• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:18
Iemand zin om Act III Vanaf Bridge of Korsakk te doorlopen?

Ben een heel stuk kwijtgeraakt (Checkpoint wel gepakt, maar blijbkaar de server van Blizz niet |:( ) maar kom er niet meer doorheen. Dus als iemand monsters wilt omkwakken in Act III Hell, beetje gold farmen en exp dan graag.

Battletag staat in sig :)

Het niet saven van checkpoints is echt een probleem zeg, de quest heb je dan wel maar als je een nieuwe game start start je ineens 2 checkpoints terug. Erg vervelend.

[Voor 21% gewijzigd door RedHat op 02-06-2012 15:11]

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:29
RedHat schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:10:
Iemand zin om Act III Vanaf Bridge of Korsakk te doorlopen?

Ben een heel stuk kwijtgeraakt (Checkpoint wel gepakt, maar blijbkaar de server van Blizz niet |:( ) maar kom er niet meer doorheen. Dus als iemand monsters wilt omkwakken in Act III Hell, beetje gold farmen en exp dan graag.

Battletag staat in sig :)

Het niet saven van checkpoints is echt een probleem zeg, de quest heb je dan wel maar als je een nieuwe game start start je ineens 2 checkpoints terug. Erg vervelend.
Heb ik constant last van, ook een ticket voor aangemaakt maar heeft niets opgeleverd. Hoe vaak ik die levels in de Arreat Crater niet volledig opnieuw heb moeten doen vanwege dit gedoe... Meerdere checkpoints, een waypoint en een bossfight aan progress foetsie.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Jawel. Op hardcore kan je geen AH gebruiken.
Tuurlijk wel .. je kan er alleen geen 'echt' geld spenderen.

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-04 10:09
Weet iemand nog een plek om gold te farmen? Ik loop nu met 146% gold find naar Dank Cellar toe voor ~2-3k per run. Het is belangrijk dat ik niets hoef te killen dat moeilijk is vanwege shit gear.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:07

vhal

ಠ_ಠ

Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:18:
Weet iemand nog een plek om gold te farmen? Ik loop nu met 146% gold find naar Dank Cellar toe voor ~2-3k per run. Het is belangrijk dat ik niets hoef te killen dat moeilijk is vanwege shit gear.
In A2 heb je die zolton kull boss, de q reward om hem te doden geeft je iets van 1k8 gold tezamen met wat exp.
1 run kost je misschien 4 minuten inclusief loggen.

Het is de Black Soulstone Q btw.

Ik heb geen idee of normal/ hell meer gold oplevert.

[Voor 5% gewijzigd door vhal op 02-06-2012 15:27]

STRAVA

• Xufuja
deadsy33 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:26:
[...]

In A2 heb je die zolton kull boss, de q reward om hem te doden geeft je iets van 1k8 gold tezamen met wat exp.
1 run kost je misschien 4 minuten inclusief loggen.

Het is de Black Soulstone Q btw.

Ik heb geen idee of normal/ hell meer gold oplevert.
Heb ik geprobeerd maar vanwege cutscenes (ook al skip je die) duurt dat langer en geeft het minder gold.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik zit momenteel door de AH te bladeren voor een beetje decent lvl60 gear echter valt het me op dat de rare weapons gemiddeld veel beter zijn dan de legendaries.

Is dit idd juist of zie ik iets over het hoofd ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Xufuja
Bospa01 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:42:
Ik zit momenteel door de AH te bladeren voor een beetje decent lvl60 gear echter valt het me op dat de rare weapons gemiddeld veel beter zijn dan de legendaries.

Is dit idd juist of zie ik iets over het hoofd ?
Dat is correct, daarom klagen mensen ook over de legendaries.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 07:50
Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Dat is correct, daarom klagen mensen ook over de legendaries.
Ze hebben altijd al gemeld dat de Rares betere stats kunnen hebben dan de legends.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:26
Bulls schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Ze hebben altijd al gemeld dat de Rares betere stats kunnen hebben dan de legends.
Kunnen ja, nu is het 100% van de tijd beter een rare te pakken. Het hele spel draait bijna compleet op welk wapen je gebruikt. Legendaries blijven steken op 800 terwijl rares heel fijn 1300 hebben, flink verschil, niet?

