Acties:
  • 0 Henk 'm!
En met Neph buff heb je toch al gratis MF. Heel veel maakt eigen MF dan ook niet meer uit volgens mij.

Je kunt dan beter een act hoger gaan farmen, dan power switchen voor MF.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
mouzetc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:53:
In ieder geval een nette melding:

[afbeelding]
Tis niet zo netjes dat er bijna een maand na de release nog problemen zijn.

Word er wel stront ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:29:
[...]

MF is nu helemaal niet belangrijk! Met meer MF vind je eerder rares, maar ook eerder legendary/set, waarvan de laatste (nog) helemaal niet interessant zijn. Zou nu in D3 altijd voor killing power, goede farm-plek gaan, dan voor zoveel mogelijk % MF.
MF is nu helemaal niet belangrijk! Met meer MF vind je eerder rares

Spreek je jezelf hier niet tegen of mis ik iets?

Wellicht is het wel zo dat zodra je de valor buff krijgt, de extra magic find die je gear geeft niet zo veel meer toevoegd, maar ik zal toch nog altijd wel proberen om magic find er in te houden als het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Nog een vraagje als we toch over MF bezig zijn... als je meer dan 100% MF hebt, maakt dit nog iets uit? Stel je hebt 200% MF heb je dan meer kans op blues/yellows dan bij 100% MF ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:39:
[...]

MF is nu helemaal niet belangrijk! Met meer MF vind je eerder rares

Spreek je jezelf hier niet tegen of mis ik iets?

Wellicht is het wel zo dat zodra je de valor buff krijgt, de extra magic find die je gear geeft niet zo veel meer toevoegd, maar ik zal toch nog altijd wel proberen om magic find er in te houden als het kan :P
Deels. In D3 is een rare niet per definitie beter dan een magic item en al helemaal niet (zeker) beter dan een legendary/set. Dat maakt het systeem nu een beetje vreemd. Normaliter zou je denken dat iets wat moeilijker te vinden is, iets is wat ook beter is, maar dat is nu dus (nog) niet het geval bij D3.

Zoals hier paar posts geleden al omschreven, gaat het ook om killing speed en daar lijk je nu in D3 flink op in te moeten leveren, omdat D3 (tot nu toe) erg item (alle dmg hangt zowat af van je DPS) afhankelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Sfinx- schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:41:
Nog een vraagje als we toch over MF bezig zijn... als je meer dan 100% MF hebt, maakt dit nog iets uit? Stel je hebt 200% MF heb je dan meer kans op blues/yellows dan bij 100% MF ?
Dat vond ik ook verwarrend toen ik hier mee bezig ging, er is mij hier verteld dat dit percentage een toename van een ander percentage is dus het antwoord is ja, had je eerst 2 % kans op een rare item met 100% MF, dan wordt dat met 200% uhhh vul hier juiste waarde in (4%?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:43:
[...]

Dat vond ik ook verwarrend toen ik hier mee bezig ging, er is mij hier verteld dat dit percentage een toename van een ander percentage is dus het antwoord is ja, had je eerst 2 % kans op een rare item met 100% MF, dan wordt dat met 200% uhhh vul hier juiste waarde in (4%?) :P
WTF... lees mijn post een paar terug.... als we alles om de 20 posts moeten herhalen, wordt het wel heel vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is het soms fucking random hoe mobs resetten :/ net twee keer achter elkaar een gele mob tot 15% dood, ik ga dood kom terug (nog geen 15 sec lopen) full hp.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Ryan1981 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:43:

Zo is het dus wel. Stel je heb standaard 5% magic find. Met een 100% magicfind op je items, heb je dus 10% magic find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:06:
[...]

bottum line verloor je altijd killing power in d2 als je skiller charms gaat vervangen voor MF dingen. Tuurlijk kon je makkelijkere bosses slopen met full mf, maar deze droppen nooit een ilvl van 99 zoals Bhaal deed. en ilvl 96 of hoger was noodzakelijk om bijvoorbeeld van een grand charm een skiller te maken met maximaal HP :P.... nu denk ik niet dat D3 zo diep zal gaan, maar wie weet wat voor patches ze nog gaan uitbrengen
Maar in d2 was je altijd overpowered,
Het verschil was dan wel dat je misschien terug ging van 1000 naar 600 DPS
Je bleef overpowered en je je rausde nog steeds door baal heen alsof het niets was !

Nu heb je zelfs met goeie gear nog problemen om door inferno heen te razen

Overigens gebruikte ik die weapon swap voor een crosbow op mijn barb, wel jammer dat dat nu niet meer kan op mijn monk :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:45:
Wat is het soms fucking random hoe mobs resetten :/ net twee keer achter elkaar een gele mob tot 15% dood, ik ga dood kom terug (nog geen 15 sec lopen) full hp.
Is altijd zo hoor. Alleen niet als er nog iemand in de instance rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Is altijd zo hoor. Alleen niet als er nog iemand in de instance rondloopt.
... of ik begrijp jou verkeerd, of het klopt niet wat je zegt.

Ik heb ook vaak zat dat champions/rares resetten als ik terug kom lopen van het graveyard, ook al is dat soms niet meer als 6/7 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Lekkere necklance/amulet verkocht.

105 int, 50 str, 60 vit, 15% attackspeed 40 lightning resistance voor 1.4m!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
Oggy schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:53:
Lekkere necklance/amulet verkocht.

105 int, 50 str, 60 vit, 15% attackspeed 40 lightning resistance voor 1.4m!
Ik kan al een aantal uur niets op AH. Constant errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:52:
[...]

... of ik begrijp jou verkeerd, of het klopt niet wat je zegt.

Ik heb ook vaak zat dat champions/rares resetten als ik terug kom lopen van het graveyard, ook al is dat soms niet meer als 6/7 seconden.
De mobs resetten NIET maar ze regennen wel health. Als je dus een Fast elite tegen komt, dan is de health regen ook sneller. Hoe langer je er over doet om naar de mob toe te komen hoe meer health hij heeft.

Ik heb op Inferno wel 12 keer een elite aangevallen (en steeds dood gegaan) en hij was daarna nooit full health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Hennie-M schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:54:
[...]

Ik kan al een aantal uur niets op AH. Constant errors
Ja echt klote, wil heel graag een helm hebben, maar ik mijn status is not winning, kan ik niet meer bieden wegens drukte! En de veiling verloopt over 2 minuten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:55:
[...]

De mobs resetten NIET maar ze regennen wel health. Als je dus een Fast elite tegen komt, dan is de health regen ook sneller. Hoe langer je er over doet om naar de mob toe te komen hoe meer health hij heeft.

Ik heb op Inferno wel 12 keer een elite aangevallen (en steeds dood gegaan) en hij was daarna nooit full health.
Mobs resetten wel degelijk hoor!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

[...]

Ja toch wel, ik heb het echt meerdere keren meegemaakt! Ook met geen extra respawn timer en vlak bij de entrance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het lijkt een beetje willekeurig. Volgens mij zijn mobs met bijvoorbeeld de vampyric attribute vrij snel weer full health.
Vaak zijn mobs na een corpserun niet full health, maar soms ook wel. Een verklaring heb ik er niet voor... Soms wel erg frustrerend.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Julio-K schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:55:
[...]

Ja echt klote, wil heel graag een helm hebben, maar ik mijn status is not winning, kan ik niet meer bieden wegens drukte! En de veiling verloopt over 2 minuten. :'(
Blizzard zal wel ergens "on the fly" iets aan het veranderen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Mobs resetten wel, daarom is het ook raar dat ze het soms wel en soms niet doen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Even wat zitten googlen op de verschillen in treasure goblins/bandits/seekers/pygmys en dit kwam naar boven. Helaas heeft deze persoon niet op de kleur van de zak gelet, misschien is het echter zo dat de kleur altijd hetzefde is afhankelijk van welk type je hebt al staat mij iets bij dat ik goblins met verschillende kleuren gezien heb.

http://www.diablofans.com...t-into-loot-distribution/

Zijn samenvatting:
So to summarize:
Treasure Goblins are generally all-around great to kill, dropping mostly gold and magic items.

Treasure Bandits have the by far best drop chance for Tome of Secret (I had one bandit dropping 5).

Treasure Seekers drop gems primarily, usually 2-4.

Treasure Pygmys may be ahead in gear quality, but this is not concluded - the sample size needs to be improved for this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:56:
[...]

Juist, dat dacht ik ook al, dus is het onzin om te zeggen dat de NM staff een miskoop was...
waarom onzin? Voor de 'normale' staff had ik inmiddels 150k + uren tijd (voor het verzamelen van de items) in gestoken. Daarna 200k uitgegeven om de staff naar NM up te graden. In totaal dus 350K.
Iemand vroeg of het waard was en ik vind dus van niet. Op die levels kan je beter 350K in je gear steken en helemaal de 500k die je voor de Hell staff upgrade zou uitgeven. (er valt gewoon niets te halen in pony normal-hell)

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 08-06-2012 15:17 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:16:
[...]

waarom onzin? Voor de 'normale' staff had ik inmiddels 150k + uren tijd (voor het verzamelen van de items) in gestoken. Daarna 200k uitgegeven om de staff naar NM up te graden. In totaal dus 350K.
Iemand vroeg of het waard was en ik vind dus van niet. Op die levels kan je beter 350K in je gear steken en helemaal de 500k die je voor de Hell staff upgrade zou uitgeven.
Wat ik er mee bedoel is dat je zowiezo die staff en de upgrades nodig hebt om uberhaupt de inferno staff te pakken te krijgen. Als je die ook niet wil, dan vraag ik me af waarom je in eerste instantie die staff maakt. Maar als dat wel je doel is dan is het gewoon een investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
Terryb47 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Iemand vroeg of het waard was en ik vind dus van niet. Op die levels kan je beter 350K in je gear steken en helemaal de 500k die je voor de Hell staff upgrade zou uitgeven. (er valt gewoon niets te halen in pony normal-hell)
Dat is niet waar 2e pony run een mooi all res shield met vit en %life gevonden die ik verkocht heb voor 800k +, 2 runs en dan al bijna uit de kosten, ik zeg not bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

Ik deed eerder de Zoltun Kulle run op Nightmare om wat XP te grinden, dat leverde toen iets van 1.5m XP per uur op. Nu doe ik Zoltun Kulle op Hell: 4.7m XP per uur. Volgens mij is dit de beste XP farm run om van level 50-55 naar 60 te gaan. Videotje:

YouTube: Diablo III Zoltun Kulle Hell 1 Minute Run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik weet niet of dit hier moet of toch in het normale diablo topic. Maar hier is het: Iemand hier ervaring met items / gold die niet naar je stash worden gestuurd maar ze blijven bij de completed tabblad staan. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb wel 20 keer op nieuw opgestart en send to stash gedrukt.. helaas mocht dit niet baten..

Ik had dit ook gepost in problemen topic maar ik zag dat het daar ging over het aankopen en opstarten van diablo dus dan nog maar eens hier..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:42
Zit je stash niet vol? :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Elp schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:20:
Ik deed eerder de Zoltun Kulle run op Nightmare om wat XP te grinden, dat leverde toen iets van 1.5m XP per uur op. Nu doe ik Zoltun Kulle op Hell: 4.7m XP per uur. Volgens mij is dit de beste XP farm run om van level 50-55 naar 60 te gaan. Videotje:

YouTube: Diablo III Zoltun Kulle Hell 1 Minute Run
Klopt ongeveer wel ja. Bastion runs zijn héél snel als je solo bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Madstorm schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:21:
Ik weet niet of dit hier moet of toch in het normale diablo topic. Maar hier is het: Iemand hier ervaring met items / gold die niet naar je stash worden gestuurd maar ze blijven bij de completed tabblad staan. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb wel 20 keer op nieuw opgestart en send to stash gedrukt.. helaas mocht dit niet baten..

Ik had dit ook gepost in problemen topic maar ik zag dat het daar ging over het aankopen en opstarten van diablo dus dan nog maar eens hier..
Geduld hebben, had ik vorige week ergens een keer.
Gewoon op klikken, wachten desnoods krijg je het pas morgen.

Blizzard heeft waarschijnlijk weer wat issues wat betreft AH.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
momenteel is de auction house extreem buggy vanwege een bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nee het gaat om geld..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het verzenden van gear of gold is wel vaker vertraagd (na het klikken op de knop send to stash wordt ie grijs?)
gewoon geduld hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:23:
Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:20:
[...]

Dat is niet waar 2e pony run een mooi all res shield met vit en %life gevonden die ik verkocht heb voor 800k +, 2 runs en dan al bijna uit de kosten, ik zeg not bad :)
Dat is een uitzondering. En die drop had je ook gewoon op Inferno kunnen halen zonder die staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Terryb47 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:26:
Het verzenden van gear of gold is wel vaker vertraagd (na het klikken op de knop send to stash wordt ie grijs?)
gewoon geduld hebben >:)
Ja klopt knop wordt grijs.. naja dan maar even geduld hebben. Ik weet van mezelf dat ik daar geen held in ben.. hehe O-)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik keek vanochtend trouwens even en de hele AH stond vol met items op een 2 miljard buyout (pagina's vol). Lijkt wel of hack-accounts hun items aan het dumpen zijn ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:23:
Zijn buggy dingen niet altijd een gevolg van een bug? Behalve 'n buggy dan...

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
WILDEAAP schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Zijn buggy dingen niet altijd een gevolg van een bug? Behalve 'n buggy dan...
Ik dacht juist dat dat door vrouwen kwam die er weer hebben aangezeten

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Wat een dieptrieste zooi is die AH toch, bijna een maand na release en ieder weekend opnieuw dezelfde pesterijen :( En dan willen ze RMAH implementeren laat me niet lachen als je iets relatief simpels als een gewone AH nog niet gefixt krijgt.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

-AzErTy- schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:38:
Wat een dieptrieste zooi is die AH toch, bijna een maand na release en ieder weekend opnieuw dezelfde pesterijen :( En dan willen ze RMAH implementeren laat me niet lachen als je iets relatief simpels als een gewone AH nog niet gefixt krijgt.
Komt door 'n vrouw... die maakt die software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

-AzErTy- schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:38:
Waarom denk je dat de RMAH uitgesteld is?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:46

ResuCigam

BOFH

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de RMAH 13 juni live gaat als ze zulke problemen blijven houden. Ik wil wel weer eens in gems kunnen handelen :(

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:42
Zijn gems zo luceratief dan? Want een paar honderd gold om een gem op AH te zetten vind ik het niet echt waard?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

WILDEAAP schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:40:
[...]

Komt door 'n vrouw... die maakt die software
de eerste computer bug is ook mede ontdekt door een vrouw...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireDrunk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:46:
Zijn gems zo luceratief dan? Want een paar honderd gold om een gem op AH te zetten vind ik het niet echt waard?
Verkopen van flawless squares was best interesant, met de goedkoper wordende prijzen zal dat echt niet boeiend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
iets met gold uit de auction house halen zonder dat het van de auction house afging, wat er basically voor zorgde dat je miljoenen kon verdienen in een kwestie van minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:53:
[...]

iets met gold uit de auction house halen zonder dat het van de auction house afging, wat er basically voor zorgde dat je miljoenen kon verdienen in een kwestie van minuten.
Belooft wat voor RMAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zijn commodities (stacks eigenlijk) al een tijdje uitgeschakeld. Reken maar dat dat hele systeem nog even volledig doorgetest wordt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
Dat door testen hadden ze tijden geleden al moeten doen. De auction house is sinds release al een wangedrocht. Hoe veel er mis is met wow de auction house daar werkt tenminste :p waarom hebben ze dat systeem niet gecopypaste ipv het wiel opnieuw geprobeerd uit te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:33:
En met Neph buff heb je toch al gratis MF.
Ik heb wat gemist. Wat is Neph buff?

/edit: @bosmonster, bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 08-06-2012 16:58 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:04:
Dat door testen hadden ze tijden geleden al moeten doen. De auction house is sinds release al een wangedrocht. Hoe veel er mis is met wow de auction house daar werkt tenminste :p waarom hebben ze dat systeem niet gecopypaste ipv het wiel opnieuw geprobeerd uit te vinden?
Omdat in WoW de AH per-server is en dus veel kleinschaliger. Nu is er een overkoepelend AH met miljoenen gebruikers. Dat is wel even andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Werkt AH dan bij jullie? Bij mij stond er unavailable, ze zullen wsk wel eraan werken. Ik vind wel dat blizzard beter zijn best had moeten doen. Ze hebben er jaren erover gedaan, tuurlijk je kan niet alles fixen, maar kom op dit is echt belachelijk!

Voor de rest een verslavend spel hoor (eerste RPG) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het gaat inderdaad allemaal niet zo heel vloeiend met de (RM)AH en Blizzard had daar vast wel wat aan kunnen doen. Maar vergeet ook niet dat Blizzard nooit vooraf had kunnen testen hoe het zou gaan met 6+ miljoen mensen die zo'n systeem gebruiken. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Lol, net order gecanceled bij Castlegames.nl, helaas is Diablo 3 ook niet meer verkrijgbaar op de buitenlandse shops (RU EU key) of voor monsterhoge prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Daarom zijn commodities (stacks eigenlijk) al een tijdje uitgeschakeld. Reken maar dat dat hele systeem nog even volledig doorgetest wordt :P
Wat dat betreft zijn we goed bezig. Blizzard doodgooien met zeursalvo's om ze af te leiden van het feit dat ze met echt geld gaan werken. We can make millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

RRCreations schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:06:
Werkt AH dan bij jullie? Bij mij stond er unavailable, ze zullen wsk wel eraan werken. Ik vind wel dat blizzard beter zijn best had moeten doen. Ze hebben er jaren erover gedaan, tuurlijk je kan niet alles fixen, maar kom op dit is echt belachelijk!

Voor de rest een verslavend spel hoor (eerste RPG) :P
De meeste goede RPG's zijn wel verslavend :p
Maar Diablo is wel de eerste bij mij die ik 3 weken non-stop speel xD

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Mensen dit interview gezien m.b.t. botten.

dikke lol, maar schaft wel inzicht:

YouTube: Diablo III Farmer makes 60 Million Gold an Hour and Tells All!#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Aangezien AH niet schijnt te werken moeten we maar overgaan tot ruilhandel.

Ik heb hier 'n heerlijke Mars, ik zoek een amulet met wat strength, vitality, beetje IAS. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Ah noes! AH gebugged. Ik heb me gister echt KOSTELIJK vermaaakt met het koopjes jagen en verkopen. uurtje tijd van 40k ~ 250k gegaan met nog enkele items te koop. Ook een shield voor 80k gekocht, hopenlijk dat die voor 2mil oid verkocht wordt.

Ik heb trouwens mijn EHP berekend.... zit op ongeveer 570k. Alleen geen flauw idee of dat goed is?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

mauro101 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:18:
Ah noes! AH gebugged. Ik heb me gister echt KOSTELIJK vermaaakt met het koopjes jagen en verkopen. uurtje tijd van 40k ~ 250k gegaan met nog enkele items te koop. Ook een schield voor 80k gekocht, hopenlijk dat die voor 2mil oid verkocht wordt.

Ik heb trouwens mijn EHP berekend.... zit op ongeveer 570k. Alleen geen flauw idee of dat goed is?
sChield. . :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

OkkE schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:07:
Het gaat inderdaad allemaal niet zo heel vloeiend met de (RM)AH en Blizzard had daar vast wel wat aan kunnen doen. Maar vergeet ook niet dat Blizzard nooit vooraf had kunnen testen hoe het zou gaan met 6+ miljoen mensen die zo'n systeem gebruiken. :)
Waarvan een gedeelte ook niets anders doet dan refresh, refresh, refresh, refresh, item kopen, refresh, refresh, refresh. Toen commodity trading nog ingeschakeld was werden mijn pages/tomes altijd binnen een minuut na plaatsen al gekocht, vaak zelfs al binnen 15 seconden.

Ik denk dat een groot gedeelte van de load op de auction servers (voor zover dat aparte servers zijn) veroorzaakt wordt door dit soort 'handelaartjes' en bots. Je voorbereiden op 6+ miljoen gebruikers is één ding, je voorbereiden op tienduizenden clicks per seconde in de AH naast het normale verkeer is iets heel anders. Ik denk dat het heel lastig is het management te overtuigen om de capaciteit van je serverpark te verdubbelen omdat een kleine groep mensen zo gigantisch veel druk op de capaciteit legt dat normale spelers daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Oops! bijna weekend ;-)

Wat ziet die botter eruit zeg, alsof die non-stop aan z'n bot heeft gewerkt en niet geslapen heeft!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:39
Weet iemand hoelaat De Auction House weer open gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:04:
Zou fijn zijn als mensen die het verschil niet snappen ook geen uitspraken zouden doen over "dat zouden ze moeten testen" o.i.d.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Zou fijn zijn als mensen die het verschil niet snappen ook geen uitspraken zouden doen over "dat zouden ze moeten testen" o.i.d.
Ik probeer er maar niet te veel op te reageren, maar ik geef toe dat ik me ook wel erger aan mensen die denken te weten hoe het is om een service/game/app te maken voor 6+ miljoen gebruikers. Daar komt echt veel meer bij kijken dan "even dit of dat" en voor zoveel load/gebruikers valt niet (echt goed) te testen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Omdat in WoW de AH per-server is en dus veel kleinschaliger. Nu is er een overkoepelend AH met miljoenen gebruikers. Dat is wel even andere koek.
Nonsens, vanwaar dan de gelimiteerde zoekopties? het feit dat reduced lvl reqs niet worden geteld als je op lvls zoekt etc. het gaat niet alleen over de technische kant (welke ook een ramp is mr jay wilson met je "perfectly executed game" ) maar ook het ontwerp van de auction house zelf. Lijkt alsof ze de lay out in een half uurtje in elkaar hebben gezet. Ook de manier waarop ze de broken item bug hebben 'opgelost' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:44:
[...]

Nonsens, vanwaar dan de gelimiteerde zoekopties?
Precies daarom. Zo grootschalig een performante zoekmogelijkheid inbouwen vraagt om consessies.

Er zal vast op doorontwikkeld worden hoor en uitgebreid, maar dit is niet iets dat je even in 1x goed neerzet.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
want die paar bytes extra tekst per search query gaat enorme extra load opleveren? Lijkt me met de ervaring die ze hebben opgebouwd met de grootschaligheid van wow geen maand lang een probleem moet opleveren. Los daarvan negeer je de lelijke broken item bug die ze maar even hebben 'opgelost' door broken items te laten verkopen en auto repairen via send to stash na een sell. Ja die auction house hebben ze goed inelkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:39
Weet iemand waar je kan zien hoelaat de Auction House weer open gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Vooralsnog hoop ik dat ze de hoogste prioriteit geven aan het bestrijden van cheaters & bugs die het spel zelf sterk uit evenwicht kunnen brengen. En natuurlijk moeten ze de hoogste prioriteit geven aan waar ik me aan erger namelijk dat je niet kan zien wat de eigenschappen van het item waren dat verkocht hebt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Wat een slecht interview. En een botter die zich zorgen maakt en vind dat Blizzard de prijs hoog moet houden zodat hij er meer aan kan blijven verdienen? Lachwekkend. Logisch dat prijzen snel droppen, het grote publiek komt nu aan in Inferno en heeft toegang tot meer gold en veel betere items. Het AH wordt overspoelt met items, dus de prijs zakt.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:50:
want die paar bytes extra tekst per search query gaat enorme extra load opleveren?
Het gaat niet om het beetje dataverkeer natuurlijk. Het gaat om de load op de server van een search en sorteer query. Vaste parameters (zoals de categorieen) zijn heel snel zoekbaar te maken en te cachen. Full text is een stuk zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

blueice85 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:50:
want die paar bytes extra tekst per search query gaat enorme extra load opleveren? Lijkt me met de ervaring die ze hebben opgebouwd met de grootschaligheid van wow geen maand lang een probleem moet opleveren. Los daarvan negeer je de lelijke broken item bug die ze maar even hebben 'opgelost' door broken items te laten verkopen en auto repairen via send to stash na een sell. Ja die auction house hebben ze goed inelkaar gezet.
Jij hebt zelf ervaring met database systemen waar 6+ miljoen mensen gebruik van maken, waarvan een deel elke seconde refreshed?

1. Elke extra "AND" of "OR" (zoek parameter) in een query (zoekopdracht) levert ook (veel) extra load op.
2. WoW is geen Diablo; bij Diablo zit iets meer mensen op 1 AH.

Ik heb zelf alleen ervaring op kleine schaal maar heb aardig wat respect voor Blizzard, met wat ze doen. Ook al gaat het zeker niet zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
En dit verklaart ineens de hyperinflatie die nu aan het plaatsvinden is, als 1 zo'n farmer meer dan een miljard gold per dag in de economie pompt zonder echt werkende gold sink 8)7

Binnen dit en een maand ben je als beginnende speler zelf verplicht om hetzij te gaan botten hetzij no-life gold te gaan farmen...

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Wat een poepzooi zeg. Had +/- 35 rare items die ik nog moest bekijken. Ongeveer 30 verkocht aan n merchant. Blijkt dat ik tijdens Unidentifieen mn pants en belt ook gelijk heb verwisseld. Deze heb ik dus verkocht. Gezien je maar een beperkte buyback hebt kan, nergens meer te vinden. Weg 1mil aan gear, 3000DPS en 80RES :(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

mouzetc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:59:
Wat een poepzooi zeg. Had +/- 35 rare items die ik nog moest bekijken. Ongeveer 30 verkocht aan n merchant. Blijkt dat ik tijdens Unidentifieen mn pants en belt ook gelijk heb verwisseld. Deze heb ik dus verkocht. Gezien je maar een beperkte buyback hebt kan, nergens meer te vinden. Weg 1mil aan gear, 3000DPS en 80RES :(
Oei dat is flink klote. Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik ongewenst klik hier en daar, gelukkig niets in de regio wat jou overkomt maar met name als de functionaliteit ven een muisknop wijzigt als een ander scherm open staat (jeweler/merchant) verkoop ik per ongeluk toch weer eens een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ryan1981 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:04:
[...]

Oei dat is flink klote. Ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik ongewenst klik hier en daar, gelukkig niets in de regio wat jou overkomt maar met name als de functionaliteit ven een muisknop wijzigt als een ander scherm open staat (jeweler/merchant) verkoop ik per ongeluk toch weer eens een item.
Ja idd.. ik heb het al vaker gehad, maar dan had ik het door of kon ik het nog terugkopen. Door de +35 items zette ik er wat tempo in. Tot ik weer wilde gaan spelen en ineens wel erg veel DMG mistte. Zou willen dat je wat meer knopjes kon gebruiken!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

mouzetc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:06:
[...]

Ja idd.. ik heb het al vaker gehad, maar dan had ik het door of kon ik het nog terugkopen. Door de +35 items zette ik er wat tempo in. Tot ik weer wilde gaan spelen en ineens wel erg veel DMG mistte. Zou willen dat je wat meer knopjes kon gebruiken!
Ja nu je het zegt volgens mij kun je het niet specifiek instellen dat je altijd dezelfde functionaliteit for L/R muisklikken hebt. Ik zat er nog wel aan te denken om mijn muis eens te vernieuwen (Logitech G7 die nu wel slijtplekken aan de zijkant en top heeft) voor een met meer knoppen zodat ik b.v. de 4 abilities (zoals diamond skin) met mijn muis kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

y0ukn0w schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Wat een slecht interview. En een botter die zich zorgen maakt en vind dat Blizzard de prijs hoog moet houden zodat hij er meer aan kan blijven verdienen? Lachwekkend. Logisch dat prijzen snel droppen, het grote publiek komt nu aan in Inferno en heeft toegang tot meer gold en veel betere items. Het AH wordt overspoelt met items, dus de prijs zakt.
Inderdaad geen geweldig interview maar het gedeelte over het hacken van accounts was wel interessant. (Alhoewel we het daar hier niet over mogen hebben.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:59:
mij ook!!!! gisteren met een quiver die voor een mil gaat :( iets anders namelijk ik had allemaal crap gear gevonden maar per abuis op een bepaald punt een crappy blauwe quiver equiped toen alles verkocht omdat ik elke al had gecheckt en later ontdekte ik het pas :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
1 van de antwoorden van die farmer over gehackte accounts toont maar weer aan, dat 1 van de veiligheidsproblemen qua accounts bij blizzard ligt. Volgens dat antwoord worden de emailgegevens en paswoorden verkregen door sites te hacken en dan deze emails+paswoorden bij blizzard uit te proberen.

Gebruikers verplicht stellen om in te loggen met email adressen is natuurlijk gewoon te zot voor woorden.
Ik snap nog steeds niet, dat blizzard ooit die kant op gegaan is.
Je geeft op die manier al een gedeelte van de accountveiligheid op, omdat een persoon weinig keus heeft qua emailadressen (ja paar aliassen kun je gebruiken eventueel, maar das alles), terwijl je met loginnaam veel meer keuze hebt als gebruiker, om die te af te wisselen per site/game.

Maar ja, blizzard schuift het liever op de gebruiker af en wil het niet weten, dat email als loginnaam 100x zo onveilig is, dan een unieke loginnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
bangkirai schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:46:
[...]

dat email als loginnaam 100x zo onveilig is, dan een unieke loginnaam.
Daar ben ik het wel mee eens, ik vond het al raar battlenet en je game logon hetzelfde zijn (daar voor is gekozen uit pure gemak natuurlijk, scheelt een hoop helpdesk calls en dus geld)

Het zou een hele hoop 'hacks' schelen als dat niet zo zou zijn. Neemt niet weg dat vele mensen overal dezelfde id en pass hanteren uit pure gemak. op fora, auctionsites, mail etc. rillingen lopen over m'n rug als ik dat hoor :X

Blizzard is wat dat betreft wel een beetje laks, wetende dat er zoveel wordt "gehackt", eigenlijk zou Blizzard de authenticator (in welke vorm dan ook) moeten verplichten.

[ Voor 20% gewijzigd door Terryb47 op 08-06-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Terryb47 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:13:
Blizzard is wat dat betreft wel een beetje laks, wetende dat er zoveel wordt "gehackt", eigenlijk zou Blizzard de authenticator (in welke vorm dan ook) moeten verplichten.
Hebben ze overwogen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
ik wordt soms ook een beetje moedeloos van het ontbreken van echt heel simpele en voor de hand liggende dingen zoals:

waarom kan ik niet zien wat voor item het was dat ik verkocht heb op de AH voor xxxxxxx gold...
"pain faze".. een ring.. wordt nu van mij verwacht dat ik nog weet wat dat was ofzo? is toch kleine moeite die info in een tooltip te zetten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Buntmans schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:36:
ik wordt soms ook een beetje moedeloos van het ontbreken van echt heel simpele en voor de hand liggende dingen zoals:

waarom kan ik niet zien wat voor item het was dat ik verkocht heb op de AH voor xxxxxxx gold...
"pain faze".. een ring.. wordt nu van mij verwacht dat ik nog weet wat dat was ofzo? is toch kleine moeite die info in een tooltip te zetten ofzo...
De up to date prijs bij het bieden zou al leuk zijn. In plaats daarvan moet je soms 10x op een item bieden voordat je de juiste bieding te pakken hebt. En vervolgens moet je een lading goud weer terughalen uit je auction.. zucht..

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Buntmans schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:36:

Dit kan je zien, shift click op het stapeltje goud voordat je het naar je stash stuurt. Wel even van te voren party chat openen (op enter drukken en /p), dan klik je op de item link en kan je het zien. Geen simpelere manier voor nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Baroshir schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:45:
[...]

Dit kan je zien, shift click op het stapeltje goud voordat je het naar je stash stuurt. Wel even van te voren party chat openen (op enter drukken en /p), dan klik je op de item link en kan je het zien. Geen simpelere manier voor nu...
Ja he, dat schiet toch niet op? Je wilt toch gewoon een lijstje?
Als ik iets verkoop stuur ik t naar mn stash en laat ik het niet staan om te kijken wat ik voor hoeveel heb verkocht na x dagen :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben level 54 wizard en heb 33k HP en 17k dps is dat een beetje goed?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xtr3me4me schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:59:
Ik ben level 54 wizard en heb 33k HP en 17k dps is dat een beetje goed?
Tsja, ik ben een level 55 wizard met 10k hp en 9k DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Creqaw schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:03:
[...]

Tsja, ik ben een level 55 wizard met 10k hp en 9k DPS.
Tip: check een 2 handend mace wapen in rare en neem reduce level en dan 5 en dan met Intel en vita
Ik heb nu een 2 handed rare wapen van 780 dps met 110 vita en 140 Intel + 60% damage on crit
Scheelt echt enorm in dps!
Uiteindelijk draait het alleen om de dps en stats van een wapen ongeacht welke!

Edit: mijn uiteindelijke doel is om een 1200-1500 dps wapen te pakken te krijgen!
Maar goed heb nu 17K dps en moet nog 6 levels en dan ook gear upgrade!
Hopelijk dropt er snel iets goeds! Zit nu in hell act 2

[ Voor 18% gewijzigd door Xtr3me4me op 08-06-2012 19:14 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik ben onlangs toch geïnteresseerd geraakt in het spel. Is er misschien nog iemand die een Guest Pass over heeft? Dan kan ik hem even testen om te zien of ik écht onder de indruk zal zijn. Diablo II heb ik me vroeger een hoop uurtje mee vermaakt :+

Edit: Heb er al een! Thanks to Lasteraar

[ Voor 9% gewijzigd door Heilige Kaas op 08-06-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heilige Kaas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:29:
Ik ben onlangs toch geïnteresseerd geraakt in het spel. Is er misschien nog iemand die een Guest Pass over heeft? Dan kan ik hem even testen om te zien of ik écht onder de indruk zal zijn. Diablo II heb ik me vroeger een hoop uurtje mee vermaakt :+
Je hebt pm ;)
Have fun

( laatste overigens ...... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:07
Hmmm na alle berichtgeving zou ik toch wel eens Diablo 3 willen proberen. Ik vroeg me af of 1 van jullie zo vriendelijk zou willen zijn (indien beschikbaar) om een Guest Pass te doneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xtr3me4me schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Tip: check een 2 handend mace wapen in rare en neem reduce level en dan 5 en dan met Intel en vita
Ik heb nu een 2 handed rare wapen van 780 dps met 110 vita en 140 Intel + 60% damage on crit
Scheelt echt enorm in dps!
Uiteindelijk draait het alleen om de dps en stats van een wapen ongeacht welke!

Edit: mijn uiteindelijke doel is om een 1200-1500 dps wapen te pakken te krijgen!
Maar goed heb nu 17K dps en moet nog 6 levels en dan ook gear upgrade!
Hopelijk dropt er snel iets goeds! Zit nu in hell act 2
Maar heb je die hoeveelheid DPS en HP ook echt nodig om door Hell heen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
mmh wel leuk dat nephalem valor maar toch een beetje gemiste kans:

- het is toch juist leuk om met je skills te tinkeren ? geeft meer opties dus meer strategische kansen.
- als ze het nu ipv skills veranderen met doodgaan hadden gedaan. doodgaan is al zo nietszeggend, vonden ze zelf ook, hier hadden ze de kans er iets aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Baroshir schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:45:
[...]

ah ok thanks! niet ideaal idd, maar beter dan niets.
Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging