| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
heb achiefment Killed Butcher under 2 min Inferno.Boeboe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:18:
Dit weekend eindelijk in inferno aanbeland. Na wat upgrades ben ik tot aan de Butcher geraakt, maar ik krijg hem neer tot ongeveer 10% alvorens ik zijn enrage timer krijg.
De rest van de act viel nog mee, dankzij de volgende tactieken:
[video]
Gister de chestpiece van de tal rasha set gevonden, in act 2, the unknown deptRaoul.TLS schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:19:
iedereen ook aan het farmen inferno Act1
Heeft iema al een Set item gevonden.
Gefeliciteerd.Sabrac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Gister de chestpiece van de tal rasha set gevonden, in act 2, the unknown dept
[Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 04-06-2012 10:22]
Ik had tot kort geleden ook nooit Legendary's gehad. Nu heb ik er 3 gehad waarvan 1 goede, 1 redelijk en 1 ronduit waardeloze.remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Gefeliciteerd.
Ik zit al over de 100 uur, A3 inferno. Nog steeds geen set pieces gezien, 1 legendary so far.
XBL; Yippiekajee
Ouch, ik heb nu z'on 120 uur erop zitten, zit ook in A3 inferno.. heb 6 legendaries gevonden en 1 set item.remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Gefeliciteerd.
Ik zit al over de 100 uur, A3 inferno. Nog steeds geen set pieces gezien, 1 legendary so far.
Xiaomi Mi 10T Pro
Oja, ik had een legendary gevonden in een butcher run: level 58 2handed pole-arm. 400 DPS.Sabrac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Ouch, ik heb nu z'on 120 uur erop zitten, zit ook in A3 inferno.. heb 6 legendaries gevonden en 1 set item.
Vrijdag een legendary 2 handed mace
Zaterdag een legendary shield (Ivory tower)
Zondag een set item (tal rasha chest)
ik zit aan 34 uur. 2 Legendaries tot nu toe. Waren beide alleen niet veel waard. Valt me sowieso op dat de loot altijd 4-8 levels beneden mn eigen level is. Moedigt ook niet echt aan zonder AH te spelen. Sinds ik gister in Hell ben begonnen zie ik aanzienlijk verschil in moeilijkheidgraad. In act 1 een rare mob in +/-15 minuten pas neergemaaid. 5-6x dood ofzo. Vind de uitdaging wel een stuk beter zo. Dat continue gewals is vrij saai.remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Gefeliciteerd.
CatBearCow
Niet met opzet, alleen als het toevallig op de gear zit. Enige MF dat ik heb zijn de 5 stacks van de nephalem valor buffsSalmon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:26:
Stacken jullie trouwens Magic Find op Inferno?
Heb me ook verbaasd over hoe nutteloos 99% van de loot is. In ACT 1 op Inferno is daar eindelijk verandering in gekomen.Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:27:
[...]
ik zit aan 34 uur. 2 Legendaries tot nu toe. Waren beide alleen niet veel waard. Valt me sowieso op dat de loot altijd 4-8 levels beneden mn eigen level is. Moedigt ook niet echt aan zonder AH te spelen. Sinds ik gister in Hell ben begonnen zie ik aanzienlijk verschil in moeilijkheidgraad. In act 1 een rare mob in +/-15 minuten pas neergemaaid. 5-6x dood ofzo. Vind de uitdaging wel een stuk beter zo. Dat continue gewals is vrij saai.
Maar wat moet je met gelootte gear op dit niveau vraag ik me af. Ben in AH maar eens gaan zoeken en van 1800dps naar 4.5k dps gegaan. en van 10k naar 19k hp.
dus dat...
Ik wel. Switch vlak voor de kill of voor het openmaken van chests naar mijn MF set. 220% MF.Sabrac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:28:
[...]
Niet met opzet, alleen als het toevallig op de gear zit. Enige MF dat ik heb zijn de 5 stacks van de nephalem valor buffs
[Voor 16% gewijzigd door Rem op 04-06-2012 10:30]
Meen dat ik had gelezen dat MF bepaald wordt op het moment dat je 'in combat' gaat.. dus switchen halverwegen het gevecht heeft geen enkel effect.remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:29:
[...]
Ik wel. Switch vlak voor de kill of voor het openmaken van chests naar mijn MF set. 220% MF.
Maakt een wereld van verschil.
Is absoluut niet waar.yinx84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:30:
[...]
Meen dat ik had gelezen dat MF bepaald wordt op het moment dat je 'in combat' gaat.. dus switchen halverwegen het gevecht heeft geen enkel effect.
Ik meen mij ook te herinneren dat de drops pas bepaalt worden vanaf de laatste hit die je doet.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ik zet nu zelfs m'n Ally (Monk) uit bij laatste hits wanneer ik m'n Nephalem stack heb, is het mogelijk dat als hij laatst hit, minder MF heeft dan ?CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Ik meen mij ook te herinneren dat de drops pas bepaalt worden vanaf de laatste hit die je doet.
Ikzelf gebruik geen MF build maar het lijkt mij toch wel goed om dit mee te nemen, enkel al voor de schatkisten.
Heb act 1 tig keer gefarmed, en getest met en zonder MF.CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Ikzelf gebruik geen MF build maar het lijkt mij toch wel goed om dit mee te nemen, enkel al voor de schatkisten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je moet wel een Belg zijn? Dit soort taalgebruik zie je niet vaak op GoTBlackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:33:
... Doch vaak kan ik niets met die items aanvangen.
De Valor Buff geeft per stack één extra drop bij bosses. Google maar even als je er meer over wilt weten.MrVegeta schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:36:
Ik had gehoord dat mf staat verbeterd en niet meer loot geeft.
[Voor 36% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 04-06-2012 10:37]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
YupLocutus-of-Borg schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:36:
[...]
Je moet wel een Belg zijn? Dit soort taalgebruik zie je niet vaak op GoT
[...]
Ik vermoed dat er wel weer wat proggies lopen á la eBay-biddings.Oggy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:33:
AH is wel lastig soms. Gisteren ging in de laatste 10 seconden de prijs van een ring met 300k omhoog. Net misgelopen
Had 55 str. 43int, 65 vit, 52 resist all, 54 life on hit, 16% magic find. had zelf 1m geboden. werd outbid, wilde weer bieden, was hij verkocht voor 1.3m
The chances of being killed by a cow are low but never 0%
Cheeseburger Addict
Klopt, MF kan de staat van een gedropped item verbeteren. Dus ipv een Magic zou het een Rare kunnen worden, of ipv een Rare een Set/Legendary.MrVegeta schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:36:
Ik had gehoord dat mf staat verbeterd en niet meer loot geeft.
[Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2012 10:41]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Iets met een voorwerp aanvangen is denk ik niet echt (modern) Algemeen Nederlands, maar dat is nogal subjectief, dus laten we daar niet te lang over uitweiden.Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:38:
[...]
Yup...is het mooi Algemeen Nederlands toch?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Doh!! Dat had ik dus zaterdagavond. Ik was net zaterdag lvl 60 aangetikt met mijn WD in Hell en vond het al zo raar dat die drop bij die Siegebreaker zo hoog was tov de dag ervoor (toen ik lvl 59 was)Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:39:
[...]
Klopt, MF kan de staat van een gedropped item verbeteren. Dus ipv een Magic zou het een Rare kunnen worden, of ipv een Rare een Set/Legendary.
Nephalem Valor zorgt er echter wél voor dat er méér loot valt van een boss. Waar je voorheen 7-8 blues oid krijgt. Zul je met 5 stacks Valor 3-5 rares en 5-7 blues vinden.
Overigens merk ik echt geen verschil of ik nu de boss-kills maak met 75% MF of met 248% MF, naar mijn gevoel blijven er evenveel Rares droppen, en ik heb er nog 0 legendaries meer door gevonden
Anoniem: 399205
doch is verouderd net als desalnietteminBlackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:38:
[...]
Yup...is het mooi Algemeen Nederlands toch?
Net zoals interpunctie en hoofdletters?Anoniem: 399205 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:46:
doch is verouderd net als desalniettemin
wordt enkel nog gebruikt in een stijve schrijfstijl
maar het is je vergeven
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Om nou iemand te wijzen op zijn woorden, als je zelf de punt niet kan vinden. Tsjaa.Anoniem: 399205 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:46:
[...]
doch is verouderd net als desalniettemin
wordt enkel nog gebruikt in een stijve schrijfstijl
maar het is je vergeven
gisteren ook in inferno beland, nephalim valor buff is ontzettend leuk (was lvl 60 act4 hell)
zo kan je nog eens farmen, al dat gold al die items
ben benieuwd naar wat de meeste DH gebruiken van passives
met die crit chance passive loopt mn damage van 20-30K
20K hp
is dat een beetje ok voor act 1 inferno te kunnen doorlopen?
ja ik word ge-oneshot maarja gewoon zorgen dat ze je niet raken he
Nee, gaat voorlopig ook niet gebeuren denk ik. Ook omdat champions een rage timer hebben en die zijn gewoon damn evil!Ricmaniac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:46:
zijn er nou al mensen eigenlijk die Inferno op Hardcore gecleared hebben? ik bedoel niet hier op tweakers maar in algemeen.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
CatBearCow
Nee. Je kan farmen wat je wilt.Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:53:
klopt het trouwens dat bosses pas farmable zijn op hell/inferno?
Nee?Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:53:
dacht iets gelezen te hebben dat de dropkans van rares in normal/NM na 1 kill gigantisch afneemt. En in hell/inferno niet.
CatBearCow
Niet dat ik gezien heb (twitch/youtube). En ik denk dat ook nog wel ff gaat duren.Ricmaniac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:46:
zijn er nou al mensen eigenlijk die Inferno op Hardcore gecleared hebben? ik bedoel niet hier op tweakers maar in algemeen.
Met een level 60 halverwege Act 4 instappen zodat je de volle NValor buff meepakt en dan Izual / Diablo meenemen op Hell blijft ook een aardige farm run, maar het duurt alleen gewoon wat langer en is daarom volgens sommige niet echt farmen...
[Voor 23% gewijzigd door djunicron op 04-06-2012 10:59]
Ja, alleen al omdat daarvoor de items gewoon niet interessant zijn. Elk level dat je omhoog gaat kan je alweer betere items vinden en je gaat vrij snel levels omhoog. Waarom dan dure items kopen op een niveau waarbij het spel niet eens moeilijk is? Niemand koopt dure items op normal/nightmare dus daar items farmen is niet interessant.Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:53:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dat is wel iets wat me is opgevallen, dus in dat opzicht heb je misschien wel gelijk ja!Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:56:
[...]
dacht iets gelezen te hebben dat de dropkans van rares in normal/NM na 1 kill gigantisch afneemt. En in hell/inferno niet.
wapen met 850 dps, 15 % ias op beide ringen, goed voor een attack speed van 1.86ye-roon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:58:
@Sabrac:
Hoe kom je aan 22k dps? ik zit zelf nu aan de 8kHeb je veel attackspeed op je gear?
Anoniem: 399205
remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Om nou iemand te wijzen op zijn woorden, als je zelf de punt niet kan vinden. Tsjaa.
Hangt beetje van je resists/armor af, als die in orde zijn kan je wel 1 of 2 klappen hebben. Dan moet het wel lukken. Ik zou alleen een beetje aan je DPS werken, ik heb nu 36K zonder sharpshooter.
Cheeseburger Addict
Ja/NeeBartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:53:
Wat ik heb gemerkt is dat alleen in Normal op de 1e kill er rares kunnen looten, en op NM loot je gewoon niets speciaals op bosses, zelfs niet voor de 1e kill. Ik vind het wel jammer dat ze niet per difficulty, rares droppen op de 1e kill, want ja het is wel een quest reward zeg maar.SuperVliegNL schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:58:
[...]
Dat is wel iets wat me is opgevallen, dus in dat opzicht heb je misschien wel gelijk ja!
Maar je kan de bosses wel repeated killen zeg maar.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Anoniem: 130680
Ik had gisteren wel een rare drop bij Belial in NM. een paar boots, het was ook nog een leuke upgrade voor mijn char. + strenght en + vitaly.. Ik stond er verbaast van te kijken omdat alle andere baasjes alleen maar bleu's dropten.Bulls schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:04:
[...]
Wat ik heb gemerkt is dat alleen in Normal op de 1e kill er rares kunnen looten, en op NM loot je gewoon niets speciaals op bosses, zelfs niet voor de 1e kill. Ik vind het wel jammer dat ze niet per difficulty, rares droppen op de 1e kill, want ja het is wel een quest reward zeg maar.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Daar heb ik ook aan zitten denken, je loopt dan alleen tegen het feit aan dat je maar 8 character slots hebt en dus chars moet verwijderensabriel schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:17:
Mijn einddoel is om elke class te clearen op inferno SC en dan met de opgedane ervaring HC te gaan doen.
10 toch?noloog schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Daar heb ik ook aan zitten denken, je loopt dan alleen tegen het feit aan dat je maar 8 character slots hebt en dus chars moet verwijderen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
NV verhaal klopt, 2e deel niet. Als je 200% mf hebt vindt je niet gegarandeerd betere items dan iemand met 20%, je hebt alleen zowieso meer kans om iets te vinden, waardoor je kans op iets goeds ook verbeterd. Als ik zonder mf gear Butcher kill met 5 NV krijg ik 2 rares, 6-7 magic items. Met MF gear altijd 3 rares of meer.Visgek82 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:29:
Wat betreft MF.
Het is inderdaad zo dat de Nephalem buff ervoor zorgt dat je tenminste 2 yellow drops krijgt bij bosses (alleen act-eindbazen , geloof ik), echter het normale % MF wat je hebt heeft niets, maar dan ook niets met de droprate van rare/legendary's te maken - alleen met de stats ALS iets dropt. hoe hoger het % MF, des te beter het item (mischien) is.
*zucht*
Niet waar.Visgek82 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:29:
Wat betreft MF.
Het is inderdaad zo dat de Nephalem buff ervoor zorgt dat je tenminste 2 yellow drops krijgt bij bosses (alleen act-eindbazen , geloof ik), echter het normale % MF wat je hebt heeft niets, maar dan ook niets met de droprate van rare/legendary's te maken - alleen met de stats ALS iets dropt. hoe hoger het % MF, des te beter het item (mischien) is.
[Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2012 11:33]
Is meer geluk denk ik, sommige kistjes of mobs kunnen tenslotte ook rares droppen.Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:14:
[...]
Ik had gisteren wel een rare drop bij Belial in NM. een paar boots, het was ook nog een leuke upgrade voor mijn char. + strenght en + vitaly.. Ik stond er verbaast van te kijken omdat alle andere baasjes alleen maar bleu's dropten.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Blizzard heeft een duidelijk statement gemaakt waarin ze zeggen dat de neph buff bij bosses naast de +% MF find ook altijd extra loot verzorgd.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:32:
[...]
Niet waar.
Boss dropt altijd zelfde hoeveelheid items, en afhankelijk van je MF zijn deze beter. Belangrijk daarbij om niet te vergeten is dat grijze/witte items daar ook bij horen!
"gegarandeerd 2 yellow drops" is dus ook niet waar.
Met 5 stacks NV heb je bij bosses altijd 2 rares, dit klopt.remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:33:
[...]
Blizzard heeft een duidelijk statement gemaakt waarin ze zeggen dat de neph buff bij bosses naast de +% MF find ook altijd extra loot verzorgd.
[Voor 1% gewijzigd door Bartjeuhz op 04-06-2012 11:36. Reden: bold :)]
CatBearCow
Jammer dat je dit soort foutieve informatie loopt te verkondigen alsof het de waarheid is.Visgek82 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:29:
Wat betreft MF.
*zucht*
Die lore-boeken zijn voor.. lore. En die komt gewoon in je log terecht, dus die hoeft niet nogmaals te droppen/spelen._Peter2_ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:33:
[...]
Ik vind dit wel een bug (net als de boeken die je kunt lezen, die in hogere difficulties niet droppen als je hem in een eerdere difficulty al hebt gelezen).
En vervolgens zeg je zelf iets dat juist totaal niet waar isSaphuA schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Jammer dat je dit soort foutieve informatie loopt te verkondigen alsof het de waarheid is.
MF heeft totaal geen invloed op de stats of kwaliteit van een item! Het verhoogt alleen de kans op het droppen van magic/rare items.
[Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2012 11:36]
Kom dan maar met een bron waaruit blijkt dat ik het verkeerd heb.SaphuA schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Jammer dat je dit soort foutieve informatie loopt te verkondigen alsof het de waarheid is.
MF heeft totaal geen invloed op de stats of kwaliteit van een item! Het verhoogt alleen de kans op het droppen van magic/rare items.
[Voor 34% gewijzigd door Visgek82 op 04-06-2012 11:38]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
Dan lees je het verkeerd, als Blizz zegt "kwaliteit van het item" dan bedoelen ze magic/rare/set/legendary. Niet de hoeveelheid of hoogte van de stats die erop zitten. Lees hieronder maar, dit is een quote van blizz.Visgek82 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:37:
[...]
Kom dan maar met een bron waaruit blijkt dat ik het verkeerd heb.
Kan me toch echt een officiele blizzard post herinneren waar exact hetzelfde in staat als wat ik hier geschreven heb , en meerdere mensen bevestigen dit ook.
Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:35:
wat die buff betreft weet ik niet precies hoe het ziet. Voor de reguliere MF/GF geldt het volgende:
Magic Find increases the odds for found items (from monsters or objects) to be "higher quality". Higher quality items are more likely to be magical, rare, set, or legendary, with different odds for each type of item depending on the Monster Level dropping the item and the player's Magic Find percentage. Magic Find doesn't make items with higher item level to drop since monsters have a set of items they're capable of dropping (eg. the highest tier of items will only drop from monsters with Monster Level 63) nor does it increase the quantity of items dropped.
*zucht*
Die quote zegt dat juist wel.Baroshir schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:39:
[...]
Dan lees je het verkeerd, als Blizz zegt "kwaliteit van het item" dan bedoelen ze magic/rare/set/legendary. Niet de hoeveelheid of hoogte van de stats die erop zitten. Lees hieronder maar, dit is een quote van blizz.
[...]
[Voor 25% gewijzigd door Morrar op 04-06-2012 12:00]
En binnen een week nadat je geen authenticator meer gebruikt ben je al gehacked. En dan vindt je nog steeds dat je beveiliging prima in orde is?glorixjim schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:50:
[...]
Ja, maar afgelopen vrijdag ging mijn Galaxy note kapot, en sinds vrijdag moest ik inloggen zonder authenticator.
Volgens mij is er wat spraakverwarring. Hij (en veel anderen) proberen te zeggen dat MF er niet voor zorgt dat een item bij 20% MF bijvoorbeeld 50str krijgt en bij 200% MF misschien wel 200str.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:46:
[...]
Die quote zegt dat juist wel.
Snap niet dat het zo moeilijk te begrijpen is voor mensen.
Voor ieder item wordt met de dobbelsteen gerold en die rolls worden verbeterd met MF. Daar komt een item uit tussen de 0 en de 100 (varierend van grijs tot legendary). Dat is dus puur kwaliteit (stats!). Voor het gevoel is dat ook kwantiteit, omdat er meer dropt dat bruikbaar is (blauw/geel+), maar eigenlijk neemt de kwantiteit niet toe.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
We zeggen hetzelfde, maar Visgek bedoelt het volgens mij anders. Ik zeg: kwaliteit is magic/rare/etc., niet de stats die erop zitten, die kunnen nog steeds crap zijn (dit zeg jij ook). Visgek zegt volgens mij dat met meer MF de stats op deze items ook beter zouden zijn, dat is dus niet waar. Met 170% MF kan ik nog steeds level 60 items vinden met 10 int, 10 vit bijv.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:46:
[...]
Die quote zegt dat juist wel.
Snap niet dat het zo moeilijk te begrijpen is voor mensen.
Voor ieder item wordt met de dobbelsteen gerold en die rolls worden verbeterd met MF. Daar komt een item uit tussen de 0 en de 100 (varierend van grijs tot legendary). Dat is dus puur kwaliteit (stats!). Voor het gevoel is dat ook kwantiteit, omdat er meer dropt dat bruikbaar is (blauw/geel+), maar eigenlijk neemt de kwantiteit niet toe.
"ouderwets" equiped MF zorgt voor grotere kans op : magic > rare > legendaryFelyrion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:53:
[...]
Volgens mij is er wat spraakverwarring. Hij (en veel anderen) proberen te zeggen dat MF er niet voor zorgt dat een item bij 20% MF bijvoorbeeld 50str krijgt en bij 200% MF misschien wel 200str.
Het zorgt er puur voor dat er naar verhouding meer items van hogere kwaliteit droppen wat al eerder is aangegeven.
[Voor 7% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 04-06-2012 11:56]
Dit klopt, het is gewoon de ouderwetse manier hoe het in D2 ook ging. Stats zijn nog steeds compleet random. Doordat je meer vind, heb je wel meer kans dat er iets goeds tussen zit.Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:55:
[...]
"ouderwets" equiped MF zorgt voor grotere kans op : magic > rare > legendary
Valor buff zorgt voor ouderwerts MF én voor 1 extra item drop per stack.
Toch?
*zucht*
En daar ben ik dus niet van overtuigd. Tuurlijk kun je ook nog steeds crap krijgen met 170% MF als je gewoon pech hebt met je roll en een lage rare krijgt bijvoorbeeld. Maar de kans op een "hoge" rare neemt ook toe.Baroshir schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:55:
[...]
We zeggen hetzelfde, maar Visgek bedoelt het volgens mij anders. Ik zeg: kwaliteit is magic/rare/etc., niet de stats die erop zitten, die kunnen nog steeds crap zijn (dit zeg jij ook). Visgek zegt volgens mij dat met meer MF de stats op deze items ook beter zouden zijn, dat is dus niet waar. Met 170% MF kan ik nog steeds level 60 items vinden met 10 int, 10 vit bijv.
Kans dat je sneller wat vindt neemt toe omdat je meer vindt in korte tijd. Kans op een goed blijft echter nog steeds bijvoorbeeld 1 item op de 20 items.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:02:
[...]
En daar ben ik dus niet van overtuigd. Tuurlijk kun je ook nog steeds crap krijgen met 170% MF als je gewoon pech hebt met je roll en een lage rare krijgt bijvoorbeeld. Maar de kans op een "hoge" rare neemt ook toe.
Je moet echt beter leren formuleren. Wat bedoel je met "meer" en "goed"?Baroshir schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:07:
[...]
Kans dat je sneller wat vindt neemt toe omdat je meer vindt in korte tijd. Kans op een goed blijft echter nog steeds bijvoorbeeld 1 item op de 20 items.
*zucht*
Bron? Want dit is niet wat Blizzard dus aangeeft in hun eigen post.Baroshir schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:07:
[...]
Kans dat je sneller wat vindt neemt toe omdat je meer vindt in korte tijd. Kans op een goed blijft echter nog steeds bijvoorbeeld 1 item op de 20 items.
Cheeseburger Addict
Dat is exact wat Blizzard aangeeft. Blizzard zegt ALLEEN dat de kwaliteit van het item verhoogd wordt. De kwaliteit is puur Magic/Rare/Legendary, NIET stats.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:09:
[...]
Bron? Want dit is niet wat Blizzard dus aangeeft in hun eigen post.
[Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2012 12:16]
Rushen werkt aardig, ik heb het qua exp en lvlen nu anders gedaan op mijn nieuwe monk.TheInsomniac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:52:
Charge mode
Gisteren voor het eerst een char gestart waarbij ik niet op mijn dooie gemakje probeerde alles te clearen. Noem het een soort charge modus door de content. Solo, zonder AH items(of van andere chars) op HC. Nu speelde ik monk(had ik nog niet gespeeld)
Idee qua tempo was/is om in feite de weg te volgen(en geen zones uitgebreid te verkennen). Alle packs die je ziet wel killen en als er keer een dungeon naast de weg of een event die je toevallig tegenkomt wel mee te pakken voor de broodnodige exp en items.
Ervaringen tot nu toe:
Dus hoewel monk voor mij nieuw was, ging het eigenlijk heel makkelijk, ben in 2,5 uur bij de aquaducts act 2. Moeilijkste gevecht tot nu toe vond ik nog de skeleton king, maar dat zal grotendeels door mijn level komen( level 8 ), ook bij de butcher merkte ik wel dat ik vrij weinig dps had, had namelijk moeite om hem te slopen voordat heel de vloer in de brand staat(probleem dat ik ook had met mijn wizard, maar dan op inferno). (bij de butcher wist ik dat vrij laag in de dps zat(vooral single target) dus probeerde van de get-go zoveel mogelijk te landen en minimaal te dodgen.
Ter vergelijk qua voortgang, ik geloof dat ik met mijn eerste HC char bij de aquaducts al zeker 10 uur gespeeld had, en gemiddeld een level of 4 hoger was bij alles wat ik tegenkwam(schatting). Voordeel hiervan lijkt tot nu toe dat ik ook heel snel level, mobs geven voor mijn level veel ervaring en ben dus ook al bijna level 20. Had niet verwacht dat dit zo hard zou gaan.
Plan korte termijn:
Zoltan kuul, zie ik weinig problemen mee, heb alleen nog geen melee ervaring tegen Azmodan, dus daarvoor moet nog ff tussen mijn skills gaan zoeken waarmee ik dan damage kan gaan doen. Kiten is tegen hem normaal erg nuttig en Wizard en WD hebben daar weinig moeite mee(waar ik dus wel ervaring mee heb), maar geen idee hoe dat bij een monk gaat werken. Proberen gaat dus ff niet op HC, tenminste dat gaat alleen als het werkt:P, anders kun je opnieuw beginnen.
Het plan is om met dit char in ieder geval heel normal op deze manier door te blazen(of ik moet ergens tegen een muur aanlopen:P). Maar het grootste obstakel zie ik dus nog even in Azmodan, de rest lijkt me niet echt een groot probleem. Daarna even kijken in hoeverre dit ook op Nightmare mogelijk is(Hell gaat dit feestje sowieso niet op).
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Sorry, zat te snel te typen ;): Kans dat je sneller wat vindt neemt toe omdat je meer items vindt in korte tijd. Kans op een goed item (of dit nou rare of magic is) blijft echter nog steeds bijvoorbeeld 1 item op de 20 items. Dit is in ieder geval mijn eigen ervaring, zo lees ik ook de quote van Blizzard die eerder is gepost.Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:08:
[...]
Je moet echt beter leren formuleren. Wat bedoel je met "meer" en "goed"?
...take on the world!
Bnet pindle#2913
Die verhalen gaan ook primair over act2, act1 valt wel mee met enige voorbereiding.porn* schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:51:
Ben eindelijk in inferno aangekomen en moet zeggen dat viel me reuze mee na alle geuzenverhalen. Had me wel aardig voorbereid, d.w.z. 18.5k hp inmiddels 4.9k armor en 300-350 resists. Heel de act kunnen clearen met een ongeveer gelijk gegeared barb maat. Gisteren nog heel even A2 geprobeerd en dat gaat op zich wel maar moeizaam. Gewone mobs 2shotten me al (sommige attacks misschien zelfs oneshot) en champ packs, naja 1tje kreeg ik niet plat die killden me letterlijk in 1 sec, een andere was gelukt maar dat was meer mazzel (makkelijke combo plagued/waller/vortex/nogiets).
[Voor 160% gewijzigd door Tsurany op 04-06-2012 13:18]
20k hp is prima voor op hell gezien je resistance build hebt.Phntm schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:45:
[...]
Altijd goed om te zien dat bijna simpele woorden al zo moeilijk zijn voor een computer om te ontcijferen, he?
Naja, ik zit nu op hell met een monk zultan kulle hele tijd dood te maken. Grinden naar level 60. :< Iemand een betere manier?
Ik gebruik op dit moment een resist build, maar ik vind amper spullen met sockets en vitality dus ik zit vast op 20k hp.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
[Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 09:27]
[Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 09:27]
dps/hp?Andyk125 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Nee, maar jou post brengt veel in![]()
Zijn er hier trouwens meer mensen die Nightmare solo doen en met wizzard nog best veel moeite moeten doen? Iemand misschien een goed build? Mijn character is Level 40..
CatBearCow
Ik doe Nightmare ook solo met een barbarian, gaat redelijk. Soms kom ik wat elite packs tegen die me 2 keer doden, maar met bosses heb ik weinig problemen.Andyk125 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Nee, maar jou post brengt veel in![]()
Zijn er hier trouwens meer mensen die Nightmare solo doen en met wizzard nog best veel moeite moeten doen? Iemand misschien een goed build? Mijn character is Level 40..
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UcXdfP!aXb!bbbYZZ
Dat is me build nu, heb op moment niet de mogelijkheid om de rest op te zoeken.. Zal ik vanavond nog ff posten.
-
*zucht*
Dat lijkt me een interpretatieverschil van het woord "kwaliteit".Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:13:
[...]
Dat is exact wat Blizzard aangeeft. Blizzard zegt ALLEEN dat de kwaliteit van het item verhoogd wordt. De kwaliteit is puur Magic/Rare/Legendary, NIET stats.
Ik heb ook vooral moeite met de elite packs, de bosses gaan me tot nu toe wel aardig af, Vooral Elites die snel zijn en waar ik niet voor weg kan rennen zijn verradelijkCenturion schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Ik doe Nightmare ook solo met een barbarian, gaat redelijk. Soms kom ik wat elite packs tegen die me 2 keer doden, maar met bosses heb ik weinig problemen.
1700 dps en 12k health op lvl 50, zonder AH gebruikt te hebben.
Die vind ik juist prima.Andyk125 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:32:
[...]
Ik heb ook vooral moeite met de elite packs, de bosses gaan me tot nu toe wel aardig af, Vooral Elites die snel zijn en waar ik niet voor weg kan rennen zijn verradelijk
-
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details