Dat heb ik ook...En dat iets te veel heet "aaien"...zelfs een schouderklopje kan er niet vanaf zonder te corpse runnendynosu schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:25:
[...]
(Als melee mij iets teveel aanraakt ben ik wel hartstikke dood, maar ja dat is niet anders)
its the name of the game met een wizard helaas. Ben niet gebouwd voor being up close & personal.Oaquasis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Dat heb ik ook...En dat iets te veel heet "aaien"...zelfs een schouderklopje kan er niet vanaf zonder te corpse runnen
Maar dat is ook wat me wel aantrok in de wizard. Had eerst een level 60 monk, maar het trok me gewoon niet op inferno. Dus ben toen begonnen met wizard. Die sindskort ook op level 60, vermaak me er een stuk meer mee.
Verwijderd
Slecht? Heb je een betere manier dan? Zelf ben ik er ook mee bezig omdat ik gewoon niet nog verder kom in inferno (ben pas een dag 60).Hatsjoe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:09:
[...]
Nee, een hele slechte farm spot imo. Kans op een rare mob spawn op Cathedral Garden, en 2x kans op een cellar spawn in The Old Ruins, waar wel eens een chest is of een Treasure Hunter oid. Die gaan ze snel voorbij, killen de vrouw van de Blacksmith nog even voor extra loot en leaven weer. Dit doen ze vaak achter elkaar voor de items/gold en vaak ook met een MF set aan, waardoor ze geen reet aan damage doen.
Advies: Doe geen public games als je op dat stuk van de questline bent.
Terug naar hell gaan lijkt mij niet zo'n goed idee.
Ben het met je eens dat de ontwikkeling niet alleen de acts isVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:26:
[...]
De ontwikkelingstijd heeft niet alleen te maken met hoeveel tijd ze nodig hadden om het spel te maken tot wat het nu is. Blizzard heeft nog meer games en het moment van uitbrengen van een spel als Diablo III heeft dan met veel meer factoren te maken. Het is echt veel te kort door de bocht door te zeggen 9 jaar ontwikkeling en zie nu wat het geworden is.
Vergeet ook niet DIII nu te vergelijken met DII toen dat net uitkwam. Veel mensen die DII veel gespeeld hebben vergelijken DIII van nu met D2LOD incl. nieuwste patch/world events/etc. Ik heb DIII nu ook net voor het eerst op normal uitgespeeld en me erg vermaakt. Het verhaal is mijn ogen net zo goed als DII enspoiler:.de plotwending met leah en haar moeder vond ik ook erg goed ingezet
Heb je het spel/verhaal niet te veel gerushed? Ik heb alle plekken onderzocht en wilde pas verder als ik alles bekeken had, incl. nutteloze ruimtes/area's zonder quest/event.
En nee, heb het zeker niet gerushed. Ben denk ik wel overal in geweest en alle maps (onnodig) helemaal verkend.
Ik had gewoon verwacht dat je ook op normal toch wel een maandje of 2 a 3 bezig zou zijn (als je casual speelt, wat ik dus doe) om door de 4 acts te komen. maar helaas . . .
Ik ben maar begonnen met complete act 1 farm runs, je komt vanzelf wel wat leuks tegen en tegen het einde ben je 200-300k rijker
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Nu ik D3 uitgespeeld heb op normal heb ik eigenlijk geen zin meer om alles weer opnieuw te moeten doen, het is zoveel meer van hetzelfde. Er zit weinig tot geen randomizatie in, op de plaatsing van mobs en loot na dan. D3 mist diepgang in alle aspecten: loot, build, wereld.. enz.. Het voelt alsof D3 ontworpen is om op een console gespeelt te worden. Je hebt 4 actieknoppen en een primary en secondary actie (muisknoppen), laat dit nou precies de hoeveelheid knoppen zijn van de meeste consoles. Zelfs de potions missen diepgang, je hebt alleen health potions.. de mana en rejuv. potions bestaan niet eens meer.
De nieuwe slogen van Blizzard, dankzij Activition: "Mediocre at best"
R.I.P. Blizzard
De nieuwe slogen van Blizzard, dankzij Activition: "Mediocre at best"
R.I.P. Blizzard
Ik heb prima gelezen wat je schreef.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:26:
[...]
Nogmaals . . . ik heb geen commentaar geleverd op de verschillende moeilijkheidsgraden van het spel en niet gezegd dat ik er nu helemaal klaar mee ben omdat ik normal heb uitgespeeld. Reageer toch eens gewoon op wat ik zeg i.p.v. wat je graag zou willen dat ik zeg zodat je er op kunt schieten.
Wat ik zeg, is dat ik de acts groter had verwacht. En dat het me tegenvalt dat je er zo snel er door heen bent.
That's it!
Echter, als ik op je puntjes in zou moeten gaan blijft er nog minder van over:
D2 kwam uit met Diablo als eindbaas, en had qua verhaal minder. Na de expansion was het al wat beter toeven que lengte, maar even goed zeer kort. De lengte van het spel, en de replayability komen echter niet van het verhaal.
Ik vind als je D1,2 en 3 onder de loep neemt 3 toch echt het meeste qua verhaal e.d. bevatten. Ook de toevoeging van random events die maar blijven veranderen is een leuke touch om de playthrough op in ieder geval normal een beetje uniek te houden voor verschillende chars.
Nou, niet zo geagiteerd doen, en bedenk dat we hier allemaal zitten om dat we lol hebben
Waarom constant alles vergelijken met deel 1 en 2? Die waren verschrikkelijk kort en dat maakt het goed voor deel 3 om ook verschrikkelijk kort te zijn?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Diablo en diepgang? Eh? Het is altijd een loot fest geweest. Er zit iig meer diepgang in de dungeons en verhaal dan in D2.maniak schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:
Nu ik D3 uitgespeeld heb op normal heb ik eigenlijk geen zin meer om alles weer opnieuw te moeten doen, het is zoveel meer van hetzelfde. Er zit weinig tot geen randomizatie in, op de plaatsing van mobs en loot na dan. D3 mist diepgang in alle aspecten: loot, build, wereld.. enz.. Het voelt alsof D3 ontworpen is om op een console gespeelt te worden. Je hebt 4 actieknoppen en een primary en secondary actie (muisknoppen), laat dit nou precies de hoeveelheid knoppen zijn van de meeste consoles. Zelfs de potions missen diepgang, je hebt alleen health potions.. de mana en rejuv. potions bestaan niet eens meer.
De nieuwe slogen van Blizzard, dankzij Activition: "Mediocre at best"![]()
R.I.P. Blizzard
Heb je D2 gespeeld? Met hoeveel knoppen speelde je dat? Je had daar veel minder skills en mogelijkheden dan in D3.
En potions... In D2 was het gewoon potions spammen... Nu moet je tenminste nadenken wanneer je de cooldowns gebruikt.
Enige wat ik werkelijk beter vond in D2 was het feit dat je na moest denken over je stat points, nu kan je alles constant resetten, maar inferno lvl 60 doe je dat ook niet meer ivm neph valor.
Weet niet of hij al een keer is langsgekomen, maar hier een goede Inferno tutorial video die ik op het Barbarian forum ben tegengekomen:
http://tinyurl.com/d6v833m
http://tinyurl.com/d6v833m
[ Voor 37% gewijzigd door yinx84 op 29-05-2012 12:54 ]
Om welke farm spot gaat dit dan (quest) ?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:30:
[...]
Slecht? Heb je een betere manier dan? Zelf ben ik er ook mee bezig omdat ik gewoon niet nog verder kom in inferno (ben pas een dag 60).
Ik kom echt geen steek verder in Act 2, lijkt wel of ze daar 2 keer zo moeilijk zijn (op inferno).
[ Voor 12% gewijzigd door frG op 29-05-2012 12:51 ]
Que? Je hebt toch echt een ander spel gespeeld dan ik...maniak schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:
De nieuwe slogen van Blizzard, dankzij Activition: "Mediocre at best"![]()
R.I.P. Blizzard
Weinig tot geen randomizatie? Alles is random...de gebieden, de monsters, de samenstellingen, alles.
Diepgang in loot? er zijn ontelbaar veel combinaties mogelijk en verschillende gear die echt alleen werkt met beapalde builds.. hoezo geen diepgang? Je kunt via elective mode gewoon 6 offensive ability's gebruiken als je dat wilt, hoezo 2 knoppen? Als je zo'n post maakt, onderbouw het dan tenminste fatsoenlijk.. dit geeft aan dat je of oogkleppen voor had, of je gewoon niet WILT verdiepen in het spel , want er is diepgang genoeg.
Dit is de beste game die Blizzard tot nu toe gemaakt heeft (wellicht WoW even daargelaten , dat is een mmo).. 6.5 miljoen spelers op het moment bewijst genoeg.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Als ik geagiteerd over kom, dan komt dat doordat ik continu reacties zie op mijn post die helemaal niet over mijn post gaan. Daar zou jij ook ongetwijfeld op een gegeven moment geagiteerd van rakenDarkangle schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:42:
[...]
Ik heb prima gelezen wat je schreef.
Echter, als ik op je puntjes in zou moeten gaan blijft er nog minder van over:
D2 kwam uit met Diablo als eindbaas, en had qua verhaal minder. Na de expansion was het al wat beter toeven que lengte, maar even goed zeer kort. De lengte van het spel, en de replayability komen echter niet van het verhaal.
Ik vind als je D1,2 en 3 onder de loep neemt 3 toch echt het meeste qua verhaal e.d. bevatten. Ook de toevoeging van random events die maar blijven veranderen is een leuke touch om de playthrough op in ieder geval normal een beetje uniek te houden voor verschillende chars.
Nou, niet zo geagiteerd doen, en bedenk dat we hier allemaal zitten om dat we lol hebben.
En nogmaals, ik vergelijk niet Diablo 1 met 2 en 3. Ik vind simpelweg de acts niet lang genoeg als ik kijk naar hoeveel uur ik er over gedaan heb om ze te doorlopen, punt.
En of dat nou voor Diablo 1 en 2 niet anders was en misschien wel net ietsje korter, zal m'n **** roesten

Nou ja, nadenken... Een build van het web plukken en die volgen. En als je als beginner niet door had wat de optimale build was, dan zat je tegen het einde met een karakter waar je niet veel mee kon.sbmuc schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:46:
[...]
Enige wat ik werkelijk beter vond in D2 was het feit dat je na moest denken over je stat points, nu kan je alles constant resetten, maar inferno lvl 60 doe je dat ook niet meer ivm neph valor.
In D3 kun je in ieder geval experimenteren met nieuwe en ongebruikelijke builds zonder ervoor gestraft te worden met de timesink van het opnieuw levelen van een nieuwe char.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Meh luck aint on my side.
Vriend van me is 3 dagen geleden begonnen met spelen, ik hem geholpen met een nieuwe char zo van nou daar gaan we !.
en meneer is nog geen level 10 en heeft al 3 legendary's...
Vriend van me is 3 dagen geleden begonnen met spelen, ik hem geholpen met een nieuwe char zo van nou daar gaan we !.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:49
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Nee. Je kunt zelfs over de 3 gaan. Mijn DH heeft zonder Frenzy shrine nu 2.73 APS, met Frenzy shrine ging ik naar 3.xx.Sir_Hendro schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:41:
Kan het kloppen dat de maximale attack speed 2.0 is? Ik zag dit bij mijn vorige wizard staan en kon dit niet verder opschroeven waardoor extra AS toen geen zin meer had. Wel vaag eigenlijk want mijn nieuwe wizard zit op 1.6 op een iets hoger level maar minder AS. Items hebben vergelijkbare AS.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb net gisteren voor het eerst Normal uitgespeeld, terwijl ik het spel de dag na de release gekocht had. Waardoor komt dat?[list=1]• Ik speel casual.
• Er is buiten het hacken en slashen om enorm veel content in de vorm van lore. (Dag)boeken die je kunt lezen, conversations met je Deckard Cain, Leah, followers, blacksmith, jeweler en andere figuren kunt voeren.
Ik vind het geweldig dat D3 niet alleen maar de mogelijkheid biedt om alle quests te doorlopen en de eindbaas te verslaan, maar daar ook een hele berg lore aan toevoegt. En dat op een manier die (mij in ieder geval) niet irriteert, maar juist uitnodigt om te lezen/beluisteren. Dat alles ge-voice-act is, is daar een grote factor in.
• Er is buiten het hacken en slashen om enorm veel content in de vorm van lore. (Dag)boeken die je kunt lezen, conversations met je Deckard Cain, Leah, followers, blacksmith, jeweler en andere figuren kunt voeren.
Ik vind het geweldig dat D3 niet alleen maar de mogelijkheid biedt om alle quests te doorlopen en de eindbaas te verslaan, maar daar ook een hele berg lore aan toevoegt. En dat op een manier die (mij in ieder geval) niet irriteert, maar juist uitnodigt om te lezen/beluisteren. Dat alles ge-voice-act is, is daar een grote factor in.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Even wat anders.. Ben ik de enige die best vaak doodgaat met z'n character omdat ik wil wegrennen van mobs / bosses, en dan toch per ongeluk op een enemy klik en m'n witch doctor z'n ranged attack doet..? Echt zo irritant..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja het kiten wil bij mij er ook nog niet helemaal in.scorpie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:55:
Even wat anders.. Ben ik de enige die best vaak doodgaat met z'n character omdat ik wil wegrennen van mobs / bosses, en dan toch per ongeluk op een enemy klik en m'n witch doctor z'n ranged attack doet..? Echt zo irritant..
Maar even wat anders, de skills die je hebt..
Ik zie sommige builds met combinatie's die ik helemaal niet kan maken ?...
Of kan je op 60 zelf kiezen waar je wat wil ?.
Dan heeft hij gewoon erg veel geluk of AH gebruikt.. Ik heb 1 char op 60 en mijn 2e op 57, nog 0 legendariesMektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:53:
Meh luck aint on my side.
Ga naar options en zet een vinkje bij elective mode, dan kan je elke skill onder elke key bindenMektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Ja het kiten wil bij mij er ook nog niet helemaal in.
[ Voor 34% gewijzigd door Baroshir op 29-05-2012 12:58 ]
Dan klopt(e) je verwachting niet, aangezien dat van te voren al was aangegeven door Blizzard.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Als ik geagiteerd over kom, dan komt dat doordat ik continu reacties zie op mijn post die helemaal niet over mijn post gaan. Daar zou jij ook ongetwijfeld op een gegeven moment geagiteerd van raken![]()
En nogmaals, ik vergelijk niet Diablo 1 met 2 en 3. Ik vind simpelweg de acts niet lang genoeg als ik kijk naar hoeveel urr ik er over gedaan heb om ze te doorlopen, punt.
En of dat nou voor Diablo 1 en 2 niet anders was en misschien wel net ietsje korter, zal m'n **** roesten
Meer acts is altijd beter natuurlijk, meer had nog leuker geweest, maar ik erger me er niet aan.
Nee hij heeft echt geluk gehad, ik heb van 0 tot 10 met hem gespeeld en elke keer als hij tekeer ging op Skype linkte hij de item.Baroshir schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:57:
[...]
Dan heeft hij gewoon erg veel geluk of AH gebruikt.. Ik heb 1 char op 60 en mijn 2e op 57, nog 0 legendaries
[...]
Ga naar options en zet een vinkje bij elective mode, dan kan je elke skill onder elke key binden
En hij is niet uitgelogd niets ( want hij weet niet wat de AH is ).
En kijk dat wou ik weten !
Want ik zie bijvoorbeeld Wizards met 2 Force Spell's en ik dacht elke keer huh waarom kan ik er maar 1 kiezen..
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2012 12:59 ]
Ik heb voor mijn WD de run-skill ook op de spatiebalk gezet (en leftmouse is nog steeds run/attack).scorpie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:55:
Dat helpt al aardig, maar het vereist even een herprogrammering van je reflex
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
heb er ook nog geen gevonden met 1 lvl 55, 1 lvl 40 en stuk of 4 lvl 20s.Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:59:
[...]
Nee hij heeft echt geluk gehad, ik heb van 0 tot 10 met hem gespeeld en elke keer als hij tekeer ging op Skype linkte hij de item.
En hij is niet uitgelogd niets ( want hij weet niet wat de AH is ).
En kijk dat wou ik weten !thanks, nu kan ik eindelijk de skills gaan doen voor Battlemage
Lijkt me dus vrijwel onmogelijke hoeveelheid geluk
Even 'elective mode' aanzetten in de options. Hierdoor kan je (Bijna) alle combinaties maken die je wil.Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Ja het kiten wil bij mij er ook nog niet helemaal in.
goede tip!, had er op die manier nog niet over nagedacht, dat zal ik zelf ook eens proberen. Dank uJoarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Ik heb voor mijn WD de run-skill ook op de spatiebalk gezet (en leftmouse is nog steeds run/attack).
Dat helpt al aardig, maar het vereist even een herprogrammering van je reflex
Yeah got it, voel me wel dom ! .defiler1974 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Even 'elective mode' aanzetten in de options. Hierdoor kan je (Bijna) alle combinaties maken die je wil.
Verwijderd
ik heb hetzelfde gevoel maar denk dat dat veel te maken heeft dat D1 de 1e was in de lijn en dat heeft (net als met films) vaak de beste positive feelings.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Als ik geagiteerd over kom, dan komt dat doordat ik continu reacties zie op mijn post die helemaal niet over mijn post gaan. Daar zou jij ook ongetwijfeld op een gegeven moment geagiteerd van raken![]()
En nogmaals, ik vergelijk niet Diablo 1 met 2 en 3. Ik vind simpelweg de acts niet lang genoeg als ik kijk naar hoeveel uur ik er over gedaan heb om ze te doorlopen, punt.
daar komt bij dat die aan het begin niet eens multiplayer te spelen was en je dus alleen moest knokken en ook geen items kon ruilen je moest het doen met wat je had maar was dat meteen online game geweest dan was had ik daar ook in 2 dagen diablo verslagen
Ik denk dat ik de discussie snel kan eindigen of diablo 3 de moeite waard is of niet.
Speel je het spel minder als 10 uur en ben je het zat, dan is het geen goed spel.
Speel je het 20 uur is het ok.
Speel je het +50 uur dan is het spel goed.
De spelbeleving is voor iedereen anders.........
Wat mij betreft, ik zit al op +20 uur, dus ik vind het spel al ok en ik ga het waarschijnlijk ook goed vinden.
Speel je het spel minder als 10 uur en ben je het zat, dan is het geen goed spel.
Wat mij betreft, ik zit al op +20 uur, dus ik vind het spel al ok en ik ga het waarschijnlijk ook goed vinden.
Allright, net Skeleton King solo'ed in Inferno met m'n Monk, ging best vlot, was een massacre met 73 lijkjes 
Act 1 in Inferno gaat inderdaad in het begin gemakkelijk, benieuwd wat komen zal, want m'n Monk sterft wel snel bij Elites
Act 1 in Inferno gaat inderdaad in het begin gemakkelijk, benieuwd wat komen zal, want m'n Monk sterft wel snel bij Elites
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Je bent niet de enigste! Blizzard gaat elective mode waarschijnlijk standaard activeren of beter zichtbaar maken voor de spelers. (laatste update van blizz op diablofans.com)
Dat is verre van random. Er wordt gekozen uit een aantal templates en die worden vervolgens ingevuld met mobs en loot.Visgek82 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:51:
Weinig tot geen randomizatie? Alles is random...de gebieden, de monsters, de samenstellingen, alles.
Geen diepgang omdat het uiteindelijk toch op hetzelfde uit komt. Je gaat voor de items die jou noodzakelijke stats boosten en daarbij een paar extra's geven. Die items zien er praktisch hetzelfde uit en het is gewoon een kwestie van de gene met de hoogste getalletjes uitzoeken.Diepgang in loot? er zijn ontelbaar veel combinaties mogelijk en verschillende gear die echt alleen werkt met beapalde builds.. hoezo geen diepgang?
Zegt hij ergens 2 knoppen? Hij heeft het over 6 abilities, wat overeenkomt met 6 console knoppen.Je kunt via elective mode gewoon 6 offensive ability's gebruiken als je dat wilt, hoezo 2 knoppen?
Als jij een tegenargument in wilt brengen zorg dan dat je informatie klopt. Jou kan ik net zo goed beschuldigen van het ophebben van oogkleppen omdat je juist fouten maakt in je drift om Blizzard en Diablo 3 te verdedigen.Als je zo'n post maakt, onderbouw het dan tenminste fatsoenlijk.. dit geeft aan dat je of oogkleppen voor had, of je gewoon niet WILT verdiepen in het spel , want er is diepgang genoeg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daarbij is solo inferno echt een stuk makkelijker dan in een party.Blackminister schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:04:
Allright, net Skeleton King solo'ed in Inferno met m'n Monk, ging best vlot, was een massacre met 73 lijkjes
Had gisteravond zo'n groot beest met stekels met Teleport - waller - electric - extra health en geloof ik desecrated, Dat was echt niet grappig
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Jah, 5 Nephalem Valor stacks krijgen en Skeleton King of The Butcher slopen. Zo gedaan en veel meer loot/plezier.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:30:
[...]
Slecht? Heb je een betere manier dan? Zelf ben ik er ook mee bezig omdat ik gewoon niet nog verder kom in inferno (ben pas een dag 60).
Dit gaat om Quest 3 in Act 1. Ze joinen, ze gaan naar Cathedral Garden om te kijken voor een Rare Spawn (hele kleine kans) en dan naar The Old Ruins, kijken of 2 cellars open zijn, vervolgens slopen ze de vrouw van de blacksmith, en hebben op die manier met een beetje geluk 5 crap blueies per 5 minuten. Terwijl ik met een half uurtje werk 5 stacks NV heb en de Butcher down heb. En dat levert mij gemiddeld 25 blueies en 10 rares op welke vaak ook nog eens beter zijn.frG schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:51:
[...]
Om welke farm spot gaat dit dan (quest) ?
Ik kom echt geen steek verder in Act 2, lijkt wel of ze daar 2 keer zo moeilijk zijn (op inferno).
Voor mij is het een goed spel als mijn hand verschijnselen van RSI begint te vertonen...en gisteren was zo'n dag dat ik bewust even niet ben gaan spelen (alleen AH check)defiler1974 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:04:
Ik denk dat ik de discussie snel kan eindigen of diablo 3 de moeite waard is of niet.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Duidelijk voorbeeld van dat ze het spel soms iets te veel mainstream gemaakt hebben. Zoiets moeten ze idd niet wegstoppen in options, maar hadden ze als actieve keuze aan het begin van het spel moeten toevoegen.defiler1974 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:05:
[...]
Je bent niet de enigste! Blizzard gaat elective mode waarschijnlijk standaard activeren of beter zichtbaar maken voor de spelers. (laatste update van blizz op diablofans.com)
Die legendary drops... Kan dat voorkomen bij elke mob of heb je echt een speciale mob nodig die zelden spawnt?
Ben NM Act 3 maar nog niets tegen gekomen.
Yup, of misschien een pop-up van maken nadat je normal hebt uitgespeeld, of op level 10 of 20.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:07:
[...]
Duidelijk voorbeeld van dat ze het spel soms iets te veel mainstream gemaakt hebben. Zoiets moeten ze idd niet wegstoppen in options, maar hadden ze als actieve keuze aan het begin van het spel moeten toevoegen.
Volgens mij zei je dat je zo'n 9 uurtjes had gespeeld, en normal uit had, en gemiddeld 40 minuten per dag speelde. (Binnen 10 dagen uitgespeeld, 40minuten per dag gemiddeld)Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:31:
[...]
Ben het met je eens dat de ontwikkeling niet alleen de acts isen dat Diablo een spel is wat je niet alleen voor het verhaal moet spelen, deel ik ook wel met je.
En nee, heb het zeker niet gerushed. Ben denk ik wel overal in geweest en alle maps (onnodig) helemaal verkend.
Ik had gewoon verwacht dat je ook op normal toch wel een maandje of 2 a 3 bezig zou zijn (als je casual speelt, wat ik dus doe) om door de 4 acts te komen. maar helaas . . .
Nu zeg je dat je ALLE hoekjes en gaatjes gezien hebt.
I call bullshit, je hebt echt niet alle hoekjes en gaatjes gezien in (zwaar afgerond naar boven) 11u spelen.
Ik snap best dat het minder is dan je verwachtte... maar ga nou niet zwaar overdrijven...
Als je echt casual speelt, en speelt om alle atmosfeer op te zuigen, dan ben je minimaal 17u bezig met je eerste playthrough.
Ik heb tot nu toe 4 legendaries zien droppen uit een combinatie van champion packs en gewoon chests/barrels.frye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
Die legendary drops... Kan dat voorkomen bij elke mob of heb je echt een speciale mob nodig die zelden spawnt?
Iedere mob heeft kans om er 1 te droppen. De één net even wat meer kans dan de ander, maar iedere mob kan het.frye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
Kan overal wel voorkomen maar de kansen verschillen per mob. Je kan ook op weapon racks een legendary vinden maar dat is een zeer kleine kans.frye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
Ik zit nu in Inferno Act 1 en nog nooit een Legendary tegengekomen
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ach ik kwam er pas op lvl 58 achter toen ik in Act III Hell als Monk toch echt een 2e heal nodig had..
Ik ben nu 52 en in Act 2 op HellRDDD schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:13:
[...]
Ach ik kwam er pas op lvl 58 achter toen ik in Act III Hell als Monk toch echt een 2e heal nodig had..
Ik heb niet elke minuut bijgehouden dat ik gespeeld heb, maar het zal ergens tussen 9 en 15 uur zijn schat ik zo. Evengoed, lekker belangrijk hoeveel uur het nou precies geweest is. Als je ook mijn andere posts gelezen had had je gezien dat mijn verwachting was dat ik zo'n 2 a 3 maandjes (casual spelen) er mee zoet zou zijn.3xNix schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
[...]
Volgens mij zei je dat je zo'n 9 uurtjes had gespeeld, en normal uit had, en gemiddeld 40 minuten per dag speelde. (Binnen 10 dagen uitgespeeld, 40minuten per dag gemiddeld)
I call bullshit, je hebt echt niet alle hoekjes en gaatjes gezien in (zwaar afgerond naar boven) 11u spelen.
Ik snap best dat het minder is dan je verwachtte... maar ga nou niet zwaar overdrijven...
Als je echt casual speelt, en speelt om alle atmosfeer op te zuigen, dan ben je minimaal 17u bezig met je eerste playthrough.
En of het nou daadwerkelijk 9 uur exact is geweest dat ik nu er over gedaan heb of 13 of 14 of 15, lekker belangrijk. Te kort is te kort

heb er 26 uur over gedaan om met mijn monk normal uit te spelen, wel alles ge-explored niet alle gesprekken gevolgd (hier kunnen en paar uurtjes afwezigheid bij zitten3xNix schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
[...]
Volgens mij zei je dat je zo'n 9 uurtjes had gespeeld, en normal uit had, en gemiddeld 40 minuten per dag speelde. (Binnen 10 dagen uitgespeeld, 40minuten per dag gemiddeld)
In 7 uur normal uitspelen is topsnelheid.Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:14:
[...]
Ik heb niet elke minuut bijgehouden dat ik gespeeld heb, maar het zal ergens tussen 9 en 15 uur zijn schat ik zo. Evengoed, lekker belangrijk hoeveel uur het nou precies geweest is. Als je ook mijn andere posts gelezen had had je gezien dat mijn verwachting was dat ik zo'n 2 a 3 maandjes (casual spelen) er mee zoet zou zijn.
En of het nou daadwerkelijk 9 uur exact is geweest dat ik nu er over gedaan heb of 13 of 14 of 15, lekker belangrijk. Te kort is te kort
In 9 uur normal uitspelen is zwáár bovengemiddeld.
Je bent wel een uurtje of 12 á 15 zoet als je alles totaal verkend etc.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Het maakt niet uit hoeveel uur je erover doet. Eolis had het nog zo traag mogelijk kunnen spelen en er desnoods 50+ uur over kunnen doen, dat is nog altijd veel minder dan zijn verwachting van 2 à 3 maanden.
Vraag me wel af waar je zo'n verwachting in hemelsnaam vandaan haalt, want geen enkel spel met campaign doe je 2 à 3 maanden over. Zó enorm baanbrekend is D3 niet en zeker niet op die manier.
Vraag me wel af waar je zo'n verwachting in hemelsnaam vandaan haalt, want geen enkel spel met campaign doe je 2 à 3 maanden over. Zó enorm baanbrekend is D3 niet en zeker niet op die manier.
Ik zoek wel elk hoekje en gaatje.. en doe daarom rustig aan. Nu lvl 24 op het begin van Act 3. het gaat lekker en hoe het op me eigen manier.. Makkie an!
Vond het einde van Act 2 wel vet..
Vond het einde van Act 2 wel vet..
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Drift? nee hoor. vind het alleen een beetje apart wat hij postte. Ik ben het ook niet eens met jouw statement dat de items er hetzelfde uit zien. je kunt dyes gebruiken en tot op heden heeft mijn karakter er nog nooit langer dan 2 levels hetzelfde uitgezien. ook heb ik met de buitenlocaties nu nog steeds random events die ik nog niet kende, en als mobs / tiles gewisseld worden is het toch random? ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder random.. En hoe wil je een goede dungeon crawler maken met zo achterlijk veel knoppen dat niemand er meer uit komt?Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Dat is verre van random. Er wordt gekozen uit een aantal templates en die worden vervolgens ingevuld met mobs en loot.
[...]
Geen diepgang omdat het uiteindelijk toch op hetzelfde uit komt. Je gaat voor de items die jou noodzakelijke stats boosten en daarbij een paar extra's geven. Die items zien er praktisch hetzelfde uit en het is gewoon een kwestie van de gene met de hoogste getalletjes uitzoeken.
[...]
Zegt hij ergens 2 knoppen? Hij heeft het over 6 abilities, wat overeenkomt met 6 console knoppen.
[...]
Als jij een tegenargument in wilt brengen zorg dan dat je informatie klopt. Jou kan ik net zo goed beschuldigen van het ophebben van oogkleppen omdat je juist fouten maakt in je drift om Blizzard en Diablo 3 te verdedigen.
Feit is dat D3 gewoon een spel is wat verscrikkelijk lekker speelt hoe het nu is. wat dat betreft hebben ze dus de juiste keuze gemaakt - qua gameplay , om het enigzins simpel te houden. Je hoeft dat niet gelijk te intepreteren als "console ready" , want bij mijn weten is het nog helemaal niet confirmed dat dit spel op consoles uit komt.
Over je laatste alinea zal ik het maar niet hebben verder.
Ter vergelijking: Ik deed 10 uur over enkel act 1.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat een non-discussie hoeveel uur een 'goede' game moet duren...Ik ken mensen die MW2 & 3 kopen voor de singleplayer, die zijn daar nog geen 10u mee zoet, maar vinden de game wel geweldig (toegegeven, we hebben het hier niet over 'gamers' zoals jij en ik misschien een 'gamer' betitelen).
Ga anders eens Dota2 beta spelen, zit je in een betagame zo over de paar honderd uur..
Ga anders eens Dota2 beta spelen, zit je in een betagame zo over de paar honderd uur..
Dat is érg casualBoeboe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:20:
Ter vergelijking: Ik deed 10 uur over enkel act 1.
Bovine excrement. Er zitten b.v. veel extra events in. Speel act 1 nog maar eens overnieuw. En dan nog eens, en dan nog eens.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Dat is verre van random. Er wordt gekozen uit een aantal templates en die worden vervolgens ingevuld met mobs en loot.
Verwijderd
Zat er in Act 2 ook niet een geheime grot? Secret vault ofzo die maar heel soms spawned? Zoiets had ik gehoord maar heb hem zelf nog nooit gezienDarkangle schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:22:
[...]
Bovine excrement. Er zitten b.v. veel extra events in. Speel act 1 nog maar eens overnieuw. En dan nog eens, en dan nog eens.
Yep, wij hadden eergisteren een grot die voortkwam uit een unique Sandworm (of heb ik teveel Dune gelezen?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Zat er in Act 2 ook niet een geheime grot? Secret vault ofzo die maar heel soms spawned? Zoiets had ik gehoord maar heb hem zelf nog nooit gezien
Een eerste playtrough is als het degusteren van een streekbierke: Langzaam genietendBaroshir schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:22:
[...]
Dat is érg casualIn 10 uur op mijn 2e char (ja ok, 2e char...) zat ik al lang in NM. Maar ik ben het er wel mee eens, als je rekent op 2-3 maanden voor normal D3 dan heb je ook niet echt het goede beeld bij de game...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Klopt
, ik heb ook al een paar keer mass graves enz gehad.
Eerste char van mij ook +/- 15uur voor normal.Baroshir schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:22:
[...]
Dat is érg casualIn 10 uur op mijn 2e char (ja ok, 2e char...) zat ik al lang in NM. Maar ik ben het er wel mee eens, als je rekent op 2-3 maanden voor normal D3 dan heb je ook niet echt het goede beeld bij de game...
Nu met 4 HC poppetjes begonnen, gemiddeld 9 uur tot eerste boss (vlinder vrouwtje) in act 2.
Speel ze om beurten, tot de volgende boss.
Verwijderd
Oh, die heb ik wel eens gehad, maar geen idee of at die secret vault dinges wasJoarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:27:
[...]
Yep, wij hadden eergisteren een grot die voortkwam uit een unique Sandworm (of heb ik teveel Dune gelezen?) nadat we hem gekilled hadden.
Die ben ik ook tegen gekomen inderdaad. Speelde op dat moment met 3 andere vrienden en we schrokken ons alle 3 de pleuris. Ineens zo'n groot beest wat de grond uit komt, en toen ik wou looten was ik ineens in die grot, was echt even een wtf momentjeJoarie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:27:
[...]
Yep, wij hadden eergisteren een grot die voortkwam uit een unique Sandworm (of heb ik teveel Dune gelezen?) nadat we hem gekilled hadden.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 10-09 15:34
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Ben zelf nog bezig met hell, level 56 inmiddels (gear toch nog niet goed voor inferno met 4k dps/20k hp/120 res), maar wat ik mij afvroeg: waarom hebben zo weinig monks Dashing Strike gespecced? Ik heb als spirit spender de Lashing Tail Kick met stun rune (stuns zijn echt overpowered imo vooral vanaf hell), naast de vrij standaard heal/protection skills. Ik snap dat mensen ipv bijv. Blind kiezen als spirit spammer (heals), maar heb het idee dat Dashing Strike echt ondergewaardeerd wordt. Het is zo een geweldige mobility skill die OOK nog eens meer kans op stun heeft met de goede rune, en daarmee ontkom je zoveel gemakkelijker aan Arcane/Desecration/Plagued + Waller type mobs... ik zou niet meer weten wat ik zonder moet.ye-roon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:37:
Ik heb nu act1 inferno klaar met mijn monk. Eigenlijk was het niet eens moeilijk, ik vond act1 hell moeilijker. Ik ben ook maar 2 keer dood gegaan, waarschijnlijk omdat ik al 3 uur achter elkaar bezig was en de concentratie niet optimaal was. Ik had iets meer dan 50% resists en zonder enchantress buff 58% damage reduction dmv armor. Op dit moment zit ik aan 64% resists en 7.8k dps. Ik ben op het moment nog op zoek naar gloves met Lightning resist, Vit, Dex, en attackspeed. De gene die ik heb, heeft geen attackspeed. En mijn ringen en amulet hebben ook nog geen resist. Echter mijn ringen hebben nu beide 12% attack speed oid, en dat wil ik er wel op houden. Een van de belangrijkste dingen als monk is je spirit, en met meer attacks, heb je meer spirit
Ik gebruik op het moment de volgende build voor inferno: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#bgXYjQ!ZYU!ZacYcc
En echt, de kracht van de earth ally is geniaal. Hij geeft mij 10% HP, heeft een taunt en doet gewoon consistent 40% van mijn damage per hit op de target en voor zover ik kan zien neemt het ook mijn extra attack speed mee. Maar het belangrijkste, hij soaked damageHet enige wat ik nog zou overwegen om te veranderen in mijn build is blinding flash weg halen voor sweeping wind met fire rune zodat de range groter word. Dat werkt goed met Deadly Reach. Maar eerst maar is zien of dat werkt in act1. Oh en ik gebruik nu een 1h+shield.
Hoe ontkomen andere monks daaraan? Belachelijk overdreven blijven kiten? Ik kan het me nu permitteren net iets langer te blijven staan, in case of emergency Dash away
Bnet pindle#2913
Heb gisteren Hell uitgespeeld, nu even gear stacken voor Inferno, 60 ben ik al een poosje. Zit nu op 14k damage, dus heb nog wel wat te halen!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Mijn score tot nu toe is 1 op normal uit een normale mob. En 0 op Nightmare. Ben nu met Hell bezig.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Kan overal wel voorkomen maar de kansen verschillen per mob. Je kan ook op weapon racks een legendary vinden maar dat is een zeer kleine kans.
Toch terugkomend op de vergelijking met d2:Eolis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Ik word zo moe van ventjes zoals jij he . . . omdat je het spel wat vindt mag niemand zijn mening - als die negatief is - geven?Als je niets zinnigs te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. Maar ga niet proberen zogenaamd op te komen voor het spel
![]()
Diablo II heb ik helemaal grijs gespeeld, zoals dat ook in m'n post staat. En daarnaast heeft het helemaal niets te maken met Diablo II en hoeveel ik dat gespeeld heb.
Ik vind alle 4 acts gewoon te kort voor een spel wat zoveel jaar in ontwikkeling is en had daar persoonlijk veel meer van verwacht. Ben trouwens wel benieuwd of er meerdere mensen het met mij eens zijn. Kan me niet voorstellen dat een Diablo fan na zo lang wachten tevreden is met de grootte van de acts.
Als ik dee vergelijking maak heb ik niet het idee dat de acts korter zijn, sterker nog... 1 playthrough van 1 act duurt gevoelsmatig langer dan een playthrough in diablo 2. Het valt me absoluut niet tegen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik ben 42 uur bezig geweest met normal + nightmare. Echt kort kan ik dat niet noemen. Wel is act 4 in verhouding erg kort, die had wel wat langer gemogen.
Maar act 1 en 2 zijn echt huge naar mijn gevoel juist.
Maar act 1 en 2 zijn echt huge naar mijn gevoel juist.
Wat is veel? Die extra events zijn een paar procent van de speelduur, dat is niks.Darkangle schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:22:
[...]
Bovine excrement. Er zitten b.v. veel extra events in. Speel act 1 nog maar eens overnieuw. En dan nog eens, en dan nog eens.
Dat kan, maar de trend in dit topic is dat je Diablo 3 enkel goed mag vinden en dat gaat nergens over.Visgek82 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:19:
Drift? nee hoor. vind het alleen een beetje apart wat hij postte.
Jeej, kleurtjes. Enorm simpele manier om een gevoel van diversiteit op de brengen. De items zien er grotendeels hetzelfde uit, de kleurtjes verschillen. Nou, wat leuk.Ik ben het ook niet eens met jouw statement dat de items er hetzelfde uit zien. je kunt dyes gebruiken en tot op heden heeft mijn karakter er nog nooit langer dan 2 levels hetzelfde uitgezien.
De definitie van random is dat er geen systeem achter zit dat bepaalde uitkomsten naar voren laat komen. Random zou inhouden dat je tientallen verschillende caves naast elkaar aan zou kunnen treffen, dat is random. Nu is het zo dat er een paar lay-outs zijn en dat er vaste items zijn die afgewisseld worden worden. Zelfde met de cellars van huizen. Ze zijn er of ze zijn er niet maar er zijn uiteindelijk maar een paar mogelijkheden.ook heb ik met de buitenlocaties nu nog steeds random events die ik nog niet kende, en als mobs / tiles gewisseld worden is het toch random? ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder random.. En hoe wil je een goede dungeon crawler maken met zo achterlijk veel knoppen dat niemand er meer uit komt?
Ik interpreteer dat niet zo maar het is wel een valide redenatie. De controls zijn bewust simplistisch gehouden vergeleken met de norm in het genre. Ook is er geen mogelijkheid om dat uit te breiden als daar behoefte aan is.Feit is dat D3 gewoon een spel is wat verscrikkelijk lekker speelt hoe het nu is. wat dat betreft hebben ze dus de juiste keuze gemaakt - qua gameplay , om het enigzins simpel te houden. Je hoeft dat niet gelijk te intepreteren als "console ready" , want bij mijn weten is het nog helemaal niet confirmed dat dit spel op consoles uit komt.
Struisvogel much?Over je laatste alinea zal ik het maar niet hebben verder.
Ehrrmm Kan ik via elective ook 2 buffs tegelijk draaien?
Als in Heal buff en Dodge buff op mijn monk?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Zolang het niet dezelfde skill met een andere rune is, zou dat wel moeten kunnen.Sneezzer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:35:
Mantra bedoel je neem ik aan?Sneezzer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:35:
Nee, staat expliciet bij Mantra's vermeld dat er maar 1 tegelijkertijd actief kan zijn. Terecht natuurlijk :]
tyMicScott schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:36:
[...]
Zolang het niet dezelfde skill met een andere rune is, zou dat wel moeten kunnen.
Als je de tooltips leest van mantra's dan is het meteen duidelijk:Sneezzer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:35:
"This is a Mantra, you can only have one Mantra active at a time"
Ah jammer... zag al OP builds voor me heheRDDD schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:36:
[...]
Mantra bedoel je neem ik aan?
Nee, staat expliciet bij Mantra's vermeld dat er maar 1 tegelijkertijd actief kan zijn. Terecht natuurlijk :]
Quad mantra draaien zou wel erg overpowered zijn ja.
edit: topic ging even minder snel dan ik had verwacht, dubbelpost

[ Voor 16% gewijzigd door PizZa_CalZone op 29-05-2012 13:40 ]
Dashing strike is me te beperkt. Naar een target dashen heeft echt grote range. Zijn er geen targets dan is het zo'n klein k*t stukje dat je net zo goed een blind op de target kan gooien. En lashing tailkick zou een vervanging kunnen zijn voor blinding flash idd. Gezien het ook damage doet en je de stun geeft en geen cooldown heeft(blinding flash heeft dat wel, al heeft dat weer een grotere range). Maar het is idd wel veel kiten. En het is hellaas zo dat je deadly reach met Keen eye wel nodig hebt in inferno, iig tot je betere gear hebt. 50% extra armor, wat me op bijna 9k armor zet heb je echt nodig. De damage reduction die je daarmee krijgt + de range die het je opleverd is win/win.porn* schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:29:
[...]
Ben zelf nog bezig met hell, level 56 inmiddels (gear toch nog niet goed voor inferno met 4k dps/20k hp/120 res), maar wat ik mij afvroeg: waarom hebben zo weinig monks Dashing Strike gespecced? Ik heb als spirit spender de Lashing Tail Kick met stun rune (stuns zijn echt overpowered imo vooral vanaf hell), naast de vrij standaard heal/protection skills. Ik snap dat mensen ipv bijv. Blind kiezen als spirit spammer (heals), maar heb het idee dat Dashing Strike echt ondergewaardeerd wordt. Het is zo een geweldige mobility skill die OOK nog eens meer kans op stun heeft met de goede rune, en daarmee ontkom je zoveel gemakkelijker aan Arcane/Desecration/Plagued + Waller type mobs... ik zou niet meer weten wat ik zonder moet.
Hoe ontkomen andere monks daaraan? Belachelijk overdreven blijven kiten? Ik kan het me nu permitteren net iets langer te blijven staan, in case of emergency Dash awaySpirit toch genoeg met FoT en die laatste rune.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Het is wel grappig dat jij nu precies doet waar je mij voor op de vingers tikt eerder in het topic.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Wat is veel? Die extra events zijn een paar procent van de speelduur, dat is niks.
[...]
Dat kan, maar de trend in dit topic is dat je Diablo 3 enkel goed mag vinden en dat gaat nergens over.
[...]
Jeej, kleurtjes. Enorm simpele manier om een gevoel van diversiteit op de brengen. De items zien er grotendeels hetzelfde uit, de kleurtjes verschillen. Nou, wat leuk.
[...]
De definitie van random is dat er geen systeem achter zit dat bepaalde uitkomsten naar voren laat komen. Random zou inhouden dat je tientallen verschillende caves naast elkaar aan zou kunnen treffen, dat is random. Nu is het zo dat er een paar lay-outs zijn en dat er vaste items zijn die afgewisseld worden worden. Zelfde met de cellars van huizen. Ze zijn er of ze zijn er niet maar er zijn uiteindelijk maar een paar mogelijkheden.
[...]
Ik interpreteer dat niet zo maar het is wel een valide redenatie. De controls zijn bewust simplistisch gehouden vergeleken met de norm in het genre. Ook is er geen mogelijkheid om dat uit te breiden als daar behoefte aan is.
[...]
Struisvogel much?
Jij vind schijnbaar kleurtjes niet leuk , dus moeten anderen dat ook maar niet vinden.
Jij vind het niet random , dus is het niet random (wat andere mensen wellicht wèl als random ervaren)
Net als ieder ander post ik hier gewoon mijn ervaringen met het spel, en als dat niet strookt met wat jij ervaart dan is dat jammer. ieder zn eigen mening.
Wat betreft de norm in dit genre.. Diablo IS de norm in dit genre , altijd al geweest.
Je laatste zin snap ik niet , maar het zal vast kinderachtig bedoeld zijn.. Ik stel voor dat we dat soort dingen achterwege laten.
[ Voor 0% gewijzigd door Visgek82 op 29-05-2012 13:40 . Reden: typos ]
Klein vraagje, kon het zo snel niet duidelijk vinden.
Ik zit nu op NM vlak voor Diablo maar ben op een gegeven moment de Caverns of frost gaan farmen voor die koeie staff.
Dat item heb ik nu en ik heb ook een shroom uit act 1 en de NM staff recipe maar ik mis dus een hoop.
Ik begrijp dat ik bij "change quest" al mijn progressie kwijt ben? Want ik moet eigenlijk nog het houten been van Leoric halen uit uhm act 2?
Hoe zit dat nu precies, klopt het bovenstaande en kan ik dan opnieuw alles doorlopen naar NM Diablo?
Ik zit nu op NM vlak voor Diablo maar ben op een gegeven moment de Caverns of frost gaan farmen voor die koeie staff.
Dat item heb ik nu en ik heb ook een shroom uit act 1 en de NM staff recipe maar ik mis dus een hoop.
Ik begrijp dat ik bij "change quest" al mijn progressie kwijt ben? Want ik moet eigenlijk nog het houten been van Leoric halen uit uhm act 2?
Hoe zit dat nu precies, klopt het bovenstaande en kan ik dan opnieuw alles doorlopen naar NM Diablo?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
En kan de Ik vind het super en ik vind het crap discussie stoppen?
Iedereen heeft zijn mening en stemmen doe je maar op 12 september
Iedereen heeft zijn mening en stemmen doe je maar op 12 september
Ik stem op tsu
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Je kan geen mening hebben over het wel of niet random zijn van iets. Je kan iets ervaren als random, dat betekent nog niet dat het random is. Natuurlijk wil je nooit een 100% random werking hebben, dat wil je ook niet op je MP3 speler als je op random drukt. Echter willen de mensen over het algemeen wel een veel meer random ervaring dan nu aanwezig is in het spel aangezien je het overgrote deel van de omgevingen kan voorspellen.Visgek82 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:40:
Jij vind schijnbaar kleurtjes niet leuk , dus moeten anderen dat ook maar niet vinden.
Jij vind het niet random , dus is het niet random (wat andere mensen wellicht wèl als random ervaren)
Waarom is er dan zo'n sfeer in het topic waarbij iedereen die negatieve ervaringen post en geen Diablo 2 gespeeld heeft geen recht heeft op een mening?Net als ieder ander post ik hier gewoon mijn ervaringen met het spel, en als dat niet strookt met wat jij ervaart dan is dat jammer. ieder zn eigen mening.
Als je de norm wilt zijn in een genre moet je wel iets meer doen dan eens in de 12 jaar een game uitbrengen.Wat betreft de norm in dit genre.. Diablo IS de norm in dit genre , altijd al geweest.
I don't care wat je mening is, maar het constant afzeiken van mensen die zich negatief uiten op het spel is enorm irritant. Mensen moeten accepteren dat mensen een spel goed vinden maar dan moet ook andersom geaccepteerd worden dat mensen een spel minder goed vinden. En accepteren betekent niet dat er daarna nog snel uit komt dat die mensen geen Diablo 2 gespeeld hebben en daarom het spel niet snappen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2012 13:48 ]
1016??
Wat een gek ervoor geeft.
Beste kan je even op de AH zoeken naar Amulets met dezelfde stats en kijken voor hoeveel die er op staan.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Mensen die negatieve ervaringen posten, en met name dat het spel simplistisch en repetitief is, maar vervolgens geen Diablo/Diablo 2 hebben gespeeld hebben inderdaad geen recht op een mening. Als je die games namelijk wél gespeeld had, of er ook maar een beetje in verdiept had dan wist je dit van te voren al gewoon.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Waarom is er dan zo'n sfeer in het topic waarbij iedereen die negatieve ervaringen post en geen Diablo 2 gespeeld heeft geen recht heeft op een mening?
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 29-05-2012 13:49 ]
Mijn excuus dat ik een discussie aantrap.. was niet echt de bedoeling.. Misschien maar beter om discussies of D3 nou wel of niet leuk is achterwege te laten. Tegelijkertijd zullen mensen zoals ik toch hier niet meer posten omdat we wat anders aan het doen zijn.. het probleem lost zichzelf op
Ik blijf erbij dat D3 ver beneden het niveau van het "oude" Blizzard zit. Ik mis het gevoel dat de ontwikkelaars met passie D3 hebben gemaakt en uitdragen, dat vond ik bij D1 en D2 toch wel anders. D3 is geen slecht spel maar het kon zoveel beter. Het feit dat Blizzard D3 heeft gemaakt (en dat het Diablo heet) heeft het successvol gemaakt, een andere fabrikant zou er maar een kleine playerbase aan overhouden en nooit zoveel kopies verkocht hebben!
Ik blijf erbij dat D3 ver beneden het niveau van het "oude" Blizzard zit. Ik mis het gevoel dat de ontwikkelaars met passie D3 hebben gemaakt en uitdragen, dat vond ik bij D1 en D2 toch wel anders. D3 is geen slecht spel maar het kon zoveel beter. Het feit dat Blizzard D3 heeft gemaakt (en dat het Diablo heet) heeft het successvol gemaakt, een andere fabrikant zou er maar een kleine playerbase aan overhouden en nooit zoveel kopies verkocht hebben!
Ja heb al wat afgezocht maar ik zie vooral minimum damage staan etc, dit betreft een X-X damage increase.Hatsjoe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:46:
[...]
Beste kan je even op de AH zoeken naar Amulets met dezelfde stats en kijken voor hoeveel die er op staan.
Iedereen heeft recht op een mening.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Je kan geen mening hebben over het wel of niet random zijn van iets. Je kan iets ervaren als random, dat betekent nog niet dat het random is. Natuurlijk wil je nooit een 100% random werking hebben, dat wil je ook niet op je MP3 speler als je op random drukt. Echter willen de mensen over het algemeen wel een veel meer random ervaring dan nu aanwezig is in het spel aangezien je het overgrote deel van de omgevingen kan voorspellen.
[...]
Waarom is er dan zo'n sfeer in het topic waarbij iedereen die negatieve ervaringen post en geen Diablo 2 gespeeld heeft geen recht heeft op een mening?
[...]
Als je de norm wilt zijn in een genre moet je wel iets meer doen dan eens in de 12 jaar een game uitbrengen.
Sja, meeste hebben de mening als je niet mee doet sinds de Atari mag je niets zeggen en ben je geen echte gamer. ( deels mee eens, want ik noem CoD geen ervaring )
Verder is de style altijd het zelfde en misschien sommige dingen wel RNG, maar tot nu toe maakt het mijn hele verwachting het waar, en ik ben het wel met je eens dat het meer voor de Oude D2 spelers is, dan voor nieuwe Gamers.
Want die zien er denk ik weinig brood in.
Verwijderd
Omdat blijkbaar de meeste mensen in deze topic D2 gespeeld hebben en D3 een geweldig spel vinden? Moet je voor de grap eens bij een vergadering van de PVV je mening uitdragen dat je vindt dat alle asielzoekers vrij toegang tot het Nederlands burgerschap moeten krijgenTsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Als je de norm wilt zijn in een genre moet je wel iets meer doen dan eens in de 12 jaar een game uitbrengen.
I don't care wat je mening is, maar het constant afzeiken van mensen die zich negatief uiten op het spel is enorm irritant. Mensen moeten accepteren dat mensen een spel goed vinden maar dan moet ook andersom geaccepteerd worden dat mensen een spel minder goed vinden. En accepteren betekent niet dat er daarna nog snel uit komt dat die mensen geen Diablo 2 gespeeld hebben en daarom het spel niet snappen.
Qua random heeft hij wel echt gelijk , het is niet echt random maar het is allemaal al van te voren bepaald hoe het zal worden , er zijn wel meerdere mogelijkheden waarop het level generated word maar het is net als in D2 , gewoon premade levels waarbij er random gekozen word welke je nu gaat krijgenVisgek82 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:40:
[...]
Het is wel grappig dat jij nu precies doet waar je mij voor op de vingers tikt eerder in het topic.
Net als ieder ander post ik hier gewoon mijn ervaringen met het spel, en als dat niet strookt met wat jij ervaart dan is dat jammer. ieder zn eigen mening.
Wat betreft de norm in dit genre.. Diablo IS de norm in dit genre , altijd al geweest.
Je laatste zin snap ik niet , maar het zal vast kinderachtig bedoeld zijn.. Ik stel voor dat we dat soort dingen achterwege laten.
Inderdaad even zoeken. De extra damage is verwaarloosbaar op level 59 dus kijk naar het aantal strength en tel daar de crit damage bij op als extra. Life after kill is leuk maar ook geen super stat, zal het niet veel verhogen.
Dat is duidelijk. En waarom mag dat dan niet? Deze mensen hebben ook verwachtingen, hebben ook van te voren beloftes over het spel aangehoord en hebben ook keurig betaald voor het spel. Waarom mogen die geen mening hebben? Als van te voren duidelijk door Blizzard aangegeven zou worden dat het spel simplistisch en repetitief zou worden zouden heel veel mensen het niet gekocht hebben. Maar dat deed Blizzard juist niet.Angeloonie schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:48:
Mensen die negatieve ervaringen posten, en met name dat het spel simplistisch en repetitief is, maar vervolgens geen Diablo/Diablo 2 hebben gespeeld hebben inderdaad geen recht op een mening.
Die damage increase is geen ruk waard. Zo weinig voor lvl 59-60. Die STR en Crit Damage gaat het om.YBH schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:48:
[...]
Ja heb al wat afgezocht maar ik zie vooral minimum damage staan etc, dit betreft een X-X damage increase.
Oh, hij mag best posten van mij. maar ik mag daar dan toch ook op reageren? no big deal toch? dat iemand geen diablo 2 gespeeld heeft doet wat mij betreft niet terzake. en sommige aspecten van de game vind ik ook storend (max 10 auctions per keer , bijvoorbeeld , als het auction house uberhaupt werkt) , en die plemp ik hier ook rustig neer. ook had ik het fijn gevonden als de camera wat verder uitgezoomd had kunnen worden.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:45:
[...]
Je kan geen mening hebben over het wel of niet random zijn van iets. Je kan iets ervaren als random, dat betekent nog niet dat het random is. Natuurlijk wil je nooit een 100% random werking hebben, dat wil je ook niet op je MP3 speler als je op random drukt. Echter willen de mensen over het algemeen wel een veel meer random ervaring dan nu aanwezig is in het spel aangezien je het overgrote deel van de omgevingen kan voorspellen.
[...]
[...]
Bij mijn weten heb ik niemand afgezeken , als dit zo over gekomen is bied ik daar mijn excuses voor aan , echter ging jij er ook vrij hard in. prima als je opkomt voor mensen die onder vuur liggen omdat ze het spel niet goed vinden, maar nu ligt de balans wel hèèl erg naar een kant. - wat je zelf zegt - het is beide kanten accepteren.
Nogmaals, ik heb de woorden Diablo 2 nooit in de mond genomen tegen de persoon waarop ik reageerde, ik moet het even teruglezen , maar als Diablo 2 erin staat dan is dan in ieder geval zèker niet op die manier bedoeld.
Verwijderd
Wees niet bang, alleen de progressie binnen die specifieke quest word gereset. Je hoeft dus lang niet alles opnieuw te doen, alleen vanaf het begin van de quest (meestal tot aan een checkpoint).Bad Brains schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:40:
Klein vraagje, kon het zo snel niet duidelijk vinden.
Maarja gezien dat iedereen hier veel liever aan het flamen en bashen is *kijkt naar de usual suspects* is de hulpvaardigheid een beetje ver te zoeken...
Verwijderd
Het is nogal lastig meningen vergelijken als er heel erg verschillende verwachtingen zijn. Een Diablo fan die D2 heel veel gespeeld heeft, heeft waarschijnlijk hele andere verwachtingen dan iemand die D2 helemaal niet gespeeld heeft. Een beetje nutteloos om daar hier zo lang op door te gaan.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:51:
Dat is duidelijk. En waarom mag dat dan niet? Deze mensen hebben ook verwachtingen, hebben ook van te voren beloftes over het spel aangehoord en hebben ook keurig betaald voor het spel. Waarom mogen die geen mening hebben? Als van te voren duidelijk door Blizzard aangegeven zou worden dat het spel simplistisch en repetitief zou worden zouden heel veel mensen het niet gekocht hebben. Maar dat deed Blizzard juist niet.
Ben benieuwd hoe ik (!) het ervaar om alles nog een keer te spelen met een andere char en in NM/Hell/Inferno
Je punt was randomness, het lijkt erop dat je een beetje ongefundeerd bezig ben ipv een consequente discussie. Hak op tak verhaal om maar gelijk te krijgen. Zo werkt het hier op T-net niet.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Wat is veel? Die extra events zijn een paar procent van de speelduur, dat is niks.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Als je van een Hack & Slash serieus niet verwacht dat het repetitief is dan klopt er gewoon iets niet.Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Dat is duidelijk. En waarom mag dat dan niet? Deze mensen hebben ook verwachtingen, hebben ook van te voren beloftes over het spel aangehoord en hebben ook keurig betaald voor het spel. Waarom mogen die geen mening hebben? Als van te voren duidelijk door Blizzard aangegeven zou worden dat het spel simplistisch en repetitief zou worden zouden heel veel mensen het niet gekocht hebben. Maar dat deed Blizzard juist niet.
Ik ga toch ook niet van een Call of Duty verwachten dat het een militaire sim is omdat de ontwikkelaar roept dat het de "meeste realistische ervaring" is e.d.? Je weet wat voor type spel het is voordat je het koopt.
Ik heb Blizzard nergens zien zeggen dat het spel niet simplistisch en repetitief zou worden. Met simplistisch bedoel ik overigens dat er zeker wel diepgang in zit, maar het aantal onderdelen waar de gameplay uit bestaat.
Als je een deel 3 van een spel gaat kopen, kun en mag je ook gewoon niet verwachten dat het spel totaal anders is dan een deel 2. Final Fantasy is al jaren hetzelfde, FIFA is exact gelijk, Call of Duty ook, je kunt niet ineens een ander spel verwachten en dan gaan klagen als het niet zo is.
Kijk, over graphics en bugs e.d. mag je best klagen, maar over de core-elementen van een Hack & Slash game mag je gewoon niet klagen, je wéét dat het niet veel meer dan hakken & items farmen is.
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 29-05-2012 13:56 ]
Haha, okee. Ik kan dus als ik zijn houten been vind weer naar act 4 met de portal zodat ik Diablo kan aaien.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:53:
[...]
Wees niet bang, alleen de progressie binnen die specifieke quest word gereset. Je hoeft dus lang niet alles opnieuw te doen, alleen vanaf het begin van de quest (meestal tot aan een checkpoint).
Maarja gezien dat iedereen hier veel liever aan het flamen en bashen is *kijkt naar de usual suspects* is de hulpvaardigheid een beetje ver te zoeken...
thanx.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Telt deze uitspraak al als Gowdwin's Law, of is het een rand gevalletje?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Omdat blijkbaar de meeste mensen in deze topic D2 gespeeld hebben en D3 een geweldig spel vinden? Moet je voor de grap eens bij een vergadering van de PVV je mening uitdragen dat je vindt dat alle asielzoekers vrij toegang tot het Nederlands burgerschap moeten krijgen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic