Kan wel iets schelen in de prijs van items idd. Al kies ik voor extra stats toch wel voor vit vooralsnog.remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Uhm, als je geen all res hebt kan je net zo goed ook geen VIT nemen omdat je toch ge-oneshot word (DH iig). Ga dan écht all out damage.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 11:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik vind het vrij stom dat de enige manier om progressie te maken in de game is door de AH te gebruiken, maar de prijzen op de AH zijn zo hoog voor goede items dat je daar alleen aan kan komen door "slim" te handelen op de AH. Maar dat maakt het zo dat het bespelen van de AH belangrijker is dan het spelen van de game zelf.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Volgens mij is dat niet waar toch. Door samen te spelen blijven de vijanden even sterk, maar krijgen alleen meer hitpoints? Dus heb je een betere kans om verder te komen met mindere gear met meer mensen. Waar je vervolgens meer kans hebt op het droppen va betere gear? \
Maar de AH maakt het voor solo idd een stuk makkelijker
.
Maar de AH maakt het voor solo idd een stuk makkelijker
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Je bedoelt "Ik wil binnen veel te korte tijd in Inferno zitten, dus in plaats van farmen, koop ik de AH leeg"?MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:56:
Ik vind het vrij stom dat de enige manier om progressie te maken in de game is door de AH te gebruiken, maar de prijzen op de AH zijn zo hoog voor goede items dat je daar alleen aan kan komen door "slim" te handelen op de AH. Maar dat maakt het zo dat het bespelen van de AH belangrijker is dan het spelen van de game zelf.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Sorry hoor, maar wat een onzin.MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:56:
Je kan tot en met inferno A1 doorlopen met alleen de drops die je krijgt zonder al te veel problemen.
Daarna is het een keuze:
Ga je zélf farmen om de drops te krijgen die je nodig hebt of haal je het van de AH?
Ik denk dat het daar lichtelijk op lijkt ik heb echt tijden, ACT1 inferno lopen farmen voor upgrades, gister eindelijk met de laatste upgrade door de 30k DPS grens heen getikt, en vanavond ga ik dus beginnen aan ACT2 Inferno.OkkE schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:58:
[...]
Je bedoelt "Ik wil binnen veel te korte tijd in Inferno zitten, dus in plaats van farmen, koop ik de AH leeg"?
Welke ik ongetwijfelt ook nog wel een 30+ uren aan het farmen zal zijn.
Echter ben ik wel nog steeds zoekende naar de juiste stat balance en build voor mijn Wizard.
Dus ongeveer
Hoeveel hitpoint ?
Hoeveel damage ?
Welke stats zijn netjes rond welke int, vit, res waardes moet ik richting streven enz enz
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 05-06-2012 11:02 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Misschien is hij al voorbij gekomen maar:
YouTube: Diablo 3 - Worlds Fastest Solo Power Leveling Trick
Force powerleveling tip
Ongelofelijk saai maar het zal best werken
Force powerleveling tip
Gisteren de qeust road to alcarnus en dan dat dorpje clearen.
krijg je ongeveer 55k exp per keer. binnen uur van 55 naar 56,5. Kwa geld gaat het wat minder maa rheb nog zoveel items te verkopen dat wanneer ik elke keer de game moest leaven alle items tegen bodemprijzen er in gooide en zodoende toch nog 300k bij elkaar kunnen krijgen. Daar weer wat betere items van gekocht.
Inmiddels dus: hell act 2 lvl 56 om er door te komen.
5200 DPS
30k Health
120 Resist on all
Is dit een beetje redelijk?
krijg je ongeveer 55k exp per keer. binnen uur van 55 naar 56,5. Kwa geld gaat het wat minder maa rheb nog zoveel items te verkopen dat wanneer ik elke keer de game moest leaven alle items tegen bodemprijzen er in gooide en zodoende toch nog 300k bij elkaar kunnen krijgen. Daar weer wat betere items van gekocht.
Inmiddels dus: hell act 2 lvl 56 om er door te komen.
5200 DPS
30k Health
120 Resist on all
Is dit een beetje redelijk?
Wat een onzin.remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Sorry hoor, maar wat een onzin.
Je kan tot en met inferno A1 doorlopen met alleen de drops die je krijgt zonder al te veel problemen.
Daarna is het een keuze:
Ga je zélf farmen om de drops te krijgen die je nodig hebt of haal je het van de AH?
DH, Inferno act 1. Zelfs nog items gekocht.
11K damage, elke keer instant dood.
Overigens gaat er bij mij iets gruwelijk mis, maar ik begrijp niet zo goed hoe dat komt.
Geen gold voor gear, en wat ik vind is totale crap.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
hehe ik zie het nut van power levelen niet echt in Diablo, je wordt zonder veel moeite level 60 en je zit nog eens met de restricties voor de verschillende difficulties.shalaka schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:01:
Misschien is hij al voorbij gekomen maar:
Force powerleveling tip
Extra spelers zorgen ervoor dat ze meer hp EN meer damage doen. Elke speler zorgt ervoor dat de mobs 100% HP en 25% damage doen op inferno dacht ik.MaximusTG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:58:
Volgens mij is dat niet waar toch. Door samen te spelen blijven de vijanden even sterk, maar krijgen alleen meer hitpoints? Dus heb je een betere kans om verder te komen met mindere gear met meer mensen. Waar je vervolgens meer kans hebt op het droppen va betere gear? \
Maar de AH maakt het voor solo idd een stuk makkelijker.
En inferno is zonder AH NIET te doen. De gear die je nodig hebt om door ACT 1 en 2 door te komen. Droppen pas in act 3-4.
Als je het zonders AH wilt doen. Moet je echt Hell act 4 uren/dagen lang farmen om enige progressie te maken in inferno.
Dan doe je inderdaad iets fout. Ik heb (ook DH) inferno doorlopen met 15K DPS ofzo, geen probleem. Kwestie van goede gear uitzoeken.hexta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:02:
[...]
Wat een onzin.
DH, Inferno act 1. Zelfs nog items gekocht.
11K damage, elke keer instant dood.
Overigens gaat er bij mij iets gruwelijk mis, maar ik begrijp niet zo goed hoe dat komt.
Geen gold voor gear, en wat ik vind is totale crap.
Het punt van mrvegeta was dat het onmogelijk is om de AH niet te gebruiken en verder te komen, wat bullshit is. Je kan gewoon zelf farmen, maar mensen vertikken het om dat zelf te doen. Dan maar lekker klagen.
ok leuk,mauro101 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:02:
[...]
Extra spelers zorgen ervoor dat ze meer hp EN meer damage doen. Elke speler zorgt ervoor dat de mobs 100% HP en 25% damage doen op inferno dacht ik.
En inferno is zonder AH NIET te doen. De gear die je nodig hebt om door ACT 1 en 2 door te komen. Droppen pas in act 3-4.
Als je het zonders AH wilt doen. Moet je echt Hell act 4 uren/dagen lang farmen om enige progressie te maken in inferno.
maar dat de gear die je nodig hebt pas dropt in act 3-4 klopt dus gewoon niet.
hoe is de eerste persoon er voorbij gekomen dan?
Goede gear uitzoeken ja.remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:04:
[...]
Dan doe je inderdaad iets fout. Ik heb (ook DH) inferno doorlopen met 15K DPS ofzo, geen probleem. Kwestie van goede gear uitzoeken.
Het punt van mrvegeta was dat het onmogelijk is om de AH niet te gebruiken en verder te komen, wat bullshit is. Je kan gewoon zelf farmen, maar mensen vertikken het om dat zelf te doen. Dan maar lekker klagen.
Maar je weet ong wat er dropt op hell. Hoe lang denk je dat je moet zoeken voor je goede bruikbare gear hebt?
Ik denk wel maanden.
Verwijderd
My thoughts exactlyDenniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:04:
[...]
ok leuk,
Verwijderd
Domweg farmenDenniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:04:
[...]
ok leuk,
Wat doe je dan ook in hell?hexta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:05:
[...]
Goede gear uitzoeken ja.
Maar je weet ong wat er dropt op hell. Hoe lang denk je dat je moet zoeken voor je goede bruikbare gear hebt?
Ik denk wel maanden.
Tot aan de skeleton king is écht easy te doen, dat red ik in mijn 200% MF gear (9K HP, 13K DPS).

Je kan goede drops krijgen met HEEL veel mazzel in act1-2 met een 4 player groep.
Maar het wordt pas vanaf act3 siegebreaker echt beter ja qua gear farmen.
Maar het wordt pas vanaf act3 siegebreaker echt beter ja qua gear farmen.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 05-06-2012 11:07 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Easy te doen? Spreek voor je zelf. Er is geen champion die ik aan kan, en heel hard langs elitepacks moeten rennen is nou niet echt leuk.remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Wat doe je dan ook in hell?
Tot aan de skeleton king is écht easy te doen, dat red ik in mijn 200% MF gear (9K HP, 13K DPS).
Even een vraagje, ik zit met mijn witch doctor nog steeds resistance te stacken (heb nu op alles minimaal 56% resist) , maar toch ga ik op Inferno nog steeds hèèl vaak dood, en lijkt resistance toch weinig goeds te doen. mijn healthpool is wel wat minder, 43k nu , in plaats van 50k, en heb veel meer resistance dan voorheen, maar het lijkt echt weinig verschil te maken. EHP zal hoger zijn, maar ik merk het gewoon niet.
Wat raden jullie mij nu aan? resistance vergeten en gewoon dps/int stacken? en dan zo weinig mogelijk hp? of toch resists maxxen ten koste van int en damage?
Wat raden jullie mij nu aan? resistance vergeten en gewoon dps/int stacken? en dan zo weinig mogelijk hp? of toch resists maxxen ten koste van int en damage?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Daar ben ik het opzich wel mee eens, als je Act 4 inferno klaar bent dan ga je niet meer verder farmen aangezien je dan gewoon klaar bent met het spel. Je doet het dan alleen nog voor het plezier maar niet meer echt met een doel.Denniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:04:
[...]
ok leuk,
Je farmed om dingen op de AH te kopen want de drops die je nodig heb droppen niet van de bosses die je kan killen. Ik heb nu Belial inferno met 5 NV stacks en mijn eigen MF gear (215% MF in totaal) nu 5 keer gekilled en de wapens die droppen (stuk of 8 so far) zijn allemaal ~500 dps. Misschien moet ik het nog vaker doen maar had eigenlijk verwacht dat die dingen nu wel +700 dps zouden zijn.OkkE schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:58:
[...]
Je bedoelt "Ik wil binnen veel te korte tijd in Inferno zitten, dus in plaats van farmen, koop ik de AH leeg"?
Zelfde verhaal, ik grind nu Act II en probeer langzaam door act III te komen maar dat kan alleen met opgekochte wapens van de AH. Wat een monk nodig heeft is attack speed en LoH, als je dat combineerd met ~900-1000 dps kost een wapen +10.000.000 goldremsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Sorry hoor, maar wat een onzin.
Daarna is het een keuze:
Ik heb vanochtend voor 800.000g een wapen kunnen kopen met 17% attack speed en 550LoH (life on hit) maar geen dps increase (zelfs beetje minder dps) maar ik hoop dat ik nu beter kan overleven/tanken in Act III.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hmmm, ik heb niet stilgestaan dat het iets meer class afhankelijk is hoe gear dependant je bent.MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:12:toon volledige bericht
[...]
Je farmed om dingen op de AH te kopen want de drops die je nodig heb droppen niet van de bosses die je kan killen. Ik heb nu Belial inferno met 5 NV stacks en mijn eigen MF gear (215% MF in totaal) nu 5 keer gekilled en de wapens die droppen (stuk of 8 so far) zijn allemaal ~500 dps. Misschien moet ik het nog vaker doen maar had eigenlijk verwacht dat die dingen nu wel +700 dps zouden zijn.
[...]
Zelfde verhaal, ik grind nu Act II en probeer langzaam door act III te komen maar dat kan alleen met opgekochte wapens van de AH. Wat een monk nodig heeft is attack speed en LoH, als je dat combineerd met ~900-1000 dps kost een wapen +10.000.000 gold. Dat is onzin.
Ik heb vanochtend voor 800.000g een wapen kunnen kopen met 17% attack speed en 550LoH (life on hit) maar geen dps increase (zelfs beetje minder dps) maar ik hoop dat ik nu beter kan overleven/tanken in Act III.
Ik heb vaker gehoord dat het voor een monk héél lastig is om zonder ubergear progress te maken, hoor ook maar zelden dat ze voorbij A1 zijn gekomen. Netjes!
Wat zijn een beetje goede stats voor een WF
heb er een maar die voldoet niet.
Wil verder als Inferno Act 2 Kunnen.
Moet ik kijken naar Life on hit of damage convurted to live.
heb er een maar die voldoet niet.
Wil verder als Inferno Act 2 Kunnen.
Moet ik kijken naar Life on hit of damage convurted to live.
Pre-nerf:Denniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:04:
[...]
ok leuk,
Smoke Screen (DH) met Disc stacken + juiste build = 60sec+ invulnerable. Dan is alles wel zo'n beetje te nuken.
Armor (Wizard) dat de max damage limit op 35% van HP + zo laag mogelijke HP + max refresh = alle damage regenereert in max 1sec tenzij je door veel tegelijk geraakt wordt
Resplendent chests waar je zonder of met 1 simpele fight bij kon in A2 farmen (die nu niet meer bestaan)
Vooral met optie 1 en 2 kon je jezelf redelijk makkelijk door Inferno heenslaan en je daarna een paar weken het schompes farmen
Ik ben erg blij met de AH maar vind het wel jammer dat het voor mij betekend heeft dat mijn DH alleen maar gold aan het farmen is. Haalt de fun wel een beetje uit rare drops. Ik heb veel kit gekocht, dus in Act 2 dropt weinig qua upgrades. Zit nu aan het begin van Act 3 maar das hard werken. Gelukkig
Als ik Belial solo dan moet ik zo veilig spelen maar gister met een Barberian gaat het zoveel makkelijker. De resisit + armor buff van hun is _amazing_.
Verwijderd
Een eerste persoon kan er ook echt wel zonder die exploit(s) langs gekomen zijn. Gewoon genoeg geduld.
Speelde D3 op 800x600, max 50 fps (nodig voor het oplossen van het DirectX render driver crash probleem) en een underclocked GF8800GFX. Toen las ik dat recommended req. gewoon een 8800GTX was, dus ik denk: ik schroef het wat op. Underclocked lost idd mijn driver crash probleem op. Met de underlock en max 50fps foreground FPS kan ik nu gewoon met zelfde framerate spelen op 1680x1050
.
Toch een stuk beter dan 800x600 =]. Nu even kijken of 16:9 echt beter is dan 16:10.
Toch een stuk beter dan 800x600 =]. Nu even kijken of 16:9 echt beter is dan 16:10.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ligt vooral aan je beeldscherm verhouding, is die 16:10 zal dat beter zijn en is die 16:9 zal dat beter zijn.Flapmo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:27:
Speelde D3 op 800x600, max 50 fps (nodig voor het oplossen van het DirectX render driver crash probleem) en een underclocked GF8800GFX. Toen las ik dat recommended req. gewoon een 8800GTX was, dus ik denk: ik schroef het wat op. Underclocked lost idd mijn driver crash probleem op. Met de underlock en max 50fps foreground FPS kan ik nu gewoon met zelfde framerate spelen op 1680x1050.
anders krijg je van die vage beelden.
maar hoe kan je uberhaupt spelen op 800x600, je ziet dan misschien 4 kleuren ofzo
Ik zit met een vraag waar ik niet echt uit kom (monk lvl 56).
Dual wield geeft amper meer dps dan 1h + shield, correct (er vanuit gaande dat ze redelijk on-par zijn met stats)? 2-hander is ook geen hele grote dps winst (wel meer dan dual wielding, maar verlies op overige stats best wat dex, vit, resist).
Tevens, hoe werkt resist icm. armor?
Stel een hit doet 100 fire dps.
Armor geeft een reductie van 50% dus ik wordt geraakt door 50dps.
Of, ik heb 20% fire resist, krijg dan dus 80 dps (zonder armor).
Maar als ik armor en resist heb, is het dan 20% resist berekent over de base dps, of dps na mitigatie door armor?
Dual wield geeft amper meer dps dan 1h + shield, correct (er vanuit gaande dat ze redelijk on-par zijn met stats)? 2-hander is ook geen hele grote dps winst (wel meer dan dual wielding, maar verlies op overige stats best wat dex, vit, resist).
Tevens, hoe werkt resist icm. armor?
Stel een hit doet 100 fire dps.
Armor geeft een reductie van 50% dus ik wordt geraakt door 50dps.
Of, ik heb 20% fire resist, krijg dan dus 80 dps (zonder armor).
Maar als ik armor en resist heb, is het dan 20% resist berekent over de base dps, of dps na mitigatie door armor?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik merk echt het verschil tussen Inferno Act I en Act II. Act I blaas ik echt door heen, alle elite mobs kan ik me vrij eenvoudig van ontdoen.
Ik ben Demon Hunter, heb 45k DPS (maar dat is puur theoretisch), 30k HP, 4k Armor, 200 resist all. In het begin van Act II heb ik gewoon onwijs veel moeite met Lacuni's, ik word constant ge-oneshot, erg vervelend. Mijn tactiek is nu Act I behoorlijk farmen en veel geld te verzamelen zodat ik betere gear kan kopen. Geld verzamelen gaat vrij snel aangezien je echt binnen no time 5 neph. gestacked hebt.
Mijn build:
damage output: Bola Shot ( Acid Strike ) (left), Elemental Arrow (Nether Tentacles) (right)
Defense: Caltrops ( Torturous Ground ), Smokescreen ( Lingering Fog ), Preparation ( Battle Scars ), Shadow Power ( Shadow Glide )
Ik denk overigens dat ik Shadown Glide van Shadown Power ga vervangen voor Gloom, dan is het tegen elite mobs wel langer uit te houden.
Tactiek:
Normale mobs gebruik ik geen tactiek voor, ik heb voldoende DPS om alles snel weg te blazen.
elite mobs: KITEN! Plaats caltrops, schiet wat elemental arrows, blijf even staan met shadown power en knal er flink wat health af en als die uitgewerkt is wegrennen met behulp van smokescreen. Hele geval kun je een paar keer herhalen ook met behulp van preparation (instant discipline restore is GOED!)
Ik gebruik overigens momenteel een 2H crossbow, maar ik zit er over na te denken om over te stappen op een 1H crossbow icm een shield. Dan is Act2 inferno wat comfortabeler.
ps: nog wat vraagjes:
- ik speel op 2560 x 1440, maak dat nog wat uit, ik heb het gevoel dat ik verder kijk dan andere mensen).
- ik hoorde dat attack speed % op armor niet werkt, wordt dat nog gefixed?
- Klopt het dat ik momenteel geen gems kan kopen? Krijg een error als ik op buy klik.
Dus Demon Hunters die ook bezig zijn met inferno, hoe denken jullie er over??? !
Ik ben Demon Hunter, heb 45k DPS (maar dat is puur theoretisch), 30k HP, 4k Armor, 200 resist all. In het begin van Act II heb ik gewoon onwijs veel moeite met Lacuni's, ik word constant ge-oneshot, erg vervelend. Mijn tactiek is nu Act I behoorlijk farmen en veel geld te verzamelen zodat ik betere gear kan kopen. Geld verzamelen gaat vrij snel aangezien je echt binnen no time 5 neph. gestacked hebt.
Mijn build:
damage output: Bola Shot ( Acid Strike ) (left), Elemental Arrow (Nether Tentacles) (right)
Defense: Caltrops ( Torturous Ground ), Smokescreen ( Lingering Fog ), Preparation ( Battle Scars ), Shadow Power ( Shadow Glide )
Ik denk overigens dat ik Shadown Glide van Shadown Power ga vervangen voor Gloom, dan is het tegen elite mobs wel langer uit te houden.
Tactiek:
Normale mobs gebruik ik geen tactiek voor, ik heb voldoende DPS om alles snel weg te blazen.
elite mobs: KITEN! Plaats caltrops, schiet wat elemental arrows, blijf even staan met shadown power en knal er flink wat health af en als die uitgewerkt is wegrennen met behulp van smokescreen. Hele geval kun je een paar keer herhalen ook met behulp van preparation (instant discipline restore is GOED!)
Ik gebruik overigens momenteel een 2H crossbow, maar ik zit er over na te denken om over te stappen op een 1H crossbow icm een shield. Dan is Act2 inferno wat comfortabeler.
ps: nog wat vraagjes:
- ik speel op 2560 x 1440, maak dat nog wat uit, ik heb het gevoel dat ik verder kijk dan andere mensen).
- ik hoorde dat attack speed % op armor niet werkt, wordt dat nog gefixed?
- Klopt het dat ik momenteel geen gems kan kopen? Krijg een error als ik op buy klik.
Dus Demon Hunters die ook bezig zijn met inferno, hoe denken jullie er over??? !
[ Voor 23% gewijzigd door FreqAmsterdam op 05-06-2012 11:39 ]
Anoniem: 420148
Das het ratio van de hoogte x breedte van je resolutie. Daar is niets beter aan. Gewoon een andere verhouding. Dit kun je zelf ook niet aanpassen als je de juiste resolutie van je beeldscherm gebruikt. Mijn beeldscherm is 1920x1080 en daarom dus 16:9.Flapmo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:27:
. Nu even kijken of 16:9 echt beter is dan 16:10.
Belial is sowieso makkelijk met een redelijke tank. In p1 en 2 neemt ie zoveel damage weg van de ranged/dps en in p3 heb je altijd wel een resser.MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:26:
Als ik Belial solo dan moet ik zo veilig spelen maar gister met een Barberian gaat het zoveel makkelijker. De resisit + armor buff van hun is _amazing_.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Gloom werkt een stuk beter heb ik gemerkt kan je 2 tot 3x achter elkaar poppen zonder prep en kan eigenlijk elke champion tanken zolang je je Nether Tentacles blijft spammenFreqAmsterdam schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:30:
Mijn build:
zelf gebruik ik http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXVgT!YeT!YcZbYZ
alleen pet skill verander ik af en toe met een AoE
[ Voor 9% gewijzigd door yedo op 05-06-2012 11:42 ]
Met een beeldverhouding van 16:9 zie je het maximale speelveld, inderdaad. Verticaal ziet iedereen evenveel, dus hoe breder je scherm (naar verhouding) hoe meer je ziet in totaal.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:30:
Constructed: Silver || Limited: Silver
Verwijderd
Pff Belial is vreselijk makkelijk, zolang je maar wat dingen kan ontwijken. Vooral als Monk op Hell was het leuk, ik kon gewoon blijven staan en hakken omdat mijn self heals overal wel doorheen kwamen.Gundogan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:34:
[...]
Belial is sowieso makkelijk met een redelijke tank. In p1 en 2 neemt ie zoveel damage weg van de ranged/dps en in p3 heb je altijd wel een resser.
Ik heb bat ook een tijdje gebruikt, maar kwam er toch achter dat hij in veel situaties echt useless is en daarom heb ik hem vervangen voor Shadow Power. Ik ben momenteel meer bezig met het onder controle krijgen en het juist benutten van Shadown Power.. Vereist weer een hele andere speelstijl, blijven staan en veel DPS doen i.p.v. kiten en af en toe schieten.yedo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:40:
[...]
Gloom werkt een stuk beter heb ik gemerkt kan je 2 tot 3x achter elkaar poppen zonder prep en kan eigenlijk elke champion tanken zolang je je Nether Tentacles blijft spammen
zelf gebruik ik http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXVgT!YeT!YcZbYZ
alleen pet skill verander ik af en toe met een AoE
Ik zit al een hele tijd te denken om sentry ( 15% damage reduction ) + shadowpower (65% damage reduction ) te gaan combineren. 80% damage reduction, dat is toch niet slecht ?FreqAmsterdam schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:55:
[...]
Ik heb bat ook een tijdje gebruikt, maar kwam er toch achter dat hij in veel situaties echt useless is en daarom heb ik hem vervangen voor Shadow Power. Ik ben momenteel meer bezig met het onder controle krijgen en het juist benutten van Shadown Power.. Vereist weer een hele andere speelstijl, blijven staan en veel DPS doen i.p.v. kiten en af en toe schieten.
Discipline regen rate = 1 per sec.
Heb 50 disc in mijn gear, dus vanaf start
0 50/50 pop sentry
0 40/50 shadow
3 29/50 shadow
6 18/50 shadow
9 7/50 shadow
2 keuzes: 1 sec vulnerable maar precies genoeg om dan nog een shadow te doen met de 1 sec extra regen, of alvast prep. ga uit van prep.
9 prep
12 50/50
15 39/50
18 28/50
21 17/50
24 6/50
27 DIE
Met regen van nether en heal van templar / pots is dit volgens mij best wel awesome. Als je je sentry levend weet te houden iig!
Verwijderd
Hoe ontwijk je die AOE attack van 'm?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:49:
[...]
Pff Belial is vreselijk makkelijk, zolang je maar wat dingen kan ontwijken. Vooral als Monk op Hell was het leuk, ik kon gewoon blijven staan en hakken omdat mijn self heals overal wel doorheen kwamen.
Verwijderd
Dat snap ik (dat geldt voor alles), maar de clue zit 'm in het (makkelijk) positioneren in de "gaten"?remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:09:
[...]
Oefenen!
Het is goed te doen als je het eenmaal door begint te krijgen.
Ik zit in zelfde schuitje met me WD, 22k HP, 15k dps, rond de 320 resistance en iets van 3k armour. Hex+heal of de gargantuan, wall of zombies extra breed, spirit walk, mana totem, splinters en beertjes. De helft van de elites zijn te kiten, de andere is damage- en resurrects spammen, daar ga je dood ongeacht je stats. Ga je er niet dood, dan heb je genoeg gear om maar act2 te gaanVisgek82 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:10:
Even een vraagje, ik zit met mijn witch doctor nog steeds resistance te stacken (heb nu op alles minimaal 56% resist) , maar toch ga ik op Inferno nog steeds hèèl vaak dood, en lijkt resistance toch weinig goeds te doen. mijn healthpool is wel wat minder, 43k nu , in plaats van 50k, en heb veel meer resistance dan voorheen, maar het lijkt echt weinig verschil te maken. EHP zal hoger zijn, maar ik merk het gewoon niet.
Blub
Ik heb niet zo'n vertrouwen in Sentry, hoewel ik er ook wel eens over nagedacht heb. Build puur gericht op Sentry/rockets:
Rapid Fire met Fire Support
Sentry met Spitfire Turret
en dan passive Ballistics om de dmg van rockets omhoog te krikken.
Maar dat doet veel te weinig dmg en je moet alleen maar wegrennen.
Wat ik doe, ik sta helemaal rechtsonder in de hoek. De eerste 3 sec komen ze meestal alleen om me heen, daarna onder mijn voeten. Als je goed hebt gekeken welke groene cirkels er het eerst spawnden kan je zo je uitweg plannen. Blijf zoveel mogelijk bij de zuidelijke rand. Meestal hoef je max 2 keer te verplaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:11:
[...]
Dat snap ik (dat geldt voor alles), maar de clue zit 'm in het (makkelijk) positioneren in de "gaten"?
Ik heb het over een build die viable zou kunnen zijn op inferno. Sentry voor alleen damage op inferno is een waste van je discipline die je hard nodig hebt om te overleven!FreqAmsterdam schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:12:
Ik heb niet zo'n vertrouwen in Sentry, hoewel ik er ook wel eens over nagedacht heb. Build puur gericht op Sentry/rockets:
momenteel in act 1 inferno beland met mijn DH, skeleton king verslagen.
Ik ga bijna nooit dood heb wel wat dingen op ah gekocht onderweg. maar alles wat ik gekocht gekocht heb was max 100k each.
momenteel 41 k health en nog geen 10k dps (670 dps bow) en ongeveer 230 resist to all totaal
live% is een mooie stat als je al wat hogere health ben (Headpiece met gem geeft mij al meer dan 8 k health alleen al momenteel)
ik gebruik
caltrops + damage rune
vault + tumble
cluster arrow + dazzling arrow
prep + battle scars
grenades + gas
elemental arrow + nether tentacles
gredadier
perfectionist
tactical advantage
Ik ga bijna nooit dood heb wel wat dingen op ah gekocht onderweg. maar alles wat ik gekocht gekocht heb was max 100k each.
momenteel 41 k health en nog geen 10k dps (670 dps bow) en ongeveer 230 resist to all totaal
live% is een mooie stat als je al wat hogere health ben (Headpiece met gem geeft mij al meer dan 8 k health alleen al momenteel)
ik gebruik
caltrops + damage rune
vault + tumble
prep + battle scars
grenades + gas
gredadier
perfectionist
tactical advantage
Battletag Vakasha#2284
Veel te weinig damage imo, maarja ik ben geloof ik een van de enige hier die surviveablity heeft laten varen en puur op DPS gerichte DH aan het bouwen is. Tanky DH bouwen is gewoon niet viable want de DPS die je er voor moet inleveren is gewoon te groot. Straks op Act IV hitten Fallen Angels voor 360k (raw dus zonder armor aftrek) ik wens je veel succes daarop te gearen om dat te kunnen overleven.Dembar schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:15:toon volledige bericht
momenteel in act 1 inferno beland met mijn DH, skeleton king verslagen.
ik gebruik
caltrops + damage rune
vault + tumble
prep + battle scars
grenades + gas
gredadier
perfectionist
tactical advantage
XBL; Yippiekajee
zit nog steeds in act1 infernoA efx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:18:
[...]
Veel te weinig damage imo, maarja ik ben geloof ik een van de enige hier die surviveablity heeft laten varen en puur op DPS gerichte DH aan het bouwen is. Tanky DH bouwen is gewoon niet viable want de DPS die je er voor moet inleveren is gewoon te groot. Straks op Act IV hitten Fallen Angels voor 360k (raw dus zonder armor aftrek) ik wens je veel succes daarop te gearen om dat te kunnen overleven.
26,7k hp en 23,8k dps zonder sharpshooter
Ben dus ook steeds meer vit en res aan het inwisselen voor dex, critchance, critdmg en ias
Gevechten uitzoeken, sommige packs uit de weg gaan. Ben nu maar zonder merc aan het spelen, want die gooide nog al eens roet in het eten door een pack te chargen wat ik wilde ontwijken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Spelen er hier ook DH's op Hardcore? Alle tips en tactics die ik lees lijken volledig gericht op SC. Ben nu in A2 NM bezig met mijn DH en vind het echt geen "walk in the park - steamroll - op farm" feestje. Zit bij sommige Elites echt met het zweet in mijn handen te hopen dat er een op tijd een health globe dropt
.
DH is ook praktisch het moeilijkste om te spelen op HC, geloof me been there done thattollo71 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:38:
Spelen er hier ook DH's op Hardcore? Alle tips en tactics die ik lees lijken volledig gericht op SC. Ben nu in A2 NM bezig met mijn DH en vind het echt geen "walk in the park - steamroll - op farm" feestje. Zit bij sommige Elites echt met het zweet in mijn handen te hopen dat er een op tijd een health globe dropt.
Speel nu WD en dat is nog makkelijker
Echt klasse als je nog veel verder komt met DH
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Van wat ik heb gemerkt op mijn sc DH inderdaad heb ik allang besloten dat ik nooit een hc dh zal gaan spelenTrue schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:40:
[...]
DH is ook praktisch het moeilijkste om te spelen op HC, geloof me been there done that
Speel nu WD en dat is nog makkelijker
Echt klasse als je nog veel verder komt met DH
Heb nu een hc sorc en een hc wd klaar staan om te spelen, maar nog niet echt zin gehad zeg maar.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ga op den duur wel hardcore spelen, maar niet met een Demon Hunter. Je gaat gewoon gegarandeerd een keer dood. Dan liever Monk of Barbarian.
Zover ben ik nog niet, ben weer opnieuw begonnen op HC met DH, gister mijn level 34 DH verloren (beetje stom om met een aantal biertjes op Azmodan te gaan doentollo71 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:38:
Spelen er hier ook DH's op Hardcore? Alle tips en tactics die ik lees lijken volledig gericht op SC. Ben nu in A2 NM bezig met mijn DH en vind het echt geen "walk in the park - steamroll - op farm" feestje. Zit bij sommige Elites echt met het zweet in mijn handen te hopen dat er een op tijd een health globe dropt.
denk dat WD ook wel kan wel werken, zeker als je spirit vessel hebt.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:42:
Ik ga op den duur wel hardcore spelen, maar niet met een Demon Hunter. Je gaat gewoon gegarandeerd een keer dood. Dan liever Monk of Barbarian.
dan kan je zodra je doodgaat 2 seconde naar spirit realm met 10% health en kan je snel potten en wegrennen voor je leven.
hell >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> inferno.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:49:
[...]
Pff Belial is vreselijk makkelijk, zolang je maar wat dingen kan ontwijken. Vooral als Monk op Hell was het leuk, ik kon gewoon blijven staan en hakken omdat mijn self heals overal wel doorheen kwamen.
Verwijderd
Lekker wandelen
Benk bang dat 'WD is makkelijk' gebaseerd wordt op lage levels. Dan kan je een meat wall van je zombie dogs maken, en lekker veilig erachter wat blaaspijpen. Later zo 50+ zal je je build moeten omgooien en veel sneller dood gaan. Spirit vessel is nice, maar heeft 2min cooldown, en dat is niet altijd genoeg bij trapping, mortarring, lasers chaining elitesDenniz0229 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:44:
[...]
denk dat WD ook wel kan wel werken, zeker als je spirit vessel hebt.
dan kan je zodra je doodgaat 2 seconde naar spirit realm met 10% health en kan je snel potten en wegrennen voor je leven.
Blub
Verwijderd
Ja natuurlijk is Inferno wel andere koek, maar de echte uitdaging is er niet tot Inferno.
Wat ik ook jammer vind is dat alles, maar dan ook alles wat betreft movement met je muis is, dus ik heb het heel erg vaak dat ik iets wil ontwijken, maar dat ik dan vrolijk in plaats van lopen ergens anders op ga staan meppen...
Als er iets meer tactiek bij komt kijken en plaatsing (bijvoorbeeld wallers + arcane enhanced) dan zou ik wat meer controle willen over mijn movement.
Heb je gear in de AH gekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:57:
Ja natuurlijk is Inferno wel andere koek, maar de echte uitdaging is er niet tot Inferno.
Herken ik. Naast de force fire (shift) zou er ook een force walk (ctrl?) moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:57:
Als er iets meer tactiek bij komt kijken en plaatsing (bijvoorbeeld wallers + arcane enhanced) dan zou ik wat meer controle willen over mijn movement.
[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 05-06-2012 12:59 ]
https://niels.nu
Je kunt een 'move' key instellen onder keybindingsVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:57:
[...]
We do what we must because we can.
uhm je kan gewoon een walk key binden hoor (ik gebruik de toets w) en dan hou je alleen maar je muis in de richting van waar je lopen wil hoef je niks te klikken..Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:57:
[...]
Wat ik ook jammer vind is dat alles, maar dan ook alles wat betreft movement met je muis is, dus ik heb het heel erg vaak dat ik iets wil ontwijken, maar dat ik dan vrolijk in plaats van lopen ergens anders op ga staan meppen...
Houdt het nuttig en ontopic..
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2012 13:41 ]
het ging om HC he, dus als ik dan 2 minuten in een hoek moet staan wachten om niet dood te gaan dan doe ik dat met alle liefdebstard schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:55:
[...]
Benk bang dat 'WD is makkelijk' gebaseerd wordt op lage levels. Dan kan je een meat wall van je zombie dogs maken, en lekker veilig erachter wat blaaspijpen. Later zo 50+ zal je je build moeten omgooien en veel sneller dood gaan. Spirit vessel is nice, maar heeft 2min cooldown, en dat is niet altijd genoeg bij trapping, mortarring, lasers chaining elites
Eventueel met AutoHotKey een script maken waarbij een muisklik een toggle wordt. Eenmaal klikken is ingedrukt houden en nogmaals klikken is loslaten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Beetje jammer deze reactie, reageer dan niet...
Ik vind dit wel een waardevolle tip, ik wist dit niet... vanavond eens proberen.
Het lijkt me op het eerste gezicht nix voor fulltime movement, maar het kan uitkomst bieden als je mass mobs aan het vechten ben en toch een stapje wil zetten in de richting van een health globe...
Verwijderd
Minimaal, vooral spul om BS en JC te levelen, en 1 keer een ring voor een achievement, en een wapen. Maar dan nog is het gros van alles wat er rondloopt ook als melee dps goed te kiten. Het enige waar je voor moet oppassen is een loslopende Treasure Goblin die 2 packs met elites in loopt als je er achter aan zit.Hydra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:58:
[...]
Heb je gear in de AH gekocht?
[...]
Herken ik. Naast de force fire (shift) zou er ook een force walk (ctrl?) moeten zijn.
Volgens mij lees je het woord doh verkeerd. Geen Simpsons fan?3xNix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:02:
[...]
Ik vind dit wel een waardevolle tip, ik wist dit niet... vanavond eens proberen.
Het lijkt me op het eerste gezicht nix voor fulltime movement, maar het kan uitkomst bieden als je mass mobs aan het vechten ben en toch een stapje wil zetten in de richting van een health globe...
Ik ben zelf gewend om gewoon op een lege locatie op het scherm te klikken die in dezelfde richting als waar ik daadwerkelijk heen wil, mocht het druk zijn.
Hij wist het ook niet.3xNix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:02:
[...]
Idd. Wat nogal effin' duidelijk was gezien m'n reactie daarvoor.MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:11:
Hij wist het ook niet.
Ik heb the butcher nu voor de tweede keer gekilld op inferno, maar ben steeds niet naar act 2 gegaan en heb daarna geen checkpoint bereikt. Ik kreeg twee keer 3 rare items. Als ik nu naar act 2 ga en weer the butcher kill, kan ik dan opnieuw 3 rare items krijgen met 5 stacks, of zal de loot dan minder zijn?
Het is altijd random hoeveel rares je krijgt, maar als jij 5 stacks NV hebt, dan zitten er altijd wel een paar tussenNACBreda schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:15:
Ik heb the butcher nu voor de tweede keer gekilld op inferno, maar ben steeds niet naar act 2 gegaan en heb daarna geen checkpoint bereikt. Ik kreeg twee keer 3 rare items. Als ik nu naar act 2 ga en weer the butcher kill, kan ik dan opnieuw 3 rare items krijgen met 5 stacks, of zal de loot dan minder zijn?
Maar is het niet zo dat je als je hem voor een tweede keer killt, als je de quest dus al gedaan hebt, dat hij dan minder dropt? Volgens mij was dit op de lagere niveaus sowieso wel het geval. Of heb ik het mis?Hatsjoe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:17:
[...]
Het is altijd random hoeveel rares je krijgt, maar als jij 5 stacks NV hebt, dan zitten er altijd wel een paar tussen
Welke act zit je in? Act 1 had ik sowieso weinig problemen mee tussen de 30 en 50k hp en zonder veel resists (200-300 ongeveer). Act 1 ging wat lastiger maar wordt makkelijker met meer damage terwijl meer resist weinig hielp omdat je toch binnen 2 seconden dood bent als de mobs je te pakken krijgen. Act 2 ben ik redelijk ver in gekomen met 50k hp, 300 resist en ~20k dps maar op een gegeven moment kwam ik toch nog bij een horde mortar reflect damage nogwat pack van die naga's die onzichtbaar worden en je dan komen instagibbenVisgek82 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:10:
Man dat gold alleen voor de eerste keer in normal volgens mij, maak je niet druk!NACBreda schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:19:
[...]
Maar is het niet zo dat je als je hem voor een tweede keer killt, als je de quest dus al gedaan hebt, dat hij dan minder dropt? Volgens mij was dit op de lagere niveaus sowieso wel het geval. Of heb ik het mis?
iemand met een leuke spec voor WD in Hell?
Kom er niet helemaal uit met mn huidige (vision quest) spec namelijk.
Steam: CatBearCow
Mooi! Bedankt voor jullie snelle antwoorden.remsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:22:
[...]
Man dat gold alleen voor de eerste keer in normal volgens mij, maak je niet druk!
welke act? ik zit momenteel in Act2 Hell met deze Vision Quest buildBartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:23:
deze heb ik ook nog gesaved
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gebruik momenteel deze build op Hell met de WD:Bartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:23:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hZUdiT!ZXW!aZZYZZ
Idee is Grasp + Acid Cloud en dan bommen spammen. Voor bosses switch ik wel naar meer single target dps.
Even een paar vraagjes van een nieuwe Diablo speler 
Is het de bedoeling dat ik het spel op normal doorloop totdat ik level 60 ben en dan met inferno etc. begin. Of kan ik ook al op Inferno spelen wanneer ik nog geen level 60 ben. Ik zit momenteel in actII (nog niet zo ver dus). Ik heb totaal nog geen zich op de "flow" qua gameplay en momenten waar ik me op gear moet gaan focussen.
Is het de bedoeling dat ik het spel op normal doorloop totdat ik level 60 ben en dan met inferno etc. begin. Of kan ik ook al op Inferno spelen wanneer ik nog geen level 60 ben. Ik zit momenteel in actII (nog niet zo ver dus). Ik heb totaal nog geen zich op de "flow" qua gameplay en momenten waar ik me op gear moet gaan focussen.
43% of all statistics are worthless.
Mischien verkeerd begrepen de reactie, dan nog... het is geen chat systeem beetje inhoud mag een post wel hebben.uqrax schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:06:
[...]
Volgens mij lees je het woord doh verkeerd. Geen Simpsons fan?![]()
Ik ben zelf gewend om gewoon op een lege locatie op het scherm te klikken die in dezelfde richting als waar ik daadwerkelijk heen wil, mocht het druk zijn.
Ik wil een stapje kunnen zetten zonder me target kwijt te raken eigenlijk.
Gisteren zat ik ook met vliegjes te vechten met invernerable minions, omdat revenge me dan niet genoeg life geeft moet ik tegen dit type soms een stapje zetten voor een globe, zou makkelijk zijn als ik me target niet kwijt zou raken ivm slecht klikbare vliegjes.
Helemaal niet slaan is ook slecht voor me health, ik regen +/- 1k per klap...
Niet persoonlijk bedoelt, maaar ik dacht toch echt dat we bij tweakers verwachten van mensen dat ze zelf ook af en toe wat onderzoek doen. Dit had je met google sneller kunnen vinden dan het ons te vragen.Nowa schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:26:
Even een paar vraagjes van een nieuwe Diablo speler
Je doorloopt eerst normal, tot level 30 ongeveer.
dan nightmare, tot level 50 ongeveer.
dan hell, tot level 60.
dan pas inferno.
ACt1 nog.skoozie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:25:
[...]
welke act? ik zit momenteel in Act2 Hell met deze Vision Quest build
deze heb ik ook nog gesaved
Waarom kies je eigenlijk voor fetish army en niet voor big bad voodoo?
Gisteren, eindelijk act II inferno volledig gecleared (alle champion/rare/elite packs) en bosses.
Belial duurde 12 minuten
maar hoefde niet eens te bewegen!
Stats voor clear en build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WPVSXk!beV!aZccac
Health 60497
Armor met enchantress 10.458
19% block ca. 2800-3800
All resistance 940-1040 / 1085 fysical resistance
Life on hit 870.
damage 9100
Belial duurde 12 minuten
Stats voor clear en build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WPVSXk!beV!aZccac
Health 60497
19% block ca. 2800-3800
Life on hit 870.
damage 9100
[ Voor 3% gewijzigd door Oggy op 05-06-2012 13:28 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Er is (nog) geen enrage timer op Belial?Oggy schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:28:
Belial duurde 12 minutenmaar hoefde niet eens te bewegen!
Enrage timer op butcher maakt ook niet uit, met deze gear kan ik in het vuur blijven staan,
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
de 2e build is niet van mij, maar daar is dacht ik fetish een burst damage. je andere spells kosten zo weinig mana dat je geen Big bad voodoo / raindance nodig hebt. wel werd aangeraden een Attackspeed van minimaal 2 a 2.5.Bartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:27:
[...]
ACt1 nog.
Die kleine ventjes zijn weer een extra tank naast de zombie en honden, in de tussentijd kan jij je bats of bears spammen. En die kleine ventjes doen wel aardig wat damage.Bartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:27:
[...]
ACt1 nog.
Das mooi, ik zit nog altijd met mijn barb vast op Act 1. Zou je een foto kunnen plaatsen met je detailed stats en je gear ? Dat zou me zeker helpen om betere gear te zoeken.Oggy schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:28:
Gisteren, eindelijk act II inferno volledig gecleared (alle champion/rare/elite packs) en bosses.
Belial duurde 12 minutenmaar hoefde niet eens te bewegen!
Health 60497
19% block ca. 2800-3800
Life on hit 870.
damage 9100
Iemand trouwens nog een tip hoe ik Diablo kan updaten zonder upload te gebruiken? Zit namelijk op school en daar wordt mijn verbinding afgesloten wanneer er 1kb wordt geupload. Maar wil ff in de pauze de AH checken.
Disable peer to peer in de preferences!MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:35:
Iemand trouwens nog een tip hoe ik Diablo kan updaten zonder upload te gebruiken? Zit namelijk op school en daar wordt mijn verbinding afgesloten wanneer er 1kb wordt geupload. Maar wil ff in de pauze de AH checken.
ik merk dat je voor de vision quest spec toch aardig wat survivability opgeeft. Wanneer je een survivability spec kiest is je dps weer bedroevend, vooral op champion/rare dan.
Ben sowieso van mening dat de champions/rares in Hell een wereld van verschil zijn met de normale mobs.
Gister zo'n 15min bezig geweest om een rare te killen. Vooral met die irritante mortars ben je kansloos als WD
Ben sowieso van mening dat de champions/rares in Hell een wereld van verschil zijn met de normale mobs.
Gister zo'n 15min bezig geweest om een rare te killen. Vooral met die irritante mortars ben je kansloos als WD
Op een 16:10 beeldscherm zie je juist meer. Je hebt dan bijvoorbeeld 1920x1200 pixels in plaats van 1920x1080 pixels . 120 pixels meer in de hoogte dus. In de praktijk zul je er met gamen heel weinig van merken.embee schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:42:
[...]
Met een beeldverhouding van 16:9 zie je het maximale speelveld, inderdaad. Verticaal ziet iedereen evenveel, dus hoe breder je scherm (naar verhouding) hoe meer je ziet in totaal.
Bedankt Remsporus. Het zal wel aan mijn google skills liggen danremsporus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:27:
Je doorloopt eerst normal, tot level 30 ongeveer.
dan nightmare, tot level 50 ongeveer.
dan hell, tot level 60.
dan pas inferno.
43% of all statistics are worthless.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb ik niet zo'n last van eerlijk gezegd. De mortars zijn vrij makkelijk te ontwijken en zelfs al spam je alleen grasp/acid cloud dan krijg je ze nog neer.Bartjeuhz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:35:
ik merk dat je voor de vision quest spec toch aardig wat survivability opgeeft. Wanneer je een survivability spec kiest is je dps weer bedroevend, vooral op champion/rare dan.
Heb net de client opgestart zonder de verbinding maar dan krijg ik een error met het updaten van de status, dus ik kan de launcher niet starten
ik hanteer hier dezelfde regel als in wow dead dps dont dps.A efx schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:18:
[...]
Veel te weinig damage imo, maarja ik ben geloof ik een van de enige hier die surviveablity heeft laten varen en puur op DPS gerichte DH aan het bouwen is. Tanky DH bouwen is gewoon niet viable want de DPS die je er voor moet inleveren is gewoon te groot. Straks op Act IV hitten Fallen Angels voor 360k (raw dus zonder armor aftrek) ik wens je veel succes daarop te gearen om dat te kunnen overleven.
op een gegeven moment kom je altijd packs tegen die je 1 shotten, als ik die weer tegen kom waarbij ik niks meer kan verbeteren om die 1 shot te overleven zal ik waarschijnlijk stoppen want one shot is geen taktiek die ik kan ontwijken met sommige samen stellingen van groepen.
moet is kijken hoe het inderdaad in de volgende acts gaat maar tot nu toe blijft het redelijk makkelijk in act 1 inferno enige groepen waar ik een echte hekel aan heb is 3 x shields
en ik ben nog niks aan het farmen om echt betere gear te kopen dus tot nu toe so far so good.
Battletag Vakasha#2284
Verwijderd
Gewoon ff wachten tot je thuis bent...MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Heb net de client opgestart zonder de verbinding maar dan krijg ik een error met het updaten van de status, dus ik kan de launcher niet starten
Wat bizar? Je upload continue. Elk IP pakketje dat binnenkomt wordt ook acknowledged naar de overkant.MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:35:
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Denk dat ze vooral kijken naar torrent upload.Hydra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:40:
[...]
Wat bizar? Je upload continue. Elk IP pakketje dat binnenkomt wordt ook acknowledged naar de overkant.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging