Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
Ik heb al enkele dingen verkocht op AH, maar nog nooit voor méér dan 150.000 goud.
Nu zoek ik eens op AH naar shoulders met de stats die ik gevonden heb bij een drop in Act I. Blijkt dat er maar twee opstaan op AH, beiden legendary's ?!

Rare Shoulders
+153int
+81vit
+41 arcane resistance
+40 dex

Prijs op AH -> 10.000.000 & méér 8)7

Allé, hopelijk is er iemand dan zot genoeg om dit te betalen aan mij :+

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
ik heb al even gezocht maar kan niet veel vinden excuus als het echt niet mag :(

lvl 34 1h axe

74.3DPS
1.43 attacks ps

8-22 fire dam
121 DEX
43 Int
incr att speed 10%
2% van dam converted to life
1 Socket

iemand enig idee? hij is Rare

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:05:
Ik heb al enkele dingen verkocht op AH, maar nog nooit voor méér dan 150.000 goud.
Nu zoek ik eens op AH naar shoulders met de stats die ik gevonden heb bij een drop in Act I. Blijkt dat er maar twee opstaan op AH, beiden legendary's ?!

Rare Shoulders
+153int
+81vit
+41 arcane resistance
+40 dex

Prijs op AH -> 10.000.000 & méér 8)7

Allé, hopelijk is er iemand dan zot genoeg om dit te betalen aan mij :+
Heb je ook gezocht onder de 41 arcane resistance en de 40 dexterity? Je moet namelijk enkel op de main stats zoeken, die arcane en dex zijn verwaarloosbaar, enkel de int en de vit zijn interessant hier.
Locks schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:10:
ik heb al even gezocht maar kan niet veel vinden excuus als het echt niet mag :(

lvl 34 1h axe

74.3DPS
1.43 attacks ps

8-22 fire dam
121 DEX
43 Int
incr att speed 10%
2% van dam converted to life
1 Socket

iemand enig idee? hij is Rare
1000 gold.

[Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 04-06-2012 21:13]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 22:48
Ik zie weinig mensen DH builds posten, loop nu net naar 55 na het doden van de slager.
Loop eigenlijk nog steeds als een dwaas door al die levels heen alhoewel ik op Hell wel nieuwe elites tegenkom die b.v. ontploffen.
Aangezien ik zo statisch als de pest speel wordt ik daardoor nog wel een gekilled, puur onoplettendheid dus.

Anyways, ik wilde dus mijn build posten waar ik al sinds een eeuwigheid mee door de veldjes loop te rossen.
Preperation en smokescreen gebruik ik zelden tot niet en ook rapid fire wordt maar spaarzaam gebruikt.

http://us.battle.net/d3/e...-hunter#acYXVd!ecV!bYbZZc

Is DH een te makkelijke class of werkt dit voor alle andere classes hetzelfde.
Kan evt ook wel me stats pagina posten, maar uit mijn hoofd 9k health (I know right) en 11k dps en 200+ resist all ook al schijn je die nog niet echt nodig te hebben.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:14

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Om anderen op weg te helpen die ook vast zitten met misschien dezelfde skills
Ik gebruikte Linkse button 'Crippling Wave', met damage reduction 20% (Concussion) en Rechtse button 'Serenity' met heal functie. Skill 1 was de Mystic Ally, voor +10% life en aggro te trekken. Tot & met Inferno Act 1 is dit perfect speelbaar, maar in Act2 heb je blijkbaar toch een range-attack sneller nodig. En dan is die Deadly Reach handig!!

Nu gebruik ik 'Deadly Reach' op rechts (met rune +50% armor) en op links 'Blind'. Op 1 staat nu Serenity, op 2 Heal. 3 is 'Sweeping Wind' & 4 is 'Mantra Healing', vooral voor Resist +20%.
Het speelt allemaal net iets vlotter, omdat je meer Heal-mogelijkheden hebt. Ik gebruik ook als passive skill nu Transcendence, dus van zodra ik 50 spirit haal, spam ik die Mantra en heal ik 4K per keer. Deze heal is veel effectiever dan elke andere Healfunctie, want er zit geen cooldown op!
Is Mantra of Evasion met 20% armor buff niet beter? Die "heal" is zo klein dat het niet veel effect heeft op spike dmg en 20% armor wel (en dodge ook natuurlijk).

Ik speel zelf met Resolve (25% minder dmg van units). One with Everything, Seize the Inititave, dan kan je tenminste wat overleven.

[Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 04-06-2012 21:39]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2022
Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Om anderen op weg te helpen die ook vast zitten met misschien dezelfde skills
Ik gebruikte Linkse button 'Crippling Wave', met damage reduction 20% (Concussion) en Rechtse button 'Serenity' met heal functie. Skill 1 was de Mystic Ally, voor +10% life en aggro te trekken. Tot & met Inferno Act 1 is dit perfect speelbaar, maar in Act2 heb je blijkbaar toch een range-attack sneller nodig. En dan is die Deadly Reach handig!!

Nu gebruik ik 'Deadly Reach' op rechts (met rune +50% armor) en op links 'Blind'. Op 1 staat nu Serenity, op 2 Heal. 3 is 'Sweeping Wind' & 4 is 'Mantra Healing', vooral voor Resist +20%.
Het speelt allemaal net iets vlotter, omdat je meer Heal-mogelijkheden hebt. Ik gebruik ook als passive skill nu Transcendence, dus van zodra ik 50 spirit haal, spam ik die Mantra en heal ik 4K per keer. Deze heal is veel effectiever dan elke andere Healfunctie, want er zit geen cooldown op!
Congrats! eergisteren op Inferno aangekomen met m'n (solo) monk en gebruik (nu noodgedwongen) vrijwel dezelfde skills. wat een reality check zeg, alsof je de hele game tot nu toe fout heb gespeeld. melee zijn in inferno is echt niet cool, of je moet miljoenen aan gear uitgeven (wat ik uiteraard niet heb),
Voorzichtig zijn ok, maar dat rond moeten sneaken en moeten kiten vind ik helemaal niets, daar speel ik geen melee character voor :-( daarom ben ik een demon hunter gestart :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-06 23:13
Bad Brains schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:21:
Ik zie weinig mensen DH builds posten, loop nu net naar 55 na het doden van de slager.
Loop eigenlijk nog steeds als een dwaas door al die levels heen alhoewel ik op Hell wel nieuwe elites tegenkom die b.v. ontploffen.
Aangezien ik zo statisch als de pest speel wordt ik daardoor nog wel een gekilled, puur onoplettendheid dus.

Anyways, ik wilde dus mijn build posten waar ik al sinds een eeuwigheid mee door de veldjes loop te rossen.
Preperation en smokescreen gebruik ik zelden tot niet en ook rapid fire wordt maar spaarzaam gebruikt.

http://us.battle.net/d3/e...-hunter#acYXVd!ecV!bYbZZc

Is DH een te makkelijke class of werkt dit voor alle andere classes hetzelfde.
Kan evt ook wel me stats pagina posten, maar uit mijn hoofd 9k health (I know right) en 11k dps en 200+ resist all ook al schijn je die nog niet echt nodig te hebben.
Lvl 58 en ik gebruik deze build nu al een tijdje:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXYQV!TYe!abZZab

Voor bosses switch ik EA door Impale + Grievous Wounds. Dat zal zodra ik lvl 59 ben wel Nether Tentacles worden.

Niet veel hunters gebruiken Screaming Skull als rune voor Elemental Arrow maar ik vind het toch best handig om mobs te fearen en wat afstand te bewaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:30
superbassie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:44:
[...]

Lvl 58 en ik gebruik deze build nu al een tijdje:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXYQV!TYe!abZZab

Voor bosses switch ik EA door Impale + Grievous Wounds. Dat zal zodra ik lvl 59 ben wel Nether Tentacles worden.

Niet veel hunters gebruiken Screaming Skull als rune voor Elemental Arrow maar ik vind het toch best handig om mobs te fearen en wat afstand te bewaren.
zie nu 2 DH specs voorbijkomen zonder chakrams. Ik blijf dit echt ideaal vinden. Heb een paar keer wat anders geprobeerd maar hij blijft mijn favoriet. Vooral icm. met smokescreen en preparation speelt het heerlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
dan nog maar een vraag ik heb zojuist staff of herding in elkaar gezet, heb het lichaam van de cowking gevonden maar er gebeurt noppes nada ik zie geen quest giver ed :( staff wel bij me in mn inventory

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-05 21:30
Locks schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
dan nog maar een vraag ik heb zojuist staff of herding in elkaar gezet, heb het lichaam van de cowking gevonden maar er gebeurt noppes nada ik zie geen quest giver ed :( staff wel bij me in mn inventory
Zit je in ACT 1 Normaal? Dus niet nightmare? Toen verscheen ie wel voor mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bad Brains
superbassie schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:44:

Ik kan echt niet zonder Jagged spikes, inc je passives ros je door alles heen wat om je heen staat. (Als ze zelf al niet dood gaan voordat ze bij je zijn)
Denk niet dat ik deze zal veranderen maar moet idd maar uitzoeken hoe dat gaat werken als de mobs opeens 4x zoveel HP hebben.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJskippy
Ruudvanelk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
[...]

zie nu 2 DH specs voorbijkomen zonder chakrams. Ik blijf dit echt ideaal vinden. Heb een paar keer wat anders geprobeerd maar hij blijft mijn favoriet. Vooral icm. met smokescreen en preparation speelt het heerlijk.
Dit is mijn DH build: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#bRYTkl!bdT!ccbZab

Vooral bounty hunter en Nether tentacle vind ik fijn. (En de monsters iets minder). Net Belial op Hell neergemept, ging heel vlotjes..... :)
De rest van mijn skills zijn misschien minder handig gekozen....?
Chakrams heb ik een aantal keer geprobeerd maar daar kan ik niet zo goed mee overweg.

Mijn DH is trouwens lvl 59 met 22k health 15k max damage en resists heb ik nooit op gelet... :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
DJskippy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:49:
[...]

Zit je in ACT 1 Normaal? Dus niet nightmare? Toen verscheen ie wel voor mij...
schaam er zijn meerdere koe lijken :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
MrVegeta schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Is Mantra of Evasion met 20% armor buff niet beter? Die "heal" is zo klein dat het niet veel effect heeft op spike dmg en 20% armor wel (en dodge ook natuurlijk).

Ik speel zelf met Resolve (25% minder dmg van units). One with Everything, Seize the Inititave, dan kan je tenminste wat overleven.
Kan ik misschien ook eens proberen inderdaad! Het is het spammen van een mantra die voor de healing zorgt, dmv passive skill

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJskippy
Locks schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:01:
[...]

schaam er zijn meerdere koe lijken :(
Aha, probleem opgelost dus! :) De loot vond ik wat tegenvallen in Whimsyshire.... kan ook dat ik relatief laat naar Whimsyshire ben gegaan, misschien dat het met de nightmarish staff beter is....?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bad Brains
DJskippy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:00:

Chakrams heb ik een aantal keer geprobeerd maar daar kan ik niet zo goed mee overweg.
Chakrams heb ik geloof ik nog nooit gebruikt (net als vele andere skills) zoals ik al zei heb ik bijna niets geswitched omdat het allemaal zo easy gaat met wat ik heb.
Heb naar veel skills niet eens gekeken en of geprobeerd. Vandaar dat ik wat nieuwsgierig was omtrent favoriete skill/rune.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 23:43
Zo.. gisteren en vandaag mijn Monk lekker gelevelled van 16 naar nu 28. En man, wat is een monk lekker om mee te spelen. M'n 'main' is een 48 barbarian, waar ik nu noodgedwongen over ben gestapt van een 2h naar een 1h met schild vanwege de incoming dmg. Dan gaat het weer uitstekend maar is het gewoon wat trager in mijn beleving, met de monk is het alsof ik pinball aan het spelen ben. Pinball mode tot alle mobs liggen, ok.. het is nog normal difficulty dus het zal heus wel minder worden. Maar nu gaat het zo lekker, echt dikke dmg icm dodge. Standaard tegen de 20% en dan heb je je mantra nog en eventueel die dodge van dualwield. W00T!
Heb nog een wizzard staan maar nog even niet, DH lijkt me ook wel wat eigenlijk. Maar eerst nog de monk wat verder brengen.

Wanneer wordt trouwens de AH gefixed dat je weer gems en tomes e.d. kunt kopen? Momenteel nog zelfvoorzienend maar ik ben blij dat ik daarvoor nog heb ingeslagen. Nu is het al een tijdje niet meer mogelijk om dit te kopen via AH.
En kun je trouwens je followers hun skilltree resetten?

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
Ruudvanelk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
[...]

Ik switch om de zoveel tijd nog wel eens tussen Multishot en Chakrams. Gebruik de Razor Disk rune (beste voor Chakrams imo) en dat werkt ook goed ja. :) Kost ook maar 10 Hatred wat natuurlijk ook niet verkeerd is.
Bad Brains schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:57:
[...]

Ik kan echt niet zonder Jagged spikes, inc je passives ros je door alles heen wat om je heen staat. (Als ze zelf al niet dood gaan voordat ze bij je zijn)
Denk niet dat ik deze zal veranderen maar moet idd maar uitzoeken hoe dat gaat werken als de mobs opeens 4x zoveel HP hebben.
Mja, mijn passives blijven toch echt Sharpshooter/Tactical Advance, Steady Aim en Archery. Als ik die wissel mis ik toch een hoop DPS.
En voor Caltrops is Torturous Ground mijn favoriet vanwege de 2 seconden stun.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:14

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Kan ik misschien ook eens proberen inderdaad! Het is het spammen van een mantra die voor de healing zorgt, dmv passive skill
Oh zo, dan heal je voor ~2000 hp, mjah niet heel veel denk ik. Het spammen is wel leuk, maar ik vind op bijvoorbeeld Belial de dodge awesome. Ik hoef alleen te bewegen wanneer hij zijn AoE doet. Anders dodge ik zijn aanvallen, mocht ik geraakt worden wordt ik toch niet ge-one shot :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:29
Blackminister schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Ik zie vaker gepost dat men de Mantra of Evasion gebruik in gelijke builds. Op mijn eigen monk zal ik dit ook nog eens proberen, alleen de laatste keer dat ik terug schakelde merkte ik toch dat ik die life regen nog miste. Dat zal met meer hp en meer attack speed/life on hit vanzelf minder worden.

De extra resists zal ik dan wel missen, alhoewel +armor hier een gedeelte van goedmaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-04 10:09
[b][message=38352836,noline]
Als je in de stad tegen ze praat is een van de opties een skill reset.[/quote]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 22:36
Creqaw schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:41:
[...]

Als je in de stad tegen ze praat is een van de opties een skill reset.
waar precies?
Bartjeuhz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:48:
[...]

ben gisteravond Hell ingegaan. Wat een verschil met NM zeg. Wel fijn, eindelijk een uitdaging.
Wel vraag ik me af of iemand nog een degelijke spec heeft voor WD. Heb nu Vision Quest spec met Zombie Walker - expl. beast. Maar die is best mana intensief en je raakt zo nu in de problemen.
iemand? Heb net een beetje zitten klooien met poison darts maar dat is veel te single target. Ik merk vooral dat ik, als ik een beetje dps wil doen, te veel survivability op moet geven.

[Voor 14% gewijzigd door Bartjeuhz op 04-06-2012 22:44]

Battlenet: CatBearCow#2243

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Creqaw schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:41:
[...]

Als je in de stad tegen ze praat is een van de opties een skill reset.
Rechtermuisknop op het portret bovin en er staat al retrain bij, dit heeft geen negatieve effecten!

Twente | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-04 10:09
True schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:44:
[...]

Rechtermuisknop op het portret bovin en er staat al retrain bij, dit heeft geen negatieve effecten!
Kan ook wel, tijdje geleden dat ik voor het laatst de skills heb gereset.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:09
Daar ben ik dan, bij Heart of Sin. Eindelijk...

Maar nu niet met een slappe Barbarian maar met een Deamon Hunter.

WOW wat een verschil. Snap echt niet dat de Barbarian zo zwak kan zijn.

Waar je bij de Barbarian de mana bij elkaar moet sprokkelen word de Harted bij de DH steeds easy aangevuld.
Ook de Elemental Arow met Lighting rune is geweldig. In 1 klap is alles dood.

Waar ik met de Barbarian 1 - 5x dood ging spaar ik met de deamon hunter de potions op :S

Anyway nu is het weer leuk :)

Het viel me al op in public games en het is waar. Met de deamon hunter gaat alles veel makkelijker.

Alles kan je op afstand doden als je wilt maar met de barbarian moet je grotendeels face2face combat doen.

[Voor 17% gewijzigd door FireStarter op 04-06-2012 22:51]

w00t

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

FireStarter schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:49:

Waar je bij de Barbarian de mana bij elkaar moet sprokkelen word de Harted bij de DH steeds easy aangevuld.

Waar ik met de Barbarian 1 - 5x dood ging spaar ik met de deamon hunter de potions op :S

Barbarian speel je juist aggresief door met aanvallen je fury op te vullen.
Fury hoef je overigens amper te gebruiken met de meeste viable builds.

Hatred regenereed passief waardoor je juist met DH eerder terug moet trekken of moet pauzeren voor de volgende mob pack.

Twente | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Freaky Maus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:06:
Zo.. gisteren en vandaag mijn Monk lekker gelevelled van 16 naar nu 28. En man, wat is een monk lekker om mee te spelen. M'n 'main' is een 48 barbarian, waar ik nu noodgedwongen over ben gestapt van een 2h naar een 1h met schild vanwege de incoming dmg. Dan gaat het weer uitstekend maar is het gewoon wat trager in mijn beleving, met de monk is het alsof ik pinball aan het spelen ben. Pinball mode tot alle mobs liggen, ok.. het is nog normal difficulty dus het zal heus wel minder worden. Maar nu gaat het zo lekker, echt dikke dmg icm dodge. Standaard tegen de 20% en dan heb je je mantra nog en eventueel die dodge van dualwield. W00T!
Heb nog een wizzard staan maar nog even niet, DH lijkt me ook wel wat eigenlijk. Maar eerst nog de monk wat verder brengen.

Wanneer wordt trouwens de AH gefixed dat je weer gems en tomes e.d. kunt kopen? Momenteel nog zelfvoorzienend maar ik ben blij dat ik daarvoor nog heb ingeslagen. Nu is het al een tijdje niet meer mogelijk om dit te kopen via AH.
Als je op 48 niet kunt 2h-en met je barb, dan zal die waarschijnlijk wat undergeared zijn. Met een andere melee class gaat 't dan (uitgaande van zelfde gear) echt niet makkelijker worden hoor ;)

Follower skills kun je resetten, moet je dacht ik voor in je town zijn en dan rechtsklikken op icoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-11-2022
True schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:52:
[...]
Hatred regenereed passief waardoor je juist met DH eerder terug moet trekken of moet pauzeren voor de volgende mob pack.
Je hebt gewoon hatred generators hoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
[...]

Uhm, nee. Met skills die hatred genereren ben je zo weer full. Door gewoon wat in het rond te schieten met die skills vult hij de hatred ook weer bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-03 20:29
Wow, die resistances geven echt een hoop verschil. Ik heb het verschil nu goed getest door een foutje. Na wat groepen inferno butcher runs prima te hebben doorlopen met mijn monk (tank voor de groep, comments als wtf, just cannot die, etc) ging ik wat solo runs doen. Deze waren echter een stuk lastiger, ik ging regelmatig dood, butcher was moeilijker, etc. Terwijl solo juist makkelijker hoort te zijn.

Wat bleek nu, ik was per ongeluk overgeschakeld op de Mantra of Healing rune met extra healing in plaats van 20% extra resistances. Na terugzetten op extra resistances is Act 1 inferno weer een eitje (act 2 probeer ik nog maar even niet, de laatste keer liep niet goed af).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TriZzjeeuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03-2019
uqrax schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 01:28:
Wow, die resistances geven echt een hoop verschil. Ik heb het verschil nu goed getest door een foutje. Na wat groepen inferno butcher runs prima te hebben doorlopen met mijn monk (tank voor de groep, comments als wtf, just cannot die, etc) ging ik wat solo runs doen. Deze waren echter een stuk lastiger, ik ging regelmatig dood, butcher was moeilijker, etc. Terwijl solo juist makkelijker hoort te zijn.

Wat bleek nu, ik was per ongeluk overgeschakeld op de Mantra of Healing rune met extra healing in plaats van 20% extra resistances. Na terugzetten op extra resistances is Act 1 inferno weer een eitje (act 2 probeer ik nog maar even niet, de laatste keer liep niet goed af).
Ik farm nou ACT 1 al een tijdje met 9k armor en 850'ish resist to all.
Molten, plagued, desecration .... ik hoef zelf de moeite niet te doen om er uit te stappen :)
Het verschil met ACT II is wel heel groot :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zit nu op lvl 41, wizard, nightmare, bloed zoeken Zoltun Kulle. 1.3k DPS :) . Gebruik vooral Venom Hydra, die gooi ik van afstand in een groep, dan Slow Time bubble, zodat inkomende projectielen en vijanden die snel naar me toe komen vertraagd worden. Dan met de Desintegration beam met Chaos Nexus rune erin. Mocht ik echt ondergelopen raken, dan schakel ik over op Archon mode.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superbassie
Bad Brains schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:57:
[...]

Heb even wat geëxperimenteerd met Jagged Spikes en dat beviel wel. Die hou ik er even in. :)
Nu op lvl 59 de Nether Tentacles rune op Elemental Arrow en ook daar zijn de mobs niet blij mee. Wat een damage! Zeker icm Sharpshooter.

Ohja, wat is Reflect Damage een schijt affix :( Ben als DH dus gelijk dood als ik Nether Tentacles gebruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-06 15:28
Men hardcore monk is er geweest.
Een lagspike in combinatie met een vervelend championpack in act1 nightmare deden hem de das om.
Wel jammer maar dat is nu eenmaal hardcore. Blijft toch nog een leuke spelvorm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:02

junglebeast

hier staat iets

Hehe 1 shot Diablo op NM met de Monk. Daar had mijn WD toch zeker 5 á 6 pogingen voor nodig.

Nu net lvl 51 en het speelt heerlijk weg. Vooral sweeping strikes is een lekkere spell. Zal morgen wel mijn playstyle posten. Beetje brak nu.

Btw zijn er mensen die ervaring hebben met: https://code.google.com/p/winauth/

[Voor 14% gewijzigd door junglebeast op 05-06-2012 03:29]

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59

KneoK

Not in a million lightyears

DJskippy schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Dit is mijn DH build: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#bRYTkl!bdT!ccbZab

Vooral bounty hunter en Nether tentacle vind ik fijn. (En de monsters iets minder). Net Belial op Hell neergemept, ging heel vlotjes..... :)
De rest van mijn skills zijn misschien minder handig gekozen....?

Mijn DH is trouwens lvl 59 met 22k health 15k max damage en resists heb ik nooit op gelet... :X
Ik gebruik de volgende build: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRjPVl!eYT!Ycccbc

Standaard dps is 21k en een beetje, buffed komt dat op 67k uit. Heb veel +crit damage op m'n wapen en armor en gebruik een 2 handed crossbow voor 50% extra crit damage. Als ik een Elemental Arrow op een groepje van 5+ afvuur zitten er altijd wel twee of drie crits tussen. Bosses en elites/champions krijgen altijd eerst Marked for Death en daarna twee Cluster Arrows en een Rain of Vengeance op hun hoofd, dan heb ik er over het algemeen al wel één of twee op half hp. Daarna lekker kiten en afwisselend Hungering en Elemental Arrow spammen. Preparation is puur voor de instant hp recovery.

Ik zit overigens op 320+ resistance en 23k hp maar ben vrij kansloos als champions dichtbij komen op Inferno. Met afwisselend Preparation, Rain of Vengeance en een health potion hou ik het nog wel heel even uit maar zodra alledrie de opties in cooldown zitten dan is het vooral met wallers, jailers en fast mobs gewoon spammen om zoveel mogelijk damage te doen voordat ik dood ben en hopen dat ik de mob snel weer tegenkom en ze niet teveel hp hebben bijgetankt.
[...]
Hatred regenereert naast passief ook actief. Met Hungering Arrow kun je bijvoorbeeld binnen een seconde of 3 je hele pool bijvullen zonder ook maar een vijand te raken door gewoon te blijven spammen.

[Voor 26% gewijzigd door KneoK op 05-06-2012 04:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

superbassie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 02:16:
[...]

Heb even wat geëxperimenteerd met Jagged Spikes en dat beviel wel. Die hou ik er even in. :)
Nu op lvl 59 de Nether Tentacles rune op Elemental Arrow en ook daar zijn de mobs niet blij mee. Wat een damage! Zeker icm Sharpshooter.

Ohja, wat is Reflect Damage een schijt affix :( Ben als DH dus gelijk dood als ik Nether Tentacles gebruik.
Pas je skills wat aan -> http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVg!YeT!acbZbY

Reflect dmg mobs? spam shadowpower en blijf tentacles spammen, disc op? -> preparation + heal en doorgaan

Ik zit nu met deze build op inferno, en probeer om te switchen van een dex-vit-resist outfit naar een full dmg outfit, max dex, +dmg +ias, dan maar glass canon, moet gewoon meer dmg doen voor ze bij me komen. Maar die gear is duuuuuur :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het viel me al op in public games en het is waar. Met de deamon hunter gaat alles veel makkelijker.

Alles kan je op afstand doden als je wilt maar met de barbarian moet je grotendeels face2face combat doen.
Dan is het misschien gewoon niet zo je klasse. Geeft niks, daar kom je op zo'n manier achter.
Welk lvl was je?

Mijn ervaring met de klasse is vrijwel tegengesteld.
Ik spaar met mijn Barb ook potions, nog wel in ieder geval (ben nog niet erg ver). Ren nu rond in Nightmare en ben lvl41, de weg er naar toe was zonder problemen en ik vermaak me goed :)
Gebruik sinds lvl28 een 1h sword+shield, ong 1k DPS en 8.7k HP. Weet even niet precies hoeveel armor, dacht iets van 2600...
Het enige wat van de AH komt is het zwaard en een paar goede gems.

Lekker midden in mobs jumpen, stunnen/slowen, hakken als een malle (Frenzy O+) en afentoe een keer extra hard hakken in Berserker mode. Speel graag samen met DHs, dat werkt erg goed. Ik hou de mobs bij me, DH doet Marked for Death en samen slachten we de handel.

[Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 05-06-2012 07:47]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:39

Barbarian is alles behalve slap hoor. 't is een kwestie van gear. Toen ik eergisteren aankwam bij diablo (op hell) was het inderdaad een pak frustrerend en kreeg ik het kreng niet neer. Na een paar aankopen (van heel middelmatige goedkope items) op het AH ging het ineens alsof het niets was, zelfs geen potions moeten slikken. Mijn stats bij mijn eerste Diablo hell kill: 42k hp en 11k dps, nog niet fantastisch maar meer dan genoeg voor een solo kill blijkbaar :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 08-06 21:09
Ultraman schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:46:
[...]
Dan is het misschien gewoon niet zo je klasse. Geeft niks, daar kom je op zo'n manier achter.
Welk lvl was je?

Mijn ervaring met de klasse is vrijwel tegengesteld.
Ik spaar met mijn Barb ook potions, nog wel in ieder geval (ben nog niet erg ver). Ren nu rond in Nightmare en ben lvl41, de weg er naar toe was zonder problemen en ik vermaak me goed :)
Gebruik sinds lvl28 een 1h sword+shield, ong 1k DPS en 8.7k HP. Weet even niet precies hoeveel armor, dacht iets van 2600...
Het enige wat van de AH komt is het zwaard en een paar goede gems.

Lekker midden in mobs jumpen, stunnen/slowen, hakken als een malle (Frenzy O+) en afentoe een keer extra hard hakken in Berserker mode. Speel graag samen met DHs, dat werkt erg goed. Ik hou de mobs bij me, DH doet Marked for Death en samen slachten we de handel.
lvl30... Bij Heart of Sin kom ik gewoon niet verder. Continue af.

Wanneer gaan die cijfers van DSP en HP omhoog? Bedoel je met 8.7 HP ook echt 8700 HP?

Ik zit nu met mn DH op 1.6 K ;( , en die weapons die ik krijg is ook niet alles.

w00t

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 13:58
Ik ben inmiddels lvl 52 met mijn wizard in act I butcher in hell, helaas 5x gewiped. Dus opzoek naar betere gear. Momenteel 500k aan gold. Schiet dus echt niet op, snap niet hoe mensen aan zoveel gold komen ^^ Ik zet niets op AH omdat het toch niet verkocht wordt (pas bij lvl 60 items). Loop met half lvl 27 gear ^^ act I is hiermee nog te doen tot aan de butcher dus. Dit gaat geld kosten :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12:08
ReQuiem83 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:22:
Ik ben inmiddels lvl 52 met mijn wizard in act I butcher in hell, helaas 5x gewiped. Dus opzoek naar betere gear. Momenteel 500k aan gold. Schiet dus echt niet op, snap niet hoe mensen aan zoveel gold komen ^^ Ik zet niets op AH omdat het toch niet verkocht wordt (pas bij lvl 60 items). Loop met half lvl 27 gear ^^ act I is hiermee nog te doen tot aan de butcher dus. Dit gaat geld kosten :(
les 1) zet een max buyout filter op 10-20k. Je hebt zo een fatsoenlijke set gear om mee te levelen.

De mensen die hier rijk worden van het AH, zijn gewoon goede handelaren. Of ze zijn een stuk verder als jou en krijgen gewoon drops die ze voor een miljoen kunnen verkopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReQuiem83
RocketKoen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:29:
[...]
les 1) zet een max buyout filter op 10-20k. Je hebt zo een fatsoenlijke set gear om mee te levelen.

De mensen die hier rijk worden van het AH, zijn gewoon goede handelaren. Of ze zijn een stuk verder als jou en krijgen gewoon drops die ze voor een miljoen kunnen verkopen.
Grappig heb nog geen filter gezien op AH, vond al lastig werken. Van mij mogen ze een sorteer functie in bouwen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 16:07
ReQuiem83 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:32:
[...]

Grappig heb nog geen filter gezien op AH, vond al lastig werken. Van mij mogen ze een sorteer functie in bouwen.
Geen filter ? ik zou nog maar eens goed kijken.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-08-2022
ReQuiem83 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:32:
[...]

Zowel filter als sorteerfunctie zitten erin ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReQuiem83
Zethiel schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:33:
[...]

Geen filter ? ik zou nog maar eens goed kijken.
Buyout filter, item filter ja die is ook niet over het hoofd te zien :)

Zo zie je maar weer, heb nog weinig op AH lopen kijken ^^

[Voor 11% gewijzigd door ReQuiem83 op 05-06-2012 08:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-12-2022
ReQuiem83 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:36:
[...]

Buyout filter, item filter ja die is ook niet over het hoofd te zien :)
En naast het item filter heb je een buyout filter.
Als je die gebruikt en dan op de header van de buyout kolom klikt wordt het gesorteerd op buyout

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40
AH filters zijn zeer rudimentair, maar volstaan toch wel om koopjes binnen te halen (buyout filter is idd essentieel, maar zit wat "verstopt" in een onderhoekje van de UI). Hetgeen me wel enorm irriteert is dat je niet kan filteren of sorteren op bid, zodat je wat koopjes kan proberen binnenhengelen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:10
Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:26:
[...]

Pas je skills wat aan -> http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVg!YeT!acbZbY

Reflect dmg mobs? spam shadowpower en blijf tentacles spammen, disc op? -> preparation + heal en doorgaan

Ik zit nu met deze build op inferno, en probeer om te switchen van een dex-vit-resist outfit naar een full dmg outfit, max dex, +dmg +ias, dan maar glass canon, moet gewoon meer dmg doen voor ze bij me komen. Maar die gear is duuuuuur :/
Voor reflect damage, als je met sharpshooter loop stuttersteppen zodat je nethers tegelijk aankomen en precies goed smokescreen timen. Lukt niet altijd maar werkt héél goed.
De +heal op preparation is useless, zeker als je in A2+ inferno zit, dan word je gedwongen glass cannon te gaan en kan je toch niet meer hebben als 1 hooguit 2 hits, dan heb je dus niets aan een heal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Gister aan act 3 begonnen met mijn which docter, gaat erg lekker aangezien ik eind act 2 nog een leuke slotted dagger heb gevonden die ik combineer met een redelijke mojo. Ik zit nu op 4.5k DPS en rond de 27k hp. Ik moet nu dus vooral op DPS gaat letten, maar goede daggers of one handed axes vind ik amper. Het lijkt er wel op dat er 5x zoveel aan bows dropped.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 19:01
Kapoen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:18:
[...]

Barbarian is alles behalve slap hoor. 't is een kwestie van gear.
Vergeleken met andere classes zijn Monk en Barb vrij zwak. Vooral op Inferno. Kunnen eigenlijk niet goed tanken en zijn ook niet erg goed in damage dealen. Heb op mijn monk toch vrij dure VIT/Res gear aangeschaft, een goed wapen en wordt gewoon constant geraped als de Elites wat complexer zijn. Op een Wizard met vergelijkbare gear doe ik het met twee vingers in de neus. Je weet dat het sneu is als je Diablo beter doet met een Wiz+DH combo dan een tank+DPS combo.

Melees need buffs. Badly. Ook hebben "tanks" geen echte manier om aggro van Elites van je DPS partner af te pakken.

[Voor 6% gewijzigd door ItsNotRudy op 05-06-2012 09:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:58:
[...]

Voor reflect damage, als je met sharpshooter loop stuttersteppen zodat je nethers tegelijk aankomen en precies goed smokescreen timen. Lukt niet altijd maar werkt héél goed.
De +heal op preparation is useless, zeker als je in A2+ inferno zit, dan word je gedwongen glass cannon te gaan en kan je toch niet meer hebben als 1 hooguit 2 hits, dan heb je dus niets aan een heal!
Mja zit pas in act 1 inferno, maar beter zou dan zijn backup plan?

Ben alweer teruggeswitched van dw1h naar 2h+quiver

vind het dmg verschil best wel belachelijk groot eigenlijk, dps output zou zonder perks (critchange/critdmg/bowdmg) imho veel meer bijelkaar moetenliggen. Nu kan je eigenlijk niet anders dan een 2h + quiver omdat het verschil gewoon zo groot is.

En ben nu eigenlijk alles aan het omruilen voor gear wat maar +dex heeft, liefst meer dan 100/120 :P maar das prijzig.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 20:51

ormagon

Definitely Maybe

DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:47:
AH filters zijn zeer rudimentair, maar volstaan toch wel om koopjes binnen te halen (buyout filter is idd essentieel, maar zit wat "verstopt" in een onderhoekje van de UI). Hetgeen me wel enorm irriteert is dat je niet kan filteren of sorteren op bid, zodat je wat koopjes kan proberen binnenhengelen.
Wat ik voornamelijk mis is een filter waar je om meer zaken kan vragen. Zo zou ik wel is willen kijken naar dex, vit, all resistance & arcane resistance om toevallige koopjes 10x sneller te kunnen spotten. Zou wel ideaal zijn voor mijn monk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 14:15

OkkE

CSS influencer :+

Sommige mensen en hun geluk. :{ Vriend van me had alle items voor Wymshire vrijwel de eerste keer, terwijl ik nog steeds maar de helft van de items heb. Anyway, ben gister even samen met hem gaan kijken; het is leuk. We zaten als level 40+ in de Normal versie, dus de items waren niet zo boeiend, maar ik denk dat het best een leuke farm plek kan zijn. Sowieso leuke afwisseling. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 22:37
hoeveel DPS en HP moet een barb act 1 hell ongeveer hebben?
want heb het idee dat ik een beetje achterloop.

heb nu 4.1k dps en 22k hp
vooral me dps lijkt slecht, of het ligt aan mij :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 08-06 22:36
Denniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:36:

is best prima.

met mn WD (4.5k dps) ga je redelijk makkelijk door de mobs heen.
Zo nu en dan een rare mob die buiten proporties sterk is...maar verder niet echt lastig.

Battlenet: CatBearCow#2243

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Leukste farmplek is The Royal Crypts. Je kan daar in een minuut alle vazen slopen en zo krijg je het maximale gold per hour.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 19:44
Snif, mijn 2e legendary...dankzij de Nephalem Buff op Hell :)
Toch een leuke Angel Hair belt die ik goed kon gebruiken. Stats zijn niet vreselijk spectaculair, maar mijn WD werd er iets sterker en taaier door.

Vanavond maar eens Inferno gaan verkennen. Op zoek naar een beter wapen zodat ik boven de 11k DPS uit kan komen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
Bartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:38:
[...]

is best prima.

met mn WD (4.5k dps) ga je redelijk makkelijk door de mobs heen.
Zo nu en dan een rare mob die buiten proporties sterk is...maar verder niet echt lastig.
zit op me WD act 4 NM nu, en die heeft daar al meer DPS als me barb.
sowieso is DPS op me WD een minder probleem, gezien ik me niet hoef te focussen op HP om maar te blijven leven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Yay gisteren 60 aangetikt op mijn Aapje (Monk dus)! Nu nog even Hell afmaken, ben nu bij de sin hearts, dus easy cakewalk vanaf daar. En dan maar gaan zoeken naar leuke BS plans op inferno...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:36:

Ik zit op 3k dps en 18k hp en ram overal dualwieldend makkelijk doorheen daar, heb gister de skeleton king omgelegd. Of dat komt door 9,5% lifesteal en (ik dacht) 270hp per hit. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 448578

ormagon schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Wat ik voornamelijk mis is een filter waar je om meer zaken kan vragen. Zo zou ik wel is willen kijken naar dex, vit, all resistance & arcane resistance om toevallige koopjes 10x sneller te kunnen spotten. Zou wel ideaal zijn voor mijn monk.
Inderdaad! Ik zou ook graag meer filter functies willen gebben zodat je op meerdere stats kan filteren. Ik wil graag cold resistance, all resistance, vit en dex (en soms msischien nog wel +socket als het om mn helm gaat). Dat zou zo veel makkelijker zijn om de AH te doorzoeken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz0229
Gaius schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:46:
[...]

Ik zit op 3k dps en 18k hp en ram overal dualwieldend makkelijk doorheen daar, heb gister de skeleton king omgelegd. Of dat komt door 9,5% lifesteal en (ik dacht) 270hp per hit. :+
wat voor wapen heb je dan?
want ik zit dus op 4k dps 1-hand met shield :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-05 12:54
Anoniem: 448578 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Inderdaad! Ik zou ook graag meer filter functies willen gebben zodat je op meerdere stats kan filteren. Ik wil graag cold resistance, all resistance, vit en dex (en soms msischien nog wel +socket als het om mn helm gaat). Dat zou zo veel makkelijker zijn om de AH te doorzoeken :)
Eigenlijk zou het gemakkelijkste zijn om te kunnen zoeken/filteren op upgrades. Nu 'hover' je over een stuk gear in de AH heen, en kun je (in groen) zien tot in hoeverre, en op welke vlakken, een stuk gear een upgrade is. Het biedt zeker zo zijn voordelen om juist hierop te kunnen filteren en te ordenen in het resultaat. Op deze manier zul je ook eventuele 'plafonds' in stats (denk bijvoorbeeld aan een punt waarop crit minder belangrijk wordt dan intelligence) automatisch in de zoekresultaten meenemen. Nadeel is wat dat betreft dan natuurlijk ook meteen dat je nieuw gekochte gear per stuk moet equippen en dan opnieuw moet zoeken om de 'juiste' resultaten te krijgen :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 12:00

TheNephilim

Wtfuzzle

En nog steeds m'n 3x Diablo 3 niet in huis. Volgens Castlegames.nl krijgen ze 7 juni een levering binnen. Hopelijk is dit ook echt zo, want gezien de voorraden van andere shops wil het niet echt vlotten.

We gaan straks met z'n 3en keihard Diablo 3 spelen, maar ik vroeg me af welke moeilijkheidsgraad het leukste is om mee te beginnen. Normal lijkt me iets te makkelijk, dus ik dacht misschien is Hell al beter of toch moeilijker doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReQuiem83
"virtueel" equippen van items in AH :P om te zien wat ze doen met de stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthRaider
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2015
TheNephilim schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:59:
En nog steeds m'n 3x Diablo 3 niet in huis. Volgens Castlegames.nl krijgen ze 7 juni een levering binnen. Hopelijk is dit ook echt zo, want gezien de voorraden van andere shops wil het niet echt vlotten.

We gaan straks met z'n 3en keihard Diablo 3 spelen, maar ik vroeg me af welke moeilijkheidsgraad het leukste is om mee te beginnen. Normal lijkt me iets te makkelijk, dus ik dacht misschien is Hell al beter of toch moeilijker doen?
Je moet bij Normal beginnen en elke difficulty uitspelen om de volgende te unlocken per character!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReQuiem83

Edit zie hierboven :P

[Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 05-06-2012 10:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Je moet met Normal beginnen. Heb je dat uitgespeeld kan je aan Nightmare beginnen. Om Hell in te kunnen moet je Nightmare hebben gehaald + level 50 zijn. Inferno kan je pas in op level 60.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Diablo 3 kent geen moeilijkheidsgraden, Diablo 3 kent 4 fases waarbij het mob level telkens verhoogt wordt. Je kan deze verhoogde fasen pas in als de vorige is afgerond en je level hoog genoeg is. Met een lager level zou je ook geen kans maken simpelweg omdat het
mob niveau dan te hoog is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Hier is al op geantwoord, maar mijn advies als je het wat uitdagender wilt is om wat gear te kopen op de AH telkens waardoor je even door normal heen blaast. Dan kan je op Nightmare/hell aan wat meer uitdaging beginnen. Of je laat de AH gewoon links liggen. Dan zal je al een stuk sneller merken dat het pittig wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 03-05 11:38

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Misschien kunnen we een functie in het AH krijgen waarbij je een budget opgeeft voor je karakter en dat er dan automatisch de beste upgrades voor dat geld gezocht worden en automatisch equipped en gems gesocket? Veel makkelijker dan handmatig zoeken.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

embee schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:03:
Misschien kunnen we een functie in het AH krijgen waarbij je een budget opgeeft voor je karakter en dat er dan automatisch de beste upgrades voor dat geld gezocht worden en automatisch equipped en gems gesocket? Veel makkelijker dan handmatig zoeken.
We vragen niet om meer automatisme, juist om meer functies om het handmatig te regelen.

/edit
Voor de anderen, ruik het sarcasme in zijn post.

[Voor 6% gewijzigd door ormagon op 05-06-2012 10:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Waarom niet direct een knopje die je character automatisch level 60 maakt, de beste items geeft en jou in het gevecht neerzet vlak voor Diablo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 19:44
Where is the fun in that?
Dan kun je nog beter een Pool of Chinees inhuren die dat voor een schamel uurloon voor je doet

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthRaider
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2015
ormagon schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Hier is al op geantwoord, maar mijn advies als je het wat uitdagender wilt is om wat gear te kopen op de AH telkens waardoor je even door normal heen blaast. Dan kan je op Nightmare/hell aan wat meer uitdaging beginnen. Of je laat de AH gewoon links liggen. Dan zal je al een stuk sneller merken dat het pittig wordt.
Als je net begint met spelen heb je geen gold om dingen te kopen op de AH. Wat wel kan is zodra je 4k gold hebt, bij de vendor in act1 wat 15-22dps wapens te kopen daarmee blaas je ook erg eenvoudig door act1 heen. Na de SK zorgen dat je minimaal 400 hp hebt, dan zijn de chargende koetjes daarna ook geen probleem meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05 01:19
Dit klinkt wel goed maar als iedereen direct dezelfde items ziet dan is er niks meer "zoeken" aan het AH. Ik vind het juist leuk om een beetje rond te kijken in de lijsten. Maar als iedereen direct "het beste" ziet dan gaan mensen massaal dat ene ding willen kopen :P

Ofwel: wat Tsurany zegt :X

Heb je NOG minder kans om dat ene goede item te krijgen.

Wat ik wel ook zou willen zien is, gelijk in het spel zelf dat als je hovert over een item dat je de stats veranderingen zien (HP, dmg en armor), natuurlijk deze keer wel fatsoenlijk en al rekening houdend met mijn off-hand!

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:02
Wat voor stat build raden mede DH mij aan hier voor Act 3 inferno?
Act 1 en 2 ben ik gewoon voor Res All en wat Vit gegaan (had 500 Res All en 35k HP, was geen probleem) en heb beide nu op farm met 33k DPS (zonder sharpshooter) en nog maar 400 Res All en 23k HP. Maar red Act 1 en 2 nu makkelijk, maar Act 3 is op dit moment nog onmogelijk voor mij.

Ik zie sommigen zeggen, stack damage en kiten voor je leven, en anderen zeggen weer stack Vit/Res All en lekker schieten. Wat is nou het beste om te doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12:08
Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:07:
Act 1 en 2 ben ik gewoon voor Res All en wat Vit gegaan (had 500 Res All en 35k HP, was geen probleem) en heb beide nu op farm met 33k DPS (zonder sharpshooter) en nog maar 400 Res All en 23k HP. Maar red Act 1 en 2 nu makkelijk, maar Act 3 is op dit moment nog onmogelijk voor mij.

Ik zie sommigen zeggen, stack damage en kiten voor je leven, en anderen zeggen weer stack Vit/Res All en lekker schieten. Wat is nou het beste om te doen?
dmg stacken, en hopen dat je in een game komt met iemand die Vit en Res heeft gestacked :P
of andersom, maar barbarians en monks zijn betere tanks denk ik.

Als je wilt overleven in act3 zul je rond de 1000 res moeten scoren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hatsjoe
RocketKoen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:12:
[...]

dmg stacken, en hopen dat je in een game komt met iemand die Vit en Res heeft gestacked :P
of andersom, maar barbarians en monks zijn betere tanks denk ik.

Als je wilt overleven in act3 zul je rond de 1000 res moeten scoren.
Ik speel voornamelijk solo, dus iemand anders laten tanken dan is geen optie :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:13:
[...]

Ik speel voornamelijk solo, dus iemand anders laten tanken dan is geen optie :P
Zit in hetzelfde pakket. heb tussen de 400 en 500 resistances, 30K HP als DH. Is niet genoeg om 1 hit te overleven van een mob in A3. Ik ben me nu aan het afvragen of ik ga investeren in glass cannon gear of dat ik toch liever nog meer ga investeren in res/armor/vit om een hit aan te kunnen.

Ik neig naar het tweede, maar ik hoor iedereen zeggen dat het eerste beter is! :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Helaas, hierin heb je geen keuze, volgorde staat vast
Normal --> nightmare (lvl30 req) --> hell (lvl50 req) --> inferno (lvl60 req)
tevens moet je diablo gekilled hebben om de volgende moeilijkheidsgraad unlocked te hebben

* edit * deze treath gaat te snel, al 4 keer eerder beantwoord O-)

[Voor 4% gewijzigd door sabriel op 05-06-2012 10:26]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hatsjoe
remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:21:
[...]

Zit in hetzelfde pakket. heb tussen de 400 en 500 resistances, 30K HP als DH. Is niet genoeg om 1 hit te overleven van een mob in A3. Ik ben me nu aan het afvragen of ik ga investeren in glass cannon gear of dat ik toch liever nog meer ga investeren in res/armor/vit om een hit aan te kunnen.

Ik neig naar het tweede, maar ik hoor iedereen zeggen dat het eerste beter is! :(
Ik neig ook naar het 2e. Met echte goede (dure) gear is het mogelijk om een berg dmg te doen, maar om ook nog steeds die survivability te behouden. Maar dat is dan gewoon geluk hebben met drops/veel gold hebben voor AH. Het één of het ander, dus niet allebei, is het goedkoopst om te kopen.

Maar het liefst wil ik gewoon minimaal 3/4 klappen kunnen eten voordat ik dood ga, wil niet na iedere kleine fout moeten terug rennen omdat ik dood ben. En dan ook gewoon nog lekker wat dmg doen. Straks in Act 3 met die Soul Rippers in die Stronghold dat je die breach moet zoeken, iedere keer ge1shot worden, zie ik niet zitten. Kom ik daar dan nooit voorbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:25:
[...]

Ik neig ook naar het 2e. Met echte goede (dure) gear is het mogelijk om een berg dmg te doen, maar om ook nog steeds die survivability te behouden. Maar dat is dan gewoon geluk hebben met drops/veel gold hebben voor AH. Het één of het ander, dus niet allebei, is het goedkoopst om te kopen.

Maar het liefst wil ik gewoon minimaal 3/4 klappen kunnen eten voordat ik dood ga, wil niet na iedere kleine fout moeten terug rennen omdat ik dood ben. En dan ook gewoon nog lekker wat dmg doen. Straks in Act 3 met die Soul Rippers in die Stronghold dat je die breach moet zoeken, iedere keer ge1shot worden, zie ik niet zitten. Kom ik daar dan nooit voorbij.
Probleem is: Ik heb nu bijna 9 mil. Dat is genoeg om 2/3 goede pieces te kopen, ben je er nog lang niet! :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A efx
  • Laatst online: 27-02-2020
Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:07:

Vit en Res All laten varen en inderdaad alles op damage pompen, en probeer je crit damage % zo hoog mogelijk te krijgen. Laten we zeggen 300% minimaal.
Ik ben zelf ook DH en ik ga alleen maar traag door Act III omdat ik daar zelf voorkies. Elite mobs farm ik vrij simpel zolang ik maar goed kite. Heb Ghom solo gedaan en gisteren Siegebreaker solo met 5 stacks.

Je bent een DPS geen tank, een vriend van mij die een vrij sterke Barb speelt heeft 75% damage reduction + 65% res all reduction en die kan zelfs weinig klappen tanken. Als DH kun je klappen tanken op inferno vergeten. Je dodge iets of je bent dood.

[Voor 11% gewijzigd door A efx op 05-06-2012 10:28]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 12:00

TheNephilim

Wtfuzzle

Bedankt voor alle antwoorden! ^^
OkkE schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Je moet met Normal beginnen. Heb je dat uitgespeeld kan je aan Nightmare beginnen. Om Hell in te kunnen moet je Nightmare hebben gehaald + level 50 zijn. Inferno kan je pas in op level 60.
Oké, maar dat is per quest, of moet je de hele game uitspelen in Normal en kun je dan pas beginnen met Nightmare? En dan ook het hele spel weer opnieuw neem ik aan?

Ik heb de nu starteredition, dus kan alleen Normal spelen natuurlijk :P

Met z'n 3'en, een Wizard, Demon Hunter en Witch Doctor, kom je dan ergens, of heb je persé een Barbarian nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hatsjoe
A efx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Vit en Res All laten varen en inderdaad alles op damage pompen, en probeer je crit damage % zo hoog mogelijk te krijgen. Laten we zeggen 300% minimaal.
Ik ben zelf ook DH en ik ga alleen maar traag door Act III omdat ik daar zelf voorkies. Elite mobs farm ik vrij simpel zolang ik maar goed kite. Heb Ghom solo gedaan en gisteren Siegebreaker solo met 5 stacks.
En wat zijn jouw stats? En moet ik dan dus gaan voor Crit Chance/Dmg en zo veel mogelijk Dex op me gear? Niks met Vit, of Res All.. ge1shot worden ga ik dan toch. Op dit moment speel ik wat met attack speed, zit nu op 2,6 attacks per sec.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 01:45
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Diablo 3 kent geen moeilijkheidsgraden, Diablo 3 kent 4 fases waarbij het mob level telkens verhoogt wordt. Je kan deze verhoogde fasen pas in als de vorige is afgerond en je level hoog genoeg is. Met een lager level zou je ook geen kans maken simpelweg omdat het
mob niveau dan te hoog is.
Is nog steeds een moeilijkheidsgraad hoor :) http://diablo.wikia.com/wiki/Difficulty

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:51:
[...]

wat voor wapen heb je dan?
want ik zit dus op 4k dps 1-hand met shield :o
2 simpele lvl48 rare wapens met veel lifesteal en life per hit.
Ik blijf ook zo lang mogelijk dualwielden, tot het echt niet meer gaat. Hoewel, om de paar levels één nieuw wapen kopen is wel goedkoper dan om de paar levels twee nieuwe wapens kopen, en het levert nog meer survivability op ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Gaius schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:30:
[...]

2 simpele lvl48 rare wapens met veel lifesteal en life per hit.
Ik blijf ook zo lang mogelijk dualwielden, tot het echt niet meer gaat. Hoewel, om de paar levels één nieuw wapen kopen is wel goedkoper dan om de paar levels twee nieuwe wapens kopen, en het levert nog meer survivability op ook.
Op mijn barbarian zweer ik bij een 2hander. HULK SMASH!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A efx
  • Laatst online: 27-02-2020
Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:30:
[...]

En wat zijn jouw stats? En moet ik dan dus gaan voor Crit Chance/Dmg en zo veel mogelijk Dex op me gear? Niks met Vit, of Res All.. ge1shot worden ga ik dan toch. Op dit moment speel ik wat met attack speed, zit nu op 2,6 attacks per sec.
Res all heb ik laten varen, ik heb ongeveer 40k dps en ik geloof rond de 23k hp + 16,5% basic crit chance. 205% crit damage dus ik crit regelmatig voor 70-80k + heb ik op mijn boog +5% damage to elites wat lekker door tikt. Verder calltrops met 2 sec stun en elemental arrow met nether tentacles voor het kiten + damage. Verder uiteraard preparation met 30% op instant refresh en SS 0,5 sec langere duration. En Rain of Vengeance met de stampede rune om wat extra cc te hebben.

Als ik het uit mijn hoofd zeg doet de average hit van een normal mob op Inferno in Act III 150k damage. Dat is raw damage maar pin me hier niet op vast. Voor een DH is dit vrijwel dus onmogelijk te tanken zonder veel DPS in te leveren.

Op mijn items probeer ik vooral te gaan voor; Attack Speed, Crit Chance, Crit damage en Dexterity. Vitality is een leuke extra maar niet compleet noodzakelijk want ge1shot worden gebeurd toch wel.

[Voor 8% gewijzigd door A efx op 05-06-2012 10:36]

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:31:
[...]

Op mijn barbarian zweer ik bij een 2hander. HULK SMASH!
Is dat mogelijk op inferno? Act 1 misschien, maar act 2+?!

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Is dat mogelijk op inferno? Act 1 misschien, maar act 2+?!
Nee man, ik loop nog in normal! Teveel uur in mijn DH gestopt om maar wat serieus te levelen. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

TheNephilim schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:30:
Bedankt voor alle antwoorden! ^^

[...]

Oké, maar dat is per quest, of moet je de hele game uitspelen in Normal en kun je dan pas beginnen met Nightmare? En dan ook het hele spel weer opnieuw neem ik aan?

Ik heb de nu starteredition, dus kan alleen Normal spelen natuurlijk :P

Met z'n 3'en, een Wizard, Demon Hunter en Witch Doctor, kom je dan ergens, of heb je persé een Barbarian nodig?
Ja je moet alles langs, dus 3 keer act 1 t/m 4 doorlopen om uiteindelijk op inferno te kunnen spelen.

Maak je niet druk over de setup in het begin, echter als je die classes tot in hell en inferno wilt gebruiken, mis je wel een "damage soaker" zoals een barb of een monk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Toch kan je best wat leuke winst pakken in de AH... Veel items, bv wizard hat, shoulder, met meer dan 60 Int, sell value bij vendor 400 a 500. Zet in AH, bieden vanaf 500, buyout 2000 of 3000. Verkoopt vrij snel. Toch snel verdiend dan.
Ben nu in Act 3 Nightmare. Solo (nou ja, met alleen de templar) Belial verslagen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:30:
Je speelt het hele spel (alle quests / verhaallijn) op Normal uit (Act1 t/m 4). Daarna "unlock" je de mogelijkheid dit zelfde te doen op Nightmare: hier zijn de vijanden sterker en de items die droppen beter. Heb je op Nightmare het gehele spel (alle quests / verhaallijn) gedaan, heb je de mogelijkheid om weer opnieuw te beginnen, dit maal op Hell: weer sterkere vijanden, etc.
Het spel is in principe zo gemaakt dat je het met elke class (of elke samenstelling van classes) kunt spelen. De ene class (en build) heeft het iets makkelijker dan de andere, maar een Barbarian is niet perse noodzakelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
MaximusTG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:37:
Toch kan je best wat leuke winst pakken in de AH... Veel items, bv wizard hat, shoulder, met meer dan 60 Int, sell value bij vendor 400 a 500. Zet in AH, bieden vanaf 500, buyout 2000 of 3000. Verkoopt vrij snel. Toch snel verdiend dan.
Ben nu in Act 3 Nightmare. Solo (nou ja, met alleen de templar) Belial verslagen.
Als we het puur over geld verdienen gaan hebben kan je beter al je tijd nu steken in levelen. DIe 1500-3000 gold die je hiermee verdient vertienvoudigd gemakkelijk als je level 60 bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja, oke, zo kan je het ook bekijken ja ;) . Maar vind het ook wel gewoon leuk, beetje handelen. En zorgt voor supply items voor lagere lvls.

Acties:
  • 0Henk 'm!
A efx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:35:
[...]

Res all heb ik laten varen, ik heb ongeveer 40k dps en ik geloof rond de 23k hp + 16,5% basic crit chance. 205% crit damage dus ik crit regelmatig voor 70-80k + heb ik op mijn boog +5% damage to elites wat lekker door tikt. Verder calltrops met 2 sec stun en elemental arrow met nether tentacles voor het kiten + damage. Verder uiteraard preparation met 30% op instant refresh en SS 0,5 sec langere duration. En Rain of Vengeance met de stampede rune om wat extra cc te hebben.

Als ik het uit mijn hoofd zeg doet de average hit van een normal mob op Inferno in Act III 150k damage. Dat is raw damage maar pin me hier niet op vast. Voor een DH is dit vrijwel dus onmogelijk te tanken zonder veel DPS in te leveren.

Op mijn items probeer ik vooral te gaan voor; Attack Speed, Crit Chance, Crit damage en Dexterity. Vitality is een leuke extra maar niet compleet noodzakelijk want ge1shot worden gebeurd toch wel.
Voor ranged classes is res all volgens mij toch minder belangrijk. Als je in melee range komt ben je toch de sjaak.

Meer focus op kiting, dus vit/dps en wat ik zelf erg noodzakelijk heb ervaren hierbij (als WD) is life per second en life on hit. Hiermee houd ik het, mits ik de ruimte heb, praktisch oneindig vol om te kiten.

Misschien is voor een DH vit nog minder belangrijk, maar als WD heb ik een +1% life per second passive en dan is veel life natuurlijk vitaal :+

[Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2012 10:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rem
Bosmonster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Voor ranged classes is res all volgens mij toch minder belangrijk. Als je in melee range komt ben je toch de sjaak.

Meer focus op kiting, dus vit/dps en wat ik zelf erg noodzakelijk heb ervaren hierbij (als WD) is life per second en life on hit. Hiermee houd ik het, mits ik de ruimte heb, praktisch oneindig vol om te kiten.

Misschien is voor een DH vit nog minder belangrijk, maar als WD heb ik een +1% life per second passive en dan is veel life natuurlijk vitaal :+
Uhm, als je geen all res hebt kan je net zo goed ook geen VIT nemen omdat je toch ge-oneshot word (DH iig). Ga dan écht all out damage.
Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee