Ik lees dit topic al jaren en sinds ik een jaar op mezelf woon met vriendin ook maar eens tijd om wat te posten
Wat zie je:
- Panasonic 42 inch plasma (TX-P42G30E)
Echt super TV op aanraden van tweakers gekocht, blaast de meeste nieuwe tv's die ik gezien heb (LCD etc.) van de kaart.
- KRK Rokit RP8 (actieve) studio monitors
- Ecler Nuo 5 mengpaneel (om de monitors aan te sturen en de bronnen te beheren)
- HTPC (Core2duo 3 ghz om full HD te kunnen draaien, gaat net) - hij staat onder rechter speaker moet ik nog wat voor verzinnen
- Eigen werk / game pc (Core i5 @ 3,6 GHZ + solidstate disk + oude brakke 3d kaart)
Het meest tevreden ben ik op mijn geluidsinstallatie, dat Ecler mengpaneel was afgeschreven voor DJ werk (geen goede potmeters meer

) maar is perfect om het geluid naar de boxen te sturen. Zoals je ziet geloof ik niet in surround sound, dit is een hele dikke 2.0 set waarmee je alle buren op stang kan jagen. Ik heb er zelfs wel eens feestjes mee gegeven

Maar het is vooral heel strak geluid en door de 8" inch woofer meer dan genoeg bass, en uiteindelijk heb je voor 400 euro hele dikke speakers en geen versterker meer nodig

Ik daag iedere tweaker uit met hun dedicated versterker + passieve boxen
Muziek klinkt gewoon zoals muziek hoort te klinken.
Volume regeling gaat via afstandbediening en aan / uit zetten via draadloze afstandbediening welke ook gelijk de kitch ikea led aanzet

Heel die ikea kast zit vol met gaten om alle kabels goed weg te werken, de Ecler zit in het middelste kastje
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 04-10-2012 21:22
]