Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 17:07

Rudios

Lost in space?

Adlermann schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:25:
De st50 is er! Ik zal straks eens een vergelijking maken met de vt30 (die ik had, wel uit het geheugen).
Feli! En graag wat foto's als dat zou kunnen, worden er veel belooft maar niemand die ze echt maakt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:43:
[...]

Check ook even de uniformiteit vh scherm als je zou willen.
Ben ik erg benieuwd naar.

Veel kijkplezier ook!
Ja, uniformiteit is het eerst wat ik ga doen. Is die kut, gaat hij terug de doos in en ontbind ik de koop :)
Daarna annuleer ik mijn vt50 en dan laat ik een samsung e8000 aanrukken ipv de vt50 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Rudios schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Feli! En graag wat foto's als dat zou kunnen, worden er veel belooft maar niemand die ze echt maakt.
Waaronder ik.... ;)

Ik kan mijn sd kaartje voor het fototoestel niet vinden. Ben bang dat ik die in mijn geretourneerde tv heb laten zitten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:59
Adlermann schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Ja, uniformiteit is het eerst wat ik ga doen. Is die kut, gaat hij terug de doos in en ontbind ik de koop :)
Daarna annuleer ik mijn vt50 en dan laat ik een samsung e8000 aanrukken ipv de vt50 :(
Waarmee check je de uniformiteit eigenlijk? :)

Ik ben benieuwd hoe de TV bevalt. Ook wel benieuwd naar een paar pics.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Rudios schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Ik heb een review en een paar simpele foto's staan op Xboxworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buck Naked schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:16:
[...]

Jij hebt zelf de apparatuur om te calibreren? Dat is wel heel nice!

Oh ja ik heb ook weer een rondje gemaakt m.b.t. uitleveren van de vt50 :)

Je moet wat doen he :)

Je kan er niks meer van opaan:
Bij twee winkels zeiden ze nu: volgende week komen de pre-orders en in juni de daadwerkelijke voorraad voor in de winkels :)

Ik ga nu maar gewoon afwachten....

[ Voor 33% gewijzigd door Adlermann op 04-05-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Van mijn dealer krijg ik de keuze: 42 inch VT30 omruilen voor 50" GT50 of 46" HX850.

Ik ben nu het design van mijn VT30 gewend, de Sony heeft gelijkwaardig design, de GT heeft een lelijke plastiek rand.

VT50 is pas midden Juni leverbaar tegen bijbetaling van 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of ik picture noise reduction op auto moet houden of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eerste instantie was ik naar de 46G30 of 46GT30 aan het kijken, maar ik heb deze keuze voorlopig uitgesteld omdat uit de review panasonic-viera-tx-p42gt30.html blijkt dat de panasonics wat moeite hebben met DLNA. Vooral bepaalde formaten (vooral mkv). worden niet altijd zomaar afgespeeld.

Is dit DLNA probleem met een firmware update op te lossen? Omdat ik geen echte oplossing via google ed tegenkwam ben ik verder gaan zoek en kom nu ook de ST50 tegen.Nu de eerste bevindingen van de ST50 verschijnen lijkt me dit een beter optie om voor te gaan.

Kan iemand vertellen hoe het met de DLNA voor ST50 is gesteld?

Dan is er een groot verschil tussen de features G30/GT30 vs ST50.
In de review van Buck Naked staat echter dat de features beperkt zijn
[...]

kan dit verder toegelicht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:51:

VT50 is pas midden Juni leverbaar tegen bijbetaling van 150 euro.
Blijkbaar voor nieuwe bestellingen wel. Preorders worden alwel in Mei uitgeleverd...... Maar ik heb geen haast meer.

Kleine vergelijking van mijn st50 met mijn vt30

-helderheid: dit scherm is met de gordijnen open VEEEL helderder. Ik kan gewoon kijken z onder de gordijnen nu dicht te doen. Er zit heel veel 'punch' in het beeld.
- uniformiteit: geen zichtbare tinge tot nu toe, maar ik moet nog test slides doen. maar bij mijn vt30 was de tinge duidelijk in real content zichtbaar.

Maar wow, wat een beeld nu.
[edit]

Duidelijk green tint op 50% van het scherm bij het update scherm. Maar wel fors minder erg dan bij de vt30.

[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 04-05-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 08:42

pvr

Ik kreeg net een mail van PlatteTV.nl, en de planning bij Pansonic Nederland voor uitlevering staat in week 19.
Ik moet dus nog ff wachten op mijn Panasonic TX-P55VT50. :O

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
Adlermann schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Jij hebt zelf de apparatuur om te calibreren? Dat is wel heel nice!
Nee ik bezit geen meetapparatuur maar heb een maat die als freelancer werkt in de televisiewereld. Hij heeft wel toegang tot goede apparatuur dus daar helpt hij mij aan wanneer nodig.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:26:
Kan iemand vertellen hoe het met de DLNA voor ST50 is gesteld?

Dan is er een groot verschil tussen de features G30/GT30 vs ST50.
In de review van Buck Naked staat echter dat de features beperkt zijn
[...]

kan dit verder toegelicht worden?
Ik maak helemaal geen gebruik van DLNA en vraag mezelf een beetje af waar ik over streaming heb in mijn review. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:14:
Ik kreeg net een mail van PlatteTV.nl, en de planning bij Pansonic Nederland voor uitlevering staat in week 19.
Ik moet dus nog ff wachten op mijn Panasonic TX-P55VT50. :O
volgende week is week 19 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:14:
Iemand een idee of ik picture noise reduction op auto moet houden of uit?
Altijd Laag of helemaal Uit. Vooral bij Digitale TV en HD content :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buck Naked schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:16:
[...]

Nee ik bezit geen meetapparatuur maar heb een maat die als freelancer werkt in de televisiewereld. Hij heeft wel toegang tot goede apparatuur dus daar helpt hij mij aan wanneer nodig.

[...]

Ik maak helemaal geen gebruik van DLNA en vraag mezelf een beetje af waar ik over streaming heb in mijn review. Wat wil je weten?
De vraag was in tweeën gesplitst. In je review heb je het niet over stream of dlna, dit was het eerste deel van de vraag

Tweede deel van de vraag was dat je als min punt aangeeft dat de st50 weinig features heeft. Wat ontbreekt er volgens jou?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Tweede deel van de vraag was dat je als min punt aangeeft dat de st50 weinig features heeft. Wat ontbreekt er volgens jou?
- geen 3d brillen
-mindere calibratie controls (maar wel voldoende waarschijnlijk)
- geen thx (alhoewel true cinema al behoorlijk goed is out of the box!)

Ik ben behoorlijk onder de indruk van de st50 vergeleken met mijn vt30. De st50 is echt VEEL beter dan de vt30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Adlermann schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:20:
[...]

- geen 3d brillen
-mindere calibratie controls (maar wel voldoende waarschijnlijk)
- geen thx (alhoewel true cinema al behoorlijk goed is out of the box!)

Ik ben behoorlijk onder de indruk van de st50 vergeleken met mijn vt30. De st50 is echt VEEL beter dan de vt30!
Mooi om te horen. Dan heb ik niet voor niets al het werk op de hals gehaald om de GT30 terug te sturen. Ik kan nu niet meer wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
nero355 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Altijd Laag of helemaal Uit. Vooral bij Digitale TV en HD content :)
Bij digitale tv moet ie toch op laag? En bij films uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Bij digitale tv moet ie toch op laag? En bij films uit.
digitale tv is goed genoeg om het al uit te zetten. Daar zit echt g een ruis in. Bij analoog zou ik het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:34:
[...]

Mooi om te horen. Dan heb ik niet voor niets al het werk op de hals gehaald om de GT30 terug te sturen. Ik kan nu niet meer wachten. :P
Hoeveel TV's heb jij nou al gehad?

Ik ga pana ook even langs laten komen over een maandje, misschien laten ze mijn GT30 wel omruilen voor een GT50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Hoeveel TV's heb jij nou al gehad?

Ik ga pana ook even langs laten komen over een maandje, misschien laten ze mijn GT30 wel omruilen voor een GT50
In totaal of bedoel je het aantal pana's? Ik had eerst de G30 gekocht, de dag erna teruggebracht want ik vond de TV bij daglicht slecht (grijs beeld waar het zwart moet zijn). Toen dezelfde dag de GT30 besteld. Deze een kleine twee weken gehad. Totdat ik voor 549 de ST50 kon bestellen op Wehkamp. Aangezien de ST50 beter is heb ik de GT30 geretourneerd binnen de zichttermijn van 14 dagen. GT30 was al verbluffend, dus ben benieuwd naar de ST50. _/-\o_ De ST50 wordt m'n 3e pana in 3 weken.

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 05-05-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann heb jij P-NR aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ik mag de HX850 2 weekjes proberen, dan kijk ik of het beter is dan plasma, zo niet dan wordt het een gt50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
Dit heb ik niet aangegeven in mijn review maar de eerste 200 uur heb ik Pixel Orbiter aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:14:
[...]

In totaal of bedoel je het aantal pana's? Ik had eerst de G30 gekocht, de dag erna teruggebracht want ik vond de TV bij daglicht slecht (grijs beeld waar het zwart moet zijn). Toen dezelfde dag de GT30 besteld. Deze een kleine twee weken gehad. Totdat ik voor 549 de ST50 kon bestellen op Wehkamp. Aangezien de ST50 beter is heb ik de GT30 geretourneerd binnen de zichttermijn van 14 dagen. GT30 was al verbluffend, dus ben benieuwd naar de ST50. _/-\o_ De ST50 wordt m'n 3e pana in 3 weken.
Goede deal zeg van die ST50. Was dat een foutje door wehkamp of echt zo bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Uit. Heb ik altijd uit gehad. Ik kijk eigenlijk ook alleen maar hd-bronnen of dvds met upscaling...
Maar zit er een nadeel aan als het aan blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt vrij weinig uit met hd kijken toch, alleen bij gamen is dat een nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:18:
[...]

Dat maakt vrij weinig uit met hd kijken toch, alleen bij gamen is dat een nadeel?
Klopt, volgens mij doet het weinig met hd materiaal...misschien eventueel wat artefacts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:25:
[...]

Goede deal zeg van die ST50. Was dat een foutje door wehkamp of echt zo bedoeld?
Volgens een medewerker klopte de aanbiedingsprijs gewoon. Na een aantal uur was de aanbieding weer afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:44:
[...]

Volgens een medewerker klopte de aanbiedingsprijs gewoon. Na een aantal uur was de aanbieding weer afgelopen.
Echt een zieke prijs, netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Weet iemand wat de VESA maat is van de P50UT50 en P50ST50?

En verder vraag ik mij het volgende af. Met het naderende EK voetbal en het gegeven dat toch meer mensen dan normaal op zo'n moment een nieuwe televisie kopen, gaan de prijzen van de nieuwe Panasonic modellen dan nog dalen ten opzichte van nu (sowieso zouden ze moeten dalen omdat ze dan al langer uit zijn), of gaan ze stijgen ten opzichte van nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Cooperator schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:44:
Weet iemand wat de VESA maat is van de P50UT50 en P50ST50?

En verder vraag ik mij het volgende af. Met het naderende EK voetbal en het gegeven dat toch meer mensen dan normaal op zo'n moment een nieuwe televisie kopen, gaan de prijzen van de nieuwe Panasonic modellen dan nog dalen ten opzichte van nu (sowieso zouden ze moeten dalen omdat ze dan al langer uit zijn), of gaan ze stijgen ten opzichte van nu?
De gevraagde prijzen zijn adviesprijzen en deze blijven meestal tot rond december wel hetzelfde.
Wel kun je bij de juiste bedrijven en goed onderhandelen tussen 10-17,5% korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 11:35
Buck Naked schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:51:
Dit heb ik niet aangegeven in mijn review maar de eerste 200 uur heb ik Pixel Orbiter aanstaan.
En waarom daarna uit dan?

Nog een vraagje over 16:9 overscan. Ik merk dat als ik die uitzet het beeld vervolgens niet meer helemaal fullscreen is. De zwarte rand aan de zijkant wordt iets groter. Ook bij bluray. Dit heeft dan toch op den duur hetzelfde effect als wanneer je alleen maar naar films zou kijken met boven en onder balken? Die pixels worden dan immers vrijwel niet meer aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 14:16
Marcel9970 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:13:
De gevraagde prijzen zijn adviesprijzen en deze blijven meestal tot rond december wel hetzelfde.
Wel kun je bij de juiste bedrijven en goed onderhandelen tussen 10-17,5% korting krijgen.
Ik kan me voorstellen (vanuit algemeen economisch inzicht) dat als een winkel niet genoeg geleverd krijgt om aan zijn (door het EK vergrootte) vraag te voldoen, deze onderhandelingsruimte kleiner wordt. Wellicht is er iemand met inside-info die mijn vermoeden kan bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Dan zet je een review op Xboxworld, en geen woord over gaming :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kadoendra schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:59:
[...]

En waarom daarna uit dan?

Nog een vraagje over 16:9 overscan. Ik merk dat als ik die uitzet het beeld vervolgens niet meer helemaal fullscreen is. De zwarte rand aan de zijkant wordt iets groter. Ook bij bluray. Dit heeft dan toch op den duur hetzelfde effect als wanneer je alleen maar naar films zou kijken met boven en onder balken? Die pixels worden dan immers vrijwel niet meer aangezet.
Bij correct bluray mateiraal heb je 1:1 pixel mapping en dan dus geen zwarte balken aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Heb jij hem dan bij gewoon tvkijiken wel op overscan staan?

Ik kan trouwens melden dat er inmiddels iets meer dan 200 uur op de tv staan. Gek genoeg is de lichte mate van banding nu nagenoeg verdwenen. Ik snap niet hoe dit technisch kan, maar ik ben er wel blij mee. Eindelijk bandingvrij voetbal kijken!!!

[ Voor 67% gewijzigd door kadoendra op 06-05-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik heb hem wel vaak op overscan staan bij normaal tv kijken. Vaak is het beeld niet geheel gevuld als dit uitstaat. (af en toe zwarte randen aan de zijkant van 1 a 2 cm)

Ik kijk mijn tv nog een paar dagen aan. Er zit toch een gelige vlek in het beeld :(
Op een aantal plekken zit ook een soort verticale gele streep/blok!

Dit alles is vooral zichtbaar bij lichte beelden. Maar je moet er echt op letten om het te zien.

Bij het updatescherm valt het scherm qua uniformiteit echt door de mand. In het midden en links zit een gele vlek.

Ik vraag mij nu echt af. Ben ik nu de enige die dit heeft, of ziet de rest dit gewoon niet?

Ik bedoel, het zou wel enorme pech zijn om eerst een scherm met de groene blob te krijgen (g30) en dan nu weer 1 met uniformiteitsproblemen?!

Eigenlijk geen zin om de tv nu om te ruilen voor een samsung plasma. Dan ga ik er toch echt op achteruit qua beeld denk ik.

Of weer omruilen voor een andere st50. Met de kans op dode pixels, banding?

Tv's van tegenwoordig is echt een loterij geworden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:26:
Ik heb hem wel vaak op overscan staan bij normaal tv kijken. Vaak is het beeld niet geheel gevuld als dit uitstaat. (af en toe zwarte randen aan de zijkant van 1 a 2 cm)

Ik kijk mijn tv nog een paar dagen aan. Er zit toch een gelige vlek in het beeld :(

Dit alles is vooral zichtbaar bij lichte beelden. Maar je moet er echt op letten om het te zien.

Bij het updatescherm valt het scherm qua uniformiteit echt door de mand. In het midden en links zit een gele vlek.

Ik vraag mij nu echt af. Ben ik nu de enige die dit heeft, of ziet de rest dit gewoon niet?

Ik bedoel, het zou wel enorme pech zijn om eerst een scherm met de groene blob te krijgen (g30) en dan nu weer 1 met uniformiteitsproblemen?!

Eigenlijk geen zin om de tv nu om te ruilen voor een samsung plasma. Dan ga ik er toch echt op achteruit qua beeld denk ik.

Mijn st50 heeft mild last van green tinge. Maar alleen zichtbaar op volledige grijze schermen. MIjn testscreens met real content laten niets zien qua tint. Bij mijn vt30 waren zwart/wit films zwart/groen :) De st50 is gewoon prima wat dat betreft.

Maar heti s bizar hoeveel beter de st50 is dan mijn vt30. IK heb zojuist ook een i1 display pro kleurmeter gekocht. Deze werkt nu met freeware software. DAn kan ik eens zelf gaan kalibreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Mijn st50 heeft mild last van green tinge. Maar alleen zichtbaar op volledige grijze schermen. MIjn testscreens met real content laten niets zien qua tint. Bij mijn vt30 waren zwart/wit films zwart/groen :) De st50 is gewoon prima wat dat betreft.

Maar heti s bizar hoeveel beter de st50 is dan mijn vt30. IK heb zojuist ook een i1 display pro kleurmeter gekocht. Deze werkt nu met freeware software. DAn kan ik eens zelf gaan kalibreren :)
Op een geheel wit beeld zie je dus die tint niet?
Zit het bij jou ook op een bepaalde plek. Dus een soort van vlek?

Zwart-wit films zien er bij mij nu ook goed uit. Gisteren op sbs6 was "the good german". Geheel in zwart/wit gefilmd.

Ik vind de st50 ook een hele vooruitgang t.o.v. de g30. Dus jij vindt hem zelfs beter dan het topmodel van vorig jaar! wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:37:
[...]

Op een geheel wit beeld zie je dus die tint niet?
Zit het bij jou ook op een bepaalde plek. Dus een soort van vlek?

Zwart-wit films zien er bij mij nu ook goed uit. Gisteren op sbs6 was "the good german". Geheel in zwart/wit gefilmd.

Ik vind de st50 ook een hele vooruitgang t.o.v. de g30. Dus jij vindt hem zelfs beter dan het topmodel van vorig jaar! wow!
Geheel wit is vrij, alleen wat op bepaalde grijs slides. Maar ik denk dat dat misschien wel weg te kalibreren valt. Nee het is niet op een bepaalde vlek. Ik zie een groente tint over het beeld drijven.... Heel bizar.

Ja, het beeld heeft vele meer punch, minder motion problemen (DFC). Vooral de helderheid van het beeld is geweldig. Ik krijg binnenkort ook nog de VT50. Ik zal ze dan sidebyside vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Adlermann schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:43:
[...]

Geheel wit is vrij, alleen wat op bepaalde grijs slides. Maar ik denk dat dat misschien wel weg te kalibreren valt. Nee het is niet op een bepaalde vlek. Ik zie een groente tint over het beeld drijven.... Heel bizar.

Ja, het beeld heeft vele meer punch, minder motion problemen (DFC). Vooral de helderheid van het beeld is geweldig. Ik krijg binnenkort ook nog de VT50. Ik zal ze dan sidebyside vergelijken.
Thanx voor je antwoorden.

Ik ga morgen meteen contact opnemen met de winkelier en laat hem omruilen voor een ander exemplaar.

De tint is bij mij dus wel zichtbaar bij wit beeld. En zit juist wel op bepaalde plekken.

Hopelijk krijg ik nu wel eens een goed toestel! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invincible30 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:47:
[...]

Thanx voor je antwoorden.

Ik ga morgen meteen contact opnemen met de winkelier en laat hem omruilen voor een ander exemplaar.

De tint is bij mij dus wel zichtbaar bij wit beeld. En zit juist wel op bepaalde plekken.

Hopelijk krijg ik nu wel eens een goed toestel! :X
Bij mijn vt30 was het een combinatie van fixed en floating samen.. Maarin echte content zag ik alleen de fixed plekken. Ik denk dat ik gewoon wat van het panel driving mechanisme oid zie, zoals andere mensen flicker zien... Heel bizar. Als ik iets verder weg ga staan dan zie ik het niet. Met m'n bril op zie ik het ook niet. Maar met m'n lenzen wel. (Met mijn bril heb ik een visus van 1.0 en met mijn lenzen een visus 1.6)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
invincible30 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:26:

Misschien een long shot, maar gebruikers hebben gele vlekken gemeld als ze verlichting achter hun TV hadden staan. Het licht kwam dan door de ventilatiegaten en veroorzaakte gele vlekken....is dat het niet toevallig bij jou ook??

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
Ik heb de ST50 vrijdag binnengekregen, hele weekend alle features uitgeprobeerd en uiteraard de beeldkwaliteit bekeken.

Het beeld is werkelijk fenomenaal, ik heb een bluray-tje erop gegooid, witte / gele / rode letters tegenover volledig zwart, echt een geweldig contrast. Alle lampen uitgedaan en uiteraard kan je wel de donkere 16:9 vlakken onder en boven nog zien, maar alleen als je goed kijkt! Ook de SD content is geweldig, zelfs youtube ziet er gewoon prima uit op deze tv.

Alleen maar lof dus, erg blij met deze tv... totdat ik 1 van de redenen van aanschaf uitprobeerde: Eredivisie Live / Sport 1 met uiteraard voetbal.

Het gekke is, als het veld in beeld is en de camera beweegt dan zie ik 10cm van links en rechts een streep van 2cm in beeld. Nogmaals, alleen zichtbaar als de camera beweegt en alleen bij groen. Als ik bijvoorbeeld het menu erop gooi dan zijn die 2 strepen niet meer zichtbaar. Alle andere content zoals bijvoorbeeld publiek of inzoomen spelers is ook zonder deze strepen. Typisch weer, net bij voetbal. :-(

Iemand met een ST50 die kan checken of dit ook bij jullie het geval is? Kan dit d.m.v. calibratie nog gefixed worden? Anders ruil ik hem om, wel zeker voor een andere ST50 want voor de rest is het alleen maar lof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex4allofyou schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:51:
Ik heb de ST50 vrijdag binnengekregen, hele weekend alle features uitgeprobeerd en uiteraard de beeldkwaliteit bekeken.

Het beeld is werkelijk fenomenaal, ik heb een bluray-tje erop gegooid, witte / gele / rode letters tegenover volledig zwart, echt een geweldig contrast. Alle lampen uitgedaan en uiteraard kan je wel de donkere 16:9 vlakken onder en boven nog zien, maar alleen als je goed kijkt! Ook de SD content is geweldig, zelfs youtube ziet er gewoon prima uit op deze tv.

Alleen maar lof dus, erg blij met deze tv... totdat ik 1 van de redenen van aanschaf uitprobeerde: Eredivisie Live / Sport 1 met uiteraard voetbal.

Het gekke is, als het veld in beeld is en de camera beweegt dan zie ik 10cm van links en rechts een streep van 2cm in beeld. Nogmaals, alleen zichtbaar als de camera beweegt en alleen bij groen. Als ik bijvoorbeeld het menu erop gooi dan zijn die 2 strepen niet meer zichtbaar. Alle andere content zoals bijvoorbeeld publiek of inzoomen spelers is ook zonder deze strepen. Typisch weer, net bij voetbal. :-(

Iemand met een ST50 die kan checken of dit ook bij jullie het geval is? Kan dit d.m.v. calibratie nog gefixed worden? Anders ruil ik hem om, wel zeker voor een andere ST50 want voor de rest is het alleen maar lof.
Dat klinkt als banding:
zet het scherm op True Cinema, zet ECO modus uit. En wacht 100 uur. (in die volgorde). Er zijn meerdere mensen die banding hadden met dit scherm en deze stappen hebben het fors minder of compleet verwijderd.

[edit]
Mijn st50 heeftn og maar 30 uur gespeeld ofzo, maar ik had vandaag bij EL geen last van banding.

[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 06-05-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02 17:57
Adlermann schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:56:
[...]

Dat klinkt als banding:
zet het scherm op True Cinema, zet ECO modus uit. En wacht 100 uur. (in die volgorde). Er zijn meerdere mensen die banding hadden met dit scherm en deze stappen hebben het fors minder of compleet verwijderd.

[edit]
Mijn st50 heeftn og maar 30 uur gespeeld ofzo, maar ik had vandaag bij EL geen last van banding.
Ok, heb ik gedaan. Hopelijk gaat het weg want het is wel irritant, ik kijk nogal veel voetbal en hoewel het redelijk onopvallend is (voor de meeste mensen) leid het wel af van het voetbal. Als het nou alleen bij erkerhout was van basketbal dan was er niets aan het handje. ;)

Ik heb gedaan wat je voorstelde, ben benieuwd. Zit er alleen mee dat ik honderd uur moet wachten, dat is nu nog zeker 80u en nu kan ik nog (makkelijk) de tv omruilen. Ik heb werkelijk waar bij geen enkel ander videomateriaal dit probleem, alleen bij voetbal dus met de groene mat, typisch hoor, heeft dit niet toevallig van doen met het ' green blob ' verhaal?

Jammer dit, ik ben namelijk erg content met deze tv, dit is een frustrerend klein (maar voor mij groot) probleem. Als jij het niet hebt dan ga ik als het blijft wel aandringen op een vervanging i.i.g. Tnkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:57

justifire

Shut up and squat !!

alex4allofyou schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:17:
[...]

Ok, heb ik gedaan. Hopelijk gaat het weg want het is wel irritant, ik kijk nogal veel voetbal en hoewel het redelijk onopvallend is (voor de meeste mensen) leid het wel af van het voetbal. Als het nou alleen bij erkerhout was van basketbal dan was er niets aan het handje. ;)

Ik heb gedaan wat je voorstelde, ben benieuwd. Zit er alleen mee dat ik honderd uur moet wachten, dat is nu nog zeker 80u en nu kan ik nog (makkelijk) de tv omruilen. Ik heb werkelijk waar bij geen enkel ander videomateriaal dit probleem, alleen bij voetbal dus met de groene mat, typisch hoor, heeft dit niet toevallig van doen met het ' green blob ' verhaal?

Jammer dit, ik ben namelijk erg content met deze tv, dit is een frustrerend klein (maar voor mij groot) probleem. Als jij het niet hebt dan ga ik als het blijft wel aandringen op een vervanging i.i.g. Tnkz
Als het je stoort en je kan hem ruilen, meteen doen !
Ook al word het minder, je weet dat het er is en je blijft er naar kijken, omruilen dus !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik was gisteren bij MediaMarkt en dacht opeens aan de mensen die wat foto's van de ST50 wilden zien. Dus ik heb een paar foto's geschoten met m'n telefoon. De foto's zijn kwalitatief niet erg goed, maar deze TV hing in het '3D-hok' (donkere ruimte achterin de winkel). Hopelijk hebben jullie er wat aan. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GM6jKNzgPNekGr6DcAIHt8sm/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PJpuibsV5AJ89Jsa988sDvdL/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8eHiouqgxUuNpgwRjzqtjTIS/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dI0cZJiUMAY02kabCU3HCERa/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lt9eKmmxqHitYvkNhLjb5Zuw/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
alex4allofyou schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:17:
[...]

Zie mijn eerder berichten in dit topic. Ik had ook banding. Heb er nu 200 uur op zitten en het is nu vrijwel verdwenen. Ik moet er nu echt naar zoeken en dan zie ik het nog vrijwel niet. Kan misschien ook zijn doordat ik het contrast weer op de oorspronkelijk waarde van 36 heb gezet (bij true cinema), die had ik de eerste 200 uur op 30 staan. Het wordt dus na verloop van tijd steeds minder en zelfs in een mate dat het niet meer opvalt. Voor mij geen reden meer om te ruilen, waar dat nog wel een reden was om mijn LED in te ruilen. Die had het namelijk veel en veel erger. Daar komt bij dat ruilen dus nog steeds een loterij is. De een heeft het wel, de ander niet (of de eigenaar ziet het niet). Ik baalde als een stekker toen ik het voor het eerst op mijn ST50 zag, gelet op het feit dat ik al die ellende al had gehad met mijn LED. (zie dit topic: banding ) , maar nu kan ik er mee leven. Heb gister gewoon naar het voetbal gekeken zonder me constant te ergeren.

Het was bij mij overigens niet alleen bij voetbal te zien. Ook bij het software-update scherm kon ik het goed zien. Gister nog even gekeken, ook daar moet ik er nu erg goed naar zoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door kadoendra op 07-05-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

LuPo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:20:
Ik was gisteren bij MediaMarkt en dacht opeens aan de mensen die wat foto's van de ST50 wilden zien. Dus ik heb een paar foto's geschoten met m'n telefoon. De foto's zijn kwalitatief niet erg goed, maar deze TV hing in het '3D-hok' (donkere ruimte achterin de winkel). Hopelijk hebben jullie er wat aan. :)
Mooi die 'verkapte' samsung reclame.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 21:27

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn 42PX80 is de deur uit...

Ik twijfel tussen:

- 42ST50 (beeldkwaliteit is super, maar hij is wel heel erg bling bling)
- 42VT30 (design + brillen :-))

en de goedkopere alternatieven zoals de G30 en GT30.

Kzag de G30 bij Vandenborre en die gaf veruit het warmste beeld tussen al die LEDs/LCDs.
GT30 moet ik nog eens gaan bekijken in een winkel waar ze hem hebben. VT30 is zonder twijfel zeer mooi en de 3d bril is mooi meegenomen.

De Tv met de beste prijs/kwaliteit wint. Budget is max 800€.

De bedoeling is ook dat de TV binnen dit en een jaar verhuisd naar mijn toekomstige woonkamer 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Aries.Mu op 07-05-2012 10:52 ]

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ooh thnx oa ik wilde idd nog foto's zien, geeft toch een echter beeld dan de foto's van de Panasonic site.
Ik wacht nog op de levering van mijn tv, ik ben geduldig maar ook benieuwd en dat is een slechte combinatie ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Aries.Mu schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Ik twijfel tussen:

Kzag de G30 bij Vandenborre en die gaf veruit het warmste beeld tussen al die LEDs/LCDs.
GT30 moet ik nog eens gaan bekijken in een winkel waar ze hem hebben. VT30 is zonder twijfel zeer mooi en de 3d bril is mooi meegenomen.

De bedoeling is ook dat de TV binnen dit en een jaar verhuisd naar mijn toekomstige woonkamer 8)
Normaal zou ik zeggen dat een oud top model een ijzersterke aanbieding is.
Zeker omdat de VT30 idd meteen 2x 3d brilletjes bevat.
Echter door de toch best vele meldingen van green blobs op de VT30 lijn zou ik het niet doen.
Dan echt veel liever de ST50 en zelf wat brillen kopen.
(je kan ook kijken naar universele brillen deze zullen ook wel snel uitkomen)

Over de G30 en de GT30 is ook al veel gezegd. De GT heeft een beter toplaag waardoor deze veel beter beeld geeft dan de G30. Maar zou zelf toch een een ST50 gaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
DarkSide schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Mooi die 'verkapte' samsung reclame.
Lol, ik moest even twee keer kijken wat je bedoelde. Aan de andere kant was het inderdaad all the samsung-way. ;)
Aries.Mu schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Ik twijfel tussen:

Ik zou sowieso niet gaan voor de G30 als je overdag ook nog af en toe fatsoenlijk tv wilt kijken. Filter is echt een stuk slechter dan die van de GT30. Ik was erg tevreden met de GT30! Maar voor jouw budget van 800 euro zou ik echt gaan voor de ST50. In de reviews verslaat hij de VT30. En Adlermann had zelf de VT30 en (nu) de ST50 en ziet ook duidelijk verschil. Dus ik zou zeker niet meer voor de VT30 kiezen. Tevens kun je dus al van die Samsung SSG-4100GB 3D-brilletjes kopen voor ong. 20-25 euro en die zijn compatible met de 2012 modellen van Panasonic (niet met 2011 modellen).
Donstil schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Ooh thnx oa ik wilde idd nog foto's zien, geeft toch een echter beeld dan de foto's van de Panasonic site.
Ik wacht nog op de levering van mijn tv, ik ben geduldig maar ook benieuwd en dat is een slechte combinatie ;)
You're welcome. Heb jij ook bij Wehkamp besteld? En wat is jouw levertijd op dit moment?

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 07-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Normaal zou ik zeggen dat een oud top model een ijzersterke aanbieding is.
Zeker omdat de VT30 idd meteen 2x 3d brilletjes bevat.
Echter door de toch best vele meldingen van green blobs op de VT30 lijn zou ik het niet doen.
Dan echt veel liever de ST50 en zelf wat brillen kopen.
(je kan ook kijken naar universele brillen deze zullen ook wel snel uitkomen)

Over de G30 en de GT30 is ook al veel gezegd. De GT heeft een beter toplaag waardoor deze veel beter beeld geeft dan de G30. Maar zou zelf toch een een ST50 gaan.
De ST50 is een veel betere televisie dan de VT30. Vooral de lichtopbrengst is uitstekend. Ik hoef overdag de gordijnen niet meer dicht te doen en dat moest ik bij de vt30 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
De mijne is net aangekomen:

Afbeelding

:o

Nu nog wachten tot in thuis ben...... :F

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
breminem schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:42:
De mijne is net aangekomen:

Afbeelding

:o

Nu nog wachten tot in thuis ben...... :F
Nice! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:56:
[...]

De ST50 is een veel betere televisie dan de VT30. Vooral de lichtopbrengst is uitstekend. Ik hoef overdag de gordijnen niet meer dicht te doen en dat moest ik bij de vt30 wel.
Ik kijk overdag geen tv, ben nooit thuis. Ik kijk tv tussen 21u en 23u en heel af en toe zondagnamiddag een game. Met de gordijnen toe (veel gezelliger).

Ik vind het design van een tv ook belangrijk en de ST50 is mij te bling bling (althans op foto).
Heb al een heleboel winkels gedaan rond Brussel; nergens een ST50 te bespeuren.
Overal Samsung LED's, bah!

Zodra ik hem in het echt kan bekijken zal ik besluiten. ;)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aries.Mu schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Ik kijk overdag geen tv, ben nooit thuis. Ik kijk tv tussen 21u en 23u en heel af en toe zondagnamiddag een game. Met de gordijnen toe (veel gezelliger).

Ik vind het design van een tv ook belangrijk en de ST50 is mij te bling bling (althans op foto).

Zelfs dan is het een betere TV.... het is in alles beter, motion, helderheid van eht beeld, minder ruis in het beeld, etc. Voor 1150 euro is het echt een koopje. Zodra ik ook de VT50 heb zal ik het eens side by side vergelijken...kan nooit veel verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

alex4allofyou schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:51:

Ik heb dit ook op mijn VT30. En ook behoorlijk, ik kijk ook veel voetbal, maar ik let er gewoon niet meer op. Maar mooi is anders.

E-care is vorige week langs geweest omdat ik logo's ingebrand had, deze gaan nu kijken om de TV om te ruilen, maar nu is mijn vraag; kan ik niet "eisen" om een ST50/VT50 terug te kopen? Of zit ik nu gewoon vast aan de VT30?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik zit nu zelf ook te twijfelen. De G30 of de ST50 (42").

Heb sinds dit weekend HD tv, maar mijn huidige tv (52cm beelbuis _O-) kan daar geen gebruik van maken :+

G30 > 500 euro (250 met bonnen ;) )
ST50 > 800 euro (niet bij bol.com)

Ik neig dus naar de G30... wie o wie haalt mij over? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Er is nog een model dat ik vergeten ben en die ook naar het schijnt ook very good zou zijn.

De UT50. Die is maar +- 600€ voor de 42".

http://reviews.cnet.com/f...toplay=true&tag=cnetRiver

Overall zeer goed, maar minder features dan de 42" en ook geen filter voor overdag.

Maar is de ST50 wel 200€ meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Freakster86 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:36:

Heb sinds dit weekend HD tv, maar mijn huidige tv (52cm beelbuis _O-) kan daar geen gebruik van maken :+

Waarom zou iemand jou over moeten halen. Alles hangt samen met prijs, kwaliteit en budget. En loop anders dit topic nog eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Lees de laatste paar pagina's even door en je krijgt antwoord op je vragen. De ST50 is een stuk beter dan de VT30. De G30 hangt daar nog weer een héél stuk onder. Of het voor jou de meerprijs waard is moet je zelf bepalen, we kunnen niet in je portemonnee kijken. Ik zou in ieder geval voor de ST50 gaan. Waarom niet die van Brad Pitt kopen? Die krijgt hem nieuw van wehkamp en zijn ouders willen hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 14:16
[...]
Ik heb een G30 en vind die best ok: Beeld wordt inderdaad wat grijs op heldere dagen overdag maar anders is het zeker genieten. Persoonlijk vind ik het ook wel jammer dat ik voor terugkijk- of on-demand-features op een STB aangewezen zou zijn, volgens mij hebben VT's dat geïntegreerd. Als je hem voor 250eu kunt krijgen lijkt de G30 me toch een no-brainer. Voor 550eu kun je hele leuke andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

En zo zie je maar weer dat iedereen er anders over denkt. Je moet zelf bepalen of dat extra geld het je waard is voor een (veel) beter beeld. Of dat je dat gebruikt om lekker een weekend te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Ik heb dit ook op mijn VT30. En ook behoorlijk, ik kijk ook veel voetbal, maar ik let er gewoon niet meer op. Maar mooi is anders.

E-care is vorige week langs geweest omdat ik logo's ingebrand had, deze gaan nu kijken om de TV om te ruilen, maar nu is mijn vraag; kan ik niet "eisen" om een ST50/VT50 terug te kopen? Of zit ik nu gewoon vast aan de VT30?
Ik denk dat je een creditatie krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTem
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-04-2024
Info,

Normaal zal ik deze week de 50vt50 aanschaffen.
momenteel een 42vt30.

naar garanties toe:

ik lees wel van die groene vlek of banding.
Bij een defecte pixel is dit ook binnen garantie ? (ik weet dat er vroeger een marge opzat ...)

greetings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Dat denk ik ook.
Alhoewel ik vroeger vaak genoeg heb gezien dat men inderdaad vervanging van een nieuw model kregen, maar dat zie ik nu niet meer voorbij komen.
Het ligt er maar net aan hoe coulant degene is die jou helpt denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Aries.Mu schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:15:
[...]

De VT30 is echt een plaatje qua design! Veel mooier dan de ST50 als je het mij vraagt. Beeld van de VT30 die ik heb is zéér goed, die felheid heb je 's avonds niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
D-TECH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:40:
[...]

De VT30 is echt een plaatje qua design! Veel mooier dan de ST50 als je het mij vraagt. Beeld van de VT30 die ik heb is zéér goed, die felheid heb je 's avonds niet nodig.
Aha, een andere kijk op de zaken. Ik vind het design ook zeer belangrijk...
Ik had bijna een Sony NX720 gekocht omwille van die reden.
Een TV koop je tegenwoordig om de 5 jaar, dan moet het toch wat uitstraling hebben.
En een VT50 is te duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:40:
[...]

Het is niet alleen helderheid. Het algemene beeld van de st50 is echt beter. Nauwelijks last van dfc en 50 hz bug. Die waren toch prominenter aanwezig op mijn VT30. IHet design is wel beter ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Het is niet alleen helderheid. Het algemene beeld van de st50 is echt beter. Nauwelijks last van dfc en 50 hz bug. Die waren toch prominenter aanwezig op mijn VT30. IHet design is wel beter ja :)
Tjah maar het design van de VT50 is weer veel beter dan van de VT30 imo :9
Als design zo belangrijk is dan had ik toch even doorgespaard voor de VT50 ipv de VT30 te nemen, helemaal omdat hij dus ook kwa beeld kwaliteit stukken beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaak88 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Tjah maar het design van de VT50 is weer veel beter dan van de VT30 imo :9
Als design zo belangrijk is dan had ik toch even doorgespaard voor de VT50 ipv de VT30 te nemen, helemaal omdat hij dus ook kwa beeld kwaliteit stukken beter is.
Klopt. Het design van de vt50 is echt mooi :) Ik hoop dat bij de VT50 de ophanging voor de beugel weer zoals bij de vt30 is. Bij de st50 zit het iets lager en daardoor hangt de tv 5 cm lager en dat heeft als gevolg dat mijn IR sensor va nde remote achter mijn center speaker zit ;)

En ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat 50" misschien wat groot is voor de slaapkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Klopt. Het design van de vt50 is echt mooi :) Ik hoop dat bij de VT50 de ophanging voor de beugel weer zoals bij de vt30 is. Bij de st50 zit het iets lager en daardoor hangt de tv 5 cm lager en dat heeft als gevolg dat mijn IR sensor va nde remote achter mijn center speaker zit ;)

En ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat 50" misschien wat groot is voor de slaapkamer :)
Je hebt hem even geprobeerd op de slaapkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Gaat nog steeds over de tv n'est-ce pas?!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:17:
[...]

De meetlat even erbij gehad :)
Ik had eerst een 47 LED die ik dus geruild heb voor de ST50. Uiteraard wilde ik niet meer een stap terug doen naar de 42 inch, dus werd het de 50". Toen die eenmaal in de kamer stond, werd die (minimale) vergroting niet door iedereen in dit gezin met gejuich ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik laat mijn st50 omruilen voor een ander exemplaar.

En nu maar hopen dat deze geen vervelende gele vlek(ken) heeft! ;)

Ze hadden er nog maar 1 op voorraad, dus ik heb geluk. Donderdag is de omruiling.

Mocht deze weer hetzelfde euvel vertonen dan ben ik klaar met panasonic en neem ik een samsung plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 09:18

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tevreden g30 gebruiker hier. Iig geen problemen, retentie, banding floating blacks oid
Ik heb m ook nog nooit ingespeeld vanaf begin films met zwarte balken. :P

Beeldkwaliteit is prima en kleurechtheid ook (thx modus)
Paneel is gewoon grijs niet zwart in heldere kamer goed te zien wanneer uit. Is het grootste minpunt.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 05-09 00:30
kadoendra schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Ik had eerst een 47 LED die ik dus geruild heb voor de ST50. Uiteraard wilde ik niet meer een stap terug doen naar de 42 inch, dus werd het de 50". Toen die eenmaal in de kamer stond, werd die (minimale) vergroting niet door iedereen in dit gezin met gejuich ontvangen ;)
Hoe ver zit jij van die 50inch af?

Ik vraag dat omdat ik (nog steeds) zit met een creditnota van 1299 euro te besteden bij de winkel waar ik een 42vt30 gekocht had.
Ik twijfel nu tussen een 46 inch LED/LCD (Sony 820 of 750) of een plasma van 50 inch (gt50 of samsung e6500). Ben alleen bang dat 50 inch plasma (met wat dikkere randen) te groot is voor 2,5 a 3 meter afstand.
of dan toch de 42gt50.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
LaFleche schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Ik vraag dat omdat ik (nog steeds) zit met een creditnota van 1299 euro te besteden bij de winkel waar ik een 42vt30 gekocht had.
Ik twijfel nu tussen een 46 inch LED/LCD (Sony 820 of 750) of een plasma van 50 inch (gt50 of samsung e6500). Ben alleen bang dat 50 inch plasma (met wat dikkere randen) te groot is voor 2,5 a 3 meter afstand.
of dan toch de 42gt50.....
Neee, is niet te groot. Zit zelf door de indeling van onze kamer op 3,50 meter van onze 50ST50. Als ik op 2 meter zit is het ook geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Maar dat betekend toch gewoon dat ik voor mijn aankoopbedrag een nieuw tv kan kopen bij de winkel waar ik destrijds de VT30 heb gekocht, toch?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit flink te twijfelen tussen een 65VT50 of de Samsung 64E8000. Bij de Samsung zitten voor mij (bril dragend) fijnere brillen...

Heb even zitten zoeken via google naar test tussen die 2, maar niet echt een test kunnen vinden. Iemand toevallig wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Rudios schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Maar dat betekend toch gewoon dat ik voor mijn aankoopbedrag een nieuw tv kan kopen bij de winkel waar ik destrijds de VT30 heb gekocht, toch?
In principe wel, maar dat ligt ook aan de winkel.
Volgens mij kwam hier ook iemand langs die niet het volledige aankoopbedrag mocht besteden.

Zie;
invincible30 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:15:
[...]

Ik hoop voor je dat je de tv niet bij de bcc hebt gekocht.
Ik krijg voor mijn 50g20 (nog geen jaar oud) 800 euro terug. Aanschafprijs 975 euro.

Hopelijk is jouw winkelier wat eerlijker en schappelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
LaFleche schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:25:
[...]

3,5 meter. Prima te doen. 3 meter zou ik ook nog wel doen hoor.

Ik ben er trouwens achter dat ik minder last heb van de plasma buzz als ik gewoon de speakers van de tv gebruik ipv de homecinema. Iemand hier een verklaring voor? Fungeert het geluid van de speakers dan als een soort antigeluid ofzo?

[ Voor 34% gewijzigd door kadoendra op 07-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:30:
Zit flink te twijfelen tussen een 65VT50 of de Samsung 64E8000. Bij de Samsung zitten voor mij (bril dragend) fijnere brillen...

Heb even zitten zoeken via google naar test tussen die 2, maar niet echt een test kunnen vinden. Iemand toevallig wel?
Voorleggen bij winkel en ruilen voor aankoop, of evt. brillen op marktplaats/t.net en samsung aanschaffen. Zijn onderling uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Vol interesse de Mediamarkt folder geopend omdat daar een Panasonic 42" plasma in staat, met 600hz. Het blijkt de P42X50E, dat na verder kijken een scherm met resolutie van 1024*768 bevat. Maar volgens de pricewatch is het wel een scherm dat dit jaar geintroduceerd is, en tussen 399 (MM aanbieding) en 550 euro kost :?

Waarom brengt Panasonic zo'n televisie op de markt? Voor dat geld heb je toch veel beter tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:54:
Vol interesse de Mediamarkt folder geopend omdat daar een Panasonic 42" plasma in staat, met 600hz. Het blijkt de P42X50E, dat na verder kijken een scherm met resolutie van 1024*768 bevat. Maar volgens de pricewatch is het wel een scherm dat dit jaar geintroduceerd is, en tussen 399 (MM aanbieding) en 550 euro kost :?

Waarom brengt Panasonic zo'n televisie op de markt? Voor dat geld heb je toch veel beter tegenwoordig?
Voor 399 heb je echt niets beters hoor en voor 550 ook nog niet (behalve aanbiedngen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:13:
[...]

Voor 399 heb je echt niets beters hoor en voor 550 ook nog niet (behalve aanbiedngen) :)
U30 anders wel hoor =)
Meerdere keren in de aanbieding geweest, laagste prijs was 488euro en dat voor een full HD 50inch.

Maar dat was gewoon een dikke actie, normaal gezien heb je wel gelijk.

Edit;
Ik moet beter leren lezen 8)7 :P

[ Voor 5% gewijzigd door sjaak88 op 07-05-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
rik schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:54:

Bied uitstekend beeld, zwartwaarde's op VT30 niveau in de nacht. Er zitten uiteraard geen filters op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iemand nog betere thuis-foto's van de ST50? Die van mij waren niet even scherp en slecht belicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Adlermann schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:13:
[...]

Je kan een U30 kopen voor die prijs, maar die moet dan wel sterk afgeprijsd zijn :)

Met de HD Ready modellen is overigens niks mis. De vorige C3 was ook een zeer goede plasma.
In theorie kan je op een afstand van 3m+ geen verschil zien met Full HD.

Op mijn 42PX80 had ik schitterend beeld met een 720p film 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aries.Mu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Je kan een U30 kopen voor die prijs, maar die moet dan wel sterk afgeprijsd zijn :)

Met de HD Ready modellen is overigens niks mis. De vorige C3 was ook een zeer goede plasma.
In theorie kan je op een afstand van 3m+ geen verschil zien met Full HD.

Op mijn 42PX80 had ik schitterend beeld met een 720p film 8)
Ik zie op mijn 50" op vijf meter nog verschil :) maar niet iedereen heeft een visus van 1.6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
Adlermann schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Ik zie op mijn 50" op vijf meter nog verschil :) maar niet iedereen heeft een visus van 1.6 :)
Idd ;)

Ik denk in mijn hoofd dat er een verschil is, maar ik zie echt geen 8)7

Pagina: 1 ... 18 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

Hier vind je het service en hotelmenu, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

En hier kan je een break-in dvd downloaden, hiermee kan je je TV in laten inspelen.