Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
Zoijar schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:29:
[...]

Ik denk dat de enige die het in zijn portemonnee gaat voelen jij bent vanwege juridische kosten en eventuele tripjes naar de VS. Ik ken dit verhaal wel van Hasbro en magic online; hele verzamelingen weg, maar nooit gehoord dat iemand het juridisch won.
Ik heb diverse familieleden die verschillende soorten functies als jurist / advocaat hebben die ik altijd kan raadplegen. Tevens is geld ook geen probleem. Energie heb ik er wel voor over. Heb dit al een keer eerder met Alternate gehad. Na een aangetekende brief met handtekening van een jurist en claim heb ik zonder te horen het volledige bedrag inclusief verzendkosten geretourneerd gekregen.

En Blizzard heeft in Nederland ook een vestiging in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Ben ik het niet mee eens, zoals hierboven beschreven dat noemen ze code of conduct.
Het is hun speeltuin, als jij de bloemetjes inmekaar gaat trappen dan mag je uit de tuin verdwijnen.
Dat zij de boel verk*tten en vertrappen dat moeten ze zelf weten.
Dat is geen goede vergelijking. Het is meer als het vertrappen van de bloemetjes om vervolgens ook uit de supermarkt twee straten verder worden geweerd omdat deze dezelfde eigenaar heeft als de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Speel monk op Hardcore, bijna bij Diablo. Eindelijk mn eerste legendary drop, een belt, dus krijg het warm.... is het mighty (=barbarian only). Rotstreek...

Straks maar op AH dumpen en dat het wat opbrengt om ander speelgoed te kopen, hopen dat er veel barbarian HC zijn vanwege o.a. kungen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06
uqrax schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:35:
[...]

Dat is geen goede vergelijking. Het is meer als het vertrappen van de bloemetjes om vervolgens ook uit de supermarkt twee straten verder worden geweerd omdat deze dezelfde eigenaar heeft als de tuin.
Het forum en het spel vallen onder dezelfde regels, dat jij het de supermarkt van 2 straten verderop noemt soit.
Je hebt geen eigendoms recht bij het kopen van (online) spellen maar de mogelijkheid om vriendelijk in de tuin te spelen.
Kan je dit niet, mag je vertrekken. Krom.. denk het niet.

Vrijheid van meningsuiting (in de tuin van een ander) is een illusie.
*edit* Bovenstaande vergelijking aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 01-06-2012 20:42 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:29:
[...]

Natuurlijk weet ik dat. Het is geen kwestie van geld, maar een kwestie van principe en een klein beetje ethiek. Als vele anderen ook eens actie zouden nemen, dan is het snel over met zulke bedrijven die denken boven de wet te staan. Hetgeen Blizzard geflikt heeft hoeft nooit in het "echte" bedrijfsleven te gebeuren, want dan zijn ze allang failliet gegaan of hebben een fikse financiële opdonder te pakken gehad.

Nou, ik denk niet dat iemand mijn password gebruteforced heeft. Het password is 16 tekens lang met allemaal willekeurige karakters die ik alleen voor dit account gebruik en alleen in mijn hoofd zit opgeslagen.

Dus omwille van een rage forumpost vinden ze het genoodzaakt om net voor het weekend lekker de clown uit te hangen en zeer kinderachtig lopen te treiteren. Ze hebben daar mensen bij de support zitten met een zeer hoog IQ. Jammer dat ik impliciet hun salaris heb betaald.
[...]
Ach, tegen de tijd dat je weer gebruik kan maken van je account zijn de problemen vast opgelost :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:34:
Ik heb diverse familieleden die verschillende soorten functies als jurist / advocaat hebben die ik altijd kan raadplegen. Tevens is geld ook geen probleem. Energie heb ik er wel voor over. Heb dit al een keer eerder met Alternate gehad. Na een aangetekende brief met handtekening van een jurist en claim heb ik zonder te horen het volledige bedrag inclusief verzendkosten geretourneerd gekregen.

En Blizzard heeft in Nederland ook een vestiging in Amsterdam.
Het kan ook avrechts werken. Hasbro uit het vorige voorbeeld weigerde nog verder te communiceren op het moment dat er iets over een jurist werd gezegd. Konden ze niets meer aan doen omdat de zaak dan naar legal ging en die communiceerden alleen via juristen. Terwijl als je gewoon rustig en normaal de zaak uitlegt er best een kans is dat het allemaal wel goed komt. Zodra je een jurist inschakeld is die optie er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
xCell schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:42:
[...]

Ach, tegen de tijd dat je weer gebruik kan maken van je account zijn de problemen vast opgelost :+
Haha, misschien wel. Ik heb totaal geen zin meer in D3. Ik was eruit gegooid op het moment van farmen met een valor buff van 5. Ik kwam er weer in, laadde het level en zag de rage op general chat. Dus ik alt+tabben om mijn rage ook even te uitten, in de vorm van een post. En ja hoor, nog geen vijf minuten later is mijn account suspended.

Ze kunnen blijkbaar wel bannen, maar geen problemen oplossen.
Dat is hoe ze problemen bij Blizzard oplossen. Geen sympathie whatsoever. Het lijkt de maffia wel.

Ik ga zo lekker een biertje pakken en in de tuin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
Zoijar schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:47:
[...]

Het kan ook avrechts werken. Hasbro uit het vorige voorbeeld weigerde nog verder te communiceren op het moment dat er iets over een jurist werd gezegd. Konden ze niets meer aan doen omdat de zaak dan naar legal ging en die communiceerden alleen via juristen. Terwijl als je gewoon rustig en normaal de zaak uitlegt er best een kans is dat het allemaal wel goed komt. Zodra je een jurist inschakeld is die optie er niet meer.
Bedankt voor de notificatie!

Goed om te horen, want dant weet ik waar ik aan toe ben. In plaats van informatie over het spel zelf op te zoeken, steek ik mijn energie dan wel in het opzoeken hoe ik deze zaak succesvol kan afronden.

Maar waarschijnlijk stellen ze alles tot het maximale uit, zoals alle grote bedrijven dat doen. Misschien over 10 jaar dat ik win. Maar dat is oké, want het hele process rapporteer ik en zet mijn bevindingen openbaar, zodat men weet wat voor bedrijf Blizzard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Pff waarom is deze game bij elke webshop zo'n beetje uitverkocht? Belachelijk ook dat blizzard voor de download 59 euro vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:49:

Ze kunnen blijkbaar wel bannen, maar geen problemen oplossen.
Dat is hoe ze problemen bij Blizzard oplossen. Geen sympathie whatsoever. Het lijkt de maffia wel.
Het verschil tussen de forum mods en de GM's ontgaat je totaal, als je dat niet begrijpt dan is het een non discussie.

p.s. nog gelezen wat ik zei over Nettiquette en een ban van je ISP?
Of was dat iets te dicht bij huis. (of te ver van je bed?)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Goed om te horen, want dant weet ik waar ik aan toe ben. In plaats van informatie over het spel zelf op te zoeken, steek ik mijn energie dan wel in het opzoeken hoe ik deze zaak succesvol kan afronden.

Maar waarschijnlijk stellen ze alles tot het maximale uit, zoals alle grote bedrijven dat doen. Misschien over 10 jaar dat ik win. Maar dat is oké, want het hele process rapporteer ik en zet mijn bevindingen openbaar, zodat men weet wat voor bedrijf Blizzard is.
Geen bier drinken aub ik amuseer me kostelijk over hoe jeje als een klein kind gedraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:28:
[...]

Klopt, maar komt vooralsnog naar mijn weten bij de chinese goldfarmers vandaan (iig uit mijn C1 tijd met L2)
Niemand anders zei kk. kk? ;)
In een mmorpg die ik jaren heb gespeelt typte iedereen zo (k = 1000, kk = 1000000, kkk = 1000000000), gewoontes verlies je niet als je van spel wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:40:
[...]

Het forum en het spel vallen onder dezelfde regels, dat jij het de supermarkt van 2 straten verderop noemt soit.
Je hebt geen eigendoms recht bij het kopen van (online) spellen maar de mogelijkheid om vriendelijk in de tuin te spelen.
Kan je dit niet, mag je vertrekken. Krom.. denk het niet.

Vrijheid van meningsuiting (in de tuin van een ander) is een illusie.
*edit* Bovenstaande vergelijking aangepast.
Vrijheid van meningsuiting is alleen een illusie wanneer die vrijheid niet verdedigd of afgedwongen wordt wanneer deze in het geding is.

Krom is het zeker ook, aangezien het hier niet enkel om simpelweg vriendelijk gedragen gaat maar het volgen van arbitrair opgestelde regels waarvan het niet volgen arbitraire gevolgen heeft voor andere diensten die toevallig aangeboden worden door een zelfde leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben opzoek naar een soort demo van Diablo. Ik heb gelezen dat er een serial code aanwezig is als je het spel koopt en deze volgens kan delen aan een vriend. Ik zou graag zo'n serial code willen hebben. Al was het eens om te testen of het werkt op mijn computer, daarna wil ik gerust de serial code terug geven met wachtwoord en gebruikersnaam.

Iemand die denk dat ik te vertrouwen ben, stuur dan een pm en we zullen verder overleggen op xfire of msn of ergens anders.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
Brummetje schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Geen bier drinken aub ik amuseer me kostelijk over hoe jeje als een klein kind gedraagt :)
Goed dat er mensen zoals jou zijn, die maar alles pikken wat er met hen gedaan wordt.
Hieraan kan men goed verdienen :)

Ik ga mijn woorden hier niet meer aan vuil maken. Ik ga genieten van het weekend.

- Ex diablo fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

[...]

Mooi man. Nu vlug de nieuwe Viva pakken nu je toch niet kunt spelen en lekker een rosébiertje en mentholsigaretje nemen in de tuin, kunnen wij het hier weer over Diablo 3 hebben.

Ik heb nu 140 uur op de teller staan, dat komt voor mij toch echt neer op meer wél kunnen spelen dan niet. Hoe vervelend het ook is om niet in te kunnen loggen of gekicked te worden, er is ook nog zoiets als een leven naast Diablo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tot nu toe zoek ik als ik door AH kijk ook naar dexterity en strength maar heeft dat eigenlijk wel nut om op te focusen? Het geeft wel armor/dodge maar ik weet niet in hoeverre dat ook echt nuttig is als wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
KneoK schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:01:
[...]
Ik heb nu 140 uur op de teller staan, dat komt voor mij toch echt neer op meer wél kunnen spelen dan niet. Hoe vervelend het ook is om niet in te kunnen loggen of gekicked te worden, er is ook nog zoiets als een leven naast Diablo hoor.
Dat vind ik best veel hoor in 3 weken dat is ongeveer 46 uur per week :O gemiddeld dus 6 uur per dag dat vind ik wel aan de hoge kant hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
[...]

Ik heb denk ik meer popcorn nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Creqaw schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:03:
Tot nu toe zoek ik als ik door AH kijk ook naar dexterity en strength maar heeft dat eigenlijk wel nut om op te focusen? Het geeft wel armor/dodge maar ik weet niet in hoeverre dat ook echt nuttig is als wizard.
Je kunt je als wizard beter op intelligence en vitality concentreren, zeker totdat je in de laatste acts van Hell en verder komt. Armor moet je hebben van de rauwe stats en omdat je je als wizard eigenlijk niet echt in de menigte begeeft zou dodge niet zo heel veel moeten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
(...) en omdat je je als wizard eigenlijk niet echt in de menigte begeeft zou dodge niet zo heel veel moeten toevoegen.
Oh, dan speel ik verkeerd. Ik sta eigenlijk haast altijd wel in een menigte... Toch iets meer m'n best doen om monsters te ontwijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
uqrax schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:59:
Krom is het zeker ook, aangezien het hier niet enkel om simpelweg vriendelijk gedragen gaat maar het volgen van arbitrair opgestelde regels waarvan het niet volgen arbitraire gevolgen heeft voor andere diensten die toevallig aangeboden worden door een zelfde leverancier.
Ik wil jou best voor 10 euro een Macramé setje geven en dan mag je bij mij op de bank komen Macrameeën.
Maar als ik je bij binnenkomst vertel dat ik het niet duld dat je met je piemeloris bloot op de bank wil zie zitten, en dat ik scheten laten niet echt kan waarderen.

Als jij dan toch een shawl voor je grootmoeder gaat Macrameeën, maar met je opgestoken jodokus op mijn leren bank zit terwijl je scheten laat, dan trap ik je toch echt het huis uit.
En dan kun je naar dat 10tje fluiten.

Lijkt me toch een duidelijk verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
[...]

Maar dat is oké, want het hele process rapporteer ik en zet mijn bevindingen openbaar, zodat men weet wat voor bedrijf Blizzard is.
Moet je wel even aansluiten in de rij met 1000 mensen die dat dagelijks doen op wow forums :+

Sorry hoor maar als je denkt dat een online verhaal van een willekeurige speler ook maar iets uithaalt tegen een bedrijf als Activision Blizzard heb je het wel heel hoog in je bol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Creqaw schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:07:
[...]

Oh, dan speel ik verkeerd. Ik sta eigenlijk haast altijd wel in een menigte... Toch iets meer m'n best doen om monsters te ontwijken dan.
Mwoah, er is eigenlijk niet echt een verkeerde manier van spelen, zeker niet als je geen die hard Inferno farmer bent. De wizard heeft ook skills om van dichtbij er gevaarlijk te zijn en je Archon vorm heeft ook close range spells. Maar eigenlijk verandert dat niet veel aan wat ik zei. Naar mijn idee is het dps > resistance > armor > intelligence/vitality > alle overige attributes als wizard op hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier ook mensen die problemen hebben met het joinen van games?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
KneoK schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:22:
[...]

Mwoah, er is eigenlijk niet echt een verkeerde manier van spelen, zeker niet als je geen die hard Inferno farmer bent. De wizard heeft ook skills om van dichtbij er gevaarlijk te zijn en je Archon vorm heeft ook close range spells. Maar eigenlijk verandert dat niet veel aan wat ik zei. Naar mijn idee is het dps > resistance > armor > intelligence/vitality > alle overige attributes als wizard op hogere levels.
Over resistance, wat zou een goede hoeveelheid +all resistance zijn op items? Ik zie mensen praten over 800 resist ofzo maar dan moet je echt gigantisch veel resist per item hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:23:
zijn hier ook mensen die problemen hebben met het joinen van games?:(
Yup 1 van mijn vrienden kan ons niet joinen :(

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ResuCigam schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:25:
[...]

Yup 1 van mijn vrienden kan ons niet joinen :(
andersom proberen dat jullie hem joinen.. dat werkt hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
of uitnodigen in een party blijkt ook soms te werken

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Creqaw schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Over resistance, wat zou een goede hoeveelheid +all resistance zijn op items? Ik zie mensen praten over 800 resist ofzo maar dan moet je echt gigantisch veel resist per item hebben.
Valt mee, er zijn verschillende manieren hoe het kan. Je hebt 13 items, dus voor 800 resist is het ~60 per item. Echter kun je dit verbeteren door bijvoorbeeld skills (active en passive kunnen het verbeteren, zo kan zowel de warrior als de monk er +20% bij doen, dan heb je ineens nog 'maar' 667 nodig), Intelligence (10 int = 1 resist op alles).

Max wat je kan hebben per item was dacht ik 80 resistance to all en 60 resistance in 1 specifiek element (dus 1 element in totaal +140 van 1 item).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Diablo op NM, dat was een eitje.
Verbaasde me echt t.o.v. b.v. Belial of Azmodan (minder).

Gaat het avontuur nu echt beginnen Pappa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In Hell gaat het naar mijn idee echt pas beginnen inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Nou, ik deed het in normal al af ent oe in mn broek. Misschien kwam dat ook omdat het hardcore was.. met lvl10-20 gear... Maar act IV/diablo was het enige waar ik moeite had. Snap niet hoe iemand met Belial/Azmodan moeite kan hebben, daar zijn de aanvallen zo waanzinnig simpel te ontwijken dat het saai wordt.

Diablo mis je soms een prison aanval: als je net verkeerd staat doordat diablo beweegt kun je niet altijd de zwarte plekken op tijd ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Myrdreon schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:53:
Snap niet hoe iemand met Belial/Azmodan moeite kan hebben, daar zijn de aanvallen zo waanzinnig simpel te ontwijken dat het saai wordt..
Nouja, blijkbaar niet zo simpel; heb net Belial een paar keer gedaan op Nightmare (niet dat ik daar nu goeie gear uit krijg... sterker nog, ik heb nog nooit betere gear gekregen van drops dan dat ik uit de AH gekocht heb tot nu toe, maar dat terzijde :+ ), en de laatste keer heb ik de twee andere spelers wel een stuk of zes maal moeten reviven, :/.

pro tip van een 31337 D3 veteraan: als de grond onder je groen wordt moet je weglopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Normal zonder geld voor iets uit het AH is moeilijker dan NM met het geld van Normal, dat vond ik tenminste.
YopY schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:55:
pro tip van een 31337 D3 veteraan: als de grond onder je groen wordt moet je weglopen. :+
Probleem is dat als het overal groen is en de railing eindigt, je geen kant op kunt. Specials van classes daargelaten.

[ Voor 59% gewijzigd door Bad Brains op 01-06-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:56:
Normal zonder geld voor iets uit het AH is moeilijker dan NM met het geld van Normal, dat vond ik tenminste.
Had ik geen moeite mee op zich, 'max buyout' instellen op wat je maar voor gear over had. Dat herinnert me eraan: heb gisteren pas m'n laatste level 20 item vervangen, terwijl ik al op 44 zit :+.

Ook: Als je het spel al een keer op Normal uitgespeeld hebt, krijg je bij je tweede Normal playthrough meer gold drop - alhoewel ik me dat ook heb kunnen verbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
YopY schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:59:
[...]

Had ik geen moeite mee op zich, 'max buyout' instellen op wat je maar voor gear over had. Dat herinnert me eraan: heb gisteren pas m'n laatste level 20 item vervangen, terwijl ik al op 44 zit :+.

Ook: Als je het spel al een keer op Normal uitgespeeld hebt, krijg je bij je tweede Normal playthrough meer gold drop - alhoewel ik me dat ook heb kunnen verbeelden.
Misschien omdat je dan gear hebt en dus wat +gold? Sta na mijn HC normal op +50% gold, als ik dan een 2e run doen voor farmen van gold/xp krijg ik natuurlijk meer gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
YopY schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:59:
heb gisteren pas m'n laatste level 20 item vervangen, terwijl ik al op 44 zit :+.
Klopt, maar die curve schiet als een raket omhoog. Ja juist binnen NM en vast nog veel sneller vanaf Hell.
Het is niet voor niets dat items van 10k (level 45) naar 200k gaan (level 55) als we met zijn allen richting de 60 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
Ik heb het spel maar gekocht. moet Knip 2 weken wachten joh! overal uitverkocht!!
Ik wou dat ik die starter edition kon downloaden.. maarja las net dat je een guesspass nodig hebt kak zooi!..

Woont er trouwens iemand in de buurt van almere die het ziet zitten om mini-lan te doen :3 volgende week als ik hem ook heb! ??

Groetjeesssss :#

[ Voor 2% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:09:
Ik heb het spel maar gekocht. moet Knip 2 weken wachten joh! overal uitverkocht!!
Ik wou dat ik die starter edition kon downloaden.. maarja las net dat je een guesspass nodig hebt kak zooi!..

Woont er trouwens iemand in de buurt van almere die het ziet zitten om mini-lan te doen :3 volgende week als ik hem ook heb! ??

Groetjeesssss :#
Knip Maar waarom niet via Battle.net besteld heb je hem binnen 48 uur binnen (kan zelfs al wel verkort zijn).

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:18:
Dus deze clowns suspenden mijn account omdat ik even rage op hun forum?
En terecht. Leer je maar eens te gedragen. Schreeuwerds hebben we al genoeg in de wereld.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
bobsquad schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:13:
[...]

Gelieve niet met god te spotten :-( Maar waarom niet via Battle.net besteld heb je hem binnen 48 uur binnen (kan zelfs al wel verkort zijn).
Sorry ! :$

Nee wil graag een doosje die mooi in me kast staat! :3 wacht wel tot ik ergens een guess pass kan jatten ! >: ) en anders wachten tot ik hem binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
Hydra schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:15:
[...]

En terecht. Leer je maar eens te gedragen. Schreeuwerds hebben we al genoeg in de wereld.
Mee eens! :3 ragen doen we in ons zelf ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, laten we deze discussie hier voeren

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
Knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Knip

OT: Diablo lijkt nu wel onspeelbaar op een Macbook Pro early 2010 door de laatste patch maar zou echt niet weten waar dat aan ligt, en meer mensen met dit "probleem"?

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Ligt het aan mij of is de auction house down? Ik kan niks meer zoeken en ook mijn lopende sells zijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Iemand nog een guest pass over?

[ Voor 3% gewijzigd door Awoodentree op 01-06-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Mavix schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:31:
Ligt het aan mij of is de auction house down? Ik kan niks meer zoeken en ook mijn lopende sells zijn weg.
Same here, maar ik ben er sowieso klaar mee voor vandaag.
Morgen wacht inferno :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Topic warning wel gelezen |:(

OT: Hier geen last van de problemen met de Action House. Trouwens hoeveel DPS en resilence is aan te raden voor ACT2 op Nightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Knip

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 02-06-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog 1, morgen ochtend post ik m wel, want dan kan ik er pas bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien komt dat omdat dergelijke keys niet meer wenselijk zijn in het topic; het voegt immers niets toe aan de inhoudelijke discussie over de game.
bobsquad schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:27:
OT: Diablo lijkt nu wel onspeelbaar op een Macbook Pro early 2010 door de laatste patch maar zou echt niet weten waar dat aan ligt, en meer mensen met dit "probleem"?
Je zou eens in [PC] Diablo 3 Problemen topic kunnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn auction house items verkopen niet meer en ik kan ze niet terug vinden is dit een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Koop ik een beter wapen op de AH omdat ik echt niet verder kon loop ik tegen dit aan:

http://imgur.com/a/XM2lf

Voor de fun even geprobeerd met verschillende builds maar met mijn stats (en skills...) kreeg ik ze niet kapot.

Zelfs niet met deze build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bXRfkj!hTe!babZbZ

Nog suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
CptChaos schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:48:
[...]
Misschien komt dat omdat dergelijke keys niet meer wenselijk zijn in het topic; het voegt immers niets toe aan de inhoudelijke discussie over de game.
[...]
Je zou eens in [PC] Diablo 3 Problemen topic kunnen kijken...
Helaas geen Mac gerelateerde dingen hier... Zal ook wel komen omdat de patch net uit is maar waarschijnlijk al een "oplossing" gevonden iig bedankt voor het meedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 08-09 18:21
Kwam net bij de old ruin in de QUALITY WELL uit.

Allemaal rl namen van blizzard gasten, dropte verder niks, dan lading geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
HoD85 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:54:
Koop ik een beter wapen op de AH omdat ik echt niet verder kon loop ik tegen dit aan:

Voor de fun even geprobeerd met verschillende builds maar met mijn stats (en skills...) kreeg ik ze niet kapot.

Zelfs niet met deze build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bXRfkj!hTe!babZbZ

keihard wegrennen? :+ laatst kwam ik die vile swarm ook tegen, niet me firechains maar met lasershow: is echt niet te doen :-(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Ik ga weer wat Inferno Wizard siegebreaker runs streamen met wat verschillende builds. En misschien daarna nog wat Starcraft 2 als er animo voor is :)

tune in: http://www.justin.tv/proxnl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Misschien zit er een beetje te weinig armor op die build? Met zo veel Vitality zou ik sowieso nerves of steel aanzetten, dan heb je in jouw geval al ~33% meer armor. Dan tough as nails aan en je hebt nog eens 25% erbij. Je DPS gaat er als het goed is niet van omlaag, je levert alleen wat in op fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
PROximity schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:34:
Ik ga weer wat Inferno Wizard siegebreaker runs streamen met wat verschillende builds. En misschien daarna nog wat Starcraft 2 als er animo voor is :)

tune in: http://www.justin.tv/proxnl :)
ik kijk hoor alleen je mic is heel zagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohafin
yess heb een guess pass gekregen! maar als ik nu speel vervalt mijn character dan op het moment dat ik het echte spel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:54:
yess heb een guess pass gekregen! maar als ik nu speel vervalt mijn character dan op het moment dat ik het echte spel heb
Als het goed is, kan je gewoon doorspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
je kan gewoon verder mee spelen :) je moet alleen wel skeletonking opnieuw verslaan, maar dat moet geen probleem zijn tegen die tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Terryb47 op 01-06-2012 23:58 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als je denkt wat je weet maar niet vraagt wat je denkt is het dan wel waar?

Nee, je char blijft staan (mss ex SK kill)
rohafin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:45:
ik kijk hoor alleen je mic is heel zagt
Egt waar staad hei sacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:39
Gaat lekker prox :P

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die nog even blijven hangen in de starter edition?
Ben nu met mijn lvl13 Demon Hunter steeds opnieuw de skeleton king aan het doen via public games.
Begint zoals verwacht een beetje saai te doen na 15 keer, alhoewel ik nu 35k gold en 150 subtle essence heb.
Tegen mijn verwachtingen in vind ik het toch een ontzettend leuk spel, en ik zal hem dan ook maar eens gaan kopen na de examenperiode :D

Ik verbaas me wel een beetje dat ik hier mensen zie die bijvoorbeeld 18k damage doen op lvl 60, terwijl ik hier op lvl 13 maar net 55 damage doe. Zóveel verschil had ik nu ook niet verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
KillerX42 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:04:

Ik verbaas me wel een beetje dat ik hier mensen zie die bijvoorbeeld 18k damage doen op lvl 60, terwijl ik hier op lvl 13 maar net 55 damage doe. Zóveel verschil had ik nu ook niet verwacht!
Als je mobs tegenkomt met 200k+++ hitpoints, lijkt me dat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:26

je probleem is een total lack aan all resistance gear. Have fun getting to 500 all res voor inferno act 1 en 500-800 all res voor act 2. 800+ voor act 3..... en 1K voor act 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

[...]
Vanavond bij Frontline, een portret van de man die eigenhandig het kwaad achter Blizzard blootlegde. We hebben C. - die graag anoniem wil blijven - 10 jaar lang gevolgd terwijl hij eigenhandig zorgde voor wat achteraf niet anders gezien kan worden dan een heuse revolutie binnen het internet bestel. Vanavond zijn schokkende en inspirerende verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 16:31

Zeddicius

Conscience do cost

Kajel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Vanavond bij Frontline, een portret van de man die eigenhandig het kwaad achter Blizzard blootlegde. We hebben C. - die graag anoniem wil blijven - 10 jaar lang gevolgd terwijl hij eigenhandig zorgde voor wat achteraf niet anders gezien kan worden dan een heuse revolutie binnen het internet bestel. Vanavond zijn schokkende en inspirerende verhaal.
Hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Kajel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Had bijna gezocht op die uitzending, toen dacht ik PBS? naaahhh..

goeie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
In auction house zie ik 4 life gerelateerde opties, namelijk:
Life % (HP +x%?)
Life regeneration (Hoe snel je HP weer terugvult nadat je iets verloren hebt?)
Life after kill
Life on hit
Als wizard zijnde lijken me 1, 2 en 3 wel goed maar op alle 3 concentreren lijkt me geen goed idee, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Creqaw schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:15:
In auction house zie ik 4 life gerelateerde opties, namelijk:
Life % (HP +x%?)
Life regeneration (Hoe snel je HP weer terugvult nadat je iets verloren hebt?)
Life after kill
Life on hit
Als wizard zijnde lijken me 1, 2 en 3 wel goed maar op alle 3 concentreren lijkt me geen goed idee, suggesties?
3 en 4 zijn imo niet veel waard (na NM), regen is geweldig. Denk dat 1 vitality is?
Dan ja, goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvdv88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 09:27
Life on hit is nice als je snel hittende weapons hebt of n barb bent met fury aan.
Life % is gewoon je max hp die omhoog gaat.
Life generation blijft constant generaten ook al zit je vol qua hp
Life after kill is alleen handig op grotere mob packs als je ze snel kan mollen , wat op inferno vaak wat moeilijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023

snrg_Paco

Paco

Zou iemand een ongebruikte guest pass naar mij willen PM-en?
Ben benieuwd of mijn PC al het geweld aan kan :)

Alvast thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
snrg_Paco schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:17:
Zou iemand een ongebruikte guest pass naar mij willen PM-en?
Ben benieuwd of mijn PC al het geweld aan kan :)

Alvast thanx!
Deze kennen we als "gemaskerde" vraag voor een key. Zie topic warning.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Alsjebloft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Pff echt heel de avond geen friends kunnen joinen :S erg frustrerend als je hebt afgesproken om met wat maten te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Is er wat met het AH gebeurd in de loop van de avond?

Ik had vanmiddag namelijk 10 dingen in de verkoop staan ( 8 ringen en 2 crossbows ) deze liepen nog 1d 8h. Maar als ik nu inlog dan ben ik mijn auctions kwijt, mijn log van 50/69 is opeens nog maar maar 12/12 en lijkt het erop dat ik deze items kwijt ben. Ze staan niet bij completed niet mijn auctions en ook niet bij mijn char / bags..?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook geen matties joinen en kan nu ook niks meer kopen in de Albert Heijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Salv schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:34:
Is er wat met het AH gebeurd in de loop van de avond?
AH is al een paar dagen in de war, verkocht veel spul voor meer geld vorige week wat nu niet eens voor de helft weg wil.
Ik neem aan dat mensen het gewoon niet zien (of de level curve is hoger dan ik ben op het moment, dat kan ook)

Ben ook van mening dat de AH alle problemen verzorgt binnen het inloggen van D3, maar dat is een hunch.

*edit* geen van mijn items zijn gelist (7-10), dus ja. AH is (more) farked.

[ Voor 7% gewijzigd door Bad Brains op 02-06-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:11

Mach

[END]Avengers

casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:18:
[...]

Dus deze clowns suspenden mijn account omdat ik even rage op hun forum? Ik heb tevens een aangetekende brief gestuurd met twee handtekeningen van juristen om mijn geld te storneren. Ik heb het helemaal gehad met dit kleuter bedrijf, dat Blizzard heet. Kort daarna is mijn account suspended.
Twee handtekeningen van juristen zelfs...dat zal ze leren inderdaad :-)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat AH in de war is dat heb ik wel begrepen, maar ik heb gister en vandaag vroeg in de middag toch nog heel normaal kunnen handelen. Toen ik vanavond moest trainen en daar net van terug ben en keek of mijn spullen verkocht waren zag ik dat ze opeens compleet verdwenen waren..

Ze hebben toch alleen de Gems tijdelijk disabled en niet de hele AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Salv schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:41:
Toen ik vanavond moest trainen en daar net van terug ben en keek of mijn spullen verkocht waren zag ik dat ze opeens compleet verdwenen waren..

Ze hebben toch alleen de Gems tijdelijk disabled en niet de hele AH?
Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:39:

*edit* geen van mijn items zijn gelist (7-10), dus ja. AH is (more) farked.
hoppa!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 00:38:
Ik kan ook geen matties joinen en kan nu ook niks meer kopen in de Albert Heijn. :+
Ik heb de oplossing gevonden :D
Laat je friends de game op public zetten en join dan hun act, na een paar x kom je er uiteindelijk in :P ( is mij nu gelukt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hij is nou ook niet meer te benaderen, ze gaan updaten en dan komt ie weer terug online.. :P

Dan maar even kijken of ik weer wat kan inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Is er iemand die mij en een maat van me zou kunnen helpen bij het killen van Izual op Inferno, we zijn ieder geval al bij de entrance.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

robvanderaart schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:05:
Is er iemand die mij en een maat van me zou kunnen helpen bij het killen van Izual op Inferno, we zijn ieder geval al bij de entrance.
Ik word ge-one-hit maar heb wel dikke dps, zou het kunnen proberen ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer een hele zooi AH items verzameld, maar lol nu is dat ding weer offline....Ik weet trouwens niet wat verstandig is.. Om als barbaar een beetje normaal in act2 inferno rond te lopen moet ik nu nog erg veel resistence erbij hebben. De Ah is eigenlijk geen optie meer.. prijzen zijn nu zo absurt dat ik zit te denken om maar een ranged te gaan maken. Lijkt mij dat dit veel makkelijker overleven is.. en ik neem aan dat die prijzen toch wel zullen gaan dalen...

zonder QQ.. moet ik wel zeggen dat ik als mellee wel een beetje het gevoel krijg behoorlijk bedonderd te zijn. loop echt met 2 vingers in mijn neus warden/butcher farms te runnen op inferno, maar act2... pijnlijke zaak :P Kan een ranged baba maken met een axe en zo die mobs afmaken, maar dat vind ik toch wel erg on barbaards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probleem met ranged is dat je enorm omgeving afhankelijk bent. In close quarters kan kiten een stuk lastiger zijn. Kan het nu zelf wel redelijk overleven in Act 2, zeker als iemand voor mij de mobs kan tegen houden zodat ik kan focussen op ranged DPS. Anders moet ik gaan kiten en dat lukt alsnog wel redelijk met mijn build maar dan gaat het wel langzamer. Moet nog wat meer resistance en nog wat meer damage doen en dan moet het een stuk beter gaan. Probleem is dat betere items een miljoen kosten en dat is nogal veel voor iets dat marginaal beter is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:37:
Probleem met ranged is dat je enorm omgeving afhankelijk bent. In close quarters kan kiten een stuk lastiger zijn. Kan het nu zelf wel redelijk overleven in Act 2, zeker als iemand voor mij de mobs kan tegen houden zodat ik kan focussen op ranged DPS. Anders moet ik gaan kiten en dat lukt alsnog wel redelijk met mijn build maar dan gaat het wel langzamer. Moet nog wat meer resistance en nog wat meer damage doen en dan moet het een stuk beter gaan. Probleem is dat betere items een miljoen kosten en dat is nogal veel voor iets dat marginaal beter is.
Dat probleem van je omgeving heeft melee natuurlijk ook last van. Mjah, ik jump ook op de QQ train, het is praktisch niet te doen Inferno act II, als ik zie hoe een wizard die mobs kan kiten dan baal ik dat ik geen DH heb gerolled.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach, als je morgen ochtend begint van je zondag avond level 60 :+

Iemand deze al gezien?
http://us.battle.net/d3/e...ic/5593230830?page=10#189

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
MrVegeta schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:42:
[...]

Dat probleem van je omgeving heeft melee natuurlijk ook last van. Mjah, ik jump ook op de QQ train, het is praktisch niet te doen Inferno act II, als ik zie hoe een wizard die mobs kan kiten dan baal ik dat ik geen DH heb gerolled.
Kan niet wachten tot dat alle "ik wil de AH niet gebruiken want het is cheaten" whiners straks ook zulke posts maken.
En nee dit is niet gericht aan, maar een aanvulling op je post.

[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 02-06-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
We would love if this was possible too, and we're right now looking into making it happen. The issue is that our UI system was designed in a way that makes this a pretty steep technical challenge. The question right now is just when we'd be able to pull it off. Unlikely for any nearby patches.
Even snel gekeken, maar wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:47:
Even snel gekeken, maar wat een onzin.
Gelukkig hebben we een Blizzard engine (en alle andere technische zaken) expert in ons midden *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 02-06-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:48:
[...]

Gelukkig hebben we een Blizzard engine (en alle andere technische zaken) expert in ons midden *O*
Grappig is dat ze redelijke antwoorden geven, snap wel dat je me probeert te dissen (en dat is ok) maar een UI veranderen..
Lijkt me niet echt een probleem als iedereen (en ik heb geen wow gespeeld want ik vond het naks) zijn wow UI kan tweaken tot in het retarded.

correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:50:
[...]

Grappig is dat ze redelijke antwoorden geven, snap wel dat je me probeert te dissen (en dat is ok) maar een UI veranderen..
Lijkt me niet echt een probleem als iedereen (en ik heb geen wow gespeeld want ik vond het naks) zijn wow UI kan tweaken tot in het retarded.

correct me if i'm wrong.
schijnbaar is er toch een groot verschil tussen de wow ui en de d3 ui. vind het ook wel raar want spelen met de ui was leuk in wow

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
NoTimeRemains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:52:
[...]

schijnbaar is er toch een groot verschil tussen de wow ui en de d3 ui. vind het ook wel raar want spelen met de ui was leuk in wow
Alles leuk en wel om dat te suggereren (en gelijk heb je want niemand weet het) maar kan me niet voorstellen dat ze een geplaveid pad opnieuw gaan betegelen. (lees het wiel uitvinden)

Zo dom zouden ze toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 01:50:

correct me if i'm wrong.
Je neemt aan dat de WoW UI en de D3 UI dezelfde zijn of wat dat aspect betreft vergelijkbaar zijn. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Uit jou posts blijkt een totaal gebrek aan kennis op dit vlak terwijl je toch enorm veel aannames maakt en oordelen geeft. Geen goede combinatie in zulke gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demon huntard lijkt mij ook wel wat. Voordeel is ook dat ik een hele mule echt praktisch vol heb zitten met lvl 55-60 DM spul. Ga denk ik nog 1 week warden/butcher runs doen.. en hopelijk heb ik dan 350-400 extra resistence en dan kijk ik verder.

Zag vanovond een leuke broek staan.. met vrijwel gelijke stats als de mijne, maar dan met 53 res too all.. ja dat was 2,5 mnl aftikken 8)7 .. nu zag ik een gold farmertje 1 mnl voor 24 euri aanbieden.. lijkt mij dat de prijzen echt erg scheef zijn nu :P

maar wat is jullie ervaring met ranged op inferno.. DM of Soso?
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic