Verwijderd

Ligt het aan mij of is de AEK nogal overpowered?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:31:
Ligt het aan mij of is de AEK nogal overpowered?
Ligt aan jou. Hij is sterk, maar niet sterker dan de F2000, M416, M16A3, L85A2. Het is gewoon een typisch assault wapen.
Mu.siQ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:59:
Ik vind persoonlijk de combi van B2K en Vanilla erg leuk! Ik vind de B2K / Vanilla only wel leuk, maar alleen als ik dan om 't uur (of meer) ga wisselen. Beetje van beiden is heerlijk. Er is niets mis met de nieuwe maps, niets mis met de oude!

*edit* Loonens, heb je ff gead op battlelog, ben wel benieuwd naar je server (en respect voor je stats btw :O)
Thx. Binnenkort een keer samen knallen! En thx, doe mijn best! :+

[ Voor 48% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-01-2012 13:37 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
StealthyPeanut schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Interessant.
Welke vlaggen vervallen bij Oman en Karkand op small? Firestorm is niet zo populair, maar we willen wel vehicle maps erbij hebben. Ik denk dat we Kharg, Caspian, Gulf en Wake erbij willen hebben. Samen met Seine, Bazaar, Sharqi en Strike is toch wel een mooie combinatie denk ik! We moeten toch ergens een streep trekken.
Op Karkand vervalt de rechterkant, dus over het water en de flags zijn wat verschoven.
Bij Oman heb je alleen city, construction en een bij de weg.
Het is daardoor prima te behappen met 32man.

Wake vind ik persoon een mindere map in BF3, in BF2 veel beter door de AA etc,
Zelfde voor Sharqi, helicopters ftw :(

Caspian is toch een vehicle map, en als infanterie kan je tenminste schuilen tussen de bomen.

• Greggy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-10 11:44
StealthyPeanut schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Ligt aan jou. Hij is sterk, maar niet sterker dan de F2000, M416, M16A3, L85A2. Het is gewoon een typisch assault wapen.

[...]

Thx. Binnenkort een keer samen knallen! En thx, doe mijn best! :+
Persoonlijk vind ik de AEK echt goed gaan. Zonder heavy barrel zelfs zeer precies en snel :)

euhm !!!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Greggy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Persoonlijk vind ik de AEK echt goed gaan. Zonder heavy barrel zelfs zeer precies en snel :)
Ik vind de AEK ook erg fijn en [hipstermode]gebruikte hem ook al gelijk toen ik hem ging unlocken en voordat hij mainstream werd[/hipstermode] maar ik switch ook de laatste tijd wat vaker met de M416 omdat die wel fijn is voor afstand, ligt dus net welke map ik speel.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 22:44
Ik probeer wat meer mijnen en c4 te gebruiken. Vooral met Rush kan je die mooi op chokepoints plaatsen. Iemand enig idee hoelang deze blijven liggen en heeft de onstoker nog een afstandslimiet? Ik kan het zelf niet vinden :-(

It's me

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ben bijzonder blij als ik van die assignments af ben, kan ik me weer gewoon op het normaal spelen focussen.. Als middelmatige speler kan dit best frustrerend zijn zo nu en dan.

Probeer nu wat lui over te rijden met DPV jeep maar word elke keer uit mijn stoel geblazen, letterlijk en figuurlijk. :)

En zo zijn er nog een paar opdrachten waar ik tegenop zie, hoef ze niet te doen maar wil het toch.
Nu alleen hoe nog uitvogelen hoe in godsnaam.

@hieronder, goed idee.. zal even kijken als er iemand online is straks of die wil meedoen

[ Voor 9% gewijzigd door S.J_84 op 06-01-2012 14:00 ]

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
S.J_84 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:48:
Ben bijzonder blij als ik van die assignments af ben, kan ik me weer gewoon op het normaal spelen focussen.. Als middelmatige speler kan dit best frustrerend zijn zo nu en dan.

Probeer nu wat lui over te rijden met DPV jeep maar word elke keer uit mijn stoel geblazen, letterlijk en figuurlijk. :)

En zo zijn er nog een paar opdrachten waar ik tegenop zie, hoef ze niet te doen maar wil het toch.
Ga bijvoorbeeld in een kleine map die leeg is met een vriend ze doen?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 13:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kon net nadat ik voor de 6e keer gerived was, niet meer vooruit lopen, alleen zijwaarts en achteruit.
Kon ook niet meer van wapen switchen. Maar wel gewonnen in de 64p GOT server.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Greggy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[...]

Ja, dat vind ik ook, daarom dat ik het vroeg. Met de AEK en een kobra-sight is het ideaal om tango's neer te halen die short-medium ver staan. Heb nu juist de suprressor unlocked en ga kijken of die een meerwaarde heeft :)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
NoFearCreations schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:55:
Kon net nadat ik voor de 6e keer gerived was, niet meer vooruit lopen, alleen zijwaarts en achteruit.
Dat klopt ook wel denk ik. Vraag een ambulance broeder maar een om 6x die paddels tegen je borst te zetten. Denk niet dat je dan nog recht loopt.

edit:

Of is ie heel flauw?

[ Voor 4% gewijzigd door freggel op 06-01-2012 13:59 ]

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Eikkie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:44:
Ik probeer wat meer mijnen en c4 te gebruiken. Vooral met Rush kan je die mooi op chokepoints plaatsen. Iemand enig idee hoelang deze blijven liggen en heeft de onstoker nog een afstandslimiet? Ik kan het zelf niet vinden :-(
Ik speelde gisteren firestorm en had in het midden van de map een tank beplakt met c4. Daarna werd ik uiteraard afgeknald voordat hij BOOM kon gaan. Terug op de base gerespawned...Klik met c4...BOOM. :D

Best goeie range dus.

• freggel
  • Nu online
samvdheijden schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Ik speelde gisteren firestorm en had in het midden van de map een tank beplakt met c4. Daarna werd ik uiteraard afgeknald voordat hij BOOM kon gaan. Terug op de base gerespawned...Klik met c4...BOOM. :D

Best goeie range dus.
Ow, da's nice. Ik meende gelezen te hebben dat de C4 na 5 seconden 'after death' verdween. :)

Verwijderd

Eikkie schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:44:
C4 heeft een afstandslimiet, maar ik weet niet hoe groot die exact is (ik dacht redelijk groot). Mijnen verwijnen na 20 sec. als je dood bent dacht ik...

• tinohansman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:02:
[...]

C4 heeft een afstandslimiet, maar ik weet niet hoe groot die exact is (ik dacht redelijk groot). Mijnen verwijnen na 20 sec. als je dood bent dacht ik...
Mijnen verdwijnen volgens mij niet na je dood. Dacht dat je alleen een maximum aantal hebt, die je kunt neerleggen. Ik heb vaak genoeg dat ik nog een mijn disable of kil krijg lang nadat ik ze gelegd heb en alweer als assault rondren.

[ Voor 0% gewijzigd door tinohansman op 06-01-2012 14:07 . Reden: typos ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
tinohansman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:07:
[...]

Mijnen verdwijnen volgens mij niet na je doord. Dacht dat je alleen een maximum aantal hebt dat je kunt neerleggen. Ik heb vaak genoeg dat ik nog een mijn disable of kil krijg lang nadat ik ze gelegd heb en alweer als assault rondren.
Volgens mij komt dat in de volgende patch, stond als ik het goed heb in de ''todo'' notes.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04:45
NoFearCreations schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:55:
Ik heb ook sinds een paar dagen dat vooruit lopen soms "vastzit". Even W loslaten en weer indrukken doet het dan vaak wel weer voor mij, maar het viel me inderdaad al op... Is vrij random.

• Facenoise
GeeEs schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Ik heb ook sinds een paar dagen dat vooruit lopen soms "vastzit". Even W loslaten en weer indrukken doet het dan vaak wel weer voor mij, maar het viel me inderdaad al op... Is vrij random.
Ik heb dat regelmatig in een chopper, moet ik het ook even loslaten er weer indrukken... heel vreemd, om omhoog te vliegen bedoel ik dan.

• GeeEs
erikvandenberg schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:10:
[...]

Ik heb dat regelmatig in een chopper, moet ik het ook even loslaten er weer indrukken... heel vreemd, om omhoog te vliegen bedoel ik dan.
hmmm... lijkt dus bij meerdere mensen voor te komen.. Het lijkt met lopen alsof je tegen een soort onzichtbaar object loopt waardoor je niet verder kan.

^Werken bij jou A, S en D dan nog wel in de chopper?

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 18:36
Kun je op de m416 eigenlijk een grenade launcher installeren?

• Facenoise
GeeEs schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:14:
[...]

hmmm... lijkt dus bij meerdere mensen voor te komen.. Het lijkt met lopen alsof je tegen een soort onzichtbaar object loopt waardoor je niet verder kan.

^Werken bij jou A, S en D dan nog wel in de chopper?
Ja ik heb vaak W ingedrukt om niet tegen de grond te vliegen, Manouvreren gaat wel maar dat komt denk ik omdat ik die knoppen nooit lang ingedrukt hou. Omhoog juist wel anders crash je..

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 08:50
S.J_84 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:48:

@hieronder, goed idee.. zal even kijken als er iemand online is straks of die wil meedoen
er zit ook een geweer in die Buggy heh, je hoeft niet persee mensen te over rijden....

ik ben in oman gewoon in de buggy gaan zitten rij een stukje tot ik een ventje zie lopen >> F2>> knallen maar.... dan heb je die 5 zo hoor

Verwijderd

Ik heb juist vaak dat sommige input niet meer doorkomt, vooral als ik hevig aan wsad'en ben, dan moet ik de toets die ik ingedrukt houd los laten en dan weer opnieuw indrukken.

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:21:
Ik heb juist vaak dat sommige input niet meer doorkomt, vooral als ik hevig aan wsad'en ben, dan moet ik de toets die ik ingedrukt houd los laten en dan weer opnieuw indrukken.
Dan hebben we weer eens een bug vastgestelt..

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:08

Shabbaman

Got love?

glennvho schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:15:
Kun je op de m416 eigenlijk een grenade launcher installeren?
Ja, dan moet je underslung rail equippen. Overigens kan je die grenade launcher ook los gebruiken, dan heb je slechts een minieme extra vertraging bij weapon switch.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 20:42
Ook vaak last van, vooral in tanks

Mechwarrior Online: Flapdrol

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 18:36
Shabbaman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Ja, dan moet je underslung rail equippen. Overigens kan je die grenade launcher ook los gebruiken, dan heb je slechts een minieme extra vertraging bij weapon switch.
Maar als ik de underslung rail equip dan moet ik toch ook nog ergens kunnen kiezen om de grenade launcher te equippen? Bij het wapen zelf kan ik het in elk geval niet vinden... (heb al meer als 100 kills met de m416).

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 17:11
Yep, dat heb ik ook, in vehicles en te voet. Dan vraag ik me af waarom ik niet vooruit ga of doorrij en dan even loslaten en weer indrukken.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Zo werkt het niet Glenn. Als je op je m416 de underbarrel equipt zal de m320, mits je deze selecteerd in je wapenmenu (dus niet wapen accessoires), aan de underbarrel gehangen worden. De underbarrel kan geselecteerd worden op dezelfde plek als waar de bipod en foregrip geselecteerd worden.

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
nooo! No contact with EA Online. Please try again later.

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11 15:23

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

megadoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:33:
nooo! No contact with EA Online. Please try again later.
same here!

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Iemand met een Jihaad-BOOM-jeep de serverruimte van BF3 ingereden?

[ Voor 46% gewijzigd door samvdheijden op 06-01-2012 14:35 ]

• megadoom
eerst werd het scherm wit, dacht ik dat het een onstabiel oc was geworden. blijkbaar ben ik nu niet de enigste :P

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:35
Same here, waarom gebeurt zoiets altijd als het net een beetje goed gaat?

[Edit] Hij doet het al weer :)

[ Voor 19% gewijzigd door stereohead op 06-01-2012 14:36 ]

Verwijderd

stereohead schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:35:
Same here, waarom gebeurt zoiets altijd als het net een beetje goed gaat?
Gelukkig ben ik altijd aan het "werk" als EA besluit een }:O koffie pauze }:O te houden! :D

• megadoom
doet t weer
1 van de server rooms is dit gebeurt
Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/serverfire.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door megadoom op 06-01-2012 14:39 ]

• RangedNeedles
  • Niet online
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:32:
Zo werkt het niet Glenn. Als je op je m416 de underbarrel equipt zal de m320, mits je deze selecteerd in je wapenmenu (dus niet wapen accessoires), aan de underbarrel gehangen worden. De underbarrel kan geselecteerd worden op dezelfde plek als waar de bipod en foregrip geselecteerd worden.
Ik snap het ook niet helemaal. Dus stel, ik heb m'n M320 geselecteerd én die underslung upgrade/gadget/whatever. Je kan dan scrollen naar je M320 (of gewoonweg op 3 drukken), maar dat lijkt me niet de bedoeling, ofwel? Want wat is dan het voordeel van die underslung, als je nog steeds helemaal moet wisselen naar dat wapen? Ik dacht dat het ging zijn zoals in CoD: gewoon op 'n knop duwen en je M320 staat geselecteerd. Als 'n soort toggle switch, maar dan zonder 'echt' wapens te verwisselen.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-11 12:21

Rub3s

+3 , omdat het kan

Je wapen wisselt ook niet, alleen je crosshair veranderd (en hij houdt em onder een andere hoek).

• Cyberwarmacine
Je soldaat gooit volgens mij gewoon een knopje om op het wapen waardoor je net wat sneller bent volgens mij. Ik zie zelf meer voordeel in de andere upgrades dus speel er niet vaak mee.

• RangedNeedles
  • Niet online
Rub3s schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:44:
Je wapen wisselt ook niet, alleen je crosshair veranderd (en hij houdt em onder een andere hoek).
OK, zoals ik al dacht dat het zou gaan (en moeten), maar hoe 'activeer' je dat dan?

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:08

Shabbaman

Got love?

glennvho schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Maar als ik de underslung rail equip dan moet ik toch ook nog ergens kunnen kiezen om de grenade launcher te equippen? Bij het wapen zelf kan ik het in elk geval niet vinden... (heb al meer als 100 kills met de m416).
Ja, je moet 'm in plaats van de medpack selecteren. Je ruilt je medpack in voor de M320. En daarnaast moet je ook je underslung rail equipped hebben, anders zie je jezelf echt van wapen wisselen.

[ Voor 10% gewijzigd door Shabbaman op 06-01-2012 14:46 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• megadoom
nu de got server ...

• Cyberwarmacine
PixelShooter schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:45:
[...]

OK, zoals ik al dacht dat het zou gaan (en moeten), maar hoe 'activeer' je dat dan?
Door de M320 te selecteren (3).

• RangedNeedles
  • Niet online
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Door de M320 te selecteren (3).
Dus toch? Hmm, mij leek het alsof ie toch nog wisselt naar de 'stand-alone' M320, ipv je huidige wapen + M320. Goed, ik zal het wel nog eens checken als ik online ben :P

• Cyberwarmacine
Ga dat maar eens doen ja ;)

Ik heb trouwens een mooie tekening gemaakt voor als je een rakketje achter je vliegtuig aan hebt en je hebt geen flares....

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/350966.png

Werkt bij mij goed (mits genoeg tijd) :)

[ Voor 85% gewijzigd door Cyberwarmacine op 06-01-2012 14:55 ]

Verwijderd

Iemand zin om server #2 (B2K only) te helpen vullen? Ik wil die shotgun-asignment :)

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Vermijd deze server: Oldmangaming.de Battlelog link

Vatbaar voor hackers en ze doen er niets aan, hoewel er duidelijk admin tools zijn die melden dat een hacker bezig is. Ban dan meteen de sukkel? Maar nee. ik vermijd hem voortaan.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• WeeDzi
  • Laatst online: 07-11 08:50
XanderDrake schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:59:

Vatbaar voor hackers en ze doen er niets aan, hoewel er duidelijk admin tools zijn die melden dat een hacker bezig is. Ban dan meteen de sukkel? Maar nee. ik vermijd hem voortaan.
Ik had laatst daar ook al een vermoeden van, kon het niet helemaal plaatsen. Maar leek een wallhacker te zitten werd toen inderdaad ook niets aan gedaan.

Maar ik moet zeggen dat het verder een fijne server is, mits er dan niet gehackt wordt. Ik heb er al vele fijne potten gespeeld.....

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:48:
Ga dat maar eens doen ja ;)

Ik heb trouwens een mooie tekening gemaakt voor als je een rakketje achter je vliegtuig aan hebt en je hebt geen flares....

[afbeelding]

Werkt bij mij goed (mits genoeg tijd) :)
De nieuwe picasso? :)
Maar btw goeie tactiek, ik past ook zoiets ongeveer toe (schuilen achter bergen, korte bochten, als een gek salto's maken, ...) voor ik mijn flares had. :)
XanderDrake schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:59:

Ik zat daar gisterennacht op, en had nog nooit zo'n rare cheat gezien:
Eerst hadden we 2 flags in handen.
En opeens was er geen enkele enemy meer te bespeuren 8)7 (maar de server was vol!)
Iedereen dus door rushen naar de laatste flag maar daar ook niemand.
Bleek er een cheater van ons team bij de spawn area iedereen neer te maaien. :o
Het rare was dat hij niet op het scoreboard stond als ik TAB drukte. Wel zag je rechtsbovenaan die cheater z'n werk doen, maar je zag geen score van hem. Echt bizar.

Verwijderd

WeeDzi schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Ik had laatst daar ook al een vermoeden van, kon het niet helemaal plaatsen. Maar leek een wallhacker te zitten werd toen inderdaad ook niets aan gedaan.

Maar ik moet zeggen dat het verder een fijne server is, mits er dan niet gehackt wordt. Ik heb er al vele fijne potten gespeeld.....
Over het algemeen zijn de servers van OldMenGaming.de prima. Er zijn niet meer of minder cheaters dan op andere servers. De aanwezigheid van admins is echter erg beperkt (lees: nooit). in BFBC2 speelde ik eigenlijk alleen maar op deze servers (24/7 Panama server 1 en 2) en heb er veel plezier gehad. De regels zijn duidelijk: "all is fair in love and war". Ik houd hier van en ik heb tenminste niet het "noob this and noob that-gezeik" }:O

P.S. Ik heb ook nog een andere 24/7 Metro gevonden om af en toe eens een potje te raggen: =MSG= uit Brazilië. Beetje ver weg, maar mijn ping is rond de 80 en dus acceptabel. 64P Free for all-ruleset op Normal overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 15:15 ]

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Wat een mooie tekening!

Ik heb de vrijheid genomen om hem te modificeren naar het Engels en op mijn clansite te posten. Natuurlijk alle credit naar jou ;)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-11 11:06
is got server gezwicht voor anti schelden? zit nou een belg en die zeurt en .... de gehele tijd... tijd om chat maar uit te zetten

• Cyberwarmacine
ShortsNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:30:
Wat een mooie tekening!

Ik heb de vrijheid genomen om hem te modificeren naar het Engels en op mijn clansite te posten. Natuurlijk alle credit naar jou ;)
pfffrt 8)7 2 minuten paint..

Welke clan spreken we over? :)
leosand schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:35:
is got server gezwicht voor anti schelden? zit nou een belg en die zeurt en .... de gehele tijd... tijd om chat maar uit te zetten
Hoe weet je dat het een belg is? Hij heeft expliciet zijn nationaliteit gezegd en toen begon hij te schelden? :>

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-11 16:36

superwashandje

grofheid alom

nouja, als hij met amai begint is het toch al duidelijk zonder zijn nationaliteit te noemen? :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 18:58
Asgaro schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:39:
[...]

Hoe weet je dat het een belg is? Hij heeft expliciet zijn nationaliteit gezegd en toen begon hij te schelden? :>
Janetteke !!!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
leosand schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:35:
Als wij Belgen fuck zeggen in ons dialect kan hij dat niet filteren :9

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Asgaro schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:08:
Ik zat daar gisterennacht op, en had nog nooit zo'n rare cheat gezien:
Eerst hadden we 2 flags in handen.
En opeens was er geen enkele enemy meer te bespeuren 8)7 (maar de server was vol!)
Iedereen dus door rushen naar de laatste flag maar daar ook niemand.
Bleek er een cheater van ons team bij de spawn area iedereen neer te maaien. :o
Het rare was dat hij niet op het scoreboard stond als ik TAB drukte. Wel zag je rechtsbovenaan die cheater z'n werk doen, maar je zag geen score van hem. Echt bizar.
DIT is dus exact wat er gebeurde bij mij voordat ik postte. Alleen toen zat ik in het andere team, degene die werden neer gemaaid. Echt ontzettend lame. Gezien dat jij er ook last van hebt is deze server dus zo lek als een mandje.

Mooie was, dat er een paar flink zaten te schelden op de hacker (terecht dus), en DIE mensen werden wel gebanned. Lekker is dat 8)7

Oldmangaming.de? -1 :N

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Haha,
kga nekier dialect klappen dor in die got-servers gelijk da dr ier in Ninof wordt geklapt. Kzen beniejwd wa da ze dr gon va verstoajn.
:+

• freggel
  • Nu online
XanderDrake schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:45:
[...]

DIT is dus exact wat er gebeurde bij mij voordat ik postte. Alleen toen zat ik in het andere team, degene die werden neer gemaaid. Echt ontzettend lame. Gezien dat jij er ook last van hebt is deze server dus zo lek als een mandje.

Mooie was, dat er een paar flink zaten te schelden op de hacker (terecht dus), en DIE mensen werden wel gebanned. Lekker is dat 8)7

Oldmangaming.de? -1 :N
Dit heeft net zoveel met het lek zijn van een server te maken. Deze cheater zal naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon op een GoT of een andere willekeurige server kunnen huishouden. Daar kan het alleen zijn dat er meer admins zijn of er plug-ins draaien die bij vreemde K/D ratio's e.d. die deze cheater kicken.

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

freggel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:47:
Dit heeft net zoveel met het lek zijn van een server te maken. Deze cheater zal naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon op een GoT of een andere willekeurige server kunnen huishouden.
Dat snap ik, althans, dit is dus een gat in de software waar DICE snel achteraan moet. Máááár:
Daar kan het alleen zijn dat er meer admins zijn of er plug-ins draaien die bij vreemde K/D ratio's e.d. die deze cheater kicken.
Die hadden ze dus... De server-bot gaf continue warnings out dat de hacker (equino1d ofzo) een te hoge Kill-Per-Minute had. Maar er gebeurde niets mee, noppes...

• freggel
  • Nu online
XanderDrake schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Dat snap ik, althans, dit is dus een gat in de software waar DICE snel achteraan moet. Máááár:

[...]
Die hadden ze dus... De server-bot gaft continue warnings out dat de hacker (equino1d ofzo) een te hoge Kill-Per-Minute had. Maar er gebeurde niets mee, noppes...
Dan ligt het aan de instellingen van de plug-in, afaik. Het kan wel, net als het killen bij schelden op de GoT servers. Daar ligt dan inderdaad een schone taak voor de admins aldaar! :)

(het is overigens wel kut, cheaters. ik denk dat er in de hel een apart hoekje voor is. :+)

Verwijderd

GeeEs schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:02:
[...]

Als je vanmiddag wat later op de middag online bent mag je mn jeep wel even dichtlassen en me roadkillen ;)
Nou als dat zou kunnen ?? *O*
Geef maar aan op welke server als je wilt.
Mijn naam op BF is het zelfde als hier.
Thanks a lot ;)

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

freggel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:53:
(het is overigens wel kut, cheaters. ik denk dat er in de hel een apart hoekje voor is. :+)
GVD ja, man. Erger nog, de websites die deze cheats te koop aanbieden. Er zit dus een hele markt achter deze cheats met tig sneue figuren die geld verdienen aan onze verpeste gameplay.

ik zat er ooit eens aan te denken om DDOS attacks op deze sites uit te voeren. Gezien dat ze voor de bandbreedte moeten betalen, zal het betaalt cheaten snel klaar zijn. Maar goed. Ben er maar niet aan begonnen :(

Verwijderd

[...]
Die hadden ze dus... De server-bot gaf continue warnings out dat de hacker (equino1d ofzo) een te hoge Kill-Per-Minute had. Maar er gebeurde niets mee, noppes...
Ik geloof dat de server pas kickt bij 6.0 gemiddeld in battlelog.

• XanderDrake
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:58:
Ik geloof dat de server pas kickt bij 6.0 gemiddeld in battlelog.
Was niet gebaseerd op Battlelog, die warnings. Was binnen de game zelf, want de cheater ving de score op om niet op te vallen.

• evil kim
Asgaro schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:45:
Haha,
kga nekier dialect klappen dor in die got-servers gelijk da dr ier in Ninof wordt geklapt. Kzen beniejwd wa da ze dr gon va verstoajn.
:+
Lol

Hier eentje van oilsjt.

Verwijderd

evil kim schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:07:
[...]

Lol

Hier eentje van oilsjt.
Dixmude iere :)
Wukn leute ier ejh :p

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 18:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Dixmude iere :)
Wukn leute ier ejh :p
Wijnegoem. Maar een echt dialect spreke we ni ier...

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:18:
[...]

Wijnegoem. Maar een echt dialect spreke we ni ier...
Ja, k'en ook noois goe west vlams gekunn eignluk

• evil kim
Asgaro & rienspy heb jullie toegevoegd bij bf3 altijd leuk om even met een medebelg kunnen te knallen.

Mavamaarten jou kon k niet terug vinden

[ Voor 17% gewijzigd door evil kim op 06-01-2012 16:23 ]

Verwijderd

evil kim schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:23:
Asgaro & rienspy heb jullie toegevoegd bij bf3 altijd leuk om even met een medebelg kunnen te knallen.

Cava pour moi :)

• Cyberwarmacine
Jullie gebruiken zeker allemaal de F2000?

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:25:
AEK ftw :)

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
KH2002 voor mij het fijnste wapen in heel het spel. (naast de n00btube natuurlijk :) )

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:38:
[...]

pfffrt 8)7 2 minuten paint..

Welke clan spreken we over? :)
Het deed me gelijk in de lach schieten, vooral het blije 'Jeej' in de tekening, compleet met de kinderlijke eenvoud. Zoek mn tweakers-naam maar op op Battlelog, dan vind je ook mn clan bij het platoon :)

• GeeEs
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:56:
[...]

Nou als dat zou kunnen ?? *O*
Geef maar aan op welke server als je wilt.
Mijn naam op BF is het zelfde als hier.
Thanks a lot ;)
Heb je toegevoegd op battlelog... joinen straks wel ff een "2p start" server d:)b

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Origin start hier gewoon niet meer op :?
Hij heeft altijd gewerkt, maar nu deed ik join game en hij start niet... Proces wel maar hij blijft gewoon weg, geen icoontje of niks -.-'
EDIT: Nu verschijnt hij maar hij loopt vast bij het inloggen 8)7
EDIT2: Nu zegt hij dat men login fout is... Maar ik gebruik een toetsenbord macro hiervoor dus hij is 100% juist
EDIT3: Nu laat hij me erin... 8)7

De naam is lagkip ingame... En ik sta nogal bekend om mijn rage soms maar tegenwoordig valt het nogal mee :+

[ Voor 65% gewijzigd door Mavamaarten op 06-01-2012 16:47 ]

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

-edit- oeps dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door Mavamaarten op 06-01-2012 16:37 ]

• Cyberwarmacine
Mavamaarten schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:33:
Origin start hier gewoon niet meer op :?
Hij heeft altijd gewerkt, maar nu deed ik join game en hij start niet... Proces wel maar hij blijft gewoon weg, geen icoontje of niks -.-'
EDIT: Nu verschijnt hij maar hij loopt vast bij het inloggen 8)7

[...]

De naam is lagkip ingame... En ik sta nogal bekend om mijn rage soms maar tegenwoordig valt het nogal mee :+
Ah, jij bent lagkip. Ik vond je wel grappig die ene keer dat ik je tegenkwam in game.

Ik ben rugtert mocht je het nog weten..

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:39:
[...]
Ah, jij bent lagkip. Ik vond je wel grappig die ene keer dat ik je tegenkwam in game.
Ik ben rugtert mocht je het nog weten..
Grappig in een positieve of negatieve manier? :+

Als ik terecht verlies of doodga heb ik totaal geen probleem met ragen, alleen als het spel dikke kuren krijgt zoals die dikke jet bug (als je juist uit een jet springt, ondersteboven enzo, dan ga je nog heel vaak dood) of soms freezet het spel voor 3 seconden, altijd net wanneer ik iemand zie of als ik een duikvlucht maak. Dan krijg ik het soms wat moeilijk en dan ga ik schelden in de chat, maar niet altijd hoor :+

• Cyberwarmacine
Positief natuurlijk :P

Drink kamillethee voordat je gaat gamen :+

Added ;)
Ga niet zoveel spelen deze maand wegens examens. Vanaf begin februari daarentegen... :P
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:25:
Ik toch :)
Maar ik zie er nauwelijks nog mensen mee rondlopen terwijl het toch een top-wapen is.

• Cyberwarmacine
Asgaro schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Ik toch :)
Maar ik zie er nauwelijks nog mensen mee rondlopen terwijl het toch een top-wapen is.
Meer omdat het een belgisch wapen is dan dat hij goed is.. ;)
Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:50:
[...]

Haha, ik vind hem echt goed. Heb me puur op de stats gebaseerd; dat het Belgisch is is gewoon mooi meegenomen ;) Want in BFBC2 heb ik het wapen nauwelijks aangeraakt, en nu speelt het veel beter in BF3 vind ik!

• Cyberwarmacine
In BFBC2 was het een minder fijn wapen ja. Gaf zelf de voorkeur aan de XM8 P mocht ik assault spelen.

Speel nu vooral AEK of M16A3.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gvd die punkbuster begint mijn keel uit te hangen :r
code:
1
2
3
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster.
Stated reason: PunkBuster kicked player 'Lagkip' (for 0 minutes) ...
Losing Key Packets 9003

Het is ook altijd wel iets. Ofwel is het een illegal program or driver (en nee, cheaten is voor noobs) ofwel gewoon random. :F

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:50:
[...]

P90 is ook Belgisch, maar dat maakt hem nog niet (super) goed :)

• Cyberwarmacine
Weet ik (volgens mij was de F2000 er zelfs op gebaseerd..), maar die gebruik je alleen in de plaats van carbines/LMGs/Sniper Rifles natuurlijk :+

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 17:47
Heeft er iemand ook wel eens de problemen dat je de muis niet kan gebruiken bij het select screen? Ik wil van Assault wel eens naar Support switchen of mijn wapens upgraden, maar dat gaat dan niet. Kan dan alleen maar de pijltjestoetsen gebruiken en dus alleen maar deployen. Echter verschrikkelijk hinderlijk

Verwijderd

DennisM6 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:12:
Heeft er iemand ook wel eens de problemen dat je de muis niet kan gebruiken bij het select screen? Ik wil van Assault wel eens naar Support switchen of mijn wapens upgraden, maar dat gaat dan niet. Kan dan alleen maar de pijltjestoetsen gebruiken en dus alleen maar deployen. Echter verschrikkelijk hinderlijk
ja, dit komt me bekend voor, echt zeer vervelend. dan maar doorgaan met de zelfde kit of opnieuw opstarten.

-edit: wow net gebeurt er iets aparts. ik wil de got server joinen, 2de wachtende. dat valt wel mee, dus ik wachten. begint ie de map te laden, bijna klaar, in een keer komt er server is changing map, kapte die met laden en kon ik opnieuw wachten als 5de0.o

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 17:16 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:58:
[...]

P90 is ook Belgisch, maar dat maakt hem nog niet (super) goed :)
De M249 (FN Minimi) en M240 (FN MAG) zijn daarentegen wel weer heel goed, en de FN SCAR doet het ook wel lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door Zer0 op 06-01-2012 17:27 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

DennisM6 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:12:
1 keer op de rechtermuisknop klikken ;)

Serieus, ik liep maanden met dit probleem rond en had blijkbaar op elke toets gesmashed behalve de rechtermuisknop...
tot iemand doodleuk zei dat dat de oplossing is 8)7

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Iets minder slowchat graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 06-01-2012 17:51 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Op aggressive doen we dit weekend een test met infantry only, come play & add to favo's! :)

http://battlelog.battlefi...FO-or-GTFO-B2K-maps-only/

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-11 22:50
unfor schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:56:
Op aggressive doen we dit weekend een test met infantry only, come play & add to favo's! :)

http://battlelog.battlefi...FO-or-GTFO-B2K-maps-only/
Volgens mij wordt Oman en Wake niet echt gespeeld, beetje te groot voor inf only. Sharqi en Strike daarintegen zijn wel goed.
Je kan er gerust Seine,Bazaar en Metro in doen dan kom ik dit weekend nog wel eens spelen!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Minaaj schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:00:
[...]

Volgens mij wordt Oman en Wake niet echt gespeeld, beetje te groot voor inf only. Sharqi en Strike daarintegen zijn wel goed.
Je kan er gerust Seine,Bazaar en Metro in doen dan kom ik dit weekend nog wel eens spelen!
Het word waarschijnlijk Sharqi, Karkand en Bazaar, heel misschien Seine.
Metro zul je never ever op Aggressive zien :)
De mapcycle word iig nog aangepast, wake en oman gaan er sowiezo uit.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-01-2012 18:05 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-11 20:42
megadoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:38:
doet t weer
1 van de server rooms is dit gebeurt
[afbeelding]
enhanced destruction right there.

Ik hoop trouwens dat er binnenkort weer een nieuwe patch uitkomt, dingen als je spawnbeacon te vroeg neerzetten waardoor ze allebei ontploffen is vrij vervelend. Aan de andere kant krijgt m'n silenced sks waarschijnlijk een nerf, ik zie trouwens bijna niemand uberhaupt met een sks lopen, laat staan silenced. Hij is nu echt fantastisch als je aan de ietwat langzame kogels went.

[ Voor 39% gewijzigd door haarbal op 06-01-2012 18:20 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Pagina: 1 ... 40 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.