Aaargh! schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:36:
[...]
En dat kunnen ze ook niet, want dat is dichtgetimmerde rommel van KPN.
En nu willen ze er iets aan doen door met Sparql het allemaal zelf in de hand te hebben, is 't weer niet goed. Wat wil je nou eigenlijk ?
[...]
En daar hebben ze ook gelijk in.
[...]
Again, ze verkopen gewoon de meuk van KPN door. Daar willen ze nu juist vanaf.
[...]
Ik gebruik de newsservers niet, nooit gedaan ook. Goede private servers voor je content zien te vinden en je trekt die gbit zo dicht.
[...]
Nee, ik werk niet voor Tweak, maar de meeste van die dingen zijn zo blindingly obvious dat het überhaupt belachelijk is dat ik ze moet uitspellen voor mensen zoals jou. Analytisch denken is zeker niet een van je sterke kanten he ?
haha ja ik heb gelezen welke zaken voor jou blindingly obvious zijn.
Als ik jou iets verkoop wil je dat het werkt, of mag ik me dan verschuilen achter de tekst "het is troep van een ander", Obvious.....
Maar goed, analytisch gezien ben jij diep gelukkig met Tweak en dat is hartstikke mooi. Jij neemt de max aan snelheid, betaald het meest en hoopt dat Tweak een soort elite provider wordt met jouw als echte tweaker in de frontline.
Uiteraard geeft jouw extreem analytisch vermogen de juiste visie van Tweak weer want dat is zo overduidelijk. Gatver, laten er nou echt tientallen mensen op dit forum zijn die er anders over denken. Dom van ons

Bedankt dat je ons het lichtend pad laat zien, wij zijn slechts domme consumenten die helemaal niet thuis horen bij een super provider als Tweak. Dat sommige van ons al lang problemen hebben en daar nu ook nog eens extra voor moeten betalen is, analytisch gezien, volledig onze eigen schuld.
Ik krjig wel steeds meer begrip voor je nick (dat is je naam waaronder je hier berichten plaatst..obvious)
Aan de anderen: Excuus, ik word het belerende vingertje van meneer Arghhhhh een beetje zat. Geen enkel onderbouwd argument maar wel "de waarheid" verkondigen gaat er bij mij niet in. Sorry.
Ik zal hem vanaf nu dan ook negeren.
[
Voor 4% gewijzigd door
marcdek op 01-05-2014 16:55
]
Het is niet dat ik dom ben. Jij bent gewoon zo slim.