Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik hou ook van complete chaos, daarom ben ik ook zo'n fan van all-out gevechten met tanks, apc's en heli's op het strand van Oman

Gevechten waar je de meest gekke capriolen uit moet halen om er levend uit te kunnen komen, dat zijn de mooiste momenten.
tss68nl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:32:
[...]
Dan geef je erg snel op. Port Valdez was een feest met C4 en een G3, door de bosjes om de vijand geen sluipen en vervolgens iedereen omleggen.
Zo ook Metro. Ik speel hem persoonlijk altijd met een Mk11 of M39 sniper, en juist niet vanuit achter, maar aan de frontlinie en waar mogelijk door de frontlinie en vervolgens vanuit de eigen gelederen van de tegenstander.
Het is juist op maps waar iedereen op een voorspelbare manier speelt, waar je met een andere aanpak flink kan scoren. Voor mij uitdaging genoeg

Ik vond Port Valdez ook een leuke map, behalve die ene choke point bij de 2e B MCOM van de map. Dat stuk was gewoon niet goed ontworpen, met altijd een regen aan nades die heen en weer werden gegooid.
Zo ook bij Metro. Er worden constant nades heen en weer gesmeten in de kleine gangetjes en bij de roltrappen naar beneden. Dat vind ik persoonlijk gewoon slecht level design. Ik snap dat je het leuk vind om juist dan door te breken en een vlag te cappen, en juist dat geeft een kick in dit spel, maar toch, de mogelijkheden in die map zijn gewoon te beperkt.
Toegegeven, ik heb de map nog maar twee keer gespeeld, en ik zal ongetwijfeld sluip routes gemist hebben, maar mijn eerste ervaring met de map doet hem mij gewoon niet nog een keer spelen. En dat is jammer.