Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 113 Laatste
Acties:
  • 615.306 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

JP1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:22:
Weet je zeker dat je gefactureerd bent voor nieuwe diensten? Of zijn toevallig je variabele telefoonkosten veel hoger?
Dat is dus graag wat ik wil weten. Wij bellen eigenlijk nooit met de vaste lijn. Ik zal vanavond eens kijken op mijntweak of daar iets te vinden is. Het bedrag komt wel erg overeen met het nieuwe te betalen bedrag.

Stel dat ze wel al de nieuwe tarieven hebben gehanteerd, kan ik dat dan stonneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
respawn123 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:31:
Heeft iemand in Dordrecht dezelfde klachten als ik? Tweak is op dit moment telefonisch onbereikbaar... Lekker is dit zeg.
Ja, als ik bel hoor ik dat de wachttijd dermate lang is, dat het niet reeël is en dat de verbinding wordt verbroken :X

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Bandito schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:45:
[...]

Ja, als ik bel hoor ik dat de wachttijd dermate lang is, dat het niet reeël is en dat de verbinding wordt verbroken :X
En als je aan de lijn komt zijn er altijd 3 wachtende.. en dan duurt het nog een kwartier. De helpdesk is dus ongeveer 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 20:03
Tarabass schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:44:
[...]
Dat is dus graag wat ik wil weten. Wij bellen eigenlijk nooit met de vaste lijn. Ik zal vanavond eens kijken op mijntweak of daar iets te vinden is. Het bedrag komt wel erg overeen met het nieuwe te betalen bedrag.

Stel dat ze wel al de nieuwe tarieven hebben gehanteerd, kan ik dat dan stonneren?
Incasso kan je stoneren als deze niet ouder zijn dan een maand. En is er met SEPA geïncasseerd (aannemelijk) dan zelf langer. Volgens mij kan dit tegenwoordig zelf direct vanuit telebankieren. Echter beter is om er met Tweak gewoon uit te komen. Anders krijg je toch geautomatiseerde aanmaningen en uiteindelijk zelf incasso bureaus en dat is ook niet handig voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het beeld het blijft doen, dan is het prachtig, Maar na een uur televisie kijken begint de ellende, frozen
beeld, blokvorming. Een reset helpt wel weer voor een half uur, het blijft bedroevend. maar goed het is nog een 15 juli, want dan zou alles moeten werken, volgens de service desk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Hier een mede dordtenaar:
Hoe de situatie nu exact op dit moment is durf ik niet te zeggen.
Echter in mijn vakantie vorige maand is mij per post enige informatie opgestuurd waaronder de activatie codes en dergelijke. Daarnaast was er bij de buren een pakket bezorgd met de nieuwe modem en STB.
Enkele dagen later belde de buurjongen bij mij aan met de melding dat zij een pakket voor mij hadden en overhandigde deze aan mij.
Op dat moment werkte mijn internet en televisie gewoon nog via KPN.
Toch heb ik de nieuwe modem en STB aangesloten waarna alles na enkele momenten werkte.
Enige momenten wanneer ik blokjes ervaar is tijdens het wisselen tussen kanalen.

Of dit gisteren/vandaag veranderd is weet ik niet.

Ook heb ik een keer meegemaakt dat ik de tv aan deed en het beeld volledig wit met een hoop herrie was.
De STB had toen al een tijd aangestaan en deed weer normaal na een power cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rude-Dog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 15:41
Ik ga mooi niet achter de nieuwe diensten aan, ben nog steeds niet gecontacteerd en vind 't wel prima. Mooi na het WK overgezet, weer wat firmware/oplossingen verder, en een stabieler product.
Hoe langer het duurt hoe beter wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3v3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 22:35
Net een mail naar Tweak gestuurd aangezien ik nog geen Abonneenummer en bijbehorend pin had.
Binnen een kwartier antwoord. Telefonisch mag het dan wel zeer moeilijk doorkomen zijn maar per mail gaat het super snel! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B3v3r schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:11:
Net een mail naar Tweak gestuurd aangezien ik nog geen Abonneenummer en bijbehorend pin had.
Binnen een kwartier antwoord. Telefonisch mag het dan wel zeer moeilijk doorkomen zijn maar per mail gaat het super snel! :*)
Welk emailadres gebruik je dan van Tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3v3r
  • Laatst online: 28-06 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:16:
[...]

Welk emailadres gebruik je dan van Tweak?
Gewoon info@tweak.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
B3v3r schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:11:
Wellicht bij mails krijgen de makkelijke vragen voorrang om zoveel mogelijk mensen snel te helpen. Zogenaamde 'quick wins'. Maar deze reactiesnelheid is beslist uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Net een mannetje van DPD aan de deur met de STB, NT en router. Ruim op tijd dus.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tarabass schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:15:
Zijn er hier mensen die wél een factuur hebben gekregen van de laatste maand? Ik heb al wel mogen betalen voor de nieuwe diensten, maar tot dusver ben ik nog steeds niet over. Omdat het maandbedrag een stuk hoger is zou ik graag willen zien waarvoor ik nu betaald heb. Normaliter krijg ik de factuur per mail, maar tot op heden nog niets.
Yep, bij mij is het bedrag afgeschreven voor de nieuwe diensten eind vorige maand. Meteen een mailtje gestuurd met dit als antwoord:
Geachte Klant,

Bedankt voor uw bericht. Excuses, dit is inderdaad niet de bedoeling geweest. Wij zullen deze kosten dan ook crediteren op het moment dat het nieuwe abonnement daadwerkelijk wordt opgeleverd. Excuses voor het ongemak.
Bij ons is nog niets opgeleverd, daarna zie ik wel. Het komt vast allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwai
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-02-2024
Mijn zyxel modem (van tweak) zit in een soort van boot loop. Iemand een idee wat er aan te doen is? Reset 10 sec vasthouden lijkt ook geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 11:13
Toevallig geprobeerd om een gast-netwerk in te stellen?

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Rude-Dog schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:04:
Ik ga mooi niet achter de nieuwe diensten aan, ben nog steeds niet gecontacteerd en vind 't wel prima. Mooi na het WK overgezet, weer wat firmware/oplossingen verder, en een stabieler product.
Hoe langer het duurt hoe beter wat mij betreft.
That's one way to look at it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
@pwai
lees hier anders even, daar is het probleem al eens langsgekomen.
webmasternick in "Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2"

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Aaargh! schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:27:
Net een mannetje van DPD aan de deur met de STB, NT en router. Ruim op tijd dus.
Wat geeft mijn.tweak.nl bij jou aan (ik zou morgen of vrijdag over gaan)?
hier:

Verstuurd op Omschrijving Status
0000-00-00 00:00:00 COA Line anchor planned
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines completed
0000-00-00 00:00:00 equipment.create planned
0000-00-00 00:00:00 Fiber NT dummy product completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
2014-06-10 15:39:15 WBA FttH Line product planned
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines completed
0000-00-00 00:00:00 equipment.create planned
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB completed
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB completed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoor net van het thuisfront dat het pakket ook geleverd is, overzetten staat gepland op 14-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rude-Dog
El_Bandito schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:39:
[...]

That's one way to look at it ;)
Ja toch? :) Wat maakt mij het uit of ik nog een tijdje KPN of Tweak TV heb, ik heb al zo lang met brakke KPN STB's geleefd dat ik dat ook nog wel een paar weken volhoud :)
HBO is het grootste verschil, en dat zal me een worst wezen. Als ik in December pas over ga vind ik 't ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Maar ondertussen wel meer betalen per maand? :P Ik vind het ook wel best voorlopig eigenlijk. al hebben ze wel laatst 69 euro afgeschreven ipv 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TurboTon1973 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:39:
Van sommige mensen lees ik dat als ze een mail sturen dat deze binnen een paar uur beantwoord word. Nu verwacht ik niet met deze drukte dat mijn mails binnen een paar uur beantwoord word. Maar ik moet minimaal 2 tot 5 dagen wachten voordat mijn mail beantwoord. Naar welk adres sturen jullie je mail?

Ik stuur mijn mail naar info at tweak punt nl

Hopelijk heeft een van jullie een sneller adres want ik ben nu al sinds 20 juni bezig om een monteur langs te krijgen voor het plaatsen van het glasvezel modem
voor de tv had ik er boven gezet activatie tv en voor de telefoon, inloggegevens telefoon
Geen idee of ze er naar kijken maar het ging wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
Wat is de laatste firmware versie voor de STB's
Ik heb hier een probleem wat eigenlijk al opgelost zou moeten zijn: Het geen beeld geven als je de box uit standby haalt.

Wat is dat irritant trouwens dat dat lampje groen blijft en je geen idee hebt of er iets gebeurt. Zeker niet in combinatie met de niet-altijd reagerende afstandsbediening.
Probeer het net m'n moeder uit de leggen.... "Druk maar gewoon op het standby knopje, en als er niets gebeurt nog een keer drukken... en dan een keer op 1 ofzo, en anders gewoon nog een keer op het standby knopje." 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door NovapaX op 09-07-2014 16:09 ]

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
NovapaX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:09:
Ik heb hier een probleem wat eigenlijk al opgelost zou moeten zijn: Het geen beeld geven als je de box uit standby haalt.

Wat is dat irritant trouwens dat dat lampje groen blijft en je geen idee hebt of er iets gebeurt. Zeker niet in combinatie met de niet-altijd reagerende afstandsbediening.
Probeer het net m'n moeder uit de leggen.... "Druk maar gewoon op het standby knopje, en als er niets gebeurt nog een keer drukken... en dan een keer op 1 ofzo, en anders gewoon nog een keer op het standby knopje." 8)7
Had gisteren keus uit onderstaande. Helaas de datum staat niet op de foto maar de bovenste is meest recent en ook al een paar weken oud.
2500.6451.14749.1
2500.6450.14351.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 01:28

Mappy

Piramide van Austerlitz

JP1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:14:
Had gisteren keus uit onderstaande. Helaas de datum staat niet op de foto maar de bovenste is meest recent en ook al een paar weken oud.
2500.6451.14749.1
2500.6450.14351.1
06-12
05-22

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Update Tweak aankondigingen pagina:
Update 9 juli 15:00

1: Vertraagde introductie van Second Screen

Enige tijd geleden berichtten wij u dat Second Screen, de functionaliteit waarmee u op de tablet of smartphone televisie van Sparql kunt kijken, zeer waarschijnlijk begin juli zou worden vrijgegeven. Helaas is deze datum te vroeg gebleken, waarvoor onze excuses.

De apps worden op dit moment nog geschaafd en getuned zodat u straks met de best mogelijke apps televisie op uw tablet of smartphone kunt kijken. Zoals het er nu naar uitziet, betekent dit dat de apps over één of twee weken alsnog beschikbaar komen.
had m'n vraag dan toch zin? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 08:54

MjB

Ben erg teleurgesteld in Tweak.
Je hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van het aanbod. Ik ben vanaf het begin dat glasvezel beschikbaar was klant. Dus verwacht ik qua service ook iets van hun kant.
Ik zou maandag overgaan. Dit betekende voor mij sinds maandag geen internet, geen tv, geen telefoon, geen voetbal...
Tevens worden er toezeggingen gedaan die niet waargemaakt worden en niemand kan tot nu toe vertellen wanneer de lijn het weer doet. Het vervelende is ook dat je als klant steeds zelf actie moet ondernemen.
Ben benieuwd als ik straks thuis kom of er nu wel licht in de lijn zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBTN
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 20:13
JohanF schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:20:
Update Tweak aankondigingen pagina:

[...]

had m'n vraag dan toch zin? O-)
Weet iemand toevallig voor welke platformen deze Apps beschikbaar komen?

I took the blue pill…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rude-Dog
El_Bandito schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:03:
Maar ondertussen wel meer betalen per maand? :P Ik vind het ook wel best voorlopig eigenlijk. al hebben ze wel laatst 69 euro afgeschreven ipv 63.
Die "boete" betaal ik graag om probleemloos te blijven kijken/te worden overgezet. Als je wilt kan je daar natuurlijk altijd nog werk van maken; ze mogen geen diensten in rekening brengen die nog niet zijn geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 12:12
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:46:
[...]

En als je aan de lijn komt zijn er altijd 3 wachtende.. en dan duurt het nog een kwartier. De helpdesk is dus ongeveer 1 persoon.
Ik heb zelf de meeste ellende al een week of wat geleden gehad, maar dit vind ik toch wel een van de dingen die Tweak het meeste aan te rekenen is. Een enorme toename aan helpdesk calls is toch echt wel te verwachten bij een dergelijke grote migratie actie, daar hadden ze dan best fiks wat extra helpdesk personeel op kunnen (moeten) inzetten. Desnoods wat scholieren met een vakantiebaantje ofzo. Ik heb zelf vorige week na een hele dag zonder internet dik 80 pogingen moeten doen om iemand aan de lijn te krijgen (kosten: dik 9 euro volgens mijn laatste specificatie van mijn mobiele abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

El_Bandito schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:03:
Bij mij is dus gewoon nog het oude (duurdere) abbo afgeschreven ipv. het nieuwe.

Volgens mij doet tweak voor juli afschrijving = MAX(oude_abbo,nieuwe_abbo);

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:17
Vrijdag komt een monteur mijn Genexis vervangen, heeft hij die zelf bij of moet ik die nog per post ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Ik heb de Genexis vandaag met de post gekregen.
Morgen of overmorgen wordt mijn Genexis vervangen.
(Glanerbrug / Enschede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Arjantje72 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:22:
Vrijdag komt een monteur mijn Genexis vervangen, heeft hij die zelf bij of moet ik die nog per post ontvangen?
Wisselt. Hier had ie 'm zelf bij zich.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 19:05
Zit je braaf op de monteur voor de genexis wissel te wachten tussen 17.00 en 18.00, komt ie niet opdragen. Gelijk gebeld met Tweak, kunnen weinig doen. Alles herstellen lukt niet omdat de zyxel geen toegang geeft, ook niet op interne netwerk. Volgens Tweak heb ik eerst internet verbinding nodig hiervoor, wel vreemd mijns inziens. Nu maar elders voetbal kijken en morgen hopen dat de monteur wel komt opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 07:58
Ook al heb ik met Reggefiber een afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt doet mijn aansluiting het opeens. Direct aangesloten op mijn bestaande Fritzbox 7390 en Speedtest gedraait - hij komt niet boven de 300-400 MBit/s (heb een 1 GB aansluiting in Almere).

Dus de Zyxel aangesloten en hij komt zeer dicht bij de 1 GBit. Het zou natuurlijk kunnen dat de Fritzbox gewoon de zwak is, maar heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn dat voorkomt dat ie harder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

mfkne schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:48:
Ook al heb ik met Reggefiber een afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt doet mijn aansluiting het opeens. Direct aangesloten op mijn bestaande Fritzbox 7390 en Speedtest gedraait - hij komt niet boven de 300-400 MBit/s (heb een 1 GB aansluiting in Almere).

Dus de Zyxel aangesloten en hij komt zeer dicht bij de 1 GBit. Het zou natuurlijk kunnen dat de Fritzbox gewoon de zwak is, maar heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn dat voorkomt dat ie harder gaat?
Hmmmm, een Fritzbox die het moeilijk heeft? Dat is raar. Een ding zou de routering kunnen zijn?

Welke draai je liever?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
Ik heb liever de Fritzbox draaien want ik gebruik het VPN met mijn ouders en een vriend in Duitsland. Wat bedoel je met routering? Ik zou wellicht straks een factory reset doen om te kijken of het daar aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 21-09 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
Volgens deze website zijn dat normale waarden voor een Fritzbox 7390.
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1744816

Daar halen ze 340 Mbit/s. Dus de limiet zit idd in de Fritzbox.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is mijn lijn omgezet. (Enschede).
Ik kom van 60/60 en heb nu 250/250
Tot nu toe geen blokje gezien en haarscherp beeld. De tv staat al drie uur aan zonder vastloper.
Qua download krijg 240 Mbit bij diverse speedtests. Ik haal zelfs 24MB/s via Usenet.
Mijn upload blijft echter steken op 10-20Mbit.. Iemand een idee waar dit aan kan liggen of wordt dit met Tweak bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag modum en ontvanger gekregen, zou vandaag over gaan (enschede) Vanmiddag idd geen verbinding meer. Nieuwe shit aangesloten en in no time up n running zonder lastige dingen te hoeven doen. Telefoon doet t nog niet, maar heb ook nog niet gecheckt of ik nog n code in moet kloppen in de modem of zo. Boeit me ook niet echt. Nog geen klachten over ontvanger. Vind alleen nl1 etc. hd minder dan kpn hd. Hbo is wel erg strak. Niet hd zenders is vele malen beter dan kpn.
*O* voor tweak so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb tot nu toe nog maar 1 crash gehad van de box. Maar zappen gaat nu soepel en alles werkt.

Alleen is het zien of de box opstart of niet nog erg lastig, totaal geen feedback o.i.d. tot het Sparql logo verschijnt, of ik ineens stemmen hoor in de woonkamer.

Het zou fijn zijn als uit- en aanzetten met een AB tenminste enige feedback gaf.

Gelukkig werkt de Harmony probleemloos :)
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:24:
Tot nu toe geen blokje gezien en haarscherp beeld. De tv staat al drie uur aan zonder vastloper.
Qua download krijg 240 Mbit bij diverse speedtests. Ik haal zelfs 24MB/s via Usenet.
Mijn upload blijft echter steken op 10-20Mbit.. Iemand een idee waar dit aan kan liggen of wordt dit met Tweak bellen?
Die upload is een bekend probleem, staat die nog niet in de issue-tracker?
Ik heb namelijk 1GBit upload, terwijl ik ook een 250 verbinding heb. Ik geloof dat die upload-snelheid een beetje een ondergeschoven kindje is, tot alles rond is (kan ik me ook wel iets bij voorstellen)

p.s.
Update de sparqlbox zichzelf als er nieuwe firmware is?

[ Voor 51% gewijzigd door Firesphere op 09-07-2014 20:33 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
The Wizard schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:19:
Volgens deze website zijn dat normale waarden voor een Fritzbox 7390.
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1744816
Daar halen ze 340 Mbit/s. Dus de limiet zit idd in de Fritzbox.
Bedankt daarvoor, ik heb een ticket bij AVM geopend. Vreemd vind ik trouwens dat ik geregeld bijna dubbel zoveel upload dan download haal (470 Mbit up, 260 Mbit down), en dat zit al ver boven de 340 Mbit die je aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Eerste indrukken van sparql. Heb na een half uur 1 crash gehad. Blokvorming is er alleen soms tijdens het zappen. Heb toch het juiste pakket.

Wat betreft beeldkwaliteit wat ik tot nu toe heb gezien is het nog niet beter dan wat ik had met Tweak blauw. Nu was blauw als ik mij niet vergis ook al beter dan groen dus wellicht ben ik wat verwend. Instelling heb ik nu op 1080P 50hz. Kijk uit naar verbetering van de dienst.

Zie dat er op myharmonie nu de M12 beschikbaar is als PVR en de M20 als STB. Zal wel een foutje zijn dat er PVR bij staat ik ga die configuratie eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die upload is een bekend probleem, staat die nog niet in de issue-tracker?
Ik heb namelijk 1GBit upload, terwijl ik ook een 250 verbinding heb. Ik geloof dat die upload-snelheid een beetje een ondergeschoven kindje is, tot alles rond is (kan ik me ook wel iets bij voorstellen)
Bij 1gbit upload hoor je mij niet klagen. Helaas heeft dit issue een negatieve uitwerking bij mij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Over het bedienen met de logitech harmony:

Geweldig! echt stukken beter dan de standaard afstandbediening. Heb net met infrarood geprobeerd en dat was al goed. Zet hem nu over naar RF dan kan het kastje lekker weggestopt worden en hoef je helemaal niet meer te richten.

Bedankt voor degenen die de moeite hebben genomen om het profiel te uploaden naar myharmony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
NovapaX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:09:

+1 echt enorm lastig! Dit moet snel opgelost gaan worden.

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
JP1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:51:
Eerste indrukken van sparql. Heb na een half uur 1 crash gehad. Blokvorming is er alleen soms tijdens het zappen. Heb toch het juiste pakket.

Wat betreft beeldkwaliteit wat ik tot nu toe heb gezien is het nog niet beter dan wat ik had met Tweak blauw. Nu was blauw als ik mij niet vergis ook al beter dan groen dus wellicht ben ik wat verwend. Instelling heb ik nu op 1080P 50hz. Kijk uit naar verbetering van de dienst.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mijne wilt niet hoger dan 720p gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Sissors schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:30:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mijne wilt niet hoger dan 720p gaan.
Voor al je vragen en antwoorden.
https://github.com/NovapaX/sparqltv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Exact 21:59 een crash.
Daarna weer om 22:23
Opnieuw opstarten zwart beeld.
Weer opnieuw opstarten, wel weer beeld.

Als backup NOS live stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:55
Hier precies hetzelfde.

Tv doet het alleen elk half uur blokjes en dan volledige vastloper.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raeghin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:03
Ook hier hetzelfde, blokjes en zwart beeld... Aardig de balen van heel het Sparql platform. Veel te veel kinderziektes die ze al lang eruit hadden kunnen hebben als het niet zo snel gepushed was.
Meer moeten betalen voor hetzelfde aanbod en vervolgens doet heel het VOD platform helemaal niets, en ligt de tv er uit tijdens wedstrijden... Ook op emails geen enkele reactie... Op deze manier gaan ze snel klanten verliezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Hier ook 21:59 een crash en toen 22:25 ofzo weer... Men is niet blij hier -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

In ieder geval crash tijdens volkslied idd. Blijkbaar crashed iedereen dus tegelijkertijd daarna nog een keer idd rond 22:23. Eerst blokjes/haperen dan crash. Postcode 2131

23:55 nu ook weer

[ Voor 5% gewijzigd door TrailBlazer op 09-07-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Hier bij de aftrap een vastloper.
Verder geen problemen meer gehadw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Mappy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:51:
Hier ook 21:59 een crash en toen 22:25 ofzo weer... Men is niet blij hier -O-
Dat zijn dezelfde tijden. Ook Dordt toch? Zou het dan niet de STB zijn war het probleem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Het is wel een probleem dat die sparqlbox een reboot nodigheeft voor ie weer wat doet en niet gewoon een "no signal" geeft ofzo. Dus alleen aan de stream ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook net n vastloper. 22:53, enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Mappy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Het is wel een probleem dat die sparqlbox een reboot nodigheeft voor ie weer wat doet en niet gewoon een "no signal" geeft ofzo. Dus alleen aan de stream ligt het niet.
Dat is waar. Misschien ligt de oorzaak in het signaal maar de STB zou natuurlijk hiermee om moeten kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Kan natuurlijk prima een interactie tussen twee componenten die de crash veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Af en toe haperingen tijdens de wedstrijd. Erg onprettig. Maar na het rustsignaal... Één en al blokken, horten en stoten. Niet dat ik dat geouwehoer in de rust zo belangrijk vindt (in tegendeel) maar wat is dit toch slecht.

Morgen toch ook maar eens een mail sturen en mijn onvrede uiten. Dat dit na weken nog niet opgelost is baart mij zorgen. En dat de klanten geen mail hebben ontvangen is eigenlijk nog slechter.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeerdgiesbers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-03 09:55
hier net ook 2 x crash tijdens voetbal op 1, postcode 6629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vlekkeloos in 7523 tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
nu een herstart aan het doen ... weer een half uur inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En als je op België kijkt? Loopt ie dan ook vast? Of Is het alleen bij nederland 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
2e helft iig op ned1 probleemloos kunnen kijken. Net voor de 2e helft een herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Hier hetzelfde JP1980, crash net voor begin 2e helft, daarna tot aan nu probleemloos. Op die gemiste penalties na dan :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mappy op 10-07-2014 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Mappy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:54:
Hier hetzelfde JP1980, crash net voor begin 2e helft, daarna tot aan nu probleemloos. Op die gemiste penalties na dan :P
Te toevallig. Hij loopt nog als een zonnetje. Maar nu doe ik hem zelf wel uit het is tijd. :z
Het Nederlands elftal was er niet mee geholpen in ieder geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
Hier (Dordrecht) ook een vastloper tijdens het volkslied (zal ook wel rond 21.59. m'n pa was even weg geweest en dacht dat ze een minuut stilte hielden ofzo... maar ze stonden wel errug stil :D

Er stond in ieder geval iemand met z'n hoofd omhoog en z'n mond open...

Het lijkt er toch op dat het in de streams zit dan. (Tenminste, dat de STB de stream niet goed kan verwerken, en in plaats van een frame dropt gewoon heel de gebruikservaring dropt)
En doordat de streams per plaats verschillen kan dat ook verklaren waarom het bij de een beter werkt dan de andere.

[ Voor 11% gewijzigd door NovapaX op 10-07-2014 08:24 ]

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Sinds kort is bekend dat mijn gehele woonplaats Veenendaal glasvezel gaat krijgen. Gegarandeerd, zonder rondvraag dus. Voorlopige planning is dat ik februari 2015 aangesloten ben (postcode 3905GR). Via de website www.eindelijkglasvezel.nl kan ik diverse providers kiezen, maar Tweak staat daar niet tussen. Nu heb ik zelf zo'n kaartje ingevuld van Reggefiber dat ik wel een aansluiting wil, maar nog geen abonnement. Nu beweert die meneer van Reggefiber (met hem gesproken bij de C1000) dat Tweak helemaal geen glasvezel levert / gaat leveren in Veenendaal? Tweak onlangs gebeld, die zegt dat ik pas kan bestellen nadat ik een aansluiting heb. Afgelopen april heb ik Tweak glasvezel gewoon kunnen bestellen, maar dat bleek een foutje in de postcodecheck van Tweak, inmiddels is dat geannuleerd. Vanaf mei blijft hun postcodecheck niet leverbaar op mijn postcode melden. Is er hier iemand die hier iets over kan vertellen? Want ik ben erg tevreden over Tweak, heb nu internet en bellen van Tweak. Televisie heb ik van Ziggo, dat wil ik zo laten. Geen zin om alle kabels en pvr's te vervangen. Om nog maar te zwijgen over de betrouwbaarheid en de hoge prijs van het televisiegedeelte van Tweak. Tweak (internet & bellen) is best goedkoop, 35 euro per maand 50/50, terwijl een andere prijsvechter als Telfort 40 euro daarvoor vraagt, en ook nog eens zonder usenet.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
Ik zou het gewoon even afwachten....
Volgens mij hoort Tweak sowieso gewoon toegang te krijgen tot die glasvezels.
Ze kunnen blijkbaar pas een aansluiting aanvragen als de verbinding bij jou thuis afgemonteerd is en in de database van reggefiber zit. Pas vanaf dan weten ze zeker dat ze op jouw adres glasvezel kunnen leveren, en dus een contract met je aan kunnen gaan.
Wat allemaal wel leverbaar is zullen wel allemaal KPN-dochters zijn, dus die hebben die informatie nu al blijkbaar.

Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 08:54

MjB

Gelukkig deed gisteren alles het weer na bijna 3 dagen geen lijn in Glanerbrug. Ik kom van Groen.
Alles ingesteld en het werkte meteen.
De Sparql box heeft van 18:00 uur tot na 01:00 aangestaan. 2x blokjesvorming gehad, even gezapt en toen was het weer weg. Geen vastlopers gehad!
De beeldkwaliteit is voor mij hetzelfde als bij Groen.
Ik weet alleen nog niet hoe je Dolby Digital krijgt. Werkt dit niet via hdmi of moet je hier de optische uitgang voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:16
Heeft iemand al iets met de usb poort op de abox m12 kunnen doen? Ik ben erg benieuwd of ik hier straks iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartendd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:34
dag 3 in dordrecht nu, nog steeds geen verbinding lijn is dood. via veel omwegen uiteindelijk iemand van de technische dienst gesproken. Dit was nog een aardig omweg maar als niemand je wilt doorschakelen en onzin te verkopen ga ik niet afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
  • Laatst online: 09-05-2022
MjB schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:37:
Ik weet alleen nog niet hoe je Dolby Digital krijgt. Werkt dit niet via hdmi of moet je hier de optische uitgang voor gebruiken?
Dolby Digital werkt maar op enkele kanalen bij specifieke uitzendingen. Ik heb het werkend gezien bij onder andere Discovery HD tijdens een uitzending van Fifth Gear. Op HBO heb ik nog nooit Dolby Digital werkend gehad. Hoe je de box aansluit zou hiervoor niet uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 21-09 14:03
NovapaX schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:36:
Ik zou het gewoon even afwachten....
Volgens mij hoort Tweak sowieso gewoon toegang te krijgen tot die glasvezels.
Ze kunnen blijkbaar pas een aansluiting aanvragen als de verbinding bij jou thuis afgemonteerd is en in de database van reggefiber zit. Pas vanaf dan weten ze zeker dat ze op jouw adres glasvezel kunnen leveren, en dus een contract met je aan kunnen gaan.
Wat allemaal wel leverbaar is zullen wel allemaal KPN-dochters zijn, dus die hebben die informatie nu al blijkbaar.
Of anderen wel of geen KPN dochters zijn doet niet ter zake. Reggefiber is neutraal en iedereen krijgt dezelfde informatie op hetzelfde moment (OPTA regulatie).

Maar ik snap nu wat aan de hand is: Niet elke provider werkt mee aan pre-ordering. Dus bestellen voordat de aansluiting er is, zodat deze kan worden geactiveerd tijdens de aansluiting. Tweak werkt hier dus niet aan mee. En dat is altijd zo geweest bedenk ik me nu net. Tele 2 idem dito trouwens.
Hun orderstraten kunnen dat niet verwerken. Daarnaast zal er waarschijnlijk een Guidion monteur komen voor Tweak (als ik hun topic zo zijdelings volg) sinds ze een nieuw pakket en platform hebben. Dus dat deel wordt ook niet door Reggefiber gedaan en dan heeft pre-ordering al weinig zin meer.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:15
Ik kom net deze pagina tegen op de site van ABOX:
http://developer.abox42.com/developer-news-for-m12

Formeel aan het werk nu, dus nog niet doorheen kunnen bladeren maar wellicht dat er wat interessants tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 16:25
Ik ben zojuist bezig geweest met het bijwerken van de sheet "Vergelijking Internet Providers (10-07-2014)"
ik moet denk ik alleen nog wat specifiekere informatie krijgen over de prijzen van Stipte (voorheen Scarlet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:24:
Hier is het spul dinsdag omgezet, echter woensdag had ik pas de modem/boxen :(

Woensdag alles aangesloten, beeld tv is super idd. internet is 100/100. Speedtest geeft aan 100/250 8)

Vandaag!!
Telefoon doet het hier nog niet, zijn ze mee bezig!!
Tv beeld blijft sinds vandaag regelmatig stil staan!!

Nog maar even geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22

ST10©DE

Dus.............

Weet iemand of de app voor het tweede scherm er al is? Of wanneer deze gaat komen?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
P. Mekes schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:21:
Weet iemand of de app voor het tweede scherm er al is? Of wanneer deze gaat komen?
Heb je het topic even doorgelezen? ;)

JohanF in "Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. Mekes schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:21:
http://www.sparql.nl/features/feature_detail_template.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
dacreator schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Woensdag alles aangesloten, beeld tv is super idd. internet is 100/100. Speedtest geeft aan 100/250 8)

Vandaag!!
Telefoon doet het hier nog niet, zijn ze mee bezig!!
Tv beeld blijft sinds vandaag regelmatig stil staan!!

Nog maar even geduld
Het instellen van de telefoon kan je ook eenvoudig zelf doen. Zie de WIKI voor de tips, trucs en weetjes die hier de afgelopen weken voorbij zijn gekomen:
https://github.com/NovapaX/sparqltv/wiki

De issuelijst bevat alle known issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
dacreator schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Ik zie nu dat er een trucje is om hem op 1080p te krijgen (iemand enig idee of hij dan ook echt 1080p is of alleen upscaled?), maar heb jij dat gedaan, of vind je het beeld zo super op 720p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Sissors schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Ik zie nu dat er een trucje is om hem op 1080p te krijgen (iemand enig idee of hij dan ook echt 1080p is of alleen upscaled?), maar heb jij dat gedaan, of vind je het beeld zo super op 720p?
Draai 1080P, maar pas sinds gisteren over. Heb nog niet genoeg gekeken voor een betrouwbare conclusie, maar ik kom van blauw en ik heb niet het gevoel dat ik nu beter beeld heb. Maar dat kan ook gewoon aan de uitzendingen liggen. De wedstrijd van gister zag er wel goed uit.

Maar als hij wel upscaled dan kan het in elk geval ook geen kwaad, want anders wordt de upscaling toch gedaan door je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ha , die had ik even gemist!

Andere vraag. Ik had de box ingesteld op 1080p. Daarna heb ik wegens een vastloper (precies bij het begin van het penalty schieten.... 8)7 ) de spanning er af gehaald. Volgens mij werd daarna het beeld weer 720p. Moet ik de box elke keer weer op 1080p zetten nadat de spanning er af is gegaan?

Hmm, ik heb een 100/100 aansluiting maar vanochtend gaat het niet zo goed blijkbaar, meer mensen met lagere snelheden? Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik draadloos test....... :X

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3615600793.png

[ Voor 18% gewijzigd door ST10©DE op 10-07-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
Geloof mij niet nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
JP1980 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:26:
[...]

Het instellen van de telefoon kan je ook eenvoudig zelf doen. Zie de WIKI voor de tips, trucs en weetjes die hier de afgelopen weken voorbij zijn gekomen:

De issuelijst bevat alle known issues.
Het instellen stelt ook niks voor, echter blijkt er problemen te zijn met een registratie dat via tweak moet lopen..
Sissors schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Ik kom van groen, daar was het beeld nog slechter. Las ergens dat de optie 720/1080 nog niet geselecteerd kon worden.. Nog niet echt naar gekeken, zal het straks eens doen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door dacreator op 10-07-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:16
Ligt het aan mij of is die pagina vol met lorum ipsum?

En het 2e scherm word over +- 2 weken verwacht.
http://www.tweak.nl/aankondigingen.html
Update 9 juli 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
  • Laatst online: 09-05-2022
br men schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Ligt het aan mij of is die pagina vol met lorum ipsum?
Ligt aan jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
Dit snap ik ook niet bij een 100/100 lijn
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3615617182.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Laatst online: 22:55

Mr-D.

interpunctie? no hero here

dacreator klinkt bekend :)

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Hier hetzelfde probleem hoor, helaas is mijn Latijns in al die jaren een beetje roestig geworden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

En nu bedraad getest:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3615627502.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Laatst online: 21-09 20:05
cjdijk schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:32:
Sinds kort is bekend dat mijn gehele woonplaats Veenendaal glasvezel gaat krijgen. Gegarandeerd, zonder rondvraag dus. Voorlopige planning is dat ik februari 2015 aangesloten ben (postcode 3905GR). Via de website www.eindelijkglasvezel.nl kan ik diverse providers kiezen, maar Tweak staat daar niet tussen. Nu heb ik zelf zo'n kaartje ingevuld van Reggefiber dat ik wel een aansluiting wil, maar nog geen abonnement. Nu beweert die meneer van Reggefiber (met hem gesproken bij de C1000) dat Tweak helemaal geen glasvezel levert / gaat leveren in Veenendaal? Tweak onlangs gebeld, die zegt dat ik pas kan bestellen nadat ik een aansluiting heb. Afgelopen april heb ik Tweak glasvezel gewoon kunnen
Klopt dat was hier in de Bilt/Bilthoven ook. Eerst moest er glasvezel aangelegd worden. Toen men bezig was met glasvezel leggen en aansluiten kwam Tweak op de website te staan als een van de providers.
Sinds mei/juni staat tweak er niet meer tussen als keuze maar je kan wel glasvezel aanvragen bij tweak zelf. Heb ik ook gedaan. Maar dat kon ik pas doen nadat reggefiber de aanleg hier in de straat had ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
maartendd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:04:
dag 3 in dordrecht nu, nog steeds geen verbinding lijn is dood. via veel omwegen uiteindelijk iemand van de technische dienst gesproken. Dit was nog een aardig omweg maar als niemand je wilt doorschakelen en onzin te verkopen ga ik niet afwachten.
Hier ook dag 3 zonder verbinding... Ook in Dordrecht. Op e-mails worden niet gereageerd en de service desk is ook niet te bereiken. Gisteren 10x gebeld en zojuist weer. Het kan toch niet zo zijn dat het al om 11:00 super druk is...

Wat een gedoe allemaal bij tweak. Ik wou eigenlijk overstappen, maar een downtime van 2 weken kan ik me niet veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
Hey D alles goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Laatst online: 22:55

Mr-D.

interpunctie? no hero here

lekker hoor geniet van mijn nieuwe verbinding rest nog nog niet

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jep, deze waardes haal ik ook op m'n huidige 100/100.

Heb hiervoor ook een issue geopend op NovapaX' git.

(Hoewel dat niet Sparql specifiek is natuurlijk)

NovapaX, misschien even hernoemen naar iets van "TweakNew" ofzo?

Pagina: 1 ... 63 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.