Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Genoeg Wizards die in Act 3 lekker mobs kiten en killen en waarbij dat prima gaat. Mijn gear zit nog niet op dat niveau maar ik zie genoeg potentie om als ranged speler te dominaten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:13
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:55:
[...]

Je neemt aan dat de WoW UI en de D3 UI dezelfde zijn of wat dat aspect betreft vergelijkbaar zijn. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Uit jou posts blijkt een totaal gebrek aan kennis op dit vlak terwijl je toch enorm veel aannames maakt en oordelen geeft. Geen goede combinatie in zulke gevallen.
Want jij weet het wel?
Zie best dat je redelijk wat weet van het spelletje, maar om zonder exacte info te komen op mijn "ass"umption doet je echt niet veel slimmer voordoen dan ondergetekende.

Om maar te zeggen dat iets niet waar is zonder onderbouwing, ik.. had persoonlijk iets meer van je verwacht Heer Tsurany.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Check mijn Zoltun Kulle (Nightmare) run. Dit levert per run 36.400 experience op en 1.820 gold. M'n snelste run was iets meer dan een minuut (1:05), dus laten we zeggen 50 runs per uur, dat komt neer op: 1.82m experience en 91.000 gold per uur. Dat tikt voor mijn level 46 Barb wel lekker aan, een uurtje dit doen komt neer op 4 levels erbij.

Misschien zijn er betere runs, maar voor mij is dit tot nu toe de makkelijkste (xp-wise), wellicht ook leuk voor andere barbarians op nightmare.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MP4lh6SkMHI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:58:
Want jij wet het wel?
Zie best dat je redelijk wat weet van het spelletje, maar om zonder exacte info te komen op mijn "ass"umption doet je echt niet veel slimmer voordoen dan ondergetekende.

Om maar te zeggen dat iets niet waar is zonder onderbouwing, ik.. had persoonlijk iets meer van je verwacht Heer Tsurany.
Nee ik weet het niet dus op dit aspect oordeel ook niet. Ik weet niet hoe hun UI technisch in elkaar zit dus ik ga niet oordelen om het wel of niet eenvoudig aanpasbaar zijn van de UI.

"Our UI isn't modular, so this would be very difficult. We also don't intend for the UI to be customizable to the degree of... well certainly not World of Warcraft, but any options we add for UI customization would be along the lines of minor tweaks. I realize a lot of MMO's have very customizable UI's these days, and people really like that, but it's just not a focus of functionality for the game. We'd rather understand what improvements people would like, why, and try to tackle those specific issues."
Dat lijkt me toch vrij duidelijk en het lijkt me niet dat ze hier over liegen.

.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 02:01 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:59:
[...]

Nee ik weet het niet dus op dit aspect oordeel ook niet. Ik weet niet hoe hun UI technisch in elkaar zit dus ik ga niet oordelen om het wel of niet eenvoudig aanpasbaar zijn van de UI.
Vandaar dat ik in een eerdere post heb gezegd, dat ze waarschijnlijk niet zo dom zijn om opnieuw het wiel uit te vinden als de wow UI simpel is te scripten.
Dat heeft toch niets met kennis te maken maar een simpele herleiding van?

Snap niet dat iets aan mijn kennis van het spelletje afdoet, gewoon een kwestie van deductie.. my dear Watson.
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:59:
[i]"Our UI isn't modular, so this would be very difficult. We also don't intend for the UI to be customizable to the degree of... well certainly not World of Warcraft, .
*edit* zoals ik al zei, ik heb niet alles gelezen, vindt het leuk hoor dat je overal tegen aan wilt schoppen. Ben er op dit moment van de week wel een fan van maar dan moeten we wel leren lezen wat we schrijven, en dat is op een forum moeilijk uit te drukken.

Wanneer gaan we HC char starten? Dan kan je me alles uitleggen :P

2nd edit:

Dat ze er niet over liegen zegt imho ook niet zoveel.. En denk de jouwe (opinion) ook niet.
Zo slim zijn we dan ook wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Bad Brains op 02-06-2012 02:08 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:20
Die bluepost komt bij mij ook wat stom over. Dingen die gewoon al in WoW zitten moeten ze hier nog gaan inbrengen, en in zo'n post is het dan op een vraag "uhm ja, zou wel handig zijn ja". Wellicht is het heel anders dan WoW maar het idee blijft hetzelfde, had men hierover niet voor de release na kunnen denken dan?

Vind het raar dat dit achteraf pas wordt toegepast terwijl ervaring er genoeg is. Met name de AH zuigt hard momenteel, terwijl die in WoW best lekker werkt. Ik niet begrijp waarom die groot probleem.. 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241373

Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:37:
Probleem met ranged is dat je enorm omgeving afhankelijk bent. In close quarters kan kiten een stuk lastiger zijn. Kan het nu zelf wel redelijk overleven in Act 2, zeker als iemand voor mij de mobs kan tegen houden zodat ik kan focussen op ranged DPS. Anders moet ik gaan kiten en dat lukt alsnog wel redelijk met mijn build maar dan gaat het wel langzamer. Moet nog wat meer resistance en nog wat meer damage doen en dan moet het een stuk beter gaan. Probleem is dat betere items een miljoen kosten en dat is nogal veel voor iets dat marginaal beter is.
Probleem met barbarians is dat wij even hard moeten gaan kiten als DH/Wizards.
Enkel dit zonder een class die "geoptimaliseerd" is rond kiten/ranged DPS.

De hoeveelheid "Armor/All resist/ Vit" die nodig is om echt als een melee class te kunnen spelen is volgens mij niet eens haalbaar zelfs met BiS items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Freaky Maus schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:13:

Vind het raar dat dit achteraf pas wordt toegepast terwijl ervaring er genoeg is. Met name de AH zuigt hard momenteel, terwijl die in WoW best lekker werkt. Ik niet begrijp waarom die groot probleem.. 8)7
Aan de ene kant moet je zeggen, wow is al jaren onderweg.
Aan de andere kant kun je inderdaad zeggen, waarom doen jullie dit niet ook in je andere (nep mmo) game Diablo.
Je kunt ze toch toch niet verwijten dat ze er niet genoeg tijd voor hebben gehad. of.. wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 16:34
Anoniem: 373674 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:27:
Zo weer een hele zooi AH items verzameld, maar lol nu is dat ding weer offline....Ik weet trouwens niet wat verstandig is.. Om als barbaar een beetje normaal in act2 inferno rond te lopen moet ik nu nog erg veel resistence erbij hebben. De Ah is eigenlijk geen optie meer.. prijzen zijn nu zo absurt dat ik zit te denken om maar een ranged te gaan maken. Lijkt mij dat dit veel makkelijker overleven is.. en ik neem aan dat die prijzen toch wel zullen gaan dalen...

zonder QQ.. moet ik wel zeggen dat ik als mellee wel een beetje het gevoel krijg behoorlijk bedonderd te zijn. loop echt met 2 vingers in mijn neus warden/butcher farms te runnen op inferno, maar act2... pijnlijke zaak :P Kan een ranged baba maken met een axe en zo die mobs afmaken, maar dat vind ik toch wel erg on barbaards.
Ik ga denk ik ook ranged spelen (loop nu ook tegen act 2 muur aan) en hopelijk tegen de tijd dat patch 1.03 er is heb ik mijn barb mooi uitgedost met act 3/4 gear dankzij mij DH :)

Alleen vraag ik me af of DHs nu ook niet tegen een soort brick wall aanlopen door die nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
mingooski schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:15:

Alleen vraag ik me af of DHs nu ook niet tegen een soort brick wall aanlopen door die nerf.
DH's zijn erg squishy, maar waar jij zit ben ik nog niet geweest.
Moet nu aan Hell beginnen maar wat ik begrijp (En Tsurany correct me if I am wrong) loopt iedreen tegen deze muur aan.
Kwestie van met verschillende gear spelen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386520

Wat heeft iedereen toch met die Kungen gast? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Anoniem: 386520 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:21:
[...]

Ik niks, maar vind het wel cool dat het hem geen ruk interesseert (aan de buitenkant dan)
Ja ik heb ook op het Kungen filmpje geklikt, kon het niet laten. Maar verwachte dat het een jankerd was omdat zijn popje dood was.

Lichtelijke kudos naar iemand die teveel tijd heeft en Interwebz famous is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:20:
Moet nu aan Hell beginnen maar wat ik begrijp (En Tsurany correct me if I am wrong) loopt iedreen tegen deze muur aan.
Act 2 normal mobs zijn vergelijkbaar met de Act 1 elite mobs. Je merkt dat alle units instantly sterker zijn geworden. Ik liep vrij eenvoudig door Act 1 heen op een gegeven moment en de eerste de beste groep bugs in de canyon hadden mij instant dood. Moeilijkheidsniveau's binnen Acts lopen welliswaar op maar van Act tot Act is het opeens een verdubbeling van mob HP en damage. Mijn Wizard loopt tegen dat probleem aan en vele Demon Hunters ook.
Jealous much? Hij streamed zijn matches en hij en een paar anderen waren behoorlijk ver in Inferno voor hardcore characters. Een grote groep mensen vond dat leuk en gezellig om naar te kijken. Ik vond het ook leuk om eens te kijken naar hoe hij speelt. Gister ook gekeken naar iemand hier die in Act 3 wizard speelt, erg leuk om te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

[...]

Ik dacht dat ie wel een 2de scherm of computer had.. ach ja pech voor hem. Snel genoeg lvl 60 nu hij alle tricks weets.

[ Voor 42% gewijzigd door junglebeast op 02-06-2012 02:26 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:25:
[...]

Act 2 normal mobs zijn vergelijkbaar met de Act 1 elite mobs. Je merkt dat alle units instantly sterker zijn geworden. Ik liep vrij eenvoudig door Act 1 heen op een gegeven moment en de eerste de beste groep bugs in de canyon hadden mij instant dood. Moeilijkheidsniveau's binnen Acts lopen welliswaar op maar van Act tot Act is het opeens een verdubbeling van mob HP en damage. Mijn Wizard loopt tegen dat probleem aan en vele Demon Hunters ook.
Ik wist wel dat jij wist dat je het wist en het hem kon laten weten zodat hij het ook weet.
NPI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

junglebeast schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:26:

Ik dacht dat ie wel een 2de scherm of computer had.. ach ja pech voor hem. Snel genoeg lvl 60 nu hij alle tricks weets.
Laptop gebruikte hij maar z'n connection was een tikkeltje fucked waardoor hij moest alt-tabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241373

lol @ Kungen
178 Hours Played en nog steeds Warden/Butcher runs aan het doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:28:
[...]

Laptop gebruikte hij maar z'n connection was een tikkeltje fucked waardoor hij moest alt-tabben.
Je kan toch gewoon je Tp naar een safe zone nemen, of ben ik nou josti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:29:
Je kan toch gewoon je Tp naar een safe zone nemen, of ben ik nou josti?
Je kan gewoon op escape drukken en het spel is gepauzeerd. Dat was hij kennelijk vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 01:15
[...]

True dat, maar dat maakt ook geen drol uit met 120k dps.. lol

Vriend van me speelt DH en die heeft die elites in inferno pony level in 10 tentakel shots liggen, slaat echt nergens op. Gewoon een super slow 2 handed boog nemen, wat crit gear en +crit damage en je ownt echt letterlijk ALLES. En mijn Wizard met toch nog 49k Damage heeft het er maar moeilijk mee :-(

[ Voor 13% gewijzigd door no00waa op 02-06-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
no00waa schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:30:
[...]

