• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-03 21:59
Weet iemand of het mogelijk is 2 legendary items te dual wielden? Ik had 2 Dawn handcrossbows gescoord in de AH, maar het spel wist mij te vertellen dat ik er maar 1 mocht equippen. Geld dit nu voor 2 dezelfde of 2 legendary? Daar is was het niet echt duidelijk over.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Als het one-handed crossbows zijn moet dat volgens mij gewoon lukken. Heb in ieder geval nog nooit gehoord dat het niet kan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Als het item niet unique equipped is kan het. Volgens mij zijn alle legendaries dat, dus 2 met dezelfde naam gaat inderdaad niet lukken, maar legendaries met verschillende namen wel dus.

[Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 02-06-2012 21:31]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• LOTG
  • Laatst online: 24-03 21:59
Thanks, even verder zoeken dus.

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-03 06:34
Ik hoorde dus dat je Acts/quests kon laten unlocken door anderen. Hoe werkt dit precies? Ik wil best een nieuwe character voor wat variatie maar door normal heen gaan is saai...
Persoon met quest moet dus public friend game maken, noob joined, beidde leaven en noob heeft quest. Got it.
Iemand die Act 3 quest 1 kan activeren?
//edit Heb hem.

[Voor 33% gewijzigd door Xufuja op 02-06-2012 23:17]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:19
Ik zit momenteel muurvast in act1 inferno (SK -> Butcher).
Is het verstandiger om act4 hell te grinden of act1 tm SK(inferno) ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• PROximity
  • Laatst online: 18:10
Ga zo snel mogelijk Act 3 farmen als je dat kunt. Siegebreaker runs met 5 stack valor!

Ik ga proberen diablo voor een 2de keer te downen op inferno. Ben weer aan het streamen en als het goed is de stream nu smooth na wat tweaken. Tune in: http://www.teamliquid.net/video/streams/Prox

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

PROximity schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:42:
Ik ga proberen diablo voor een 2de keer te downen op inferno. Ben weer aan het streamen en als het goed is de stream nu smooth na wat tweaken. Tune in: http://www.teamliquid.net/video/streams/Prox
Zat even te kijken, wat heeft hij belachelijk veel hps zeg :) Minuten schieten, en dan in z'n realm of terror binnen een paar seconde dood :P Zonde. Wel leuke stream.

• TriZzjeeuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03-2019
Na 40 uur inferno Warden/Butcher runs geef ik mijn Barbarian maar tijdelijk op.
Act II is namelijk nog steeds een ramp en onmogelijk tenzij ik 70% van de elites/champs skip.
Ik merk dat de prijzen in AH ook steeds duurder worden voor Barb Endgame gear. Volgens mij is er teveel vraag en niet genoeg aanbod.

Ahja, daarnet maar begonnen met een DH te levelen :)

Anoniem: 87260

Zoijar schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:57:
[...]

Zat even te kijken, wat heeft hij belachelijk veel hps zeg :) Minuten schieten, en dan in z'n realm of terror binnen een paar seconde dood :P Zonde. Wel leuke stream.
Je was goed op weg :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 230001

TriZzjeeuh schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:14:
Na 40 uur inferno Warden/Butcher runs geef ik mijn Barbarian maar tijdelijk op.
Act II is namelijk nog steeds een ramp en onmogelijk tenzij ik 70% van de elites/champs skip.
Ik merk dat de prijzen in AH ook steeds duurder worden voor Barb Endgame gear. Volgens mij is er teveel vraag en niet genoeg aanbod.

Ahja, daarnet maar begonnen met een DH te levelen :)
Jij komt niet voorbij Butcher of je komt niet verder dan the Butcher? Want Force2Strategy doet the Butcher als farm met een barbarian en heeft dat op youtube gezet.
Ik ben zelf net in Hell begonnen maar wil straks wel proberen om in Inferno dual wield te gaan wat mogelijk moet zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Anoniem: 230001 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:05:
[...]

Jij komt niet voorbij Butcher of je komt niet verder dan the Butcher? Want Force2Strategy doet the Butcher als farm met een barbarian en heeft dat op youtube gezet.
Ik ben zelf net in Hell begonnen maar wil straks wel proberen om in Inferno dual wield te gaan wat mogelijk moet zijn.
Ik kom niet verder dan de Butcher. ACT 2 is gewoon nog steeds een ramp en dit met:
38.5k HP
750-850 all resists
9k armor
18.000'ish DPS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Een 1207DPS twohander en een 1229DPS twohander, beiden te koop voor 500k. M'n auction house lijstje zit vol helaas dus dan maar zo :)
Lijkt mij een leuk prijsje, goedkoper dan de AH :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:18:
Een 1207DPS twohander en een 1229DPS twohander, beiden te koop voor 500k. M'n auction house lijstje zit vol helaas dus dan maar zo :)
Lijkt mij een leuk prijsje, goedkoper dan de AH :)
Heb je soms screenshot of kun je ff alle stats geven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
TriZzjeeuh schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:20:
Heb je soms screenshot of kun je ff alle stats geven?

Beiden niks bijzonders maar goedkoper dan AH :) Hoef ik ook geen 15% af te dragen waardoor het dus 75k goedkoper kan :)
Staff kan er wel voor 450k uit, ander voor 500k :)

[Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 00:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 22:22
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:23:
[...]

[afbeelding]
Beiden niks bijzonders maar goedkoper dan AH :) Hoef ik ook geen 15% af te dragen waardoor het dus 75k goedkoper kan :)
Dat zwaard :O!
500k ja.. hmmz :P

Andere tweaker gaat voor mij hoor :P

Edit: ik DM je morgen even of je hem dan nog hebt, im off :P

[Voor 11% gewijzigd door Gammort op 03-06-2012 00:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Dat zwaard is idd heel mooi voor 500k maar heb gisteren net een nieuwe 1hander gekocht met 950DPS :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja zwaard kan ik wel voor 700k op AH gooien en dan ben ik hem in een paar minuten kwijt denk ik :+ Zojuist ook een slot vrij gekregen dus wie m wilt heeft tot een uur of 2 om hem te claimen voor 500k :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:07

KneoK

Not in a million lightyears

Hmmm, wat raar. Heb nu 3 verschillende rare blacksmith plans en ben een beetje gaan neuzen of die wat opleveren in de AH. Ik kon er maar een aantal vinden maar die gingen allemaal voor tussen de 300k en 800k dus ik dacht ze eens voor een leuke prijs op de AH te zetten maar elke keer als ik ze plaats dan krijg ik een foutmelding (31xxx) voor m'n kiezen :( Voor de rest kan ik alles plaatsen en kopen maar alleen de plans niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Weet je wat je er mee kan maken en hoeveel dat kost en oplevert? Wellicht is er meer te verdienen met die items maken dan met het sellen van die plans.

Kan ik trouwens nog iemand helpen met tome of secrets? Heb er 130 en gebruik ze zelf niet. Kan ze voor een zeer zacht prijsje van de hand doen aan iemand die er wat mee kan doen.

[Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 00:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

TriZzjeeuh schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:15:
[...]

Ik kom niet verder dan de Butcher. ACT 2 is gewoon nog steeds een ramp en dit met:
38.5k HP
750-850 all resists
9k armor
18.000'ish DPS
Dan doe je iets fout als barb. Ik heb nu:

41k hp
700ish resist met shout
9k armor
10k dps, 700ish life on hit
29% block shield met 3.7k-4.7k block amount
20% melee damage reduction, 6% elite damage reduction

En zo moeilijk is act2 niet behalve misschien de fear en jailer + sentry/desecrator combos die het echt spammen. Probleem is meer dat elke upgrade miljoenen kost nu, dus in act3 kom ik vrijwel zeker in de problemen. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Gold farmen is niet het leukste maar het werkt wel.
180k -> +160% gold find gekocht -> 560k en van 53 naar 54 gegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Gundogan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:33:
[...]

Dan doe je iets fout als barb. Ik heb nu:

41k hp
700ish resist met shout
9k armor
10k dps, 700ish life on hit
29% block shield met 3.7k-4.7k block amount
20% melee damage reduction, 6% elite damage reduction

En zo moeilijk is act2 niet behalve misschien de fear en jailer + sentry/desecrator combos die het echt spammen. Probleem is meer dat elke upgrade miljoenen kost nu, dus in act3 kom ik vrijwel zeker in de problemen. :(
29% block shield met 3.7k-4.7k block amount <= Stormshield?
20% melee damage reduction, 6% elite damage reduction <== String of Ears?
De prijs voor deze items ( en o.a Latern of Justice) zijn echt iets te hoog aan het worden.
Ik heb volgens mij te lang gewacht. Momenteel is de vraag veel hoger dan het aanbod.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

TriZzjeeuh schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:40:
[...]

29% block shield met 3.7k-4.7k block amount <= Stormshield?
20% melee damage reduction, 6% elite damage reduction <== String of Ears?
De prijs voor deze items ( en o.a Latern of Justice) zijn echt iets te hoog aan het worden.
Ik heb volgens mij te lang gewacht. Momenteel is de vraag veel hoger dan het aanbod.
String of Ears ja: 185k voor een 11% versie, maar wel met alle mooie andere stats (str, vit, %life, life on hit)

En de poor mans stormshield: rare shield voor 400k: 29% block, 11% life, 6% elite damage reduction, open socket, klasse hoger block amount dan stormshield. En dex en int. :p

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 03-06-2012 00:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Gundogan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:43:
[...]

String of Ears ja: 185k voor een 11% versie, maar wel met alle mooie andere stats (str, vit, %life, life on hit)

En de poor mans stormshield: rare shield voor 400k: 29% block, 11% life, 6% elite damage reduction, open socket, klasse hoger block amount dan stormshield. En dex en int. :p
Je moet de prijzen momenteel eens bekijken voor beide items.
Zorg wel dat je eerst stevig op de stoel zit ....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

TriZzjeeuh schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:47:
[...]

Je moet de prijzen momenteel eens bekijken voor beide items.
Zorg wel dat je eerst stevig op de stoel zit ....
I know, vele miljoenen voor Stormshield, 15-20% SoE, beetje goede rares en dergelijke. Compleet debiel zowat. Mensen willen kennelijk geen tanks. :p

Ik speel nu eigenlijk op de onwetendheid van andere mensen op de AH. Zo heb ik mijn chars tot nu toe gegeared. O-)

[Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 03-06-2012 00:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
Gundogan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:49:
[...]

I know, vele miljoenen voor Stormshield, 15-20% SoE, beetje goede rares en dergelijke. Compleet debiel zowat. Mensen willen kennelijk geen tanks. :p
Ik vrees dat de huidige Barbarian gear, die nodig is vanaf act 2, gewoon gimmick drops zijn.
Vooral die 4 of 5 "BiS" legendaries hebben gewoon een te lage droprate.
En dan moet de rest van onze gear nog eens 60+ resist to all hebben of het mag de vuilbak in.

Ik denk niet dat andere classes hier zo gevoelig aan zijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 22:52
Vanavond de game op normal uitgespeeld. Nu naar Nightmare ... er dan op naar Hell .... zit allen te twijfelen of ik meteen doorga of dat ik eerst met Amnesia ga beginnen. Diablo is een leuk spel maar wat ik jammer vind is dat je wel de andere speelsterkten moet gaan spelen om het volle eruit te halen.

