en hiervan wat voorraad aan te maken voor het RMAH. Het idee is dat mijn zoontje van 12 deze dan kan verkopen en een een paar zakcenten kan verdienen :) Verkoopt het niet dan gaat het wel weer naar het gewone AH of naar de merchant.
Misschien is er een markt is voor low level items, zeg tot level 15. Beginners op dit niveau hebben vaak nog geen ringen of amuletten en zijn misschien genegen om hier wat geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Damnit, ik was aan het levelen met de trick in act 3 waar je die meteor op de mobs laat vallen en snel leave/resume doe.
Hebben ze het overnight gefixed, de meteor valt nu nooit op mobs! :( Balen, moet ik weer echt levelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
remsporus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:20:
Damnit, ik was aan het levelen met de trick in act 3 waar je die meteor op de mobs laat vallen en snel leave/resume doe.
Hebben ze het overnight gefixed, de meteor valt nu nooit op mobs! :( Balen, moet ik weer echt levelen! :P
Niet alsof dat zo moeilijk is, alleen vervelend als het een alt char is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Niet alsof dat zo moeilijk is, alleen vervelend als het een alt char is.
Yeah ik wilde gewoon voor de fun even alle andere 4 classes snel levelen. Beetje tedious om alles nog een keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
remsporus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Yeah ik wilde gewoon voor de fun even alle andere 4 classes snel levelen. Beetje tedious om alles nog een keer te doen.
Maar ik dacht dat ze laatst ook act skipping hadden gefixed (patch notes) dus je moet sowieso alles doen om bij een nieuwe difficulty te komen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
;w Royal Crypts ;w

Lekker is dat. :( Had net een mooi GF setje bij elkaar geraapt...
Dat wordt dus gold kopen met de huidige AH prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Maar ik dacht dat ze laatst ook act skipping hadden gefixed (patch notes) dus je moet sowieso alles doen om bij een nieuwe difficulty te komen, of niet?
Je kan gewoon een vriend joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
remsporus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Je kan gewoon een vriend joinen.
Tot zover Blizzard's patching ability...

En nog even verder over Sarkoth farmen, ik heb het gevoel dat het gehalveerd is.

[ Voor 57% gewijzigd door Xufuja op 09-06-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

superbassie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:28:
Lekker is dat. :( Had net een mooi GF setje bij elkaar geraapt...
Dat wordt dus gold kopen met de huidige AH prijzen.
Ik heb nog wel wat over :+

Maar blijft erg nasty zulke dingen. Ze willen een grind game maken maar alle goede grind spots worden generfd.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Je hebt trouwens wel gelijk. Ik kan een vriend joinen en zo naar act 3 gaan, maar om nightmare te kunnen doen moet ik ook eerst A1/2/3 hebben uitgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Net mijn gold farm activiteiten in de royal cripts getest. Waar ik normaal met 200% GF gemiddeld 11k in 2min farm, moet ik nu 5x2min farmen om die 11k er uit te halen. Lijkt er op dat de enige goede gold drops (1k+) daar alleen nog maar uit 'dead villagers' komt. Ik wacht even op een nieuwe manier voordat ik weer verder farm.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

remsporus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Je hebt trouwens wel gelijk. Ik kan een vriend joinen en zo naar act 3 gaan, maar om nightmare te kunnen doen moet ik ook eerst A1/2/3 hebben uitgespeeld!
Correctie, is niet nodig. Ik zat op de verkeerde alt te kijken. Je kan gewoon door naar diablo als een vriend je boost en daarna naar nightmare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

y0ukn0w schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:39:
Net mijn gold farm activiteiten in de royal cripts getest. Waar ik normaal met 200% GF gemiddeld 11k in 2min farm, moet ik nu 5x2min farmen om die 11k er uit te halen. Lijkt er op dat de enige goede gold drops (1k+) daar alleen nog maar uit 'dead villagers' komt. Ik wacht even op een nieuwe manier voordat ik weer verder farm.
Beste manier is Core of Arreat, veel mobs slopen en dan kom je op 50% van de GPH uit die je in de Royal Crypts kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Maar wat is nu de beste powerleveling methode? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
remsporus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:02:
Maar wat is nu de beste powerleveling methode? :P
Werkt dat gebeuren dat je keer op keer Zoltan Kulle killed voor die quest nog? Dat gaat vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hydra schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Werkt dat gebeuren dat je keer op keer Zoltan Kulle killed voor die quest nog? Dat gaat vrij rap.
Moet je wel ranged zijn geloof ik.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Zijn er ergens nog in een donker hoekje patchnotes verstopt voor dit soort nerfs, of zijn ze echt helemaal nergens gegeven?

Ik ben zelf trouwens niet van plan om nog te spelen voor de patch. Straks is inferno makkelijker, zijn de items die ik kan vinden beter, en zijn de legendaries die je tegenkomt (hopelijk) de moeite waard. Mooie tijd om even te stoppen. Dan zal ik wel zien hoe weinig het bedrag dat ik tot nu toe bij elkaar gespaard heb waard is na een paar weken botinflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Jeuj, m'n miskoop van gisteren + nog een ander ding zijn verkocht, 170K erbij *O*. Tijd om te gaan winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, het werkt nog. Na lv35 or so moet je wel naar de Nightmare versie.
Xenomorphh schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:12:
[...]

Moet je wel ranged zijn geloof ik.
Waarom moet je ranged zijn om Zoltun Kulle te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:32:

[...]

Waarom moet je ranged zijn om Zoltun Kulle te doden?
Om hem makkelijk te farmen, als je die 2 reuzen neer hebt. moet je zultan kulle bij die brug lokken, of waar die brug moet komen, en ga je zelf aan de overkant staan. hoef je alleen tornados te ontwijken. Werkt ook goed op inferno >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ja, dat is het snelste (tenminste ons guild is nogal actief in dat soort dingen en die zeggen dat het het snelste is). Ik heb het twee dagen terug in coop gedaan. Want de quest is de xp, niet de kill. Ongeveer 10 keer doen per level. Op normal en nightmare deden we het in 45 seconden van begin tot eind, vanaf 50 op hell gaat het iets langzamer, 60s ofzo, en krijg je wat minder xp relatief. We begonnen om een uur of 8 a 9 's avonds en ik geloof om 4 uur 's nachts was hij level 55. (enige mate van autisme vereist... oh en dat was met looten en verkopen, dacht dat we allebei zo'n 750k gold eraan overhielden. Niet veel, maar toch extra)

Er bestaan overigens ook bots voor, maar ik wilde niet het risico lopen om m'n normale account kwijt te raken.

[ Voor 22% gewijzigd door Zoijar op 09-06-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Volgens mij is het trucje met Zoltan Kulle ook generfd. Gisteren haalde ik volgens mij nog 65k xp per keer en nu was het nog maar 20k. Klopt dat of is die reward afhankelijk van je level?

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Nee is ook generfed, zie ook deze post voor een overzicht:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552430221

[ Voor 5% gewijzigd door -AzErTy- op 09-06-2012 14:42 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind het prima. Het lijkt me ook de bedoeling dat de 'beste' manier van Farmen gewoon levels spelen is.

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging