Ik heb er nog geen ervaring mee, maar wel besteld en krijg hem vandaag binnen. Ik woon in een huurwoning, dus dan is dit wel ideaal. Ik hoop dat het doet wat het belooft.svenk91 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:39:
Heeft iemand hier ervaring met de Sanura Flatmate (https://sanura.nl/producten/)?
Ik overweeg die omdat het redelijk betaalbaar is en makkelijk te onderhouden lijkt. Ze claimen een wtw van 40%, niet top of the line maar de meerprijs van bijv. een Joulia Inline voor die laatste 10% is erg groot.
Weet iemand of de Flatmate doet wat die belooft, en of de bouwkwaliteit een beetje gedegen is? Naar het ontwerp kijkend lijkt het mij dat er normaliter aardig wat water naast het systeem valt, maar gezien ik plan het semi in te bouwen zou dat in mijn situatie geen probleem moeten zijn.
Vorig jaar via Greenchoice een kortingscode van 100,- "gekocht" via hun spaarprogramma. Ik ben inmiddels geen klant meer van hen, maar misschien dat de flatmate nog wel onderdeel is van het spaarprogramma.
[ Voor 10% gewijzigd door Adiposed op 23-05-2024 10:37 ]