Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 19:44
Je weet dat je stash-ruimte kunt kopen met je gold? :+

Maarre, die gems kun je weggooien. Die zijn (straks) weer spotgoedkoop te krijgen op de AH en het craften van hoogwaardigere wordt pas interessant bij flawless square gems.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:51
Eigenlijk hebben Barbarians het vrij makkelijk met resist all... met de War Cry rune die je resists met 50% boost. Maar goed.. mag ook wel aangezien ze het meest gear afhankelijk zijn van alle classes.

Acties:
  • 0Henk 'm!
MaximusTG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:44:
Heb ook maar de authenticator toegevoegd, voelt toch iets fijner he ;) .
Goed plan. Kleine moeite, scheelt hoop discussie ;)
Wat doen jullie eigenlijk met al die wapens die gedropped worden. Deel moet iig iets in de AH kunnen opbrengen, maar je mag max 10 veilingen tegelijk.. En ik zit met ruimtegebrek :p.
Vendoren. 99% van wat dropt levert toch niks op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Zo, mijn Wizard een leuke upgrade gegeven qua damage, armor en resistance. Ging wel ten koste van mijn vitality maar uiteindelijk gaat mijn EHP wel omhoog en dat is het belangrijkste.
Zolang ik nog upgrades onder de miljoen tegen kom koop ik die, dat worden er helaas steeds minder.

@ MaximusTG: Verkoop alles bij de vendor. Op de AH zetten heeft geen zin, je bent level 33 en op dat level is de markt zo enorm verzadigd dat een item wel heel erg bijzonder moet zijn om nog wat op te leveren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 448578

Gister voor de lol een DH aangemaakt en op lvl 15 zo veel mogelijk socketted gear proberen te krijgen zodat ik die hard kan gemmen. Heb nu 300 damage op lvl 15, ik own nu aardig hard :P
Best leuk om zo even dat saaie normal door te komen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Oke, zal ik doen. Hoewel ik het toch ga proberen met sommige items :P. Heb al best wat verkocht, gewoon vrij simpele dingen, maar er zijn toch altijd mensen die het kopen. Bv net wat sterkere wapens en armor. Sell value rond de 200, zet ik voor bieden vanaf 250, en buyout 1000, 1500. Toch al paar keer verkocht.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 15:24
yinx84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:48:
Eigenlijk hebben Barbarians het vrij makkelijk met resist all... met de War Cry rune die je resists met 50% boost. Maar goed.. mag ook wel aangezien ze het meest gear afhankelijk zijn van alle classes.
En alles melee is. Ik merk ondanks dat ik 200-250 resist all heb dat het toch wel erg makkelijk gaat in ACT 1 inf.
Maar er zitten champ packs tussen die ik gewoon niks kan maken :(

Het farmen wil me ook niet echt vlotten. Alle golds die ik vind brengen max 5-10k op AH op.

Kill ik een gold, met 5 stacks NV. Dropt ie wat blue's en golds. 2h met 331 dps en crappy stats, en een 1h sword met 156 dps!! dat zijn toch geen drops op Inferno :-/// die droppen op nightmare al met die dps :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0Henk 'm!
MaximusTG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:51:
Oke, zal ik doen. Hoewel ik het toch ga proberen met sommige items :P. Heb al best wat verkocht, gewoon vrij simpele dingen, maar er zijn toch altijd mensen die het kopen. Bv net wat sterkere wapens en armor. Sell value rond de 200, zet ik voor bieden vanaf 250, en buyout 1000, 1500. Toch al paar keer verkocht.
Dat krijg je er ook bijna bij de vendor voor en gaat toch een stuk rapper.
mauro101 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Het farmen wil me ook niet echt vlotten. Alle golds die ik vind brengen max 5-10k op AH op.

Kill ik een gold, met 5 stacks NV. Dropt ie wat blue's en golds. 2h met 331 dps en crappy stats, en een 1h sword met 156 dps!! dat zijn toch geen drops op Inferno :-/// die droppen op nightmare al met die dps :(
Daarom heet het ook farmen :P Het gaat om het volume. Van de 100 drops is er misschien 1 de moeite waard.

[Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2012 13:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
[...]

En alles melee is. Ik merk ondanks dat ik 200-250 resist all heb dat het toch wel erg makkelijk gaat in ACT 1 inf.

Jaja makkelijk Act 1, wacht tot in Act2 ;w

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
[...]

Ik zit soms ook echt met verbazing te kijken wat voor CRAP ik krijg in act I Inferno. Bekend probleem dus! Ik hoop dat het in act II toch wat beter wordt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik verkoop best een hoop hoor op de AH.
low lvl stuff gaat voor zeker 15k weg als je iets van dex, str of int incombinatie met Vit heb.
Zelfs zonder vit voor iets minder gold, AH levert iig meer op dan Vendor..

Maar ja, dit is wel op HC daar waar voor low lvl items altijd wel een markt is ;)
Op SC maak je een mule aan met alle low lvl items, heb ik nu ook gedaan op HC.
Alle +exp loot op een mule zetten hoef ik dat later bij een "Deeds" niet opnieuw te kopen.

Tuurlijk high lvl gear eerst op de AH dan je low lvl, zorg gewoon voor een leuke prijs.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nope, wordt het niet. Pas in Act 3 met wat geluk. Daarnaast moet je MF stacken als een malle, enkel NV kom je er niet mee. NV levert je max 75% op, ga je MF stacken kom je op de 200% en dan nog is de kans klein op nuttig spul.

En HC is niet te vergelijken met normaal aangezien je op normaal gewoon twee, drie keer dood gaat en dat zowel qua tijd als geld efficiënter is dan betere gear kopen.
Onder de 5k verkopen is zonde van de tijd die je er in steekt. Althans ik ga voor dat geld geen moeite doen. En zelfs 10k is wat weinig om moeite voor te doen, dan kan je beter gewoon doorspelen.

Als ik trouwens zie hoeveel gold er met botten gehaald kan worden verbaasd het me nog dat er geen hyperinflatie is gekomen. 300k gold per uur is niet moeilijk te halen als ik die fora zo bekijk.

[Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 04-06-2012 13:58]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06 22:25

MicScott

.Grey.

Ik moet zeggen dat het me nog best meevalt in Inferno act 1. Zowel de moeilijkheidsgraad (is gewoon een eitje) als de drops. Er zit wel veel nutteloze zooi tussen, maar af en toe ook best goede spullen die ik kan gebruiken of die aardig wat opbrengen in het AH. Zo ben ik in een dagje farmen van 19000 dps naar 22000 dps gegaan. Dat is toch aardige progress. Het is wel jammer dat ACT 2 meteen godsgruwelijk onmogelijk is terwijl act 1 een dikke snorefest is ... Maar goed, vanavond eens zien of er nog wat upgrades droppen of misschien te koop zijn, en zo ja het gewoon nog eens proberen ...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-06 13:50
Het is niet de bedoeling je vraag binnen 24 uur te kicken.

[Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 09:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2021
Meestal wordt het minimum of het gemiddelde van je resists genomen.

http://eu.battle.net/wow/en/character/earthen-ring/bazkar/ http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/bazkar/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Julio-K schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:36:
Vraagje,

Jullie hebben het telkens over hoeveel resist je hebt. Maar hoe zie/bereken je dit? Ik zit nu in inferno en probeer nu veel armor te hebben met resist to all elements. Jullie zeggen bijv. 10k hp 600 res. Is dat gewoon alle losse resists bij elkaar opgeteld?

[afbeelding]

http://afbeelding.im/noBLPF
Als ik het plaatje bekijk is jouw all ress 245 (incl Intelligence) en heb je wat items met + Fire ress enz.

All ress is niet je resists optellen of gemiddelde.
Je heb gewoon 275 poison ress en 311 fire ress.
What u see is what u have qua resists.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 11:48
Julio-K schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:07:
[...]

Iemand?? Ik ben een Blizzard noob, dus het is voor mij voor het eerst letterlijk spelen met statistieken.
Voor barbs = armor /10 = all resist

9500 armor, richtlijn 950 all resist (cap = 1400)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 12:22
MaximusTG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:51:
Tuurlijk, beetje redelijk gear met die prijzen zijn vaak beter (en goedkoper) dan er bij de vendors is te krijgen,

Vooral als je pech hebt met drops kijk ik ook wel op het AH voor dergelijke items. Hoeft niet top of the bill en win/win voor iedereen (meer gold voor de verkoper dan aan normale vendor en goedkoper voor de mij dan bij de normale vendor)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-06 13:50
Ok, ja ik ben een DH dus dan is resist iets minder belangrijk dan bij een barb neem ik aan?

Een wizard of WD heeft dus bij uitstek een veel hogere resist door hun intel..

Wat ik er van leer; ik hoef mij hier niet op blind te staren, maar gear met resist all is mooi meegenomen. En dodge en vitality zijn ook heel belangrijk voor DH's..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-06 22:05
Vandread schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:53:
Snap eigenlijk niet dat ze aan gems geen min. level hebben gegeven.
Je kan je stats zo hard boosten met wat flawless squares.
Helemaal mee eens, ik rolde een 2e char dit weekend, en was verbaasd dat ik square gems kon stoppen in mijn wapen. Nu was Act 1 al normaal een eitje....maar door die gems (had ook nog wat andere gems in de gear gedaan) werd het gewoonweg belachelijk makkelijk. Begrijp niet dat ze een minimal lvl requirement erop hebben gezet.

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Julio-K schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:23:
Ok, ja ik ben een DH dus dan is resist iets minder belangrijk dan bij een barb neem ik aan?

Een wizard of WD heeft dus bij uitstek een veel hogere resist door hun intel..

Wat ik er van leer; ik hoef mij hier niet op blind te staren, maar gear met resist all is mooi meegenomen. En dodge en vitality zijn ook heel belangrijk voor DH's..
In weze, een DH kan met minimale defenses goed door Inferno heen.
DH's met veel DPS en er zijn er al een paar gespot met +100k dps enkele zelfs richting de 300k.

Deze DH's schieten hungering arrow af op max distance en de mobs zijn dood voordat de mobs nog bewogen hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Die verhalen gaan ook primair over act2, act1 valt wel mee met enige voorbereiding.

Ik denk dat ik gewoon act1 ga farmen tot ik een ons weeg en ze die patch uitbrengen, daarna ga ik wel weer eens naar act2.
Klopt, had me misschien te goed voorbereid :P

300+ res scheelt wel behoorlijk merkte ik, verder heb ik nu 13k dps. Helaas van m'n ironman playmode af moeten wijken doordat de upgrades gewoon niet droppen (wel tig leuke 2-handers en baaaaaakken str gear maja... monk). Dus maar paar dex/res all/etc items van de AH gehaald.

Ach beetje gearen en dan maar eens verder in A2 proberen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Dat lijkt me een interpretatieverschil van het woord "kwaliteit".
Kwaliteit van een item staat los van of het een goed/slecht item is. Het staat puur voor of het een item van Inferior/Normal/Superior/Magic/Rare/Legendary kwaliteit is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 19:10
Tsurany schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:34:
Bruteforcen doe je door de meest logische passwords eerst te laten komen en dan pas de rest. In 9/10 gevallen verkort dit namelijk de tijd die je nodig hebt aanzienlijk. Een daadwerkelijke bruteforce, waarbij elke combinatie wordt geprobeerd, wordt als laatste redmiddel ingezet. Bruteforce met logica zal er altijd aan vooraf gaan.
Dat was vroeger, tegenwoordig worden daar speciale FPGA-gebaseerde systemen voor ingezet die dit belachelijk snel kunnen. Die werken gewoon alle voorkomende karakters (alles wat op een KB zit) af.
ActualFantasy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:38:
Als ik niet de afgelopen 15 jaar online gaming had gedaan, en nog nooit gehacked zou zijn, zou ik je helemaal gelijk geven en er waarschijnlijk hetzelfde over denken.
Wat is je punt? Ik speel online games sinds 1996 (quakeworld FTW!) en ben ook nooit 'gehackt'. Maar ik ben ook genoeg op de hoogste van hoe dit soort criminelen werken (heb voor de ING projecten gedaan) om te weten dat het gewoon dom is om als er een dergelijke veiligheidsmaatregel bestaat deze niet te gebruiken.
Ik zeg ook niet dat er structureel iets mis is bij Blizzard, maar het kan natuurlijk wel. Geen enkel systeem is 100 procent waterdicht. En er komen steeds meer aanwijzingen op de forums van Blizzard, en artikelen van buitenaf zoals forbes en zo, die toch wel echt richting de AH en/of public games wijzen.
Welke artikelen? Laat eens een paar zien dan die bewijs leveren van hacks op accounts waar een Auth op stond?
Blizzard zal dit in geen 100 jaar toegeven alleen. Zelfs als 100 procent vaststaat dat het zo is. Ze hebben de potentie om miljoenen te verdienen met de RMAH, dat willen ze niet kwijt.

Ook het feit dat er zo veel gesleuteld is aan de AH sinds de release, dat er nog dingen uitgeschakeld staan, en dat de RMAH maar uitgesteld blijft worden, is voor mij een teken dat daar iets niet helemaal lekker zit.

Of dat de reden kan zijn van de Hacks, geen idee, maar zeg nooit nooit.
Doe mij die glazen bol van je ff? Ik zou er winsten mee gaan maken op de aandelenmarkt, lijkt me een stuk nuttiger.

[Voor 56% gewijzigd door Hydra op 04-06-2012 14:44]

https://niels.nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-06 09:32
MaximusTG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:44:
Heb ook maar de authenticator toegevoegd, voelt toch iets fijner he ;) .

Daarnet normal uitgespeeld, en nu in nightmare de skeleton king verslagen. Lvl 33 Wizard

stats:

[afbeelding]

Wat doen jullie eigenlijk met al die wapens die gedropped worden. Deel moet iig iets in de AH kunnen opbrengen, maar je mag max 10 veilingen tegelijk.. En ik zit met ruimtegebrek :p.
Ik heb een Lvl 26 Wizard (begin Act IV - normal), maar doe amper 200 damage. Jij 500+ ? Mazzel gehad met items ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
* Joarie doet een verwoedde poging:

Heeft iemand al een viable build voor de Witch Doctor op Inferno? Zijn er eigenlijk al details bekend welke buff de pets van een WD krijgt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:14
ben net level 50 gedingt en heb 2.6k dps . is dat normaal of aan de lage kant? (ben een demon huntard)

[Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 04-06-2012 15:15]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 22:37
Maak dan aub een topic report of stuur een DM naar één van de of alle moderators.

in ieder geval, kreeg gister een best wel handige tip.
je kan items met ''lower level req'' vrij goedkoop meenemen soms.
en zeker als je in hell zit kan dit echt te heerlijk zijn.
als je dan bijvoorbeeld een wapen van level 58 al op 50 kan gebruiken dan blijft je DPS de aankomende levels aardig op peil.
en gezien de AH nog al faalt met zoeken gaan dit soort wapens vaak voor een prikkie weg.

[Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 19:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
Joarie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:14:

Heeft iemand al een viable build voor de Witch Doctor op Inferno? Zijn er eigenlijk al details bekend welke buff de pets van een WD krijgt?
gaan geruchten dat ze je chars vit mee gaan laten schalen met je pets _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 01:19
Even een tip voor iedereen in inferno: Als je een act baas hebt verslaan doe dan ook ZEKER de laatste quest om naar de volgende act te gaan.

Ik had dit weekend namelijk samen met een paar mede-tweakers de Butcher op Inferno gedaan. Nu was het daarna al zo laat dat ik gestopt ben vooraleer naar Act 2 te vertrekken.

De volgende dag begin ik met spelen en koos ik een quest van act 1 om te gaan farmen ... resultaat is dat ik de Butcher opnieuw kon doen (En ik kreeg ook de achievements opnieuw dus deze slaan blijkbaar ook niet direct op!)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Denniz0229 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:17:
[...]

gaan geruchten dat ze je chars vit mee gaan laten schalen met je pets _/-\o_
Oe, als dat waar is dan hebben opeens Hounds weer een plekje in een Hell/Inferno build.
Nu zijn ze alleen maar wandelende TNT-vaten die je kunt laten opblazen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:17:
Even een tip voor iedereen in inferno: Als je een act baas hebt verslaan doe dan ook ZEKER de laatste quest om naar de volgende act te gaan.

Ik had dit weekend namelijk samen met een paar mede-tweakers de Butcher op Inferno gedaan. Nu was het daarna al zo laat dat ik gestopt ben vooraleer naar Act 2 te vertrekken.

De volgende dag begin ik met spelen en koos ik een quest van act 1 om te gaan farmen ... resultaat is dat ik de Butcher opnieuw kon doen (En ik kreeg ook de achievements opnieuw dus deze slaan blijkbaar ook niet direct op!)
Ouch, maar uh, ik kan je in principe wel weer helpen bij de butcher, voor het geval hij je in 1 klap neermaait ;)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020
Volgens mij zitten er sowieso nog wel wat problemen in het hele achievements gebeuren. Kreeg ook pas gister dat ik de Black Smith level 5 had gemaakt, terwijl ik dat al anderhalve week geleden bereikt had.

Diablo3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06 22:25

MicScott

.Grey.

Joarie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:14:

Dit is nu mijn build en in Act 1 kom ik geen packs meer tegen die ik niet dood kan krijgen, en alle bazen van act 1 gaan ook met gemak. (Zelfs met extra MF gear.)

http://us.battle.net/d3/e...-doctor#afUdXZ!ZXU!acZZYZ

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
Joarie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Oe, als dat waar is dan hebben opeens Hounds weer een plekje in een Hell/Inferno build.
Nu zijn ze alleen maar wandelende TNT-vaten die je kunt laten opblazen.
helaas ken ik het gevoel, ben met me WD op hell momenteel.
maar gebruik ze al niet meer vanaf azmodan NM :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:14:
ben net level 50 gedingt en heb 2.6k dps . is dat normaal of aan de lage kant? (ben een demon huntard)
Zou zorgen dat je het de komende levels flink omhoog krijgt. De DH is de echte glass cannon, dan moet je massive DPS doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:17

Ik heb de butcher ook inmiddels verslagen, maar ik had m'n gear zo goed voor elkaar dat hij binnen 30 seconden stuk was. Ik ben Demon Hunter, 40k DPS. :)

Nu maar eens beginnen aan act 2, waar iedereen van zegt dat het nu echt moeilijk wordt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Laatst online: 30-05 01:19
Sabrac schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Ouch, maar uh, ik kan je in principe wel weer helpen bij de butcher, voor het geval hij je in 1 klap neermaait ;)
Bedankt maar heb hem gisteren al opnieuw gedaan :D
En nu zijn het toch wel al twee klappen 8)7 :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
StarWolf schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Ik heb een Lvl 26 Wizard (begin Act IV - normal), maar doe amper 200 damage. Jij 500+ ? Mazzel gehad met items ?
Onder andere, maar ook geselecteerd op Int items, en wat goede gear in de AH gekocht ;) . Dat gaat heel snel, zit nu op bijna 1k Int, en dan een socketed weapon met een gem. Zit nu op ongeveer 780 DPS lvl 34

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-05 08:30

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Jeeeeej 2x de butcher doen op inferno... MOAR DROPS, MOAR MONEY.

In any case, ja je hebt gelijk... opletten geblazen als je een boss niet nog eens wilt doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:20
Maak dan aub een topic report of stuur een DM naar één van de of alle moderators.

On topic:

Wat vinden mensen van de laatste geruchten/leaks van Diablo 3 op de PS3? Lijkt me wel interesant, de PS2 heeft al bewezen dat dungeon crawlers goed werken op consoles. Ik hoop alleen wel dat het wat wordt, en niet een te gehaaste port.

[Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 09:38]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
al dat account gehack heeft de gold prijs in ieder geval omlaag gebracht. >:)
1000k gold = $13
dus een tientje zeg maar.

ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren als RMAH open gaat.
is er eigenlijk een soort van datum van bekend?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Er is altijd wel een vriendelijke GoT'er te vinden die nog wel wat van die hoge Tier gems heeft liggen in zijn stash. Die dingen droppen bij de vleet in Hell.

Mocht je iets nodig hebben dan kun je me wel adden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 23:06
Is er ergens een 'guild' van Tweakers te vinden waar ook de spelers op normal mensen kunnen vinden om mee samen te spelen? De meesten zijn over Hell/Inferno bezig maar daar ben ik nog belange niet met men Monkje

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 19:10
Joarie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:24:
Er is altijd wel een vriendelijke GoT'er te vinden die nog wel wat van die hoge Tier gems heeft liggen in zijn stash. Die dingen droppen bij de vleet in Hell.

Mocht je iets nodig hebben dan kun je me wel adden.
Zit nu in Act 1 van Hell en merkte idd dat square gems bij de vleet aan 't droppen zijn. Ben nu nog bezig al m'n eigen gems een beetje te upgraden maar zie zo gebeuren dat ik er binnenkort een zooi overheb.

https://niels.nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
www.gotd3.nl ;)

Ook staat de playerlijst in de TS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 10:20
Rannasha schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:24:
[...]

Uit het artikel:

[...]

Als je Blizzard iets kan verwijten is dat ze de dial-in/SMS "authenticator" (ze hebben al aangegeven de naam hiervan te gaan veranderen omdat het nu meer veiligheid suggereert dan dat het biedt) niet compatible hebben gemaakt met SC2 en D3. Nu zijn er genoeg mensen die denken veilig te zijn omdat ze de dial-in/SMS optie hebben gekozen, terwijl ze dat niet zijn.
Erm, heb ik een memo gemist? Authenticators werken alleen voor Diablo? Dat is nieuw. Dit is echt meer voor een battle.net topic of whatever, maar niet een Diablo topic.

On topic:

Misschien vanavond maar weer oppakken, hopend dat de servers beter zijn. Ff kijken of het nog wat is :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06 22:27
Denniz0229 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:23:
al dat account gehack heeft de gold prijs in ieder geval omlaag gebracht. >:)
1000k gold = $13
dus een tientje zeg maar.

ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren als RMAH open gaat.
is er eigenlijk een soort van datum van bekend?
Is er al iemand hier die al gold heeft gekocht via een random site?
atm heb ik 40 miljoen gold... AH is echt te makkelijk... waarom zou je gold kopen :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:10
PcManiaxx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Wow! Dat wist ik niet!

Daar ging mijn vraag niet over of wel?
Jawel, dat was wel je vraag. Er is niks aan te doen. Het is nou eenmaal zo dat 100 procent vast staat dat het door JEZELF komt. Dus kan je niet aan iemand anders vragen hoe het op te lossen.

Je kan er niks meer aan doen dat dat je al gedaan hebt. Je hebt beveiliging, je hebt nu een authenticator, je bent zo veilig als je kan zijn op dit moment. Ik kan je wel gaan uitleggen dat je op je pc "msconfig" moet starten via de uitvoeren optie, en dan naar het tabblad startup moet gaan en gaan kijken of daar vage dingen bij staan die je niet herkent, maar of je daar wat mee opschiet...

[Voor 18% gewijzigd door ActualFantasy op 04-06-2012 15:39]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551697399

Een Barbarian dit al geprobeerd? De poster claimt 2 champion packs tegelijk aan te kunnen met deze build in Act 2.. Inferno. Hij heeft video als proof... maar ga 't pas thuis bekijken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 10:55
Ik had een vraagje:

Een Demon hunter heeft toch alleen Dex nodig voor Damage ? :D

Alvast Bedankt !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 22:36
mprkooij schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:48:
Ik had een vraagje:

Alvast Bedankt !
attackspeed ;) ..en weapondamage

[Voor 3% gewijzigd door Bartjeuhz op 04-06-2012 15:48]

Battlenet: CatBearCow#2243

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mprkooij
Geen Strenght toch ?:P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
Ik had een vraagje:

Alvast Bedankt !
Ja en nee.

Ja het is belangrijk.
Nee, de damage van je wapen telt ook mee

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik had een vraagje:

Elk punt Dex verhoogt je damage met 1%. Dus met 100 Dex wordt je wapen DPS verdubbeld.
Daarnaast is Attack Speed ook belangrijk, want een hogere Attack Speed verhoogt de basis DPS, waardoor je 100% Dex nog effectiever wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
nee, of je DH moet een barbarian zijn ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mprkooij
Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:50:
[...]

Elk punt Dex verhoogt je damage met 1%. Dus met 100 Dex wordt je wapen DPS verdubbeld.
Daarnaast is Attack Speed ook belangrijk, want een hogere Attack Speed verhoogt de DPS, waardoor je 100% Dex nog effectiever wordt.
Oké heel erg bedankt voor je antwoord ;)

Dit helpt mij verder in de strijd haha _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!
Jemig gasten, get a fucking room ofzo. Kap eens met die eindeloze security discussie of zet een DM-discussie op met z'n allen. |:(

Kan iemand bevestigen wat er gebeurt in de AH als je een bod plaatst "Your maximum bid: xxxx" en vervolgens NOG een bod plaatst (dus je bent nog hoogste bieder). Dan krijg je weer "Your maximum bid: xxxx" te zien. Verhoogt hij dan je bod direct, of gaat hij iemand anders overbieden tot de prijs die je de 2e keer opgeeft?

Bijv. ik bied 100.000 op een item, vervolgens bied ik nog eens "Your maximum bid: 200.000". Dan biedt iemand 150.000 op het item, ga ik er dan automatisch overheen? Of ga ik met mijn 2e "bod" direct naar 200.000?

[Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2012 15:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:10
Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:55:
Jemig gasten, get a fucking room ofzo. Kap eens met die eindeloze security discussie of zet een DM-discussie op met z'n allen. |:(

Kan iemand bevestigen wat er gebeurt in de AH als je een bod plaatst "Your maximum bid: xxxx" en vervolgens NOG een bod plaatst (dus je bent nog hoogste bieder). Dan krijg je weer "Your maximum bid: xxxx" te zien. Verhoogt hij dan je bod direct, of gaat hij iemand anders overbieden tot de prijs die je de 2e keer opgeeft?
Ik geloof in de patchnotes gelezen te hebben dat je dan een confirmation box krijgt met "Are you sure you want to overbid yourself? The money for the first bid will be returned to the cmopleted tab".

Weet het precieze bericht niet meer, maar zo zat het ongeveer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
Iemand beschikbaar om te helpen met the butcher op Inferno ?
Ik blijf de hele tijd steken op de laatste 5-10% :(

battletag Tbeast#1352

[Voor 9% gewijzigd door Bossie op 04-06-2012 16:08]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Bospa01 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:07:
Iemand beschikbaar om te helpen met the butcher op Inferno ?
Ik blijf de hele tijd steken op de laatste 5-10% :(

battletag Tbeast#1352
Je kan me vanavond wel even PM'en. Rems#2685

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
Vandread schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:11:
Stuur maar een DM als het vanavond nog niet gelukt is ;)
Iemand nu beschikbaar ;)
Anders probeer ik het vanavond wel

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 14:53
yinx84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:48:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551697399

Een Barbarian dit al geprobeerd? De poster claimt 2 champion packs tegelijk aan te kunnen met deze build in Act 2.. Inferno. Hij heeft video als proof... maar ga 't pas thuis bekijken :P
Haha, dat is wel een grappig build inderdaad :D

In een andere video van hem pakt ie drie champion packs tegelijk met:
-Fast,Electrified,Jailer,Shielding
-Molten, Fire Chains, Vortex, Waller
-Mortar, Teleporter, Fast, Nightmarish

Die build moet even opwarmen maar daarna gaat wrath of the berserker permanent aan en is het barbarian god mode.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
ben gisteravond Hell ingegaan. Wat een verschil met NM zeg. Wel fijn, eindelijk een uitdaging.
Wel vraag ik me af of iemand nog een degelijke spec heeft voor WD. Heb nu Vision Quest spec met Zombie Walker - expl. beast. Maar die is best mana intensief en je raakt zo nu in de problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
Butcher inferno eindelijk neer met super defensive play :)
2x wrath nodig gehad om hem neer te krijgen.

Het duurde echter wel ff dus helaas was mijn 5x nephalem stack expired by the kill

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:48:
Mwoah, valt alles mee.
Monks kunnen een willekeurige veel goedkopere resistance kiezen en die stacken, met een talent krijg je dan alle resists op hetzelfde niveau. Wizards of WD's (geen idee welke van de 2, speel geen van beiden) krijgen resistance van hun primary stat.

Acties:
  • 0Henk 'm!
toolkist schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:52:
[...]

Wizards of WD's (geen idee welke van de 2, speel geen van beiden) krijgen resistance van hun primary stat.
Allebei :P

Als DH is het moeilijker om hoge resists te krijgen, maar wij hebben lekker weer hogere Dodge Chance :P De DH zit eigenlijk overal tussenin, Dodge, Damage Reduction & Resists, maar geen van allen hoog genoeg :P

[Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2012 16:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hydra schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:49:
[...]
Nogal, elke champion pack die ik tegenkom lijkt wel "mortar" en/of "arcane enchanter" te hebben. Aaargh! M'n mirror images leven dan ook ongeveer 2 seconden :)
Bij mij lijkt iedere pack "molten" te hebben :p.

Altijd leuk, zo'n molten pack. "Oef, dat hebben we maar nipt overl-"*BOEM*
Als jij 1000 HP hebt, en tegenstanders hitten voor 1500. Heb je dan liever 50% resist of 50% dodge?
Je kan het ook omdraaien. Als je 1000HP hebt, neem je dan liever gegarandeerd 750 schade of probeer je het te dodgen?

[Voor 22% gewijzigd door boe2 op 04-06-2012 17:04]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:53:
[...]

Als DH is het moeilijker om hoge resists te krijgen, maar wij hebben lekker weer hogere Dodge Chance :P De DH zit eigenlijk overal tussenin, Dodge, Damage Reduction & Resists, maar geen van allen hoog genoeg :P
Maar resists/armor zijn veel betere defense stats dan dodge!
Ga maar na:
Als jij 1000 HP hebt, en tegenstanders hitten voor 1500. Heb je dan liever 50% resist of 50% dodge? :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben niet echt een gamer -had nog nooit een dergelijk spel gespeeld-, maar ben bij de release begonnen met Diablo III. Na heel wat (leuke) uurtjes spelen met mijn Barbarian, is dit het bescheiden resultaat:

Met de volgende inventory items:

Na heel wat nieuwe termen geleerd te hebben als 'loot', 'dps' etc. heb ik eigenlijk maar wat aangekloot. Heb geprobeerd om zo veel mogelijk strength en vitality-items te verzamelen. Na het lezen van dit topic kwam ik er ook achter dat het handig is om resistance op te bouwen voor arcane/fire/ice/poison/lightning(?) damage; ik stierf steeds bij dergelijke monsters.

Toch kom ik behoorlijk wat mensen online tegen die ook rond mijn level (55) zitten en véél meer DPS doen en tegelijk meer life hebben. Waar ga ik ergens de fout in? :)

Verder speel ik meestal zo (clickable):

Frenzy wissel ik met regelmaat om voor Cleave, als er erg veel monsters in de buurt zijn. Ground Stomp gebruik ik erg veel om beesten te stunnen die die groene meuk op de grond laten vallen voordat ze dat doen, zodat ik er op los kan slaan. Overpower wisselen voor de Ancient Spear zou ook nog kunnen helpen misschien om dergelijke eremies af te maken?
War Cry heb ik gekozen omdat de cooldown korter duurt dan het effect zelf, zodat ik altijd het voordeel kan benutten. Soms wissel ik Call of the Ancients nog wel eens voor Wrath of the Beserker, maar dat ik alleen bij eindbazen. Als er veel poison rondom monsters ligt, lopen de 'Ancients' er nog wel heen :P

Zijn deze keuzes tactisch interessant?

Ik hoor erg graag jullie tips, want ik tast nog een beetje in het duister! :)

Oh, mijn gold-level is nu zo laag omdat ik gisteren mijn stash heb heb geüpgradetet (140k) en de Staff of Herding naar Nightmare-level heb gebracht (200k). Wie een keertje door Whimsyshire wil wandelen, voeg me maar toe!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Elp schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Als je een authenticator gebruikt en iemand komt achter je wachtwoord (maakt niet uit hoe, geen nieuwe discussie over nodig :P), krijg je dan nog wel een melding dat iemand probeert in te loggen met je wachtwoord? Ik snap dat je items/gold veilig zijn met een authenticator, maar kan je er nog achter komen dat iemand je D3 ww heeft?
Nee, ik krijg zelf ook geen melding als ik dat doe. De authenticator genereert gewoon codes als de applicatie open staat, geen idee of dit gekoppeld is aan de sessie of dat er puur gekeken wordt of de code bij de serial past die in het Battle.net profiel staat.

@ Hierboven: Rare gear is leuk maar die tweede ring is echt crap. Doet amper damage extra en de strength komt van de gem. Gewoon een ring zoeken met +150 strength, heb je meer aan.

[Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 04-06-2012 17:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!
remsporus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:01:
[...]

Maar resists/armor zijn veel betere defense stats dan dodge!
Ga maar na:
Als jij 1000 HP hebt, en tegenstanders hitten voor 1500. Heb je dan liever 50% resist of 50% dodge? :D
Als ik 3 hits op rij dodge met 50% heb ik liever dodge, anders ga ik toch wel dood :+
Het is heerlijk trollen om bij de Butcher op Inferno gewoon niet geraakt te worden omdat je al zijn haak-attacks dodged _O-

Maar goed, ik heb nu dus EN dodge, EN resist, EN damage reduction. Dus die 1500 zit al lang onder de 1000 met m'n resists e.d. :) Dus dan heb ik liever 50% kans om te dodgen, dan dat ik 750 damage krijg ipv 850. Want hoe dan ook ben ik dan in 2 hits dood :P Kan ik beter 1 hit incasseren en 1 dodgen, dan 2 hits krijgen en dood gaan :Y)

[Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2012 17:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dodge en resist wil je inderdaad combineren. Dodge is effectiever omdat je dan helemaal geen damage krijgt, echter aangezien dodge slechts een kans is en je prima 3 rake klappen achter elkaar kan krijgen wil je ook wel wat resist hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:53:
[...]

Maar dan wel weer veel hogere dps (in ieder geval t.o.v. een barb), ik hoef niet te proberen iets te burnen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
toolkist schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:19:
[...]

Maar dan wel weer veel hogere dps (in ieder geval t.o.v. een barb), ik hoef niet te proberen iets te burnen ;)
Gelukkig wel ja :P
DH's zijn echt zwak, ik zou wel eens statistieken willen zien welke class het vaakste dood is gegaan tot nu toe. Zeker na de Smoke Screen nerf :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02

junglebeast

hier staat iets

Zo was eergisteren nog lvl 20 op mijn monk. En na zo'n 4-5 uur zit op 47. Leuke truuk die act3 quest 1 farm plek. :)

Gelukkig had ik nog een boel spul op de bank staan uit act 1 Hell die mijn WD geloot had. Zit nu op 1400 dps, en 14k health. Moet alleen nog even kijken naar wat goeie spell combo's want ik heb er nog niet zoveel op gespeeld.

Oh en die authenticator.. ja goed plan.

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 11:17
Hm, Diablo 3 op de PS3? Ik ben benieuwd of dit een slechte grap is of dat het een voorlopertje op E3 is. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Was het niet al een tijd bekend dat Blizzard D3 ook naar de consoles wilt brengen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:14

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fuck. Off!

Ben ik in Act III inferno, dik uur bezig om wat te clearen want mobs zijn weer veel sterker. Ben ik vlakbij Ghom "you have been removed from the game".

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 01-06 16:09

4bit

Onward, to futility!

Rikkiz0r schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:32:
Ik ga er ook zeker een Auth aan hangen nu!
Ten tijde van mijn WoW periode hadden ze me ook gehackt, bij mij was het gebeurt via mijn mail-account. Ik kon mooi 2 inlogsessies zien, eentje uit amerika en een uurtje later ofzo 1 uit china. Dus indien je mail de optie heeft, zeker eens kijken naar wie er allemaal is ingelogd. Blijkbaar is WoW (en nu dus ook D3) big business om te hacken.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 23:13
Zo, Belial op Hell ook neer. Met de Good Eye achievement. :)
Blijft voor mij de moeilijkste boss. Gelukkig hoef ik hem nu nog maar één keer te killen. :9 Al zal dat pas echt een hel worden op Inferno...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 11:43
superbassie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:03:
Zo, Belial op Hell ook neer. Met de Good Eye achievement. :)
Blijft voor mij de moeilijkste boss. Gelukkig hoef ik hem nu nog maar één keer te killen. :9 Al zal dat pas echt een hel worden op Inferno...
Wat vind iedereen nou zo lastig aan Belial? de groene AOE attack of zijn vuisten?

De AOE is nou niet echt moeilijk om te ontwijken :/ Daarbij doen zijn vuisten niet bijzonder veel damage om te kunnen outhealen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02

junglebeast

hier staat iets

Pfft Plague+Vamperic is een rot affix voor monk zeg..Krijg die dingen niet plat en ze knabbelen steeds iets van mijn leven af met die plague op de grond.

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 05-06 13:24

Arnevld

Warhammer

Voor de mensen die nog intresse hebben in powerlevelen.
Dit is een manier om in een paar uurtjes jezelf te skyrocketen.
Je gaat in ACT3 quest 1 signal fires staan, en je volgt mijn filmpje :

Ik deed 0-40 in iets van 4 uur, daarna gaat het wat slomer maar is nogsteeds goed te doen.
Veel farm plezier :)

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:49

vhal

ಠ_ಠ

Arnevld schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:58:
Voor de mensen die nog intresse hebben in powerlevelen.
Dit is een manier om in een paar uurtjes jezelf te skyrocketen.
Je gaat in ACT3 quest 1 signal fires staan, en je volgt mijn filmpje :
[video]
Ik deed 0-40 in iets van 4 uur, daarna gaat het wat slomer maar is nogsteeds goed te doen.
Veel farm plezier :)
wordt je als lv 1 niet onwijs geganked door die adds?

STRAVA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 05-06 13:24

Arnevld

Warhammer

deadsy33 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:00:
[...]

wordt je als lv 1 niet onwijs geganked door die adds?
Nee hoor, je moet ze alleen 'taggen' en de meteoor het werk laten doen!

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:56

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ Scorpie
(scorpie in "[PC] Diablo 3 - Deel 23")

Een wat late reactie mijnerzijds nog op je post.

Ik zou Soul Harvest voor een boss fight niet gebruiken (=subopti vlg. mij). De dps boost is minimaal denk ik bij 1 mob/boss. Bij meer wordt het natuurlijk aantrekkelijk.
Bovendien moet je voor het casten ervan up close en personal bij de boss zijn, en dat wil je niet als range bij Diablo :)

Ook geen Fire bombs om dps redenen. Bovendien is het een aoe attack, dus ook niet opti bij 1 boss.
Probeer eens Poison darts met splinter rune als main attack (is ook meer dps - 140% weapon damage),
of als je van padden houdt de Toads. (Het hoeft allemaal niet optimaal te zijn voor mij. Als ik lol heb met andere spells die ook goed werken, geniet ik er des te meer van. Maar allez, dat zijn mijn keuzes natuurlijk.)
Volgens mij doe je dan meer damage. Plus dat je die darts van heeeeel ver af al kan gebruiken.

Spirit walk en Spirit barrage. Ja, is een keus.
Ik heb dan liever Zombie dogs die ik kan opblazen (die doen nog op Nightmare behoorlijk pijn; op Hell moet je ze dumpen) en Fetish army is favoriet als 'panic button' als mobs / boss te dichtbij komt en
me wil scalperen.

Ik kom dus aan de volgende build voor Diablo NM:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aZYVPT!ZdW!aabYbZ
Damage reductie, dps boost runes, etc. Je kunt evt. ervoor kiezen om de heal rune op de dogs te nemen.
Die heb ik nog niet uitgeprobeerd.

De 1e fase ben je voorbij zei je. In de 2e zul je geen moeite hebben met je kloon. Op Diablo zelf zet je je doggies en Garg, terwijl je zelf met poison darts bezig bent. Zorg ervoor dat je telkens een rift tussen Diablo en jou houdt.
In de laatste fase is alleen die lange afstand blast (lightning of fire breath, ik weet het niet, maar het doet auw) ontwijken een opgave. Als je in beweging blijft, zul je niet gecaged worden.
De healthbronnen resetten elke 30 seconden (?), dus die kun je voor nood inzetten.

Ik gebruik de Ah niet voor aankopen, maar alleen voor verkoop. Zodoende heb ik relatief lage dps (2k op lvl 51), terwijl ik geluk had met de vitality op mn gear (want heb 22k health). Stats op WD verder: 917 int, 770 vit en 1.4 attack speed. Allemaal niet zo bijzonder, maar it works for me. Ben nu in Hell act 1.
Belangrijk is: attack speed en weapon damage, int (en secondair vit).
Hoop dat je hier wat aan hebt.

En als het allemaal toch niet wil lukken, heb je nog de mogelijkheid om het met anderen samen te doen :9~

Diablo3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-04 10:09
Zo, door schoolwerk geen tijd om de langere acts te doen dus zo nu en dan even snel wat gold farmen. Had 2 dagen geleden ~130k geinvesteerd in +gold find en zit nu op bijna 1.1kk gold.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morrar
  • Nu online
Hmm ben twee auctions kwijt vandaag. Vanmorgen 10/10 auctions, nu staat de teller op 8/10. Geen items erbij en geen goud ontvangen. Staat ook niks in het log.

Vraag me ook af wanneer het AH weer volledig gaat werken, nu staan bepaalde goederen uit. Overigens denk ik dat het absoluut een bende wordt als dat RMAH ooit online gaat komen. Feit dat ze nu nog steeds de boel niet op orde hebben en items en goud zomaar verdwijnen is voor mij nog een reden om er geen cent aan uit te geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2022
Morrar schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:21:
Hmm ben twee auctions kwijt vandaag. Vanmorgen 10/10 auctions, nu staat de teller op 8/10. Geen items erbij en geen goud ontvangen. Staat ook niks in het log.
soms geeft AH helemaal geen of onvolledige auctions weer, kwestie van opnieuw laden. (resume game/leave game) maar goed, "buggy as hell" is een understatement...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:29
In de AH mis ik ook gewoon functionaliteit. Soms verkoopt een item niet, dan krijg je het terug en kan je het opnieuw proberen, maar informatie over hoeveel je gevraagd hebt is dan weg. Als ik dit niet opschrijf, weet ik het niet meer.

Eigenlijk zou ik gewoon een auctioneer mod voor Diablo 3 willen hebben, die kan ik me van WoW vanilla nog herinneren, werkte erg fijn. Maar modability schijnt een van de slachtoffers te zijn van de DRM, alhoewel ik me dat wat moeilijk kan voorstellen (alsof WoW niet always online is?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
wauw.. net een eerste keer elitepack neergekregen met m'n monk in Act II Inferno ! ! Ben veranderd naar Deadly Reach, en dat is echt wel een handige skill nu, want dat is een soort ranch-atack ;) En spirit heal (via transcendence) is ook interessant, dat gebruikte ik eerst ook niet! Het is veel rondlopen (kiten dus), but I've made it alive _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 66797

Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:41:
wauw.. net een eerste keer elitepack neergekregen met m'n monk in Act II Inferno ! ! Ben veranderd naar Deadly Reach, en dat is echt wel een handige skill nu, want dat is een soort ranch-atack ;) En spirit heal (via transcendence) is ook interessant, dat gebruikte ik eerst ook niet! Het is veel rondlopen (kiten dus), but I've made it alive _/-\o_
jij bent neeru?

ps iemand die nog flawless gems kan missen? ik wil er wel wat overnemen voor schapelijk prijsje...

ps wanneer komt volgende patch is dat al bekend?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 04-06-2012 19:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Junia schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Wat vind iedereen nou zo lastig aan Belial? de groene AOE attack of zijn vuisten?

De AOE is nou niet echt moeilijk om te ontwijken :/ Daarbij doen zijn vuisten niet bijzonder veel damage om te kunnen outhealen...
Op inferno zijn al zijn abilities in de laatste phase 1-shot KO voor een demon hunter, tenzij je uber geared bent. Dat is best lastig.
Ik heb hem gedowned en kreeg meteen de achievements voor het ontwijken van zijn abilities ( 3 stuks ofzo? ), als dat niet was gelukt had ik hem niet down gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:14

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net Belial op inferno, 5 stack NV opgedaan... ik naar de baas, wipe 4 keer op de laatste 25%. 5e keer heb ik hem op ~3%, ik begin gear te switchen (...) doe mijn schild aan, maar in die ene seconde dat ik dus in mijn inventory zat deed hij zijn AoE, ik dacht dat die ging smashen. Blaas ik op :p.

Daarna had ik nog ~2 minuten op mijn NV buff, ik wist dat ik ergens een pack had laten staan, ik snel daarheen. Kill ik de laatste mob 3 seconden te laat ongeveer. Buff weg :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
Anoniem: 66797 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:46:
[...]

jij bent neeru?

ps iemand die nog flawless gems kan missen? ik wil er wel wat overnemen voor schapelijk prijsje...

ps wanneer komt volgende patch is dat al bekend?
neeru ? neen, Charmpion ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 162077
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maak dan een topic report aan maar meld het niet in het topic zelf.

[Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 20:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:41:
Om anderen op weg te helpen die ook vast zitten met misschien dezelfde skills
Ik gebruikte Linkse button 'Crippling Wave', met damage reduction 20% (Concussion) en Rechtse button 'Serenity' met heal functie. Skill 1 was de Mystic Ally, voor +10% life en aggro te trekken. Tot & met Inferno Act 1 is dit perfect speelbaar, maar in Act2 heb je blijkbaar toch een range-attack sneller nodig. En dan is die Deadly Reach handig!!

Nu gebruik ik 'Deadly Reach' op rechts (met rune +50% armor) en op links 'Blind'. Op 1 staat nu Serenity, op 2 Heal. 3 is 'Sweeping Wind' & 4 is 'Mantra Healing', vooral voor Resist +20%.
Het speelt allemaal net iets vlotter, omdat je meer Heal-mogelijkheden hebt. Ik gebruik ook als passive skill nu Transcendence, dus van zodra ik 50 spirit haal, spam ik die Mantra en heal ik 4K per keer. Deze heal is veel effectiever dan elke andere Healfunctie, want er zit geen cooldown op!

Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee