Er zit een screensaver bij viera toolsBrad Pitt schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:10:
[...]
Zit er niet op. TV gaat wel vanzelf uit wanneer er x-minuten geen signaal wordt weergegeven.
die kun je wel aan/uit zetten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Er zit een screensaver bij viera toolsBrad Pitt schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:10:
[...]
Zit er niet op. TV gaat wel vanzelf uit wanneer er x-minuten geen signaal wordt weergegeven.
Ok bedankt,er zitten zodanig veel opties bij deze tv dat ik het overzicht verliesAdlermann schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:10:
[...]
Er zit een screensaver bij viera tools
Panasonic TX-P50GTW60 | Logitech Z-5500 | HTPC C2D E8400 | PS3 Slim | Xbox 360 Slim
Nog beter, is dat tenminste ook opgelost. Blijft het bij slechts drie maal vragen in twee dagenAdlermann schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:10:
Er zit een screensaver bij viera tools
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ja dat kanVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
kun je het begin scherm trouwens ook veranderen,bij het opstarten van de tv,ik vind het begin scherm nogal storend(dat witte scherm) ,ik wil gewoon net als bij oude tv's direct bij de juiste ingang terecht komen,zonder da begin scherm
Check de startpost hier (hotel mode) en in je instellingen kun je home screen vast wel uit zetten. Dat staat in je handleiding.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
kun je het begin scherm trouwens ook veranderen,bij het opstarten van de tv,ik vind het begin scherm nogal storend(dat witte scherm) ,ik wil gewoon net als bij oude tv's direct bij de juiste ingang terecht komen,zonder da begin scherm
Ja hoor,2 X op de Home button duwen en dan kan je gewoon het home screen selecteren zonder al die prullen aan de zijkanten als het dat is ten minste dat je vraagt.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
Panasonic TX-P50GTW60 | Logitech Z-5500 | HTPC C2D E8400 | PS3 Slim | Xbox 360 Slim
dat had ik ook... ik kom van een PZ85FreazyRocks schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:15:
[...]
Ok bedankt,er zitten zodanig veel opties bij deze tv dat ik het overzicht verlies
Ik kom van een 6 jaar oude Samsung CCFL LCD tv waar er nauwelijks instellingen mogelijk waren.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Your Friendly Neighborhood Moderator
OLED gaat de otekomst zijn. Maar voordat het betaalbaar gaat worden. En er zullen zeker kinderziekten in zitten. Levensduur is ook nog een probleem. Met zo'n korte levensduur (snelle aftakeling) gaat zeker problemen opleveren met burn-in (in dit geval ongelijk slijten van de diodes)Jorgen schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:36:
Volgens het OLED-artikel op de FrontPage zou Panasonic net als Pioneer kunnen besluiten om de plasmatelevisieproductie te stoppen. OLED zou echter alle voordelen van LCD en plasma combineren, waardoor we wellicht niet rouwig hoeven zijn om die mogelijke beslissing van Panasonic. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover. Loont het nog om snel door te sparen voor een plasma van Panasonic, of is OLED in jullie ogen een goed (of mogelijk beter) alternatief?
[ Voor 3% gewijzigd door Diamond3d op 21-09-2013 15:18 ]
Hoe is het gamen op de GT60? Loopt alles vloeiend zonder ghosting etc?FreazyRocks schreef op zondag 15 september 2013 @ 17:17:
[...]
Bij mij lukt het dus niet,optische kabel aangesloten van GT60 naar mijn Logitech Z-5500 die DD 5.1 en DTS ondersteund en bij mij geeft ie alleen maar stereo weer. (ook op PS3 en XBOX)
Ik kan overigens nergens de SPDIF instellingen vinden in het menu van de tv (als die er al zijn,volgens het boekje wel bij geavanceerde instellingen in geluid maar dat zie ik nergens)
Weet iemand ook hoe ik de screensaver van de GT60 kan aan of uitzetten ,vind dit ook nergens terug want ze hebben er een andere naam aan gegeven dan screensaver denk ik.
www.avforums.com/reviewsDiamond3d schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:16:
Heren,
Er zijn tal van reviews geweest en ook vele reacties en pagina's in dit topic waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Helaas kan ik geen site vinden die alle Plasma's min of meer met elkaar vergelijk. Met 'alle' bedoel ik de GT en VT series.
Wat zijn de grootste verschillen tussen VT30, VT50 en VT60. En wat tussen GT30, GT50 en GT60. Of (als voorbeeld) de verschillen tussen de GT60 en VT60?
De VT is de high end en heeft donkere zwartwaarden? Maar zijn er meer belangrijke verschillen en is de meerprijs bij de VT serie het waard?
Heel belangrijk bij de keuze van me tv is dat de reactietijd (soap opera, ghosting etc) goed is. Of hebben alle plasma schermen dezelfde reactietijd???? (Mede om de snelle reactietijd van plasma schermen wil ik geen lcd/led tv).
Daarnaast is, in iets mindere mate, de input lag ook belangrijk. Als ik aan het gamen ben en ik schiet de bal weg moet dat ook DIRECT gebeuren![]()
En uiteraard het beeld zelf natuurlijk.
Iemand die een mooie site heeft of kort kan omschrijven wat de grootste verschillen zijn?
Enorm bedankt.
Een hele mooie site! Ze zijn ook zeer te spreken over de GT60.Adlermann schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:22:
[...]
www.avforums.com/reviews
Daar staan mooie reviews van alle series... Om nu even alle voors en tegens van de alle tvs van de afgelopen 3 jaar op te sommen....
Maar om 1 ding alvast duidelijk te zijn, bij reactietijd wordt bij tv's de processing lag genoemd. Input-lag hoort bij je console
Die is bij alle plasma tv's goed, behalve bij de st60.
Om je in het kort een antwoord te geven:
wil je gamen en groter dan 50": de vt50/60 (of st50)
Wil je 50" en kleiner: de st50/gt50/gt60
Wil je overdag gamen/ tv kijken: de VT serie (50 of 60).
Wil je het hoogste contrast: de 60 serie.
Verwijderd
Ligt meer per game hoe het gaat.de gt60.Heeft bij gaan geen merkbare lag,met fps games,b.v,loopt soepel .Maar er zijn ook games,die meer van de console vragen,dan wil het wel een haperen,maar dat ligt meer aan de console(xbox360)Diamond3d schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:20:
[...]
Hoe is het gamen op de GT60? Loopt alles vloeiend zonder ghosting etc?
Nogmaal: Gamen op de ST60 gaat prima. Ik merk totaal 0,0 van de input lag. Ik ben geen hardcore FPS gamer maar ik speel oa. veel Fifa Online en ik merk echt helemaal niks van de input lag. Ik ben er niet slechter door gaan spelen. GTA5 speelt ook super al vind ik de graphics van het spel zelf wat tegen vallen, zeker op een 55 inch schem. Je merkt dan dat de 360 wel aan het eind zit en het tijd is voor nieuwe consoles.Adlermann schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:22:
[...]
www.avforums.com/reviews
Daar staan mooie reviews van alle series... Om nu even alle voors en tegens van de alle tvs van de afgelopen 3 jaar op te sommen....
Maar om 1 ding alvast duidelijk te zijn, bij reactietijd wordt bij tv's de processing lag genoemd. Input-lag hoort bij je console
Die is bij alle plasma tv's goed, behalve bij de st60.
Om je in het kort een antwoord te geven:
wil je gamen en groter dan 50": de vt50/60 (of st50)
Wil je 50" en kleiner: de st50/gt50/gt60
Wil je overdag gamen/ tv kijken: de VT serie (50 of 60).
Wil je het hoogste contrast: de 60 serie.
[ Voor 14% gewijzigd door Machlah op 22-09-2013 14:20 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Naja, 70 ms zou ik ook nog wel merken. Misschien dat jij het niet merkt, maar 70 ms PROCESSING lag is wel fors (het is geen input-lag, dat haalt iedereen door elkaar).jmbosch82 schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:16:
[...]
Nogmaal: Gamen op de ST60 gaat prima. Ik merk totaal 0,0 van de input lag. Ik ben geen hardcore FPS gamer maar ik speel oa. veel Fifa Online en ik merk echt helemaal niks van de input lag. Ik ben er niet slechter door gaan spelen. GTA5 speelt ook super al vind ik de graphics van het spel zelf wat tegen vallen, zeker op een 55 inch schem. Je merkt dan dat de 360 wel aan het eind zit en het tijd is voor nieuwe consoles
[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 22-09-2013 17:06 ]
Ik game al een jaar of 25.. Ik heb van alles en nog wat gespeeld. Ik merk er echt helemaal niks van. Ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen het nodig vind om van alles na te praten wat gelezen word in een review. Ik heb al meerdere comments gelezen die beweren dat het haast onmogelijk is om te gamen op de ST60. Dit is gewoon onzin! Ik vraag me af hoeveel van deze mensen ook daadwerkelijk zelf gamen. Kijk anders even naar deze gamer en zijn vergelijking tussen een ST60 en een (supersnelle) ST30. Lees ook even de comments van andere gamers.Adlermann schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:03:
[...]
Naja, 70 ms zou ik ook nog wel merken. Misschien dat jij het niet merkt, maar 70 ms PROCESSING lag is wel fors (het is geen input-lag, dat haalt iedereen door elkaar).
Ik zou iig geen st60 halen voor gamen. Er zijn ook blinde testen geweest waar een beetje fanatieke gamers tv's moesten sorteren op lag (zonder te weten welke tv welke lag had) en daar kwam de st60 toch steeds als laatste uit de bus.
YouTube: Panasonic TC-P50ST60 input lag
[ Voor 4% gewijzigd door Machlah op 22-09-2013 20:24 ]
70 ms halen veel LED t v's ook niet. Sterker nog, de snelste tv's nu zijn een aantal led tv's...jmbosch82 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:21:
[...]
Ik game al een jaar of 25.. Ik heb van alles en nog wat gespeeld. Ik merk er echt helemaal niks van. Ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen het nodig vind om van alles na te praten wat gelezen word in een review. Ik heb al meerdere comments gelezen die beweren dat het haast onmogelijk is om te gamen op de ST60. Dit is gewoon onzin! Ik vraag me af hoeveel van deze mensen ook daadwerkelijk zelf gamen. Kijk anders even naar deze gamer en zijn vergelijking tussen een ST60 en een (supersnelle) ST30. Lees ook even de comments van andere gamers.
YouTube: Panasonic ST60 Input Lag Killzone 3
YouTube: Panasonic ST60 Ultimate Input Lag Test with Crysis 3 filmed in 120fps Highspeed Mode
Hoeveel mensen gamen wel niet op een LED/LCD met nog veel hogere lag? Ik vraag me echt af wat jij er van denkt te gaan merken.
Ik heb me ook door het lezen van allerlei soorten reviews gek laten maken met van alles en nog wat maar feit is gewoon dat 95% van de gebruikers helemaal geen last hebben van al die genoemde problemen. Geniet gewoon van je TV ipv de hele tijd op zoek te gaan naar wat er mis mee is.
[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 22-09-2013 22:39 ]
Ja, wat FPS zal je wel gelijk hebben. Moet ook eerlijk zeggen dat ik deze niet vaak (meer) speel en al zeker niet fanatiek.Adlermann schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:35:
[...]
70 ms halen veel LED t v's ook niet. Sterker nog, de snelste tv's nu zijn een aantal led tv's...
En ja, je moet er van genieten daar ben ik mee eens. maar 70 ms merk je gewoon als je erg fanatiek ben. Ik weet ook niet heel zeker of ik het zou merken, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die dat wel gaan merken. Net zoals ik super gevoelig ben voor uniformiteitsproblemen die 99% van de mensen niet zien
Maar ik blijf erbij: speel je veel FPS games, dan is 40 ms de max wat je wilt. De st60 zal ik noiot en dan nooit aanraden voor een fanatieke fps gamer.
[ Voor 6% gewijzigd door Pinin op 23-09-2013 12:57 ]
www.casarodriguillo.com
Zijn een paar mensen hier op dit forum die vanaf die afstand kijken naar 65 inch en da's prima hoorPinin schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:50:
Mijn kijkafstand is zo'n 3m, 37"is groot genoeg maar stel dat ik de 50"voor een voor mij interessante prijs kan vinden is het dan "te groot" ?
ST60 kan vlak tegen de muur. Ligt natuurlijk aan je beugel hoe vlak het gaat zijn maar je zult volgens mij altijd een beetje ruimte hebben tussen de tv en de muur. Ik denk dat 50 inch nog wel goed te doen is. 200 euro zou ik er zelf wel voor over hebben. Prijsverschil tussen 55-65 was mij wel wat te veel.Pinin schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:50:
Ik weet niet waar ik antwoord op de volgende vraag kan krijgen, ik denk dat het in de handleiding staat.
Kan je een st60 vlak tegen de muur monteren? of is dat tegenwoordig standaard.
Zo ja, hoe? ik zie dat de tv geen vesa ophanging heeft. wie heeft er wat praktijk info
Andere vraag: ik heb nu een tx-37pv70 en datis me altijd goed bevallen, maar wil nu wat anders en hij komt op een andere plek te staan (dus tegen de muur) Ook wil ik een maatje groter, 42"is de volgende stap, of zou ik meteen voor 50"gaan. Het prijsverschil vind ik met zo'n 200,- nogal hoog. Mijn kijkafstand is zo'n 3m, 37"is groot genoeg maar stel dat ik de 50"voor een voor mij interessante prijs kan vinden is het dan "te groot" ?
Als je van "37 naar "50 gaat zal de tv voor je gevoel ineens heel groot zijn, maar hij is niet 'te' groot voor jou kijkafstand. Ik heb jaren een "42 gehad op ongeveer 3 meter kijkafstand (iets minder zelfs) en heb nu sinds een half jaartje een "50. Ik kan op die kijkafstand niet de individuele pixels onderscheiden en dat is voor mij min of meer de maatstaf.Pinin schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:50:
Ik weet niet waar ik antwoord op de volgende vraag kan krijgen, ik denk dat het in de handleiding staat.
Kan je een st60 vlak tegen de muur monteren? of is dat tegenwoordig standaard.
Zo ja, hoe? ik zie dat de tv geen vesa ophanging heeft. wie heeft er wat praktijk info
Andere vraag: ik heb nu een tx-37pv70 en datis me altijd goed bevallen, maar wil nu wat anders en hij komt op een andere plek te staan (dus tegen de muur) Ook wil ik een maatje groter, 42"is de volgende stap, of zou ik meteen voor 50"gaan. Het prijsverschil vind ik met zo'n 200,- nogal hoog. Mijn kijkafstand is zo'n 3m, 37"is groot genoeg maar stel dat ik de 50"voor een voor mij interessante prijs kan vinden is het dan "te groot" ?
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
www.casarodriguillo.com
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq