stacked items kun je tijdelijk niet meer traden vanwege een bug.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:06:
Zijn de gems niet meer te koop in de ah? Of is hij bugged bij mij.
Hehe, ik heb bijna dezelfde build, heb alleen cleave als primary en frenzy als secondary skilltntkiller schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:24:
[...]
ik heb zelf deze build
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WXRVkP!bVa!aababZ
Verder dezelfde skills in dezelfde slots (hoewel soms wat andere runes).
Frenzy werkt bij mij ook niet voor grote groepen, daar gebruik ik cleave voor.Salv schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:15:
Ik ben met mijn Barb van 2H terug gegaan naar 1H met shield daarmee kan ik toch net wat langer uit houden in gevechten. Ik ben nu voor verschillende builds aan het kijken en wat het fijnst speelt samen, zo ben ik nu Fenzy aan het testen vindt het toch wel lastig om steeds maar 1 mob als target te hebben terwijl ik steeds hele groepen als aanval had.
Dus heb primary heb cleave voor groepen, en als secondary heb ik frenzy die ik eigenlijk alleen gebruik voor beesten die veel klappen nodig hebben. Over het algemeen zijn dat alleen blauwe monsters en up, uitzonderingen daar gelaten. Als ik ze niet met 3 klappen cleave kan slachen, gebruik ik frenzy. Dat werkt perfect.
In combinatie met bovenstaande skills kan je een heel eind komen. Ik ben nu iig met inferno bezig, en dat is nog wel pittig omdat ik betere gear nodig heb. Inmiddels doe ik 10k+ dps, dus dat zit wel goed, maar af en toe ga ik nog te snel dood omdat ik nog geen phys resis heb, en dat heb ik wel nodig
@derrhans en snappie: bedankt voor de tips!
Momenteel gebruik ik magic missiles met die damage rune op linksklik, dat balletje op rightclick en verder:
- Diamond skin met prism rune voor extra arcane power en de nodige defense
- Frost nova met frost snap (?) (cooldown reduction iig) om te ontsnappen
- Hydra's voor de DPS tijdens het kiten wat ik de hele tijd aan het doen ben
- Energy armor voor resists
- Evocation, blur en Astral energy ofzo als passives
Mn vriendin is compleet onervaren in diablo games dus die ben ik vaak kwijt in fights. Ik moet het dus ook redelijk vaak alleen opknappen, en die wizard is (zeker als je alleen met gevonden gear speelt) supersquishy. Vandaar dus diamond skin EN energy armor en dan ook nog een escape. Ik heb gezorgd voor behoorlijk wat arcane power regeneration en kiting power en op zich gaat alles dood en is het redelijk safe (sinds ik diamond skin en energy armor heb ben ik niet meer doodgegaan), maar het is wel erg veel kiten steeds.
Momenteel gebruik ik magic missiles met die damage rune op linksklik, dat balletje op rightclick en verder:
Mn vriendin is compleet onervaren in diablo games dus die ben ik vaak kwijt in fights. Ik moet het dus ook redelijk vaak alleen opknappen, en die wizard is (zeker als je alleen met gevonden gear speelt) supersquishy. Vandaar dus diamond skin EN energy armor en dan ook nog een escape. Ik heb gezorgd voor behoorlijk wat arcane power regeneration en kiting power en op zich gaat alles dood en is het redelijk safe (sinds ik diamond skin en energy armor heb ben ik niet meer doodgegaan), maar het is wel erg veel kiten steeds.
Vicariously I live while the whole world dies
Vraagje voor de Monk spelers hier! Met de passive skill 'One With Everything' is je resistance voor alles gelijk aan je hoogste resistance. Als je dan bijvoorbeeld een immune to poison item hebt is dat feitelijk je hoogste res, zou dit dan gelden voor alle resistances?
Die ene, met die snor
Waarom gebruik je als secondary geen Hammer of the Ancients? I.c.m. de rune die de damage omhoog gooit in ruil voor kleiner gebied (maakt niet uit voor single target) doe je flinke damage en kun je mooi je resources dumpen.joostbaksteen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Hehe, ik heb bijna dezelfde build, heb alleen cleave als primary en frenzy als secondary skill
Verder dezelfde skills in dezelfde slots (hoewel soms wat andere runes).
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke stats horen bij een lvl 40 barb. Ik loop op dit moment nog redelijk easy door nm maar heb geen idee of mijn gear een beetje in verhouding staat tot mijn lvl.
Stats: DPS: 1500, HP 4500, Armor 2200, Resists gemiddeld zo'n 50 a 60. Daarnaast nog een hoop random stats door legendary gear.
Nog een vraagje over die Nephalem Valor buff. Kan je ook ergens zien hoeveel daarvan actief is?
Stats: DPS: 1500, HP 4500, Armor 2200, Resists gemiddeld zo'n 50 a 60. Daarnaast nog een hoop random stats door legendary gear.
Nog een vraagje over die Nephalem Valor buff. Kan je ook ergens zien hoeveel daarvan actief is?
Nee, het pakt alleen de +waarden. Volgens mij zijn er ook geen immunities...Tjado schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:17:
Vraagje voor de Monk spelers hier! Met de passive skill 'One With Everything' is je resistance voor alles gelijk aan je hoogste resistance. Als je dan bijvoorbeeld een immune to poison item hebt is dat feitelijk je hoogste res, zou dit dan gelden voor alle resistances?
Interessante info, thanks!nickko schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:05:
edit- post niet kunnen traceren..
Deze had nog wel een mooie uitleg:
Let's say with 0% magic find that a Zombie has a 10% chance to drop a magical item, a 5% chance to drop a rare item and a 1% chance to drop a legendary item. If you have 100% magic find the Zombie now has a 20% chance to drop a magical item, a 10% chance to drop a rare item and a 2% chance to drop a legendary item. That is how MF works. What the mob drops is calculated at the time of death. MF affects drops from anything, including logs, chests and other destroyables."
Ik heb afgelopen dagen eens rondgelopen met 100% MF: heb het idee dat ik naast meer Magic & Rare items ook meer Chests, DeadBodies & Logs tegen ben gekomen. Toeval of meer mensen dat gevoel?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het is een two hander, dan is die DPS redelijk onder de maat en zijn de extra's ook niet super. Geen slechte aankoop maar ook zeker geen topper. Wel hoge verkoopwaarde omdat iedereen als een idioot goedkope legendarys koopt zonder te kijken of ze echt goed zijn.nickko schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:48:
[...]
dat is inderdaad een koopje geweest dan
zowiezo 200k voor een flinke dps verbetering vind ik zelf wel meevallen. (hangt er vanaf wat je daarvoor had uiteraard )
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vooral endgame wordt 't kiten voor je leven, en ben je vooral bezig met het managen van skills. Denk dat ik ook van Desintegrate naar Arcane Orbs ga, aangezien deze fire and forget zijn.Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Zit eigenlijk een beetje te wachten op een flinke theorycraft post (beetje á la ElitistJerks.com) om zodoende te berekenen wat voor mij de beste build is, wat nuttig is en wat niet, et cetera. Vrees dat dit nog wel een tijdje gaat duren en tegen die tijd men al voor zichzelf heeft besloten wat beter werkt.
Surfin' paradise!
Hoe slecht de Gold AH op dit moment loopt... ik verwacht dat het nog wel maanden gaat duren voordat we de RMAH gaan zien. Constant laggs etc.... Vrienden die ook werkelijk geld kwijt raken etc
. Met 20k-200k is dat nog niet zo'n ramp maar wanneer je 20-200 euro kwijt raakt...
Blizzard moet ook een AH FPS optie er bij zetten, ingame heb ik hem op 70 FPS staan maar het is een beetje onzin om 70FPS te hebben tijdens het browsen van de Auction House...
Tijd voor een 3e account
verslavend die AH >>
Blizzard moet ook een AH FPS optie er bij zetten, ingame heb ik hem op 70 FPS staan maar het is een beetje onzin om 70FPS te hebben tijdens het browsen van de Auction House...
Tijd voor een 3e account
Hebben jullie trouwens al set-items gevonden? Ik heb ze zelfs nog niet eens op de AH gezien. Ik heb ook nog geen site gevonden die alle sets laat zien. Ik heb flink gegoogled maar niks gevonden.
Wat ook goed hielp is frost nova die een cloud of ice achterlaat, als je mobs kite en frost nova gebruikt komen ze in die cloud en zijn ze slowed, met Arcane Hydra in die cloud doe je snel veel AoE damage en kan je even Disengration gebruiken.Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:14:
@derrhans en snappie: bedankt voor de tips!
Ik vind de Wizard wel een van de minst veiligste char voor mijzelf dan om op te spelen vooral HC gezien.
Voor een monk build, Blind en die Cyclone Attack (+dodge rune) werk goed en Fist of Thunder voor haar spirit regen. Dan heb je nog serenity (absorb shield + heal rune) en een mantra (voorkeur Dodge of Heal mantra) na keuzen, en voor de damage die wind om haar heen (naam vergeten). Dan zit je redelijk veilig heb je heals en vooral als je de passive neemt die elke punt spirit die je spendeert omzet in healing.
Weet niet of ze alle skills kan gebruiken met haar lvl, mijn lappertap doet weer eens raar dus kan ffkes niet op de skill calc kijken.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Je blijft hetzelfde aantal chests etc. tegenkomen, misschien dat je er gewoon meer aandacht voor hebt nuOkkE schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Ik heb afgelopen dagen eens rondgelopen met 100% MF: heb het idee dat ik naast meer Magic & Rare items ook meer Chests, DeadBodies & Logs tegen ben gekomen. Toeval of meer mensen dat gevoel?
Nouja daarom gebruik ik die beamskills dus niet. Daar moet je voor stilstaan en dan ben je dus een sitting duck. Ik ga dus vooral voor defense voor de monsters die jou kunnen pullen of een snelle gapcloser hebben zodat ze me niet one-shotten. Het is ook gebleken dat ik die gewoon nodig heb met mijn huidige gear. Mijn build focust zich op:Snappie88 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:22:
[...]
Vooral endgame wordt 't kiten voor je leven, en ben je vooral bezig met het managen van skills. Denk dat ik ook van Desintegrate naar Arcane Orbs ga, aangezien deze fire and forget zijn.
Zit eigenlijk een beetje te wachten op een flinke theorycraft post (beetje á la ElitistJerks.com) om zodoende te berekenen wat voor mij de beste build is, wat nuttig is en wat niet, et cetera. Vrees dat dit nog wel een tijdje gaat duren en tegen die tijd men al voor zichzelf heeft besloten wat beter werkt.
- Regeneraten/cost reducen van Arcane Power
- Kiten
- Escapes
- Survivability
Denk dat ik lategame misschien mijn missiles nog ga vervangen en ook die familiar erbij neem die me arcane power geeft. Denk dat ik dan zonder signature skill ook wel voldoende AP genereer om mijn skills te kunnen blijven spammen en die magic missiles voelen toch wat zwak aan. Misschien dat ik op leftclick dan gewoon frost beam of disintegrate ofzo zet.
FPS heeft niks te maken met lag in het AH.sbmuc schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:25:
Hoe slecht de Gold AH op dit moment loopt... ik verwacht dat het nog wel maanden gaat duren voordat we de RMAH gaan zien. Constant laggs etc.... Vrienden die ook werkelijk geld kwijt raken etc. Met 20k-200k is dat nog niet zo'n ramp maar wanneer je 20-200 euro kwijt raakt...
Tijd voor een 3e accountverslavend die AH >>
Dat komt puur door de server die de vele miljoenen query's niet aankan.
Vergelijk dit AH eens met WoW.
Op een WoW server zitten er 15-20k spelers op een server, waarvan een paar duizend tegelijk.
Kijk je hoeveel spelers er in de AH staan te zoeken, dan kom je op misschien 200 per server tegelijk: 1% van het totaal.
In D3 zit je op ongeveer 3 miljoen per realm. Reken dus op 30.000 mensen die tegelijk het AH zitten browsen. Je code die prima werkte voor 200 spelers, doet het ineens niet zo goed meer
[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 29-05-2012 10:30 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Het gaat, voor zover ik weet, nog iets verder dan dat. Volgens mij worden namelijk ook de rolls beter in het algemeen (en is dat ook de reden dat er een grotere kans is op magic items in the first place), aangezien ook grijs/wit onderdeel zijn van de drops.OkkE schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Interessante info, thanks!
Oh ik bedoel met 'kwijt' niet echt dood ofzo hoor, ze redt zich prima tot dusverre. Ik heb de skills even bekeken die ze gebruikt en het zag er wel vrij aardig uit allemaal. Het gaat er meer om dat zij alle kanten op rent die mob door en daardoor alle monsters uit de omgeving er ook gelijk bij trekt waardoor we soms echt tegen ENORME mobs aan het vechten zijn terwijl er ook nog wat boss monsters tussen lopen.Derr_Hans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:25:
[...]
Wat ook goed hielp is frost nova die een cloud of ice achterlaat, als je mobs kite en frost nova gebruikt komen ze in die cloud en zijn ze slowed, met Arcane Hydra in die cloud doe je snel veel AoE damage en kan je even Disengration gebruiken.
Ik vind de Wizard wel een van de minst veiligste char voor mijzelf dan om op te spelen vooral HC gezien.
Voor een monk build, Blind en die Cyclone Attack (+dodge rune) werk goed en Fist of Thunder voor haar spirit regen. Dan heb je nog serenity (absorb shield + heal rune) en een mantra (voorkeur Dodge of Heal mantra) na keuzen, en voor de damage die wind om haar heen (naam vergeten). Dan zit je redelijk veilig heb je heals en vooral als je de passive neemt die elke punt spirit die je spendeert omzet in healing.
Weet niet of ze alle skills kan gebruiken met haar lvl, mijn lappertap doet weer eens raar dus kan ffkes niet op de skill calc kijken.
Die cloud of ice heb ik ook geprobeerd, maar ik vond de cold snap rune voor de CDR toch prettiger werken atm.
lol nee, dat zeg ik ook niet. Ik bedoel gewoon te zeggen dat er een optie voor AH FPS moet komenRocketKoen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:26:
[...]
FPS heeft niks te maken met lag in het AH.
Dat komt puur door de server die de vele miljoenen query's niet aankan.
Er is nu een front en back FPS optie maar een AH FPS zou mooi zijn.
ik spendeer +-30-40% van mijn tijd in de auction house maar ik hoor mijn videokaart dan bijna net zo hard blazen als wanneer ik ingame aan het spelen ben.
Momenteel ga ik door Hell heen zonder problemen met Solo Barb.
In teamverband hou ik het als tank aardig lang uit maar de Champion groups kunnen me het aardig irritant maken.
Skillset:
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#bcYVkX!bXV!YZZcbY
De build is gebouwd op life regeneration en het levend blijven binnen grote groepen. Vooral Revenge en Rend worden veelgebruikt. Tegenover bosses zal Cleave worden vervangen door Frenzy.
