• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:02:
Ik gebruik ipv toetsenbord zo'n Fang gamepad O+ icm met muis. Vliegen met toetsenbord zou ik niet weten hoe dat lekker kan ?!?

Ik zou op een gewoon toetsenbord niet meer lekker kunnen spelen. De knoppen zitten te dicht en niet logisch op elkaar dan. Op die Fang zit het gewoon meer in de vorm van je hand ofzo... Ook keymapping heb ik eea aan gesleuteld.

E voor kniven, F voor enter/exit/use, P voor flares, T voor flashlight/laser, bukken/liggen onder mn linkerduim op de gamepad, weet ff niet zo snel welke keys dat zijn.

Sinds kort ook inzoomen en adem inhouden onder RMB samengeplakt! perfecte tip van iemand eerder in dit topic! Adem inhouden ook gewoon nog onder shift, om evt te bijven scopen en nog een keer te in te houden.
fang heb ik zelf ook.

vliegen blijf ik toch echt doen met pijltjes + wasd... met muis valt gewoon niet te vliegen zonder je dpi op 2000+ te zetten. staat bij mij standaard op 800

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:58
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:05:
[...]

Ja met een gamepad is alles anders, maar die is ook niet gemaakt om buiten games om te functioneren als toetsenbord :).

Sorry als ik iets doms zeg (speel nooit recon), maar inzoomen zit toch sowieso al onder de RMB?
Ik gebruik die gamepad ook als controller/keyboard bij VJen af en toe :) Kan daar makkelijker "blind" knoppen op herkennen. ;) (Het is niet een XBOX achtige gamepad hè, mocht je dat denken. Het is gewoon een USB keyboard in de vorm van je hand. Zitten gewoon letters op verder, en wat aanduidingen)
Klopt van het scopen dat dat standaard onder RMB zit, maar "adem inhouden" zit standaard onder linker shift. Ik heb dus nu ook de RMB aan dat adem inhouden gekoppeld. Als je dan inzoomt, hang je meteen stil, zonder ademhalingsbeweging zegmaar.
roboreaper schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:05:
[...]

fang heb ik zelf ook.

vliegen blijf ik toch echt doen met pijltjes + wasd... met muis valt gewoon niet te vliegen zonder je dpi op 2000+ te zetten. staat bij mij standaard op 800
Aha.. maar hoe kan je dan alert reageren met die pijltjes.. dat is toch enorm lineair? Met een muis kan -gevoelsmatig althans- veel sneller van richting veranderen ?!
Ik knal mn muis idd naar 2500 dpi als ik in een jet stap (zitten sneltoetsen voor op mn muis).
Al lopend zet ik hem dan rond de 1000-1250.. en als ik lig te snipen staat ie op 450-500 DPI voor weinig handbewegingen :P

[ Voor 37% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 14:16 ]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11 01:51
G-Tus schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:15:
[...]

Naar mijn gevoel zijn alle wapens praktisch gelijk, behalve de SCAR-H. Ik loop nu veel rond met de M4A1 en mijn meest gebruikte wapen tot nu toe is de SG553. Aangezien ik veel CS1.6 gespeeld heb en die beide wapens daar ook inzitten, soort emotionele waarde voor me.

Als je puur op statistieken kijk is de TimeToKill van de M4A1 het beste.
Ja, die SG553 moet ik nog vrij spelen.
In CS was dat toch wel een favoriet. Samen met de MP5, waarvan ik nu pas zie dat je daar B2K voor nodig hebt.. Toch maar ff aanschaffen dan :)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Enige keer wanneer ik de DPI instelling van m' n muis hoger zet is als ik in de gunturret van een landvoertuig zit, of wanneer ik vlieg met de MAV,
Vliegen doe ik met een joystick (click) maar ik merk nou niet echt dat ik daardoor in een voordeel ben ofzo, integendeel zelfs. Ben ondanks de stick nog steeds erg slecht met de jets.

Ben nu bezig om alle unlocks voor de wapens te verzamelen. Gaat best aardig, gemiddeld zo'n 2-4 unlocks per potje. Gaat in het begin supersnel met elke 10 kills een unlock.

[ Voor 31% gewijzigd door Meelobee op 09-01-2012 14:31 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• GeeEs
Voor vliegen ben ik altijd inderdaad nog wel eens benieuwd wat mensen met een joystick ervaren... lijkt me aan de ene kant veel natuurlijker ofzo... Ik ben nu zo gewend aan mn muis dat het als "vanzelf" gaat. Zal met joystick wel weer wennen zijn inderdaad...

Pr0 ervaringen met joysticks?? En wat voor modellen gebruiken jullie bijvoorbeeld?

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11 01:51
Meelobee schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:28:
Enige keer wanneer ik de DPI instelling van m' n muis hoger zet is als ik in de gunturret van een landvoertuig zit, of wanneer ik vlieg met de MAV,
Vliegen doe ik met een joystick (click) maar ik merk nou niet echt dat ik daardoor in een voordeel ben ofzo, integendeel zelfs. Ben ondanks de stick nog steeds erg slecht met de jets.
Je moet ook zeker niet bij mij in een chopper gaan zitten...

Stil hangen lukt nog wel, maar zodra ik aan de muis zit ga ik maar 1 kant op.. Naar beneden. Heel hard.
Zelfde voor de jets :(

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 13:49
Meelobee schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:28:
Als je heel veel (lees: honderden uren) gaat vliegen heeft een joystick wel een voordeel t.o.v. een muis en/of toetsenbord.

In battlefield 2 was ik zeker één van de betere piloten (350 vlieguren op mijn naam), en deed ook mee als piloot in clanwars en cups (waar geld te winnen was). Echter eenmaal door de halve finale heen moest ik vliegen tegen piloten die toch echt beter waren dan mij en allemaal vlogen ze met joystick.

Verwijderd

mvz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 04:22:
Met drogredenen is er altijd wel een vinger te wijzen, naar wie dan ook.
Stel, hypothetisch, dat het zo zou zijn.. dan ;

1. Post ik geen video.
2. Neem ik niet de moeite om hier met commentaar de vid te reposten.

Ik denk altijd na over actie/reactie en de daaraan verbonden consequenties.
Dat het gros van de reacties hetzelfde is als de gemiddelde bf3 speler ( OMG HAX )
is een mogelijkheid welke ik hier niet als factor heb berekend.

Jammer, maar representatief voor de bf3 community.

[...]
Het is ook geen cheat. Mijn normale aim is een stuk beter en sneller dan dat. Als het een cheat is zal eens een betere moeten downloaden. Je staat overigens echt vanaf debiele plekken te schieten. Ik zie dat vaak terug bij mindere spelers: hun positiespel is waardeloos. Kan echter ook een teken zijn van een cheater die het probeert te verbergen. Headshots zijn leuk meegenomen, maar niet altijd de beste optie als de tegenstander jou ook ziet: dan ga je gewoon voor een volle burst of full auto op de borst. Om hem direct te suppressen. Op de meeste afstanden killed dat snel genoeg en je hoeft je geen zorgen te maken als je tegenstander na 1 headshot niet neergaat (1 headshot suppressed namelijk niet blijkbaar).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 14:40 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:16

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Vliegen met de heli's gaat me een stuk beter af met de joystick, lijkt wel alsof heli's met een joystick iets preciezer te besturen zijn. Snel omdraaien op 1 plek (stilhangend in de lucht) lukt me met een toetsenbord voor geen meter, maar met m'n joystick is dat weer heel easy. Ook de contouren van het landschap volgen doe ik een stuk beter met de joystick. Afremmen en stil hangen is dan weer lastiger, maar als je dat combineert met het nemen van een bocht gaat dat prima

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:35:
Vliegen met de heli's gaat me een stuk beter af met de joystick, lijkt wel alsof heli's met een joystick iets preciezer te besturen zijn. Snel omdraaien op 1 plek (stilhangend in de lucht) lukt me met een toetsenbord voor geen meter, maar met m'n joystick is dat weer heel easy. Ook de contouren van het landschap volgen doe ik een stuk beter met de joystick. Afremmen en stil hangen is dan weer lastiger, maar als je dat combineert met het nemen van een bocht gaat dat prima
Ik bestuur de 'copters met keyboard en muis. Snel omdraaien is inderdaad het lastigst, maar oefening baart kunst. Begint aardig te lukken...

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Ik heb trouwens het idee dat 1 van de attack heli's een heel stuk langzamer stuurt dan de andere (of andersom natuurlijk...) Iemand die deze ervaring deelt?

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:40:
Ik heb trouwens het idee dat 1 van de attack heli's een heel stuk langzamer stuurt dan de andere (of andersom natuurlijk...) Iemand die deze ervaring deelt?
Yep, de Viper is vinniger dan de Havoc...

• Terrz
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:38:
[...]

Ik bestuur de 'copters met keyboard en muis. Snel omdraaien is inderdaad het lastigst, maar oefening baart kunst. Begint aardig te lukken...
Ik vlieg ook met toetsenbord en muis. Snel omdraaien in de lucht doe ik meestal door em op z'n kant te gooien met de rotor als middelpunt waar je omheen draait.. Misschien wat onduidelijke uitleg :P.

Om cirkeltjes rond een basis draaien om mn gunner de kost te geven duw ik mn neus wat naar beneden en beweeg ik schuin zijwaards.

Iemand anders nog tips voor de heli? (bijv bij een jet kun je snel draaien als de snelheid onder de 300 komt).

• GeeEs
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:35:
[...]

Het is ook geen cheat. Mijn normale aim is een stuk beter en sneller dan dat. Je staat overigens echt vanaf debiele plekken te schieten. Ik zie dat vaak terug bij mindere spelers: hun positiespel is waardeloos.
Ik weet dat ik beter niet kan reageren... ja, kom maar, ik ben een lul.. :P

Maar dit is echt met stip de meest kansloze reactie van vandaag.... >:)

• Terrz
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Havoc is wat logger. Maar vast niet zo log als die transport heli van de MEC in BF2.
Wij noemden dat ding altijd "de koe" :P

Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/vehicles/battlefield-2/mec_helicopter_hip.jpg?w=&h=&cache=cache

Verwijderd

Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Havoc is wat logger. Maar vast niet zo log als die transport heli van de MEC in BF2.
Wij noemden dat ding altijd "de koe" :P

[afbeelding]
Of: 'The Hog'... :*)

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:30

superwashandje

grofheid alom

helo?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Wat ik opzich wel vreemd vind, het is niet dat de havoc meer health heeft. Oftewel in een havoc ben je in het nadeel.

Hoop dat ze hier nog iets in aanpassen de komende patch, zoals bv meer health in de havoc of natuurlijk minder in de viper.

• GeeEs
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Ik vlieg ook met toetsenbord en muis. Snel omdraaien in de lucht doe ik meestal door em op z'n kant te gooien met de rotor als middelpunt waar je omheen draait.. Misschien wat onduidelijke uitleg :P.

Om cirkeltjes rond een basis draaien om mn gunner de kost te geven duw ik mn neus wat naar beneden en beweeg ik schuin zijwaards.

Iemand anders nog tips voor de heli? (bijv bij een jet kun je snel draaien als de snelheid onder de 300 komt).
Als ik "snel" wil draaien in een jet maak ik een halve looping en draai dan 180 graden.
Wat ik leuk vind in een jet, is niet een trekkende bocht maken, maar een duwende.. weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven... Maar je kan dus linksom/rechtsom en dan dat je cockpit naar het middelpunt van je draaicirkel laten wijzen (muis trekken). Maar dat kan ook andersom, is iets lastiger, omdat je over je bocht heen moet kijken, maar het ziet er wel tof uit :P. Ook met zijwaartse richtingstoetsen in combi met je muis kan je leuk driften in jets...
erikvandenberg schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Wat ik opzich wel vreemd vind, het is niet dat de havoc meer health heeft. Oftewel in een havoc ben je in het nadeel.

Hoop dat ze hier nog iets in aanpassen de komende patch, zoals bv meer health in de havoc of natuurlijk minder in de viper.
Dit wordt ook gepatched, is voorbij gekomen in een interview met een developer. Ze gaan de havoc gelijk maken aan de viper. Opzich jammer, had liever gezien dat ze inderdaad verschillende voor- en nadelen zouden krijgen, maarja dit is al beter dan het nu is :)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Dit wordt ook gepatched, is voorbij gekomen in een interview met een developer. Ze gaan de havoc gelijk maken aan de viper. Opzich jammer, had liever gezien dat ze inderdaad verschillende voor- en nadelen zouden krijgen, maarja dit is al beter dan het nu is :)
Ah nice! had ik nog niet voorbij zien komen!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
[...]

jammer dat ze niet de viper gelijk maken aan de havok, sterf choppers! :+

Mechwarrior Online: Flapdrol

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 20:44

StrongArmLance

Endless flow

Na meer dan 2 maanden kpn gezeik kan ik dan eindelijk weer internetten en bf spelen....
Iets verandert ondertussen?

Ik zie, berichten fijner geplaatst, nu lezen nog minder mensen ze.
Joinen gaat beter, van servers

Alleen het browsen is kut, als je scrollt word je de hele tijd teruggeworpen

[ Voor 43% gewijzigd door StrongArmLance op 09-01-2012 15:04 ]

• Terrz
[...]

In BF2 was de havoc ook trager, maar had wel een sterkere gun (i.p.v. gewoon kogels pompte dat ding explosive rounds). Dat was hier ook leuk geweest :).

Al zal het over een tijdje niet zo veel meer uitmaken want dan gebruikt toch iedereen de TV-missile :P. Wat is de range van de TV-missile hier eigenlijk?

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
kristan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:03:
Na meer dan 2 maanden kpn gezeik kan ik dan eindelijk weer internetten en bf spelen....
Iets verandert ondertussen?

Ik zie, berichten fijner geplaatst, nu lezen nog minder mensen ze.
Joinen gaat beter, van servers

Alleen het browsen is kut, als je scrollt word je de hele tijd teruggeworpen
WB!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

? Geen internet = als onder een steen

Net even squad deathmatch gespeeld en een multikill :) Jippie!

Okee wat als een ronde gewoon stopt door dat het zwart wordt en naar een nieuwe map verkast?
Zonder win of lose meldinkje

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 09-01-2012 15:31 ]

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:32:
[...]
clanwars en cups (waar geld te winnen was). [...]
O+ O+ O+

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 13:50
Whatsup met al die hackers de laatste tijd...
Nu net 10 seconden geleden ook weer, direct na spawn word iedereen van mn team neergeknalt vanaf de andere kant van metro door een gast die aan het rennen is...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 14:59
Even wat ervaring delen + name & shame.

Net lekker aan het spelen op Damavand Peak Conquest, heb ik eindelijk de Z11 te pakken en ga ik mooi mee vliegen. Aangezien op de server de heli ongeveer binnen 15 seconden spawnt is er wel altijd wat te pakken in de lucht.

Uiteindelijk sta ik 19-2(andere chopper heeft geen kans tegen mijn laserpainter + guided missle) en vlieg boven onze basis, steeds even over de berg heen kijken(in hun basis stond een mannetje met een igla mij constant te locken).

Tijdens het vliegen wordt ik zomaar van de server gekickt, geen reden of iets.
Ik ben wel iemand die dan even reden gaat halen.
Wat zegt de admin/founder van die clan die me gekickt heeft: Ik zat niet in een squad, en hij wou graag vliegen, en ik was de heletijd buiten de map en killde toch niemand, daarom was ik gekickt.
Daarna kwamen een paar andere vrienden van hem er bij zeggen dat ik aan het baserapen was.

Uiteindelijk dus gekickt omdat ik in de chopper zat en een admin er graag in wou.(Hij kon het ook vragen in de chat of een warning geven).

Het gaat om de clan [BAWZ].
Deze admin http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/sh1z/
en deze server: http://battlelog.battlefi...nnersplayground-1p-start/

Ik zou zeggen, blijf er vandaan, zulke kinderen maken het spelen minder leuk.. ik ben er in ieder geval weer klaar mee voor vanmiddag.

• GeeEs
Remz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:33:
.....

Ik zou zeggen, blijf er vandaan, zulke kinderen maken het spelen minder leuk.. ik ben er in ieder geval weer klaar mee voor vanmiddag.
En die Admin heeft zijn zin lekker...

Ik zou zeggen, laat je plezier niet bederven door dergelijke voorvallen, zonde man! Je joint gewoon een keer een andere match waar hij inzit en slacht hem finaal af. gewoon passende wraak nemen ;)

Verwijderd

Het kan ook anders met admins, kreeg gisteren complimenten voor m'n getank op Kharg.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 14:59
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:38:
[...]

En die Admin heeft zijn zin lekker...

Ik zou zeggen, laat je plezier niet bederven door dergelijke voorvallen, zonde man! Je joint gewoon een keer een andere match waar hij inzit en slacht hem finaal af. gewoon passende wraak nemen ;)
Dat ga ik zeker nog wel doen ja!

Vanavond beter O-)

• AdmiralSnipe
Heb gister voor het eerst een Pistol + Knife only server gejoined en moet zeggen dat het best leuk is.
Deze matches vinden vaak plaats in Operation Metro en dan heb je eindelijk geen last van al dat RPG/SMAW en M320 gespam! :P

Heb nu net een stukje Pistol/Knife only opgenomen om het straks ff terug te kijken.

• Terrz
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:44:
Heb gister voor het eerst een Pistol + Knife only server gejoined en moet zeggen dat het best leuk is.
Deze matches vinden vaak plaats in Operation Metro en dan heb je eindelijk geen last van al dat RPG/SMAW en M320 gespam! :P

Heb nu net een stukje Pistol/Knife only opgenomen om het straks ff terug te kijken.
worden je stats daar niet voor gereset?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Snap soms kickende admins ook nog wel. Ze betalen flink geld voor zo'n server. Niet dat het sociaal is, of leuk, maargoed.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:51

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:46:
[...]

Hoe zouden je stats gereset worden als je op een pistol/knife only server speelt? Als je duizenden knife kills hebt gehaald in korte tijd ben je een overduidelijke cheater en worden je stats gereset, maar DICE kan ook zien dat je op een knife server zit hoor.
Kecin schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:47:
Snap soms kickende admins ook nog wel. Ze betalen flink geld voor zo'n server. Niet dat het sociaal is, of leuk, maargoed.
Tja, als mijn server vol zit en ik wil spelen heeft er ook iemand pech. Doorgaans de laatste die gejoined is, of iemand die nul kills heeft gemaakt.

[ Voor 31% gewijzigd door MueR op 09-01-2012 15:51 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Joostjah
  • Laatst online: 18-10 20:21
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:46:
[...]

Als dat niet mag moeten ze die servers weghalen.

Als je trouwens een hekel hebt aan RPG\M320 spam op metro, je hebt een hoop Metro servers waar alleen die wapens verboden zijn. Dat zijn echt aanraders! Pistol only is saai imo.

• Terrz
MueR schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:50:
[...]

Hoe zouden je stats gereset worden als je op een pistol/knife only server speelt? Als je duizenden knife kills hebt gehaald in korte tijd ben je een overduidelijke cheater en worden je stats gereset, maar DICE kan ook zien dat je op een knife server zit hoor.

[...]

Tja, als mijn server vol zit en ik wil spelen heeft er ook iemand pech. Doorgaans de laatste die gejoined is, of iemand die nul kills heeft gemaakt.
Ja dat snap ik, maar word je dan niet gereset omdat het een vorm van statspadding is? Dat was met BF2 wel zo namelijk.
Joostjah schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Als dat niet mag moeten ze die servers weghalen.

Als je trouwens een hekel hebt aan RPG\M320 spam op metro, je hebt een hoop Metro servers waar alleen die wapens verboden zijn. Dat zijn echt aanraders! Pistol only is saai imo.
Speel eigenlijk bijna nooit metro, maar zal het eens proberen. Word er dan niet gigantisch met grenades gespammed?

[ Voor 26% gewijzigd door Terrz op 09-01-2012 15:54 ]

• GeeEs
Er waren in BF2 toch ook gewoon pistol/knive servers? 2142 ook.. veel gespeeld destijds.

Statspadden is meer met 2 man in een server gaan en daar dmv, support en/of medic enorm veel punten halen.
Terrz schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Speel eigenlijk bijna nooit metro, maar zal het eens proberen. Word er dan niet gigantisch met grenades gespammed?
Nee joh.. hoe kom je erbij... :+

Als je in een "no explosives" server gaat niet, maar normaliter is het een fragfest in Metro....

[ Voor 49% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 16:07 ]

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
kristan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:10:
[...]

? Geen internet = als onder een steen

Net even squad deathmatch gespeeld en een multikill :) Jippie!

Okee wat als een ronde gewoon stopt door dat het zwart wordt en naar een nieuwe map verkast?
Zonder win of lose meldinkje
WB als in: welcome back.. ;)

Ben je dan niet gewoon neergeschoten?
En moet je jezelf weer ergens op het slagveld deponeren (deploy).

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Joostjah
  • Laatst online: 18-10 20:21
En hoe zit het bijvoorbeeld met punten capturen in een lege server? Is dat toegestaan? Aangezien er 1p start servers zijn.

Of 1vs1 gaan spelen in 1p start? gewoon serieus spelen zonder padden.

• GeeEs
Macchill schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Nee, dan zou je in het spawnscherm komen.
Ik denk dat de betreffende server een resolute mapchange deed, ook wel eens meegemaakt.
Joostjah schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:08:
En hoe zit het bijvoorbeeld met punten capturen in een lege server? Is dat toegestaan? Aangezien er 1p start servers zijn.

Je kan in een 1p startserver bijvoorbeeld makkelijk je MCOM destruction ribbons halen.. ;)
Zolang ze gewoon online staan zou ik niet weten waarom het niet mag. MOeten ze die servers maar offline halen. Blijkbaar kan een server met 1 player gewoon ranked draaien. Probleempje voor DICE denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 16:12 ]

• AdmiralSnipe
[/quote]

Nades zijn meestal ook verboden daar.

~edit: volgende ronde direct alweer een hacker...

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 09-01-2012 16:11 ]

Dat is niet verboden, natuurlijk niet de bedoeling maar het kan wel en ze zullen je er niet voor straffen ofzo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

rnenator schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
[...]

Het lopen en richten lijkt alsof het met keyboard only is. Totdat er ingezoomd wordt. Dan volg de crosshair het hoofd precies. Zelfs millimeters ervoor als het om een rennend persoon gaat.

Hij heeft gewoon een aimbot onder zijn zoomknop zitten.

Als je erop let zit het filmpje er vol mee. Check het filmpje op 4:34 ( YouTube: youtube.avi )

Er staan 2 mensen bij de trap. Hij aimt op beide. 1 staat stil, de 2e rent weg. Iedereen zal op de stilstaande schieten omdat de rennende geen gevaar is en omdat een headshot maken op iemand die stilstaat eenvoudiger is. Zijn aimbot richt op degene die dichterbij staat maar wegrent. Hij blijft locked op het hoofd van degene terwijl degene om de hoek rent.
Ik heb ook naar het filmpje gekeken en het klopt gewoon niet. Kijken gaat alleen naar links en rechts, alsof het met een controller gespeeld wordt en moet je dan vanaf 6:59 kijken.
Direct op het hoofd, zonder enige correctie. En dan nog inzoomen en knallen.
Ik denk macro: aimbot, zoom, schiet.

• GeeEs
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:10:
[/quote]

Nades zijn meestal ook verboden daar.

~edit: volgende ronde direct alweer een hacker...
M320 vaker dan nades.. hangt vd server af, maar heb het idee dat de No Explosives Metroservers wel groeien ja. Niet geheel onterecht overigens... Alhoewel ik het toch af en toe gewoon prachtig vind om de ene doublekill na de tripplekill en multikill voorbij te zien komen... :Y Mijn M320 houd van mannetjes onder en boven aan roltrapjes <3... Gebruik metro veel om een beetje tempo in de unlocks te brengen momenteel :) Zou je ook statspadden kunnen noemen inderdaad.. maar zolang het kan.. ach, waarom niet.

Verwijderd

Probleem met de 320 op Metro is dat mensen gewoon op een plekje stilstaan en nades lobben.
Maar dat is eigenlijk toch wel een beetje een probleem met Metro. Het is een beetje old-skool WW1 vechten. Statische posities beetje knallen en nu en dan een charge.

Verder wel fun hoor :-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tsja, IEMAND moet toch beginnen met spelen op een lege server ;)? Ook wel eens op een lege GoTBF server gejoined, heb je eindelijk wat tijd om een beetje met vehicles te spelen. En ja, op een lege server is het makkelijk om je Flag Attacker ribbon te halen maar verder ook niet heel spannend natuurlijk. En in het geval van GoTBF druppelen er vanzelf nog wat meer mensen binnen.
Ik zie het probleem niet zo.

Verwijderd

FF een vraag, ik heb FRAPS geinstaleerd , nu wilde ik net wat opnemen dus heb ik hem opgestart maaar...................hij nam niets van mijn gespeelde game op??
hoe start ik die op dat die wel gaat opnemen ??

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:28

Altijd wel geinig.
Server joinen met 1,2 of drie man.
Dan leuk met wat materiaal spelen, en binnen 15 minuten zit de halve server vol, heb jij je fijne squad bij elkaar, fijne teams en goed ingespeeld. Je kan dus lekker rustig inkomen, en niet in een server komen waar 't compléte chaos is. Erg fijn heur! :*)
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:24:
FF een vraag, ik heb FRAPS geinstaleerd , nu wilde ik net wat opnemen dus heb ik hem opgestart maaar...................hij nam niets van mijn gespeelde game op??
http://lmgtfy.com/?q=capture+with+fraps+how+to :z

[ Voor 23% gewijzigd door Tomino op 09-01-2012 16:29 ]

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:24:
fraps heeft daar voor hotkeys

als je fraps start dan staat er onder de video tab de hotkey die je moet indrukken om op te nemen.
ingame druk je op die key en als je via fraps fps laat zien word de kleur rood. soort van indicatie dat je opneemt

let wel op dat je half size record of je moet meer dan 100GB vrij hebben op de schijf waar het video materiaal opgeslagen wordt

• GeeEs
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Ik heb ook naar het filmpje gekeken en het klopt gewoon niet. Kijken gaat alleen naar links en rechts, alsof het met een controller gespeeld wordt en moet je dan vanaf 6:59 kijken.
Direct op het hoofd, zonder enige correctie. En dan nog inzoomen en knallen.
Ik denk macro: aimbot, zoom, schiet.
Sorry, ik kan het echt niet laten...
  • Waarom zou je omhoog en omlaag kijken in metro ?! Het is niet dat je op hoeft te passen voor jets/heli's ofzo.
  • Stel dat hij met een controller zou spelen.. wat dan nog ?!
  • Wel eens van quickscopen gehoord?
Ik ken mensen die nog veel beter aimen en richten, laat ik het zo zeggen. Dus als het al een aimbot was.. dan wel een hele slechte. En nu ga ik mijn best doen niet meer over dat videootje te emmeren... ;w

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:21:
Probleem met de 320 op Metro is dat mensen gewoon op een plekje stilstaan en nades lobben.
Maar dat is eigenlijk toch wel een beetje een probleem met Metro. Het is een beetje old-skool WW1 vechten. Statische posities beetje knallen en nu en dan een charge.

Verder wel fun hoor :-)
opzich is metro met grenades prima te doen.

Het probleem is dat vaak iedereen zonder teamspeak/ventrillo zit en iedereen op Metro voor kills gaat en niet gekilled willen worden.
Ben wel eens op een 64 metro server geweest met 12 vrienden op teamspeak. Dan maak je binnen 4 minuten een einde aan dat gespamm met nades bij B. Een georganiseerde rush op vlag B heb je zo voor elkaar.

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Sorry, ik kan het echt niet laten...
  • Waarom zou je omhoog en omlaag kijken in metro ?! Het is niet dat je op hoeft te passen voor jets/heli's ofzo.

trap op en af kijken? bukkende/ liggende mensen?
  • Stel dat hij met een controller zou spelen.. wat dan nog ?!
  • Wel eens van quickscopen gehoord?

QS werkt niet echt in bf3
Ik ken mensen die nog veel beter aimen en richten, laat ik het zo zeggen. Dus als het al een aimbot was.. dan wel een hele slechte. En nu ga ik mijn best doen niet meer over dat videootje te emmeren... ;w

• GeeEs
SonyEricsson schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:29:
[...]

opzich is metro met grenades prima te doen.

Het probleem is dat vaak iedereen zonder teamspeak/ventrillo zit en iedereen op Metro voor kills gaat en niet gekilled willen worden.
Ben wel eens op een 64 metro server geweest met 12 vrienden op teamspeak. Dan maak je binnen 4 minuten een einde aan dat gespamm met nades bij B. Een georganiseerde rush op vlag B heb je zo voor elkaar.
Gekilled worden in Metro is geen probleem, gebeurt zelden dat ik niet gerevived wordt in dat level itt. andere levels ;)

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Ik ben even benieuwd naar de Tank unlocks die jullie gebruiken. Bij mij is het standaard de autoloader + guided shells en dan meestal optics zoom en soms smoke. Maar ik heb onlangs veel unlocked en wat is een goede combi om het tegen tanks + engineers goed te overleven? Wat ik nu heb speelt eigenlijk wel heel lekker, maar ben benieuwd naar jullie combinaties.
Canister shell, reactive armor en thermal view.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
Trololo windows schakelt bij mij altijd het kleurenschema naar windows basic als ik BF3 speel omdat er te veel RAM geheugen (heb 6 gig) in gebruik is O.o

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Tsurany schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:31:
Is de canister shell ook nuttig tegen tanks? Leek me meer iets om infantry mee uit te schakelen
Tegen tanks niet, tegen engineers wel.

Verwijderd

roboreaper schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:28:
[...]

fraps heeft daar voor hotkeys

als je fraps start dan staat er onder de video tab de hotkey die je moet indrukken om op te nemen.
ingame druk je op die key en als je via fraps fps laat zien word de kleur rood. soort van indicatie dat je opneemt

let wel op dat je half size record of je moet meer dan 100GB vrij hebben op de schijf waar het video materiaal opgeslagen wordt
ach ja , merk dat ik Niet echt wakker ben. :Z :o :F :F
Enne waarom ik die hier stelde en niet zocht???
Omdat ik binnen 1 minuut antwoorden hier kreeg , bedankt diegene erop reageerde d:)b

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:30

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:35:
Tegen tanks niet, tegen engineers wel.
choppers ook wel aardig!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

proximity scan ipv. reactive armor anders zit je tank zo vol c4 :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 09:41
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:32:
Trololo windows schakelt bij mij altijd het kleurenschema naar windows basic als ik BF3 speel omdat er te veel RAM geheugen (heb 6 gig) in gebruik is O.o
Heb ik ook soms, heb 16GB geheugen :|

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Het gaat daar dan ook om Video RAM.

Flickr | Instagram

Ik hou het op autoloader, coax LMG en IR smoke met een tank.
Veel dodelijker word het niet. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-01-2012 16:47 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Oneens.

Beste combo is autoloader, guided shell, smoke. Granted, ik zit altijd met 3 man in een tank. Smoke tegen javelin, gewone engineers zijn geen probleem want ik heb een gunner + mijzelf. De CITV dude kan altijd nog eruit springen om te repairen of verstopte engineers af te maken. Daarnaast kan de CITV dude net wat meer zien dan jij, omdat de camera bovenop de tank staat. Maakt het mogelijk om vanuit cover eerst een guided in een vijandelijke tank te pompen. Natuurlijk ook erg handig tegen die klote choppers. Tegen vijandelijke tanks kan een van je bijrijders eruit hoppen om te repairen terwijl je andere bijrijder er uit hopt om er nog wat RPGs in te pompen. De coaxial machine gun is wel aardig, maar met de gewone cannon kom je praktisch net zo ver. Ik ga er in ieder geval niet mijn guided voor opgeven. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat 1 van je bijrijders proximity scan heeft ;).

Ik gebruik canister alleen op Seine.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 16:50 ]

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 22:33
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:32:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0qqtE.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:43:
[...]

Oneens.

Beste combo is autoloader, guided shell, smoke. Granted, ik zit altijd met 3 man in een tank. Smoke tegen javelin, gewone engineers zijn geen probleem want ik heb een gunner + mijzelf. De CITV dude kan altijd nog eruit springen om te repairen of verstopte engineers af te maken. Daarnaast kan de CITV dude net wat meer zien dan jij, omdat de camera bovenop de tank staat. Maakt het mogelijk om vanuit cover eerst een guided in een vijandelijke tank te pompen. Natuurlijk ook erg handig tegen die klote choppers. Tegen vijandelijke tanks kan een van je bijrijders eruit hoppen om te repairen terwijl je andere bijrijder er uit hopt om er nog wat RPGs in te pompen.
dan nog tank +c4 zonder proximity scan FTW :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:45:
[...]

dan nog tank +c4 zonder proximity scan FTW :P
Zie edit.

• GeeEs
hmm dat met dat geheugen heb ik nog niet meegemaakt.. Heb "maar" 4 gig erinsteken...

[edit] ah.. videogeheugen dus.. Hoeveel hebben jullie dan op je graka? Ik heb met 1 gig nergens last van ?!

• Rynji
Volgens mij is het CITV station (met een persoon erin) ook een proximity scan.

• GeeEs
Rynji schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:46:
Volgens mij is het CITV station (met een persoon erin) ook een proximity scan.
Zijn 2 verschillende unlocks, dus dat lijkt me stug ?! Of het is een bug wellicht?

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 09:41
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:46:
hmm dat met dat geheugen heb ik nog niet meegemaakt.. Heb "maar" 4 gig erinsteken...

[edit] ah.. videogeheugen dus.. Hoeveel hebben jullie dan op je graka? Ik heb met 1 gig nergens last van ?!
Heb ook 1 GB en heb die melding af en toe. Trek me er niets van aan en zeg dat het gewoon genegeerd moet worden.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45

mrsar

waar een sar is,is een wodka

prox scan,thermal en canister + iemand die kan repairen :P gaat het meestal lang goed.

merkte trouwens ook dat juist wisselen tussen main en canister als je tegen een andere tank staat (en het snel genoeg doet) mij 9/10 keer doet winnen,extra damage vanwege cannister?) en kans om de repair te raken :P hehe

[ Voor 31% gewijzigd door mrsar op 09-01-2012 16:52 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• AdmiralSnipe
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:46:

Hmm ja kan ook video geheugen zijn, nooit echt bij nagedacht.
Ik heb ook 1024mb op mn Ati HD5850, heb alles op medium staan en bijna elke keer als ik BF3 speel en verder niks open heb staan word het kleurenschema naar basic gezet.

(dit hoort trouwens in het BF3 hardware topic thuis denk ik).

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Voor C4 op je tank is er ook nog een ander truukje. Als je in je tankje zit en je ziet opeens Press E to pick up staan dan weet je dat er C4 op zit. Er uit >> kereltje neerpaffen want die verwacht dat meestal toch niet >:)

• Rynji
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:47:
[...]

Zijn 2 verschillende unlocks, dus dat lijkt me stug ?! Of het is een bug wellicht?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YEGCp.jpg
Misschien dat je alsnog proximity scan equipped moet hebben om het te laten werken, maar dat weet ik niet.
Ik heb het altijd gelezen als: CITV heeft ook een proximity scan.

Verwijderd

Het is alleen jammer dat je als tank niet erg ver omhoog kan mikken, moet regelmatig op een helling gaan staan om zo'n rot chopper uit de lucht te knallen.

• GeeEs
Rynji schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:01:
[...]

[afbeelding]
Misschien dat je alsnog proximity scan equipped moet hebben om het te laten werken, maar dat weet ik niet.
Ik heb het altijd gelezen als: CITV heeft ook een proximity scan.
Heb dat nooit zo bekeken, maar nu je het zegt... lijkt er inderdaad op.
Denk even hardop; Zou het niet zo zijn dat de 3rd person seat dan als vehicle perk, naast CITV, ook de proximity scan moet equippen? En dat deze dus vanaf die positie te gebruiken is..?!
Bijvoorbeeld: canister shell en CITV kan je wel equippen als 3rd person seat, maar je hebt dan nik aan cannister shell.. in die trend... wacht ff.. voordat ik onzin lul.. ga het meteen testen nu ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 17:24 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Macchill schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:05:
[...]

Ahaha ik dacht iets nieuws :) 8)7

Nee een map change wellicht.... Maar zonder rede want de game was niet over..

• Icepegel
  • Laatst online: 28-07 12:55
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:22:
[...]

Denk even hardop; Zou het niet zo zijn dat de 3rd person seat dan als vehicle perk, naast CITV, ook de proximity scan moet equippen? En dat deze dus vanaf die positie te gebruiken is..?!
Bijvoorbeeld: canister shell en CITV kan je wel equippen als 3rd person seat, maar je hebt dan nik aan cannister shell.. in die trend... wacht ff.. voordat ik onzin lul.. ga het meteen testen nu ;)
Ben benieuwd lol, wist ik ook niet.

Verwijderd

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:22:
[...]

Je hoeft CITV nooit te equippen, je kan altijd 3rd seat pakken als je 'm unlocked hebt.

• GeeEs
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:34:
[...]

Je hoeft CITV nooit te equippen, je kan altijd 3rd seat pakken als je 'm unlocked hebt.
Inderdaad.. ik maakte een denkfout 8)7 met CITV, die heb je idd altijd als hij eenmaal unlocked is
Maar.. intussen even eea getest op Firestorm servert wat tanks betreft...

Smoke werkt alleen in 1st seat. Thermal optics werkt dan weer in alle seats...
Proximity zal je dus wel equipped moeten hebben en werkt dan ook vanaf seat nr3... tenminste, zo versta ik het als ik nu de text in dat screenshot lees.
Bij Thermal camo staat ook duidelijk in de omschrijving dat het vanuit elke positie gebruikt kan worden. Evenals Maintainance en Proximity idd.. Voor mij issie opgelost ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 17:44 . Reden: verduidelijking + conclusie ]

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik zit nooit met mensen die ik ken in een tank. Daarom neem ik altijd zoom + canister + reactive armor. Maar armor kan je soms beter veranderen in proximity. Als met 2 andere ga is autoloader+smoke+guided idd het beste.

Verwijderd

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:39:
[...]

Inderdaad.. ik maakte een denkfout 8)7 met CITV, die heb je idd altijd als hij eenmaal unlocked is
Maar.. intussen even eea getest op Firestorm servert wat tanks betreft...

Smoke werkt alleen in 1st seat. Thermal optics werkt dan weer in alle seats...
Proximity zal je dus wel equipped moeten hebben en werkt dan ook vanaf seat nr3... tenminste, zo versta ik het als ik nu de text in dat screenshot lees.
Bij Thermal camo staat ook duidelijk in de omschrijving dat het vanuit elke positie gebruikt kan worden. Evenals Maintainance en Proximity idd.. Voor mij issie opgelost ;)
Optical is standaart bij de gunner, de perks die je voor de tnk hebt geselecteerd gaan niet op als je in de gunner seat zit (behalve proximity scan).

• GeeEs
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:01:
[...]

Optical is standaart bij de gunner, de perks die je voor de tnk hebt geselecteerd gaan niet op als je in de gunner seat zit (behalve proximity scan).
Thermal camo en Maintainance werken ook in alle seats blijkbaar.

Verwijderd

Lol, heb net m'n ingame footage herbekeken en gesorteerd, wel grappig als er fragmente van teamspeak er op staan :P
GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:10:
[...]

Thermal camo en Maintainance werken ook in alle seats blijkbaar.
Ok, dacht ook al zoiets...

• haarbal
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 03:59:
[...]

Je weet overduidelijk niet hoe je moet spelen. Je aimed soms echt NERGENS naar omdat je weet dat er niemand is terwijl het een chokepoint is. Achteraf maak je wel verhaaltjes, maar als je echt goed was, dan zou je aimen langs de muren, en niet pre-aimend het hoekje om gaan.

1. Je aim trilt af en toe kort en miniscuul (vooral tijdens reloaden en andere situaties) wat een teken is van anti-recoil. Dit gebeurd vaak zodra jij NIET bent ingezoomed. Als jij zulke steady hands hebt tijdens aimen, waarom zou je zo raar gaan trillen zomaar.

2. Je crosshair snapped soms zomaar (lijnrecht naar een bepaalde punt en dan gelijk stoppen), wat duid op hulp bij aiming.

3. Daarnaast is het verhaal wat jij neer schrijft bij 1:26 complete lulkoek, want toen jij was ingezoomed met je sniper kon je dat mannetje niet zien vanwege je scope terwijl je aimbot dat wel zag en niet wist dat jij dat niet kon zien door die scope.

Leuk dat je een video hebt gerecord van jezelf, want POV is helaas niet mogelijk in BF3. Aimbot kan je bijna nooit verbergen. Als je niks had gepost was er niks aan de hand geweest. Maar het is overduidelijk voor goede spelers.

KittenLefty CHEATERRRRR :o
Doe mij ook zo'n gun zonder recoil.

Wat mij het meest verbaast is dat ie gewoon een beetje loopt zonder echt op dekking te letten. weinig aimt op plekken waar waarschijnlijk vijanden vandaan gaan komen, naast een target zoomt en dan snap, headshot, natuurlijk weer zonder noemenswaardige recoil. Op 2.25 zoomt ie op een vijand en schiet maar de vijand gaat net buiten beeld, geen snap, gewoon een schot op waar de zoom was.
het zijn ook geen dragshots, het is gewoon snap op doel en hij blijft plakken, een dragshot heeft overshoot. Op 3.35 schiet hij iemand op de trap af, ik heb youtube even op .25x gezet en je ziet de crosshair gewoon op het hoofd plakken, de beweging volgt zonder ook maar een pixel af te wijken. Als je zulke aim hebt waarom duurt het dan zo lang om te vuren, en waarom vuur je uberhaupt nog 2x? het is clientside hit detection dus een raak schot is een kill.

Hij hangt er een hoop poepverhalen bij op trouwens.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:13:
Lol, heb net m'n ingame footage herbekeken en gesorteerd, wel grappig als er fragmente van teamspeak er op staan :P
Mocht je dit op youtube willen zetten, bedenk wel dat het verboden is om Teamspeak gesprekken er zonder toestemming van iedereen die deelgenomen heeft erop te zetten.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

echt he, kwam af en toe wel een cheater tegen, maar 3 keer de zelfde op 1 dag :P

Had hem vanmiddag al gereport maar dat gaat niet zo snel dus -O-

Verwijderd

haarbal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:05:
[...]

Doe mij ook zo'n gun zonder recoil.
De guns in BF3 hebben amper verticale recoil.

Verwijderd

GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:39:
Thermal optics werkt dan weer in alle seats...
Eh...? Ik heb als gunner alleen zoom optics, terwijl ik thermal optics als perk heb. Of krijgt m'n driver dan thermal?

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Juustem.... Krijg ik een kick na 10 seconden omdat ik per ongeluk op een spawn beacon spawn die boven de map staat...... Dat wilde ik niet eens :( (cheaten is unfair)

Wel effectief...

Verwijderd

haarbal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:05:
[...]... ik heb youtube even op .25x gezet en ...
Ehm... How the fuck did you do that?

Verwijderd

Lig het nu aan mij?? -O-
GVD je komt tegenwoordig overal die cheaters ten en het lijkt dat er steeds en steeds meer worden.
Gisteravond ene die staat op de basis van ons iedereen af te knallen en NIEMAND kon hem killen¿¿¿¿¿¿ :( :?
Nu net in Metro , die ik eigenlijk alleen maar gebruik om mijn points snel te verkrijgen net als nu die rang COLONEL SERVICE STAR 13 Rank 58 :P :+ :9
te verkrijgen staat er 1 cheater buiten ja buiten ons af te knallen terwijl wij ONDER in de metro zijn ¿¿¿¿¿/ :( :( :( :(
Dat is gewoon een bekende cheat, op betere servers spelen met admins die hun taak wel serieus nemen.

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 10:18
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:45:
Lig het nu aan mij?? -O-
GVD je komt tegenwoordig overal die cheaters ten en het lijkt dat er steeds en steeds meer worden.
Gisteravond ene die staat op de basis van ons iedereen af te knallen en NIEMAND kon hem killen¿¿¿¿¿¿ :( :?
Nu net in Metro , die ik eigenlijk alleen maar gebruik om mijn points snel te verkrijgen net als nu die rang COLONEL SERVICE STAR 13 Rank 58 :P :+ :9
te verkrijgen staat er 1 cheater buiten ja buiten ons af te knallen terwijl wij ONDER in de metro zijn ¿¿¿¿¿/ :( :( :( :(
Ik kwam gister ook voor het eerst een cheater tegen. Pcies zelfde fenomeen, hij schoot gewoon vanaf de begin basis iedereen neer, maakte niet uit waar je was, ook als je in een tank zat schoot ie je dood. Divex ofzo heette ie geloof ik....

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• haarbal
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:32:
[...]

Ehm... How the fuck did you do that?
onder de video in de balk staat bij mij "normaal", kan je op klikken en dan de snelheid kiezen.

Goed, het hele filmpje wordt gekenmerkd door:
1 geen aim als uitgezoomd
2 als gezoomed (dus aim down sight) en de vijands' hoofd is in cover ook geen aim
3 als gezoomed en hoofd is binnen beeld, snap.... ff wachten.... headshot.

Verwijderd

Er zij TE VEEL admins die regels hebben die nergens meer om gaan. :( :? :r :r
Vaak zelf spelend met maatjes die dan geholpen worden om in o.a rang hoger te komen en die super kills zo hebben. :( :( :( :r
Achter de schermen worden veel Klote afspraken gemaak . :? :r
Het game is wel een heeeeel serieuzezaak geworden als of hun leven en naam er van af hangen. 7(8)7
Er zullen best wel Goede Admins zijn maar valt wel op dat er meer KLOTE admins vort zijn dan Goede. :r
Sorry voor mijn gevloek maar ben PIST OF . :o ;)
Pagina: 1 ... 44 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.