Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

What the fuck is er mis met die lui op het forum.
.i think ill even use exploits/hack now cuz that piece of crap game and thoes gayish developers do not deserve more

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

MrVegeta schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:00:

[...]
Ik kom er niet eens meer. Stel deprissive verslaafden..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

Phehistyr schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:39:
Volgens mij is het trucje met Zoltan Kulle ook generfd. Gisteren haalde ik volgens mij nog 65k xp per keer en nu was het nog maar 20k. Klopt dat of is die reward afhankelijk van je level?
Haha, die heb ik gisteren nog gedaan om naar level 60 te komen. Net op tijd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
Gelukkig heb ik nog een betere plek gevonden om te powerlevelen (is niet eens een bug i.v.m quest repeat Zultan Kulle)

Er zijn gewoon bepaalde plekken in de game met bepaalde mobs/goed geplaatste checkpoint die het super doen ^^

Op het moment heb ik 2 hardcore levelspots gevonden. Eén in ACT 1 en één in ACT 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia

[...]
Veel trolls...
Echter zijn er ook sommige mensen die erg gefrustreert zijn geworden door achterlijke game mechanics die ze gewoon bagger hebben getest.

Zo is mijn HC character gisteren dood gegaan omdat ik in een solo game op ESC drukte en na X minuten werd gedisconnect, net voordat je disconnect 'unpaused' de game blijkbaar waardoor je dus nog leuk even dood kan gaan.

Ik wilde even met ESC de game pause omdat mijn vader binnen kwam en even op mijn nieuwe TV voetbal wilde kijken....

Erg zielig om op zo'n manier X aantal uur te zien verdwijnen.
(Note: ik snap best dat ze het op deze manier doen, anders zouden mensen die bijna dood zijn op hardcore gewoon esc drukken en wachten tot de DC zodat ze niet dood zijn, echter zonder enige warning dit laten gebeuren is zielig. Er wordt bij mulitplayer wel een melding gegeven dat de game niet paused is. Ze zouden ook zo'n melding kunnen maken dat het niet veilig is om ESC te gebruiken voor lange tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Junia schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:11:
Gelukkig heb ik nog een betere plek gevonden om te powerlevelen (is niet eens een bug i.v.m quest repeat Zultan Kulle)

Er zijn gewoon bepaalde plekken in de game met bepaalde mobs/goed geplaatste checkpoint die het super doen ^^

Op het moment heb ik 2 hardcore levelspots gevonden. Eén in ACT 1 en één in ACT 3.
Share or shut it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Junia schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:11:

Is die plek in act 1 toevallig rond Drowned Temple waar die 2 caves zijn met al die skellies en een elite mob?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
-AzErTy- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:27:
[...]

Is die plek in act 1 toevallig rond Drowned Temple waar die 2 caves zijn met al die skellies en een elite mob?
De betreffende level spot in ACT 1 is net voor Leoric's mansion.
Als je richting de mansion loopt, kom je voorbij een brug, gevolgd door een plein. Daar krijg je een checkpoint. De kans dat er 1 boss op dat plein spawned is ongeveer 90% (leuk om te farmen). Als je dat niet wilt, prima. Dan loop je door de mansion in. Eenmaal binnen komen er een erg grote groep mobs de trap afrennen, welke je met een simpele AOE allemaal tegelijk kan hitten (hit XP bonus en kill XP bonus).

Leave game.. rejoin...
Ik heb geen getallen over de snelheid. Echter, heb ik ook Zultan Kulle gefarmed voor een aantal X wat toch aanzienlijk trager ging dan dit. Tevens geven de bosses ook nog een leuke kans op items. (De bosses die hier spawnen zijn altijd van die Magda's minions, redelijk weak dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Junia schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:36:
[...]

De betreffende level spot in ACT 1 is net voor Leoric's mansion.
Als je richting de mansion loopt, kom je voorbij een brug, gevolgd door een plein. Daar krijg je een checkpoint. De kans dat er 1 boss op dat plein spawned is ongeveer 90% (leuk om te farmen). Als je dat niet wilt, prima. Dan loop je door de mansion in. Eenmaal binnen komen er een erg grote groep mobs de trap afrennen, welke je met een simpele AOE allemaal tegelijk kan hitten (hit XP bonus en kill XP bonus).

Leave game.. rejoin...
Ik heb geen getallen over de snelheid. Echter, heb ik ook Zultan Kulle gefarmed voor een aantal X wat toch aanzienlijk trager ging dan dit. Tevens geven de bosses ook nog een leuke kans op items. (De bosses die hier spawnen zijn altijd van die Magda's minions, redelijk weak dus)
ACT 2, Ancient Waterways in, checkpoint. Leave en ga weer naar buiten, 100% mob. Op Hell redelijk wat binnengesprokkeld in week 3!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Heb voor het eerst een legendary blacksmith plan geloot (The Wedge) , een legendary 1h axe.

Wat zouden jullie mij aanraden.. het plan mijn blacksmith leren? of het plan verkopen?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
De enige mensen die daar nog komen zijn dat soort types. Vroegah kwam ik veel op de WoW fora maar dat ging op een gegeven moment ook erg hard bergafwaarts.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Houden minstens tot na patch 1.03, dat zou ik althans doen.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:23:
Heb voor het eerst een legendary blacksmith plan geloot (The Wedge) , een legendary 1h axe.

Wat zouden jullie mij aanraden.. het plan mijn blacksmith leren? of het plan verkopen?
Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
-AzErTy- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:32:
Houden minstens tot na patch 1.03, dat zou ik althans doen.
Waarom precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Legendaries worden gebuffed, de prijs van de recipe en het item zelf kunnen alleen maar omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
hugoy schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:36:
[...]

Legendaries worden gebuffed, de prijs van de recipe en het item zelf kunnen alleen maar omhoog gaan.
Kijk , daar heb ik wat aan :)

Bedankt voor de informatie!

*vouwt plan op en legt het in stash*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Kijken hoe goed de herwerkte legendaries zijn, dan kan je zelf beslissen op dat moment.
Als ze echt heel goed gaan zijn zal de prijs de eerste dag/dagen nadien waarschijnlijk even omhoog spiken.
Althans dat vermoed ik.

edit: I'm waaayy too slow lol.

[ Voor 4% gewijzigd door -AzErTy- op 09-06-2012 16:39 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Dat is vreemd... halverwege level 59 kreeg ik pas een bericht met congratulations on level 58 en tijdens catapult gedoe kreeg ik pas een bericht dat ik Belial had verslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

Visgek82 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:37:
[...]

De legendaries worden nog niet aangepast in 1.0.3. Dat komt in een patch na 1.0.3. Dus, wellicht moet je ze nog iets langer vasthouden, maar vasthouden zeker :P

(Craften en het trainen van de blacksmith wordt wel goedkoper in 1.0.3, dus je hebt kans dat craften sowieso al populairder wordt in 1.0.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Creqaw schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:38:
Dat is vreemd... halverwege level 59 kreeg ik pas een bericht met congratulations on level 58 en tijdens catapult gedoe kreeg ik pas een bericht dat ik Belial had verslagen...
Achievements lopen soms wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Handige hardcore level tip voor lvl 8-16. Speel de start van The Doom in Wortham vanaf het begin en verlaat voordat je de cellar in moet (na het afmaken van de boss en finishen 1e quest). Dan verlaat je de game en zoek je weer een nieuwe game. En elk level duurt +- 10 min.

[ Voor 8% gewijzigd door y0ukn0w op 09-06-2012 16:52 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De goblin in Act II (Blood of Sands quest) is nog niet generfed zo te zien.
Die spawned 50% van de tijd. Hopelijk blijft dat nog even zo :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Oh en ik weet nu wat mensen bedoelen als ze klagen over invulnerable fast elite monsters, echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ik snap het reduced level requirement kennelijk niet. Ik ben level 30. Heb een 1h gekocht level 34 met 4 reduced level requirement. Ik kan het wapen niet equipen. Zit de reductie al in het getoonde level verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

willem100 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:10:
Ik snap het reduced level requirement kennelijk niet. Ik ben level 30. Heb een 1h gekocht level 34 met 4 reduced level requirement. Ik kan het wapen niet equipen. Zit de reductie al in het getoonde level verwerkt?
Yep, zit er al in verwerkt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
willem100 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:10:

Ja, zonder de reduced level requirement stat was het dus een level 38 item.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Wat heb je soms toch een koopjes in de AH.

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/ring.jpg

... wait for it ... 89k :) Heerlijk om 210k dmg crits te doen. Er staan maar 11 vergelijkbare ringen te koop en de goedkoopste is 650k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Zoijar schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:12:
Wat heb je soms toch een koopjes in de AH.

[afbeelding]

... wait for it ... 89k :) Heerlijk om 210k dmg crits te doen. Er staan maar 11 vergelijkbare ringen te koop en de goedkoopste is 650k :D
Ik vind die niet heel speciaal ofzo :|

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ok, bedankt, moet ik daar in het vervolg rekening mee houden.Nog even 4 levels wachten dus voor ik het kan gebruiken.
Rone schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:12:
[...]

Ja, zonder de reduced level requirement stat was het dus een level 38 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Xenomorphh schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:24:
Ik vind die niet heel speciaal ofzo :|
Mijn damage gaat behoorlijk omhoog als DH met xbow. Crit chance ligt boven de 30% (en loopt op met die passive ability), dus crit dmg increase scheelt een hoop. (er zijn natuurlijk wel betere ringen, wat dat betreft is hij niet heel speciaal, maar daar geef ik liever geen miljoen aan uit nog. Ik heb bv ook een amulet met +4% crit chance, +45% crit dmg en +89 dex, die zie je niet onder de 3 miljoen op het moment. Crit gear met dex is vrij duur)

[ Voor 31% gewijzigd door Zoijar op 09-06-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Zoijar schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:39:
[...]
. Crit chance ligt boven de 30%
Holy crap, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Helm, ringen, gloves en bracers alles boven de 5%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

mingooski schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:22:
Holy crap, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Helm, ringen, gloves en bracers alles boven de 5%?
Off-hand quiver heb je nog, en dan idd gloves, bracers en amulet. M'n twee ringen geven alleen +crit dmg%, die wil ik nog vervangen door combinatie ringen, maar dat is zo duur... minstens een miljoen per ring en eigenlijk wil je er ook wel wat +dex op...

Dit maakt die Sharpshooter skill ook vrij goed trouwens (+3% crit chance elke seconde, tot je crit, dan reset. Dus je eerst schot is 100% een crit. Met kiten werkt dit heel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
btw hebben jullie dit al gezien ? http://www.diablofans.com...ld-an-hour-and-tells-all/ , tis toch eigenlijk wel schandalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
[b][message=38383507,noline] Dit maakt die Sharpshooter skill ook vrij goed trouwens (+3% crit chance elke seconde, tot je crit, dan reset. Dus je eerst schot is 100% een crit. Met kiten werkt dit heel goed)
Nog iets specifieker: je blijft die verhoogde crit chance (100%) houden voor een seconde nadat je de eerste critical hit scoort. Dus de Sharpshooter skill is voornamelijk bedoeld om hard te hitten de eerste keer; weet je ook welke skill / aanval je daar het beste voor kunt gebruiken? Cluster Arrow oid?

Edit: huu huu huu, nieuwe crossbow gekocht. Van ~6 K damage naar 15K damage voor iets minder dan 90K :p. Waarschijnlijk is dat met 100% crit chance, aangezien dat cijfer telkens omhoog sprong en ik sharpshooter aan had. Heeft wel 85% crit damage erbij.

[ Voor 19% gewijzigd door YopY op 09-06-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Elemental Arrow + Nether Tentacles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

YopY schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:23:
Nog iets specifieker: je blijft die verhoogde crit chance (100%) houden voor een seconde nadat je de eerste critical hit scoort. Dus de Sharpshooter skill is voornamelijk bedoeld om hard te hitten de eerste keer; weet je ook welke skill / aanval je daar het beste voor kunt gebruiken? Cluster Arrow oid?
Elemental arrow + tentacles is de main damage dealer van een DH. Wat de tabs ook zeggen, die doet in mijn ervaring verreweg het meeste schade, en ook area effect. Daarbij gebruik ik of Entangling shot met die extra hatred generation rune, of Hungering Arrow + Devouring Arrow. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee beter is. Voor snelle mobs, zoals die insecten in Act 2 is Devouring Arrow denk ik beter. Voor langzame mobs schiet je toch tentacles en wil je snel hatred genereren met entangling shots.

Trouwens, hoe het volgens mij werkt is dat die crit% geldig is voor een heel schot. Dat wolkje van tentacles dat dus meerdere mobs raakt, crit bij het eerste schot dan al die mobs.

