| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2012 13:14]
| |||||
[Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2012 13:16]
Ik ben daarom benieuwd hoe de verdeling is op Tweakers.net.On Inferno and the amount of people who are actually playing Inferno, it’s apparently a very small percentage of players.
Bashiok: No, no, no… far, far less than 1%.
Leven en laten leven!
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
Mystic? Is dit out of date, of heb ik iets gemist?The blacksmith, mystic, and jeweler will each provide unique services over the course of the game.
Dit is ook aangepast dacht ik?Op BlizzCon10 is bekend gemaakt dat alleen de eerste 5 levels kunnen droppen, level 6 tot 14 zul je zelf moeten cuben/uppen.
[Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 28-05-2012 13:12]
Het is toegestaan. Je hebt er alleen vrij weinig aan.StygMa schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:10:
Ik vroeg me af of het toegestaan is om herhaaldelijk dezelfde quest achter elkaar te doen (maar vooral omdat je best veel runs kan doen in een uur bijv), ik weet niet of blizzard zich daar over heeft uitgelaten als bijv zijnde exploit?
Zie het nog wel gebeuren dat bepaalde quests worden aangepast hierop.
Out of date.aicaramba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:10:
Uit de TS.
Mystic? Is dit out of date, of heb ik iets gemist?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 28-05-2012 13:13]
Ja op normal mode is het vrij eenvoudig te doen, op hardcore zal het nog wel een tijdje gaan duren.Myrdreon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:12:
Zag op de oude thread nog iets van dat Diablo kills op Inferno nog niet mogelijk waren. Van wat ik begrijp zijn is er alleen nog geen HC Diablo kill op Inferno, elke klasse al een world first kill op Inferno in softcore.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wat wil je ervoor hebben?Rannasha schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:16:
Eindelijk m'n eerste legendary gevonden, van Skeleton King (Inferno), met 5 stacks NV. Wel meteen goede stats...
Quiver
78 Dex
78 Vit
18% IAS
1.12 hatred per second
+10 max discipline
+6% hungering arrow damage
1 socket
Ik doel meer op snel XPen voordat je lvl60 bent. Maar het is toegestaan dusRocketKoen schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:11:
[...]
Het is toegestaan. Je hebt er alleen vrij weinig aan.
Het beste farmen doe je met 5 stacks valor. En als je restart ben je die kwijt.
Moet nog aangepast wordenaicaramba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:10:
Uit de TS.
Mystic? Is dit out of date, of heb ik iets gemist?
En over gems:
Dit is ook aangepast dacht ik?
Tsja, ik denk dat de mensen welk actief in dit soort topics en fora bezig zijn over het algemeen ook iets minder casual zullen spelen, wat het beeld een beetje vertekend. Daarnaast denk ik dat er in die > 99% niet inferno spelers, ook een hoop nagenoeg inactieve spelers zullen zitten welk het mogelijk toch allemaal tegen vonden vallen en feitelijk gewoon al gestopt zullen zijn.Stranglem schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:08:
Blizzard heeft gezegd dat er heel weinig mensen al aan inferno begonnen zijn. Als ik de reacties hier lees, zijn veel meer mensen al begonnen aan Inferno.
[...]
Ik ben daarom benieuwd hoe de verdeling is op Tweakers.net.
Poll: Hoe ver ben je met Diablo 3?
• Ik speel op Inferno
• Ik speel op Hell
• Ik speel op Nightmare
• Ik speel op Normal
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Anoniem: 460475
[Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 28-05-2012 19:41]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Langzaam lopen, mobs (Blauwe en gele) hoef je niet perse te triggeren als je ze ver van je vandaan houdt, hierdoor kun je even kijken welke dingen ze hebben (Mortal, Illusionist, Molten, etc).Myrdreon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:38:
Gisteren Diablo3 gehaald, beetje wat uitgeprobeerd, vandaag ga ik beginnen met 2 monks (1 softcore en 1 hardcore).
Met softcore deel doorspelen, leren kennen, daarna met hardcore als ik er voldoende vertrouwen in heb.
Nog belangrijke tips voor als je hardcore gaat (behalve constant armor/resist/heals up-to-date houden)?
Yarp. Je moet eerst elke moeilijkheidsgraad uitspelen voordat je de volgende kan spelenAnoniem: 304087 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:45:
Moet je eerst normal uit spelen voor dat je een andere moeilijkheidsgraad kan kiesen?
ze gaan achter elkaar.Anoniem: 304087 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:45:
Moet je eerst normal uit spelen voor dat je een andere moeilijkheidsgraad kan kiesen?
[Voor 16% gewijzigd door djunicron op 28-05-2012 13:48]
Ik had juist een beetje het tegenovergestelde. In mn eentje kan ik rustig pullen en kwam ik gister heel easy eind ACT3 en heel ACT4 door, terwijl als ik met meerdere speel, vaak elke enemy getriggerd wordt waardoor ik sneller doodga (Wizard).djunicron schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:47:
Wat betreft de poll: Ik zit een beetje op de rand... Level 58.5, Maar Hell al uitgespeeld. Alleen ik ben de dikzak op Hell voorbij begonnen, die moet ik nog even een keer gaan doen.
Jammer alleen dat je als Squishy char tussen level 57 en de uiteindelijke 60 een soort "net niet goed genoeg" gear dip hebt. Als ik met één of twee anderen speel, ga ik vrijwel niet meer dood, maar in m'n eentje trek ik gewoon teveel aggro van rare / champs. Kan niet wachten tot ik eindelijk Inferno kan spelen.
Signature
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik denk niet dat de 4350 genoeg power heeft om diablo te spelen, los van het feit of dat de blokjes veroorzaakt... qua pure rekenkracht staat deze volgens mij lager dan de X1950/7800GT, welke het minimum zijnMouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:55:
Vraagje volgens de secificaties zou Diablo 3 op mijn Ati Hd 4300 serie (volgens mij 4350) moeten spelen nu krijg ik constant transparante doorschijnende blokjes:
Toch de grafische kaart de niet goed zit?
Ow okay ik ga het even verder testen! En anders een ander kaartje er in proppen, Want op mijn laptop spelen geeft mij nu een beetje RSIhugoy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:58:
[...]
Ik denk niet dat de 4350 genoeg power heeft om diablo te spelen, los van het feit of dat de blokjes veroorzaakt... qua pure rekenkracht staat deze volgens mij lager dan de X1950/7800GT, welke het minimum zijn
Dan zijn dat wellicht wat minder intelligente mensenmouzetc schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Ik had juist een beetje het tegenovergestelde. In mn eentje kan ik rustig pullen en kwam ik gister heel easy eind ACT3 en heel ACT4 door, terwijl als ik met meerdere speel, vaak elke enemy getriggerd wordt waardoor ik sneller doodga (Wizard).
Ik hou em lekker zelf
Yes ik ben het aan het testen maar gaat snel gefixed worden ben ik bang, je gaat naar act 3, naar rakki nog iets daar krijg je tyriel dan ga je naar die keep toe daar zitten erg veel rare's en elites. Tyriel is zo sterk dat als jij dood gaat hij alles cleared omdat hij immortal is. Dus kom je een elite pack tegen en je gaat dood dan ga je even 2 minuutjes eten en dan kom je terug en hop stack erbij op je neph buff en items daarna als je 5 stacks hebt kun je altijd even een boss run doen die daar ook zit. Beste farm spot die er nu is. Maar als blizzard erachter komt gaan ze het zeker fixen totally broken namelijkremsporus schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:08:
Iemand suggesties voor goede farmplekken? Ik kan act 1 compleet farmen met mijn mijn demon hunter maar heb het idee dat het wel iets sneller moet kunnen dan wat ik nu doe.
Ik doe nu altijd de fallen angel quest vanaf het begin, dan sta je net met 5 stacks neph buff bij de warden en ga ik daarna door naar butcher.
Act2 is nog niet echt te doen omdat ik nog niet genoeg survivability heb, maar zou eventueel wel wat waypoints kunnen lenen van vrienden als iemand een makkelijke farmspot weet in A2-3-4.
Eigenschappen van de rare/championAstratuner schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:09:
Heeft er iemand een verklaring voor als die dingen zoals: Molten, Waller, Fast, Vampiric, ... die dingen staan altijd bij champion packs of rare mobs.
[Voor 15% gewijzigd door Dragon op 28-05-2012 14:12]
Hier nog wat affixes:Dragon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:11:
[...]
Eigenschappen van de rare/champion
Molten = Laat vuur achter waar hij gelopen heeft
Waller = Trekt muren op waarin je vast kan komen te zitten
Fast = Bewegen sneller dus moeilijker te ontwijken
Vampiric = Damage die ze doen krijgen ze hp van
Arcane = Die arcane sentries die ronddraaien
Mortar = Vuur in de lucht die op je neerkomt
Extra health = Monsters hebben meer hp
Fire chains = Mobs zijn gelinked, als je in de chains loopt krijg je damage
Health link = Ze kunnen hp met elkaar delen als ze in de buurt van elkaar komen (shared damage dan)
[Voor 20% gewijzigd door True op 28-05-2012 14:18. Reden: Toevoeging]
Zijn er bots voor Diablo dan?Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:17:
Crafting items is uberhaubt rommelwerk. Pas als je een paar honderd of duizend per zeer eenvoudige deal kan maken is het enigsinds interessant. Gems zijn leuk omdat het daarbij zeer eenvoudig is uit te rekenen onder welke prijs het winst op gaat leveren, immers ze verkopen voor een relatief standaard prijs en soms worden ze opeens heel goedkoop aangeboden. Maar echt winst maak je gewoon op armor en wapens. Dingen die normaal 300k kosten en die je kan kopen voor 25k.
Echter het meeste geld verdien je met botten, gewoon op de achtergrond een bot aanzetten die met een high level character met de juiste items 250k gold per uur binnen kan halen.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Jup en ze werken prima.BombaAriba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:19:
Zijn er bots voor Diablo dan?
1.6k damage is heel slecht inderdaad. Wat bedoel je met 1,25 resist? Reken je EHP eens uit volgens deze formule: EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))Ik heb nu een lvl 51 mage en ga telkens dood in hell en ben echt benieuwd wat andere mages nou voor stats hebben waarmee ze hell normaal kunnen spelen. Ik heb een half miljoen op de bank voor eventuele nieuwe aankopen. Ik doe nu 1.6k dmg, heb 1,25 res en 16k hp. Is dat heel slecht of niet?
Elective mode aanzetten.Sjonny schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:22:
Ik zie heel wat builds met skills uit een zelfde "pool" .. in die skill tree builder van de diablo sit eheb ik wel gevonden dat dat met die pijltjes kan, maar hoe doe je dat ingame dan?
[Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 14:24]
Ik heb ook last van die transparante textures op bepaalde plekken. Vooral in die sand dungeons op de vloer.. 3400 serie.Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:55:
Vraagje volgens de secificaties zou Diablo 3 op mijn Ati Hd 4300 serie (volgens mij 4350) moeten spelen nu krijg ik constant transparante doorschijnende blokjes:
Toch de grafische kaart de niet goed zit?
B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde
Die Damage he, kan wel zo'n 3x zo hoog ongeveerBombaAriba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik heb nu een lvl 51 mage en ga telkens dood in hell en ben echt benieuwd wat andere mages nou voor stats hebben waarmee ze hell normaal kunnen spelen. Ik heb een half miljoen op de bank voor eventuele nieuwe aankopen. Ik doe nu 1.6k dmg, heb 1,25 res en 16k hp. Is dat heel slecht of niet?
ESCAPE > OPTIONS > GAMEPLAY > ENABLE ELECTIVE MODE >Sjonny schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:22:
Ik zie heel wat builds met skills uit een zelfde "pool" .. in die skill tree builder van de diablo sit eheb ik wel gevonden dat dat met die pijltjes kan, maar hoe doe je dat ingame dan?
ik heb 5800 damage op level 51 als wizard dus ja je doet iets foutBombaAriba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik heb nu een lvl 51 mage en ga telkens dood in hell en ben echt benieuwd wat andere mages nou voor stats hebben waarmee ze hell normaal kunnen spelen. Ik heb een half miljoen op de bank voor eventuele nieuwe aankopen. Ik doe nu 1.6k dmg, heb 1,25 res en 16k hp. Is dat heel slecht of niet?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat voor wapen heb jij dan? Ik heb echt geen idee wat een goed wapen zou zijn om te kopen uit AH. Wanneer ik echt teveel betaal oid. Hoeveel dmg zou mijn wapen moeten doen? Ik gebruik een 2 handed staf. Aangezien het spel nog best nieuw is ben ik bang dat als ik nu spullen ga kopen voor de hoofdprijs dat die volgende week al bijna niks meer waard zijn.hugoy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:24:
[...]
Die Damage he, kan wel zo'n 3x zo hoog ongeveerDat maakt survivability ook beter omdat trashmobs al dood zijn voor ze bij me aankomen, elite packs zijn een heel ander verhaal...
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hangt er vanaf hoeveel geld je hebt. Ik zou zeggen 10-20k per item en dan zoeken op het beste wat je kan krijgen met voor jou de beste stats.BombaAriba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:30:
[...]
Wat voor wapen heb jij dan? Ik heb echt geen idee wat een goed wapen zou zijn om te kopen uit AH. Wanneer ik echt teveel betaal oid. Hoeveel dmg zou mijn wapen moeten doen? Ik gebruik een 2 handed staf. Aangezien het spel nog best nieuw is ben ik bang dat als ik nu spullen ga kopen voor de hoofdprijs dat die volgende week al bijna niks meer waard zijn.
Anoniem: 99190
Momenteel een 1-hand club met 207 damage en +90int/vitality met een offhand die ook +90 int heeft en 15-35 damage geloof ik(level 53 mage). Dat soort spullen hoeft echt niet meer dan 20.000 te kosten, en ja over een week kosten die 10.000, maar dat heb je er al lang en breed uit met de extra snelheid waarmee je mobs neerhaalt. Ik denk dat je niet moet vergeten dat je je wapen eigenlijk helemaal niet gebruikt, een dagger of een hamer, het maakt allemaal niet uit.BombaAriba schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:30:
[...]
Wat voor wapen heb jij dan? Ik heb echt geen idee wat een goed wapen zou zijn om te kopen uit AH. Wanneer ik echt teveel betaal oid. Hoeveel dmg zou mijn wapen moeten doen? Ik gebruik een 2 handed staf. Aangezien het spel nog best nieuw is ben ik bang dat als ik nu spullen ga kopen voor de hoofdprijs dat die volgende week al bijna niks meer waard zijn.
Nu de drivers van 2008 terug gezet en het werkt mijn advies is niet updaten je driver eerst testen!Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Ow okay ik ga het even verder testen! En anders een ander kaartje er in proppen, Want op mijn laptop spelen geeft mij nu een beetje RSI
Dan zit je stash vol, je moet extra ruimte kopen of wat items uit je stash halen.PcManiaxx schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:50:
Leuk, koop je net een item op AH en blijkt dat het niet naar mijn stash gestuurd kan worden. Hij staat gewoon in de completed list, maar dan komt ie met bla bla bla cannot send to stash.
Er valt veel te tunen ... zo te horen .....Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:47:
Op normal kan je doen wat je wilt, op Nightmare al wat minder en daar boven wordt elke class relatief eentonig want er zijn maar een paar builds die goed werken en enorm veel skills zijn gewoon nutteloos op hogere niveaus. Ik gebruik ook constant dezelfde skills en wissel af en toe twee skills af, meer niet. In een game zoals Diablo 3 zijn er maar een paar tactieken die echt werken en enorm veel abilities die compleet nutteloos zijn.
Tunen wel maar de basis blijft constant hetzelfde. Defensive spells, kiten en hydra's dumpen. De een neemt Blizzard erbij, de ander arcane orb. Maar enorm veel skills worden niet gebruikt op hogere niveaus en zijn volstrekt nutteloos.Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:52:
Er valt veel te tunen ... zo te horen .....
Dit is een account.
damage reduction = R / (5 L + R)Grvy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:55:
Hoe reken je je resistance uit dan? Want je hebt er verschillende.. fire/physical/cold etc?
Is je stash toevallig vol?PcManiaxx schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:50:
Leuk, koop je net een item op AH en blijkt dat het niet naar mijn stash gestuurd kan worden. Hij staat gewoon in de completed list, maar dan komt ie met bla bla bla cannot send to stash.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Anoniem: 99190
Ik had hier net ook last van, moest alleen die laatste quest nog eens aanklikken.Dragon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:04:
Na een tweede keer Diablo op Hell gedaan te hebben werkt Inferno wel. Vaag, lijkt me een bug. Had eerder ook de quest netjes afgerond en kreeg de melding om naar het hoofdmenu terug te keren.
De AH is echt ongelovelijk buggy opt moment. Duurt echt lang voordat er wat gebeurt zelfs als hij een action timeout aangeeft.
Niet raar opkijken als je account opeens gebanned is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Het is prima mogelijk de bot zo in te stellen dat het zeer lastig word om te bewijzen dat het een bot was die speelde. Maar je moet je altijd houden aan de hoofdregel van het botten: Don't bot with something you don't want to lose.Bospa01 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:17:
Niet raar opkijken als je account opeens gebanned is![]()
Missle dampning = Projectiles worden langzamerTrue schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:15:
Eigenschappen van de rare/champion:
Waller = Trekt muren op waarin je vast kan komen te zitten
Fast = Bewegen sneller dus moeilijker te ontwijken
Vampiric = Damage die ze doen krijgen ze hp van
Arcane = Die arcane sentries die ronddraaien en ziek veel damage doen, altijd ontwijken!
Mortar = Vuurt mortars af die behoorlijk damage doen
Molten = Laat vuur achter waar hij gelopen heeft + ontploft als die dood gaat
Horde = Spawnt minions
Shielding = Kan invulnerable worden voor een aantal seconden
Invulnerable minions = minions van de rare zijn invulnerable
Extra health = Ben ik zelf nog niet achter gekomen
plagued = poison damage op de grond
Desecrator = fire pools die stack damage doen, hoe langer je er in staat des te meer damage ze doen
Avenger = Als er een of meer dood gaan dat de andere sterker worden
Illusionist = veranderd zich zelf in 4 neppe en zichzelf, neppe doen geen of minder damage(weet ik niet zeker) en gaan veel sneller dood.
Misschien vergeet ik er nog een of twee.
Ik heb er maar liefst 68x over gedaan, waarvan 2x de mysterious chest niet in de dungeon verscheen. Hopelijk heb jij meer gelukMouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:41:
[...]
Vraagje ik ben op zoek naar Zaven the Alchemist en ik ben al eeb keer of 9 Dahlgur Oasis geweest en ik ben hem nog steeds niet tegengekomen?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
mazzelpik!Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:34:
Gevonden:
Zaven the Alchemist / Dahlgur Oasis & the Mysterious case; Ik switchte van laptop naar desktop en daar stond dat mannetje gered en nu ben ik in de cave ook de Liquid Rainbow meteen gevonden eerste bocht in de kist.
Nu nog wat goodies in de cave vinden en dan op naar Act 3
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
[Voor 42% gewijzigd door Grvy op 28-05-2012 16:14]
Dit is een account.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
earthquake+wervelwind doet wonderenGrvy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:05:
wow; kom niet voorbij begin ACT4 in Hell. Ik word compleet doodgeswarmed door die mobs + baas
@hieronder; barb.
fuck me; ik word gek. Ik kan niet bewegen omdat die mobs me tegenhouden dus ik kom niet bij health orbs..
pfff
ook al geprobeerd; maar zodra die baas verschijnt ben ik gewoon in 2 hits dood
[Voor 12% gewijzigd door Grvy op 28-05-2012 16:26]
Dit is een account.
Het is de derde optie. De mobs die door de Threatening Shout worden geraakt (op het moment dat je hem gebruikt) zullen extra treasure droppenTrue schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:26:
Even een vraagje over:
Barbarian skill(tactics):
Threatening Shout
Rune: Grim Harvest
(15% meer treasure van mobs drop)
Is die als je hem geactiveerd hebt altijd in die radius om je heen voor de duration, of is het als je die doet in de radius om je heen op dat moment voor die 15 seconden.
Verschil: radius 'loopt met je mee' voor 15 sec of radius is op de grond voor sec.
Iemand enig idee?
Droppen ze ook nog extra gold?Jerry schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:28:
[...]
Het is de derde optie. De mobs die door de Threatening Shout worden geraakt (op het moment dat je hem gebruikt) zullen extra treasure droppen. Debuff op de mob zorgt ervoor.
Anoniem: 230001
Geen idee. Ik gok dat treasure beide is (gold + items).
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
HC of normal? Indien normal, op de AH staat er ongetwijfeld veel beter...Creqaw schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:06:
Zo net level 40 geworden en ik draag nog steeds een level 14 rare armor, lol
Zijn die drops nou zo shit of heb ik geen geluk? Ik heb echt maar 1x een rare armor gevonden en dat is het armor dat ik draag,
Denk het ook wel maar is het niet raar dat er maar 1 rare chest armor dropt tot aan Act 2 van Nightmare?Sfinx- schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:17:
[...]
HC of normal? Indien normal, op de AH staat er ongetwijfeld veel beter...
Dat is wel een beetje odd ja.Creqaw schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:19:
[...]
Denk het ook wel maar is het niet raar dat er maar 1 rare chest armor dropt tot aan Act 2 van Nightmare?
[Voor 5% gewijzigd door True op 28-05-2012 17:20]
Ik draag op level 59 nog een level 23 Amulet..Creqaw schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:06:
Zo net level 40 geworden en ik draag nog steeds een level 14 rare armor, lol
Zijn die drops nou zo shit of heb ik geen geluk? Ik heb echt maar 1x een rare armor gevonden en dat is het armor dat ik draag,
Dit is een account.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details