True dat, maar dat maakt ook geen drol uit met 120k dps.. lol

Vriend van me speelt DH en die heeft die elites in inferno pony level in 10 tentakel shots liggen, slaat echt nergens op. Gewoon een super slow 2 handed boog nemen, wat crit gear en +crit damage en je ownt echt letterlijk ALLES. En mijn Wizard met toch nog 49k DPS heeft het er maar moeilijk mee :-(
Kan je geen justificatie geven in wat je zegt behalve dat ik het over een week of 2 (when icba to play Hell and beyond) je mss gelijk kan geven.
Vooralsnog net NM afgemaakt (maar dat zegt schijnbaar kak) met mad rushes in kamers.
Ik moet de "curve" nog tegenkomen. (*edit* 52 DH)
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:30:
[...]

Je kan gewoon op escape drukken en het spel is gepauzeerd. Dat was hij kennelijk vergeten :+
Kijk, weer wat geleerd (maar neem wel de TP (for my bunghole)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:55

Rem

Oooooh yeah!

Belial inferno down, op de 6e try met 5 stacks nephalem.
Gelijk alle achievements binnen geharkt voor het niet geraakt worden door al zijn abilities. (3 stuks ofzo).

FUCK YEAH!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 18:15
bed tijd, server down in 15min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

[...]

nee alleen glas cannon build werkt de rest is leuk op papier maar in inferno heb je als DH geen drol aan armor/vitality/resistances echt NIETS het is DPS en DPS en nogeens DPS crit chance/crit damage en dexterity wat je wil hebben.

ik had 40k health en 400+ res all en 2600+ armor en ik ging achter elkaar dood kreeg echt geen enkele elite dood normale mobs wel maar dat was het dan ook wel met mijn 12k DPS

glas connon gegaan en bam achter elkaar legde ik ze neer en butcher is me ook gelukt 8) solo op inferno dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:35
Vanavond onaangebroken Inferno Act 1 begonnen en afgerond. Verassend genoeg viel het allemaal mee. Dit met een DH. Ter vergelijking, met mijn Monk kon ik nauwelijks langs de eerste elite buiten Tristram en vaak niet eens langs een groep non-elites omdat je hoe dan ook in een paar hits dood bent. Met mijn DH was geen enkele non-elite een probleem,Elemental Arrow met Frost rune en elke vijand neer in 1-2 hits. Ik heb vrijwel 75% van mijn playthrough met 5 stacks Magic Find bonus kunnen spelen, ook The Butcher kunnen verslaan na iets van 9-10 pogingen. Die dropte helaas dan wel een level 50 rare, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

battlenet down net tijdens wat AH handelingen met veel gold hopelijk gaat het goed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Weet iemand of er ergens een site is met maximaal haalbare stats op items?
Wat is bijv max dexterity op een broek @ lvl 60 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:29
Wat een faal launch zeg, echt niet van blizzard verwacht, dag 2172847 dat alles voor geen meter loopt :')

Ach, weer een update, hopelijk verhelpen ze nu wel eens iets :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

ES335 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 03:03:
Vanavond onaangebroken Inferno Act 1 begonnen en afgerond. Verassend genoeg viel het allemaal mee. Dit met een DH. Ter vergelijking, met mijn Monk kon ik nauwelijks langs de eerste elite buiten Tristram en vaak niet eens langs een groep non-elites omdat je hoe dan ook in een paar hits dood bent. Met mijn DH was geen enkele non-elite een probleem,Elemental Arrow met Frost rune en elke vijand neer in 1-2 hits. Ik heb vrijwel 75% van mijn playthrough met 5 stacks Magic Find bonus kunnen spelen, ook The Butcher kunnen verslaan na iets van 9-10 pogingen. Die dropte helaas dan wel een level 50 rare, tja...
Same here (nouja, ben nog net niet bij de butcher, die lijkt me wel lastig, maar goed). Normale mobs is hetzelfde als op normal... schiet schiet stap schiet schiet, dood. Elites zijn wel erg lastig als ze snel zijn. Langzame elites geen enkel probleem. Valt me tot nu toe ook reuze mee. Ik gebruik trouwens die andere rune voor de elemental arrow, shadow tendrils oid. Doet imho toch meer damage. Vraag me af hoe het is als ik een echt goede boog vind, want ik heb nu iets van een 750 dmg boog, maar op de AH zie ik zat 1000+ bogen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 02-06-2012 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:06
Ook erg handig weer een update... handig voor diegene onder ons die onregelmatig werken :(

En ook handig dat ik steeds in crap games kom... steeds iedereen die game verlaat... kan geen games vinden met full party... vrienden van me zijn geen gamers :@

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
servers doen het inmiddels weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 446736

ES335 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 03:03:
Ik las dat het verschil in difficulty tussen de acts wel heel erg groot is, en dat act 1 eigenlijk nog een beetje hell is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Volgens mij is hij nu een Monk begonnen... vraag me af waarom hij niet met barbarian doorgaat, nu moet ie ook opnieuw de class gaan leren. Het is trouwens wel gegaan zoals iedereen al dacht; niet in een gevecht maar door iets stoms als lag, of in dit geval niet op pauze hebben staan terwijl je denkt van wel...

Misschien is hij er nu ook achter dat Monk veel sterker is (standaard aanval een aoe met -20% damage voor 3sec, -25% damage voor 2,5sec, -20% attack speed voor 3sec) samen met bijna volledige immunity voor 15 sec met in totaal ~17 sec cooldown (4sec blind -> 4 sec serenity ->7sec sanctuary met -15% cooldown passive). Gooi daar mystic ally en een mantra bij (15% dodge/20% armor of 310 healing/20% resistances) en je hebt iets dat bijna niet meer neer kan gaan.
Maar we zullen het de komende dagen wel zien, denk dat met al het geld dat hij heeft er geen probleem is om normal/nm door te rennen en binnen een dag of 5 weer Inferno te farmen.

[ Voor 59% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 13:41
Aw m'n lvl 45 hardcore wiz is zojuist gestorven. Was lekker aan het killen met een groep in ACT2 nightmare toen gingen we de forgotten ruins in. Daar liepen van die vage beesten met lange poten (elite) welke froze + fire pools deden dus ik werd frozen en kreeg meteen een fire pool onder mijn voeten terwijl ik ook nog eens door de hele groep werd gemept waardoor mijn 14k hp binnen 3 seconden bijna leeg was, ff snel potion maar 1 seconden daarna kwam de fatale slag :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

Ouch. Bummer man.

[ Voor 5% gewijzigd door D-rez op 02-06-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:12:
[...]

Volgens mij is hij nu een Monk begonnen... vraag me af waarom hij niet met barbarian doorgaat, nu moet ie ook opnieuw de class gaan leren. Het is trouwens wel gegaan zoals iedereen al dacht; niet in een gevecht maar door iets stoms als lag, of in dit geval niet op pauze hebben staan terwijl je denkt van wel...

Misschien is hij er nu ook achter dat Monk veel sterker is (standaard aanval een aoe met -20% damage voor 3sec, -25% damage voor 2,5sec, -20% attack speed voor 3sec) samen met bijna volledige immunity voor 15 sec met in totaal ~17 sec cooldown (4sec blind -> 4 sec serenity ->7sec sanctuary met -15% cooldown passive). Gooi daar mystic ally en een mantra bij (15% dodge/20% armor of 310 healing/20% resistances) en je hebt iets dat bijna niet meer neer kan gaan.
Maar we zullen het de komende dagen wel zien, denk dat met al het geld dat hij heeft er geen probleem is om normal/nm door te rennen en binnen een dag of 5 weer Inferno te farmen.
Volledige immunity voor 15 seconde? Wat heb ik gemist? Zal het zo is gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-06 10:22

Mikromanic

Onder de titel

Snip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 12:00 ]

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:42
Op mijn mid 2009 Macbook Pro moet ik onder OS X op de laagste resolutie spelen met alles op low en dan haal ik alsnog maar 10/15 fps in Act 3. Puur om even te proberen zonet Diablo geinstalleerd op een Windows partitie en nu haal ik op native resolutie en alles op high 30+ fps. Ik wist vantevoren wel dat er 'wat' verbetering zou zijn, maar zoveel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
ormagon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Volledige immunity voor 15 seconde? Wat heb ik gemist? Zal het zo is gaan proberen.
Bijna ;)

Blind is alleen degene in range maar daar zitten toch de meeste tegenstanders (en elites weliswaar enkel 30% miss, maar met 30+ dodge en 30+ block is dat best veel).
Sanctuary is een soort beschermd gebied waar niks doorheen kan, dus wederom kan melee je vrijwel niks doen (behalve die enkele irritante elite met iets als mortar ofzo, maar scheelt toch een hoop als je de rest niet met je HP hoeft te tanken). Sanctuary is niet al te nuttig, aangezien je de mobs ook niet/slecht kan raken, maar is er vooral om tijd te winnen voor de andere cooldowns om weer verder te gaan en wat HP terug te krijgen, of om weg te vluchten (kun je bijvoorbeeld deur o.i.d. mee blokkeren, 7sec is genoeg voor teleport).

Met je Earth Mystic Ally erbij (taunt, dus kan die ook tanken) wordt het wel erg makkelijk jezelf in leven te houden. Gaat het enkel nog om je eigen uithoudingsvermogen want met zo'n tanky setup duurt het even voordat iets neer gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-06 17:23
Knip

[ Voor 108% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 12:00 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271736

Zit nu met mijn Barbarian op inferno, maar ik word er niet vrolijk van :P

42k hp / 4500 dps aan de lage kant? Al kan het niet echt aan m'n dps leggen want ik word gewoon ge 2 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit ik op m'n laptop, werkt de AH. Ik switch naar m'n desktop en een minuut later is de AH offline. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 13:04
na wat rommelen met skills toch weer terug gegaan naar vision quest spec op mn WD.
Merk dat deze in combinatie met dire bats en mana leech spiders veruit de hoogste burst dps heeft.
het is wel even wennen en je moet vrij actief spelen omdat je constant je skills op CD moet houden.
maar ik wals op deze manier NM act 3 nog wel even door :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Bijna ;)

Blind is alleen degene in range maar daar zitten toch de meeste tegenstanders (en elites weliswaar enkel 30% miss, maar met 30+ dodge en 30+ block is dat best veel).
Sanctuary is een soort beschermd gebied waar niks doorheen kan, dus wederom kan melee je vrijwel niks doen (behalve die enkele irritante elite met iets als mortar ofzo, maar scheelt toch een hoop als je de rest niet met je HP hoeft te tanken). Sanctuary is niet al te nuttig, aangezien je de mobs ook niet/slecht kan raken, maar is er vooral om tijd te winnen voor de andere cooldowns om weer verder te gaan en wat HP terug te krijgen, of om weg te vluchten (kun je bijvoorbeeld deur o.i.d. mee blokkeren, 7sec is genoeg voor teleport).

Met je Earth Mystic Ally erbij (taunt, dus kan die ook tanken) wordt het wel erg makkelijk jezelf in leven te houden. Gaat het enkel nog om je eigen uithoudingsvermogen want met zo'n tanky setup duurt het even voordat iets neer gaat.
En dan vindt je mobs met 1.500.000 hp... die gaan niet dood.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jezus wat is Belial annoying. Of nouja, Belial... die mobs zijn zo annoying. Als Wizard heb je veel te weinig ruimte om fatsoenlijk te kunnen kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:49:
Jezus wat is Belial annoying. Of nouja, Belial... die mobs zijn zo annoying. Als Wizard heb je veel te weinig ruimte om fatsoenlijk te kunnen kiten.
Idd, belial zelf is niet zo'n probleem maar die afgrijselijke onzichtbare mobs zijn heel vervelend.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53
Anoniem: 271736 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:28:
Zit nu met mijn Barbarian op inferno, maar ik word er niet vrolijk van :P

42k hp / 4500 dps aan de lage kant? Al kan het niet echt aan m'n dps leggen want ik word gewoon ge 2 shot.
Ik zit sinds gisteravond met mijn Barb in inferno, maar heb toch 3maal jouw DPS.
Moet overigens nog wel daadwerkelijk beginnen aan Act1.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bospa01 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Ik zit sinds gisteravond met mijn Barb in inferno, maar heb toch 3maal jouw DPS.
Moet overigens nog wel daadwerkelijk beginnen aan Act1.
Gebruik je een 2hander of 1h/shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Anoniem: 271736 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Gebruik je een 2hander of 1h/shield?
Momenteel 2H, totdat ik genoeg gegrind hebt voor een >800DPS 1H.
Hoewel hell faceroll was met de 2H verwacht ik niet dat ik hiermee ver ga komen in Inferno maar ga het sowieso proberen tm SK.

Het is in ieder geval wel veel leuker dan met 1h >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xenomorphh schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:55:
[...]

Idd, belial zelf is niet zo'n probleem maar die afgrijselijke onzichtbare mobs zijn heel vervelend.
Idd. Ik krijg nu alle mobs dood die in het begin komen zonder zelf damage te krijgen (Full DPS en Archon) maar daarna wordt het annoying. Archon op cooldown en je moet alsnog flink kiten.
En die templar heb je natuurlijk geen zak aan, nutteloos figuur kan niks voor je tanken.

En wat nog het ergste is aan dit spel. Wil je even de AH checken (die godverdomme offline is), mag je weer dat hele klote stuk opnieuw doen met al die mobs.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:46:
[...]

En dan vindt je mobs met 1.500.000 hp... die gaan niet dood.
Hoezo niet? Beetje fatsoenlijke tank-monk heeft 1000+ dex (dus +1000% damage). Gooi daar een leuke 800-900DPS 1-hander bij en je zit al op 9000DPS met een 110% damage aoe. Heb je max 2min nodig, en dan heb je ze allemaal te pakken dankzij dat het aoe is en reken ik de mystic ally (single target nog eens +40% weapondamage) niet mee.
Afhankelijk van hoe soepel het loopt kun je dan ook nog naar dw/2h gaan en/of je defensive mantra vervangen door iets meer offensief, aangezien je in principe maar paar seconden kwetsbaar bent.

Ondertussen net ACTI solo eens over gedaan als speedrun. Onder andere achievements gelijk gepakt voor Gatecrasher (eerste zombie golf binnen 15sec neermeppen), Spirited away (150 kills als monk zonder dat je max spirit bereikt), short reign (skeleton king <20sec), cursed captives (alle spirits binnen 120sec bevrijden) en dus no time to rest (actI binnen 1 uur).

[ Voor 9% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:18
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:49:
frostnova met reduced cooldown, blink met fracture en force armor en je kunt eeuwig rondrennen :P
hydra (liefst venom, als t nog niet lukt frost) en blizzard maken t nog makkelijker. diamond skin kan er dan ook nog bij, of familiar of magic weapon. archon zou ik achterwege laten, is leuk in hell enzo maar no further :(
missile of die blauwe bollen als primary voor 3rd phase overhouden. met 20k health en 20k damage moet t wel lukken (gegeven genoeg pogingen :P)

[ Voor 10% gewijzigd door zzattack op 02-06-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zal dat wel eens proberen. Het duurt gelukkig maar een uur voordat de cooldown van Archon voorbij is....

Edit: Dan ben ik dus zeker beter af met Archon, die setup werkt voor geen meter. Dat Archon voorbij hell niet nuttig is slaat ook nergens op.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08-2024
Error 3007, eruit gepleurd en nu hang ik weer op die hero list
GRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:24:
[...]

Ik niks, maar vind het wel cool dat het hem geen ruk interesseert (aan de buitenkant dan)
Ja ik heb ook op het Kungen filmpje geklikt, kon het niet laten. Maar verwachte dat het een jankerd was omdat zijn popje dood was.

Lichtelijke kudos naar iemand die teveel tijd heeft en Interwebz famous is.
Echt medelijden hoef je ook niet te hebben want die gast heeft binnen no time weer een lvl 60 char met goede gear.
Kijk zo nu en dan z'n stream, best leuk als 'ie een beetje progressie maakt. Maar uren kijken naar iemand die goblins aan het farmen is is niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Laatst online: 24-01 20:51
Zo nu en dan zie ik op AH wel is opzich goede items alleen dan hebben ze geen sockets, zijn sockets een must have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:40:
Zo nu en dan zie ik op AH wel is opzich goede items alleen dan hebben ze geen sockets, zijn sockets een must have?
Upgrade is upgrade, als je verwacht het item lang te gebruiken dan zou ik het er niet om laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:40:
Dat kan je zelf toch wel bedenken? Zijn de items beter dan de alternatieven met socket? Je kan zelf uitrekenen hoeveel een socket op kan leveren dus je hoeft enkel de zeer simplistische rekensom te maken en je weet direct of dat item zonder sockets beter is dan dat item met sockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Bijna ;)

Dat is wel een hele slechte skill setup. Geen Spirit regen. Also Earth Ally als een paar seconden immunity rekenen? De taunt is single target. Niet echt dus. Als je overigens in Sanctuary staat kan melee je nog wel raken (als je tenminste hen ook wilt raken, anders moet je er achterin staan wachten). Ze kunnen er niet doorheen lopen, wel erin slaan. Ik gebruik Sanctuary eigenlijk alleen maar als ik met m'n vriendin's Wizard samenspeel, zodat zij in Sanctuary kan healen en ongestoord d'r gang kan gaan zonder dat knockback, chainers en molten iets kunnen doen.

Voor de rest ben je heel afhankelijk van Spirit regen als Monk. Met de juiste passives heal je als je Spirit gebruikt. In dat geval wordt Spirit regen = Health regen. Na jouw combo zit je zonder Spirit en heb je behalve melee ook geen enkele manier om dat weer terug te krijgen. Ook Blind is een veel situaties slecht, Elites met Chain, Mortar, Molten, Shielding etc. geven daar geen zier om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Hmmm net ff een major league fuckup bij de auction house. Kennelijk is de maximale tijd van een AH-item van 2 dagen naar 1.5 dag gegaan. Ik was dus aan het shoppen voor mijn char en kwam echt een enorm goed item tegen, maar stond er dus wel al een halve dag op (volgens mij). Dus tja, toch even kijken of ik geen fout had gemaakt etc, en hij zal toch niet meteen weg zijn als hij er al een halve dag opstaat... En toen was hij dus weg... want in werkelijkheid stond hij er 1 minuut op ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Anoniem: 420148 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Dat is wel een hele slechte skill setup. Geen Spirit regen. Also Earth Ally als een paar seconden immunity rekenen? De taunt is single target. Niet echt dus. Als je overigens in Sanctuary staat kan melee je nog wel raken (als je tenminste hen ook wilt raken, anders moet je er achterin staan wachten). Ze kunnen er niet doorheen lopen, wel erin slaan. Ik gebruik Sanctuary eigenlijk alleen maar als ik met m'n vriendin's Wizard samenspeel, zodat zij in Sanctuary kan healen en ongestoord d'r gang kan gaan zonder dat knockback, chainers en molten iets kunnen doen.

Voor de rest ben je heel afhankelijk van Spirit regen als Monk. Met de juiste passives heal je als je Spirit gebruikt. In dat geval wordt Spirit regen = Health regen. Na jouw combo zit je zonder Spirit en heb je behalve melee ook geen enkele manier om dat weer terug te krijgen. Ook Blind is een veel situaties slecht, Elites met Chain, Mortar, Molten, Shielding etc. geven daar geen zier om.
Sorry hoor, maar het zijn 3 defensieve skills, 1 ally en 1 manta. Dus gewoon 1 over voor spirit generator. Er zijn alleen discussies over Deadly Reach met Keen Eye (+50% armor) waarbij je midden in Sanctuary gewoon aan kan vallen vs Crippling Wave (-20% AS debuff, -20% damage debuff) welke niet bruikbaar is tijdens Sanctuary maar hogere DPS heeft vanwege AoE. Vandaar dat ik die niet noem.

Bovendien, spirit regen = health regen: enkel nodig als je hp te laag is en je met damage converted to life/gain life/health regen/pots etc. het niet bij kan houden.

En dat blind niet overal werkt; prima. Al het andere dat rondloopt werkt het wel op, dus richt je je gewoon eerst op die elite en laat je het kleine spul voor wat het is.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

M_V schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:01:
Hmmm net ff een major league fuckup bij de auction house. Kennelijk is de maximale tijd van een AH-item van 2 dagen naar 1.5 dag gegaan. Ik was dus aan het shoppen voor mijn char en kwam echt een enorm goed item tegen, maar stond er dus wel al een halve dag op (volgens mij). Dus tja, toch even kijken of ik geen fout had gemaakt etc, en hij zal toch niet meteen weg zijn als hij er al een halve dag opstaat... En toen was hij dus weg... want in werkelijkheid stond hij er 1 minuut op ofzo :)
Zou het item dan niet gewoon verkocht zijn? ;)

[ Voor 85% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 13:04
M_V schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:01:
de AH is sowieso fcked up op het moment. Kan er niks vanaf halen en krijg allemaal error codes die ik nog nooit gezien heb |:(

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

CptChaos schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:06:
[...]
Zou het item dan niet gewoon verkocht zijn? ;)
Tuurlijk, het was ook MIJN fuckup, door te denken dat het een item was dat er al een halve dag opstond, terwijl hij er in werkelijkheid 1 minuut opstond en een steal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Ik wil wat nieuwe items kopen voor mijn Barbarian, speel nu net op Nightmare.

Waar moet ik vooral op letten. Vitality, Strength, beiden? Of toch Resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:59
Bartjeuhz schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:06:
[...]

de AH is sowieso fcked up op het moment. Kan er niks vanaf halen en krijg allemaal error codes die ik nog nooit gezien heb |:(
Ik krijg ook alleen maar errors, gold is nu weg maar heb geen items |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Anoniem: 216320 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:14:
Ik wil wat nieuwe items kopen voor mijn Barbarian, speel nu net op Nightmare.

Waar moet ik vooral op letten. Vitality, Strength, beiden? Of toch Resistance?
Resistance heb je nog niet echt nodig op Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Als je nog nooit Hardcore hebt gespeeld wil ik dit toch zeker aanraden. Het spel wordt er ineens veel spannender door. Je krijgt ook meteen veel meer voldoening en de mensen die je in public games tegenkomt zijn naar mijn mening ook veel vriendelijker en er wordt op z'n minste toch al eens iets gezegd op chat.

Nadeel.. dood is dood... zonet met DH verloren: Died by: Wall of Flame ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maar je gaat Hardcore Inferno nooit clearen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Laatst online: 27-10-2024
Als Blizzard het spel minder schokkerig maakt (die fix van MPQ files op USB stick zetten helpt ook niet echt) en m'n verbinding stabieler zou zijn, zou ik hardcore wel proberen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:20:
Maar je gaat Hardcore Inferno nooit clearen lijkt me...
Tuurlijk wel. Alleen je gaat het pas doen als je gear goed genoeg is, vanwege het enorme risico als je dood gaat. Dat is juist het mooie; je krijgt maar 1 kans. Dus je zult niet diablo rushen en daarna even actIV farmen, maar je zult in elke act farmen en langzaam stapjes maken.

Er is niet voor niets nog niemand het HC heeft gehaald, zelfs niet met de exploits van het begin.

[ Voor 10% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

DeepR schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:24:
Als Blizzard het spel minder schokkerig maakt (die fix van MPQ files op USB stick zetten helpt ook niet echt) en m'n verbinding stabieler zou zijn, zou ik hardcore wel proberen ja...
'k Heb 'm maar op een RAM-disk gezet. Werkt perfect.