Rotatie bij grote mobs:
Leap - Rend - Revenge (als het kan) - Ground stomp - Cleave - Rend.
Als Revenge dan nog niet actief is uit de groep Leapen en zorgen dat je niet in het midden van een boze massa staat. Solo kom ik hier een heel eind mee. In de groep zijn mobs gewoonweg veel sterker dat ik me net overeind kan houden met Revenge en Rend.
Voor teamverband moet ik toch iets betere gear hebben denk ik (de duurdere dingen van AH).
In teamverband hou ik het als tank aardig lang uit maar de Champion groups kunnen me het aardig irritant maken.
Skillset:
De build is gebouwd op life regeneration en het levend blijven binnen grote groepen. Vooral Revenge en Rend worden veelgebruikt. Tegenover bosses zal Cleave worden vervangen door Frenzy.
Rotatie bij grote mobs:
Als Revenge dan nog niet actief is uit de groep Leapen en zorgen dat je niet in het midden van een boze massa staat. Solo kom ik hier een heel eind mee. In de groep zijn mobs gewoonweg veel sterker dat ik me net overeind kan houden met Revenge en Rend.
Voor teamverband moet ik toch iets betere gear hebben denk ik (de duurdere dingen van AH).
Life goes on!
Hmm, ga ik eens proberen, ik zat ook te denken om nog ergens earthquake mee om te ruilen, maar ik kan/wil geen andere skil opofferen, als je solo't zijn (voor mij iig) revenge, ignore pain en war cry wel een must.yinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Waarom gebruik je als secondary geen Hammer of the Ancients? I.c.m. de rune die de damage omhoog gooit in ruil voor kleiner gebied (maakt niet uit voor single target) doe je flinke damage en kun je mooi je resources dumpen.
Eerst ruilde ik bij een baasje nog wel eens revenge om voor earthquake, maar met die lvl60 buff wil je dat ook niet meer
Voor Wizards, zit momenteel op lvl 49 act4 NM met 3k dmg 12k HP 1,5k armor en gaat zeer vlot.
Ik speel momenteel met volgende build voor mobs, high risk - high damage. Hara-kiri style de mob inlopen eerst, en dan:
Anders opvolgen met kiten:
Ben benieuwd of dit blijft werken op lvl60
Grootste nadeel is men resistance op de moment, die moet ik nog omhoog krikken met gear. Wallers/pullers zijn vij pijnlijk als diamond skin nog op CD staat.
Ik speel momenteel met volgende build voor mobs, high risk - high damage. Hara-kiri style de mob inlopen eerst, en dan:
- Wave of force - forceful wave : 260% dmg --> 7,8k AoE
- Explosive Blast - short fuse : 225% dmg --> 6,75k AoE
- Meteor -Meteor shower : 7x 80% --> 16,8k AoE
- Magic missile - attunement : spammen voor fast arcane regen, afwisselen met:
- Arcane orb - obliteration : 227% dmg --> 6,8dmg voor kiten van elites
Ben benieuwd of dit blijft werken op lvl60
En dit is mijn grootste commentaar op de game als ranged class: 70% van de de skills hebben gewoon grofweg na Act 2 Hell geen toepassing meer! Je kunt als Wizzard namelijk gewoon erg slecht voor een totaal tank build gaan.Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Nouja daarom gebruik ik die beamskills dus niet. Daar moet je voor stilstaan en dan ben je dus een sitting duck. Ik ga dus vooral voor defense voor de monsters die jou kunnen pullen of een snelle gapcloser hebben zodat ze me niet one-shotten. Het is ook gebleken dat ik die gewoon nodig heb met mijn huidige gear. Mijn build focust zich op:
- Regeneraten/cost reducen van Arcane Power
- Kiten
- Escapes
- Survivability
Denk dat ik lategame misschien mijn missiles nog ga vervangen en ook die familiar erbij neem die me arcane power geeft. Denk dat ik dan zonder signature skill ook wel voldoende AP genereer om mijn skills te kunnen blijven spammen en die magic missiles voelen toch wat zwak aan. Misschien dat ik op leftclick dan gewoon frost beam of disintegrate ofzo zet.
Omdat je als een gek moet kiten (en dan heb ik het vooral om de langdurige gevechten met Champions), werken diverse skills niet meer. Ik speelde met plezier met Meteor, Blizzard, Hydra, Wave of Force en Ray of Frost. Alles kon je dan wel kapot kiten met hier en daar een hit van snelle monsters.
Nu ren ik rondjes met Frost nova, wave of force (stun) en arcane piercing orbs & lightning peircing orbs. Die kan je namelijk "stuttersteppend" afschieten en doen toch meer dmg als je tegen mobs vecht waar je eigenlijk niet bij stil kunt blijven staan. Er hadden vanaf en level of 52 gewoon veel meer skill verbeterende items moeten zijn die sommige zaken haalbaarder hadden kunnen maken. Momenteel moet je voor Inferno gewoon een heel specifieke build hanteren. Jammer
Verwijderd
Voor degenen die inmiddels in Hell zijn aanbeland; Behouden jullie een gezond bodempje MF of een aparte set gear? Ik merk dat ik steeds meer moet gearen naar dps/vit om niet om de elite pack te hoeven rezzen, dus MF is een beetje een ondergeschoven kindje geworden. Gevolg: ik zie bijna geen rares meer. Hoe lossen jullie dit op?
Na de eerste run heb ik zoiets van, why bother with MF?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:42:
Voor degenen die inmiddels in Hell zijn aanbeland; Behouden jullie een gezond bodempje MF of een aparte set gear? Ik merk dat ik steeds meer moet gearen naar dps/vit om niet om de elite pack te hoeven rezzen, dus MF is een beetje een ondergeschoven kindje geworden. Gevolg: ik zie bijna geen rares meer. Hoe lossen jullie dit op?
Gewoon lvl'en t/m lvl 60 en act4 hell / act1 inferno ga je een beetje kijken naar MF. Al vind ik zelf dat ik puur met de 5 stacks neph buff all meer dan genoeg magic items vind. 6-7 blue's en 3-4 rare's per boss.
Op lvl 60 kun je niet meer 1 build hebben voor trash en 1 voor bosses.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:31:
Momenteel ga ik door Hell heen zonder problemen met Solo Barb.
Skillset:
Rotatie bij grote mobs:
Elke keer als je een skill wisselt raak je namelijk je valor buff kwijt.
Vandaar dat lvl 60 spelers eigenlijk permanent hun AoE skill de deur uit doen, en alleen frenzy gebruiken + cooldowns.
Gebruik het zelf ook niet. Het geld dat ik verdien spendeer ik aan de AH gezien elke rare die ik identify redelijke crappy stats heeft. Ook meteen de reden dat ik blacksmithing niet meer doe.sbmuc schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:44:
[...]
Na de eerste run heb ik zoiets van, why bother with MF?
Gewoon lvl'en t/m lvl 60 en act4 hell / act1 inferno ga je een beetje kijken naar MF. Al vind ik zelf dat ik puur met de 5 stacks neph buff all meer dan genoeg magic items vind. 6-7 blue's en 3-4 rare's per boss.
Life goes on!
Hoog lvl blacksmithing kan wel leuk zijn als je wat rare recipies hebt. Van de default recipies die je default krijgt op lvl 10 zullen inderdaad zelden veel opbrengen.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:46:
[...]
Gebruik het zelf ook niet. Het geld dat ik verdien spendeer ik aan de AH gezien elke rare die ik identify redelijke crappy stats heeft. Ook meteen de reden dat ik blacksmithing niet meer doe.
Maar AH zelf is het makkelijkst om veel geld te verdienen..
Vorige week een 2e account gekocht, 200k gegeven en 0 items. nu 6 dagen later heb ik 9 miljoen op dat account....
Ik heb zelf gewoon een set in me bag, voor chests/champion packs op hell atm.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:46:
[...]
Gebruik het zelf ook niet. Het geld dat ik verdien spendeer ik aan de AH gezien elke rare die ik identify redelijke crappy stats heeft. Ook meteen de reden dat ik blacksmithing niet meer doe.
Als ik het pack bijna dood heb, dan knal ik ff snel die gear set op en mep dan de laatste npc dood, krijg veel meer rares als ik daarvoor kreeg, dus het helpt wel (is ongeveer 150% MF)
Zijn alleen een paar packs waar dat niet heel lekker op werkt (Vortex/molten/electrified spinner mobs in act2 bv die maken je binnen 1 sec af in MF gear
Ik heb veel mf aangehad, maar heb tot lvl 60 maar 1 unique gevonden, 0 set items. Verder kreeg ik met redelijk wat mf (60+) vaak ook geen enkele rare van eindbazen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:42:
Als je lvl60 bent en die mf+gold buff hebt vind je opeens wel veel gear (6 magics en 3 rares bij diablo/azmodal etc).
Dus als je mf kan hebben zonder dood te gaan zou ik het aanhouden, het kan geen kwaad

Meestal heb ik niet alle tijd om mn gear te wisselen bij champion mobs. Maar ik vind het wel een hele goede.
Inventory openen. Snel rechtsklikken op een aantal items (weet het niet 100% zeker maar dan equip je ze volgens mij direct). En laatste paar klappen uitdelen.
Met het AH heb ik nog weinig geld kunnen verdienen. Iemand tips?
Inventory openen. Snel rechtsklikken op een aantal items (weet het niet 100% zeker maar dan equip je ze volgens mij direct). En laatste paar klappen uitdelen.
Met het AH heb ik nog weinig geld kunnen verdienen. Iemand tips?
Life goes on!
Snap het hele MF/gold gear niet zo. Lijkt mij veel efficienter om constant door te blijven rennen en dingen neer te meppen, dan elke paar seconden al je gear te verwisselen.
Hooguit bij sommige plekken, zoals Warriors den (act I). Als je daar binnenkomt heb je altijd 3 spawns (verschijnen niet altijd allemaal). 1 is een kist en 2 en 3 zijn body's. Dan kan ik het snappen dat je inderdaad hoge MF/gold set pakt, en blijf je constant in en uitloggen om items te pakken. Maar voor normaal spel... hoe sneller je rondloopt hoe beter lijkt me, en gear wisselen (met alle risico's van dien) lijkt me daar geen goede keuze voor.
Hooguit bij sommige plekken, zoals Warriors den (act I). Als je daar binnenkomt heb je altijd 3 spawns (verschijnen niet altijd allemaal). 1 is een kist en 2 en 3 zijn body's. Dan kan ik het snappen dat je inderdaad hoge MF/gold set pakt, en blijf je constant in en uitloggen om items te pakken. Maar voor normaal spel... hoe sneller je rondloopt hoe beter lijkt me, en gear wisselen (met alle risico's van dien) lijkt me daar geen goede keuze voor.
Ik lees veel over het switchen van gear. Is dat echt zo handig? Als je het zo lang uit houd met je huidige gear dan moet dat laatste zetje toch ook wel lukken? Of denk ik nu verkeerd/simpel?
@Myrdreon: Op Inferno doe je er wel even over om een rare of champion pack op low health te krijgen. Om dan de laatste 3% niet te switchen naar MF gear (een paar seconde werk) is gewoon zonde. Ik zit met MF gear op 180% MF ofzo, toch een aardige bonus.
We vinden ook elke avond wel weer een paar legendaries en ongelovelijk veel rares.
[ Voor 13% gewijzigd door Mmore op 29-05-2012 10:58 ]
Ik kan de exacte namen niet opnoemen maar ik werk met het volgende.Joarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Wat is de Splinter Build?
Ik merk dat ik in Hell mijn WD flink heb omgegooid (omdat ik voornamelijk in party speelde). De honden en gagaturan zijn eruit en ben meer gaan focussen op de passive waarbij je 1% mana & health krijgt + 1 seconde reductie op alle cooldowns als er een monster doodgaat in een bepaalde range. Die range kun je vergroten met gold pickup +range items waardoor ik nu op 31 yards zit. Op die manier krijg je snel veel mana binnen en zijn je cooldowns vrij snel klaar (zelfs die van 120 sec). Gecombineerd met de passive dat je extra intel krijgt voor elke healthglobe en grasp of death met extra kans op healthglobes is een feest
In parties werkt het prima maar solo gaat ook wel
1-4
Spirit walk + Healing journey
Soul Harvest + Mana per mob
Hex + healing
Big Bad Voodoo + 30% dmg
Mouse skills:
Poisen Dart + splinter (3 darts) (erg nice met +attack speed ring, gloves etc)
Grasp of the Dead +
Passives:
Bad Medicine
Pierce the Veil
Vision Quest
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Het gaan niet om uithouden... Maar om dat je op het laatste moment juist je overlevings-gear uit te trekken en te wisselen voor +%mf gear (en verder matige stats).koopie1990 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:56:
Ik lees veel over het switchen van gear. Is dat echt zo handig? Als je het zo lang uit houd met je huidige gear dan moet dat laatste zetje toch ook wel lukken? Of denk ik nu verkeerd/simpel?
Dus je sloopt met 25k DPS + resistances aan de mob tot 5% hp, dan trek je dat pak uit en maakt de champion dood met je 7k dps +80% mf spul en spontaan krijg je meer items! Moet je alleen natuurlijk wel kunnen overleven met je slechtere +%mf gear aan, maar goed.
Verwijderd
Daar kan ik nou nerdblij van wordenMmore schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:51:
Onze groep switched naar MF gear net voordat de laatste rare/champion/boss dood gaat
Ik heb een beetje moeite met inferno met de wizzard.
Mijn oude strategie van Fire the Lazors, met wat passives erbij en alles maar laten smelten werkt niet meer.
Nu overgestapt op arcane orbs. Maar ik heb het gevoel dat deze wel crit.
En Blizzard en arcane hydras.
Ah op die fiets! duidelijk, thxdjunicron schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:59:
[...]
Het gaan niet om uithouden... Maar om dat je op het laatste moment juist je overlevings-gear uit te trekken en te wisselen voor +%mf gear (en verder matige stats).
Dus je sloopt met 25k DPS + resistances aan de mob tot 5% hp, dan trek je dat pak uit en maakt de champion dood met je 7k dps +80% mf spul en spontaan krijg je meer items! Moet je alleen natuurlijk wel kunnen overleven met je slechtere +%mf gear aan, maar goed.
Ah thanks, met die heb ik ook een tijdje lopen spelen maar kon ik niet lekker mee uit de voeten.Verderf schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:58:
[...]
Ik kan de exacte namen niet opnoemen maar ik werk met het volgende.
In parties werkt het prima maar solo gaat ook wel
1-4
Spirit walk + Healing journey
Soul Harvest + Mana per mob
Hex + healing
Big Bad Voodoo + 30% dmg
Mouse skills:
Poisen Dart + splinter (3 darts) (erg nice met +attack speed ring, gloves etc)
Grasp of the Dead +
Passives:
Bad Medicine
Pierce the Veil
Vision Quest
Ik heb nu zombiebears als main-skill staan. Verbruikt wel wat mana, maar je kunt er aardig wat van spammen voordat je echt leeg bent.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Heb geprobeerd informatie te zoeken over Grim Harvest, een rune op een barbarian shout die mobs een +15% kans geeft om extra loot te droppen. Wil graag weten of dit ook items zijn, of alleen gold en globes. Gaat giswerk blijven ben ik bang... hier iemand die er toevallig mee gexpirimenteerd heeft?
Voor mijn gevoel kwam ik toch een stuk meer "objects" tegen waar items in zaten. Dat er meer Magic en Rare dropt is natuurlijk sowieso het hele idee van +%MF.Mmore schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:25:
[...]
Je blijft hetzelfde aantal chests etc. tegenkomen, misschien dat je er gewoon meer aandacht voor hebt nuMet veel MF is het natuurlijk wel zo dat het waarschijnlijker is dat er een magic of rare item dropt
Ja, dat gevoel heb ik ook. Het lijkt als of alles waar 'geluk' bij komt kijken (aantal chests, aantal barrels, aantal logs, aantal rare items, misschien zelfs aantal champion packs?), met een hoop +%MF voordeliger uitpakt voor de speler.Bosmonster schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Het gaat, voor zover ik weet, nog iets verder dan dat. Volgens mij worden namelijk ook de rolls beter in het algemeen (en is dat ook de reden dat er een grotere kans is op magic items in the first place), aangezien ook grijs/wit onderdeel zijn van de drops.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit is het meest duidelijke dat ik erover kan vindenyinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:02:
Heb geprobeerd informatie te zoeken over Grim Harvest, een rune op een barbarian shout die mobs een +15% kans geeft om extra loot te droppen. Wil graag weten of dit ook items zijn, of alleen gold en globes. Gaat giswerk blijven ben ik bang... hier iemand die er toevallig mee gexpirimenteerd heeft?
---------------
Patch 14 changed it back to 15% chance to drop more items.
Think about it this way: You find 1000 items, and about 10% of those happen to end up being magic items, so 100.
With Grim Harvest, you'll now be finding 1150 items; you still only have 10% of those items being magical, or 115, but its the same as finding 15% more magical items.
Life goes on!
Begreep dat je binnenkort een demo kan downloaden ?
Je hebt de starter edition.Lasteraar schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:06:
Die kun je nu al spelen met een guest pass.
In de toekomst (ik geloof 1 maand na release) kan iedereen de starter edition spelen.
Dat is behoorlijk krachtig dus nog! Die shout gebruik ik standaard voor Grim Harvest.. maar 20% minder damage van alles is natuurlijk een zeer leuke bonusCypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:05:
[...]
Dit is het meest duidelijke dat ik erover kan vinden
---------------
Patch 14 changed it back to 15% chance to drop more items.
Think about it this way: You find 1000 items, and about 10% of those happen to end up being magic items, so 100.
With Grim Harvest, you'll now be finding 1150 items; you still only have 10% of those items being magical, or 115, but its the same as finding 15% more magical items.
gratis versie (met lv l13 limiet) was er toch al, dacht ik?Lasteraar schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:06:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Waarschuwing! Noob vragen hieronder:
Ik had een aantal dingen die mij niet 100% duidelijk zijn (ik speel een monk lvl 40):
-Dual wield vs 2-hander, het lijkt alsof een 2-hander minder dps doet, is dit correct (bijv. 2x 70 vs 1x100 (plus bonus damage))?
-Bonussen van je offhand als bijv. fire damage, werkt dit door in de dps?
-Bij dual wield, als je main hand speed 1.5 is en offhand 1.2, wat is dan de daadwerkelijke snelheid?
Ik had een aantal dingen die mij niet 100% duidelijk zijn (ik speel een monk lvl 40):
-Dual wield vs 2-hander, het lijkt alsof een 2-hander minder dps doet, is dit correct (bijv. 2x 70 vs 1x100 (plus bonus damage))?
-Bij dual wield, als je main hand speed 1.5 is en offhand 1.2, wat is dan de daadwerkelijke snelheid?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Alles kun je vinden als op het veldje 'details' klikt.Sneezzer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:12:
Dan zie je de 'gemiddelde' dps en je snelheid.
fire damage bonus op een wapen geld voor het wapen damage, wat dus al verekend zit in de DPS
@hieronder, ook goeie site
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
http://www.clicktoloot.com/p/combat.htmlSneezzer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:12:
Ik had eerst ook de beertjes build maar had daar vooral op inferno redelijk veel mana en kite problemen mee.Joarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:02:
[...]
Ah thanks, met die heb ik ook een tijdje lopen spelen maar kon ik niet lekker mee uit de voeten.
Ik heb nu zombiebears als main-skill staan. Verbruikt wel wat mana, maar je kunt er aardig wat van spammen voordat je echt leeg bent.
Het duurt te lang om die beertjes te casten en icm de beperkte range van die beertjes was ik vaak al dood bij mijn eerst cast.
Daarnaast is de Hex echt heel handig, scheelt snel een hoop damage op je party als 1 van de elites als een kip zonder kop rond loopt
[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 29-05-2012 11:31 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Voor nu mijn barb maar op gegeven; afwachtende op de patch notes van vanmiddag. Zit compleet vast in Act3 Inferno, en kan niet door met de gear die ik heb (en na 15 mil gespendeerd te hebben eraan is dat wat teleurstellend).
Begonnen met mijn Sorc, gistermiddag van lvl 1 samen met de vrouw (monk) in een keer naar lvl 30 en nightmare. Wat een leuke classe, ik hoop dat dit zo blijft.
Begonnen met mijn Sorc, gistermiddag van lvl 1 samen met de vrouw (monk) in een keer naar lvl 30 en nightmare. Wat een leuke classe, ik hoop dat dit zo blijft.
Heb het idee dat er nogal wat classes skills hebben die in de toekomst wel eens wat afgezwakt zouden kunnen gaan worden.
Bij DH viel het me op dat die doelzoekende arrows ook mobs zover buiten beeld kunnen raken dat ze niet er door aggroen, en dat ze dus dood gaan zonder dat ze ooit iets terug doen. Niet de snelste manier om iets te slopen, maar bij sommige boss of champion combos wel de veiligste.
Bij DH viel het me op dat die doelzoekende arrows ook mobs zover buiten beeld kunnen raken dat ze niet er door aggroen, en dat ze dus dood gaan zonder dat ze ooit iets terug doen. Niet de snelste manier om iets te slopen, maar bij sommige boss of champion combos wel de veiligste.
Komt er een nieuwe patch?Darkangle schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:31:
Voor nu mijn barb maar op gegeven; afwachtende op de patch notes van vanmiddag. Zit compleet vast in Act3 Inferno, en kan niet door met de gear die ik heb (en na 15 mil gespendeerd te hebben eraan is dat wat teleurstellend).
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ja weet niet wat me bezielde.Junia schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:17:
[...]
Lol? wtf... Belial is toch echt een cakewalk op NM? Met Vault zou je niet veel moeite moeten hebben...
Ben na die 5 fails een paar dagen op de camping geweest en kreeg hem net in één keer zonder veel moeite neer.
Maar goed, nu verder met Act 3.
Ik heb nu act1 inferno klaar met mijn monk. Eigenlijk was het niet eens moeilijk, ik vond act1 hell moeilijker. Ik ben ook maar 2 keer dood gegaan, waarschijnlijk omdat ik al 3 uur achter elkaar bezig was en de concentratie niet optimaal was. Ik had iets meer dan 50% resists en zonder enchantress buff 58% damage reduction dmv armor. Op dit moment zit ik aan 64% resists en 7.8k dps. Ik ben op het moment nog op zoek naar gloves met Lightning resist, Vit, Dex, en attackspeed. De gene die ik heb, heeft geen attackspeed. En mijn ringen en amulet hebben ook nog geen resist. Echter mijn ringen hebben nu beide 12% attack speed oid, en dat wil ik er wel op houden. Een van de belangrijkste dingen als monk is je spirit, en met meer attacks, heb je meer spirit 
Ik gebruik op het moment de volgende build voor inferno: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bgXYjQ!ZYU!ZacYcc
En echt, de kracht van de earth ally is geniaal. Hij geeft mij 10% HP, heeft een taunt en doet gewoon consistent 40% van mijn damage per hit op de target en voor zover ik kan zien neemt het ook mijn extra attack speed mee. Maar het belangrijkste, hij soaked damage
Het enige wat ik nog zou overwegen om te veranderen in mijn build is blinding flash weg halen voor sweeping wind met fire rune zodat de range groter word. Dat werkt goed met Deadly Reach. Maar eerst maar is zien of dat werkt in act1. Oh en ik gebruik nu een 1h+shield.
Ik gebruik op het moment de volgende build voor inferno: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bgXYjQ!ZYU!ZacYcc
En echt, de kracht van de earth ally is geniaal. Hij geeft mij 10% HP, heeft een taunt en doet gewoon consistent 40% van mijn damage per hit op de target en voor zover ik kan zien neemt het ook mijn extra attack speed mee. Maar het belangrijkste, hij soaked damage
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ook een newbie vraag (mij aan verdiepen in stats),
DPS (damage per second = weapon damage × attacks per second) is voor een wizard onzin? Gezien we casten en dus de attacks per second niet echt meetelt. Dus voor een wizard is het beter een wapen te pakken met hoge base dmg dan te kijken naar DPS?
DPS (damage per second = weapon damage × attacks per second) is voor een wizard onzin? Gezien we casten en dus de attacks per second niet echt meetelt. Dus voor een wizard is het beter een wapen te pakken met hoge base dmg dan te kijken naar DPS?
Niet alle skills casten. Als je b.v. ORB's schiet dan schiet je er veel meer in minder tijd als je meer ATKspeed hebt.ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
Eigenlijk alle skills op een wizard die geen cooldown hebben, hebben baat bij hogere attack speed.Brummetje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:39:
[...]
Niet alle skills casten. Als je b.v. ORB's schiet dan schiet je er veel meer in minder tijd als je meer ATKspeed hebt.
Ik heb ook eigenlijk een vraag. Heb net een wizard aangemaakt voor de lol. Heb al een 55 Barb.
Kan ik een NM Game joinen van een vriend (via invite) en zo snel een aantal levels omhoog komen? Of is er een limiet. (ook bij inviten).
Ben te lui om weer vanaf de start te gaan levelen
Kan ik een NM Game joinen van een vriend (via invite) en zo snel een aantal levels omhoog komen? Of is er een limiet. (ook bij inviten).
Life goes on!
Dat hangt er echt vanaf. Wil je snel dmg doen dan is dps echt nice.ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
Wil je grote klappen maken, en daarmee trager casten dan is dps niet zo belangrijk.
Attack Speed is een enorme boost in damage (stat in schermpje), maar zegt uiteindelijk niet zo veel. Als ik solo aan het kiten ben, doe ik liever grote hits, dan dat ik heel snel cast. Het is een beetje een kwestie van gevoel.
Kan het kloppen dat de maximale attack speed 2.0 is? Ik zag dit bij mijn vorige wizard staan en kon dit niet verder opschroeven waardoor extra AS toen geen zin meer had. Wel vaag eigenlijk want mijn nieuwe wizard zit op 1.6 op een iets hoger level maar minder AS. Items hebben vergelijkbare AS.
[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-05-2012 11:42 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Attacks per second beinvloedt ook hoe snel jij kan casten. In diablo 2 had je faster casting speed hiervoor. Dit is voor zover ik weet gewoon opgenomen in de IAS affix.ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
Voor NM is volgens mij geen ondergrens qua level. Als je hell wilt doen moet je iig minimaal level 50 zijn, voor INF minimaal lvl 60. Dat zijn volgens mij de enige grenzen.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
Ik heb ook eigenlijk een vraag. Heb net een wizard aangemaakt voor de lol. Heb al een 55 Barb.
Ik vraag me af of daar geen enorme XP penalty aanhangt voor jou. Weet iemand of dat zo is?Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
Zoek eens op Kulle Power Leveling.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
Nope, er hangt niet echt een penalty aan vast. Tenminste niet als het level verschil niet heel groot is. Sterker nog ik heb met 4 man geleveld, als ik 10 levels voor liep op de rest, dan zag ik de rest veel harder dichterbij komen. Het leek er zelfs op dat zij meer XP kregen dan ik.yinx84 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:43:
[...]
Ik vraag me af of daar geen enorme XP penalty aanhangt voor jou. Weet iemand of dat zo is?
Gaat niet lekker werken omdat je met een low lvl weinig exp krijgt van high lvl mobs. Zelfde geldt voor high lvl char tegen low lvl mobs. Je mag volgens mij 5 levels onder of over het level van de mob zijn voor maximaal exp. Zit je buiten de range krijg je steeds minder afhankelijk van hoever je er buiten ligt.Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit klopt. Het verschil met de mob levels.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:45:
[...]
Nope, er hangt niet echt een penalty aan vast. Tenminste niet als het level verschil niet heel groot is. Sterker nog ik heb met 4 man geleveld, als ik 10 levels voor liep op de rest, dan zag ik de rest veel harder dichterbij komen. Het leek er zelfs op dat zij meer XP kregen dan ik.
Als jij 5 levels hoger bent krijg je maar 5% XP
Zijn de mobs 3 levels hoger dan jou dan krijg je zelfs meer XP.
Over het aantal levels ben ik nog onzeker. Maar dit had ik wel ergens gelezen. Zal nu eens zoeken op Krulle power leveling
Life goes on!
Ik heb dat ook meegemaakt, maar dit kan natuurlijk ook komen dat jij 10 keer zoveel exp nodig hebt dan hun waardoor hun jou sneller inhalen.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:45:
[...]
Nope, er hangt niet echt een penalty aan vast. Tenminste niet als het level verschil niet heel groot is. Sterker nog ik heb met 4 man geleveld, als ik 10 levels voor liep op de rest, dan zag ik de rest veel harder dichterbij komen. Het leek er zelfs op dat zij meer XP kregen dan ik.
Verder is power lvlen niet echt te doen, je lvled veel sneller als je een public game joined met 4 man.
Level 54 hardcore wizard zojuist dood gegaan... staff of herding ook weg... T_T
Helaas...
wel erg kut
Helaas...
[ Voor 15% gewijzigd door Junia op 29-05-2012 11:48 ]
Same here. WD beertjes zorgde voor easy mode hell act 3 en 4 solo. In inferno is het echt andere koek.
Mid range is geen optie meer. zelfs met 35k hp wordt ik ge 2 hit.
Mid range is geen optie meer. zelfs met 35k hp wordt ik ge 2 hit.
hellfighter87 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:47:
[...]
Ik heb dat ook meegemaakt, maar dit kan natuurlijk ook komen dat jij 10 keer zoveel exp nodig hebt dan hun waardoor hun jou sneller inhalen.
Verder is power lvlen niet echt te doen, je lvled veel sneller als je een public game joined met 4 man.
Op lowlevel zijn socketed items trouwens ook echt sick!Cypr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:46:
[...]
Dit klopt. Het verschil met de mob levels.
Als jij 5 levels hoger bent krijg je maar 5% XP
Zijn de mobs 3 levels hoger dan jou dan krijg je zelfs meer XP.
Over het aantal levels ben ik nog onzeker. Maar dit had ik wel ergens gelezen. Zal nu eens zoeken op Krulle power leveling
Wapens met sockets en dan Flawless Square Ruby erin, kan een verdubbeling van DPS zijn. En in head items die +EXP flawless square gem of beter en gaan maar
ik haat sand wasps! (of mijn barb toch)
[ Voor 34% gewijzigd door D-rez op 29-05-2012 11:55 ]
Bedankt voor deze link...!!!
Verwijderd
Ik kwam niet verder in mijn eentje op inferno act 1. Dus ik denk ik join een public game.
Die mensen Gaan 1 kelder in. Vervolgens starten ze de missie van blacksmith wife. En leaven weer.
Keer op keer op keer.
Die mensen Gaan 1 kelder in. Vervolgens starten ze de missie van blacksmith wife. En leaven weer.
Keer op keer op keer.
You're welcome. Ik vond 'm inderdaad ook ontzettend handig!PizZa_CalZone schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Bedankt voor deze link...!!!dit is er wel eentje voor in de TS denk ik. Staat ernstig veel info in over combat mechanics.
Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb 'm gewoon uit dit topic... Dus de credit moet niet naar mij; ik weet alleen niet meer wie er als eerste mee kwam.
Ik heb toch echt op me monk meerdere keren boven de 2.0 gezeten.Sir_Hendro schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
Kan het kloppen dat de maximale attack speed 2.0 is? Ik zag dit bij mijn vorige wizard staan en kon dit niet verder opschroeven waardoor extra AS toen geen zin meer had. Wel vaag eigenlijk want mijn nieuwe wizard zit op 1.6 op een iets hoger level maar minder AS. Items hebben vergelijkbare AS.
Ik heb default dual wield 1.92 attackspeed. Welke als ik de frenzy shrine activeer op 2.13 (zo uit mijn hoofd) komt te staan.
Een barb met bijvoorbeeld frenzy kan ver boven de 2.0 uitkomen.
@hieronder
Dit was geen boast, maar om te laten blijken aan Sir Hendro dat attackspeed wel boven de 2.0 kan.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRedbeard op 29-05-2012 12:05 . Reden: @hieronder ]
Zit met mijn monk inderdaad ook op 2.4...ErikRedbeard schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb toch echt op me monk meerdere keren boven de 2.0 gezeten.
Ik heb default dual wield 1.92 attackspeed. Welke als ik de frenzy shrine activeer op 2.13 (zo uit mijn hoofd) komt te staan.
Een barb met bijvoorbeeld frenzy kan ver boven de 2.0 uitkomen.
Verwijderd
Ik ben nu vaak bezig met m'n monk, die is nu lvl 52 maar ik heb echt geen idee of mijn stats goed zijn, de elite pack zijn vaak wel lastig en ga af en toe wel dood maarja, nu moet ik aan hell beginnen maar ik weet niet precies waar ik nu op moet gaan letten..
Ik heb 30resistance to all, ~2K dps en 12-13K hp en 25% dodge en 1800 armor.. iemand nog tips welke stat ik het beste kan verbeteren voor hell?
Ik heb 30resistance to all, ~2K dps en 12-13K hp en 25% dodge en 1800 armor.. iemand nog tips welke stat ik het beste kan verbeteren voor hell?
is dat een exploit of zoVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:59:
Ik kwam niet verder in mijn eentje op inferno act 1. Dus ik denk ik join een public game.
Keer op keer op keer.
Die zijn gewoon aan het farmen. Die missie is erg simpel en er droppen altijd wel een paar magic items.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:59:
Keer op keer op keer.
Het is een probleem van het public-game-systeem dat je niet vantevoren kan zien wat het doel is van de spelers: Farmen of de hele act doorspelen.
edit: @hierboven: Het is zeker geen exploit. Sterker nog, efficient loot farmen is het doel van het spel. Zeker met de moeilijkheidsgraad van Inferno heb je gewoon betere gear nodig om verder te komen. Zelf heb ik dit weekend een boel Skeleton King runs gedaan op Inferno voor gear. Eerst buiten een paar elite/champ packs slopen om NV stacks op te bouwen, dan door naar SK voor vette loot (met shitty random stats natuurlijk

[ Voor 27% gewijzigd door Rannasha op 29-05-2012 12:09 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Die zijn aan het farmen. Ik doe zelf ook niet anders.
In Inferno Act 2 heb ik Quest 9 (laatste quest voor de butcher) heeeel veel gedaan.
Nu in act3 ben ik bezig met die siegebreaker quest...Super handig dat al die mobs daar enorm traag zijn...
Nee, een hele slechte farm spot imo. Kans op een rare mob spawn op Cathedral Garden, en 2x kans op een cellar spawn in The Old Ruins, waar wel eens een chest is of een Treasure Hunter oid. Die gaan ze snel voorbij, killen de vrouw van de Blacksmith nog even voor extra loot en leaven weer. Dit doen ze vaak achter elkaar voor de items/gold en vaak ook met een MF set aan, waardoor ze geen reet aan damage doen.
Advies: Doe geen public games als je op dat stuk van de questline bent.
Farmen en hopen er een rare inde kelder zit en die killen en weer killen.
Totdat ze gear hebben om door te gaan en dan ./repeat in other worlds.
Ik word zo moe van ventjes zoals jij he . . . omdat je het spel wat vindt mag niemand zijn mening - als die negatief is - geven?Grvy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:33:
[...]
![]()
![]()
Je hebt zeker nooit D2 gespeeld? mijn god; wat een ongefundeerde rant.

Diablo II heb ik helemaal grijs gespeeld, zoals dat ook in m'n post staat. En daarnaast heeft het helemaal niets te maken met Diablo II en hoeveel ik dat gespeeld heb.
Ik vind alle 4 acts gewoon te kort voor een spel wat zoveel jaar in ontwikkeling is en had daar persoonlijk veel meer van verwacht. Ben trouwens wel benieuwd of er meerdere mensen het met mij eens zijn. Kan me niet voorstellen dat een Diablo fan na zo lang wachten tevreden is met de grootte van de acts.
carebear stare activatedEolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Ik word zo moe van ventjes zoals jij he . . . omdat je het spel wat vindt mag niemand zijn mening - als die negatief is - geven?Als je niets zinnigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. Maar ga niet proberen zogenaamd op te komen voor dat het spel
![]()
Diablo II heb ik helemaal grijs gespeeld, zoals dat ook in m'n post staat. En daarnaast heeft het helemaal niets te maken met Diablo II en hoeveel ik dat gespeeld heb.
Ik vind alle 4 acts gewoon te kort voor een spel wat zoveel jaar in ontwikkeling is en had daar persoonlijk veel meer van verwacht. Ben trouwens wel benieuwd of er meerdere mensen het met mij eens zijn. Kan me niet voorstellen dat een Diablo fan na zo lang wachten tevreden is met de grootte van de acts.

Ik zit eind act I van Hell, ben ook lvl 52. DPS is 5k, 13k hp, 2400 armor, dodge weet ik niet, heb 15 resistance to all. Wat ik het meest mis is vitality op het momen, als je niet veel wil sterven is 20k wel een goed idee. Mijn DPS is ruim toereikend.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:05:
Ik ben nu vaak bezig met m'n monk, die is nu lvl 52 maar ik heb echt geen idee of mijn stats goed zijn, de elite pack zijn vaak wel lastig en ga af en toe wel dood maarja, nu moet ik aan hell beginnen maar ik weet niet precies waar ik nu op moet gaan letten..
Ben het er nog niet met me zelf over eens. Ik zit momenteel in Act 2 Inferno (vlak na Magda) en heb nog geen resist-all gestacked. 20K DPS, 25K HP, ~50 resists. Het is erg glass cannon, zodra iets je aanraakt ben je dood, dus je bent vooral aangewezen op kiten. Dit gaat over het algemeen vrij goed, maar het is erg fragiel en met een vervelende combinatie van affixes op een elite/champ pack is het erg lastig. Vooral als ze direct bij de ingang van een dungeon spawnen en je dus 0 aan ruimte hebt om te kiten.frG schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:11:
Is het een goed idee om resistance to all te 'stacken' op een demon hunter?
Ik verzamel al wel vitality / resist-all gear dat ik loot om eventueel een set van te maken, maar momenteel doen de mobs dusdanig veel damage dat zelfs met een goede set survival-gear je het niet meer dan 2 klappen overleeft, waardoor je net zo goed voor max DPS kunt gaan.
Blizzard heeft aangegeven dat ze inferno wellicht wat gaan hertunen om de damage minder spiky te maken, waardoor je wat meer kunt tanken en geen one-hit-deaths hebt. Wellicht dat dan een vit/resist set nuttiger is. Tot die tijd blijf ik wel bij DPS.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je vergeet dat er wat andere mensen ook op reageerde om je te vragen of je D2 wel gespeeld hebt dus blijkbaar ben ik niet de enige die jouw 'mening' als ongefundeerde rant zag.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Ik word zo moe van ventjes zoals jij he . . . omdat je het spel wat vindt mag niemand zijn mening - als die negatief is - geven?Als je niets zinnigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. Maar ga niet proberen zogenaamd op te komen voor dat het spel
![]()
Dit is een account.
Normal is betiteld als "fun, hard to die".Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
![]()
Het echte spel begind na Hell, tenzij je alleen voor het verhaal speelt, en dan is D3 misschien de verkeerde keuze.
Plus, heden tendagen; er zullen wel uitbreidingen e.d. komen, denk je niet?
Verwijderd
Maatje van mij heeft inderdaad tot aan Act IV de eerste twee bazen op inferno, volledig in een DPS set gesoloed, zo weinig mogelijk vit (wel min 25k hp) en resists. Zo veel mogelijk DPS (met een zo hoog mogelijk MAX DAMAGE bow, is beter vanwege kiten, dus geen snelle boog met hoge DPS nemen).Rannasha schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Blizzard heeft aangegeven dat ze inferno wellicht wat gaan hertunen om de damage minder spiky te maken, waardoor je wat meer kunt tanken en geen one-hit-deaths hebt. Wellicht dat dan een vit/resist set nuttiger is. Tot die tijd blijf ik wel bij DPS.
Ten opzichte van D2 (sorry, maar daar vergelijk ik het toch echt mee) is de verhaallijn ongeveer net zo lang. Ik had niet anders dan dit verwacht en D3 is gewoon doorgaan tot 60 en dan itemhunten, daar ging D2 net zo goed over en ben hierin dus ook niet teleurgesteld. Act 1 en 2 zijn lang genoeg (act 2 soms zelfs te lang), act 4 is wel redelijk kort, daar kan ik mensen wel gelijk in geven, maar de opzet is hetzelfde sinds D2. Mijn eerste playthrough was zo'n 12 uur, ga dat maar vergelijken met veel andere games die tegenwoordig uitkomen..Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Ik word zo moe van ventjes zoals jij he . . . omdat je het spel wat vindt mag niemand zijn mening - als die negatief is - geven?Als je niets zinnigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. Maar ga niet proberen zogenaamd op te komen voor het spel
![]()
Lengte is ong gelijk aan die van D2, zo niet iets langer.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
![]()
Maar zijn reactie doelt op het feit dat jij al klaar ben met het spel zonder NM / Hell / Inferno. Tja, dan is het vrij kort maar dat was het zelfde voor D2 op normal.
Diablo is nu eenmaal een korte game qua verhaal, daarna is het rinse and repeat voor gear om hoger op te komen. Dit is al zo sinds de eerste Diablo die overgens ook kort was qua verhaal/normal.
Ben zelf ook bezig met mijn wizard in inferno. Nu heeft een wizard sowieso al aardig wat resist via int. Dus ben bezig met int stacken dan de passive om die resistance omhoog te krijgen. Dit om de elites met ranged attacks aan te kunnen. Voor de rest gewoon veel kiten. (Als melee mij iets teveel aanraakt ben ik wel hartstikke dood, maar ja dat is niet anders)Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:20:
[...]
Maatje van mij heeft inderdaad tot aan Act IV de eerste twee bazen op inferno, volledig in een DPS set gesoloed, zo weinig mogelijk vit (wel min 25k hp) en resists. Zo veel mogelijk DPS (met een zo hoog mogelijk MAX DAMAGE bow, is beter vanwege kiten, dus geen snelle boog met hoge DPS nemen).
Ben nog redelijk nieuw in inferno. Maar gaat tot nu toe redelijk.
Nogmaals . . . ik heb geen commentaar geleverd op de verschillende moeilijkheidsgraden van het spel en niet gezegd dat ik er nu helemaal klaar mee ben omdat ik normal heb uitgespeeld. Reageer toch eens gewoon op wat ik zeg i.p.v. wat je graag zou willen dat ik zeg zodat je er op kunt schieten.Darkangle schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:20:
[...]
Normal is betiteld als "fun, hard to die".
Het echte spel begind na Hell, tenzij je alleen voor het verhaal speelt, en dan is D3 misschien de verkeerde keuze.
Plus, heden tendagen; er zullen wel uitbreidingen e.d. komen, denk je niet?
Wat ik zeg, is dat ik de acts groter had verwacht. En dat het me tegenvalt dat je er zo snel er door heen bent.
That's it!
Verwijderd
De ontwikkelingstijd heeft niet alleen te maken met hoeveel tijd ze nodig hadden om het spel te maken tot wat het nu is. Blizzard heeft nog meer games en het moment van uitbrengen van een spel als Diablo III heeft dan met veel meer factoren te maken. Het is echt veel te kort door de bocht door te zeggen 9 jaar ontwikkeling en zie nu wat het geworden is.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Vergeet ook niet DIII nu te vergelijken met DII toen dat net uitkwam. Veel mensen die DII veel gespeeld hebben vergelijken DIII van nu met D2LOD incl. nieuwste patch/world events/etc. Ik heb DIII nu ook net voor het eerst op normal uitgespeeld en me erg vermaakt. Het verhaal is mijn ogen net zo goed als DII en
spoiler:
.de plotwending met leah en haar moeder vond ik ook erg goed ingezet
Heb je het spel/verhaal niet te veel gerushed? Ik heb alle plekken onderzocht en wilde pas verder als ik alles bekeken had, incl. nutteloze ruimtes/area's zonder quest/event.
Zie mijn post hierbovenDerr_Hans schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:25:
[...]
Lengte is ong gelijk aan die van D2, zo niet iets langer.
Maar zijn reactie doelt op het feit dat jij al klaar ben met het spel zonder NM / Hell / Inferno. Tja, dan is het vrij kort maar dat was het zelfde voor D2 op normal.
Diablo is nu eenmaal een korte game qua verhaal, daarna is het rinse and repeat voor gear om hoger op te komen. Dit is al zo sinds de eerste Diablo die overgens ook kort was qua verhaal/normal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic