Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Creqaw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Ik keek een paar uur geleden door AH heen en zag dat er 10x square rubies te koop waren...
Ze staan er in maar je kan ze niet kopen. Dacht ik koop even 1000 square ruby's in maar helaas, dat gaat niet :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 08:47
aicaramba schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:21:
[...]

En hoe doe je dat met bv fast affix, of teleport.. Die vind ik vaak lastig om te verslaan.. Dan kan ik niet goed genoeg op afstand blijven... Sowieso valt het me op dat op hoge diificulties erg veel defensive spells worden gebruikt..

Sowieso lukt het me nooit om buiten bereik van champions en elites te blijven en dan te kijken wat voor affixes ze hebben, zonder dat ze me aanvallen.. Nou is dat op nightmare nog niet zo'n groot probleem, maar wil wel graag weten waar dat aan ligt.. Resolutie misschien? 1680x1050.
Het hangt er vanaf, als je het niet erg vind om een 1 of 2x op een moeilijke fast pack te wipen, dan kun je soms beter maar 1 defensive spell nemen, bijv. teleport en gewoon allout dps bursten.

Ikzelf heb de volgende champ pack-farm build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#alRXSO!aTY!cYbaZY

De enige pack die ik skip zijn eigenlijk Fast/Immune minions en dan alleen als ze niet-mortar zijn en melee. Verder kan ik alles altijd wel aan zonder dood te gaan, mits er voldoende ruimte is!

Ik heb ook 1680x1050 en volgens mij moet je bij instellingen letterbox aanvinken, dan heb je net zoveel vision als een 16:9 speler afaik. Het is inderdaad lastig soms om die affixes te zien zonder ze te pullen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:19
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Het hangt er vanaf, als je het niet erg vind om een 1 of 2x op een moeilijke fast pack te wipen, dan kun je soms beter maar 1 defensive spell nemen, bijv. teleport en gewoon allout dps bursten.

Ikzelf heb de volgende champ pack-farm build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#alRXSO!aTY!cYbaZY

De enige pack die ik skip zijn eigenlijk Fast/Immune minions en dan alleen als ze niet-mortar zijn en melee. Verder kan ik alles altijd wel aan zonder dood te gaan, mits er voldoende ruimte is!

Ik heb ook 1680x1050 en volgens mij moet je bij instellingen letterbox aanvinken, dan heb je net zoveel vision als een 16:9 speler afaik. Het is inderdaad lastig soms om die affixes te zien zonder ze te pullen!
Ik speel geen hardcore, maar vind het leuker om niet dood te gaan.. Voelt 'echter' ofzo :p
Ik zal eens letterbox proberen, want het is me nog maar 1x gelukt om affixes te kijken zonder ze te pullen.. Helemaal als je richting 'het zuiden' moet lopen is het echt niet te doen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wellicht dan eens m'n resolutie upgraden. 1280*1024 is niet ideaal :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:46:
Wellicht dan eens m'n resolutie upgraden. 1280*1024 is niet ideaal :+
Ik weet niet of dat uberhaupt wat uitmaakt hoor. Maar misschien dat je met meer pixels een groter deel van de map ziet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Naar beneden toe kan het ook niet inderdaad, eigenlijk onbegrijpelijk dat je in een volledige 3d game de camera niet 180graden kan draaien. Maarja dit heeft voornamelijk te maken met het wegfaden van de obstructerende omgeving :)

Als je niet dood wil gaan, ja dan moet je defensiever (en vaak langzamer) spelen. Als wizard kan dat inhouden Frost Nova én Diamond Skin én Teleport.. Dan ben je niet meer te pakken hoor :) Behalve tegen immune fast minions, maar daar is geen enkele class/build tegen opgewassen eigenlijk. Die zijn considered IMBA :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
aicaramba schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Ik weet niet of dat uberhaupt wat uitmaakt hoor. Maar misschien dat je met meer pixels een groter deel van de map ziet.
Bij blizzard games krijg je inderdaad meer van de map te zien afhankelijk van je aspect ratio.
1280x1024 krijg je simpelweg 400 pixels minder aan weerszijden +/- 30% dan een 1680x1050. Dit is ook zo in Starcraft 2.

edit: Oja en daarom zit volgens mij die letterbox functie er dus in, ook handig dus voor een 1280x1024 speler, volgens mij cut hij het beeld dan naar 16:9 en krijg je meer zicht.

[Voor 16% gewijzigd door PROximity op 03-06-2012 16:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Echt wat een nazi spel soms. Quest dat je 3 katapulten omhoog moet hijsen. Je spawnt onderaan een trap en kan alleen naar boven. En wat staat er boven? Een mob met 4 invurnerable minions. Wat kan je daar tegen doen? Die hoofd mob killen werkt niet want al die minions gaan om mij heen staan op de trap en je kan ze niet killen.

Ohjaa, en de ze zijn teleporters en de boss is een waller. Dan kom je die trap niet meer op. Dat is dus game leaven en opnieuw starten en hopen dat je andere enemies krijgt. Welke class kan überhaupt tegen zoiets op?

Edit: Alhoewel je respawned en je krijgt mortar, chained en reflect damage. Hoe kan je daar ooit van winnen als ze je bovenaan de trap opwachten? Langs sneaken lukt niet, weg teleporten lukt niet, killen lukt amper.
Probleem is dat een enkele keer dood gaan betekent dat ze je spawn campen. Snap niet hoe die idioten bij Blizzard bedenken dat dit leuk is...

[Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 17:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:23
Volgens Bashiok van Blizzard gaan ze wat aan die invulnerable minions doen.
Liever vandaag dan morgen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dan zullen we ergens volgend jaar wel een patch daar tegen krijgen. Blizzard heeft volgens mij inferno nooit getest. Gewoon een paar idioten laten rondlopen en alles x2 gedaan en that's it. Nooit nagedacht over hoe het zou moeten werken. Inferno is eigenlijk om te huilen qua gameplay design.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:03
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:23:
Dan zullen we ergens volgend jaar wel een patch daar tegen krijgen. Blizzard heeft volgens mij inferno nooit getest. Gewoon een paar idioten laten rondlopen en alles x2 gedaan en that's it. Nooit nagedacht over hoe het zou moeten werken. Inferno is eigenlijk om te huilen qua gameplay design.
Ik ben er blij mee, anders was ik inmiddels alweer een weekje klaar met de game.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-03 16:28

amas

Law of Nature: Chaos

Kijk eens wat ik net tegenkwam :+

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Als je niks nuttigs te zeggen hebt dan hoef je ook niet te reageren.

[Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2012 21:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:04
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:23:
normal, nightmare en inferno zijn gebalanced op speelbaarheid.
Inferno is gemaakt als uitdaging :P

Je kan een bosspack die op een vervelende plek staat ten eerst gewoon pullen.
Daarnaast zou een beetje inferno build iets van mobility moeten hebben om succesvol te zijn.
Als ik me niet vergis heeft elke class minstens 1 ability om over een blokkade te komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:30:
[...]

normal, nightmare en inferno zijn gebalanced op speelbaarheid.
Inferno is gemaakt als uitdaging :P
En dat hebben ze op idiote manier gedaan. Een uitdaging is prima, maar niet op deze manier. Je facerolled alle normale mobs en bosses zijn, op een paar echt grote na, geen uitdaging. Echter er zijn een paar abilities (geen minions, echt abilities) die het spel vreselijk maken. Als de moeilijkheid van het gehele spel bestaat uit het random hebben van abilities van een viertal mobs die je eens in de zoveel tijd tegen komt gaat je spel gewoon nergens over.
Je kan een bosspack die op een vervelende plek staat ten eerst gewoon pullen.
Daarnaast zou een beetje inferno build iets van mobility moeten hebben om succesvol te zijn.
Als ik me niet vergis heeft elke class minstens 1 ability om over een blokkade te komen.
Je weet over welke plek het gaat? Er valt niks te pullen omdat je enkel een trap hebt, meer niet. Zodra je boven bent staan ze er al. Na 3x opnieuw loaden stond er toevallig eens niks. Mobility is leuk en over blokkades komen ook maar als ze dan teleporters zijn staan ze toch direct weer naast je. Bovendien kan je niet snel genoeg wegkomen omdat je een trap op moet en dan een ruimte hebt van 20x30 meter waarin je het moet doen omdat overal weer andere mobs staan. Je kan daar geen ruimte maken en pullen.

Ik vergeljik het maar met een spel zoals Max Payne 3 waar jij een M16 hebt en alle normale vijanden een waterpistool. En dan heel af en toe kom je een Challenger 2 tegen waar je het van moet winnen. Dat vind ik nou niet boeiend als uitdaging. Dat is facerollen en dan boem, onmogelijke vijand in je face.

[Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 17:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 386520

Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:34:
[...]

En dat hebben ze op idiote manier gedaan. Een uitdaging is prima, maar niet op deze manier. Je facerolled alle normale mobs en bosses zijn, op een paar echt grote na, geen uitdaging. Echter er zijn een paar abilities (geen minions, echt abilities) die het spel vreselijk maken. Als de moeilijkheid van het gehele spel bestaat uit het random hebben van abilities van een viertal mobs die je eens in de zoveel tijd tegen komt gaat je spel gewoon nergens over.

[...]

Je weet over welke plek het gaat? Er valt niks te pullen omdat je enkel een trap hebt, meer niet. Zodra je boven bent staan ze er al. Na 3x opnieuw loaden stond er toevallig eens niks. Mobility is leuk en over blokkades komen ook maar als ze dan teleporters zijn staan ze toch direct weer naast je. Bovendien kan je niet snel genoeg wegkomen omdat je een trap op moet en dan een ruimte hebt van 20x30 meter waarin je het moet doen omdat overal weer andere mobs staan. Je kan daar geen ruimte maken en pullen.
Je speelt nog steeds? Ik dacht dat dit je eerste en laatste Blizzard game zou zijn. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Als je geluk hebt met de enemy mobs kan het een vermakelijk spel zijn. Dan krijg je de abilities die ze sterk maar prima te doen maken. Echter als je de verkeerde abilities in de verkeerde ruimte krijgt is het gewoon een walgelijk spel. Zeker als je enige strategie soms is om het spel te leaven om überhaupt te kunnen respawnen. Als ze je corps aan het campen zijn en je gear fully damaged is heb je soms niet eens de tijd om te teleporten naar town of naar een waypoint te vluchten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:08

ChUcKiE

Dus........

Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Ze staan er in maar je kan ze niet kopen. Dacht ik koop even 1000 square ruby's in maar helaas, dat gaat niet :+
Kopen lukt wel hoor, prijzen komen uiteindelijk incl refund uit op zo'n 400-800 gold.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:03
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Als je het punt niet snapt hoef je niet te reageren.
Ik snap je punt wel, echter laat je je nu wel heel erg kennen :>
Als je vast zit, of je komt een onmogelijke combo tegen op een onmogelijke plek dan so be it.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
ChUcKiE schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:46:
Kopen lukt wel hoor, prijzen komen uiteindelijk incl refund uit op zo'n 400-800 gold.
Ik krijg elke keer een error en al m'n geld terug via completed, vind echter nergens ruby's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-03 21:51
Haha ja daar heb je meer varianten op ;) al een paar gele van deze tegengekomen.
Leuk om iemand te begroeten haha

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:08

ChUcKiE

Dus........

Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Ik krijg elke keer een error en al m'n geld terug via completed, vind echter nergens ruby's.
Klopt, ik krijg die error ook, maar dan staat er bij een ander tabblad dat die auction mislukt is en daar kun je een bid uitbrengen. Vul daar bijvoorbeeld 500 gold in en de kans is groot dat het werkt.
Is dat bedrag te laag, dan krijg je een time out, neem je een hoger bedrag, bijvoorbeeld 1000, dan werkt het (nij mij) direct en dan krijg je een refund van een paar honderd gold. Het probleem is dus, dat je de "verkoopprijs" niet kunt zien, maar ach, voor zeg 2000 gold had ik 4 Sqaure Ruby's

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:10:
Echt wat een nazi spel soms. Quest dat je 3 katapulten omhoog moet hijsen. Je spawnt onderaan een trap en kan alleen naar boven. En wat staat er boven? Een mob met 4 invurnerable minions. Wat kan je daar tegen doen? Die hoofd mob killen werkt niet want al die minions gaan om mij heen staan op de trap en je kan ze niet killen.

Ohjaa, en de ze zijn teleporters en de boss is een waller. Dan kom je die trap niet meer op. Dat is dus game leaven en opnieuw starten en hopen dat je andere enemies krijgt. Welke class kan überhaupt tegen zoiets op?

Edit: Alhoewel je respawned en je krijgt mortar, chained en reflect damage. Hoe kan je daar ooit van winnen als ze je bovenaan de trap opwachten? Langs sneaken lukt niet, weg teleporten lukt niet, killen lukt amper.
Probleem is dat een enkele keer dood gaan betekent dat ze je spawn campen. Snap niet hoe die idioten bij Blizzard bedenken dat dit leuk is...
herkenbaar het probleem met die elite packs in inferno is dat ze 4 affixes krijgen en dan is er geen makkelijke meer op act 1 gaat het nog wel maar daarboven is het wel heel ziek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-03 22:51

PcManiaxx

ondertitel duh

Iemand ervaring met hoelang de rollback gaat duren wanneer je account gehacked is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

90710

Ik doe lekker rustig aan.

* 90710 heeft net Act 1 op Normal gehaald :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik zit ook nog op Normal, lvl 29 wizard. Zit nu bij Act 3, Heart of Sin. Had eerst nog best moeite om doorheen te komen, maar toen heb ik wat gefocussed op equipment met +Int. Heb nu 869 Int. 350 DPS, 423 met magic weapon. Ook best wat dingetjes op AH gekocht. Voelt toch een beetje als valsspelen :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Om even te reageren op de moeilijkheidsgraad vanuit een Wizard POV. Ik vind het precies goed. De gewone mobs en meeste bosses zijn goed te doen, vanaf Act 3 worden ze hier en daar uitdagend. Verder zijn Belial, Rakanoth en Diablo bazen die eerst super moeilijk zijn, maar na enig tweaken, gearen en vaaaaaaak dood gaan kun je ze eindelijk hebben. Dan over het algemeen zijn de champ packs challenging, sommige makkelijk een aantal combinaties onmogelijk. Tja ik zie dat juist als een uitdaging, meestal is de beste beslissing om de allermoeilijkste packs in een hoekje te parkeren door suicide runs te doen en ze dan te skippen. Als hardcore speler kan ik me voorstellen dat het enorm risicovol is, maar als softcore speler.. meh veel champ packs beginnen voor mij al een cakewalk te worden, zou jammer zijn als ik helemaal niet meer dood ga.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat sommige setups retarded zijn. Zovaak dood gegaan in underbridge of frost cavern omdat op de spawn locatie al een blauwe moeilijke pack staat die ik niet kan kiten. Tsja suck it up en skip / reset :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Probleem is dat daar tegenover staat dat al die normale mobs een faceroll zijn. Die stellen niks voor en kosten enkel tijd tot nu toe. Waarom geven ze die niet af en toe abilities? Normal mobs met chain of waller ofzo? Dat zou het uitdagend maken. Nu is het gewoon de standaard mob die op je af komt en damage doet met af en toe een summoner er tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
Damn.. Izual ofzo op nightmare 1 shot mij met zn head but :( ook nog eens moeilijk te ontwijken.. Toch maar eens wat meer defensive skills gebruiken..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:28:
Probleem is dat daar tegenover staat dat al die normale mobs een faceroll zijn. Die stellen niks voor en kosten enkel tijd tot nu toe. Waarom geven ze die niet af en toe abilities? Normal mobs met chain of waller ofzo? Dat zou het uitdagend maken. Nu is het gewoon de standaard mob die op je af komt en damage doet met af en toe een summoner er tussen.
Ik vind de standaard soul lasher of die beestjes die je bespringen in frost cavern of act 2. Of die speer mannetjes in act 3 echt al moeilijk genoeg hoor, daar hoeven geen fire chains bij, anders verwacht ik ook wel wat betere loot van ze :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-03 19:37
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Ik vind de standaard soul lasher of die beestjes die je bespringen in frost cavern of act 2. Of die speer mannetjes in act 3 echt al moeilijk genoeg hoor, daar hoeven geen fire chains bij, anders verwacht ik ook wel wat betere loot van ze :D
Speel je inferno ? welke wizard build heb je dan, alles maar dan ook echt alles 1 hit mij :|

Heb met mijn main gear 50-60K DPS en 20.000 vitality maar alles eet me op bij act 4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45
Meph schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:55:
Is er hier iemand die wat "Tome of Secrets" en "Tome of Blacksmithing"' kan missen? :)
Ik heb van beide een behoorlijke stapel, nog nodig? ;)

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:50

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Ik heb een probleem, de launcher doet niets... Krijg wel de launcher te zien maar de play knop blijft grijs.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albeto55
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-02-2018
Hey mensen.. is er een update geweest ofzo? Heb net 4 warden/butcher farms op inferno gedaan, maar het aantal hp globes was echt bizzar hoog.

weten jullie hier meer van?.. en nog beter is dit in act2 ook het geval :P.. zit nu op 400 resistence en act2 als barbaar is dan wel te doen, maar echt leuk is anders. rare mobs ergens in een hoekje parkeren om er daarna langs te snieken vind ik diablo onwaardig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Jasper 99 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Speel je inferno ? welke wizard build heb je dan, alles maar dan ook echt alles 1 hit mij :|

Heb met mijn main gear 50-60K DPS en 20.000 vitality maar alles eet me op bij act 4
Scroll even 1-2 pagina's terug voor builds en kijk ook even m'n Diablo video om te zien hoeveel ik kan tanken met Force armor. Ik heb 50k-55k dps en 42500-52000 hp afhankelijk van de gear die ik aantrek. Meer dan 2x zoveel hp dus.

Niet zo gek dat jij alleen maar ge-1-hit word, Force Armor is generfed zodat als de aanval je 1-hit, de 35% max dmg taken niet in werking treed. Met gebruik van diamond skin kan ik dus altijd 4 hits pakken, mits FA inkickt.

Reken maar uit (35% van m'n 42.5k health = voor het gemak 14.9k hp) krijg ik maximaal per attack aan damage.
42k health + diamond skin 21k health absorption = 63k health. 63k - (4x14.9) = 3.4k over. Dus na 4hits sta ik nog steeds op beide benen, zolang die mob maar niet meer dan 42,5k hp in 1 hit doet na dmg reduction etc. 4x 30k dmg is dus gewoon probleem.

edit: Oja en voor de benchmark. Ik kan zelfs een Siegebreaker charge overleven of z'n move-slash attack 1x tanken. Survivability is zo hoog van een wizard. Je bent geen Demon hunter die zich hoeft te laten 1-2shotten :D

[Voor 11% gewijzigd door PROximity op 03-06-2012 18:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-03 17:10
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Dit klopt inderdaad. Hetzelfde geldt voor armor. Mensen denken vaak, ja ik heb voor 80 naar 81% damage reduction zoveel armor nodig, het is die ene procent niet waard. Maar ondertussen reduceer je de inkomende damage dus met 5% ipv 1%
Relatief gezien klopt dit inderdaad: 81% vs 80% = 5% rendement, maar als je dit verhoudt met wat er aan DR nodig is niet - en probeer dan maar eens aan die gear te komen (armor / res / str / int).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
casper1987vd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:25:
[...]

Relatief gezien klopt dit inderdaad: 81% vs 80% = 5% rendement, maar als je dit verhoudt met wat er aan DR nodig is niet - en probeer dan maar eens aan die gear te komen (armor / res / str / int).
Maar zo moet je het endgame wel benaderen. En de upgrades van maximaal gerollde Act3-4 gear zijn enorm!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:29:
[...]

Maar zo moet je het endgame wel benaderen. En de upgrades van maximaal gerollde Act3-4 gear zijn enorm!
Ja pfff wat voor gear is dat dan ook echt .... geen zin om daar 20 miljoen aan te spenden :P

Maar ja klopt weet dat je als resistance hp build wizard best ver komt :) is minder mijn ding ik heb geen zin om een wizard tank te builden dan was ik wel barb begonnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Tja je moet of het ongelofelijke geluk hebben dat er upgrades droppen (nog nooit gehad), dat er goed verkoopbare gear dropt (amper gehad) of je moet enorm veel verdienen aan auction traden. Helaas is dat met het huidige systeem een vrij traag proces wat erg saai is. Ik kom gewoon niet aan betere gear zonder miljoenen in de AH uit te geven. Helaas heb ik geen miljoenen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 230001

Hopelijk komt de patch snel waarin de artisans aangepakt wordt zodat je ook via de BS eventueel goede gear kunt maken voor Inferno. Via het AH is nauwelijks te doen als je niet zelf regelmatig gear krijgt die goed te verkopen is. heb nog niets voor meer dan 20k kunnen verkopen.
Ik merk nu in Act I van Hell al dat het lastiger begint te worden met die elites die aan elkaar geketend zijn. En die scavengers zijn ook errug irritant en nauwelijks te doen met mijn barbarian als er een elite tussen zit.

Moet je op hell ook al all resist gear gaan stacken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-03 13:32
Anoniem: 230001 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:46:
Hopelijk komt de patch snel waarin de artisans aangepakt wordt zodat je ook via de BS eventueel goede gear kunt maken voor Inferno. Via het AH is nauwelijks te doen als je niet zelf regelmatig gear krijgt die goed te verkopen is. heb nog niets voor meer dan 20k kunnen verkopen.
Ik merk nu in Act I van Hell al dat het lastiger begint te worden met die elites die aan elkaar geketend zijn. En die scavengers zijn ook errug irritant en nauwelijks te doen met mijn barbarian als er een elite tussen zit.

Nee, niet nodig. Beetje kiten af en toe en je komt er wel doorheen mits je wel voldoende DPS hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-03 17:10
Anoniem: 230001 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:46:

All resistance of armor maakt niet veel uit, althans, wat het meeste rendement oplevert, voor Hell.
1 resistance = 10 armor, dus het breekpunt is 10. Wil je het beste uit gear halen, dan is alles beneden de 10 armor waard en alles boven de 10 resistance per punt resistance.
Om ongeveer te weten wat het meeste rendement oplevert, kun je het beste deze stats gebruiken: https://docs.google.com/s...JlcHhqSVhwOEE&output=html

En anders gewoon handmatig uitrekenen.

Voor Inferno moet je wel het beste hebben, wil je fatsoenlijk willen progressen. Dus een combinatie van res + armor is vitaal, dus vandaar moet je wel naar het breekpunt 10 kijken, ander krijg je te maken met inefficiëntie, ook wel diminishing returns genoemd.

EDIT:
Mijn vorige uitleg kan wat verwarring opleveren, maar in feite wil je zo effeciënt mogelijk je gear benutten, aangezien goede gear lastig te verkrijgen is voor een schappelijke prijs, laat staan looten. Uiteraard is meer DR (damage reduction) altijd beter. Het breekpunt gebruik je om te kijken welke gear beter past voor een bepaald slot, aangezien total damage reduction een vermenigvuldiging van Resistance met Armor inhoudt en géén optelling heeft!

[Voor 13% gewijzigd door casper1987vd op 03-06-2012 19:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
casper1987vd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:51:
Voor Inferno moet je wel het beste hebben, wil je fatsoenlijk willen progressen. Dus een combinatie van res + armor is vitaal, dus vandaar moet je wel naar het breekpunt 10 kijken, ander krijg je te maken met inefficiëntie, ook wel diminishing returns genoemd.
Dat is niet dat met diminishing returns bedoeld wordt. Diminishing returns betekent dat het verhogen van een bepaald aspect, terwijl de rest constant blijft, telkens minder gaat opleveren. Dat is dus hoe resistance werkt. Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Laatst online: 16-03 13:32
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:00:
[...]

Dat is niet dat met diminishing returns bedoeld wordt. Diminishing returns betekent dat het verhogen van een bepaald aspect, terwijl de rest constant blijft, telkens minder gaat opleveren. Dat is dus hoe resistance werkt. Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk.
Als je iemand verbeterd moet je het wel goed doen en niet weer een onjuiste uitspraak doen.

''Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk.''

Je bedoelt:

Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk als je niets aan je andere stats doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:05:
Als je iemand verbeterd moet je het wel goed doen en niet weer een onjuiste uitspraak doen.

''Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk.''

Je bedoelt:

Hoe meer resistance je toevoegt hoe minder effectief het wordt uiteindelijk als je niets aan je andere stats doet.
Dat is irrelevant, het wel of niet aanpassen van andere stats heeft geen invloed op het feit dat het verhogen van resistance diminishing returns geeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 457260

FreqAmsterdam schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:05:
Wat dus ook niet waar is. Ieder punt in resist is even veel waard, maakt niet uit hoe veel je er hebt. En ieder punt in resist is altijd 10 armor waard, maakt ook niet uit hoeveel je daarvan hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 457260 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:18:
Wat dus ook niet waar is. Ieder punt in resist is even veel waard, maakt niet uit hoe veel je er hebt. En ieder punt in resist is altijd 10 armor waard, maakt ook niet uit hoeveel je daarvan hebt.
Dat is onjuist. De formule waarmee je resistance uitrekent geeft al aan dat er sprake is van diminishing returns. Het is ook onmogelijk om aan 100% damage resistance te komen juist vanwege het effect van diminishing returns.
Er vanuit gaande dat een mob level 60 is kan je de formule voor resistance als volgt weergeven: x/(300+x). Een verdubbeling van X betekent hierdoor niet een verdubbeling aan resistance. Sterker nog, de eerste 1000 punten in resistance geeft 76.9% resistance terwijl de volgende 1000 punten in resistance maar 10% extra resistance geeft. De daarop volgende 1000 punten in resistance geeft je maar 3,9% extra resistance.

En de grafiek die hierbij hoort:

[Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 20:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Requiescat in pace BureauBlad requiescat in pace.

Hardcore, Hell, Act 3
De combinatie: Rare shaman unit(die grunts revived) met frozen + molten + waller. Als ik 1 minuut geleden net mijn Wrath of the Berserker heb gebruikt. En bij die rare shaman pack komt nog een championpack van die ik-vlucht-heel-hard-als-je-mij-probeert-aan-te-vallen-vogels met sowieso desecrator, rest heb ik niet kunnen zien :p

Verloren: mijn hipster-snow-boots-of-death(check plaatje).
En mijn super zwaard:
600 dps softcore spelers zeggen, haha grapjas, maar de echte hardcore spelers weten dat je hier 1m+ voor betaald, ik was zo lucky om die van de AH te grijpen voor een lachwekkende 20k.
En ja 48 uur van mijn niet-zo-kostbare tijd ;)

Plaatje:
http://gyazo.com/9b16357b...c3b13ddcba.png?1338746086

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb nu een lvl 38 barb, en ik heb de grootste moeite om in NM overeind te blijven in mobs.

Nog niet eens van die slechte gear, volgens mij, maar ik krijg mijn resistances niet op orde. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ramzzz schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:25:
Ik heb nu een lvl 38 barb, en ik heb de grootste moeite om in NM overeind te blijven in mobs.

Nog niet eens van die slechte gear, volgens mij, maar ik krijg mijn resistances niet op orde. :/
Nog lang niet nodig als barb op NM.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-10-2022

ormagon

Definitely Maybe

True schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Nog lang niet nodig als barb op NM.
Inderdaad, ben zelf ook pas met resistance begonnen in Act 4 van Hell. Daarvoor gewoon lekker je base stats stacken, vit & strength dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ormagon schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Inderdaad, ben zelf ook pas met resistance begonnen in Act 4 van Hell. Daarvoor gewoon lekker je base stats stacken, vit & strength dus.
maar you suck!

je gaat continu dood man :P

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Mad-Matt schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:47:
[...]

maar you suck!

je gaat continu dood man :P
True story. Ik ben er ook heel snel mee gestopt vandaag.

[Voor 11% gewijzigd door ormagon op 03-06-2012 20:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
Zojuist diablo op NM verslagen.. Nog niets gekocht op de ah.. Wat heb ik nu opeens veel xp nodig om te levellen zeg.. Van 50-51 had ik 510.000 nodig... Van 51-52 heb ik 1.200.000 nodig... Nohal een grote sprong opeens..

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik heb net Diablo 3 aangeschaft via iDeal.

Het geld is van mijn rekening gehaald. Echter staat op de site nu dat ik 3x diablo 3 heb gekocht. En ze staan alle 3 in de wachtrij.

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 10:22
Anoniem: 153710 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:59:

Het geld is van mijn rekening gehaald. Echter staat op de site nu dat ik 3x diablo 3 heb gekocht. En ze staan alle 3 in de wachtrij.

[afbeelding]

3x op de pay knop gedrukt? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

[afbeelding]

Niks over zeggen, ik heb een keer 3 MW3 ontvangen van mediaoffer :D voor de prijs van 1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:45:
Tja je moet of het ongelofelijke geluk hebben dat er upgrades droppen (nog nooit gehad), dat er goed verkoopbare gear dropt (amper gehad) of je moet enorm veel verdienen aan auction traden. Helaas is dat met het huidige systeem een vrij traag proces wat erg saai is. Ik kom gewoon niet aan betere gear zonder miljoenen in de AH uit te geven. Helaas heb ik geen miljoenen.
och ja dropt in act 4 regelmatig miljoenen gear, maarja vind het niet waard om items boven de 1-2 miljoen te kopen ik zoek gewoon naar koopjes. Net mijn andriel's visage voor bijna 2 miljoen verkocht die ik voor 250K heb gekocht.

Ben er wel handig in heb er gewoon geen zin + ik gebruik mijn money ergens anders voor :D!

Maar dan alsnog heeft hij wel dikke gear hoor als je met veel leven e.d. toch veel damage doet 60K* dan heb je wel gear aan van 30 miljoen ofzo :P ik draag nu nog maar 6-7 miljoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45
aicaramba schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:54:
Zojuist diablo op NM verslagen.. Nog niets gekocht op de ah.. Wat heb ik nu opeens veel xp nodig om te levellen zeg.. Van 50-51 had ik 510.000 nodig... Van 51-52 heb ik 1.200.000 nodig... Nohal een grote sprong opeens..
Het lijkt inderdaad heel veel, maar ik vond het meevallen. Deed ongeveer een uurtje per level up toen ik gewoon doorspeelde op Hell. Zijn ook stukken waarbij het sneller kan, maar de hele tijd dezelfde handeling lijkt me verschrikkelijk :P

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
Ophidian schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Het lijkt inderdaad heel veel, maar ik vond het meevallen. Deed ongeveer een uurtje per level up toen ik gewoon doorspeelde op Hell. Zijn ook stukken waarbij het sneller kan, maar de hele tijd dezelfde handeling lijkt me verschrikkelijk :P
Was me ook al opgevallen... De mobs in hell leveren ook veel meer xp op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-03 06:34

[afbeelding]

Het lijkt me niet dat je wat fout hebt gedaan als er maar 1x geld is afgehaald. Misschien verdwijnt het wel vanzelf of misschien met een beetje geluk heb je 3x Diablo,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:43
Mensen wat zijn goede WD builds voor begin Inferno Act 1

This is the Way.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HenkyNL
  • Laatst online: 19:07
Creqaw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Het lijkt me niet dat je wat fout hebt gedaan als er maar 1x geld is afgehaald. Misschien verdwijnt het wel vanzelf of misschien met een beetje geluk heb je 3x Diablo,
Je kunt geloof ik maar 1 diablo licentie per battle.net account hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:51:
[...]
Scroll even 1-2 pagina's terug voor builds en kijk ook even m'n Diablo video om te zien hoeveel ik kan tanken met Force armor. Ik heb 50k-55k dps en 42500-52000 hp afhankelijk van de gear die ik aantrek. Meer dan 2x zoveel hp dus.
Kan je es zo'n gear shot zoals tsurany gemaakt heeft maken?
Ben reuze benieuwd, screenshots komen gewoon in je documenten/diablo3 folder terecht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:18
Kan iemand me a.u.b. naar Diablo op Hell sturen en me meehelpen? Ik wil z.s.m. naar Inferno.

Graag DM... Hartelijk dank!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-03 11:44
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:20:
[...]

Dat is onjuist. De formule waarmee je resistance uitrekent geeft al aan dat er sprake is van diminishing returns. Het is ook onmogelijk om aan 100% damage resistance te komen juist vanwege het effect van diminishing returns.
Er vanuit gaande dat een mob level 60 is kan je de formule voor resistance als volgt weergeven: x/(300+x). Een verdubbeling van X betekent hierdoor niet een verdubbeling aan resistance. Sterker nog, de eerste 1000 punten in resistance geeft 76.9% resistance terwijl de volgende 1000 punten in resistance maar 10% extra resistance geeft. De daarop volgende 1000 punten in resistance geeft je maar 3,9% extra resistance.

En de grafiek die hierbij hoort:
[afbeelding]
Nee, er zijn geen diminishing returns.

Stel je hebt 10.000 hp en de volgende vier scenario's:
0 Resistance
1.000 Resistance
2.000 Resistance
3.000 Resistance.

Uiteraard krijg je dan in volgorde de volgende percentages: 0%, 76,9%, 87%, 91%. Dat lijkt op diminishing returns, maar is het niet. Je moet dat percentage namelijk van 1 aftrekken en dat is het percentage damage dat overblijft.
Als je de effectieve HP's gaat uitrekenen krijg je dit:
0.000 Resistance ----> 10.000 HP
1.000 Resistance ----> 43.333 HP [ 10.000 / (1-0,769) = 43.333 ]
2.000 Resistance ----> 76.666 HP [ 10.000 / (1-0,870) = 76.666 ]
3.000 Resistance ----> 110.000 HP [ 10.000 / (1-0,91) = 110.000 ]

Oftewel voor elke 1.000 resistance, komt er (in het geval van level 60 monsters) 33.333 effectieve hitpoints bij. Het is inderdaad onmogelijk om 100% damage reductie te krijgen, maar je effectieve HP neemt altijd toe, tot in het oneindige.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
HenkyNL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Je kunt geloof ik maar 1 diablo licentie per battle.net account hebben.
Krijg je niet gewoon een key dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-03 10:25
Ik zat net naar een filmpje van Athene te kijken waarin hij alle Inferno-bosses omlegt in 10 seconden etc. Is dat nou echt of is die gast gewoon iedereen aan het trollen? Op zich droppen er tomes of secrets en je ziet hem 300K critten, dus het KAN goed inferno zijn.

Maar is het uberhaupt mogelijk om 300K te critten met de best mogelijke gear?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
M_V schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:15:
Ik zat net naar een filmpje van Athene te kijken waarin hij alle Inferno-bosses omlegt in 10 seconden etc. Is dat nou echt of is die gast gewoon iedereen aan het trollen? Op zich droppen er tomes of secrets en je ziet hem 300K critten, dus het KAN goed inferno zijn.

Maar is het uberhaupt mogelijk om 300K te critten met de best mogelijke gear?
Als dit kan: http://diablo.incgamers.c...lion-damage-critical-hits
Waarom niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HenkyNL
  • Laatst online: 19:07
Creqaw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:13:
[...]

Krijg je niet gewoon een key dan?
Niet als je de game bij Blizzard koopt. Dan wordt de game automatisch aan je battle.net account toevoegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
HenkyNL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:19:
[...]

Niet als je de game bij Blizzard koopt. Dan wordt de game automatisch aan je battle.net account toevoegd.
Oh, dat wist ik niet. Disregard my comment then.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bamibal88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-03 10:53
Hee!
Ik had net een helm op inferno gevonden en heeft iemand een idee wat ik er voor kan vragen?

Heeft wel heerlijke int en extra armor.
En mocht iemand hem willen hebben mag dat wel voor een leuk prijsje!
Alvast bij deze bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Waarom kan niemand hier zelf kijken wat zoiets waard is? Je kan in de AH op stats zoeken, kan je toch gewoon overtikken wat daar staat?
Hij is rond de 300-400k waard maar omdat de gemiddelde speler in Diablo 3 geen getallen kan vergelijken kan je alsnog 700k vragen omdat de armor rating, hoewel vrij nutteloos, toch erg hoog is. Het geeft je 50 resistance, wat welliswaar leuk is, maar armor met meer intelligence, life en resistance is beter.
Elp schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:03:
Nee, er zijn geen diminishing returns.
Hmm true idd, ik moet ergens een redenatie fout gemaakt hebben vrees ik.

[Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 22:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albeto55
ik hoop trouwens dat in een komende patch ze iets gaan doen aan die bizzare crafting prijzen. kan best wat leuke gear maken nadat ik best wat plans heb gevonden, maar de kosten van die dingen slaan nergens op. een schild voor 100k en dan is het nog een pure loterij of je iets goeds krijgt.

Vind dit echt heel slecht in het spel momenteel. Weet niet of er hier mensen craften, maar via de AH lijkt mij veel beter (afgezien van die kwezels die denken dat troep voor 20 mln verkocht wordt)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Albeto55 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:33:
ik hoop trouwens dat in een komende patch ze iets gaan doen aan die bizzare crafting prijzen. kan best wat leuke gear maken nadat ik best wat plans heb gevonden, maar de kosten van die dingen slaan nergens op. een schild voor 100k en dan is het nog een pure loterij of je iets goeds krijgt.

Vind dit echt heel secht in het spel momenteel. Weet niet of er hier mensen craften, maar via de AH lijkt mij veel beter (afgezien van die kwezels die denken dat troep voor 20 mln verkocht wordt)
Er gaat iets gebeuren aan crafting in 1.0.3 als ik het goed gelezen heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albeto55
oh nou dat zou ik erg leuk vinden. vind het prima als er een bepaald risico in zit dat het niet een top craft is, maar je moet zelfs veel meer invloed op de stats kunnen hebben of de prijs moet gewoon veel lager worden.

oh heb ff de hoofdpunten uit die patch gevonden
http://www.cinemablend.co...ferno-Crafting-42980.html

denk dat het wel goed komt met dat craften.. haha en kijk.. nerfs in inferno.. lol misschien is die 430 res too all genoeg straks om relax door act2 te wandelen :P

deze patch schijnt trouwens ook snel te komen.. misschien zelfs komende week al

[Voor 46% gewijzigd door Albeto55 op 03-06-2012 22:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019

Meph

1 + 1 = 3

[afbeelding]

Dit had ik ook, uiteindelijk is er maar 1tje goedgekeurd en de rest niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Albeto55 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:40:
oh nou dat zou ik erg leuk vinden. vind het prima als er een bepaald risico in zit dat het niet een top craft is, maar je moet zelfs veel meer invloed op de stats kunnen hebben of de prijs moet gewoon veel lager worden.

oh heb ff de hoofdpunten uit die patch gevonden
http://www.cinemablend.co...ferno-Crafting-42980.html

denk dat het wel goed komt met dat craften..
"However, training the Blacksmith and creating items is currently too expensive so they plan to change that."
Enige wat ik er over lees en dat is juist het probleem niet. Het grote probleem is dat blacksmithing niet betrouwbaar is omdat je geen idee hebt of je wel Wizard gear krijgt als je een Wizard bent. Als ik bij een blacksmith items laat maken verwacht ik dat ze geschikt zijn voor mijn character, nu is het gewoon random wat attributes die ik wel of niet kan gebruiken. De prijs verlagen zorgt enkel dat de foutjes wat minder kostbaar zijn, niet dat je daadwerkelijk invloed hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-03 15:00
Wat ik mis is een soort van guild idee, dat je naast je friendlist een guild/kinship lijst hebt waarin alle mensen staan die bij de guild horen. Vaak genoeg join ik een public game, waar maar 1 persoon inzit, en die is dan maar wat aan het merchen/reageert niet/rent steeds alleen de totaal andere kant van mij etc.

Nu kun je wel zeggen: voeg alle tweakers toe aan je friendlist, maar dan ben je wel effe bezig. Zou toch ideaal zijn als je in een lijst kunt zien waar je guildies bezig zijn, en ze meteen kan joinen? Begrijp me niet verkeerd, in public kan het wel fun zijn, maar voor 1 leuke public game staan 3 mindere tegenover.

Of zit teveel in mmo-stijl te denken, maar zou ook fijn werken in deze game

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Een guild systeem is overrated denk ik, gewoon een groep mensen zoeken om mee te spelen die samen op teamspeak zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:17
NoTimeRemains schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:52:
Mensen wat zijn goede WD builds voor begin Inferno Act 1
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#aZPcUW!bXW!aaaaab

Al kan je bats wisselen voor iets anders (bv zombie wall)

Dit met een erg hoge attackspeed (zeker zo'n 2 - 2.5) doet wonderen als WD.

RoT kan je 5x op elkaar stacken (door hoge AS kan je poison darts spammen terwijl je 3-5x RoT op elkaar gestacked blijft houden)

Fetish army met ambush rune geeft een erg sterke aoe en al de fetish nemen meteen alle aggro van je.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06-2020
Net m'n eerste legendary item gevonden, Squirt's Necklace amulet. Vind de eigenschappen niet echt geweldig, dus was van plan de ammy te verkopen. Deze properties:
- 35 life per kill
- 14% extra gold
- regenerate 5 life/sec
- 12% mf
- monster kill +10exp
- reduces ranged damage 2%

Wilde even kijken op AH wat deze zou kunnen opbrengen, maar heb werkelijk geen idee: er is geen enkele Squirt's ammy met 2% ranged damage reduce!
Iemand een idee van de waarde?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05-2021
HetBiggie schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:57:
Net m'n eerste legendary item gevonden, Squirt's Necklace amulet. Vind de eigenschappen niet echt geweldig, dus was van plan de ammy te verkopen. Deze properties:
- 35 life per kill
- 14% extra gold
- regenerate 5 life/sec
- 12% mf
- monster kill +10exp
- reduces ranged damage 2%

Wilde even kijken op AH wat deze zou kunnen opbrengen, maar heb werkelijk geen idee: er is geen enkele Squirt's ammy met 2% ranged damage reduce!
Iemand een idee van de waarde?
Je kunt trouwens ook legendaries waar je niets aan hebt craften tot een legendary essence. Geen idee of dat zinnig is, maar de mogelijkheid is daar. Toevallig heb ik net zo'n legendary essence gevonden na salvagen van een inferno yellow, wist niet eens dat ze bestonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03 21:17
Volgens mij was deze nog niet gepost, dit kwalificeert wel enigszins als Diablo uitspelen :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RARs98z3M0k]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-06-2020
uqrax schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:02:
[...]
Je kunt trouwens ook legendaries waar je niets aan hebt craften tot een legendary essence. Geen idee of dat zinnig is, maar de mogelijkheid is daar. Toevallig heb ik net zo'n legendary essence gevonden na salvagen van een inferno yellow, wist niet eens dat ze bestonden.
Als ik het hier goed lees, levert Squirt's Necklace 3 Fallen Tooth op... niet echt geweldig dus. Dan liever verkopen. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-05-2021
HetBiggie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Als ik het hier goed lees, levert Squirt's Necklace 3 Fallen Tooth op... niet echt geweldig dus. Dan liever verkopen. 8)
Ouch, dat lijkt me zeker niet zinnig. Ik had eigenlijk verwacht dat alle legendaries een legendary craft mat zouden geven. Is zeker gedaan vanwege het grote verschil in itemlevels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51

Phntm

Tlingelingeling

Ik begrijp het nog steeds niet. Hoe is het dat level 60ers opeens vet veel damage kunnen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Betere gear die niet voor lagere levels beschikbaar is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 20:27
Ow jeah *O* Na heel wat gegrind eindelijk gehaald!

Act 2 Hell met als stats:
50k HP, 4.9k DPS, 26%block 6.1k armor unbuffed goed voor 67.2% damage reduction

God does not play dice

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasAH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49
-AzErTy- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 02:22:

[afbeelding]

Ongelooflijk!! Echt superprestatie, petje af :)
Begrijp niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen. Ik zit nu ook in Act 2 op Hell toevallig (iets verder dan jij), maar ik ga meestal al dood als ik een champion pack of elite tegenkom en een enkele heb! En meestal ook zonder lag trouwens :9

Super in ieder geval, gz!

[Voor 4% gewijzigd door ThomasAH op 04-06-2012 02:37]

Lenovo 14" AMD Yoga 7 Gen 7 (Ryzen 7 6800U, 16GB LPDDR5) // Razer Core X + Radeon 6800

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

[afbeelding]

Gefeliciteerd ;)
Maar pas op ik ging dood in hell met beter stats dan jou :p
True in "[PC] Diablo 3 - Deel 23"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50
even subben voor deze thread, heb diablo nu een half weekje en vreselijk verslaafd :P

class monk, iemand nog goede combo('s)? Ben pas lvl 45... dus moet nog even doorhakken / slachten :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[afbeelding]

Waarom heb je zoveel HP gestacked? Is helemaal niet nodig op hell, kan je beter wat meer in je damage investeren want die is echt aan de lage kant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 19:08
Rikkiz0r schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:42:
[...]

Waarom heb je zoveel HP gestacked? Is helemaal niet nodig op hell, kan je beter wat meer in je damage investeren want die is echt aan de lage kant.
op HC stack je toch juist HP (vit) ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Rikkiz0r schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:42:
[...]

Veiligheid voor alles op HC?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:27

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

damn gister werd een maat van me gehacked terwijl we aan het gamen waren :S, ze hadden ze wachtwoord al veranderd dus hij kon even niet meer inloggen je zag meteen in de friendslist dat er iemand bij in stapte bleek een lvl 1 te zijn (zag hij in recent players list) en naakt was zn lvl 60 wizard ,vragen ons toch af hoe ze aan zijn gegevens zijn gekomen want hij surft niet naar vage sites en scanner kon niks vinden, kreeg overigens wel binnen 3 uur zijn spullen terug van blizzard.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthRaider
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2015
Brainstorm schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:06:
Volgens mij was deze nog niet gepost, dit kwalificeert wel enigszins als Diablo uitspelen :P

[video]
Mwoah, survivability is nul bij dat char. Iets na 2 minuten staat ie in een desecrator blobje, z'n hp is in 3 seconden volledig weg >:)
Als ie een pack met vortex tegenkomt en een pack in gepulled wordt, is ie enorm stuk, helaas laat ie die beelden niet zien, maar enkel de easy packs (op 't desecrator pack na dan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05-2022

Baroshir

Zeh blub..

DarthRaider schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:34:
[...]

Mwoah, survivability is nul bij dat char. Iets na 2 minuten staat ie in een desecrator blobje, z'n hp is in 3 seconden volledig weg >:)
Als ie een pack met vortex tegenkomt en een pack in gepulled wordt, is ie enorm stuk, helaas laat ie die beelden niet zien, maar enkel de easy packs (op 't desecrator pack na dan)
Toch apart dat ie wel alle rares die droppen gewoon laat liggen. Maar is volgens mij wel iemand met puur int gestacked en 0,0 vit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02 17:06
Weet er iemand misschien wat ik voor "Plan: Exalted Dread Shield" kan vragen? Is een rare shield met zeer hoge stats en hoge block kans. Ik heb dit plan namelijk al twee keer gevonden :P

Ik wil wachten tot de nieuwe patch om dan mijn BS te levellen zodat hij dit kan leren, hij moet namelijk level 10 zijn. Denk wel dat ik dan wat geld kan maken op de AH met lvl 60 shields te verkopen :]

Ik heb echter al gezien dat zo van die Tal Rasha's set plans voor een paar miljoen over de toog gingen in de AH. Kan ik voor mijn plan ook zo'n absurde prijzen vragen of heb ik gewoon een super veel voorkomend plan gevonden dat eigenlijk bitter weinig waard is? :P

Edit: En voor dat iemand hiermee afkomt: Natuurlijk heb ik zelf al op het AH gekeken, maar daar vind ik deze plans noch deze shields niet!

[Voor 9% gewijzigd door CobyBE op 04-06-2012 08:52]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Die plans droppen in act 1 inferno en zijn over het algemeen 20-50k waard.

Heb zelf ook nog 2x de plans voor de chest item en 1x de plans voor de shoulders over, shield + chest + armor zijn al geleerd door m'n BS

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee