SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Speel op de GoT-servers en je hebt er geen last van? Enige beperking: je mag niet enorm vloeken. Kan me niet voorstellen dat dat je tegenhoudt...
veel server admins hebben een beetje paranoia gekregen van de vele cheaters. Niet zo gek want er zijn er veel. Dan zijn er ook nog grapjassen als kittenlefty en 90NINE die zitten te botten en dan filmpjes plaatsen en het ontkennen. Stats zoals zij hebben kan je ook zonder cheats halen, bijvoorbeeld door de voertuighoer uit te hangen, de echt goeie spelers en de voertuighoeren lijden eronder ja.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:04:
Er zij TE VEEL admins die regels hebben die nergens meer om gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Vaak zelf spelend met maatjes die dan geholpen worden om in o.a rang hoger te komen en die super kills zo hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Achter de schermen worden veel Klote afspraken gemaak .![]()
![]()
Het game is wel een heeeeel serieuzezaak geworden als of hun leven en naam er van af hangen.![]()
Er zullen best wel Goede Admins zijn maar valt wel op dat er meer KLOTE admins vort zijn dan Goede.![]()
Sorry voor mijn gevloek maar ben PIST OF .![]()
op de GoT servers heb ik nog geen kicks vanwege semi onwaarschijnlijke kills gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 09-01-2012 20:10 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Maak je maar niet druk ( doe ik wel ) weet wat het inhoud.Tsurany schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:05:
Op jou leeftijd moet je je niet zo druk maken, dat kan je hart niet aan.
Ik heb in 2004 2 x hartaanval en 1 x hartoperatie gehad .
Nee die richting denk ik niet tsurany, het is zo dat het spel//game om zeep word geholpen OOK dus door admins
Lijkt net als of zij met dat GEEN fatsoenlijk rekening mee gehouden hebben met het maken van de games .
Verwijderd
dat wil ik wel maar , ze zijn LEEGthommich schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:06:
Ik snap niet wat iedereen hier klaagt.
Speel op de GoT-servers en je hebt er geen last van? Enige beperking: je mag niet enorm vloeken. Kan me niet voorstellen dat dat je tegenhoudt...
enne ik vloek zeker wel tussen door als ik aan het game ben, vaak op mijn eigen stomme fouten.
maar zet het NIET in de chat .
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 20:23 ]
Verwijderd
Daarom heb ik bij een van mijn filmpjes die op youtube staan ook het geluid weggelaten, ik geef om andermans privacyBartske schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:15:
[...]
Mocht je dit op youtube willen zetten, bedenk wel dat het verboden is om Teamspeak gesprekken er zonder toestemming van iedereen die deelgenomen heeft erop te zetten.
Verwijderd
HAHAHAHAHHAHAHAHAVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:23:
[...]
Daarom heb ik bij een van mijn filmpjes die op youtube staan ook het geluid weggelaten, ik geef om andermans privacy
Een volle server is geen probleem, van 64 man crasht er altijd wel iemand, of ragequit. heb nog nooit langer dan een minuut in de wachtrij gestaan volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:21:
[...]
dat wil ik wel maar , ze zijn LEEG![]()
of ze zijn VOL
![]()
enne ik vloek zeker wel tussen door als ik aan het game ben, vaak op mijn eigen stomme fouten.![]()
maar zet het NIET in de chat .![]()
Over het algemene gecheat: dat EA/DICE is godverdomme uit hun schelp komen!!
- Ze moeten www.pbbans.com/ verplicht maken op elke server, net zoals Punkbuster dit al doet. PB KICKT enkel, via pbbans wordt er ook GEBANNED.
- Zero tolerance: als iemand betrapt wordt, niet alleen stats wipen maar ook z'n Origin account blokkeren.
Het aantal cheaters tov BFBC2 is zo groot dat ik me ook begin te frustreren.
Verwijderd
Onzin, zo bijzonder is het niet. Als je naar zijn controls kijkt heeft hij alles zo geconfigureerd dat aimen zo goed mogelijk gaat. Daardoor beweegt hij als een houten klaas, maar heeft hij wel een goede aim. Gelukkig zijn sommige mensen geen admin.haarbal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:05:
[...]
Doe mij ook zo'n gun zonder recoil.
Wat mij het meest verbaast is dat ie gewoon een beetje loopt zonder echt op dekking te letten. weinig aimt op plekken waar waarschijnlijk vijanden vandaan gaan komen, naast een target zoomt en dan snap, headshot, natuurlijk weer zonder noemenswaardige recoil. Op 2.25 zoomt ie op een vijand en schiet maar de vijand gaat net buiten beeld, geen snap, gewoon een schot op waar de zoom was.
het zijn ook geen dragshots, het is gewoon snap op doel en hij blijft plakken, een dragshot heeft overshoot. Op 3.35 schiet hij iemand op de trap af, ik heb youtube even op .25x gezet en je ziet de crosshair gewoon op het hoofd plakken, de beweging volgt zonder ook maar een pixel af te wijken. Als je zulke aim hebt waarom duurt het dan zo lang om te vuren, en waarom vuur je uberhaupt nog 2x? het is clientside hit detection dus een raak schot is een kill.
Hij hangt er een hoop poepverhalen bij op trouwens.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Dan moet je wel een HD hebben van 1TB speciaal voor die filmpjes, plus dan nog eens de tijd om alles te herbekijken (heb nu al hopen werk om mijn footage te sorteren...)Tsurany schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:28:
Gewoon Fraps laten draaien en aan het eind van je sessie de stukjes eruit knippen? Ik zou ook een geniaal filmpje kunnen maken van al mijn uber lucky shots, ik neem het alleen niet op helaas.
Om dan maar te zwijgen over de enorme performance loss...
Want hier in Belgie is het niet echt goed op vlak van upload speed en ik zie dat jij redelijk lange vids kan uploaden.
Bij mij duurt, zonder zeveren, een filmpje van 5 sec al minstens een half uur om up te loaden.
Belgacom met upload speed van 15 kB/s ofzo
Ik kan zelfs geen langere vids uploaden want het loopt altijd mis ergens gedurende het upload proces, omdat die upload speed zo extreem laag is en soms lijkt uit te vallen.
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 09-01-2012 20:34 ]
Ik heb fraps echt haast nooit aan staan tijdens het spelen wat soms best wel jammer is omdat je soms kills hebt waarvan je zou willen dat je het gefilmd had...Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:31:
[...]
Dan moet je wel een HD hebben van 1TB speciaal voor die filmpjes, plus dan nog eens de tijd om alles te herbekijken (heb nu al hopen werk om mijn footage te sorteren...)
Om dan maar te zwijgen over de enorme performance loss...
Zijn er trouwens nog meer mensen die soms gewoon gaan vliegen en dan meer om het vliegen zelf i.p.v. kills maken??
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Telenet Fibernet, Down 50MBPS, Up 2,5 MBPS.Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:32:
@Rienspy: welke ISP heb jij?
Want hier in Belgie is het niet echt goed op vlak van upload speed en ik zie dat jij redelijk lange vids kan uploaden.
Bij mij duurt, zonder zeveren, een filmpje van 5 sec al minstens een half uur om up te loaden.
Belgacom met upload speed van 15 kB/s ofzo
Meestal laat ik m'n filmpjes direct uit mijn video editor (Powerdirector 9) naar youtube uploaden, dan doe ik ondertussen iets anders terwijl mijn computer alles rendert en upload, maar dat duurt ook niet langer dan 15 min voor een HD clipje van 2 min.
Oh Fibernet, das de crême-de-la-crême, you lucky bastard.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:34:
[...]
Telenet Fibernet, Down 50MBPS, Up 2,5 MBPS.
Meestal laat ik m'n filmpjes direct uit mijn video editor (Powerdirector 9) naar youtube uploaden, dan doe ik ondertussen iets anders terwijl mijn computer alles rendert en upload, maar dat duurt ook niet langer dan 15 min voor een HD clipje van 2 min.
Verwijderd
VUIL RUSSEN: http://www.pbbans.com/mbi.php
Kijk wat het aantal cheaters is die Russisch zijn :dat wilde ik net ook zeggen nadat ik die lijst had gezien.
maar het zijn zekers te weten niet alleen maar russen.
zelfs NL doen het net als ...............
Verwijderd
^^ Dat heb je met een gezin van 5 personen en iemand die redelijk veel gamed en download, dan hebben je ouders er wel iets voor over om gratis filmpjes te bekijken...Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:36:
[...]
Oh Fibernet, das de crême-de-la-crême, you lucky bastard.
Haha true!Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:38:
[quote]Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:35:
VUIL RUSSEN: http://www.pbbans.com/mbi.php
Kijk wat het aantal cheaters is die Russisch zijn :dat wilde ik net ook zeggen nadat ik die lijst had gezien.
maar het zijn zekers te weten niet alleen maar russen.
zelfs NL doen het net als ............................................gen.
Maarja, ben toch verbaasd dat 1 land er zo uitspringt in die lijst. Ik ga die lijst nu in het oog houden en kijken of het klopt dat overwegend Russen cheaters zijn.
En als ik een Belgisch of Nederlands vlagje zie, meld ik het is.
Momenteel: 2 Nederlandse vlagjes te zien, en 0 Belgische
Germany: 17.24%
Netherlands: 11.33%
Russia: 9.26%
France: 8.04%
Sweden: 6.19%
Verwijderd
NIET je eigen aangesproken voelen heAsgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Haha true!![]()
Maarja, ben toch verbaasd dat 1 land er zo uitspringt in die lijst. Ik ga die lijst nu in het oog houden en kijken of het klopt dat overwegend Russen cheaters zijn.
Momenteel: 2 Nederlandse vlagjes te zien, en 0 Belgische![]()
waarom zie je op dierus servers voornamelijk russen o.a erop zitten
Verwijderd
Zou het kunnen zijn dat al die hackers via russische proxies spelen om IP-bans te omzeilen? Rusland staat er nogal om bekend namelijk dat er daar nogal wat servers staan die gebruikt worden voor illegale doeleinden.Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Haha true!![]()
De meeste zijn idd russen , maar ook een hoop Duitsers , maar meeste is wel Oostblok.Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:41:
[...]
Haha true!![]()
http://www.ggc-stream.com/banlist/info/38/game/Battlefield+3
Verwijderd
Niet gelukt
Verwijderd
Denken jullie nou echt dat het hier om een aimbot gaat? Kom op zeg..ben dan wel benieuwd naar jullie skill als je dit aimbotten noemt. En die kills bij 6:59, goh die waren moeilijkVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:16:
[...]
Ik heb ook naar het filmpje gekeken en het klopt gewoon niet. Kijken gaat alleen naar links en rechts, alsof het met een controller gespeeld wordt en moet je dan vanaf 6:59 kijken.
Direct op het hoofd, zonder enige correctie. En dan nog inzoomen en knallen.
Ik denk macro: aimbot, zoom, schiet.
Probeer nu mijn rondje fun vliegen met viper op kharg island achter elkaar te plakken in movie maker maar zelfs op half size kan mn PC het niet aan. O.o
Krijg het te zien met iets van 10 FPS ofzo.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Gast, juist de slechte mensen zien die kleine correcties niet inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:51:
[...]
Denken jullie nou echt dat het hier om een aimbot gaat? Kom op zeg..ben dan wel benieuwd naar jullie skill als je dit aimbotten noemt. En die kills bij 6:59, goh die waren moeilijk
Speel het bestand eens af frame voor frame in MPC-hc en kom maar weer hier praten.
Overigens verbaas ik me wel over de ophef die hier heerst over cheaten. Dat is toch iets van alle tijden met alle shooters? Volgens mij is het in BF3 niet veel vaker raak dan in andere/oudere games het geval was? Misschien komen de hacks nu eerder uit en hebben een groter bereik dan vroeger (via websites makkelijker te kopen/te verspreiden?).
Wellicht dat het ook te maken heeft met het feit dat de meeste games zo vroeg worden gelanceerd. BF3 is behoorlijk complex en zit nog zo vol met bugs dat ik me goed kan voorstellen dat er ontelbaar veel exploits nog inzitten waar de dev's gewoon nog niet aan toe gekomen zijn om te dichten.
Wat de discussie over LeftKitty (oid) betreft, ach laat het lekker rusten. Iedereen zal daar toch zijn eigen oordeel over vellen en zolang je hem niet persoonlijk kent, kan je er toch weinig aan doen als het wel zo zou zijn. Cheaters zijn makkelijk te vermijden door gewoon op goede servers te spelen die actief beheerd worden, dat is altijd zo geweest en zou ook altijd zo zijn. Ik zoek zelf altijd servers waar de sfeer goed is, het niveau goed, veel wordt samengewerkt en actieve admins zijn. Daar kom je toch het vaakst terug en heb je nagenoeg geen last van cheaters.
http://digitalbattle.com/...ackers-in-their-own-game/
Bende hackers die filmpje maken waarin ze stoefen dat ze DICE devs killen
1/8/2012 And im still not banned battlelog TROLLERS... So please keep post this video on the forums I LOVE IT!!!!!! Or just come to our website and join us!!!!!!
BossApRODUCTIOn 1 dag geleden
I bet you like the part where i get 2 Dev tags in 2 seconds same map!!!! i bet Your Mad!!!
BossApRODUCTIOn 2 dagen geleden
haha he got banned
landeckman 2 dagen geleden
@landeckman funny thing is im not banned and my clan is not banned so nice try homo noob ......What did i get you mad?
And there's nothing you can do about it now our site has MASSMURDER Hack !!!!!!
Boss_AA & ArtificialAiming FTW!!!!
Ik join voortaan squads waar al 1 persoon inzit
8.04 % te veel Fransen.Tsurany schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:43:
Activiteit op GoTBF3.nl servers:
Germany: 17.24%
Netherlands: 11.33%
Russia: 9.26%
France: 8.04%
Sweden: 6.19%
Ik vind het aantal uit Zweden wel relatief hoog. Zo krijgen we nog eens iemand van DICE langs.
En Asgaru:
Ik moet zeggen dat het Belgium piece of sh*t best wel goed is. (In BF3 dan)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GH3MLmvhuCA]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
aangezien ze client side hit dectectie gebruiken, nee dat hebben ze niet.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:18:
[...]
Lijkt net als of zij met dat GEEN fatsoenlijk rekening mee gehouden hebben met het maken van de games .
you client kan gewoon tegen de server zeggen, ik heb die en die geschoten en dan gaat de server van "ok" en geeft jouw je punten.
er word niet eens gekeken of het schot überhaupt wel mogelijk was vanwege muren of anderzijds.
dat ze dat maar blijven doen, en doen en doen, tot die dev's er genoeg van hebben en er zelf iets aan gaan doen eindelijk.Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:55:
Omfg
[ Voor 28% gewijzigd door Countess op 09-01-2012 21:01 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Haha, ja dat filmpje ken ik! Zn F2000 faaltDanielWW2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:56:
[...]
8.04 % te veel Fransen.![]()
Ik vind het aantal uit Zweden wel relatief hoog. Zo krijgen we nog eens iemand van DICE langs.(must stab DICE guys)
En Asgaru:
Ik moet zeggen dat het Belgium piece of sh*t best wel goed is. (In BF3 dan)![]()
[video]
Wat klinkt dat ding als een goedkoop stukje plasticAsgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Haha, ja dat filmpje ken ik! Zn F2000 faalt
AULXJMHR
Oke, dat is gewoon BS. YOU SHALL NOT HACKKILL NOKEN. (Mine, mine, mine, mine, mine)Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:55:
Omfg
[...]
Ik kan leven met de blur BS in BF3 wat gewoon zonde is van z'n mooie game maar een stelletje hackers die een aantal DICE devs afmaken zonder dat er wat aan gedaan word is ronduit schandelijk. Als ik een dev was had ik meteen een mail naar EA gestuurd om hun origin accounts te laten bannen en was daarna aan een patch begonnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
whateverMinaaj schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:53:
[...]
Gast, juist de slechte mensen zien die kleine correcties niet inderdaad.
Speel het bestand eens af frame voor frame in MPC-hc en kom maar weer hier praten.
hij kan wel zeggen dat ie niet banned is maar z'n accountnaam is niet zichtbaar, ook zie je op een gegeven moment dat ie gepromote wordt naar level 13. Niet bepaald een account waar al veel mee gedaan is, hij heeft andere filmpjes staan waar hij een instantkill aimbot gebruikt, dan ben je in 2 potjes level 13.Asgaro schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:55:
Omfg
[...]
kijk naar de kills in 0.25x, hij snapt naar het hoofd, waarna de croshair geen pixel meer afwijkt terwijl hij de beweging volgt. Behalve als het hoofd net in cover is, dan schiet hij een meter naast. sorry hoor maar dit is gewoon botten.reemprive schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:27:
[...]
Onzin, zo bijzonder is het niet. Als je naar zijn controls kijkt heeft hij alles zo geconfigureerd dat aimen zo goed mogelijk gaat. Daardoor beweegt hij als een houten klaas, maar heeft hij wel een goede aim. Gelukkig zijn sommige mensen geen admin.
YouTube: youtube.avi 3.40-3.48 in .25x kijken, als het centrum van het hoofd niet in beeld is doet de aimbot het blijkbaar niet, lichaam is gewoon prima in beeld en hij mist keihard. Het filmpje zit vol met dit soort momenten.
Als je kijkt naar filmpjes van gasten die echt goed zijn heb je dragshots met overshoot die gewoon goed getimed zijn, hier niet.
[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 09-01-2012 22:06 ]
Verwijderd
Venom is een transport heli, Littlebird en ZW-11 (oid) zijn scouts.HamburgerHenk schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:44:
Die venom is toch wel een scout heli he?
Ahh vandaar dat ik er geen punten voor kreegVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:46:
[...]
Venom is een transport heli, Littlebird en ZW-11 (oid) zijn scouts.
Nickname KasPlantje.
zeker wel, gewoon instellen bij customiseGvanGiessen schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:52:
Vraagje is er enige mogelijkheid om flares te krijgen voor die VENOM of is dat onmogelijk?
Is er een manier om te weten waar vandaan sniper kogels komen?
Vaak hoor ik kogels om me heen inslaan maar heb ik geen idee waar het vandaan komt. Dan is het nogal lastig om dekking te zoeken.. Vaak ren ik dan maar als een dolle rond, maar waar ik ook naar toe ga, de kogels lijken in te blijven slaan.
Hoe kan ik fatsoenlijk in leven blijven als helicopter piloot?
Ik heb helicopters aardig onder controle en probeer laag te blijven, maar wat ik ook doe, ik wordt bijna constant gelocked.. Het lukt me aardig om met flares te zorgen dat ze missen, maar ik wordt direct weer gelocked. En zo blijft dat maar doorgaan, tot ik dood ga door kogels, missiles of crash.. Ik heb totaal niet de tijd om iets nuttigs te doen, omdat ik constant wordt gelocked en moet zien weg te komen.. Doe ik iets verkeerd of is dat iets wat er bij hoort? Bij vliegtuigen heb ik dit veel minder.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 09-01-2012 22:00 ]
Respect hoe hij op 2:03 die heli uitschakelt
[ Voor 14% gewijzigd door GeeEs op 09-01-2012 21:56 ]
Hier zie je niet die gekkigheden van snap on target, hij mikt op een punt waar het doel gaat zijn ipv vaar hij al is en schiet op het juiste moment. mooie kills, al zullen ze ook voor hem wel zeldzaam zijn, elke 12 sec een nieuw potje.GeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:54:
Check dit filmpje, wel een compilatie... maar over quickscopen en headshots gesproken...
[video]
[ Voor 8% gewijzigd door haarbal op 09-01-2012 22:24 ]
Wel grappig dat één iemand dat ooit heeft bedacht als verklaring voor wat problemen en het direct als feit wordt overgenomen.Countess schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:57:
[...]
aangezien ze client side hit dectectie gebruiken, nee dat hebben ze niet.
Anyway ben net mijn derde cheater in BF3 tegengekomen, dus valt nog mee, maar leuk is anders wanneer je door iemand die op zijn spawn location staat wordt geknifed continue. En ook nog eens een speler die al lang speelt, dus slecht dat hij nog niet eerder was gebanned.
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 09-01-2012 22:32 ]
100% cheater, kom op dat zien de mensen hier toch welhaarbal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:44:
[...]
kijk naar de kills in 0.25x, hij snapt naar het hoofd, waarna de croshair geen pixel meer afwijkt terwijl hij de beweging volgt. Behalve als het hoofd net in cover is, dan schiet hij een meter naast. sorry hoor maar dit is gewoon botten.
YouTube: youtube.avi 3.40-3.48 in .25x kijken, als het centrum van het hoofd niet in beeld is doet de aimbot het blijkbaar niet, lichaam is gewoon prima in beeld en hij mist keihard. Het filmpje zit vol met dit soort momenten.
Als je kijkt naar filmpjes van gasten die echt goed zijn heb je dragshots met overshoot die gewoon goed getimed zijn, hier niet.
Alleen zijn commentaar al
Buffalo77 | Pokemon Unite
Je word sowieso gebanned door Dice/EA dus waarom zou je moeite doen om te cheaten ?
Gisteren kwam ik er 1 tegen (cheater) die molde iedereen willekeurig met de repair torch van de engineer...
De eerste keer dat het gebeurde dacht ik huh hoe kan hij zo snel op die andere locatie komen als hij mij net killed. Daarna begonnen meerdere mensen te roepen dat ze werden afgemaakt door iemand met een torch terwijl hij/zij niet eens in de buurt was. Dit bleef lekker doorgaan zo een 5 a 10 min...Ik werd meerdere keren door die gast afgemaakt ook al was hij niet bij mij in de buurt. Later heeft iemand hem gerapporteerd en hij was pleite.
Net paar lekkere rondjes gespeeld op een van de GoT servers we begonnen met 4 man 2 rondjes later zat ie vol 64man ging vrij lekker met me Famas
[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 09-01-2012 22:42 ]
Het probleem is alleen dat alleen je stats worden gereset en je niet word gebanned. Dus de cheaters kunnen gewoon doorgaan want die geven echt geen bal om hun rank/stats.JT888 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:40:
Die mensen die cheats gebruiken die snappen zichzelf gewoon niet klaar.
Je word sowieso gebanned door Dice/EA dus waarom zou je moeite doen om te cheaten ?
Gisteren kwam ik er 1 tegen (cheater) die molde iedereen willekeurig met de repair torch van de engineer...
De eerste keer dat het gebeurde dacht ik huh hoe kan hij zo snel op die andere locatie komen als hij mij net killed. Daarna begonnen meerdere mensen te roepen dat ze werden afgemaakt door iemand met een torch terwijl hij/zij niet eens in de buurt was. Dit bleef lekker doorgaan zo een 5 a 10 min...Ik werd meerdere keren door die gast afgemaakt ook al was hij niet bij mij in de buurt. Later heeft iemand hem gerapporteerd en hij was pleite.
Net paar lekkere rondjes gespeeld op een van de GoT servers we begonnen met 4 man 2 rondjes later zat ie vol 64man ging vrij lekker met me Famas
nou, als hij gaat scopen zie je toch even niets, hoe je dan nog kunt mikken vraag ik me toch sterk af. Maar idd, elke 12 secs een nieuwe potje. Sowieso heb ik weinig props over voor een quickscoper, gezien de mate van autoaim die meerdere games hiermee hebben.haarbal schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:12:
[...]
Hier zie je niet die gekkigheden van snap on target, hij mikt op een punt waar het doel gaat zijn ipv vaar hij al is en schiet op het juiste moment. mooie kills, al zullen ze ook voor hem wel zeldzaam zijn, elke 12 sec een nieuw potje.
Op de PC? Quickscopen is iets wat je kunt aanleren, echt eenvoudig is het niet.marko77 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:03:
[...]
nou, als hij gaat scopen zie je toch even niets, hoe je dan nog kunt mikken vraag ik me toch sterk af. Maar idd, elke 12 secs een nieuwe potje. Sowieso heb ik weinig props over voor een quickscoper, gezien de mate van autoaim die meerdere games hiermee hebben.
Ah ok een lastige zaak dus om dit soort wangedrag aan te kunnen pakken. Dus dan zal het blijven bij een server ban4life en moeten we er verder maar mee leren leven helaas.DanielWW2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:57:
[...]
Het probleem is alleen dat alleen je stats worden gereset en je niet word gebanned. Dus de cheaters kunnen gewoon doorgaan want die geven echt geen bal om hun rank/stats.
Verwijderd
Hij quick scoped niet eens.reemprive schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:13:
[...]
Op de PC? Quickscopen is iets wat je kunt aanleren, echt eenvoudig is het niet.
Dit zijn quick scopes
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v425s57ao9w]
Korte versieaicaramba schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:53:
Ik heb nog wel wat vraagjes over het spel..
Is er een manier om te weten waar vandaan sniper kogels komen?
Vaak hoor ik kogels om me heen inslaan maar heb ik geen idee waar het vandaan komt. Dan is het nogal lastig om dekking te zoeken.. Vaak ren ik dan maar als een dolle rond, maar waar ik ook naar toe ga, de kogels lijken in te blijven slaan.
Zoek een beschutte plaats, blijf bewegen en zoek de scope glare/muzzle flash!
Langere versie
Spotten van een sniper 101:
1) Scope glare
De scope glare is de allerbelangrijkste (en meestal de laatste) waarschuwing voordat je omgelegd gaat worden. Zodra je de glare ziet/spot moet je meteen dekking zoeken of -als je kunt quickscopen- zelf je sniper trekken. Dat laatste vereist enige ervaring
2) Muzzle flash
Tijdens het afvuren van zijn kogel kun je vaak de muzzle flash zien. Het hangt van de belichting van de map af of het goed zichtbaar is. Dit kun je in je voordeel gebruiken.
3) Inslaan van kogels
Kijk naar de omgeving waar de kogels inslaan. Deze manier werkt niet altijd overal even handig, maar een container met aan één zijde kogelgaten spreekt boekdelen.
4) Afgelegde weg van de kogel
Zodra een recon een schot heeft gelost kun je -als je goed kijkt- de baan van de sniperkogel zien. Net zoals je bij AT-rockets de rook kunt gebruiken om de positie van de vijand te achterhalen, kan dat bij een sniperkogel ook. De zichtbaarheid hangt van je positie af, dus niet altijd even nuttig.
Nog wat algemene tips:
1) Positie
Om te beginnen moet je open plekken zoveel mogelijk vermijden, want anders ben je vrijwel zeker het haasje als een sniper je in de smiezen heeft. Het is erg belangrijk om op je eigen positie te letten. Je kunt nooit 360 graden in de gaten houden, je ziet immers maar een beperkt deel op je scherm. Gebruik zoveel mogelijk objecten uit de omgeving als cover, ook al word je niet beschoten. Het deel van de omgeving wat je niet direct op je scherm kan zien moet zoveel mogelijk gedekt zijn. Nu denken vast veel mensen ja duhh, maar weinig spelers letten er ook daadwerkelijk op.
2) Ken de map
Een map vaak spelen leert je hoe de dynamiek van de map in elkaar steekt, wat de meest gebruikte sniper plekken zijn en wat de beste routes zijn. Als je ergens rondloopt moet je eigenlijk gelijk weten waar vijanden vandaan kunnen komen. Want goed anticiperen geeft je net de voorsprong die nodig hebt.
3) Speel recon
Door recon te spelen word je beter in het spotten van kleine bewegingen en scope glares. Met name van sniper-vs-snipergevechten kun je veel leren. Tip: speel eens op een sniperonly server. Leer je heel veel van!
4) Blijf bewegen
Nooit stilstaan, en al helemaal niet als je beschoten wordt. Het liefst lopen in een ietwat onvoorspelbaar patroon. Nooit recht op een vijand aflopen, probeer zijdelings aan te lopen of ga ietwat te zigzaggen.
Voorbeeld:
Als defender op Metro geef ik attackers die recht op A aflopen 1-voor-1 een headshot. Iemand die recht op je afloopt schiet je net zo makkelijk dood als iemand die stilstaat. Vandaag 15/0 en later nog 18/0 gehaald in de eerste zone van Metro (daarna wel paar keer doodgegaan).
Positie is alles (en 12 M98B service stars helpt ook
Het zoomen in CS is vrijwel instant. Hij gebruikt ook zijn (noscope) crosshair ipv zijn scope. In BF3 duurt het iets langer voordat een fatsoenlijke scope (dan bedoel ik 7x, 8x en 12x, niet RDS en dergelijke) in beeld is en dus kun je niet direct (en accuraat) schieten. Quickscopen is zeker wel mogelijk in BF3, maar niet op de extreme manier als CS dat kent. Dat heeft meer te maken met de manier waarop het spel werkt. Vroeger erg veel Tactical Ops gespeeld (zegmaar soort CS, maar dan op de Unreal engine) en daar was quickscopen ook zo extreem.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:46:
[...]
Hij quick scoped niet eens.
Dit zijn quick scopes
[video]
In BF3 gaat het er meer om wie het snelst noscope vanuit zijn beschutting komt, zoomt en gelijk daar achteraan een HS kan schieten. Dat is ook de reden dat ik geen bipod gebruik. Je bent dan veel te traag. Eenmaal gespot kun je niet op tijd wegkomen.
Je vergeet de makkelijkste manier, druk als je spawnt op N om je minimap uit te zoomen. Dan zie je precies waar ze liggen als ze niet verschrikkelijk ver zijn, bovendien zie je ze ook verschijnen als ze op iemand anders schieten.Bee.nl schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 01:50:
[...]
Korte versie
Zoek een beschutte plaats, blijf bewegen en zoek de scope glare/muzzle flash!
Langere versie
Spotten van een sniper 101:
1) Scope glare
De scope glare is de allerbelangrijkste (en meestal de laatste) waarschuwing voordat je omgelegd gaat worden. Zodra je de glare ziet/spot moet je meteen dekking zoeken of -als je kunt quickscopen- zelf je sniper trekken. Dat laatste vereist enige ervaring
2) Muzzle flash
Tijdens het afvuren van zijn kogel kun je vaak de muzzle flash zien. Het hangt van de belichting van de map af of het goed zichtbaar is. Dit kun je in je voordeel gebruiken.
3) Inslaan van kogels
Kijk naar de omgeving waar de kogels inslaan. Deze manier werkt niet altijd overal even handig, maar een container met aan één zijde kogelgaten spreekt boekdelen.
4) Afgelegde weg van de kogel
Zodra een recon een schot heeft gelost kun je -als je goed kijkt- de baan van de sniperkogel zien. Net zoals je bij AT-rockets de rook kunt gebruiken om de positie van de vijand te achterhalen, kan dat bij een sniperkogel ook. De zichtbaarheid hangt van je positie af, dus niet altijd even nuttig.
Nog wat algemene tips:
1) Positie
Om te beginnen moet je open plekken zoveel mogelijk vermijden, want anders ben je vrijwel zeker het haasje als een sniper je in de smiezen heeft. Het is erg belangrijk om op je eigen positie te letten. Je kunt nooit 360 graden in de gaten houden, je ziet immers maar een beperkt deel op je scherm. Gebruik zoveel mogelijk objecten uit de omgeving als cover, ook al word je niet beschoten. Het deel van de omgeving wat je niet direct op je scherm kan zien moet zoveel mogelijk gedekt zijn. Nu denken vast veel mensen ja duhh, maar weinig spelers letten er ook daadwerkelijk op.
2) Ken de map
Een map vaak spelen leert je hoe de dynamiek van de map in elkaar steekt, wat de meest gebruikte sniper plekken zijn en wat de beste routes zijn. Als je ergens rondloopt moet je eigenlijk gelijk weten waar vijanden vandaan kunnen komen. Want goed anticiperen geeft je net de voorsprong die nodig hebt.
3) Speel recon
Door recon te spelen word je beter in het spotten van kleine bewegingen en scope glares. Met name van sniper-vs-snipergevechten kun je veel leren. Tip: speel eens op een sniperonly server. Leer je heel veel van!
4) Blijf bewegen
Nooit stilstaan, en al helemaal niet als je beschoten wordt. Het liefst lopen in een ietwat onvoorspelbaar patroon. Nooit recht op een vijand aflopen, probeer zijdelings aan te lopen of ga ietwat te zigzaggen.
Voorbeeld:
Als defender op Metro geef ik attackers die recht op A aflopen 1-voor-1 een headshot. Iemand die recht op je afloopt schiet je net zo makkelijk dood als iemand die stilstaat. Vandaag 15/0 en later nog 18/0 gehaald in de eerste zone van Metro (daarna wel paar keer doodgegaan).
Positie is alles (en 12 M98B service stars helpt ook)
[...]
Het zoomen in CS is vrijwel instant. Hij gebruikt ook zijn (noscope) crosshair ipv zijn scope. In BF3 duurt het iets langer voordat een fatsoenlijke scope (dan bedoel ik 7x, 8x en 12x, niet RDS en dergelijke) in beeld is en dus kun je niet direct (en accuraat) schieten. Quickscopen is zeker wel mogelijk in BF3, maar niet op de extreme manier als CS dat kent. Dat heeft meer te maken met de manier waarop het spel werkt. Vroeger erg veel Tactical Ops gespeeld (zegmaar soort CS, maar dan op de Unreal engine) en daar was quickscopen ook zo extreem.
In BF3 gaat het er meer om wie het snelst noscope vanuit zijn beschutting komt, zoomt en gelijk daar achteraan een HS kan schieten. Dat is ook de reden dat ik geen bipod gebruik. Je bent dan veel te traag. Eenmaal gespot kun je niet op tijd wegkomen.
Ik schiet met m'n silenced sks vaak snipers af, ook als zij mij gespot hebben. Ik heb de supression perk equipped en die rate of fire van de sks zorgt dat zij gewoon niet goed kunnen mikken, klein beetje strafing erbij en ze kunnen me alleen pakken met een headshot, zeer zeldzaam. Als ik al een keer geraakt ben blijf ik in cover tot m'n health recovert. Als het me zelf niet lukt doet iemand anders het wel want ik spam Q tot ik een ons weeg.
Wat ook helpt is scopen, zelfs met de US holo die niet ver inzoomt zie je veel meer verschijnen op afstand. Beetje Q blijven spammen, krijgen ze een mooie rode driehoek boven hun hoofd. Niet helemaal betrouwbaar want vaak zie je gasten wel lopen maar kan je ze alsnog niet spotten.
De soflam is ook een uitstekende spotter. Zeker omdat snipers die nogal eens onder vuur willen nemen.
Blijf bewegen is je beste tip, een kleine beweging of een bunnyhop op z'n tijd zorgt dat je bijna nooit een headshot incasseert, een bodyshot is gewoon cover in, health regen en weer door. Snipers die heel ver weg zitten kunnen je gewoon niet killen als je een beetje onvoorspelbaar beweegt.
Als je geraakt wordt kan je aan de rode "impact" in je beeld zien waar de schoten vandaan komen, kan je zien of je links of rechts achter de steen moet gaan zitten. Beetje een obvious tip aangezien dit in elke fps zo is, maar ik noem hem toch maar even.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 10-01-2012 02:10 ]
Verwijderd
Dat komt omdat het een hltv demo is.Bee.nl schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 01:50:
[...]
Het zoomen in CS is vrijwel instant. Hij gebruikt ook zijn (noscope) crosshair ipv zijn scope.
Verwijderd
Heel sickGeeEs schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:54:
Check dit filmpje, wel een compilatie... maar over quickscopen en headshots gesproken...
[video]
Oh ja... ging over het laserpainten... Zat op het laatst alleen in de chopper en de tegenstander vond het nodig om in de mobile AA te gaan. Terwijl mn rocket salvo alvast wat damage deed lockte de laserpainter... daarna switchte ik naar de gunner seat, lockte de guided missile en vuurde hem af. Snel weer naar de pilot seat geswitched, controle terug gepakt en terwijl ik snel dekking zocht zwaaide ik nog even naar de AA terwijl ik mn guided missile op zn doel af zag gaan. Een fractie later was de kill confirmed. Helaas had mn heli wel te veel schade opgelopen en moest ik de schietstoel gebruiken.... oh nee die hebben ze niet op heli's
Dat seatswitchen is natuurlijk niet realistisch maar wel leuk om te doen. Bijna de TV missile unlocked en ik hoop dat ie een beetje te spelen is.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik doe het ook wel eens, vooral wanneer ik tegen meerdere jets moet (of een jet die eerst z'n ene missile afschiet, wacht tot ik flares drop en daarna weer lockt). Flares droppen als piloot, wachten op volgende lock, F2, X, F1. Uiteraard alleen wanneer ik in m'n eentje en hoog vlieg, anders ram ik er vol op in en land ik daarna om te repareren.JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:00:
Dat seatswitchen is natuurlijk niet realistisch maar wel leuk om te doen. Bijna de TV missile unlocked en ik hoop dat ie een beetje te spelen is.
Als dat lukt.
Het is een beetje saai. Je lockt en spot en verdient steeds 10 punten en dat is het wel een beetje.Bijna de TV missile unlocked en ik hoop dat ie een beetje te spelen is.
[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 10-01-2012 09:04 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
De TV Missile is echt tegen ground units super effectief, zelfs als zit je in je eentje. Gewoon hoog gaan vliegen uit zijn range en schiet je TVM af, je krijgt een disable, switch terug en ga erop af met je rockets. Er zijn er maar 4-5 nodig om hem dan nog af te maken.JohnnyV76 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:00:
Wordt toch steeds meer fan van de laserpainter perk op attack heli's. Zeker als je team en je gunner daar een beetje op inspelen. Ook als je alleen in de chopper zit is ie geweldig. Zo had ik gisteravond een potje Kharg. Server was een beetje leeg gelopen met nog maar een man of 10 er in en daardoor liep het uit op 1 grote (naja kleine) air battle. Beide teams hadden een attack en scout chopper in de lucht en af en toe een straaljager. Ook al was de server amper vol ik vermaakte me best met die lucht gevechten.
Oh ja... ging over het laserpainten... Zat op het laatst alleen in de chopper en de tegenstander vond het nodig om in de mobile AA te gaan. Terwijl mn rocket salvo alvast wat damage deed lockte de laserpainter... daarna switchte ik naar de gunner seat, lockte de guided missile en vuurde hem af. Snel weer naar de pilot seat geswitched, controle terug gepakt en terwijl ik snel dekking zocht zwaaide ik nog even naar de AA terwijl ik mn guided missile op zn doel af zag gaan. Een fractie later was de kill confirmed. Helaas had mn heli wel te veel schade opgelopen en moest ik de schietstoel gebruiken.... oh nee die hebben ze niet op heli's![]()
Zelfs tegen choppers is het redelijk effectief heb er al meerdere de lucht mee uitgeschoten gekregen. Vergt wel enige oefening om dat ding onder controle te krijgen dus geef het niet gelijk op als het de eerste 10x niet lukt. Een heli 1 hit je trouwens met je TVM, dus als hij nog ver van je is probeer het eerst met de TVM en als je mist snel terug naar je heatseekers en gewone air combat aangaan, probeer het geen 2e keer want als hij je ziet en je wilt aanvallen zit hij met je 2e keer TVM in je range en knalt hij je genadeloos neer.
Toch niet als je zelfs de guided gebruikt met seat switch? Of werkt dat niet? met guided missiles nog niet geprobeert namelijk.CodeCaster schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:03:
[...]
Ik doe het ook wel eens, vooral wanneer ik tegen meerdere jets moet (of een jet die eerst z'n ene missile afschiet, wacht tot ik flares drop en daarna weer lockt). Flares droppen als piloot, wachten op volgende lock, F2, X, F1. Uiteraard alleen wanneer ik in m'n eentje en hoog vlieg, anders ram ik er vol op in en land ik daarna om te repareren.
Als dat lukt.
[...]
Het is een beetje saai. Je lockt en spot en verdient steeds 10 punten en dat is het wel een beetje.
[ Voor 14% gewijzigd door Facenoise op 10-01-2012 09:31 ]
Verwijderd
Vanuit de tank bedoel je? Dat is me een paar keer gelukt, maar tegen jets en heli's kun je het al snel vergeten, want die vliegen zo uit de kijkhoek van het tv-station.erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:29:
Toch niet als je zelfs de guided gebruikt met seat switch? Of werkt dat niet? met guided missiles nog niet geprobeert namelijk.
Ik vind dat wel meevallen? Maar dat kan ook wat zeggen over mijn skill en die van de mensen waarmee ik speel.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
Ik weet dat er vaak huilie(*2) gedaan wordt over wat OP is in deze game en ik weet dat je er skill voor nodig hebt, maar zonder al die unlocks vind ik de attack-heli al té sterk. Heat suckers zijn useless en tegen n beetje goeie piloot heb je ook weinig aan javelins.
Ik vind het in ieder geval niet moeilijk om choppers neer te halen met javelin, en als ik zelf vlieg komt het ook regelmatig voor dat ík word neergehaald door zo'n onding. Het enige wat je kunt doen is afstand bewaren en laag vliegen, want als dat ding eenmaal onderweg is, laat 'ie je niet meer los. Zet een javelin op B en D op Wake en niemand durft meer boven land te vliegen.
Ik weet verder ook niet of het 'on purpose' is, maar het vervelendste aan de javelin vind ik dat je 'm niet hoort aankomen. Ik hoor vaak niet eens een 'solid' lock, laat staan het snelle piepen van 'raket onderweg', maar zie dan wel ineens weer m'n chopper uit elkaar klappen... Vaak in een tank kun je het wel horen, dan hoor je drie (!) piepjes van 'raket onderweg', en kun je nog rennen en vervolgens repareren.
De splash damage van dat ding is ook veel te hoog imho. Ik gebruik 'm zelf graag, maar hoe vaak het niet gebeurt dat ik een of twee engineers kill die staan te repareren... en dan nog een missile er achteraan en de tank is ook foetsie.
[ Voor 70% gewijzigd door CodeCaster op 10-01-2012 09:46 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Daarnaast als je zelf in die chopper zit en iemand je binnen 3 sec locked en neerhaald vindt je het zelf ook niets meer aan
Dat heb ik ook, heb echter 16gb ram en 2gb videogeheugenAdmiralSnipe schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:32:
Trololo windows schakelt bij mij altijd het kleurenschema naar windows basic als ik BF3 speel omdat er te veel RAM geheugen (heb 6 gig) in gebruik is O.o
Maargoed, meestal kan je hem gewoon wegklikken, de game crashed niet speelt zich alleen ineens af in windowed mode waarna je hem gewoon weer aan kunt klikken en full screen verder kan gamen.
Trouwens wat een leuke ervaring is: Gisteren met 1 vriend 1on1 gespeeld in Metro. Langs elkaar heen proberen te sneaken enzo. Qua score hoef je het niet te doen, maar puur voor fun. Had uiteindelijk 7k punten in een 1148tickets server. We zaten te dollen op voice, echt lachen. Elkaar proberen te knifen dat soort zaken haha.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Probeer eens in de eigenschappen van BF3.exe op tabblad compatibiliteit een vinkje zetten bij Visuele themas uitschakelen. Misschien dat het helpt, speel altijd op die manier namelijk en werkt perfect.Kecin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:41:
[...]
Dat heb ik ook, heb echter 16gb ram en 2gb videogeheugen.
Maargoed, meestal kan je hem gewoon wegklikken, de game crashed niet speelt zich alleen ineens af in windowed mode waarna je hem gewoon weer aan kunt klikken en full screen verder kan gamen.
Trouwens wat een leuke ervaring is: Gisteren met 1 vriend 1on1 gespeeld in Metro. Langs elkaar heen proberen te sneaken enzo. Qua score hoef je het niet te doen, maar puur voor fun. Had uiteindelijk 7k punten in een 1148tickets server. We zaten te dollen op voice, echt lachen. Elkaar proberen te knifen dat soort zaken haha.
Enige wanneer je het echt niet kan winnen is als de ground forces je ook actief gaan neerhalen. Enemy mobile AA is een bitch als je net in een chopper gevecht terecht komt.Andyk125 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:40:
Weet je wat het probleem is, als je een chopper wilt neerhalen dan vindt je dat het allemaal veel te lang duurd en dat er geen goede counters zijn, maar als je als team werkt heb je zo een chopper of een jet uit de lucht hoor!
Daarnaast als je zelf in die chopper zit en iemand je binnen 3 sec locked en neerhaald vindt je het zelf ook niets meer aanDan kunnen ze het er net zo goed uithalen!
Maar goed dan gewoon achter je eigen base blijven hoveren en vanuit daar de heli down brengen, en als hij al te dichtbij is ga je naar de stationary AA. Vervolgens hoog vliegen en TVM gebruiken tegen de mobile AA en afmaken met je rockets. En dan maar hopen dat de jets je niet lastig vallen
Gisteren ook een potje 2 jets en een attack heli tegen mij alleen in de heli, dan ben je gewoon redelijk kansloos. nog wel 1x gelukt om er 2 van hun uit de lucht te krijgen voordat ik down ging. Ook probeerden ze mijn heli te pikken met 2 heli's van hun. Ging ook snel de AA in en schoot ze allebei neer
Komt dit probleem niet doordat er één of ander programma nog open staat?Kecin schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:41:
[...]
Dat heb ik ook, heb echter 16gb ram en 2gb videogeheugen.
Als ik bijvoorbeeld teamviewer nog aan heb staan, dan krijg ik het spel no-way full screen
je merkt het anders meteen terug als je het spel speelt.furby-killer schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:28:
[...]
Wel grappig dat één iemand dat ooit heeft bedacht als verklaring voor wat problemen en het direct als feit wordt overgenomen.
ga je dood door schoten als je op jouw scherm al lang de hoek om bent? client side. of HELE slechte predictie algoritmes.
daarbij als het server side was zou een cheater NOOIT jouw dood kunnen schieten door een muur. of jouw met een repair torch waar ook op de map doodmaken. een server zou niet eens een hit registreren op zo'n moment.
dus of ze hebben de domme keuze voor client-side hit detectie gemaakt, of ze hebben de server software HEEL slecht en dom geprogrammeerd.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Voor een getrainde vlieger is het ook niet moeilijk om in de lucht te blijven, vooral niet met een goede gunner. Toch zie ik vaak dat ik wel meer dan 10 kills krijg als gunner en dat de gunners die bij mij instappen vaak weinig toevoegen. Ik heb als gunner vaak ook flares en dan is het voor de meeste moeilijk om een choppper neer te halen.erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:48:
[...]
Enige wanneer je het echt niet kan winnen is als de ground forces je ook actief gaan neerhalen. Enemy mobile AA is een bitch als je net in een chopper gevecht terecht komt.
Maar goed dan gewoon achter je eigen base blijven hoveren en vanuit daar de heli down brengen, en als hij al te dichtbij is ga je naar de stationary AA. Vervolgens hoog vliegen en TVM gebruiken tegen de mobile AA en afmaken met je rockets. En dan maar hopen dat de jets je niet lastig vallen
Gisteren ook een potje 2 jets en een attack heli tegen mij alleen in de heli, dan ben je gewoon redelijk kansloos. nog wel 1x gelukt om er 2 van hun uit de lucht te krijgen voordat ik down ging. Ook probeerden ze mijn heli te pikken met 2 heli's van hun. Ging ook snel de AA in en schoot ze allebei neer
Maar met mijn post bedoel ik meer dat mensen veel te veel klagen over balance issues terwijl die er helemaal niet zijn. Als je met een team een chopper neer wilt halen is dat geen enkel probleem.
Het is vaker een tekortkoming van de personen die spelen, dan de manier waarop het spel gebalanceerd is
Verwijderd
Ghehe, alleen vertrek ik meestal zonder gunner, vanwege de reden die jij zegt, ze voegen niks toe en maken me het alleen maar moeilijker(geen 2x flares). Wat is je naam op BF3? maybe kunnen we keertje samen vliegen! Heb trouwens alles unlocked op de heli. Zit namelijk hevig te zoeken naar een zooitje goede gunners/pilots.Andyk125 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:06:
[...]
Voor een getrainde vlieger is het ook niet moeilijk om in de lucht te blijven, vooral niet met een goede gunner. Toch zie ik vaak dat ik wel meer dan 10 kills krijg als gunner en dat de gunners die bij mij instappen vaak weinig toevoegen. Ik heb als gunner vaak ook flares en dan is het voor de meeste moeilijk om een choppper neer te halen.
Maar met mijn post bedoel ik meer dat mensen veel te veel klagen over balance issues terwijl die er helemaal niet zijn. Als je met een team een chopper neer wilt halen is dat geen enkel probleem.
Het is vaker een tekortkoming van de personen die spelen, dan de manier waarop het spel gebalanceerd is
EDIT: moet trouwens toegeven dat op de gun van de gunner ik niet zo goed ben om soldiers neer te halen. tanks en heli's geen probleem. Tevens gebruik ik ook de TVM en wordt er redelijk goed in! Pilot vind ik op het moment nog het leukste maar met de TVM spelen is ook heel leuk!
[ Voor 11% gewijzigd door Facenoise op 10-01-2012 10:22 ]
Verwijderd
Mijn BF3 naam is: Andyk125 (orgineel heerikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Ghehe, alleen vertrek ik meestal zonder gunner, vanwege de reden die jij zegt, ze voegen niks toe en maken me het alleen maar moeilijker(geen 2x flares). Wat is je naam op BF3? maybe kunnen we keertje samen vliegen! Heb trouwens alles unlocked op de heli. Zit namelijk hevig te zoeken naar een zooitje goede gunners/pilots.
EDIT: moet trouwens toegeven dat op de gun van de gunner ik niet zo goed ben om soldiers neer te halen. tanks en heli's geen probleem. Tevens gebruik ik ook de TVM en wordt er redelijk goed in!
Vind het juist zeer makkelijk om soldiers neer te knallen als gunner, zit soms nog liever als gunner bij een goede piloot in dan dat ik zelf vlieg
Ben ik het absoluut niet mee eens, heb menig chopper met een tank neergehaald als gunner of gewoon. Daarnaast is een javelin met een soflam voor de meetse choppers te veel, als je dan gaat tellen heb je maar 2 personen nodig om een chopper neer te halenVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:
Ja. Als je n heel team tegenover je hebt staan van eng met javelin-recon(-supp) of heli-jet-jet of mobile aa-heli dan verlies je natuurlijk wel eens met je heli. Dat daar een team voor nodig is maakt m juist te sterk. En dan ook nog supersterke unlocks. Stingers en tank-topgunners brengen 0,0 klaar tegen n heli.
Moeilijker zullen ze het natuurljik niet maken lijkt me. Want ook al voegt hij niks toe en zit hij gewoon niks te doen als gunner, heeft dat geen enkel nadeel tov. geen gunner meenemen natuurlijk. Denk dat je door niemand mee te nemen zelfs je kansen aanzienlijk verminderd. Ook is de kans groot dat iemand die wel mee wilde vliegen jou ook laat staan de volgende keer...erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:
[...]
Ghehe, alleen vertrek ik meestal zonder gunner, vanwege de reden die jij zegt, ze voegen niks toe en maken me het alleen maar moeilijker(geen 2x flares). Wat is je naam op BF3? maybe kunnen we keertje samen vliegen! Heb trouwens alles unlocked op de heli. Zit namelijk hevig te zoeken naar een zooitje goede gunners/pilots.
EDIT: moet trouwens toegeven dat op de gun van de gunner ik niet zo goed ben om soldiers neer te halen. tanks en heli's geen probleem. Tevens gebruik ik ook de TVM en wordt er redelijk goed in!
Ga maar eens oefenen met soflam/citv + javelin. Als je daar geen choppers mee kan killen, meer oefenen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:14:
Ja. Als je n heel team tegenover je hebt staan van eng met javelin-recon(-supp) of heli-jet-jet of mobile aa-heli dan verlies je natuurlijk wel eens met je heli. Dat daar een team voor nodig is maakt m juist te sterk. En dan ook nog supersterke unlocks. Stingers en tank-topgunners brengen 0,0 klaar tegen n heli.
Ook, zoals hierboven al gemeld wordt, is met 1 tankshell shot de heli uit de lucht. Kill heb je soms wel soms niet, hangt beetje van piloot af. Zelf met stinger heb ik toch ook al enkele choppers neergehaald, kwestie van beetje timen en niet al te grote afstand nemen.
[ Voor 27% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 10:30 . Reden: typo ]
Overigens kunnen 2 goede stingers een heli toch wel aardig zoet houden.... laat staan een soflam en een javelin.
Overigens.... waarom zijn die soflams van titanium gebouwd? Nogal taaie stukjes electronica....
Wat me nogal buggy overkomt is het wegduiken (als infanterie), meestal val je pas dood neer als je al achter een muurtje/gebouw bent..... en dan heb ik een prima ping etc...
Ja, ze zijn te sterk. Je kunt met een MAV zo`n apparaat locken en dan destoyen, kwestie van weten waar hij staat.Vandread schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:27:
Overigens kunnen 2 goede stingers een heli toch wel aardig zoet houden.... laat staan een soflam en een javelin.
Overigens.... waarom zijn die soflams van titanium gebouwd? Nogal taaie stukjes electronica....
op hun scherm lig je nog niet achter het muurtje. dus ga je dood...Vandread schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:27:
Wat me nogal buggy overkomt is het wegduiken (als infanterie), meestal val je pas dood neer als je al achter een muurtje/gebouw bent..... en dan heb ik een prima ping etc...
enorm slechte ontwerp keuze.
[ Voor 4% gewijzigd door Countess op 10-01-2012 10:30 ]
Ik blijf langer in de lucht alleen dan met een slechte gunner zonder flares of enige vorm van unlocks. Ik seat switch namelijk.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Moeilijker zullen ze het natuurljik niet maken lijkt me. Want ook al voegt hij niks toe en zit hij gewoon niks te doen als gunner, heeft dat geen enkel nadeel tov. geen gunner meenemen natuurlijk. Denk dat je door niemand mee te nemen zelfs je kansen aanzienlijk verminderd. Ook is de kans groot dat iemand die wel mee wilde vliegen jou ook laat staan de volgende keer...Niemand bij gebaat dus.
[...]
Ga maar eens oefenen met soflam/citv + javelin. Als je daar geen choppers mee kan killen, meer oefenen.
Ook, zoals hierboven al gemeld wordt, is met 1 tankshell shot de heli uit de lucht. Kill heb je soms wel soms niet, hangt beetje van piloot af. Zelf met stinger heb ik toch ook al enkele choppers neergehaald, kwestie van beetje timen en niet al te grote afstand nemen.
Dus jouw reden dat het meenemen al doet hij niks beter is is gewoon niet waar. Hij zorgt ervoor dat ik niet kan seat switchen en daradoor dus niet 2x me flares kan gebruiken. Vlieg je zelf wel?
Verwijderd
Snap wel je punt met dat seatswitchen, maar ik denk toch dat je beter een gunner mee kan nemen en die dan een beetje op sleeptouw nemen. 100% zeker dat je dan (veel) meer kan scoren. Je maakt mij niet wijs dat je met die seatswitch nu enorm voordeel haalt, aangezien je dat alleen op grotere hoogte en redelijk stationaire situaties echt gericht kan toepassen. Uiteraard kan bij volledig passieve gunner (gebeurt zowat nooit) wel werken. De meeste gunners stappen vooral in om te scoren, want dat is het enige wat je daar kan doen. Vaak meer dan de piloot.
Of server side, omdat je bij de server nog niet de hoek om was. Enige wat je daaruit kan opmaken is dat het dan niet op de client van het doelwit gebeurd. Maar het is iets dat ook gewoon gebeurd bij server side hit detectie.Countess schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:06:
[...]
je merkt het anders meteen terug als je het spel speelt.
ga je dood door schoten als je op jouw scherm al lang de hoek om bent? client side. of HELE slechte predictie algoritmes.
Daarnaast werd er naast dit probleem geklaagd over mensen die heel veel kogels nodig hadden voor ze dood neervielen (en nee geen cheaters). Dat werd ook als bewijs voor client side hit detectie gebruikt, maar dat is uiteraard enkel het geval als de hit detectie gebeurd op de client van het doelwit, client side hit detectie op de client van degene die schiet zou dat juist moeten voorkomen.
Als beide gevallen inderdaad gebeuren, is toch echt de enige mogelijkheid server side hit detectie.
Dat ligt eraan wat je de server allemaal kan wijsmaken. Inderdaad zou het door de server gedecteerd moeten kunnen worden, daar heb je gelijk in, en het zou ook een reden kunnen zien om ervan uit te gaan dat het client side hit detectie bij de killer is, maar dat komt dan totaal niet overeen met het argument dat het client side hit detectie zou zijn omdat je soms teveel kogels nodig hebt voordat iemand dood neervalt.daarbij als het server side was zou een cheater NOOIT jouw dood kunnen schieten door een muur. of jouw met een repair torch waar ook op de map doodmaken. een server zou niet eens een hit registreren op zo'n moment.
Maar uiteindelijk ligt het er ook gewoon aan wat je die server kan wijsmaken.
Het heeft wel een enorm voordeel als je gunner dus geen flares heeft. En ook 20 meter boven de grond seatswitch ik voor me flares, dat gaat makkelijk.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:38:
Niet heel veel, ben laatste tijd meer een beetje aan het kutten en unlocken
Snap wel je punt met dat seatswitchen, maar ik denk toch dat je beter een gunner mee kan nemen en die dan een beetje op sleeptouw nemen. 100% zeker dat je dan (veel) meer kan scoren. Je maakt mij niet wijs dat je met die seatswitch nu enorm voordeel haalt, aangezien je dat alleen op grotere hoogte en redelijk stationaire situaties echt gericht kan toepassen. Uiteraard kan bij volledig passieve gunner (gebeurt zowat nooit) wel werken. De meeste gunners stappen vooral in om te scoren, want dat is het enige wat je daar kan doen. Vaak meer dan de piloot.
Alleen de TVM heb je grootte hoogte voor nodig, vooral als je enemy ver weg is.
De meeste gunners stappen in om te scoren, ja dat klopt. Maar het lukt ze alleen niet.. welgetelt 2-3x een goede gunner meegenomen die ook echt wat bijdroeg(random). Via TS een goede gunner is natuurlijk goud waard.
hmmm. dat met die flares is opzich wel slim ja.. had ik nog niet zo bekeken. Voor de rest lijkt me seatswitchen voornamelijk erg onhandig, maar ik ga het eens ff testen.erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:43:
[...]
Het heeft wel een enorm voordeel als je gunner dus geen flares heeft. En ook 20 meter boven de grond seatswitch ik voor me flares, dat gaat makkelijk.
Alleen de TVM heb je grootte hoogte voor nodig, vooral als je enemy ver weg is.
De meeste gunners stappen in om te scoren, ja dat klopt. Maar het lukt ze alleen niet.. welgetelt 2-3x een goede gunner meegenomen die ook echt wat bijdroeg(random). Via TS een goede gunner is natuurlijk goud waard.
Ik vind gunnen fijner dan vliegen, en als de piloot een beetje meewerkt (want dat vind ik dus wel vaak een pijnpuntje) schiet ik met gemak alles wat losloopt aan flarden. Echter heb ik ook regelmatig dus piloten die dan te laag vliegen, of als ik net bijna een lock heb wegdraaien... dan stap ik meestal snel weer uit.
Het is inderdaad een teamding dat piloten en gunnen...
[ Voor 32% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 10:54 ]
- Visuele thema's uitschakelenshenr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:48:
[...]
Probeer eens in de eigenschappen van BF3.exe op tabblad compatibiliteit een vinkje zetten bij Visuele themas uitschakelen. Misschien dat het helpt, speel altijd op die manier namelijk en werkt perfect.
- Bureaubladsamenstelling uitschakelen
Die 2 settings vink ik aan bij elke game. Heb in een ver verleden is gelezen dat dit ietsje kan helpen, en er is geen enkele negatieve impact dus...
Ik speel met 4GB en heb nooit problemen. Feit is wel dat ik met alles op High speel, maar sinds enkele dagen alles op Medium heb gezet om 64p Conquest wat vloeiender te kunnen spelen. Dusja, mijn RAM zou sowieso niet snel aan z'n limiet zo zitten.
Als je op Ultra speelt, zou ik dit zeker aanraden.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 10-01-2012 10:53 ]
in 30-50mili seconde leg ik echt geen meter+ affurby-killer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:43:
[...]
Of server side, omdat je bij de server nog niet de hoek om was. Enige wat je daaruit kan opmaken is dat het dan niet op de client van het doelwit gebeurd. Maar het is iets dat ook gewoon gebeurd bij server side hit detectie.
ik kan ook niet terug in prone gaan in 30-50mili seconden. maar het gebeurt regelmatig dat ik al lang op de grond lig, en dan dood ga.
mensen kunnen niet mikken, ze hebben de recoil niet onder controle of de bullet spread is veel groter als ze verwachten, of zelfs wat packet loss. mensen zien op hun scherm wel de kogels, maar de server heeft (een deel van) de schoten nooit ontvangen.Daarnaast werd er naast dit probleem geklaagd over mensen die heel veel kogels nodig hadden voor ze dood neervielen (en nee geen cheaters). Dat werd ook als bewijs voor client side hit detectie gebruikt, maar dat is uiteraard enkel het geval als de hit detectie gebeurd op de client van het doelwit, client side hit detectie op de client van degene die schiet zou dat juist moeten voorkomen.
dat laatste argument accepteer ik dan ook niet, zie hierboven.Dat ligt eraan wat je de server allemaal kan wijsmaken. Inderdaad zou het door de server gedecteerd moeten kunnen worden, daar heb je gelijk in, en het zou ook een reden kunnen zien om ervan uit te gaan dat het client side hit detectie bij de killer is, maar dat komt dan totaal niet overeen met het argument dat het client side hit detectie zou zijn omdat je soms teveel kogels nodig hebt voordat iemand dood neervalt.
maar die moet je dus niks wijs kunnen maken. jij moet zeggen waar je heen gaat en waar je schiet, en de server moet dan bepalen of dat kan dat je daarheen bent gegaan en of je raak geschoten hebt. al het anderen is VRAGEN om een berg aan hacks en cheats.Maar uiteindelijk ligt het er ook gewoon aan wat je die server kan wijsmaken.
Als je eenmaal de beweging F2>X>F1 te pakken hebt gaat het goed, pas wel op dat je je vingers weer goed neerzet op W en niet op EGeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:50:
[...]
hmmm. dat met die flares is opzich wel slim ja.. had ik nog niet zo bekeken. Voor de rest lijkt me seatswitchen voornamelijk erg onhandig, maar ik ga het eens ff testen.
Ik vind gunnen fijner dan vliegen, en als de piloot een beetje meewerkt (want dat vind ik dus wel vaak een pijnpuntje) schiet ik met gemak alles wat losloopt aan flarden. Echter heb ik ook regelmatig dus piloten die dan te laag vliegen, of als ik net bijna een lock heb wegdraaien... dan stap ik meestal snel weer uit.
Het is inderdaad een teamding dat piloten en gunnen...
Een goede gunner is altijd beter dan in je eentje maar met een slechte gunner ben ik beter af alleen. Voeg me anders toe op battelog ik vlieg namelijk liever. ''FaceNoise''
Ja, fijn is dat. Het overkwam mij ook regelmatig wanneer ik op "r" wilde drukken voor een reload. *plop*, basejump.erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:03:
[...]
Als je eenmaal de beweging F2>X>F1 te pakken hebt gaat het goed, pas wel op dat je je vingers weer goed neerzet op W en niet op E![]()
= weeeeeeeeeee weg heli.
Een goede gunner is altijd beter dan in je eentje maar met een slechte gunner ben ik beter af alleen. Voeg me anders toe op battelog ik vlieg namelijk liever. ''FaceNoise''
Hehe dat geintje heb ik ook al vaak genoeg gehadfreggel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:17:
[...]
Ja, fijn is dat. Het overkwam mij ook regelmatig wanneer ik op "r" wilde drukken voor een reload. *plop*, basejump.
Het feit dat je om de hoek nog wordt geraakt betekent gewoon dat je nog aanwezig was op het scherm van de shooter.Countess schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:56:
[...]
in 30-50mili seconde leg ik echt geen meter+ af
ik kan ook niet terug in prone gaan in 30-50mili seconden. maar het gebeurt regelmatig dat ik al lang op de grond lig, en dan dood ga.
[...]
mensen kunnen niet mikken, ze hebben de recoil niet onder controle of de bullet spread is veel groter als ze verwachten, of zelfs wat packet loss. mensen zien op hun scherm wel de kogels, maar de server heeft (een deel van) de schoten nooit ontvangen.
[...]
dat laatste argument accepteer ik dan ook niet, zie hierboven.
[...]
maar die moet je dus niks wijs kunnen maken. jij moet zeggen waar je heen gaat en waar je schiet, en de server moet dan bepalen of dat kan dat je daarheen bent gegaan en of je raak geschoten hebt. al het anderen is VRAGEN om een berg aan hacks en cheats.
Ook heb ik regelmatig dat ik de hoek omloop, de shooter loopt de andere hoek om, je ziet elkaar en ik wordt geinstagibt zonder ook maar een kans te maken.
Waarschijnlijk was hij al eerder de hoek om dan dat ik het op mijn scherm kon zien.
Dit vind ik het meest frustrerende, je ziet iemand rennen ik aim, en bam in 1x dood zonder ook maar een schot te horen....
Het grappige was nadat ik de latency slider lager had gezet werd ik uitgemaakt voor cheater omdat ik sommige in 1x dood schoot... precies wat ik dus heb alleen andersom.
De netcode is gewoon niet goed.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.