• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:51:
Hij gebruikte wel de nodige scheldwoorden, maar toch.
Er komen constant waarschuwingen in de chat dat schelden niet getolereerd wordt. En hoe moeilijk is het om gewoon te spelen zonder je frustraties (waarom in hemelsnaam, het is een spel!) te moeten uiten?
Verder is het simpel, genoeg andere servers natuurlijk. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen hier komen klagen eigenlijk.

Verwijderd

Gaat toch om het beleid...als alle admins iedereen om de kleinste "overtreding" te kicken raakt de server toch leeg. En dat wil je niet neem ik aan. Verder draaien jullie toch zo'n leuke app die automatisch kickt/banned na x aantal overtredingen? Laat dat ding dan z'n werk doen ipv gelijk voor eigen rechter te gaan spelen.
Hurm schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:28:
Wat een triest beleid op die [GoT] servers van Battlefield 3... meteen killen en kicken. Triest hoor!

Dat Tweakers hun naam leent voor dergelijke trieste, kinderachtige en vooral reactie uitlokkende praktijken!
Ten eerste is de clan gescheiden van Tweakers en ten tweede krijg je voor z'n onnodige scheldkanonnade terecht een ban naar mijn mening. Als ik een admin/mod was had ik die ban al gegeven voordat Tsurany de kans had gehad. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hurm schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:28:
Wat een triest beleid op die [GoT] servers van Battlefield 3... meteen killen en kicken. Triest hoor!

Dat Tweakers hun naam leent voor dergelijke trieste, kinderachtige en vooral reactie uitlokkende praktijken!
Waarschijnlijk was het de app die hem kicked/bande, is niet vaak een admin die dat doet...

Over tweakers en hun naam lenen... GoT is Gathering of Tweakers, wat inprincipe op zichzelf staat, ookal is het gekoppeld aan tweakers.net. Inprincipe mag je alles GoT noemen, als je dat wil natuurlijk ;)

• GeeEs
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:51:
[...]

Mee eens. Net werd er ook gelijk iemand gebanned toen ie ff z'n frustratie aan het uiten was, zonder waarschuwing oid. Hij gebruikte wel de nodige scheldwoorden, maar toch. Zonder mensen te waarschuwen kunnen ze hun gedrag nooit aanpassen...En de admin zegt dan doodleuk: "is niet mijn probleem".

Echt..wtf :r
Hij kan toch opnieuw joinen? En zich vervolgens wel gedragen naar de regels?
Als je de servermessages leest staat daar ook zeer duidelijk in dat lomp gedrag en schelden een serieuze aangelegenheid is op de GoT servers... Er staat in dit topic genoeg discussie over incl voors en tegens. Ook ik vind sommige dingen overdreven, maarja, ik ben daar niet thuis, dus ik schik me gewoon.

Bij mijn weten is het ook een geautomatiseerd systeem met een woordfilter en een plugin voor cheaters, dus kan de admin er op dat moment idd niks aan doen. Neem het vooral niet te persoonlijk op, want dat filter is ook maar een ding. Het is er na overleg met leden gekomen, dus lijkt me gewoon prima. Als je inspraak wilt.. sluit je aan.
Gropah schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:01:
[...]

Waarschijnlijk was het de app die hem kicked/bande, is niet vaak een admin die dat doet...

Over tweakers en hun naam lenen... GoT is Gathering of Tweakers, wat inprincipe op zichzelf staat, ookal is het gekoppeld aan tweakers.net. Inprincipe mag je alles GoT noemen, als je dat wil natuurlijk ;)
Nope dit was Tsurany.
Ik zat erbij en het was ongeveer 4 regels in de chat vol met scheldwoorden. :/
Eerst kilde de app hem maar die gaat volgens maar een keer per post in de chat.
Toen ban.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Het gaat om de volgende tekst:
[20:26:15] Cptn_Beefheart > homo fucker camping spawn beacon, ur so fucking low, ur one of those guys i'd kill in real life you motherfucker

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Daar moet je toch eigenlijk juist om kunnen lachen. Al dat gerage is hylarisch _O-

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 13:50
Tsurany schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:03:
[20:26:15] Cptn_Beefheart > homo fucker camping spawn beacon, ur so fucking low, ur one of those guys i'd kill in real life you motherfucker
haha zit die gast te ragen tegen een campende spawn beacon??
Dat is toch juist grappig!
;)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:05:
Daar moet je toch eigenlijk juist om kunnen lachen. Al dat gerage is hylarisch _O-
De reden dat ik eigenlijk alleen nog maar op GoT servers speel is omdat het meestal zo begint en dan uitloopt in een gigantische scheldpartij in de chat. Ik heb daar totaal geen zin in dus ik vermijd het. Aan de andere kant mag je dus ook verwachten dat als er maar een regel is die over taalgebruik gaat dat mensen zich eraan houden.

• GeeEs
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:05:
well.. thats just your opinion..
Ik vind doodsbedreigingen, al dan niet gemeend, soiso echt asociaal... denk na man.
Schelden is in veel gevallen nog tot daar aan toe... maar bovenstaande getuigt echt van 0% creativiteit.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17

Metro2002

Memento mori

Zo, net even lekker een potje seine crossing conquest gespeeld. 18 kills gemaakt en meer dan 6000 punten, ging lekker :P begin wel een klein beetje door te krijgen hoe je mensen om zeep helpt, heel belangrijk om de bullet drop niet te vergeten en altijd een beetje boven de mensen te schieten, net boven het hoofd. Alleen snipen... tja het lukt wel maar het is nog best lastig vind ik in BF3. Toch net effe wat anders dan snipen in Unreal Tournament en CoD.

over dat gescheld: ik had ook al een keer ruzie met iemand toen ik een paar keer zei dat de samenwerking wat beter kon. (tanks die continu met 1 persoon erin wegscheuren voor je neus etc en verder iedereen voor zich) Krijg ik naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden 8)7
Een welgemeend : F*ck you was het antwoord van mijn kant. en daarna ben ik van team gewisseld en hebben ze (hoe verbazend) vet ingemaakt >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Metro2002 op 08-01-2012 21:12 ]

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 02:45

Yor

Yor1313#2571

Terecht, opzouten met dat soort gasten. KUTGW!

http://yor.minitroopers.com

• GeeEs
Zo.. ik ga ff kijken of ik 10 unlocks voor 10 verschillende wapens kan halen in 1 rondje metro64p/1000t... :P zou moeten kunnen in theorie met huidige stand van zaken, 54 kills nodig in totaal, maar wordt wel een uitdaging...

-O- faal.. op een 1400t was 7 unlocks ff de max. liep vast bij de type88lmg.. baggerding ;(

Ergens uit dit topic haalde ik het tooltje f.lux.. sindsdien gebruik ik het ook en ik vind het echt heel relaxed! Het lijkt echt alsof mijn ogen minder moe worden. En BF ziet er ook nog eens een stuk "warmer" uit (voelt beter ofzo...). Bedankt voor de tip dus!

[ Voor 48% gewijzigd door GeeEs op 08-01-2012 22:22 ]

Als kick reason moet je zetten: umad bro? trollface.jpg d:)b

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Yor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:14:
[...]

Terecht, opzouten met dat soort gasten. KUTGW!
Dat mensen zich daar wat van aan trekken... Als ik ooit een server zou beheren zou de enige regel zijn:

Whine = kick

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 08:04

vleesjus

echte vleesjus!

Ik vermaak me in elk geval prima op de [GoT] servers. Vooral via teamspeak krijg je mooie teamplay. Vrijdag avond 4 potjes gespeeld met een squad op teamspeak, 3 daarvan hadden we de ace squad ribbon 8)

[ Voor 6% gewijzigd door vleesjus op 08-01-2012 21:33 ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-11 11:06
juh eerste mal mee gemaakt bij bf3 dat ik uit tank moest omdat vriendje er in moest......
moet toch niet gekker worden.
de lol vergaat mij in bf3
steeds meer cheaters en steeds minder spotters. weinig team play en mainbase rapping + camping van mainbase.....

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Gozers moeten niet Q_Qen, is sneu. Een keer fuck of shit zeggen in de chat heb ik geen problemen mee, maar die domme scheldkannonades omdat ze het niet kunnen winnen zijn gewoon sneu.

@thread, heb eens de settings naar beneden geschroefd een paar dagen terug, veel betere framerate en vooral veel betere scores. Heb nu eindelijk het idee dat ik controle heb over wat ik doe :p. Gisteren / vandaag top 10 op de 64p GoT conquest server gehaald, paar keer 4e, gisteren een keer 3e.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Lopen jullie trouwens ook wel eens te vloeken op van die gasten die op de grond liggen en daardoor je blokkeren waardoor je dood gaat. Zeker als ze op je spawnen en dus niet persé weet dat ze daar liggen

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Sjezus, 3 servers bezocht in de afgelopen 5 minuten. 3x Een hacker :/ Lijkt met de dag erger te worden.

[ Voor 20% gewijzigd door samvdheijden op 08-01-2012 22:15 ]

HamburgerHenk schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:13:
Lopen jullie trouwens ook wel eens te vloeken op van die gasten die op de grond liggen en daardoor je blokkeren waardoor je dood gaat. Zeker als ze op je spawnen en dus niet persé weet dat ze daar liggen
Jep maar ik scheld wel meer tegen mijn scherm. :P

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:54:
[...]

Mwah het is wel vervelend als je net een half uur het andere team compleet afgemaakt hebt om dan in de laatste seconde (letterlijk) gemoved te worden.

Overigens speel ik alleen metro om de scopes te unlocken. Ben maar niet bang dat ik in normale games niet mee kan komen ;). Ben beter op de normale maps, omdat ik daar net zo hard rush als op metro. Werkt wat beter met de m98b.
Lol _O-

Van de laatste 16 games heb je er 15 in Metro gedaan. Dus je hebt die laatste potjes alleen gespeeld om alle scopes te unlocken? Lijkt me duidelijk dat jou stats niet echt serieus genomen kunnen worden. Nog nooit zo'n makkelijk level meegemaakt als Metro. Als je de juiste plekken weet is het, ZEKER op een no-expl-server, een eitje om een k/d ratio van 4 of 5 te halen en een SPM van 1000+.

Of je aim goed is? Ik heb nog nooit tegen je gespeeld dus ik zou het niet weten. Maar als je dan in een game als BF3 alleen op Metro gaat spelen is veelzeggend imho. Juist Metro CQ64 is een level waar je je stats gigantisch kan opwaarderen.

Stats boeien me erg weinig trouwens, maar de enige reden om Metro te spelen is om te levelen. Dit houdt ook in dat je stats totaal niet representatief zijn voor een game als BF3.
unfor schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Daarom gebruik ik een gemodde config waar de FXAA uit staat maar de Color Correction aan.
http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4

0% performance loss, wel de fijnere kleuren.
En mensen die het nog steeds niet durven: Je moet begrijpen dat Punkbuster niet banned, PB kicked alleen.
Het zijn PBBANS en GGC stream sites die bannen, en die hebben aangegeven dat ze niet zullen bannen.
Zou ook bizar zijn als ineens een 100.000 spelers gebanned worden ;)
Nice :). Meteen even proberen. Moet ik deze nog ingame activeren oid? Met pause/break ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-01-2012 22:22 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
StealthyPeanut schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:18:

Nice :). Meteen even proberen. Moet ik deze nog ingame activeren oid? Met pause/break ofzo?
Nee, werkt automatisch. Je kunt aan/uit zetten met pause om het verschil te zien :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
YopY schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:43:

@thread, heb eens de settings naar beneden geschroefd een paar dagen terug, veel betere framerate en vooral veel betere scores. Heb nu eindelijk het idee dat ik controle heb over wat ik doe :p. Gisteren / vandaag top 10 op de 64p GoT conquest server gehaald, paar keer 4e, gisteren een keer 3e.
Hier precies het zelfde.

Ik had het eerst op high staan met een framerate van ~30. Nu op medium altijd boven de 60fps en daarmee ook veel betere score's. Vandaag voor de eerste keer bovenaan op plek één geëindigd met een volle server van 64 man in losing team.

Nu maar wachten op de 7970 en de settings kunnen weer omhoog :)

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 03-11 17:49
Workaholic schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:46:
[...]

Herkenbaar, vandaar dat wij nog steeds 50 slots draaien ipv 64
(server heeft al een uptime van een week gehaald :))

Alleen jammer dat gametracker hem dan als 32players weergeeft ipv 50
[afbeelding]
(zit nu helemaal vol met 50 man :/)
Vanmiddag even op jullie 50 man server gezeten en was gezellig :) ! Goede admins (1 ban voor cheater) en weinig gezeik of gescheld in de chat. Even aan mijn favorieten toegevoegd :).

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
PilatuS schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:29:
[...]

Hier precies het zelfde.

Ik had het eerst op high staan met een framerate van ~30. Nu op medium altijd boven de 60fps en daarmee ook veel betere score's. Vandaag voor de eerste keer bovenaan op plek één geëindigd met een volle server van 64 man in losing team.

Nu maar wachten op de 7970 en de settings kunnen weer omhoog :)
Je kunt bijna alle instellingen zoals textures wel op high laten staan. Zware instellingen zijn vooral Mesh quality en MSAA. Als ik Mesh op low zet heb ik 10fps gemiddeld meer dan op high. En heel veel merk je er niet van. Alleen op grote afstanden.

Textures van wapens vind ik op low medium zo vaag. Op high/ultra zie je zelfs relief in het staal/materiaal.

Ik merk buiten MSAA, Mesh en Ambien occlusion tussen low en medium bijna geen prestatieverschil

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Ben ik even blij met mijn crappy 1440x900 reso. Lekker BF3 op high spelen met met een ATi 5850 met FXAA op 4x en dan nog een solide 60+ frames. :P

Verwijderd

Hoe was de clanwar btw? Ik werd uitgenodigd, maar weet helemaal niet hoe dat werkt (en ben geen betalend lid...)

• mvz
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

omdat er om gevraagd is..
bij deze nogmaals de video, dit keer met annotaties.
de annotatie timing is beetje ruk, maar niks wat pauze niet fixed.

controls 1
controls 2

elk schot is bij mij arrow key down + numpad1 = mits goed getimed minder recoil dan normaal.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hl9wMwmNS2s]

maak ervan wat je wil.

[ Voor 8% gewijzigd door mvz op 09-01-2012 00:12 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Ik speel met alles op low op een 2500k@4.5ghz en een 570GTX@830mhz, anders zie ik gewoon niet snel genoeg mensen.

• GeeEs
mvz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:04:

controls 1
controls 2

elk schot is bij mij arrow key down + numpad1 = mits goed getimed minder recoil dan normaal.

[video]

maak ervan wat je wil.
Lijkt mij gewoon gameplay zonder aimbot (als dat de beschuldiging was op betreffende server of na zien van de video eerder)... Als je weet waar de mannetjes komen is dat prima te doen zo inderdaad. Zeker op Metro.

• codex
  • Laatst online: 19:07

codex

Geen OpenAI agent :)

Nee joh, dat is echt geen aimbot. Gewoon goede reflexen in combinatie met goed richten. Volgens mij een lage sensitivity?

edit:
Zo beweegd iemand met een aimbot(een keer opgenomen in Black Ops): http://youtu.be/P7LMcpFCEoE

[ Voor 30% gewijzigd door codex op 09-01-2012 00:32 ]

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:18:
Ik speel met alles op low op een 2500k@4.5ghz en een 570GTX@830mhz, anders zie ik gewoon niet snel genoeg mensen.
You crazy bro. :P

Verwijderd

controls 1
controls 2

[video]

maak ervan wat je wil.
Waarom geen silencer?

• mvz

mvz

muziek verslaafde

vind de knal zo tof ;p
dat is voor mij de immersion.

• Douweegbertje
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

reemprive schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:30:
Nee joh, dat is echt geen aimbot. Gewoon goede reflexen in combinatie met goed richten. Volgens mij een lage sensitivity?

edit:
Zo beweegd iemand met een aimbot(een keer opgenomen in Black Ops): http://youtu.be/P7LMcpFCEoE
Heel fijn, echter zijn er 100 verschillende aimbots.
Even een voorbeeld: YouTube: Organner HL2 Framework Aimbot
Je ziet gewoon niet dat hij aimbot heeft, even de wallhack daar buiten gelaten 8)7
Natuurlijk bij bepaalde stukjes wel, alleen je kan het zelf zo overduidelijk maken als je wilt.

@mvz

Ach ik weet niet wat ik er van moet denken.
Laat ik eerlijk zijn om te zeggen dat je totaal geen besef hebt wat er gebeurt, en heel raar en traag om je heen kijkt, maar op het moment dat je een enemy ziet, zoom je heel laat in en is het vrijwel altijd een headshot :+
Gewoon lekker spelen, boeiend wat mensen denken en zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Douweegbertje op 09-01-2012 01:28 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:58

controls 1
controls 2

[video]

maak ervan wat je wil.
Hoort dit niet thuis in het console topic? Het ziet er zo houterig and nooberig uit :D

Mijn YouTube

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
kevz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:45:
[...]

Hoort dit niet thuis in het console topic? Het ziet er zo houterig and nooberig uit :D
Dat zei ik ook al, het is net of je iemand bekijkt die nog nooit een FPS gespeeld heeft maar wel bizar goede aim heeft.

• kevz
Zit er trouwens een record functie op of zijn alle bf3 filmpjes live opgenomen? Ik zou ook best wel is wat willen opnemen maar ik heb geen SSD om alles snel genoeg weg te schrijven :P

Mijn YouTube

• mvz

mvz

muziek verslaafde

@unfor, niet veel FPS inderdaad, vroeger CS, daarna tijdje Ravenshield.
vooral in Ravenshield was goede aim iets waar je op moest trainen
kevz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:50:
Zit er trouwens een record functie op of zijn alle bf3 filmpjes live opgenomen? Ik zou ook best wel is wat willen opnemen maar ik heb geen SSD om alles snel genoeg weg te schrijven :P
@kevz, tis opgenomen met fraps, game draaide op 1680x1050, en in fraps gekozen voor half-size.
gewoon naar een samsung spinpoint 1TB, is snel genoeg.

Verwijderd

[quote]leosand schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:42:
juh eerste mal mee gemaakt bij bf3 dat ik uit tank moest omdat vriendje er in moest......
moet toch niet gekker worden.
de lol vergaat mij in bf3
steeds meer cheaters en steeds minder spotters. weinig team play en mainbase rapping + camping van mainbase.....
[/quot]

Ik doe elke keer wanneer ik ( :9 weer :P ) dood ga als erom gevraagd word die softlam te bedienen maar................. WTF geen dank of zo enne voor die 20 punten ben ik gelijk als eerste dood -O- :+
Maar doe ik wel wand ik ben eenmaal een teamplayer. d:)b ;) 8)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
douweegbertje schreef op maandag 09 januari 2012 @ 01:27:
[...]

Heel fijn, echter zijn er 100 verschillende aimbots.
Even een voorbeeld: YouTube: Organner HL2 Framework Aimbot
Je ziet gewoon niet dat hij aimbot heeft, even de wallhack daar buiten gelaten 8)7
Natuurlijk bij bepaalde stukjes wel, alleen je kan het zelf zo overduidelijk maken als je wilt.
zie je deze YouTube: CS:S | New legit aimbot! July 2k11 :)?

in cs waren er zo veel die het probeerde te verbergen, zelfs rondes niet gebruiken maar in situaties toch even rechtermuis knop in drukken voor de aimcorrectie op hoofd.

maarja snap niet hoe iemand meer dan wellicht een kwartiertje plezier kan hebben met een cheat, en dan helemaal al een spel wat je leuk vind om tijd in te steken.

• kevz
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 02:04:
Ik doe elke keer wanneer ik ( :9 weer :P ) dood ga als erom gevraagd word die softlam te bedienen maar................. WTF geen dank of zo enne voor die 20 punten ben ik gelijk als eerste dood -O- :+
Maar doe ik wel wand ik ben eenmaal een teamplayer. d:)b ;) 8)
Tja, je krijgt ook geen punten als je smoke gebruikt, en laat nou net niemand begrijpen hoe handig dat is. Dan moet ik het maar doen terwijl ik veel beter ben met een MG36 :(

Mijn YouTube

Verwijderd

controls 1
controls 2

[video]

maak ervan wat je wil.
Je weet overduidelijk niet hoe je moet spelen. Je aimed soms echt NERGENS naar omdat je weet dat er niemand is terwijl het een chokepoint is. Achteraf maak je wel verhaaltjes, maar als je echt goed was, dan zou je aimen langs de muren, en niet pre-aimend het hoekje om gaan.

1. Je aim trilt af en toe kort en miniscuul (vooral tijdens reloaden en andere situaties) wat een teken is van anti-recoil. Dit gebeurd vaak zodra jij NIET bent ingezoomed. Als jij zulke steady hands hebt tijdens aimen, waarom zou je zo raar gaan trillen zomaar.

2. Je crosshair snapped soms zomaar (lijnrecht naar een bepaalde punt en dan gelijk stoppen), wat duid op hulp bij aiming.

3. Daarnaast is het verhaal wat jij neer schrijft bij 1:26 complete lulkoek, want toen jij was ingezoomed met je sniper kon je dat mannetje niet zien vanwege je scope terwijl je aimbot dat wel zag en niet wist dat jij dat niet kon zien door die scope.

Leuk dat je een video hebt gerecord van jezelf, want POV is helaas niet mogelijk in BF3. Aimbot kan je bijna nooit verbergen. Als je niks had gepost was er niks aan de hand geweest. Maar het is overduidelijk voor goede spelers.

KittenLefty CHEATERRRRR :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 04:13 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Met drogredenen is er altijd wel een vinger te wijzen, naar wie dan ook.
Stel, hypothetisch, dat het zo zou zijn.. dan ;

1. Post ik geen video.
2. Neem ik niet de moeite om hier met commentaar de vid te reposten.

Ik denk altijd na over actie/reactie en de daaraan verbonden consequenties.
Dat het gros van de reacties hetzelfde is als de gemiddelde bf3 speler ( OMG HAX )
is een mogelijkheid welke ik hier niet als factor heb berekend.

Jammer, maar representatief voor de bf3 community.
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 03:59:
[...]

Je weet overduidelijk niet hoe je moet spelen. Je aimed soms echt NERGENS naar omdat je weet dat er niemand is terwijl het een chokepoint is - @ chokepoints is juist wel iemand. Achteraf maak je wel verhaaltjes, maar als je echt goed was, dan zou je aimen langs de muren, en niet pre-aimend het hoekje om gaan - als ik langs muren zou aimen, hebben alleen de billboards daar last van.

1. Je aim trilt af en toe kort en miniuscuul (vooral tijdens reloaden en andere situaties) wat een teken is van anti-recoil. Dit gebeurd gebeurt vaak zodra jij NIET bent ingezoomed. Als jij zulke steady hands hebt tijdens aimen, waarom zou je zo raar gaan trillen zomaar - check mn controls, ik aim zowel met muis als kb, kb is steady, muizen niet.

2. Je crosshair snapped soms zomaar (lijnrecht naar een bepaalde bepaald punt en dan gelijk stoppen), wat duid duidt op hulp bij aiming.

3. Daarnaast is het verhaal wat jij neer schrijft bij 1:26 complete lulkoek - zou zeggen lees het nog eens een keertje door, want toen jij was ingezoomed met je sniper kon je dat mannetje niet zien vanwege je scope terwijl je aimbot dat wel zag en niet wist dat jij dat niet kon zien door die scope.

Leuk dat je een video hebt gerecord van jezelf, want POV is helaas niet mogelijk in BF3. Aimbot kan je bijna nooit verbergen - ok, jij hebt er vast verstand van. Als je niks had gepost was er niks aan de hand geweest. Maar het is overduidelijk voor goede spelers. - jij toch? _/-\o_

KittenLefty CHEATERRRRR :o - QQ

[ Voor 25% gewijzigd door mvz op 09-01-2012 04:58 ]

Verwijderd

mvz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:22:
Met drogredenen is er altijd wel een vinger te wijzen, naar wie dan ook.
Stel, hypothetisch, dat het zo zou zijn.. dan ;

1. Post ik geen video.
2. Neem ik niet de moeite om hier met commentaar de vid te reposten.

Ik denk altijd na over actie/reactie en de daaraan verbonden consequenties.
Dat het gros van de reacties hetzelfde is als de gemiddelde bf3 speler ( OMG HAX )
is een mogelijkheid welke ik hier niet als factor heb berekend.

Jammer, maar representatief voor de bf3 community.

[...]
Kittenlefty, triest dat je het nog probeert goed te praten terwijl je zelf ook wel weet dat je cheat.
Je argumenten kloppen voor geen meter. Je geeft aan dat je gebruik maakt van een ongewone keyboard-muis combinatie, dit kan de oorzaak zijn waarom je als een noob loopt, maar dit veroorzaakt niet het feit dat jouw aim de mannetjes 100% volgt en locked.

1.27: wat jij zegt is geen verklaring. Je kon misschien wel weten dat ie er was, maar je scope stond in de weg om zijn jump te zien. Als de tegenstander springt (out of your sight door je scope die in de weg staat), dan lock jij INSTANT precies op de tegenstander. Als jij normaal zou aimen (wat al lastig is omdat je hem niet kon zien), dan zou je crosshair gedragged worden naar het raampje en niet INSTANT.

7:08, 3e kill van die enemy die aan het liggen is. Terwijl hij een het reloaden is, volgt jouw crosshair duidelijk de precieze movement van zijn hoofd. Dit kan je niet tegenhouden als je aimbot gebruikt.

Er zijn nog talloze momenten waarbij je gewoon precies de movement van tegenstander 100% volgt. Het feit dat je zo noobish beweegt (geen besef hebt van hoe je hoort te bewegen en je crosshair te plaatsen out of combat bij een chokepoint 5:02) terwijl je aim in principe nooit mist en 100% locked op tegenstanders, zegt al genoeg. Er is simpelweg geen poging te zien waarbij jij schiet en je crosshair per ongeluk 5 cm ernaast is, het is altijd precies op de tegenstanders.

Argumenten als: ik cheat niet, waarom zou ik anders een filmpje posten en commentaar leveren wil nog niet zeggen dat je niet cheat.

btw, mooie headshot percentage op je m98b

kills
2922
headshots
2421

op je QBU-88

kills
1182
headshots
953

en op je sv98
kills
418
headshots
375

Je bent zeker zo pro dat je met al je wapens (inclusief handguns) 80% of meer headshots haalt terwijl je aimed met je keyboard EN muis waarbij je ook nog eens schiet met je KEYBOARD }:O

Harde bewijs (screenshots van je hacks), of automatic ban van PB heb ik niet omdat het niet verkrijgbaar is, maar het lijkt me verdomd duidelijk dat jij een cheating noob bent. Leuk dat je je concentreert op spelfouten van me post en grappig dat je ook nog post in dit topic http://battlelog.battlefi...ew/2832654624748911867/4/

QQ right back at ya

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 06:54 ]

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
http://battlelog.battlefi...how/15490309/1/389965525/

vanmorgen weer een cheater,deze meneer maakt het wel heel bont.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• codex

codex

Oh my god, en dan 39 jaar volgens zijn profiel.

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:29:
[...]

Vanmiddag even op jullie 50 man server gezeten en was gezellig :) ! Goede admins (1 ban voor cheater) en weinig gezeik of gescheld in de chat. Even aan mijn favorieten toegevoegd :).
Top :) Heb je vanmiddag inderdaad zien spelen, was inderdaad gezellig :) Voeg dan ook even de andere twee servers toe aan je favorites ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 09-01-2012 08:54 ]

Mijn V&A

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 05:59:
[...]

Argumenten als: ik cheat niet, waarom zou ik anders een filmpje posten en commentaar leveren wil nog niet zeggen dat je niet cheat.

btw, mooie headshot percentage op je m98b

kills
2922
headshots
2421

op je QBU-88

kills
1182
headshots
953

en op je sv98
kills
418
headshots
375

Je bent zeker zo pro dat je met al je wapens (inclusief handguns) 80% of meer headshots haalt terwijl je aimed met je keyboard EN muis waarbij je ook nog eens schiet met je KEYBOARD }:O
Met zo'n speelstijl ?
zeker niet, hij heeft de helft van de tijd niet door wie wat waar op 'm aan t schieten is.. speelt als een houten klaas, kijkt raar om zich heen.... zou mij ten zeerste irriteren als ie in me squad zou zitten

• beta-ark
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:43:
[...]

tsja gewoon zielig en zeer vervelend als je met deze man moet spelen.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• GeeEs
@mvz... Wat mij betreft krijg je zeker het voordeel van de twijfel. Mensen die beweren dat dit niet kan moeten zelf maar eens een paar potten metro pakken. Niet dat ik iets te zeggen heb over de spelers en GoT servers, maar je overtuigt me wel met je video. Netjes.

Je stats heb ik verder niet naar gekeken, en je HS percentage, als dat echt zo hoog ligt, netjes... Kan me eventueel wel voorstellen dat er mensen zijn die dat verdacht vinden, maar ach... leker boeiend. Het gaat er toch vooral om dat je eerlijk bent tegenover jezelf, niet?

De houterige bewegingen herken ik overigens totaal niet. Ik heb zelf ook eens wat footage opgenomen van mn eigen gameplay, ter vergelijking, maar dat ziet er net zo uit. Hangt denk ik erg af van hoe je je muis instelt. Ik heb die soms heel gevoelig staan zodat ik extreem snel kan draaien... dan ziet het er al snel zo uit, of nog erger.

Mocht je toch gebruik maken van een aimbot... verberg je het goed, maar zoals gezegd, ik geloof dat dit prima kan. (zonder aimbot dus!)

[edit] @cktjaiii ... Al je punten herken ik met de beste wil van de wereld niet in de footage van MVZ.. show us. Ik zie echt niks van al datgene wat jij beweert. Bij punt 2 haakte ik dus ook al af, omdat de vijand die hij niet kon zien volgens jou door de scope gewoon in beeld is, zichtbaar, en hij hem ook nog eens mist. Dat was met aimbot dus niet gebeurt.
Ik heb verder niks met MVZ als player en in real life, maar als je zulke onzin uitkraamt, doe er dan net als MVZ zelf een beetje goed onderbouwd bewijs bij.

[ Voor 21% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 09:44 ]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11 01:51
DanielWW2 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:42:
[...]

De M60 is leuk ja, net zoals de M240/M249. ;)
De MG36 lijkt mij een beetje bugged want daar kan je niks mee killen en de T88 moet ik nog proberen.
De PKP zuigt gewoon keihard. Die kan je alleen met een bipod gebruiken.
Hmm, denk dat dat persoonlijk is.
De PKP bevalt me uitermate goed. De T88 lijkt te licht qua damage. De overige heb ik recentelijk niet echt mee gespeeld...

• codex

codex

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 09:22:
@mvz... Wat mij betreft krijg je zeker het voordeel van de twijfel. Mensen die beweren dat dit niet kan moeten zelf maar eens een paar potten metro pakken. Niet dat ik iets te zeggen heb over de spelers en GoT servers, maar je overtuigt me wel met je video. Netjes.

Je stats heb ik verder niet naar gekeken, en je HS percentage, als dat echt zo hoog ligt, netjes... Kan me eventueel wel voorstellen dat er mensen zijn die dat verdacht vinden, maar ach... leker boeiend. Het gaat er toch vooral om dat je eerlijk bent tegenover jezelf, niet?

De houterige bewegingen herken ik overigens totaal niet. Ik heb zelf ook eens wat footage opgenomen van mn eigen gameplay, ter vergelijking, maar dat ziet er net zo uit. Hangt denk ik erg af van hoe je je muis instelt. Ik heb die soms heel gevoelig staan zodat ik extreem snel kan draaien... dan ziet het er al snel zo uit, of nog erger.

Mocht je toch gebruik maken van een aimbot... verberg je het goed, maar zoals gezegd, ik geloof dat dit prima kan. (zonder aimbot dus!)

[edit] @cktjaiii ... Al je punten herken ik met de beste wil van de wereld niet in de footage van MVZ.. show us. Ik zie echt niks van al datgene wat jij beweert. Bij punt 2 haakte ik dus ook al af, omdat de vijand die hij niet kon zien volgens jou door de scope gewoon in beeld is, zichtbaar, en hij hem ook nog eens mist. Dat was met aimbot dus niet gebeurt.
Ik heb verder niks met MVZ als player en in real life, maar als je zulke onzin uitkraamt, doe er dan net als MVZ zelf een beetje goed onderbouwd bewijs bij.
Helemaal mee eens, ik zie niks raars in die video. Er is geen rare movement, er zijn missers en het is niet bizar(zoiets als IReapZz van COD). Imho iemand die zich heeft gespecialiseerd in het spelen met sniper rifles, en zijn muisafstellingen ook zo heeft getweaked dat het hem erbij helpt, wat kan resulteren in lastigere bewegingsvrijheid. Hoe hij verder speelt buiten zijn aim zegt niks.
reemprive schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:43:
[...]

He got cheated on in real life... now he wants revenge...

edit: vanaf nu ga ik, als ik een cheater report, z'n battlelog profile opslaan in mn bookmarks. Ben benieuwd of EA echt luistert naar al die reports en ze dus verwijdert.

[ Voor 26% gewijzigd door Asgaro op 09-01-2012 11:16 ]

• NoFearCreations
  • Laatst online: 18:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand die ook de Battlelog app voor Phone7 gebruikt?
Update bij mij me stats niet, rest werkt wel.

---RAWE CEEK!!!---

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:48
Kills 2922
Headshots 2421
ShotsFired 12691
Accuracy % 39.9

Dit lijkt mij niet echt op een aimbot ... Als sniper schiet je altijd op het hoofd daarom zijn 9 van de 10 een headshot.

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-11 10:52
Iemand zin om samen met mij een platoon te beginnen om samen in Conquest eens fatsoenlijk veel punten te verzamelen?

Mijn games zijn niet zo goed als je op mijn battlelog kijkt. Maar ik ben sinds gister eens fatsoenlijk aan het spelen en het valt me op dat het makkelijk is om vooraan te staan. Zie mijn laatste 5 potjes maar eens. (4k, 9k, 6k punten etc). Dus de tijd om fun te hebben en met jets/helis te oefenen is voorbij, nu eens punten scoren! :P

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/pvink/

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Quepee schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:19:
Kills 2922
Headshots 2421
ShotsFired 12691
Accuracy % 39.9

Dit lijkt mij niet echt op een aimbot ... Als sniper schiet je altijd op het hoofd daarom zijn 9 van de 10 een headshot.
Precies, op me m98b heb ik een headshot percentage van 81% Nog wel weinig kills mee gemaakt en zo goed ben ik nou niet.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 00:00
Maar heb je ook meer dan 60% headshot met je andere wapens?

• Facenoise
AquaSheep schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:25:
Maar heb je ook meer dan 60% headshot met je andere wapens?
Met de vorige sniper SV98, ja dat heb ik 62% zelfs op 313 kills. Op rifles e.d zit ik tussen de 20% en 30% headshot%

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:18
Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:58:
[...]

He got cheated on in real life... now he wants revenge...

edit: vanaf nu ga ik, als ik een cheater report, z'n battlelog profile opslaan in mn bookmarks. Ben benieuwd of EA echt luistert naar al die reports en ze dus verwijdert.
Weinig, check BF forums op battlelog maar is word (nog) weinig tot niets aan gedaan, ik volg al paar weken deze:

http://battlelog.battlefi...ier/x-26/stats/382092484/

Potjes met en zonder aimbot speelt ie kwam hem toevallig tegen met aimbot aan. Als je ze knife kills k/d en s/m ziet zeggen genoeg. Vaak gebruikt ie ze aimbot in vehicles zodat je het op stats niet kan zien dat ze aim hoog is.

Speelt vaak samen met ze vriend:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Dolphybabe/

Die cheat volgens mij niet, maar spelen dag en nacht samen kijk maar naar ze w/l ratio, zelfde clan. Vind dat deze ook wel reset/ban mag krijgen. Hij weet donders goed met wie hij samen speelt.

• GeeEs
kRyPtO schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:33:
[...]

Weinig, check BF forums op battlelog maar is word (nog) weinig tot niets aan gedaan, ik volg al paar weken deze:

http://battlelog.battlefi...ier/x-26/stats/382092484/

Potjes met en zonder aimbot speelt ie kwam hem toevallig tegen met aimbot aan. Als je ze knife kills k/d en s/m ziet zeggen genoeg. Vaak gebruikt ie ze aimbot in vehicles zodat je het op stats niet kan zien dat ze aim hoog is.

Speelt vaak samen met ze vriend:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Dolphybabe/

Die cheat volgens mij niet, maar spelen dag en nacht samen kijk maar naar ze w/l ratio, zelfde clan. Vind dat deze ook wel reset/ban mag krijgen. Hij weet donders goed met wie hij samen speelt.
Wut? Dus iedereen die iemand kent die -volgens jou- wel eens een hack gebruikt moet ook maar gebanned worden.. ??? Het moet niet gekker worden zeg...
Na mijn post op MVZ hierboven heb ik overigens besloten om me maar niet meer te bemoeien met dat hack/cheat gejank. Het is duidelijk zat dat de meeste mensen die dit roepen gewoon enorm slecht spelen, of slecht tegen verlies kunnen. Ik heb zoveel filmpjes gezien op youtube van legitieme players die gewoon zo enorm sneakey/goed spelen en hele hordes spawnkillen en/of gewoon simpelweg ownen omdat de tegenpartij gewoon te dom speelt.. Dat het heel frustrerend kan zijn als je dat niet trekt. Dit snap ik heel goed, maar maakt mensen dus niet per defenitie cheaters/hackers. Dat je zwaar gefrustreerd raakt als je gewoon voor de 10e x op dezelfde plek gespawnkilled wordt.. tja.. aan wie ligt dat nou ?!?

Ik ben een paar keer nu een echte hacker/aimbot tegengekomen in BF3 en dat was echt overduidelijk. Dan wissel je van server, of je report hem. Zolang het zo sneaky is dat het in feite niet opvalt tussen de rest, is er simpelweg niks aan de hand voor mij.

Als je op andermans server zit zul je altijd te maken hebben met de grillen van een Admin. oplossing -> draai zelf een server en probeer je als Admin dan te gedragen zoals je dat zelf ook graag zou willen meemaken als speler.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:49
Ik meng me er ook niet in, ben met mn rank 22 maar een "average" speler. Echter was het gisteravond op de GoT server wel heel duidelijk dat er een hacker was op Operation Firestorm. Knifede iedereen vanaf de andere kant van de map. Weet zn nickname zo even niet meer.

edit: "AdolfStifller" was het: http://battlelog.battlefi...ffler/stats/328739361/pc/

[ Voor 17% gewijzigd door Terrz op 09-01-2012 12:13 ]

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 09:26
Vind het soweiso apart dat mensen op die manier hacken, buiten dat het enorm onsportief is.

Als je een aimbot gebruikt kan het nog op skills worden gegooid, maar kniven vanaf de andere kant van de map is zo doorzichtig als maar kan.

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ach mensen hadden mij ook een paar keer voor cheater uitgemaakt. Geloof me cheaters spot je snel genoeg.
Gelukkig zijn de admins op GOT redelijk oplettend en bannen niet bij elke huiler...

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Patientzero schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:55:
[...]

Met zo'n speelstijl ?
zeker niet, hij heeft de helft van de tijd niet door wie wat waar op 'm aan t schieten is.. speelt als een houten klaas, kijkt raar om zich heen.... zou mij ten zeerste irriteren als ie in me squad zou zitten
Het lopen en richten lijkt alsof het met keyboard only is. Totdat er ingezoomd wordt. Dan volg de crosshair het hoofd precies. Zelfs millimeters ervoor als het om een rennend persoon gaat.

Hij heeft gewoon een aimbot onder zijn zoomknop zitten.

Als je erop let zit het filmpje er vol mee. Check het filmpje op 4:34 ( YouTube: youtube.avi )

Er staan 2 mensen bij de trap. Hij aimt op beide. 1 staat stil, de 2e rent weg. Iedereen zal op de stilstaande schieten omdat de rennende geen gevaar is en omdat een headshot maken op iemand die stilstaat eenvoudiger is. Zijn aimbot richt op degene die dichterbij staat maar wegrent. Hij blijft locked op het hoofd van degene terwijl degene om de hoek rent.

[ Voor 9% gewijzigd door rnenator op 09-01-2012 12:28 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• GeeEs
rnenator schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
[...]

Het lopen en richten lijkt alsof het met keyboard only is. Totdat er ingezoomd wordt. Dan volg de crosshair het hoofd precies. Zelfs millimeters ervoor als het om een rennend persoon gaat.

Hij heeft gewoon een aimbot onder zijn zoomknop zitten.

Als je erop let zit het filmpje er vol mee. Check het filmpje op 4:34 ( YouTube: youtube.avi )

Er staan 2 mensen bij de trap. Hij aimt op beide. 1 staat stil, de 2e rent weg. Iedereen zal op de stilstaande schieten omdat de rennende geen gevaar is en omdat een headshot maken op iemand die stilstaat eenvoudiger is. Zijn aimbot richt op degene die dichterbij staat maar wegrent. Hij blijft locked op het hoofd van degene terwijl degene om de hoek rent.
Nou, nog maar ff dan... Hij killt niemand op 4:34 Hij richt zelfs nergens op... op 4:43 killt hij een speler die in de deuropening schuift (meerdere shots waarvan eerste tegen muurtje links, 2e en derde mis + laatste raak, headshot, zou bij aimbot 1 shot zijn) en die speler killt hemzelf tegelijkertijd met M320.. Zulke situaties zijn in Metro meer regel dan uitzondering. Als je de map een beetje kent kan je vrijwel voorspellen waar en wat er gaat gebeuren.
Ik richt overigens ook altijd enkele millimeters voor een target als deze beweegt... Is dat niet gewoon tactiek?

Vlak voor bovenstaande moment. Tussen 4:34 en 4:43 poogt hij inderdaad de twee mannen die de trap oprennen te raken.. maar mist, terwijl ze vol in zijn vizier lopen... uhh.. lekkere aimbot dan!

Gewoon een potje Metro zoals ze 9 vd 10 keer verlopen. Voorspelbaar en vrijwel altijd op dezelfde plekken.
Genoeg gespeeld om dat te weten, en ik ben echt niet megagoed verder ofzo.

Voornaamste kenmerken aimbot zijn toch wel: vanaf de meest onwaarschijnlijke posities killen -> gebeurt absoluut niet in het filmpje. Maargoed.... laat je vooral gekmaken.

[edit] extra info toegevoegd

[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 12:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Tuurlijk, maar elke keer toen ik net opsteeg? Twee seconden in de lucht, en vlam!
Dan júíst! Je mikt gewoon op de heli, en als ie begint te bewegen schiet je op de rotor en de zwaartekracht trekt je kogel tussen de ogen van de piloot. Dat is dé manier om op vliegkaarten makkelijk je Recon score wat op te krikken zelfs.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:42:
[...]

Dan júíst! Je mikt gewoon op de heli, en als ie begint te bewegen schiet je op de rotor en de zwaartekracht trekt je kogel tussen de ogen van de piloot. Dat is dé manier om op vliegkaarten makkelijk je Recon score wat op te krikken zelfs.
Bedankt voor de tip! 8)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:18
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:07:
[...]

Wut? Dus iedereen die iemand kent die -volgens jou- wel eens een hack gebruikt moet ook maar gebanned worden.. ??? Het moet niet gekker worden zeg...
Na mijn post op MVZ hierboven heb ik overigens besloten om me maar niet meer te bemoeien met dat hack/cheat gejank. Het is duidelijk zat dat de meeste mensen die dit roepen gewoon enorm slecht spelen, of slecht tegen verlies kunnen. Ik heb zoveel filmpjes gezien op youtube van legitieme players die gewoon zo enorm sneakey/goed spelen en hele hordes spawnkillen en/of gewoon simpelweg ownen omdat de tegenpartij gewoon te dom speelt.. Dat het heel frustrerend kan zijn als je dat niet trekt. Dit snap ik heel goed, maar maakt mensen dus niet per defenitie cheaters/hackers. Dat je zwaar gefrustreerd raakt als je gewoon voor de 10e x op dezelfde plek gespawnkilled wordt.. tja.. aan wie ligt dat nou ?!?

Ik ben een paar keer nu een echte hacker/aimbot tegengekomen in BF3 en dat was echt overduidelijk. Dan wissel je van server, of je report hem. Zolang het zo sneaky is dat het in feite niet opvalt tussen de rest, is er simpelweg niks aan de hand voor mij.

Als je op andermans server zit zul je altijd te maken hebben met de grillen van een Admin. oplossing -> draai zelf een server en probeer je als Admin dan te gedragen zoals je dat zelf ook graag zou willen meemaken als speler.
Hoe verklaar jij dan ze 1337 knife kills in 54h spelen of ze rank 60 in die tijd? K/D ratio van 10+ s/m van 1598?
Jij heb er 194uur over gedaan om rank 53 te worden als ik de goeie heb gevonden ;).

Ik jank er niet over, leave de server report ze netjes enige waarom ik dit aan haal omdat hier boven een post staat met de vraag of er wat aan gedaan wordt. Volgens mij gebeurt er duidelijk niks aan bekijk http://battlelog.battlefi...view/2832654624694387440/ maar is bijv. tuurlijk zijn er genoeg mensen die zeuren als iemand beter is dan ander. Ben avg speler speel het bf3 voor me lol met wat vrienden af en toe, tuurlijk wordt ik vaak geowned maar dat maakt me niet uit maar overduidelijke hackers moeten weg.

En ja het klinkt gek he dat ik dat vind dat ze vriend ook maar gebanned moet worden, er staat alleen dat reset van mij ook wel mag. Waarom? Hij is bijv de rijder/vlieger zodat ze vriend kan aimbotten in gunner positie e.d. hij werkt er dus aan mee waarom dan ook niet straf?

104-4 is ook normaal ofc:

http://battlelog.battlefi...how/14992350/1/382092484/

Waarom zou je dit goedkeuren? Omdat ze het af en toe gebruiken? Ik rij ook af en toe te hard, hoef ik dan me bekeuring als ik hem krijg ook niet te betalen? Of als me vriend aan het inbreken is en ik loop alleen mee, doe ik zeker niks verkeerds als we opgepakt worden? Misschien stom gelul maar er is overduidelijk bewijs dat die jongen cheat en ze vriend weet wat er speelt.

Anyway het probleem is gewoon dat er op grootst gedeelte van servers geen admins zijn die er wat aan doen, en dat ea/dice er tot op heden weinig aan doen. In die 70 uur die ik erop heb zitten ben ik misschien 4 cheaters tegen gekomen die overduidelijk waren (waaronder deze) in begin periode werd er WEL wat aan gedaan. Het valt nog mee maar als ik dit forum+battlelog forum lees lijkt het me toch een groot probleem te worden als er niks aan gedaan wordt.

Verwijderd

Goeie tip voor het "opvijzelen" van je score/unlocks: met twee op een 'verlaten' server gaan spelen. De éne vertrekt met een chopper naar de andere spawn, die speler kruipt in een jet die vervolgens telkens wordt afgeknald door de heli. In no time stijg je een paar rankings... (onlangs zelf gezien op zo'n server, ik werd vriendelijk verzocht het af te bollen).

Verwijderd

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Nou, nog maar ff dan... Hij killt niemand op 4:34 Hij richt zelfs nergens op... op 4:43 killt hij een speler die in de deuropening schuift (meerdere shots waarvan eerste tegen muurtje links, 2e en derde mis + laatste raak, headshot, zou bij aimbot 1 shot zijn) en die speler killt hemzelf tegelijkertijd met M320.. Zulke situaties zijn in Metro meer regel dan uitzondering. Als je de map een beetje kent kan je vrijwel voorspellen waar en wat er gaat gebeuren.
Ik richt overigens ook altijd enkele millimeters voor een target als deze beweegt... Is dat niet gewoon tactiek?

Vlak voor bovenstaande moment. Tussen 4:34 en 4:43 poogt hij inderdaad de twee mannen die de trap oprennen te raken.. maar mist, terwijl ze vol in zijn vizier lopen... uhh.. lekkere aimbot dan!

Gewoon een potje Metro zoals ze 9 vd 10 keer verlopen. Voorspelbaar en vrijwel altijd op dezelfde plekken.

Voornaamste kenmerken aimbot zijn toch wel: vanaf de meest onwaarschijnlijke posities killen -> gebeurt absoluut niet in het filmpje. Maargoed.... laat je vooral gekmaken.

[edit] extra info toegevoegd
Ik wil niet janken ofzo maar jammer dat je gewoon niet ziet dat de combinatie van hem niet in orde is. Zijn headshot percentage wil ik niet mee beweren dat het onmogelijk is. Maar zijn speelstijl in combinatie met zijn headshot percentage en het feit dat zijn aim continu locked op de tegenstander maakt het des te waarschijnlijkre dat hij gewoon cheat. Op assault rifles en handguns haalt hij ook gewoon 60% headshots

AS val:
kills
1129
headshots
770

Scar-H
kills
371
headshots
216

G18
kills
299
headshots
212

Vergelijk maar eens met je eigen statistieken en het wordt duidelijk dat zo veel headshots in combinatie met zo een speelstijl onmogelijk is. Hij speelt trouwens niet alleen METRO, dus deze percentages worden ook gehaald in andere maps en met alle wapens.Er zijn cheaters die heel opvallend cheaten met onmogelijke scores (300-4) maar er zijn ook cheaters die doen alsof ze normaal spelen en het zo goed mogelijk proberen te verbergen. In dit geval probeert hij het heel goed te verbergen, maar in zijn youtube filmpje zie je hem gewoon nog steeds continu locken (gelijk naar tegenstanders toe bewegen zodra ze in beeld komen en dan stoppen). Ik snap niet hoe je het kan missen.. bij 1:26-1:27 kan je de tegenstander gewoon niet zien hoor.. en hij locked instant op het moment dat zijn poppetje tevoorschijn komt uit het raam.. Zijn aimbot wist simpelweg niet dat hij het neit kon zien door zijn scope... Hij MIST, maar dat wil niet zeggen dat hij geen aimbot heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 13:12 ]

• Facenoise
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:42:
[...]

Ik ben echt nog nooit uit me heli ge-sniperd met opstijgen... Wel 1x iemand uit zijn heli ge-sniperd dat dan weer wel, maar was zelf dichtbij omdat hij een vlag probeerde te cappen.. niet zon slim idee als ik boven je sta met me sniper ghehe :)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Nou, nog maar ff dan... Hij killt niemand op 4:34 Hij richt zelfs nergens op... op 4:43 killt hij een speler die in de deuropening schuift en die hemzelf tegelijkertijd killt met M320.. Zulke situaties zijn in Metro meer regel dan uitzondering. Als je de map een beetje kent kan je vrijwel voorspellen waar en wat er gaat gebeuren.

Wil eigenlijk hier niet op ingaan maar voor deze keer dan maar.

Het is maar 1 game, misschien weet hij dat hij aan het recorden is en dus probeert het te verbergen? het is duidelijk dat hij niet zoomed op delen waar een normale speler wel zoomed, en daarom wordt het duidelijk dat bij de zoomknop iets magisch gebeurt.
Op 6:02/6:03 springt de aim met zoom ook op iemand die hij niet ziet, daarom schikt hij ook en denkt maar ik ga maar een rondje om de blok lopen waarna hij doodgeschoten word.
Zo heb ik nog wel meer momenten in die video, zeker als je slowmotion gaat afspelen.

Maar dat we nu al weer zo veel posts over dit hebben irriteert me wel een beetje, maar mvz je begon er zelf weer mee. Snap niet dat je deze discussie ook weer aangaat hier zelfs.
Voor de andere mensen, cheaten betekend niet altijd dat iemand 150-0 staat want sommigen kunnen het ook heel subtiel doen, soms even de aimbot gebruiken wanneer het nodig is?

En 80% headshot met snipers is idd nog niet zo gek, de 650+ nemesis ribbons waarmee hij bijna top 100 in de wereld staat daarin tegen wel. Eigenlijk had ik geen zin om hier public op in te gaan, maarja als er zo om reactie wordt gevraagd dan ben ik wel ge-bait.
Als het mogelijk is, kan mvz nog is een filmpje uploaden?

Andere vraag @iedereen: als je moest kiezen tussen deze Engineer weapons, welke kies je?
- M4A1
- G36C
- A-91

Mijn beste wapen lijkt de A-91. Hoewel ik veel mensen met G36C zie rondlopen, vind ik die rate of fire te laag daar.

• Facenoise
Minaaj schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:00:
[...]

Maar dat we nu al weer zo veel posts over dit hebben irriteert me wel een beetje,
Dit, elke 10 pagina's gaat er wel eentje over cheaten wordt het een beetje zat onderhand.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:03:
Andere vraag @iedereen: als je moest kiezen tussen deze Engineer weapons, welke kies je?
- M4A1
- G36C
- A-91
Om de discussie eens een andere kant op te trekken, ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik heb tot op heden eigenlijk gewoon NIET met andere wapens dan de standaard gespeeld voor de engineer class (M4A1 en AKS-74u, beiden met foregrip, heavy barrel en 3.4x zoom).

Ik begrijp dat het een persoonlijke keuze is maar ben toch wel een beetje benieuwd. Ik speel te casual om zin te hebben om eerst een stapel andere wapens te proberen en genoeg kills te halen om een beetje uit de voeten te kunnen met de unlocks :P

Voor mijn gevoel zit er ook gewoon niet zo veel verschil tussen de wapens (spreek dan even voor engineer). Nogmaals, ik speel gewoon voor de lol dus misschien zit ik er ver naast maar als iemand een steekhoudend verhaal/vergelijking kan maken voor engineer-wapens houd ik me aanbevolen (en ja, ik weet dat er een mooi overzicht is met alle stats maar net wat ik zeg, ik voel geen verschil tussen een M4A1 en een AKS-74u ;)).

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

- M4A1
- G36C
- A-91

Mijn beste wapen lijkt de A-91. Hoewel ik veel mensen met G36C zie rondlopen, vind ik die rate of fire te laag daar.
Naar mijn gevoel zijn alle wapens praktisch gelijk, behalve de SCAR-H. Ik loop nu veel rond met de M4A1 en mijn meest gebruikte wapen tot nu toe is de SG553. Aangezien ik veel CS1.6 gespeeld heb en die beide wapens daar ook inzitten, soort emotionele waarde voor me.

Als je puur op statistieken kijk is de TimeToKill van de M4A1 het beste.

Flickr | Instagram

• GeeEs
Eigenlijk ben ik het met jullie allemaal wel eens over het punt dat de discussie misschien niet hier gevoerd hoeft te worden, maar ik probeer gewoon objectief te blijven. Ik wordt juist enorm moe van al die wijsneuzen die zonder enig bewijs vanalles beweren. Daarom onstaan er ook discussies over. Je kan simpelweg niet aan dat filmpje zien of hij een aimbot gebruikt imho. En nogmaals, ik heb niks verder met MVZ... geen idee of we zelfs al eens samen gespeeld hebben.

@cktjaiii, Als je mij wel eens zou zien spelen zou je waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Ik richt ook vaak te pas en te onpas op dingen. Zegt niks. Ik ben ook soms rondjes gewoon zo erg aan het kutten dat het nergens op slaat, vind ik gewoon leuk. Kutten, omdat het kan. Wellicht niet ieder zn ding inderdaad.

@Minaaj, 650 Nemesis ribbons zegt niks. Misschien gaat hij wel eens met een maat van hem in een server beetje statspadden. Doen er zoveel, heeft niks met hacken/aimbots te maken. Nemesis ribbons zijn soiso niet iets wat je met een aimbot snel gaat verhogen.

Gisteren keek ik nog een paar filmpjes van die ene dude.. shoso10199 op youtube. Sneaky bastard ten top! maar Oooowww zo leuk! Hij gaat dus met een maat van hem (bij de tegenstander) afspreken en de vijandelijk heli volplakken met C4... daarna laat hij de maat een paar vijanden oppikken, maat stapt uit.. Hij blaast de boel op... Lullig? Ja, best wel een beetje ja!

Reden.. Hij werd zelf vaak niet meegenomen door de Heli en moest dan lopen... Dit is zijn manier van wraak! hahaha.. Als je het filmpje gewoon even kijkt zie en hoor je vooral dat hij gewoon enorme lol heeft! Ik kan hem geen ongelijk geven... Heerlijk zulke sneaky acties! :P

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:30

superwashandje

grofheid alom

- M4A1
- G36C
- A-91

ik heb de meeste kills met de g36 maar sinds ik de m4a1 ook voor de russische kant kan gebruiken doe ik dat vooral. op een of andere manier voelt ie iets lekkerder. hoewel ik tegenwoordig wat minder als engineer speel omdat ik veel andere mensen die class zie gebruiken.

edit: ik zie nu net dat ik ondertussen 3 kills meer heb met de m4a1 :p k/m van 1.08 voor de m4a1 tegenover de 1.05 van de g36. a91 ligt op 0.79; vooral omdat ie voor mij op de iets langere afstand snel slechter word ten opzichte van die andere 2 (wss door onderstaande recoil:))

[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 09-01-2012 13:26 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

- M4A1
- G36C
- A-91

G36C en dan de M4A1. De A-91 ben ik meteen op afgeknapt toen ik die probeerde en volgens de stats heeft die een zeer sterke horizontale recoil wat gewoon zuigt naar mijn mening.

De G36C is niet voor niets met afstand mijn meest gebruikte wapen, het is naar mijn mening ook de beste carbine in de game. De recoil is perfect in balance, 750 RPM tegen 800 voor de M4A1 en de A-91 scheelt niks, en het eerste shot heeft minder recoil dan een A-91 of een M4A1.

http://battlelog.battlefi...WW2/weapons/184991456/pc/

http://denkirson.xanga.com/756891604/bf3/

Mja, als het hier niet over cheats gaat, dan worden er hier wel te pas en te onpas battlelogs, filmpjes, stats en whatever wel niet meer neergeplempt van 'dat ene potje' of 'die magische kill'. Dat staat nog los van al het wel en wee van de GoTBF3.nl servers. Van de ellenlange discussies of je nu wel of niet gekickt moet/mag worden om een woordje in de chat tot die ene admin die zo gemeen is.....

9 vd 10 keer is het gewoon niet constructieve informatie/discussie waar anderen gewoon niets mee kunnen behalve evt. nog een paar keer de e-penis van die '1337' bf3 god te bevoelen. Van mij mag het dus ook wel veel meer inhoudelijk, beargumenteerd en bovenal toegelicht.

Posts als: "Zo, net een vette ronde gehaad jonguh, 580 kills tegen 2 deaths"... kan ik in elk geval helemaal niets mee. Mijn 2 cents. /rant.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:30:
Mja, als het hier niet over cheats gaat, dan worden er hier wel te pas en te onpas battlelogs, filmpjes, stats en whatever wel niet meer neergeplempt van 'dat ene potje' of 'die magische kill'. Dat staat nog los van al het wel en wee van de GoTBF3.nl servers. Van de ellenlange discussies of je nu wel of niet gekickt moet/mag worden om een woordje in de chat tot die ene admin die zo gemeen is.....

9 vd 10 keer is het gewoon niet constructieve informatie/discussie waar anderen gewoon niets mee kunnen behalve evt. nog een paar keer de e-penis van die '1337' bf3 god te bevoelen. Van mij mag het dus ook wel veel meer inhoudelijk, beargumenteerd en bovenal toegelicht.

Posts als: "Zo, net een vette ronde gehaad jonguh, 580 kills tegen 2 deaths"... kan ik in elk geval helemaal niets mee. Mijn 2 cents. /rant.
Zonder al dat krijgen we dit topic echt niet vol hoor. :P
Oke, ik ben het er wel mee eens.

• Terrz

Word een leeg topic dan... Problemen & hardware heeft al een eigen topic.
Als het aan jullie ligt word er niet meer gediscusseerd over hacks, servers, admins, gespeelde rondes en opvallende gebeurtenissen binnen het spel.

Wat mag je dan nog wel plaatsen hier?
Wat voor controls en speelstijl de "pr0-gamers" hier hebben?

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Enige aanpassing die ik heb gedaan is voor jets de pijltjesbesturing naar numpad besturing gezet. Handen liggen zo een stukkie beter.

Nu de vraag of ik "pr0-gamer" ben... :N

• GeeEs
Mja.. openbaar forum.. heb je dat.. Ben het met het laatste zeker eens, dat zouden ze wellicht beter op hun eigen forum kunnen houden die discussie, maar de scheidingslijn tussen de GoT clan en Tweakers.net is nogal vaag voor sommigen. Niet geheel onbegrijpelijk overigens.
Eerste gedeelte moest ik hartelijk om lachen! en laatste gedeelte geheel mee eensch! Betere onderbouwingen/argumentatie aub! Scheelt echt de helft van de discussie.
Mee eens, maarja.. openbaar forum hè...

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Cyberwarmacine schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:39:
Enige aanpassing die ik heb gedaan is voor jets de pijltjesbesturing naar numpad besturing gezet. Handen liggen zo een stukkie beter.

Nu de vraag of ik "pr0-gamer" ben... :N
Nee, want echte pr0's vliegen met de muis :)
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Word een leeg topic dan... Problemen & hardware heeft al een eigen topic.
Als het aan jullie ligt word er niet meer gediscusseerd over hacks, servers, admins, gespeelde rondes en opvallende gebeurtenissen binnen het spel.

Wat mag je dan nog wel plaatsen hier?
Wat voor controls en speelstijl de "pr0-gamers" hier hebben?
Oke.....

Je zou al eens kunnen beginnen met te omschrijven HOE je die score gehaald hebt. Daar kunnen andere mensen nog wat van opsteken. Misschien is het persoonlijk, maar ik lees graag over speelstijlen, tactieken, settings, eigenschappen van maps en wapens en alles wat mij kan helpen meer plezier uit BF3 te halen.

Ook juist qua community: welke servers zijn leuk, worden goed geadminned, hebben de beste settings etc. daar is toch helemaal niets mis mee? Maar je bent hopelijk toch wel met me eens dat 4 pagina's discussies over welke woordjes nu wel of niet op een bepaalde kick/ban lijst moeten (terwijl dat via het GoTBF3 clan forum al lang besloten is) niet zo heel veel toevoegd voor onze BF3 ervaring?

• Cyberwarmacine
Murphy schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Nee, want echte pr0's vliegen met de muis :)
Dat worden leuke rek-en-strek oefeningen :/ Ik gebruik alleen de muis als ik op gronddoellen moet/wil schieten.

• Terrz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Oke.....

Je zou al eens kunnen beginnen met te omschrijven HOE je die score gehaald hebt. Daar kunnen andere mensen nog wat van opsteken. Misschien is het persoonlijk, maar ik lees graag over speelstijlen, tactieken, settings, eigenschappen van maps en wapens en alles wat mij kan helpen meer plezier uit BF3 te halen.

Ook juist qua community: welke servers zijn leuk, worden goed geadminned, hebben de beste settings etc. daar is toch helemaal niets mis mee? Maar je bent hopelijk toch wel met me eens dat 4 pagina's discussies over welke woordjes nu wel of niet op een bepaalde kick/ban lijst moeten (terwijl dat via het GoTBF3 clan forum al lang besloten is) niet zo heel veel toevoegd voor onze BF3 ervaring?
Ik lees ook graag over speelstijlen, tactieken, settings en de eigenschappen van maps en wapens. Daaronder valt ook het delen van een ervaring van iemand die "58 kills 3 deaths jonguh" heeft gehaald. Dat een enkeling er niet bij zet hoe hij dat heeft gedaan is toch niet zo storend?

Het ging mij om de manier waarop jij het plaatste, natuurlijk ben ik het met je eens dat 10 pagina's aan discussie over het word "fuck" ook doelloos is, maar jij plaatste het alsof er alleen maar onzin geplaatst word hier.

• Terrz
Cyberwarmacine schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Dat worden leuke rek-en-strek oefeningen :/ Ik gebruik alleen de muis als ik op gronddoellen moet/wil schieten.
Pijltjes is sowieso achterhaalt. Met de muis kun je veel geavanceerder manoeuvres maken en als gunner veel sneller richten lijkt mij.
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Ik lees ook graag over speelstijlen, tactieken, settings en de eigenschappen van maps en wapens. Daaronder valt ook het delen van een ervaring van iemand die "58 kills 3 deaths jonguh" heeft gehaald. Dat een enkeling er niet bij zet hoe hij dat heeft gedaan is toch niet zo storend?

Het ging mij om de manier waarop jij het plaatste, natuurlijk ben ik het met je eens dat 10 pagina's aan discussie over het word "fuck" ook doelloos is, maar jij plaatste het alsof er alleen maar onzin geplaatst word hier.
Als je de twee voorgaande posts had gelezen, zag je dat het aansloot op het punt die o.a. Minaaj en Geees maakten. Wou alleen aangeven dat het mij erg stoort, maar goed, doe vooral je ding.

• Cyberwarmacine
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Pijltjes is sowieso achterhaalt. Met de muis kun je veel geavanceerder manoeuvres maken en als gunner veel sneller richten lijkt mij.
Ik heb het over jets...

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:53:
[...]

ben ik niet mee eens. iig over the manoeuvres....wil je een looping maken oid moet je tig keer slepen met je muis.

richten wen je aan met pijltjes maar muis is dan ook geinvert dus niet altijd lkkr.( zorgt voor veel crashes)

wasd +pijltjes FTW!!!!

• Terrz
Het manoeuvre gedeelte gelde bij mij zowel voor de jets als choppers. Excuses voor mijn onduidelijkheid O-)
roboreaper schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:00:
[...]

ben ik niet mee eens. iig over the manoeuvres....wil je een looping maken oid moet je tig keer slepen met je muis.

richten wen je aan met pijltjes maar muis is dan ook geinvert dus niet altijd lkkr.( zorgt voor veel crashes)

wasd +pijltjes FTW!!!!
Dat ligt er net aan hoe gevoelig je je muis hebt staan? En inverted kun je gewoon aan of uit zetten in de instellingen. Ik vlieg in ieder geval niet-inverted.

[ Voor 50% gewijzigd door Terrz op 09-01-2012 14:02 ]

• GeeEs
Ik gebruik ipv toetsenbord zo'n Fang gamepad O+ icm met muis. Vliegen met toetsenbord zou ik niet weten hoe dat lekker kan ?!?

Ik zou op een gewoon toetsenbord niet meer lekker kunnen spelen. De knoppen zitten te dicht en niet logisch op elkaar dan. Op die Fang zit het gewoon meer in de vorm van je hand ofzo... Ook keymapping heb ik eea aan gesleuteld.

E voor kniven, F voor enter/exit/use, P voor flares, T voor flashlight/laser, bukken/liggen onder mn linkerduim op de gamepad, weet ff niet zo snel welke keys dat zijn.

Sinds kort ook inzoomen en adem inhouden onder RMB samengeplakt! perfecte tip van iemand eerder in dit topic! Adem inhouden ook gewoon nog onder shift, om evt te bijven scopen en nog een keer te in te houden.

• Terrz
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:02:
Ik gebruik ipv toetsenbord zo'n Fang gamepad O+ icm met muis. Vliegen met toetsenbord zou ik niet weten hoe dat lekker kan ?!?

[rest van verhaal]

Sinds kort ook inzoomen en adem inhouden onder RMB samengeplakt! perfecte tip van iemand eerder in dit topic! Adem inhouden ook gewoon nog onder shift, om evt te bijven scopen en nog een keer te in te houden.
Ja met een gamepad is alles anders, maar die is ook niet gemaakt om buiten games om te functioneren als toetsenbord :).

Sorry als ik iets doms zeg (speel nooit recon), maar inzoomen zit toch sowieso al onder de RMB?
Pagina: 1 ... 43 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.