Zo meteen even een begin maken met Nightmare!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 01:07

KneoK

Not in a million lightyears

Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:33:
Weet je wat je er mee kan maken en hoeveel dat kost en oplevert? Wellicht is er meer te verdienen met die items maken dan met het sellen van die plans.
Heb ik ook aan zitten denken ja, moet ik alleen m'n BS nog even van level 7 naar level 10 upgraden. Het zijn overigens deze plans:

Exalted Sovereign Mail
Exalted Sovereign Helm
Exalted Dread Shield

Ik zie dat ik er wat prijs overigens behoorlijk naast zit :D Dit zijn gewoon standaard +4 random stats items, de +5 en +6 plans zijn veel meer waard.

Heb net eindelijk de Butcher op inferno verslagen. Ik ben me nu steeds meer aan het focussen op raw damage in plaats van hele hoge resistances want ik merk dat ik met 600+ resistance en vrij hoge armor rating nog steeds net zo kwetsbaar ben voor sommige mobs als met 300+ resistance en lagere armor. Zolang ik kan blijven rennen en damage kan blijven doen is er niets aan de hand, zodra ik ingesloten wordt maakt het niet uit hoeveel armor ik draag.

Zit op het moment op 56k buffed dps en dat gaat me nu al beter af dan 44k dps en veel hogere armor en resistances. Als ik het zo bekijk kan ik m'n dps uiteindelijk nog verdrievoudigen en dan zie ik wel weer hoe ver ik kom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:37

Sjonny

Fratser

Daarnet tot en met de skeleton king in hell gespeeld met 3 random fratsers ... kan wel merken dat ik een completionist ben .. moet ieder hoekje van de kaart gezien hebben wil ik met de vorige doorgaan, en voor coop is dat niet altijd handig ... dat gerush naar zo'n boss is maar nix voor mij.. skeleton king dropte ook maar 2 blauwe items :|
speel momenteel een monk.. vond hem al wat saai voor single player (wat ik dus meestal doe), maar in coop vind ik mezelf maar irritant met m'n knockbacks .. die wizards mogen hun lasers steeds ergens anders richten :)
er deed ook een stukje een witch doctor mee, en die had een of ander groot monster bij zich, en die wilde ik steeds hakken :P ook die gast z'n fireball attack was flink stevig volgens mij .. alles viel met bosjes neer in hell als die gast langs kwam :o

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:53

scorpie

Supra Addict

Ok, Diablo op Nightmare verslaan met m'n lvl 50 wd lukt niet.. 12K health, 2K dps, 800 mana, en ik krijg em niet stuk.. m'n shadow kan ik vrij makkelijk killen met spirit barrage, maar Diablo zelf niet... ben echt zwaar underpowered volgens mij..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wat op de AH shoppen voor betere gear?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 296504

RIP

Lvl 50 baba eraan dankzij een pc-crash :(
Eerst dus PC in orde stellen en dan overnieuw.

En ik die dacht dat ik met mijn lvl 50, 24,8k HP en 2.4k DPS veilig zat op nm act III.
Zonder crash gerekend dus!

Meer info op het guild forum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-03 14:12

Tao

DPC DE_KOMETEN

@Scorpie

Gisteravond met m'n WD lvl 50 Diablo te pakken gehad (gelijk een kill). 22k health, 2k dps, vergelijkbare manapool. Wat voor talents gebruik je?
Ik gebruik op muis: poison dart met splinter en grasp o/t dead. Verder Gargantuan, Zombiedogs en Fetish army. Ik was eigenlijk continu bezig met kiten. Af en toe mn hondjes opblazen, army en Gargy opnieuw summonen enz.
Bewaar fetish en hondjes voor shadow fase als beveiliging en zorg dat je continu die rifts tussen jou en Diablo hebt.

Diablo3

Acties:
  • 0Henk 'm!

Tao schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:11:
@Scorpie

Gisteravond met m'n WD lvl 50 Diablo te pakken gehad (gelijk een kill). 22k health, 2k dps, vergelijkbare manapool. Wat voor talents gebruik je?
Ik gebruik op muis: poison dart met splinter en grasp o/t dead. Verder Gargantuan, Zombiedogs en Fetish army. Ik was eigenlijk continu bezig met kiten. Af en toe mn hondjes opblazen, army en Gargy opnieuw summonen enz.
Bewaar fetish en hondjes voor shadow fase als beveiliging en zorg dat je continu die rifts tussen jou en Diablo hebt.
Ik had met mijn WD ongeveer dezelfde specs alleen gebruikte ik Haunt om als ik op afstand was naast de poison dart nog extra damage te kunnen doen. Verder is het een kwestie van geduld, zoveel mogelijk met poison dart schieten, haunt ophouden en op afstand blijven. Diablo is dan goed te doen.

Ik hoop wel dat ze de zombie dogs snel met vitality mee laten groeien want in Hell liggen ze bij elk elite pack vrij snel neer. Onbegrijpelijk dat het niet van begin af aan zo is dat ze meeschalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

@Tsurany: Ja, ben al op de AH wezen shoppen, maar zie door de bomen het bos niet meer.. gezien intelligence de main character attribute is voor een wd, focus ik daarop, maar als ik een (in mijn ogen inferieur) wapen zie op de AH, dan kan het best een beter wapen zijn omdat je daar weer moet letten op dps.. we zullen maar zeggen dat ik de feeling voor gear nog mis.. :+

@Tao: Ik heb de volgende skills: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#heUdgT!ZbY!aaYcYY

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:35
scorpie schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:50:
@Tsurany: Ja, ben al op de AH wezen shoppen, maar zie door de bomen het bos niet meer.. gezien intelligence de main character attribute is voor een wd, focus ik daarop, maar als ik een (in mijn ogen inferieur) wapen zie op de AH, dan kan het best een beter wapen zijn omdat je daar weer moet letten op dps.. we zullen maar zeggen dat ik de feeling voor gear nog mis.. :+

@Tao: Ik heb de volgende skills: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#heUdgT!ZbY!aaYcYY
Het is jammer dat je niet een soort van equip functie hebt binnen de AH om te zien hoe een item je stats verandert. Zou die missende feeling voor gear geen enkel probleem meer door zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, precies, soms is een paar procent minder damage weer prima op te vullen met een enorme berg intelligence, of andersom natuurlijk.. ik blijf het equippen van gear maar moeilijk vinden ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Wat is deze boog ongeveer waard denken jullie? (of niks?)

