Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Jungelman schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:27:
Hmm, ik denk dat deze DOMME programmeer fout pas op de 13de gefixed gaat worden. (Hangt er wel van af hoe snel het gefixed kan worden, als het binnen een uur gepatched kan worden zal Blizzard vast niet wachten)
Er staat nog steeds dat de RMAH de 13de in gaat, dus we zien het gauw genoeg.
Denk niet dat ze RMAH en de datum patch op het zelfde moment gaan doen, geveel kans dat het samen gaat werken of iets in die richting.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Zoijar schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:16:
Jesus, wat zijn die Soul Rippers irritant... daar moeten ze echt iets aan doen. Van de rand van het scherm binnen... een halve seconde? in een keer dood. Ik moet een kamer in met SS op.
Soul Rippers :'(. Nog erger: Fast Molten Shielding (etc) soul rippers :'(. Op Hell hebben ze tenminste nog redelijk weinig HP, dus met een Templar in de weg kun je ze nog dood krijgen.

En nee, dit kunnen ze niet met een hotfix of server-side fix doen; zowel de client als de server moeten hiervoor aangepast worden, de server zodat die de cancelduur aangeeft en controleert, en de client zodat die het weer niet doet.

Qua code is het waarschijnlijk een fix die redelijk snel te implementeren is (natte vingerschatting), maar ik denk dat Blizzard de meeste tijd besteed aan kwaliteitscontrole, playtests, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Sinds vrijwel alles server side is, zouden dingen zoals die AH exploit/bug and packet sniffing gedoe niet onmogelijk moeten zijn? Het zou toch makkelijk moeten wezen om exploits e.d. te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips om belial inferno met een wizard af te maken?
Ik kan ongeveer tussen de 32.000 dps met 20.000 hp zitten en 16.000dps 50.000 hp

Ik kom nu niet voorbij het 2de gedeelte van het gevecht. En gebruik
Diamond skin,
Hydra
Teleport
energy shield

Blizzard
Magic weapon

Arcane power
Illusionist
Ward

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Ai, ai. Ik had gisteren 300k neergeteld voor een nieuwe one-hander die wel 6000 DPS meer gaf, maar geen Life on Hit had waardoor ik binnen 3 seconden neerval elke keer op inferno. Dit vooral omdat de rest van mijn gear nu is gefocused op resistances. Dat is wel zonde geld.
Ik zie er dus ook een beetje tegenop om nog meer Act 1 te gaan farmen totdat ik weer genoeg DPS heb voor latere acts. Hoe voelt de rest dat? Dit is toch echt het zwakste punt van Diablo 3 IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:51:
Ik kan ongeveer tussen de 32.000 dps met 20.000 hp zitten en 16.000dps 50.000 hp
Het schijnt/blijkt dat op Inferno resistances een grote role spelen. Hoeveel poison/fire resistance heb je? Die lijken me voor dat gevecht het meest relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ilantir schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:51:
Ai, ai. Ik had gisteren 300k neergeteld voor een nieuwe one-hander die wel 6000 DPS meer gaf, maar geen Life on Hit had waardoor ik binnen 3 seconden neerval elke keer op inferno. Dit vooral omdat de rest van mijn gear nu is gefocused op resistances. Dat is wel zonde geld.
Ik zie er dus ook een beetje tegenop om nog meer Act 1 te gaan farmen totdat ik weer genoeg DPS heb voor latere acts. Hoe voelt de rest dat? Dit is toch echt het zwakste punt van Diablo 3 IMHO.
DAT is juist Diablo. Farmen, farmen, farmen.. Tot dat je net die ene drop krijgt welke je weer een klein beetje helpt verder te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

The Chosen One schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:22:
Wat zijn goede dingen waar ik op kan zoeken voor een shield in het AH of algemeen op een shield?

Gewoon stats? Hoeveel waarde moet ik hechten aan de blockchance/waarde etc?
Nooit echt naar shields gekeken nog.

(ps. Ruby/Emerald vraag is er nog steeds. ;))
Voor een barb in ieder geval:

- hoge block % (minimaal 25-27%, kan tot 32%)
- hoge block amount (3700-4700 is de max)
- +res to all
- life % (kan 10%+ zijn op schields)
- % reduced damage form melee/ranged/elites
- str/vit

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even een maat geholpen door het laatste stukje A1 in hell. Inmiddels ben ik lvl 56 geworden in mijn barb met 10k dmg (12.5k met battle rage) en 27k hp. Halverwege A2 in hell en dat gaat best aardig al beginnen sommige elite/champion packs wel erg vervelend te worden. Met name invulnerable minions is een lelijke skill..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
Hatsjoe schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:53:
[...]

DAT is juist Diablo. Farmen, farmen, farmen.. Tot dat je net die ene drop krijgt welke je weer een klein beetje helpt verder te komen :)
Ik heb in geval even pauze nodig na 1000-en skeletten. Wat demonen voor de afwisseling zou fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Weet iemand welke ik moet kiezen uit de rij van Preffered Stats als ik Damge bijv 7-12 wil ? Op een Amulet!

In de Auction House _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 10-06-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Damage 7-12 op een amulet is toch verwaarloosbaar, zou ik niet teveel moeite voor doen. En die kan je nu nog niet kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:24:
Damage 7-12 op een amulet is toch verwaarloosbaar, zou ik niet teveel moeite voor doen. En die kan je nu nog niet kiezen.
Ik gaf een voorbeeld -.- Zoals daar al staat xd..

Oké, zou wel handig zijn als dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Eerste legendary drop ooit en hij is redelijk...shit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9JFJ5.jpg
Ik vraag me toch echt af wat dat waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat de gek er voor geeft, hij is niet slecht maar meer dan 10k niet waard.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Tyson schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:51:
Zou het dan ook werken om de tijd vooruit te zetten en dan voor een habbekrats een item te kopen van een veiling die eigenlijk nog 2 dagen zou moeten duren? :P
Ja of, je zet de tijd vooruit en je eigen item is dan al verkocht met het huidige bod erop? Werkt dat dan wel?

Kan het zelf niet proberen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik heb deze gekocht voor 180k, je ziet niet vaak goede legendaries, maar ik vind dit toch wel een hele goede. Ook voor een barb lijkt hij me wel goed? (ik gebruik hem als DH met dex steen)

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/ring2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
no00waa schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Ja of, je zet de tijd vooruit en je eigen item is dan al verkocht met het huidige bod erop? Werkt dat dan wel?

Ja en dan weer terug met de tijd en dan weer verder :P

Als dat werkte kan je zo heeeeeel veeeel geld binnen halen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dan wordt botten afgekeurd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Wie heeft er zin om Act 2 Inferno te farmen met mij ( Dahlgur Oasis )?

Demon Hunter 50k HP, 40k DPS.

lootman#2167 voeg me maar toe.

[ Voor 14% gewijzigd door FreqAmsterdam op 10-06-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

no00waa schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Beide kanten werkt niet, alleen cancelen werkt, weet niet of je kan cancelen als er een bod op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:34:
En dan wordt botten afgekeurd? :+
Even een vraagje, waarom ben jij zo actief hier en doe je alsof je altijd alles weet terwijl je niet langs de butcher kan komen op inferno? Rofl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pixeljunk_NL schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:54:
Even een vraagje, waarom ben jij zo actief hier en doe je alsof je altijd alles weet terwijl je niet langs de butcher kan komen op inferno? Rofl!
Waarom zou ik niet langs de butcher op inferno komen? Zit momenteel in Act 3 en heb het daar prima naar m'n zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Knip

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 10-06-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Knip

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 10-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatst een crappy legendary hat gevonden
115 dex
15% atackspeed
3% crit chance en geen socket.

Ik dacht laat ik voor de lol em op de Ah zetten met bidden momenteel staat die op 8m en nog 2 uur te gaan :D

Trouwens zijn die life on hit wapens het moeite waard ? Of gewoon voor dps en crit damage gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:55
15% atk spd en 115 dex is best veel dps voor een DH volgens mij...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:25:

laatst een crappy legendary hat gevonden
115 dex
15% atackspeed
3% crit chance en geen socket.

Ik dacht laat ik voor de lol em op de Ah zetten met bidden momenteel staat die op 8m en nog 2 uur te gaan :D
Natuurlijk. Attack Speed op een helm is briljant. Dat kom je niet veel tegen en is een massive dps increase, dus ik kan me goed voorstellen dat iemand daar zoveel voor neer zou leggen.
Trouwens zijn die life on hit wapens het moeite waard ? Of gewoon voor dps en crit damage gaan ?
Life on Hit is een heel belangrijke stat voor sommige classes. En als er ook nog een socket op zit kun je er zelfs extra Life on Hit bij prakken. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk altijd beter ervoor te zorgen dat je minder damage krijgt dan dat je meer damage kan healen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 10-06-2012 15:30 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:01

The Chosen One

Zie signature!

Attackspeed wordt ook generfed.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Life on hit is echt de moeite waard als je het op aardig niveau kan krijgen. 200 life on hit is niet noemenswaardig, dat is 400 life per seconde als je AS boven de 2 komt. Stel een mob raakt je voor 10k health dan ben je 25 seconden bezig om dat te recoveren. Dus je moet dan echt ruim boven de 1000 life on hit komen om het mee te laten tellen.

Voor een monk met dual wield kan 2x 500+life on hit goed mee tellen, dat is ruim 2000 life per seconde als zijn AS op orde is, dan ben je maar 5 seconden bezig met recoveren van zo'n hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Net op kungen zijn stream, zo grappig, wat is hardcore toch mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Hahaha, holy shit, kerel werd in 20sec 2 jaar ouder :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Deze is ook nog wel mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 11-09 13:35
Hahahaha prachtig xD

Dat is dus de reden waarom ik geen HC speel, ik zou niet eens lvl 20 voorbij komen door domme fouten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hier nog 1 en dan uit frustratie m'n toetsenbord slopen ondanks dat het mijn eigen fout zou zijn

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Same here, constant opletten en elk stukje gevaar serieus nemen. Het is juist zo leuk midden in de actie te kunnen springen zonder dat het erg is als je dood gaat. Tanking wizard ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Crossposten is ook niet de bedoeling.

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 10-06-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 10:29
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:51:
Als primary aanval werkt shock pulse met piercing orb rune het best omdat je veel nagas bij elkaar hebt staan die je daarmee allemaal tegelijk kunt damagen zonder je arcane meteen op te maken.
Teleport met fracture is super handig omdat je veel damage kunt doen terwijl je clones aangevallen worden. Neem hierbij wel de illusionist rune zodat je meteen kunt teleporten direct nadat je gehit bent. Je spawnt gelijk 2 nieuwe clones en waarschijnlijk ben je een paar seconde veilig, als je goed teleport :)
Verder neem je Blizzard. Rune hierop maakt niet zo heel veel uit, ze zijn allemaal goed. Ik kies het liefst snowbound voor dit gevecht omdat je hem dan bijna altijd kan casten, anders kost hij de helft van je totale AP en dat heb je vaak niet beschikbaar. Stark winter kan ook, dan hoef je hem gewoon minder vaak te casten. Blizzard helpt heel erg als er een hydra vlakbij staat. De venom hydra kan de nagas gemakkelijk killen als ze vertraagd zijn door de blizzard. Komen er toch nog wat op je af dan kun je ze soms tanken met je piercing orb, anders tp'en en doorlopen.
Krijg je het toch benauwd, dan heb je nog ruimte voor diamond skin + crystallzie voor 20k extra health. En uiteraard nog de energy armor met force armor rune, zodat je sowieso 2 hits overleeft.

De combi diamond skin+crystallize, tp+fracture zorgt ervoor dat je bijna geen damage hoeft te vangen. Komt belial op je af, zet diamond skin aan en laat je geraakt worden zodat je cooldown op tp reset. Meteen gebruiken, en je hebt ff vrij spel terwijl je hydra de nagas die vertraagd zijn door de blizzard afmaakt.

Als je consistent door de 1e twee phases komt kun je makkelijk phase 3 ook aan. Misschien is het wel aan te raden om eerst op hell alle belial achievements te proberen te halen (liefst met een slecht wapen). Daarmee leer je in phase 3 hoe je z'n poison breath en klappen kunt ontwijken :)

Voor phase 3 is eigenlijk alleen de aanval dat er cirkels op de grond verschijnen die even later ontploffen lastig. Zodra je een beetje in het nauw zit moet je je diamond skin aanhebben, en zorg dat je altijd full health hebt. Er liggen genoeg health globes door je hydra, die kun je prima oppakken aan de rand.

Eenmaal heb ik snel met rune op tp geswitched naar wormhole, om hier net iets makkelijker door te komen. Kost wel 2 minuten die je zonder tp moet overleven, maar aan je fractures heb je vrijwel niets in phase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Tijdens een farm run vind ik zowaar een upgrade :)
Gloves met 13% IAS en 56 Res all.

Het verschil tussen de barbs in ACT2 en mijn barb is voornamelijk Ress all dus dit is weer een stap in de goede richting maar het gaat zeker nog een tijdje duren :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:53:
Same here, constant opletten en elk stukje gevaar serieus nemen. Het is juist zo leuk midden in de actie te kunnen springen zonder dat het erg is als je dood gaat. Tanking wizard ftw :D
Ik vind het juist zo leuk om dat niet te kunnen :p
Altijd geconcentreed blijven spelen en bij het spel blijven, alle hoekjes verkennen voor je ergens op gaat, dat houd de spanning er juist in.
Nog maar 1 keer dood gegaan in een maand dus gaat op zich nog wel lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ben daarstraks ook men lvl 60 Barb kwijtgespeeld :'(

Hell act 2 in the Vault of Assasins <-- toepasselijke naam trouwens.
De halve map zonder problemen verkend en alles vlotjes neergesabeld, zie ik opeen een hele grote pack trash. Denk hmm leuk, ik jump in the middle. Voorlopig nog geen probleem tot plots van off-screen een elite pack teleport.

Zelfs die elites zouden geen probleem mogen geweest zijn vermits alle leuke skills nog bechikbaar waren zoals ignore pain, Wrath of the Berserker etc maar... naast die teleport natuurlijk ook nightmarish abillity en ja hoor instant nightmare effect op me met 20+ mobs en 3 elites die op me aan inbeuken zijn.

Vanaf dat moment hopen om toch maar een fractie van een seconde uit nightmare te komen om Berserker te kunnen gaan maar dat moment kwam na wat een eeuwigheid leek uiteindelijk toch niet :/

Voorlopig even een D3 pauze inlassen denk ik, na ondertussen 2 lvl60's en nog wat andere in NM even geen motivatie meer om nog eens door normal te rushen.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb verschillende dingen getest met een Monk. Maar wat is nou écht het beste? Een 2 hander is makkelijk te vinden op AH met hoge DPS. 2x een 1hander of 1x een 1hander met schild is geen dps verschil bij mij (Maar de stats op zo'n schild (Resist enzo) telt wel goed mee.

Dus ik denk dat een 2Hander het beste is kwa DPS en een 1H met schild kun je vaker hoge res halen.

Zit ik warm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand een idee welke wapen nou het beste is voor wizard? Ben level 60 en heb een 1247dps 2-h wapen met 44% meer damage.
Maar is het niet beter te doen met 2 x 1 handed wapen?
Is attack speed belangrijk met wizard? Of is gewoon het beste intell te stacken?

Ik heb 1240 intell en 38k HP maar me dps is maar 27K! En heb 200 resis to all.
Heb met hell gedaan.

Iemand tips voor mij met een goede dps build?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dingen zoals 44% zijn niet relevant, dat zit al in het DPS getal in. Twee onehanders gaat in ieder geval niet werken, dat kan een wizard niet. Mijn ervaring is dat een snelle onehander met een source beter werkt. Een goede source kan het damage verschil met een two hander goed aanvullen en de hogere attack speed helpt zeer goed met spells zoals magic missile, die kan je dan op zeer hoge snelheid spammen.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:05:
Dingen zoals 44% zijn niet relevant, dat zit al in het DPS getal in. Twee onehanders gaat in ieder geval niet werken, dat kan een wizard niet. Mijn ervaring is dat een snelle onehander met een source beter werkt. Een goede source kan het damage verschil met een two hander goed aanvullen en de hogere attack speed helpt zeer goed met spells zoals magic missile, die kan je dan op zeer hoge snelheid spammen.
Oké dus hoe hoger de attack speed hoe beter zoals ik het begrijp!
En 1 handed wapen met attack speed en een goeie offhand!
Oké top dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
AS heeft toch alleen invloed op skills?

De AS is immers al berekend in de DPS van het wapen (Heb ik het puur over wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xtr3me4me schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Oké dus hoe hoger de attack speed hoe beter zoals ik het begrijp!
En 1 handed wapen met attack speed en een goeie offhand!
Oké top dank je!
Mijn tactic is om de gratis spells als een malle te spammen en dan Hydra en Blizzard te gebruiken om meer damage te doen en vijanden te vertragen. De rest is allemaal defensive en offensive zoals armor en magic weapons. Attack speed boven de 2,5 is ideaal om vijanden te kunnen bombarderen met magic missile, op die manier doe je enorm veel damage, veel meer dan met ray of frost en desintegrade. Je compenseert de hoge damage door constant te kunnen blijven aanvallen met een spell die veel sneller damage doet.
RedHat schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:07:
AS heeft toch alleen invloed op skills?

De AS is immers al berekend in de DPS van het wapen (Heb ik het puur over wapens).
DPS is het damage getal met alle extra damages keer de AS. Alleen DPS zegt niet alles want als je een trage AS hebt kan je gewoon minder attacks doen. Een two hander met 1000 DPS en maar 1 attack speed doet 1000 damage per attack. Een one hander met 500 DPS en 2 attack speed doet 500 damage per attack. Heb je 2,5 seconde de tijd kan je met de one hander meer damage doen, daar kan je immers 5 attacks mee uitvoeren en met de two hander maar twee. Tevens, indien een mob maar 400 damage nodig heeft voor een death kost het met je two hander een seconde om die damage te doen, met je one hander maar een halve seconde. Je kan dus damage veel beter doceren, zeker met de seeker magic missle is dat ideaal, is een vijand na de eerste hit al dood gaat de tweede spell verder naar de tweede vijand, met een two hander gebeurt dat niet want je vuurt in die periode maar 1 spell af.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:55
Ik speel met mijn lvl 60 Wizard met een source, maar een schild is wel handig hoor
25% block ftw :P

Niet dat het veel boeit op Inferno, 4 klappen is toch wel dood :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dan ga ik me gear verander. Met zoveel mogelijk attack speed en wapen en source ook!
Heb 33 milj goud dus kan hem wel pimpen!
Dit is trouwens me 3e char! 1e was barb en 2e Monk! Maar wizard wordt me main heb ik besloten!
Nu zo hoog krijgen in dps dat ik als een heet mes door boter ga!
Uiteraard met resistance! Maar die krijg je ook door intell dus wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:07:
DPS is het damage getal met alle extra damages keer de AS. Alleen DPS zegt niet alles want als je een trage AS hebt kan je gewoon minder attacks doen. Een two hander met 1000 DPS en maar 1 attack speed doet 1000 damage per attack. Een one hander met 500 DPS en 2 attack speed doet 500 damage per attack. Heb je 2,5 seconde de tijd kan je met de one hander meer damage doen, daar kan je immers 5 attacks mee uitvoeren en met de two hander maar twee. Tevens, indien een mob maar 400 damage nodig heeft voor een death kost het met je two hander een seconde om die damage te doen, met je one hander maar een halve seconde. Je kan dus damage veel beter doceren, zeker met de seeker magic missle is dat ideaal, is een vijand na de eerste hit al dood gaat de tweede spell verder naar de tweede vijand, met een two hander gebeurt dat niet want je vuurt in die periode maar 1 spell af.
Zo heb ik dus het idee dat voor een DH een trage xbow veel beter is. Liever geen (x)bow die hoge dps heeft door attack speed. Elke aanval kost namelijk hatred, plus ik stap, schiet, stap, schiet; in die tijd kan ik toch niet stil staan en kan ik toch maar 1 attack doen, dus dan liever 1 keer heel hard hitten voor weinig hatred.

Verder ook nog, bijvoorbeeld mijn traps doen/deden zoveel % weapon damage, en ik kan maar 1 trap zetten. Ik begreep dat weapon damage de base damage van het wapen is na eventuele damage modifiers, maar dat attack speed daar niet meetelt -- anders zou AS dubbel werken. Dus ook daar is lage AS beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 10-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 10:29
Zo werkt 't precies Zoijar. Op dezelfde manier is arcane orb voor wizards alleen handig als ze een 2h dragen.

[ Voor 60% gewijzigd door zzattack op 10-06-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je kan ook je 2 hander houden en je gear/ringen/necklace pimpen met AS!
Werkt ook! AS is toch algemeen! Of het nu op je necklace zit of je wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Een two hander met 1000 DPS en maar 1 attack speed doet 1000 damage per attack. Een one hander met 500 DPS en 2 attack speed doet 500 damage per attack. Heb je 2,5 seconde de tijd kan je met de one hander meer damage doen, daar kan je immers 5 attacks mee uitvoeren en met de two hander maar twee
2,5 seconde x 500 met 2 aps = 1250
2,5 seconde x 1000 met 1 Aps = 2000

Attackspeed zit toch al in DPS verwerkt? Anders had het wel DPA geheten ipv DPS.

Dus als je 2,5 seconden nodig hebt is de 1000 DPS véééééél beter! Stellen dat de 500dps met 2.00 attack speed beter is vind ik wat raar, of ik moet het verkeerd begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Is het verkopen van een Diablo 3 account eigenlijk illegaal?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

RedHat schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:19:
[...]

Attackspeed zit toch al in DPS verwerkt? Anders had het wel DPA geheten ipv DPS.

Dus als je 2,5 seconden nodig hebt is de 1000 DPS véééééél beter! Stellen dat de 500dps met 2.00 attack speed beter is vind ik wat raar, of ik moet het verkeerd begrijpen.
Het is lastig om te zeggen want het is erg build afhankelijk waarmee je de AS combineert!
Bedoel desingrated en AS heeft geen nut!
Maar spike orbs daarin tegen wel! Eigenlijk alls wat en CD heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Aan de andere kant, met een hoge AS kan je in die tijd wel twee keer schieten of kan je veel sneller schieten en daardoor weer eerder doorlopen. Maar ik heb zelf nog amper met een DH gespeeld dus geen idee hoe dat in de praktijk werkt. Met de Wizard neem ik dan ook express aanvallen die geen arcane power kosten dus dan heb je dat probleem idd niet. Zou ik arcane orb spammen zou ik idd liever meer damage doen. Mijn advies is ook puur voor de Wizard class.
RedHat schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:19:
[...]

Ja mijn uitleg was niet optimaal. Vervang in mijn uitleg even DPS door damage, dan klopt hij wel. Gaat er dus om dat meer attacks met minder damage handiger kan zijn in het doseren van attacks.
hmr schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:20:
Is het verkopen van een Diablo 3 account eigenlijk illegaal?
Mwah... wat is illegaal? Volgens mij staat in de voorwaarden dat dit niet mag maar de politie zal je niet van je bed lichten en Blizzard zal er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Meer attackspeed is ook meer hatred generation weer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:21:
Aan de andere kant, met een hoge AS kan je in die tijd wel twee keer schieten of kan je veel sneller schieten en daardoor weer eerder doorlopen. Maar ik heb zelf nog amper met een DH gespeeld dus geen idee hoe dat in de praktijk werkt. Met de Wizard neem ik dan ook express aanvallen die geen arcane power kosten dus dan heb je dat probleem idd niet. Zou ik arcane orb spammen zou ik idd liever meer damage doen. Mijn advies is ook puur voor de Wizard class.

[...]

Ja mijn uitleg was niet optimaal. Vervang in mijn uitleg even DPS door damage, dan klopt hij wel. Gaat er dus om dat meer attacks met minder damage handiger kan zijn in het doseren van attacks.

[...]

Mwah... wat is illegaal? Volgens mij staat in de voorwaarden dat dit niet mag maar de politie zal je niet van je bed lichten en Blizzard zal er niks aan doen.
Daar heb je gelijk in, als je op een breakpoint zit kun je better voor hogere AS en lagere DPS gaan omdat je dan effectief meer damage doet omdat je de output kan doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Ok laat ik mezelf anders formuleren. Ik begrijp dat het niet zonder meer wederrechtelijk is ;). Maar staat het opgenomen in de ToS en kan Blizzard dus actie ondernemen zoals een ban van de account. Hiermee gekoppeld is het namelijk ook niet toegestaan om te handelen in een account op bijvoorbeeld marktplaats of de vraag/aanbod sectie van tweakers.net!

:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RedHat schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:23:
[...]

Daar heb je gelijk in, als je op een breakpoint zit kun je better voor hogere AS en lagere DPS gaan omdat je dan effectief meer damage doet omdat je de output kan doseren.
Jup, dat bedoelde ik inderdaad. En ik merk dat kiten gewoon amper werkt met een attack zoals ray of frost. Dan liever AS en magic missile spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

The Chosen One schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:23:
Meer attackspeed is ook meer hatred generation weer.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dat zou wel eerlijk zijn, anders is AS best wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als je sneller attacks doet met skills die hatred kosten krijg je ook meer hatred van skills die hatred generaten als je die snel doet. 1+1 = 2 toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Exact, meer attack speed is indirect ook meer hatred regen, omdat je meer hatred regen abilities kunt doen in dezelfde tijd. Uiteindelijk compenseert dat enigszins en komt het erop neer dat je moet kiezen wat het best bij jouw speelwijze past. Zo heb ik op mijn Demon Hunter nu ook gekozen voor een bow en het stacken van attack speed tot 3,04 aps, omdat ik tussen het kiten door vaak ook een mob/boss probeer te nuken met een actieve Smoke Screen. De hoge attack speed geeft me gevoelsmatig meer controle en dat vind ik gewoon leuker. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 10-06-2012 16:48 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzattack schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:54:
[...]

Als primary aanval werkt shock pulse met piercing orb rune het best omdat je veel nagas bij elkaar hebt
Bedankt voor de hele uitleg. Ik ga hem binnenkort uitproberen. En dan kan ook ik gaan ragen over act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik zit nu in ieder geval vast in Act 1 Inferno :) Elitepacks zijn niet meer te doen voor mij :) Solo dan.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 10-06-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb mijn nieuwe muismatten binnen :9~

Links boven had ik al:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BUieI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Las laatst dat mensen nog wel zochten naar middelmatige wapens; kan ik hier nog iemand gelukkig maken met een van deze wapens? Je mag ze gratis hebben, anders gaan ze door de vendor...

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/stuff.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er niks van, vind helemaal geen goede loot meer. Heb nu 81% magic find, maar zelfs bij bosses geen rares :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Zoijar schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:56:
Las laatst dat mensen nog wel zochten naar middelmatige wapens; kan ik hier nog iemand gelukkig maken met een van deze wapens? Je mag ze gratis hebben, anders gaan ze door de vendor...

[afbeelding]
Intel 2h axe please ;) tag staat in signature
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Denk dat ik ook ga overstappen als Wizard op een 1 hander + source.
Momenteel gebruik ik Magic Missile + Desintegrate op een 1340DPS 2 hander.

Eerst een Blizzard(Snowbound Rune reduce cost)), dan Desintegrate(Intensify Rune increasing damage over time) tot de AP op is en dan Magic Missile(Attunement Rune 4 arcane per hit) om snel weer AP bij de vullen en vervolgens vanaf begin af aan.

Net als vele anderen CRIT ik nooit met Desintegrate, dus ga denk voor een enorme IAS en hoge crit chance en damage (momenteel 10% om 140%).

Als iemand nog een leuke one-hander of source over heeft, let me know!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
@mouzetc

Ik gebruik zelf magic missile met seeker rune en dan attack speed stacken. Werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Rikkiz0r schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:21:
@mouzetc

Ik gebruik zelf magic missile met seeker rune en dan attack speed stacken. Werkt erg fijn.
Op afstand blind schieten neem ik aan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:58
iemand nog monk wpns voor lvl 60 waar die vanaf moet? Is het misschien ook handig om een topic te starten met 'd3 trade' :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Nieuwe chest gevonden! volgens mij wel een waardevolle?

148 Vit
67 str
66 all resist
4% life
(393 armor)

nog niet over uit of ik em ga verkopen of zelf gebruiken!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
mouzetc schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Op afstand blind schieten neem ik aan?
Jep, en blizzards/hydra's spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Neem dan de venom hydra en de stark winter blizzard. Blijven ze lekker lang geslowed en kan je mooie poison damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Op dit moment heb ik helemaal geen signature spell. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Kan ik zeker wel gebruiken ja. wat wad mn ID ook al weer.....:)...ah.. Simball#2419
Zoijar schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:56:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Weet iemand hoe ik snel van level 48 naar 50 kan ;) ? Ik ben nu nog level 48 en ik heb nightmare voltooid.. Maar ik moet nu nog level 50 worden om naar hell te kunnen!

Iemand die een snelle manier weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

act 4 paar keer doen en Diablo verslaan, gaat dan hard zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
weet iemand hoe die Kungen Hardcore stream werkt? http://www.twitch.tv/kungentv
Ik krijg een stilstaand beeld te zien van zijn rug met zwart t-shirt saying KUNGEN... hoe zet ik de stream aan? tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
BodyHammeR schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:00:
weet iemand hoe die Kungen Hardcore stream werkt? http://www.twitch.tv/kungentv
Ik krijg een stilstaand beeld te zien van zijn rug met zwart t-shirt saying KUNGEN... hoe zet ik de stream aan? tnx
Bij mij werkt ie wel gewoon. Misschien met een andere browser proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
mprkooij schreef op zondag 10 juni 2012 @ 17:58:
Weet iemand hoe ik snel van level 48 naar 50 kan ;) ? Ik ben nu nog level 48 en ik heb nightmare voltooid.. Maar ik moet nu nog level 50 worden om naar hell te kunnen!

Iemand die een snelle manier weet ?
act 2 quest 8
laatste deel

hele tijd zoltan kulle killen
is wel saai maar tot nu beste xp voor mij, zeker als je een vriend meeneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Denniz0229 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:18:
[...]

act 2 quest 8
laatste deel

hele tijd zoltan kulle killen
is wel saai maar tot nu beste xp voor mij, zeker als je een vriend meeneemt
Dat was laatst generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
Creqaw schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:19:
[...]

Dat was laatst generfd.
wanneer?
heb het eergisteren nog gedaan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Was een rolling update gisterochtend. Ze hebben de gold farm plekken gesloopt en wat level tricks. Beste goldfarm die je nu haalt is rond de 500k GPH terwijl het vroeger makkelijk 900k GPH was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar vinden jullie al die gold, ik heb de grootste moeite namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat zijn nu de beste goldfarm plekken dan?

Ik doe altijd Siegebreaker Hell en ga dan door naar die spinnengrotten, daar dropt ook veel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Core of Arreat op nightmare. Je kan dan al je gold find gear dragen en zo 25% MS, 40 Radius en 240% GF halen terwijl je er doorheen rent als een malle en alles oneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Vanavond maar verder met me WD....maarja, door het EK speel ik minder! ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Pedr0 op 10-06-2012 18:27 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:24:
Core of Arreat op nightmare. Je kan dan al je gold find gear dragen en zo 25% MS, 40 Radius en 240% GF halen terwijl je er doorheen rent als een malle en alles oneshot.
En je haalt daar serieus 500k per uur?!
Ik moet toch even wat extra gold find gear zoeken. Heb nu 182%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, 430k. Kan meer uitgeven aan gold find gear maar de ROI is te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:27:
Nee, 430k. Kan meer uitgeven aan gold find gear maar de ROI is te lang.
Ik ga het proberen met 182%, geen geld om te investeren. Ben blut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:24:
Heb je wat meer info? Ik zit op 250% GF met 30 radius, welk checkpoint neem je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tharulerz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:32:
[...]

Je ken beter hell nemen op Core daar zijn vaak elites leuk voor valor en gold dropt meer daarvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xtr3me4me schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:34:
[...]

Je ken beter hell nemen op Core daar zijn vaak elites leuk voor valor en gold dropt meer daarvan!
Maar krijg je die wel snel dood met goldfind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Creqaw schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Maar krijg je die wel snel dood met goldfind?
Ik rag er met me barb erdoor heen alsof het niks is!
Soms 3 soms 4 valor neem ik mee naar azmodan en vaak ook goblins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xtr3me4me schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:34:
Levert veel minder op aangezien je langer doet over het killen en minder GF, MS en radius hebt.
Tharulerz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:32:
Gewoon doorlopen tot de entree van Azmodan en dan vanaf daar telkens teruglopen, quitten en opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tsurany schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:38:
[...]

Levert veel minder op aangezien je langer doet over het killen en minder GF, MS en radius hebt.

[...]

Gewoon doorlopen tot de entree van Azmodan en dan vanaf daar telkens teruglopen, quitten en opnieuw.
Ik heb er geen moeite mee! Ik loop er zo snel doorheen en de valor neem ik mee naar azmodan! Soms wel leuke rares met all resis verkoopt redelijk goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En hoeveel GPH haal je daar werkelijk mee?

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging