Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Brummetje schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Klikbaar ? is nu beetje klein :P
Hij is vanuit je quote wel klikbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
glennox schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:58:
Bijna level 60 en zit nu in act 3 van hell.. Gaat nu wel mooi met 3k armor en 18k life and 7k damage..
Met welke getallen zou ik inferno binnen kunnen als heksdokter
Hihihi, grinnik grinnik.

heb 25k life, 4-5k armor (weet zo niet ) en 49k damage. Word geowned als een malle in act 2! :D Als je goed kan kiten dan moet het wel lukken maar anders is het vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.. !@#$%^servers liggen er weer uit.. echt te schandalig voor woorden dit!!.. maar ja dit geeft mij mooi even de tijd om het volgende te bespreken.

Ik speel sinds 1,5 week op inferno act1 met mijn barbaar en het is echt easy farmen. Act2 is echt niet te doen momenteel omdat mijn resistences echt veel te laag staan (220).

Nu las ik laatst ergens een post over barbarians voor act2 en verder en daar hadden ze het over
+-600 resistences, +-40k hp en dps van ongeveer 10k of meer (zonder buffs/skills)

Zijn er hier mensen die dit kunnen bevestigen?

Als 2de.. hebben jullie een truck om effectief te zoeken op die AH? Denk dat ik behoorlijk wat gear moet vervangen voor act2, maar ben dan eigenlijk alleen maar geintresseerd in items met 110+ str, minimaal 70 vit en +- 35 resistence too all. Nu stel ik wel vaak deze voorwaarden in, maar dan heb ik nog tig pagina's met crap van maar 50 str... en soms zie ik op pagina 38 dan ineens een item staan met 145 str.. etc..... Hebben jullie hier een truck voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Brummetje schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Klikbaar ? is nu beetje klein :P
Wordt toch automatisch klikbaar? Hier is de link:
http://img193.imageshack.us/img193/3020/armorsw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Nooit gedacht dat dit drie dagen op rij dezelfde zever zou zijn... weeral geen mogelijkheid om te spelen. Blizzard gaat hier echt wel schade van ondervinden! Amerika blijkt wel gewoon te werken

[ Voor 10% gewijzigd door Blackminister op 01-06-2012 19:03 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EEEEEEEE------RRRRRRR--------RRRRRRR-------------OOOOO-----------RRRRRRR-----
EE------------------RR--------RR-------RR--------RR---------OO-------OO---------RR--------RR---
EE------------------RR---------RR------RR---------RR-------OO---------OO--------RR---------RR--
EE------------------RR--------RR-------RR--------RR-------OO-----------OO-------RR--------RR---
EEEEEEEE------RRRRRR-----------RRRRRR----------OO------------OO------RRRRRR-------
EE------------------RR-----RR----------RR-----RR----------OO-----------OO-------RR-----RR------
EE------------------RR-------RR--------RR-------RR---------OO---------OO--------RR-------RR----
EE------------------RR--------RR-------RR--------RR---------OO-------OO---------RR--------RR---
EEEEEEEE------RR----------RR-----RR----------RR---------OOOOO------------RR----------RR-

-----------------------------------33333333---------7777777777-------------------------------------------
------------------------------------------------33-------------------77-------------------------------------------
------------------------------------------------33-----------------77---------------------------------------------
------------------------------------------------33----------------77----------------------------------------------
-------------------------------------3333333-----------------77------------------------------------------------
------------------------------------------------33-------------77-------------------------------------------------
------------------------------------------------33-----------77---------------------------------------------------
------------------------------------------------33---------77-----------------------------------------------------
------------------------------------33333333---------77-------------------------------------------------------

3 Dagen niet kunnen spelen.... te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

True schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:59:
[...]

Binnenkort knapt het hoofd van het Blizzard Diablo team uitelkaar en staat Diablo op deze wereld bol, ik voorspel het gewoon!
Zie het al voor het plaatje met error code 37! "You have be owned by diablo" :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

True schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:59:
[...]

Binnenkort knapt het hoofd van het Blizzard Diablo team uitelkaar en staat Diablo op deze wereld bol, ik voorspel het gewoon!
was toch iets wat eind december dit jaar zou gaan plaatsvinden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:02:
Hallo mensen.. !@#$%^servers liggen er weer uit.. echt te schandalig voor woorden dit!!.. maar ja dit geeft mij mooi even de tijd om het volgende te bespreken.

Ik speel sinds 1,5 week op inferno act1 met mijn barbaar en het is echt easy farmen. Act2 is echt niet te doen momenteel omdat mijn resistences echt veel te laag staan (220).

Nu las ik laatst ergens een post over barbarians voor act2 en verder en daar hadden ze het over
+-600 resistences, +-40k hp en dps van ongeveer 10k of meer (zonder buffs/skills)

Zijn er hier mensen die dit kunnen bevestigen?

Als 2de.. hebben jullie een truck om effectief te zoeken op die AH? Denk dat ik behoorlijk wat gear moet vervangen voor act2, maar ben dan eigenlijk alleen maar geintresseerd in items met 110+ str, minimaal 70 vit en +- 35 resistence too all. Nu stel ik wel vaak deze voorwaarden in, maar dan heb ik nog tig pagina's met crap van maar 50 str... en soms zie ik op pagina 38 dan ineens een item staan met 145 str.. etc..... Hebben jullie hier een truck voor?
Begin met zoeken op "+55/60 to all resists". Extra armor of physical resists wil je trouwens ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 23:54
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:58:
Voor iemand die nooit, never, ever in een party heeft gezeten vind ik het best knap.

[afbeelding]
Dat is ook het probleem! Ze wilden je in een party gooien met jezelf maar je had geen gespleten persoonlijkheid!

Maareh ik heb em ook... Nu weer vast op inlogscherm :( Bummer!

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 01-06-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Cyclonic schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:02:
3 Dagen niet kunnen spelen.... te triest voor woorden.
Ik heb gister de hele avond zitten spelen, tot 12 uur?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Die Party Error 1 is echt een rotding; sinds ik die heb gehad kom ik er nooit meer voorbij; op naar Amerika, waar alles beter en groter is dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:03:
[...]

Begin met zoeken op "+55/60 to all resists". Extra armor of physical resists wil je trouwens ook :)
maar kan je die 55+ dan instellen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, gewoon all resist instellen en dan op minimaal 50.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:10
Lol ik zit erin maar kan geen character kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Blackminister schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:02:
Nooit gedacht dat dit drie dagen op rij dezelfde zever zou zijn... weeral geen mogelijkheid om te spelen. Blizzard gaat hier echt wel schade van ondervinden! Amerika blijkt wel gewoon te werken
Activision Blizzard Stock Chart

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Ik heb nog gloves in me bag met 55 resis to all elements
De rest weet ik effe niet uit me hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ok thxs.. moet ik dan totaal over het hoofd gezien hebben

nou ja mocht het weer online komen dan ga ik dat even uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Ja, je kunt tot max 3 properties instellen, en dan rechts ervan heb je een invulveld met 'min quantity'. Kies dus All resistances met quantity 55 en je ziet enkel items die minimaal 'all resistances +55' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik zit erin, door een bug :P

Maar werkt wel.

Gewoon resume game drukken na error :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:10
en ik speel weer op mijn second character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:05:
[...]

Ik heb nog gloves in me bag met 55 resis to all elements
De rest weet ik effe niet uit me hoofd
als er 110+ str op zit en minimaal 70 vit.. dan ben ik wel geintresserd.. pm me maar voor een prijsje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Jeuj, error 1. Ik vroeg me al af wat error 1 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
Geloof het of niet maar ik mag weer spelen van Blizzard. Benieuwd voor hoelang....

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexius22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:09
Misschien deze maar eens gaan halen ...
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4342958_460s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Ik heb maar een character op de US servers aangemaakt, kan ik iig spelen wanneer Blizzard weer faalt op de EU servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
misschien ben ik een beetje biased omdat ik een LoL fan ben maar toen RIOT extreme EU server issues hadden, hadden ze hun PR 10X beter geregeld en stroomde ons door naar de US server om de drukte op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Voor de liefhebbers is er nu ook een Nederlandsche topic op het Diablo Forum.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552326208?page=1

Hij gaat veel te ver, maar goed. Boos is boos, vind het zelf ook niet leuk tis gewoon schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Haha, piekt op release date en toen kwamen de errors, vind het wel goed duidelijk maken dat mensen niet blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Was er al bang voor :( log net in en mn hardcore char is dood. Note to self. speel niet op een hardcore char rond 6 uur :X

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het begint wel erg op te vallen dat de servers uitvallen zodra mensen van hun werk beginnen te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Baristo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:08:
misschien ben ik een beetje biased omdat ik een LoL fan ben maar toen RIOT extreme EU server issues hadden, hadden ze hun PR 10X beter geregeld en stroomde ons door naar de US server om de drukte op te vangen.
daar regelen ze het idd erg goed over het algemeen
gozer die had door een bug verkeerde wins/loss te zien in lobbies enzo (was gereset naar 0) en heeft daar 1000RP voor gekregen als sorry zeg maar

vind ik eigenlijk dé manier om dit soort dingen op te lossen; je verliest er geen geld op en de community is weer helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Baristo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:08:
Klopt ja, overigens hebben ze wel een half jaar overgedaan om uit de 2uur queue te komen en is die er nu weer (niet zo lang), als ik het goed begrepen heb van mijn vrienden die het nog steeds spelen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:06:
[...]

als er 110+ str op zit en minimaal 70 vit.. dan ben ik wel geintresserd.. pm me maar voor een prijsje :D
Ik zal kijken wanneer ik online erop kan :D
Zat wel str op dacht ik! Bah geen idee! Ik check me bags wel zodra ik online kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 15-09 20:39
Ik kan er weer in Heren! Snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Vaag, mag weer spelen, maar de paar rare's uit mijn inventory zijn verdwenen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Laatst online: 15-08 20:48
Vraag: is er een manier om de moeilijkheidsgraad van de tegenstanders wat hoger te krijgen? Op normal het hele spel doorlopen met 2 karakters en spijtig genoeg is dat geen uitdaging. Elke act is wat moeilijker maar tegen dat je alle levels doorlopen hebt ben je al veel sterker geworden en is het weer een piece of cake. Uitrusting verzamelen en je skills kiezen is ook een leuk deel van het spel dus ik zou het jammer vinden om crap gear te gebruiken opdat het moeilijker zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Servers zijn nochtans gewoon up , even wat spammen en klaar ik zit ingame.

OT: Eerste Diablo ervaring gisteren opgedaan met test key en vandaag de game gekocht. Iemand belangrijke tips voor een noob? ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik vind dit ook schandalig... laat ze eens even goed kijken hoe ze dat bij Arenanet doen.. eerste grote beta van gw2 ook problemen.. de crash test daarna echt totaal niets meer.... en dan te bedenken dat d3 wel een beta van 9 maanden heeft gehad..... nee echt.. maar 1 conclusie.. stelletje prutsers :P

had trouwens code 3006.. haha dat kan ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Net 5 min gespeeld, toen weer gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Wat bij werkte tegen de party error is eerst over naar Amerika, en dan weer terug naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:13:
Servers zijn nochtans gewoon up , even wat spammen en klaar ik zit ingame.

OT: Eerste Diablo ervaring gisteren opgedaan met test key en vandaag de game gekocht. Iemand belangrijke tips voor een noob? ;)
Men ging aanpassingen doen aan het crafting systeem en het iets goedkoper maken. tip: investeer nog niet veel in crafting tot de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik vind het toch wel grappig dat als je 37 googled dat Diablo op de eerste pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:12:
[...]

Ik zal kijken wanneer ik online erop kan :D
Zat wel str op dacht ik! Bah geen idee! Ik check me bags wel zodra ik online kan
Sorry het is en Monk item! 110 Dex wat vit en intell! En 35% damage extra en 55 resis to all elements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Punkie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:13:
Vraag: is er een manier om de moeilijkheidsgraad van de tegenstanders wat hoger te krijgen? Op normal het hele spel doorlopen met 2 karakters en spijtig genoeg is dat geen uitdaging. Elke act is wat moeilijker maar tegen dat je alle levels doorlopen hebt ben je al veel sterker geworden en is het weer een piece of cake. Uitrusting verzamelen en je skills kiezen is ook een leuk deel van het spel dus ik zou het jammer vinden om crap gear te gebruiken opdat het moeilijker zou zijn.
Nadat je normal hebt uitgespeeld kun je verder op nightmare. Dan word het weer een stapje moeilijker, na nightmare kun je hell doen en dan word het eigenlijk pas leuk. Daarna komt nog inferno. Dus ik zou zeggen speel lekker door met je 2 characters op nightmare dan word het allemaal wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Punkie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:13:
eeeh... nightmare gaan spelen? en daarna hell ? en dan inferno ? het wordt vanzelf moeilijker hoor.

of probeer eens hardcore, dan merk je dat het toch best een uitdaging kan zijn, vooral met DH of wizard... en nightmare hardcore... tja :) moeilijkheid is er wel te vinden in diablo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
jorde schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:18:
[...]

Nadat je normal hebt uitgespeeld kun je verder op nightmare. Dan word het weer een stapje moeilijker, na nightmare kun je hell doen en dan word het eigenlijk pas leuk. Daarna komt nog inferno. Dus ik zou zeggen speel lekker door met je 2 characters op nightmare dan word het allemaal wat moeilijker.
Om hier op verder te gaan, als je alles nu al te makkelijk vind, koop vooral geen wapens waardoor je rond de 3000 DPS zit, word het een walk through the park om Nightmare uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Haha Kungen op hardcore dood gegaan :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tsurany schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:20:
Was ook gewoon een kwestie van tijd natuurlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Serieus? Hahaha bye bye char!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
die gast speelt 20 uur per dag ofzo, zijn stash zit vast vol mooi items.. morgen heeft hij weer een andere level 60 fully geared, zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja hij zei in 30 uur ben ik weer terug. Maar toch, wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Nu pas o_o
Het is toch al dagen geleden dat ik zijn stream voor het eerst zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hij is ook echt doodgegaan doordat hij alt-tabde in zo'n vuurplek in een dungeon lol. Geen epic death voor hem :P

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/8183/hahahahaah.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Goron op 01-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Buntmans schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:21:
[...]

die gast speelt 20 uur per dag ofzo, zijn stash zit vast vol mooi items.. morgen heeft hij weer een andere level 60 fully geared, zou me niets verbazen.
Zulke gasten hebben geen baan vermoedelijk geen vrouw/vriendin!
Alle vrijheid van dien...dus wat doe je dan...? Gamen!
Zal ook lijk wit eruit zien van geen zonlicht gekend te hebben dan alleen in zijn peuter jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Zal ook lijk wit eruit zien van geen zonlicht gekend te hebben dan alleen in zijn peuter jaren!
ruik ik hier jaloezie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Nu ik erover nadenk, hij moet wel een redelijk verbinding hebben om 1080p videos te streamen en ook nog Diablo spelen zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
Tot nu toe nog maar 1 ring gekocht op AH want dat lijkt me idd tot overpowering te lijden.

vervolgvraag: is er een manier om nightmare te spelen ZONDER eerst 5 uur kwijt te zijn aan het doorlopen van normal?

Hardcore spelen vind ik wat risky omdat je in 99.9% van je tegenstanders moeiteloos (*gaap*) afmaakt en de 1000e op je nek springt en je dood in minder dan een seconde. fustratie gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Ha-Ha! Hoe grappig! Vertel me meer!

OT: begin het moeilijk te krijgen A3 hell op me monk, lvl 57 met 4k DPS 3.4K armor en
24K hp, zal ik nu al restistances beginnen te stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
btw wat waren de nuttige stats ook alweer om op te letten in AH? Ik weet dat all resistance belangrijk is maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Astratuner op 01-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Jeanski schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:28:
[...]

OT: begin het moeilijk te krijgen A3 hell op me monk, lvl 57 met 4k DPS 3.4K armor en
Ik merk net hetzelfde lol, act 1 en 2 op hell waren nog een wandeling in het park maar toen ik bij act 3 aankwam moest ik alle skills goed benutten en had ik vooral coolodown nodig om een gele mob te doden.

Volgens mij is er na act 2 toch weer zo'n overgang met gearcheck die er altijd al is. Ga nu aan act 4 beginnen straks maar ik verwacht nog wel veel deaths.

Heb een 60 bar met 38k hp en 9.3k dps, 175-200 res op all. Is dat genoeg? of mis ik nog iets, want ik merk al dat mijn hp erdoor vliegen nu.

Ow ja nog een +600 dps mace gekocht die maar voor 100k buyout op het AH stond daarstraks terwijl de andere allemaal +300k stonden hehe. met +str en vit, life after kill, blabla dus ik happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Jeanski schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:28:
[...]

ik zou eerst je wapens een upgrade geven, met 5k dps had ik het best lastig in ACT3
zit of zat totdat ik eruit werd geschopt in ACT4 Hell nu, is een stuk pittiger.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Punkie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:28:
Hardcore spelen vind ik wat risky omdat je in 99.9% van je tegenstanders moeiteloos (*gaap*) afmaakt en de 1000e op je nek springt en je dood in minder dan een seconde. fustratie gegarandeerd.
Jij vroeg of het moeilijk kan.... en zo willekeurig is het niet... Ik speel nu een tijdje hardcore en de truc is om dat soort situaties te vermijden en snel te reageren met defensive skills. Eerst proberen, dan klagen :p

En nee, nightmare kan je niet spelen zonder eerst normal te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

W00T ik kon zonder problemen inloggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wanneer ze het oneindig stacken van Damage voor Monk gaan fixen.
Heb deze op lower level gemaakt, maar ben inmiddels al ver boven de 16k gekomen met een base van 6.9k:

YouTube: Diablo III - Lv50 Monk: Combination Strike + Air Ally OP! - 26/05/2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hé? Die dmg zou weer weg moeten gaan wanneer de buff weg is :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:45:
Hé? Die dmg zou weer weg moeten gaan wanneer de buff weg is :/
Nee, het heeft te maken met die kloon die je kan spawnen. De Air-versie heeft een %kans om Spirit te generaten. Wanneer dat gebeurd krijg jij +8% Damage per tick. Zo lang die kloon dus bezig blijft met smashen, krijg jij meer Damage. Dit blijkt niet te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en we zijn weer vertrokken, hoppaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
Dropped dat pony recipe van Izual ook op NM?
Wordt onderhand gestoord van al die onderdelen (100+ x proberen)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Oh haha, op Kungen's livestream kan je 31kk gold zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg fijn na gisteren al niet gespeeld te kunnen hebben, nu weer gedoe met een corrupted update error voordat de game opstart.... Hij gaat lekker Blizzard!
Je zou maar zin hebben in de game he. :p

edit: inmiddels opgelost door wat bestandjes te verwijderen, maar o o wat een knullige bedoeling zeg deze launch weken. :p

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexius22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:09
Bad Brains schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:49:
Dropped dat pony recipe van Izual ook op NM?
Wordt onderhand gestoord van al die onderdelen (100+ x proberen)
Ja, ik heb de mijne ook op nightmare gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 00:13
Wtf, error 53. Mijn account is suspended. Wat een *** company.
Ik hoop dat ze ooit failliet gaan. Ik ben erg blij mijn aandelen verkocht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:41
Met veel moeite bij Azmodan (hell) aangekomen, sterft ie binnen 30sec.
De bossfights verdienen echt een upgrade ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Bospa01 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:05:
Met veel moeite bij Azmodan (hell) aangekomen, sterft ie binnen 30sec.
De bossfights verdienen echt een upgrade ...
Is Azmodan zelfs op Hell zwak? Op normal en nightmare was hij ook zo dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
nexius22 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:03:
[...]

Ja, ik heb de mijne ook op nightmare gevonden
Dank, hij dropte ook net na (jawel) 50x of zo.
Die regenboog in een fles was helemaal een drama (150+ x en 15x Zaven(sp?))
Heb nu wel een Nightmarisch staff of Herding, en 300k of zo lichter, aja farmen die ponies.

[ Voor 13% gewijzigd door Bad Brains op 01-06-2012 20:10 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:05:
Ik hoop dat ze ooit failliet gaan. Ik ben erg blij mijn aandelen verkocht te hebben.
Volgens mij komt die error niet vaak voor :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kun je nu wel op Blizzard gaan schelden, dat het een slecht bedrijf is, je account wordt niet voor niets suspended. ;)
Ik snap dat je je frustraties wilt uiten. En nee, wij kunnen jou je account niet teruggeven, daarvoor moet je bij Blizzard zélf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Zo.. Zo juist met een gecraft 1 handed wapen ( ja, ja :P) van 990 naar 1570 dps gegaan.. Zo'n 3% protection erbij en 3k hp erbij.. :) Me happy.. Ik kom nu weer makkelijk door act 3 NM.. lvl 47 wizard btw.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Iemand hier nog toevallig een reserve exemplaar van Diablo 3? Ik ben druk op zoek! Graag DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
CptChaos schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:12:
[...]
Kun je nu wel op Blizzard gaan schelden, dat het een slecht bedrijf is, je account wordt niet voor niets suspended. ;)
Ik snap dat je je frustraties wilt uiten. En nee, wij kunnen jou je account niet teruggeven, daarvoor moet je bij Blizzard zelf zijn.
Dus deze clowns suspenden mijn account omdat ik even rage op hun forum? Ik heb tevens een aangetekende brief gestuurd met twee handtekeningen van juristen om mijn geld te storneren. Ik heb het helemaal gehad met dit kleuter bedrijf, dat Blizzard heet. Kort daarna is mijn account suspended.

Eerst error 53, daarna 318003, daarna 3006 en daarna 318003 constant.

Ik heb hier genoeg bewijs liggen. Als ze hard tegen hard wil spelen nodig ik ze heel graag uit. Als 20.000 anderen zoals mij hiervan een zaak maken zullen ze dat goed in de portemonnee voelen. Volgende week maar mijn verhaal in de media en op internet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

casper1987vd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:18:
[...]

Dus deze clowns suspenden mijn account omdat ik even rage op hun forum? Ik heb tevens een aangetekende brief gestuurd met twee handtekeningen van juristen om mijn geld te storneren. Ik heb het helemaal gehad met dit kleuter bedrijf, dat Blizzard heet. Kort daarna is mijn account suspended.

Ik heb hier genoeg bewijs liggen. Als ze hard tegen hard wil spelen nodig ik ze heel graag uit. Als 20.000 anderen zoals mij hiervan een zaak maken zullen ze dat goed in de portemonnee voelen. Volgende week maar mijn verhaal in de media en op internet plaatsen.
Hier is maar één smiley goed voor: :')

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
imho zou ik (naderhand) blij zijn dat ze zoiets doen, er is iets fishy gebeurd met die account.
Of jij dat bent geweest laat ik er even buiten maar als het een ander is geweest die je account heeft geprobeerd te brute forcen (kan neem ik aan ook bij D3?) dan mag je blij zijn dat niet al je spulletjes weg zijn.
Een mailtje doet wonderen neem ik aan voordat je uit je dak gaat.

Wat ik begrijp van Blizzard zijn de GM's ook nog redelijk courant als het gaat om restoren van spullen, daar gelaten of het wel of niet je eigen schuld is.
Dat hoef je bij NCsoft of anderen niet te verwachten.

*edit*
Welkom bij de wereld die Nettiquette heet, wees blij dat het geen 1991 is en je ISP je account ook locked voor 4 weken. Maar ja, toen was je 4, nu schreeuwt iedereen maar wat op het interwebz.

*zucht*

[ Voor 26% gewijzigd door Bad Brains op 01-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Creqaw schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:08:
Is Azmodan zelfs op Hell zwak? Op normal en nightmare was hij ook zo dood...
Ja, kwestie van seconden... (12k dps DH) :) Tot nu toe vond ik Belial een van de lastigste. (ook de enige echte boss fight imo; zelfs diablo is gewoon een poppetje dat rondrent, geen gigantisch speciaal beest) En die gast met twee zwaarden als armen in heaven, simeplweg omdat die naar je toe teleport en als hij dat deed ik meteen dood was.

[ Voor 12% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt een zaak aangemaakt voor iets van 50 euro? En jij denkt eeuwig een zaak te kunnen voeren tegen Blizzard? Ik wens je veel succes. Daarnaast heeft ook hun forum een Code of Conduct, als je je daar niet aan houdt, waarom zouden ze jou dan moeten dulden? Dan is het hek van de dam. ;) Daarnaast kun je hier, in de media en verder op internet gaan ragen, ik denk niet dat het veel nut gaat hebben. Ook heb je Blizzard niet eens de kans gegeven je suspension te bekijken en (als je mazzel hebt) het suspenden ongedaan te maken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Yorin schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Hier is maar één smiley goed voor: :')
_/-\o_ Baas boven baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
[...]

Het bedrijf heet helaas niet Blizzard.

Overigens hoop ik niet dat ze daadwerkelijk spelen van het spel onmogelijk maken vanwege commentaar op het forum (hoe fout dan ook). Er zijn meer spellenboeren die dit doen, naar mijn mening schandalig en naar mijn hoop illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:50:
Oh haha, op Kungen's livestream kan je 31kk gold zien.
kk? Dit is een Europese community, niet Zuid-Amerikaans. Hier kun je gewoon getallen zoals k, m, b gebruiken voor geld aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:25:
[...]

kk? Dit is een Europese community, niet Zuid-Amerikaans. Hier kun je gewoon getallen zoals k, m, b gebruiken voor geld aantallen.
kk komt in veel spellen gewoon voor hoor....

Ontopic:
Ligt het aan mij of party system broken/disabled? Kan geen friends meer joinen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 01-06-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
uqrax schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:24:
[...]

Het bedrijf heet helaas niet Blizzard.

Overigens hoop ik niet dat ze daadwerkelijk spelen van het spel onmogelijk maken vanwege commentaar op het forum (hoe fout dan ook). Er zijn meer spellenboeren die dit doen, naar mijn mening schandalig en naar mijn hoop illegaal.
Ben ik het niet mee eens, zoals hierboven beschreven dat noemen ze code of conduct.
Het is hun speeltuin, als jij de bloemetjes inmekaar gaat trappen dan mag je uit de tuin verdwijnen.
Dat zij de boel verk*tten en vertrappen dat moeten ze zelf weten.
Maar al die mensen die klagen dat ze recht hebben op iets omdat D3 regelmatig niet werkt krijgen 0 op rekest, want ze doen er alles aan (of dat mogen we geloven) om het werkbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:14:
Zo.. Zo juist met een gecraft 1 handed wapen ( ja, ja :P) van 990 naar 1570 dps gegaan.. Zo'n 3% protection erbij en 3k hp erbij.. :) Me happy.. Ik kom nu weer makkelijk door act 3 NM.. lvl 47 wizard btw.
Paar nulletjes teveel? 1570 DPS wapen op level 47? 8)7 Of bedoel je totale DPS van je char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Junia schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:26:
[...]

kk komt in veel spellen gewoon voor hoor....

Ontopic:
Ligt het aan mij of party system broken/disabled? Kan geen friends meer joinen :(
Klopt, maar komt vooralsnog naar mijn weten bij de chinese goldfarmers vandaan (iig uit mijn C1 tijd met L2)
Niemand anders zei kk. kk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Paar nulletjes teveel? 1570 DPS wapen op level 47? 8)7 Of bedoel je totale DPS van je char?
Volledige character.. Ik heb nog niet gekocht via AH, dus alles via vinden, of craften.. Het zal normaal niet veel zijn voor n lvl 47 wizard, maar ik ben er blij mee :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper1987vd
CptChaos schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:20:
[...]
Je hebt een zaak aangemaakt voor iets van 50 euro? En jij denkt eeuwig een zaak te kunnen voeren tegen Blizzard? Ik wens je veel succes. Daarnaast heeft ook hun forum een Code of Conduct, als je je daar niet aan houdt, waarom zouden ze jou dan moeten dulden? Dan is het hek van de dam. ;) Daarnaast kun je hier, in de media en verder op internet gaan ragen, ik denk niet dat het veel nut gaat hebben. Ook heb je Blizzard niet eens de kans gegeven je suspension te bekijken en (als je mazzel hebt) het suspenden ongedaan te maken. :)
Natuurlijk weet ik dat. Het is geen kwestie van geld, maar een kwestie van principe en een klein beetje ethiek. Als vele anderen ook eens actie zouden nemen, dan is het snel over met zulke bedrijven die denken boven de wet te staan. Hetgeen Blizzard geflikt heeft hoeft nooit in het "echte" bedrijfsleven te gebeuren, want dan zijn ze allang failliet gegaan of hebben een fikse financiële opdonder te pakken gehad.

Nou, ik denk niet dat iemand mijn password gebruteforced heeft. Het password is 16 tekens lang met allemaal willekeurige karakters die ik alleen voor dit account gebruik en alleen in mijn hoofd zit opgeslagen.

Dus omwille van een rage forumpost vinden ze het genoodzaakt om net voor het weekend lekker de clown uit te hangen en zeer kinderachtig lopen te treiteren. Ze hebben daar mensen bij de support zitten met een zeer hoog IQ. Jammer dat ik impliciet hun salaris heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:27:
Het niveau waar hij op speelt is Nightmare, dan lijkt het me sowieso waarschijnlijk total DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Als ze hard tegen hard wil spelen nodig ik ze heel graag uit. Als 20.000 anderen zoals mij hiervan een zaak maken zullen ze dat goed in de portemonnee voelen.
Ik denk dat de enige die het in zijn portemonnee gaat voelen jij bent vanwege juridische kosten en eventuele tripjes naar de VS. Ik ken dit verhaal wel van Hasbro en magic online; hele verzamelingen weg, maar nooit gehoord dat iemand het juridisch won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Excuses van de repost

Meer mensen die geen friends/parties etc. kunnen joinen?
Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic