|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
2 kill win servertje pakken.. zo voor elkaar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
hahahahaha! Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig!GeeEs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:01:
Stinger in Metro is niet geheel onwaarschijnlijk.. je deed vast dit... xD
[video]
Ik had er het geduld niet voor.. en vind SQDM ook gewoon boring.nero355 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:06:
Dat is lame IMHO. Met 2 man vs. 6 anderen spelen tot 125 kills en alsnog winnen is veel leuker
Voordeel bij wat langere potjes is dat je inderdaad wel je kansen kan proberen terug te pakken als het even misgaat, dat is bij 2player kill anders. Dan zit je inderdaad meer te wachten op het volgende rondje dan dat je daadwerkelijk aan het spelen bent.
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig zou je zeggen.. het jammere is echter dat wij de server vanwege lag hebben moeten verplaatsen naar een ander ip, waardoor de server bij mensen uit de favorieten verdwenen is. Bij deze dan ook graag de oproep: zoek je een leuke nederlandse server met zowel vanilla als B2K maps, met 24/7 admins aanwezig? Kom dan gerust eens langs!:)
http://battlelog.battlefi...0-Tickets-1-Player-Start/
Added als favourite, zal eens een kijkje nemen!Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:28:
Goeie god.. inmiddels hebben wij alweer 118 bans voor cheaters/hackers uitgedeeld. Dat zijn er weer 118 minder op je server zou je zeggen;) Merk wel dat het steeds beter gaat. Ban niet alleen de hackers op de server, maar ook hackers die worden vermeld via getsatisfaction, vandaar de lange lijst.
Allemaal leuk en aardig zou je zeggen.. het jammere is echter dat wij de server vanwege lag hebben moeten verplaatsen naar een ander ip, waardoor de server bij mensen uit de favorieten verdwenen is. Bij deze dan ook graag de oproep: zoek je een leuke nederlandse server met zowel vanilla als B2K maps, met 24/7 admins aanwezig? Kom dan gerust eens langs!:)
http://battlelog.battlefi...0-Tickets-1-Player-Start/
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Kan vervelend zijn voor mensen zoals ik, zonder B2K.
---RAWE CEEK!!!---
Ik stap in een chopper en haal echt meer dan 20 hitmarkers op 1 kereltje, met ROCKETS.
En ook, elke keer ik een server join join ik in het verliezende team dat nog 5 tickets ofzo heeft, ook leuk, weer een loss erbij. Dan speel je gewoon het volgende rondje en dan wordt je de HELE tijd heen en weer gepingpongd van het ene naar het andere team, en dat telt dan nog mee als een death ook. Soms vraag ik mij af waarom ik dit spel nog speel
Android developer & dürüm-liefhebber
Niet dat ik zag nee, die dingen schiet ik altijd meteen kapot. Maar goed, ik hoop dat het een eenmalig verhaal was. Als DICE nou eens even vaart maakte met die cheaters, Zh1nt0 heeft wel gezegd dat ze er naar aan het kijken zijn. Maar goed, bannen die hap en niet alleen kijken. Zou toch wel triest zijn dat dit spel EOL is na een paar maanden, ook niet goed voor de komende DLC verkopen, dus ik heb goeie hoop dat ze wat actiever worden. Het mooie van juist Battlelog is, is dat je het er zo uitpikt. Wir sollen sehen, zoals de Fransen zeggenGeeEs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:52:
[...]
Stond/lag/ je niet naast een SOFLAM ? of iets anders waar de jav op ontplofte in de buurt?
Ook kan het zo zijn dat de javelin op zijn pad naar iets anders, jou, of iets in de buurt raakte, waardoor jij dus ook doodging ?!
Ook zal er vast wel een hack bestaan om de jav te locken op infantery ?! Kan ik niet bevestigen, maar het zou me niks verbazen...
Verwijderd
De oudere favoriets ben ik weer kwijt, dus ook een die ik hier zag om die korte rondes te kunnen winnen voor je >>Win 5 rounds of SQDM << ik heb net tig topics door gebladerd om die link terug te vinden .....dus niet gevonden.
Zo krijg ik die nooit
Verwijderd
net mijn points gehaald daar voor diegene die snel die gun wil hebben.
Verwijderd
Moesten jullie wat tips hebben voor de review, mag je ze zeker zeggen (hoeft niet hier te zijn btw).
Haha, ik vind het idee best grappig. Je engels valt best mee, al hoor je wel een beetje een belgisch accent.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:41:
Ik ben van plan eens een review te maken over de Belgische wapens, (P90, SCAR-H, F2000 en M240B). Nu vraag ik mij wel af of er een Belgisch pistool tussen zit? En ook of mijn engels goed genoeg is om mijn review in het engels te doen. Zouden jullie zo vriendelijk zijn om eens te kijken naar dit filmpje en jullie mening geven?[video]
Moesten jullie wat tips hebben voor de review, mag je ze zeker zeggen (hoeft niet hier te zijn btw).
Ik vind het filmpje best OK, al is je stem wat zacht tegenover de andere geluiden.
Zie hier de handguns van FN ( de belgische wapenproducent..)
http://www.fnherstal.com/index.php?id=263
Heb die P90 eindelijk ook geunlocked, leuk om wat mee rond te knallen op metro.
Klinkt goed, zeker doen!Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:41:
Ik ben van plan eens een review te maken over de Belgische wapens, (P90, SCAR-H, F2000 en M240B). Nu vraag ik mij wel af of er een Belgisch pistool tussen zit? En ook of mijn engels goed genoeg is om mijn review in het engels te doen. Zouden jullie zo vriendelijk zijn om eens te kijken naar dit filmpje en jullie mening geven?[video]
Verwijderd
Goede gun maar blijf de M249 gebruiken en zeker als het "druk " is .glennvho schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:54:
@ Rienspy: Zeker doen zou ik zeggen!
Heb die P90 eindelijk ook geunlocked, leuk om wat mee rond te knallen op metro.
ik heb afgelopen dagen van alle guns uitgeprobeert voor op Metro te gebruiken maar kwam toch terug op die M249 die is als je het goed doet met 1 t/m 3 schoten al zeer goed enne wel 200 stuks ammo bij mij.
Verwijderd
Haha lol, ik kreeg het idee om een videoreactie te doen op Robbazking, en die heeft tenslotte ook een zwaar accent (I'm a yeniusCyberwarmacine schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:48:
Ik vind je accent wel vet
Zie hier de handguns van FN ( de belgische wapenproducent..)
http://www.fnherstal.com/index.php?id=263
Ik denk toch dat ik de M240B eruit ga laten omdat dit een aangepaste versie is van de M240 (die in België gemaakt is).
De m249 gebruik ik dan weer liever op wat opener mappen, vooral op wake island eigenlijk. Dan zet ik er de bipod op zodat ik mij ergens kan plaatsen om support te geven terwijl de rest van het team een vlag aanvalt. En heb er ook nog de Amerikaanse x3.4 scope op dan (weet even de exacte naam niet meer) en natuurlijk ook met een extended mag.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:06:
[...]
Goede gun maar blijf de M249 gebruiken en zeker als het "druk " is .
ik heb afgelopen dagen van alle guns uitgeprobeert voor op Metro te gebruiken maar kwam toch terug op die M249 die is als je het goed doet met 1 t/m 3 schoten al zeer goed enne wel 200 stuks ammo bij mij.
Verwijderd
Heb ik ook met FRAPS en anderen. MSI Afterburner (laatste beta) al geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:26:
Hmm probleem, ik probeer dus m'n gameplay op te nemen, maar m'n muis lagt (De draait, maar oppeens staat je muis stil/reageert niet voor enkele ms waardoor je schokkerige bewegingen krijgt). Help?
Verwijderd
Ik was geeneens aan het opnemen, lolMavamaarten schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Heb ik ook met FRAPS en anderen. MSI Afterburner (laatste beta) al geprobeerd?
Nog maar eens proberen danHamburgerHenk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:29:
Wie doet de applications van de GoT clanHeb al een week niets gehoord
---RAWE CEEK!!!---
NoFearCreations schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:12:
Tis kudt dat het een halve console port is, maar zie het zo, zonder de consoles, hadden we deze game nu niet eens gehad...
zie het zo zonder consoles hadden we tegen al die noobs moeten spelenNoFearCreations schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:12:
Tis kudt dat het een halve console port is, maar zie het zo, zonder de consoles, hadden we deze game nu niet eens gehad...
Is dit té offtopic?
Is er iemand die dalijk ook nog 5 kills nodig heeft met de DPV buggy? ( voor de assignment) en dit samen wil halen..
Battlelog: MrRiot94
[ Voor 15% gewijzigd door Robbertjan94 op 11-01-2012 19:31 ]
Oei
Ik ging ervan uit dat het dankzij het opnemen kwam... Staat muis acceleratie enzo uit?
Verwijderd
Jap, moet aanstaan?Mavamaarten schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:26:
[...]
Oei
Ik ging ervan uit dat het dankzij het opnemen kwam... Staat muis acceleratie enzo uit?
Weet ik niet
Je kan altijd eens proberen... Misschien weet het problementopic meer? idk
[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 11-01-2012 19:33 ]
Als je het aanzet, zal de afstand die je crosshair aflegt, afhankelijk zijn van de snelheid waarmee je de muis beweegt.
En dit mag niet: je beweging moet altijd 1 op 1 gelijk zijn met de afstand die jij zelf beweegt met de muis, of dit nu zeer traag of zeer snel gebeurd.
Damn wat is het triestig hoe snel je daar punten kunt opstapelen.
Tegen het einde van de ronde werd ik perma banned, gewoon omdat ik
zwaar aan het ownen was. Goodbye 20k points
Edit: eens op site van de server gaan vragen (timelessgaming.com), en volgens hen
werd ik gebanned door de server omdat ik te veel kills had gescoord in een korte periode.
Ik was door een klein gaatje in hun verdediging gelipt en de eerste staircase naar beneden gelopen,
om dan drie kwart van hun team te wipen op de staircase aan de zijkant met een USAS. Zal toch
wel een 10-tal kills geweest zijn in 5 seconden.
Ben wel beniewd als je even een mooie bf3 natgeo in elkaar draait. Dat was zo geniaal ook aan die bush wookie natgeo tape.... lachte de ballen uit mn broek toen ik die voor het eerst zag.
Oh en die Viking dude is ook echt geniaal met zn sniper shotty
Dus Rien nie, maak lekker een filmpje voor ons!
Sharpe.
Verwijderd
sjollione schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:03:
Die nie, die nie, Rienspy! Straffe hendrik is het.
Ben wel beniewd als je even een mooie bf3 natgeo in elkaar draait. Dat was zo geniaal ook aan die bush wookie natgeo tape.... lachte de ballen uit mn broek toen ik die voor het eerst zag.
Oh en die Viking dude is ook echt geniaal met zn sniper shotty
Dus Rien nie, maak lekker een filmpje voor ons!
Sharpe.
Verwijderd
Ik ben toevallig omdat ik gebruik maakte van de week van die Biekon of hoe dat ding heet dat ik bovenop terecht kwam.
Nu net was ik in metro en ja hoor stuk of 4 man die iedereen daarvan doode.
die waren van een zelfde clan .........................van cheaters zo dus
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:11 ]
Heb je toevallig een gamepad met usb erin hangen? Zo ja dan is dat je probleem, gewoon unpluggen en het doet het weer.Mavamaarten schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:29:
[...]
Heb ik ook met FRAPS en anderen. MSI Afterburner (laatste beta) al geprobeerd?
hoi
Das geen cheat.. Een bugexploit heet zoiets..Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:07:
jullie al bekent die CHEAT waar je BOVENOP het plafontkan komen??
Ik ben toevallig omdat ik gebruik maakte van de week van die Biekon of hoe dat ding heet dat ik bovenop terecht kwam.![]()
Nu net was ik in metro en ja hoor stuk of 4 man die iedereen daarvan doode.![]()
![]()
![]()
die waren van een zelfde clan .........................van cheaters zo dus
Verwijderd
Fact: rebooting solves 98% of winds problemsKr44nVogel schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:28:
[...]
Heb je toevallig een gamepad met usb erin hangen? Zo ja dan is dat je probleem, gewoon unpluggen en het doet het weer.
Werkte bij mij...
Bij het innemen van een positie die je concurrenten - maar ook medespelers - niet in kunnen nemen, en welke een voordeel oplevert voor jou, noemen we gewoon cheaten.ihre schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:39:
[...]
Das geen cheat.. Een bugexploit heet zoiets..
Of het nu een exploit of hack betreft, beiden zijn een vorm van cheaten.
Erg vervelend.
Ik vind het nog altijd erg jammer dat er geen echt core gaming console bestaat, waarop je gewoon met 64 man online BF3 op high settings kan spelen.
De PC is echt een broeinest met cheaters, ik word er gewoon kotsmisselijk van.
Op de console zitten ze ook, maar wel in veel mindere mate.
Lol, op het moment dat je zelf weet hoe je een dergelijke positie kunt bereiken ben je dus volgens jouw definitie een cheater.. Heb je wel eens Counter-Strike gespeeld? Omdat ik weet waar ik door een muur kan springen en over de map kan lopen ben ik geen cheater.IngamerX schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:48:
[...]
Bij het innemen van een positie die je concurrenten - maar ook medespelers - niet in kunnen nemen, en welke een voordeel oplevert voor jou, noemen we gewoon cheaten.
Of het nu een exploit of hack betreft, beiden zijn een vorm van cheaten.
Erg vervelend.
Ik vind het nog altijd erg jammer dat er geen echt core gaming console bestaat, waarop je gewoon met 64 man online BF3 op high settings kan spelen.
De PC is echt een broeinest met cheaters, ik word er gewoon kotsmisselijk van.
Op de console zitten ze ook, maar wel in veel mindere mate.
Je hebt zelf de mogelijkheid om er achter te ontdekken hoe je er kunt komen..
Tevens noem Jij het cheaten, wat het dus niet is.
En dat broeinest van cheaters is al van toepassing zolang er Multiplayer FPS games bestaan. Wil je ze niet tegenkomen? Zorg dat je een goed gemoderate server joint, of koop een eigen. Ik denk dat ik werkelijk pas 1 of 2 cheaters tegen ben gekomen sinds de release...
nou niet om het een of anderihre schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:56:
[...]
Lol, op het moment dat je zelf weet hoe je een dergelijke positie kunt bereiken ben je dus volgens jouw definitie een cheater.. Heb je wel eens Counter-Strike gespeeld? Omdat ik weet waar ik door een muur kan springen en over de map kan lopen ben ik geen cheater.
En dat broeinest van cheaters is al van toepassing zolang er Multiplayer FPS games bestaan. Wil je ze niet tegenkomen? Zorg dat je een goed gemoderate server joint, of koop een eigen. Ik denk dat ik werkelijk pas 1 of 2 cheaters tegen ben gekomen sinds de release...
maar is misbuiken van en zo tot een beter resultaat komen niet cheaten?
vervelende is dat je bij sommige bugs je het mannetje niet meer kunt raken ...
tevens zou je dan ook kunnen zeggen dat als je een richt progie draaid op de achter grond dit niet cheaten is om dat je iets gebruikt?
en zelfs bij goed moderate server kom je ze tegen ben bijna elke dag op got en wil niet zeggen dat elke dag een gek langs komt maar gebeurt wel en wordt wel gekicked maarja dan heeft ie al wel snel 30 kills op zijn naam kwaad geschied..
http://blogs.battlefield....measures-intensify.aspx##
[ Voor 4% gewijzigd door leosand op 11-01-2012 22:33 ]
http://blogs.battlefield....t-measures-intensify.aspx
Battlefield 3 anti-cheat measures intensify
BY: H Brun POSTED: Jan 11, 2012, 09:36AM COMMENTS: 50 (Login Required to Comment)
In our continued effort to minimize cheating in Battlefield 3, we recently banned another batch of several hundred confirmed cheaters based on your reports and our player behavior data.
At DICE, we will never tolerate cheaters. Life on the battlefield can be harsh, especially when you’re up against the fantastic flying duo. But it should never be a case of you losing because someone is outright cheating.
We have always taken cheating seriously. Starting today, we will further intensify our efforts to hunt down and rid Battlefield 3 of cheaters. Stats wiping and banning this disruptive minority is the only way they will understand that they are ruining the game for others. We do this for the millions of dedicated players out there who deserve a fair game, every game.
If you believe you have been the victim of outright cheating, the best way to report your concerns is to go to Battlelog, enter the profile page of the person you suspect and click the triangle in the top right corner of his name.
This will open up a window where you can describe to us at DICE what happened. Please enter as much detail as possible, describing what specifically makes you believe this player has used unfair methods, and preferably include a link to the Battle Report for the match in question.
These reports are then received by our analysts here at DICE who will do a deeper analysis of the situation and take appropriate action, including stats wiping and/or banning players who are confirmed as cheating.
Reducing the number of cheaters is an ongoing endeavor, and one that we will never stop. Thanks for your co-operation, and see you on the battlefield!
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 11-01-2012 23:19 ]
Prima, als dit jouw idee is van het spelen van games, wie ben ik dan om je te dwingen om anders te denken.ihre schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:56:
[...]
Lol, op het moment dat je zelf weet hoe je een dergelijke positie kunt bereiken ben je dus volgens jouw definitie een cheater.. Heb je wel eens Counter-Strike gespeeld? Omdat ik weet waar ik door een muur kan springen en over de map kan lopen ben ik geen cheater.
Maar aan de hand van je post kan ik wel een mening en oordeel vormen over wat voor soort gamer jij bent, en ik kan nu al zeggen dat ik in ieder geval geen respect op kan brengen voor jouw argumentatie. En ik denk niet dat ik de enige ben. Erg jammer..
@anti cheat measures
De woorden zijn geschreven nu de daden
Probleem bestond pas sinds BF2 maar blijkbaar is het mode om bij elke vernieuwing van technologie opnieuw het wiel uit te vinden...Asgaro schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:17:
Goed dat ze het probleem eindelijk publiek erkennen. Ben benieuwd!
Desondanks, hopelijk zien we minder cheaters maar ik vermoed helaas dat hierdoor cheats onzichtbaarder worden en moeilijker detecteerbaar ondanks een tien of twintig reports per player.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Goede Rush potjes zijn zeer zeldzaam. Ik denk misschien 20% van de games die ik join zijn goed en spannend.
Dit keer Metro. Het complete enemy team was aan het snipen. Dus ik pak M320 smoke en baan een weg met smoke naar de MCOMS. Claymores en C4 zijn daar te verwachten. De rest van mijn team voerde niks uit en zaten alleen maar op afstand snipers te spotten.
Uiteindelijk toch 6, jawel, 6 keer de MCOMs gecharged voordat we ze opbliezen...
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Beter laat dan nooit. Net weer een cheater op GoT server 1. Hij vond het leuk om mensen te teleporteren en op te blazen met een smaw.Asgaro schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:17:
edit: Leosand had hierboven al gepost![]()
http://blogs.battlefield....t-measures-intensify.aspx
[...]
Goed dat ze het probleem eindelijk publiek erkennen. Ben benieuwd!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Laatste 2 dagen stuk of 3-4 cheaters gezienDanielWW2 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:
[...]
Beter laat dan nooit. Net weer een cheater op GoT server 1. Hij vond het leuk om mensen te teleporteren en op te blazen met een smaw.
Verwijderd
De maps hebben wij als volgt ingedeeld, zodat mensen zonder B2K er zo min mogelijk last van hebben: allereerst spelen wij de vanilla maps, daarna de B2K maps (dus niet door elkaar) Hierdoor kunnen ook de spelers die geen B2K mappack hebben op de server spelenNoFearCreations schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:35:
B2k en gewone maps door elkaar?
Kan vervelend zijn voor mensen zoals ik, zonder B2K.
Dat is inderdaad erg gaaf. Helaas komt dit niet zo heel vaak voor omdat je als 3e locker gewoon veel te weinig punten krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:53:
[...]
Ik blijf een tank met 3 maten te gaaf vinden. Constante communicatie, ieder covered bepaalde plekken, targets worden gecalled, locks worden van te voren aangekondigd zodat ik mijn turret kan draaien etc.
Een chopper uit de lucht levert tussen de 300 en 500 punten op voor de bestuurder. Soms zelfs meer.
Voor de CITV krijg je maar net tussen de 50 en 100 punten ofzo. De verhoudingen kloppen totaal niet. Als ze dit een beetje rechttrekken (ook de SOFLAM wat meer waardering geven) dan kan het samenwerken pas echt beginnen
True, cheaten is van iedere tijd!MAX3400 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:26:
[...]
Probleem bestond pas sinds BF2 maar blijkbaar is het mode om bij elke vernieuwing van technologie opnieuw het wiel uit te vinden...![]()
Desondanks, hopelijk zien we minder cheaters maar ik vermoed helaas dat hierdoor cheats onzichtbaarder worden en moeilijker detecteerbaar ondanks een tien of twintig reports per player.
Maar vind het jammer dat we nog altijd met die stokoude Punkbuster zitten
En Valve's anticheat doet ook geen ballen!!
Ik weet niets van anticheat software maar het kan toch niet moeilijk zijn om iets volledig nieuw te ontwikkelen? Men kan een engine zoals Frostbite 2.0 maken, dan kan een nieuwe anticheat toch ook zeker?
Want Punkbuster bestaat al sinds de jaren dat ik Medal of Honor Allied Assault en Pacific Assault speelde (aah, dat waren de tijden
Ik ben er 100% zeker van dat, als men van op nul zou beginnen, men nu nieuwe technieken en beveiligingen zou kunnen gebruiken, die je momenteel niet kan toepassen op die stokoude architectuur van PB.
Meh.DanielWW2 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:
[...]
Beter laat dan nooit. Net weer een cheater op GoT server 1. Hij vond het leuk om mensen te teleporteren en op te blazen met een smaw.
Heb gisteren ook filmpje gezien van cheater die rustig in een heli rondvliegt op Sharqi, en terwijl iedereen killt zonder te moeten schieten.
Zelfs kills met AMMO KIT als wapen waren mogelijk!!, kun je het je voorstellen hoe brak die beveiliging in bf3 wel niet blijkt te zijn?
Klinkt goed zoVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:52:
[...]
De maps hebben wij als volgt ingedeeld, zodat mensen zonder B2K er zo min mogelijk last van hebben: allereerst spelen wij de vanilla maps, daarna de B2K maps (dus niet door elkaar) Hierdoor kunnen ook de spelers die geen B2K mappack hebben op de server spelen
[ Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 12-01-2012 00:43 ]
Probleem is dan alleen dat minder mensen de tank willen besturen. Waarom dat ding overal heen moeten sturen als je net zo veel punten krijgt als je er gewoon inzit en de camera beweegt.StealthyPeanut schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:53:
[...]
Dat is inderdaad erg gaaf. Helaas komt dit niet zo heel vaak voor omdat je als 3e locker gewoon veel te weinig punten krijgt.
Een chopper uit de lucht levert tussen de 300 en 500 punten op voor de bestuurder. Soms zelfs meer.
Voor de CITV krijg je maar net tussen de 50 en 100 punten ofzo. De verhoudingen kloppen totaal niet. Als ze dit een beetje rechttrekken (ook de SOFLAM wat meer waardering geven) dan kan het samenwerken pas echt beginnen
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Lijkt me wel grappig om te zien: kills door ammo kits, spawn beacons, etc...Nuhvok schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:42:
Laatst een cheater die ook mensen killde zonder te schieten en het spel beweerde dat hij kills maakte met een spawn beacon
Ik vind het raar dat het hiermee kan want ingame kan je met geen mogelijkheid damage doen met die dingen. Denk ik?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J1qU5QbzIRA]
Hehe, maar stiekem is wel duidelijk dat het niet door je C4 is dat die omvaltSnowwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:45:
Ik wou vanavond eens de Antenne in Caspian Border zelf opblazen / zien omvallen...
[video]
Enige wat ik kan verzinnen is zo'n ding neerzetten op iemand die in prone is. Maar als dat kon, wisten we dat al door youtubeAsgaro schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:45:
[...]
Lijkt me wel grappig om te zien: kills door ammo kits, spawn beacons, etc...![]()
Ik vind het raar dat het hiermee kan want ingame kan je met geen mogelijkheid damage doen met die dingen. Denk ik?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Iemand schoot net voor me aan op die kabel, maar volgens mij kun je de toren ook gewoon opblazen met C4 aan de basis.Asgaro schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:47:
[...]
Hehe, maar stiekem is wel duidelijk dat het niet door je C4 is dat die omvaltDe bekabeling sprong los op het goede moment voor je.
Nee. Is gewoon net goed getimed op het moment dat hij valt aan het eind van de game. Jouw C4 heeft sowieso geen effect want hij viel al voor je op de knop drukte.Snowwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:52:
Iemand schoot net voor me aan op die kabel, maar volgens mij kun je de toren ook gewoon opblazen met C4 aan de basis.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zelfs als ik geen specifieke map aan tik en klik op zoeken vind BL er maar een paar. Wat is er aan de hand? Dit is al een tijdje zo.
[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 12-01-2012 01:14 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Er zijn zat hack communities en services die ban protection garanderen. Dat wordt niet zomaar gedaan..
Gewoon continu up to date blijven, elke week patchen, en blijven bannen.
En dan vraag ik me ook nog af: in hoeverre zijn mensen gebanned? Kunnen cheaters met proxy niet gewoon weer aan de slag?
[ Voor 8% gewijzigd door IngamerX op 12-01-2012 01:27 ]
Ook al willen heel veel mensen dat....zo makkelijk is het niet. Stel je word ten onrechte gebanned wegens hacken/cheaten, wat dan(Ja unban I know). Nu controleren ze eerst de alle reported mensen, en dan pas bannen ze.IngamerX schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:24:
Weer een hacker.. damn... blijf reporten.
Er zijn zat hack communities en services die ban protection garanderen. Dat wordt niet zomaar gedaan..
Gewoon continu up to date blijven, elke week patchen, en blijven bannen.
En dan vraag ik me ook nog af: in hoeverre zijn mensen gebanned? Kunnen cheaters met proxy niet gewoon weer aan de slag?
In principe kan je niet op tegen hackers, of je moet een dicht systeem hebben waar men niets kan doen.
Ik bedoel van er zijn miljoenen?? "hackers" in de wereld tegen nog niet eens duizenden anti-hackers, dat kan je niet winnen. Heel misschien als je dagelijks patched, zoals de meeste anti-virus programma's.
Tja, bij een Battlelog "vriend" op de server wist iemand het eens heel bond te maken door een T90 Tank in Metro te spawnen, welke ook nog eens niet kapot kon. Server-kick was auto reconnect, hij verliet de server niet eens, want puntjes bleven staan, en ban deed simpelweg niets. Nadat hij iedere keer admin-slain spawnde, ging ie uit eindelijk wel weg. Dag daarop was de cheater van Battlelog verwijderd, genoeg mensen hebben dus gerapporteerd denk ik.
Misschien is het dan te veel om goed te laten zien? (het grappige is dat battlelog soms helemaal niet goed sorteert, als je naar beneden scrolled komen er nog volle servers bij)rickyy schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:12:
Krijgen jullie de laatste tijd ook dat er heel weinig spelers zijn als je kijkt op Battlelog naar servers? Ik tik bijvoorbeeld Rush in voor een bepaalde map, en dan krijg ik maar 2 of 3 server met een paar spelers erin. Als ik dan een aantal keer op refresh druk komt er met mazzel een server die een beetje vol is.
Zelfs als ik geen specifieke map aan tik en klik op zoeken vind BL er maar een paar. Wat is er aan de hand? Dit is al een tijdje zo.
[afbeelding]
hier die van mij, 3uur;
Ik speel de heli met muis en toetsenbord en nu ik dat onder de knie heb, MOET en ZAL ik het vliegen met jets onder de knie krijgen. Volgens mij is die leercurve nog veel stijler maar de eerste punten en unlocks heb ik alweer binnen. Ik heb een paar video's bekeken van 's-werelds beste piloten, zoals deze (http://www.clan-horizon.c...1-BF3-Jet-Tips-and-Tricks) en zijn set-up (muis en toetsenbord en als je met een strafe run goed zit switchen naar de muis) gebruik ik nu ook. Het werkt aardig goed maar ik moet nog veel meer tijd steken in het vliegen om ervoor te zorgen dat de "w s a d en up, down, left en right" keys net zo'n tweede natuur worden als bij heli's. Maar is slechts een kwestie van meer uren in steken en dat komt wel.
Nu zie je in dat filmpje the world's no 1 plot in BF3 (is trouwens nu al een ander volgens de Leaderboard) constant aanvallen uitvoeren op grondmateriaal (tanks e.d.). In maps zie ik zelden jets aanvallen uitvoeren op tanks, dat zijn altijd heli's. Ik ben in een tank tenminste nog nooit door een vliegtuig uitgeschakeld! Jets beperken zich meestal tot dogfights met jets en heli's, maar deze vent scoort gigantisch met grond aanvallen en hij gebruikt daar (...)Â voor.
Precies: wat gebruikt hij daar nu? De rocket pods of de guided missile?
En mijn tweede vraag is: ik heb na al die uren nu twee heli service stars en heb de guided rockets voor de heli dus unlocked en ook een paar keer als upgrade gebruikt, maar HOE kan ik die rockets nu guiden??? En wat voor verschil zit er in de guided missiles en de guided rockets bij de heli.
Is dit anders bij de jets? Is er een verschil tussen de rockets pods en de guided missiles. Want als die vent op dat filmpje ook gewoon rocket pods gebruikt, heb ik die nu al bijna unlocked en ga ik me dit weekend ook heerlijk op tanks en ander rollend materieel richten en mijn vliegskills voor de jet verder aanscherpen
Als je een cheater tegen komt in een potje: Speel t potje uit en ga naar je win/loss history. klik op je laatste potje. Daar kan je alle deelnemers zien die meespeelden in die pot.
Klik op de cheater en kijk rechtsboven in zijn profiel. Ga op zoek naar een klein grijs driehoekje met een "!" erin.
klik er op en report! Doe dit altijd en strikt voor de community. Ik report dagelijks cheaters en een aantal zijn al gebanned. Je krijgt overigens netjes een mailtje van dice dat het betreffende profiel in onderzoek is.
DEEL DIT MET IEDEREEN!
PS @ discussie bugexploit/cheat: het resultaat is hetzelfde, gefrustreerde pubertjes.. het blijft gewoon triest en dan maakt het geen reet uit of je het nu een cheat of een exploit noemt... kortom, zinloze discussie..
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Guided rockets kun je niet locken zoals guided missiles. Het enige verschil tussen guided rockets en normale rockets is dat ze accurater zijn en je dus theoretisch van verder af tanks e.d. zou moeten kunnen raken. Ik heb ze even geprobeerd maar ik vind het zonde van het slot dat ze innemen. Als je geleerd hebt hoe je met normale rockets moet schieten heeft het volgens mij amper meerwaarde. Mocht iemand toch een duidelijk voordeel weten dan ben ik daar ook benieuwd naar.l0n3w012ph schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:10:
En mijn tweede vraag is: ik heb na al die uren nu twee heli service stars en heb de guided rockets voor de heli dus unlocked en ook een paar keer als upgrade gebruikt, maar HOE kan ik die rockets nu guiden??? En wat voor verschil zit er in de guided missiles en de guided rockets bij de heli.
Van jets weet ik amper wat dus kan ik niks over zeggen.
Gisteravond weer wat puntjes gesprokkeld voor de TV missile en ben er nu bijna... oh goodie
Was lekker bezig op sharqi en bleef lang in de lucht. Sharqi biedt genoeg dekking als je gelocked bent en flares hebt moeten droppen dus werd eigenlijk niet geraakt. Helaas had mijn gunner z'n bril niet op en ik zag overal mannetjes lopen maar hij schoot ook gewoon bijna niet. Op een gegeven moment had de vijand nog maar 1 spawn waardoor er allerlei mannetjes in de huisjes om de vlag lagen en meer en meer met anti air begonnen te spawnen. Omdat de gunner niet zo veel deed heb ik alle huizen maar met de grond gelijk gemaakt maar toch kon ik 1 stinger niet ontwijken. Het stomme was dat ik eruit werd geschoten en de chopper nog een buikschuiver maakte en de gunner weer kon gaan vliegen. Die was ik kwijt dus. Havoc is wel een stuk lastiger te manouvreren ja maar als je goed gebruik maakt van snelheid kun je toch nog vrij goed bochtjes maken!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Klopt helemaal! Dat heb ik dus ook al gedaan, gewoon weer geswitched naar normale rockets. Ik zag geen enkel verschil en ik raak die tanks toch wel met normale rockets.JohnnyV76 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:00:
[...]
Guided rockets kun je niet locken zoals guided missiles. Het enige verschil tussen guided rockets en normale rockets is dat ze accurater zijn en je dus theoretisch van verder af tanks e.d. zou moeten kunnen raken. Ik heb ze even geprobeerd maar ik vind het zonde van het slot dat ze innemen. Als je geleerd hebt hoe je met normale rockets moet schieten heeft het volgens mij amper meerwaarde. Mocht iemand toch een duidelijk voordeel weten dan ben ik daar ook benieuwd naar.
Vwb die gunner: ik mis juist vaak een gunner ondanks dat ik probeer zo veel mogelijk in squads te spelen. Squad spawns komen helaas niet veel voor want die gunner kan juist het verschil maken in een heli dogfight. Want met locked missiles heb ik het al lang door: stealth is een must als eerste upgrade anders locked de ander je eerder en "then you're fucked" want jij gooit dan als eerste je flares, jij locked en schiet je missiles, hij gooit flares maar hij heeft ondertussen alweer gelocked op je, jij hebt nog net geen flares en dan ben je absoluut dood. Dus met heli's is het wel zo: wie locked als eerste? Maar een gunner kan je het aardig zuur maken dan, maar ja... die zijn er dan weer niet
Tnx voor je reply want dan kan ik het voor jets wel invullen denk ik... Ik denk dat er dan ook niet veel verschil in de rocket pods zit in vergelijking met die guided missiles, dus dan maar snel die rocket pods scoren
Trouwens Sharqi Peninsula biedt idd veel dekking, vooral onder de duingrens maar mijn favoriet om vehicles uit te schakelen blijven toch wel Operation Firestorm en vooral Gulf of Oman en Wake Island: lekkere open maps (Oman dan vooral op het strand).
Blijft een wereldspel!
Kijk bv eens naar dit filmpje:
YouTube: BF3 HC viper + guided rockets = WIN
HIer ook, alleen zou ik het potje niet eerst uitspelen, maar meteen even ALT+ ENTER en reporten.. zo min mogelijk tijd online gunnen die klojo's !millman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:30:
even over het cheaters verhaal.
Als je een cheater tegen komt in een potje: Speel t potje uit en ga naar je win/loss history. klik op je laatste potje. Daar kan je alle deelnemers zien die meespeelden in die pot.
Klik op de cheater en kijk rechtsboven in zijn profiel. Ga op zoek naar een klein grijs driehoekje met een "!" erin.
klik er op en report! Doe dit altijd en strikt voor de community. Ik report dagelijks cheaters en een aantal zijn al gebanned. Je krijgt overigens netjes een mailtje van dice dat het betreffende profiel in onderzoek is.
DEEL DIT MET IEDEREEN!
PS @ discussie bugexploit/cheat: het resultaat is hetzelfde, gefrustreerde pubertjes.. het blijft gewoon triest en dan maakt het geen reet uit of je het nu een cheat of een exploit noemt... kortom, zinloze discussie..
[ Voor 85% gewijzigd door Zerosum op 12-01-2012 08:50 ]
Tenzij je het F2->X->F1 trucje even onder de knie krijgt. dan kun je "eeuwig" zo door gaan, want zodra hij opnieuw gelockt heeft zijn je flares van de pilot seat alweer beschikbaar. In het begin even hectisch (zeker in low flight achtervolgingen) maar het werkt prima!l0n3w012ph schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:15:
[...]
Klopt helemaal! Dat heb ik dus ook al gedaan, gewoon weer geswitched naar normale rockets. Ik zag geen enkel verschil en ik raak die tanks toch wel met normale rockets.
Vwb die gunner: ik mis juist vaak een gunner ondanks dat ik probeer zo veel mogelijk in squads te spelen. Squad spawns komen helaas niet veel voor want die gunner kan juist het verschil maken in een heli dogfight. Want met locked missiles heb ik het al lang door: stealth is een must als eerste upgrade anders locked de ander je eerder en "then you're fucked" want jij gooit dan als eerste je flares, jij locked en schiet je missiles, hij gooit flares maar hij heeft ondertussen alweer gelocked op je, jij hebt nog net geen flares en dan ben je absoluut dood. Dus met heli's is het wel zo: wie locked als eerste? Maar een gunner kan je het aardig zuur maken dan, maar ja... die zijn er dan weer niet
anyway;
de ecm jammer... wat vinden we daarvan? ik gebruik hem nu een tijdje, maar ik merk dat ik toch nog iets vaker een verdwaalde stinger op mijn dak krijg, terwijl ecm aan staat.. wat is jullie voorkeur? flares of de jammer?
ik zou zeggen flares.. ECM blokkeert alleen het locken zelf niet de raketten. en als je een maat hebt zorg dan dat je ECM en flares hebtRexcore schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:45:
[...]
Tenzij je het F2->X->F1 trucje even onder de knie krijgt. dan kun je "eeuwig" zo door gaan, want zodra hij opnieuw gelockt heeft zijn je flares van de pilot seat alweer beschikbaar. In het begin even hectisch (zeker in low flight achtervolgingen) maar het werkt prima!
anyway;
de ecm jammer... wat vinden we daarvan? ik gebruik hem nu een tijdje, maar ik merk dat ik toch nog iets vaker een verdwaalde stinger op mijn dak krijg, terwijl ecm aan staat.. wat is jullie voorkeur? flares of de jammer?
Nope is al getest. Gasten die de BF3 mytbusting filmpjes maken heben het getestSnowwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:52:
[...]
Iemand schoot net voor me aan op die kabel, maar volgens mij kun je de toren ook gewoon opblazen met C4 aan de basis.
http://battlelog.battlefi...how/15928032/1/352117448/
[ Voor 9% gewijzigd door Meelobee op 12-01-2012 09:19 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zeg ook flares, ECM vind ik echt niet goed vanwege dat je voor de lock het al moet gebruiken.roboreaper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:56:
[...]
ik zou zeggen flares.. ECM blokkeert alleen het locken zelf niet de raketten. en als je een maat hebt zorg dan dat je ECM en flares hebt
Dus jullie spelen ook veel heli? Ik ook! Add me als je wilt gaan we keertje samen vliegen? ''FaceNoise''
Zie tekening: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=321854
Gewoon in tegenovergestelde richting vliegah.
Inderdaad. Ik ben wat meer rush gaan spelen om die reden. Ik speel liever 4 potjes in een uur, dan 1, omdat ik vaak niet meer dan een uur achter elkaar kan spelen. Hoewel mijn voorkeur zeker nog wel naar conquest uit gaat.disturbedmind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:26:
Jammer dat je niet kan filteren op hoeveel tickets er zijn in een Conquest want ik vind 1000 tickets toch wel vaak te veel van het goede vooral als je dik verliest en nog 600 tickets moet wachten ofzo...
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Mijn voorkeur gaat uit naar de flares, want ze werken meestal altijd en het is gewoon een kwestie van de aanvallende jet/heli te ontwijken (gwn je trucs gebruiken en dogfighten) en dan vervolgens gewoon wachten tot je weer nieuwe flares hebt. Op die manier heb ik op Caspian border een heel potje in een jet gezetenanyway;
dan heb je dus nog 600 tickets om de score om te draaien toch?disturbedmind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:26:
Jammer dat je niet kan filteren op hoeveel tickets er zijn in een Conquest want ik vind 1000 tickets toch wel vaak te veel van het goede vooral als je dik verliest en nog 600 tickets moet wachten ofzo...
ik zat laatst wel een keer in een potje waarbij we 400 tickets ofzo achterstonden maar uiteindelijk hebben we net met 1(!) ticket verloren. het laatste gedeelte van de pot waren wij dus duidelijk beter. het KAN dus wel alleen ben je in je eentje wel wat meer afhankelijk van je team natuurlijk.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
http://bf3stats.com/stats_pc/Slava079
- een KPM van 15,62 met de MG36.... 60 kills in 3 minuut 50 seconden? Met 0% headshots!
- 210 kills met de SV98 en maar 211 shots nodig gehad.. ehh...437 hits??? Een HK% van 2,38?
- bijna 3.000 kills totaal..... maar als je zijn kills per wapen bij elkaar optelt.... ongeveer 1.500?
- killstreak van 93?
Het moet voor DICE toch eenvoudig zijn om wat 'checksums' in te bouwen op dit soort stats?
Volgens mij heeft een man of dertig in de chat aangegeven die gast te reporten. Ik heb het ook gedaan.. net even gechecked of die nog actief was etc. en zijn stats erbij gepakt. Toen werd het dus nog evidenter. Nu maar hopen dat DICE er iets aan gaat doen. Zielig dit soort gasten...
Op de GoT servers gelukkig nog niemand tegengekomen.
Maar daar gaat het ook niet echt om, ik vind dat het potje dan te lang duurt en wil dan graag wel weer een andere map enzo doen ipv een uur in 1 te zitten. bij tickets van bv < 500 zijn de potjes rond de 20 a 30 min dat vind ik veel fijner, zo kan ik ook nog andere dingen tussen door doen.superwashandje schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:35:
[...]
dan heb je dus nog 600 tickets om de score om te draaien toch?
ik zat laatst wel een keer in een potje waarbij we 400 tickets ofzo achterstonden maar uiteindelijk hebben we net met 1(!) ticket verloren. het laatste gedeelte van de pot waren wij dus duidelijk beter. het KAN dus wel alleen ben je in je eentje wel wat meer afhankelijk van je team natuurlijk.
Ik speelde gisteren Gulf of Oman waar mijn team alle vlaggen had en elk beschikbare voertuig op die kustrand twintig minuten lang alles wat van dat vliegdekschip af kwam kapot aan het schieten was. Geen doorkomen aan.superwashandje schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:35:
[...]
dan heb je dus nog 600 tickets om de score om te draaien toch?
Ik ben blijven spelen omdat ik de wins in mijn stats kan gebruiken, maar wat was dat saai zeg.
Ik juich de eventuele komst van een ticketfilter dan ook zeker toe.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Whole lot of stars ***
normal als ik gewoon geen zin heb om rekening te houden met line of fire
hardcore als ik makkelijker sniper kills wil maken en als ik wat meer moet nadenken tijdens vuurgevechten/ granaten gooien
Zeker pas 2x gespeeld dan?ihre schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:56:
[...]
Je kan handmatig in het zoekvak manuele custom filteropties ingeven.. vul daar bv "500" of "600" (zonder de quotes) in en je krijgt alle servers met die term in de titel (vaak is dat dan ticketaantal als je dergelijke grote getallen typt) Ook zie je wel eens het aantal procenten van tickets (GoT servers bv) dan staat er 175% in de titel oid... kan je ook weer op filteren...disturbedmind schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:26:
Je zal hiermee niet alles elimineren, maar wel al eea uitsluiten...
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Als je het idee hebt dat je extreem veel hitbox issues/lag hebt.. zou je de "network smoothing" slider ingame eens wat naar links kunnen bewegen en kijken of het helpt... schijnen wisselende succesjes mee behaald te zijn...millman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:27:
er zijn zoals je benoemd nog wel wat "hitbox" probleempjes, ik heb er ook last van, maar volgens mij heeft dat weinig met cheaten te maken..
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.