mvz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:22:
Met drogredenen is er altijd wel een vinger te wijzen, naar wie dan ook.
Stel, hypothetisch, dat het zo zou zijn.. dan ;
1. Post ik geen video.
2. Neem ik niet de moeite om hier met commentaar de vid te reposten.
Ik denk altijd na over actie/reactie en de daaraan verbonden consequenties.
Dat het gros van de reacties hetzelfde is als de gemiddelde bf3 speler ( OMG HAX )
is een mogelijkheid welke ik hier niet als factor heb berekend.
Jammer, maar representatief voor de bf3 community.
[...]
Kittenlefty, triest dat je het nog probeert goed te praten terwijl je zelf ook wel weet dat je cheat.
Je argumenten kloppen voor geen meter. Je geeft aan dat je gebruik maakt van een ongewone keyboard-muis combinatie, dit kan de oorzaak zijn waarom je als een noob loopt, maar dit veroorzaakt niet het feit dat jouw aim de mannetjes 100% volgt en locked.
1.27: wat jij zegt is geen verklaring. Je kon misschien wel weten dat ie er was, maar je scope stond in de weg om zijn jump te zien. Als de tegenstander springt (out of your sight door je scope die in de weg staat), dan lock jij INSTANT precies op de tegenstander. Als jij normaal zou aimen (wat al lastig is omdat je hem niet kon zien), dan zou je crosshair gedragged worden naar het raampje en niet INSTANT.
7:08, 3e kill van die enemy die aan het liggen is. Terwijl hij een het reloaden is, volgt jouw crosshair duidelijk de precieze movement van zijn hoofd. Dit kan je niet tegenhouden als je aimbot gebruikt.
Er zijn nog talloze momenten waarbij je gewoon precies de movement van tegenstander 100% volgt. Het feit dat je zo noobish beweegt (geen besef hebt van hoe je hoort te bewegen en je crosshair te plaatsen out of combat bij een chokepoint 5:02) terwijl je aim in principe nooit mist en 100% locked op tegenstanders, zegt al genoeg. Er is simpelweg geen poging te zien waarbij jij schiet en je crosshair per ongeluk 5 cm ernaast is, het is altijd precies op de tegenstanders.
Argumenten als: ik cheat niet, waarom zou ik anders een filmpje posten en commentaar leveren wil nog niet zeggen dat je niet cheat.
btw, mooie headshot percentage op je m98b
kills
2922
headshots
2421
op je QBU-88
kills
1182
headshots
953
en op je sv98
kills
418
headshots
375
Je bent zeker zo pro dat je met al je wapens (inclusief handguns) 80% of meer headshots haalt terwijl je aimed met je keyboard EN muis waarbij je ook nog eens schiet met je KEYBOARD
Harde bewijs (screenshots van je hacks), of automatic ban van PB heb ik niet omdat het niet verkrijgbaar is, maar het lijkt me verdomd duidelijk dat jij een cheating noob bent. Leuk dat je je concentreert op spelfouten van me post en grappig dat je ook nog post in dit topic
http://battlelog.battlefi...ew/2832654624748911867/4/
QQ right back at ya
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 09-01-2012 06:54
]