Dat is wel heel simpel zelf uit te zoeken hoor. Ga in de AH naar two handed weapons kijken, kies voor bogen en kijk in welke prijsklasse die DPS zit. Dat damage convert hoef je niet naar te kijken, nutteloos op inferno.
Oh ok, stom ja, dat is veel makkelijker :) 4 a 5 ton dan blijkbaar.

[Voor 56% gewijzigd door Zoijar op 03-06-2012 12:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat is wel heel simpel zelf uit te zoeken hoor. Ga in de AH naar two handed weapons kijken, kies voor bogen en kijk in welke prijsklasse die DPS zit. Dat damage convert hoef je niet naar te kijken, nutteloos op inferno.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-03 00:26
Is er een manier om te zien bij een item op de ah wat de impact is op je stats alvorens je het gekocht hebt? Soms vermoed ik dat ik een beter item koop maar dan blijkt achteraf dat ik me min of meer verkeken heb ivm een bepaalde stat die toch net iets meer waarde heeft dan ik in eerste instantie vermoedde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:30:
Is er een manier om te zien bij een item op de ah wat de impact is op je stats alvorens je het gekocht hebt? Soms vermoed ik dat ik een beter item koop maar dan blijkt achteraf dat ik me min of meer verkeken heb ivm een bepaalde stat die toch net iets meer waarde heeft dan ik in eerste instantie vermoedde.
Zien niet, uitrekenen wel. Voor damage is de formule vrij simpel en voor gear kan je het volgende gebruiken: http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#input-char
Gewoon al je huidige stats invoeren en kijken wat je EHP is en dan alle wijzigingen doorvoeren en kijken wat dan de EHP wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-03 14:25
Eigenlijk is het diep triest de design keuze om bosses minder goede loot te laten droppen.
Vooral het argumentatie dat dit de gameplay verarmt etc...Ja want goblin runs zijn beter 8)7

God does not play dice

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Ik kan dit niet vinden maar als je bijvoorbeeld een templar relic aanschaft met +crit damage, voegt dat alleen +crit damage toe aan de follower of ook aan je character?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 296504

Creqaw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:56:
Ik kan dit niet vinden maar als je bijvoorbeeld een templar relic aanschaft met +crit damage, voegt dat alleen +crit damage toe aan de follower of ook aan je character?
Dat kan je zelf ook ziet in het details menu van je char.
Gezien alle andere stats op je merc niet stacken met die van jouw hero, schat ik dat +crit dit ook niet doet...

Testen = wijsheid natuurlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Creqaw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:56:
Ik dacht 20%. Bij magic find is dat wel zo, maar bij crit weet ik het niet zeker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 13800

Ik weet niet zeker of dit de goede plek is maar heeft iemand nog een werkende guestpass voor D3 voor mij? Al mijn vrienden hebben hem digitaal aangeschaft dus hebben ook geen guestpass om te vergeven. En ik wil voor aanschaf eerst kijken of mijn laptop het spel wel trekt.

Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Anoniem: 296504 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Dat kan je zelf ook ziet in het details menu van je char.
Gezien alle andere stats op je merc niet stacken met die van jouw hero, schat ik dat +crit dit ook niet doet...

Testen = wijsheid natuurlijk
Zoals onder je post word gezegt, gold find werkt wel maar crit damage is toch wat anders dan gold find en om het te testen zou ik eerst zo'n relic moeten kopen van AH.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Gold find wordt in multiplayer parties ook gedeeld, crit damage niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:14:
Gold find wordt in multiplayer parties ook gedeeld, crit damage niet :)
Ah ok, niet kopen dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:28
Sjonny schreef op zondag 03 juni 2012 @ 01:24:
speel momenteel een monk.. vond hem al wat saai voor single player (wat ik dus meestal doe), maar in coop vind ik mezelf maar irritant met m'n knockbacks .. die wizards mogen hun lasers steeds ergens anders richten :)
Daarom gebruik ik geen knockbacks, maar cyclone strike/implosion om de monsters naar me toe te halen en dan AoE met crippling wave. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WfRgXS!bXV!aZaaZa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:29
iBasch schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Daarom gebruik ik geen knockbacks, maar cyclone strike/implosion om de monsters naar me toe te halen en dan AoE met crippling wave. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WfRgXS!bXV!aZaaZa
Zo heb ik ook een hele tijd gespeeld, erg leuk en werkt goed. Deze stijl is in de latere difficulties echter af te raden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05-2022

Baroshir

Zeh blub..

-AzErTy- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:45:
Eigenlijk is het diep triest de design keuze om bosses minder goede loot te laten droppen.
Vooral het argumentatie dat dit de gameplay verarmt etc...Ja want goblin runs zijn beter 8)7
Valt mee hoor, als je nu boss runs doet, spaar je eerst snel 5 stacks NV en ga je daarna boss killen, heb je zowieso 2 rares. Hierdoor duurt de run iets langer maar door de champions/rares die je killt vind je vaak ook wat meer spul.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 24-02 21:06
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:23:
[...]

[afbeelding]
Komt die +50% dmg er nog over heen of zit dat nu al bij de DPS inbegrepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:23
Bulls schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:42:
[...]

Komt die +50% dmg er nog over heen of zit dat nu al bij de DPS inbegrepen.
DPS is altijd volgens mij een berekening van alle waarden in dat wapen, als je een gem erin doet gaat de DPS ook ineens omhoog. Dus 99% zeker dat die er al bijberekend is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 24-02 21:06
RedHat schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:43:
[...]

DPS is altijd volgens mij een berekening van alle waarden in dat wapen, als je een gem erin doet gaat de DPS ook ineens omhoog. Dus 99% zeker dat die er al bijberekend is.
Ah je hebt gelijk, dat met de Gems was mij al opgevallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-03 00:26
welke class heeft meeste dps na de demon hunter? Ik wil een nieuwe char maken en de dh beviel me uitstekend, echter wil ik nu een nieuwe....

Acties:
  • 0Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:46:
welke class heeft meeste dps na de demon hunter? Ik wil een nieuwe char maken en de dh beviel me uitstekend, echter wil ik nu een nieuwe....
Je kunt beter naar de speelstijl kijken want je DPS hangt ook erg af van je gear

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Denk de Wizard of de Witch Doctor. Barbarian en Monk moeten teveel focussen op defense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-03 11:44
RedHat schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:43:
[...]

Wel belangrijk om te onthouden dat gems in de auction house niet mee gerekend worden in de DPS. De AH sorteert zo te zien wel op de DPS inclusief gems, maar de DPS waarde die je ziet is exclusief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
Well damnt, ben net outbid op een ring...
Had:
12-24 damage
+60 vit
+70 int
+20 all resist
En nog wat andere stats die ik me niet kan herinneren. Was level 50 ring.
Wat was het eigenlijk waard? In de laatste second schoot bid van 88k (mijne) naar 90ish.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
-AzErTy- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:45:
goblin runs worden alleen gedaan omdat het veilig is, voor softcore is het totaal niet nodig om gobbos te farmen.

Kripp doet het nu al 4 dagen, en hij is steeds sneller geïrriteerd. Het leven van een asian gold farmer is zwaar....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03 21:12
Baristo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:28:
[...]

goblin runs worden alleen gedaan omdat het veilig is, voor softcore is het totaal niet nodig om gobbos te farmen.

Kripp doet het nu al 4 dagen, en hij is steeds sneller geïrriteerd. Het leven van een asian gold farmer is zwaar....
En daarom zal de al dan niet clandestiene handel in items bijelkaar geharkt door bots een enorme vlucht nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 21:46
Iemand anders momenteel bij act 2 inferno als barbarian?
Shit wat is dat moeilijk, act 1 gaat prima, maar act 2.
Heb nu ongeveer 7.7k armor, 750 resist en 33k health maar het is echt nog te weinig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:28
Hmmm, tot nu toe solo door het spel gegaan. Normal uitgespeeld, nu loop ik vast op Belial @ Nightmare. Net met m'n Wizard level 45 aangetikt, maar ik als Belial z'n ability cast dan ben ik in één keer dood :p Zit op 10.000 health en 1421 DPS. Tips? :)

[Voor 3% gewijzigd door The Legend op 03-06-2012 14:43]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03 11:41
Zorgen dat je niet wordt geraakt ;) maareh ik was daar met ongeveer dezelfde stats, misschien iets meer health.. Ik probeerde zoveel mogelijk te dodgen en bij die 'pools' diamond skin te gebruiken... Ik ging niet in een klap dood trouwens... Pas na 3 klappen ofzo.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Gisteravond m'n 2de Diablo inferno kill, voor de geinteresseerden hier terug te zien. Deze try was echt vrij moeizaam en verre van perfect, maar laat goed de survivability van een Wizard zien.
http://www.twitch.tv/proxnl/b/320218024

Build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aYRXQO!abY!cZbaZY

Main stats:
42.5K HP // 38000 damage (unbuffed) // 25% movement speed // 2.45 attacks per second met een 1000dps 1h met +9% damage to Magic Missile

Vanavond proberen een 5 valor kill te doen, maar nu eerst tot half 9 werken ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-02 08:25

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:03:
Gisteravond m'n 2de Diablo inferno kill, voor de geinteresseerden hier terug te zien. Deze try was echt vrij moeizaam en verre van perfect, maar laat goed de survivability van een Wizard zien.
http://www.twitch.tv/proxnl/b/320218024

Build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aYRXQO!abY!cZbaZY

Main stats:
42.5K HP // 38000 damage (unbuffed) // 25% movement speed // 2.45 attacks per second met een 1000dps 1h met +9% damage to Magic Missile

Vanavond proberen een 5 valor kill te doen, maar nu eerst tot half 9 werken ;(
Die seeker van de Magic Missile is zo gek nog niet!
Heb je ook een linkje naar je gear?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Odysseus253 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Die seeker van de Magic Missile is zo gek nog niet!
Heb je ook een linkje naar je gear?
Op inferno is dat haast een must vs bepaalde champion packs of ranged packs, om op die manier out of range de mobs te beschieten. Werkt geweldig inderdaad!

Zal vanavond gearpic maken, zit nu op m'n werk ;( Maar uit m'n stats kun je wel afleiden dat m'n gear sterk movementspeed & attackspeed georienteerd is. Verder een gezonde dosis int en vit :)

[Voor 20% gewijzigd door PROximity op 03-06-2012 15:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Een miljoen voor een amulet die, naast wat andere stats, ~450 life on hit doet... is dat de moeite waard? Met een attack speed van 2,6 is dat ~1200 life per second wat ik kan doen. Echter om volledig te healen moet ik 25 seconden schieten zonder geraakt te worden. Dan klinkt het opeens niet meer leuk.

Edit: lees net dat het op inferno gereduceerd is. Laat dan maar hangen.

[Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 15:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:17:
Een miljoen voor een amulet die, naast wat andere stats, ~450 life on hit doet... is dat de moeite waard? Met een attack speed van 2,6 is dat ~1200 life per second wat ik kan doen. Echter om volledig te healen moet ik 25 seconden schieten zonder geraakt te worden. Dan klinkt het opeens niet meer leuk.
Ideaal gezien wil je nooit geraakt worden als wizard en zou je er dus niets aan hebben. Maar life on hit doet wonderen vs Reflective damage packs. Ik zou echter nooit een item kopen waar life on hit de belangrijkste stat is. Het is echter wel een hele goede stat voor erbij!

[Voor 4% gewijzigd door PROximity op 03-06-2012 15:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Ideaal gezien wil je nooit geraakt worden als wizard en zou je er dus niets aan hebben. Maar life on hit doet wonderen vs Reflective damage packs. Ik zou echter nooit een item kopen waar life on hit de belangrijkste stat is. Het is echter wel een hele goede stat voor erbij!
Had alsnog 200 intelligence maar als het gereduceerd is dan is het niet eens zo interessant. Heb geen idee wat ik nu echt moet upgraden. De goede upgrades zijn gewoon te duur. Enige wat ik eigenlijk kan doen is geld bewaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:21:
[...]

Had alsnog 200 intelligence maar als het gereduceerd is dan is het niet eens zo interessant. Heb geen idee wat ik nu echt moet upgraden. De goede upgrades zijn gewoon te duur. Enige wat ik eigenlijk kan doen is geld bewaren.
Kun je een gear plaatje maken? Kan ik misschien wat advies geven over wat het eerste aan vervanging toe is in mijn visie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-03 21:16

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mijn gear begint gelukkig goed te lopen! Legendary shield met resistance 35 en str en hoge block% en 1100armor en nog meer gekkigheid! 4% less damage from melee attacks!
1012 1h magic weapon met 24% attackspeed.
400 resistance, 50K HP en 16K dps!

Helaas act 2 mis ik nog teveel resistance. Act 1 ga ik doorheen als een heet mes door zacht boter.
Wil rond de 850 resistance zitten unbuffed.

Me dps wil ik niet al te veel inleveren en wil iets meer crit hebben. Zit nu op 22% wil rond de 30% zitten.
Btw dit is op me barb, lvl60

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:24:

Kun je een gear plaatje maken? Kan ik misschien wat advies geven over wat het eerste aan vervanging toe is in mijn visie :)
Gisteravond gemaakt toevallig :) Zal hem zo even checken en updaten :)

En hier issie:

Heb nog wel een amulet die m'n attack speed met nog 13% verhoogt naar 2,92 maar heeft maar 90 intelligence dus verlies resistance en armor.

[Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 15:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 02:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat is dit nou voor kutzooi godverdomme, ik log in op mijn char en alle gear is verdwenen, inclusief al mijn gold.

Alle weken dat ik speelde nooit problemen gehad en nu ineens dit.

Dat betekent dat ik deze char niet meer kan levelen aangezien ik ook geen gear meer kan kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:33:
Wat is dit nou voor kutzooi godverdomme, ik log in op mijn char en alle gear is verdwenen, inclusief al mijn gold.

Dat betekent dat ik deze char niet meer kan levelen aangezien ik ook geen gear meer kan kopen?
Gehackt gok ik, contact opnemen met Blizzard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:16

Dat betekent dat je account gehacked is...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Keylogger op je pc... contact opnemen met blizzard en je pc scannen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja

Contact Blizzard, heb geduld en ze zullen je een rollback geven. Daarna een authenticator aansluiten, doet wonderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
Rixos schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:52:
Iemand anders momenteel bij act 2 inferno als barbarian?
Shit wat is dat moeilijk, act 1 gaat prima, maar act 2.
Heb nu ongeveer 7.7k armor, 750 resist en 33k health maar het is echt nog te weinig.
Gisteren act 2 gesolod. Je armor en res zijn Ok, maar dat zijn ook niet de belangrijkste stats. Je wil rond de 1000 vita en strenght hebben, met een goede 1hander en een schild met goede block% en hoge absorb.

Daarnaast moet je ook goed spelen, de meeste mobs met 2 soorten elementen dmg en een CC zijn gewoon lastig.

Mijn bant stats waren gisteren toen ik bekijk voor het eerst deed:

50k HP
14k dps
650 all res
8.5k armor
1200 vita en strenght
19% block shield met 2500-3700 absorb
850 dps 1gander

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Weer eens tegen Belial spelen. Krijg hem tot z'n monster fase en dan oneshot hij mij. Kan blijven ontwijken maar de eerste de beste rake klap en ik ben finito.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
Baristo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:48:
[...]

EDIT: allemaal typo's van mijn android die aan het buggen is atm.

Gisteren act 2 gesolod. Je armor en res zijn Ok, maar dat zijn ook niet de belangrijkste stats. Je wil rond de 1000 vita en strenght hebben, met een goede 1hander en een schild met goede block% en hoge absorb.

Daarnaast moet je ook goed spelen, de meeste mobs met 2 soorten elementen dmg en een CC zijn gewoon lastig.

Mijn bant stats waren gisteren toen ik bekijk voor het eerst deed:

50k HP
14k dps
650 all res
8.5k armor
1200 vita en strenght
19% block shield met 2500-3700 absorb
850 dps 1gander

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:56
Zo dan...zojuist voor het eerst een game geleaved in de hoop dat als ik het opnieuw doe de rare packs andere affixes hebben.
In Act 2 (Ruins) van die onzichtbare mobs die op je spawnen met deze affixes: Invulnerable minions + extra health + fast = niet te doen voor m'n DH. :N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:28

Had ik gister ook, nog nooit eerder gehacked in een game, virus scan kon niks vinden, wachtwoord niet afgegeven, geen diablo community sites gejoined... Support ticket aangemaakt en binnen een uur had ik een rollback. Informatie hier, support ticket aanmaken hier.

Authenticator toevoegen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 26-03 15:58
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:49:
Weer eens tegen Belial spelen. Krijg hem tot z'n monster fase en dan oneshot hij mij. Kan blijven ontwijken maar de eerste de beste rake klap en ik ben finito.
Ik zag een paar posts terug je resists en armor, maar zijn die niet gewoon veel te laag voor A2 Inferno?

Misschien toch wat damage opofferen voor resists? Ja, dan ben je een uur bezig met Belial, maar je gaat in ieder geval niet dood.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019

Meph

1 + 1 = 3

Is er hier iemand die wat "Tome of Secrets" en "Tome of Blacksmithing"' kan missen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Punt is dat ik hoe dan ook wel keihard gehit wordt. Kan resist en armor verhogen maar dan ontvang ik hooguit 20% minder damage. Dat is alsnog een oneshot of twoshot van Belial. Die mobs zijn juist het probleem niet meer, die houd ik op afstand en raken mij niet eens doordat ze dood zijn voor ze in de buurt komen. Het is puur die laatste fase en dat out-armor of out-resist ik niet zomaar.

[Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 15:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:49:
Je moet leren het patroon te zien van z'n klappen.

Hij slaat 2x aan de 'buitenkant' en dan met z'n beide handen in het midden van die 2 klappen. Dus je moet een slag links van het scherm dodgen door naar rechts te lopen en dan te blijven lopen want hij gaat z'n 2de klap rechts van de eerste klap slaan en je mag dus niet naar links gaan want daar gaat hij met beide handen slaan.

schematisch ------------(KLAP 1)----------(KLAP 3)----------(KLAP 2)--------------
Loop richting -----------------JIJ ------------------------------------------------------------->>

en andersom:

schematisch ------------(KLAP 2)----------(KLAP 3)----------(KLAP 1)--------------
Loop richting <<---------------------------------------------------------- JIJ-------------------

Ga dus ook voordat hij begint met slaan of aan de rechterkant of aan de linkerkant van de map staan.
Je zult zien dat het opeens een easy fight is.

Mocht je er niet uitkomen dan zal ik hem vanavond wel even doen op stream dan kun je zien hoe het in elkaar zit.
Oja en in 1x dood is normaal als wizard in die fight, al kon ik ten tijde van m'n belial tries de eerste klap zelfs overleven. Zolang je Phase 2 overleven kan heb je meer dan genoeg stats, je moet gewoon niet geraakt worden in Phase 3.

In de AOE phase alleen verplaatsen als er een ding onder je komt, verder stil staan, en veelal wordt een plek die al geexplodeerd is niet opnieuw groen! Dus terug op dezelfde plek werkt vaak goed.

[Voor 5% gewijzigd door PROximity op 03-06-2012 15:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 02:42

PcManiaxx

ondertitel duh

iBasch schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Had ik gister ook, nog nooit eerder gehacked in een game, virus scan kon niks vinden, wachtwoord niet afgegeven, geen diablo community sites gejoined... Support ticket aangemaakt en binnen een uur had ik een rollback. Informatie hier, support ticket aanmaken hier.

Authenticator toevoegen!
Hartelijk dank ibash! Heb zojuist een authenticator toegevoegd, wachtwoord meteen veranderd.

Maar nu ik bij account recovery kom zegt hij dat mijn battle.net username niet klopt, terwijl ik wel gewoon op mijn account in kan loggen. Kom dus alsnog geen kut verder 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 26-03 15:58
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:56:
Punt is dat ik hoe dan ook wel keihard gehit wordt. Kan resist en armor verhogen maar dan ontvang ik hooguit 20% minder damage. Dat is alsnog een oneshot of twoshot van Belial. Die mobs zijn juist het probleem niet meer, die houd ik op afstand en raken mij niet eens doordat ze dood zijn voor ze in de buurt komen. Het is puur die laatste fase en dat out-armor of out-resist ik niet zomaar.
Ik merk zelf wel dat 20% minder damage heel veel helpt, zeker als je al op bijv. 40% zit. Dan is die 20% extra in werkelijkheid 33% minder (je gaat van 60% damage die je raakt naar 40). Daarnaast blijven regeneration en health globes op hetzelfde tempo doorlopen dus ook dat komt naar je toe.

Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jij in A4 Hell met mijn non AH-barb, maar ombouwen naar resist gear (die ik wel had bewaard) scheelde echt enorm.

(Ik ben zelf op dit moment trouwens pas in A1 Inferno, dus de hardheid van A2 heb ik alleen van de verhalen, ik heb helaas nauwelijks tijd om te spelen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat is een Barb, die moet in melee het werk doen. Als ik mijn werk goed doe zijn de enemies dood voordat ze mij aan kunnen raken. Werkt vrij goed op Act 2 en het begin van Act 3 maar Belial kan zelfs met enorm veel resistance alsnog een one hit doen.
Denk dat de tip van PROximity is waar ik het moet zoeken, gewoon het patroon gebruiken om te dodgen.

Edit: hier een voorbeeldje gevonden.

Dat eerste stuk lukt me dus wel, gaat niet zo snel als deze Wizard maar ik krijg hem wel in die laatste fase. Vervolgens is het dus een kwestie van ontwijken zoals deze Wizard ook doet.

[Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 16:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
Tsurany schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:10:
Dat is een Barb, die moet in melee het werk doen. Als ik mijn werk goed doe zijn de enemies dood voordat ze mij aan kunnen raken. Werkt vrij goed op Act 2 en het begin van Act 3 maar Belial kan zelfs met enorm veel resistance alsnog een one hit doen.
Denk dat de tip van PROximity is waar ik het moet zoeken, gewoon het patroon gebruiken om te dodgen.

Edit: hier een voorbeeldje gevonden.

[video]
Dat eerste stuk lukt me dus wel, gaat niet zo snel als deze Wizard maar ik krijg hem wel in die laatste fase. Vervolgens is het dus een kwestie van ontwijken zoals deze Wizard ook doet.
Die archon build die ik in het filmpje zie is alleen echt viable als je +40000damage doet schat ik. Hij heeft wel 60000 als ik het zo zie.

Maar je ziet duidelijk het voorbeeld dat je van de ene naar de andere kant moet lopen en dat hij 2x een singlehanded slag doet en dan de double hander er tussen in, dus je moet blijven doorlopen 'voorbij' de 2de slag en niet omkeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baristo
Er is geen reden om geraakt te worden door belial, al zijn skills zijn extreem voorspelbaar. Neem gewoon een gtfo skill met een lage cd en hij kan vrij weinig.

(ga vooral dmg, als je belial snel neerknalt heb je minder kans om een foutje te maken, DH is glasscanon)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03 11:41
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:14:
[...]

Op inferno is dat haast een must vs bepaalde champion packs of ranged packs, om op die manier out of range de mobs te beschieten. Werkt geweldig inderdaad!

Zal vanavond gearpic maken, zit nu op m'n werk ;( Maar uit m'n stats kun je wel afleiden dat m'n gear sterk movementspeed & attackspeed georienteerd is. Verder een gezonde dosis int en vit :)
En hoe doe je dat met bv fast affix, of teleport.. Die vind ik vaak lastig om te verslaan.. Dan kan ik niet goed genoeg op afstand blijven... Sowieso valt het me op dat op hoge diificulties erg veel defensive spells worden gebruikt..

Sowieso lukt het me nooit om buiten bereik van champions en elites te blijven en dan te kijken wat voor affixes ze hebben, zonder dat ze me aanvallen.. Nou is dat op nightmare nog niet zo'n groot probleem, maar wil wel graag weten waar dat aan ligt.. Resolutie misschien? 1680x1050.

[Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 03-06-2012 16:33]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PROximity
M_V schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:00:
[...]

Ik merk zelf wel dat 20% minder damage heel veel helpt, zeker als je al op bijv. 40% zit. Dan is die 20% extra in werkelijkheid 33% minder (je gaat van 60% damage die je raakt naar 40). Daarnaast blijven regeneration en health globes op hetzelfde tempo doorlopen dus ook dat komt naar je toe.

Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jij in A4 Hell met mijn non AH-barb, maar ombouwen naar resist gear (die ik wel had bewaard) scheelde echt enorm.

(Ik ben zelf op dit moment trouwens pas in A1 Inferno, dus de hardheid van A2 heb ik alleen van de verhalen, ik heb helaas nauwelijks tijd om te spelen)
Dit klopt inderdaad. Hetzelfde geldt voor armor. Mensen denken vaak, ja ik heb voor 80 naar 81% damage reduction zoveel armor nodig, het is die ene procent niet waard. Maar ondertussen reduceer je de inkomende damage dus met 5% ipv 1%

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 411094

hmmmm de verschillen tussen act 3 en 4 liggen nu toch wel heel erg hoog, op hell act 3 in 2 uur doorlopen, net azmodan down en nu al 10x dood in het begin van act 4 :P dat word farmen i guess

EDIT: iemand een idee wanneer AH voor gems etc weer on komt? ze beginnen ondertussen bijna men hele stack te vullen

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 411094 op 03-06-2012 16:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
PROximity schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:19:
Die archon build die ik in het filmpje zie is alleen echt viable als je +40000damage doet schat ik. Hij heeft wel 60000 als ik het zo zie.

Maar je ziet duidelijk het voorbeeld dat je van de ene naar de andere kant moet lopen en dat hij 2x een singlehanded slag doet en dan de double hander er tussen in, dus je moet blijven doorlopen 'voorbij' de 2de slag en niet omkeren.
Ja hij zit op 57k volgens mij. Met mijn 41k lukt het ook wel om het via Archon te doen maar magic missile, blizzard en hydra werkt ook goed. Tot fase 3 komen is het probleem niet en als ik dit even bekijk is fase 3 nu ook geen probleem meer.

Resistance werkt natuurlijk prima tegen normale mobs maar is in dit gevecht het probleem niet. Wel lastig is dat goeie resistance gear gewoon duur is. Moet wel mijn gear upgraden maar upgrades zijn duur :(
Anoniem: 411094 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:29:
hmmmm de verschillen tussen act 3 en 4 liggen nu toch wel heel erg hoog, op hell act 3 in 2 uur doorlopen, net azmodan down en nu al 10x dood in het begin van act 4 :P dat word farmen i guess

EDIT: iemand een idee wanneer AH voor gems etc weer on komt? ze beginnen ondertussen bijna men hele stack te vullen
Zou ze niet direct verkopen. Prijzen gaan kelderen omdat iedereen alles al dagen aan het opsparen is.

[Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 03-06-2012 16:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja

Ik keek een paar uur geleden door AH heen en zag dat er 10x square rubies te koop waren...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:19

Ik ben momenteel act4 hell aan het grinden omdat ik vast zit in act1 inferno.
Als je wilt kan ik je er later vandaag wel doorhalen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee