AH ligt er momenteel weer uit, laten we kijken of ze de items refunden, ergens terugvinden en toch afleveren, of dat iedereen gewoon hun gold kwijt is.
Ah is weer down , tis toch wel om gek van te worden afentoe
.
Word ook wel beetje moe van Diablo op hell (solo) op me barb, hoevaak ik wel niet doodgegaan ben doodat ineens je poppetje een cm of 2-3 terugspringt is echt ugh .
zo jammer , de game had zoon potentie en tis nu niet echt wat ik verwachte
Word ook wel beetje moe van Diablo op hell (solo) op me barb, hoevaak ik wel niet doodgegaan ben doodat ineens je poppetje een cm of 2-3 terugspringt is echt ugh .
Total damage per hit = (base weapon damage × skill damage) × (1 + primary stat / 100) × (1 + first damage bonus) × (1 + second other damage bonus etc) × (1 + monster vulnerability bonuses)Odysseus253 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:28:
Ik snap de damage van een Wizard niet helemaal.. Ik doe met een ring van +40 intelligence minder damage dan een ring +3-5 damage
Example 1: Wendy the Wizard has a wand that deals 33 base weapon damage. In addition, Wendy also has 123 intellect, which increases her damage by 123%, and the Glass Cannon passive skill, which gives her a 15% damage bonus. There are no damage increasing vulnerability effects on the monster so we can ignore that.
The tooltip for Magic Missile says, "Launch a missile of magic energy, causing 110% weapon damage as Arcane."
The total damage for each Magic Missile hit is calculated like this:
33 × 110% × (1 + 1.23) × 1.15 ≈ 93.091 damage per hit
Dus het kan zijn dat meer intelligence minder effectief is dan meer base weapon damage.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De som is (zwaar versimpeld) wapendps maal (int/100).Odysseus253 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:28:
Ik snap de damage van een Wizard niet helemaal.. Ik doe met een ring van +40 intelligence minder damage dan een ring +3-5 damage
Die ring verhoogt dus de wapendps waardoor je totale dps omhoog gaat.
Afhankelijk van hoeveel int je al hebt en hoeveel dmg je wapen doet kan +dmg dus VEEL meer doen dan +int
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ah ok. Dank allemaal voor de reacties! Klinkt logisch, de intelligence zorgt voor een percentage damage increase, maar als je de basisdamage verhoogt, zal deze nog eens extra door de intelligence worden verhoogt.
Ik heb maar moeite met NM met m'n wizard. Ik ben level 38 en doe 700 DPS. Even op zoek gaan naar goede items! En een andere character proberen!
Ik heb maar moeite met NM met m'n wizard. Ik ben level 38 en doe 700 DPS. Even op zoek gaan naar goede items! En een andere character proberen!
Verwijderd
madAionicus schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:34:
Ah is weer down , tis toch wel om gek van te worden afentoe.

Die +damage ringen waren de beste (goedkope) upgrades die ik voor m'n monk kon doen (vooral aan het begin op lagere levels) Vaak kan je die halen bij de merchant voor een paar k gold.
Bijvoorbeel een +2-4 damage ring had ik meer aan dan een +dex of +% attackspeed wapen.
Bijvoorbeel een +2-4 damage ring had ik meer aan dan een +dex of +% attackspeed wapen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat zijn juist geen verbeterpuntjes. Als iedereen maar zo veel items als 'ie wilde voor bepaalde tijd op het AH kon zetten zou er veel en veel meer trash op het AH komen dan er nu al is. Ik vond die 10 auctions als max eerst ook raar, maar nu ik er over na heb gedacht is het eigenlijk zo gek nog niet. Nu moet je tenminste een beetje nadenken over wat je gaat verkopen en voor hoeveel geld.Fleximex schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:14:
Zucht...
Mag idd wel verbeterd worden.
Ook vind ik dat je op 'time left' mag sorteren.
Je een item kan taggen dat je in de AH zoekt (zodat je niet zoals ik hoeft te bieden om het makkelijk te vinden).
Je zelf de tijd van een auction mag bepalen (bijv tussen 6 uur en 5 dagen).
Je een item mag cancelen dat je sellt maar nog geen bod is op gedaan.
Je meer dat 10 items tegelijk kan sellen.
Dat zijn maar een paar verbeter puntjes
Het is een walgelijke oplossing voor het probleem. Vergelijkbaar met files verminderen door elk huishouden maar 1 auto te laten bezitten. Ja het werkt maar het heeft enorm veel nadelige gevolgen.MicScott schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:46:
Dat zijn juist geen verbeterpuntjes. Als iedereen maar zo veel items als 'ie wilde voor bepaalde tijd op het AH kon zetten zou er veel en veel meer trash op het AH komen dan er nu al is. Ik vond die 10 auctions als max eerst ook raar, maar nu ik er over na heb gedacht is het eigenlijk zo gek nog niet. Nu moet je tenminste een beetje nadenken over wat je gaat verkopen en voor hoeveel geld.
Het is een methode die veel meer schade aan richt doordat mensen dagen met items blijven zitten die ze niet kunnen verkopen terwijl de waarde met de dag zakt. Een methode waardoor enorm veel items de markt niet zien op het moment dat ze wat waard zijn en nodig zijn.
Ik heb eigenlijk constant 10 auctions die uiteindelijk wel verkopen. Echter omdat ik er maar 10 kan hebben moet ik constant de prijs lager instellen dan ik er voor zou krijgen zodat het maar binnen een paar uur verkocht is en de volgende er op kan. Ik zit constant met nuttige items die ik zou kunnen verkopen als ik de auction slots had.
Ik krijg hierdoor dus minder inkomsten en de mensen die mijn items zouden kopen moeten nu meer uitgeven aan vergelijkbare items of genoegen nemen met minder goede items.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:33:
[...]
Je skills worden berekend via je weapon damage, hogere damage zal dus in sommige gevallen voor een betere damage output zorgen dan intellect. Ik weet niet precies wat de verhouding zijn van hoeveel dmg points gelijk staat aan hoeveel int.
Beetje een warrig bericht maar duidelijker krijg ik het niet.
100 Intel = 100% meer damage.Odysseus253 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:28:
Flat damage is bij weapon damage op wat weer wordt verrekend met de intel bonus. Vandaar dat soms (bij lagere hoeveelheden) de flat damage beter is.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Niet alleen dat, het hangt enorm van de verhouding af.True schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:51:
100 Intel = 100% meer damage.
Flat damage is bij weapon damage op wat weer wordt verrekend met de intel bonus. Vandaar dat soms (bij lagere hoeveelheden) de flat damage beter is.
10x100=1000
12x100=1200
10x102=1020
Simpel voorbeeld maar als je het laagste getal verhoogt met een vast aantal zal dat een groter effect hebben dan wanneer je het grootste getal verhoogd met dit aandeel. Ga je ze beiden met 10% verhogen dan zal het niet uitmaken maar wanneer je niet met percentages verhoogt maar met vaste getallen is de verhouding erg belangrijk.
Je zegt dat het je dwingt om de prijzen lager in te stellen, en daarna dat mensen die jouw items zouden kopen dan meer uitgeven?Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:51:
[...]
Ik heb eigenlijk constant 10 auctions die uiteindelijk wel verkopen. Echter omdat ik er maar 10 kan hebben moet ik constant de prijs lager instellen dan ik er voor zou krijgen zodat het maar binnen een paar uur verkocht is en de volgende er op kan. Ik zit constant met nuttige items die ik zou kunnen verkopen als ik de auction slots had.
Ik krijg hierdoor dus minder inkomsten en de mensen die mijn items zouden kopen moeten nu meer uitgeven aan vergelijkbare items of genoegen nemen met minder goede items.
Deze limiet is het enige dat de AH voor totale chaos en wanorde behoedt, momenteel.
Het dwingt mij welliswaar lagere prijzen in te stellen maar dit effect is te klein. Vijf verkopers die concurreren hanteren nog altijd veel hogere prijzen dan honderd verkopers die concurreren. Als je honderd wapens hebt met prijzen rond de 200.000 gold zullen de onderlinge verschillen vrij laag zijn, immers zoveel concurrentie is er niet. Heb je duizend wapens met prijzen rond de 200.000 zullen de onderlinge verschillen hoger zijn omdat je nu opeens veel meer op moet gaan vallen.MicScott schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:55:
Je zegt dat het je dwingt om de prijzen lager in te stellen, en daarna dat mensen die jouw items zouden kopen dan meer uitgeven?
Totaal gebrek aan fantasie en creativiteit mag nooit een excuus zijn voor zo'n maatregel.Deze limiet is het enige dat de AH voor totale chaos en wanorde behoedt, momenteel.
Sigh, las iets interesants dus toch maar even doorgegaan...
Ik las hoe cheap poison hydra was tegen slome/stillstaande monsters dus ik heb het getest in de boss battle met... eh... die dude met de soulstone en dat was echt cheap.
Summon hydra, sta still -> diamon skin als tornado langs komt en repeat.
Ik weet dat de poison van de 3 koppen stacked maar kan je ook meerdere hydras gebruiken? Ik kon het nou niet echt zien.
//edit Increased Glass Canon ook Hydra's power? Want dan kan ik wel even die boss gaan gebruiken voor exp/gold ofzo aangezien hij zo simpel te killen is.
Ik las hoe cheap poison hydra was tegen slome/stillstaande monsters dus ik heb het getest in de boss battle met... eh... die dude met de soulstone en dat was echt cheap.
Summon hydra, sta still -> diamon skin als tornado langs komt en repeat.
Ik weet dat de poison van de 3 koppen stacked maar kan je ook meerdere hydras gebruiken? Ik kon het nou niet echt zien.
//edit Increased Glass Canon ook Hydra's power? Want dan kan ik wel even die boss gaan gebruiken voor exp/gold ofzo aangezien hij zo simpel te killen is.
[ Voor 15% gewijzigd door Xufuja op 29-05-2012 00:05 ]
Kan geen meerdere hydra's gebruiken. Je kan niet dezelfde hydra twee keer casten en je kan geen twee verschillende hydra's kiezen omdat het dezelfde spell is met enkel andere runes. Cheap zou ik het niet perse noemen. Zo heeft de Monk zijn companion, heeft de Witch Doctor zijn mobs, de Barbarian zijn matties en heeft de Demon Hunter zijn turret. Allerlei manieren om damage te doen zonder het zelf te hoeven doen, anderen voor je laten vechten. Wellicht dat de hydra wat meer gebruikt is en ook sterker is maar elke class heeft zo'n unit.
Verwijderd
dat vind ik wel belachelijk gaat dat nog veranderen? want runes en jewels zitten er ook niet in en zo is het gebruik van sockets wel heel gelimiteerdheuveltje schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:49:
[...]
Diamanten en saphires zitter er niet in, ergens gedurende het process gesneuveld
uit die blog : The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)
Dat zou in houden dat er meer dan 150 verschillende builds voor 1 class in gebruik moeten zijn, passives nog niet eens meegerekend.
Lijkt mij persoonlijk wel idioot veel
mmm... Tsurany is diablo ??
, sodeknetter wat een responses kerel. :-)
Btw, AH is weer up, en het item wat ik gekocht had (en niet had gekregen) is nu ook binnengekomen. Dus check je AH als je iets 'besteld had'.
Hij is inderdaad up, maar hij is stukkerder (ja dat is een word pun) dan daarvoor.Skyclad schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:22:
Btw, AH is weer up, en het item wat ik gekocht had (en niet had gekregen) is nu ook binnengekomen. Dus check je AH als je iets 'besteld had'.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wait what? Nog meer broke(n) dan eerder?Bad Brains schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:26:
[...]
Hij is inderdaad up, maar hij is stukkerder (ja dat is een word pun) dan daarvoor.
Nog meer puns.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
hij werkt maar als je 1x buy doet geeft ie error , daarna is item wel gekocth en duurt het 1-5 min voor geld ook weg is
Verwijderd
Voor een wizzard is een 2handed mace iets?
De 0.9 Attackspeed werkt zo goed als ik het begrijp niet nadelig voor de damage ticks, maar wel voordelig voor de ap ticks.
De 0.9 Attackspeed werkt zo goed als ik het begrijp niet nadelig voor de damage ticks, maar wel voordelig voor de ap ticks.
prima zolang je geen critbuild gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:55:
Voor een wizzard is een 2handed mace iets?
Niet voor inferno. Maar voor die tijd is een 2hander goedkope DPS.
Verwijderd
Wat heb je dan nodig voor inferno?RocketKoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 01:03:
[...]
prima zolang je geen critbuild gebruikt.
Niet voor inferno. Maar voor die tijd is een 2hander goedkope DPS.
Een two hander kan prima in inferno. Het is niet zo dat two handers per definitie slecht zij, het gaat om de stats van de two hander in tegenstelling tot de stats van een one hander met source/shield.
Verwijderd
ik zie je punt, maar het is niet helemaal waar. tuurlijk zal dat korte tijd zo zijn maar als het niet of traag verkoopt gaan ze dat gedrag wel aanpassen.MicScott schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:55:
[...]
Je zegt dat het je dwingt om de prijzen lager in te stellen, en daarna dat mensen die jouw items zouden kopen dan meer uitgeven?
Deze limiet is het enige dat de AH voor totale chaos en wanorde behoedt, momenteel.
Verwijderd
Hmm blood magic voor magic weapon voor de wizzard doet het niet.
Vraag me af of de rest het dan wel doet. Heb eigenlijk nooit iemand knockback zien krijgen door mijn spells. Of gechecked of er daadwerkelijk damage plus is.
Vraag me af of de rest het dan wel doet. Heb eigenlijk nooit iemand knockback zien krijgen door mijn spells. Of gechecked of er daadwerkelijk damage plus is.
Ik bedoel dat je makkelijker goedkope 2handers kan vinden met een hoge DPS. Goede offhands zijn een zeldzaamheid en 1H wapens zijn lastiger te vinden.
Op inferno houdt het snel op met goedkoop zijn.
En de AH werkt (weer) niet optimaal.. kan geen Tomes e.d. vinden
Signature
Wat heb ik een pesthekel aan Lacuni Huntresses. Van nature fast/mortar met een jump die ze zonder dat ze damage pakken naast je neerzetten. Ik ga aan niets zoveel dood als aan die krengen 
En wat kom ik 20 seconden na dit bericht tegen: Waller/Shielded/Molten/Mortar Huntresses pack... Vanavond zijn uit de 9 packs er 2 niet fast of van nature fast geweest. Zouden ze het afstemmen op je class en datgene op je pad gooien waar je het meest last van hebt?
En wat kom ik 20 seconden na dit bericht tegen: Waller/Shielded/Molten/Mortar Huntresses pack... Vanavond zijn uit de 9 packs er 2 niet fast of van nature fast geweest. Zouden ze het afstemmen op je class en datgene op je pad gooien waar je het meest last van hebt?

[ Voor 41% gewijzigd door Bundin op 29-05-2012 01:53 ]
Vandaag hardcore Hell bereikt, echter wordt het nu een strugge for survival 
Geen idee hoelang ik dit nog kan volhouden
Heb vandaag wel een Legendary Hamburger uit Whimsyshire gekregen (uit een Pinata) erg droog.. maar utterly useless

Heb vandaag wel een Legendary Hamburger uit Whimsyshire gekregen (uit een Pinata) erg droog.. maar utterly useless
Dit meen je niet wat een gezeur met UPC zeg, de gehele avond vanaf een uurtje of 11 valt mijn verbinding weg tijdens het spelen, dan moet ik een paar minuten wachten en dan kan ik weer verder spelen. Maar ik ben nu bij de laatste Act dus ook de laatste bosses voor Diablo, waardoor ik soms een aantal gevechten meerdere keren moest uitvoeren. Helaas geen leuke loot erbij voor de keren dat ik het overnieuw moest doen.
Nu ben ik bij Diablo aangekomen en versla ik hem in zijn shadow gedeelte, wanneer wij dus terug komen naar het eerste gedeelte waar je het gevecht aangaat begint hij te praten waarna UPC mooi mijn verbinding weer verbreekt en ik dus een disconnect krijg. Ik ga nu weer terug ingame hopende dat ik hem verslagen heb anders moet ik dit gevecht wederom aangaan
Uiteraard net terug ingame, niet verslagen dus wederom het gevecht aangaan
Hmm het ging toch iets verder, dacht al dit kan het toch niet zijn drops vielen helaas wel tegen. Toch is Diablo down gegaan en heeft mijn lvl 32 Barb zich begeven op de velden van Nightmare
Nu ben ik bij Diablo aangekomen en versla ik hem in zijn shadow gedeelte, wanneer wij dus terug komen naar het eerste gedeelte waar je het gevecht aangaat begint hij te praten waarna UPC mooi mijn verbinding weer verbreekt en ik dus een disconnect krijg. Ik ga nu weer terug ingame hopende dat ik hem verslagen heb anders moet ik dit gevecht wederom aangaan
Uiteraard net terug ingame, niet verslagen dus wederom het gevecht aangaan
Hmm het ging toch iets verder, dacht al dit kan het toch niet zijn drops vielen helaas wel tegen. Toch is Diablo down gegaan en heeft mijn lvl 32 Barb zich begeven op de velden van Nightmare
[ Voor 14% gewijzigd door Salv op 29-05-2012 02:48 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Tsu is hooked ^^ levensgevaarlijk, vooral voor mensen die ook nog hun huishouden moeten regelen....Langolier schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:14:
mmm... Tsurany is diablo ??, sodeknetter wat een responses kerel. :-)
Ben net terug van Metallica op Werchter en om de een of andere reden start ik de Kungen stream weer via HDMI op me tv op me slaapkamer..... krijg wel leuke ideetjes.... maar eens MF gear verzamelen.
Props! zie dat fighter weer op Inferno bezig is..... zo sick op hardcore.... misschien heeft hij nog wel watJunia schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 01:57:
Vandaag hardcore Hell bereikt, echter wordt het nu een strugge for survival
[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 29-05-2012 03:14 ]
Verwijderd
Ik hoop dat de tooltips wat meer info gaan geven. Want veel wat de wizzard doet is mij onduidelijk qua precieze schade en andere informatie.
Zo gister level60 gehit op mijn Wizard, kortom vraagje aan de Inferno speler ik zit momenteel op ongeveer 16k+ Damage en 31k HP, is dat genoeg om ACT1 inferno te kunnen farmen ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
HP kunnen we niks mee, wat is je EHP?ShadowBumble schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 05:47:
Zo gister level60 gehit op mijn Wizard, kortom vraagje aan de Inferno speler ik zit momenteel op ongeveer 16k+ Damage en 31k HP, is dat genoeg om ACT1 inferno te kunnen farmen ?
Advanced Tooltips staat aan?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 04:03:
Ik hoop dat de tooltips wat meer info gaan geven. Want veel wat de wizzard doet is mij onduidelijk qua precieze schade en andere informatie.
Hoe bereken ik dat ?
Concurrentie klinkt alsof items binnen de D3 AH binnen dezelfde prijs range zouden liggen. Maar daar is geen sprake van. Als je items gaat kopen is het bizar hoezeer prijzen uit elkaar liggen. Legendaries die gaan van 20k tot 10 miljoen bij wijze van spreken, en rares welk liggen tussen alles van de 5k en 1 miljoen voor soortgelijke items.Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:58:
[...]
Het dwingt mij welliswaar lagere prijzen in te stellen maar dit effect is te klein. Vijf verkopers die concurreren hanteren nog altijd veel hogere prijzen dan honderd verkopers die concurreren. Als je honderd wapens hebt met prijzen rond de 200.000 gold zullen de onderlinge verschillen vrij laag zijn, immers zoveel concurrentie is er niet. Heb je duizend wapens met prijzen rond de 200.000 zullen de onderlinge verschillen hoger zijn omdat je nu opeens veel meer op moet gaan vallen.
[...]
Totaal gebrek aan fantasie en creativiteit mag nooit een excuus zijn voor zo'n maatregel.
Blizzard geeft mensen gewoon veel te weinig inzicht bij het plaatsen van een auction in wat de waarde is van een item. En daarnaast is het aantal slots van 10 gewoon veel te beperkt voor spelers welk meerdere uren per dag spelen waardoor je inderdaad gedwongen wordt het laag te verkopen, wil je het sowiezo al kwijt raken en de volgende items kunnen plaatsen.
Niets hieraan zal ten gunste werken voor de mark, in plaats daarvan wordt het simpelweg continu ten gronde geholpen.
HP + migitation.
10k HP, met 50% damage reduction van je armor = 20k EHP
Ah 31k HP + 46% Damage Reduction excluding resistances dus dan zou ik rond de 45.2k EHP zittenRocketKoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:16:
[...]
HP + migitation.
10k HP, met 50% damage reduction van je armor = 20k EHP
je resistance mag je ook meetellen. Alleen ff het gemiddelde pakken.ShadowBumble schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:19:
[...]
Ah 31k HP + 46% Damage Reduction excluding resistances dus dan zou ik rond de 45.2k EHP zitten
Werkt de AH bij jullie wel? Bij mij blijven gems/crafting/dyes/pages/recipes leeg? De search results van equipment wordt wel gewoon netjes gevuld.
Edit: Oh wacht:
Edit: Oh wacht:
@Slamdance: bedankt, je was net even wat eerderUpdate – 00:00 GMT
The auction house has been reactivated. Unfortunately, selling commodity items is not possible right now and only equipment can be sold or purchased. Commodity items will become available again in near future as we continue to fix the auction house.
[ Voor 56% gewijzigd door Feanathiel op 29-05-2012 07:32 ]
Jeuj, gisteravond Diablo gekilled op NM. Nu door naar Hell!
Eind van NM werd toch best pittig, Diablo zelf kostte 4 pogingen..
Zit nu met lvl 52 (DH) op 10k dps en 17k health. Zoals gezegd werd het best lastig rond Act 3 en 4 van NM, ga ik het met deze stats redden op Hell of wordt het een tripje naar de AH?
Zit nu met lvl 52 (DH) op 10k dps en 17k health. Zoals gezegd werd het best lastig rond Act 3 en 4 van NM, ga ik het met deze stats redden op Hell of wordt het een tripje naar de AH?
Die vallen onder de commodity items.Feanathiel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:27:
Werkt de AH bij jullie wel? Bij mij blijven gems/crafting/dyes/pages/recipes leeg? De search results van equipment wordt wel gewoon netjes gevuld.
Update – 00:00 GMT
The auction house has been reactivated. Unfortunately, selling commodity items is not possible right now and only equipment can be sold or purchased. Commodity items will become available again in near future as we continue to fix the auction house.
Any items or gold that were part of an earlier auction active during the time of maintenance should be delivered retroactively. Please keep in mind that transactions may suffer a slight delay. There is no need to worry that anything has gotten “lost”.
[ Voor 5% gewijzigd door Slamdance op 29-05-2012 07:32 ]
Gisteren echt mazzel gehad! Zat legendary items te kijken! Gooit er iemand een level 60 2 handed Axe (skorn) erop voor 200K buy out! Meteen erop geklikt zonder echt na te denken! De stats: dikke strenght vitality en dexterity met dps 860 erop!
Niet slecht eh?
Niet slecht eh?
[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 29-05-2012 08:00 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
hele domme vraag, maar hoe werkt het AH qua levels... Ik kan niet die 800+ DPS weapons zien als lvl 35 zijnde... Kun je alleen de items zien voor je eigen level en lager?
Moet je bij level waarde hoger zetten dan wat jezelf bent! Kan tot max level 60Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:12:
hele domme vraag, maar hoe werkt het AH qua levels... Ik kan niet die 800+ DPS weapons zien als lvl 35 zijnde... Kun je alleen de items zien voor je eigen level en lager?
Zoals Tsurany al enkele keren heeft uitgelegd (copied for convenience):
EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))
@TS kan dit in de FAQ komen
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 29-05-2012 08:39 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Huh, ik toevallig ook gisteravond, maar vond NM makkelijker dan normal. En mijn WD had bij Diablo maar 3.5K DPS en 11K health. Ging met gemak in 1x neer.Grimmie187 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:29:
Jeuj, gisteravond Diablo gekilled op NM. Nu door naar Hell!
Tot nu toe is het begin van Hell ook een eitje. Wel wat skills omgegooid, sommige waren niet zo zinvol meer, zoals de zombie dogs.
Als je met 10K dps moeite hebt, dan denk ik dat je beter eens naar je build/speelstijl kan kijken? Of we doen even coop'en
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2012 08:46 ]
Verwijderd
Zou het zo simpel zijn...?Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:22:
[...]
Moet je bij level waarde hoger zetten dan wat jezelf bent! Kan tot max level 60

Jups, zo deed ik het ook! Kijkende naar items voor me volgende level als ik bijna ging levelen! En je kan tot level 60 kijken dus! Try it out!
Vraagje, nu me barb dood is gegaan en ik items in kist heb die het best op een DH passen...
(ontploffende beestjes in act3, jailer... ik had geen ranged skill in balk, maar denk niet dat het had geholpen.)
Hoe speel je DH het best op HC.. 1h met schild of 2h met quiver of toch 2x 1h?
(ontploffende beestjes in act3, jailer... ik had geen ranged skill in balk, maar denk niet dat het had geholpen.)
Hoe speel je DH het best op HC.. 1h met schild of 2h met quiver of toch 2x 1h?
[ Voor 24% gewijzigd door 3xNix op 29-05-2012 09:01 ]
Nadat mijn WD dit weekend dood ging (solo Nm Butcher, was op 70% health, potion was op CD, en toen trok hij me naar hem toe terwijl hij in het vuur stond
) ben ik maar eens een DH gaan proberen.
Ben nu level 41 en zit in Nm act 2. Ik speel met 1 1h bow + quiver, zo erg veel sneller leek ik namelijk niet te schieten met 2x 1h crossbow. Mogelijk dat ik echter wel een schild moet gaan overwegen aangezien ik veel te veel schade krijg, ook van gewone beestjes. Maar misschien moet ik in plaats daarvan resistance stats proberen te krijgen (als die tenminste genoeg helpen).
Heb nu iets van 1.2k dps en 10.5k health, maar onder de 900 def. Met mijn Templar als tank red ik het redelijk solo, maar in multiplayer games heb ik echt een barb, monk of WD nodig tegen de snellere mobs.
Enige tips van een hoog level DH hoe ik het beste verder kan gaan? (HC dus, voor het geval mensen zich afvragen waarom ik voor veel health ga
)
Ben nu level 41 en zit in Nm act 2. Ik speel met 1 1h bow + quiver, zo erg veel sneller leek ik namelijk niet te schieten met 2x 1h crossbow. Mogelijk dat ik echter wel een schild moet gaan overwegen aangezien ik veel te veel schade krijg, ook van gewone beestjes. Maar misschien moet ik in plaats daarvan resistance stats proberen te krijgen (als die tenminste genoeg helpen).
Heb nu iets van 1.2k dps en 10.5k health, maar onder de 900 def. Met mijn Templar als tank red ik het redelijk solo, maar in multiplayer games heb ik echt een barb, monk of WD nodig tegen de snellere mobs.
Enige tips van een hoog level DH hoe ik het beste verder kan gaan? (HC dus, voor het geval mensen zich afvragen waarom ik voor veel health ga
Tip: je kan met DH ook een 2h bow/xbow en quiver gebruiken, meer damage output op je skills aangezien de damage van een 2h bow hoger is dan die van een 1h bow. In DPS lijkt dit misschien niet zo, maar dit komt door de hogere aspd van een 1h bow.
Je healthpool gaat de goede kant op, zeker voor HC. Act 2 is erg vervelend voor een DH, er lopen hier namelijk nogal wat snelle mobs rond
Ik speel zelf SC, dus kan je niet veel tips geven, maar ik ga wel vaak voor survivability en zat op lvl 51 rond de 30k hp en 4k dps.
Je healthpool gaat de goede kant op, zeker voor HC. Act 2 is erg vervelend voor een DH, er lopen hier namelijk nogal wat snelle mobs rond
Ik speel met deze tank build (1:1 copy van de baba die inferno gesolo’d heeft):Salv schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:15:
Ik ben met mijn Barb van 2H terug gegaan naar 1H met shield daarmee kan ik toch net wat langer uit houden in gevechten. Ik ben nu voor verschillende builds aan het kijken en wat het fijnst speelt samen, zo ben ik nu Fenzy aan het testen vindt het toch wel lastig om steeds maar 1 mob als target te hebben terwijl ik steeds hele groepen als aanval had.
Helaas ben ik wel zo dom geweest om mijn 1H wapen weg te dumpen dus nu loop ik met een grijs standaard wapen te rammen..
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WVXSkR!beV!bcaccZ
Wat ik doe is leap in groepje enemies (+ armor), en revange spammen. Bij zwake mobs blijf je 100% gehealt hiermee, bij sterke mobs activeer ik Ignore pain. Als ik toch dreig dood te gaan gebruik ik de charge om eruit te komen, charge healt met de rune 8% hp per enemy hit. Je komt dus direct uit het groepje mobs en bent afhankelijk hoeveel je er geraakt hebt weer bijna full health. Ook vooral groepjes mobs gebruiken om zo te healen.
Ik heb nu nog controlled rage oid aanstaan wat + 25% damage geeft @ full rage. Aangezien ik geen skills gebruik die rage vereisen.
Heb beste crap gear (nog gewoon de helft lvl 30-40 stuff haha) maar heb Hell (bijna alles solo) eigenlijk zonder problemen uitgespeeld met deze build, nu iets betere gear door 2 lucky drops bij Diablo op Hell. Vanavond beginnen met Inferno.
Nog high dps ranged spelers die vanavond aan Inferno beginnen (of wat diablo hell farm) en zin hebben samen te spelen? 4 Players vind ik zelf wat teveel.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ben atm helemaal blut, paar nieuwe items gekocht. Krijg ik een leuke drop die ik voor 400k op AH zet, wordt verkocht. En ik krijg mijn gold niet!
Staat in de lijst van Completed dat ie verkocht is voor 340k (AH Fees) maar heb nooit mijn gold mogen innen. Heb al een ticket aangemaakt, en hopelijk kunnen ze me alsnog het gold geven.
Moest gister zelfs paar gems uit me stash verkopen omdat ik niet meer kon repairen
Staat in de lijst van Completed dat ie verkocht is voor 340k (AH Fees) maar heb nooit mijn gold mogen innen. Heb al een ticket aangemaakt, en hopelijk kunnen ze me alsnog het gold geven.
Moest gister zelfs paar gems uit me stash verkopen omdat ik niet meer kon repairen
Ik had laatst ongeveer hetzelfde alleen dan omgekeerd. Hierbij kocht ik een best goede amulet voor 50k waarbij er non stop errors kwamen. Na 5 minuten zag ik in mijn 'completed auctions' de amulet komen te staan met de melding 'failed errorcode <nummer>' 10 minuten later zat hij alsnog in mijn stashHatsjoe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:16:
Ben atm helemaal blut, paar nieuwe items gekocht. Krijg ik een leuke drop die ik voor 400k op AH zet, wordt verkocht. En ik krijg mijn gold niet!![]()

Voor de high-end Barbs een mooie manier om items te vergelijken... als je twijfelt tussen twee items, even deze waardes gebruiken:
http://eu.battle.net/d3/e...ic/3660206725?page=20#397
Z'n hele thread is een dikke aanrader trouwens.
http://eu.battle.net/d3/e...ic/3660206725?page=20#397
Z'n hele thread is een dikke aanrader trouwens.
Nou, gisteravond met lvl 31 normal uitgespeeld met Monk. Dit is toch niet te geloven
. . . in minder dan 10 dagen (gemiddeld 40 min per dag gespeeld) 4 acts doorlopen. Wat een ongelofelijk korte campaign! Is Blizzard nou hier 8 jaar mee bezig geweest??? Zeker met 2 programmeurs. En maar Jay Wilson er over laten lullen om de hype zo groot mogelijk te maken.
Echt, wat een enorme teleurstelling. Ik was iemand die vanaf 2001 (voor mij na het uitspelen van Diablo II) op 3 zat te wachten. Zo'n lange tijd . . . om vervolgens alle 4 de acts in nog geen 10 dagen te doorlopen
Al zou ik met alle 5 heros tot nightmare gaan, ben ik volgens mij een maadje of 3 zoet.
Wat een aanfluiting dit! Het spel is leuk, maar veeeeelste kort. Wat mij betreft de teleurstelling van 2012!
Echt, wat een enorme teleurstelling. Ik was iemand die vanaf 2001 (voor mij na het uitspelen van Diablo II) op 3 zat te wachten. Zo'n lange tijd . . . om vervolgens alle 4 de acts in nog geen 10 dagen te doorlopen

Al zou ik met alle 5 heros tot nightmare gaan, ben ik volgens mij een maadje of 3 zoet.
Wat een aanfluiting dit! Het spel is leuk, maar veeeeelste kort. Wat mij betreft de teleurstelling van 2012!
Not sure if trolling.jpgEolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:30:
Nou, gisteravond met lvl 31 normal uitgespeeld met Monk. Dit is toch niet te geloven. . . in minder dan 10 dagen (gemiddeld 40 min per dag gespeeld) 4 acts doorlopen. Wat een ongelofelijk korte campaign! Is Blizzard nou hier 8 jaar mee bezig geweest??? Zeker met 2 programmeurs. En maar Jay Wilson er over laten lullen om de hype zo groot mogelijk te maken.
Echt, wat een enorme teleurstelling. Ik was iemand die vanaf 2001 (voor mij na het uitspelen van Diablo II) op 3 zat te wachten. Zo'n lange tijd . . . om vervolgens alle 4 de acts in nog geen 10 dagen te doorlopen![]()
Het is normal, ga eens door tot aan Inferno, en Diablo is geen story game, het is een item game.
Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:30:
Nou, gisteravond met lvl 31 normal uitgespeeld met Monk. Dit is toch niet te geloven. . . in minder dan 10 dagen (gemiddeld 40 min per dag gespeeld) 4 acts doorlopen. Wat een ongelofelijk korte campaign! Is Blizzard nou hier 8 jaar mee bezig geweest??? Zeker met 2 programmeurs. En maar Jay Wilson er over laten lullen om de hype zo groot mogelijk te maken.
Echt, wat een enorme teleurstelling. Ik was iemand die vanaf 2001 (voor mij na het uitspelen van Diablo II) op 3 zat te wachten. Zo'n lange tijd . . . om vervolgens alle 4 de acts in nog geen 10 dagen te doorlopen![]()

Je hebt zeker nooit D2 gespeeld? mijn god; wat een ongefundeerde rant.

Dit is een account.
tjonge, normal uitgespeeld? Dat was vast een grote uitdaging. Een rasechte Diablo 2 veteraan
[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 29-05-2012 09:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
You did it wrong, of vergis ik me erin dat je werkelijk lv99 hebt gehaalt op Hell ? Iedere D2 Speler weet dat level pakweg 84-85+ + een hell grind was omdat je die levels alleen maar kon grinden.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:30:
Ik was iemand die vanaf 2001 (voor mij na het uitspelen van Diablo II )
Blijkbaar niet goedGrvy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:33:
[...]
![]()
![]()
Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:30:

Gisteravond met 60 uur played op mijn WD met 29k HP (46% DR) en 19K Damage eindelijk act 1 inferno door
Heb tijd zitten stoeien met welke build nou het lekkerste werkt maar de "splinter build" werkt toch het beste
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ter verdediging van Eolis: Er is toch behoorlijk wat hype gecreëerd dat de storyline in D3 oh zo veel belangrijker zou zijn dan bij D2 het geval was.Feralio schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:32:
[...]
Het is normal, ga eens door tot aan Inferno, en Diablo is geen story game, het is een item game.
gefeli, je hebt de tutorial uitgespeeld.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:30:
Heb spel begint nu.
Hehe inderdaad, dat is niet echt een uitdaging.Boeboe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:35:
tjonge, normal uitgespeeld? Dat was vast een grote uitdaging
Eolis, blizzard geeft zelf aan dat normal difficulty een soort van tutorial is.
Dus het kan inderdaad zijn dat je daar vrij snel doorheen bent..
De game begint na normal origineel pas qua uitdaging..
Verhaal, tja ik vond het niet zo onaardig als dat jij aangeeft
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Hangt van de strength en vitality bonussen af. Als dat onder de 100 is dan is het een normale prijs. Die 860 DPS is een stukje lager dan de normale DPS met 200k buy-out dus dan moeten de extra stats wel echt een goede aanvulling zijn.Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 07:59:
Gisteren echt mazzel gehad! Zat legendary items te kijken! Gooit er iemand een level 60 2 handed Axe (skorn) erop voor 200K buy out! Meteen erop geklikt zonder echt na te denken! De stats: dikke strenght vitality en dexterity met dps 860 erop!
Niet slecht eh?
Kan die ongefundeerde houding eens veranderen? Wat een gezeik en gebash hier. Als je nooit Diablo 2 hebt gespeeld begin je het spel met totaal andere verwachtingen en dan mag je best ontevreden zijn. De original content is gewoon idioot mager vergeleken met elk andere RPG, als je dat van te voren niet weet is dat een enorme teleurstelling. Diablo 3 is een spel waarbij je constant hetzelfde doet en herhaald waardoor het telkens makkelijker gaat, net zo lang tot je een niveau hoger aan kan. Als je dat niet leuk vind mag je kennelijk geen kritiek uiten en moet je oprotten. Althans, dat is de toon in dit topic. Alsof iedereen Diablo 2 gaat spelen voor ze Diablo 3 kopen.Grvy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:33:
![]()
![]()
[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2012 09:45 ]
Afgelopen Zondag is mijn lvl 43 Monk niet meer 
Op een toch al kut dag om het nog erger te maken.
Maken we wel weer een nieuwe
Maar ja, 26 uur weg..
Door die Mobs die zo hard rond tollen in Act2, in een van die dungeons waar je Kulle's blood moet vinden.
Toch al zo'n shit plek, maar ja ik zag die pack maar kon niet zien welke stats, die minimap blokkeert soms dat ik niet mouseover kan doen dus moet ik dichterbij komen en toen dacht mijn templar er wel tegen te kunnen vechten, deze ging dus vrij snel dood.
De klojo !!!
Met +12k HP veel dodge, absorb shield en spirit to health passive heb ik het net niet kunnen overleven.
Ach, tis de eerste zeker niet de laaste denk ik..
Sucked wel maar we gaan gewoon weer opnieuw.
Eerst volgende HC char is lvl 21 een DH, zal eerst even opnieuw een monk lvl'en en dan samen richting het zelfde lvl gaan.
Maar ja, 26 uur weg..
Door die Mobs die zo hard rond tollen in Act2, in een van die dungeons waar je Kulle's blood moet vinden.
Toch al zo'n shit plek, maar ja ik zag die pack maar kon niet zien welke stats, die minimap blokkeert soms dat ik niet mouseover kan doen dus moet ik dichterbij komen en toen dacht mijn templar er wel tegen te kunnen vechten, deze ging dus vrij snel dood.
De klojo !!!
Met +12k HP veel dodge, absorb shield en spirit to health passive heb ik het net niet kunnen overleven.
Eerst volgende HC char is lvl 21 een DH, zal eerst even opnieuw een monk lvl'en en dan samen richting het zelfde lvl gaan.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Welk level was je en welke difficulty? Nightmare?Derr_Hans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:43:
Maar ja, 26 uur weg..
De klojo !!!
161str en 180 vita. Vond het wel goed. En hoogste dps van Skorn is 890 zag ik op diablo website.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Hangt van de strength en vitality bonussen af. Als dat onder de 100 is dan is het een normale prijs. Die 860 DPS is een stukje lager dan de normale DPS met 200k buy-out dus dan moeten de extra stats wel echt een goede aanvulling zijn.
Excuus als deze vraag al eens gesteld is, maar 22 topics doorzoeken gaat me net iets te ver en in de OP kon ik het niet echt vinden.
Anyway, ik ben onlangs weer gaan spelen en heb voorlopig alleen maar een lvl 32 wizard waarmee ik normal ben doorgekomen samen met mijn vriendin (die monk speelt). Ik heb echter het idee dat ik lang niet de ideale skills gebruik etc., dus ben benieuwd wat andere mensen doen. Bij Diablo II had je vroeger de Strategy Compendium waar allerlei builds te vinden waren, maar voor Diablo III kan ik niet echt een fatsoenlijke site vinden. Hebben jullie nog mooie linkjes hiervoor?
Anyway, ik ben onlangs weer gaan spelen en heb voorlopig alleen maar een lvl 32 wizard waarmee ik normal ben doorgekomen samen met mijn vriendin (die monk speelt). Ik heb echter het idee dat ik lang niet de ideale skills gebruik etc., dus ben benieuwd wat andere mensen doen. Bij Diablo II had je vroeger de Strategy Compendium waar allerlei builds te vinden waren, maar voor Diablo III kan ik niet echt een fatsoenlijke site vinden. Hebben jullie nog mooie linkjes hiervoor?
Vicariously I live while the whole world dies
Derr_Hans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:43:Junia schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Welk level was je en welke difficulty? Nightmare?
Staat letterlijk in de eerte paar woorden
dat is inderdaad een koopje geweest danXtr3me4me schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:
[...]
161str en 180 vita. Vond het wel goed. En hoogste dps van Skorn is 890 zag ik op diablo website.
zowiezo 200k voor een flinke dps verbetering vind ik zelf wel meevallen. (hangt er vanaf wat je daarvoor had uiteraard )
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Hahah het is vroeg he, te weinig koffie...ShadowBumble schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:47:
[...]
Derr_Hans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:43:
Staat letterlijk in de eerte paar woorden43 = NM
Had een rare 773dps met 133str en 110dex.nickko schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:48:
[...]
dat is inderdaad een koopje geweest dan
zowiezo 200k voor een flinke dps verbetering vind ik zelf wel meevallen. (hangt er vanaf wat je daarvoor had uiteraard )
Sja ik ken dat gevoel maar ik ben dan ook alweer even wakker was om 03:15 op het werk ready to rock ..... kuch kuch, dus lekker vanmiddag de hele dag D3 spelen
MAAAR als je toch koffie gaat halen espresso zwart aub
NM lvl 43Junia schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Welk level was je en welke difficulty? Nightmare?
Ongelukkige plek waar mijn Templar er in ging..
Had de omgeving nog niet gecleared had weinig plek om te lopen, de meest "open" plekje in die dungeon die ik kon vinden heb ik geprobeerd te vechten. Maarja een extra fast Posionus pack is lasting. Zijn zo snel en staan zo snel om je heen dat je geen kant op kan en blokkeer mij gewoon.
Normaal voor lastige packs pak ik er nog een heal skill bij maar daar was nu geen tijd voor.
Neem die Charge skill dus niet op een templar op HC
Wou elke keer al veranderen maar vergat dat steeds.
Wat verstaan jullie eigenlijk precies onder farmen? Doorloop je quests zo snel mogelijk om naar de bosses te gaan, of struin je elk gebied af tot er geen zwart stukje meer op je map te vinden is?
Kan het soms nog steeds niet over m'n hart verkrijgen om een onaangeroerd gangetje niet in te gaan
Erg tijdrovend, vooral als je de halve dungeon terug moet lopen.
Kan het soms nog steeds niet over m'n hart verkrijgen om een onaangeroerd gangetje niet in te gaan
Even een stom vraagie maar hoe kan je precies zien welke quests je nog niet gedaan hebt of half zijn afgerond. Ben wat heen en weer geswitched met verschillende posses op nightmare maar ik kan niet echt goed zien waar ik nu weer moet beginnen.
Wat is de Splinter Build?Verderf schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:38:
[...]
![]()
Gisteravond met 60 uur played op mijn WD met 29k HP (46% DR) en 19K Damage eindelijk act 1 inferno door
Heb tijd zitten stoeien met welke build nou het lekkerste werkt maar de "splinter build" werkt toch het beste
Ik merk dat ik in Hell mijn WD flink heb omgegooid (omdat ik voornamelijk in party speelde). De honden en gagaturan zijn eruit en ben meer gaan focussen op de passive waarbij je 1% mana & health krijgt + 1 seconde reductie op alle cooldowns als er een monster doodgaat in een bepaalde range. Die range kun je vergroten met gold pickup +range items waardoor ik nu op 31 yards zit. Op die manier krijg je snel veel mana binnen en zijn je cooldowns vrij snel klaar (zelfs die van 120 sec). Gecombineerd met de passive dat je extra intel krijgt voor elke healthglobe en grasp of death met extra kans op healthglobes is een feest
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Farmen is iig niet een hele dungeon explorenyinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:53:
Wat verstaan jullie eigenlijk precies onder farmen? Doorloop je quests zo snel mogelijk om naar de bosses te gaan, of struin je elk gebied af tot er geen zwart stukje meer op je map te vinden is?
Kan het soms nog steeds niet over m'n hart verkrijgen om een onaangeroerd gangetje niet in te gaanErg tijdrovend, vooral als je de halve dungeon terug moet lopen.
Er zijn delen waar je een checkpoint krijgt je een ' hoge ' kans hebt om een boss tegen te komen. Als je dan de game leaved sta je weer op dat punt waarbij je weer kans hebt om een boss tegen te komen..
Doe dit X aantal keer en je bent flink aan eht farmen
Elk stukje afstruinen kun je wel als farmen zien ja. Als je exp farmt, dan is het zoveel en snel mogelijk demons killen. Als je items wilt farmen probeer je zo snel mogelijk van een elite pack naar elite pack te struinen. Je kan ook bosses steeds opnieuw killen.yinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:53:
Kan het soms nog steeds niet over m'n hart verkrijgen om een onaangeroerd gangetje niet in te gaanErg tijdrovend, vooral als je de halve dungeon terug moet lopen.
Wizard:Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:
Excuus als deze vraag al eens gesteld is, maar 22 topics doorzoeken gaat me net iets te ver en in de OP kon ik het niet echt vinden.
Als je DPS wilt doen, die Magic Weapon enchant en de pet met 12% damage rune.
Disencration en Archon voor de damage en een signature spell die jouw het best ligt.
Die lightning spell die lightning orbs af schieten (een rune op shock of electrified spell).
Dan kan je nog een defensive spell nemen, Frost nova of Diamond Skin.
Tis een "imma fire my lazers" build en op SC werkt het perfect hoor.
Zou meer defense skilsl kiezen op HC want je bent wel erg squishy, maar met een monk bij jouw komt dat wel goed.
Op lvl 60 wordt onder farmen verstaan: bepaald stukje van de quest lijn beginnen, 5 champion packs killen voor 5 stacks van de Nephalem Valor buff, en dan een (Mini) Boss killen. En dan dat weer herhalen.yinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:53:
Zoals ik het nu doe op inferno met mijn DH: Quest 3 in Act 2, 5 champion packs killen en dan naar Magda toe, dat kreng ff lekker neerschieten. Zodra ze bijna dood is, dan switch ik over naar mijn MF gearset (ruim 200%MF + Nephalem Valor Buff) en maak ik haar af. Op die manier loot verzamelen tot dat je sterk genoeg bent voor de volgende act.
Het weekend voor het eerst normal uitgespeeld op mijn DH...man wat een geweldig storyline weer. Heb me uitstekend vermaakt.
Merk wel dat nightmare een stuk lastiger is voor mijn DH, is even wennen
Ben nu nog even bezig met mijn monk in act 3 normal. Net geswitched van 2 fist weapons naar een Leganday Daibo. (gekocht,voor 25k buyout) Eens zien hoe dat scheelt in DPS. Heb hem nog niet kunnen gebruiken, had gisteravond BBQ bij schoonouders, net voor de BBQ het ding gekocht.
Ik moet nog wel mijn ene passive switchen (die 25% extra spirit regen geeft bij gebruik van een Daibo) want ik heb op dit moment 0 spirit regen en 125% van 0 is nog steeds 0
Van het weekend ook een HC char gestart met een maat van me, ik een WD, hij een monk. Zijn daarmee tot act 2 gekomen.
Merk wel dat nightmare een stuk lastiger is voor mijn DH, is even wennen
Ben nu nog even bezig met mijn monk in act 3 normal. Net geswitched van 2 fist weapons naar een Leganday Daibo. (gekocht,voor 25k buyout) Eens zien hoe dat scheelt in DPS. Heb hem nog niet kunnen gebruiken, had gisteravond BBQ bij schoonouders, net voor de BBQ het ding gekocht.
Ik moet nog wel mijn ene passive switchen (die 25% extra spirit regen geeft bij gebruik van een Daibo) want ik heb op dit moment 0 spirit regen en 125% van 0 is nog steeds 0
Van het weekend ook een HC char gestart met een maat van me, ik een WD, hij een monk. Zijn daarmee tot act 2 gekomen.
[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 29-05-2012 10:00 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik dacht dat elite packs ook random spawnde? Waarom zou je dat niet dat ene gangetje clearen met de kans dat er inderdaad een elite pack zit?Fleximex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Elk stukje afstruinen kun je wel als farmen zien ja. Als je exp farmt, dan is het zoveel en snel mogelijk demons killen. Als je items wilt farmen probeer je zo snel mogelijk van een elite pack naar elite pack te struinen. Je kan ook bosses steeds opnieuw killen.
VicariousVicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Ik zit nu op lvl60 (gisteren aangetikt) en heb eigenlijk nog steeds geen flauw idee welke skills te gebruiken als Wizard. Denk dat het een beetje ligt aan je speelstijl en of je vaak met vrienden speelt. Ik speel op dit moment met deze setup. Indien ik alleen solo speel wil ik nog wel eens Wave of Force + Impactful Wave gebruiken. Zodoende heb ik drie skills om weg te komen waarvan altijd wel één beschikbaar, en drie skill om damage te doen (signature, Desintegrate en m'n Hydra neergooien).
Surfin' paradise!
yinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:58:
[...]
Ik dacht dat elite packs ook random spawnde? Waarom zou je dat niet dat ene gangetje clearen met de kans dat er inderdaad een elite pack zit?
Fleximex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Elk stukje afstruinen kun je wel als farmen zien ja.
Beetje jammer dat je Valor Buff niet gereset wordt als je van gear wisselt. Maar ja, ik zou ook zo'n exploit gebruiken als ik in Inferno aan het MF'en wasHatsjoe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:58:
[...]
Op lvl 60 wordt onder farmen verstaan: bepaald stukje van de quest lijn beginnen, 5 champion packs killen voor 5 stacks van de Nephalem Valor buff, en dan een (Mini) Boss killen. En dan dat weer herhalen.
Zoals ik het nu doe op inferno met mijn DH: Quest 3 in Act 2, 5 champion packs killen en dan naar Magda toe, dat kreng ff lekker neerschieten. Zodra ze bijna dood is, dan switch ik over naar mijn MF gearset (ruim 200%MF + Nephalem Valor Buff) en maak ik haar af. Op die manier loot verzamelen tot dat je sterk genoeg bent voor de volgende act.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Nja, imo is dat niet echt een exploit. Het spel draait om gear verzamelen, en MF is er niet voor niks. Zou raar zijn al zou je Nephalem Valor buff gereset worden iedere keer als je je gear veranderd. Hoe moet het dan als je een upgrade vind van je gear? Of per ongelijk is rechts klikt in je inventory en dus equiped? Nee, geen goed idee.Joarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Beetje jammer dat je Valor Buff niet gereset wordt als je van gear wisselt. Maar ja, ik zou ook zo'n exploit gebruiken als ik in Inferno aan het MF'en was
Wat vind iedereen eigenlijk van de Archon mode?
Ik heb het nog niemand horen zeggen maar bij deze, ik vind hem redelijk OP. Op bepaalde plekken in het spel kan ik met redelijk gemak (Archon + Teleport) 3 minuten in Archon mode blijven.
Dit maakt het erg makkelijk om mobs te farmen (gold) maar ook om te levelen.
Ik heb het nog niemand horen zeggen maar bij deze, ik vind hem redelijk OP. Op bepaalde plekken in het spel kan ik met redelijk gemak (Archon + Teleport) 3 minuten in Archon mode blijven.
Ik heb ergens gelezen (bron ga ik nog ff achterhalenJoarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Beetje jammer dat je Valor Buff niet gereset wordt als je van gear wisselt. Maar ja, ik zou ook zo'n exploit gebruiken als ik in Inferno aan het MF'en was
dat de MF bepaald wordt als je een 'zone' binnenloopt.
Dus switchen van gear lijkt me in dat opzicht dan nutteloos..
Vroeger was het uiteraard ook mogelijk om gear te switchen, dus weet niet waarom ze dit aangepast zouden hebben. Dus ik ga ff zoeken!
edit- post niet kunnen traceren..
Deze had nog wel een mooie uitleg:
Let's say with 0% magic find that a Zombie has a 10% chance to drop a magical item, a 5% chance to drop a rare item and a 1% chance to drop a legendary item. |
If you have 100% magic find the Zombie now has a 20% chance to drop a magical item, a 10% chance to drop a rare item and a 2% chance to drop a legendary item. |
That is how MF works. What the mob drops is calculated at the time of death. MF affects drops from anything, including logs, chests and other destroyables." |
[ Voor 37% gewijzigd door nickko op 29-05-2012 10:13 ]
Het forum van http://www.diablofans.com/ en IncGamers (http://diablo.incgamers.com/) zijn wel aardig. Voor Barbarians is er al een begin gemaakt aan een Compendium met de traditionele spreadsheets en al.Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:46:Bij Diablo II had je vroeger de Strategy Compendium waar allerlei builds te vinden waren, maar voor Diablo III kan ik niet echt een fatsoenlijke site vinden. Hebben jullie nog mooie linkjes hiervoor?
Verwijderd
Zijn de gems niet meer te koop in de ah? Of is hij bugged bij mij.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 10:06 ]
Wat is Archon mode?Junia schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:05:
Wat vind iedereen eigenlijk van de Archon mode?
Wizard skill
Erg fijne Damage in deze mode
Level 30 transform skill van de Wizard.
Je transformed in een 'Arcane form' waarbij je nieuwe skills krijgt, (Ultra disintegrate) voor 15 seconden.
Als je iets killed blijf je 1 seconden langer in de mode, 40% meer resistances en armor.
Wat ik dus doe is als ik een 'grote' groep mobs tegenkom zet ik Archon aan. Vervolgens teleport je snel door zodat je weer mobs tegenkomt etc.. zo blijf je gemakkelijk (in bepaalde stukken) enkele minuten in deze mode
[ Voor 22% gewijzigd door Junia op 29-05-2012 10:08 ]
Mijn nieuwe HC Wizard is nu lvl 41 met 2000 DPS & 11000 HP. Deze zit momenteel in Act 2 nightmare en dat is best pittig. Mobs doen veel damage en gaan best langzaam dood als je public speelt. Ik ga nu eerst mijn stats nog wat verhogen denk ik.
Heb onlangs flink zitten farmen met een groepje WD. Ik was de killer tank die alles sloopte terwijl zij een beetje met MF gear rond liepen en wat summons deden. Mijn wizard was toen lvl 36 met 1600 DPS en knalde echt alles kapot. Ons favo farm was Azmo welke in minder dan 10 seconden neer lag.
Archon on: i'm firing my lazor!!
Zoals hierboven vermeld, lekker snel doorknallen en je timer loopt terug zodat je door kan blijven knallen in archon mode.
Ow enne Blizzard, gelieve niet lopen nerven want Archon schopt kont!
Heb onlangs flink zitten farmen met een groepje WD. Ik was de killer tank die alles sloopte terwijl zij een beetje met MF gear rond liepen en wat summons deden. Mijn wizard was toen lvl 36 met 1600 DPS en knalde echt alles kapot. Ons favo farm was Azmo welke in minder dan 10 seconden neer lag.
Archon on: i'm firing my lazor!!
Zoals hierboven vermeld, lekker snel doorknallen en je timer loopt terug zodat je door kan blijven knallen in archon mode.
Ow enne Blizzard, gelieve niet lopen nerven want Archon schopt kont!
[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-05-2012 10:16 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic