Het staat uit...Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:03:
Kan je allemaal uitzetten! http://battlelog.battlefield.com/bf3/profile/edit/
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
sow... dat is wel suf dat ik dat nooit gezien heb zeg! Thx! lijkt me inderdaad afdoende dit!Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:03:
meen je niet !?
[ Voor 34% gewijzigd door GeeEs op 10-01-2012 22:07 ]
Lol, dan nog een faal van Dice
(bij mij staan ze nog allemaal aan dus kan niet bevestigen of dit bij iedereen wel/niet werkt)
Verwijderd
Ik heb ieder battle report gemuted, als je gedaan bent met een spel weet je toch dat er een battle report is?Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:03:
Ja, ik kan Engels begrijpend lezen en uit/aan-vinken...GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:05:
[...]
meen je niet !?(Aanvinken is uitzetten hè ! zekerweten uit??) .. Het leek zo mooi te zijn..... kan het niet testen nu, zit op mn laptop...
Die plugin is gewoon bagger; onder Firefox zie ik langzaam maar zeker het geheugen toenemen en IE loopt na verloop van tijd gewoon vast...
Ook word ik automagisch op Battlelog op "Offline" gezet; dus dat mijn icoontje bovenin de pagina geen groene maar een wit-grijze omranding heeft.
Betreffende dat toenemend geheugen, probeer anders eens de beste web browser to date!MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:09:
[...]
Ja, ik kan Engels begrijpend lezen en uit/aan-vinken...![]()
Die plugin is gewoon bagger; onder Firefox zie ik langzaam maar zeker het geheugen toenemen en IE loopt na verloop van tijd gewoon vast...
Ook word ik automagisch op Battlelog op "Offline" gezet; dus dat mijn icoontje bovenin de pagina geen groene maar een wit-grijze omranding heeft.
Verwijderd
En dat is?Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:12:
[...]
Betreffende dat toenemend geheugen, probeer anders eens de beste web browser to date!![]()
[afbeelding]
zó groot hoeft die afbeelding ook niet te zijn...
haha, zo bedoelde ik het nietMAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:09:
[...]
Ja, ik kan Engels begrijpend lezen en uit/aan-vinken...![]()
Inderdaad is dat battlelog niet feilloos.. online/offline players en of ze al dan niet in een server zitten is ook vaak traag/niet up to date... Ook de eigen tijdlijn is inconsequent... de ene unlock en medal komt er netjes in, maar het volgende rondje .. nope.. niks geen melding... je hebt alles dan wel, maar het wordt niet vermeld.
+Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:12:
[...[[url="[img=width,height"]afbeelding[/url]]
+Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:15:
Als er een syntax is om plaatjes te resizen op dit forum, dan hoor ik dat graag!
Overzicht van UBB-codes #tag_img
[ Voor 53% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2012 22:18 ]
Verwijderd
Kickt die mij eraf omdat ik een super plek had gevonden in een metrostel vlak op de grens waar ik net niet verder mag komen.
Door een spleet van die wagon kon ik zo tientallen afschieten ( rond de 50 ) en zij konden mij Niet raken.
Mijn Awards heb ik zo niet meer maar gelukkig wel mijn punten ( ongeveer ) zodat ik in 24 uur meer dan 230.000 points heb gehaald.
Dus van Colonel 13 naar Colonel 14 ikke happy
Hey MAX3400 tijdje niet gezien??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 22:19 ]
Verwijderd
Met google kun je afbeeldingen ook op 'small' filteren. Ik heb sowieso al een kleine afbeelding van chrompe gevonden zonder filter...Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:15:
Als er een syntax is om plaatjes te resizen op dit forum, dan hoor ik dat graag!
Don't fuck ants with me, because I'll fuck them back!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 22:21 ]
Motje?
Heb afgelopen zondag even gespeeld en daarna inderdaad niet meer
Verwijderd
DAT plaatje is niet echt smalllllVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:19:
[...]
Met google kun je afbeeldingen ook op 'small' filteren. Ik heb sowieso al een kleine afbeelding van chrompe gevonden zonder filter...
Don't fuck ants with me, because I'll fuck them back!
Verwijderd
Wassegie?
@Asgaro: De eerste foto die ik poste was dezelfde, alleen zag die er kleiner uit. Heb dan maar vlug een ander gezocht
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 22:23 ]
Verwijderd
Daarna gespawnt op de basis, en in de Mobile AA gaan zitten. Heerlijk om alles uit de lucht te halen. Had zelf een roadkill met een chopper die ik neer schoot.
Wat betekent die groene D, die nu voor mijn naam staat?
http://battlelog.battlefi...how/15762000/1/352330830/
---RAWE CEEK!!!---
Delta-squadNoFearCreations schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:37:
1) Bipod own't recoil.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:42:
[...]
Ik merk wel dat de aimed accuracy heel erg veel is als je lang schiet met de MG36, op mijn holographic zie ik soms dat alle kogels die ik schiet (als ik blijf doorschieten) overal terechtkomen behalve waar ze moeten... Dus burst shots is aangeraden. Misschien is dit ook wel omdat ik er een silencer heb opgeknutseld.
[...]
Volgens mij verwar je stereo met surround, surroun wil zeggen dat het geluid van alle kanten komt (nl. 5.1 surround), stereo is dat het geluid in elk oor anders is (dan is dat 2.0 of 2.1 dacht ik).
Maar er zijn wel surround headsets en stereo headsets die met speciale software surround gaan nabootsen dacht ik (ik hab zo'n fake-surround stereo ding)
2) Echte 5.1 voor mij, voor zover het mogelijk is met een headset.
pricewatch: Tritton PC510HDa (Zwart)
Zo mooi geluid, snipers, campers met silencers ets zijn niet veilig voor mij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Jackplug 3.5mmDanielWW2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:48:
[...]
1) Bipod own't recoil.![]()
2) Echte 5.1 voor mij, voor zover het mogelijk is met een headset.
pricewatch: Tritton PC510HDa (Zwart)
Zo mooi geluid, snipers, campers met silencers ets zijn niet veilig voor mij.
Hoe krijg je daar 5.1 uit?
Het zijn er 4.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:52:
[...]
Jackplug 3.5mm
Hoe krijg je daar 5.1 uit?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld.
Toont de progression die je moet maken om een volgend attachment voor dat wapen te unlocken.noud schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:48:
Wat is het slotje wat naast je wapen hud staat. (bij je single.burst.auto)
Verwijderd
Om naar te luisteren natuurlijkDanielWW2 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:13:
[...]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld.
Ik had daarnet geen geluid (en het lag deze keer niet aan m'n headset, want andere geluiden werkten wel). Met BF3 terug op te starten verhoplen... Wat een bugged game zeg!
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 23:21 ]
Brainfart en ja, het klinkt wel mooi.
Toch doode wookies?
Lol, het klinkt soms wel als surround... maar dan moet true surround zoals bij DanielWW2 met zijn 4 aansluiting wel zot klinken
lol, hij doet het terug: shotgun + 6x scope
[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 10-01-2012 23:49 ]
Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:28:
@ Rienspy: je had gelijk, heb is opgezocht: mijn is ook gewoon stereo.
Lol, het klinkt soms wel als surround... maar dan moet true surround zoals bij DanielWW2 met zijn 4 aansluiting wel zot klinken
Valt tegen, ik heb zelf zo'n surround headset gehad.Asgaro schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:28:
@ Rienspy: je had gelijk, heb is opgezocht: mijn is ook gewoon stereo.
Je kan beter een degelijke 2 driver koptelefoon kopen dan een REAL SURROUND HEADSET.
Al helemaal als je er ook muziek mee wilt luisteren, dat is gewoon pure bagger met zo'n "game headset".
Ik heb nu zelf een Audio Technica ATH-M50 en die is ook zeer fijn voor muziek
Ben zelf een beetje klaar met BF3 op dit moment, heb er totaal geen zin meer in.
Ik denk dat ik het na Back 2 Karkand wat teveel gespeeld heb.
Hopelijk kondigen ze snel nieuwe DLC (met zoveel mogelijk maps) aan!
Heb ook een tijd niets gehoord over eventueel een patch, alleen dat verhaal over attachments rebalance.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Jij was die irritante AAerNoFearCreations schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:37:
Net een lekker potje op de GoT64 server. Eerste 10 minuten alleen wat punten voor spotten, en vehicle disable.
Daarna gespawnt op de basis, en in de Mobile AA gaan zitten. Heerlijk om alles uit de lucht te halen. Had zelf een roadkill met een chopper die ik neer schoot.
Was zeker wel een leuk potje totdat de helft van mij team, meer op de basis aan het kutten was dan ergens anders..
Verwijderd
Squad Delta?NoFearCreations schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:37:
Dat iritante piepje heeft niet te maken met battle report die kun je namelijk uitzetten, ook al vermeld hier ( ja je krijgt ook een piepje als er een report komt ). Maar dat iri piepje wat je niet uit kan zetten is het geluid van iemand die van jou vrienden groep die op dezelfde server probeerd te komen.GeeEs schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:00:
Hebben jullie ook wel eens dat dat hele irritante "biepje" van als je een ronde gespeeld hebt/battlelogmessage blijft biepen? Ik dacht eerst dat het met de page/tab focus te maken had van mijn browser (FF) maar dat lijkt het toch niet te zijn... Gebeurt niet heel consequent, maar is wel heel irritant als je je probeert te concentreren... Het is dan om de zoveel seconden gewoon die "biep"....
Ook krijg ik regelmatig de melding dat ik een nieuwe message heb op een battlelog page, maar dat is dan de Hooah, die ik al 3x gezien had ofzo.. maar dan weer een nieuwe melding daarvan.
Als ik met maten in een server probeer te komen krijg ik 3 keer een korte piep voor een instant join (elke vriend 1 piepje). daarna blijft hij piepen om het feit dat de server vol zit en een maat van me dezelde server probeerd te joinen. Tot het moment dat de Que leeg is zul je dat iri piepje horen..... kun je dus ook niet uitzetten.....faal
enige optie om dat piepje te elimineren is zorgen dat je geen vrienden hebt
http://windows.microsoft....nd-level-on-your-computer
ik krijg alleen een uitroepteken boven de battlereport vakje als aanduiding dat er een nieuwe is
en als vrienden mij joinen op een server of ik join hun dan hoor ik ook niks
ik heb ook niks aan en uit gezet en ik gebruik Chrome als browser
edit: typo`s
[ Voor 3% gewijzigd door squiqy op 11-01-2012 08:55 ]
Dat krijg je als je in een party zit. Je kan ook gewoon Battlelog afsluiten, dat maakt volgens mij ook niets uit. Vervolgens weer openen als je gaat spelen.squiqy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:52:
ik geen flauw idee over welk piepje jullie het hebben.
ik krijg alleen een uitroepteken boven de battlereport vakje als aanduiding dat er een nieuwe is
en als vrienden mij joinen op een server of ik join hun dan hoor ik ook niks
ik heb ook niks aan en uit gezet en ik gebruik Chrome als browser
we zijn meestal op verschillende tijden online en joinen elkaar als er al 1 in een server zit
ik had wel issues met het party systeem toen BF net uit was, geen idee of het nu is opgelost
je eerste zin spreekt je tegen... en kd van 2.0... zker 24/7 metro serverMichielodc schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:11:
Heb nu een k/d van net iets meer dan 2.0Toch een mooie mijlpaal. In het begin had ik 1.5. Maar ik speel niet voor k/d, alleen maar voor het potje winnen.
Ik was gisteren op op een metro 64p server aan het spelen. Ik was fulltime supplier aan het spelen, maar had toch nog redelijk wat kills. Op het einde vd ronde stond ik ongeveer op de tiende plek in de ranking. Maar wat me opviel was, dat ik meer kills had dan de top 3, maar toch was hun score meer dan het dubbele van de mijne.
Het lijkt me sterk dat ze meer dan het dubbel hebben kunnen halen door nog meer ammo box'jes te spammen, want ik deed praktisch niets anders.
Hoe doen ze dat?
veel vlaggen pakken,kan het hard gaan
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Die spelen waarschijnlijk Assault. Door te reviven en healen scoort je heel makkelijk veel punten. Vooral op Metro 64, want daar vallen ze bij bosjescrazyx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:29:
Iemand een idee hoe sommige mensen die hoge scores halen?
Ik was gisteren op op een metro 64p server aan het spelen. Ik was fulltime supplier aan het spelen, maar had toch nog redelijk wat kills. Op het einde vd ronde stond ik ongeveer op de tiende plek in de ranking. Maar wat me opviel was, dat ik meer kills had dan de top 3, maar toch was hun score meer dan het dubbele van de mijne.
Het lijkt me sterk dat ze meer dan het dubbel hebben kunnen halen door nog meer ammo box'jes te spammen, want ik deed praktisch niets anders.
Hoe doen ze dat?
Ik denk door health kits te zetten in de hot zones, en door te reviven like mad.crazyx schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:29:
Iemand een idee hoe sommige mensen die hoge scores halen?
Hoe doen ze dat?
Nou ik was gister toevallig eens een keer support in metro, flikkerde steeds een ammo box neer op die rechtertrap naar b waar echt 15 man stonden te schieten. En toch nog iets van 20 kills gepakt en ik had niet eens 7k. Wel gelijk een flinke stap richting mijn supply medalRub3s schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:34:
Ik denk meer dat het ligt aan d at ze medic waren, of dat ze de ammo boxes op tactischere plekken legden (in de buurt van de m320-flikkeraars).
Ik speel altijd CQ 64. En heel soms kom je dan in een Metro server. Maar ik heb maar 250 M320 kills, dan doe ik ook ff mee jaroboreaper schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:25:
[...]
je eerste zin spreekt je tegen... en kd van 2.0... zker 37/7 metro server
Laatst BF3 opnieuw moeten installeren. 16GB binnengehaald via Origin en volgens Origin was de installatie goed gegaan.
Vervolgens wil je de game starten en dan geeft Origin aan "there is a problem with your installation. Please reinstall the game". Vervolgens een repair uitgevoerd via Origin (rechtermuis op BF3), maar nog steeds dezelfde melding.
Toch eens gaan zoeken en uiteindelijk handmatig de 3 setups uit _Installer map gerund (DX11, VC2008 en PB). Na deze setups gedraaid te hebben start het spel en was er niks aan de hand.
Kan aan mij liggen, maar dit is toch behoorlijk triest dat een clean install via Origin niet gaat.
Misschien dat iemand er iets aan heeft
Ik heb al es een keer 2 resupply medals in 1 potje Metro gehadHamburgerHenk schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:43:
[...]
Nou ik was gister toevallig eens een keer support in metro, flikkerde steeds een ammo box neer op die rechtertrap naar b waar echt 15 man stonden te schieten. En toch nog iets van 20 kills gepakt en ik had niet eens 7k. Wel gelijk een flinke stap richting mijn supply medalIets van 10 ribbons gepakt voor supply alleen(37 in de hele ronde
)
Dat waren iets van 94 resupply ribbons
Nou ik heb nu de laatste week een stuk of 30 metro games gespeeld maar mn k/d verandert niet veel, moet toegeven dat ik veel infantry spul speel. Wel gaat mijn w/l ratio omlaag, volle server joinen ipv iemand die is ge-ragequit, hoppa stapel losses erbij, wat overgens indirect ook een slechtere k/d betekendroboreaper schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:25:
[...]
je eerste zin spreekt je tegen... en kd van 2.0... zker 24/7 metro server
Voor mij slaat w/l ratio echt nergens op totdat dice is een fatsoenlijke 'shuffle' implement ofzoiets
Ook kan je niet eens callvoten om een cheater te kicken ofzo, voelt allemaal zo basic aan af en toe.
Pas onder alle mensen die de ronde hebben voltooid, staat de rest, opnieuw van hoog naar laag in punten. Maar normaal staat iedereen die punten heeft gemaakt er in.
Verwijderd
Assault class pakken inderdaad en niks anders in je handen hebben dan je defibrilatorAsgaro schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:39:
[...]
Ik denk door health kits te zetten in de hot zones, en door te reviven like mad.
En waar deze wel is gebanned (meestal samen met rpg/smaw) ben je een van de weinige medics (rest is support) en drop je medkits + revive.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Werkt vooral op metro servers waar de m320 niet is gebanned.
Normaal gesproken ben ik gewend dat in BF3 ieder zijn eigen gang gaat, en alleen clanmaten als ze zin hebben samen achter hetzelfde doel aangaan. Dit keer was ik echter verbaasd dat een willekeurige squadmaat, waarmee ik samen toevallig in een tank zat, perfect samenspeelde met mij! Ik was de driver en hij de gunner, en hij stapte constant steeds braaf uit om te repairen, om een raket te schieten op een andere tank, of om een ventje achter een container te killen.
De volgende ronde hadden we helaas geen tank meer, dus rende ik naar een buggy en tot mijn verbazing hij rende weer mee. We gingen samen op pad naar de eerste vlag en pakten daar een gespawnde tank. Zelfde verhaal. Toen onze tank kapot was spawnden we weer bij dezelfde vlag, en gingen we allebei verdedigen tegen de enemies die probeerden te cappen.
Jammer dat hij uiteindelijk weg moest, we vonden het allebei erg fijn spelen. Gelukkig bestaat er een friends list!
En wat is nu de grap van dit allemaal?
Hij was Frans
Het was de uitzondering die de regel bevestigd denk ik.ShortsNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:
*knip*
Hij was Frans
Frans Bauer?ShortsNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:
Hij was Frans
Weet je zeker dat hij niet Belgisch Franstalig was, of misschien iemand uit de Ivoorkust? Kan het me haast niet voorstellen anders
[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 11-01-2012 12:24 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/b..._the_bleeping_sound_from/WeeDzi schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:45:
[...]
Dat iritante piepje heeft niet te maken met battle report die kun je namelijk uitzetten, ook al vermeld hier ( ja je krijgt ook een piepje als er een report komt ). Maar dat iri piepje wat je niet uit kan zetten is het geluid van iemand die van jou vrienden groep die op dezelfde server probeerd te komen.
Als ik met maten in een server probeer te komen krijg ik 3 keer een korte piep voor een instant join (elke vriend 1 piepje). daarna blijft hij piepen om het feit dat de server vol zit en een maat van me dezelde server probeerd te joinen. Tot het moment dat de Que leeg is zul je dat iri piepje horen..... kun je dus ook niet uitzetten.....faal
enige optie om dat piepje te elimineren is zorgen dat je geen vrienden hebt
Tadaa je oplossing
This beeping plagued me for a long time so I got fed up and figured out how to turn it off!
Open up battlelog and go the the page where you can edit your profile, towards the bottom you will see a bunch of notifications about sounds and such. You have to check the box next to 'Mute sound notification for new notification,' and you will no longer be spammed with beeps from being in queue. Good luck on the battlefield!
Sacre bleu, ze impossible.ShortsNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:
Ik had laatst een nogal bijzondere ervaring op BF3: Willekeurige mensen werkten goed samen, alsof het van nature zo hoorde....
Normaal gesproken ben ik gewend dat in BF3 ieder zijn eigen gang gaat, en alleen clanmaten als ze zin hebben samen achter hetzelfde doel aangaan. Dit keer was ik echter verbaasd dat een willekeurige squadmaat, waarmee ik samen toevallig in een tank zat, perfect samenspeelde met mij! Ik was de driver en hij de gunner, en hij stapte constant steeds braaf uit om te repairen, om een raket te schieten op een andere tank, of om een ventje achter een container te killen.
De volgende ronde hadden we helaas geen tank meer, dus rende ik naar een buggy en tot mijn verbazing hij rende weer mee. We gingen samen op pad naar de eerste vlag en pakten daar een gespawnde tank. Zelfde verhaal. Toen onze tank kapot was spawnden we weer bij dezelfde vlag, en gingen we allebei verdedigen tegen de enemies die probeerden te cappen.
Jammer dat hij uiteindelijk weg moest, we vonden het allebei erg fijn spelen. Gelukkig bestaat er een friends list!
Hij was Frans
PS: mijn sig spreekt boekdelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mja.. dat schijnt dus bij sommige gebruikers niet te werken, dat uitvinken... Maargoed, ik ga het straks proberen als ik thuisben.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:38:
[...]
http://www.reddit.com/r/b..._the_bleeping_sound_from/
Tadaa je oplossing
[...]
Dat van het joinen van een vriend in een party komt me echter wel bekend voor. Het blijft dan inderdaad piepen totdat hij er daadwerkelijk inzit... Thx. Dan maar geen party.. alhoewel de voicefunctie wel handig is... dan toch maar teamspeak gaan gebruiken...
Less = more
Verwijderd
Een combinatie van kills, healen en reviven werkt veel beter. Je hebt vaakt plenty of time om ook nog te schieten. Speel wel alleen maar op no-explosive/no-shotgun servers. Dat is wel aan te raden imo, anders is er werkelijk geen bal aan.lehoon schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:39:
[...]
Die spelen waarschijnlijk Assault. Door te reviven en healen scoort je heel makkelijk veel punten. Vooral op Metro 64, want daar vallen ze bij bosjes
http://battlelog.battlefi...how/15788357/1/256187372/
Was ook nog bezig met een leuk potje op Caspian, ging mooi over en weer, veel punten gecapped, kpd van 4ish etc. Joined er een cheater in ons team
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 13:11 ]
gelukkig zijn ze er nog wel.ShortsNL schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:
Ik had laatst een nogal bijzondere ervaring op BF3: Willekeurige mensen werkten goed samen, alsof het van nature zo hoorde....
Hij was Frans
Gisteren was mijn squadmate tankdriver en ik ben meerdere keren bij hem gespawnt, maar telkens als ik uitstapte om te repairen/raket te schieten of een mannetje te killen reed die malle gewoon weg.
Moet ik er achteraan rennen om vervolgens in mijn rug geschoten te worden.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

mooi plaatje, niet van mij (sta nog versteld over hoe goed het er uit ziet)
Verwijderd
Deed hij ook nog wat nuttigs? of schraapte hij lekker alle assists mee van jullieVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:18:
Ik heb zelfs een permanente CITV gunner in mijn tank gehad uit een ander squad. I was like "wtf?!". Was zeker blij met mij en mijn maat als driver & gunner.
Over CITV gesproken.. ik kan echt "niks" raken met die guided shell.. ligt dat aan mij? (Ik weet dat je vrij zicht op object moet hebben) Maar het lijkt weinig/geen schade te doen...
Ik zie aan dit plaatje dat je waarschijnlijk de vereerde FXAA mod gebruikt waardoor je blauwe gloed krijgt die overheerst.Minaaj schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:16:
[afbeelding]
mooi plaatje, niet van mij (sta nog versteld over hoe goed het er uit ziet)
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Uiteraard.. eerst soflam/citv lock, daarna guided shell lock, maar het lijkt alsof het of mist, of weinig schade doet.. Heb het nog niet heel vaak geprobeerd omdat het dus de eerste paar keer "niks" deed en ik er snel klaar mee was...Cyberwarmacine schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:42:
Schiet je de Guided shell wel op een (door SOFLAM of CITV) gelockt voertuig? Zonder dit werkt het niet.
Verwijderd
Het regende choppers.GeeEs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:39:
[...]
Deed hij ook nog wat nuttigs? of schraapte hij lekker alle assists mee van jullie
Over CITV gesproken.. ik kan echt "niks" raken met die guided shell.. ligt dat aan mij? (Ik weet dat je vrij zicht op object moet hebben) Maar het lijkt weinig/geen schade te doen...
Je hoeft geen vrij zicht te hebben, ding werkt net als een javelin. Soms missfired tie als je net op het laatste moment je lock verliest (je ziet een pufje, maar je ammo staat nog steeds op 1). Als je dicht bij een muur staat flick je 'm daarover of opzij. Jets ga je er niet mee raken, behalve als ze heel traag vliegen. Ik heb geen problemen dingen te raken ermee, ik heb hem zelfs tussen 2 van die olieopslagdingen op Kharg zien doorvliegen om een chopper te raken
Ik blijf een tank met 3 maten te gaaf vinden. Constante communicatie, ieder covered bepaalde plekken, targets worden gecalled, locks worden van te voren aangekondigd zodat ik mijn turret kan draaien etc.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 13:56 ]
Geen vrij zicht? mkay.. dat zou het al makkeljiker maken ja... vanavond ga ik ervoor. Nu nog ff arbeit..Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:53:
[...]
Het regende choppers.
Je hoeft geen vrij zicht te hebben, ding werkt net als een javelin. Soms missfired tie als je net op het laatste moment je lock verliest (je ziet een pufje, maar je ammo staat nog steeds op 1). Als je dicht bij een muur staat flick je 'm daarover of opzij. Jets ga je er niet mee raken, behalve als ze heel traag vliegen. Ik heb geen problemen dingen te raken ermee, ik heb hem zelfs tussen 2 van die olieopslagdingen op Kharg zien doorvliegen om een chopper te raken.
Ik blijf een tank met 3 maten te gaaf vinden. Constante communicatie, ieder covered bepaalde plekken, targets worden gecalled, locks worden van te voren aangekondigd zodat ik mijn turret kan draaien etc.
Zoals ik al zei, is niet mijn plaatje (komt van reddit)rickyy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:43:
[...]
Ik zie aan dit plaatje dat je waarschijnlijk de vereerde FXAA mod gebruikt waardoor je blauwe gloed krijgt die overheerst.
Dus geen medics meer neer knallen!
[ Voor 50% gewijzigd door beta-ark op 11-01-2012 14:18 ]
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Verwijderd
Mits er een laser lock is niet nee, als je 'm zonder laser lock (dus op alleen tank etc) wilt gebruiken heb je dat wel nodig. Je kan er ook tegen smoken dan als tank.GeeEs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:05:
[...]
Geen vrij zicht? mkay.. dat zou het al makkeljiker maken ja... vanavond ga ik ervoor. Nu nog ff arbeit..
[troll] Het is heel normaal schijnbaar tegenwoordigbeta-ark schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:12:
[[url="<iframe width=\"1280\" height=\"720\" src=\"http://www.youtube.com/embed/sTB0aZy8d9Q\" frameborder=\"0\" allowfullscreen></iframe>"]video[/url]]
Dus geen medics meer neer knallen!
Kan je die guided shell zonder laserlock op een tank gebruiken ?!? Dat wist ik niet...Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:15:
[...]
Mits er een laser lock is niet nee, als je 'm zonder laser lock (dus op alleen tank etc) wilt gebruiken heb je dat wel nodig. Je kan er ook tegen smoken dan als tank.
(ik dacht dat alleen de javelin zonder lock op land vehicles kon en met lock ook op airvehicles.. ?!)
Heel wat te proberen dus zie ik alweer
geen respect meer voor een medicGeeEs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:15:
[...]
[troll] Het is heel normaal schijnbaar tegenwoordigom je te misdragen tegen hulpverleners... dus waarom niet?
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Gister zat ik in een server waar 3 personen alle air vehicles aan het blokkeren waren met 3 tanks..nou fijn is dat. Toch was het mij gelukt om eerste te worden en in de andere rondjes in de top 3. Maar helaas wel elk rondje verloren omdat niemand flags doet capturen..jammer van die sneue personen.
http://www.gotbf3.nl/teamspeak
Vaak wel iemand te vinden in een aantal van de GoT servers.
Verwijderd
Vaak moet je als tankdriver keihard heen en weer rijden om de locks te ontwijkenmadmaus schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:15:
[...]
gelukkig zijn ze er nog wel.
Gisteren was mijn squadmate tankdriver en ik ben meerdere keren bij hem gespawnt, maar telkens als ik uitstapte om te repairen/raket te schieten of een mannetje te killen reed die malle gewoon weg.
Moet ik er achteraan rennen om vervolgens in mijn rug geschoten te worden.
Dus je moeder is een man ? Het moet "ta mère" zijnMurphy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:09:
Over Fransen gesproken, gisteren heerlijk geknokt met een Fransoos. Hij in de Havok, ik in de F-18. Steeds knalde ik 'm uit de lucht en kreeg ik weer een Franse scheldkanonnade over me heen. Nou is mijn Frans niet zo heel goed maar heb wel hard moeten lachen om MURPHY TON MERE EST UNE VACHE etc.
Maar idd, naar mijn ervaring zijn de fransen degenen die het snelste belachelijk lopen doen. Dat merk je ook erg in CSS, zodra je een paar kills haalt ben je een "cheater" en een "fils de pute" en wordt je gekickt
Android developer & dürüm-liefhebber
Dat hoeft zodra je een engineer naast je hebt zitten die je aan het repairen is dus niet zo heel erg. Dan kan je beter een van de raketten incasseren om vervolgens degene die de raket schiet neer te knallen.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:31:
[...]
Vaak moet je als tankdriver keihard heen en weer rijden om de locks te ontwijken
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
edit: hieronder, jazeker, het was een Javelin, ik stond ook echt te kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Zerosum op 11-01-2012 14:58 ]
Weet je zeker dat het een javelin is/was? Ik gebruik zelf de TVM nog weleens op infantry als er geen tanks en dergelijke gespot zijn.Zerosum schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:47:
Ik zat gisteren op Sharqi vlag D te pakken, boven op dat gebouw dus. Werd gekilled door een Javelin? Sinds wanneer kun je die dingen locken op een persoon? Of heb ik iets gemist?
Verwijderd
Ik ben in 25 uur zo van Colonel 13 naar Colonel 14 gegaan( niet in game uren gewoon in dagelijkse uren ) en die overgang is wel 230.000 points .
En dat op een 2000 server en 3000 server, ik hou wel van die lange potjes maar ja als er iets mis gaat ............... ben je wel je points kwijt .
KUchhh ff vloeken en weer door gaan met de volgende ronde.
Vroeger ging ik meer dood dan ik kills ook in de merto support zat maar nu ga ik wel in de frontline staan maar wel zo dat ik beschut ben van het gekill van anderen.
NEE, wat lullig ook kan zijn dat er een of meer ook suppert in ammo doen JOU ammo kapot schieten zodat zij meer points krijgen.
Maak me niet zo druk meer om , ik ga wel op een gegeven moment ergens anders ammo droppen, plekken zat dat te doen.Goede tip; als je gekillt ben en terug komt in het spel onderweg vaak de snippers wat ammo pakketjes erbij droppen als je weer terug naar de frontline gaat, dat zijn ook points .
Waterpistool
Ik moet er nog 4 winnen dusssss een keer samen ??
Met eventueel andere die die 5 rondjes Moeten winnen??
beta-ark
JA ben met dat filmje wel eens.
ik heb veel mee gemaakt dat ik met die paddels of hoe ze heten in mn hand sta en vaak nog eens van achteren word gedood
Stond/lag/ je niet naast een SOFLAM ? of iets anders waar de jav op ontplofte in de buurt?Zerosum schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:53:
Geen idee eerlijk gezegd, zodra je boven op D zit, vliegt van alles je om de oren. Ik hoop wel dat het zoiets was in ieder geval, een one off zeg maar.
edit: hieronder, jazeker, het was een Javelin, ik stond ook echt te kijken.
Ook kan het zo zijn dat de javelin op zijn pad naar iets anders, jou, of iets in de buurt raakte, waardoor jij dus ook doodging ?!
Ook zal er vast wel een hack bestaan om de jav te locken op infantery ?! Kan ik niet bevestigen, maar het zou me niks verbazen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.