• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-01 10:43
En dan zeggen ze dat metro conquest erg is, teheran highway is IMO vele male erger...

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12-2025
No way dat Tehran Highway meer ruk is @ conquest dan Metro.
Op Tehran heb je veel meer ruimte voor flanking, niet een paar gangen waar je doorheen MOET.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Beide zijn bagger? :P (net zoals Bazaar en Damavand Peak)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Victor.S
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1624344_700b.jpg

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
ApC_IcE schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:54:
op GOT #1 ownen we te dik haha.. is eigenlijk beetje saai, 6 potjes achter elkaar dik winnen 8)
Daarom switcht een beetje kerel als het ene team veel sterker als 't andere is.
Echter zitten op GoT servers meestal niet echte kerels ;) Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 08-01-2012 02:34 ]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09-2025

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:18
Vanavond op gotbf3 #1 gespeeld, geloof dat er wel 4x een cheater binnenkwam, gelukkig waren ze ook zo weer weg.

[ Voor 18% gewijzigd door haarbal op 08-01-2012 03:02 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Victor.S
Heerlijk, lekker potje in de jet en gewoon leuk... 'Battlefield 3 has stopped working'

:(

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:32:
[...]

Echter zitten op GoT servers meestal niet echte kerels ;) Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, toch?
Moraalridder.. ik speel een spel om te winnen..
jij gaat met voetbal toch ook niet opeens een ander kleur T-shirt aan doen om de 'zielige' verliezers te helpen...

sorry hoor maar beetje kort door de bocht..
volgens mij ben jij geen echte kerel. het spel is om te winnen..
niet om zo moeilijk mogelijk iets te doen.
Je geeft zelf het motto al aan.. jij gaat ook liever je autoband opblazen met je mond ipv naar de perslucht pomp?
ik kies de makkelijke weg..

ja beetje frustratie post.. 2 slechte potjes.. ;(

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Ik had vandaag geen woorden voor het team waar ik in zat met Rush. Hulde voor dit woordloze voorbeeld.

Bij Noshar Canals (zoiets). Het hele team leek wel te slapen. Ik was de enige die ook maar probeerde de MCOM te armen en daarna te verdedigen. En ik bleef maar in de chat zeggen dat ze moesten verdedigen en armen maar geen response.

Je armed de MCOM en geen haan die er naar kraait. Ze komen niet eens kijken of er tegenstanders zijn, of ze zijn gewoon te ver weg en voordat ze aan zouden kunnen komen is de bomb al defused.

Ik zat letterlijk in mijn eentje met mijn wapen op de MCOM gericht. De rest zat te snipen of op de base van de tegenstanders te flanken.

Verschrikkelijk.
unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:32:
[...]

Ben geen helderziende, maar weet bijna zeker dat je jezelf voor de gek houdt.

[ Voor 29% gewijzigd door rickyy op 08-01-2012 03:46 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• unfor
ApC_IcE schreef op zondag 08 januari 2012 @ 03:16:
[...]

Moraalridder.. ik speel een spel om te winnen..
jij gaat met voetbal toch ook niet opeens een ander kleur T-shirt aan doen om de 'zielige' verliezers te helpen...

sorry hoor maar beetje kort door de bocht..
volgens mij ben jij geen echte kerel. het spel is om te winnen..
niet om zo moeilijk mogelijk iets te doen.
Je geeft zelf het motto al aan.. jij gaat ook liever je autoband opblazen met je mond ipv naar de perslucht pomp?
ik kies de makkelijke weg..

ja beetje frustratie post.. 2 slechte potjes.. ;(
Een team steamrollen is voor mij niets aan, dan swap ik of vertrek ik.
Als we dan toch voetbal vergelijkingen erbij halen: Ajax tegen lokale voetbalclub is ook weinig aan, het word leuker zodra de goede spelers verdeeld worden over beide teams.
Het geeft mij meer voldoening om na een hard gevecht toch nog te verliezen dan makkelijk te winnen, het zal misschien bizar klinken voor sommigen van jullie.
Mensen die dat niet snappen zijn diezelfde mensen die zich constant druk maken om hun stats.

Edit: Er is waarschijnlijk al vanalles gepost over die FXAA injector, maar deze toont wel heel mooi het verschil:

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 08-01-2012 05:00 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Valt wel op dat in de GoT server er inderdaad altijd 1 team lijkt te zijn dat ronde na ronde wint. Ik vermoed zo dat het gaat om het team met de meeste mensen in Teamspeak.

edit:
Zijn er eigenlijk mensen die de FXAA injector gebruiken? Ik durf het tbh niet, al ziet het spel er wel mooier uit?

[ Voor 26% gewijzigd door codex op 08-01-2012 09:11 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
reemprive schreef op zondag 08 januari 2012 @ 08:59:
Valt wel op dat in de GoT server er inderdaad altijd 1 team lijkt te zijn dat ronde na ronde wint. Ik vermoed zo dat het gaat om het team met de meeste mensen in Teamspeak.

edit:
Zijn er eigenlijk mensen die de FXAA injector gebruiken? Ik durf het tbh niet, al ziet het spel er wel mooier uit?
Voordat ik problemen kreeg met mijn grafische kaart heb ik de FXAA injector zeker een maand gebruikt, misschien wel meer. En nooit problemen gehad met punkbuster.
Wel moet je rekening houden dat je ongeveer 3fps op achteruit gaat, maar met een snelle kaart heb je daar weinig last.

Je kunt deze injector in elk spel gebruiken, zelfs oude spellen. Maar in BF3 moet je het voor de kleur correctie doen, qua verbetering van anti-aliassing was bij mij minimaal. Al zag oude spellen er wel strakker uit.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
ApC_IcE schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:54:
op GOT #1 ownen we te dik haha.. is eigenlijk beetje saai, 6 potjes achter elkaar dik winnen 8)
Waarom switch je dan niet met een squad gotters naar de andere kant?

Dit zorgt voor spannendere potjes, leukere potjes voor de 32 van het andere team EN de mensen die op de server spelen krijgen het idee dat het niet alleen om win-whoring gaat maar echt om de game.
unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 04:36:
[...]
Edit: Er is waarschijnlijk al vanalles gepost over die FXAA injector, maar deze toont wel heel mooi het verschil:
[video]
Ik heb hem vorige week geprobeerd en de kleuren zijn inderdaad een stuk beter.

MAAR de kunstmatige scherpte zoals op LCD tv's terug te vinden is op zuurstokmodes vond ik echt bagger. Daarnaast kreeg ik stotteringen op de meest rare momenten. Dus helaas geen FXAA injector voor mij.

[ Voor 37% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-01-2012 10:13 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
Dubbel 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-01-2012 10:13 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-01 18:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb het idee dat dat wel meevalt eigenlijk? Meestal worden de teams redelijk effectief door elkaar gegooid

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

net een leuk :( potje na 3 min kwam er een cheater in ging net lekker toen maar weg gegaan
er waren geen tegenstanders meer

http://battlelog.battlefi...how/15303602/1/176614903/ :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-01 18:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Net de eerste keer op GoT#1 dat ik echt last had van een cheater. Krijg hem niet gevonden in Battlelog maar iets met Labourmen. Heel fijn binnen een paar min 32-0 (en het was 8 vs 8 oid).

[edit]Ah toch gevonden. Zo te zien net aangeschaft:
http://battlelog.battlefi...abourMan/stats/277801448/

[ Voor 25% gewijzigd door IceStorm op 08-01-2012 12:09 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daar klaagt volgens mij letterlijk iedereen over die BF3 op de pc speelt.

Op de PS3 schijnt dit niet voor te komen.

Al heb ik wel een aantal keer het geluk dat ik in het winnende team zat en dan hoef je niet veel te doen, want je de tegenstanders lijken toch geen kans te hebben of krijgen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Mijn W/L Ratio is slechts 0.852 en ik vind niet dat ik zo slecht speel.
SPM is 374.

Feit is, als je een match laat joint, zal je waarschijnlijk in het slechte team terecht komen omdat daar de mensen meer neiging hebben om te quiten.

Als ik zie dat m'n team geraped wordt, leave ik nooit maar probeer ik er nog het beste van te maken.
Zie je ook hieraan:
Finished / played rounds percentage: Value: 91.31% Volgens de site zit ik in de top 13% vd wereldwijde ranking. Trots. :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Asgaro schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:36:
Mijn W/L Ratio is slechts 0.852 en ik vind niet dat ik zo slecht speel.
SPM is 374.

Feit is, als je een match laat joint, zal je waarschijnlijk in het slechte team terecht komen omdat daar de mensen meer neiging hebben om te quiten.

Als ik zie dat m'n team geraped wordt, leave ik nooit maar probeer ik er nog het beste van te maken.
Zie je ook hieraan:
Finished / played rounds percentage: Value: 91.31% Volgens de site zit ik in de top 13% vd wereldwijde ranking. Trots. :)
Finished / played rounds percentage 13 568 5% 93.89%
:+ En dan nog ragequit ik nooit, het zal hooguit een aantal crashes / kicks zijn.

Verder @ dat teamswitchverhaal: het komt bij mij zelden voor dat het zin heeft om te switchen. Als de tegenstander volledig onder de voet wordt gelopen, is de verhouding wellicht zoek ja (zoals een potje Seine gisterochtend, mijn team had de eerste helft van het potje inclusief mij maar leifst twee adelaartjes rondlopen, terwijl de andere kant voor de helft uit GoTters bestond (leuk hè, autobalance :'))). Dan kun je als winnend team een paar man 'lenen' aan de verliezer, maar als je dat in je eentje doet zet dat geen zoden aan de dijk, en laat jij maar eens een heel squad switchen... "You cannot switch teams so often" (again, leuk hè, autobalance).

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2012 12:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

En dan zeg ik nog zo: Ga niet als een dolle dwaas die straten inrijden met je armor of als een lone ranger daar rondlopen want de tegenpartij wacht je gewoon op en je bent een schietschijf. Wat doen 3/4 nog steeds? Een Japanse kamikaze (massale) aanval i.p.v. tactisch te spelen en als team/squads te opereren.

Ik ben zo alleen...ook in BF3 als tactische speler. :(

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-01 18:36

Metro2002

Memento mori

Pff net een potje Highway zitten spelen maar of er wordt flink gecheated of ik kan er echt niks van. Ik rij op een gegeven moment mee op een tank, er zit een vijand in een gebouw. Tank schiet het huisje compleet aan bonken, ik schiet het mannetje compleet aan bonken en raad eens wie er uiteindelijk dood gaat? 8)7 je kan me veel vertellen maar als het mannetje exact midden in mijn crosshair staat en ik schiet er met een fucking tank op dan ga je mij niet wijsmaken dat ik dan mis!

;(

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
[b][message=37459693,noline] Een Japanse kamikaze (massale) aanval i.p.v. tactisch te spelen en als team/squads te opereren.

Ik heb er persoonlijk, en dat zullen de meeste hier wel met mij eens zijn, zo een hekel aan dat mensen niet in squads gaan... Ook is er volk dat de squad automatisch laat locken als hij of zijn met 1/2 personen erin zitten. Logisch in een bijna lege server als je met zijn 2e graag in de chopper wilt, maar in 64 slots die vol zitten? 8)7

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01 01:01
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:52:
En dan zeg ik nog zo: Ga niet als een dolle dwaas die straten inrijden met je armor of als een lone ranger daar rondlopen want de tegenpartij wacht je gewoon op en je bent een schietschijf. Wat doen 3/4 nog steeds? Een Japanse kamikaze (massale) aanval i.p.v. tactisch te spelen en als team/squads te opereren.

dit hangt zo ontzettend van de map en gametype af; soms is een harde push dwars door de linies heen precies wat je nodig hebt, seine crossing bijvoorbeeld de eerste twee punten op rush een harde rush met die LAV en dan 3-4 man erin is vaak een goede manier om de druk op de ketel te houden en ervoor zorgen dat er niet teveel pipos b kunnen bereiken. Zo kun je mensen droppen die van achter de bombsite in kunnen rennen en dat zorgt voor aanzienlijk betere mogelijkheden dan alleen van voren via dat trappenhuis.

Verwijderd

Laten we het even beperken dan tot KK want daar gaat dit topic over.

Kijk als je aanvallende partij bent dan weet je dus dat het even duurt alvorens de tegenpartij met zijn armor
units tegenpartij kan bieden omdat hun basis nogal ver is gelegen. En i.p.v. dus dat de aanvallende partij als een speer met zijn tank /apc/humvee al of niet gevuld met eenheden richting de vijandelijke basis rijdt om zodoende het voordeel dat tank/apc heet te elimineren ( en dan het liefst via de flanken/heuvels en niet via de straten daar de kans dat je daar in vuurgevechten terecht komt erg groot is met alle gevolgen van dien) zie je bijna altijd dat men standaard richting de eerste vijandelijke vlag rijdt,vervolgens de weg blokkeert en zich in het vuurgevecht dat de infanterie heeft mengt waardoor dus de vijand alle tijd heeft om met zijn armor aansluiting te vinden waardoor je uiteindelijk als aanvallend partij weer bij af bent nl.: je schiet geen meter op!

Ook het niet neerleggen van mijnen op bepaalde wegen,begrijp ik niet ondanks dat ik het frequent roep omdat als je mijnen neerlegt dan hinder je je vijand met zijn amor op te rukken en dat scheelt jou weer tegenstand en geeft jouw eenheden tijd desnoods op te rukken. Nee hoor,haast niemand doet het of ziet het voordeel daarvan.

Dat is dus 1 van mijn vele irritaties in de praktijk hoe tactisch te spelen. Of zoals een oud gezegd luidt: Je elimineert niet een cobra niet door hem elke keer te ontwijken maar om zijn kop eraf te hakken. In dit geval: Als je de armor van de tegenpartij elimineert en dus zijn basis hebt, dan heb je al minstens 65% vd veldslag gewonnen en is het uiteindelijk met jouw armor verder puin ruimen tegen de vijandelijke infanterie units.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 13:27 ]

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Leuk, was ik aan het knallen op één of andere Nederlandse server; zie ik regelmatig dat de admin spelers doelbewust aan het bannen is (allemaal uit het vijandelijke team, want er werd constant geshuffled) met als reden 'campen'.
Ik was ook gewoon door de map aan het lopen en schoot de 'admin' neer, binnen 5 seconden had ik ook een ban aan mijn broek, zo kansloos, terwijl ik niet eens campte, maar gewoon een zeer gefrustreerde admin.

De server in kwestie: [DoH] - [Public Server] [NL] met de gefrustreerde admin: HawkEyeXx_NL

* RomeoJ speelt Battlefield pas één week, met nu al de eerste ban. :D

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

Toch lekker potje gehad op de GoT rush server (vanilla), wel verloren maar het was dikke fun :)

• blueice85
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:24:
Laten we het even beperken dan tot KK want daar gaat dit topic over.
[PC] Battlefield 3 EN Back to Karkand - deel 7

8)7

sorry hoor snap je wel wat je bedoelt in de rest van je post, maar dat slaat toch echt nergens op imo ;)

en wat betreft de mines; tja daar leg je als engie toch wel een repair torch voor weg dus als mensen geen mines equippen maar voor een repair torch kiezen dan snap ik dat ergens wel.

• rickyy

edit:
Ik gebruik het. Ik merk er totaal niks van op performance gebied. Ik heb ook een versie zonder AA. Gebruik dus alleen de color correctie. In sommige maps komt het goed tot z'n recht maar in sommige totaal niet. Ik vind Oman lelijker worden. Kharg Island en Noshar Canals worden wel mooier.

Verwijderd

Zo kut dat je de reflex voor de AEK pas na 275 kills krijgt...

• rickyy
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:25:
Zo kut dat je de reflex voor de AEK pas na 275 kills krijgt...
Vind zelf de cobra het lekkerst. Kan je nog steeds eromheen goed zien en de zoom is goed voor short distance. Je heb alleen geen puntje waar je raakt maar dat maakt me vrij weinig uit.

Verwijderd

rickyy schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:36:
[...]

Vind zelf de cobra het lekkerst. Kan je nog steeds eromheen goed zien en de zoom is goed voor short distance. Je heb alleen geen puntje waar je raakt maar dat maakt me vrij weinig uit.
Nu gebruik ik ook de cobra, omdat die de enige goeie is zonder zoom.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Pff, mijnen zijn echt nutteloos nu iedere fatsoenlijke tankdriver thermal heeft. Extra ribbons als je effe een shell op die gloeiende witte stippen legt...

• IngamerX
  • Laatst online: 22:49
Guys, heeft tweakers een BF3 TS server? Is die ook een beetje crowded?

Verwijderd

IngamerX schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:00:
Guys, heeft tweakers een BF3 TS server? Is die ook een beetje crowded?
http://www.gotbf3.nl/teamspeak
Raafz0r schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:58:
Pff, mijnen zijn echt nutteloos nu iedere fatsoenlijke tankdriver thermal heeft. Extra ribbons als je effe een shell op die gloeiende witte stippen legt...
Daarom heb ik zelden of nooit mijnen bij, en repair tool is altijd handig :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 15:04 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Niet dat ik bijzonder veel speel.. maar ik heb nog nooit hackers gezien tot op gisteren.

Zodra je spawnde legde je het loodje.
Toeval dat ik nu spontaan twee hackers tegen kom of is er een nieuwe hack?
Niet mee eens.

Gisteren nog zeker in twee rondjes 4 armors uitgeschakeld. Soms ook auto's trouwens die aan het begin van de game overal heen rijden.

[ Voor 50% gewijzigd door Tomino op 08-01-2012 15:15 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Tomino op 08-01-2012 15:15 ]

• IngamerX
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:01:
[...]

http://www.gotbf3.nl/teamspeak

[...]
Daarom heb ik zelden of nooit mijnen bij, en repair tool is altijd handig :)
thx kerel

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-01 01:13
Thermal optics heb je helemaal niet nodig om mijnen te kunnen zien. Als je gewoon continu oplet waar je rijdt, dan zie je ze zelf ook wel liggen. No way dat ik mijn smoke opgeef voor thermal.

Ik ben ook iemand die liever de repair tool bij heeft in plaats van mijnen. Er zijn genoeg andere manieren om tanks om te leggen, en ook al zijn mijnen een handig middel om dit op afstand te doen, zijn er genoeg mensen die mijnen lang en breed aan zien komen.

PS5 PSN: UnrealKazu

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Met thermal zie ik die enemy AT wel een stuk sneller...
Maar smoke is wel handig om van vervelende locks af te komen.

• unfor
StealthyPeanut schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Ik heb hem vorige week geprobeerd en de kleuren zijn inderdaad een stuk beter.

MAAR de kunstmatige scherpte zoals op LCD tv's terug te vinden is op zuurstokmodes vond ik echt bagger. Daarnaast kreeg ik stotteringen op de meest rare momenten. Dus helaas geen FXAA injector voor mij.
Daarom gebruik ik een gemodde config waar de FXAA uit staat maar de Color Correction aan.
http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4

0% performance loss, wel de fijnere kleuren.
En mensen die het nog steeds niet durven: Je moet begrijpen dat Punkbuster niet banned, PB kicked alleen.
Het zijn PBBANS en GGC stream sites die bannen, en die hebben aangegeven dat ze niet zullen bannen.
Zou ook bizar zijn als ineens een 100.000 spelers gebanned worden ;)

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 08-01-2012 15:28 ]

unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Daarom gebruik ik een gemodde config waar de FXAA uit staat maar de Color Correction aan.

En mensen die het nog steeds niet durven: Je moet begrijpen dat Punkbuster niet banned, PB kicked alleen.
Het zijn PBBANS en GGC stream sites die bannen, en die hebben aangegeven dat ze niet zullen bannen.
Ik neem toch het zekere voor het onzekere en wacht op een reactie van DICE. ;)

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb maar heel soms last van een slecht team. Daarom ook een W/L ratio van 1.67 en ik speel altijd alleen op random servers.

Btw, weet iemand een server met knife only? Het is dacht ik al een paar keer gepost, maar kan het zo niet vinden. Wil er namelijk ff 4 hebben voor sniper :D Kan alleen pistol/knife only vinden.

Had hetnog op 64man filter staan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Michielodc op 08-01-2012 15:38 ]

• blueice85
unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:25:
[...]

doet deze config eigenlijk nog iets anders dan de saturation omhoog gooien of worden er ook nog andere technieken gebruikt?

• rickyy
blueice85 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:14:
[...]

doet deze config eigenlijk nog iets anders dan de saturation omhoog gooien of worden er ook nog andere technieken gebruikt?
Geen idee hoe de techniek heet, maar het wordt een stuk scherper. Standaard lijkt alles wel geblurred en als je deze config aanzet verdwijnt dat. Iets wat GTA IV ook had op de PS3 en je op de PC kon uitzetten.

Ik heb deze config al een aantal weken en geen problemen mee. Let er wel op dat je de juiste download want sinds een bepaalde patch werken sommige niet meer naar behoren en krijg je een blauwe waas over het scherm. Download de laatste en dan is er geen probleem.

Je kan het dus simpel aan en uit toggelen met de pause/break knop. Dit is crash vrij bij mij. Zelfs als je er heel vaak op drukt.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10-2025
rickyy schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Geen idee hoe de techniek heet, maar het wordt een stuk scherper. Standaard lijkt alles wel geblurred en als je deze config aanzet verdwijnt dat. Iets wat GTA IV ook had op de PS3 en je op de PC kon uitzetten.

Ik heb deze config al een aantal weken en geen problemen mee. Let er wel op dat je de juiste download want sinds een bepaalde patch werken sommige niet meer naar behoren en krijg je een blauwe waas over het scherm. Download de laatste en dan is er geen probleem.

Je kan het dus simpel aan en uit toggelen met de pause/break knop. Dit is crash vrij bij mij. Zelfs als je er heel vaak op drukt.
Inderdaad, je moet overigens ook even opletten met bepaalde overlays van andere programma's icm FXAA injectors. Kan zijn dat BF3 niet meer wil opstarten (bijvoorbeeld met Ati tray tools OSD).
Best kun je andere overlays eerst uitzetten.
Ben nu support aan het uitspelen (assault en engineer volledig uitgespeeld) en die LMG's zijn nog best leuk. Gewoon 100 kogels op een punt afvuren zodat er wel een paar raak zullen gaan. Net ook, 112 kogels afvuren en ik maakte maar 3 kills :P Maar toch, dat is wel weer 3 kills in een paar seconde tijd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

ben je vandaag lekker aan het spelen, schiet je ping naar 300 terwijl teamspeak zonder lag reageerd.
Leuk draadloos internet :S.
laptop die trouwens op mijn pc zelf staat, had wel gewoon snelle verbinding maar me desktop niet.

Begin het een beetje door te krijgen. blijft wennen moderne shooters als je van Team Fortress 2 komt ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Fijne Metro server gevonden. Alles wat irritant is gebanned :D. Alleen jammer dat de server 's nachts leegliep en ik ongeveer 6 keer heen en weer gebalanced werd. Had ik net als US ABC moet ik naar RU. Om daar vervolgens weer ABC te cappen en weer terug gebalanced te worden. Etc. Maar wel lekker snel unlocks halen :) .

http://battlelog.battlefi...how/15262892/1/256187372/
Tsurany schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:35:
Ben nu support aan het uitspelen (assault en engineer volledig uitgespeeld) en die LMG's zijn nog best leuk. Gewoon 100 kogels op een punt afvuren zodat er wel een paar raak zullen gaan. Net ook, 112 kogels afvuren en ik maakte maar 3 kills :P Maar toch, dat is wel weer 3 kills in een paar seconde tijd.
De M60 is leuk ja, net zoals de M240/M249. ;)
De MG36 lijkt mij een beetje bugged want daar kan je niks mee killen en de T88 moet ik nog proberen.
De PKP zuigt gewoon keihard. Die kan je alleen met een bipod gebruiken.

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zerosum schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:02:
Stond net lekker te Javelinnen op de Doubledutchclan 64p server..... 21-0.... pats server onderuit.

"Game disconnected: something went wrong."

Altijd jammer als je een mooie streak hebt :(
Herkenbaar, vandaar dat wij nog steeds 50 slots draaien ipv 64
(server heeft al een uptime van een week gehaald :))

Alleen jammer dat gametracker hem dan als 32players weergeeft ipv 50
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.40.66:25200/b_350x20_C692108-381007-FFFFFF-000000.png
(zit nu helemaal vol met 50 man :/)

[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 08-01-2012 17:47 ]

Mijn V&A

Verwijderd

MG 36 werkt hier prima.
DanielWW2 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:42:
De M60 is leuk ja, net zoals de M240/M249. ;)
De MG36 lijkt mij een beetje bugged want daar kan je niks mee killen en de T88 moet ik nog proberen.
De PKP zuigt gewoon keihard. Die kan je alleen met een bipod gebruiken.
Ja ga ze allemaal achter elkaar naar de 235 kills brengen dus eerst de PKP en de M60 want die zijn het slechtst. Dan de M240B, M249, Type 88 en MG36.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-12-2025
Er zijn de laatste tijd wel bijzonder veel hackers. In mijn totale speeltijd in Bad Company 2 ben ik maar 3-4 keer een hacker tegen gekomen, de laatste twee dagen in Battlefield 3 al meer dan tien.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vraag ik me toch af wat je doet, in mijn BC2 tijd ben ik er een stuk of 2-3 tegengekomen, exclusief beta bij BF3 zit ik nu op 2, dus ja iets meer, maar nou niet schrikbarende hoeveelheden. Vraag ik me af op wat voor een servers je zit, toch wel enkel op PB enabled servers?

Anti tank mines had ik vroeger een hoop mee, tegenwoordig niet meer. Niet vanwege thermal optics, maar omdat als er een tegenstander even langsloopt hij toch meteen voor hun hele team te zien is.

En weet iemand hoe je in SQDM een squad kan joinen? Dat gaat debiel genoeg niet automatisch als je een team joined (Dat ook gewoon een squad is uiteraard), maar net had ik een team van 4, waarbij ik als enige niet in de squad zat. Later een keer van team gewisseld, toen kwam ik wel direct in een squad ook te zitten, maar toen ik later nog een keer wisselde (was weer alleen in mijn team) gebeurde het niet.

(En voordat er stomme reacties komen, ik weet prima hoe je normaal gesproken een squad joined, dat werkt niet in squad DM voor mij).
ES335 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:58:
Er zijn de laatste tijd wel bijzonder veel hackers. In mijn totale speeltijd in Bad Company 2 ben ik maar 3-4 keer een hacker tegen gekomen, de laatste twee dagen in Battlefield 3 al meer dan tien.
Logisch:
CoD games zijn een cheat fest >> veel CoD gamers stapten met BF3 over >> lame CoD cheating kids gaan nu zeker cheaten, omdat ze sucken in BF3 >> BF3 cheat occurrences increased by over 9000%

• Mavamaarten
  • Laatst online: 01-01 11:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Als je veel last hebt van cheaters moet je wat minder TDM en SQDM spelen. Er zijn beduidelijk minder cheaters in conquest (nog maar 2 tegekomen) omdat het meer draait om teamplay dan om kills. Dat schrikt ze af denk ik. Gisteren heel even SQDM en TDM gespeeld en had direct prijs :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Tomino schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:14:
Niet dat ik bijzonder veel speel.. maar ik heb nog nooit hackers gezien tot op gisteren.

Zodra je spawnde legde je het loodje.
Toeval dat ik nu spontaan twee hackers tegen kom of is er een nieuwe hack?

[...]

Niet mee eens.

Gisteren nog zeker in twee rondjes 4 armors uitgeschakeld. Soms ook auto's trouwens die aan het begin van de game overal heen rijden.
Dan speel je zeker niet veel, kom er elke dag wel een stuk of 3 tegen!!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Asgaro schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:12:
[...]

Logisch:
CoD games zijn een cheat fest >> veel CoD gamers stapten met BF3 over >> lame CoD cheating kids gaan nu zeker cheaten, omdat ze sucken in BF3 >> BF3 cheat occurrences increased by over 9000%
Ik kom in BF3 veel meer cheaters tegen dan dat ik in cod tegen kwam.. Na cod4 heb ik niet meer gespeeld, dus dat weet ik niets van :P

En ik speel alleen maar conquest.. Ik ben er nog niet heel veel tegen gekomen, maar vooral de laatste dagen.
Van de 15-20 games die ik heb gespeeld ben ik 3x gestopt vanwege een overduidelijke cheater.

Ohja.. ik speel alleen op PB servers.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 08-01-2012 18:43 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:46
Volg tweakers al geruime tijd (dit topic trouwens ook) maar nooit de moeite genomen om een account aan te maken... tot nu dan.

Misschien niet zo leuk om in mn eerste post te gaan klagen maar soms zijn er echt mensen met faal acties.

Was vanmiddag potje Karkand rush aan het doen op een Nederlandse server, zat ik bij een admin (ga geen namen noemen) in het team die tegenstanders en mensen die kritiek op hem hadden liet killen via server commands omdat ze mortar gebruikten (wat verboden was op die server).
Vervolgens gebruikt hij zelf ook een Mortar en gebruikt als smoes dat hij er alleen campers mee dood maakt (campers in rush?? O.o).
3 kills voor het eind van het potje gaat hij opeens map switchen zodat zijn win/lose ratio van 3.84 niet daalt!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

AdmiralSnipe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:46:
Volg tweakers al geruime tijd (dit topic trouwens ook) maar nooit de moeite genomen om een account aan te maken... tot nu dan.

Misschien niet zo leuk om in mn eerste post te gaan klagen maar soms zijn er echt mensen met faal acties.

Was vanmiddag potje Karkand rush aan het doen op een Nederlandse server, zat ik bij een admin (ga geen namen noemen) in het team die tegenstanders en mensen die kritiek op hem hadden liet killen via server commands omdat ze mortar gebruikten (wat verboden was op die server).
Vervolgens gebruikt hij zelf ook een Mortar en gebruikt als smoes dat hij er alleen campers mee dood maakt (campers in rush?? O.o).
3 kills voor het eind van het potje gaat hij opeens map switchen zodat zijn win/lose ratio van 3.84 niet daalt!
Imo mag je best de naam van de server noemen zodat ik er weg kan blijven :P

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• AdmiralSnipe
Zer0 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:53:
[...]

Imo mag je best de naam van de server noemen zodat ik er weg kan blijven :P
Ben er na de map switch snel uit gegaan dus kan de server niet meer herinneren.
Misschien niet echt handig want straks beland ik er weer in... |:(

• rickyy
AdmiralSnipe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Ben er na de map switch snel uit gegaan dus kan de server niet meer herinneren.
Misschien niet echt handig want straks beland ik er weer in... |:(
Was het een got server?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:01
Mavamaarten schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:22:
Als je veel last hebt van cheaters moet je wat minder TDM en SQDM spelen. Er zijn beduidelijk minder cheaters in conquest (nog maar 2 tegekomen) omdat het meer draait om teamplay dan om kills. Dat schrikt ze af denk ik. Gisteren heel even SQDM en TDM gespeeld en had direct prijs :F
SQDM lijkt me voor cheaters juist absoluut niet interessant. Max 16 players toch? kan je beter een volle 64p conquest pakken. 4x zoveel prijs ;)

• codex

codex

aicaramba schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:40:
[...]

Ik kom in BF3 veel meer cheaters tegen dan dat ik in cod tegen kwam.. Na cod4 heb ik niet meer gespeeld, dus dat weet ik niets van :P
In MW2 waren er zoveel cheaters op de PC(Black Ops ook overigens, maar iets minder) dat je werkelijk in 2 van de 3 potjes minimaal 1 aimbotter had zitten. Het enige voordeel was dat je, wanneer je host was van een game, diegene kon bannen. Het is wel meer geworden bij BF3, maar nog lang niet zoveel als bij COD. Ik hoop dat de maatregelen wat worden opgekrikt, queries draaien bij DICE/EA en iedereen eraf kicken die meer dan 10 uur heeft gespeeld met een >2000 spm.
- Klik linksonderaan en kies de betreffende battle report
- Dan bovenaan zou je de server moeten zien
- Klik erop en dan heb je de link ernaar

• AdmiralSnipe
Nope weet bijna zeker dat het geen GoT server was.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

'tis een leuk spel, maar er zijn veel mensen te paranoide inzake cheaters e.d.

ik zie veel vrienden na een killstreak gekicked worden voor 'suspicion of cheating' door de server admins.
hell, ik krijg zelfs hier op GoT een vermanend PBtje van een snotneus (je weet wie je bent :D) die het wel even weet te vertellen, nadat meneer een filmpje van me gezien had.. want stel je voor dat je snel of houterige bewegingen maakt, dan is het vast een 'omg hax'..

gelijk filmpje maar gedelled want dat soort sneue reacties gaat nergens over..
zat gister ook op voice met het enemy team, en de geluiden die gemaakt worden bij elke kill op de voice, geven wel aan dat veel mensen een anger management cursus mogen volgen :P

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• GeeEs
AdmiralSnipe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:22:
[...]

Nope weet bijna zeker dat het geen GoT server was.
Uhmm... je kan toch in je battlelog gewoon zien welke server je inzat?
mvz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:23:
'tis een leuk spel, maar er zijn veel mensen te paranoide inzake cheaters e.d.

ik zie veel vrienden na een killstreak gekicked worden voor 'suspicion of cheating' door de server admins.
hell, ik krijg zelfs hier op GoT een vermanend PBtje van een snotneus (je weet wie je bent :D) die het wel even weet te vertellen, nadat meneer een filmpje van me gezien had.. want stel je voor dat je snel of houterige bewegingen maakt, dan is het vast een 'omg hax'..

gelijk filmpje maar gedelled want dat soort sneue reacties gaat nergens over..
zat gister ook op voice met het enemy team, en de geluiden die gemaakt worden bij elke kill op de voice, geven wel aan dat veel mensen een anger management cursus mogen volgen :P
Als je "zomaar" wordt gekickt op een server report je toch gewoon die admin ?! Ik ben nog nooit gekickt in bijna 200 uur spelen... En waarom delete je een filmpje als je een negatieve reactie krijgt. Als er niks mis mee was, maar wellicht juist in dat filmpje duidelijk wordt dat niet alles cheaten is, maar dat het ook gewoon kan met houterige bewegingen... waarom wissen dan? Wis dan de "sneue reactie" en laat ons ook genieten van dat filmpje, ik ben nu wel benieuwd eigenlijk...

[ Voor 72% gewijzigd door GeeEs op 08-01-2012 19:29 ]

mvz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:23:
Filmpje ook gezien en gezien je speelstijl in dat filmpje acht ik de kans op een aimbot vele malen hoger dan de kans op eerlijk spel.

• codex

codex

lol, laat dat filmpje eens zien dan? Ik had dat ook met COD, met name omdat ik met een achterlijk hoge sensitiviteit speel. Schiet je crosshair volgens sommige mensen te snel over het scherm, daarbij kon je makkelijk dit soort zaken zien door de killcam.

• AdmiralSnipe
GeeEs schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:24:
[...]

Uhmm... je kan toch in je battlelog gewoon zien welke server je inzat?
Heb net gekeken en was idd niet een GoT server.

• unfor
Tsurany schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:25:
[...]

Filmpje ook gezien en gezien je speelstijl in dat filmpje acht ik de kans op een aimbot vele malen hoger dan de kans op eerlijk spel.
Ik wou net zeggen, hij liep rond als iemand die voor het eerst een fps speelde maar wel constant headshots all over the place.
Het verwijderen van 't filmpje werkt alleen in je nadeel.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

iets achten, of iemand beschuldigen zijn toch wel 2 verschillende dingen..
ergo, kijk daar mee uit.. want nu is het een spelletje.

maar als je in je dagelijks leven ook zo loopt te speculeren kan het wel eens raar uitpakken.
verder is dit natuurlijk niet de plek voor deze discussie ( snap ik ook mods. )
maar gezien het feit dat het via DM bij mij binnenkwam moest ik dit toch even kwijt.
Tsurany schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:25:
[...]

• codex

codex

mvz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:29:

maar als je in je dagelijks leven ook zo loopt te speculeren kan het wel eens raar uitpakken.
maar gezien het feit dat het via DM bij mij binnenkwam moest ik dit toch even kwijt.

[...]
Maar je hebt niks meer online staan?

• GeeEs
mvz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:29:

[...]
Zoals hierboven al gemeld wordt, (en er twijfelen dus openlijk meer mensen aan blijkt nu al na 3 posts) werkt het wissen van dat filmpje nu enorm in je nadeel... In dit geval geldt echt -itt privacy- als je niks te verbergen hebt...

In het echte leven is het verduisteren/laten verdwijnen van bewijsmateriaal dan ook extreem strafbaar! ;) Juist omdat men enorm zorgvuldig moet zijn met bewijsmateriaal. Vals beschuldigen in real life staan dan ook geen zachte straffen op...

[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 08-01-2012 19:35 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ze hebben het filmpje nog wel, en ik verwacht ook dat ze die wel uploaden naar GGC of PBB.
dus we horen vanzelf wat de uitkomst is dunkt me.

reden dat 'ie niet online staat is omdat je dan er niet bij bent als mensen hun clouded conclusies trekken.
en dat er meer mensen klagen is niet gek, unfor en degene die mij de DM stuurde zijn battlelog vrienden.

vroeger gebeurde dat ook, toen verbrandde men vrouwen omdat ze heks waren.

filmpjes van 90N1NE zijn ook leuk, iedereen accused hem er ook van, en hij trolled ze lekker terug door zogenaamde aimbot versie nummers of aimbot.exe error screens in zn video te monteren...
GeeEs schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:31:
[...]

Zoals hierboven al gemeld wordt, (en er twijfelen dus openlijk meer mensen aan blijkt nu al na 3 posts) werkt het wissen van dat filmpje nu enorm in je nadeel... In dit geval geldt echt -itt privacy- als je niks te verbergen hebt...

In het echte leven is het verduidteren.laten verdwijnen van bewijsmateriaal dan ook extreem strafbaar! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door mvz op 08-01-2012 19:41 ]

Of je speelstijl in het filmpje is gewoon erg verdacht en heeft alles weg van een aimbot?

• GeeEs
mvz schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:35:
ze hebben het filmpje nog wel, en ik verwacht ook dat ze die wel uploaden naar GGC of PBB.
dus we horen vanzelf wat de uitkomst is dunkt me.

reden dat 'ie niet online staat is omdat je dan er niet bij bent als mensen hun clouded conclusies trekken.
en dat er meer mensen klagen is niet gek, unfor en degene die mij de DM stuurde zijn battlelog vrienden.

vroeger gebeurde dat ook, toen verbrandde men vrouwen omdat ze heks waren.

[...]
We leven niet meer vroeger... en je kan simpelweg "comments closed" zetten bij je video's, heb je nergens last van.

Om even de impact aan te duiden die je nu (voor je) zelf veroorzaakt hebt door hier te posten en ook nog de video te verwijderen:

Ik -als buitenstaander- ken je speelstijl niet, ken jou persoonlijk niet, en heb ook de bewuste game niet meegemaakt, maar uit de afgelopen post trek ik ook de conclusie dat het niet helemaal eerlijk ging.. gek hè...

Ik bedoel dat absoluut niet rot en/of persoonlijk ofzo, maar zo werkt het logisch denkvermogen van de meeste mensen nu eenmaal... Er zijn hier meer mensen die twijfelen en jij wist het "bewijsmateriaal" bij de eerste de beste -in jou ogen lullige- reactie.. dat is net zoiets als 1+1=2

• mvz

mvz

muziek verslaafde

mochten mensen 'm alsnog willen sturen ze me maar een DM.
voor al het andere commentaar, duly noted.

ik hou er over op, want het wordt slowchat :)

• GeeEs
Post hem gewoon hier in dit topic... met je eigen verklaring en verhaal erbij... Grote kans dat er niemand dom reageert namelijk, als jij er met een goed verhaal bijkomt. Daar smullen we juist van hier.

Ik kijk regelmatig BF filmpjes op internet, THERUSSIANBADGER is de laatste tijd één van mn favorieten... Sommige dingen die hij, en anderen, doen kan je ook opvatten als cheaten/lullig spelen, maar die dude is gewoon -echt- goed. Ik lig dubbel om zn commentaar in ieder geval...
Tsurany schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:57:
[...]

Ja ga ze allemaal achter elkaar naar de 235 kills brengen dus eerst de PKP en de M60 want die zijn het slechtst. Dan de M240B, M249, Type 88 en MG36.
De M60 lijkt mij anders wel redelijk goed. (de M249 is gewoon de beste)
Even proberen of die slecht is. In ieder geval is de M240 wel chill. Niet zoveel recoil maar wel veel schade. :9

En verder is bij mij de MG36 echt hopeloos. Ga ik ook nog eens proberen want het leek gister wel alsof die maar 7 damage per schot deed i.p.v 25. :X

Verwijderd

Wat is er toch met die balance plugins. Werd hier net met 6 ticks over naar RU gemoved....terwijl ik nog in leven was. Dag game win en dag ace squad ribbon |:(

http://battlelog.battlefi...how/15394476/1/256187372/

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-12-2025
Vandaag nog een vreemde hack tegengekomen die wat minder opvallend is, zeker in Hardcore waar je geen killcam hebt. Sommige hackers maken in drie seconden veertig kills, die zijn er zo uit te pikken. Anderen gebruiken de hack maar een of twee keer per minuut, dus de k/d valt dan niet zo op. Zo vloog ik een jet, op ruime hoogte, en word ik plots door een mortar gekilled, jet nog geheel intact. Vervolgens in een AA-tank en zelfde verhaal, ik dood door een mortar terwijl die tank geen schade had opgelopen. Harde onzin dus. Daarna kwam er nog een hacker in mijn team die gelijk 25 kills maakte, al gauw waren er drie(!) hackers in het spel. Ik speel gewoon op PB servers, de situatie begint al gauw op MW2 te lijken, alleen daar had je tenminste nog het voordeel van een first-person killcam.

Een ronde daarvoor op Sharqi was ik een heli gunner met een zeer goede piloot. Mijn score kwam uiteindelijk op 49-0, een persoonlijk record. Tja, als niemand ons dan ook neerschiet en wij hebben G (TV station) dan loopt het wel gemakkelijk. Helemaal al toen het andere team alleen nog C had en de piloot daar een beetje boven bleef zweven dan haal al je heel snel 20 kills binnen één minuut.

De ronde daarna begon de discussie dat ik een hacker/cheater ben, dat ging een hele tijd door totdat een speler genaamd |||KNIFE||| op de server kwam die ook daadwerkelijk een hacker was. Binnen een minuut was de helft van het andere team al weg. Rare toestanden.

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:48:
Wat is er toch met die balance plugins. Werd hier net met 6 ticks over naar RU gemoved....terwijl ik nog in leven was. Dag game win en dag ace squad ribbon |:(

http://battlelog.battlefi...how/15394476/1/256187372/
Wat een ramp, je hele win loss ratio naar de tyfus! :X :'(
God wat heb ik een tyfus hekel aan mensen die constant hun stats en battlelogs moeten posten, en als je dan de stats bekijkt zijn het van die typische 24/7 metro newbies :D
Stats zijn totaal nietszeggend als je metro speelt.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 08-01-2012 19:54 ]

Verwijderd

unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:49:
[...]

God wat heb ik een tyfus hekel aan mensen die constant hun stats en battlelogs moeten posten, en als je dan de stats bekijkt zijn het van die typische 24/7 metro newbies :D
Mwah het is wel vervelend als je net een half uur het andere team compleet afgemaakt hebt om dan in de laatste seconde (letterlijk) gemoved te worden.

Overigens speel ik alleen metro om de scopes te unlocken. Ben maar niet bang dat ik in normale games niet mee kan komen ;). Ben beter op de normale maps, omdat ik daar net zo hard rush als op metro. Werkt wat beter met de m98b.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 20:00 ]

Verwijderd

Eerste hack die ik tegenkwam op één of andere BF3 server, waren knife kills van een speler die niet eens in je buurt zat... of sniper kills toen ik piloot was in een Viper. Zielig allemaal...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:04:
Eerste hack die ik tegenkwam op één of andere BF3 server, waren knife kills van een speler die niet eens in je buurt zat... of sniper kills toen ik piloot was in een Viper. Zielig allemaal...
Je kan mensen gewoon uit een Viper snipen hoor. Kan ook prima met shotgun slugs.

• codex

codex

[...]

Hij speelt op een no explosives server.... Best een mooie score in dat geval.

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:06:
[...]

Hij speelt op een no explosives server.... Best een mooie score in dat geval.
Ik maak mij ook geen zorgen hoor. Ik weet voor 99% zeker dat mijn aim sowieso al beter is dan die van hem ;) . Ik haal dit soort scores ook zonder nades te gebruiken op een server waar die wel zijn toegestaan, maar niet altijd. Zonder nades gaat het altijd een stuk sneller, zoals je ziet aan de kpm voor bepaalde wapens ;). En als ik echt speel om te winnen pak ik wel een m98b en ruim op.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 20:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:06:
[...]

Je kan mensen gewoon uit een Viper snipen hoor. Kan ook prima met shotgun slugs.
Tuurlijk, maar elke keer toen ik net opsteeg? Twee seconden in de lucht, en vlam!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:13:
[...]

Tuurlijk, maar elke keer toen ik net opsteeg? Twee seconden in de lucht, en vlam!
Ligt natuurlijk compleet aan zijn positie ;). Zeg niet dat het geen hacker is, maar je doet net of het onmogelijk is. Maat van mij is betere AA dan stingers met zijn m98b.
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:08:
[...]

Ik maak mij ook geen zorgen hoor. Ik weet voor 99% zeker dat mijn aim sowieso al beter is dan die van hem ;) . Ik haal dit soort scores ook zonder nades te gebruiken op een server waar die wel zijn toegestaan, maar niet altijd. Zonder nades gaat het altijd een stuk sneller, zoals je ziet aan de kpm voor bepaalde wapens ;). En als ik echt speel om te winnen pak ik wel een m98b en ruim op.
Je aim is misschien wel beter dan de meesten hier, als ik je stats zo bekijk, maar je speelt tenslotte ook alleen maar in een tunnel.
De enemies zullen bij jou meestal tussen 0m en 100m afstand zitten, waardoor de spread niet zo zal toenemen.
Als je op andere, meer open maps zou spelen, zou je aim percentage ongetwijfeld met wat puntjes omlaag gaan. :)

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:17:
[...]

Je aim is misschien wel beter dan de meesten hier, als ik je stats zo bekijk, maar je speelt tenslotte ook alleen maar in een tunnel.
De enemies zullen bij jou meestal tussen 0m en 100m afstand zitten, waardoor de spread niet zo zal toenemen.
Als je op andere, meer open maps zou spelen, zou je aim percentage ongetwijfeld met wat puntjes omlaag gaan. :)
Ik maak mij ook geen zorgen buiten een tunnel. Mijn meeste m98b kills zijn gewoon op buitenmaps. Aimen is in dit spel zwaar makkelijk en niet echt een uitdaging (gameplay/movement is te traag om echt aim nodig te hebben). Degene die de ander als eerste ziet wint, altijd. Ik weet 100% zeker dat ik zelfs met alleen pistol geen problemen heb om goed te spelen op een normale map.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 20:37 ]

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Wat een triest beleid op die [GoT] servers van Battlefield 3... meteen killen en kicken. Triest hoor!

Dat Tweakers hun naam leent voor dergelijke trieste, kinderachtige en vooral reactie uitlokkende praktijken!

Verwijderd

[...]

nee maar op 6 tickets een switch terwijl in leven is gewoon niet eerlijk :+
Workaholic schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:46:
[...]

Herkenbaar, vandaar dat wij nog steeds 50 slots draaien ipv 64
(server heeft al een uptime van een week gehaald :))

Alleen jammer dat gametracker hem dan als 32players weergeeft ipv 50
[afbeelding]
(zit nu helemaal vol met 50 man :/)
jammer dat het geen hardcore is.
normal mode raak ik niet meer aan.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 20:33 ]

Verwijderd

Kan de webpagina niet vinden.

jeej, ik kan battlefield niet spelen :)

Verwijderd

Hurm schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:28:
Wat een triest beleid op die [GoT] servers van Battlefield 3... meteen killen en kicken. Triest hoor!

Dat Tweakers hun naam leent voor dergelijke trieste, kinderachtige en vooral reactie uitlokkende praktijken!
Mee eens. Net werd er ook gelijk iemand gebanned toen ie ff z'n frustratie aan het uiten was, zonder waarschuwing oid. Hij gebruikte wel de nodige scheldwoorden, maar toch. Zonder mensen te waarschuwen kunnen ze hun gedrag nooit aanpassen...En de admin zegt dan doodleuk: "is niet mijn probleem".

Echt..wtf :r
Pagina: 1 ... 42 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.