Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 18:19
Gister maar eens een 2ehands Atv2 aangeschaft, dit omdat ik em wil jailbreaken en atvflash erop ga zetten.
Ik wacht nu nog even op de untethered jailbreak, die elk moment zou kunnen komen volgens pod2g.

Uiteraard even zitten spelen met airplay e.d. Ook de apple remote app voor de iphone is erg fijn, vind em zelfs fijner dan de bijgeleverde afstandsbediening, aangezien je kan swypen.

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van de iconen en de layout op deze wijze, ik vind de oude layout wat prettiger (ben een nederlander; moet iets te zeuren hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 11:35
Ik heb een Apple TV uit de V.S. meegebracht. Kan iemand me zeggen waar ik de Europese stroomkabel kan kopen? (Of heeft iemand misschien een kapotte Apple TV? :+)

Volgens Wikipedia: IEC 60320 moet het een C8 kabel zijn. Op http://conrad.be zoeken naar "C8" faalt grandioos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 00:09

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Elke willekeurig eurostekker die er op lijkt werkt.
Grabbel in een lade, vast nog wel een scheerapparaat wat erop werkt(e )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
De appletv2 heeft idd gewoon een eurostekker, lijkt me dat je daar er wel een van hebt liggen, ander heeft elke electro boer; expert, bcc, mediamarkt, saturn, whatever wel zo'n kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03

vooghel

Cunning linguist

http://www.kabeltje.com/v...atkabels-c-463_52_53.html, en dan de 8-vormige. Kies zelf maar welke lengte/kleur je wilt.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik heb nog een vraag over ATV Flash Black icm mijn Apple TV 2. (Ik gebruik dit liever dan XBMC)

Waarschijnlijk zie ik het over het hoofd, maar weet iemand hier of het volgende mogelijk is (en zo ja; hoe?):
Ik heb een Mac Mini met meerdere externe harde schijven voor mijn films. In XBMC kun je aangeven op welke locatie(s) je je films hebt staan, en je krijgt dan al je films van verschillende schijven in 1 bibliotheek te zien.

Bij ATV Flash Black heb ik dit nog niet voor elkaar, ik moet elke schijf apart benaderen ipv dat hij alles samenvoegt in 1 centrale library.

Is dit wel mogelijk of zal ik daarvoor toch moeten overstappen op XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 12:26
Kun je niets met symbolic links doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 15:48
rinkel schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:42:
Gister maar eens een 2ehands Atv2 aangeschaft, dit omdat ik em wil jailbreaken en atvflash erop ga zetten.
Ik wacht nu nog even op de untethered jailbreak, die elk moment zou kunnen komen volgens pod2g.

Uiteraard even zitten spelen met airplay e.d. Ook de apple remote app voor de iphone is erg fijn, vind em zelfs fijner dan de bijgeleverde afstandsbediening, aangezien je kan swypen.

Persoonlijk ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van de iconen en de layout op deze wijze, ik vind de oude layout wat prettiger (ben een nederlander; moet iets te zeuren hebben)
Waarom wachten op de untethered jealbreak? Zolang de stekker in het stopcontact laat zitten blijft hij het doen. Anders ff met je laptop ernaast en het is binnen no time weer gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ik ook wel weer zo.
Ga het vanavond maar eens proberen. De untethered kan er altijd nog overheen.

Edit
Net maar eens gedaan en atvflash erop gezet. Ik vind de manier waarop je files benaderd niet echt mooi, beetje rommelig zo met die menu's bovenin. Voordat je eindelijk in de lijst met films bent ben je flink wat handelingen verder. Mooier zou zijn geweest als het instellen van mappen niet bij de mediaspelers zat, maar bij instellingen.
De filmlijst vind ik dan wel weer mooi. Ook fijn dat je kunt kiezen uit raster of lijst.
Hoe is dit bij xmbc geregeld? Ik ga dat maar eens proberen.

Edit2

En nu ook untethered gejailbreaked!
Fijntjes.

[ Voor 105% gewijzigd door rinkel op 25-05-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 07:14
Op je wenken bediend . Untethered voor ATV2 beschikbaar.

Seas0nPass Cuts the Cord for 5.0.1

Today we are happy to release a brand new version of Seas0nPass that provides an untethered jailbreak of the latest 5.0.1 (iOS 5.1.1) software for the 2nd gen Apple TV. Massive thanks goes to @pod2g and Co. for the countless hours that went into making this new release possible.

What about the new 3rd gen Apple TV?

Unfortunately Seas0nPass is not yet compatible with the new ATV3. Work is still ongoing and we'lll be sure to announce any and all news as soon as it becomes available. Be sure to follow us on Twitter, Facebook and Google+ for up to the minute info.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Die gasten van seas0npass waren echt heel snel, nog geen uur nadat absinthe uitkwam hadden ze al een patch uitgebracht. Moest wel even een herstel uitvoeren voordat het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

Heeft iemand al een SHSH (blob) kunnen maken van zijn ATV3 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Kleine update voor de Apple TV (2nd and 3rd generation): 5.0.2
  • Addresses an issue which caused content restrictions to be incorrectly applied for the iTunes Store in Australia.
http://support.apple.com/...locale=en_US&locale=en_US
http://www.iphoneclub.nl/...-5-0-2-voor-apple-tv-uit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
SSoaker schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:58:
Heeft iemand al een SHSH (blob) kunnen maken van zijn ATV3 ??
Ja, met timyumbrella kun je dat gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

tinyumbrella herkent mijn ATV3 niet.
Hoe doe jij het? Of weet jij online een werkende handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:53
Pino_666 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:57:
Kleine update voor de Apple TV (2nd and 3rd generation): 5.0.2
  • Addresses an issue which caused content restrictions to be incorrectly applied for the iTunes Store in Australia.
http://support.apple.com/...locale=en_US&locale=en_US
http://www.iphoneclub.nl/...-5-0-2-voor-apple-tv-uit/
En http://support.firecore.com/entries/387605 alweer een untethered jailbreak ervoor (ATV2 only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:48
Gisteren mijn AT3 binnen gekregen, werkt op zich goed.
Alleen dacht ik dat als ik de ipad3 op het scherm toon dat dit beeldvullend zou zijn, of vergis ik me?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
bing69 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:19:
Gisteren mijn AT3 binnen gekregen, werkt op zich goed.
Alleen dacht ik dat als ik de ipad3 op het scherm toon dat dit beeldvullend zou zijn, of vergis ik me?
Als je het scherm mirrored niet. Bij youtube, uitzending gemist en dergelijke wel.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als de app airplay ondersteunt krijg je een fullscreen beeld, doet de app dat niet en gebruik je airplay mirroring van je ipad scherm dan is hij niet beeldvullend maar krijg je de 4:3 verhouding van je ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Jheroun schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:52:
Als de app airplay ondersteunt krijg je een fullscreen beeld, doet de app dat niet en gebruik je airplay mirroring van je ipad scherm dan is hij niet beeldvullend maar krijg je de 4:3 verhouding van je ipad.
Dat klopt, er zijn twee verschillende manieren van AirPlay. Zoals Apple het zelf noemt 'AirPlay', wat gewoon een uitvloeisel is van AirTunes en de andere manier is AirPlay Mirroring. De eerste variant ondersteunt dus iOS-devices, iTunes, speakers en de ATV. AirPlay Mirroring is veel uitgebreider en wordt dus binnenkort ook door Mountain Lion ondersteunt, maar juist weer niet door bijvoorbeeld speakers (logisch ook). Maar het is soms wel verwarrend door Apple gebracht, wat jammer is want de standaard schopt gewoon kont. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
SSoaker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:07:
tinyumbrella herkent mijn ATV3 niet.
Hoe doe jij het? Of weet jij online een werkende handleiding?
Really ....

Google, appletv3 + tinyumbrella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Dus sinds deze week een atv3. Wil dus een film omzetten met handbrake. Het lukt me op geen enkele manier om de ondertiteling mee te krijgen. Als ik hem afspeel met VLC dan kan ik hem nog wel selecteren maar op alle andere manieren niet, dus ook niet op de atv3.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanliempt.org/handbreak.jpg

krijg in dit voorbeeld dan wel de engelse ondertiteling in VLC maar dat maakt even niet uit.

Maar wat doe ik fout???

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Je vinkt "forced only" aan
Dat is de vaste ondertitel in een film. ( bv als er japans gesproken wordt in een US film, dan wordt de japanner vertaald in het engels )

Zoals op dat plaatje, moet je de engelse verwijderen uit het onderste lijstje, en de andere 2 aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
FreshMaker schreef op zondag 10 juni 2012 @ 08:53:
Je vinkt "forced only" aan
Dat is de vaste ondertitel in een film. ( bv als er japans gesproken wordt in een US film, dan wordt de japanner vertaald in het engels )

Zoals op dat plaatje, moet je de engelse verwijderen uit het onderste lijstje, en de andere 2 aanzetten
Thanks, wat jij schrijft had ik al uitgeprobeerd zonder resultaat. Echter heb het op een andere manier opgelost. Heb de film (dvd) eerst door TMPHEnc Author heen gehaald en daar ingegeven dat de subtitel ingebakken moest zijn. Hiernaar de procedure met Handbrake herhaald en voila het werkt eindelijk!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mijn settings :
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/d023abf8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Net volgens jouw settings gedaan met een mkv die standaard in vlc al met ondertiteling speelt.
Jammer genoeg werkt het niet... raar maar waar

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 20:38
Je moet de subs extracten met mkvextract en daarna importeren als srt. Track op nederlands, default aanvinken en alle andere tracks verwijderen. Dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14
Ik heb gisteren een Apple TV3 gekregen maar nu heb ik ook een NAS volstaan met MKV's zolang jailbreaken nog niet mogelijk is en het onduidelijk is wanneer dit wel kan, heb ik niet zoveel aan de ATV3.

Is er een andere mogelijkheid voor de ATV3 of is het verstandig om toch een ATV2 proberen te verkrijgen en daar XBMC op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Christian schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:43:
Ik heb gisteren een Apple TV3 gekregen maar nu heb ik ook een NAS volstaan met MKV's zolang jailbreaken nog niet mogelijk is en het onduidelijk is wanneer dit wel kan, heb ik niet zoveel aan de ATV3.

Is er een andere mogelijkheid voor de ATV3 of is het verstandig om toch een ATV2 proberen te verkrijgen en daar XBMC op te zetten?
Hier hetzelfde. Je hebt geen kont aan dat ding of je moet films gaan ombouwen. Kansloos apparaat imo zonder xbmc/Plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Is er al zicht op een jailbrake dan? Volgens mij niet, toch?

[ Voor 25% gewijzigd door smeerbartje op 10-06-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14
Jpjedi schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:08:
[...]

Hier hetzelfde. Je hebt geen kont aan dat ding of je moet films gaan ombouwen. Kansloos apparaat imo zonder xbmc/Plex.
Precies, al moet ik zegen dat met airplayit ik al wat heb kunnen afspelen maar dan moet ik altijd mijn pc aan hebben staan.

[ Voor 4% gewijzigd door ManiacScum op 10-06-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
henkna schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:15:
Je moet de subs extracten met mkvextract en daarna importeren als srt. Track op nederlands, default aanvinken en alle andere tracks verwijderen. Dan werkt het wel.
Precies gedaan wat je zei, kan na afloop in VLC wel de geimporteerde ondertiteling selecteren. Echter standaard komt er geen ondertiteling....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

bing69 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:10:
[...]

Precies gedaan wat je zei, kan na afloop in VLC wel de geimporteerde ondertiteling selecteren. Echter standaard komt er geen ondertiteling....
Misschien overbodige opmerking, maar heb je wel gekeken of er wel ondertiteling is? In VLC (video-ondertitelspoor) of iTunes (balonnetje naast de play-knoppen e.d. onderaan het beeld). En hoe heb je de .srt bestanden geïmporteerd? Met Subler gaat het bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
detee schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:12:
[...]

Misschien overbodige opmerking, maar heb je wel gekeken of er wel ondertiteling is? In VLC (video-ondertitelspoor) of iTunes (balonnetje naast de play-knoppen e.d. onderaan het beeld). En hoe heb je de .srt bestanden geïmporteerd? Met Subler gaat het bij mij prima.
In VLC kan hem inderdaad wel selecteren. Ben er nu met wat wisselend resultaat uit. De ene keer moet de subtitels eerst er uit halen en daarna weer importeren. De andere keer gaat het in een keer goed. De andere keer met TMPGEnc omzetten. Maar de aanhouder wint!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 10:29

KSH

Ik heb al een aantal maanden een gejailbreakte apple tv 2. Altijd succesvol via seasonpass gejailbreakt. Heb nu de nieuwste IOS-versie erop gezet en met de nieuwste versie van Seasonpass gejailbreakt. Alle stappen zijn goed doorlopen echter zie ik in het menu geen teken van jailbreak (alleen settingsicoon heeft welde letters FC).

Hoe kan ik nu mediaplayer en andere software op de apple tv 2 installeren?

Edit: Opgelost

Was helemaal vergeten dat ik ATV Flash apart moest installeren.

Werkt nu!

[ Voor 11% gewijzigd door KSH op 17-06-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb kort geleden een Apple TV 2 aangeschaft. Deze was al gejailbreakt, inclusief XBMC. Er draaide echter nog oude soft- en firmware (mirroring nog niet mogelijk, oude lay-out) op en ik wilde toch graag 5.0.2 draaien. De Apple TV dus geüpdatet en opnieuw gejailbreakt. Daarna ook weer XBMC er op gezet.

Nu wilde ik echter een aantal snelkoppelingen verwijderen van de Apple TV, zoals dat MLB.TV. Nu blijk ik echter niet meer via Putty o.i.d. in m'n Apple TV te kunnen. Het heeft er de schijn van dat de jailbreak weg is. Hoe kan dit? Ik heb na de installatie van XBMC niets meer gedaan aan de Apple TV. XBMC werkt ook nog gewoon.

Moet ik hem nu opnieuw jailbreaken, weer XBMC er op zetten en dan de snelopppelingen verwijderen? Daar heb ik niet zoveel trek in. Het jailbreaken werkte uiteindelijk wel, maar ging niet helemaal vlekkeloos.

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:42
Heeft er hier iemand al ervaring met AirParrot op een windows laptop naar de ATV3?
Lijkt mij wel een aardig alternatief ipv steeds een hdmi kabeltje aan te moeten sluiten.
http://airparrot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpq36
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 21:50
Leuk programma dat AIRPARROT maar bij mij ongeschikt voor video streaming.
Het beeld hapert en er is geen audio stream.
Je kunt het programma gratis proberen.
Soortgelijke programma's zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Vooralsnog gebruik ik handbrake / itunes op de ATV3
Al die extra programma's voegen dan iets toe, zolang er niet direct van de NAS afgespeeld kan worden.
mijn server heeft nu iTunes, en de mediafolder / libray staat op diezelfde NAS waar ook de andere media opstaan, dus technisch gezien is er buiten de omweg via iTunes op de server geen extra belasting.

Ik gebruik nu watchfolders om automatisch media te converteren naar de importfolder van iTunes.
En airserver om incidenteel een serie die nog niet is omgezet "snel" te converteren

I can live with it ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
FreshMaker schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:12:
Vooralsnog gebruik ik handbrake / itunes op de ATV3
Al die extra programma's voegen dan iets toe, zolang er niet direct van de NAS afgespeeld kan worden.
mijn server heeft nu iTunes, en de mediafolder / libray staat op diezelfde NAS waar ook de andere media opstaan, dus technisch gezien is er buiten de omweg via iTunes op de server geen extra belasting.

Ik gebruik nu watchfolders om automatisch media te converteren naar de importfolder van iTunes.
En airserver om incidenteel een serie die nog niet is omgezet "snel" te converteren

I can live with it ... :)
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal; ik kan ook prima met de AT3 leven. Echter heb ik soms wel ruzie met de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
smeerbartje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:05:
[...]

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal; ik kan ook prima met de AT3 leven. Echter heb ik soms wel ruzie met de ondertiteling.
Daarom download ik de "ingebakken" versies
Scheelt een stap in het proces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
smeerbartje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:05:
[...]

Ik gebruik meestal Subler om losse subs erin te zetten, en dat werkt eigenlijk altijd goed op mn iOS devices - wat gaat er mis dan met ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb in de tijd dat er nog geen jailbreak voor de Apple TV 2 was een script gemaakt welke films na downloaden via SABnzbd omzet naar MP4 inc. ondertiteling.
Wellicht dat enkelen hier daar iets aan hebben voor de wachtperiode naar de jailbreak van de Apple TV 3.

http://www.appletvnieuws.nl/downloads/?did=10
(Directe download link: www.appletvnieuws.nl/wp-content/uploads/iMP4_0.5.zip )

Zie ook het forum van SABnzbd voor meer informatie en een korte handleiding:
http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?f=9&t=8825

[ Voor 8% gewijzigd door eXisTa op 22-06-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158

Ik ben mij aan het verdiepen in tv van Apple, maar ik word er nog niet veel wijzer uit.
Wat ik eigenlijk wil is mijn muziek kunnen afspelen op mijn versterker als ik achter mijn bureau met mijn laptop werk. In principe is Express dan voldoende, maar toch Apple tv is maar iets duurder.

Mijn vraag is dan kan je vanaf je Windows computer muziek en films sturen naar je Apple tv? Of moet hiervoor per se iTunes gebruiken?
Ik heb ook nog een aantal flac bestanden, zou ik die met een programma ook direct af kunnen spelen?

Eerst wilde ik graag een HTPC neerzetten, maar zijn ding configureren en in elkaar zetten had ik niet zo'n zin in. Voor mijn doeleinden lijkt me de Apple makkelijker. Vooral omdat ik dan niet nog de computer aan moet zetten om muziek te luisteren en omdat Apple degelijke producten maken..
Graag wil ik ook nog via mijn Android telefoon muziek kunnen afspelen, is dat dan ook mogelijk?

In Express had ik me wel verdiept, volgens mij kon je met het oude model deze dingen wel doen.

Ik hoor graag van jullie, waarschijnlijk zijn er meer mensen met deze problemen vragen.

Ik heb dus geen Apple producten, en ik wilde de Apple tv aansluiten aan mijn versterker en tv.

-edit
Ik vergat nog wat, ik neem aan dat je ook nog een harde schijf kan aansluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87158 op 24-06-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Anoniem: 87158 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:17:
Ik ben mij aan het verdiepen in tv van Apple, maar ik word er nog niet veel wijzer uit.
Wat ik eigenlijk wil is mijn muziek kunnen afspelen op mijn versterker als ik achter mijn bureau met mijn laptop werk. In principe is Express dan voldoende, maar toch Apple tv is maar iets duurder.

Mijn vraag is dan kan je vanaf je Windows computer muziek en films sturen naar je Apple tv? Of moet hiervoor per se iTunes gebruiken?
iTunes is een vereiste ja, omdat iTunes kan omgaan met Bonjour om zo audio en video te versturen. Niets mis met iTunes overigens.
Ik heb ook nog een aantal flac bestanden, zou ik die met een programma ook direct af kunnen spelen?
Omzetten naar ALAC.
Eerst wilde ik graag een HTPC neerzetten, maar zijn ding configureren en in elkaar zetten had ik niet zo'n zin in. Voor mijn doeleinden lijkt me de Apple makkelijker. Vooral omdat ik dan niet nog de computer aan moet zetten om muziek te luisteren en omdat Apple degelijke producten maken..
Je zult, tenzij je iTunes Match hebt, wel een Mac of PC aan moeten hebben staan voor het streamen naar de ATV.
Graag wil ik ook nog via mijn Android telefoon muziek kunnen afspelen, is dat dan ook mogelijk?
Vast wel. Ik snap geen moer van die vraag.
In Express had ik me wel verdiept, volgens mij kon je met het oude model deze dingen wel doen.

Ik hoor graag van jullie, waarschijnlijk zijn er meer mensen met deze problemen.
Volgende keer gewoon even wat beter uitzoeken en hier neerzetten wat je allemaal hebt gevonden.
Ik heb dus geen Apple producten, en ik wilde de Apple tv aansluiten aan mijn versterker en tv.
Maakt geen moer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87158

me_mrtn schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:22:
[...]

Je zult, tenzij je iTunes Match hebt, wel een Mac of PC aan moeten hebben staan voor het streamen naar de ATV.
Das ook suf, moet je weer betaalde app hebben.
Vast wel. Ik snap geen moer van die vraag.
Ik bedoelde, kan je vanaf je telefoon je muziek aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ja, en Match != een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458955

Jpjedi schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:08:
[...]

Als je Plex op de nas zet en je hebt nog een ipad/iphone, dan kun je ze via airplay op de atv afspelen, wellicht wat omslachtig, maar werkt ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Dan kan je toch net zo goed iTunes op je NAS zetten? Ik heb nu een NAS met OS X erop, dat werkt prima.

[ Voor 32% gewijzigd door Dreamvoid op 28-06-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dreamvoid schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
Dan kan je toch net zo goed iTunes op je NAS zetten? Ik heb nu een NAS met OS X erop, dat werkt prima.
Wat voor NAS heb jij, dat je OS X erop draait ?

mijn Synology heeft alleen maar audiostreaming naar de ipad / ipod
De ATV kan er niets mee op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik ben ook wel benieuwd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Osx op nas? :s

Of misschien itunes library op nas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ja, maar die biedt weer niet de mogelijkheid om video te streamen naar iOS, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Mac Mini als "NAS"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Das een dure nas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

bdu

Hoeveel van jullie gebruikt de AppleTV met XBMC draadloos? Bij mij werkt dit toch niet helemaal soepel.

Bijvoorbeeld, een aflevering (720P +/- 1gig) van een serie gaat prima, een film (1080P, 10 gig) gaat heel slecht.

Een draadje is dan zeker aan te bevelen? Of moet dit aan iets anders liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 07:29

Aight!

'A toy robot...'

Ik ben mij even aan het oriënteren, ik kan namelijk een Apple TV kopen, maar ik weet niet of dit een verstandige keuze is.

Ik heb nu een MBP en iMac waar ik films via de PS3 naar mijn LCD stream. Maar nu is het zo dat mijn PS 3 vaak moeite heeft met grotere bestanden via de wifi. Nu hoorde ik laatst van een maat van me dat een Airport Extreme ook je wifi signaal wat beter maakte, nu vroeg ik me dus af, of het met een Apple TV ook is?

Als ik vanaf mijn MBP via een (gejaibreakte) Apple TV mijn films stream, dat hij dan ook niet gaat schokken?
Eigenlijk zou ik hem alleen al willen gebruiken om mijn muziek uit iTunes te streamen en dadelijk met de update van Lion screen mirroring.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 14-04 20:06
bdu schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:09:
Hoeveel van jullie gebruikt de AppleTV met XBMC draadloos? Bij mij werkt dit toch niet helemaal soepel.

Bijvoorbeeld, een aflevering (720P +/- 1gig) van een serie gaat prima, een film (1080P, 10 gig) gaat heel slecht.

Een draadje is dan zeker aan te bevelen? Of moet dit aan iets anders liggen?
Ik gebruik ook een apple tv draadloos en daarmee merk ik ook dat 1080P niet werkt, veel bufferen, terwijl 720p wel perfect werkt.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
FreshMaker schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:21:
Wat voor NAS heb jij, dat je OS X erop draait ?
Beetje laat, maar ok: Hackintosh met oude hardware (i945 bordje met E2140 cpu). Als ik het nu zou doen zou ik een H61 bord met G530 erop nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dreamvoid op 05-07-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Aight! schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:21:
Ik ben mij even aan het oriënteren, ik kan namelijk een Apple TV kopen, maar ik weet niet of dit een verstandige keuze is.

Ik heb nu een MBP en iMac waar ik films via de PS3 naar mijn LCD stream. Maar nu is het zo dat mijn PS 3 vaak moeite heeft met grotere bestanden via de wifi. Nu hoorde ik laatst van een maat van me dat een Airport Extreme ook je wifi signaal wat beter maakte, nu vroeg ik me dus af, of het met een Apple TV ook is?

Als ik vanaf mijn MBP via een (gejaibreakte) Apple TV mijn films stream, dat hij dan ook niet gaat schokken?
Eigenlijk zou ik hem alleen al willen gebruiken om mijn muziek uit iTunes te streamen en dadelijk met de update van Lion screen mirroring.. :P
De PS3 heeft geen ondersteuning voor N, dus dat is toch al een lastig verhaal. De Apple TV heeft dat wel, misschien ook handig om in vervolg je huidige router erbij te vermelden, en een Airport Extreme is vrij prijzig, een TP LInk router met DD-WRT van 45 euro werkt ook prima voor 1080P.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 07-07-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
De ps3 slim heeft gewoon wifi-N.

Alleen wifi en 1080p is simpelweg geen lekkere combinatie, dus ook niet met een apple tv verbonden via wifi-n op een 5 ghz band.
Wel is dit volledig afhankelijk van de bitrate en het gebruikte codec van het af te spelen bestand.
Voorbeeld: Een 1080p film van 90 minuten met snelle actiescenes en een bestandsgrootte van 8gig buffert veel, en zal mogelijk ook stotteren bij weergave (iig op de atv2). Maar een 1080p film van 220 minuten met diezelfde bestandsgrootte kan onderhand vloeiend worden afgespeeld, met af en toe een enkele buffer.

Ik speel zelf voornamelijk 720p af, mijn tv is ook maar hd ready, omzetten vanaf 1080p met handbrake is regelmatig nodig. Maar wanneer je echt 1080p wilt spelen dan moet je eigenlijk gewoon denken aan een bekabelde oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 15:05
ATV2 + JB.

Enig idee hoe ik de CPU en GPU temperatuur via de command line kan opvragen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
DinoPK schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:31:
De ps3 slim heeft gewoon wifi-N.
Echt niet. Het gebrek aan Wifi N is nou net de reden dat ik hem bekabeld heb aangesloten op mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 07:29

Aight!

'A toy robot...'

NotSoSteady schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:57:
[...]

De PS3 heeft geen ondersteuning voor N, dus dat is toch al een lastig verhaal. De Apple TV heeft dat wel, misschien ook handig om in vervolg je huidige router erbij te vermelden, en een Airport Extreme is vrij prijzig, een TP LInk router met DD-WRT van 45 euro werkt ook prima voor 1080P.
De router is zo een fritbox 7340, alleen zit ik op kamers en staat de router een verdieping lager op een kamer. Zou natuurlijk ook daaraan kunnen liggen en dan los ik het nog niet op met een Apple TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
BamSlam_ schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 08:49:
[...]

Echt niet. Het gebrek aan Wifi N is nou net de reden dat ik hem bekabeld heb aangesloten op mijn router.
Excuses, ik dacht dat bij de latere revisies van de slim wifi-n erbij was gekomen, maar dat zal wel een gerucht zijn geweest wat ik voor waar heb aangenomen. Ik kan nu in ieder geval geen bewijs meer vinden voor mijn statement.
In de praktijk maakt het niet allemaal veel uit, de atv2 is met wifi-N alsnog te traag voor een 1080p met een wat hogere bitrate. Het is of tevreden zijn met draadloos 720p, of een kabeltje trekken. ( en dan nog blijft het vaak behelpen, het is een fantastisch spelertje maar probleemloos homaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
DinoPK schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:27:
In de praktijk maakt het niet allemaal veel uit, de atv2 is met wifi-N alsnog te traag voor een 1080p met een wat hogere bitrate.
Inderdaad, mijn ATV2 connect met een bruto snelheid van max.65mbit met mijn Fritz!Box 7390. De netto-doorvoersnelheid ligt bij Wifi echter veel lager aangezien die bruto snelheid nogal overdreven wordt.

Overigens is die 65mbit bij de ATV3 niet veranderd. Wel is de signaalsterke bij de ATV3 wat verbeterd, waardoor je een wat groter bereik hebt. Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
Een vraag die wellicht al eens gesteld is: als je een ATV 3 icm iPad 3 hebt, kun je dan bv YouTube kijken waarbij het geluid via de ATV 3 (die is aangesloten op een versterker) via de versterker wordt weergegeven? Het kan wellicht al via mirroring icm een tv maar ik zou het juist willen zonder dat de tv aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
bramberk15 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:33:
Een vraag die wellicht al eens gesteld is: als je een ATV 3 icm iPad 3 hebt, kun je dan bv YouTube kijken waarbij het geluid via de ATV 3 (die is aangesloten op een versterker) via de versterker wordt weergegeven? Het kan wellicht al via mirroring icm een tv maar ik zou het juist willen zonder dat de tv aanstaat.
Het geluid gaat dan wel via de versterker maar het beeld wordt ook enkel weergegeven op je ATV (en dus niet op je iPad). Als je enkel muziek wilt luisteren via youtube is het dus geen probleem. Maar zover ik weet kun je niet het beeld op je IPad hebben en het geluid via de ATV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:22
bramberk15 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:33:
Als je airplay synchrone weergave inschakeld lukt het wel. Dus in de multitaskbar naar links en dan op het airplay icoon drukken en synchroon inschakelen. Je tv kan je dan uit laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tip:
Gebruik je zelf geen jailbreak op de Apple TV 2 en ben je daar voorlopig niet in geïnteresseerd zet m dan op marktplaats en koop een Apple TV 3 voor dat geld.

Ik heb net een Apple TV 2 verkocht voor 109 euro (zoveel als een Apple TV 3 kost dus in de apple store.) Tip 2, koop de nieuwe dan bij Amazon.de voor 99 euro incl verzenden. Linkje naar amazon.de apple tv 3.

Upgrade + Profit :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik heb zojuist mijn apple tv 3 verkocht voor 89 en ben blij dat ik er van af ben. Popcorn A300 mag zijn plek innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Is er inmiddels al iets bekend over een Jailbreak voor de ATV3?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-05 19:13

Zak

De apple tv2 is bij ons de laatste weken een bron van ergernis. Allebei de laptops zien de atv2 niet meer als airplay apparaat. Andersom ziet de atv2 de computers wel. Een enkele keer lukt het ook om via de atv2 een nummer af te spelen maar al vlug is de verbinding weg.

Vanaf de iphones en ipads werkt het wel allemaal gek genoeg. In het netwerk is niks veranderd dus ik snap er niks van. Software is ook op alle apparaten up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Yep zelfde probleem hier. Wat voor router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-05 19:13

Zak

Sitecom WL341. Draait al twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Hmm vaag. TP-Link router hier. Probleem hier van iTunes/Lion naar ATV2. Audio pushen naar airplay lukt niet, audio pullen vanaf de ATV werkt wel maar eindigt regelmatig in een afspeelerror (incl zo nu en dan complete crash van ATV2).

[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 20-07-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Afgelopen week had ik herhaaldelijk problemen met het openen van mijn library op de aTV; ik kreeg elke keer de melding dat ik thuisdeling moest aanzetten, terwijl dit al aan stond. Zelfs tijdens het afspelen van een video stopte de aTV met spelen, en kreeg ik die melding. Afsluiten en herstarten van iTunes was de enige oplossing. Ik bleek niet de enige met dit probleem. Het disablen van IPv6, wat in een van de fora genoemd werd heeft op de een of andere manier wel geholpen.
Iemand meer met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik zit er aan te denken om mijn APEP te vervangen voor een ATV. Ik gebruik op dit moment de SoundSticks II van H/K. Deze hebben alleen een 3.5 mm aansluiting. Is dit op één of andere manier toch aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Potverdepotver, nog steeds geen jailbreak? Staat mijn ATV3 maar te verstoffen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53
Jpjedi schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:33:
Potverdepotver, nog steeds geen jailbreak? Staat mijn ATV3 maar te verstoffen :')
Duurt wel lang inderdaad. Het is bij mij nu een veredelde Airport Express. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Extra features is leuk, maar de standaard ATV is toch ook al behoorlijk functioneel? AirPlay werkt met vrijwel alles, en wat pull betreft: vroeg of laat gaat alles toch naar 'nette' MPEG-4 over.

[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 26-07-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Dreamvoid schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:09:
Extra features is leuk, maar de standaard ATV is toch ook al behoorlijk functioneel? AirPlay werkt met vrijwel alles, en wat pull betreft: vroeg of laat gaat alles toch naar 'nette' MPEG-4 over.
In mijn ogen een redelijk nutteloos apparaat zonder jailbreak ->XBMC/Plex

Nadelen airplay:
-via itunes, dus moet alles converteren
-hickups met 1080P vanwege airplay coming-decoding
-Matige kwaliteit
-beperkte functionaliteit

Plex zoekt bijvoorbeeld overal subs bij, indexeert zelfstandig en speelt alle codecs en formaten. Daarbij kan ik het helemaal customizen en heb ik keuze uit een enorme berg plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als je het ding volledig losstaand gebruikt is de functionaliteit maar voor een beperkte groep mensen zinnig, dat klopt. Heb je ook een ipad dan wordt het al snel handiger. Ik gebruik de atv veel om draadloos spotify naar m'n stereo te streamen en regelmatig om series vanuit iplayer op m'n TV te krijgen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Jheroun schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:24:
Als je het ding volledig losstaand gebruikt is de functionaliteit maar voor een beperkte groep mensen zinnig, dat klopt. Heb je ook een ipad dan wordt het al snel handiger. Ik gebruik de atv veel om draadloos spotify naar m'n stereo te streamen en regelmatig om series vanuit iplayer op m'n TV te krijgen bijvoorbeeld.
Dan nog, dat zit ook in Plex/XBMC. Dan zijn er nog meer live tv streams beschikbaar dan op iplayer plus het gemak van uitzending gemist en RTL XL.

Voor tv op ipad/iphone heb ik gewoon een Linux bak met enigma2 draaien met dreambox clients.

ATV3 met Plex is ideaal en zonder vind ik het ding 'leuk' zoals voor presentaties dmv airplay.

[ Voor 6% gewijzigd door Jpjedi op 26-07-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464970

lol wou een apple tv2 kopen via MP maar die dingen krijg je niet voor onder de 150 euro.
Nooit gedacht dat een ouwe versie duurder zou zijn dan de nieuwe die je voor 90 euro kan krijgen.

hoop dat die jailbreak er snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Haha, ik ben van harte bereid mijn gebruikte aTV 2 te ruilen voor een nieuwe aTV 3; ik gebruik toch alleen maar de standaardfunctionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ATV3 ook erg fijn vind... weliswaar in combinatie met een iMac, waarop iTunes dus wél vooruit te branden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:38
Zak schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:30:
De apple tv2 is bij ons de laatste weken een bron van ergernis. Allebei de laptops zien de atv2 niet meer als airplay apparaat. Andersom ziet de atv2 de computers wel. Een enkele keer lukt het ook om via de atv2 een nummer af te spelen maar al vlug is de verbinding weg.

Vanaf de iphones en ipads werkt het wel allemaal gek genoeg. In het netwerk is niks veranderd dus ik snap er niks van. Software is ook op alle apparaten up to date.
Windows laptops? IPv6 toevallig aangevinkt staan bij je adapter instellingen in Windows?
Vink deze eens uit. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:20
Ik snap niet waarom ze xbmc/plex niet gewoon toestaan in de appstore, dit schilt een hoop gedoe met jailbreaks enzo. Dit zal ook de verkoop van de AppleTV ten goede komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ReTechNL schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:01:
Ik snap niet waarom ze xbmc/plex niet gewoon toestaan in de appstore, dit schilt een hoop gedoe met jailbreaks enzo. Dit zal ook de verkoop van de AppleTV ten goede komen...
Je snapt dat dan niemand meer hun content via iTunes koopt hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
ReTechNL schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:01:
Ik geloof niet dat men achter de profit aan zit over de hardware maar dat juist Itunes content de cashcow moet worden.. Schiet niet echt op als je dan alternatieve media software toelaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:20
Smultie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:09:
[...]

Je snapt dat dan niemand meer hun content via iTunes koopt hè.
Jpjedi schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:23:
[...]

Ik geloof niet dat men achter de profit aan zit over de hardware maar dat juist Itunes content de cashcow moet worden.. Schiet niet echt op als je dan alternatieve media software toelaat. ;)
Tja dat is zeker waar, Ik zit zelf te wachten op de jb voordat ik er 1 ga kopen.
Helaas is er geen status van bekend behalve dat ze ermee bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

vooghel schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:07:
Haha, ik ben van harte bereid mijn gebruikte aTV 2 te ruilen voor een nieuwe aTV 3; ik gebruik toch alleen maar de standaardfunctionaliteit.
En dankzij deze opmerking mijn aTV2 verkocht aan voor de prijs van een aTV3, en meteen een aTV3 gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:44
vooghel schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:51:
[...]

En dankzij deze opmerking mijn aTV2 verkocht aan voor de prijs van een aTV3, en meteen een aTV3 gekocht :D
Ik heb ook nog een aTV2 die stof staat te happen want ik gebruik helemaal geen functionaliteit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Wellicht dat mrdeeds die ook wel wil kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Good Fella schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:24:
Ik zit er aan te denken om mijn APEP te vervangen voor een ATV. Ik gebruik op dit moment de SoundSticks II van H/K. Deze hebben alleen een 3.5 mm aansluiting. Is dit op één of andere manier toch aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 19:08
Geen idee wat een APEP is, maar de enige manier die ik kan bedenken is er een DACje tussen te zetten dat HDMI naar een analoog signaal omzet, met de aanname dat het alleen om geluid gaat...
Pagina: 1 ... 3 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.