Mijn YouTube

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Terryb47 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:57:
dat is inderdaad het "probleem" met het spel, op lage levels en difficulties kan je best doorkomen zonder AH. Eenmaal op Hell en Inferno waar ik nu ben aangekomen is het echt niet te doen. Je moet wel aan de AH want anders doe je geen stap vooruit. Dan nog, de gear die je opeens nodig hebt op Inferno kost gelijk miljoenen, dit terwijl ik tot en met Hell nog nooit meer dan 120k heb uitgegeven aan een item op AH.
Net wat je zelf wilt, of je er zo doorheen wilt lopen of wat meer moeite doen. Ik zit nu act 2 inferno en ik heb nog nooit de AH gebruikt. Zeker Hell is goed te doen. Wel merk ik dat ik niet alle elite packs kan doden op inferno; sommige combinaties van abilities kan ik niet aan. Wat je dan doet is re-speccen met veel evasion ed. ze weglokken en eromheen lopen.

• Ctgras
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Team Unicorn :>

Was best even pittig zeg, iemand anders tips of ervaring?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:18:
AH. Goedkoop kopen en verkopen kan je makkelijk 100k opleveren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:26
kevz schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Kunnen ja, nu is het 100% van de tijd beter een rare te pakken. Het hele spel draait bijna compleet op welk wapen je gebruikt. Legendaries blijven steken op 800 terwijl rares heel fijn 1300 hebben, flink verschil, niet?
Volgensmij is het enige verschil tussen magical, rares en legendaries de hoeveelheid magical properties die ze hebben... voor de rest worden alle stats gewoon random bepaald toch? Magic items 2 of 3 properties, Rares 5 en Legendaries 7 tot 10 geloof ik? Correct me if I'm wrong :P

Het is dus mogelijk dat je een hele goede Legendary te pakken krijgt, alleen is die kans heel klein omdat er veel random properties met random stats op zitten.

Lenovo 14" AMD Yoga 7 Gen 7 (Ryzen 7 6800U) // Steam Deck (1TB SSD)

pixeled schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Volgensmij is het enige verschil tussen magical, rares en legendaries de hoeveelheid magical properties die ze hebben... voor de rest worden alle stats gewoon random bepaald toch? Magic items 2 of 3 properties, Rares 5 en Legendaries 7 tot 10 geloof ik? Correct me if I'm wrong :P

Het is dus mogelijk dat je een hele goede Legendary te pakken krijgt, alleen is die kans heel klein omdat er veel random properties met random stats op zitten.
Nee. Magic & Rares wel, maar Legendaries hebben niet 7-10 properties. Die hebben een aantal vaste properties, met meestal 1-2 randoms. De damage van het wapen staat al vast, waardoor je nooit een Legendary gaat vinden die op lvl 60 beter is dan een goede rare.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
Net begonnen met mijn 2e character naast mijn monk, een WD. Wat is dat briljant om mee te spelen zeg!

psn: jagermeistertim

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TTHEEBO1 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:30:
Net begonnen met mijn 2e character naast mijn monk, een WD. Wat is dat briljant om mee te spelen zeg!
Tot je in inferno komt.

Waarom spawnen mobs soms weer met 100% hp nadat je paar keer dood bent gegaan? ffs.
Ik dacht trouwens dat mortar voor ranged was maar blijkbaar kunnen mobs mortar ook gewoon recht omhoog gooien zodat het nog onmogelijker is voor melee :')

[Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2012 16:39]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:16
als ze een seconde of 20 geen damage vangen zijn ze instantly weer gehealed (buiten dat ze sowieso standaard langzaam healen)

[Voor 25% gewijzigd door zzattack op 02-06-2012 16:40]

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 23:44
Iemand zin om Inferno met mij te doen? maakt niet echt uit welke act.

• Tsurany
  • Niet online
Zultan Kuhle oneshotten op normal :+ Paar matties helpen met boosten ofzo. Ik kill hem eens in de 3 minuten dus kost het me weinig werk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 00:16

PcManiaxx

ondertitel duh

Nou, dit was mij het middagje wel hoor. Dikke rare gedropt op mijn barbarian lvl 57, maar aangezien ik hem niet kon gebruiken toch maar op AH gezet. Voor de prijs van 500.000 gold. Paar minuten later alweer verkocht.

Had al niet veel geld, dus kon nu eindelijk de AH helemaal kaalplukken en mooie upgrades voor mezelf kopen.
Het resultaat; zit nu op 24k health en ruim 10k dps, met dikke crits van vaak tussen 15/30k.

Anoniem: 461136

-

[Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 461136 op 02-06-2012 20:52]

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:36
pixeled schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Nee, er is ook verschil in hoe groot een magical property kan wezen, eigenlijk precies zoals diablo 2.
Daarom zijn blauwe dingen soms beter, die hebben dus hogere waarden per property, echter een stuk minder.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, dit is al de derde keer dat ik Maghda kill met 3 nv stacks maar alleen blauwe items krijg :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:57:
Ugh, dit is al de derde keer dat ik Maghda kill met 3 nv stacks maar alleen blauwe items krijg :/
Heb je al eens geprobeer naar magic gear te switchen vlak voor de kill?
Ik deed dat ook nooit, maar sinds kort mee begonnen. Ik kan je vertellen: 220% MF scheelt HEEL veel!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

remsporus schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:07:
[...]

Heb je al eens geprobeer naar magic gear te switchen vlak voor de kill?
Ik deed dat ook nooit, maar sinds kort mee begonnen. Ik kan je vertellen: 220% MF scheelt HEEL veel!
Hm okay, beetje lame. Niet zo lame als een groep blauwe wasps, die rennen gewoon weg, kom je achter ze aan - mini wasps in yo face. Watcha wanna do melee?

• Rem
  • Nu online
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:08:
[...]

Hm okay, beetje lame. Niet zo lame als een groep blauwe wasps, die rennen gewoon weg, kom je achter ze aan - mini wasps in yo face. Watcha wanna do melee?
Melee? Well, ik wil dat youtube filmpje over de ultieme inferno strategie wel weer te voorschijn halen. .

• Arnevld
  • Laatst online: 22-05 09:41

Arnevld

Warhammer

Voor de mensen die snel willen levelen.
Ik heb op forums een makkelijke manier gevonden om van 1-50 te doen in 4 uurtjes.

YouTube: Diablo 3 xp farm exploit ACT3 quest 1 signal fire runs.

Veel plezier and spread the word :)

[Voor 11% gewijzigd door Arnevld op 02-06-2012 17:16]

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-02-2022
Tot nu toe nog niet echt gebruikt (lvl 52) maar wat een ramp dat Auction House, werkt voor geen ene meter!!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 24-05 15:14
robvanderaart schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Probleem is dat je niet zo gauw een 800 - 900 DPS 1H vind die ook nog eens een goede Life on Hit of Life Steal heeft (zelfs niet op AH daar kost een upgrade naar 720 DPS 20 miljoen). Dual Wield of met een 2H is volgens mij bijna onmogelijk vanaf Act II.
Life steal is een vrij slechte stat. Er is een modifier die life steal naar beneden haalt op alle dificulties boven normal. Op in inferno is die zelfs 80%

Dus als er staat 2% damage converted to health is dat op inferno wanneer je 20k DPS hebt maar 80 health regen per sec. Terwijl het perfect mogelijk is om op een lvl 60 wapen >400 life on hit te hebben met een attack speed van 1.5 krijg je dan 600 health regen per sec :)

God does not play dice

• Bossie
Hoeveel dmg hebben de followers van spelers op inferno hier ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

900. Maar wel 105.000 hp.

• Tsurany
  • Niet online
Pff kan Act 3 nog niet grinden omdat ik te snel dood ga en in Act 2 krijg ik in m'n eentje die Belial niet dood. Act 1 is echter weer veel te simpel. What to do...

Anoniem: 66797

Bospa01 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:31:
Hoeveel dmg hebben de followers van spelers op inferno hier ?
DPS van followers is totaal kut wat je wil is life steal/on hit/after kill vit en res alle DPS stats zijn waardeloos welke follower je ook hebt ze slaan geen deuk in een pakje boter

Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:37:
Pff kan Act 3 nog niet grinden omdat ik te snel dood ga en in Act 2 krijg ik in m'n eentje die Belial niet dood. Act 1 is echter weer veel te simpel. What to do...
inferno neem ik aan? zelfde probleem hier

• YopY
  • Laatst online: 30-05 11:31
Arnevld schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:16:
Ik heb op forums een makkelijke manier gevonden om van 1-50 te doen in 4 uurtjes.

[video]

Ben ik de enige die niet begrijpt wat daar gebeurt? Start een quest, killt wat mobs (misschien), leave game... geen quests afgemaakt, of zie ik het verkeerd? Wat uitleg zou prettig zijn.

• Bossie
Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:38:
[...]

DPS van followers is totaal kut wat je wil is life steal/on hit/after kill vit en res alle DPS stats zijn waardeloos welke follower je ook hebt ze slaan geen deuk in een pakje boter
Dus dps ignoren en simpelweg int stacken op followers i guess :)

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:39:
[...]

inferno neem ik aan? zelfde probleem hier
Jup inferno idd. Kan m'n gear ook niet verbeteren want de upgrades voor mij zijn 3-4 mil terwijl ik maar 2,5 mil heb. Dus moet of sukkels vinden die uber cheap verkopen of zelf de loot vinden (kleine kans :'))
YopY schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:39:
Ben ik de enige die niet begrijpt wat daar gebeurt? Start een quest, killt wat mobs (misschien), leave game... geen quests afgemaakt, of zie ik het verkeerd? Wat uitleg zou prettig zijn.
Hoax.

[Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 17:40]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:37

Metian

Snert is vies

YopY schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:39:
[...]

Zat hem net te bekijken, en je bent niet de enige.

Maar zal wel iets te maken hebben met de groep mobs en de olie..

Rupsen, Rapsen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:37:
AH handelaar spelen voor heel lang en dan de miljoenen upgrades kopen. Zit eigenlijk zowel op me barb als WD met hetzelfde. :(

Of coop goblins grinden in act1/2.

[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 02-06-2012 17:51]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:13
Arnevld schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:16:

[video]

Als je uitlegt wat die gasten aan t doen zijn misschien.

Overigens, wat een sjakies.

• -AzErTy-
  • Laatst online: 24-05 15:14
Tja op Softcore heb je tenminste een AH waar je veel items kan kopen.
Ben nu op een punt in HC waar gewoon geen deftige items te koop staan.. hoogste dps 1h die te koop staat is 500dps in HC, goede resistance gear is onvindbaar :/

God does not play dice

• Tsurany
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:50:
[...]

AH handelaar spelen voor heel lang en dan de miljoenen upgrades kopen. Zit eigenlijk zowel op me barb als WD met hetzelfde. :(

Of coop goblins grinden in act1/2.
Handelen in de AH gaat alleen erg traag en is helaas vrij saai. Constant zoeken in de hoop dat iemand iets te cheap verkoopt.

Geen medetweakers die hun Wizard gear net geupgrade hebben en oude gear hebben die ze cheap willen verkopen? :+

[Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 18:00]

• PROximity
  • Laatst online: 24-05 15:11
Diablo op inferno net dood!!!

GAME OVER :)

Wil je de killvid zien, op 29:30 begint de fight en 41 minuut is ie neer.
Hoeraaa. Nog een blauw itempje van +/- een miljoen gedropt :)

http://nl.twitch.tv/proxnl/b/320121523

excuus voor de diashow, ik snap niet hoe het zo schokkerig komt.

[Voor 13% gewijzigd door PROximity op 02-06-2012 18:03]

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

PROximity schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:03:

Hij was al dood op inferno ? Oh je bedoelt voor je zelf :P

Goed bezig :)

[Voor 5% gewijzigd door Brummetje op 02-06-2012 18:05]

• Tsurany
  • Niet online
PROximity schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:03:

*O*

Maar ik was het live aan het volgen dus ik wist het al eerder :*)

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

ItsNotRudy schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:52:
[...]

Als je uitlegt wat die gasten aan t doen zijn misschien.

Overigens, wat een sjakies.

Je maakt een lvl 1 char aan.
Je vraagt iemand normal act 3 quest 1 met die beacons te openen.
Hij leaved jij blijft.
Je doet dat begin zoals in het filmpje en logt uit en in en opnieuw etc.
Ik deed lvl 1-50 in 4 uurtjes farmen.

Veel plezier!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:54
Wanneer je een digitale versie bij blizzard van Diablo 3 koopt werkt de AH dan gelijk? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de AH niet gelijk werkt met de digitale versie.

Anoniem: 230001

sbmuc schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:07:
Wanneer je een digitale versie bij blizzard van Diablo 3 koopt werkt de AH dan gelijk? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de AH niet gelijk werkt met de digitale versie.
Ik kon vanaf de release zonder problemen meteen het AH in (zover ie niet offline is).

• Tsurany
  • Niet online

Mijn character :)

Als iemand betere gear heeft en wilt weggeven/verkopen voor niet al te veel, let me know :)

[Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 18:16]

• Rem
  • Nu online
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:13:
[afbeelding]

Mijn character :)

Als iemand betere gear heeft, let me know :)
[troll]
Ja ik heb betere gear. Maar waarom wil je dat weten? :D
[/troll]

• Tsurany
  • Niet online
remsporus schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:15:
[...]

[troll]
Ja ik heb betere gear. Maar waarom wil je dat weten? :D
[/troll]
Heb m'n bericht maar even geedit, mister smartypants :+

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
:w

• Yaari
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11-2018
Arnevld schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:07:
[...]

Je maakt een lvl 1 char aan.
Je vraagt iemand normal act 3 quest 1 met die beacons te openen.
Hij leaved jij blijft.
Je doet dat begin zoals in het filmpje en logt uit en in en opnieuw etc.
Ik deed lvl 1-50 in 4 uurtjes farmen.

Veel plezier!
Ik wil dit later wel even gaan proberen, alleen ik ga dr van uit dat je deze mobs pas op hoger level kan killen. Dus hoe doe je dit precies op level20-25?

• Phntm
  • Laatst online: 13:54

Phntm

Tlingelingeling

Lol, monks zijn zo zielug nu. :(

• Rem
  • Nu online
Yaari schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:20:
[...]

Ik wil dit later wel even gaan proberen, alleen ik ga dr van uit dat je deze mobs pas op hoger level kan killen. Dus hoe doe je dit precies op level20-25?
Kijk het filmpje dan ff gewoon, dan zie je dat de meteor/catapultkogel of whatever de mobs kilt. 8)7 |:(

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:51

junglebeast

hier staat iets

Krijg nu steeds 2-3k per keer op lvl 21. En dat voor 10-15 seconden werk.

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Phntm schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:22:
Lol, monks zijn zo zielug nu. :(
Ben wel klaar met mijn monk, het eindeloze gegrind op Butcher voor gold is gewoon saai- en wanneer een game aanvoelt als werk ben ik er snel klaar mee- en act II is gewoon onmogelijk. Al heb ik +625 resist to all. 4700 armor en 36.000 hp en 14.000dps. Die mobs die one shotten me, en dan zijn er vaak ook nog 3 of 4 van rond de 700.000-1.500.000 hp.

Leuke game.

[Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2012 18:30]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Ben wel klaar met mijn monk, het eindeloze gegrind op Butcher voor gold is gewoon saai en act II is gewoon onmogelijk. Al heb ik +625 resist to all. 4700 armor en 36.000 hp en 14.000dps. Die mobs die one shotten me, en dan zijn er vaak ook nog 3 of 4 van rond de 700.000-1.500.000 hp.

Leuke game.
Idd. Ik weet niet wie steeds klaagt bij blizzard over monks, maar we zijn zwakker nu dan Witch Doctors. dank je wil kleine koter die jankt.

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Yaari schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:20:
[...]

je hoeft niks te killen die meteoor doet dit voor je :)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Phntm schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:26:
[...]

Idd. Ik weet niet wie steeds klaagt bij blizzard over monks, maar we zijn zwakker nu dan Witch Doctors. dank je wil kleine koter die jankt.
Ik laat even een ontcijferingsprogramma los op de bovenstaande zin. Ik hoop dat ik het binnen 3 dagen heb ontcijferd.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:30:
[...]

Ik laat even een ontcijferingsprogramma los op de bovenstaande zin. Ik hoop dat ik het binnen 3 dagen heb ontcijferd.
Niks mis met die zin hoor :)

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:30:
[...]

ahh ben niet de enige :/

Brummetje schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:31:
[...]

ok translate plz 2 mede tweakers die het niet mee krijgen :/

eerst een idd dat ik las als ik ben het met je eens dan een ontkenning als we (nam dus aan dat hij door het eens te zijn monk was) als in we (wie is we?) zijn zwakker dan WD hoe relevant :? uitleg? vertaling?

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:33:
[...]

eerst een idd dat ik las als ik ben het met je eens dan een ontkenning als we (nam dus aan dat hij door het eens te zijn monk was) als in we (wie is we?) zijn zwakker dan WD hoe relevant :? uitleg? vertaling?
We = Monks ;)

Hij klaagt dat mensen blijven zeuren over hoe sterk Monks zijn en nu te veel generft zijn :)

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:53
Brummetje schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:31:
[...]

Sarcastisch? Ik hoop het althans :p.

Ondertussen dan eindelijk bijna klaar met act III in hell. Hoop vanavond act IV even af te ronden en dan eindelijk ook met inferno te kunnen beginnen. Vind het alleen zo jammer dat ik nagenoeg alleen maar crap drops krijg lijkt het op. Blues en yellows met ~ 150 - 200 armor, stats vaak < 60 en met crappy verdelingen. Moet zo'n beetje alles kopen op AH qua gear om te kunnen vorderen.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58

KneoK

Not in a million lightyears

[...]

Laat Vegeta's vertaalmachien los op onderste zin, does not compute 8)7

Hij wilde weten wie telkens bij Blizard klaagt over Monks want hij heeft het idee dat ze nu nog zwakker zijn dan WD's. Vervolgens bedankt hij diegene even vriendelijk.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

[...]

Jouw zin ziet er ook niet bepaald leesbaar uit. ;)

Komma's gebruiken maakt een groot verschil. Ik heb ze duidelijk niet gebruikt en een beetje off-topic gaan is ook niet fijn, anders krijgen we deel 24. :>

Maar ja, we=monk gebruikers. Ik had het toen ook tegen Vegeta, ik merk ook nu pas dat ik de beste typfouten ooit heb gemaakt. Ach ja, ben je geen monk, dan hoef je je ook niet aangesproken voelen. :>

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Iemand die mij even naar de quests van de bosses wilt helpen? Hoef alleen de quests te activeren zodat ik ze later kan doen op Hell op Hardcore.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

Anoniem: 155599

Hoe moet ik nu een wizzard speccen in een 2player inferno game?
Want met de 1player spec gaat het fout.

wordt beetje simpel van elke keer hetzelfde doen en dan gewoon geen goeie drops krijgen act 2 op inferno is niet te doen. act1 op inferno solo ik nu easy

ik vind elke keer pracht wapens met mega hoge stats en goeie combinaties van stats maar met DPS waar een lvl 50 speler nog niet dood mee gevonden wil worden }:|

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

• Tsurany
  • Niet online
Hmm zojuist pants gevonden met 66 resist all en 670 armor. Opzich niet zo boeiend maar -15 level requirement oftewel op level 45 al pants met 66 resist en 670 armor. Dat is wel erg nice :D

Iemand geïnteresseerd?

• YopY
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:50:
Hmm zojuist pants gevonden met 66 resist all en 670 armor. Opzich niet zo boeiend maar -15 level requirement oftewel op level 45 al pants met 66 resist en 670 armor. Dat is wel erg nice :D

Iemand geïnteresseerd?
Ligt eraan wat je ervoor vraagt, :+.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

YopY schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:51:
[...]

Ligt eraan wat je ervoor vraagt, :+.
^ Dit.

Anoniem: 461136

-

[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 461136 op 02-06-2012 19:20]

Anoniem: 461136 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:57:
Ik ben al enige op tijd op zoek naar een guest pass voor Diablo III, toch ben ik er niet in geslaagd ééntje te bemachtigen. Als iemand er nog ééntje over heeft, zou ik het erg tof vinden als hij of zij deze aan mij zou kunnen geven.

(Graag via PM een bericht terug)
is toch niet meer nodig vanaf 1 juni?

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 461136 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:57:
Ik ben al enige op tijd op zoek naar een guest pass voor Diablo III, toch ben ik er niet in geslaagd ééntje te bemachtigen. Als iemand er nog ééntje over heeft, zou ik het erg tof vinden als hij of zij deze aan mij zou kunnen geven.

(Graag via PM een bericht terug)
ga je nu de hele dag zitten spammen ? ten eerste is het irritant en dan tweede het mag niet...

• Tsurany
  • Niet online
41
Vandread schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:01:
[...]

Ik mis je stats venstertje ;)

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
You hit like a girl.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Tsurany
  • Niet online
Klopt. Heb betere gear nodig maar die dropt in acts waar ik het niet kan vinden omdat ik er niet door kom. Dus dan moet ik de AH gaan raiden en dat kost veel tijd om daar wat te verdienen om wat beters te kopen. Heb nu niet bepaald geld over.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
lol, heb de stats niet bekeken, zag alleen een chick staan.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:51

junglebeast

hier staat iets

Wie heeft er een NM act3 quest 1 voor mij om even te bewaren voor als ik 25+ ben. In ruil voor een dezelfde save op een alt van je?

Junglebeast#2495

Al gelukt..

[Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 02-06-2012 19:51]

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 22:02
R.I.P. mn eerste hardcore (monk). Iets met actII NM en exploderende lijken. AoE attack als melee is dus niet altijd even fijn :X

Nu dus een nieuwe aanmaken, twijfel of ik voor een nieuwe monk ga of niet...

[Voor 23% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 19:44]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:18
Iemand nog leuke monk gear voor weinig (lvl 60) ?

Ik heb Vita/Dex/Res(Arcane) nodig :P

RedHat schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:41:
Iemand nog leuke monk gear voor weinig (lvl 60) ?

Ik heb Vita/Dex/Res(Arcane) nodig :P
Vegeta staat op het punt om te ragequiten. Kun je zijn vita/dex/arcane res overnemen :P

• Tsurany
  • Niet online
Nu een wapen gevonden met 350DPS en 240int/60vit met een level reduction van 40. Behoorlijk goede stats dus voor een level 46 character.
Alleen, als ik hem in de AH zet vinden mensen hem dan als ze op gear zoeken van max level 50? Want anders verkoop je hem nooit.

• YopY
Woei, net Nightmare afgemaakt, :). Ging wel aardig, maar bij elke act merk je weer dat de vijanden iets minder snel doodgaan... Speelstijl past zich ook langzaamaan aan aan de omstandigheden (ja, driemaal aan, driedubbele herhalingswoordwaarde :+ ), heb nu bijv. die spring als een mongôl in het rond-skill aan staan. Vanochtend of gisteravond had ik nog Companion (voor hatred regen) en Sentinel (omdat het kan).

Overigens een vraag: Voor bijv. boss fights, is het kiezen van skills die je extra hatred geven (grenades, extra grenade hatred, etc) zodat je rapid fire kunt spammen een goeie strategie? Gaat vooral om maximale damage tegen een boss.

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:12
Lekker, ben ik Inferno aan het doen, met 5 stacks +magic & gold find, kom ik aan bij The Butcher, verdwijnt halverwege het gevecht zomaar mijn rmb-skill van de actiebar en doei stacks. ;w

• Tsurany
  • Niet online
ES335 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:01:
Lekker, ben ik Inferno aan het doen, met 5 stacks +magic & gold find, kom ik aan bij The Butcher, verdwijnt halverwege het gevecht zomaar mijn rmb-skill van de actiebar en doei stacks. ;w
Jups :( Patch 1.3 introduceert gelukkig een lock op de actionbar :)

Na het setten elective mode uitzetten.

• Rem
  • Nu online
Pro-tip: Als je je skillset heb staan zoals je hem wilt elective mode weer uitzetten! Dan kan je de skills niet per ongeluk verslepen!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

Voxalizer

Quicksilver Bullets

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Jawel. Op hardcore kan je geen AH gebruiken.
Dat moet je dan toch eens proberen...

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-04 12:58
Hoe !$$!@#$@#$ kom je aan zoveel hitpoints. Wat voor wapen en source heb je wel niet.... _/-\o_

Give me info >:)

• Tsurany
  • Niet online
Icepegel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Hoe !$$!@#$@#$ kom je aan zoveel hitpoints. Wat voor wapen en source heb je wel niet.... _/-\o_

Give me info >:)
Had hem al iets eerder gepost maar nog eventjes dan: http://tweakers.net/ext/f/KuaiISLGjxkqKiOwrzRcjQre/full.jpg

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-04 12:58
Hmm nice die gear vind je maarzo niet op de grond. LOL. Thanks voor het nogmaals plaatsen :)

• Tsurany
  • Niet online
Vandread schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:41:
Je hebt je resist all gear geditched?
Wel wat ja, meer damage en attack speed :D
Icepegel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:39:
Hmm nice die gear vind je maarzo niet op de grond. LOL. Thanks voor het nogmaals plaatsen :)
Die vind je in de AH inderdaad. En flink duur ook :'(

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 13:31
Heeft er iemand toevallig nog een guest pass over?
Ik ben wel benieuwd naar de game, en ik heb standby dienst voor mijn werk dus de ideale gelegenheid om eens te gaan testen!
Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee