Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Level requirement van een item slaat soms gewoon nergens op. Wapens die je op level 55 gewoon nooit wilt moeten gebruiken en op level 45 ook gewoon niet voldoende zijn maar wel een level requirement van 60 hebben. Ik denk dat je kan stellen dat 95% van de blue en yellow wapens in dit spel gewoon crap zijn met als bedoeling om die paar goede wapens eruit te laten springen. De wapens die niet blue en yellow zijn kan je per definitie al schrappen, dat is crap die het niet waard is op te pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:33:
Level requirement van een item slaat soms gewoon nergens op. Wapens die je op level 55 gewoon nooit wilt moeten gebruiken en op level 45 ook gewoon niet voldoende zijn maar wel een level requirement van 60 hebben. Ik denk dat je kan stellen dat 95% van de blue en yellow wapens in dit spel gewoon crap zijn met als bedoeling om die paar goede wapens eruit te laten springen. De wapens die niet blue en yellow zijn kan je per definitie al schrappen, dat is crap die het niet waard is op te pakken.
Ik denk randomized en dat iedereen alleen maar de 10% accepteerd die het beste is. En de 1% beste zijn het duurst en het best.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:32
Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:33:
Het is eigenlijk jammer daarbij dat ze het crafting systeem hebben gelaten voor wat is, in plaats van een soort random merger te maken. Bijv een 2-tal blues? Beide wat unlucky met stats? Merge ze en maak kans op een nieuw wapen met een random keuze aan soort stats uit het aangeleverde.

Bijv axe a met strength, int en exp on kill met sword b met dex, vit en magic find; geef aan de blacksmith voor reforging en die kan er dan een axe of sword uitmaken met @ random strength, int, dex, vit, exp on kill en magic find.

Twee wapens met beide str erop? Grotere kans dat je strength terug krijgt. Wil je iets met strength en vit tezamen, en geen int? Blijven mixen en matchen tot je je wapen naar desire hebt verkregen. En vervolgens blijven mixen en matchen tot je ook een +xxx naar wens erbij hebt.

Iets in die trend zou toch net wat meer voldoening hebben gegeven van items dan het huidige systeem, waar je eigenlijk alles alleen maar aan het weggooien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act 2 is toch wel lastig in Inferno. Act 1 is een cakewalk geworden.
Ik vond het al makkelijk met 11k dps, maar met 16k dps is helemaal makkelijk.

Ik moet zeggen, ik kom veel waarde volle dingen tegen.
Gisteren volledig Act 1 over gedaan en ik heb zeker 1.5m aan spullen verkocht op de AH.
Dit komt onder anderen voor boots die ik voor 700k heb verkocht (zat alleen 200 vit en 200 int. op.)
Ook een ring met Str, Vit, all resist. Die is voor 600k verkocht. Daarnaast nog een stuk of 4 andere items die voor 200k zijn verkocht.

Me laatste aanwinst is een speer van 900 dps + slot. Gekocht voor 900k. Een koopje vind ik.
Maar welke gem is beste om in wapen te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup dat zou een veel betere optie zijn. Punt is dat crafting nu gewoon puur voor de gokkers is met teveel tijd en geld. De kans dat je crap krijgt is gewoon veel te groot en als je geen crap krijgt kan het alsnog absoluut niet bij je character passen. Daar ga ik geen tijd aan besteden. Doe desnoods iets met gems in crafting, dat gems bepalen welke stats er komen.
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:44:
Me laatste aanwinst is een speer van 900 dps + slot. Gekocht voor 900k. Een koopje vind ik.
Verder nog iets behalve 900dps en een slot? Want een slot heb je eigenlijk niks aan op wapens als de rest van de stats sucken. Een slot is pas nuttig als de base stats goed zijn. En 900dps is momenteel veel voor een onehander maar 900k is dat echt niet waard.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 17:50 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:44:
Act 2 is toch wel lastig in Inferno. Act 1 is een cakewalk geworden.
Ik vond het al makkelijk met 11k dps, maar met 16k dps is helemaal makkelijk.

Ik moet zeggen, ik kom veel waarde volle dingen tegen.
Gisteren volledig Act 1 over gedaan en ik heb zeker 1.5m aan spullen verkocht op de AH.
Dit komt onder anderen voor boots die ik voor 700k heb verkocht (zat alleen 200 vit en 200 int. op.)
Ook een ring met Str, Vit, all resist. Die is voor 600k verkocht. Daarnaast nog een stuk of 4 andere items die voor 200k zijn verkocht.

Rode gem = +dmg

En ik loop nu ook Act I door alsof ze er niet staan. Helaas is het in Act II nog steeds bijna onmogelijk :X. Lekker weer farmen in Act I voor gold, want nuttige items zijn alleen te verkrijgen op de AH.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 28-05-2012 17:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:46:
[...]

Rode gem = +dmg

En ik loop nu ook door Act I door alsof ze er niet staan. Helaas is het in Act II nog steeds bijna onmogelijk :X. Lekker weer farmen in Act I voor gold, want nuttige items zijn alleen te verkrijgen op de AH.
Daar was ik al achter. Maar een groene gem is meer crit. Ik kan niet precies uitrekenen hoeveel een rode gem er nu bij doen, maar 14-26 lijkt mij veel slechter dann +45 crit. Mijn crit kans is nu 11% voor 50% extra dmg, dat is nu dus %95 wat voor mij 800 extra dps is. Ik kan niet geloven dat een rode meer dps geeft. (van de dezelfde kwaliteit.

Net een nieuwe chest gekocht.

353 Armor
+ 67 intelligence
+ 133 Vitality
+ 56 resist all
+ 3 slot

500k. Goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:51:
Daar was ik al achter. Maar een groene gem is meer crit. Ik kan niet precies uitrekenen hoeveel een rode gem er nu bij doen, maar 14-26 lijkt mij veel slechter dann +45 crit. Mijn crit kans is nu 11% voor 50% extra dmg, dat is nu dus %95 wat voor mij 800 extra dps is. Ik kan niet geloven dat een rode meer dps geeft. (van de dezelfde kwaliteit.
Rode is leuk op lage levels. Die 14-26 damage is idd nutteloos als je al 800-1000 DPS doet. Kan je beter investeren in andere zaken zoals crit damage oid. Hoewel ik zelf slots op wapens liever niet zie omdat het vrijwel altijd ten koste gaat van iets anders. Mijn wapen doet 321 vitality, dan heb je zoiets veel liever dan een of ander gem slot.
Net een nieuwe chest gekocht.

353 Armor
+ 67 intelligence
+ 133 Vitality
+ 56 resist all
+ 3 slot

500k. Goede deal?
Aardig ding, alhoewel je al vrij veel gems erin moet steken om de intelligence op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Erger nog is dat je niet kan "door craften" je backpack/stash zit direct vol en die 10 sales limit is ook 8)7

Vooral op HC is deze limiet lame omdat er relatief weinig spelers zijn.
Stash zit momenteel voor 2 pagina's aan stuff vol die staan te wachten om te verkopen, moet nu geregeld verkoopbare gear salvagen of naar de vendor doen :/

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ben level 50 met monk, NM uit en 52 met DH act 1 hell.
Veel met items gedeeld tussen die 2 omdate ze hetzelfde gebruiken buiten wapen, zo kan ik op een makkelijke, goeikope manier 2 level 60's krijgen snel.

Beide zijn leuk eigenlijk om te spele, maar afwisselling is natuurlijk leuk :)

Hell is even moeilijker, solo zal het wel makkelijker zijn, maar in 4 p party is het echt lastig hoor.

Wat doen jullie begin hell, eerst nm wat grinden of gewoon hell doorgaan als je het kan?

Monk: 3.5k dps en 30k hp
DH: 7k dps en 25k hp

Moet je in hell niet kijken naar resistances of is dit pas inferno?

Ik zoek altijd items met vit, dex, attack speeds als dit kan en life regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Salv schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:15:
Ik ben met mijn Barb van 2H terug gegaan naar 1H met shield daarmee kan ik toch net wat langer uit houden in gevechten. Ik ben nu voor verschillende builds aan het kijken en wat het fijnst speelt samen, zo ben ik nu Fenzy aan het testen vindt het toch wel lastig om steeds maar 1 mob als target te hebben terwijl ik steeds hele groepen als aanval had.

Helaas ben ik wel zo dom geweest om mijn 1H wapen weg te dumpen dus nu loop ik met een grijs standaard wapen te rammen.. :P
ik heb zelf deze build

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WXRVkP!bVa!aababZ

holy hell dit is een best om mee te tanken

wel moet je heel veel dingen rekening mee houden..je gear... ik heb veel str/vit/life% (en sommige armor heeft life on hit)

wapen vooral en dagger vanwege de snelheid...zoek iets van de hoogste damage die je kan krijgen met life on hit en lifeleech en het liefst een socket(met en lifeleech gem)

bvb Azmodan op hel die solo ik door gewoon naar met te springen en alle CD te gebruiken en dan dood ik hem zelfs terwijl ik in dat swarte modder sta, zeer leuk voor farming runs

in parties blijf ik het langst in leven zelf als iedereen dood is lukt het me om de boss te slopen :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Jerry schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:46:
[...]

Rode gem = +dmg

En ik loop nu ook Act I door alsof ze er niet staan. Helaas is het in Act II nog steeds bijna onmogelijk :X. Lekker weer farmen in Act I voor gold, want nuttige items zijn alleen te verkrijgen op de AH.
Bij een 900+ dps wapen geen Ruby doen, de damage increase is te weinig, bij een DH is bijvoorbeeld een Emerald veel beter (Crit Hit Damage).
Rubies zijn heel goed in het begin maar met 1k dps wapens is het lang niet zo goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Resistance moet je altijd naar kijken als het moeilijk is. Zoals ik eerder al heb laten zien is resistance vooral in de lagere getallen echt nuttig. Je resistance van 0 naar 300 krijgen is zoveel nuttiger dan van 300 naar 600. Dus zorg dat je echt de basis qua resistance hebt want dat draagt echt bij. Daarna armor verhogen en zorgen dat je klappen kan ontvangen. Je kan geen damage doen als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu lvl 60 en heb hell uitgespeeld en heel even in inferno gezeten...

nu kijk ik even naar de gem scale in de OP en diamond en saphires heb ik nog nooit gevonden hoe zit dat :/ die komen later pas ofzo? of komen ze helemaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:36:
ik ben nu lvl 60 en heb hell uitgespeeld en heel even in inferno gezeten...

nu kijk ik even naar de gem scale in de OP en diamond en saphires heb ik nog nooit gevonden hoe zit dat :/ die komen later pas ofzo? of komen ze helemaal niet :/
Ik weet niet precies welke maar op een gegeven moment heb je jeweler nodig om ze te craften. En de recepten kosten ook heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:38:
[...]

Ik weet niet precies welke maar op een gegeven moment heb je jeweler nodig om ze te craften. En de recepten kosten ook heel veel.
Wacht daar even mee als je ze wil craften want in een van de komende twee patches wordt het craften aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:38:
[...]

Diamanten en saphires zitter er niet in, ergens gedurende het process gesneuveld :)

uit die blog : The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)
Dat zou in houden dat er meer dan 150 verschillende builds voor 1 class in gebruik moeten zijn, passives nog niet eens meegerekend.
Lijkt mij persoonlijk wel idioot veel :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Te koop voor Hardcore(EU):
Amulet:
Level 27
60 Strength
125 Vitality

DM maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 15:30

Rem

heuveltje schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Diamanten en saphires zitter er niet in, ergens gedurende het process gesneuveld :)

uit die blog : The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)
Dat zou in houden dat er meer dan 150 verschillende builds voor 1 class in gebruik moeten zijn, passives nog niet eens meegerekend.
Een demon hunter heeft 23 skills. Deze hebben allemaal 5 runes, en 1 keer zonder rune. 23*6=138 verschillende skills.
138 * 137 * 136 * 135 * 134 * 133 = 6.186.268.559.520
Dat is het aantal verschillend mogelijke builds, even geen rekening ermee gehouden dat er eigenlijk nog meer zijn omdat je ook skillslots leeg kunt laten.

Is dus absoluut niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:35

Grvy

Bot

Ik word gvd gek van al die stomme zieke combo's die je soms krijgt die gewoon niet te winnen zijn. Echt :')

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:49:
Valt toch wel mee? Met twee skills en 4 runes kan je 25 combinaties maken. Nog een skill met 4 runes erbij en dat aantal wordt 125. Nu zitten er veel meer skills in met veel meer runes. Pak enkel de interessante en je kan al enorm veel combo's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:24:
[...]

Bij een 900+ dps wapen geen Ruby doen, de damage increase is te weinig, bij een DH is bijvoorbeeld een Emerald veel beter (Crit Hit Damage).
Rubies zijn heel goed in het begin maar met 1k dps wapens is het lang niet zo goed meer.
Op dat punt ben ik nog lang niet aangekomen (704 dps wapen nu). Maar goed om te weten :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Wat is eigenlijk het nut van 2H en van dual wield? Zie ik ergens iets over het hoofd dat deze wapens de moeite waard maakt?

De dps is vrijwel onmerkbaar hoger (maar misschien verandert dat nog? ben pas ~lvl10). Max 10% bij wapens van gelijk niveau (hoewel je met dualwield in dps omlaag [!] kan gaan tegenover een wapen 1h te gebruiken, geloof dat daar ergens dus nog een bug zit).
Andersom echter, een shield levert wel enorm veel bescherming als je kijkt naar hoeveel armor het levert en daarnaast ook nog eens blocks toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dualwield levert een veel hogere attack speed wat voor bepaalde classes noodzakelijk is. Een two hander zorgt voor een hogere DPS en handig voor classes die niet perse een hoge attack speed nodig hebben maar juist kunnen profiteren van de extra damage. Ik als Wizard heb liever een two handed weapon, dan is mijn damage een stuk hoger. Attack speed is minder relevant want veel spells maken daar geen gebruik van. De spells die dat wel doen kosten ook flink wat arcane power waardoor een lagere attack speed zorgt dat de arcane power minder snel leeg loopt en ik meer continu damage kan leveren. Op lagere levels is een offhand item vaak nog interessant maar voor mijn Wizard merk ik dat een offhand gewoon niet genoeg extra damage en abilities kan leveren om die 200 a 300 DPS verlies goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Weet iemand hoelang het duurt voordat je transactie erdoor is?
Hij staat nu op "Queued" :(

Hij is er door :)

[ Voor 10% gewijzigd door SuperVliegNL op 28-05-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Myrdreon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:12:
Wat is eigenlijk het nut van 2H en van dual wield? Zie ik ergens iets over het hoofd dat deze wapens de moeite waard maakt?

De dps is vrijwel onmerkbaar hoger (maar misschien verandert dat nog? ben pas ~lvl10). Max 10% bij wapens van gelijk niveau (hoewel je met dualwield in dps omlaag [!] kan gaan tegenover een wapen 1h te gebruiken, geloof dat daar ergens dus nog een bug zit).
Andersom echter, een shield levert wel enorm veel bescherming als je kijkt naar hoeveel armor het levert en daarnaast ook nog eens blocks toevoegt.
Off-hand stats kunnen leuk zijn ;)
vb main hand met 80dps en off-hand met 60-65dps maar wel 80 vitality en 30strength

[ Voor 5% gewijzigd door -AzErTy- op 28-05-2012 19:43 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ongeveer een uur geleden twee items op het AH gekocht, maar ze staan nog niet in de auction log. Ik hoop dat ze er nog komen, mijn gold is wel afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Kan iemand mij helpen. Ik ben nu met mijn lvl 33 DH al 2x dood gegaan bij Diablo op Normal. De eerste keer was gewoon ontwetendheid. (oftewel doe maar wat). Nu heb ik 5k health en +/- 700 dmg maar krijg hem niet down.

Is mijn dmg echt veel te laag als lvl 31 demon hunter of is het juist mijn health die veel te laag is of is het gewoon allebei niks? ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Webgnome op 28-05-2012 20:35 . Reden: NM veranderd in Normal ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Webgnome schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:47:
Kan iemand mij helpen. Ik ben nu met mijn lvl 31 DH al 2x dood gegaan bij Diablo op NM. De eerste keer was gewoon ontwetendheid. (oftewel doe maar wat). Nu heb ik 5k health en +/- 700 dmg maar krijg hem niet down.

Is mijn dmg echt veel te laag als lvl 31 demon hunter of is het juist mijn health die veel te laag is of is het gewoon allebei niks? ;)
Volgens mij was ik level 31 toen ik Diablo op normal versloeg. Misschien even wat levels erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Kan iemand mij helpen. Ik ben nu met mijn lvl 31 DH al 2x dood gegaan bij Diablo op NM. De eerste keer was gewoon ontwetendheid. (oftewel doe maar wat). Nu heb ik 5k health en +/- 700 dmg maar krijg hem niet down.

Hoe ben je erin geslaagd om maar lvl31 te zijn en op NM voor Diablo te staan?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb de blacksmith tot het maximum gelevelt van wat ik nu kan halen.. En ik kan toch leuke dingen craften voor mijn lvl.. iig een stuk beter dan dat ik kan vinden.. Nadeel is, mijn level is te laag om de goede items te gebruiken :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Kan er geen D3 trade topic worden opgestart ofzo? Ik blijf met ongelooflijk veel items zitten die voor anderen toch best wel nuttig kunnen zijn. Vind het een beetje jammer (spam) als ik dat hier plaats.

Ik verkoop echt slecht op AH, terwijl ik mn items echt niet duur heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik het beste als off-hand gebruiken voor WD? Een Mojo met veel dmg, int en vit? Of toch gaan voor een shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Icepegel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:58:
Kan er geen D3 trade topic worden opgestart ofzo? Ik blijf met ongelooflijk veel items zitten die voor anderen toch best wel nuttig kunnen zijn. Vind het een beetje jammer (spam) als ik dat hier plaats.

Vergeet niet dat er enorm veel aanbod is en veel te weinig vraag. Tenzij je echt goed spul hebt voor high levels ga je het amper kwijt raken. Niemand gaat 20k uitgeven voor gear op level 25 als je even later al level 30 bent en weer even later al level 35. Low level gear is gewoon niet genoeg waard. Zeker aangezien de noodzaak tot goede gear op die levels nog amper aanwezig is.
Kan iemand mij helpen. Ik ben nu met mijn lvl 33 DH al 2x dood gegaan bij Diablo op NM. De eerste keer was gewoon ontwetendheid. (oftewel doe maar wat). Nu heb ik 5k health en +/- 700 dmg maar krijg hem niet down.

Heb je zelf Diablo gehaald op die manier of heb je met iemand meegelift? Want je komt NM op level 25 binnen dus je bent in 8 levels door alle acts gegaan. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Meer levelen en zorgen voor betere gear.
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:00:
Wat kan ik het beste als off-hand gebruiken voor WD? Een Mojo met veel dmg, int en vit? Of toch gaan voor een shield?
Wat gaat er mis? Je hebt iets nodig omdat er iets mis gaat, dus dan weet je eigenlijk al wat je moet hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29
Ligt het aan mij of is Nightmare difficulty niet zo "Nightmare"
Kan praktisch alles af met Hungering arrow en caltrops, en dat zijn toch wel de meest basic skills.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:03:
Ligt het aan mij of is Nightmare difficulty niet zo "Nightmare"
Kan praktisch alles af met Hungering arrow en caltrops, en dat zijn toch wel de meest basic skills.
Pas op Hell wordt het moeilijk, daar onder kan je echt aanprutsen zonder in dept game knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Icepegel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:58:

Had ik ook al aan gedacht, wil best wel initiatief nemen als dat nodig is.
Lijkt mij ook super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Pas op Hell wordt het moeilijk, daar onder kan je echt aanprutsen zonder in dept game knowledge.
Ik had ook niet het vermoeden dat ik ontzettend skilled was lol.
Kom ook geen achterlijke combo's van Elites tegen nog.

Zie dat er mensen 500k besteden aan een broekie of een jas, is dat op Hell difficulty? Want ik heb geloof ik nog nooit meer betaald dan 30k voor iets. En ik loop nou ook niet rond met troep of zo.
Plus dat het weer doorverkocht wordt met 100-400% winst.
Heb schijnbaar 600k opgeraapt, maar heb 1,6m op de bank.

edit: level 51 DH op NM (vlak voor 3de boss)

[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 28-05-2012 20:09 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
[quote]Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:03:
[...]

Vergeet niet dat er enorm veel aanbod is en veel te weinig vraag. Tenzij je echt goed spul hebt voor high levels ga je het amper kwijt raken. Niemand gaat 20k uitgeven voor gear op level 25 als je even later al level 30 bent en weer even later al level 35. Low level gear is gewoon niet genoeg waard. Zeker aangezien de noodzaak tot goede gear op die levels nog amper aanwezig is.

[...]

Nee dat had ik wel begrepen ik zet er ook wel high lvl gear op. Maar toch werkt het niet echt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Vraagje :

Ik heb de hele dag kunnen spelen zonder probleem.

Nu ben ik aan het spelen en mijn character moved echt in slow motion / FPS is tussen de en 10 en de 15 ligt dit aan die servers van blizzard?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:21:
Vraagje :

Ik heb de hele dag kunnen spelen zonder probleem.

Nu ben ik aan het spelen en mijn character moved echt in slow motion / FPS is tussen de en 10 en de 15 ligt dit aan die servers van blizzard?
FPS Is toch echt je eigen machine. Draait misschien de virusscanner? Is Newsleecher iets aan het uitpakken? Ben je wat aan het verplaatsen, iets in die richting kan je fps drastisch verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:23:
[...]

FPS Is toch echt je eigen machine. Draait misschien de virusscanner? Is Newsleecher iets aan het uitpakken? Ben je wat aan het verplaatsen, iets in die richting kan je fps drastisch verlagen.
Nope niks nada noppes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Reboot van D3 geprobeerd anders een full reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:29:
[...]

Reboot van D3 geprobeerd anders een full reboot?
Ja zal ik nu doen en anders ren ik naar me desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Ja zal ik nu doen en anders ren ik naar me desktop
Rennen nog wel, jij bent wel heel verslaafd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Rennen nog wel, jij bent wel heel verslaafd ;)
Het is wel mijn virrusscanner dat ding scant niet maar druk wel op mij systeem nod 32 nog wel effe uitgezet.

Ja ik ben echt verslaafd geraakt vanaf woensdag niet te geloven; ik had niet verwacht dat een pc spel me na zo lange tijd op de console gebivakkeerd te hebben me zo zou boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Sorry allemaal, ik was even vergeten dat NM voor NightMare stond en niet voor NorMal. Dus ik ben nu lvl 31 en ben bij diablo al 2x dood gegaan op normal.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Webgnome schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:36:
Sorry allemaal, ik was even vergeten dat NM voor NightMare stond en niet voor NorMal. Dus ik ben nu lvl 31 en ben bij diablo al 2x dood gegaan op normal.
Kan gebeuren ik ben op normal al meerder keren gesneuveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Wat voor skills gebruik je op je DH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bad Brains schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:08:
Zou niet willen suggeren dat je niet skilled bent, maar dat het op dat niveau nog niet echt iets uit maakt. Skills maakt dat je er makkelijker doorheen gaat maar ze worden niet echt aangesproken.
Zie dat er mensen 500k besteden aan een broekie of een jas, is dat op Hell difficulty? Want ik heb geloof ik nog nooit meer betaald dan 30k voor iets. En ik loop nou ook niet rond met troep of zo.

Op inferno voornamelijk. Ik zit nu op gear die ik pas kan upgraden als ik tegen een miljoen ga uitgeven en dan is het verschil nog vrij marginaal. Prijzen worden ook redelijk kunstmatig hoog gehouden omdat niemand er onder wilt gaan zitten.
Dan even een skill check uitvoeren. Wat gebruik je, waarom gebruik je dat en hoe helpt dat tegen een single target die in alle aspecten sterker is waardoor je het lang moet vol houden om damage over time te kunnen doen.
En welke gear heb je en waarom is dat nog niet beter? Is dat het gebrek aan geld, gebrek aan moeite of is er niks beters? Je moet kijken wat jou tegen houd en wat je beter zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:34:
Ja ik ben echt verslaafd geraakt vanaf woensdag niet te geloven; ik had niet verwacht dat een pc spel me na zo lange tijd op de console gebivakkeerd te hebben me zo zou boeien.
Waarom zou dat platform afhankelijk moeten zijn dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Laatst online: 06-06 18:07
Bad Brains schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:08:
[...]

Bekijk ook de blog van vandaag: 1,5% van alle spelers heeft uberhaupt toegang tot Inferno. Terwijl er zat zijn op Hell die waarschijnlijk wat spullen van het wilt kopen.
Markt van vraag en aanbod, en in dit geval heeft die 1,5% een klein aanbod terwijl er veel vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik ga ook dood hoor, maar erin rushen als een kip zonder kop schijnt ook niet te helpen volgens het Bear Grills manual of survival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
AH doet vreemd atm ik klik buyout, krijg dan request timed out maar geld is weg en krijg geen item?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-AzErTy- schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:43:
AH doet vreemd atm ik klik buyout, krijg dan request timed out maar geld is weg en krijg geen item?
Gisteren ook al problemen, enorme vertragingen tussen verschillende acties. Het werkt wel maar alles duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
-AzErTy- schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:43:
AH is erg dodgy vandaag, dus je bent gewaarschuwd (als alle verhalen over geld verdwijnen waar zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Bad Brains schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:45:
[...]

AH is erg dodgy vandaag, dus je bent gewaarschuwd (als alle verhalen over geld verdwijnen waar zijn)
Ik heb er om eerlijk te zijn nog niets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:44:
Gisteren ook al problemen, enorme vertragingen tussen verschillende acties. Het werkt wel maar alles duurt lang.
Nou, sommige mensen raken dus ook echt hun goud kwijt, zonder dat ze het item ontvangen. Zo heb ik ook gold verloren, zonder dat ik het item gekregen heb. Item heb ik denk ik zo'n 30 minuten geleden gekocht... ;) Ook is er op het officiele Diablo 3 forum ook een topic erover. :)

Blizzard heeft echt een hoop te doen voordat de game écht een succes kan worden. Krijg steeds meer het idee dat gewoon de beta gepublished is, bugs als deze (of de bekende connection errors) zouden intussen tot het verleden moeten behoren.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
CptChaos schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:46:
[...]
Nou, sommige mensen raken dus ook echt hun goud kwijt, zonder dat ze het item ontvangen. Zo heb ik ook gold verloren, zonder dat ik het item gekregen heb. Item heb ik denk ik zo'n 30 minuten geleden gekocht... ;) Ook is er op het officiele Diablo 3 forum ook een topic erover. :)

Blizzard heeft echt een hoop te doen voordat de game écht een succes kan worden. Krijg steeds meer het idee dat gewoon de beta gepublished is, bugs als deze (of de bekende connection errors) zouden intussen tot het verleden moeten behoren.
Ik heb al mijn items gekregen of mijn centjes retour gehad.
Kan wel is even duren maar het "werkt" nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Lets hope for the best then, 100k verliezen is niet zo leuk als je maar 140k hebt :)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
[...]
Als je bericht kreeg dat je 'm gekocht hebt en nog niet ontvangen: blijven wachten. Ik kreeg na 2u toch ineens mijn aankoop binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
CptChaos schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Waarom zou dat platform afhankelijk moeten zijn dan? :?
Eeh ieder zijn smaak,. Ik was op de pc een beetje moe van de hoge systeem eisen. Ben al lange tijd geswitched en sinds lange tijd weer op de console.

Laatste serie die ik echt op ps gespeeld heb is C&C en Call of Duty en CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Eeh ieder zijn smaak,. Ik was op de pc een beetje moe van de hoge systeem eisen. Ben al lange tijd geswitched en sinds lange tijd weer op de console.

Laatste serie die ik echt op ps gespeeld heb is C&C en Call of Duty en CM.
Dit vind ik juist zo dom, hoge systeem eisen, pc games worden bijna niet beter in beeld kwaliteit omdat ze de klant geen hogere specs willen opdringen waardoor ze minder winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sfinx- schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:51:
Als je bericht kreeg dat je 'm gekocht hebt en nog niet ontvangen: blijven wachten. Ik kreeg na 2u toch ineens mijn aankoop binnen 8)7
Ja, hier heb ik 2 buyouts over en een aantal die dan error 31071 gaven. Ben benieuwd wat ik strakjes dan in mijn stash heb zitten. Het is iig iets wat een punt van aandacht vereist van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb constant errors in de AH. Nu alleen maar bij de gems op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

CptChaos schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:23:
[...]
Ja, hier heb ik 2 buyouts over en een aantal die dan error 31071 gaven. Ben benieuwd wat ik strakjes dan in mijn stash heb zitten. Het is iig iets wat een punt van aandacht vereist van Blizzard.
AH transactions are temporarily metered until we can improve performance. If you try to buy/sell too quick you may hit a 31071/31072 error. - Bashiok

Van de week de Staff of Herding in elkaar gezet (na redelijk wat zoekwerk en geld), en in wyrmshire rond gelopen met een volle inventory... Dus ik denk, gooi alle witte (common) items eruit, want soms klik je daar op als je intensief bezig bent. Tijdje later terug zitten denken of ik iets mis. Heb ik de Staff of Herding uit mijn inventory gegooid. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Feanathiel op 28-05-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Feanathiel schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:29:
[...]

Heb ik de Staff of Herding uit mijn inventory gegooid. 8)7
lol pannenkoek, dat doe je ook maar 1 keer.
Gewoon rechts onderin de hoek plaatsen, naast je HP pots en gems die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Gezien de AH problemen dus geen verassing dat de RMAH is uitgesteld zonder dat nieuwe datum gegeven wordt. Hopelijk krijg ik ook mijn geld (of liever nog, mijn items) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:59:
[...]

Dit vind ik juist zo dom, hoge systeem eisen, pc games worden bijna niet beter in beeld kwaliteit omdat ze de klant geen hogere specs willen opdringen waardoor ze minder winst maken.
Dat is jou mening ..... ik ben een ander toe gedaan. Ze maken minder winst omdat de mensen de spellen kopiëren of gebruik maken van illegale codes en ga zo maar door. Met de huidige techniek moeten ze niet alleen winst maken maar een goed product op de markt brengen. Dan een bagger spel met mega graphics ... geef mij een goed verhaal en een goede gameplay!

Maar om niet verder off topic te raken Diablo 3 boeit mij als geen ander spel nu op de PC. Voor Mij eindelijk weer een game die zijn geld dubbel en dwars waard is.

Na een dag of 5 is mijn honger nog niet gestild en dat zegt genoeg. Als ik tch een puntje van kritiek moet geven .... ik ben net met ACT 3 begonnen en vind het jammer dta ik het camera standpunt niet kan draaien zo af en toe zag ik stukjes beeld met WOW! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]
Ik heb langer dan 3 uur moeten wachten maar wel mijn item gekregen.
Dat idee heb ik niet. Alle onderdelen van het spel hebben in perioden prima gewerkt. Er misten inderdaad veel features maar de features die er in zitten hebben in perioden prima gwerkt. De Auction House heeft prima gewerkt echter de laatste twee dagen niet meer.
Grootste probleem van Blizzard is het niet kunnen leveren van een consistente ervaring. Alles werkt wel alleen niet consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Nou, plotseling lag spikes met 800+ latency. Zelfs gewone echt zwakke monsters killen me als ik niet kan bewegen =/
Laat ik maar stoppen voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Over Act 4 Cinematic
spoiler:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je niet de full transformation van Leah in Diablo ziet, maar gewoon wat vuur erover en dan volgende shot is ze Diablo. Had eigenlijk verheugd op een HD variant zoals in Diablo 2 van de Wanderer. De cinematics zijn verder echt super vet hoor, top notch weer van Blizzard, vooral die van Tyrael (Act 2 film)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Mouse_NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:56:
[...]

Dat is jou mening ..... ik ben een ander toe gedaan. Ze maken minder winst omdat de mensen de spellen kopiëren of gebruik maken van illegale codes en ga zo maar door.
De game industrie maakt 2x de winst van de film industrie, dat is b.v. voor Amerika zo'n 10 miljard tegen 20 miljard.
Zo zielig vindt ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

had vandaag toch een rare death message, metteen maar ff geprintscreened. lijkt er op dat pvp er toch al deels inzit :)

http://screenshot.xfire.com/s/123683075-4.jpg

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
speedydown schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:20:
had vandaag toch een rare death message, metteen maar ff geprintscreened. lijkt er op dat pvp er toch al deels inzit :)

http://screenshot.xfire.com/s/123683075-4.jpg
Wat is er raar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Wat zie ik nu over het hoofd voor ponylevel? Ik heb de Staff Of Herding gemaakt. Ik ga naar Old Tristram Road... maar ik zie geen rode gloed, dus ook geen access tot het level ? Wat moet ik nog doen?

Oké, gevonden, er zijn dus twee zijden van Old Tristram Road ;)

Edit2: Funnnnyyyyyyy _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Blackminister op 28-05-2012 22:32 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Links onder, Speedyup has killed Speedyup with skill...

toch niet helemaal normaal lijkt me :)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyDewd
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 13:29
800k verloren vandaag aan een BH plan dat nooit gekomen is. Ticket aangemaakt en wat op verschillende forums gepost. Hopelijk reageert blizzard overal snel op en daadwerkelijk ook zo vriendelijk is ieder zijn problemen te verhelpen (items teruggeven/ gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2vmbnys.png

Soms heeft het leven als een barbarian ook z'n nadelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

JoeyDewd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:49:
800k verloren vandaag aan een BH plan dat nooit gekomen is. Ticket aangemaakt en wat op verschillende forums gepost. Hopelijk reageert blizzard overal snel op en daadwerkelijk ook zo vriendelijk is ieder zijn problemen te verhelpen (items teruggeven/ gold)
Nee doen ze niet, kan straks wel even een mail kopieren.
Staat ook in de licence 100% eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyDewd
True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:50:
[...]

Nee doen ze niet, kan straks wel even een mail kopieren.
Staat ook in de licence 100% eigen risico.
Belachelijk. Dus door een glitchy systeem van Blizzard is iedereen nu in zijn nadeel. Heb dan gewoon geen vertrouwen meer in het gebruik van de AH wat meteen een goed kwart van de waarde van Diablo 3 weggooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
800k weg? ;w hopelijk kunnen ze wat voor je doen man. AH is momenteel down, heeft lang genoeg mogen duren zeg. "send to stash" was al behoorlijk buggy sinds gisteren. Ben een paar unsold items kwijtgeraakt die ik terug naar m'n stash wilde sturen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyDewd
Viel voor mij zelfs nog enigszins mee, reacties van andere mensen op forums gelezen over bedragen hoger dan 2 -3 miljoen. Balen :( .. Auction House is nu ook down dus er is duidelijk iets mis. Misschien dat het dan toch een uitzondering bevestigd en Blizzard bereidt is individuele gevallen te behandelen. Kan alleen maar hopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
JoeyDewd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:51:
[...]

Belachelijk. Dus door een glitchy systeem van Blizzard is iedereen nu in zijn nadeel. Heb dan gewoon geen vertrouwen meer in het gebruik van de AH wat meteen een goed kwart van de waarde van Diablo 3 weggooit :(
Dat je verwacht dat ze miljoenen AH aankopen en daardoor duizenden mis functies gaan onderzoeken lijkt me een normale gang van zaken.
Dat het jammer is, agh. Je kunt geen duizende GM's aanstellen op een game waar ze per maand niets an verdienen.
Service van Blizzard is uit mijn optiek prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:44:
Jup dat zou een veel betere optie zijn. Punt is dat crafting nu gewoon puur voor de gokkers is met teveel tijd en geld. De kans dat je crap krijgt is gewoon veel te groot en als je geen crap krijgt kan het alsnog absoluut niet bij je character passen. Daar ga ik geen tijd aan besteden. Doe desnoods iets met gems in crafting, dat gems bepalen welke stats er komen.

[...]

Verder nog iets behalve 900dps en een slot? Want een slot heb je eigenlijk niks aan op wapens als de rest van de stats sucken. Een slot is pas nuttig als de base stats goed zijn. En 900dps is momenteel veel voor een onehander maar 900k is dat echt niet waard.
Uh emerald erin helpt echt enorm veel. Bizar veel dps increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyDewd
Bad Brains schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:56:
[...]

Dat je verwacht dat ze miljoenen AH aankopen en daardoor duizenden mis functies gaan onderzoeken lijkt me een normale gang van zaken.
Dat het jammer is, agh. Je kunt geen duizende GM's aanstellen op een game waar ze per maand niets an verdienen.
Service van Blizzard is uit mijn optiek prima tot nu toe.
Je hebt gelijk, maar ik verwacht toch wel een vorm van compensatie terug gezien ik geld betaald heb voor een hun product. Ik wacht het gewoon rustig af en kijk wat er gebeurd en misschien is er toch nog genoeg data opgeslagen in de database om terug te halen hoeveel geld ieder uitgegeven heeft.

Ik zie het morgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:59:
Uh emerald erin helpt echt enorm veel. Bizar veel dps increase.
Tenzij je crit change boven de 50% ligt lijkt me dat behoorlijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 14:19
Auction House is inderdaad net offline gegaan.
Ik heb een vraag:
Ik vond in het AH een vet item (150k). Ik had 130k. Dus ik dacht, om het item makkelijker te kunnen vinden, bied ik het minimum (80K) en farm ik die 20k er even bij. Toen ik de 20K gefarmd had (dus dik 70K had) ging ik terug naar het AH wilde ik het item out-buyen.
Dit kon echter niet en er stond "insufficient funds". Dit betekent dat het AC mijn balance (70K) bekijkt zonder het geld dat ik al op het item geboden hem mee te berekenen...
Iemand die hier iets meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NM uitgespeeld met mijn WD. Level 51 nu en ging in 1 keer. Eigenlijk was het best easy, net als het begin van hell vooralsnog, maar dat zal wel veranderen :P

3800 dps nu, en nog steeds iets van 11K hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:02:
[...]

Tenzij je crit change boven de 50% ligt lijkt me dat behoorlijk overdreven.
Als je 20% crit kans hebt met een 40% dmg increase door de gem gaat je totale dps met 8% omhoog. Dat lijkt mij een leuke boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyDewd
Fleximex schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:02:
Auction House is inderdaad net offline gegaan.
Ik heb een vraag:
Ik vond in het AH een vet item (150k). Ik had 130k. Dus ik dacht, om het item makkelijker te kunnen vinden, bied ik het minimum (80K) en farm ik die 20k er even bij. Toen ik de 20K gefarmd had (dus dik 70K had) ging ik terug naar het AH wilde ik het item out-buyen.
Dit kon echter niet en er stond "insufficient funds". Dit betekent dat het AC mijn balance (70K) bekijkt zonder het geld dat ik al op het item geboden hem mee te berekenen...
Zodra je op een item bid haalt die het geld van je balans af. Zodra je overboden wordt krijg je dit geld weer terug (kan je bij je completed tab terugzetten in je stash). Zodra je nog winnende bent bij een item met biedingen is dat geld van je account afgehaald en dan heb je dus niet meer die 150k beschikbaar om hem te kopen. Dat werkt helaas dus niet, AH kan nog wel op wat punten verbeterd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:05:
[...]

Als je 20% crit kans hebt met een 40% dmg increase door de gem gaat je totale dps met 8% omhoog. Dat lijkt mij een leuke boost.
Dan hebben wij een andere definitie van bizar :)
Fleximex schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:02:
Wat moet er meer van geweten worden? Als jij op iets bied is je geld weg en dat geld kan je niet meer terughalen tot de auction voorbij is of je overboden word. Je kan dus geen buyout uitvoeren met geld dat in diezelfde auction zit als bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:07:
[...]

Dan hebben wij een andere definitie van bizar :)

[...]

Wat moet er meer van geweten worden? Als jij op iets bied is je geld weg en dat geld kan je niet meer terughalen tot de auction voorbij is of je overboden word. Je kan dus geen buyout uitvoeren met geld dat in diezelfde auction zit als bod.
Is toch vaak meer dan 1000 dps erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Prime Evil op NM is moeilijker dan ik dacht, we zijn met z'n 4en en we worden elke keer afgeslacht (door een uber elite mob?). Iemand toevallig een goed gebruikte tactiek, behalve rennen? Je merkt gelijk dat je even je gear moet upgraden als het zo doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zucht...
Mag idd wel verbeterd worden.
Ook vind ik dat je op 'time left' mag sorteren.
Je een item kan taggen dat je in de AH zoekt (zodat je niet zoals ik hoeft te bieden om het makkelijk te vinden).
Je zelf de tijd van een auction mag bepalen (bijv tussen 6 uur en 5 dagen).
Je een item mag cancelen dat je sellt maar nog geen bod is op gedaan.
Je meer dat 10 items tegelijk kan sellen.

Dat zijn maar een paar verbeter puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

JoeyDewd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:59:
[...]

Je hebt gelijk, maar ik verwacht toch wel een vorm van compensatie terug gezien ik geld betaald heb voor een hun product. Ik wacht het gewoon rustig af en kijk wat er gebeurd en misschien is er toch nog genoeg data opgeslagen in de database om terug te halen hoeveel geld ieder uitgegeven heeft.

Ik zie het morgen wel
Van Blizz forum:

"Please be aware that the results of purchases from the Auction House are currently being delayed. This issue is under investigation currently, but rest assured the logs are extensive, if your gold or purchase does not arrive after 24 hours, open a ticket so that it can be investigated."

Als dat systeem een beetje goed in elkaar zit (waarschijnlijk wel), dan is het vrijwel onmogelijk om gold/items te verliezen. Helemaal omdat er zometeen met echt geld gehandeld gaat worden dan is het van belang dat alles gelogd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Bosmonster schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:04:
NM uitgespeeld met mijn WD. Level 51 nu en ging in 1 keer. Eigenlijk was het best easy, net als het begin van hell vooralsnog, maar dat zal wel veranderen :P

3800 dps nu, en nog steeds iets van 11K hp.
Welke build gebruik je? Ik ben toch wel een paar keer dood gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Elp schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:15:
[...]

Van Blizz forum:

"Please be aware that the results of purchases from the Auction House are currently being delayed. This issue is under investigation currently, but rest assured the logs are extensive, if your gold or purchase does not arrive after 24 hours, open a ticket so that it can be investigated."

Als dat systeem een beetje goed in elkaar zit (waarschijnlijk wel), dan is het vrijwel onmogelijk om gold/items te verliezen. Helemaal omdat er zometeen met echt geld gehandeld gaat worden dan is het van belang dat alles gelogd wordt.
Ja, op een vraag bij de gemiddelde klantenservice krijg je ook altijd antwoord alleen dat kan ook weken duren. Zou toch wel slecht zijn als je bij het RMAH iets verkoopt of koopt en je het geld/item pas 2 dagen later krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik snap de damage van een Wizard niet helemaal.. Ik doe met een ring van +40 intelligence minder damage dan een ring +3-5 damage :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odysseus253 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:28:
Ik snap de damage van een Wizard niet helemaal.. Ik doe met een ring van +40 intelligence minder damage dan een ring +3-5 damage :?
Je skills worden berekend via je weapon damage, hogere damage zal dus in sommige gevallen voor een betere damage output zorgen dan intellect. Ik weet niet precies wat de verhouding zijn van hoeveel dmg points gelijk staat aan hoeveel int.

Beetje een warrig bericht maar duidelijker krijg ik het niet. :+
Pagina: 1 2 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic