Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of en hoe multiview op de s2 (standaard rom) mogelijk is? Ik kan het niet vinden, namelijk, via Google ook niet :'(

Edit: Heb het toch kunnen googlen. Helaas pindakaas niet voor de s2. De resolutie van de s2 zou te laag zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFireThief84
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Zo, wat is dat updaten een feest. Vanmiddag kreeg ik de melding dat ik de update OTA kon doen. Aangetikt, lekker over WiFi laten pompen. Na een tijdje ging ik even kijken hoe ver het was, en stond de Gaalxy op het boot-scherm. Wijseleijk even laten rusten dacht ik. Dat heb ik een dik half uur gedaan, maar nog steeds dat boot-scherm. Dat is niet meer verdwenen.

Even gegoogled en ik bleek in een bootloop te zitten. Daar leek verder bar weinig aan te doen dus koos ik ervoor toch maar via Heimdall (ik zit op een Mac) de nieuwe rom er op te zetten. De officiële ROM vond ik via SamMobile (XEN-versie). Updaten via Heimdall ging soepeltjes.

Na het installeren van de ROM startte de SGS2 opnieuw op....maar erg ver kwam hij niet. Hij blijft nu hangen op het boot-scherm, maar mét een geel driehoekje erbij. De telefoon kan nu niets meer, hoewel ik nog wel in Download-mode kan komen. Recovery of iets dergelijks lukt niet.

Heeft iemand een idee hoe ik hier uit kan komen? Na meerdere keren proberen blijft het resultaat hetzelfde. Ik probeer het zo nog even met de vorige ROM, eens kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Hebben meer mensen dat scrollen in bijvoorbeeld de browser maar stroperig aanvoelt? Je kan er geen fijne zwieper meer aan geven. Ook blijft bij Dolphin nu de adresbalk staan, lekker handig.

Edit
Nog steeds is Touchwiz onbruikbaar doordat ze elke keer de paginanummers gaat tetteren op je home screens en in de app drawer. Ik heb al van alles geprobeerd met TtS uit/aan, Vlingo uit/aan/disabled etc. Wie heeft dit nog meer gehad? Ik vind het probleem te klein om de hele boel te gaan resetten.

[ Voor 44% gewijzigd door Señor Sjon op 03-03-2013 22:32 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Senor Sjon schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:53:
Hebben meer mensen dat scrollen in bijvoorbeeld de browser maar stroperig aanvoelt? Je kan er geen fijne zwieper meer aan geven. Ook blijft bij Dolphin nu de adresbalk staan, lekker handig.

Edit
Nog steeds is Touchwiz onbruikbaar doordat ze elke keer de paginanummers gaat tetteren op je home screens en in de app drawer. Ik heb al van alles geprobeerd met TtS uit/aan, Vlingo uit/aan/disabled etc. Wie heeft dit nog meer gehad? Ik vind het probleem te klein om de hele boel te gaan resetten.
Heb hier ergens gelezen dat dat kan liggen aan noled. Heb je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFireThief84
Kleine update: de officiële 4.0.3 ROM er op zetten werkt ook niet, nog steeds siert een comateus geel driehoekje mijn bootscherm.

EDIT: dit is de methode die ik gebruikte

YouTube: How to Use Heimdall on Mac OSX to Install Kernels and ROMs!

[ Voor 39% gewijzigd door TheFireThief84 op 04-03-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:07
Senor Sjon schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:53:
Je bedoelt dit:

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Zojuist de update gedaan. Ik heb wel eerst mijn sdcard er uit gehaald ivm slechte ervaring bij 3.6 upgrade (sd kaart onherstelnbaar beschadigd). Geen probleem ondervonden bij updaten.
Alle icoontjes van home screen zijn gereset, maar gelukkig zijn alle programma's en bijbehorende data nog intact. Update is via kies gedaan.
Voorlopig laat ik mijn zakelijke nog even op 4.0.4 zodat ik ook de verschillen duidelijk kan zien.

Ervaring tot nu toe: home screen scrollen veel soepeler.Lange scrolllijst (zoals bijv in android world of in de play store) wordt eerder afgeremd. Geen idee of dit instelbaar is, maar het is een duidelijk verschil met 4.04.
Taakbeheer heeft extra handeling nodig. Niet irritant, maar ook weer anders. Instellingen menu uitgebreider/anders. Energiebesparing standaard uit?!

Zodra ik meer voor/tegens vind update ik de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
de enige rede voor mij was dat je tijdens het het internetten de beeldscherm niet meer dimt.
altijd wanneer ik een stuk tekst zat te lezen ging de telefoon dimmen.
en als je nu zeg maar horizontaal zit te lezen en gaat liggen roteert het scherm niet meer, dat geld alleen als je naar links gaat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:14
Hoe zit het bij jullie qua wifi snelheid sinds de update?

Normaliter trok ik ongeveer 35 a 40Mbit over mijn 5Ghz wifi, nou blijft hij meestal rond de 10Mbit hangen met daarbij een veel hogere pingtijd

Als ik echter van 5Ghz naar 2.4Ghz wissel, en weer terug naar 5Ghz is de snelheid wel goed 8)7

De batterijduur is ietsje minder naar mijn gevoel, maar geen dramatisch verschil...het apart voelt wel vele malen soepeler aan....Net alsof je een nieuwe telefoon hebt :9

[ Voor 22% gewijzigd door nooberke op 04-03-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonnev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 17:42
Mijn bluetooth probleem is opgelost met een factory reset.
Heb nu wel even werk om alle apps en instellingen weer goed te zetten maar ik kan gelukkig weer normaal bellen in de auto!
yvonnev schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:16:
Ik kreeg via KIES afgelopen dinsdag de update 4.1.2 binnen voor mijn Poolse S2.
De laatste tijd had ik veel vastlopers waarbij ik echt de batterij er even uit moet halen en opnieuw opstarten.
Met 4.1.2 nog niet gehad dus super.

Helaas nu problemen met bluetooth in de auto.
Tijdens een ritje van 10 minuten wordt verbinding met de autoradio wel 7 keer verbroken.
Dat is dus niet handig tijdens het bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Hebben meer mensen er last van dat met android 4.1.2 hij niet meer het volledige scherm gebruikt ? Er zitten nu hele kleine zwarte randen om mijn scherm heen. Dit is erg storend en lijkt het scherm gelijk veel kleiner door. En ook het stroperige scrollen ben ik niet blij mee, als dit zo blijft ga ik lekker weer terug naar de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update ook gedaan , maar nu is mijn icoontje van de taakbeheer weg , iemand idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:57:
Heb de update ook gedaan , maar nu is mijn icoontje van de taakbeheer weg , iemand idee ??
Long press home button

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:57:
Je kan hem ook weer toevoegen, staat bij je widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFireThief84
Afgelopen weekend de update OTA gedaan.De telefoon deed de update, wilde herstarten, maar bleef op het opstartscherm staan. Dat duurde erg lang. Daarna heb ik gekeken wat ik zelf kon doen. Het leek erop dat ik misschien handmatig de nieuwe firmware er op kon zetten. Die nieuwe firmware downloadde ik van SamMobile en zette ik op de SGS2 met Heimdall. Na het flashen van de telefoon, herstartte deze, maar bleef hij weer op het boot-scherm staan. Dit keer met een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Verder komt mijn telefoon niet. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, ook met een iets oudere firmware, maar zonder resultaat.

Paar keer de haren uit mijn kop getrokken van frustratie, enkele keren opnieuw geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat. Vrijdag ga ik naar een reparatiecentrum om te kijken of mijn S2 nog te redden is. Tot die tijd rol ik op een uitstekend werkende N95.

Tot nu toe ben ik dus niet bepaald tevreden over 4.1.2 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
Update binnen. Klein probleempje: Hoe voeg ik shortcuts toe aan het homescreen? Ik heb normaal gesproken een shortcut naar bijvoorbeeld "battery" en "wifi". Met de vorige versie van touchwizz kon je gewoon add new shortcut doen. Nu zie ik alleen apps en widgets.

edit: Ik zie overigens een handwriting tutorial bij de input opties, echter de handwriting optie kom ik nergens tegen. Iemand al ontdekt waar dat zit?

[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 05-03-2013 20:55 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Even tip, als je hebt geupdate hebt naar Jelly Bean krijg je 50 GB Dropbox ruimte voor 2 jaar gratis!

Hoe? Inloggen met je Dropbox account in de stock browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
er zat vroeger(android 4.0.4) een dlna programma genaamd allshare, maar kan die nu niet meer vinden...
weten jullie waar die nu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
alwaysleft schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:29:
Even tip, als je hebt geupdate hebt naar Jelly Bean krijg je 50 GB Dropbox ruimte voor 2 jaar gratis!

Hmm niet gelukt hier. Nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
raro007 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:26:
er zat vroeger(android 4.0.4) een dlna programma genaamd allshare, maar kan die nu niet meer vinden...
weten jullie waar die nu is?
Is er nog gewoon en heet Allshare Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:58
alwaysleft schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:29:

Dit is mij ook niet gelukt, kan dit komen doordat ik de Dropbox app op mijn telefoon heb. of krijg je de ruimte niet instant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Sibrand schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:59:
[...]

Dit is mij ook niet gelukt, kan dit komen doordat ik de Dropbox app op mijn telefoon heb. of krijg je de ruimte niet instant?
Je moet behalve de dropbox app op je mobiel, ook een dropbox toepassing / folder op een pc hebben.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
nooberke schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:47:
[...]

Je kan hem ook weer toevoegen, staat bij je widgets
hoe dan? want dit lukt me niet.
Zou graag een shortcut op mn homescreen naar taakbeheer willen hebben...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik had dropbox al geinstalleerd op de telefoon voor ik de update deed. Zou dit verklaren waarom ik geen 50 GB upgrade krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:55
sdk1985 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:22:
Ik had dropbox al geinstalleerd op de telefoon voor ik de update deed. Zou dit verklaren waarom ik geen 50 GB upgrade krijg?
Vreemd ik kreeg de 50GB update al toen ik de leak installeerde...... :?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Vanochtend de update binnen gehad Jelly Bean 4.1.2 OTA (t-mobile)
Ziet er wel aardig uit allemaal maar krijg geen enkele e-mail notificatie meer binnen.
Bij 4.0.4 kreeg ik altijd linksboven in mn scherm zo,n envelopje als er een mail binnen kwam.
Enig idee hoe ik de notificaties weer kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand de autocorrectie nog aan de praat sinds de update? Telefoon vult wel automatisch woorden aan. Maar voorheen kon je deze selecteren door op de spatie te drukken. Dit werkt echter niet meer, en ik kan het ook nergens meer terugvinden in et menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33

LithoMan

Toemaar

Heb het ook nu 4.1.2. maar je kan de T9 niet direct uitschakelen en je kunt geen woorden toevoegen. Om de T9 uit of aan te zetten moet je eerst weer naar een instellingen menu, dus je moet eerst rechtsonder dat radartje aanklikkken. Dat betreft is dat omslachtig geworden, ben er niet blij mee. Is er ergens misschien een mogelijkheid? Voor de rest ben ik tevreden, toestel doet het goed en met de batterij drain merk ik geen verschil met 4.0.4. Tips welkom.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05-2023
Heb sinds dinsdag 4.1.2 op m'n S2 staan. Moet zeggen ben er erg over te spreken.

Alleen mijn navigatie sluit hij zodra ik het scherm aanraak. Ik zal deze app eens opnieuw installeren.

Verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolja_s
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-03-2023
(jarig!)
Eergisteren de update uitgevoerd met de USb kabel.
Update uitgevoerd met USB interface via KIES.

Ervaringen:
Goed, ik ervaar de zelfde zaken als eerder gemelde.
En Ja inderdaad de batterij wordt sneller leeg getrokken, volgens mij doordat een app de phone uit de slaapstand haalt.
Wat ik erg positief vind is datde BT interface met mijn geintregeeerde carkit in de VW (RNS 315) nu goed werkt. Ik had in V4.0.4 het problemen dat je er allen mee kon bellen, maar dat telefoonboek niet werd gesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
weet iemand hoe je je nummerweergave uit kan zetten?
Voorheen had je bij instellingen/oproepen/nummerweergave uitzetten

Deze optie kan ik nu niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Qosmic schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:10:
weet iemand hoe je je nummerweergave uit kan zetten?
Voorheen had je bij instellingen/oproepen/nummerweergave uitzetten

Deze optie kan ik nu niet meer vinden...
Dit klinkt alsof je nu een andere firmware draait dan eerst, of een ander telefoonprogramma gebruikt. Het lijkt me dan wel handig om te melden wat het geval is (wat had je eerst, wat heb je nu, waar kon je het eerst vinden en waar heb je nu al gezocht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
nou ik had voorheen ICS 4.0.4 en nu JB 4.1.2.
Beide de XEN versie.

Ik heb nu dus in JB alle opties bij instellingen nagelopen, maar ik kan het nergens vinden terwijl het bij ICS bij instellingen/oproepen stond.

Verder uiteraard al gegoogled etc, maar ben er nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Qosmic schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:22:
nou ik had voorheen ICS 4.0.4 en nu JB 4.1.2.
Beide de XEN versie.

Ik heb nu dus in JB alle opties bij instellingen nagelopen, maar ik kan het nergens vinden terwijl het bij ICS bij instellingen/oproepen stond.

Verder uiteraard al gegoogled etc, maar ben er nog niet uit...
Dialer / Oproep-instellingen / extra instellingen / Beller-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Tjeezz! :)

Thanks AllSeeyinEye, was wel de laatste plek waar ik zou zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Qosmic schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:28:
Tjeezz! :)

Thanks AllSeeyinEye, was wel de laatste plek waar ik zou zoeken!
Eerlijk? Voor mij was het namelijk de eerste plek. Lijkt me ook de meest logische plek, omdat het gaat om instellingen van de app voor bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ik kijk altijd bij de algemene instellingen... had niet verwacht dat hier ook een apart instellingen menu zou zitten..
En ik was het eerlijk gezegd ook niet gewend vanuit GB-ICS en nu dan JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systpro4
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05-2024
Geen spraakgestuurde SMS meer.

Vanmorgen 4.1.2 geinstalleerd, nu bijna alles weer zoals ik het wil hebben, alleen ontbreekt nu nog het microfoontje bij het toetstenbord. Voorheen kon in SMS-en en Whats-Appen door het bericht in te spreken, maar nu moet ik alles typen.... Iemand enig idee hoe ik dat microfoontje weer terug kan krijgen?

Via het Swipe keyboard is het microfoontje nog wel te gebruiken.
Via het gewone Samsung toetsenbordje niet, en die wil ik nou net gebruiken....

[ Voor 22% gewijzigd door systpro4 op 07-03-2013 14:13 ]

First rule of Italian driving: What's behind me is not important.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ben juist blij dat die maffe microfoon eindelijk weg is. Irritanter vind ik dat je buiten de punt altijd een longpress nodig hebt voor leestekens. Dan merk je opeens dat je die best vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Senor Sjon schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:36:
Ik ben juist blij dat die maffe microfoon eindelijk weg is. Irritanter vind ik dat je buiten de punt altijd een longpress nodig hebt voor leestekens. Dan merk je opeens dat je die best vaak gebruikt.
Swiftkey. . en , altijd bereikbaar, ! en ? met een swipe bereikbaar.
Verder een optie voor wel/niet mic tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:09
n00bs schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:14:
ps: heb wel met CF Root een hoop ellende verwijderd en host file voor reclame zooi aangepast.
Waar vind jij CF root (van Chainfire) voor de XWLSD rom? Ik kan geen andere rooted kernels vinden dan die van Philz root, en Siyah's kernel. Maar ik zou graag weer een rooted kernel van Chainfire gebruiken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Onder de knop links van de spatie staan de instellingen en ook het microfoontje, dus daar kun je er nog gein voor kiezen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Andre-Hessel schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:00:
[...]

Waar vind jij CF root (van Chainfire) voor de XWLSD rom? Ik kan geen andere rooted kernels vinden dan die van Philz root, en Siyah's kernel. Maar ik zou graag weer een rooted kernel van Chainfire gebruiken.
Die is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Andre-Hessel schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:00:
[...]

Philz is puur stock, enige dat anders is, is de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Tacoos

i am i

Tot nog toe werd mijn SII overgeslagen in de laatste update ronde, maar sinds vanmorgen lees ik dit als ik via de telefoon op updates check:
"toegang tot software-update service beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek, probeer het later"
Wtf?

edit:
via kies nu wel 4.1.2 binnen

[ Voor 8% gewijzigd door Tacoos op 08-03-2013 20:33 ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonnev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-08 17:42
Ik heb nu een week of 2 de update 4.1.2 op mijn Poolse S2.
Sinds gisteren is mijn telefoon al 3x spontaan uitgeschakeld.
Batterij staat nog op 65%.

Is er ergens een log-bestand waarin ik kan zien wat er is gebeurd en waarom ie uitschakelt?

Meer mensen dit gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]evdv schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:49:
Ziet er wel aardig uit allemaal maar krijg geen enkele e-mail notificatie meer binnen.
Bij 4.0.4 kreeg ik altijd linksboven in mn scherm zo,n envelopje als er een mail binnen kwam.
Enig idee hoe ik de notificaties weer kan activeren?

Iemand al enig idee?

Hier de oplossing

ik had hetzelfde probleem, als je de instelbalk aan de bovenkant van je scherm naar beneden trekt zie je allemaal symbolen,,,,, wifi,gps,melodie,schermresolutie,bluetooth,mobiele gegevens,blokmodus,spaarstand en als laatste "' sync "" deze sync moet je aanzetten en als werkt weer zoals voorheen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:17:
ik had hetzelfde probleem, als je de instelbalk aan de bovenkant van je scherm naar beneden trekt zie je allemaal symbolen,,,,, wifi,gps,melodie,schermresolutie,bluetooth,mobiele gegevens,blokmodus,spaarstand en als laatste "' sync "" deze sync moet je aanzetten en als werkt weer zoals voorheen
Die staat standaard aan en was dus door "iemand" uit gezet ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:17:
[quote]evdv schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:49:
Dus begrijp ik het goed...T-Mobile heeft jelly bean uitgerold? Ik zie hem nog niet via Kies maar jij hebt hem OTA...
Misschien dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup. Echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaJohn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09 19:01
Hebben er ook mensen last van WIFI problemen sinds de update?

Meerdere keren per dag valt de WIFI verbinding weg, het icoontje bovenaan geeft gewoon aan dat er verbinding is aan maar internet reageert niet meer. Als ik dan WIFI een keertje uit en weer aan heb gezet doet alles het weer.
Ik heb geen internetbundel en gebruik alleen WIFI, dus het valt mij snel op als internet het niet doet.

Heeft iemand hier een oplossing voor, anders ga ik denk ik ook maar eens een full wipe uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Tacoos

i am i

Ik heb dezelfde issues met wifi en ook lijk de accu veel minder lang mee te gaan. Morgenavond weet ik beter of de accu tijd inderdaad minder is..
Jammer, want overal voelt t alemaal net wat soepeler en ook de browser loopt veel minder vaak vast nu (daar had ik dus onder 4.0.4 veel last van).

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat Gmail moeite heeft met het syncen van alle mails. Regelmatig blijken er mailtjes in mn Gmail te staan die niet door de Gmail app zijn opgepikt. Ook niet als je de mail daarna handmatig synchroniseert. Net alsof die mails in een soort van ignore lijst staan.

Meer mensen die dit is opgevallen? Vraag me af of het S2 gerelateerd is, of dat het met een update van de app te maken heeft oid.

K9 mail pakt wel alle mails, maar ja die verbruikt weer meer accu dan de standaard gmail app.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 10-03-2013 14:38 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
SlaJohn schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:02:
Hebben er ook mensen last van WIFI problemen sinds de update?

Meerdere keren per dag valt de WIFI verbinding weg, het icoontje bovenaan geeft gewoon aan dat er verbinding is aan maar internet reageert niet meer. Als ik dan WIFI een keertje uit en weer aan heb gezet doet alles het weer.
Ik heb geen internetbundel en gebruik alleen WIFI, dus het valt mij snel op als internet het niet doet.

Heeft iemand hier een oplossing voor, anders ga ik denk ik ook maar eens een full wipe uitproberen.
Ik had dit probleem dus juist op 4.0.3 en 4.0.4 maar dan alleen maar op het netwerk van mijn werk. In JB heb ik er geen last meer van. Ik heb geen kant en klare oplossing maar je zou kunnen zoeken op de heartbeat interval van Google Talk. Talk stuurt om de 15 minuten een pakketje naar de Google server om de verbinding open te houden. Voor sommige routers schijnt deze interval te lang te zijn waardoor de connectie wordt gesloten. Er zijn tooltjes om de heartbeat te verkorten. Geen idee of dit werkt of echt het probleem is maar je kunt het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Na een week 4.1.2 te hebben gedraaid op mn s2 zit ik nu met het volgende probleem.. Wanneer ik updates van apps via googleplaystore wil bijwerken krijg ik de melding " onvoldoende opslagcapaciteit" . Terwijl ik gewoon genoeg ruimte heb op interne sd en ext sd.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
De ruimte die voor apps is gereserveerd is niet gelijk aan de ruimte die je hebt op je interne SD kaart. Je hebt maar 2GB tot je beschikking. Ga naar Systeem instellingen --> Opslag en kijk dan onder het kopje Apparaatgeheugen naar de beschikbare ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Polster schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:33:
De ruimte die voor apps is gereserveerd is niet gelijk aan de ruimte die je hebt op je interne SD kaart. Je hebt maar 2GB tot je beschikking. Ga naar Systeem instellingen --> Opslag en kijk dan onder het kopje Apparaatgeheugen naar de beschikbare ruimte.
Nou daar staat dat ik gewoon nog 212mb vrije ruimte heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ook hier wifi-issues met JB. Bij mij valt de wifi-verbinding niet echt helemaal weg, maar wordt op een gegeven moment hééél erg traag. Speedtests van 2kB/s e.d. Andere apparaten trekken dan nog gewoon meerdere MB/s. Wifi uit- en weer inschakelen verhelpt het probleem weer even. Als dit zo blijft ga ik met Tasker o.i.d. mijn wifi maar eens om de zo veel tijd automatisch in- en uitschakelen, maar potdorie, wat een gepruts met de firmware van deze telefoon. Echt elke update had wel een eigen, 'fundamentele' bug. Freezen/autorestart lijkt overigens nu voorbij, maar daar krijg je dus een ander 'cadeautje' voor terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:25:
[...]

Nou daar staat dat ik gewoon nog 212mb vrije ruimte heb.
Heb ik ook regelmatig. Vaak helpt een restart. Geen idee waar dit door komt. Misschien een of andere cache bij het updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:48:
Heb ik ook regelmatig. Vaak helpt een restart. Geen idee waar dit door komt. Misschien een of andere cache bij het updaten?
Die 200MB is bij mij ook de "ondergrens" waar Android begint te mopperen over het hebben van te weinig ruimte om apps te installeren. Dit is zo op de SGS2 als wel twee compleet verschillende tablets. Nooit begrepen waarom die grens zo hoog is. Als 'ie begint te piepen bij 20MB, soit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik kon de JB OTA update telkens met 3 uur uitstellen, maar vrijdag per ongeluk toch op OK gedrukt en toen kon ik het niet meer onderbreken. Gelukkig ging het allemaal goed en kon ik ook zo weer root verkrijgen. Maar ik heb nu dus wel een belachelijk probleem, ik kan de batterij niet meer opladen. Meerdere laders geprobeerd maar niks helpt, de telefoon gaat wel aan, maar de batt blijft op 0% hangen. Dit wordt waarschijnlijk een factory reset :|

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:04
Ik merk wel dat de batterij een stuk sneller leeg loopt met 4.1.2 dan met 4.0.4
Heb nu ruim anderhalve week geleden geupdate via Kies.
Gisteravond dat ik ging slapen was mijn batterij percentage nog 90 procent, toen ik vanmorgen wakker was stond deze op 76%. 14% verbruikt in standby, zonder wifi.
Toen heb ik bij batterij verbruik gekeken en is de grootste verbruiker na m'n scherm:
Apparaat in standby-stand, dit heeft 11u en 19min aan gestaan.

Hoe kan dit zoveel batterij verbruiken? Dit had ik op 4.0.4 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
l3art schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:37:
Het valt me de etc.

K9 mail pakt wel alle mails, maar ja die verbruikt weer meer accu dan de standaard gmail app.
Probeer K10 mail. Werkt perfect en is absoluut accu vriendelijk bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:15

Saven

Administrator

Mn wekker doet t niet altijd meer sinds de upgrade naar jelly bean. Iemand anders ervaring mee?

Soms gaat ie voor een fractie van een seconde, en soms maakt hij gewoon helemaal geen geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
HansAnders07 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:54:
Gisteravond dat ik ging slapen was mijn batterij percentage nog 90 procent, toen ik vanmorgen wakker was stond deze op 76%. 14% verbruikt in standby, zonder wifi.
Toen heb ik bij batterij verbruik gekeken en is de grootste verbruiker na m'n scherm:

Saven schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:05:
Mn wekker doet t niet altijd meer sinds de upgrade naar jelly bean. Iemand anders ervaring mee?

Soms gaat ie voor een fractie van een seconde, en soms maakt hij gewoon helemaal geen geluid
Full wipe / factory reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Heb voordat ik Android 4.1.2 installeerde een factory reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
HansAnders07 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:54:

Hier exact het zelfde. Ook bij mij gaat batterij sneller leeg.
Apparaat standby is de grootverbruiker na mijn scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
goldvinger schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:17:
Hier exact het zelfde. Ook bij mij gaat batterij sneller leeg.
Apparaat standby is de grootverbruiker na mijn scherm
Ja wat wil je dan!? Hij is toch érgens mee bezig als het scherm uit staat. Je hebt de minste drain als je je toestel uit zet. Zolang hij aan staat en op de achtergrond allemaal dingen moet doen/bijhouden/syncen zal je logischerwijs altijd "een" verbruiker hebben, en dat dat het Android OS zelf is is niet meer dan logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
HansAnders07 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:32:
[...]

Heb voordat ik Android 4.1.2 installeerde een factory reset gedaan.
Doe nog een keer een cache wipe van de klok applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Polster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:33:
[...]

hoe moet dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Instellingen / Apps / Alles / Klok / Cache wissen?
<clickable>
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-03-11-17-46-26_sgs22013-03-11_17-46-36s.png

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 11-03-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Brad ik begin er een gewoonte van te maken om dezelfde vraag te stellen naar je screenshots maar uh: zo wat ziet dat er slick uit! Welke rom/theme is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Brad Pitt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Instellingen / Apps / Alles / Klok / Cache wissen?
<clickable>
[afbeelding]
bij mij heet t buffer, maar die was al leeg :P thnx anyways

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:52:
Brad ik begin er een gewoonte van te maken om dezelfde vraag te stellen naar je screenshots maar uh: zo wat ziet dat er slick uit! Welke rom/theme is dat?
Hahaha okay dan :P Dit is Slim Bean 4.2.2 met wat aangepaste SystemUI dingen en dit thema er ook op.
Saven schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:54:
bij mij heet t buffer, maar die was al leeg :P thnx anyways
Grondigere (en wellicht wél werkende) wipe doe ik altijd met Titanium Backup, weet niet of je die ook hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Thanks mate! Met nog steeds zoveel mogelijkheden om de S2 leuk te houden moet de S4 wel heel bijzonder zijn moeten we willen overstappen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Weet iemand of het mogelijk is om de achtergrond weer mee te laten schuiven als je van pagina wisselt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TifKag schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:43:
Weet iemand of het mogelijk is om de achtergrond weer mee te laten schuiven als je van pagina wisselt ??
Andere launcher er op zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Polster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:33:
[...]

Kan de klok applicatie voor de batterij leegloop zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik zal wel gek zijn maar draai sinds de aankoop nog steeds Android 2.3.3
Nooit geen trammelant gehad, en ik zie de echte voordelen van al die updates niet.
Sommige apps kan ik niet installeren maar daar is meestal wel een oplossing voor in de vorm van een oudere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05-2023
HansAnders07 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:44:
[...]

Kan de klok applicatie voor de batterij leegloop zorgen?
Ik gebruik hem niet, en heb ook geen extreme leegloop.

Wel iets meer dan met de vorige android versie. Dus het zou kunnen.

Heb nu 4.1.2. er op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
mariconjo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:47:
Ik zal wel gek zijn maar draai sinds de aankoop nog steeds Android 2.3.3
Nooit geen trammelant gehad, en ik zie de echte voordelen van al die updates niet.
Sommige apps kan ik niet installeren maar daar is meestal wel een oplossing voor in de vorm van een oudere app.
Ik zou dan maar updaten, je zegt net dat je constant problemen hebt. :P

Er zit een wereld van verschil tussen 2.3 en 4.1, vooral als je alternatieve launchers gebruikt, maar in 4.1 is Touchwiz aardig verbeterd (op een bepaald voor mij vervelend bugje na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:07:
[...]

Ik zou dan maar updaten, je zegt net dat je constant problemen hebt. :P

Er zit een wereld van verschil tussen 2.3 en 4.1, vooral als je alternatieve launchers gebruikt, maar in 4.1 is Touchwiz aardig verbeterd (op een bepaald voor mij vervelend bugje na dan).
Oeps, een leraar Nederlands op het forum. :)
Maar serieus, ik heb absoluut geen problemen en gebruik vanaf het begin SPB Mobile Shell 3D.
Een maatje gebruikt deze launcher ook, maar met 4.1
Ik kan vooralsnog geen verschillen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Saven schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:05:

Hier heb ik dus ook last van. Al gegevens van klok gewist, ook via Titanium. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:51:
[...]

Die 200MB is bij mij ook de "ondergrens" waar Android begint te mopperen over het hebben van te weinig ruimte om apps te installeren. Dit is zo op de SGS2 als wel twee compleet verschillende tablets. Nooit begrepen waarom die grens zo hoog is. Als 'ie begint te piepen bij 20MB, soit :P
Misschien een idee om de patitie te vergroten? van 2GB naar 3GB? Volgensmij als je hem geroot hebt is dat best mogelijk. Denk alleen dat je dan alles er opnieuw op moet zetten. Of bestaat er een pqmagic voor android? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:39:
Misschien een idee om de patitie te vergroten? van 2GB naar 3GB? Volgensmij als je hem geroot hebt is dat best mogelijk. Denk alleen dat je dan alles er opnieuw op moet zetten. Of bestaat er een pqmagic voor android? :)
Dat mag een ander proberen en hier het resultaat vermelden :P Vind het wel best zo. Eer je aan die melding komt heb je toch (te) veel apps/games er op staan. Beetje selectiever zijn en nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat android 4.2.2 echt wel veel ruimte in beslag neemt. ik loop namelijk tegen het zelfde probleemm Maar vind het wel vreemd. dat mijn interne opslag 2GB is

Totaal 2GB
385MB aan apps geinstalleerd
2,9MB gegevens in de cache
171MB beschikbaar

Waar is de rest? :s

Het lijkt wel of er ergens data verstopt staat. of dat er data van een oude versie van android. Misschien maar eens formateren en op nieuw flashes

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:08:
Waar is de rest? :s

Het lijkt wel of er ergens data verstopt staat. of dat er data van een oude versie van android. Misschien maar eens formateren en op nieuw flashes
Je zou Disk Usage eens kunnen installeren en testen. Op deze manier kwam ik er achter dat op m'n tablet waar 4.2.2 op staat er een heleboel data in een user-map stond waar ik op zich geen gebruik van maakte en die niet zomaar "zichtbaar" was tijdens normaal gebruik. Die ff geleegd en weer bakken met geheugen vrij.

Als je rooted bent kun je ook /system en /data bekijken om te zien waar de grootste ruimteslurpers zitten :)
<clickable>
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-03-14-11-13-56_sgs22013-03-14_11-14-09s.png

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 14-03-2013 11:20 . Reden: Plaatje verkleind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,3 GB aan log files :s thx voor de tip! Diskusage was idd de oplossing om er achter te komen waar de data verstopt stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:55
Brad Pitt schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:18:
[...]

Je zou Disk Usage eens kunnen installeren en testen. Op deze manier kwam ik er achter dat op m'n tablet waar 4.2.2 op staat er een heleboel data in een user-map stond waar ik op zich geen gebruik van maakte en die niet zomaar "zichtbaar" was tijdens normaal gebruik. Die ff geleegd en weer bakken met geheugen vrij.

Als je rooted bent kun je ook /system en /data bekijken om te zien waar de grootste ruimteslurpers zitten :)
<clickable>
Mooi appje hoor. Ook aardig wat logs en rommel gevonden. Werkt erg makkelijk en overzichtelijk.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ik krijg net ineens een melding van "Geheugen bijna vol". Ik dacht huh, zit toch 16gb in maar ik ging eens kijken:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cpewqC1.png

Er staat dat ik maar 2gb heb, en als ik bij 'op sd kaart' kijk staat overal 0.00 B

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vRxB8qb.png

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Saven schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:17:
Er staat dat ik maar 2gb heb, en als ik bij 'op sd kaart' kijk staat overal 0.00 B
Mja da's niet zo vreemd, dan staan er blijkbaar geen/weinig apps op je externe SD-kaart, heb ik hier ook:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-03-15-14-01-54_sgs22013-03-15_14-02-07.png
Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Je zal wel aan de vage-200MB-vrij-grens zitten qua intern vrij geheugen. Je zou bovengenoemde app eens kunnen draaien om te zien waar het geheugen daadwerkelijk mee gevuld is?

Met onze telefoons kun je de volledige "16GB" sowieso niet gebruiken voor user apps hè... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 15-03-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Brad Pitt schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:04:
[...]

Mja da's niet zo vreemd, dan staan er blijkbaar geen/weinig apps op je externe SD-kaart, heb ik hier ook:

[afbeelding]

[...]

Je zal wel aan de vage-200MB-vrij-grens zitten qua intern vrij geheugen. Je zou bovengenoemde app eens kunnen draaien om te zien waar het geheugen daadwerkelijk mee gevuld is?

Met onze telefoons kun je de volledige "16GB" sowieso niet gebruiken voor user apps hè... :P
Welke bovengenoemde app? :P Hmm ben je gebonden aan die 2gb voor app's dan maximaal? Kun je app's niet naar 'sd geheugen' verplaatsen?

en hoe zit het met filmpjes en foto's via whatsapp, worden die wel op sd geheugen opgeslagen ,of valt dat ook onder die 2gb?

dat 16gb niet kan snap ik wel, gezien android ook een redelijke ruimte in beslag neemt, maar 12gb ofzo zou toch wel moeten kunnen? App's (incl whatsapp data) foto's muziek etc

ik heb namelijk helemaal niet 2gb aan app's ofzo. heb er misschien 15 gedownload in totaal (kleine apps geen games van 200mb ofzo) ik heb ook niet ineens iets raars gedaan, om 7.30 sliep ik nog joh :P

ik kan nu niet eens meer een app upgraden
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZLg0JG2.png

edit; ik kan ook niet en app naar de sd geheugen verplaatsen (heb geen sd kaart, maar hij noemt dat sd geheugen ofz) want dan geeft hij aan dat er te weinig ruimte is, terwijl er op de sdkaart nog een paar gig vrij is

[ Voor 18% gewijzigd door Saven op 15-03-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

die kan ik niet installeren omdat ik niet genoeg ruimte heb. Heb 80 mb ofzo over van de 2gb. Maar meer valt er ook niet te verwijderen, dat zijn nog een paar kleine apps :')

had gelezen dat android minimaal 200mb vrij wil hebben

like wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Nu heb ik de laatste officiële firmware er op gegooid en doodleuk dat mijn GPS het niet meer doet en Google Maps iets roept dat hij is uitgeschakeld. Echter ik wil naar fabrieksinstellingen terug maar kan die optie niet meer vinden... :( Hellup! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ManiacsHouse schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:48:
Nu heb ik de laatste officiële firmware er op gegooid en doodleuk dat mijn GPS het niet meer doet en Google Maps iets roept dat hij is uitgeschakeld. Echter ik wil naar fabrieksinstellingen terug maar kan die optie niet meer vinden... :( Hellup! :)
Gewoon hier toch?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-03-15-20-55-16_sgs22013-03-15_20-59-25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Verrek... En ik maar zoeken naar Privacy waar het eerder onder stond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

uit ellende maar een factory reset gedaan en mn apps opnieuw gedownload.. alles is nu weer goed :)
jammer dat ik mn spelletjes overnieuw moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Saven schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 00:11:
jammer dat ik mn spelletjes overnieuw moet doen
Soms kan rooten best handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Brad Pitt schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 00:18:
[...]

Soms kan rooten best handig zijn ;)
vind t beetje risky :P

maar waar ik me eigenlijk mateloos aan stoor: als ik een wallpaper heb gevonden die precies (oke onderstaand plaatje niet maargoed) de resolutie is van mn S2, dan kan ik hem niet helemaal instellen, omdat hij 2 dikke vlakken aan de zijkant heeft:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y1ipojA.png

iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Erg irritant

[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 16-03-2013 00:37 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic