• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
unfor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:03:
[...]

Het word waarschijnlijk Sharqi, Karkand en Bazaar, heel misschien Seine.
Metro zul je never ever op Aggressive zien :)
De mapcycle word iig nog aangepast, wake en oman gaan er sowiezo uit.
Seine ftw.
Oman met drie vlaggen is een aanrader.

Metro is best lachen op z'n tijd maar je moet rules gebruiken, geen m320/rpg en max 32 spelers.
64 spelers zonder rules is een clusterf*ck.

Verwijderd

Iedereen die nog twijfelde aan de kracht van de Javelin (+laser designators): Battlereport
Natuurlijk, 15 kills is geen monsterscore voor de javelin, maar ik heb er zelf vrijwel 0 moeite in moeten steken. Er stonden 2 Soflams op de map, alles werd vrij snel gepaint. Javelin pakken -> locken -> omhoog vuren -> wachten op die disable (of kill in het geval van heli's) en punten krijgen maar.
Leuk voor je punten, leuk voor de assignment en leuk voor je ribbons, maar verder natuurlijk veel te makkelijk. Ik heb geen idee hoe Dice dit zou kunnen balancen, maar het is wel hard nodig.

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-11 00:10

WR.

Me like clusterf*uck :9~

Totale anarchie !

[ Voor 6% gewijzigd door WR. op 06-01-2012 19:25 ]

Verwijderd

apparte topic voor onze zuiderburen .?? ;) :+ *;

\F&k > game removet van the server .... 7(8)7 ...halverwege de game ( als medic )1277 revives met de defibrillator
meer dan 10.000 points weg :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 20:44 ]

Verwijderd

Ok, die shotgun is van mij, nu alleen nog de MG36 :p

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
De Jackhammer is waardeloos overigens, die vuurt maar 9 pellets ipv 12 van alle andere shotguns.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:08:
Ok, die shotgun is van mij, nu alleen nog de MG36 :p
Agressief manneke :9 ;) :9
1 gun niet voldoende om te killen ¿¿ :+ _O-

Trouwens die QBZ-95B daar zit gelijk een onwijze toffe scoop op, mag die wel . :9 :+ :9
Jammer dat ik zo veel keuzes heb . :+ -O-

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 20:39 ]

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Ik vond die 12x scope op de nieuwe LMGs wat te veel van het goede...
Pff die PKP zuigt wel gigantisch eigenlijk. Nutteloze gun tenzij je in een hoekje ligt te campen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:51:
Pff die PKP zuigt wel gigantisch eigenlijk. Nutteloze gun tenzij je in een hoekje ligt te campen.
Probeer de MG36 maar eens op burst mode :P "Fire ze lazerz!"
Moet eerst de PKP helemaal unlocken :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cyberwarmacine
Ik vind de PKP juist een van de beste support guns... :/

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:59:
Moet eerst de PKP helemaal unlocken :P
Als je grip nog niet hebt is het wel een ramp ja, maar dat is met de meeste LMG's.

• Cyberwarmacine
Met bipod is hij ook goed te doen hoor. Je moet je speelstijl er alleen op aanpassen.

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:01
unfor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:56:
Op aggressive doen we dit weekend een test met infantry only, come play & add to favo's! :)

http://battlelog.battlefi...FO-or-GTFO-B2K-maps-only/
Helemaal geslaagd wat mij betreft, enkele leuke en heel nipte potjes het laatste anderhalf uur!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
hottentot schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:36:
[...]

Helemaal geslaagd wat mij betreft, enkele leuke en heel nipte potjes het laatste anderhalf uur!
I'm in as well!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die me advies kunnen geven over het spelen van de support klasse.

Ik ben een casual speler en heb daarom tot nu toe alleen nog TDM gespeeld. Daarmee heb ik de eerste service star voor de assault klasse behaald (ik doe ook aan reviven en med packs op de grond gooien) en dit wil ik nu ook doen voor de support klasse. Ik krijg echter het idee dat de support klasse niet helemaal tot zijn recht komt in TDM, in ieder geval op de manier dat ik het nu speel.

Zijn de game modes rush en conquest meer geschikt om de rol van support klasse te spelen?

Verwijderd

Croccifixio schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:45:
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die me advies kunnen geven over het spelen van de support klasse.

Ik ben een casual speler en heb daarom tot nu toe alleen nog TDM gespeeld. Daarmee heb ik de eerste service star voor de assault klasse behaald (ik doe ook aan reviven en med packs op de grond gooien) en dit wil ik nu ook doen voor de support klasse. Ik krijg echter het idee dat de support klasse niet helemaal tot zijn recht komt in TDM, in ieder geval op de manier dat ik het nu speel.

Zijn de game modes rush en conquest meer geschikt om de rol van support klasse te spelen?
Mijn ervaring is in de Metro daar haal je je points wel met ammo droppen medikits en niet te vergeten de Defibrillator , dat je wat meer dood gaat dan de anderen .....dat maak mij niet uit . >:)
Eerste plaats zorg ik dat er zo voldoende manschappen zijn die blijven leven en met de ammo ja dat zegt het zelf al.
8 t/m 10.000 points haal je met gemak op de 64 servers.
Ammo droppen in Bazaar is ook goed scoren.
Maar ja , voordat ik tig man over me heen krijg, dit is Mijn mening. :+

• Redje

Geen enkele klasse komt tot zijn recht in tdm.
Ga conquest of rush spelen.

Met tdm spawn je random dus medkits neer gooien heb je niet veel aan. Reviven moet je ook snel voor zijn omdat je teammaat veel korter blijft liggen.
TDM is gewoon een beetje knallen meer niet.
Redje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:09:
[...]

Met tdm spawn je random dus medkits neer gooien heb je niet veel aan. Reviven moet je ook snel voor zijn omdat je teammaat veel korter blijft liggen.
This.

Bij Conquest en Rush is de actie veel meer geconcentreerd op bepaalde punten. En daar kan je dan je ammo droppen.
Bij TDM loop je willekeurig rond, ieder voor zich.

Ik heb zelf is TDM gespeeld in BF3, maar (en dit is niet om te bashen) dit voelde 100 keer saaier aan omdat je doelloos toertjes loopt.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hoe stop je met de mortier..kan geen ander wapen meer kiezen

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

luifel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:34:
hoe stop je met de mortier..kan geen ander wapen meer kiezen
E (als in je voertuig verlaten :P)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Zer0 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:48:
[...]

E (als in je voertuig verlaten :P)
haha alles geprobeerd, behalve E...bedankt
Tsurany schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:51:
Kuch rush spelen kuch

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:40

codex

Geen OpenAI agent :)

In TDM, Canals spelen. Constant 3 Claymores laten staan en met bij PDW-R spelen, liefst met extended mags. Als je ammo boxes blijft droppen pak je ook best veel punten voor ammo.

Als niet, Metro spelen, LMG kiezen, boxes dropen bij de tubers. Uiteraard conquest large 64 man spelen.
Kuch alsnog kut gun kuch

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Kuch moet je meer metro spelen Kuch

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Je moet er mee om leren gaan, burst shots (en daar is geen burst-mode voor nodig, gewoon je vinger beheersen), veel corrigeren als je gericht schiet, en veel maaien indien de kans er is. Een LMG is voornamelijk bedoeld voor suppresive fire, kills zijn een bijzaak.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:56
Dat is waar, op metro conquest kun je echt heel snel punten vergaren en snel kills halen met bijna alle guns. De sniper rifles zullen wel wat moeilijker zijn maar daar kun je ook niet zo mee sprayen he ;)

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net het meest epische Metro potje in tijden gehad. In totaal 76K punten opgehaald waar mijn vorige record 56K was.

http://battlelog.battlefi...how/15031304/1/351804938/

Gewoon als een grasmaaier met je USAS en buckshots de hele tijd de trap af donderen en alles wegvagen, daarvoor nog wat granaten naar beneden of boven gooien.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Redje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:09:
[...]

Ik wist niet eens dat er TDM zit in BF3 :/

~ Mijn prog blog!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 16:22
Heb twee hackers.

http://battlelog.battlefi...3gaDeath/stats/389965525/

SPM van boven de 2500 zegt genoeg denk ik

http://battlelog.battlefi...r/lol_me/stats/369791052/

Nummer twee lijkt legit tot ik een van zijn potjes erbij haal:

http://battlelog.battlefi...how/15077097/1/365371101/

Was toegegeven een 1000 ticket server maar ik ben door nr 2 vanuit zijn spawn in mijn spawn doodgeschoten, map was Firestorm CQ large dus dat is gewoon altijd bullshit. En natuurlijk de 262 kills die op zijn naam staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Mejust op 07-01-2012 10:17 ]

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27
Mejust schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:14:
Heb twee hackers.

http://battlelog.battlefi...3gaDeath/stats/389965525/

SPM van boven de 2500 zegt genoeg denk ik

http://battlelog.battlefi...r/lol_me/stats/369791052/

Nummer twee lijkt legit tot ik een van zijn potjes erbij haal:

http://battlelog.battlefi...how/15077097/1/365371101/

Was toegegeven een 1000 ticket server maar ik ben door nr 2 vanuit zijn spawn in mijn spawn doodgeschoten, map was Firestorm CQ large dus dat is gewoon altijd bullshit. En natuurlijk de 262 kills die op zijn naam staan.
megadeath is de laatste uurtjes flink bezig.. maar een report erachteraan.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:16

XanderDrake

Build the future!

Zer0 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 01:16:
Een LMG is voornamelijk bedoeld voor suppresive fire, kills zijn een bijzaak.
Je zou het wel zeggen met die lage damage zeg, jemig :-(

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Mejust
XanderDrake schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:33:
[...]

Je zou het wel zeggen met die lage damage zeg, jemig :-(
Damage van de meeste LMG's is gelijk aan de assault rifles, heur. Ook de range waarin de damage dropt.
Rub3s schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 01:15:
Kuch moet je meer metro spelen Kuch
Als er iets zuigt...
Je moet er mee om leren gaan, burst shots (en daar is geen burst-mode voor nodig, gewoon je vinger beheersen), veel corrigeren als je gericht schiet, en veel maaien indien de kans er is. Een LMG is voornamelijk bedoeld voor suppresive fire, kills zijn een bijzaak.
Helaas heb je juist de kills nodig om items te unlocken. Het gaat opzich wel redelijk maar het zijn gewoon geen assault rifles. Enige voordeel is de ongelimiteerde aantal kogels, dat is wel fijn om te hebben soms.
Rexcore schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:24:
megadeath is de laatste uurtjes flink bezig.. maar een report erachteraan.
Die zou toch geen seconde op de GoT servers aanwezig kunnen zijn :+

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Laat maar.

[ Voor 95% gewijzigd door S.J_84 op 07-01-2012 12:18 ]

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41
Hoe kun je zien of een server geschikt is voor 1 persoon?
Ik wil gewoon even leren vliegen met een Jet en Helicopter, maar telkens moet ik op nog 3 a 7 wachten...

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:59
Ossi schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:59:
Ik wil gewoon even leren vliegen met een Jet en Helicopter, maar telkens moet ik op nog 3 a 7 wachten...
http://battlelog.battlefi...60d/NRGZ-Learning-to-fly/

• goosche
Ossi schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:08:
[...]

Daar heb ik B2K voor nodig :(
Weet je er nog 1? :)
http://battlelog.battlefi...54b108dd8e5/PoD-Fly-Maps/

ben er nu ook.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ossi schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:59:
De GoT servers zijn ooik 1p start

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Redje
beuker19 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:21:
[...]

De GoT servers zijn ooik 1p start
Werkt wel padding in de hand.
Ik heb gasten in mijn leaderboard die nog geen deuk ik een pak boter schieten maar mij wel hebben ingehaald met oa. killstreak en longest headshot.
Ze hebben elkaar op een lege server af lopen schieten :'(

Verwijderd

Gisteren en vandaag wat 64p TDM gespeeld, wat een complete mayhem is dat zeg 8)7

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik heb nu 250 uur op de klok staan en alle klassen 50 uur gespeeld. Wat mij opvalt is dat de laatste dagen de cheaters als paddenstoelen uit de grond schieten. Bijna iedere speelsessie kom ik er wel weer 1 tegen. Die spelers die een geweldig spannende pot echt finaal om zeep helpen door het gebruik van de meest rare hacks. Zelfs kills maken met een ''spawn beakon'' heb ik langs zien komen.

Mijn spelplezier gaat meteen door het putje als er weer een speler opduikt met 200+ kills in 5 minuten tijd.
Het ergste vind ik nog dat het team waarin de cheater zit dan vrolijk begint met baserapen. Niemand die dan roept om een ''pitty cap''.

Wat ik me afvraag is hoe het komt dat deze spelers nog steeds spelen ? Waarom word hun account niet meteen verwijderd ? Als ik op hun battlelog pagina kijk spelen ze rustig 40 a 60 uur (of meer) En het is toch vaak overduidelijk te zien dat ze hacks gebruiken (bv score per minuut van 800+)

Ik ben bang dat als dit zo doorgaat of erger gaat worden, ik helemaal klaar ben met battlefield 3. ;w

Verwijderd

[...]

Hear hear! Iemand die begrijpt waarom Support *Support* heet :-)

• goosche
Ik heb eigenlijk nooit last van cheaters. Maar die hacks zijn moeilijk tedetecteren via punkbuster. Ik vind dat ze al die hacks gewoon moeten kopen en dan een anti hack maken. Ik heb serieus echt hekel aan hacks heb veel hackers gevonden zelfs een paar van EA die hacken ook vrolijk in een eigen game. Heb zelf sourcecode van de hacks gegeven aan een gast van punkbuster maar die hack verkoopt nog steeds. Dus ja als een hacker tegen komt leave gewoon de game en ga naar een andere server.

Verwijderd

Ik denk dat dat inderdaad het beste is. Als ik gekilld wordt door een cheater en ik heb geen kans meer, dan ga ik van die server af. Als iedereen dat massaal doet, dan gaat de lol er snel af voor zo'n cheater.

Over guns: ik speel meestal Support en verbaas me er elke keer over dat de Assault wapens zo precies zijn :-)

• goosche
Heb net iets op battlelog gepost van een EA gast word meteen: This post has been censored... wtf kijk die gasten werken gewoon zelf mee. Gelukkig heb ik voor deze game niks betaald.

En volgende maand een nieuwe patch ben benieuwd hoe ze deze game gaan ombouwen.

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 07-01-2012 13:43 ]

Verwijderd

Ik ben vannacht eens mn nieuwe gun de QBZ-95B uit aan het proberen geweest.
Wat een super fijn wapen is dat. d:)b
Er zit gelijk een scoop erop die op een snipper gun niet zou mis staan.
Dichtbij is die zeer dodelijk maar op afstand zeg maar richting 3 a 400 meter is die haarzuiver en je hebt bijna geen last van de trerugslag.
je kan zeer gedoseerd ermee schieten , als je rustig erop drukt kan je makkelijk 1 t/m 3 schoten ermee afvuren.
Ik heb hem op verschillende maps uitgeprobeert van Metro t/m Caspian Border.
Nu ga ik eerst maar die engineer vol spelen voor de punten om daarna met de L96 wat meer aan de gang te gaan wat trouwens ook een super wapen is , tot nu ben ik nog steeds goed te spreken over de QBU-88 omdat je meer schoten achter elkaar kan schiet. d:)b
Word straks echt uitvissen welk wapen echt te willen gebruiken , er is nu wel erg veel keus . :F :P

• RangedNeedles
  • Niet online
goosche schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:41:
Heb net iets op battlelog gepost van een EA gast word meteen: This post has been censored... wtf kijk die gasten werken gewoon zelf mee. Gelukkig heb ik voor deze game niks betaald.

En volgende maand een nieuwe patch ben benieuwd hoe ze deze game gaan ombouwen.
Ik begin het ook zo te denken: het geld is binnen, dat het spel niet speelbaar is door de talloze cheaters, who gives a f*ck? Ik heb al tientallen cheaters gereport en nog nooit is er daadwerkelijk actie ondernomen, ik kan nog steeds hun profiel bekijken en zie dat hun K/D en SPM alleen nog maar verder toegenomen is.

Maar één keer heb ik 'n mail gekregen, zo'n automatic reply gedoe, over dat de 'situatie bekeken wordt'. Yeah, je hebt echt niet meer dan 3 weken nodig om zoiets te bekijken. Zoiets valt je gewoon op waarna er 'n ban moet volgen, punt.

[ Voor 3% gewijzigd door RangedNeedles op 07-01-2012 13:54 ]

• ZieMaar!
  • Laatst online: 16:48

ZieMaar!

Moderator General Chat
goosche schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:36:
Ik heb eigenlijk nooit last van cheaters. Maar die hacks zijn moeilijk tedetecteren via punkbuster. Ik vind dat ze al die hacks gewoon moeten kopen en dan een anti hack maken. Ik heb serieus echt hekel aan hacks heb veel hackers gevonden zelfs een paar van EA die hacken ook vrolijk in een eigen game. Heb zelf sourcecode van de hacks gegeven aan een gast van punkbuster maar die hack verkoopt nog steeds. Dus ja als een hacker tegen komt leave gewoon de game en ga naar een andere server.
Ik tot nu toe ook niet, maar net wel. Ik was op Metro, even puntjes proberen te scoren, maar na de 1e ronde was er wel een cheater. Binnen de minuut op 50-0, en niemand uit ons team bleef langer dan 2s leven....

Ik begrijp de lol er niet van. Ben ookweer snel weg gegaan.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 17:47
ZieMaar! schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Ik tot nu toe ook niet, maar net wel. Ik was op Metro, even puntjes proberen te scoren, maar na de 1e ronde was er wel een cheater. Binnen de minuut op 50-0, en niemand uit ons team bleef langer dan 2s leven....

Ik begrijp de lol er niet van. Ben ookweer snel weg gegaan.
Zoiets is leuk als je Quack of Unreal Tournament speelt op de lan van je school en iedereen een WTF moment heeft, maar in dit soort spellen kan ik totaal niet begrijpen wat hier nou zo leuk aan is. Vooral mensen die vaak uren zoniet dagen dit spelen om de beste rank te halen en niet te worden gekickt door het naar mijn idee waardeloze punkbuster.
Ik krijg vaak meldingen dat ik een time-out krijg van 1 minuut omdat er iets niet goed zit in bijvoorbeeld de line-up of een database :o Wat heb ik daar mee te maken? :(
heeft GoT ook een 1000 ticked server ? Zat net op zo server en het was echt heerlijk om te spelen.
1 uur en 23 minuten voordat het afgelopen was.
Mijn team was onderliggende partij. alle spelers hadden minimaal 30 kills bij het andere team en wij rond de 15.
zelf ook niet al te best 14 - 33 met een kd van 0.4 ;) maar stond 2e omdat ik veel Spot, Car repair en assist.
Helaas is er nog steeds geen manier om assist te zien op het scoreboard.

want bij BF3 heb ik meestal veel meer assist dan kills.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Ehm server 1 en 4 zijn offline?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:35:
Dan moet je leren mikken. ;)

Wat ook kan helpen: een snelle scope nemen (red dot sight bijvoorbeeld), in kortere bursts schieten (ik doe dat liever zelf terwijl ik de gun op full auto laat staan, ik wil wel kunnen sprayen van dichtbij :P) en een suppressor en foregrip monteren.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• goosche
Game disconnected: something went wrong. GSUS deze game omg stond 87 - 3 87 - 3 87 - 3 en toen Game disconnected: something went wrong. score gewoon weg. Iemand interrese in deze game die nog niet geeft?
Mag je mij account kopen 25 euro samen met DLC

• erdewit
  • Laatst online: 30-01-2024
Dat heb ik ook, ook als ik de enige ben die staat te schieten. Laatst een +97 assist van een claymore :? Dat zou toch een zuivere kill moeten zijn.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

goosche schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:28:
Game disconnected: something went wrong. GSUS deze game omg stond 87 - 3 87 - 3 87 - 3 en toen Game disconnected: something went wrong. score gewoon weg. Iemand interrese in deze game die nog niet geeft?
huilie huilie is gewoon het risico van 24/7 metro die crashen vaak :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Heb je je headsetje doormidden gebroken?

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

samvdheijden schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:19:
[...]

_O-

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vervolgens zeker weer gerejoined om alsnog te kunnen ragequitten ? :P

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 11:25
volgens mij zijn er echt superveel mensen die niet door hebben dat wanneer er kerst en oud en nieuw is game support meestal nauwelijks aanwezig is. vakanties enzo. ook op steam merk je heel duidelijk dat er zo goed als geen patches komen. wat denken jullie nou, dat EA op 2e kerstdag talloze cheaters gaat bannen? Ik verwacht dat na dit weekend support weer begint op te komen en dat zal niet al te snel gaan helaas, maar doe niet alsof die lui schijt hebben aan iedereen

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 20:42
samvdheijden schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:19:
[...]

drommels drommels en nog eens drommels

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RangedNeedles
  • Niet online
questarey schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:26:
volgens mij zijn er echt superveel mensen die niet door hebben dat wanneer er kerst en oud en nieuw is game support meestal nauwelijks aanwezig is. vakanties enzo. ook op steam merk je heel duidelijk dat er zo goed als geen patches komen. wat denken jullie nou, dat EA op 2e kerstdag talloze cheaters gaat bannen? Ik verwacht dat na dit weekend support weer begint op te komen en dat zal niet al te snel gaan helaas, maar doe niet alsof die lui schijt hebben aan iedereen
Dat wilt toch niet zeggen dat je vanaf begin december het rustig aan kan doen tot en met februari, kwestie van zeker te zijn dat er geen feesten of andere dingen meer gepland staan? 8)7

Ik bedoel, OK, het is kerstmis en nieuwjaar en ik zeg niet dat iedereen moet werken op 25 december en 31 januari, maar we zijn nu al de zevende. Wat is er dan gebeurd tussen de tweede januari en nu? En tussen 26 december en 31? Helemaal niets? Prijs jezelf dan gelukkig met zo'n job. Er zijn sectoren, met name de medische, die nooit echt 'pauze' kunnen nemen omdat er altijd wel mensen zijn die ziek worden en/of hulp nodig hebben :/

Pas op, ik ga wel (deels) akkoord met wat je zegt, maar om nu opeens zo'n groot interval vrij te nemen omdat er daar nu net 2 feestdagen in zitten, lijkt me ook royaal. Het is maar waar je uiteindelijk terecht komt als je gaat werken, lijkt me.

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 18:57
Ik heb gisteren voor het eerst in 40 uur speeltijd Metro gespeeld. Ik heb waarschijnlijk 35 uur conquest gespeeld, en ik weet nu waarom in al die uren hij nooit voorbij kwam op welke server ik dan ook zat. Wat een verschrikkelijke map is dat zeg...

De eerste ronde startten we in de metro zelf, en vrij snel hadden we B en C al. Vervolgens langzaam maar zeker door gepushed naar buiten, en uiteindelijk met bijna 400 tickets gewonnen met alle vlaggen in handen. Toegegeven, het was wel leuk om zo hard over de tegenstanders heen te lopen, maar een echte uitdaging was er niet.

De tweede ronde dus vanaf de andere kant. Nadat we A en B in handen hadden, ontstond er een grote vuurlinie rond de roltrappen bij B. En zo bleef het ook gedurende het hele potje, en het was mij ook meteen duidelijk waarom ik deze map nooit meer hoef te spelen. Het deed me heel erg denken aan de B MCOM in de map Port Valdez van Bad Company 2: één grote nade- en RPG-fest. Ik snap niet wat mensen hier leuk aan kunnen vinden, dit gaat toch niet meer om skill?

Neu, ik heb het meteen al weer gezien met deze map. Ik hou het lekker bij de grote conquest mappen, vele malen leuker :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Verwijderd

dat je wordt gedisconnect op een server lijkt me inderdaad een goede reden om een spel te verkopen. Misschien moet je gewoon geen online spelletjes spelen als je zo heftig reageert op een disconnect.

• S.J_84
Net 2 keer in een potje de heli piloot een headshot voorgedragen, wat een fijn gevoel >:)

Moet nog erg veel oefenen, maar maakt het wel even de moeite waard.

• ZieMaar!
  • Laatst online: 16:48

ZieMaar!

Moderator General Chat
Kazu schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:01:
Ik heb gisteren voor het eerst in 40 uur speeltijd Metro gespeeld. Ik heb waarschijnlijk 35 uur conquest gespeeld, en ik weet nu waarom in al die uren hij nooit voorbij kwam op welke server ik dan ook zat. Wat een verschrikkelijke map is dat zeg...

De eerste ronde startten we in de metro zelf, en vrij snel hadden we B en C al. Vervolgens langzaam maar zeker door gepushed naar buiten, en uiteindelijk met bijna 400 tickets gewonnen met alle vlaggen in handen. Toegegeven, het was wel leuk om zo hard over de tegenstanders heen te lopen, maar een echte uitdaging was er niet.

De tweede ronde dus vanaf de andere kant. Nadat we A en B in handen hadden, ontstond er een grote vuurlinie rond de roltrappen bij B. En zo bleef het ook gedurende het hele potje, en het was mij ook meteen duidelijk waarom ik deze map nooit meer hoef te spelen. Het deed me heel erg denken aan de B MCOM in de map Port Valdez van Bad Company 2: één grote nade- en RPG-fest. Ik snap niet wat mensen hier leuk aan kunnen vinden, dit gaat toch niet meer om skill?

Neu, ik heb het meteen al weer gezien met deze map. Ik hou het lekker bij de grote conquest mappen, vele malen leuker :)
Same here. Meer cheaters dan andere mappen, en tegen de tijd dat ze gekicked worden ben je weer teruggedrongen in je eigen base.

't Heeft wel wat, al dat schieten, maar de rest is veel leuker :)

• Rub3s
  • Laatst online: 15:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sommige houden gewoon van complete chaos, zoals ik :)

En het is ook wel handig om snel ff een hoge rank te krijgen zonder er een triljard uur aan te besteden. Gisteren ff een neef geholpen om van rank 1-12 in 4 uur te doen. Soms hadden we 2 resupply medals in een potje 8)7 .

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55

Dan geef je erg snel op. Port Valdez was een feest met C4 en een G3, door de bosjes om de vijand geen sluipen en vervolgens iedereen omleggen.

Zo ook Metro. Ik speel hem persoonlijk altijd met een Mk11 of M39 sniper, en juist niet vanuit achter, maar aan de frontlinie en waar mogelijk door de frontlinie en vervolgens vanuit de eigen gelederen van de tegenstander.

Het is juist op maps waar iedereen op een voorspelbare manier speelt, waar je met een andere aanpak flink kan scoren. Voor mij uitdaging genoeg :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Kazu
Rub3s schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:32:
[...]

Sommige houden gewoon van complete chaos, zoals ik :)
Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik hou ook van complete chaos, daarom ben ik ook zo'n fan van all-out gevechten met tanks, apc's en heli's op het strand van Oman :+ Gevechten waar je de meest gekke capriolen uit moet halen om er levend uit te kunnen komen, dat zijn de mooiste momenten.
tss68nl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:32:
[...]
Dan geef je erg snel op. Port Valdez was een feest met C4 en een G3, door de bosjes om de vijand geen sluipen en vervolgens iedereen omleggen.

Zo ook Metro. Ik speel hem persoonlijk altijd met een Mk11 of M39 sniper, en juist niet vanuit achter, maar aan de frontlinie en waar mogelijk door de frontlinie en vervolgens vanuit de eigen gelederen van de tegenstander.

Het is juist op maps waar iedereen op een voorspelbare manier speelt, waar je met een andere aanpak flink kan scoren. Voor mij uitdaging genoeg :)
Ik vond Port Valdez ook een leuke map, behalve die ene choke point bij de 2e B MCOM van de map. Dat stuk was gewoon niet goed ontworpen, met altijd een regen aan nades die heen en weer werden gegooid.

Zo ook bij Metro. Er worden constant nades heen en weer gesmeten in de kleine gangetjes en bij de roltrappen naar beneden. Dat vind ik persoonlijk gewoon slecht level design. Ik snap dat je het leuk vind om juist dan door te breken en een vlag te cappen, en juist dat geeft een kick in dit spel, maar toch, de mogelijkheden in die map zijn gewoon te beperkt.

Toegegeven, ik heb de map nog maar twee keer gespeeld, en ik zal ongetwijfeld sluip routes gemist hebben, maar mijn eerste ervaring met de map doet hem mij gewoon niet nog een keer spelen. En dat is jammer.

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Kazu schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:42:
Zo ook bij Metro. Er worden constant nades heen en weer gesmeten in de kleine gangetjes en bij de roltrappen naar beneden. Dat vind ik persoonlijk gewoon slecht level design. Ik snap dat je het leuk vind om juist dan door te breken en een vlag te cappen, en juist dat geeft een kick in dit spel, maar toch, de mogelijkheden in die map zijn gewoon te beperkt.

Toegegeven, ik heb de map nog maar twee keer gespeeld, en ik zal ongetwijfeld sluip routes gemist hebben, maar mijn eerste ervaring met de map doet hem mij gewoon niet nog een keer spelen. En dat is jammer.
Heel simpel, je hebt de gewone trappen, waar je redelijk simpel naar boven kan doorbreken en de 'lockerroom' in kan. Eenmaal daar neem je gemakkelijk de hele boel over. Daarnaast is het meestal heel druk bij de ene set met roltrappen, maar heb je ook altijd de wat rustigere roltrappen aan de achterkant van B. Die zijn ideaal als je naar beneden wilt doorbreken, want eenmaal dat beneden gecleared kan je de onderkant van de gewone trappen onder vuur nemen. Staat je team door de verwarring daar ook beneden, dan hebben ze bij de voorste roltrappen beneden ook geen schijn van kans meer.

Het punt is: je krijgt dit bijna nooit in je eentje voor elkaar, dus je zal je squadmates moeten overtuigen om mee door te breken, of gewoon het goede voorbeeld geven. Een van de weinige maps waar teamwork essentieel is :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Kazu schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:42:
Toegegeven, ik heb de map nog maar twee keer gespeeld, en ik zal ongetwijfeld sluip routes gemist hebben
_O- * MueR proest

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Heb de standaard BF3 avatar een facelift gegeven

Afbeeldingslocatie: http://www.gravatar.com/avatar/4a39a7fbe6caf4889294676ac68abcc6?s=304&d=http%3A%2F%2Fbattlelog-cdn.battlefield.com%2Fpublic%2Fbase%2Fshared%2Fdefault-avatar-304.png%3Fv%3D7909p

Vind het veel beter zo!

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

rickyy schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:22:
Heb de standaard BF3 avatar een facelift gegeven

[afbeelding]

Vind het veel beter zo!
BF3 onderwater?

• Kazu
Ja, jij knalt gewoon je MAV erin en maait iedereen omver :P
tss68nl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:05:
[...]
Heel simpel, je hebt de gewone trappen, waar je redelijk simpel naar boven kan doorbreken en de 'lockerroom' in kan. Eenmaal daar neem je gemakkelijk de hele boel over. Daarnaast is het meestal heel druk bij de ene set met roltrappen, maar heb je ook altijd de wat rustigere roltrappen aan de achterkant van B. Die zijn ideaal als je naar beneden wilt doorbreken, want eenmaal dat beneden gecleared kan je de onderkant van de gewone trappen onder vuur nemen. Staat je team door de verwarring daar ook beneden, dan hebben ze bij de voorste roltrappen beneden ook geen schijn van kans meer.

Het punt is: je krijgt dit bijna nooit in je eentje voor elkaar, dus je zal je squadmates moeten overtuigen om mee door te breken, of gewoon het goede voorbeeld geven. Een van de weinige maps waar teamwork essentieel is :)
Klinkt als een goede tactiek inderdaad. Sowieso speel ik altijd in squad- en teamverband, dus de volgende keer dat de map voorbij komt zal ik eens een wat serieuzere poging wagen :P

• goosche
Check dit Filmpje

[ Voor 23% gewijzigd door goosche op 07-01-2012 19:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Hear hear! Iemand die begrijpt waarom Support *Support* heet :-)
Uh. Single shots. Ik zou serieus mijn assault rifle swappen voor een LMG als assault. Zonder nadenken. LMG's zijn verreweg de beste aanvalswapens in de game.

• ApC_IcE

ApC_IcE

laat maar

[ Voor 93% gewijzigd door ApC_IcE op 07-01-2012 19:42 ]

• S.J_84
Moet iets toegeven, voel me een btje.. tjah.. dom.
Was er van overtuigd dat ik de 50 headshots perse met sniper moest maken... 8)7

Mja al met al heb ze nu, en daar gaat het om :>

@Dat filmpje van goosche, dat zwoele muziekje maakt het `m haha

[ Voor 15% gewijzigd door S.J_84 op 07-01-2012 19:57 ]

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Zonet 3 keer uit de lucht gehaald door een dewd met een TV missle vanuit een heli. Das toch wel knap want ik vloog zeker 2 keer daarvan met naverbranders aan!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

zojuist speelde ik op de got server
Eerst op bazaar met 64 man geen centje pijn, daarna was het tehran highway en ineens een lag elke 10-20 sec.
Nou vraag ik me af of dat nou echt aan te weinig video geheugen ligt (1 gig op een 6870) of dat het aan de server ligt. De setting naar medium helpt namelijk niet
(AMD phenom 940 en 4 gig ram

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
denk dat het met ram te maken heeft, heb zelf ook een hd 6870 hier, 4 gb ram, maar een core 2 q8200
andere computer met 6870 cf 8 gb ram, i5 2500k helemaal geen last van
op ultra heb ik er heel erg last van, probeer hem op high te zetten, veel minder last.

[ Voor 19% gewijzigd door megadoom op 07-01-2012 20:38 ]

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-11 20:27

Grvy

Bot

wtf opeens heb ik last van dat mn repair het soms niet en soms wel doet?

Dit is een account.

• Mejust
Hekking schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:27:
zojuist speelde ik op de got server
Eerst op bazaar met 64 man geen centje pijn, daarna was het tehran highway en ineens een lag elke 10-20 sec.
Nou vraag ik me af of dat nou echt aan te weinig video geheugen ligt (1 gig op een 6870) of dat het aan de server ligt. De setting naar medium helpt namelijk niet
(AMD phenom 940 en 4 gig ram
Zit je toevallig op wireless/wordt je verbinding ook door huisgenoten gebruikt? Ik zou het niet zo snel in de RAM zoeken.

• unfor
Hebben jullie ook wel eens dat je hart door je keel giert als je op een gigantische killstreak zit?
Op een gegeven moment kan ik dan echt voor geen meter meer mikken, zal wel door de adrenaline komen :P

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:26:
Hebben jullie ook wel eens dat je hart door je keel giert als je op een gigantische killstreak zit?
Op een gegeven moment kan ik dan echt voor geen meter meer mikken, zal wel door de adrenaline komen :P
Juist niet, door de adrenaline word ik echt super geconcentreerd, waardoor ik lekker verder raas en niemand me kan stoppen... (totdat een leukerd z'n rpg boven haalt)

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:56
Grvy schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:56:
wtf opeens heb ik last van dat mn repair het soms niet en soms wel doet?
Heb ook al eens zoiets gehad toen ik als engineer in een heli zat te repairen. De heli werd wel nog gerepaired maar ik kreeg er geen punten meer voor jammer genoeg...

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 09:26
Ik probeerde om wat dingen te unlocken voor de jet daar wat vlaggen mee te veroveren. Ging niet helemaal zoals geplanned, dit was het resultaat :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/28k3rme.jpg

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Juist niet, door de adrenaline word ik echt super geconcentreerd, waardoor ik lekker verder raas en niemand me kan stoppen... (totdat een leukerd z'n rpg boven haalt)
Als ik in de gaten krijg dat ik met een goede killstreak bezig ben ga ik opeens een stuk voorzichtiger spelen.. Altijd al gehad.. in call of duty en nu in bf3 weer.. Ik ben over het algemeen een hele agressieve speler en wanneer ik zo voorzichtiger ga spelen gaat het vaak opeens een stuk minder goed. Dat past me op een of andere manier niet zo.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Today = Very bad day for BF3.

Ik kon echt geen kip raken. :'(
Geen idee waarom maar het was hopeloos. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:40

codex

Geen OpenAI agent :)

unfor schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:26:
Alleen bij COD, en dan met name MW2. Nukes=fun. Bij BF3 heb ik het niet echt.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Murphy schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:03:
Zonet 3 keer uit de lucht gehaald door een dewd met een TV missle vanuit een heli. Das toch wel knap want ik vloog zeker 2 keer daarvan met naverbranders aan!
Daar heb ik de laatste tijd ook 'last van'. Ik merk dat meer en meer mensen de betere unlocks voor de heli hebben gehaald.

Vaak als de vijand de overhand heeft gaan de heli's erg hoog vliegen om de vliegtuigen tot last te zijn. Dan pakken ze een (TV) guided missile en vervolgens locken ze die op mijn vliegtuig. Die probeer je natuurlijk zo snel mogelijk af te schudden. Dat is best lastig, omdat de heli zoveel overzicht heeft op grote hoogte. Telkens ver uit het zicht vliegen is niet echt een optie, want die heli moet natuurlijk wel kapot. Dus ik probeer met heat seekers de boel neer te halen, maar elke keer wanneer ik opnieuw aanvlieg zijn hun flares weer gereload: een kat-en-muisspel dat je lastig wint. Vervolgens pak ik maar de onboard gun. Meestal lukt het niet om de heli te vernietigen met 1 keer aanvliegen, dus vlieg je nog een keer aan. Dan zijn ze hem gepeerd of krijg je een lock aan je broek. Ergo: kun je weer overnieuw beginnen. Frustrerend :/

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:07
Hmm, ik kom nu toch wel steeds meer cheaters tegen.. Net in twee servers achter elkaar.. Zat in een gebouw en werd neer geschoten door een jet.. Daarna zag ik dat die jet nog moest opstijgen ^^ Hij stond ook 32-0 en had op zn profile page 2000 spm.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:42
aicaramba schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:58:
Hmm, ik kom nu toch wel steeds meer cheaters tegen.. Net in twee servers achter elkaar.. Zat in een gebouw en werd neer geschoten door een jet.. Daarna zag ik dat die jet nog moest opstijgen ^^ Hij stond ook 32-0 en had op zn profile page 2000 spm.
Heb er vandaag al van vier een report gestuurd.
Verpesten het hele spel op het moment.
Helaas was dit nog maar het topje wat in 1x op een server de boel verpesten.
Loggen met meerdere user accounts in zo lijkt het.
Maken debiele kills die gewoon niet mogelijk zijn.... lijkt wel een nieuwe cheats uit te zijn ofzo :?

• unfor
Gaat lekker vanavond, in 1 potje 48722 punten binnen :D
http://battlelog.battlefi...how/15239648/1/242008416/

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:16

XanderDrake

Build the future!

reemprive schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:19:
Alleen bij COD, en dan met name MW2. Nukes=fun.
Nukes broke the damn game.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Niet eens de lag, glitchers/hackers, noobtubes, commando, OMA noobtubing, no recoil noob wapens, killstreak whoring of camping? O-)

• ApC_IcE

ApC_IcE

op GOT #1 ownen we te dik haha.. is eigenlijk beetje saai, 6 potjes achter elkaar dik winnen 8)
Pagina: 1 ... 41 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.