Ik lees toch dat het rendement van zo'n Joulia best groot is (50+ procent). In ons zelfbouwhuis hebben we gekozen voor twee badkamers. We hebben nu nog kids van 5 + 6 maar straks als ze groter zijn gaan er dus 4 personen 's morgens allemaal douchen. Ik weet niet of ik het red met een 200-300 liter vat met warm water. Ik dacht dus te besparen op warm water gebruik met zo'n douchegoot wtw.gitaarwerk schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 21:55:
[...]
De easydrain is wel erg groot. De verkoper vertelde me, wat denk ik niet geheel onwaar is, dat wanneer je deze plaatst, je vloer echt een stuk omhoog meot (het ding was wel +12cm hoog). En dan moet je leidingwerk heen en terug nog gaan. Nu is de verdieping van de badkamer nog geen 2m40 hoog. Dus het kannibaliseerd snel van de hoogte. Daarnaast, als je de filmpjes bekijkt van de Joelia (over hoe je deze schoon maakt)... vraag ik em af hoeveel rendament er over blijft tov het werk.
Verder zit ik in dezelfde situatie als jou. Ik denk er over om het lekker te laten zitten. Eigenlijk zijn die dingen belachelijk duur. Als je kijkt dat het enkel een paar koperen pijpjes zijn. De bak moet redelijk vollopen.
Waarom denk je dat er niet veel rendement over blijft tov het werk ? Schoonmaken ziet er toch makkelijk uit en dat hoeft niet na elke douchebeurt neem ik aan ?
Ik zie wel weer een probleem als je zo'n ding wilt gebruiken met een douchebak.. Of gaat dat wel werken ?