Heb contact gehad met de ServiceDesk via email:
Mijn vraag:
Goedemorgen,
1 Juli nadert met rasse scheden en ik heb nog geen enkel telefoontje mogen ontvangen van de monteur.
Ook vroeg ik mij af hoe jullie de omzetting gaan laten plaatsvinden? Ik heb nu Tweak Blauw, met 2 ethernet poorten (TV en Internet), telefonie (1 rj11) en mijn Coax DVB-C. Met de nieuwe aansluiting zal er maar 1 ethernetpoort aangesloten zijn en kan ik mijn apparatuur niet meer aansluiten.
het lijkt mij dus dat alles hier binnen moet zijn alvorens de omzetting plaats kan vinden?
Als antwoord:
Geachte klant,
Bedankt voor uw bericht. De monteur zal tijdig een afspraak met u inplannen en alvorens de monteur komt, ontvangt u de apparatuur. De oplevering duurt 3 tot 4 weken.
Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan vernemen wij graag van u.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Tweak Servicedesk
Omdat ik Tweak blauw hebt, was het voor mij dus een geldige vraag :-) en zoals ik zie, eerst apparatuur, dan afspraak voor wissel. (Wat ook logisch is, anders kan je nooit om)
Brengt wel het e.e.a. aan "stress" mee, want je moet wel al je kabels gereed hebben (allang gedaan iig, maar toch, niet iedereen kan het ff tussendoor doen)