Toon posts:

Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 113 Laatste
Acties:
  • 615.335 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Gaat dat pakket 11 juni al draaien inclusief televisie?
Dan ben.ik benieuwd hoe alles draait?

Is het nu al voor 100% zeker dat de zyxel flexpoorten heeft?
Weet jij daar al meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukejohn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 20:23
Hier op Almere blauw jaren stabiel thuis werken over vpn, maar sinds ongeveer een week valt achter elkaar mijn vpn tunnel weg. Met de zelfde laptop en op het zelfde LAN maar dan met mijn default gateway naar mijn xs4all router is het weer stabiel.
Zou er achter de schermen al gewerkt worden aan de omzetting , en dit soort problemen veroorzaakt worden? Net zoals die DNS problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:14

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dukejohn schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:41:
Hier op Almere blauw jaren stabiel thuis werken over vpn, maar sinds ongeveer een week valt achter elkaar mijn vpn tunnel weg. Met de zelfde laptop en op het zelfde LAN maar dan met mijn default gateway naar mijn xs4all router is het weer stabiel.
Zou er achter de schermen al gewerkt worden aan de omzetting , en dit soort problemen veroorzaakt worden? Net zoals die DNS problemen.
Ik merk ook stabiliteitsproblemen sinds kort. Facebook is bij mij stuk, m'n verbinding klappert soms, etc.

Ik gok dat ze inderdaad werken aan de overstap, en daarmee een beetje irritant de bestaande verbindingen verkloten.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Tweak Blauw Enschede nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:50
Ik heb ook een brief gehad, ook bij mij komen ze 11 juni langs. Heb nog geen apparatuur per post ontvangen, en Guidion heeft nog geen telefonisch contact opgenomen (deze naam stond ook niet in de brief, maar heb ik de helpdesk horen noemen). Maar ga er vanuit dat het goedkomt.
De bestaande NT laat sinds nu ook weer een groen lampje zien bij "glas", die was de afgelopen weken uit (dit gaat om een nieuwe abbo op een adres waar vroeger glasvezel is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:56
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:24:

Ik zie nu op mijn.tweak.nl extra elementen voor Access en Television.
De datumvelden staan nog leeg en het stukje televisie geeft nog geen details.
Ik zie in mijn.tweak.nl alleen 'Television Beheer' toegevoegd. Deze geeft echter nog geen resultaat.

Jan :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/47477517/Tweak.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Jan Driebeen op 07-06-2014 00:38 . Reden: Foto toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 09:39
Ik kreeg eerst een brief over dat de monteur mij telefonisch zou contacteren voor een afspraak. Tot aan de dag van vandaag ben ik daarover niet gebelt. Ik kreeg wel een brief dat de monteur de 11de langskomt en het materiaal meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

The BounceR schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:28:
Ik kreeg eerst een brief over dat de monteur mij telefonisch zou contacteren voor een afspraak. Tot aan de dag van vandaag ben ik daarover niet gebelt. Ik kreeg wel een brief dat de monteur de 11de langskomt en het materiaal meeneemt.
Ik werd dus gebeld op mijn huistelefoon, wat nogal onhandig is, aangezien ik het grootste deel van de dag niet thuis ben.

Mocht je een huisnummer hebben, schakel die eens door naar je mobiele nummer.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Belde Tweak naar je huistelefoonnummer van je Tweak nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
Ik heb geen huistelefoon, die moet tweak nog aansluiten :p net zoals internet en tv haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

kmichael schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:12:
Belde Tweak naar je huistelefoonnummer van je Tweak nummer ?
Jep, dus voor iedereen die daar geen telefoon aan heeft hangen, doe dat wel even en schakel hem door naar je mobiel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06-2024
Wordt bij iedereen standaard een Zyxel geleverd? Zou namelijk erg blij zijn als ik eindelijk van die Experiabox af ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 12:52
bvk1983 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:33:
Wordt bij iedereen standaard een Zyxel geleverd? Zou namelijk erg blij zijn als ik eindelijk van die Experiabox af ben.
Volgens mij wel want KPN groen word niet meer geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
En heeft die Zyxel nu wel of geen flexpoorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
goldvinger schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:06:
Verwacht het wel maar weet dat niet zeker nog, totdat de eerste Sparqls draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

goldvinger schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:06:
Volgens mij wel.
bvk1983 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:33:
Ik ben zo blij met mijn eigen ZyXEL modems *O* Hoewel ik er nu wel 1 of 2 op marktplaats ga zetten, aangezien ik er nu 3 heb, wat een klein beetje overkill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 23:00
Ik heb vorige week mijn brief ingestuurd en vroeg me eignelijk af of je nog iets van een ontvangstbevestiging krijgt...

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb een bevestiging per mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
Mijn bevestiging heb ik 2 weken geleden gekregen, ik heb mijn aanvraagformulier 4 of 5 weken geleden al ingestuurd. Ik zie nog geen wijzigingen in Mijn Tweak en ik heb ook nog geen brief ontvangen. Iemand enig idee hoe lang dat nog kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik heb nooit een bevestiging gekregen en heb er via de mail om gevraagd. Ik kreeg een korte reactie waarin ze aangaven dat ze hem inderdaad ontvangen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:23
Tarabass schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:27:
Ik heb nooit een bevestiging gekregen en heb er via de mail om gevraagd. Ik kreeg een korte reactie waarin ze aangaven dat ze hem inderdaad ontvangen hadden.
Idem voor mij.

Tweak Blauw in Almere, dus nog even afwachten maar tot mijn NTU overgezet gaat worden en ik de nieuwe spullen thuis krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:27:
Per mail en telefoon geven ze mij ook aan de wijziging ontvangen te hebben (van alles in 1 naar internet+bellen). Echter blijven ze emails en brieven sturen of ik mijn wijziging door wil gegeven. Erg naar want het geeft toch onzekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green.car6808
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:32
Ik heb sinds 2006 Tweak Bellen en internet. Ik ben benieuwd of er tijdens de migratie downtime gaat ontstaan en of mijn abonnement nu niet duurder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 20:56
Ik vind het eingelijk wel belachelijk dat ik de verzendkosten moet betalen voor het terug sturen van het spul. Ik ben bij veel providers geweest en kon het altijd gratis terug sturen via een antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Vlg tweak moet je het terug sturen na een antwoordnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHawk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 22:42
ik heb vorige week 2 nieuwe modems gehad van tweak (groen) en kon ze gewoon terug sturen naar een antwoordnummer. Ik kreeg een brief met RMA nummer en het adres waar ik het naar retour moest sturen en een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Vandaag NT en Zyxel router binnen gekregen. Monteur komt 11 juni, maar ik ben zo brutaal geweest om alles maar alvast te installeren. NT geplaatst en voeding erop, led glas brand na opstarten meteen. Router aangesloten en laten opstarten, alles werkt, maar geen internet.

Wat gaat die monteur nog doen om internet verbinding te hebben. Wie kan mij vertellen wat er nog nodig is om de glasverbinding te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Lelyuser schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:14:
Vandaag NT en Zyxel router binnen gekregen. Monteur komt 11 juni, maar ik ben zo brutaal geweest om alles maar alvast te installeren. NT geplaatst en voeding erop, led glas brand na opstarten meteen. Router aangesloten en laten opstarten, alles werkt, maar geen internet.

Wat gaat die monteur nog doen om internet verbinding te hebben. Wie kan mij vertellen wat er nog nodig is om de glasverbinding te activeren.
Iemand bij Tweak moet een schakelaar omzetten, simpel gezegd.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Aaargh! schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:44:
[...]

Iemand bij Tweak moet een schakelaar omzetten, simpel gezegd.
Oké dank je, het is dus niet zo dat er in de pop of thuis nog wat moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Ik zelf denk dat er in de pop nog het èèn en ander moet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
j.kappert schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:32:
ik heb vorige week 2 nieuwe modems gehad van tweak (groen) en kon ze gewoon terug sturen naar een antwoordnummer. Ik kreeg een brief met RMA nummer en het adres waar ik het naar retour moest sturen en een mail.
Weet je het antwoordnummer nog? in de brief die ik heb ontvangen staat dit adres:

Tweak
Stationsplein 5
1320 AH Almere
Postbus 60270

Ik heb ze nog gemaild en ze zeggen tegen mij dat ze geen antwoordnummer hebben en dat de verzendkosten dus voor mij zijn. Op hun site zeggen ze dat ze wel een antwoordnummer hebben, maar je mag er niks retour sturen 8)7
Retourzendingen naar ons antwoordnummer zijn niet toegestaan. Indien wij uw retourzending via ons antwoordnummer binnenkrijgen zullen wij deze op de reguliere wijze verwerken en brengen wij eenmalig € 25,- administratiekosten in rekening.
Ik ben eigenlijk best blij dat ik door het sparql gedoe eerder weg kan bij Tweak ;w

[ Voor 43% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-06-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

WhySoSerious? schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:17:
[...]

Weet je het antwoordnummer nog? in de brief die ik heb ontvangen staat dit adres:

Tweak
Stationsplein 5
1320 AH Almere
Postbus 60270

Ik heb ze nog gemaild en ze zeggen tegen mij dat ze geen antwoordnummer hebben en dat de verzendkosten dus voor mij zijn. Op hun site zeggen ze dat ze wel een antwoordnummer hebben, maar je mag er niks retour sturen 8)7

[...]

Ik ben eigenlijk best blij dat ik door het sparql gedoe eerder weg kan bij Tweak ;w
ik snap heel je probleem niet, je gaat toch pas terugsturen als Tweak daar opdracht toe geeft

en dan krijg je gewoon een RMA mag ik hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ja en die opdracht heb ik gekregen via een brief, dat ik na 1 juli het spul moet retour sturen naar een postbus adres en ik moet dus de verzendkosten betalen, omdat het geen antwoordnummer is en ik krijg het ook niet terug van Tweak, behalve de borg kosten dan.

[ Voor 52% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rweust
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:38
Bij mij kwamen ze woensdag een nieuwe print in de Genexis monteren vanwege dit nieuwe TV-systeem op de glasvezel in Enschede. We hadden eigenlijk een installatie verwacht met een nieuwe (Zyxel?) modem/router en twee nieuwe set-up boxen. Mijn vrouw was thuis, ik had haar voorbereid, alle instellingen gegeven en ook aangegeven dat als de monteur de apparatuur niet volledig installeerde dit niet erg was, mits er maar internet-verbinding zou zijn en ik de gebruikersnamen en wachtwoorden kreeg om in de nieuwe modem/router te komen.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit ruim vier jaar geleden prima ging met de monteur die toen de Experia-box aan kwam sluiten en dit tot nu toe volledig probleemloos heeft gewerkt. Ik heb het systeem eigenlijk nooit hoeven resetten. Zaken als bridgen met een tweede Wifi-accespoint, switches plaatsen, tv setup box updates, Wifi kanalen veranderen, het ging eigenlijk allemaal goed en bleek betrouwbaar.

De monteur voor deze overgang was echter nogal hardhandig twee minuten met de Genexis bezig (liet ook het nodige vallen), waarna hij niet wist hoe snel hij weg moest komen. Geen naam achterlaten (had ook een particuliere personenauto) en hij kon mijn vrouw ook niet aangeven hoe de installatie nu verder ging. Waarschijnlijk zou de rest nog opgestuurd worden. Hij heeft echter ook niets getest en liet mijn vrouw zonder verbindingen en signalen achter (geen internet, tv, digitale radio en telefoon meer).

Hierop heeft mijn vrouw direct mobiel de servicedesk van Tweak gebeld om te vragen of deze monteur om kon draaien en de zaak werkend kon maken. Dit zou echter niet nodig zijn ze moest een harde reset van de Experia-box uitvoeren, waarna de zaak weer zou werken. Dit heeft ze gedaan, echter zonder resultaat, waarna ze opnieuw heeft teruggebeld. Tja, daar het groene WLAN ledje op de Genexis wel brandde, zou de Experia-box wel kapot zijn. Erg vervelend, maar we sturen u vanmiddag nog een vervanger, die heeft u vrijdag in huis.

Ik vond de Genexis na mijn thuiskomst nogal rammelend aan de muur zitten. Toen ik bovenop het grijze printdeel drukte hoorde ik een klik en gaf het groene internet ledje even wat leven. Hierop opnieuw de Experia-box gereset en gekeken of de boel opstartte, helaas. Toen gekeken of de glasvezel zelf wel goed omhooggeschoven in de connector zat, dit leek het geval (WLAN ledje brandde ook continu), dan maar even een nieuwe WLAN kabel gepakt en de Genexis en de Experia-box even om de kabelgoten heen direct verbonden. Opnieuw de Experia-box gereset en ook even de voeding van de Genexis er een tijdje afgehaald, maar helaas.

Dan maar weer opnieuw de servicedesk van Tweak gebeld. Mijn vrouw vond de "monteur" er niet erg professioneel uitzien en is bij hem gebleven. Ze heeft gezien dat hij niet eens in de buurt van de Experia-box is geweest. Ik had er twee (inclusief wachttijd) lange gesprekken met de servicedesk voor nodig voor men mijn mening, dat een defecte Experia-box wel te toevallig zou zijn en deze vervangen het probleem met bijna absolute waarschijnlijkheid niet zou verhelpen, accepteerde. Woensdagavond laat werd er eindelijk een ticket voor de TD aangemaakt. Ik zou mobiel teruggebeld worden. Dit gebeurde echter niet.

Vrijdagochtend kwam mijn zoontje (kon toch niet van de tv afblijven) erachter dat alles weer werkte. 's Avond bij mijnthuiskomst erachter gekomen dat SSID, WPA2 sleutel en gebruiker beheer veranderd waren in de Experia-box. Alle verdere instellingen waren gereset.

Al met al ben ik blij dat ik maar twee dagen zonder verbindingen en signalen heb gezeten. Al heeft dit ook wel bijna 100 minuten mobiel bellen met de servicedek gekost, 0900 nummer EUR 0,10-/minuut, een hoop frustratie gekost en had ik als het aan de servicedesk had gelegen nu nog steeds zonder verbindingen en signalen gezeten. De beloofde vervangende modem bleek ook twee dagen later pas opgestuurd en is er dus nog steeds niet. Het is echter nu wel helemaal duidelijk dat dit niets had opgelost.

Wat mij meer verontrust is wat er eigenlijk aan de hand geweest kan zijn. Niemand heeft contact opgenomen, dus heb ik deze vraag zelf maar weer aan de servicedesk gesteld. Heb ik een gammele Genexis? Was men nog niet klaar met het voorbereiden van het netwerk zelf voor deze overgang? Moest er op afstand nog wat in de Genexis veranderd worden of was er iets anders aan de hand?

Ik kan mij ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de "monteur" een reden had om zo snel mogelijk te vertrekken, omdat hij wist dat er problemen konden zijn. Heeft iemand zelf ook dit soort ervaringen met deze overgang naar dit nieuwe TV-netwerk van Tweak of weet iemand wat er gespeeld kan hebben?

Mijn vertrouwen in een goede overgang (modem/router moet nog komen) heeft wel een deuk opgelopen.

Robert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

@rweust: Vrijwel alle providers hebben tegenwoordig zelf geen personeel in dienst om b.v. modems te vervangen bij hun klanten. Daar worden zzp'ers (zoals ik) voor ingehuurd. Het grote probleem daarmee is dat daar een vast bedrag voor vergoed wordt. Of zo'n zzp'er nu 15 minuten of 2 uur nodig heeft, hij krijgt maar 30 minuten vergoed (hangt een beetje af van je uurtarief). Dus vrij normaal dat zo'n zzp'er de boel afraffelt, anders moet hij zelf geld bijleggen. Voor mij was dat trouwens de reden om hier niet aan mee te doen. Zelf ben ik ook meerdere keren benaderd voor zo'n samenwerkingsverband. Ik werk liever via uurtje factuurtje, dan kan ik het gewoon prima in orde maken, en desgewenst nog andere werkzaamheden uitvoeren als de klant daarom vraagt. Want alle gewerkte uren worden gewoon betaald.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Als je een harde reserve uitvoerd dan gaat alles terug naar de fsbrieksinstellingen.
Je ben dus alle instellingen kwijt die je zelf ingevoerd hebt inclusief je eigen wachtwoorden

De monteur heeft waarschijnlijk die printplaat er niet goed ingedrukt. (erg slordig)
Nadat jij dit verholpen hebt zou alles weer moeten werken. Echter omdat de experiabox een harde reset heeft gehad werkte internet niet omdat de wachtwoorden niet meer overeen kwamen.
Hierdoor ben jij en tweak op het verkeerde been gezet.
Het is lijkt mij een samenloop van omstandigheden en licht de schuld bij de slordige monteur en een heel klein beetje bij jou zelf omdat je de link niet zocht bij de harde reset en de gevolgen daarvan.
Maar gelukkig werkt alles weer bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:11
Klinkt vervelend allemaal.

Sinds vandaag heb ik in Dordrecht vermoed ik DNS problemen. Sommige sites laden, sommige niet. Sommige soms niet. Facebook wou eerst helemaal niet laden. Daarna wel maar sommige foto's niet. Tweakers wou eerst ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rullzer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 15:24
WhySoSerious? schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:28:
Ja en die opdracht heb ik gekregen via een brief, dat ik na 1 juli het spul moet retour sturen naar een postbus adres en ik moet dus de verzendkosten betalen, omdat het geen antwoordnummer is en ik krijg het ook niet terug van Tweak, behalve de borg kosten dan.
Ik heb ook een brief gehad van tweak. En ik quote:
Om uw diensten op dit nieuwe netwerk te kunnen voortzetten, ontvangt u zeer binnenkort van ons een nieuw modem. Zou u zo vriendelijk willen zijn het modem, bij voorkeur in de doos waarin u uw nieuwe modem ontvangt, kosteloos retour te zenden naar:

BNS Data Logistics
O.v.v. Retour Tweak
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen
Misschien heb je iets aan dat antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:31
WhySoSerious? schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:28:
Heb je opgezegd of wordt je gemigreerd? Ik kan mij voorstellen dat opzeggingen anders worden afgehandeld dan migraties. Je loopt het risico dat Tweak het van je borg gaat inhouden!

[ Voor 5% gewijzigd door Hans_18T op 07-06-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hans_18T schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Heb je opgezegd of wordt je gemigreerd? Ik kan mij voorstellen dat opzeggingen anders worden afgehandeld dan migraties. Je loopt het risico dat Tweak het van je borg gaat inhouden!
Als je hebt opgezegd, moet je retoursturen naar de postbus, bij migratie mag het naar het antwoordnummer.

Als je niet naar de postbus terugstuurt als je opzegt, worden er 25 euro administratiekosten gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt dus niet alleen om klant te mogen worden, maar ook om weg te mogen?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 15:31
rullzer schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Ik heb ook een brief gehad van tweak. En ik quote:

Om uw diensten op dit nieuwe netwerk te kunnen voortzetten, ontvangt u zeer binnenkort van ons een nieuw modem. Zou u zo vriendelijk willen zijn het modem, bij voorkeur in de doos waarin u uw nieuwe modem ontvangt, kosteloos retour te zenden naar:

BNS Data Logistics
O.v.v. Retour Tweak
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Misschien heb je iets aan dat antwoordnummer.
Ik zou voorzichtig zijn en vooral alle bonnetjes/verzendbewijzen bewaren, volgens mij gaan je spullen zo direct naar de logistieke (partner) van KPN. Ik heb dat in het begin (2010) met een aantal verkeerde IPTV ontvangers gedaan en die zijn stuk voor stuk kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chnub
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 18:54
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:33:
Je betaalt dus niet alleen om klant te mogen worden, maar ook om weg te mogen?
8)7
Jup, een beetje kinderachtig van Tweak.
De grotere concurrenten gaan wat sportiever om met mensen die weg gaan en kan je wel zoals het hoort je spullen retour sturen naar antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de NT twee weken geleden al vervangen. Ik heb geen mail of brief ontvangen. Nu heb ik al wel een Zyxel VMG8324 waarover op dit moment op port 4 KPNiTV loopt. Waarschijnlijk krijg ik dan een andere STB en zal Tweak op enig moment de config overzetten. De DNS issues waar anderen over spreken heb ik nog niet gezien, echter wel een instabiele telefoonlijn de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NB. Kleine correctie. Moet zijn: ik heb geen mail of brief over een nieuw modem ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
cjdijk schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:31:
@rweust: Vrijwel alle providers hebben tegenwoordig zelf geen personeel in dienst om b.v. modems te vervangen bij hun klanten. Daar worden zzp'ers (zoals ik) voor ingehuurd. Het grote probleem daarmee is dat daar een vast bedrag voor vergoed wordt. Of zo'n zzp'er nu 15 minuten of 2 uur nodig heeft, hij krijgt maar 30 minuten vergoed (hangt een beetje af van je uurtarief). Dus vrij normaal dat zo'n zzp'er de boel afraffelt, anders moet hij zelf geld bijleggen. Voor mij was dat trouwens de reden om hier niet aan mee te doen. Zelf ben ik ook meerdere keren benaderd voor zo'n samenwerkingsverband. Ik werk liever via uurtje factuurtje, dan kan ik het gewoon prima in orde maken, en desgewenst nog andere werkzaamheden uitvoeren als de klant daarom vraagt. Want alle gewerkte uren worden gewoon betaald.
Beetje vreemde gang van zaken om de problemen met de inhuur van ZZP monteurs op de klant af te wentelen. Het is niet erg om ZZP-ers in te zetten maar zorg er als provider dan altijd voor dat er een goed werkende installatie wordt achtergelaten.
De klant betaalt hier via het abonnement immers voor ook als de installatie voor hem "gratis" is.

Een monteur zal soms meer tijd nodig hebben maar vaak ook minder.
Gemiddeld genomen hoeft het dus niet meer te kosten dan het bedrag wat voor een installatie staat.

Een klant in de kou laten staan en hem zelf contact laten zoeken met een provider is erg onprofessioneel.
Na iedere installatie behoort er overigens een getekende werkbon te worden achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

JP1980 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:04:
Klinkt vervelend allemaal.

Sinds vandaag heb ik in Dordrecht vermoed ik DNS problemen. Sommige sites laden, sommige niet. Sommige soms niet. Facebook wou eerst helemaal niet laden. Daarna wel maar sommige foto's niet. Tweakers wou eerst ook niet.
Had ik ook. Ik gebruik nu opendns, maar je zou ook google dns kunnen instellen. Dan heb je deze problemen niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Welke DNS servers gebruiken jullie? ik heb geen problemen met DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Als je geen problemen met het gebruik van de standaard dns serveradressen hebt zou ik geen dns server van derden gaan gebruiken, en het lekker zo laten. Het probleem doet zich vooral voor bij mensen die geen dns server configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Even een vraagje, waar configureren jullie de DNS servers, in de router of in de netwerk verbinding van een cliënt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 19:27
Op de router dan hebben alle devices meteen de juiste instellingen. Of voor je router google dns en in de instellingen voor dhcp open dns instellen.

Ik gebruik open dns, voor de kids met control en voor mij zelf zonder 😄 en mijn gast netwerk heeft google dns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Wat bedoel in de router google dns en instellingen voor dhcp, opendns?

[ Voor 6% gewijzigd door Lelyuser op 08-06-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 19:27
Je kan de router zelf google dns laten gebruiken en jou cliënts opendns dmv de dhpc instellingen op de routes.

Of alles met de hand instellen op je de devices 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

rob2011 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:43:
Op de router dan hebben alle devices meteen de juiste instellingen. Of voor je router google dns en in de instellingen voor dhcp open dns instellen.

Ik gebruik open dns, voor de kids met control en voor mij zelf zonder 😄 en mijn gast netwerk heeft google dns.
Dit configureer je in de experiabox? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Dank je Rob, ik weet nu wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
Zijn de nieuwe routers toevallig ook AC geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nieuwe Genexis geinstalleerd.

Monteur schroeft de oude los, flikkert dat ding gewoon helemaal van de muur! :X

Hij heeft'm maar even opnieuw vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
Veel verwarring hier. Vorige week brief ontvangen dat er morgen een monteur langs zou komen. Na veel gemail en gebel om te vragen hoe laat die zou komen, krijg ik te horen dat alleen de lijn actief word en dat de monteur nog contact op moet nemen met mij voor een afspraak -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:50
BounceR, ik heb die brief ook gehad (11 juni opleverdatum), en had eigenlijk al vrij genomen op mijn werk. Maar dat lijkt dus niet nodig. Heb jij de apparatuur (router/TV ontvanger) al wel ontvangen? Komt die per post, of neemt de monteur die mee?
Ik kan het natuurlijk ook zelf aansluiten (vooral omdat ik in Breukelen zit, dus wie weet hoeft de Genexis hier niet vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
Ik heb nog niks ontvangen. Ik ga er vanuit dat de monteur die meeneemt. Maar ik weet nu niet of dat zeker is.

*alles begint een beetje twijfelachtig te worden nu :p

[ Voor 21% gewijzigd door The BounceR op 10-06-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Laatst online: 15:59
Je moet de apparatuur zelf via de post ontvangen, heb je dit niet, dan zal de monteur binnen 5 minuten weer buiten de deur staan om een nieuwe afspraak te maken.

Vraag bij tweak of ze een T&T code hebben, heb je die niet en komt de monteur dus echt morgen, bel deze dan af, dan kan ie naar een andere klus gaan. Natuurlijk niet prettig voor jou, maar evenmin voor de monteur als die weer weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
De monteur moet mij nog bellen voor het maken van een afspraak, aldus Tweak. Het enige wat morgen gebeurt is dat de lijn/verbinding actief wordt. Ze verwachten dat het halverwege deze maand zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je niet precies weet wie wat wanneer hoe gaat doen zou ik zeker niet zelf monteurs gaan afbellen.
Daarmee organiseer je je eigen gelazer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk zie ik bij mijn migratie naar 250 mbit in almere ook voortgang.

Afbeeldingslocatie: http://www.huitema.tweak.nl/lib/exe/fetch.php?media=tweak2.jpg

Gisteren nog alleen de 'COA line anchor' als planned, nu alles.. Jammer dat er geen datum bij staat. :P

Overigens als je dit bij je eigen account wil zien:
1) log dan in op mijn.tweak.nl
2) ga naar email instellingen
3) klik op overzicht
4) klik op edit/view bij een van de access lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:18
250mbit in Almere? Grr, jij wel? Op mijn postcode is max 100mbit te krijgen...

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
@hhuitema: heb je al een email / een telefoontje gehad dat er een afspraak wordt gemaakt om de genexis te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kmichael: Mijn Genexis is ruim een week geleden al vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn NT is al naar Gigabit (Almere, ga naar 250Mb lijn), en ik zie nu ook (net als hhuitema) die 4 leveringsstappen.

Wat wel opvallend is, is dat een nieuw TWKA nummer is gemaakt (een andere als de het Teak ID welke ik voorheen had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
Ik heb ook een TWKA nummer, en woon niet in Almere, zal er dus niet mee te maken hebben, was wel een leuke theorie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markisoke: Volgens mij heeft iedereen een TWKAxxxxx nummer, oftewel een Tweak klant ID. Het punt wat ik wilde maken is dat de leverings process stappen aan een nieuw/ander Tweak ID zijn gekoppeld dan degene die ik al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een nieuw TWKA nummer. Bij mij staat alles nog op new (Amsterdam).

Grappig genoeg zie ik dat er voor mij blijkbaar 2 Sparql STBs besteld zijn (ik heb er nu ook twee), maar ik ging er eigenlijk vanuit dat je er gewoon een zou krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MattieM: Mijn klant nummer heeft maar twee letter 'TK' alle andere IDs voor diensten hebben TWKA als voorloper.
Op zich is het ook wel logisch dat je een niet TWKA nummer heb om een fysiek andere dienst aan te koppelen. Eerdere migraties binnen mijn Glas groen bleven ook binnen de dienst en (dus) ook aan hetzelfde TWKA nummer gekoppeld.

Anyhow, vanochtend sprong bij mij alles van new naar planned, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot het pakket binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bij mij staat er nog niets new of planned :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
Morgen om 10 .00 uur komt de monteur van Guidion. Ik heb net alvast de NT en de router opgehangen en onder stroom gezet, overigens router en NT zijn verleden week met de pakketdienst NPD bezorgd.

Router probeert nu in te loggen, maar lukt niet. Op de NT brand het ledje glas. Hoe lang duurt het voordat de router ingetraind is? Of zou die monteur morgen bellen met Tweak dat ze de boel moeten activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Intrainen, is dat niet alleen voor Kabel en DSL ?
Ik heb altijd binnen een paar seconden weer verbinding, als ik een nieuwe router of me pc rechtstreeks aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Bij mij staat er dit:

0000-00-00 00:00:00 COA Line anchor planned
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines completed
0000-00-00 00:00:00 equipment.create planned
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB completed

Heb nu wel het idee dat het snel gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie woonplaats erbij te vermelden, het liefst ook waar je weg komt bv KPN, Tweak Blauw, Tweak Groen...?

Hier in Enschede heb ik nog niks gehoord, (Ik heb vorige week gebeld) Volgens de helpdesk zou ik uiterst Woensdag 11 Juni een telefoontje moeten krijgen om een afspraak te maken van Tweak Blauw naar Tweak Sparql.

[ Voor 10% gewijzigd door kmichael op 10-06-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelyuser
kmichael schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:06:
Intrainen, is dat niet alleen voor Kabel en DSL ?
Ik heb altijd binnen een paar seconden weer verbinding, als ik een nieuwe router of me pc rechtstreeks aansluit.
Ik heb geen idee hoe het gaat met glas, nog nooit gehad. Maar moet ik iets van een aanlognaam en pasword invoeren? Kan me voorstellen dat die monteur dat heeft die morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 20:02
Ik heb ook net gecontroleerd en bij mij staat er dit:

Verstuurd op Omschrijving Status
2014-06-06 16:44:16 WBA FttH Line product planned

verder nog geen uitnodiging/brief ontvangen (apart van die een paar weken geleden dat het nog 4-6 weken zou duren. Ik woon in Dordrecht, van Tweak Groen

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:31
goldvinger schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:09:
Bij mij staat er dit:

0000-00-00 00:00:00 COA Line anchor planned

Heb nu wel het idee dat het snel gaat gebeuren :)
Bij mij staat er inmiddels hetzelfde (Almere).

Daarnaast stond gisteren onder: "TV-pakketten wijzigen" een datum wanneer ITV van KPN wordt stopgezet de datum bij mij was volgende week maandag. Momenteel krijg onder "TV-pakketten wijzigen" ik een errormelding.

It's happening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:11
Dordrecht hier. Voormalig blauw.
Nog niks gehoord (behalve bevestiging).
Op mijn.tweak staan alleen nog maar reggefiber en glashart entries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuisdigitaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11-2016
Hilversum Tweak groen

2014-06-06 16:44:16 WBA FttH Line product planned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Ik woon in Almere en heb momenteel tweak groen
Mocht èèn van jullie binnenkort de spullen binnen krijgen dan ben ik daar ook benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
2014-06-02 20:09:16 WBA FttH Line product completed
2014-06-02 20:49:26 Guidion Glasvezel Internet (+Bellen) sent
0000-00-00 00:00:00 equipment.create error
0000-00-00 00:00:00 Fiber NT dummy product completed
0000-00-00 00:00:00 Dummy VoIP service new
0000-00-00 00:00:00 equipment.update new

weet niet of dit goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:06:
Eindelijk zie ik bij mijn migratie naar 250 mbit in almere ook voortgang.

[afbeelding]
Bij mij (ook ergens in postcodegebied 1326...) staat het e.e.a. reeds op completed, heb echter nog niets ontvangen/gezien/gehoord behalve dat mijn genexis enige tijd geleden is vervangen... :?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/47477517/Tweak%20voortgang.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
Hier in dordrecht (3328) ook een nieuwe access:

2014-06-10 17:53:14 WBA FttH Line product sent
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines new
0000-00-00 00:00:00 equipment.create new
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB new

Plus een Television in het overzicht en **Television Beheer in het menu.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 10:30
Waar zien jullie dat dan? Heb op 24 mei de brief ontvangen waarin staat dat de monteur contact gaat opnemen maar verder niks gehoord. Ik zie in Mijn Tweak al langer mijn nieuwe telefoonnummer staan maar verder (behalve de rekening van 75 EUR) is er niks te zien. Gaat trouwens om een nieuwe GBit aansluiting in Almere.

Edit: Heb het inmiddels kunnen vinden, overal 0000-00-00.

[ Voor 8% gewijzigd door mfkne op 10-06-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar waar staat het dan ben ook rond aan het klikken maar nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
TrailBlazer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:56:
maar waar staat het dan ben ook rond aan het klikken maar nada
Mijn Tweak > E-mail/DNS Instellingen > Overzicht > Access Edit/View

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Almere Haven, Weinig nieuws. Wel een fiberkastje vervangen.

0000-00-00 00:00:00 COA Line anchor new
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines new
0000-00-00 00:00:00 equipment.create new

Verders dus nog helemaal niks.

Waarom staat STB er trouwens twee keer? En bij sommigen drie keer?

Wdeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3v3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 22:35
Overgang van Tweak Groen 30/30 naar 100/100 in Uden
2014-06-10 15:23:56 WBA FttH Line product planned

Geen verzenddatum maar wel completed :-S
Bij mij hangt nog een 100mb Genexis geen afspraak voor vervanging gehad.
Ben benieuwd gisteren zouden de eersten toch overgaan?
(misschien heb ik het mis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij mijn status overzicht nu ook de Zyxel en Sparql STB op status completed staan. Heb het vermoeden dat dit de verzending van de apparatuur betreft.

@Wdeb Meerdere TV ontvangers betekent meerdere STB (SetTop Box) dus ook meerdere elementen in de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
Is het een idee dat ik hier een nieuw topic voor maak, waar de voortgang van iedereen gecentraliseerd word.
Het is nu een zooitje en met zoveel pagina's moet je maar net de goede informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed idee.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:51
Ik heb nu dit staan:

2014-06-10 15:55:52 WBA FttH Line product planned

Vraag me alleen af of dit goed gaat. Heb nml nu 2xstb (slaapkamer + woonkamer) en hier staat er een (en bij andere 3 of 3 zie ik).
Moest je dit aangeven op het formulier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
Son, Tweak Groen. Nog geen brief o.i.d. gehad.

2014-06-10 16:15:48 WBA FttH Line product planned
0000-00-00 00:00:00 Zyxel VMG8324-B10A for FttH lines planned
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB planned
0000-00-00 00:00:00 Sparql STB planned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rsvmark: verschillende mensen hebben gemeld in dit topic dat je dit met de hand op het migratie formulier mocht bijschrijven. Dus jou eerste levering zal met 1 box zijn. Maar geen nood, je kunt er zo eentje bij bestelling, mijn tip, wacht even tot alles is geleverd en werkt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gifkikkertje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-09 14:55
2014-06-02 20:08:21 WBA FttH Line product completed
2014-06-02 20:47:43 Guidion Glasvezel Internet (+Bellen) sent
0000-00-00 00:00:00 equipment.create error
0000-00-00 00:00:00 Fiber NT dummy product completed
0000-00-00 00:00:00 Dummy VoIP service new
0000-00-00 00:00:00 equipment.update new

Ik heb vandaag een oplevering. Gisteren nog contact met de helpdesk gehad omdat mijn stb en router nog niet binnen zijn. Het was mogelijk mijn afspraak te verzetten naar 18 juni. Ik heb samen met de helpdesk medewerker besloten dat alleen de internet verbinding opgeleverd moet worden en ik de rest zelf kan doen. Overigens heb ik nooit zelf contact gehad met een monteur dus heb nog een vaag vermoeden dat er vandaag niemand bij mij op de stoep staat. Mocht de monteur komen laat ik dit weten.

Nieuwe glasvezel klant

Gigabyte X58-UD5 (Extreme bios) - i7 920 (~3,1) - 12GB Corsair Dominator GT 1600-CL7 -EN8800GT - H50 Cooling - Obsidian 800D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:05:
@rsvmark: verschillende mensen hebben gemeld in dit topic dat je dit met de hand op het migratie formulier mocht bijschrijven. Dus jou eerste levering zal met 1 box zijn. Maar geen nood, je kunt er zo eentje bij bestelling, mijn tip, wacht even tot alles is geleverd en werkt. ;-)
Dus de aanbieding was gebaseerd op 1 stb terwijl ik er nu 2 heb??
En omhoog gaat het maandbedrag?? :(
Pagina: 1 ... 44 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.