Gem/dyes werken ook weer op de AH trouwens.
/Edit: nou ja, half dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Feanathiel op 02-06-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Ligt het aan mij, of is de DH class vele malen populairder dan de anderen? Afgelopen paar dagen (voor zover ik kon spelen :+) speel ik bijna altijd met minstens één andere DH in het team, zonet zelfs twee anderen. Tweede populairste lijkt wizard te zijn. En dat terwijl ik in dit topic vooral veel mensen hoor praten over barbarians, die ik al een tijd niet meer gezien heb.

Ik zou het niet erg vinden als Blizzard hier statistieken over uitbrengt, of zelfs een pagina met 'live' stats uitbrengt; aantal actieve spelers, hoeveelheid gold in omloop, percentage spelers / characters per difficulty level, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:26
Zit nu ACT 1 hell, maar ik krijg de skeleton king maar niet neer... 13k HP 3.3k DPS te weinig zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:43
frye schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:31:
Zit nu ACT 1 hell, maar ik krijg de skeleton king maar niet neer... 13k HP 3.3k DPS te weinig zeker?
Vooral die hp. en afhankelijk van wat je speelt is ook je dps redelijk weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:27:
Tuurlijk wel. Alleen je gaat het pas doen als je gear goed genoeg is, vanwege het enorme risico als je dood gaat. Dat is juist het mooie; je krijgt maar 1 kans. Dus je zult niet diablo rushen en daarna even actIV farmen, maar je zult in elke act farmen en langzaam stapjes maken.

Er is niet voor niets nog niemand het HC heeft gehaald, zelfs niet met de exploits van het begin.
Ik betwijfel het :) Als je iets van een immune hellish fast teleporter tegenkomt ben je dood voordat je ook maar ziet dat er een beest zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Laatst online: 08-06 01:15
Waar kan je nou het beste farmen in inferno ? 5 neph --> butcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hm, ik dacht ik maak wel even een nieuwe character voor wat speel variatie maar... je kunt geen items van char x naar char y sturen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:12:
Hm, ik dacht ik maak wel even een nieuwe character voor wat speel variatie maar... je kunt geen items van char x naar char y sturen of wel?
Via de stash gewoon, maar niet van Hardcore <> Softcore

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Ja hoor is geen enkel probleem via de stash.

Wat niet kan is van HC <--> SC

en je moet ff letten op het level van de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:12:
Gedeelde stack op op Normal en Hardcore waar tussen Normal en Hardcore ze wel verschillend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:18
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:27:
Zal dat wel eens proberen. Het duurt gelukkig maar een uur voordat de cooldown van Archon voorbij is....

Edit: Dan ben ik dus zeker beter af met Archon, die setup werkt voor geen meter. Dat Archon voorbij hell niet nuttig is slaat ook nergens op.
archon kan een goed begin opleveren maar de echte damage zal toch op een andere manier gedaan worden. als je wilt kunnen rondrennen zijn mirror image (of teleport + fracture) en frostnova hardstikke handig. ik heb stage 1 gecleared door enkel damage te doen met blizzard en venom, geen primary gebruikt dus, zonder gehit te worden. ik had als passives cooldown reducement (evocation?), glass canon en illusionist
stage 2 is moeilijker maar met force armor goed te doen, wel iets meer opschieten met die draken en als je de kans hebt een primary op belial gebruiken. stukken makkelijker met een 1-hand dan met een 2-hand imho.
edit: had zelfs wel redelijke gear, 35k health / 28k dmg (1-hand+source), 60% dmg reduce (met energy armor aan, anders 40% ofzo) en 1 op 5 dodge kans (handig in stage 3)

[ Voor 7% gewijzigd door zzattack op 02-06-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Slamdance schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:14:
Ja hoor is geen enkel probleem via de stash.

Wat niet kan is van HC <--> SC

en je moet ff letten op het level van de items.
Oh, is dat zo. Ik zag mensen praten over nieuwe chars maken voor meer stash ruimte dus ik ging er vanuit dat stash per char was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Nee die mensen mikken gewoon de inventory van de extra chars vol via de stash.

Is toch weer 60 vierkantjes aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Welke class. Wat voor build.

Als hij je oneshot moet je meer HP stacken.

Maar als je het goed raakt hij je niet eens want je ziet wanneer hij z'n ability doet.

De adds moet je AoEn en die laten ook health globes achter.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 12:01
Hm volgensmij heb ik hem gisteravond op Hell neergehaald met 15k HP en 3.1k DPS... Zoals anderen al vroegen idd, wat is je class, build, etc? Hij is heel voorspelbaar in alles wat ie doet, dus als je goed oplet is damage heel goed te vermijden :) Ik speel wizard en had Diamond Skin voor bescherming (duh), Arcance Orb voor AoE damage + venom hydra om die gesummonde skeletjes constant snel neer te halen... Ging vrij snel zo :)

Vond kort daarna trouwens een one-hand wand met 236dps >:) Doe nu dus 5.3k DPS, nice! Ik scheur de gewone mobs echt helemaal uit elkaar. Champions en elites zijn nogsteeds een ander verhaal... :9

Edit: Vanaf de Halls of Agony beginnen de mobs trouwens echt hardere damage te doen voor mijn gevoel... pfff...

[ Voor 6% gewijzigd door pixeled op 02-06-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Net Nightmare uitgespeeld op m'n Wizard. Wil ik ff m'n weapon upgraden, doet de AH 't niet :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:19
Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:07:
[...]

Hoezo niet? Beetje fatsoenlijke tank-monk heeft 1000+ dex (dus +1000% damage). Gooi daar een leuke 800-900DPS 1-hander bij en je zit al op 9000DPS met een 110% damage aoe. Heb je max 2min nodig, en dan heb je ze allemaal te pakken dankzij dat het aoe is en reken ik de mystic ally (single target nog eens +40% weapondamage) niet mee.
Afhankelijk van hoe soepel het loopt kun je dan ook nog naar dw/2h gaan en/of je defensive mantra vervangen door iets meer offensief, aangezien je in principe maar paar seconden kwetsbaar bent.

Ondertussen net ACTI solo eens over gedaan als speedrun. Onder andere achievements gelijk gepakt voor Gatecrasher (eerste zombie golf binnen 15sec neermeppen), Spirited away (150 kills als monk zonder dat je max spirit bereikt), short reign (skeleton king <20sec), cursed captives (alle spirits binnen 120sec bevrijden) en dus no time to rest (actI binnen 1 uur).
Probleem is dat je niet zo gauw een 800 - 900 DPS 1H vind die ook nog eens een goede Life on Hit of Life Steal heeft (zelfs niet op AH daar kost een upgrade naar 720 DPS 20 miljoen). Dual Wield of met een 2H is volgens mij bijna onmogelijk vanaf Act II.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Heb een beetje hulp nodig.. Ik was bezig met mijn witchdoctor te upgraden naar een goede level 60 build om de maximale damage eruit te halen.. mijn gear begint nu aardig goed te worden. Heb 275 all resistance 17k damage en 32k health.. maar ik heb een goede build kwa skills nodig.. zodat ik hell eindelijk eens uit kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 04-06 21:09
Ik ga vanmiddag solo Diablo inferno pogingen doen en ben dat aan het streamen. Mocht je me willen helpen en/of aanmoedigen tune dan in op http://nl.twitch.tv/proxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myrdreon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:27:
[...]

Hoe ga je in godsnaam de gear krijgen die je nodig hebt om verder te komen in de acts zonder de AH te gebruiken? Ik heb nu (met vrij veel gekochte gear) ~700 resistance to all maar kan nog steeds niet in de buurt komen van Act II. Ik doe veel te weinig dps daarvoor maar de wapens met +700 dps droppen niet in Act I, dus hoe ga je dan in godsnaam (solo!) naar act II? Dat je een groepje neemt en elkaar aanvult is al heel anders dan solo.

Mocht er iemand een barb/monk hebben en solo hardcore Inferno uitspelen dan ben je een fucking held.

Vind iemand anders het ook vervelend dat je in de AH wapens qua dps niet kan vergelijken? Ik _moet_ meer hp hebben, dat kan mooi op wapens want die hebben geen resist (tenzij shield) maar ik weet niet hoeveel dps het uitmaakt als ik een wapen heb met 14% attack speed (die ik nu 2x heb) of een wapen zonder attack speed en meer dexterity en vitallity. En je kan het ook niet proberen want die dingen kosten 400.000 gold.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmmm, vandaag voor het eerst eens een wapen gekocht in de auction house. Verdubbelde meteen mijn DPS van 1100 naar 2200. Ik weet niet zo goed wat ik nu van die auction house vind...

Aan de ene kant: yay, fijn. Doe meer damage!
Aan de andere kant: het geeft 0,0 voldoening. Ik betaal X, en krijg een wapen waarmee het spel opeens wel een heel stuk makkelijker gaat.

Ik snap best dat mensen het auction house willen gebruiken. Prima, moeten ze zelf weten :-)
Maar het haalt voor mij het plezier uit een game die draait om het vinden van steeds betere loot.

True, het gebruik van de AH is optioneel. Maar wat is nu nog leuk aan het farmen en het hopen op een super wapen/item dat misschien niemand anders heeft als het ook gewoon instantly gekocht kan worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Sssquirrel op 02-06-2012 14:48 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Mocht er iemand een barb/monk hebben en solo Inferno uitspelen dan ben je een fucking held.
Met of zonder AH? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat het over hardcore ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 12:01
Op Inferno maakt dat volgens mij weinig uit... Op dat niveau farm je of voor goede item drops, of voor gold om goede items op de AH te kunnen kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Sssquirrel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:47:
Hmmm, vandaag voor het eerst eens een wapen gekocht in de auction house. Verdubbelde meteen mijn DPS van 1100 naar 2200. Ik weet niet zo goed wat ik nu van die auction house vind...

Aan de ene kant: yay, fijn. Doe meer damage!
Aan de andere kant: het geeft 0,0 voldoening. Ik betaal X, en krijg een wapen waarmee het spel opeens wel een heel stuk makkelijker gaat.

Ik snap best dat mensen het auction house willen gebruiken. Prima, moeten ze zelf weten :-)
Maar het haalt voor mij het plezier uit een game die draait om het vinden van steeds betere loot.

True, het gebruik van de AH is optioneel. Maar wat is nu nog leuk aan het farmen en het hopen op een super wapen/item dat misschien niemand anders heeft als het ook gewoon instantly gekocht kan worden?
dat is inderdaad het "probleem" met het spel, op lage levels en difficulties kan je best doorkomen zonder AH. Eenmaal op Hell en Inferno waar ik nu ben aangekomen is het echt niet te doen. Je moet wel aan de AH want anders doe je geen stap vooruit. Dan nog, de gear die je opeens nodig hebt op Inferno kost gelijk miljoenen, dit terwijl ik tot en met Hell nog nooit meer dan 120k heb uitgegeven aan een item op AH.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat het over hardcore ging.
Verandert niets aan de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik doe iets verkeerd met mijn wizard. Elke frigging keer dat ik een inferno game join van iemand anders word het tig keer moeilijker.

1. Je verliest je follower met 75.000 hp
2. De monsters krijgen 2 keer zoveel HP en doen veel meer schade.
3. Je kunt niet meer constant wegrennen en blizzards casten aangezien de rest af en toe stilstaat op een plek om te vechten. Dus word je vaker geraakt door 1hitdeath mortars. Dan kun je wel meer HP nemen, maar dan doe je nog minder schade tegen mobs met 2 keer zoveel HP

Vroeger zat er altijd wel een voordeel voor teamgames. Maar ik zie ze nu niet met mijn wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jawel. Op hardcore kan je geen AH gebruiken.

@hierboven. Toen je net mijn game joinde gingen grote mobs van 950.000 hp naar ~1.700.000 en meer dmg ;( da's niet leuk voor een monk.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2012 15:05 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic