Waha jongens toch... Het was n vergelijking die leosand iig wel begreep. Daar ging t om. De rest begrijpt t denk ik ook wel, maar is bang om iets te zeggen wat de admin ontrieft. Prima hoorTsurany schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:00:
[...]
Als wij het woord filter uit zetten worden alsnog al jouw statistieken van Battlelog gehaald wanneer jij onze server bezoekt, bewaren wij alle chat gesprekken die jij voert en registreren wij alle acties die plaatsvinden op onze server. Ook jou IP adres, PB ID, EA ID en gamestatistieken (headshots, kills per wapen,...) per server worden opgeslagen in een database. Wij monitoren sowieso alles wat op onze server gebeurt, het enige wat wij nu doen is ook daadwerkelijk consequenties verbinden aan een overtreding. Het cameratoezicht is er dus standaard al. Je ID kaart (in de vorm van PB ID en EA ID) wordt ook al elke keer dat je binnen komt bekeken en geregistreerd. En we fouilleren preventief op jou Battlelog statistieken. Wij zijn Big Brother, welkom in 1984.
Als jij niks te verbergen hebt ondervind je geen hinder, heb jij wel wat te verbergen komen wij er hoe dan ook achter. Je kan niet ontsnappen aan ons, wij weten alles over je. Wij weten wat je doet zelfs al speel je niet op onze servers. Wij weten alles.
Je kan die assignment ook unlocken door een T-UGS of soflam te torchen.ApC_IcE schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:41:
een tip om een enemy voertuig kapot te torchen (wat een zin haha):
Doe het bij dat spawnvoertuig hoe heet ie ook alweer ohja de AMTRAC.
speel een potje rush oid en zoek de enemy AMTRAC. die kan je kapot torchen ook al zit er niemand in blijft het een enemy voertuig
Een T-UGS beweegt gelukkig minder snelVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:43:
Je kan ook een MAV torchen toch? Wel ballen hebben om dat te doen als zo'n ding je probeert te rammen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zijn er nog spelers die gekicked worden door PB vanwege 'corrupt module list'?
Zie ook hier: http://battlelog.battlefi...ew/2832654489551017528/2/
Yep, hier!
Laten ze PB maar gewoon uitzetten. Zorgt voor meer problemen dan dat het helpt tegen cheaters...
Laten ze PB maar gewoon uitzetten. Zorgt voor meer problemen dan dat het helpt tegen cheaters...
punkbuster fail
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
ja mn hele server is leeg nu door pb kicks....
Deef_ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:33:
Zijn er nog spelers die gekicked worden door PB vanwege 'corrupt module list'?
Niet iedereen weet dit, maar de MG36 en QBB-95 hebben burst fire en single shot mode. (zal wel een bug zijn zoals de ballistic scope die automatisch unlocked is en silencer op jackhammer)
Dit maakt van die wapens echt zieke sniper rifles, vooral de MG36 die in 2shot bursts schiet.
Zeer dodelijk met grip, acog/pk-a en ext. mags!
Dit maakt van die wapens echt zieke sniper rifles, vooral de MG36 die in 2shot bursts schiet.
Zeer dodelijk met grip, acog/pk-a en ext. mags!
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 05-01-2012 18:07 ]
nog een corrupt module list hiero, van gotbf3#1 gekicked
[ Voor 25% gewijzigd door haarbal op 05-01-2012 18:14 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
ik kom de laatste tijd ineens redelijk wat wallhackers en aimbotters tegen in Metro, ben ik de enige? mensen die met een m249 (bipod, holo, ext mag) lopend 1shot 1kill maken over 200 meter of met een handwapen door 4 muren heen schieten en je doden zondar dat ze jou uberhaupt gezien konden hebben.
Ik zie dat iedereen uit gotbf3#1 is gekicked, hij zat helemaal vol en is nu helemaal leeg.
Ja ik kom er ook niet in met een of andere punkbuster melding over corrupt modules...haarbal schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:21:
Ik zie dat iedereen uit gotbf3#1 is gekicked, hij zat helemaal vol en is nu helemaal leeg.
punkbuster
Jup, leuke nieuwe punkbuster bug.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb er ook last van net PB er helemaal af en opnieuw erop, maar zelfs dat helpt niet
ik zal me compu es opnieuw opstarten, kijken of dat helpt. Is alweer een paar weken geleden denk.
heb ik net ook gedaan, werkt niet
Ons server is ook ineens leeg, net nog 64/64, geen idee wat er aan de hand is.
Verwijderd
Een eigen server waar geen kip komt schiet niet op natuurlijk, dan zit je met je vrienden in een lege server te spelen. Het is juist fijn als je doorstroom en regulars hebt, zodat je als je wilt knallen altijd kannonenvoer hebt.MueR schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:33:
Mensen die een server huren hebben ook het vreemde idee dat zo'n ding constant gevuld moet zijn met ten minste 75% capaciteit. Mijn server is vrijwel alleen vol als we (vriendengroep) er zelf gaan spelen, dan komt er snel genoeg volk bij. Boeiend, ik huur hem om er zelf plezier van te hebben.
Over in-game VOIP ondersteuning, een reactie van zh1nt0.
Ik gebruik zelf geen mic, laat staan een headset. Maar ik begrijp wel waarom VOIP zeer gewild is. Met VOIP van Battlelog kan je alleen kletsen met degene die je toegevoegd hebt aan je vriendenlijst, maar met de rest dus niet. Schijnbaar dus zelfs niet met je squadleden die niet in je vriendenlijst staan.
Net als de rest vind ik ook onbegrijpelijk dat ze het nog moeten onderzoeken of het haalbaar is of waarschijnlijk zelfs nut heeft om het beschikbaar te maken.
Op deze manier ga je qua mogelijkheden en teamwork op achteruit, terwijl Battlefield juist uniek was om de samenwerking met vrienden en vreemden.
Of zitten ze vast aan hun plan hoe ze het spel op de markt gebracht hebben en hoe ze alles vorm gegeven hebben? Zou eigenlijk geen obstakel moeten wezen, is met andere spellen ook niet.
http://forums.electronica...garding-game-voip-pc.htmlJust want to clarify something here regarding in-game VOIP.
To clear things up, there are no technical or business related issues stopping us from implementing in-game VOIP on PC. We are not promising anything, but it is something we are investigating at the moment.
Ik gebruik zelf geen mic, laat staan een headset. Maar ik begrijp wel waarom VOIP zeer gewild is. Met VOIP van Battlelog kan je alleen kletsen met degene die je toegevoegd hebt aan je vriendenlijst, maar met de rest dus niet. Schijnbaar dus zelfs niet met je squadleden die niet in je vriendenlijst staan.
Net als de rest vind ik ook onbegrijpelijk dat ze het nog moeten onderzoeken of het haalbaar is of waarschijnlijk zelfs nut heeft om het beschikbaar te maken.
Op deze manier ga je qua mogelijkheden en teamwork op achteruit, terwijl Battlefield juist uniek was om de samenwerking met vrienden en vreemden.
Of zitten ze vast aan hun plan hoe ze het spel op de markt gebracht hebben en hoe ze alles vorm gegeven hebben? Zou eigenlijk geen obstakel moeten wezen, is met andere spellen ook niet.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
NOOIT geeen last van gehad maar sinds vandaag word ik elke keer gekickt door PB ???
Ik heb hem opnieuw gedownload en geinstaleerd maar kreeg de melding dat ik gekickt ben voor >>> 0 <<< minuten .
Ik heb hem opnieuw gedownload en geinstaleerd maar kreeg de melding dat ik gekickt ben voor >>> 0 <<< minuten .
Volgens mij heeft de meesten er last van. Hier ook
Reinstall hielp ook niet
klopt mn hele friendlist is nu niet aan het spelen ;prcheung schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:40:
Volgens mij heeft de meesten er last van. Hier ookReinstall hielp ook niet
Verwijderd
ja dat is inderdaad zo, ik zag dat die server steeds leger werd .
Dacht het is etenstijd NU begrijp ik dat ik dus niet de enige last ervan had.
Dacht het is etenstijd NU begrijp ik dat ik dus niet de enige last ervan had.
Ik kan online wel spelen, het is te zeggen: ik kan 'n lege sever (1p start) joinen, en wat punten halen, maar als ik dan leave, worden m'n punten niet opgeslagen. Ook verschijnt de 'match' niet in m'n Battle Reports...
Dat komt waarschijnlijk doordat de match moet zijn afgelopen voordat de gegevens worden doorgezet naar Battlelog.PixelShooter schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:52:
Ik kan online wel spelen, het is te zeggen: ik kan 'n lege sever (1p start) joinen, en wat punten halen, maar als ik dan leave, worden m'n punten niet opgeslagen. Ook verschijnt de 'match' niet in m'n Battle Reports...
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Hmm, makes sense, maar waarom heb ik dan al eerder eens 'n assignment behaald terwijl de match nog bezig was, waarna ik het spel afgesloten heb?iLikeNoobies schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:01:
[...]
Dat komt waarschijnlijk doordat de match moet zijn afgelopen voordat de gegevens worden doorgezet naar Battlelog.
Nee, je hebt wel gelijk. Ik had de match nog uitgespeeld, er waren zelfs nog mensen bijgekomen, dacht ik. Silly me
EDIT: Nope, Chuck Testa! Ik kijk nog maar eens rond op Battlelog en wat zie ik? Het is toch geregistreerd. Heb wel wat moeten wachten, maar goed
[ Voor 12% gewijzigd door RangedNeedles op 05-01-2012 19:13 ]
En zo zet ik de server op Vanilla Maps only -> met etenstijd 32/32. Zo maar doorzetten naar 48 man. Zouden de B2K mappen dan niet zo populair zijn als verwacht?
Ik vind ze al een heel stuk beter dan de standaard crap. Ik heb nog nooit zulke slechte maps gezien bij een game. Alleen Kharg Island vind ik goed. De rest is echt belabberd. Zit weinig structuur in.StealthyPeanut schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:12:
En zo zet ik de server op Vanilla Maps only -> met etenstijd 32/32. Zo maar doorzetten naar 48 man. Zouden de B2K mappen dan niet zo populair zijn als verwacht?
B2K maps zijn wel een stuk zwaarder voor mij. Zeker 8fps minder gemiddeld. Geen idee hoe dit komt.
Ik hoop dat Kubra Dam nog is naar BF3 komt, al heb ik hier weinig vertrouwen in door de consoles.
Die map was echt huge en had een geweldig reliëf.
[ Voor 11% gewijzigd door rickyy op 05-01-2012 19:21 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Pff zit ik op een server met twee cockmunchers in de vliegtuigen die afspreken elkaar niet af te schieten. Nee lekker volwassen zeg...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daar zijn de GoT servers nou voor. Ja er is tegenstand maar ik denk niet dat jij die twee zou laten vliegen op een GoT server.Tsurany schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:44:
Pff zit ik op een server met twee cockmunchers in de vliegtuigen die afspreken elkaar niet af te schieten. Nee lekker volwassen zeg...
En af en toe moet je gewoon erbij stil staan hoe leuk BF3 is. Lekker als gunner bij Buttcracker in een heli zitten en schieten, hopeloos jagen op dogtags van mede GoTers, ik ben kennelijk verwikkeld in een vete met ene Chilled, lachen als mensen geautokilled worden omdat ze zonodig "fuck" moesten zeggen ets.
Wat is PC gaming toch leuk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
12 jaar oude kinderen hebben denk ik geen abbo op XBOX live. MAAR GOED, ik ben er ondertussen achter gekomen dat die meeste "12 jarige koters" eigenlijk verbitterde twintigers(of ouder) zijn.DanielWW2 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:01:
[...]
Daar zijn de GoT servers nou voor. Ja er is tegenstand maar ik denk niet dat jij die twee zou laten vliegen op een GoT server.![]()
En af en toe moet je gewoon erbij stil staan hoe leuk BF3 is. Lekker als gunner bij Buttcracker in een heli zitten en schieten, hopeloos jagen op dogtags van mede GoTers, ik ben kennelijk verwikkeld in een vete met ene Chilled, lachen als mensen geautokilled worden omdat ze zonodig "fuck" moesten zeggen ets.![]()
Wat is PC gaming toch leuk.(stomme XBOX360 met je stomme abbo kosten en 12 jaar oude rotkinderen)
![]()
On topic: ik heb de laatste tijd weer erg last van rubberbanding. Iemand anders dit ook overkomen?
Echt leuk, een goed team met SOFLAM. Ik schiet 2x met men javelin, tank destroyed + 2 kills en een heli met 5 gasten in
Zo gaan de kills snel! Wel jammer dat we een groot aantal noobs hadden die aan het campen waren in een grote toren en geen vlaggen capten
Android developer & dürüm-liefhebber
Dat zie je heel erg fout dan.Mejust schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:07:
[...]
12 jaar oude kinderen hebben denk ik geen abbo op XBOX live. MAAR GOED, ik ben er ondertussen achter gekomen dat die meeste "12 jarige koters" eigenlijk verbitterde twintigers(of ouder) zijn.
On topic: ik heb de laatste tijd weer erg last van rubberbanding. Iemand anders dit ook overkomen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Stond net lekker te Javelinnen op de Doubledutchclan 64p server..... 21-0.... pats server onderuit.
"Game disconnected: something went wrong."
Altijd jammer als je een mooie streak hebt
"Game disconnected: something went wrong."
Altijd jammer als je een mooie streak hebt
Weer net gekicked door pb, eveneens na een vette streak.
* Deef_ boos
* Deef_ boos
Ik kreeg net ineens weer eens een timeout, natuurlijk vlák voor het einde vd match
kan me ook nog altijd een beetje kwaad maken over het feit dat sommigen al zó veel betere wapens hebben dan jij dat het gewoon niet meer fair is
Waarom bij MP niet gewoon alle wapens beschikbaar, dan heb je tenminste een fair fight. Ook zijn sommige maps een beetje vaag zoals canals. Jij hebt alleen een pistooltje en de tegenstander heeft tanks en heli's ter beschikking.
Ook jammer dat je na je dood nog 15 seconden naar nutteloze footage zit te kijken van degene die je vermoord heeft
kan me ook nog altijd een beetje kwaad maken over het feit dat sommigen al zó veel betere wapens hebben dan jij dat het gewoon niet meer fair is
Waarom bij MP niet gewoon alle wapens beschikbaar, dan heb je tenminste een fair fight. Ook zijn sommige maps een beetje vaag zoals canals. Jij hebt alleen een pistooltje en de tegenstander heeft tanks en heli's ter beschikking.
Ook jammer dat je na je dood nog 15 seconden naar nutteloze footage zit te kijken van degene die je vermoord heeft
[ Voor 29% gewijzigd door Metro2002 op 05-01-2012 21:22 ]
Heb net pbsetup.exe gedownload bij evenbalance om pb handmatig te updaten, daarna niet meer gekicked.
Hallo
Had vandaag de raarste hacker ooit meegemaakt. Toen hij erin kwam killde hij gewoon iedereen van de tegenstanders en na een respawn was je weer na 1sec dood. Hij werd pas na 2min gekickt en daardoor hadden we verloren
.
MEH zonet ook een heeeeeeerlijk potje gespeeld, gepromoveerd tot Captain, Jet Service Star erbij, BAM server crash. Ik heb er geen zin meer in vanavond. Morgen weer.
Zo nutteloos vind ik dat niet. Soms weet je niet wie je heeft geschoten en van waar. Dan is het handig om te zien waar je tegenstander zit om hem daarna terug te pakken, zeker bij campers.Metro2002 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:17:
Mee eens ware het niet dat je niet om de vijand heen kan kijken met je muis dus soms (nja vaak) zie je nog niet waar ze zitten. En om nou een tijd naar bv een rondrijdende tank te kijken.... tja ik wil gewoon verder spelen!nukom schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:40:
[...]
Zo nutteloos vind ik dat niet. Soms weet je niet wie je heeft geschoten en van waar. Dan is het handig om te zien waar je tegenstander zit om hem daarna terug te pakken, zeker bij campers.
[ Voor 10% gewijzigd door Metro2002 op 05-01-2012 21:56 ]
Wat is een goede snipermap om m'n sniperskills een beetje te oefenen? Speel nooit Recon en ben daar nieuw in. "beste wapen" bestaat niet in BF, maar wat is dan veelal het meest populair sniperpackage?
Whole lot of stars ***
Killcam zou gewoon beter zijn, hoe de vijand JOU heeft vermoord. Niet hoe die %@&$ van een speler daarna je zit te teabaggen of lame de lucht zit te knifen.Metro2002 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:44:
[...]
Mee eens ware het niet dat je niet om de vijand heen kan kijken met je muis dus soms (nja vaak) zie je nog niet waar ze zitten. En om nou een tijd naar bv een rondrijdende tank te kijken.... tja ik wil gewoon verder spelen!
Gisteren heb ik n.a.v. een post hier mijn keybindings aangepast met behulp van de offline settingstool voor BF3. http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/
Op zich ging dat prima, maar het vreemde is dat na het gebruik van de tool al mijn wapens op burst staan standaard en ik ook niet meer naar Full auto kan switchen met V. Dit geld ook voor de guns op voertuigen. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Op zich ging dat prima, maar het vreemde is dat na het gebruik van de tool al mijn wapens op burst staan standaard en ik ook niet meer naar Full auto kan switchen met V. Dit geld ook voor de guns op voertuigen. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Misschien niet de beste keus voor iedereen, maar ik heb snipen pas echt goed onder de knie gekregen in Metro Conquest (No RPG, M320 etc etc)Rudios schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:10:
Wat is een goede snipermap om m'n sniperskills een beetje te oefenen? Speel nooit Recon en ben daar nieuw in. "beste wapen" bestaat niet in BF, maar wat is dan veelal het meest populair sniperpackage?
Daar heb je momenten tussen zitten waar je dan in de metro's zit, en waar je dan goed op de US spawn kan kijken. Ik heb daar goed kunnen leren hoe ik snel headshots maakte.
Favo kit: M98B(Rifle Scope 8x, Laser Sight, 3e weet ik niet), Spawn Beacon, MAV, G18 supp, SQD SUPR.
Maar ik kan je aanraden om gewoon te gaan spelen en alles te proberen.
Oke, thx.
Waar ik me de laatste tijd gruwelijk aan erger, is dat ppl overspringen onder een spel van team naar team. Vaak zitten dan de beste spelers bij elkaar en er wordt maar doorgeswitched de hele game door. Erg jammer dat dit kan, switchen moet alleen in het begin van de map mogelijk zijn en niet onder een game en al zeker niet meerdere malen.
Waar ik me de laatste tijd gruwelijk aan erger, is dat ppl overspringen onder een spel van team naar team. Vaak zitten dan de beste spelers bij elkaar en er wordt maar doorgeswitched de hele game door. Erg jammer dat dit kan, switchen moet alleen in het begin van de map mogelijk zijn en niet onder een game en al zeker niet meerdere malen.
Whole lot of stars ***
Die smeet mij er leuk vanaf met punkbuster errorDanielWW2 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:01:
Daar zijn de GoT servers nou voor. Ja er is tegenstand maar ik denk niet dat jij die twee zou laten vliegen op een GoT server.
Kan ik hier recruiten voor onze platoon UEF of is dat niet de bedoeling in dit topic? ( want wij zoeken nog een paar 16+ NL/BE gasten...)
[ Voor 23% gewijzigd door Robbertjan94 op 05-01-2012 22:53 ]
Server ging van seine naar bazaar naar caspian. Nog steeds vol.
Hij springt over op firestorm en we zitten nog maar met 8 man. Is die map dan zo niet populair?
Daarna weer naar Seine en hij was binnen een 5 min weer vol. Totdat er minder servers komen, gaan we denk ik een Seine OnLY Server draaien. Ik heb liever een volle server op 1 map, dan een lege op 5 of meer mappen. Eventueel zou bazaar erbij kunnen denk ik.
Hij springt over op firestorm en we zitten nog maar met 8 man. Is die map dan zo niet populair?
Daarna weer naar Seine en hij was binnen een 5 min weer vol. Totdat er minder servers komen, gaan we denk ik een Seine OnLY Server draaien. Ik heb liever een volle server op 1 map, dan een lege op 5 of meer mappen. Eventueel zou bazaar erbij kunnen denk ik.
Zat net ff bij jullie op de server. Seine large is gewoon een van de betere maps.StealthyPeanut schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:48:
Firestorm is echt bagger imho als je infanterie wilt spelen, echt een vehicle map.
Met 32 man spawnen er al 2 jets, 3 tanks en een chopper of 2 geloof ik.
Mijn ideale server zou zijn: seine, metro, damavand, karakand, oman #2, bazaar large, caspian.
Ook jij bedankt, kan ik weer even fraggen als de rest leeg staatMueR schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:13:
Heb ik er nog wel een voor je WR.: 24/7 Metro Maniacs [BSM] British Sergeants' Mess
Ik zie anders graag hoe ze neergemaaid worden door een teamgenoot, of mooier nog, over mijn claymore struikelenPixelShooter schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:11:
[...]
Killcam zou gewoon beter zijn, hoe de vijand JOU heeft vermoord. Niet hoe die %@&$ van een speler daarna je zit te teabaggen of lame de lucht zit te knifen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Laser Sight = He hier ben ik, schiet danRemz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:25:
Favo kit: M98B(Rifle Scope 8x, Laser Sight, 3e weet ik niet), Spawn Beacon, MAV, G18 supp, SQD SUPR.
Het kan leuk zijn voor korte afstanden, maar daar zou een sniper zich niet in moeten bevinden, en je kunt altijd terugvallen op je side-arm.
Straight pull is imo een must have op bolt-action rifles, bipod/fore-grip op semi-auto rifles.
Als perk vaak Ammo, vooral als je op lange afstanden vanaf afgelegen plekken schiet en er weinig kans is op resupplies.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik dacht ook al waar was je.Tsurany schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:44:
[...]
Die smeet mij er leuk vanaf met punkbuster error
Maar ik heb je nu wel eindelijk eens gekilled.
Verwijderd
Man wat ben ik blij dat ik deze site heb gevonden, het is is echt 100 keer leuker om met teammates kunt spelen die nederlands spreken en dan nog eens tof zijn ^^
Alleen gaat de chat af en toe nergens over.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:21:
Man wat ben ik blij dat ik deze site heb gevonden, het is is echt 100 keer leuker om met teammates kunt spelen die nederlands spreken en dan nog eens tof zijn ^^
Nou ben ik wel benieuwd. Vandaag heb ik teamspeak geïnstalleerd en GoT bij mijn favorieten gezet. Als ik morgen tijd heb maar eens uitproberen.
Het lijkt me ontzettend gaaf om gecoördineerde aanvallen uit te voeren met je teammates. Iemand nog tips over 'must do' instellingen?
Het lijkt me ontzettend gaaf om gecoördineerde aanvallen uit te voeren met je teammates. Iemand nog tips over 'must do' instellingen?
Is dat niet de APC van de Russen op alle Karkand-maps? Of in ieder geval op Oman, die ene bij de Construction Site.
[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 06-01-2012 02:06 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Yup. En als je voor de DPV kills gaat: Oman spelen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
De BTR kun je idd vinden op Oman. Daar heb ik ook mijn 10 kills gemaakt.
Voor DPV vind ik zelf Wake zeer geschikt. Die dingen staan overal en meestal loopt er genoeg bumpervoer rond.
Voor DPV vind ik zelf Wake zeer geschikt. Die dingen staan overal en meestal loopt er genoeg bumpervoer rond.
Verwijderd
Thanks , die heb ik dan ook,
nu nog
Win 5 4 rounds of SQDM............
Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch \,. ....dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten.
5 4 kills in DPV Jeep..........dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten
Zo ga slapen GOEDE MORGEN ALLEMAAL
nu nog
Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch \,. ....dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten.
5 4 kills in DPV Jeep..........dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten
Zo ga slapen GOEDE MORGEN ALLEMAAL
Gisteren voor het eerst eens wat zitten knallen op de GoT #1 server. Ook voor het eerst 64 man (los van wat treurige potjes in de eerste week toen ik het spel had). Jeetje wat druk zeg.
Teamplay is wel ineens heel erg belangrijk, anders wordt je bij elk hoekje omver geschoten. Ik denk dat ik één dezer dagen toch maar eens aanschuif op Teamspeak.
Die crash van gisterenavond was op Firestorm, toen die crashte zat ie goed vol Loonens, daarna ben ik niet meer geconnect, ik denk dat dat voor meer mensen gold.StealthyPeanut schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:48:
Welke server is trouwens die 48 mans server, die 64 is me vaak net te druk of laggy voor mij.
Ah oké, duidelijk
.
Wij zetten onze server tegenwoordig op 32 man om hem vol te trekken. Daarna zetten we de server op 48 man, omdat een 48 man server uit zichzelf nooit volraakt.
Wij zetten onze server tegenwoordig op 32 man om hem vol te trekken. Daarna zetten we de server op 48 man, omdat een 48 man server uit zichzelf nooit volraakt.
Als je vanmiddag wat later op de middag online bent mag je mn jeep wel even dichtlassen en me roadkillenVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 06:53:
Thanks , die heb ik dan ook,
nu nog
Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch \,. ....dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten.![]()
5 4 kills in DPV Jeep..........dat ging vannacht niet werd elke keer kapot geschoten![]()
Zo ga slapen GOEDE MORGEN ALLEMAAL![]()
Gisteren bij wat vrienden gejoined. Ze zaten blijkbaar op een Rush server. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slecht rush team meegemaakt. Begon met metro als defenders. Vrijwel allemaal snipers, helemaal achterin blijven zitten en proberen de tegenstander kapot te snipen. Leuk plan, behalve dat ze niet konden snipen en dat de tegenstander het woord "Rush" wel begrepen had. Laten we zeggen dat het een kort potje was.
Als attackers dan, misschien gaan ze toch rushen. Nee hoor, weer allemaal snipen. Sta je dan als squad van 4 man (3 assault + 1 support) te rushen en kom je tegenover een stuk of 8 man. Daar hebben ze het gepresteerd om 1 objective te vernietigen. Nou nou..
Bazaar defense: drama. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar het eerste objective was binnen 30 seconden geplant en kapot. Het ander heeft het wat langer uitgehouden, maar dat zal er voornamelijk mee te maken hebben dat daar 4 man aan het verdedigen was (drie keer raden welke squad). Pas toen onze squad volledig dood was (tien handgranaten in kleine ruimte =
) konden ze daar binnen. Het leek wel alsof de rest van ons team gewoon op de spawn stond ofzo. De volgende set objectives was zo snel kapot dat ik het eigenlijk niet helemaal geloof. Dat zal binnen een minuut zijn geweest.
Toen was ik er wel klaar mee hoor.. Ik vind het niet erg een keer te verliezen, maar dit sloeg echt nergens op. Allemaal achterin blijven campen.. prutsers.
Als attackers dan, misschien gaan ze toch rushen. Nee hoor, weer allemaal snipen. Sta je dan als squad van 4 man (3 assault + 1 support) te rushen en kom je tegenover een stuk of 8 man. Daar hebben ze het gepresteerd om 1 objective te vernietigen. Nou nou..
Bazaar defense: drama. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar het eerste objective was binnen 30 seconden geplant en kapot. Het ander heeft het wat langer uitgehouden, maar dat zal er voornamelijk mee te maken hebben dat daar 4 man aan het verdedigen was (drie keer raden welke squad). Pas toen onze squad volledig dood was (tien handgranaten in kleine ruimte =
Toen was ik er wel klaar mee hoor.. Ik vind het niet erg een keer te verliezen, maar dit sloeg echt nergens op. Allemaal achterin blijven campen.. prutsers.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ach ja, er zijn gewoon een heleboel mensen die het spel alleen voor zichzelf spelen.
"Oh, vandaag heb ik zin om te snipen. Ik ga snipen."
Ik speelde van de week Conquest op Metro. Ondanks dat we maar één van de drie vlaggen hadden, bleef het team massaal rond C hangen om zoveel mogelijk kills te halen uit de aanvallende tegenstanders. Uiteindelijk dus het potje verloren, maar oh oh oh wat hadden we dikke kdr's.
Ik speelde van de week Conquest op Metro. Ondanks dat we maar één van de drie vlaggen hadden, bleef het team massaal rond C hangen om zoveel mogelijk kills te halen uit de aanvallende tegenstanders. Uiteindelijk dus het potje verloren, maar oh oh oh wat hadden we dikke kdr's.
Fixed that for you!GoodspeeD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:29:
Conquest op Metro = massaal rond C hangen om zoveel mogelijk kills te halen uit de aanvallende tegenstanders & dikke kdr's
@ Loonens, ik zie dat je de server op Seine 24/7 hebt gezet. Jammer, want ik was hem net van plan toe te voegen aan mijn favorietenlijstje.
Zonde als je het mij vraagt, het leuke aan Battlefield is voor mij altijd de mapwissels. Op BF2 werd ik na een tijd schijtziek van de hele tijd Karkand overal.
Zonde als je het mij vraagt, het leuke aan Battlefield is voor mij altijd de mapwissels. Op BF2 werd ik na een tijd schijtziek van de hele tijd Karkand overal.
Hij wordt wel weer omgezet hoor, maar hij liep gisteren op Seine helemaal vol en bleef 5 man in de que houden. Vandaar dat we dit hebben gedaan. Het is nu gewoon experimenteren om te kijken wat de meeste mensen trekt. We zullen wel elke dag beginnen met Seine waarschijnlijk na de server herstart, maar dan zetten we wat mappen erin.
We denken aan;
Seine
Bazaar
(Highway erbij? is deze map ondertussen populairder geworden?)
Caspian
Firestorm
Kharg
We zitten nog te dubben of we B2K mappen erbij moeten nemen en of we wat mappen moeten schrappen / toevoegen. Maar het is moeilijk hier een beeld van te vormen als je server nauwelijks vol raakt
.
Daarnaast heb je helemaal gelijk dat de rotaties het leukste zijn, maar je trekt er weinig spelers mee helaas.
We denken aan;
Seine
Bazaar
Caspian
Firestorm
Kharg
We zitten nog te dubben of we B2K mappen erbij moeten nemen en of we wat mappen moeten schrappen / toevoegen. Maar het is moeilijk hier een beeld van te vormen als je server nauwelijks vol raakt
Daarnaast heb je helemaal gelijk dat de rotaties het leukste zijn, maar je trekt er weinig spelers mee helaas.
[ Voor 55% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-01-2012 11:20 ]
Iedereen speelt toch hoe hij wilt ?GoodspeeD schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:29:
Ach ja, er zijn gewoon een heleboel mensen die het spel alleen voor zichzelf spelen.
Ik ga meestal in teamverband spelen, maar als ik dicht bij een unlock zit, dan kan ik ook makkelijk 3 potjes egoïstisch spelen om een nieuw wapen te krijgen
Loonens, ik vind het erg interessant wat je aangeeft qua server gebruik, welke mappen dus wel en niet mensen aantrekken. Het is ook wel herkenbaar moet ik zeggen. Op public servers die je in je eentje joint (dus niet met een party van vrienden) is het erg afhankelijk van je eigen team, maar ook zeker van het vijandelijke team, hoe vet een potje wordt.
De kleinere mappen zoals Seine/Metro/Bazaar zijn hier iets minder gevoelig voor denk ik omdat je een paar natuurlijke chokepoints hebt waar gewoon altijd keiharde actie aan de gang is. Bovendien zit altijd binnen enkele seconden zo weer midden in de actie. Op de grote open conquest maps is dat toch lastiger. Bovendien zijn op een willekeurige 64p server meestal maar 4 tot 8 echt goede battlefield spelers per team, de rest hangt er een beetje bij. De goede spelers bemannen meestal de helicopter, de vliegtuigen en de tanks en blijven hier zolang en zoveel mogelijk in spelen. Dit geeft minder ervaren spelers nauwelijks kans om vlieguren (bijvoorbeeld) te maken. Als ze een voertuig te pakken krijgen worden ze supersnel gesloopt door ervaren spelers.
Kortom, je bent op die grote conquest servers toch vaak minutenlang fikse afstanden aan het lopen van vlag na vlag als je niet in een voertuig zit. Bovendien, vraag me niet waarom ik verveel me kapot, is snipen volgens mij echt de favoriete bezigheid van de meerderheidin bf3. Als soms een derde of meer van een team achterin de eigen spawn ligt te snipen of in elk struikje/heuveltje liggen snipers dan is elk tempo uit het potje. Nu zijn snipers zelden tot nooit echt doorslaggevend voor het winnen of verliezen van een potje, maar haalt wel een hoop intensiteit uit een potje heb ik het idee. Als je team dan ook nog niet meewerkt, kan je helemaal niets beginnen in grote conquest maps, terwijl in Seine oid je het veel meer zelf in de hand. Kan me heel goed voorstellen dat daarom die grote mappen minder mensen trekken.
Ook wat betreft de B2K maps ben ik nog niet overtuigd, het heeft mij toch nog niet die potjes opgeleverd waar ik vooraf op hoopte. Oman en Karkand hadden van mij wel een klein tikje kleiner gemogen, of minder vlaggen, zodat het allemaal een beetje geconcentreerder afspeelt. Wake is weer zo open dat weinig mensen durven te lopen, ook is het komen van het ene kant van het eiland na de andere echt een hel. Mochten wel bootjes liggen om de baai over te steken van mij.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken, hoe ervaren jullie de maps?
De kleinere mappen zoals Seine/Metro/Bazaar zijn hier iets minder gevoelig voor denk ik omdat je een paar natuurlijke chokepoints hebt waar gewoon altijd keiharde actie aan de gang is. Bovendien zit altijd binnen enkele seconden zo weer midden in de actie. Op de grote open conquest maps is dat toch lastiger. Bovendien zijn op een willekeurige 64p server meestal maar 4 tot 8 echt goede battlefield spelers per team, de rest hangt er een beetje bij. De goede spelers bemannen meestal de helicopter, de vliegtuigen en de tanks en blijven hier zolang en zoveel mogelijk in spelen. Dit geeft minder ervaren spelers nauwelijks kans om vlieguren (bijvoorbeeld) te maken. Als ze een voertuig te pakken krijgen worden ze supersnel gesloopt door ervaren spelers.
Kortom, je bent op die grote conquest servers toch vaak minutenlang fikse afstanden aan het lopen van vlag na vlag als je niet in een voertuig zit. Bovendien, vraag me niet waarom ik verveel me kapot, is snipen volgens mij echt de favoriete bezigheid van de meerderheidin bf3. Als soms een derde of meer van een team achterin de eigen spawn ligt te snipen of in elk struikje/heuveltje liggen snipers dan is elk tempo uit het potje. Nu zijn snipers zelden tot nooit echt doorslaggevend voor het winnen of verliezen van een potje, maar haalt wel een hoop intensiteit uit een potje heb ik het idee. Als je team dan ook nog niet meewerkt, kan je helemaal niets beginnen in grote conquest maps, terwijl in Seine oid je het veel meer zelf in de hand. Kan me heel goed voorstellen dat daarom die grote mappen minder mensen trekken.
Ook wat betreft de B2K maps ben ik nog niet overtuigd, het heeft mij toch nog niet die potjes opgeleverd waar ik vooraf op hoopte. Oman en Karkand hadden van mij wel een klein tikje kleiner gemogen, of minder vlaggen, zodat het allemaal een beetje geconcentreerder afspeelt. Wake is weer zo open dat weinig mensen durven te lopen, ook is het komen van het ene kant van het eiland na de andere echt een hel. Mochten wel bootjes liggen om de baai over te steken van mij.
Paar dagen geleden eindelijk na een lange tijd erachter gekomen waarom Dolby Digital Live niet werkte in BF3 maar andere games wel ...
En man wat een verschil met stereo
!!!!!! ik draai hier met de Logitech Z5400, wat een beest van een set is dat toch. Alles klinkt nu veel beter, duidelijk en vooral zwaarder. Als ik met een tank schiet vult de lage bass heel me kamer en voel dit ik ook in me buik ... GE-WEL-DIG.
5.1 voegt nog veel meer dimensie toe aan de game en samen met 3D NVidia Surround 3x24 Inch ^^ is dit een hele belevenis.
Speel vooral sniper en om precies te zijn een CQ sniper, samen met me 7x/8x scope heerlijk!
Hier 2 matches van een paar dagen geleden.:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/14426165/1/
http://battlelog.battlefi...lereport/show/14407832/1/
En man wat een verschil met stereo
5.1 voegt nog veel meer dimensie toe aan de game en samen met 3D NVidia Surround 3x24 Inch ^^ is dit een hele belevenis.
Speel vooral sniper en om precies te zijn een CQ sniper, samen met me 7x/8x scope heerlijk!
Hier 2 matches van een paar dagen geleden.:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/14426165/1/
http://battlelog.battlefi...lereport/show/14407832/1/
Is dat zo? Had al het idee dat het een of andere algemeen geaccepteerde manier van spelen was, die ik nog niet door had.
Ik speel vooral op metro net iets anders maar wel met dit wapen, ik gebruik de 3.4x scope met straight pull bolt, laser sight alleen aan als ik aan het rondlopen ben, vooral voor korte afstanden. (Ik speel altijd hardcore waardoor je niet meer ziet waar je precies aimt zonder de laser sight) de MAV is ook erg handig zet hem een beetje tactisch neer en de motion assisst stromen binnen.Remz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:25:
[...]
Misschien niet de beste keus voor iedereen, maar ik heb snipen pas echt goed onder de knie gekregen in Metro Conquest (No RPG, M320 etc etc)
Daar heb je momenten tussen zitten waar je dan in de metro's zit, en waar je dan goed op de US spawn kan kijken. Ik heb daar goed kunnen leren hoe ik snel headshots maakte.
Maar ik kan je aanraden om gewoon te gaan spelen en alles te proberen.
Omdat het punten verdienen om te unlocken deel van het plezier isMetro2002 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:17:
Ik kreeg net ineens weer eens een timeout, natuurlijk vlák voor het einde vd match![]()
kan me ook nog altijd een beetje kwaad maken over het feit dat sommigen al zó veel betere wapens hebben dan jij dat het gewoon niet meer fair is![]()
Typisch gelul van iemand zonder enige vorm van skills als ik het zo lees. Ik heb nu assault en engineer compleet uitgespeeld, dat betekent dat ik met elk wapen alle unlocks heb gehaald. Ik heb dus elk wapen uitgebreid aan de tand gevoelt en uitgebreid met ze gespeeld. De begin wapens heb ik pas op het einde geunlockt nadat ik al vele andere wapens had vrij gespeeld.Metro2002 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:17:
kan me ook nog altijd een beetje kwaad maken over het feit dat sommigen al zó veel betere wapens hebben dan jij dat het gewoon niet meer fair is![]()
Ik heb me op vrijwel geen moment benadeeld gevoeld door wapen keuzes. Niet elk wapen is even goed maar de slechtere wapens zijn toch de unlockable wapens, de start wapens zijn allemaal prima.
In het begin mis je wel de foregrip en je mist een fijne scope maar dit zijn kleine punten waar je gewoon mee om moet leren gaan. De foregrip unlock je razendsnel en meer heb je niet nodig om echt een voordeel te halen.
Bij voertuigen kunnen unlocks wel van belang zijn, dan heb je kans dat je het zonder unlocks niet zo makkelijk red. Maar het maakt je absoluut niet kansloos, als je skills hebt kan je je daarmee prima redden en heb je genoeg kansen om toch je unlocks te verdienen.
Hier sluit ik me bij aan.Tsurany schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:59:
[...]
Typisch gelul van iemand zonder enige vorm van skills als ik het zo lees. Ik heb nu assault en engineer compleet uitgespeeld, dat betekent dat ik met elk wapen alle unlocks heb gehaald. Ik heb dus elk wapen uitgebreid aan de tand gevoelt en uitgebreid met ze gespeeld. De begin wapens heb ik pas op het einde geunlockt nadat ik al vele andere wapens had vrij gespeeld.
Ik heb me op vrijwel geen moment benadeeld gevoeld door wapen keuzes. Niet elk wapen is even goed maar de slechtere wapens zijn toch de unlockable wapens, de start wapens zijn allemaal prima.
In het begin mis je wel de foregrip en je mist een fijne scope maar dit zijn kleine punten waar je gewoon mee om moet leren gaan. De foregrip unlock je razendsnel en meer heb je niet nodig om echt een voordeel te halen.
Bij voertuigen kunnen unlocks wel van belang zijn, dan heb je kans dat je het zonder unlocks niet zo makkelijk red. Maar het maakt je absoluut niet kansloos, als je skills hebt kan je je daarmee prima redden en heb je genoeg kansen om toch je unlocks te verdienen.
Ik gebruik zins kort de AK74M gewoon omdat die Russisch is. Het wapen is bagger in close quarters maar ik maakte ik er toch veel kills meee in close quarters.
http://battlelog.battlefi...how/14802574/1/184991456/
Beste assaultscore met het allerslechtste wapen uit de assault klasse. Dat is nou skill.
@ Tsurany,
Het probleem voor de nieuwe spelers zit hem ook in de combinatie van de twee: Ze hebben niet alleen beperkte equipment, ze zijn daarnaast ook nieuw en hebben nog geen ervaring of skills. Skills komen niet vanzelf, daarvoor moet je eerst oefenen. Hij maakt een valide punt. Als een Battlefield veteraan, zoals jij en ik, 2 maanden na release zou moeten beginnen, is dat prima te doen, omdat we al grotendeels gewend zullen zijn aan de gameplay en de mechanics. Als je echter als groentje het slagveld betreedt speelt je gebrek aan ervaring je niet alleen parten, maar evengoed het gebrek aan equipment.
Wat mij betreft steun ik hem in zijn idee om alles gelijk beschikbaar te maken. Niet om de groentjes te helpen, maar omdat perks, unlocks en ranks een constante voor je neus hangende wortel aan een stok is om door te spelen: Het geeft een onterecht gevoel van diepgang in het spel. Diepgang (en dus replayability) komt niet van het unlocken/grinden van wapens, maar de variatie die door de aanwezigheid ervan ontstaat.
Het probleem voor de nieuwe spelers zit hem ook in de combinatie van de twee: Ze hebben niet alleen beperkte equipment, ze zijn daarnaast ook nieuw en hebben nog geen ervaring of skills. Skills komen niet vanzelf, daarvoor moet je eerst oefenen. Hij maakt een valide punt. Als een Battlefield veteraan, zoals jij en ik, 2 maanden na release zou moeten beginnen, is dat prima te doen, omdat we al grotendeels gewend zullen zijn aan de gameplay en de mechanics. Als je echter als groentje het slagveld betreedt speelt je gebrek aan ervaring je niet alleen parten, maar evengoed het gebrek aan equipment.
Wat mij betreft steun ik hem in zijn idee om alles gelijk beschikbaar te maken. Niet om de groentjes te helpen, maar omdat perks, unlocks en ranks een constante voor je neus hangende wortel aan een stok is om door te spelen: Het geeft een onterecht gevoel van diepgang in het spel. Diepgang (en dus replayability) komt niet van het unlocken/grinden van wapens, maar de variatie die door de aanwezigheid ervan ontstaat.
Firestorm eruit, Karkand small en Oman small erin.StealthyPeanut schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:15:
Hij wordt wel weer omgezet hoor, maar hij liep gisteren op Seine helemaal vol en bleef 5 man in de que houden. Vandaar dat we dit hebben gedaan. Het is nu gewoon experimenteren om te kijken wat de meeste mensen trekt. We zullen wel elke dag beginnen met Seine waarschijnlijk na de server herstart, maar dan zetten we wat mappen erin.
We denken aan;
Seine
Bazaar
Caspian
Firestorm
Kharg
We zitten nog te dubben of we B2K mappen erbij moeten nemen en of we wat mappen moeten schrappen / toevoegen. Maar het is moeilijk hier een beeld van te vormen als je server nauwelijks vol raakt.
Kharg vind ik persoonlijk ook geen topper maar leuker dan Firestorm.
Seine en Bazaar large zijn prima te doen met 32 man.
Karkand large is alweer meer rennen dan schieten en meer voor 64 man.
Tehran highway wordt volgens mij echt heeel weinig gespeeld, vind hem ook niet echt bijzonder.
Wel opvallend wat dat is de enige map in het donker volgens mij. En we missen net zoals in Bad Company 2 nu nog wat sneeuw maps, maar die zullen vanzelf wel komen.
Wel opvallend wat dat is de enige map in het donker volgens mij. En we missen net zoals in Bad Company 2 nu nog wat sneeuw maps, maar die zullen vanzelf wel komen.
Het punt is alleen dat je voor assault zeer snel de M416 unlocked wat gewoon een eersteklas AR is. De M16A3 is ook al goed net zoals de M4A1, de M27 IAR en RPK 74M. De AKS en AK 74 zijn gewoon slecht maar daar ben je zo voorbij.ShortsNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:14:
@ Tsurany,
Het probleem voor de nieuwe spelers zit hem ook in de combinatie van de twee: Ze hebben niet alleen beperkte equipment, ze zijn daarnaast ook nieuw en hebben nog geen ervaring of skills. Skills komen niet vanzelf, daarvoor moet je eerst oefenen. Hij maakt een valide punt. Als een Battlefield veteraan zoals jij en ik is 2 maanden na release zou moeten beginnen is dat prima te doen, omdat we al grotendeels gewend zullen zijn aan de gameplay en de mechanics. Als je echter als groentje het slagveld betreedt speelt je gebrek aan ervaring je niet alleen parten, maar evengoed het gebrek aan equipment.
Weapon skill is niet zo belangrijk in BF3. Vrijwel alle wapens zijn aan elkaar gewaagd en het enige nadeel wat je kan hebben is de mappen leren. Een paar uur spelen met een goed squad fixed dat probleem ook.
Hoe vaak komt het voor dat je rechtstreeks in een duel met iemand raakt?
Meestal heeft één iemand al het voordeel, of hij dan een AK74 heeft of een AEK maakt dan weinig uit.
Een skilled player heeft betere map kennis en is slimmer en dat maakt het verschil en niet het wapen.
Meestal heeft één iemand al het voordeel, of hij dan een AK74 heeft of een AEK maakt dan weinig uit.
Een skilled player heeft betere map kennis en is slimmer en dat maakt het verschil en niet het wapen.
Ik heb dat nog wel eens. Komt misschien omdat ik als een bezette gek kamers in kan stormen, alles doodschiet en weer wegloop.Redje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Hoe vaak komt het voor dat je rechtstreeks in een duel met iemand raakt?
Het leukste aan 64man vindt ik nog altijd dat een groot gedeelte zich gedracht als BOT. Altijd de zelfde routes lopen, altijd de zelfde tactiek hanteren, in elke gevechts situatie het zelfde reageren.
Als je als eenling ergens loopt en je ziet op de map 4 oranje driehoekjes, zullen de meeste er meteen inlopen en hooguit 2 neer knallen en dan dood gaan.
Als ik ergens alleen rond loop en 4 of meer oranje driehoekjes zie (vooral als ze rond een flag zitten) ga ik juist naar een andere flag, grote kans dat daar niemand zit.
In mijn set-ups is de demper een must have, zonder de demper ga ik veel vaker dood.
Welk item is bij jullie een must have?
Als je als eenling ergens loopt en je ziet op de map 4 oranje driehoekjes, zullen de meeste er meteen inlopen en hooguit 2 neer knallen en dan dood gaan.
Als ik ergens alleen rond loop en 4 of meer oranje driehoekjes zie (vooral als ze rond een flag zitten) ga ik juist naar een andere flag, grote kans dat daar niemand zit.
In mijn set-ups is de demper een must have, zonder de demper ga ik veel vaker dood.
Dan moet je gaan oefenen, niet huilie huilie doen over de wapens die niet eerlijk zijn.ShortsNL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:14:
Het probleem voor de nieuwe spelers zit hem ook in de combinatie van de twee: Ze hebben niet alleen beperkte equipment, ze zijn daarnaast ook nieuw en hebben nog geen ervaring of skills. Skills komen niet vanzelf, daarvoor moet je eerst oefenen.
Het gebrek aan equipment is er niet, na een uurtje spelen per class heb je genoeg om je staande te houden. Gebrek aan ervaring is wat anders, maar dan moet je dat gewoon zeggen en het niet op de unlocks gaan gooien. Dat is gewoon jezelf proberen te verdedigen.Hij maakt een valide punt. Als een Battlefield veteraan, zoals jij en ik, 2 maanden na release zou moeten beginnen, is dat prima te doen, omdat we al grotendeels gewend zullen zijn aan de gameplay en de mechanics. Als je echter als groentje het slagveld betreedt speelt je gebrek aan ervaring je niet alleen parten, maar evengoed het gebrek aan equipment.
Silencer, foregrip en een open sight. (Kobra of een amerikaanse holo)Ploeg400 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:36:
Het leukste aan 64man vindt ik nog altijd dat een groot gedeelte zich gedracht als BOT. Altijd de zelfde routes lopen, altijd de zelfde tactiek hanteren, in elke gevechts situatie het zelfde reageren.
Net even een potje metro conquest gedaan. MVP met 24265 punten. Totaal 43000 punten (met ribbons enz)
http://battlelog.battlefi...how/14888894/1/345954436/
1 op 1 duel gebeurd mij vaak genoeg hoor.
Maar in het algemeen zijn de eerste wapens niet slecht nee, maar verschil tussen scope + fore grip en zonder die is wel enorm.
Wat ook niet meehelpt is dat bij russische wapens je eerst de russische scopes unlocked, en die vind ik gewoon ruk vergeleken met US scopes.
Probleem is wel dat bijvoorbeeld een M4A1 een prima wapen is, maar je hebt hem maar de helft van de tijd, dus je levelled hem half zo snel, en andere helft heb je dus een minder wapen. Volgende is een SCAR-H, wat wel zo zijn nuttige dingen heeft, maar voor midden afstanden vind ik zijn recoil veel te groot, dus dan ben je nog wel even aan het unlocken voordat je een goed wapen hebt.DanielWW2 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:18:
[...]
Het punt is alleen dat je voor assault zeer snel de M416 unlocked wat gewoon een eersteklas AR is. De M16A3 is ook al goed net zoals de M4A1, de M27 IAR en RPK 74M. De AKS en AK 74 zijn gewoon slecht maar daar ben je zo voorbij.
Weapon skill is niet zo belangrijk in BF3. Vrijwel alle wapens zijn aan elkaar gewaagd en het enige nadeel wat je kan hebben is de mappen leren. Een paar uur spelen met een goed squad fixed dat probleem ook.
Maar in het algemeen zijn de eerste wapens niet slecht nee, maar verschil tussen scope + fore grip en zonder die is wel enorm.
Wat ook niet meehelpt is dat bij russische wapens je eerst de russische scopes unlocked, en die vind ik gewoon ruk vergeleken met US scopes.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 06-01-2012 12:41 ]
Verwijderd
Ikzelf speel pas sinds november vorig jaar Battlefield. Daarvoor steeds alle Call of Duty reeksen gespeeld, Black Ops was de laatste en MW3 laat ik al helemaal links liggen. Ik moet zeggen: BF3 bevalt prima! Sinds twee weken aan het oefenen op helicopters, gaat stroef, maar de gameplay in de choppers is ge-wel-dig.
Het klopt dus wel dat nieuwe spelers enige 'gewenning' moeten ondergaan. Lukt wel, met veel tijd en boterhammen!
Het klopt dus wel dat nieuwe spelers enige 'gewenning' moeten ondergaan. Lukt wel, met veel tijd en boterhammen!
Licht ook aan het wapen. De AKS 74 heeft naar mijn mening de beste iron sights in de game.furby-killer schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:40:
1 op 1 duel gebeurd mij vaak genoeg hoor.
[...]
Probleem is wel dat bijvoorbeeld een M4A1 een prima wapen is, maar je hebt hem maar de helft van de tijd, dus je levelled hem half zo snel, en andere helft heb je dus een minder wapen. Volgende is een SCAR-H, wat wel zo zijn nuttige dingen heeft, maar voor midden afstanden vind ik zijn recoil veel te groot, dus dan ben je nog wel even aan het unlocken voordat je een goed wapen hebt.
Het punt is dat iedereen zich erdoorheen moet wurmen en dan beloond word aangezien er nog steeds nieuwe spelers bijkomen. En de AEK lijkt mij het beste wapen in de game maar niet iedereen gebruikt die dus een echte slachting van de noobs is het nog niet. Het was veel erger toen de IRNV nog niet was generfd en je overhoop werd geschoten door campers met die scope.
Als newbie wil ik me ook mengen in de discussie. Tot december had ik alleen wat CoD gedaan en daarvoor ruim zeven jaar geen shooter. Ik kwam eind december midden in BF3 waar toen al heel wat mensen behoorlijk wat unlocked hadden. Het is vooral het feit dat ik nieuw was (in zowel de maps als in het schieten) dat het vervelend maakte, niet zo zeer het feit dat ik nog niet zoveel wapens had. De echt belangrijke dingen heb je redelijk snel unlocked.
Het is gewoon even door een zure appel heen bijten. Hoeft niet lang te duren.
Het is gewoon even door een zure appel heen bijten. Hoeft niet lang te duren.
Interessant.Redje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:15:
[...]
Firestorm eruit, Karkand small en Oman small erin.
Kharg vind ik persoonlijk ook geen topper maar leuker dan Firestorm.
Seine en Bazaar large zijn prima te doen met 32 man.
Karkand large is alweer meer rennen dan schieten en meer voor 64 man.
Welke vlaggen vervallen bij Oman en Karkand op small? Firestorm is niet zo populair, maar we willen wel vehicle maps erbij hebben. Ik denk dat we Kharg, Caspian, Gulf en Wake erbij willen hebben. Samen met Seine, Bazaar, Sharqi en Strike is toch wel een mooie combinatie denk ik! We moeten toch ergens een streep trekken.
En trots? Revive to the maxxxxxxxxxjugger naut schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:39:
Net even een potje metro conquest gedaan. MVP met 24265 punten. Totaal 43000 punten (met ribbons enz)
Hier heb je wel een punt. Voor snelle potjes kan je vaker terecht op de kleinere mappen. Op de grote mappen moet je eigenlijk al een complete ronde spelen om kans te maken. Het aantal vlaggen op Gulf en Karkand vind ik zelf wat te veel. Karkand gaat nog wel, alleen Gulf is echt een scheurfest als je tegen flaghunters speelt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:27:
Loonens, ik vind het erg interessant wat je aangeeft qua server gebruik, welke mappen dus wel en niet mensen aantrekken. Het is ook wel herkenbaar moet ik zeggen. Op public servers die je in je eentje joint (dus niet met een party van vrienden) is het erg afhankelijk van je eigen team, maar ook zeker van het vijandelijke team, hoe vet een potje wordt.
Lang verhaal
[ Voor 30% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-01-2012 12:54 ]
Ik vind B2K geweldig, dus wat mij betreft mogen ze blijven in de routatie. :-)
Ik vind persoonlijk de combi van B2K en Vanilla erg leuk! Ik vind de B2K / Vanilla only wel leuk, maar alleen als ik dan om 't uur (of meer) ga wisselen. Beetje van beiden is heerlijk. Er is niets mis met de nieuwe maps, niets mis met de oude!
*edit* Loonens, heb je ff gead op battlelog, ben wel benieuwd naar je server (en respect voor je stats btw
)
*edit* Loonens, heb je ff gead op battlelog, ben wel benieuwd naar je server (en respect voor je stats btw
[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 06-01-2012 13:01 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja dat gebeurd jammer genoeg heel vaak in Rush dat er een hele groep snipers zoals in Damavand Peak als attacker in de bergen blijven schieten op de basis van de vijand maar zo komen we niet vooruit. Laatst was er ook met Assault on Oman heletijd iemand die elke keer c4 bij een M-COM station plaatste of iemand die steeds met een mortier er op bleef schieten.. Zo kom je natuurlijk nooit verder.MueR schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:25:
Gisteren bij wat vrienden gejoined. Ze zaten blijkbaar op een Rush server. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slecht rush team meegemaakt. Begon met metro als defenders. Vrijwel allemaal snipers, helemaal achterin blijven zitten en proberen de tegenstander kapot te snipen. Leuk plan, behalve dat ze niet konden snipen en dat de tegenstander het woord "Rush" wel begrepen had. Laten we zeggen dat het een kort potje was.
[knip]
Ik heet D0CZ0IDB3RG in BF btw
Verwijderd
Zou het niet leuk zijn, aangezien iedereen maar infantery-only maps wil spelen, om de volgende map pack met oude cod maps te komen, missch met leuke killstreak bonuses mbt gameplay. Voelen n hoop spelers zich gelijk weer thuis
Ik hoop niet dat ea zich werkelijk wat van de overgelopen codfanboys aan gaat trekken en de voertuigen gewoon laten blijven. Bf1942 had veel meer maps en helemaal geen infantery only. Ook de uitbereiding niet. Bf2 en de uitbereidingen volgens mij ook niet.
Ik hoop niet dat ea zich werkelijk wat van de overgelopen codfanboys aan gaat trekken en de voertuigen gewoon laten blijven. Bf1942 had veel meer maps en helemaal geen infantery only. Ook de uitbereiding niet. Bf2 en de uitbereidingen volgens mij ook niet.
bf2 + uitbreiding had wel een paar infantry maps. met misschien 1 apc aan elke kant. zo iets als sienne of bazaar.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:12:
Zou het niet leuk zijn, aangezien iedereen maar infantery-only maps wil spelen, om de volgende map pack met oude cod maps te komen, missch met leuke killstreak bonuses mbt gameplay. Voelen n hoop spelers zich gelijk weer thuis![]()
metro had een apc. maar ik had metro liever gezien met een ondergronds en bovengrondse verdeling.
Verwijderd
Met 1 apc is het geen inf onlyroboreaper schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:22:
[...]
bf2 + uitbreiding had wel een paar infantry maps. met misschien 1 apc aan elke kant. zo iets als sienne of bazaar.
metro had een apc. maar ik had metro liever gezien met een ondergronds en bovengrondse verdeling.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.