(mijn spec is: torturous ground (2 sec immobilize caltrops voor het kiten), ratling roll (met stun effect om weg te komen of voorbij te moeilijke elites te komen), backup plan (extra discipline voor de fog. battle scars is ook goed, maar ik ben nu toch in 1 hit dood), lingering fog (tanken!), devouring arrow (snelle beestjes en hatred gen), tentacles (main dmg) En passive: Archery (+50% crit dmg op mn xbow), Sharpshooter, Steady aim (10 yards is echt niks, dat is gewoon +20% dmg).
Edit: huu huu huu, nieuwe crossbow gekocht. Van ~6 K damage naar 15K damage voor iets minder dan 90K :p. Waarschijnlijk is dat met 100% crit chance, aangezien dat cijfer telkens omhoog sprong en ik sharpshooter aan had. Heeft wel 85% crit damage erbij.
Ja, je moet re-specen zonder sharpshooter als je je dmg wilt kijken. Anders doet een +crit chance ring bv minder dmg omdat 100% al 100% is en niet verhoogd kan worden. Als je crit chance nog op 100% staat is 85% extra crit dmg heel erg veel schade :)

Een van mijn beste aankopen was een 1020 dps xbow met +106 dex voor 450k. Om nu een echt betere te krijgen kost te veel...

[ Voor 17% gewijzigd door Zoijar op 09-06-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Jerry schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:59:
Elp schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Haha, die heb ik gisteren nog gedaan om naar level 60 te komen. Net op tijd dus :)
Ik snap dat ze dat soort dingen nerfen ivm "misbruik", maar wat doet dat met iemand die het voor de eerste keer doorloopt? Dat is toch lame? Als het een beetje tegenzit met je drops, moet je soms al quests opnieuw doen, om tenminste een beetje te levelen om verder te komen... Maargoed, misschien generfed ná de 1ste keer dan?
Aionicus schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:22:
btw hebben jullie dit al gezien ? http://www.diablofans.com...ld-an-hour-and-tells-all/ , tis toch eigenlijk wel schandalig
Het is wel schandalig ja, maar zolang je je niet op een PVP server bevindt, maakt dat weinig uit toch? Je bepaald zelf wat je koopt op de AH, als je die al gebruikt :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Megalodon86 op 09-06-2012 20:28 . Reden: extra reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Weet iemand waar je gold kan kopen op internet?

Ik zit een beetje in een soort van Crisis ;) xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
mprkooij schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:51:

Oh, jij word niet plat gespammed in general chat? :(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:51
Ja, want de RMAH komt niet over 'n paar dagen online? 8)7 Kansloze reactie*
Plus, gold kopen of meerdere uren grinden? Tja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Megalodon86 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:24:
Ik snap dat ze dat soort dingen nerfen ivm "misbruik", maar wat doet dat met iemand die het voor de eerste keer doorloopt? Dat is toch lame? Als het een beetje tegenzit met je drops, moet je soms al quests opnieuw doen, om tenminste een beetje te levelen om verder te komen... Maargoed, misschien generfed ná de 1ste keer dan?
Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon kijken hoe vaak je iets doet, en dan na 2 of 3 keer de drop rate steeds lager maken. Simpele check: quest vaker dan 3 keer gedaan vandaag -> geen drops en xp.
Jerry schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:59:
Alleen is het jammer dat voor 99.9% act 2 loot rommel is... Je moet items uit act 3 hebben: je zal bv nooit een 1000 dps wapen vinden in act 2, dus alle wapens bij standaard al niet bruikbaar. (Tuurlijk is het leuk als je probeert zonder AH wat betere gear te verzamelen, maar niet om te serieus farmen)

[ Voor 30% gewijzigd door Zoijar op 09-06-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Je moet het niet zien als gold kopen, maar als het sponsoren van spam, hacks en botinflatie. Het antwoord op de vraag of iemand weet waar je spam, hacks en botinflatie kan sponsoren: :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zoijar schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:09:
[...]

Alleen is het jammer dat voor 99.9% act 2 loot rommel is... Je moet items uit act 3 hebben: je zal bv nooit een 1000 dps wapen vinden in act 2, dus alle wapens bij standaard al niet bruikbaar. (Tuurlijk is het leuk als je probeert zonder AH wat betere gear te verzamelen, maar niet om te serieus farmen)
Jup, erg frustrerend. Het lukt me ieder geval om die goblins af te maken, want de meeste packs in Act II zijn nog te sterk helaas :(. En om nu in Act I te gaan farmen wat nog crappier is...
Ben maar een Demon Hunter gaan levelen... straks daar maar mee farmen tot de patch.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Ik moet inderdaad wel zeggen dat ik nog héél weinig bruikbare loot gevonden heb; alles wat de moeite waard was, was dan weer niks voor mijn eigen character (barb). Dus dan maar stashen voor m'n andere chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Junia schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Veel trolls...
Echter zijn er ook sommige mensen die erg gefrustreert zijn geworden door achterlijke game mechanics die ze gewoon bagger hebben getest.

Zo is mijn HC character gisteren dood gegaan omdat ik in een solo game op ESC drukte en na X minuten werd gedisconnect, net voordat je disconnect 'unpaused' de game blijkbaar waardoor je dus nog leuk even dood kan gaan.

Ik wilde even met ESC de game pause omdat mijn vader binnen kwam en even op mijn nieuwe TV voetbal wilde kijken....

Erg zielig om op zo'n manier X aantal uur te zien verdwijnen.
(Note: ik snap best dat ze het op deze manier doen, anders zouden mensen die bijna dood zijn op hardcore gewoon esc drukken en wachten tot de DC zodat ze niet dood zijn, echter zonder enige warning dit laten gebeuren is zielig. Er wordt bij mulitplayer wel een melding gegeven dat de game niet paused is. Ze zouden ook zo'n melding kunnen maken dat het niet veilig is om ESC te gebruiken voor lange tijd)
Esc gebruiken is sowieso dom, want in COOP heb je ook geen esc pauze, en je zou je maar eens vergissen.
Had dan T gedrukt stond je in town, niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Visgek82 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Belangrijk punt: Het is niet met terugwerkende kracht. Alleen nieuwe legendaries die droppen zullen betere stats hebben. Zelf heb ik ook nog een legendary blacksmith plan voor een complete itemset, Deze kan ik dus ook het beste nu verkopen, want als ie na die buff nog eens zou droppen, is die van mij opeens niks meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ThinClientQ schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:59:
[...]

Ja, want de RMAH komt niet over 'n paar dagen online? 8)7 Kansloze reactie*
Plus, gold kopen of meerdere uren grinden? Tja.. :)
Dat heet gewoon spelen? Door gewoon te spelen en te levelen loot je zo 200k in Hell, en daar koop je al heel leuk spul voor. In mening team heb ik de dikste gear en ook nog met 100% MF (en die andere vaak niets of heel weinig)

Ik voel het al cheaten dat ik van mijn loot betere gear koop ipv het zelf te vinden. Als je dan ook nog geen eens zelf loot verkoopt voor je gear maar gewoon sneu geld betaald, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey , ik kan morgen pas diablo kopen , maar wil het nu al ontzettend graga spelen , heeft er iemand een game key / code voor mij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:38:
Hey , ik kan morgen pas diablo kopen , maar wil het nu al ontzettend graga spelen , heeft er iemand een game key / code voor mij?!
Ga nu gewoon vroeg naar bed... kun je morgen langer spelen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Fire Chain Vampiric Teleporter...
Nog nooit zoiets irritants gezien. Ze gaan nooit dood, alle damage is healed als ik terug ben en ben binnen een seconde dood (getimed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Net nog een oude screenshot gevonden waarbij men templar een schitterende opmerking maakt.
Moest even heel hard lachen en dan toch maar snel rennen voor mijn leven _/-\o_

Lol@ templar comment

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nu onn met me vriend , heb iemand een trial code / key voor me>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wtf..ben lvl58 barb, en ging tot nu toe best redelijk. Vanaf act2 hell werd het wat moeilijker, maar act3 zodra je het kasteel buitengaat richting die brug..wtf! Opeens strooit alles met non-physical damage waar je met lage resistances in een paar seconden 45k hp verliest.

Dan maar even wat cheapo gear kopen die iig +60/70 resist all heeft en een hit nemen op m'n totale HP/dms (45k/8k) en kijken of dat een beetje wil lukken.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Eindelijk, level 60. Nu kan ik eindelijk even gear gaan upgraden, niet meer gedaan sinds eind nightmare en in act 3 Hell wilt dat echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
-AzErTy- schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:02:
Net nog een oude screenshot gevonden waarbij men templar een schitterende opmerking maakt.
Moest even heel hard lachen en dan toch maar snel rennen voor mijn leven _/-\o_

"Could we find more like that?"
Haha, briljant. *Nog* meer?

Mijn monk heeft iets soortgelijks in deze situaties. "THIES FIGHT IES OVER" roepen terwijl een horde monsters je probeert op te vreten. Wat weet hij dat ik niet weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu een wapen met 13-26 damage gem erin. Leuk en aardig, flinke DPS increase natuurlijk.
Maar als ik een +35% critical hit damage gem erin doe is het DPS nummer weer terug naar wat het was zonder de ruby.

Maar welke doet nu echt meer damage? 35% meer crit damage is ook niet slecht.
10% crit nu met armor buff. Is daar ook nog een calc voor of zo?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra dps up met Attackspeed up en critchance up?
Blizzard dps up met crit chance up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

uqrax schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:39:
[...]

Mijn monk heeft iets soortgelijks in deze situaties. "THIES FIGHT IES OVER" roepen terwijl een horde monsters je probeert op te vreten. Wat weet hij dat ik niet weet?
Hij weet dat hij binnen 1 seconde op de grond ligt aka het gevecht voor hem is over :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Het valt mij toch wel op hoeveel mensen er wel niet klagen over alle mogelijke aspecten van het spelletje.
Ik vermaak me nog steeds prima, ben nog niet in hell maar heb ook geen hele dagen tijd om te spelen.
Misschien moet men weer leren te zien dat het om het speelplezier gaat.

Just my 2 cents

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
uqrax schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:39:
[...]

haha, ik wist niet dat de mannelijke monk ook uit het oostblok kwam (ik speel met een female monk, klinkt als een rus, echt super irritant! als ik dat van te voren had geweten...)

"I WILL RETURN!" (word voor de zoveelste keer afgemaakt door Lacuni Huntress mob)

Hoewel ik oorspronkelijk geen stap vooruit kwam in act 1 Inferno, had ik opeens zomaar 4 buffs en ook the Butcher verslagen vanmiddag *O*

Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/misc/th_1stinferno.jpg

uiteraard word ik nu afgeslacht in ACT2 :'(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Had een lvl 10 female barb om naar hc te 'rushen'. Toen ik daarmee verder ging had ik op een moment ook van... wth... 50% rus? Nieuwe male barb gemaakt toen (nu 30+).

edit @ onder; Dat wordt nu dus getweaked. Mensen denken dat Diablo 2 zoals het nu is ook bij launch zo was.

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2012 00:30 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
sorcees schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:00:
Het valt mij toch wel op hoeveel mensen er wel niet klagen over alle mogelijke aspecten van het spelletje.
Ik vermaak me nog steeds prima, ben nog niet in hell maar heb ook geen hele dagen tijd om te spelen.
Misschien moet men weer leren te zien dat het om het speelplezier gaat.

Just my 2 cents
Dat gevoel ik heb ik ook inderdaad...

Maar ik kan me ook voorstellen dat het niet leuk is dat je een act heel makkelijk kan en de volgende wordt ge'oneshot.. Daar heb ik op lagere niveaus nog geen last van, maar kan me indenken dat het niet heel leuk is.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Was net even aan het rondsjouwen kom ik deze tegen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3781375/Leg%20Shoulders.JPG

Helaas heb ik er geen drol aan :(

Dus wie er belang bij heeft... DM me maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
^is, mijns insziens... niet heel erg spannend. Primary stats (strength / intel) zijn niet zo groot, XP is niet relevant voor de meesten. De +life, life regen en health globes zijn wel nice, natuurlijk. Ik weet alleen niet of daar veel vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Zo, 800DPS wapen voor 24k. Het is geen rare en redelijk langzaam (1.20) maar voor een wizard is het niet slecht aangezien lasers langer meegaan met slome wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En minder damage doen. En lasers in Inferno is toch een slecht idee.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2012 01:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 01:56:
Wat jammer nou, dan koop ik op inferno weer een nieuw wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Komt per 15 juni de noodzaak van de quest pass te vervallen voor de Starter Edition?
Heb een questpass voor de US version en al wat tijd mee vermaakt, maar ga voorafgaand aan de upgrade nog wel even aan de slag met de EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 01:56:
Wat doet de meeste damage in inferno dan? Ben zelf level 57 maar merk dat als ik voor spikey orbs wil ik een veel snellere attack speed nodig heb! Toch?
En wat is dan de juiste build voor inferno act 1? Dps dan in dit geval!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn innerlijke rainman irriteert zich nog steeds aan de auto inlog in de general chat. Of ze moeten iets doen aan de spammers of mij de optie te geven om mij ouderwets niet in de chat room te gooien.
Xtr3me4me schreef op zondag 10 juni 2012 @ 08:25:
[...]

Wat doet de meeste damage in inferno dan? Ben zelf level 57 maar merk dat als ik voor spikey orbs wil ik een veel snellere attack speed nodig heb! Toch?
En wat is dan de juiste build voor inferno act 1? Dps dan in dit geval!
Blizzard hydra en wegrennen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat als je een keer uitgelogd bent in de general chat je dat ook niet gewoon blijft. In WoW is dat al jaren zo maar in Diablo 3 is dat niet mogelijk. Je zou toch verwachten dat het een simpele handeling is om dat te implementeren maar blijkbaar duurt het nog even voor het gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Komt in patch 1.3

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Ik heb er op zich geen probleem mee dat je automagisch in general inlogt; het promoot toch dat je een beetje sociaal doet in wat in principe een co-op spel is. Ik heb alleen liever dat ze iets simpels als een woordfilter (urls) + auto-ban implementeren, :p. Maar aangezien ze dat in al die jaren dat WoW platgespammed wordt blijkbaar nooit aan gedacht hebben...

Met dat in het achterhoofd herhaal ik gewoon het Blizzard goldseller complot: ze verdienen er aan, direct of indirect, zijn zelf de goldsellers, of laten die goldsellers die ze in eigen handen hebben doorkomen in de berichten. Hoe dan ook, het lijkt geen prioriteit voor ze te zijn.

Gisteren leek het er ook even op dat er goldsellers (oid) hun waren aanprijzen (WTS random zooi, stuk of wat berichten achter elkaar). Ook in dat geval heb ik niet het idee dat Blizzard veel met het chatsysteem doet, aangezien een woordfilter op 'WTS blah bla' eenvoudig genoeg is, samen met een autojoin in /trade oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Blizzard verdient aan gold sellers omdat die na elke ban het spel opnieuw moeten kopen. Zeker met spellen zoals WoW is een gold seller met 10 accounts toch een leuke extra inkomsten bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:54:
Blizzard verdient aan gold sellers omdat die na elke ban het spel opnieuw moeten kopen. Zeker met spellen zoals WoW is een gold seller met 10 accounts toch een leuke extra inkomsten bron.
Da's idd een goeie; zolang ze de trial versies tenminste beperken in dat ze niet op /general kunnen komen en niet meer dan X gold kunnen verdienen (je verdient sowieso niet zoveel op die levels) vind ik dat op zich wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:54:
De accounts die gebanned worden zijn meestal gehackte accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

YopY schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:04:
[...]

Da's idd een goeie; zolang ze de trial versies tenminste beperken in dat ze niet op /general kunnen komen en niet meer dan X gold kunnen verdienen (je verdient sowieso niet zoveel op die levels) vind ik dat op zich wel best.
Zijn sites die een trail code voor 10euro verkopen hoor

Natuurlijk is die bron ook op een punt ten einde

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Hoppa, net een mooi aankoopje gedaan en een vette upgrade voor mezelf, maar ik weet nog niet of ik het lang ga gebruiken. Had een 888 2-handig zwaardje in gebruikt en was op zoek naar een goede combo voor een 1 hand + shield maar vond net een rare 1150 dps 2-handig zwaardje voor maar 25k...... extra stats waren 239 str en 17% attack speed. Geen slechte aankoop voor 25k.

edit: Had me een klein beetje vergist in stats, maar hoe dan ook een koopje. Hier is ie:

[afbeelding]

[help] Heb deze code van een andere post overgenomen maar bij mij word er alleen een link geplaatst en niet het plaatje. Wat doe ik fout??

[ Voor 32% gewijzigd door Apocalyptus op 10-06-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lol 25k :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hydra schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:04:
[...]

De accounts die gebanned worden zijn meestal gehackte accounts.
Sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik zoek nu vooral op items met deze stats:
+int
+vit/life% (of beidde)
+all res
+life regen
Needless to say, een item dat alles heeft is gigantisch duur. Life regen kan ik waarschijnlijk achterwege laten omdat het schijnbaar slecht scaled en nutteloos word (confirmation?) dan is er dus +life en all resist over.
Mijn redenatie is als volgt:
Als je meer hp hebt kan je meer hits hebben en dus langer overleven.
Als je meer all resist hebt hitten monsters minder en kan je dus meer hits hebben.
Zo bekijkend kun je het een of de ander achterwege laten en van de andere stat meer hebben. Klopt dit?
En gerelateerd aan all res, wat is het maximum all res per item type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Creqaw schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:41:
Ik zoek nu vooral op items met deze stats:
+int
+vit/life% (of beidde)
+all res
+life regen
Needless to say, een item dat alles heeft is gigantisch duur. Life regen kan ik waarschijnlijk achterwege laten omdat het schijnbaar slecht scaled en nutteloos word (confirmation?) dan is er dus +life en all resist over.
Mijn redenatie is als volgt:
Als je meer hp hebt kan je meer hits hebben en dus langer overleven.
Als je meer all resist hebt hitten monsters minder en kan je dus meer hits hebben.
Zo bekijkend kun je het een of de ander achterwege laten en van de andere stat meer hebben. Klopt dit?
En gerelateerd aan all res, wat is het maximum all res per item type?
Meer dps is monster die minder lang leeft en minder attacks kan doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xenomorphh schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Meer dps is monster die minder lang leeft en minder attacks kan doen 8)
>_>
Ik word er waarschijnlijk iets te gefrustreerd van als ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Iemand die nog duidelijkheid kan verschaffen over mijn post van ruby vs emerald DPS last page? :)

edit @ onder; voor lifesteal/on hit stuff staat hier flink wat over; http://diablo.incgamers.c...a-for-diablo-iii-underway

Sowieso een enorm groot 'interview' met allerlei zaken.

[ Voor 51% gewijzigd door The Chosen One op 10-06-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Is er ergens een goede link over hoe alle mechanics scalen in normal-nightmare-hell-inferno? Zo schijnt life steal te worden verminderd, maar life on hit niet? Het viel me ook op dat in hell de 20% stun van frenzy ineens niet meer op bosses werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:19
De Google ads onderaan de pagina hier zijn weer geweldig: "Dagprijzen goud, volg hier alle koersen" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat is nou beter voor wizard? 2 handed wapen met zo hoog mogelijk dps erop? Of toch 2 x 1 handed weapon?
Zit pas op 18K dps en ik heb nu een 2 handed mace met 916dps met 167intell en 197 vita

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Bwahaha, blijkbaar kan je je auctions cancelen als je je lokale tijd (tijd in windows) terugzet naar 2 dagen geleden :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
omg. Hoe is dat nou weer mogelijk?? Ik zou denken dat auctions aan een servertijd zouden zijn gelinkt, maar niet dus. Erg handig en hopelijk halen ze het er niet uit. Als je item niet word verkocht kan je het mooi cancellen en hoef je ook niet te wachten.

Wat zou er gebeuren als er wel al geboden is op je item? Ik neem aan dat de bidder zijn goud terug krijgt.....

[ Voor 19% gewijzigd door Apocalyptus op 10-06-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

Zou het dan ook werken om de tijd vooruit te zetten en dan voor een habbekrats een item te kopen van een veiling die eigenlijk nog 2 dagen zou moeten duren? :P

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Tyson schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:51:
Zou het dan ook werken om de tijd vooruit te zetten en dan voor een habbekrats een item te kopen van een veiling die eigenlijk nog 2 dagen zou moeten duren? :P
Heb ik al geprobeerd ;)

Werkt niet dan zegt hij namelijk dat er iets mis is met de Transactie !
Maar daarna krijg je je geld terug en dan staat er dan je dus bijv. nog een dag moet wachten maar je staat wel op winning terwijl je je geld al terug heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tyson schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:51:
Net gechecked, dat werkt dan weer niet. Maar het terugzetten van tijd en cancelen werkt wel (net zelf ook even getest). Dit is echt zo lomp geprogrammeerd :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Damn... :o

---

Jesus, wat zijn die Soul Rippers irritant... daar moeten ze echt iets aan doen. Van de rand van het scherm binnen... een halve seconde? in een keer dood. Ik moet een kamer in met SS op.

[ Voor 38% gewijzigd door Zoijar op 10-06-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vraag me af hoe snel ze dat gaan fixen. Wellicht weer uitstel van de RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wat zijn goede dingen waar ik op kan zoeken voor een shield in het AH of algemeen op een shield?

Gewoon stats? Hoeveel waarde moet ik hechten aan de blockchance/waarde etc?
Nooit echt naar shields gekeken nog.

(ps. Ruby/Emerald vraag is er nog steeds. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Vanaf lvl 60 is block%, all resist. str en vit de meest belangrijke stats. In mijn opinie natuurlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Apocalyptus op 10-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Hmm, ik denk dat deze DOMME programmeer fout pas op de 13de gefixed gaat worden. (Hangt er wel van af hoe snel het gefixed kan worden, als het binnen een uur gepatched kan worden zal Blizzard vast niet wachten)
Er staat nog steeds dat de RMAH de 13de in gaat, dus we zien het gauw genoeg.
Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging