TagForce schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:36:
[...]
Wat nou middelvinger?
Almere en Enschede zijn de 2 plekken waar Tweak ALLES volledig zelf in beheer heeft. En ook de plekken waar ALLES vanaf het begin 'getest' is.
Daarnaast is er ook alleen in een lokaal blaadje in Almere bekendheid gegeven aan het feit dat er een presentje verstuurd zou worden.
Dus het feit dat jij daar niet bij hoort is geen middelvinger naar jou, maar alleen jammer voor je. En wie zegt dat de overige postcodes niet ook nog een keer iets krijgen? Jullie streams komen alleen niet bij Tweak vandaan, maar ergens anders, en op die manier zijn jullie ook 'andere' gebruikers van Sparql. Ik heb namelijk het idee dat dit presentje is vanwege de problemen met Sparql.
Je eerste punt ben ik het absoluut niet mee eens, de test fase is nog niet voorbij en alle niet Almere / Enschede gebruikers zitten ook nog steeds met dezelfde Sparql ellende en updates.
Het grote punt is dat Tweak een duidelijk verschil maakt tussen klanten die zij volledig zelf servicen en klanten die niet volledig via Tweak geserviced worden. Dat begint al door een verschillende prijsstelling te hanteren en dat werkt nu ook door in kleine dingen als een presentje (waar ik absoluut niet op zit te wachten trouwens, ik wilde gewoon een goed produkt), waar dus duidelijk uit blijkt dat Tweak zich richt op de locaties die ze zelf beheren.
Ik denk ook dat het voor Tweak van levensbelang is dat juist de mensen in de Almere / Enschede regio blijven, want als die verdwijnen, dan zitten ze met een niet gebruikte infrastructuur. Voor de andere regios is het weliswaar niet fijn dat mensen opstappen, maar is denk ik het leed te overzien, omdat er geen infrastructuur leeg komt te staan.
Wat dan wel weer een beetje jammer is dat ze dan niet gewoon zeggen we leveren alleen in Almere /Enschede en de rest van het land komt wel als we daar ook alles kunnen servicen
Ik ben zelf ondertussen afgehaakt en tot nu toe nog naar volle tevredenheid overgestapt, maar het is wel even wennen, een omgeving die gewoon werkt zonder allerlei trucs