Leg eens uit? Wat is het probleem?Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:27:
Zou r n oplossing zijn voor die console tilde knop? Op cheaters na mijn grootste ergenis in deze game
Dat je per ongeluk die knop indrukt en vervolgens gefreezed staat totdat je hem weer 2x indrukt. Ik vind het ook redelijk irritant. Had het liever ergens anders gepositioneerd gezien.
het is pas irritant als je in de lucht zit en jezelf ziet crashen terwijl het toestenbord niet reageert en pas na je dood ondekt "o console stond open"erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Dat je per ongeluk die knop indrukt en vervolgens gefreezed staat totdat je hem weer 2x indrukt. Ik vind het ook redelijk irritant. Had het liever ergens anders gepositioneerd gezien.
maar het is inderdaad frusterend
Dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt... kan te maken hebben met het feit dat ik geen standaard keyboard gebruik, maar zo'n gamepad.erikvandenberg schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Kan je tilde niet switchen naar andere key? Of is dat een vaste binding?
hehehe.. Epic!
[ Voor 12% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 11:37 ]
Ik heb de Tilde knop maar in zijn geheel van mijn toetsenbord gewipt. 
Edit: Spuit 11
[ Voor 10% gewijzigd door Hippocampus op 10-01-2012 11:35 ]
Ik ben ook super benieuwd naar wat die slider nu feitelijk instelt. Wat furby heel terecht ook al aanhaalt bij de client-server side hit detection, ik heb het ook nergens nog bevestigd gezien of exact omschreven hoe de techniek in elkaar zit, de slider incluis. Hopelijk kan iemand dit toelichten want ik heb nog niets definitiefs hierover kunnen vinden of gelezen.glennvho schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:27:
Dus als ik het goed begrijp kun je door die slider naar beneden te zetten (helemaal af??) in het voordeel zijn ten opzichte van andere spelers?
Ik stel me zo voor dat de slider meerdere settings zou kunnen doen. De transfer rates a la Quake en CS verhogen/verlagen. Dit levert respectievelijk hogere ping maar minder packet loss/lagere ping meer packet loss op. In de oude games ging altijd op dat packet losses dodelijk zijn en de rates dus hoog moesten worden ingesteld.
Andere theorie die ik heb gelezen betreft dat het een soortemet van ping correctie zou moeten zijn. Als in dat het uitgaat van een standaard ping van 100 naar de server heen-en-terug en dat je de slider aan zou moeten passen aan je ping. Maar, welke settings of transfers worden dan veranderd?
Dit komt me echt raar over allemaal, wel een slider erin zetten maar gewoon niet toelichten hoe het werkt. Ik weet dat BC2 ook zo'n onmogelijk rare netcode had waardoor ik erg moest wennen aan BC2, maar BF3 voelt wel heel anders dus kan me niet voorstellen dat ze precies dezelfde technieken hanteren.....
Wie o wie weet hoe het zit?
BC2 heeft serverside hitdetectie. Je had 5 kogels nodig maar het leken er soms wel 20.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:38:
[...]
Ik ben ook super benieuwd naar wat die slider nu feitelijk instelt. Wat furby heel terecht ook al aanhaalt bij de client-server side hit detection, ik heb het ook nergens nog bevestigd gezien of exact omschreven hoe de techniek in elkaar zit, de slider incluis. Hopelijk kan iemand dit toelichten want ik heb nog niets definitiefs hierover kunnen vinden of gelezen.
Ik stel me zo voor dat de slider meerdere settings zou kunnen doen. De transfer rates a la Quake en CS verhogen/verlagen. Dit levert respectievelijk hogere ping maar minder packet loss/lagere ping meer packet loss op. In de oude games ging altijd op dat packet losses dodelijk zijn en de rates dus hoog moesten worden ingesteld.
Andere theorie die ik heb gelezen betreft dat het een soortemet van ping correctie zou moeten zijn. Als in dat het uitgaat van een standaard ping van 100 naar de server heen-en-terug en dat je de slider aan zou moeten passen aan je ping. Maar, welke settings of transfers worden dan veranderd?
Dit komt me echt raar over allemaal, wel een slider erin zetten maar gewoon niet toelichten hoe het werkt. Ik weet dat BC2 ook zo'n onmogelijk rare netcode had waardoor ik erg moest wennen aan BC2, maar BF3 voelt wel heel anders dus kan me niet voorstellen dat ze precies dezelfde technieken hanteren.....
Wie o wie weet hoe het zit?
BF3 is clientside. Je schiet zoveel sneller mensen neer dan in BC2 terwijl de damage maar iets hoger is.
Nadeel is alleen dat BF3 een soort 100ms latency compensation hanteert.
Met de slider kan je hier een beetje mee spelen.
Slider links: lagere latency, minder packets.
Hit detectie zou iets beter moeten zijn maar alles is minder smooth, stotterende tanks bv.
Slider rechts: hogere latency, meer packets
Alles is smooth maar ten koste van de hitdetectie.
De slider heeft wel degelijk effect, ik heb een betere hit detectie dan voorheen.
Nog steeds is het niet optimaal en werkt het in andere games beter maar het is niet anders.
Zolang er geen dev van Dice reageert hoe het echt zit hou ik het hierop.
Mijn ervaring: met de slider helemaal op laag ga ik veel sneller dood, helemaal op hoog een stuk minder last van. Ik heb het dus mooi hoog ingesteldglennvho schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:27:
Dus als ik het goed begrijp kun je door die slider naar beneden te zetten (helemaal af??) in het voordeel zijn ten opzichte van andere spelers?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Haha zo kan je het ook bekijken.Phyxion schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:06:
[...]
Mijn ervaring: met de slider helemaal op laag ga ik veel sneller dood, helemaal op hoog een stuk minder last van. Ik heb het dus mooi hoog ingesteld
Geeft wel aan dat de netcode behoorlijk rammelt.
Verwijderd
Heb ik wel overwogen jaHippocampus schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:35:
Ik heb de Tilde knop maar in zijn geheel van mijn toetsenbord gewipt.
Mssn een domme vraag, maar waarom had ik in vroegere FPS games (CoD, Mohaa, CS) geen last van die rare latency toestanden. Het voelt soms gewoon niet goed aan, je wordt gewoon doodgeschoten terwijl je al 2 seconde achter een dikke muur staat etc.
Whole lot of stars ***
Als je even 3 posts omhoog kijkt zie je dat we dat dus net aan het bespreken zjin in dit topicRudios schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:54:
Mssn een domme vraag, maar waarom had ik in vroegere FPS games (CoD, Mohaa, CS) geen last van die rare latency toestanden. Het voelt soms gewoon niet goed aan, je wordt gewoon doodgeschoten terwijl je al 2 seconde achter een dikke muur staat etc.
Kijk en dit soort zaken vind ik ronduit belachelijk, op deze manier steld DICE mensen weer in staat voordeel uit iets te halen waar 90% van de spelers niet eens vanaf weet.Phyxion schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:06:
[...]
Mijn ervaring: met de slider helemaal op laag ga ik veel sneller dood, helemaal op hoog een stuk minder last van. Ik heb het dus mooi hoog ingesteld
Daarnaast is die lataency iets waarom ik nooit met BFBC 2 begonnen ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de juiste servers weinig problemen heb met de hitreg. Als ik merk dat het voor komt dan stop ik er gelijk mee.
Je merkt wel heel goed dat wanneer er spelers komen met een ping hoger dan 150 a 200 dat het spel gelijk slecht loopt.
Is dat een ingame optie die slider?Redje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:
[...]
BC2 heeft serverside hitdetectie. Je had 5 kogels nodig maar het leken er soms wel 20.
BF3 is clientside. Je schiet zoveel sneller mensen neer dan in BC2 terwijl de damage maar iets hoger is.
Nadeel is alleen dat BF3 een soort 100ms latency compensation hanteert.
Met de slider kan je hier een beetje mee spelen.
Slider links: lagere latency, minder packets.
Hit detectie zou iets beter moeten zijn maar alles is minder smooth, stotterende tanks bv.
Slider rechts: hogere latency, meer packets
Alles is smooth maar ten koste van de hitdetectie.
De slider heeft wel degelijk effect, ik heb een betere hit detectie dan voorheen.
Nog steeds is het niet optimaal en werkt het in andere games beter maar het is niet anders.
Zolang er geen dev van Dice reageert hoe het echt zit hou ik het hierop.
Rapapa...
Ja, gewoon bij je options. Ik heb hem zelf op de helft staan. Ooit eens opgezet op goed geluk en nooit meer aangezeten. Werkt best..
Ik speel zelf met een Logitech Attack 3 joystick (vrij basic model)Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:38:
[...]
Ik bestuur de 'copters met keyboard en muis. Snel omdraaien is inderdaad het lastigst, maar oefening baart kunst. Begint aardig te lukken...
Ik heb niet echt problemen met Jets / Heli's. Het enigste waar ik nog problemen mee ondervind is hetvolgende:
- Richten met boardcannon Jet. Naar mijn gevoel een pak moeilijker om precies te mikken met een Joystick. Heb al eens geprobeerd om een m'n sens iets lager te zetten maar dit hielp niet echt veel.
- Korte snelle bewegingen maken om een enemy jet af te schudden. Enigste manier om enemy jets te lossen die bij mij werkt: snelheid serieus verminderen en in kleine cirkels blijven vliegen.
iemand tips?
Ook heb ik gemerkt dat ik automatisch van view switch bij het switchen van wapens. Bindings staan nochtans goed. Nog iemand met dit probleem?
Volgens mij is dit "by design".Elbaceever schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Ook heb ik gemerkt dat ik automatisch van view switch bij het switchen van wapens. Bindings staan nochtans goed. Nog iemand met dit probleem?
Verwijderd
Tank. Betere tegen choppers dan de mobile AA. Alleen als ze heel hoog vliegen niet, maar gelukkig worden ze altijd cocky en komen ze weer naar beneden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:32:
Ik weet dat er vaak huilie(*2) gedaan wordt over wat OP is in deze game en ik weet dat je er skill voor nodig hebt, maar zonder al die unlocks vind ik de attack-heli al té sterk. Heat suckers zijn useless en tegen n beetje goeie piloot heb je ook weinig aan javelins. Iemand nog goeie counter-chopper tactieken? Ik mis de AT 4!
Enemie jets afschukken is vaak wel moeilijk, vooral als je een F35 hebt. De enige en makkelijke manier om een flanker af te schudden is je snelheid verminderen. Met een flanker is het erg makkelijk om van een F35 af te komen, gewoon de shift knop gebruiken voor veel snelheid en zo snel mogelijk scherpe bochten maken.Elbaceever schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Ik speel zelf met een Logitech Attack 3 joystick (vrij basic model)
Ik heb niet echt problemen met Jets / Heli's. Het enigste waar ik nog problemen mee ondervind is hetvolgende:
- Richten met boardcannon Jet. Naar mijn gevoel een pak moeilijker om precies te mikken met een Joystick. Heb al eens geprobeerd om een m'n sens iets lager te zetten maar dit hielp niet echt veel.
- Korte snelle bewegingen maken om een enemy jet af te schudden. Enigste manier om enemy jets te lossen die bij mij werkt: snelheid serieus verminderen en in kleine cirkels blijven vliegen.
iemand tips?
Met een F35 kun je makkelijk achter gebouwen etc. verschuilen, dit doe ik vaak om van een flanker af te komen en daarna zit je gewoon achter hem
Onzin, je kan gewoon de manual lezen of op google zoeken, er staan echt enorm veel berichten over die slider en het eventuele effect.voor/nadeel... Als je niet oplet in de klas, zal je ook altijd minder weten dan mensen die wel opletten, of zelf op onderzoek gaan. Het is namelijk niet dat DICE er een geheim van maakt van die slider toch?Andyk125 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Kijk en dit soort zaken vind ik ronduit belachelijk, op deze manier steld DICE mensen weer in staat voordeel uit iets te halen waar 90% van de spelers niet eens vanaf weet.
Daarnaast is die lataency iets waarom ik nooit met BFBC 2 begonnen ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de juiste servers weinig problemen heb met de hitreg. Als ik merk dat het voor komt dan stop ik er gelijk mee.
Je merkt wel heel goed dat wanneer er spelers komen met een ping hoger dan 150 a 200 dat het spel gelijk slecht loopt.
[Dit is pas erg modus] Dat er elk jaar miljoenen aan ongebruikte fondsen en potjes blijven liggen omdat mensen gewoonweg niet weten dat ze recht op hebben op één en ander en vaak wel veel te kort komen... Ook de wegen naar zulke potjes zijn vaak onduidelijk en er wordt -in mijn optiek- ook alles aan gedaan dat zo te houden.
Beetje hetzelfde als de belastingdienst die je wel weet te vinden als ze 100 euro moeten ontvangen, maar als je teveel hebt betaald moet je daar zelf maar naar gaan zoeken/vragen. Onzin, dat kunnen ze ook gewoon terugstorten. [Dit is pas erg]
[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 13:40 ]
Even wat persoonlijke irritaties dumpen, gewoon om de frustratie weg te typen, kijken of er meer mensen last van hebben en misschien is er wel een oplossing voor die ik over het hoofd zie 
Ik gebruik voor mn Engineer en Support class de US-versie van het wapen dat je in het begin al tot je beschikking hebt (M4A1 & M27). Echter als je daarna als RU spawnt, switcht ie automatisch naar de RU-versie van het beginwapen (AKS & RPK), moet ik daar weer een leven mee uitzitten voordat ik kan veranderen (als ik er dan nog aan denk
). Ik heb uiteraard alle wapens voor de classes unlockt, dat is het probleem niet.
Kun je je class en loadout echt alleen maar changen als je in het spawnscherm zit? In sommige situaties denk ik van "Hmm, hier had die&die combinatie toch beter geweest", maar dan zit ik met een andere ((voertuig)wapen-attachment) combinatie opgescheept en maak ik er maar het beste van. Soms vergeet ik dan echter als ik dood ben mn loadout/class te veranderen in het spawnscherm omdat ik voorbij mn irritaties ben en weer snel terug het slagveld op wil en kom ik mn irritatie meteen of later weer tegen
Ik gebruik voor mn Engineer en Support class de US-versie van het wapen dat je in het begin al tot je beschikking hebt (M4A1 & M27). Echter als je daarna als RU spawnt, switcht ie automatisch naar de RU-versie van het beginwapen (AKS & RPK), moet ik daar weer een leven mee uitzitten voordat ik kan veranderen (als ik er dan nog aan denk
Kun je je class en loadout echt alleen maar changen als je in het spawnscherm zit? In sommige situaties denk ik van "Hmm, hier had die&die combinatie toch beter geweest", maar dan zit ik met een andere ((voertuig)wapen-attachment) combinatie opgescheept en maak ik er maar het beste van. Soms vergeet ik dan echter als ik dood ben mn loadout/class te veranderen in het spawnscherm omdat ik voorbij mn irritaties ben en weer snel terug het slagveld op wil en kom ik mn irritatie meteen of later weer tegen
Je bent niet de enige, ik speel vaak met de M16 en ben je RU en is het de AK74, soms kijk je niet goed.... gewoon niet logisch.Snorro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:42:
Even wat persoonlijke irritaties dumpen, gewoon om de frustratie weg te typen, kijken of er meer mensen last van hebben en misschien is er wel een oplossing voor die ik over het hoofd zie
Ik gebruik voor mn Engineer en Support class de US-versie van het wapen dat je in het begin al tot je beschikking hebt (M4A1 & M27). Echter als je daarna als RU spawnt, switcht ie automatisch naar de RU-versie van het beginwapen (AKS & RPK), moet ik daar weer een leven mee uitzitten voordat ik kan veranderen (als ik er dan nog aan denk). Ik heb uiteraard alle wapens voor de classes unlockt, dat is het probleem niet.
Interface BC2 > BF3.
Je dit is pas erg modus, ben ik het helemaal mee eens, maar wat doe je eraan dit is met elke overheidsinstelling zo en niet alleen de belastingdienst. Al die fondsen zijn ook dikke bul, deze worden ook alleen misbruikt door mensen waar ze niet voor bedoeld zijn.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:36:
[...]
Onzin, je kan gewoon de manual lezen of op google zoeken, er staan echt enorm veel berichten over die slider en het eventuele effect.voor/nadeel... Als je niet oplet in de klas, zal je ook altijd minder weten dan mensen die wel opletten, of zelf op onderzoek gaan. Het is namelijk niet dat DICE er een geheim van maakt van die slider toch?
[Dit is pas erg modus] ........[Dit is pas erg]
Die slider is gewoon weer compensatie die nergens op slaat, ze bouwen wel een standaard latancy in en dan kun je er iets mee spelen. In mijn opzicht hadden ze dit beter standaard kunnen houden.
Ik zeg ook niet dat ze er een geheim van maken, maar als er al geroepen wordt dat als je de slider helemaal naar rechts doet, je minder snel afgeschoten wordt en daarom maar helemaal naar rechts doet slaat natuurlijk nergens op... dat is hetzelfde in mijn ogen dat mensen gebruik maken van lag hacks!
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om de manual en in die manual aan te wijzen waar de effecten van de slider goed omschreven wordt? Ik kan het in elk geval nergens in terugvinden net zomin als online duidelijk door DICE omschreven wat het nou feitelijk doet. Dan niet alleen latency compensatie, maar met name HOE ze die latency dan compenseren. Dan kan je je er namelijk op instellen.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:36:
[...]
Onzin, je kan gewoon de manual lezen of op google zoeken, er staan echt enorm veel berichten over die slider en het eventuele effect.voor/nadeel... Als je niet oplet in de klas, zal je ook altijd minder weten dan mensen die wel opletten, of zelf op onderzoek gaan. Het is namelijk niet dat DICE er een geheim van maakt van die slider toch?
[Dit is pas erg modus] Dat er elk jaar miljoenen aan ongebruikte fondsen en potjes blijven liggen omdat mensen gewoonweg niet weten dat ze recht op hebben op één en ander en vaak wel veel te kort komen... Ook de wegen naar zulke potjes zijn vaak onduidelijk en er wordt -in mijn optiek- ook alles aan gedaan dat zo te houden.
Beetje hetzelfde als de belastingdienst die je wel weet te vinden als ze 100 euro moeten ontvangen, maar als je teveel hebt betaald moet je daar zelf maar naar gaan zoeken/vragen. Onzin, dat kunnen ze ook gewoon terugstorten. [Dit is pas erg]
Dat is ook wel een van mijn grootste vraagtekens(irritatie is wat teveel) bij BF3. Het is toch vreemd dat je pas als je in het gevecht zelf zit nog moet gaan customizen. Het zou op zijn minst handig zijn geweest dat je offline een soort standaard layout voor elke class zou kunnen maken. Of op zijn minst kunt gaan sleutelen tijdens de pauze tussen de spellen door. Net als dat je de keybindings pas kunt aanpassen als je in het spel zit. Ik heb wel gelezen dat de makers van de offline settingstool ook aan het kijken is naar het offline kunnen aanassen van de layout.Redje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Je bent niet de enige, ik speel vaak met de M16 en ben je RU en is het de AK74, soms kijk je niet goed.... gewoon niet logisch.
Interface BC2 > BF3.
Klopt.. ik was ook heel even licht geprikkeld door een bericht wat ik er weer over hoorde.. kansloos sommige instanties inderdaad... maargoed..Andyk125 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:
[...]
Je dit is pas erg modus, ben ik het helemaal mee eens, maar wat doe je eraan dit is met elke overheidsinstelling zo en niet alleen de belastingdienst. Al die fondsen zijn ook dikke bul, deze worden ook alleen misbruikt door mensen waar ze niet voor bedoeld zijn.
Die slider is gewoon weer compensatie die nergens op slaat, ze bouwen wel een standaard latancy in en dan kun je er iets mee spelen. In mijn opzicht hadden ze dit beter standaard kunnen houden.
Ik zeg ook niet dat ze er een geheim van maken, maar als er al geroepen wordt dat als je de slider helemaal naar rechts doet, je minder snel afgeschoten wordt en daarom maar helemaal naar rechts doet slaat natuurlijk nergens op... dat is hetzelfde in mijn ogen dat mensen gebruik maken van lag hacks!
Die slider heet volgens mij ook "network smoothing". Het heeft wel degelijk ook nadelen als je die slider dus naar rechts schuift. Dat er hier één iemand beweert minder snel dood te gaan... tja.. het kan, maar ik lees op andere fora toch ook hele andere zaken. En als iedereen hem helemaal naar rechts zet, hebben we weer hetzelfde probleem. Het heeft meer met het type verbinding te maken hoe je die slider afstelt. Iemand met een retestabiele internetverbinding zal ook standaard al voordeel hebben over iemand achter een oud modem met een 56k verbinding zit.. bestaat dat nog ?
Feit blijft dat (nog) niet overal ter wereld het internet zo snel/goed/stabiel is als hier, en dat moet toch allemaal gecompenseerd worden met zulke games. Latency zul je altijd in meer of mindere mate wel houden.
Ik zou zeggen gebruik het in je voordeel. Niemand zal je er op aanvallen lijkt me?
@ A.W.E.S.O.M.-0
forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1464673-network-smoothing-slider.html
"it's the interpolation setting, in lowering it you trade the position potentially being more correct (and less delayed) vs smoothness"
Ik begrijp het als volgt. Als je geen issues hebt, maw. retestabiele internetlijn + goede snelheden. Lekker afblijven, het gaat je niet helpen.
Dus... of meer correcte timings, met kans op haperingen vs. vloeinde verbinding, maar wel met enige delay. (met alle gevolgen vandien)
[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 14:11 . Reden: info toegevoegd nav vraag AWESOME0 ]
I completely agreeGeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:57:
[...]
Klopt.. ik was ook heel even licht geprikkeld door een bericht wat ik er weer over hoorde.. kansloos sommige instanties inderdaad... maargoed..
Die slider heet volgens mij ook "network smoothing". Het heeft wel degelijk ook nadelen als je die slider dus naar rechts schuift. Dat er hier één iemand beweert minder snel dood te gaan... tja.. het kan, maar ik lees op andere fora toch ook hele andere zaken. En als iedereen hem helemaal naar rechts zet, hebben we weer hetzelfde probleem. Het heeft meer met het type verbinding te maken hoe je die slider afstelt. Iemand met een retestabiele internetverbinding heeft ook standaard al voordeel hebben over iemand achter een oud modem met een 56k verbinding zit.. bestaat dat nog ?
Feit blijft dat (nog) niet overal ter wereld het internet zo snel/goed/stabiel is als hier, en dat moet toch allemaal gecompenseerd worden met zulke games. Latency zul je altijd in meer of mindere mate wel houden.
Ik zou zeggen gebruik het in je voordeel. Niemand zal je er op aanvallen lijkt me?
Denk niet dat inbelverbindingen nog bestaan
Los van de automatische weapon switch als je de beginwapens gebruikt, zijn er nog veel meer van die kleine foutjes die kunnen jeuken. De camoflage die compleet random lijkt het wel of niet onthouden wordt bij serverwissels en/of mapwissels en/of teamwissels is al vaak besproken hier.tinohansman schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:53:
[...]
Dat is ook wel een van mijn grootste vraagtekens(irritatie is wat teveel) bij BF3. Het is toch vreemd dat je pas als je in het gevecht zelf zit nog moet gaan customizen. Het zou op zijn minst handig zijn geweest dat je offline een soort standaard layout voor elke class zou kunnen maken. Of op zijn minst kunt gaan sleutelen tijdens de pauze tussen de spellen door. Net als dat je de keybindings pas kunt aanpassen als je in het spel zit. Ik heb wel gelezen dat de makers van de offline settingstool ook aan het kijken is naar het offline kunnen aanassen van de layout.
Maar er zijn meer van die ogenschijnlijke simpele zaken die ze op een of andere manier nog niet voor elkaar krijgen:
-Squad perks van je teamgenoten zijn pas zichtbaar als ze er al een keer mee gespawnd zijn. Zovaak dat je aan het begin van een ronde niet kan inspelen op je squadmembers die nog niet gespawned zijn omdat je niet kan zien wat ze geselecteerd hebben.
-Onduidelijkheid wanneer je een granaat nu wel of niet nog weggooid als je wordt beschoten/neergestoken. De keren dat je de granaat al enige tijd los hebt gelaten, vervolgens wordt neergeschoten en dat je granaat dan verdwijnt/niet meer afgaat.
-De spring animatie, Een vijand springt over een hekje, daar jas je 20 kogels in maar vervolgens staat de vijand een kleine 5 meter (noem maar wat) plots verwijderd van het hekje, kortom je kogels missen en de vijand kan jou zo neerschieten. Dit gebeurt andersom ongetwijfeld ook, maar DICE maak dan niet een hele spring/knife animatie als je in de tussentijd de hitboxes niet goed krijgt. Ook omdat het zo random lijkt, soms moet je op het mannetje richten en soms ervoor (waar hij uit zal komen na de animatie).
-Offline gewoon een paar standaard uitrustingen (camo/weapons/perks) kunnen selecteren en opslaan: bijvoorbeeld Assault: Open Maps of Assault: Indoor zodat je ingame snel kan switchen. Hoe moeilijk kan dat nou zijn? Dat lijken mij gewoon simpele config instellingen/.txt files.
-Spawnen op een teamgenoot die dan NET in die miliseconde wordt doodgeschoten nadat jij op deploy hebt gedrukt en hoppakee, je spawnt in je eigen base. Geen hit als je op de grote conquest maps weer een heel eind mag sjouwen/rijden of als je in rush met je squad bezig was om goed druk te zetten.
Om maar een paar te noemen. Verbaast me echt dat DICE hier kennelijk niet aan toe komt, lijken me zulke eenvoudige aanpassingen die voor veel mensen een aantal kleine irritaties weg kunnen nemen.
Dus met een goede verbinding en als je een lage ping hebt dan kun je gewoon die slider helemaal naar links zetten, dat zou dan het beste resultaat moeten geven ingame? Ik wil gewoon af van het feit dat je soms nog dood gaat als je al dekking gezocht hebt, vind ik echt irritant, dan lijkt het alsof je constant lag hebt ofzo terwijl dit totaal niet het geval is.
Zoals ik het begrijp klopt dat inderdaad in theorie... Zelf heb ik er nog niet aangezeten en heb ook geen noemenswaardige issues eigenlijk. Het geraakt worden om de hoek herken ik dus wel, maar ik raak soms ook wel eens iemand die al om de hoek zal staan denk ik dan maar... denk dat dat in de meeste gevallen ook wel opgaat. Alleen merk je dat niet, omdat jij diegene nog gewoon ziet lopen op je schermglennvho schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
Dus met een goede verbinding en als je een lage ping hebt dan kun je gewoon die slider helemaal naar links zetten, dat zou dan het beste resultaat moeten geven ingame? Ik wil gewoon af van het feit dat je soms nog dood gaat als je al dekking gezocht hebt, vind ik echt irritant, dan lijkt het alsof je constant lag hebt ofzo terwijl dit totaal niet het geval is.
Als iedereen de slider naar links zet, werkt het voor iedereen weer hetzelfde als dat iedereen de slider naar rechts gaat zetten.. het is en wisselwerking denk ik, die alleen in je persoonlijke voordeel gaat werken als je echt issues hebt op je verbinding. Niet tov andere spelers.
[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 14:23 ]
Verwijderd
LOL Vorig jaar op vakantie op Terschelling nog met 2 man over 1 mobiele telefoonverbinding bf1942 online gespeeld. Ging best goed op n 32 serverAndyk125 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:04:
[...]
I completely agree![]()
Denk niet dat inbelverbindingen nog bestaan
Wel iets anders maar wel grappig
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:46 ]
Mooie tijden leven we in inderdaad!Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:45:
[...]
LOL Vorig jaar op vakantie op Terschelling nog met 2 man over 1 mobiele telefoonverbinding bf1942 online gespeeld. Ging best goed op n 32 server
Wel iets anders maar wel grappig
Vergeet niet dat de gemiddelde mobiele netwerkverbinding tegenwoordig al vaak een stuk sneller is dan een 56k modem
Verwijderd
Je weet dat dit illegaal is en er een fikse boete opstaat?GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Mooie tijden leven we in inderdaad!
Vergeet niet dat de gemiddelde mobiele netwerkverbinding tegenwoordig al vaak een stuk sneller is dan een 56k modemIk merk als ik 3g of meer heb op mijn mobiele internetverbinding nauwelijks verschil (met browsen dan vooral) als ik het vergelijk met thuis via WIFI browsen... Gebruik ook regelmatig de wifi hotspotfunctie op mn foon... perfecte uitvinding imho. Gamen nog niet geprobeerd, maar dat zou in theorie inderdaad "best" moeten lukken...
Kan me hier prima in vinden en in het begin vond ik het ook super irritant.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:
[...]
Los van de automatische weapon switch als je de beginwapens gebruikt, zijn er nog veel meer van die kleine foutjes die kunnen jeuken. De camoflage die compleet random lijkt het wel of niet onthouden wordt bij serverwissels en/of mapwissels en/of teamwissels is al vaak besproken hier.
Maar er zijn meer van die ogenschijnlijke simpele zaken die ze op een of andere manier nog niet voor elkaar krijgen:
-Squad perks van je teamgenoten zijn pas zichtbaar als ze er al een keer mee gespawnd zijn. Zovaak dat je aan het begin van een ronde niet kan inspelen op je squadmembers die nog niet gespawned zijn omdat je niet kan zien wat ze geselecteerd hebben.
-Onduidelijkheid wanneer je een granaat nu wel of niet nog weggooid als je wordt beschoten/neergestoken. De keren dat je de granaat al enige tijd los hebt gelaten, vervolgens wordt neergeschoten en dat je granaat dan verdwijnt/niet meer afgaat.
-De spring animatie, Een vijand springt over een hekje, daar jas je 20 kogels in maar vervolgens staat de vijand een kleine 5 meter (noem maar wat) plots verwijderd van het hekje, kortom je kogels missen en de vijand kan jou zo neerschieten. Dit gebeurt andersom ongetwijfeld ook, maar DICE maak dan niet een hele spring/knife animatie als je in de tussentijd de hitboxes niet goed krijgt. Ook omdat het zo random lijkt, soms moet je op het mannetje richten en soms ervoor (waar hij uit zal komen na de animatie).
-Offline gewoon een paar standaard uitrustingen (camo/weapons/perks) kunnen selecteren en opslaan: bijvoorbeeld Assault: Open Maps of Assault: Indoor zodat je ingame snel kan switchen. Hoe moeilijk kan dat nou zijn? Dat lijken mij gewoon simpele config instellingen/.txt files.
-Spawnen op een teamgenoot die dan NET in die miliseconde wordt doodgeschoten nadat jij op deploy hebt gedrukt en hoppakee, je spawnt in je eigen base. Geen hit als je op de grote conquest maps weer een heel eind mag sjouwen/rijden of als je in rush met je squad bezig was om goed druk te zetten.
Om maar een paar te noemen. Verbaast me echt dat DICE hier kennelijk niet aan toe komt, lijken me zulke eenvoudige aanpassingen die voor veel mensen een aantal kleine irritaties weg kunnen nemen.
Je raakt er aan gewend, wat natuurlijk al heel slecht is.
Zo irritant idd iemand over een hek zien springen en dat die knakker het dan nog wint...
Heb er zelf nog een paar:
Dat het spawnbeeld van je squadmember donker blauw is, je ziet nauwelijks wat hij aan het doen is.
Spawn je bij je squadmaat, kijk je in een loop van een tank.
Je springt uit een jet en je komt buiten het level en krijg je 10 seconden om terug te rennen.
Je ziet echt geen ene reet omdat het scherm te donker is.
Je getrainde soldaat lukt het niet om over een stoep of treinrails te lopen, nee je moet dan springen.
Overal blijf je hangen....
Je wordt gerevived, staat op maar je kan gewoon nog niet rennen en er zijn 3 lopen op je gericht..... grrrr.
Maar natuurlijk...Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:57:
[...]
Je weet dat dit illegaal is en er een fikse boete opstaat?
Data = Data. Of dat nu via mn mobiele of laptop browser gaat maakt geen hol uit, hooguit de hoeveelheid, maar dan moeten ze me geen abo aanbieden met "onbeperkt" mobiel internet toch? En zeker geen telefoon met dergelijke functies bij dat abo aanbieden...
Ik weet inderdaad dat ze het liever niet willen, maar dat maakt het zeker niet illegaal.
Als ik het mis heb, graag even een linkje naar de betreffende wet/regel in de voorwaarden van de wet of provider.
Boete? Ik moet de eerste nog krijgen.. En met mij velen denk ik..
[edit]
NB. Als telecommaatschappij geef je jezelf wat betreft innoverend onvermogen wel heel erg bloot als je zo met je klanten om zou gaan... Maargoed, het hele telecomwereldje ligt toch al aardig overhoop de laatste tijd, dus ik denk dat daar binnenkort wel eea gaat veranderen. Als je niet wil innoveren en je klanten gaat uitmelken omdat je zelf "weigert" mee te gaan met de techniek zet je jezelf gewoon keihard buitenspel. Een ander zal daar handig op inspringen, altijd zo geweest.
De hoefsmid zal het ongetwijfeld enorm lastig hebben gehad toen er auto's kwamen. Hij kon twee dingen doen.. eigenwijs blijven hoefsmeden en failliet gaan omdat hij zjin prijzen moest gaan opdrijven, of zn hoefijzers inruilen voor een bandenwinkel.. Nu zeg ik niet dat alle innovaties nodig en/of goed zijn, maar tegen beter weten in niet willen vernieuwen/meegaan met wat je klanten willen is denk ik niet slim. (als je op lange termijn ook nog wil oogsten)... Oh wacht... we leven (helaas) in een korte termijnwereld momenteel.. sorry
[ Voor 46% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 16:26 ]
Je kunt ergens in een config bestandje je deadzone aanpassen, dat zou kunnen helpen.Elbaceever schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Ik speel zelf met een Logitech Attack 3 joystick (vrij basic model)
iemand tips?
Tijdens Battlefield heb ik ook xfire aanstaan. Soms wil ik dan een screenshot maken, maar dit wil niet werken. Bij andere spellen wel(CSS bijv). Xfire ziet dat ik ingame ben, maar als ik de knoppencombinatie druk, gebeurt er niks. Moet ik dan origin in-game ofzo uitzetten?
Oh pleaseVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:57:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is juist verboden voor de providers om het niet open te zetten en te laten gebruiken, iets wat tmobile dus nog steeds doet. Geen tethering mogelijk wat volgens de wet wel zou moeten mogen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:57:
[...]
Maar goed we hebben het over BF3 hier toch? Ook al doe ik hierboven vrolijk mee
Waarom kan ik nooit zo'n kort antwoord geven.... ghehehe...
Verwijderd
Thanks voor de tip! Ik zoek zelf altijd een server uit waar ik een ping van <10ms heb (met af en toe een ping van 2ms), dus als de slider naar links het beste werkt ga ik dat zeker eens proberen. Echt frustrerend idd hoe je soms voor je gevoel veilig bent en dan toch dood gaat. Hopelijk zorgt dit er dan ook voor dat ik minder vaak doodgeschoten wordt zonder dat ik één kogel heb horen vliegen (en dit zijn geen sniper headshots, gewoon close-quarter met normale wapens)glennvho schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:
Maar hoe bepaal je je eigen ping zo nauwkeurig? Zelf staat er bij mij altijd 'n streepje, ook lekker handig.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:48:
[...]
Thanks voor de tip! Ik zoek zelf altijd een server uit waar ik een ping van <10ms heb (met af en toe een ping van 2ms), dus als de slider naar links het beste werkt ga ik dat zeker eens proberen. Echt frustrerend idd hoe je soms voor je gevoel veilig bent en dan toch dood gaat. Hopelijk zorgt dit er dan ook voor dat ik minder vaak doodgeschoten wordt zonder dat ik één kogel heb horen vliegen (en dit zijn geen sniper headshots, gewoon close-quarter met normale wapens)
Heb al ergens voorbij zien komen dat de ping van anderen het aantal milliseconden is tov jezelf, maar da's toch bullshit? In alle shooters die ik al in m'n hele leven gespeeld heb, en waarbij er 'n pingaanduiding was, kon ik altijd m'n eigen ping zien. Waarom nu dan niet? In de server browser lukt het wel
Verwijderd
In de serverbrowser idd. En ingame vraag ik het nog wel eens aan een maat van me (ervan uitgaande dat dat idd de ping tov de server is). Één keer gehad dat mensen zich afvroegen of ik in de serverruimte zat te spelen, da's toch wel leuk voor je e-go.
Heb ook al mensen gezien met 4 ping. Ik zit op wireless plus het signaal moet nog door heel wat muren en plain afstand en mijn ping met de router is al 11 ms. Hoe kunnen mensen tov mezelf dan nog 4 halen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:57:
In de serverbrowser idd. En ingame vraag ik het nog wel eens aan een maat van me (ervan uitgaande dat dat idd de ping tov de server is). Één keer gehad dat mensen zich afvroegen of ik in de serverruimte zat te spelen, da's toch wel leuk voor je e-go.
Dice en netcode..
Anyway, straks eens experimenteren met die slider. Had er in het begin niet echt last van, maar tegenwoordig loop ik meer te vloeken op tegenstanders door onterechte kills, dan dat ik eigenlijk aan het spelen ben.
Bueno, ik heb het gewoon even geprobeerd met die slider. Bedankt in elk geval voor alle info GeeeS.
Holy crap, wat speelt dat lekker opeens met de slider helemaal links. Het is wel even iets actiever heen en weer zwiepen met de muis, zeker tegen spelers met hogere pings half aan het teleporten zijn. Maar gezien het tempo van BF3 is dat toch niet zo'n probleem. Accuracy schiet omhoog, want wat je ziet IS er. Hopen dat dit geen placebo effect is, maar wat mij betreft gaaaaan met die banaan!
Holy crap, wat speelt dat lekker opeens met de slider helemaal links. Het is wel even iets actiever heen en weer zwiepen met de muis, zeker tegen spelers met hogere pings half aan het teleporten zijn. Maar gezien het tempo van BF3 is dat toch niet zo'n probleem. Accuracy schiet omhoog, want wat je ziet IS er. Hopen dat dit geen placebo effect is, maar wat mij betreft gaaaaan met die banaan!
Over die ping...
Voor wat ik ervan heb begrepen is datgene wat je in de serverbrowser ziet, de ping van jou PC tot de desbetreffende server.
De ping die je van de andere players ziet ingame is de ping van jou tot die andere player, daar staat de server dus buiten! (of midden ertussen, wat je wil)
Daarom zie je bij jezelf ook een streepje, als dat namelijk de serverping was geweest had er wel een getalletje kunnen staan, maar omdat de ping van je localhost naar je eigen localhost in feite 0 is of in ieder geval verwaarloosbaar klein staat er niks.
Voor wat ik ervan heb begrepen is datgene wat je in de serverbrowser ziet, de ping van jou PC tot de desbetreffende server.
De ping die je van de andere players ziet ingame is de ping van jou tot die andere player, daar staat de server dus buiten! (of midden ertussen, wat je wil)
Daarom zie je bij jezelf ook een streepje, als dat namelijk de serverping was geweest had er wel een getalletje kunnen staan, maar omdat de ping van je localhost naar je eigen localhost in feite 0 is of in ieder geval verwaarloosbaar klein staat er niks.
Klopt volgens mij helemaal, dat bedoelde ik ook met dat die spelers dus iets meer teleporten, maar je schiet dan niet meer in het luchtledige en ik zie beduidend meer hitmarkers. Zal het meteen nog eens testen op maps buiten Metro, maar die slider op nul lijkt tot nu een winnaar!GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:32:
Over die ping...
Voor wat ik ervan heb begrepen is datgene wat je in de serverbrowser ziet, de ping tot de desbetreffende server.
Zo zag ik het ook, maar de ping die je dan ziet, is dat dan rechtstreeks tussen jezelf en die speler in kwestie, of zit die server er nog tussen, dus ik -> server -> andere player? (Je zegt namelijk dat de server erbuiten staat en dan 'ertussen'GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:32:
Over die ping...
Het blijft wel raar dat ik dan mensen zie met 'n belachelijk lage ping, terwijl het toch vanop m'n eigen computer 'vertrekt' waar m'n ping al sowieso boven de 10 is.
*EDIT*
En wat heb ik eigenlijk aan dat getal? Als ik dan lag, dan weet ik toch nog niets? Als tov mezelf 'n bepaalde speler een hoge ping heeft, dan moet het wel aan hem liggen, anders zou ik bij iedereen wel wat meer ms verwachten. Wat mij interesseert is MIJN ping tov de server en die van de rest van de spelers tov de server. Niet hoe ik rechtstreeks met iemand met 'verbonden' ben..
[ Voor 15% gewijzigd door RangedNeedles op 10-01-2012 17:41 ]
Tja, met ertussen bedoel ik inderdaad dat natuurlijk alle clients "via" de server lopen... maja.. Het lijkt soms inderdaad alsof de server er totaal los van staat (gezien de soms onwaarschijnlijk lage pings) En dat de clients in feite in een soort netwerk/group met elkaar zitten die in zn totaliteit -zo nu en dan- even de server update met stats... of dat er een klok op de server zo nu en dan even alle clients weer "gelijk" zet. Ik heb het gevoel dat de server -net als de clients- soms in hetnetwerk meedoet, ipv. dat we met zn allen OP de server zitten te spelen, met de server als middelpunt inderdaad. (zoals je zou verwachten)PixelShooter schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:37:
[...]
Zo zag ik het ook, maar de ping die je dan ziet, is dat dan rechtstreeks tussen jezelf en die speler in kwestie, of zit die server er nog tussen, dus ik -> server -> andere player? (Je zegt namelijk dat de server erbuiten staat en dan 'ertussen')
Het blijft wel raar dat ik dan mensen zie met 'n belachelijk lage ping, terwijl het toch vanop m'n eigen computer 'vertrekt' waar m'n ping al sowieso boven de 10 is.
Ook ik zou graag ingame mijn eigen ping tot de server zien/belangrijker vinden dan mijn ping tot een bepaalde player, maar het verklaart wel de rare issues die we ervaren...
Verwijderd
Hier ook een tevreden persoon met de slider links. Merk vooral dat ik meer tijd heb als ik een enemy zie (maar dat kan toeval zijn, heb anderhalf rondje gespeeld in een idioot team) en dus vaker win in close quarter gevechten. Moet wel zeggen dat m'n slider hiervoor helemaal rechts stond, dus dat was sowieso slecht. Merk ook dat het inderdaad allemaal wat schrokkeriger gaat; vooral in de kill-cam ziet het er niet uit.
daarom kan je hem het beste tweaken totdat hij niet meer schokt, maar toch niet helemaal rechts zit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:48:
Hier ook een tevreden persoon met de slider links. Merk vooral dat ik meer tijd heb als ik een enemy zie (maar dat kan toeval zijn, heb anderhalf rondje gespeeld in een idioot team) en dus vaker win in close quarter gevechten. Moet wel zeggen dat m'n slider hiervoor helemaal rechts stond, dus dat was sowieso slecht. Merk ook dat het inderdaad allemaal wat schrokkeriger gaat; vooral in de kill-cam ziet het er niet uit.
en de pings die je ziet zijn daarintegen wel degelijk van de spelers naar de server, niet van jou naar speler. (iemand met adsl zag mij met 2/4 ping, en ik hem rond de 20) en dit is ook meerdere malen geconfirmeerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Minaaj op 10-01-2012 18:07 ]
Heb net ook eens even de "network smoothing" slider wat naar links geschoven, ben nu wel benieuwd geworden... stond default helemaal rechts ? (is dat bij iedereen?)
ik heb nog nooit iets met die slider gedaan en denk dat het probleem meer bij mij ligt dan dat ik mijn verbinding de schuld kan geven
Angelo NL / Global Cargo VTC
Waarop geen eerlijke verdeling is en mensen weigeren te swappen omdat dit onmogelijk zou zijn ...Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:37:
Iedereen is welkom op GoTBF3.nl #2. Zitten nu twee spelers in
wat zou dan de reden zijn dat je bij jezelf een streepje ziet en geen waarde?Minaaj schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:03:
[...]
daarom kan je hem het beste tweaken totdat hij niet meer schokt, maar toch niet helemaal rechts zit.
en de pings die je ziet zijn daarintegen wel degelijk van de spelers naar de server, niet van jou naar speler. (iemand met adsl zag mij met 2/4 ping, en ik hem rond de 20) en dit is ook meerdere malen geconfirmeerd.
Nog even de type 88 en MG36 en dan support uitgespeeld
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik speel nu veel met de mg36, best een toffe LMG. De damage is volgens mij niet erg hoog maar hij is meer accuraat in vergelijking met de andere LMG's, trade off die ik best wel aardig vindTsurany schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:13:
edit: Ohja, en hij reload het snelste, en heeft een kleinere clip (50 of 100 met extended), grappig ding
[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 10-01-2012 19:21 ]
Damage ligt gelijk aan t88 m249 rpk en m27.kevz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:19:
[...]
Ik speel nu veel met de mg36, best een toffe LMG. De damage is volgens mij niet erg hoog maar hij is meer accuraat in vergelijking met de andere LMG's, trade off die ik best wel aardig vind
Verwijderd
Zo ziet er naar uit dat ik vandaag van COLONEL SERVICE STAR 13
naar COLONEL SERVICE STAR 14
kan gaan spelen op Metro als Support met all mn ammo pakketjes droppen .
En dat op een 3000 server en natuurlijk wat mannekes af knallen .
Dat dus in in tijd van 24 uur .
En dat op een 3000 server en natuurlijk wat mannekes af knallen .
Dat dus in in tijd van 24 uur .
Team deathmatch op canals 32v32, heerlijke chaos. En super makkelijk
Super snel raisen
Ah ok, heb wel die symthic site gebookmarked maar niet naar gekeken
Ik speelde voornamelijk met de usas12+frag totdat ik level 55 was ofzo, en toen eindelijk een LMG geprobeerd en dat werd de MG36
Ben benieuwd, hopelijk vandaag de Type88 uitspelenkevz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:19:
Ik speel nu veel met de mg36, best een toffe LMG. De damage is volgens mij niet erg hoog maar hij is meer accuraat in vergelijking met de andere LMG's, trade off die ik best wel aardig vind
edit: Ohja, en hij reload het snelste, en heeft een kleinere clip (50 of 100 met extended), grappig ding
Staat ook in de topicstartkevz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:24:
Ah ok, heb wel die symthic site gebookmarked maar niet naar gekeken
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 10-01-2012 19:24 ]
Ben je een keer lekker bezig, weer
EDIT: ook leuk, de enemy is leuk aan het feesten in hun heli's en bij ons spawnen ze gewoon niet? Eerlijk is dat
code:
1
2
3
| Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Lagkip' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [120182] |
EDIT: ook leuk, de enemy is leuk aan het feesten in hun heli's en bij ons spawnen ze gewoon niet? Eerlijk is dat
[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 10-01-2012 19:43 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Volgens mij wel, tenminste, zo stond hij ook bij mij en m'n broertjeGeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:19:
Heb net ook eens even de "network smoothing" slider wat naar links geschoven, ben nu wel benieuwd geworden... stond default helemaal rechts ? (is dat bij iedereen?)
Op Kharq td 64p: 13:33:08 -- 9044xp, dat raised aardig snel toch?
Alleen chaotisch als hell, maar je kd, kills per minute etc. vliegt ervan omhoog
Op canals gaat het ook ziekelijk snel allemaal
http://battlelog.battlefi...how/15728548/1/198735818/
5500 zelf en 3500 aan ribbons etc
Alleen chaotisch als hell, maar je kd, kills per minute etc. vliegt ervan omhoog
Op canals gaat het ook ziekelijk snel allemaal
http://battlelog.battlefi...how/15728548/1/198735818/
5500 zelf en 3500 aan ribbons etc
[ Voor 38% gewijzigd door StrongArmLance op 10-01-2012 19:42 ]
@kristan
Ik denk dat ik me alleen maar ga ergeren aan het feit dat ik van achter word neer geschoten. Dit doe ik al op een 32 tdm
http://battlelog.battlefi...how/15640817/1/347043055/
Helemaal verslaaft aan metro 32 hardcore, no m320/rpg/mortar
Ik denk dat ik me alleen maar ga ergeren aan het feit dat ik van achter word neer geschoten. Dit doe ik al op een 32 tdm
http://battlelog.battlefi...how/15640817/1/347043055/
Helemaal verslaaft aan metro 32 hardcore, no m320/rpg/mortar
Is het een idee om "GoTBF3.nl #4 - 32p Rush - Vanilla" is eens op iets anders te zetten, zit vrijwel nooit iemand in? Admins kunnen dat in de stats van de server denk ook wel zien.
---RAWE CEEK!!!---
1) Ik dacht dat ik veel gamede maar jij speelt wel heel veel zeg.Tsurany schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:13:
2) MG36 = Duits = awesome. Gewoon lekker semi, burst en full auto, 100 kogels snelle reload en 750RPM.
I like. (als je een holo hebt want met de iron's is die niet zo)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GoTBF3#1 deed net even heel gek. Dikke lag (vooruit, ping bleef laag), iedereen bleef hakkelen op zijn plaats. Chat werkte wel zonder problemen. Op een gegeven moment konden een paar man weer redelijk bewegen maar ca. de helft (waaronder ik
) moesten wachten tot ze afgeschoten werden
Wie doet de applications van de GoT clan
Heb al een week niets gehoord
Heb dit ook al een keer meegemaakt, gewoon suicide en dan kan je weer lopen. Hele aparte bugIceStorm schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:24:
GoTBF3#1 deed net even heel gek. Dikke lag (vooruit, ping bleef laag), iedereen bleef hakkelen op zijn plaats. Chat werkte wel zonder problemen. Op een gegeven moment konden een paar man weer redelijk bewegen maar ca. de helft (waaronder ik) moesten wachten tot ze afgeschoten werden
Verwijderd
Ik kan soms enorm het schijt krijgen van mij geluid die plotseling geen zin meer heeft. Soms heb ik eens dat mijn geluid uitvalt, maar daarna terug verder doet, maar het gebeurt steeds vaker dat die helemaal niet meer terugkomt. Dan moet ik naar m'n geluidsbeheer gaan, m'n headset disabelen, waarna de boel blokkeert en ik even moet wachten en dan weer headset inschakelen en hopen dat m'n geluid terug is.
Bugfield 3
Bugfield 3
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 21:35 . Reden: miereneukers, phoeh ]
Wat klaagt iedereen toch, ik ben in 40 uur maar 1 cheater tegen gekomen en de enige irritante bug die ik heb is dat mijn communication key(die verplaatst is naar left ctrl) elke keer ook weer op duikt op Q terwijl er helemaal niets in mijn settings file staat. Maar dat is weer weg zodra in 1x naar het juiste option menu ga.
Verwijderd
Golden tip for you: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/HamburgerHenk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:48:
Wat klaagt iedereen toch, ik ben in 40 uur maar 1 cheater tegen gekomen en de enige irritante bug die ik heb is dat mijn communication key(die verplaatst is naar left ctrl) elke keer ook weer op duikt op Q terwijl er helemaal niets in mijn settings file staat. Maar dat is weer weg zodra in 1x naar het juiste option menu ga.
ja i know, maar lost het probleem ook niet op. Hij komt op mysterieuze manier steeds terugVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:51:
[...]
Golden tip for you: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/
Hij gaat lekker zeg, eerste potje: you were kicked from the server terwijl ik net 1 minuut binnen was, daarna kon ik een server niet joinen, daarna bijna klaar met een match: timeout , dag punten
wat is er in vredesnaam aan de hand, ik word er intussen echt zó schijtziek van om er continu uit te vliegen
Heb ik ook vaak. Vaak gebeurt het dat mijn voertuig opeens geen geluid meer maakt. Dit is natuurlijk niet erg. Maar ook redelijk vaak kapt mijn geluid er gewoon mee. Boem gedaan, ik hoor dan bijvoorbeeld wel het geluidje dat mijn menu opent en sluit, maar verder niksVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:
Ik kan soms enorm het schijt krijgen van mij geluid die plotseling geen zin meer heeft. Soms heb ik eens dat mijn geluid uitvalt, maar daarna terug verder doet, maar het gebeurt steeds vaker dat die helemaal niet meer terugkomt. Dan moet ik naar m'n geluidsbeheer gaan, m'n headset disabelen, waarna de boel blokkeerd en ik even moet wachten en dan weer headset inschakelen en hopen dat m'n geluid terug is.
Bugfield 3
Misschien een domme tip, maar probeer eens je settings file op readonly te zetten en permissies te wijzigen zodat je het niet meer kan wijzigen. Zo heb ik al eerder rare kuren in config files weten te omzeilenHamburgerHenk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:57:
[...]
ja i know, maar lost het probleem ook niet op. Hij komt op mysterieuze manier steeds terug
[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 10-01-2012 20:59 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb nog nooit gehad dat het geluid in BF3 het begeeft.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:
Ik kan soms enorm het schijt krijgen van mij geluid die plotseling geen zin meer heeft. Soms heb ik eens dat mijn geluid uitvalt, maar daarna terug verder doet, maar het gebeurt steeds vaker dat die helemaal niet meer terugkomt. Dan moet ik naar m'n geluidsbeheer gaan, m'n headset disabelen, waarna de boel blokkeerd en ik even moet wachten en dan weer headset inschakelen en hopen dat m'n geluid terug is.
Bugfield 3
Heb wel vaak dat wanneer ik bijv. veel Youtube filmpjes heb open staan, tijdje afk ga en dan terug kom dat mn geluid er spontaan mee opgehouden is.
*edit: nu ik er bij nadenk heb ik ook wel een paar keer gehad dat mn het geluid in BF3 er mee ophoud, naar mijn herinnering vooral als ik in vehicles zat...
[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-01-2012 21:01 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Mijn geluid valt helemaal stil, geen menu, geen tank, geen windows...Mavamaarten schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:57:
[...]
Heb ik ook vaak. Vaak gebeurt het dat mijn voertuig opeens geen geluid meer maakt. Dit is natuurlijk niet erg. Maar ook redelijk vaak kapt mijn geluid er gewoon mee. Boem gedaan, ik hoor dan bijvoorbeeld wel het geluidje dat mijn menu opent en sluit, maar verder niks
Ligt waarschijnlijk aan de samenwerking windows - BF3 - geluidsdriver ofzo, maarja wat doe je er aan?
wtf die bf settings tool heeft nu een comm menu fix voor die bug die ik heb
Nice
Geluid dat wegvalt , vooral van voertuigen heb ik ook af en toe last van. GEen idee waar het door komt.
edit: en wéér een timeout
edit: en wéér een timeout
[ Voor 12% gewijzigd door Metro2002 op 10-01-2012 21:08 ]
En daarnaast houdt hij zich ook nog bezig met Skyrim.DanielWW2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:06:
[...]
1) Ik dacht dat ik veel gamede maar jij speelt wel heel veel zeg.![]()
2) MG36 = Duits = awesome. Gewoon lekker semi, burst en full auto, 100 kogels snelle reload en 750RPM.
Ik zeg het: als ik later ga solliciteren wil ik ook een job met zulke mooie werkuren als Tsurany
*blokkeertVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:44:
Bugfield 3
Hmm, das wel vervelend...
Ik speel sinds de laatste weken ook altijd met headset (surround sound ftw!) en ik heb last van wat lichte ruis en wat "knetteringen" bij het laden.
Maar na het laden is dit allemaal weg, guess im lucky
Verwijderd
Creative HS-950 ftw! Stereo welliswaar, maar de bassen zijn zó lekkerAsgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:05:
[...]
*blokkeert
Hmm, das wel vervelend...
Ik speel sinds de laatste weken ook altijd met headset (surround sound ftw!) en ik heb last van wat lichte ruis en wat "knetteringen" bij het laden.
Maar na het laden is dit allemaal weg, guess im lucky
Verwijderd
Mijn ingame geluid valt af en toe ook wel eens weg ja. Zeer vervelend en m'n voicechat via Battlelog werkt nog wel gewoon prima. Soms hoor ik alleen nog de explosies in de achtergrond, maar bijv. de geluiden van m'n tank zelf niet. Erg buggy, maar ik probeer er maar gewoon mee te leven.
Heeft elke headset niet surround?Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:34:
[...]
Creative HS-950 ftw! Stereo welliswaar, maar de bassen zijn zó lekkerzeker als de settings op HiFi staat.
Ja, ik zet het op Headphone want vind Hifi wat te luid + de wapens klinken echt bizar met Hifi in combinatie met headset
edit: mijn is Logitech Wireless Headset H800. Had liever ander merk,
maar had eind vorig jaar een kortingscode van Logitech gekregen, -40% korting! Was wel oorspronkelijk voor aankopen vanuit Frankrijk en mail was enkel in het Frans, dus wat bizar.
Snap nog altijd niet waarom ik die kreeg! 40% was wel veel en dat kon ik niet laten liggen. Aangezien mn logitech muis en toetsenbord nog voldoen koos ik voor een headset
[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 10-01-2012 21:46 ]
Verwijderd
Ik merk wel dat de aimed accuracy heel erg veel is als je lang schiet met de MG36, op mijn holographic zie ik soms dat alle kogels die ik schiet (als ik blijf doorschieten) overal terechtkomen behalve waar ze moeten... Dus burst shots is aangeraden. Misschien is dit ook wel omdat ik er een silencer heb opgeknutseld.DanielWW2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:06:
[...]
1) Ik dacht dat ik veel gamede maar jij speelt wel heel veel zeg.![]()
Volgens mij verwar je stereo met surround, surroun wil zeggen dat het geluid van alle kanten komt (nl. 5.1 surround), stereo is dat het geluid in elk oor anders is (dan is dat 2.0 of 2.1 dacht ik).Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:40:
[...]
Heeft elke headset niet surround?
Ja, ik zet het op Headphone want vind Hifi wat te luid + de wapens klinken echt bizar met Hifi in combinatie met headset
Maar er zijn wel surround headsets en stereo headsets die met speciale software surround gaan nabootsen dacht ik (ik hab zo'n fake-surround stereo ding
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 21:46 ]
Iemand zin om ff een server te testen? Want me broer heeft net een ranked server genomen, maar weinig online nu. De server heet PWC Clan -NL-.
Sorry, that page doesn't exist
Try going back or Home
Doet t niet.
Try going back or Home
Doet t niet.
---RAWE CEEK!!!---
Hij is ff wat settings aan het veranderen, hang on
Moet je je browsers ff opnieuw installeren; hier werkt de pagina wel.NoFearCreations schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:48:
Sorry, that page doesn't exist
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ah ok, dacht dat alle headsets automatisch surround support hadden, maar was niet zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:42:
[...]
Ik merk wel dat de aimed accuracy heel erg veel is als je lang schiet met de MG36, op mijn holographic zie ik soms dat alle kogels die ik schiet (als ik blijf doorschieten) overal terechtkomen behalve waar ze moeten... Dus burst shots is aangeraden. Misschien is dit ook wel omdat ik er een silencer heb opgeknutseld.
[...]
Volgens mij verwar je stereo met surround, surroun wil zeggen dat het geluid van alle kanten komt (nl. 5.1 surround), stereo is dat het geluid in elk oor anders is (dan is dat 2.0 of 2.1 dacht ik).
Maar er zijn wel surround headsets en stereo headsets die met speciale software surround gaan nabootsen dacht ik (ik hab zo'n fake-surround stereo ding)
De instelling Virtual Surround in BF3 sta bij me uit, en ik hoor echt het verschil tussen als er iets achter jou of voor jou gebeurt. Wel epic
Waarom heeft hij PB off op z'n server?MaTr1x schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:42:
Iemand zin om ff een server te testen? Want me broer heeft net een ranked server genomen, maar weinig online nu. De server heet PWC Clan -NL-.
Edit, B2K, jammer, kan ik niet op
[ Voor 4% gewijzigd door NoFearCreations op 10-01-2012 21:56 ]
---RAWE CEEK!!!---
Ook krijg ik regelmatig de melding dat ik een nieuwe message heb op een battlelog page, maar dat is dan de Hooah, die ik al 3x gezien had ofzo.. maar dan weer een nieuwe melding daarvan.
[ Voor 19% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 22:01 ]
Yup... Er zit volgens mij een dikke bug in die plugins... Heb het ook wel eens 12 of 24 uur nadat ik gespeeld heb dat ineens bliepjes van de matches, Hooah's en dergelijke allemaal tegelijk komen.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:00:
Hebben jullie ook wel eens dat dat hele irritante "biepje" van als je een ronde gespeeld hebt/battlelogmessage blijft biepen? Ik dacht eerst dat het met de page/tab focus te maken had van mijn browser (FF) maar dat lijkt het toch niet te zijn... Gebeurt niet heel consequent, maar is wel heel irritant als je je probeert te concentreren... Het is dan om de zoveel seconden gewoon die "biep"....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En die biep is niet zomaar een bieb zoals steam of MSN, maar echt een vreselijk krakerig geluid.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
mkay.. ja precies.... nouja, dan ligt het dus niet aan mij gelukkigMAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:01:
[...]
Yup... Er zit volgens mij een dikke bug in die plugins... Heb het ook wel eens 12 of 24 uur nadat ik gespeeld heb dat ineens bliepjes van de matches, Hooah's en dergelijke allemaal tegelijk komen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.