Toon posts:

Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 112 113 Laatste
Acties:
  • 606.230 views

Onderwerpen

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Killerbert schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:52:
[...]

waarom laat je de synology niet gewoon aan staan, met hibernation na x uur van inactiviteit?
Dat is vele malen makkelijker
Overdag heeft de synology toch niets te doen. Dus ik doe hem vaak handmatig (via een app) aan om 's avonds een serie te streamen. Ondertussen worden downloads en backups bijgewerkt en na middernacht gaat hij vanzelf uit.

In hibernation is hij zuinig, maar als hij uit kan staan is dat helemaal mooi. En het verbaast mij, dat soms als ik het druk heb met werk, doordeweeks hij gewoon uit blijft.

Ik vind het dan handig om incidenteel in te schakelen vanaf kantoor.

• Green.car6808
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:32
Anoniem: 612673 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:58:
[...]

Ja en dan krijg je betonnenmuur antwoord: daar gaan we niet over je moet bij de tweak Hd gaan. De helden hebben zich ook alleen maar aangemeld bij de geschillen commissie voor telefonie! Waar ziggo ed zich voor alles hebben aangesloten bij de geschillencommissie
Ja, als je er zo in zit zou ik lekker weggaan inderdaad.

[Voor 4% gewijzigd door Green.car6808 op 14-12-2014 17:09]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:05
rob2011 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:03:
[...]

Hoe kijk jij dan nog dvb-c ?
Hoe? Gewoon de kabel er in?
Ze factureren mij nog gewoon voor Alles in 1 Blauw 35Mbit.

Anoniem: 612673

Green.car6808 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:01:
[...]

Ja, als je er zo in zit zou ik lekker weggaan inderdaad.
De champagne ligt al koud voor dat moment

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-05 14:40
M-ThijZ schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:37:

[...]
Voor welk pakket heb je in dit geval gekozen?
100/100 MBit. TV basic, volgens mij. Met die korting van in Almere.

En juist het gegeven dat je gewoon langs kan gaan in Almere en daar de mensen tegen komt die ook verder met je communiceren, vind ik fijn. Ik vermoed dat we daar gewoon eens met meerderen op een soort van "ervaringen met koffie" vergadering moeten gaan en zij dan lekker kunnen vragen en wij dan lekker kunnen zeiken.

Eindigt er toch mee dat zij sorry zeggen en beloven het in orde te maken als het mogelijk is. En wij begrijpen dan iets meer waarom zij welke keuzes hebben gemaakt/maken.

Ik heb nog nooit iets gemerkt van een muur. Wel (bewuste) onkunde/doofheid. Dus maar 1 van al je vragen beantwoorden bijvoorbeeld. Of een antwoord verzinnen waarvan 2 zinnen eerder al door mij is uitgelegd dat die methode in elk geval niet werkt. Etc. etc.

En tsja, ik heb dan ook geen problemen met de telefonie en gebruik de zyxel voor niets anders. Heb geen servers staan oid. Zelfs mijn schijf heb ik uit luiheid niet meer aan mijn netwerk hangen. Dus ik heb ook echt niets bijzonders. En draai nog FW4, volgens mij.

Ja, veel kan beter. Maar over het algemeen is het al goed.

Wdeb

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Wdeb schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:43:
[...]

100/100 MBit. TV basic, volgens mij. Met die korting van in Almere.
Ah ja, die is er in Enschede ook. Sta nu voor de keuze:

100/100 Mbit + HBO + Nieuwsgroepen voor €54,95 p/m
90/9 Mbit voor €49,95 p/m
50/50 Mbit + HBO + Nieuwsgroepen voor €49,95 p/m

Lastige keuze :X

M-ThijZ schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:09:
[...]

Ah ja, die is er in Enschede ook. Sta nu voor de keuze:

100/100 Mbit + HBO + Nieuwsgroepen voor €54,95 p/m
90/9 Mbit voor €49,95 p/m
50/50 Mbit + HBO + Nieuwsgroepen voor €49,95 p/m

Lastige keuze :X
Nadeel ziggo is a-synchrone bandbreedte! Ik had bij ziggo problemen dat als je je upload vol gebruikt de download heel snel minder wordt. Dan heb je feitelijk maar 9/9 Mbit of helemaal niets meer.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vanaf 19 januari heb ik hier ook Tweak en SparqlTV. We hebben gekozen, ondanks alle verhalen hier, om het toch te proberen. 250/250 + 2x Sparql + Nieuwsgroepen voor ik dacht 63,95 (Korting TV en Internet).

Nu zag ik o.a. op het blog van Tweak dat betreft Sparql wordt aangeraden om alle boxen achter 1 switch te doen. Nu is de vraag, wat nou een goeie switch? Ik zat zelf te kijken naar deze: http://www.routercenter.n...oorts-gigabit-switch.html

Iemand die me hier verder mee kan adviseren? :)

Dennischo schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:25:
Vanaf 19 januari heb ik hier ook Tweak en SparqlTV. We hebben gekozen, ondanks alle verhalen hier, om het toch te proberen. 250/250 + 2x Sparql + Nieuwsgroepen voor ik dacht 63,95 (Korting TV en Internet).

Nu zag ik o.a. op het blog van Tweak dat betreft Sparql wordt aangeraden om alle boxen achter 1 switch te doen. Nu is de vraag, wat nou een goeie switch? Ik zat zelf te kijken naar deze: http://www.routercenter.n...oorts-gigabit-switch.html

Iemand die me hier verder mee kan adviseren? :)
Als je maar 2 aboxen hebt kan je ze rechtstreeks aan de router hangen. Met een eigen router kan je dan alle apparatuur via de zyxell aan het internet verbinden. De zyxell met dhcp vermoeien is vragen om problemen. Dus aboxen en eigen router vast ip adres geven

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 18:12
Voor degenen die zich afvragen waarom de HD soms zo brak is; Dit staat in de functieomschrijving voor HD-medewerker bij tweak:

"Waar je tegen moet kunnen:

Grote eigen verantwoordelijkheid voor je functioneren.
Een boel stress op die extra drukke dagen.
Dat wij een groot beroep doen op je zelfredzaamheid als er even niemand is om te helpen.
Zonder training of belscript toch in het diepe gegooid worden.
Werken zonder standaard protocol, maar als 'jezelf' de telefoon opnemen."

Ik heb in het verleden HD's geleid voor o.a. @home, Sony e.d. en kan je vertellen: het valt echt niet mee. Dit in de functieomschgrijving zetten wil zeggen dat het vechten is om als HD het hoofd boven water te houden. Geen smoes of Tweak defense, maar feit.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 22:05

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Zou tv pauzeren nu enkel werken met opnemen pakket of altijd. Opnemen heb ik niet maar pauzeren werkt enkel op nl1

Alphalorne schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:47:
Voor degenen die zich afvragen waarom de HD soms zo brak is; Dit staat in de functieomschrijving voor HD-medewerker bij tweak:

"Waar je tegen moet kunnen:

Grote eigen verantwoordelijkheid voor je functioneren.
Een boel stress op die extra drukke dagen.
Dat wij een groot beroep doen op je zelfredzaamheid als er even niemand is om te helpen.
Zonder training of belscript toch in het diepe gegooid worden.
Werken zonder standaard protocol, maar als 'jezelf' de telefoon opnemen."

Ik heb in het verleden HD's geleid voor o.a. @home, Sony e.d. en kan je vertellen: het valt echt niet mee. Dit in de functieomschgrijving zetten wil zeggen dat het vechten is om als HD het hoofd boven water te houden. Geen smoes of Tweak defense, maar feit.
Misschien moet Tweak dan eens evalueren of ze het huidige beeld van de Hd zo willen laten of het aanpassen. Hoe de Hd van tweak zich manifesteert is volledig de keuze van tweak. Niet van iemand anders.

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:12

Mr-D.

interpunctie? no hero here

zoals je ziet staat het los van het opneempakket
bron:sparqlsite
TrailBlazer schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:08:
Zou tv pauzeren nu enkel werken met opnemen pakket of altijd. Opnemen heb ik niet maar pauzeren werkt enkel op nl1

sneller usenet? tips en tricks

• Killerbert
  • Laatst online: 17-02 02:33
Ik ben bezig met Apokalips om een nieuwe TS te maken.
- Heeft er iemand een mooie afbeelding van de huidige genexis?
- Wat is het type van de huidige genexis
- Welke tv box wordt er meegeleverd?
- Wat was de link van de GitHub pagina voor Tweak problemen?

[Voor 18% gewijzigd door Killerbert op 14-12-2014 21:44]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
M-ThijZ schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:37:
Betekend dit ook dat de Sparql Box een hoog standby gebruik heeft? Kun je het hele stekkerblok uitschakelen?
Het probleem speelt alleen als je via de afstandbediening de Sparql box op stand-by (feitelijk: lichte slaap) zet. Het lichtje op de decoder blijft groen. Wanneer je het power-knopje op de Sparql box zelf even kort indrukt gaat de decoder in echte stand-by. Het lichtje op de decoder wordt rood en hij verbruikt nagenoeg geen power. Daarna kun je de decoder gewoon met de afstandbediening weer inschakelen, maar doet hij wel een volle boot-up van 10-20 (? ongeveer) seconden.

• Green.car6808
Alphalorne schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:47:
Voor degenen die zich afvragen waarom de HD soms zo brak is; Dit staat in de functieomschrijving. [..........] Geen smoes of Tweak defense, maar feit.
Ik had dit ook gelezen en ook al een verband gelegd tussen e.e.a. Ze worden gewoon het bos ingestuurd dus. Wat me ook altijd opvalt is dat er volgens mij heel erg weinig contact is tussen back- en frontoffice.
Helpdeskmedewerkers zeggen bijvoorbeeld ook wel eens "Oh, dan hebben 'ze' dat zeker aangepast"... De helpdesk wordt volgens mij slecht geïnformeerd over alles wat er gaande is. Verder kun je van persoon A een heel ander antwoord krijgen dan van Persoon B, alsof er nergens beleid gemaakt wordt in de zin van "dit is wat we over onderwerp X of Y aan onze klanten communiceren.

Maar als je de jobdescription leest dan snap je dus waarom.

• Green.car6808
Killerbert schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:41:
Ik ben bezig met Apokalips om een nieuwe TS te maken.
- Heeft er iemand een mooie afbeelding van de huidige genexis?
- Wat is het type van de huidige genexis
- Welke tv box wordt er meegeleverd?
- Wat was de link van de GitHub pagina voor Tweak problemen?
Plaatje van de Genexis in PB gestuurd.

Green.car6808 schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:17:
[...]

Ik had dit ook gelezen en ook al een verband gelegd tussen e.e.a. Ze worden gewoon het bos ingestuurd dus. Wat me ook altijd opvalt is dat er volgens mij heel erg weinig contact is tussen back- en frontoffice.
Helpdeskmedewerkers zeggen bijvoorbeeld ook wel eens "Oh, dan hebben 'ze' dat zeker aangepast"... De helpdesk wordt volgens mij slecht geïnformeerd over alles wat er gaande is. Verder kun je van persoon A een heel ander antwoord krijgen dan van Persoon B, alsof er nergens beleid gemaakt wordt in de zin van "dit is wat we over onderwerp X of Y aan onze klanten communiceren.

Maar als je de jobdescription leest dan snap je dus waarom.
Ik heb altijd geleerd met klanten contact: nooit zelf een antwoord verzinnen.volgens mij hebben ze die les gemist.

Trouwens gevraag aan tweak waar mijn powerbank blijft. Kreeg ik het volgende antwoord:

De Powerbank is niet voor u van toepassing helaas. Hij is verstuurd naar een beperkt aantal klanten in
een ander leveringsgebied.

Met vriendelijke groet,

Of te wel: ""Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen"

• Green.car6808
Anoniem: 612673 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:05:
Trouwens gevraag aan tweak waar mijn powerbank blijft. Kreeg ik het volgende antwoord:

De Powerbank is niet voor u van toepassing helaas. Hij is verstuurd naar een beperkt aantal klanten in

Met vriendelijke groet,

Aww,,,, ze moeten jou ook wel altijd hebben daar hé? ;)

Green.car6808 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:25:
[...]

Aww,,,, ze moeten jou ook wel altijd hebben daar hé? ;)
Als ze nou eens de Servicedesk uitschakelen en een goede router leveren ben ik tevreden. Of mijn opzegging accepteren. Het is niet zo moeilijk :D

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 22:05

TrailBlazer

Karnemelk FTW

over live pauzeren wat niet werkt
Geachte heer TrailBlazer

Dat is correct. Deze feature moet nog online komen voor de overige zenders.
Er is op dit moment nog geen informatie beschikbaar wanneer dit mogelijk wordt.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De prutsers van Tweak
dacht dat alle features nu wel zouden werken.

[Voor 8% gewijzigd door TrailBlazer op 15-12-2014 12:33]

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27

renedepe

wheeeeelp!!!

Anoniem: 612673 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:05:

Met vriendelijke groet,

Dit is echt de druppel. Zojuist mijn opzegging de deur uitgedaan. Betaal nu al maanden 15 euro meer voor een half product, en dan zoiets.... Echt ongelofelijk.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• BazzH
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52

BazzH

Kei-goed...

renedepe schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:49:
[...]

Dit is echt de druppel. Zojuist mijn opzegging de deur uitgedaan. Betaal nu al maanden 15 euro meer voor een half product, en dan zoiets.... Echt ongelofelijk.
Volgens mij zijn ze bij Tweak gewoon vooral blij met klanten uit Almere en Enschede. Die betslen minder en krijgen nog een promo-prul ook. :)

Think smart........ Act stupid........

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-06 21:16
Krijgt iemand een forward ingesteld via Tweak?

Ben opgestapt maar er loopt nog een flink conflict waarbij er wat mails over een weer gaan, daarom voeg ik graag een forward toe zodat ik echt niets meer met Tweak hoef.

Echter als ik dit via het portaal doe dan krijg ik de melding dat de alias al bestaad. Leuk maar ik wil helemaal geen alias aanmaken, ik wil forwarden.

Oh en wat ben ik blij dat ik ben overgestapt als ik dat hele verhaal van die Powerbank lees. Dikke middelvinger naar alle klanten buiten Almere en Enschede. Hoop dat jullie allemaal er van kunnen genieten (van de producten), maar stiekem hoop ik toch echt wel dat Tweak zeer binnenkort hard op hun bek gaat met dit gedrag.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 10:56
Freakie1NL schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:51:
Oh en wat ben ik blij dat ik ben overgestapt als ik dat hele verhaal van die Powerbank lees. Dikke middelvinger naar alle klanten buiten Almere en Enschede. Hoop dat jullie allemaal er van kunnen genieten (van de producten), maar stiekem hoop ik toch echt wel dat Tweak zeer binnenkort hard op hun bek gaat met dit gedrag.
Wat nou middelvinger?
Almere en Enschede zijn de 2 plekken waar Tweak ALLES volledig zelf in beheer heeft. En ook de plekken waar ALLES vanaf het begin 'getest' is.

Daarnaast is er ook alleen in een lokaal blaadje in Almere bekendheid gegeven aan het feit dat er een presentje verstuurd zou worden.

Dus het feit dat jij daar niet bij hoort is geen middelvinger naar jou, maar alleen jammer voor je. En wie zegt dat de overige postcodes niet ook nog een keer iets krijgen? Jullie streams komen alleen niet bij Tweak vandaan, maar ergens anders, en op die manier zijn jullie ook 'andere' gebruikers van Sparql. Ik heb namelijk het idee dat dit presentje is vanwege de problemen met Sparql.

TagForce schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:36:
[...]

Wat nou middelvinger?
Almere en Enschede zijn de 2 plekken waar Tweak ALLES volledig zelf in beheer heeft. En ook de plekken waar ALLES vanaf het begin 'getest' is.

Daarnaast is er ook alleen in een lokaal blaadje in Almere bekendheid gegeven aan het feit dat er een presentje verstuurd zou worden.

Dus het feit dat jij daar niet bij hoort is geen middelvinger naar jou, maar alleen jammer voor je. En wie zegt dat de overige postcodes niet ook nog een keer iets krijgen? Jullie streams komen alleen niet bij Tweak vandaan, maar ergens anders, en op die manier zijn jullie ook 'andere' gebruikers van Sparql. Ik heb namelijk het idee dat dit presentje is vanwege de problemen met Sparql.
Dat vindt ik echt zo'n tweak opmerking. JA jullie streams komen ergens anders vandaan das dus niet onze schuld. Wie kiest ervoor om die streams op deze manier aan te bieden? TWEAK. dus of je doet iets niet of je doet het goed. Niet zoals TWEAK het doet iedere keer de schuld bij derden leggen.
Ze hadden de keuze ook niet te leveren maar daar hebben ze bewust niet voor gekozen.

• vincitori
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10-2015
TagForce schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:36:
[...]

Wat nou middelvinger?

Je eerste punt ben ik het absoluut niet mee eens, de test fase is nog niet voorbij en alle niet Almere / Enschede gebruikers zitten ook nog steeds met dezelfde Sparql ellende en updates.

Het grote punt is dat Tweak een duidelijk verschil maakt tussen klanten die zij volledig zelf servicen en klanten die niet volledig via Tweak geserviced worden. Dat begint al door een verschillende prijsstelling te hanteren en dat werkt nu ook door in kleine dingen als een presentje (waar ik absoluut niet op zit te wachten trouwens, ik wilde gewoon een goed produkt), waar dus duidelijk uit blijkt dat Tweak zich richt op de locaties die ze zelf beheren.

Ik denk ook dat het voor Tweak van levensbelang is dat juist de mensen in de Almere / Enschede regio blijven, want als die verdwijnen, dan zitten ze met een niet gebruikte infrastructuur. Voor de andere regios is het weliswaar niet fijn dat mensen opstappen, maar is denk ik het leed te overzien, omdat er geen infrastructuur leeg komt te staan.

Wat dan wel weer een beetje jammer is dat ze dan niet gewoon zeggen we leveren alleen in Almere /Enschede en de rest van het land komt wel als we daar ook alles kunnen servicen :)

Ik ben zelf ondertussen afgehaakt en tot nu toe nog naar volle tevredenheid overgestapt, maar het is wel even wennen, een omgeving die gewoon werkt zonder allerlei trucs >:)

• Green.car6808
Kom op .. het gaat om een DX gadget van een paar dollar... Waar maak je je druk om..

http://www.dx.com/p/gt001...olden-288283#.VI8IjiuG-yk

Green.car6808 schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:14:
Kom op .. het gaat om een DX gadget van een paar dollar... Waar maak je je druk om..

Het gaat ook niet om de gift! Maar dat snap je vast wel!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27

renedepe

wheeeeelp!!!

Waar maak je je druk om?? Ik snap eerder niet hoe sommige mensen hier alles maar blijven wegwuiven terwijl tweak zich elke maand helemaal kapotlacht om hun als ze weer lekker geïncasseerd hebben.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• Killerbert
  • Laatst online: 17-02 02:33
Graag verder in Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 3

TR had ik al aangemaakt. Helaas is dit topic nog niet gesloten

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• moeropzomertoer
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-08-2016
Is er soms weer een update geweest voor de stb.?

Als ik voorheen op handmatig update drukte kwam er normaal gesproken een pop-up zoekvenster tevoorschijn echter sinds vandaag gebeurt er niets meer als ik op 'OK' druk.

Volgens mij was er ook altijd een update-widget deze kan ik ook niet meer vinden.

Firmware versie eindigd op ...15391.1

• Green.car6808
moeropzomertoer schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:28:
Is er soms weer een update geweest voor de stb.?

Als ik voorheen op handmatig update drukte kwam er normaal gesproken een pop-up zoekvenster tevoorschijn echter sinds vandaag gebeurt er niets meer als ik op 'OK' druk.

Volgens mij was er ook altijd een update-widget deze kan ik ook niet meer vinden.

Firmware versie eindigd op ...15391.1
Ik heb geen update voorbij zien komen voor de Abox.

Kun je hier verder je berichten plaatsen? (zie link hieronder) Dit topic gaat sluiten.

Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 3

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:12
Green.car6808 schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:14:

Wat een duur ding. Bij aliexpress staan ze voor 2dollar. Maar goed ik zat er ook niet op te wachten.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 3 daar gaan we blijkbaar verder :)

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1 ... 111 112 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee