Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wat ik nog moet doen.
19 juni kreeg ik een brief met de nieuwe inloggegevens.
23 juni kreeg ik een email dat waarschijnlijk het modem vervangen moet worden.
24 juni zou ik overgezet worden.
26 juni kreeg ik de Zyxel router en dat Sparql tv kastje.
Ik kom van Tweak groen glasvezel.
Tot nu toe niks meer van Tweak gehoord en heb nog steeds mijn huidige internet, telefoon en tv verbinding.
Ik neem aan dat ik gewoon moet wachten op Tweak totdat ze actie ondernemen voor mij?
Mijn ouders hebben dankzij mij ook Tweak en komen ook van Tweak groen en mijn broertje heeft gewoon alles vervangen en het oude teruggestuurd. En daar werkt het met Sparql.
Maar schijnbaar is die Zyxel router ook een modem, want ik dacht dat de Zyxel aan de Genexis gekoppeld moest worden. En die Genexis modem hebben ze samen met het Motorola tv kastje teruggestuurd.
[instant update]
Ik maak het verhaal even langer, want ik zie geen Genexis bij mij in meterkast hangen. Wel dat NT kastje, maar dat was geen modem. En ik heb een Arcadyan Experia Box V8.
Dat Experia Box V8 moet zeker vervangen worden voor de Zyxel, wat qua aansluitingen ook gelijk is aan elkaar.
Dus de Experia Box V8 is mijn "Genexis" modem die waarschijnlijk vervangen moet worden, maar aangezien de Zyxel naar mijn idee gelijk is, is dat de vervanger. Kans bestaat dat ik net als bij mijn ouders twee signalen binnenkomen en dan moet ik alleen even alle apparatuur verwisselen en daarna moet het gewoon werken.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'