Ziet er leuk uit, ben dan net terug van vakantie maar moet te redden zijn
Vandaag even bij HiFi Klubben (RAF) in Hilversum geweest.
B&W CM9 en CM8 stonden er ook en ik neem terug dat ik B&W altijd wollig vind klinken. De CM9 is nog steeds niet mijn speaker (en de PM1 die er naast stond ook niet overigens). In die speakers mis ik echt emotie en het directe geluid. Iets wat de CM8 tot mijn verbazig wel had, de speaker ging zelfs relatief laag voor het formaat. Mocht B&W echt met een CM10 komen, dus de sound van de CM8 op het formaat van de CM9, dan ga ik dat denk ik een heel leuke speaker vinden.
Verder nog wat lopen spelen met diverse versterkers van Denon, Marantz, NAD, Cambridge Audio tot aan Cyrus en Musical Fidelity. Qua speakers nog even naar de Cerwin Vega geluisterd, maar dat is in mijn oren pure PA en niets meer of minder. Extreem veel drukkend laag en lastig om muziek/instrumenten te plaatsen.
Ook leuk om nog even naar de Dali Fazon te mogen luisteren, maar ik was er snel weg: in een kamer er naast stonden Dali Helicon 800 met voor ook duizenden euro's aan kabel aangesloten. Verassing van de dag was nog wel de Dali Menuet, wat een geluid komt er uit dat kleine speakertje zeg! Weet alleen niet of ik zo 500 euro neer zou leggen voor iets wat qua formaat niet veel onder doet van haast een melkpakje
Maar goed, dat was gewoon voor de lol. Hing een 65" Panasonic VT50 en ik ben echt verliefd. Ik hoop zo dat ik er nog eentje te pakken kan krijgen als ik klaar ben met klussen in mijn woning. En ook maar de beslissing genomen om een spindel van 50 meter Van den Hul D-352 te bestellen samen met Van den Hul DIY Banana plugs

Moet alleen nog even kijken of ik spades of bananen wil aan de kant van de speaker. Denk dat spades beter zijn als er een relatief zware kabel aan komt te hangen
[
Voor 12% gewijzigd door
FeaR op 09-03-2013 16:15
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.