Acties:
  • 0Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:09
CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:51:
Weet er iemand misschien wat ik voor "Plan: Exalted Dread Shield" kan vragen? Is een rare shield met zeer hoge stats en hoge block kans. Ik heb dit plan namelijk al twee keer gevonden :P

Ik wil wachten tot de nieuwe patch om dan mijn BS te levellen zodat hij dit kan leren, hij moet namelijk level 10 zijn. Denk wel dat ik dan wat geld kan maken op de AH met lvl 60 shields te verkopen :]

Ik heb echter al gezien dat zo van die Tal Rasha's set plans voor een paar miljoen over de toog gingen in de AH. Kan ik voor mijn plan ook zo'n absurde prijzen vragen of heb ik gewoon een super veel voorkomend plan gevonden dat eigenlijk bitter weinig waard is? :P

Edit: En voor dat iemand hiermee afkomt: Natuurlijk heb ik zelf al op het AH gekeken, maar daar vind ik deze plans noch deze shields niet!
Is wel aardig voorkomend, ik heb em ook al 3 keer gevonden. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02 17:06
Oh wat jammer nu :(
Ja Sabrac, volgens mij heb ik de vrijdag nacht samen met jou gegamed op act 1 inferno. Toen heb ik ze gevonden :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:01
CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:51:

Ik wil wachten tot de nieuwe patch om dan mijn BS te levellen zodat hij dit kan leren, hij moet namelijk level 10 zijn. Denk wel dat ik dan wat geld kan maken op de AH met lvl 60 shields te verkopen :]
Wat gebeurd er met de nieuwe patch dan? voor blacksmith?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:55:
Oh wat jammer nu :(
Ja Sabrac, volgens mij heb ik de vrijdag nacht samen met jou gegamed op act 1 inferno. Toen heb ik ze gevonden :P
Ow right, de wizard :P was wel een interesante nacht ;)
Ricmaniac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:56:
[...]

Wat gebeurd er met de nieuwe patch dan? voor blacksmith?
De prijzen gaan omlaag, zelfde met de jeweler, 2 gems om te combineren ipv 3 en lagere tome / pages prijzen

[Voor 32% gewijzigd door Sabrac op 04-06-2012 08:57]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Sabrac was me niet voor.. :|

Wat nog wel interessant is voor mensen die op inferno spelen dat ze de moeilijkheidsgraad minder steil willen laten toenemen in inferno. Dat dus act 2 niet zo belachelijk veel moeilijker is dan act1.

[Voor 162% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 04-06-2012 09:00]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 155599

Nu ik niet meer een primay/secondary gebruik op mijn wizard. Is attack speed en crit nu weer belangrijker?
Dat de hydra / sneeuw storm sneller schiet/valt en deze meer critten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03 20:07
Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:57:

Wat nog wel interessant is voor mensen die op inferno spelen dat ze de moeilijkheidsgraad minder steil willen laten toenemen in inferno. Dat dus act 2 niet zo belachelijk veel moeilijker is dan act1.
Das lekker dan.. en krijg ik mn geld terug wat ik er dan nu al ingepompt hebt?! :(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 130680

Zo van het weekend verder gegaan met mijn Barb in NM ben nu voorbij Ghom in Act.III, wat een vervelende tussenboss is dat kon ik hem in Normal nog easy neer meppen, nu moest ik mijn tactiek aan passen en kiten om uit die stinkwolk te blijven, ik vond Belial een eitje in NM daarintegen, maar het ergste vind ik nog die championpack tong mobs, daar ben ik gister al ettelijke keren op gestrand, vooral de shielded en chained zijn vreselijk. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12-2022

ye-roon

knaak

Kan iemand me wat pointers geven voor inferno act2? Ik speel monk heb 8.5k armor met dodge aura en 11k met Deadly Reach+Keen eye, en 508 resist all. En normal mobs slopen me zo verschrikkelijk hard. Ik zie filmpjes van mensen met minder armor en resists en die worden niet zo hard geraakt als ik. Ik vind het niet erg dat een game moeilijk is of zo, maar one shot worden met 80% reduction van armor en 62% van resists heeft niets met moeilijk te maken :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

HertogJack schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Das lekker dan.. en krijg ik mn geld terug wat ik er dan nu al ingepompt hebt?! :(
Waarom? Als je veel "geld" gepompt hebt in een char om act 2 op inferno door te kunnen komen en die act wordt nu makkelijker, dan heb je het waarschijnlijk nog net zo hard nodig voor act 3 en/of 4.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:59
Voor monks post inferno Act 2 kan je het beste deze guide volgen:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211087360

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Laatst online: 17-02 17:06
Sabrac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:56:
[...]

Ow right, de wizard :P was wel een interesante nacht ;)
Yep, dat was ik :P Was half 3 ofzo geworden xD

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:29

vhal

ಠ_ಠ

Met mijn wizard inmiddels in A3 NM (:P), Belial was een eitje itt normal mode waar ik toch een paar keer dood ging. Verder nog wat levels gegrinded tijdens de Siegebreaker torch quest.

Ik kan niet wachten tot Hell :9

Gelukkig is er nu D3, WoW is momenteel rampzalig wat betreft raids :r

STRAVA

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dat kan ook betekenen dat ze Act 1 een stuk moeilijker maken he :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:29
Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Dat kan ook betekenen dat ze Act 1 een stuk moeilijker maken he :+
Hehe, mja ze hebben zelf gemeld dat Act 2-3-4 belachelijk moeilijk zijn tov act1. Ik wil zelf geen miljoenen aan gear uitgeven om in act3-4 te kunnen farmen van inferno. Aan de andere kant... Er zijn al genoeg mensen die heel inferno ook al op farm hebben(al is het ook deels dankzij bugs).

Zondag is heerlijk voor de AH! Veel meer mensen online dus er verkoopt ook meer :P

[Voor 8% gewijzigd door sbmuc op 04-06-2012 09:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03 13:17
ye-roon schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:05:
Kan iemand me wat pointers geven voor inferno act2? Ik speel monk heb 8.5k armor met dodge aura en 11k met Deadly Reach+Keen eye, en 508 resist all. En normal mobs slopen me zo verschrikkelijk hard. Ik zie filmpjes van mensen met minder armor en resists en die worden niet zo hard geraakt als ik. Ik vind het niet erg dat een game moeilijk is of zo, maar one shot worden met 80% reduction van armor en 62% van resists heeft niets met moeilijk te maken :s
Ben zelf ook in A2 inferno met een wizard, het 25k dps, 36k hp en 4k armor. Dit is redelijk te doen maar de champions zijn vaak lastig, vooral met jailer+mortar.

Ben ook even in A3 inferno gaan kijken, iemand had me ge-invite dus ik heb er een quest en kan er komen... maar daar ga ik na 1 shot van een champ dood.

Is gewoon weer een kwestie van nieuwe gear kopen, betaal momenteel ongeveer 70-100k per beter item.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 07:52
Gister afscheid genomen van mijn eerste hc-character een level 22 (geloof ik) wizard, die Belial niet overleefde.

Samen met een vriend grootste deel van act 2 zonder al te veel problemen doorlopen, maar uiteindelijk die
spoiler:
"Poison Pound" waarbij Belial met beide klauwen in de groot slaat en overal poison pools aanmaakt
niet overleefd omdat mijn potion op CD was door een eerder ontvangen klap.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

sbmuc schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:26:
[...]

Hehe, mja ze hebben zelf gemeld dat Act 2-3-4 belachelijk moeilijk zijn tov act1. Ik wil zelf geen miljoenen aan gear uitgeven om in act3-4 te kunnen farmen van inferno. Aan de andere kant... Er zijn al genoeg mensen die heel inferno ook al op farm hebben(al is het ook deels dankzij bugs).

Zondag is heerlijk voor de AH! Veel meer mensen online dus er verkoopt ook meer :P
Ik heb act II solo gedaan met een monk, mijn tip is scoor ongeveer 500 life on hit met ongeveer 2 attack speed. Je hakt zo snel, werkte voor mij prima. Verder gebruik je defensieve stille, monk attack alles zijn behoorlijk slecht. Ik ga later op de dag kijken naar een shield, zien of ik nog beter kan overleven.

Ben benieuwd eat voor nerfs er gaan komen, vind de uitdaging wel lekker! Niet iedereen zou interne moeten kunnen spelen.

[Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 04-06-2012 09:43]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

damn had ik eerder moeten weten XD net veel gold en gems verspilt gisteren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10-2022

ormagon

Definitely Maybe

Wanneer komt de patch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Gister act 2 inferno uitgespeeld met m'n monk met 5 nephalem stacks zolten kulle en belial gedaan.

Meeste elite packs in act 2 heb ik als monk nu geen problemen meer mee.

Geen life on hit, best matige resists.

Daarnaast nog wat maghda farming + butcher farming gedaan

spoiler: Act 1/2 Farming video
http://nl.twitch.tv/poisinivy/b/320159217

Act 2 begin vanaf 25 minuten

[Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 04-06-2012 09:48]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:33
Ben momenteel samen met m'n broer een monk aan het spelen. We heten Billy Lee en Jimmy Lee (Double Dragon) en hebben dan ook hem blauw gekleurd en ik rood. Lekker erop los beuken, heerlijk! Ik ben nu LVL 46 in NM act III en doe 2200 DPS en heb 16k HP. Ga eigenlijk nooit meer dood.

Gisteren heb ik met deze character heel veel Belial runs gedaan en bijna iedere keer ging iedereen dood door zijn bombardeer modus. Stond ik daar alleen de boss af te maken en al die andere zo van "wtf!! that's crazy!! How comes ur so strong? ect..." :P

[Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 04-06-2012 09:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-01 12:34
Gisteren de Wizard van vriendinlief naar 60 gekregen en wat kleingeld gespendeerd aan set upgrades. 30k DPS en 30k HP :+ Hell Azmo dood voordat ie klaar was met die pools spawnen :D

Alleen even het wapen upgraden en het nogal tegenvallende amulet. Hoe meer ik dat karakter speel, hoe meer ik me realiseer dat kiten+high damage > tanken+shit damage. Monks zuigen ): reroll naar DH incoming.

[Voor 8% gewijzigd door ItsNotRudy op 04-06-2012 09:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Gisteren mijn lvl 48 monk kwijt geraakt bij Azmodan HC op een beetje jammere manier :(, na de cutscenes geskippt te hebben blleef voor de hele party eht scherm ongeveer 15-20 seconden lang zwart...... toen we weer konden zien waren we alle 4 dood :( maarja dat zijn de gevaren van early game HC, helaas bestaat mijn graveyard nu al uit lvl 42 barb, 48 monk en 28 Monk... Melee is mssn neit mijn sterkste punt.Zit nu te twijfelen welke van mijn andere chars verder te lvlen (31 wizzard, 42 barb of 15 DH)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A efx
  • Laatst online: 27-02-2020
Gisteren Ghom solo gekilled met mijn DH op Inferno, daarna nog even de siege engines uitgeschakeld en een beetje gefarmed, eindelijk een aardige legendary bow gevonden waardoor mijn crits momenteel van 50k naar 90k gingen. En met 16,5% standaard crit chance tikt dat wel erg lekker aan. Nu maar eens sparen voor een 2tal dikke ringen want degene die ik nu heb zijn eigenlijk om te janken.
Sir_Hendro schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:48:
Ben momenteel samen met m'n broer een monk aan het spelen. We heten Billy Lee en Jimmy Lee (Double Dragon) en hebben dan ook hem blauw gekleurd en ik rood. Lekker erop los beuken, heerlijk! Ik ben nu LVL 46 in NM act III en doe 2200 DPS en heb 16k HP. Ga eigenlijk nooit meer dood.

Gisteren heb ik met deze character heel veel Belial runs gedaan en bijna iedere keer ging iedereen dood door zijn bombardeer modus. Stond ik daar alleen de boss af te maken en al die andere zo van "wtf!! that's crazy!! How comes ur so strong? ect..." :P

[afbeelding]
Wacht maar tot je op Inferno komt, op Nightmare en Hell dacht ik ook van nou is dit alles? Dat is ook niet geweldig. Echter op Inferno Act II (Act I is goed te doen) wordt je wel meteen met je neus op de feiten gedrukt dat alles wat je tot nu toe gespeeld hebt kinderspel was.

[Voor 57% gewijzigd door A efx op 04-06-2012 09:57]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:35
A efx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:55:
Gisteren Ghom solo gekilled met mijn DH op Inferno, daarna nog even de siege engines uitgeschakeld en een beetje gefarmed, eindelijk een aardige legendary bow gevonden waardoor mijn crits momenteel van 50k naar 90k gingen. En met 16,5% standaard crit chance tikt dat wel erg lekker aan. Nu maar eens sparen voor een 2tal dikke ringen want degene die ik nu heb zijn eigenlijk om te janken.
Gebruik je een legendary weapon? :D
Zeldzaam, de hoogste DPS op die legendaries zijn volgens mij 1K<, niet heel erg de moeite waard dacht ik. Gefeliciteerd met je kill! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03 11:05
Ik zit nu al enkele dagen Act 1 Inferno te grinden voor Gold, want van zodra ik in Act2 Inferno kom, wordt ik neergemept in enkele seconden ;) Het is frustrerend, voor zovelen. Maar eigenlijk vind ik dit niet slecht. Het is bedoeld als enorme uitdaging! Moest Inferno wat makkelijker gemaakt worden, waar zit dan nog de uitdaging. Want uiteindelijk ben ik ook zeer snel door NM & Hell geraakt.

Dus laat Inferno maar zoals het is, het is enorm, enorm, enorm lastig. Mijn stats zijn nu 400resist all, 40KHp & 10K Dps. Nog wat werk te doen dus. Maar dan blijven we tenminste nog een tijdje (gefrustreerd) bezig!! ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:59:
Ik zit nu al enkele dagen Act 1 Inferno te grinden voor Gold, want van zodra ik in Act2 Inferno kom, wordt ik neergemept in enkele seconden ;) Het is frustrerend, voor zovelen. Maar eigenlijk vind ik dit niet slecht. Het is bedoeld als enorme uitdaging! Moest Inferno wat makkelijker gemaakt worden, waar zit dan nog de uitdaging. Want uiteindelijk ben ik ook zeer snel door NM & Hell geraakt.

Dus laat Inferno maar zoals het is, het is enorm, enorm, enorm lastig. Mijn stats zijn nu 400resist all, 40KHp & 10K Dps. Nog wat werk te doen dus. Maar dan blijven we tenminste nog een tijdje (gefrustreerd) bezig!! ;)
Waarschijnlijk zal inferno nog wel (net zo) lastig blijven, alleen het contrast tussen act 1 & 2 wordt minder groot. Of ze daarvoor act 1 moeilijker maken en/of act 2 makkelijker, is nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A efx
  • Laatst online: 27-02-2020
remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:56:
[...]

Gebruik je een legendary weapon? :D
Zeldzaam, de hoogste DPS op die legendaries zijn volgens mij 1K<, niet heel erg de moeite waard dacht ik. Gefeliciteerd met je kill! :)
Ik had een 1K DPS bow hiervoor (het is inderdaad zeldzaam, maar de drops zijn voor mij gedurende de gehele game niet echt royaal geweest dus ik heb niet echt 3-5M uit te geven voor een echt dikke bow), echter gingen mijn crits met deze boog (WindForce) zo hard omhoog dat ik met mijn vrij hoge crit chance mijn 1k DPS bow er toch uit schiet. Vandaar dat ik ben overgestapt.

[Voor 14% gewijzigd door A efx op 04-06-2012 10:02]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:22
Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:59:

Ja Inferno Act 1 is een makkie nu ik wat beter gear heb.
maar Act 2 vanmorgen me eerste Super pack verslagen. Maar was niet makkelijk.
Maar Tja gaat het niet worden. Moet beter gear hebben om in Act 2 door te kunnen gaan

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:51
Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:00:
[...]

Waarschijnlijk zal inferno nog wel (net zo) lastig blijven, alleen het contrast tussen act 1 & 2 wordt minder groot. Of ze daarvoor act 1 moeilijker maken en/of act 2 makkelijker, is nog niet duidelijk.
Ik neem aan dat de onmogelijkheid eruit gaat. Sommige packs zijn simpelweg onmogelijk zonder te wipen. Het is nu niet moeilijk, want de mensen lopen gewoon om de packs heen.. Dat lijk me ook niet de bedoeling wel?
Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee