Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:06:
[...]

Verlof?
Ik heb nog ruim 4 weken geen college. >:)
Wanneer vallen de examens dan in Nederland?
Hier in Belgie liggen de examenperiodes: december (voor het middelbaar), januari (voor hogeschool en universiteit), juni (voor middelbaar, hogeschool en universiteit).
Vervolgens zomervakantie = juli en augustus iedereen thuis.

[ Voor 34% gewijzigd door Asgaro op 30-12-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:06:
[...]

Verlof?
Ik heb nog ruim 4 weken geen college. >:)
Zal ik maar werken... ik heb maar zoiets verlof op een heel jaar :'( (ok ja, 6 weken, maar toch is het een zot contrast! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:56:
[...]

Ja, die had ik gister avond unlocked! Moet zeggen dat het een stuk beter en sneller gaat, maar met TVM zal het nog makkelijker moeten gaan denk ik. Even een paar rockets schieten voor kleine damage en als klapper een TVM'tje erachteraan!

Ik heb tot nu toe bijna altijd alleen gespeelt, ik equip altijd de flares op de gunner ook.. zoals je al zegt, je bent alleen de lul door een jet dan of een heli die heel dichtbij is zodat hij je toch hit ook al heb je je flares gedropt.

Hoog vliegen is inderdaad niet zo'n goed idee, of er moet een andere chopper hoog zitten, omhoog richten is een slecht idee( = vlieg achteruit naar beneden = boem) :p

Kwil vanaaf na het eten ff met die tvm gaan spelen... hopelijk is er een goede piloot aanwezig anders maar weer solo :p
Klopt niet, hoog vliegen is juist beter. Waarom vlieg je laag je? Voor dekking. Waarom vlieg je hoog? Voor overzicht, spotten, tv guided en guided rockets te schieten van een veilige afstand. Gebruik de rechtermuis knop om uit je raam te kijken terwijl je q sprayed, hiermee spot je jets en anticipeer op jets op je mini map, zet deze pilot als op maximale grootte

Wordt je gelocked ga je naar beneden. Op wake island bv zie ik alle US chopper pilot zo laag mogelijk naar het eiland vliegen, heel dom. De chopper heeft bepaalde fases in het spel wat je moet doorhebben. Fase 1 (defensief) in wake island is anti armor, vlieg in de buurt van de carrier op een redelijke hoogte (niet te hoog) zodat je alles goed ziet en schakel de tanks links en recht uit. Je team kan nu makkelijker de vlaggen cappen (gecapte vlag = redelijke veilige zone), hou de chopper en jets in de gaten en blijf bij de carrier en speur naar de AA tank. Staat die ergens goed gepositioneerd dan moet die eerst wederom van een veilige afstand worden uitgeschakeld, zie je hem niet? Dan staat die verstopt ergens en is het laag vliegen langs het eiland een risico.

Als de AA tank down is en de chopper kun je naar fase 2 (offensief, support), hier vlieg je lager (metertje of 15-30 zodat je gunner alles goed kan zien/raken) over de vlaggen en strafe je rond vlaggen/gebieden waar veel vijanden zijn. Wordt je gelocked dan pas ga je echt laag vliegen en begin je de pop-up oorlog (fase 3, guerrilla war). Probeer als je laag vliegt zoveel mogelijk af te leggen zodat je tevoorschijn kan komen waar ze het niet verwachten. Dit is de leukste speelstijl voor de pilot maar fucking irritant voor een gunner, je blocked zijn tv guided de meeste tijd en gaat vaak te snel over een gebied om het volledig te clearen.

Pilot is de brains, gunner de muscle.
En FYI dit komt dan van iemand die dit spelletjes als sinds 2005 speelt :P

Stats: http://tinyurl.com/bqnyckr

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een geweldige strategie als je tegen een goed team speelt, maar dit is vaak niet het geval. Als chopper vlieg ik zelf altijd laag om het eiland heen (nadat ik weet waar de AA staat), om dan van achteren op te duiken en gehakt van die te AA te maken. Jets zijn IMO een veel groter risico, waar je zelf ook nog eens weinig tegen kunt doen. Je moet hopen dat jouw team fatsoenlijke jets heeft, anders kun je het wel vergeten.
Of zijn er nog goede anti-jet tactieken die ik nog niet ken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:21:
[...]

Klopt niet, hoog vliegen is juist beter. Waarom vlieg je laag je? Voor dekking. Waarom vlieg je hoog? Voor overzicht, spotten, tv guided en guided rockets te schieten van een veilige afstand. Gebruik de rechtermuis knop om uit je raam te kijken terwijl je q sprayed, hiermee spot je jets en anticipeer op jets op je mini map, zet deze pilot als op maximale grootte

Wordt je gelocked ga je naar beneden. Op wake island bv zie ik alle US chopper pilot zo laag mogelijk naar het eiland vliegen, heel dom. De chopper heeft bepaalde fases in het spel wat je moet doorhebben. Fase 1 (defensief) in wake island is anti armor, vlieg in de buurt van de carrier op een redelijke hoogte (niet te hoog) zodat je alles goed ziet en schakel de tanks links en recht uit. Je team kan nu makkelijker de vlaggen cappen (gecapte vlag = redelijke veilige zone), hou de chopper en jets in de gaten en blijf bij de carrier en speur naar de AA tank. Staat die ergens goed gepositioneerd dan moet die eerst wederom van een veilige afstand worden uitgeschakeld, zie je hem niet? Dan staat die verstopt ergens en is het laag vliegen langs het eiland een risico.

Als de AA tank down is en de chopper kun je naar fase 2 (offensief, support), hier vlieg je lager (metertje of 15-30 zodat je gunner alles goed kan zien/raken) over de vlaggen en strafe je rond vlaggen/gebieden waar veel vijanden zijn. Wordt je gelocked dan pas ga je echt laag vliegen en begin je de pop-up oorlog (fase 3, guerrilla war). Probeer als je laag vliegt zoveel mogelijk af te leggen zodat je tevoorschijn kan komen waar ze het niet verwachten. Dit is de leukste speelstijl voor de pilot maar fucking irritant voor een gunner, je blocked zijn tv guided de meeste tijd en gaat vaak te snel over een gebied om het volledig te clearen.

Pilot is de brains, gunner de muscle.
En FYI dit komt dan van iemand die dit spelletjes als sinds 2005 speelt :P

Stats: http://tinyurl.com/bqnyckr
Als je nog niet alles unlocked heb zoals de tv missile is hoog vliegen toch niet echt nodig, overzicht heb ik ook als ik redelijk laag vlieg, ik zeg ook niet dat ik nooit hoog vlieg.. soms zijn er gewoon crappy piloten in het andere team, kan je zo'n beetje alles doen wat je wilt.

Maar ik kan zien dat je de nodige ervaring hebt. :+ Zag ook dat je als vriend had uitgenodigt! kzal je weleens joinen! BF3 is mijn eerste BF game dus maybe kan ik nog wel wat van je leren! Hoe je vliegt hangt ook natuurlijk van teveel factoren af. Je kan altijd wel iemand tegenspreken omdat het in zo'n situatie waar jij in terecht komt toch net anders zit. De situaties die ik net besprak had ik geen gunner of geen tv missile zorgt toch weer voor een andere playstijl(juist wel wat hoger vliegen) zodat ik me flares kan droppen op de gunner seat of nu de TVM die ik sinds gisteren heb unlocked!

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je skills! Ook misschien wel leuk om een leeg servertje te zoeken en ff 1 tegen 1 met heli te doen over een tijdje als ik de nieuwe unlocks onder de knie heb!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:45:
Dat is een geweldige strategie als je tegen een goed team speelt, maar dit is vaak niet het geval. Als chopper vlieg ik zelf altijd laag om het eiland heen (nadat ik weet waar de AA staat), om dan van achteren op te duiken en gehakt van die te AA te maken. Jets zijn IMO een veel groter risico, waar je zelf ook nog eens weinig tegen kunt doen. Je moet hopen dat jouw team fatsoenlijke jets heeft, anders kun je het wel vergeten.
Of zijn er nog goede anti-jet tactieken die ik nog niet ken? O-)
Een jet komt altijd op je afvliegen(mits hij je aanvalt), wacht net zolang tot hij ongeveer 30-40 meter bij je vandaan is en schiet je heatseekers, zelfs als hij zijn flares dropt vliegen de missiles vaak nog gewoon raak, timing is cruciaal hierbij als je telaat ben moeten je missiles een bocht maken en mis je compleet door de flares. Het gaat echt om het kleine rechte stukje wat ze moeten vliegen om ze de goede richting in te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 30-12-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:07:
[...]

Wanneer vallen de examens dan in Nederland?
Hier in Belgie liggen de examenperiodes: december (voor het middelbaar), januari (voor hogeschool en universiteit), juni (voor middelbaar, hogeschool en universiteit).
Vervolgens zomervakantie = juli en augustus iedereen thuis.
In ieder geval is het op de VU bij Geschiedenis zo dat je begint op 1 september, geen tussentijdse collegevrije weken hebt en na tentamens in de tweede week van December 6 weken geen college hebt. Januari is namelijk collegevrij in verband met herkansingen (die ik mooi niet heb) en stukken schrijven (wat nog niet veel is het eerste jaar)

En wanneer het jaar eindigt weet ik niet maar volgens mij is het ergens in juni al voorbij.

Dus ik ga lekker nolife gamen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:21:
Klopt niet, hoog vliegen is juist beter.
Hangt toch echt van de situatie af. Er zijn genoeg situaties waarbij laag vliegen juist erg voordelig kan zijn, zeker voor de gunner. Hoog vliegen geeft de gunner een slecht zicht op infantry en op sommige mappen is juist de gunner essentieel om infantry te slopen. Zeker op Wake Island in Rush is laag vliegen absoluut geen slechte tactiek nadat de AA en Tank uitgeschakeld zijn. De gunner kan dan beide mcoms leeg houden van vijanden tijdens het armen en disarmen voorkomen.
Stats als bewijs aanvoeren is per definitie een faal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:52:

Stats als bewijs aanvoeren is per definitie een faal.
Why? Hij heeft wel bijna 60 uur in een heli doorgebracht. Dan mag je toch geloven dat hij weet waar hij het over hebt? Het is ook niet dat hij bijna geen kills heeft ermee, 3500 kills is aardig wat..

Maar dat terzijde gelaten, iedereen heeft toch zijn eigen speelstyle. :)

EDIT: Hou ook in de gaten dat de één op 16 player maps speelt de andere op 32 en weer een ander op 64, vereist allemaal verschillende playstyles

[ Voor 14% gewijzigd door Facenoise op 30-12-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:57:
Why? Hij heeft wel bijna 60 uur in een heli doorgebracht. Dan mag je toch geloven dat hij weet waar hij het over hebt? Het is ook niet dat hij bijna geen kills heeft ermee, 3500 kills is aardig wat..
Dus omdat hij 60 uur in een heli doorgebracht heeft maakt dat hem een autoriteit op het gebied van heli gebruik binnen Battlefield 3? Ervaring die ook puur op conquest gebaseerd is en niet op rush, scheelt ook flink.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:05:
[...]

Dus omdat hij 60 uur in een heli doorgebracht heeft maakt dat hem een autoriteit op het gebied van heli gebruik binnen Battlefield 3? Ervaring die ook puur op conquest gebaseerd is en niet op rush, scheelt ook flink.
Lees me edit, ik geef je geen ongelijk maar hij moet wel ervaring hebben. Alle gametypes en hoeveel players zorgt altijd voor een andere aanpak.

Maar goed een discussie over hoe iets als beste gedaan kan worden zijn toch redelijk nutteloos, iedereen doet toch waar hij/zij zin in heeft! Of wat voor hem als beste lijkt op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:05:
[...]

conquest = BF

Mijn Bf2 gunner had 40000+ kills met KD ratio van 10.35:1 (#1 in de wereld) met een playtime van 200 uur (#1 in de wereld kwa kills per minute). Sommige mensen van GoT en FOk herrineren de daboyz waarschijnlijk nog wel uit BF2 :P

Ik ben heel ervaren in de chopper en graag zou ik zonder e-brag willen brengen, ik ben een autoriteit in de chopper met Bf2 (bf3 = anders maar begin me zeer goed aan te passen) erbij dik 350 uur in gezeten. Ik breng dit niet om stoer te doen maar van mij is wel het een en ander te leren in de chopper en ik ben best bereid wat kennis te delen en wat chopper vluchtjes te providen (als me main gunners niet online zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:10:
[...]

conquest = BF

Mijn Bf2 gunner had 40000+ kills met KD ratio van 10.35:1 (#1 in de wereld) met een playtime van 200 uur (#1 in de wereld kwa kills per minute). Sommige mensen van GoT en FOk herrineren de daboyz waarschijnlijk nog wel uit BF2 :P

Ik ben heel ervaren in de chopper en graag zou ik zonder e-brag willen brengen, ik ben een autoriteit in de chopper met Bf2 (bf3 = anders maar begin me zeer goed aan te passen) erbij dik 350 uur in gezeten. Ik breng dit niet om stoer te doen maar van mij is wel het een en ander te leren in de chopper en ik ben best bereid wat kennis te delen en wat chopper vluchtjes te providen (als me main gunners niet online zijn).
Jet voer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:N
Ik ben heel ervaren in de chopper en graag zou ik zonder e-brag willen brengen, ik ben een autoriteit in de chopper met Bf2 erbij dik 350 uur in gezeten. Ik breng dit niet om stoer te doen maar van mij is wel het een en ander te leren in de chopper en ik ben best bereid wat kennis te delen en wat chopper vluchtjes te providen (als me main gunners niet online zijn).
Dat ontken ik niet, maar met je stats aan komen zetten om te beargumenteren dat alles wat jij zegt wel moet kloppen omdat je zoveel uur gespeeld hebt is gewoon een directe faal. Er zijn meerdere tactieken met betrekking tot vliegen in een helikopter en afhankelijk van de situatie moet je zo'n tactiek inzetten. Hoog vliegen is niet een tactiek die op elke map werkt en ook altijd zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
whahaha die kwam zo droog aan bij mij!

EDIT: guys laten we nu gewoon weer lekker ontopic gaan en nuttige info aan mekaar verstrekken ipv een wellus nietus verhaal toch? BIJNA WEEKEND!!!! :+

[ Voor 30% gewijzigd door Facenoise op 30-12-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
Heb gister mn Jet service star, aka alle unlocks. Ligt het nou aan mij of werkt Beam scanning helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
com2,1ghz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:15:
Heb gister mn Jet service star, aka alle unlocks. Ligt het nou aan mij of werkt Beam scanning helemaal niet?
Grats!

Geen idee, lock je er niet sneller door? Had de tegenpartij geen stealth aan toevallig? Waardoor het dus weer langer duurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:17:
[...]

Grats!

Geen idee, lock je er niet sneller door? Had de tegenpartij geen stealth aan toevallig? Waardoor het dus weer langer duurd.
Het was geen merkwaardig verschil. De tegenstander had geen Stealth of below radar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
com2,1ghz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:21:
[...]

Het was geen merkwaardig verschil. De tegenstander had geen Stealth of below radar :)
Ik vind jets maar ondingen ook, dus meer input als net kan ik je niet geven. :p Heb alleen de flares er nog maar op unlocked, zo kan ik snel ergens komen en laat ik dat ding gewoon crashen, kzie het als een soort snelbus zeg maar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:14:
[...]

:N

[...]

Dat ontken ik niet, maar met je stats aan komen zetten om te beargumenteren dat alles wat jij zegt wel moet kloppen omdat je zoveel uur gespeeld hebt is gewoon een directe faal. Er zijn meerdere tactieken met betrekking tot vliegen in een helikopter en afhankelijk van de situatie moet je zo'n tactiek inzetten. Hoog vliegen is niet een tactiek die op elke map werkt en ook altijd zal werken.
15-30 meter hoogte met Thermal Optics = gunner die alles ziet en kan raken. Ga je lager vliegen dan block je vaak zijn aim; de gunner cannon is bedoeld om naar beneden te kunnen schieten niet omhoog, door de splash damage werkt die effectiever van bovenaf.

Een goede tip is ook dat je als pilot hier altijd rekening mee houd, BV; als je gunner gaat schieten op meerderde doelen laat je controls even met rust en hou je fly path aan; de gunner heeft dan de maximale kans om te raken want hij hoeft de bewegingen van de chopper veel minder te corrigeren

je speelstijl is hoe je het wilt, ik geef alleen mijn mening erover wat ik na honderden uren choppper whoren als beste heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:27:
[...]

15-30 meter hoogte met Thermal Optics = gunner die alles ziet en kan raken. Ga je lager vliegen dan block je vaak zijn aim; de gunner cannon is bedoeld om naar beneden te kunnen schieten niet omhoog, door de splash damage werkt die effectiever van bovenaf.

Een goede tip is ook dat je als pilot hier altijd rekening mee houd, BV; als je gunner gaat schieten op meerderde doelen laat je controls even met rust en hou je fly path aan; de gunner heeft dan de maximale kans om te raken want hij hoeft de bewegingen van de chopper veel minder te corrigeren

je speelstijl is hoe je het wilt, ik geef alleen mijn mening erover wat ik na honderden uren choppper whoren als beste heb ervaren.
Ok dan. Wij zijn wel allemaal van de stripboek generatie he. Dus als je nou je mad skills even post op youtube dan kunnen we zien wat je in boekvorm probeert te omschrijven hier. Dan beslis ik daarna zelf wel of ik vind dat je goed kan vliegen :) En wel genoeg en ononderbroken beeldmateriaal graag, een paar stitched kills of een toevallige lucky run tellen uiteraard niet mee. :+

Terwijl je toch bezig bent, post ook even je control setup, want er zijn nog wel eens mensen die twijfelen hoe ze het beste de chopper kunnen besturen :) Keyboard, muis, joystick...welke control op welke axis...inverted etc :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:55
Wellicht niet helemaal het juiste topic.. maar ik heb mezelf een tijdje geleden een nieuwe muis cadeau gedaan.. jaja... een echte gamersmuis deze keer.. (Logitech G300) .. Wat ik oa. echt megafijn vind is dat ik nu on the fly de DPI kan regelen in stapjes... erg chill voor afwisselnde acties... Vroeg me af of er meer gebruikers zijn, en zo ja, hoe hebben jullie je profiel ingesteld op de G toetsen enzo? Heb nu alles redelijk default, maar vroeg me af of er wellicht "winning" combo's zijn... ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:24
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:27:
[...]

15-30 meter is niet bepaald hoog in mijn optiek. Lijkt me best een sweet spot vaak, omdat je op die manier snel genoeg in cover kan zijn. Maar zoals het eerder over hoog vliegen gaat, denk ik aan 50+ meter en dat is zonder goede jetpilots in je team gewoon zelfmoord.

Zelf ben ik sowieso van het snel contourvliegen naar potentiële hotspots om vervolgens die snelheid te gebruiken om te klimmen naar +-30m mijn gunner de tijd te geven zijn ding te doen en zelf te spotten en focussen op tanks, om vervolgens weer weg te duiken en zo nodig de ECM weer te laten laden.

Tenzij het Sharqi is, daar is zoveel cover door de hoge gebouwen dat je niet echt in hoeft te zitten over AA infanterie, als je daar je heli niet een hele game in de lucht houdt doe je iets verkeerd. Bovendien is vanwege de manier waarop Stingers en Igla in te zetten zijn in BF3 (tegenover BF2) hoog vliegen een iets ander verhaal.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:35:
[...]

Ok dan. Wij zijn wel allemaal van de stripboek generatie he. Dus als je nou je mad skills even post op youtube dan kunnen we zien wat je in boekvorm probeert te omschrijven hier. Dan beslis ik daarna zelf wel of ik vind dat je goed kan vliegen :) En wel genoeg en ononderbroken beeldmateriaal graag, een paar stitched kills of een toevallige lucky run tellen uiteraard niet mee. :+

Terwijl je toch bezig bent, post ook even je control setup, want er zijn nog wel eens mensen die twijfelen hoe ze het beste de chopper kunnen besturen :) Keyboard, muis, joystick...welke control op welke axis...inverted etc :)
Ehm, keyboard + muis, wat anders?

Joeptube heb ik geen behoefte aan, hooguit dat iemand hier wilt gunnen en het op wilt nemen. Mijn vaste gunners met wie ik vlieg is wat mij betreft de enige die hoeft te zien hoe ik vlieg.

Kennis delen hier wordt dus niet gewaardeerd, mischien had ik het niet met stats moeten onderbouwen want dat zet kwaad vuur, naar blijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:35:
Wellicht niet helemaal het juiste topic.. maar ik heb mezelf een tijdje geleden een nieuwe muis cadeau gedaan.. jaja... een echte gamersmuis deze keer.. (Logitech G300) .. Wat ik oa. echt megafijn vind is dat ik nu on the fly de DPI kan regelen in stapjes... erg chill voor afwisselnde acties... Vroeg me af of er meer gebruikers zijn, en zo ja, hoe hebben jullie je profiel ingesteld op de G toetsen enzo? Heb nu alles redelijk default, maar vroeg me af of er wellicht "winning" combo's zijn... ?!?
Heb een G500. >:)
Ik gebruik de keystroke optie binnen de software.
Crouch, prone, handgranaat, medkit, firemode, knife allemaal op de muis.
DPI switching vind ik nutteloos. Kost tijd en je kan de vehicle sens instellen via de gui, kon voorheen alleen in de config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd wat iedereen als upgrades heeft in de attack heli. Ben nog niet helemaal tevreden met m'n huidige setup:
- Laserpainter
- Flares
- Air missles (vrij nutteloos door de combinatie laserpainter + guided missle)
Als gunner:
- Autoloader
- Flares
- Guided missle (TV missle vind ik niet echt lekker spelen, maar dat kan aan mij liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:
[...]
Ehm, keyboard + muis, wat anders?

Joeptube heb ik geen behoefte aan, hooguit dat iemand hier wilt gunnen en het op wilt nemen. Mijn vaste gunners met wie ik vlieg is wat mij betreft de enige die hoeft te zien hoe ik vlieg.

Kennis delen hier wordt dus niet gewaardeerd, mischien had ik het niet met stats moeten onderbouwen want dat zet kwaad vuur, naar blijkt :)
In dat geval geloof ik helemaal geen klap van dat opschep verhaal in je vorige 5 posts :)

Kennis delen wordt op tweakers juist erg gewaardeerd overigens, het is zelfs het hele idee achter het forum :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:44:
Ik ben wel benieuwd wat iedereen als upgrades heeft in de attack heli. Ben nog niet helemaal tevreden met m'n huidige setup:
- Laserpainter
- Flares
Als gunner:
- Autoloader
- Flares
- Guided missle (TV missle vind ik niet echt lekker spelen, maar dat kan aan mij liggen)
Alles ok, maar die laser painter gaat alleen op als je erg anti-air gericht bent en dan liefst nog met teammates met Javelin of Guided shell. Anders ben je naar mijn mening toch echt beter af met Guided Rocket...

en ik vlieg zelf liever met ECM en gunner met Thermal.

[ Voor 4% gewijzigd door mark_vb op 30-12-2011 13:47 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:
[...]

Kennis delen hier wordt dus niet gewaardeerd,
Ik waardoor je kennis wel hoor :) Maar een beetje discussie moet ook geen kwaad kunnen toch? Niet gelijk in de verdediging gaan joh :) iedereen heeft (meestal) de beste bedoelingen hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 12:38

JK

Vaak ben ik gunner in de attackheli:

- Guided Missiles
- Thermal optics
- Autoloader

TV Missile vind ik ook niet echt lekker werken en met guided missiles in combinatie met een eventuele paint
is het vaak wel raak.

Als piloot:

- Flares (al ligt het er aan of de andere partij gaat painten, dan is de ECM jammer beter)
- Air Radar
- Heatseekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:46:
[...]

In dat geval geloof ik helemaal geen klap van dat opschep verhaal in je vorige 5 posts :)

Kennis delen wordt op tweakers juist erg gewaardeerd overigens, het is zelfs het hele idee achter het forum :+
Dude zit is niet zo te hakken, hij probeert gewoon zijn input te geven, hij hoeft geen verantwoording af te leggen. Als je aan mij zou vragen om te filmen zeg ik ook nee omdat ik er simpelweg gewoon geen zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:44:
- Laserpainter
- Flares
Als gunner:
- Autoloader
- Flares
De set-up voor de meeste kills is naar mijn mening

Guided rockets – TV guideds killen vaak niet in 1 x met guided rockets kun alsnog snel armor ermee uitschakelen en het vergroot je pilot kills aanzienlijk! OOk je outranged AA tanks ermee, die kun je als solo pilot dus makkelijk uitschakelen. Grootste nadeel is dat de aandacht van de pilot opslokt, die aandacht moet eigenlijk naar het in de gaten houden van gevaar (een belangrijke reden waarom BF2 betere air had)

ECM jammer/ flares- Ik vlieg standaard met ECM jammer maar ik merk dat guided missles altijd mis gaan als je op volle snelheid vliegt, misschien moet ik daarom dit herzien en terug naar flares dat geeft wat meer uptime (tijd dat je gunner kan schieten en je niet achter dekking hangt)

Heatseekers- wat anders?

Gunner:
Reload- sneller schieten = meer kills, ook in dichtbij chopper vs chopper gevechten heb je hiermee de upperhand

Thermal optics – Pilot handelt het vliegen en dus de locks/ incoming missles. Met voice teamwork heb je met gunner flares meer uptime maar ik vind Thermal gewoon heerlijk spelen, je maakt veel extra kills omdat je meer ziet en het mikken is wat makkelijker.

TV guided – ga hiermee als een gek oefenen, dit het belangrijkste wapen wat de chopper heeft. Waarom? Een chopper heeft een aantal priority targets die eerst moeten worden uitgeschakeld voor je “verder” kan. Als een gunner een andere chopper met een tv guided uit de lucht ziet opent dat het speelveld en scheelt je een langdurig lucht gevecht.

Dit is de beste set-up voor een goede pilot/gunner om de meeste kills te halen. Het is niet de beste set-up in air to air gevechten, tenzij je gunner zijn tv guided als raakt op de vijandige chopper en je bent hier ook zeker niet het meest veilig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark_vb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:46:
[...]

Alles ok, maar die laser painter gaat alleen op als je erg anti-air gericht bent en dan liefst nog met teammates met Javelin of Guided shell. Anders ben je naar mijn mening toch echt beter af met Guided Rocket...

en ik vlieg zelf liever met ECM en gunner met Thermal.
Die painter heb ik vooral om heli duels te winnen, Air missles zijn soms volslagen de weg kwijt wat betreft hun lock (is dit een bug, een feature of doe ik iets fout?). In Sharqi is het cruciaal om de andere heli te slopen en heb je meestal weinig support vanuit je team. Op de andere maps heb je jets bij je, dan is het misschien wat minder nodig.
Guided rockets werken voor geen meter eerlijk gezegd. Kan aan mij liggen, heb er ook maar eventjes mee gespeeld, maar wat is nou het idee ervan? Je zou meer moeten raken, maar ik had het gevoel dat het niet beter ging.
En hoe houd jij het vol met 1x ECM? Ik heb vaak genoeg m'n dubbele flares nodig en de ECM werkt niet heel lang. Dus tenzij ik weet waar de lock vandaan komt, ben ik nooit op tijd weg voor de 2e lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:57:
[...]
Die painter heb ik vooral om heli duels te winnen, Air missles zijn soms volslagen de weg kwijt wat betreft hun lock (is dit een bug, een feature of doe ik iets fout?). In Sharqi is het cruciaal om de andere heli te slopen en heb je meestal weinig support vanuit je team. Op de andere maps heb je jets bij je, dan is het misschien wat minder nodig.
Guided rockets werken voor geen meter eerlijk gezegd. Kan aan mij liggen, heb er ook maar eventjes mee gespeeld, maar wat is nou het idee ervan? Je zou meer moeten raken, maar ik had het gevoel dat het niet beter ging.
En hoe houd jij het vol met 1x ECM? Ik heb vaak genoeg m'n dubbele flares nodig en de ECM werkt niet heel lang. Dus tenzij ik weet waar de lock vandaan komt, ben ik nooit op tijd weg voor de 2e lock.
ECM werkt zo; Je wordt gelocked, bekijk waar de dichtbijzijnde dekking is en beweeg je al daarna toe. Voor de final lock gebruik je ECM (na ca 2 sec). Aangezien je voordat je je ECM gebruikt al dekking aan het zoeken bent ben je meestal wel veilig.

ECM is meer pro-actief vliegen en dekking zoeken, met flares heb je meer tijd om even te wachten en evalueren wat het gevaar is.

Gebruik je ECM en blijf je rond vliegen ben je de sjaak.

Guided rockets zijn godlike; dan is aim wel heel erg of. Oefen er wat mee en probeer je licht strafend te schieten. Als je dat eenmal gemasterd hebt hoef je ook niet meer stil te hangen om de rockets te schieten = minder obvious doelwit.

Ik raak er zonder veel problemen de AA tank mee op airfield vanaf carrier op wake island (van die afstand gaat ook veel mis natuurlijk) , kijk goed naar je hit marker dan weet je de sweet spot

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 30-12-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:57:
[...]
Locks worden ook verbroken door vijandige afgevuurde Heatseekers, als je solo tegen een andere heli gaat is dat soms een goede manier om, wanneer je ECM herlaadt, toch zijn heatseekers de verkeerde kant op te sturen. Verder is het solo goed om te zorgen dat je snel dicht nadert als je heatseakers afvuurt, dan kan je vijand ze niet counteren, maar tegen een goed heliteam leg je het solo sowieso af.

Guided rockets maken een enorm verschil, zeker op lange afstand, daar is geen twijfel over mogelijk. En je zult met 1 set flares/ECM wat eerder cover in moeten om locks te voorkomen wanneer je flares/ECM reloaden, maar zoals evilpin0 terecht zegt, je gunner heeft door thermal een enorm voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Redje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:41:
[...]

Heb een G500. >:)
Ik gebruik de keystroke optie binnen de software.
Crouch, prone, handgranaat, medkit, firemode, knife allemaal op de muis.
DPI switching vind ik nutteloos. Kost tijd en je kan de vehicle sens instellen via de gui, kon voorheen alleen in de config.
Thx voor je input! Heb ik nog wel een vraag...

Hoe doe je dan je DPI heel laag zetten -tijdelijk- als je bijvoorbeeld inzoomt met je sniper? Dat helpt mij bijvoorbeeld enorm met stabilizeren heb ik gemerkt, je "hanbewegingen" worden dan afgeremd zegmaar...
Ook als ik CITV station pak in de tank, dat ding staat megagevoelig... ik kan niet vinden hoe ik dat component afrem zonder ook andere bewegingen af te remmen.... met DPI switch naar bijvoorbeeld 250 is dat ineens heel makkelijk... ik heb dat nu op G7 en G8 in 4 stapjes...

Maargoed.. het is inderdaad even zoeken naar de beste combo's om erop te doen, vandaar mijn vraag ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mark_vb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:
[...]

Locks worden ook verbroken door vijandige afgevuurde Heatseekers, als je solo tegen een andere heli gaat is dat soms een goede manier om, wanneer je ECM herlaadt, toch zijn heatseekers de verkeerde kant op te sturen. Verder is het solo goed om te zorgen dat je snel dicht nadert als je heatseakers afvuurt, dan kan je vijand ze niet counteren, maar tegen een goed heliteam leg je het solo sowieso af.

Guided rockets maken een enorm verschil, zeker op lange afstand, daar is geen twijfel over mogelijk. En je zult met 1 set flares/ECM wat eerder cover in moeten om locks te voorkomen wanneer je flares/ECM reloaden, maar zoals evilpin0 terecht zegt, je gunner heeft door thermal een enorm voordeel.
Nu ik toch opgewamt ben :P

ECM chopper vs flare chopper kun je zo winnen; Lock hem eerst, heel simpel. Jouw heat seekers die je als eerste schieten blocken zijn lock. Hij moet dan flaren terwijl jij je ECM nog hebt. Nader de vijandige chopper voor ca 2 sec (je heat seekers moeten toch reloaden en hoe dichter bij hoe sneller ze hem raken dus minder tijd voor flare reload). Nu lock jij hem weer en hij jouw, maar jij hebt nog ECM.

Dit werkt alleen op medium afstand chopper gevechten anders zijn ze flares op tijd herladen.

Wat ik persoonlijk doe in chopper vs chopper gevechten is heel laag vliegen dan een 180 turn (hier gebruik je momentum van de heli, je komt niet stil te hangen maar vliegt even achteruit) doen en achteruit vliegen tot je gunner de tv guided schiet (below radar gebruiken)

Chopper die jouw achter volgt vliegt een rechte lijn naar jouw toe = makkelijk te raken voor gunner.
Werkt alleen voor langere afstand gevechten.

Op korte afstanden voer altijd een wazige beweging uit om onder hem te komen (hij zit je niet meer dan) dan vol gas klimmen kom je meestal achter/naast/voor hem, dit verward de vijandige pilot maar je loopt risco nee gegunt te worden. Echter soms moet je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:14:
[...]

ECM chopper vs flare chopper kun je zo winnen; Lock hem eerst, heel simpel. Jouw heat seekers die je als eerste schieten blocken zijn lock.
Dus als ik me heatseekers schiet vervalt zijn lock al zou die die hebben? Omdat de heatseekers zelf warm zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:43:
[...]

Dus als ik me heatseekers schiet vervalt zijn lock al zou die die hebben? Omdat de heatseekers zelf warm zijn?
Yup, als jij ze eerst schiet vervalt zijn lock.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 30-12-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Rub3s schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:39:
hoe je met cheaten rank 117 kan worden ;(

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/D0ZER73/

(en ja: 200 kills en 3 deaths in de map metro hebben is cheaten)
Wat denk je van deze server dan, waar hij momenteel op speelt: http://battlelog.battlefi...ation-Metro-2000-Tickets/ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:46:
[...]

Yup, als jij ze eerst schiet vervalt zijn lock.
ah nice! dit was me nog niet opgevallen!

Voorderest doe ik eigenlijk allemaal wel wat je daar zegt op 1 of andere manier :)

Alleen van ECM tegen flares, ik als solo gebruik 2x flares. gewoon seatswitchen.. dan gaat dat verhaal niet op(ook als gunner flares heeft).

Alleen van dichtbij hebben de flares geen nut omdat de afstand te kort isen ze je toch wel hitten als je tegenstander het goed timed.

EDIT: typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:53:
[...]
Wat denk je van deze server dan, waar hij momenteel op speelt: http://battlelog.battlefi...ation-Metro-2000-Tickets/ :')
Mooi, daar kunnen de aimbotters elkaar doodschieten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

[...]
vind het uberhaupt slecht dat een aimbot forum/verkoper een server heeft. Dat moet EA toch zien zou je denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
dynosu schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:07:
vind het uberhaupt slecht dat een aimbot forum/verkoper een server heeft. Dat moet EA toch zien zou je denken?
Dan had er wel een report knop geweest. Aan de andere kant, dit is hun tweede server (aangezien er een 2 na de naam staat). Als álle cheaters op zulke servers gaan spelen... :) Dan heeft iedereen hun zin: cheaters kunnen hun cheats gebruiken, de aanbieders van die cheats kunnen de cheaters blijven oplichten en de normale spelers hebben normale servers. :)

En bedenk je wel, dat ook dit soort servers inkomsten zijn voor zowel de GSP als EA en DICE. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:11:
[...]
Dan had er wel een report knop geweest. Aan de andere kant, dit is hun tweede server (aangezien er een 2 na de naam staat). Als álle cheaters op zulke servers gaan spelen... :) Dan heeft iedereen hun zin: cheaters kunnen hun cheats gebruiken, de aanbieders van die cheats kunnen de cheaters blijven oplichten en de normale spelers hebben normale servers. :)
Lijkt me wel episch om daar een knife hack te hebben. Dan worden alle aimbotters de hele match afgeslacht. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-10 20:01
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:17:
[...]

Lijkt me wel episch om daar een knife hack te hebben. Dan worden alle aimbotters de hele match afgeslacht. _/-\o_
Dan zullen alle cheaters misschien ook eens beginnen snappen dat het helemaal niet leuk is als je constant afgemaakt wordt door iemand met een aimbot/hack... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:23:
[...]

Dan zullen alle cheaters misschien ook eens beginnen snappen dat het helemaal niet leuk is als je constant afgemaakt wordt door iemand met een aimbot/hack... :)
Het kan ze geen bal schelen ben ik bang.
Dus gewoon een origin account ban, BF3 ban en een IP ban. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:32:
[...]

Het kan ze geen bal schelen ben ik bang.
Dus gewoon een origin account ban, BF3 ban en een IP ban. >:)
en als iemand anders dat IP dan krijgt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Die server zit VOL met cheaters en de admin doet zelf graag mee :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Er staat toch ook niet bij "Join hem, hij zit op deze server!"... :+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:05:
[...]

Die server zit VOL met cheaters en de admin doet zelf graag mee :( :( :(
Haha, ik ga hem bookmarken.
Ga nu maandje geen games kunnen spelen, maar daarna ga ik elke dag even op die server: screenshot van score board maken, en zo alle cheaters mooi reporten op Battlelog. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Staat er bij jullie ook bij alle vandaag gespeelde games dat hij '2 days ago' is gespeeld? Bij mij geeft battlelog alles 2 dagen eerder aan.. Gisteren is '3 days ago' etc..
Maareh.. echt ongelooflijk hoeveel makkelijker dit spel is met voldoende fps.. Ik kan nu veel meer rondrennen, waardat ik eerst echt elk hoekje goed moest kijken voordat ik ergens heen liep.. Nu kan ik al lopend rondkijken en zie ik ook daadwerkelijk iets :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 10-10 19:51
had al wel ff gegoogled maar weet iemand hoe je met mortier smoke kan droppen?
ik dacht en had gelezen met 2 knop
maar volgens mij geen smoke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
leosand schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:36:
had al wel ff gegoogled maar weet iemand hoe je met mortier smoke kan droppen?
ik dacht en had gelezen met 2 knop
maar volgens mij geen smoke...
Is het niet gewoon de firing mode veranderen zoals op een gewoon geweer? Standaard is dit met V geloof ik...

Ik ben namelijk zelf nog bezig om de mortar te unlocken, kijk er al naar uit om dat ding eens te testen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 10-10 19:51
glennvho schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:39:
[...]

Is het niet gewoon de firing mode veranderen zoals op een gewoon geweer? Standaard is dit met V geloof ik...

Ik ben namelijk zelf nog bezig om de mortar te unlocken, kijk er al naar uit om dat ding eens te testen! :)
had ik ook al geprobeerd maar werkte ook niet
x ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasma schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:43:
[...]

en als iemand anders dat IP dan krijgt? :D
Sucks to be you. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixFinder
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 21:03
evilpin0 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:14:
[...]

ECM chopper vs flare chopper kun je zo winnen; Lock hem eerst, heel simpel. Jouw heat seekers die je als eerste schieten blocken zijn lock. Hij moet dan flaren terwijl jij je ECM nog hebt. Nader de vijandige chopper voor ca 2 sec (je heat seekers moeten toch reloaden en hoe dichter bij hoe sneller ze hem raken dus minder tijd voor flare reload). Nu lock jij hem weer en hij jouw, maar jij hebt nog ECM.
Dit is in de meest ideale omstandigheden, helaas ben je niet alleen op de map met alleen 2 heli's. Daar is er nog de AA, jets, stingers en de Soflam in combo met Javelin die je volledig in de pan hakken, hoe goed je ook bent! Geen disrespect naar jou toe, maar heel vaak zit het gewoon niet mee voor helipilots.
Wat ik persoonlijk doe in chopper vs chopper gevechten is heel laag vliegen dan een 180 turn (hier gebruik je momentum van de heli, je komt niet stil te hangen maar vliegt even achteruit) doen en achteruit vliegen tot je gunner de tv guided schiet (below radar gebruiken)

Chopper die jouw achter volgt vliegt een rechte lijn naar jouw toe = makkelijk te raken voor gunner.
Werkt alleen voor langere afstand gevechten.

Op korte afstanden voer altijd een wazige beweging uit om onder hem te komen (hij zit je niet meer dan) dan vol gas klimmen kom je meestal achter/naast/voor hem, dit verward de vijandige pilot maar je loopt risco nee gegunt te worden. Echter soms moet je wel
Dit is als je de AH-Z1-Viper vliegt het geval, uit je meerdere posts in dit topic vlieg je hier ook 9 van de 10 keer in. De Mi-Hind is gewoon een ramp als je dit wilt doen, is te traag met turnen. Dat ding is gewoon een baksteen met rockets en een gevecht verlies je in de meeste gevallen van de AH-Z1-Viper....maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Ik vlieg in beide omdat ik het leuk vind om dit te doen, maar de Viper is nu eenmaal superieur.

En je hebt het de hele tijd vanaf de carrier schieten? Ik zie nog geen reet bij vlag A, laat staan bij vlag C Airfield. Ik probeer altijd vanaf de buitenkant te vliegen van het eiland, dan is er nog plaats om laag te vliegen en locks te ontwijken. Maar iedereen heeft weer zijn eigen strategie. Maar ben wel benieuwd hoe jij in-game vliegt kan ik misschien nog wat van leren?

Ben ook benieuwd wat je tactieken en skills in de Hind zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 19:27
Heeft er iemand zin om co-op missies te doen? Met public match-make kom ik alleen maar idioten tegen die niet kunnen gunnen of vliegen in een heli.

nick=raafz0r

Heeft trouwens iemand wel eens gehad dat je tijdens "operation exodus" bleef steken? Dan bedoel ik dat alle enemies dood zijn, maar dat ie geen trigger heeft gehad om naar de volgende stap te gaan. Had het net bij het verdedigen van de eastern perimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
FixFinder schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 16:58:
[...]

Dit is als je de AH-Z1-Viper vliegt het geval, uit je meerdere posts in dit topic vlieg je hier ook 9 van de 10 keer in. De Mi-Hind is gewoon een ramp als je dit wilt doen, is te traag met turnen. Dat ding is gewoon een baksteen met rockets en een gevecht verlies je in de meeste gevallen van de AH-Z1-Viper....maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Ik vlieg in beide omdat ik het leuk vind om dit te doen, maar de Viper is nu eenmaal superieur.

Ben ook benieuwd wat je tactieken en skills in de Hind zijn?
Het is de Havoc, nu vliegt die even beroerd als in BF2 en daar heb ik vele uren erin gevlogen. Wat ik met Viper doe doe ik met de Havoc. Alleen gaat het langzamer... :)

Als je bv mijn laatse 2 games pakt zie je een duidelijk verschil dat de viper gewoon meer kilt omdat die wendbaarder is (even pilot + gunner kills bij elkaar optellen dan)

http://battlelog.battlefi...how/13583437/1/355271289/
http://battlelog.battlefi...how/13576720/1/355271289/

Ik zie vaak pilots switchen naar US puur voor de viper, dat doe ik niet. Dat vind ik gewoon lame. De #1 van de atack choppers doet dit wel, beter nog als je daar de viper pakt kickt hij of een vriendje je.

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 30-12-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
I wil best wel met je co-oppen. Nick: Excellen_brownin
En ja, het is mij ook al overkomen. Exodus is zwaar gebugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Laatst online: 23:47
Krijg morgen de Logitech WingMan Extr. Dig. 3D binnen!

Ben benieuwd of mijn Jet skills hier wat mee omhoog gaan.. Tot nu toe niet best.
Iemand ervaring met een joystick vliegen?

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Eikkie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:29:
Krijg morgen de Logitech WingMan Extr. Dig. 3D binnen!

Ben benieuwd of mijn Jet skills hier wat mee omhoog gaan.. Tot nu toe niet best.
Iemand ervaring met een joystick vliegen?
als je mouse n' keys gewend bent is het lastig switchen naar joystick.
en als je geen jet te pakken krijgt of snel moet bailen staat die gigantisch grote joystick alleen maar hopeloos in de weg.
mijn extreme 3d nogwat ligt dan ook ongebruikt in de garage :)

[ Voor 12% gewijzigd door Webjunkie op 30-12-2011 17:41 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net weer een irritante bug gehad dat ik maar geen avenger of savior punten kreeg... In Metro maaide ik zoals altijd iedereen neer met mn USAS, maar in het hele potje geen avenger of savior gezien. Normaal in metro heb je bij elke kill zowat een avenger of savior.

De reden dat dit me irriteert is omdat ik nog maar 2 ribbons van elk moest in dat potje, dan had ik 4 medailles gehad. Heb nu alleen maar mn medical medaille gekregen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Webjunkie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:37:
[...]

als je mouse n' keys gewend bent is het lastig switchen naar joystick.
mijn extreme 3d nogwat ligt dan ook ongebruikt in de garage :)
Haha dat is niet al te bemoedigend. Misschien kan je wel de muis alleen vervangen voor de joystick.
Dus nog wel awsd voor snelheid etc. :9
Ik hoop dat hij naast mn muis past! Ik zie nu op youtube dat hij echt gigantisch is!! :o

[ Voor 10% gewijzigd door Eikkie op 30-12-2011 17:43 ]

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
http://battlelog.battlefi...how/13591450/1/243117487/

Ziet er gezellig uit, was ik maar EA administrator.. zal ik elke server die gasten aanpakken.

(sommigen blijven daar ook spelen met scores van 4-42)

[ Voor 14% gewijzigd door Minaaj op 30-12-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

Daarstraks B2k besteld. Ik had het net echt ongelooooooofelijk naar men zin!
Gulf of Oman server met 1000 tickets. Overal mijnen geplant, het luchtruim onveilig gemaakt en massa's vlaggen gecapped. Ik zag achteraf dat dat potje 1 uur en 45 minuten geduurd heeft... Crazy :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 18:22
Weet iemand hoe je in die "verborgen" kamer kan komen in de map Metro?
Linker uitgang Metro, het gebouw aan de overkant, 3de verdieping op de hoek.
Gisteren zaten daar een paar tegenstanders met een spawnbeacon lekker te camperen daar.
Heb al naar info gezocht maar is schijnbaar een nog niet zo'n bekend plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
shaiwa887 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:23:
Weet iemand hoe je in die "verborgen" kamer kan komen in de map Metro?
Linker uitgang Metro, het gebouw aan de overkant, 3de verdieping op de hoek.
Gisteren zaten daar een paar tegenstanders met een spawnbeacon lekker te camperen daar.
Heb al naar info gezocht maar is schijnbaar een nog niet zo'n bekend plekje.
Met zo'n RC vlieg ding.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 14-10 11:51
Volgens mij kan je op iemands MAV staan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KBCHt.png
Deze zet je onder het gebouw neer, recon gaat er op staan en vliegt naar het raam, vervolgens springt hij naar binnen en plaatst hij een spawn beacon.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-10 20:59

Hu9o

Schokkend

op de mAV's gaan staan werkt toch niet meer?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hu9o schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:44:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:13:
[...]

Thx voor je input! Heb ik nog wel een vraag...

Hoe doe je dan je DPI heel laag zetten -tijdelijk- als je bijvoorbeeld inzoomt met je sniper? Dat helpt mij bijvoorbeeld enorm met stabilizeren heb ik gemerkt, je "hanbewegingen" worden dan afgeremd zegmaar...
Ook als ik CITV station pak in de tank, dat ding staat megagevoelig... ik kan niet vinden hoe ik dat component afrem zonder ook andere bewegingen af te remmen.... met DPI switch naar bijvoorbeeld 250 is dat ineens heel makkelijk... ik heb dat nu op G7 en G8 in 4 stapjes...

Maargoed.. het is inderdaad even zoeken naar de beste combo's om erop te doen, vandaar mijn vraag ook..
Persoonlijk hou ik niet zo van switchen van DPI.
Ik heb 1 stand (800dpi) ook voor recon
Als je gaat sniperen met een lagere DPI is dat slechter imho voor je muscle memory.
Ik snipe dus meer uit reflex en ren ook gewoon mee met de assault ploeg.

Inademen heb ik ook niet gebind :P
Op de wat kleine maps is dat prima te doen.
Op een berg gaan zitten de hele pot is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Eindelijk, ik heb alle ribbons! De moeilijkste (en laatste die ik moest halen) was toch wel de M-Com Defender, maar C4 op de M-Coms plakken en in een hoekje zitten wachten tot je het piepen van het armen hoort doet wonderen. :Y)

Nu nog 41 medailles zien te halen...

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 30-12-2011 19:57 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Ik heb Steady Scope en Inzoomen op dezelfde knop gebind, elke keer als ik scope met meer dan 4x gaat die direct Steady Aim doen, als die gaat shaken is het weer in en uitzoomen. Nog geen nadeel tegen gekomen.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-10 20:59

Hu9o

Schokkend

Asgaro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:55:
[...]

jij hebt humor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Snol schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:06:
Ik heb Steady Scope en Inzoomen op dezelfde knop gebind, elke keer als ik scope met meer dan 4x gaat die direct Steady Aim doen, als die gaat shaken is het weer in en uitzoomen. Nog geen nadeel tegen gekomen.
Dat is ook een goede tip.
Standaard zit deze op rennen dacht ik (left shift), maar ik gebruik 2x W voor rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:44:
Ik gebruik het om op de toren in caspian border te springen... en andere hoge sniper spots natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Battle Report no longer available

Could not find the Battle Report in the Statistics engine
ben ik al een aantal keren tegen gekomen en natuurlijk precies wanneer ik 1ste ben, wat de enige reden is om zo'n battle report te bekijken ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:28:
Volgens mij kan je op iemands MAV staan.
[afbeelding]
Deze zet je onder het gebouw neer, recon gaat er op staan en vliegt naar het raam, vervolgens springt hij naar binnen en plaatst hij een spawn beacon.
Je hoeft zelfs niet op iemands MAV te gaan staan, je kan ook je eigen MAV gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Snol schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:06:
nice tip inderdaad.. ook eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Webjunkie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:49:
[...]

ben ik al een aantal keren tegen gekomen en natuurlijk precies wanneer ik 1ste ben, wat de enige reden is om zo'n battle report te bekijken ;)
Moet je even wachten.
Krijg de melding ook regelmatig maar even later staat hij er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-10 16:48
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:35:
[...]
Mss dat evilpin0 z'n muis niet loslaat, maar hoe zit dat met anderen hier dan?

Net één dag fris op het BF3 gew0el (man wat ben ik een noob hierin zeg ook nooit BF2 of BC gespeeld) en pfff dat valt niet mee, helemaal de setup voor m'n goedkope Thrustmaster Flight Stick X... alles werkt na unbinden en ESC maar ik vlieg als een dr0nken lor hoor, abominabel.

Tips voor een goede setup zijn dus welkom. Ook maar 'ns leren vliegen in andere games zoals HAWX en Apache Air Assault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net ook te maken gehad met een cheater met een aimbot. Springt naar beneden en knalt zo 6 man neer die om hem heen staan. Ik respawn en wordt op onwaarschijnlijke afstand door hem neergeknald :-(
Zijn nick is AIfr3d_99ONudeIn, ik heb z'n profile gereport, ik hoop dat het werkt.

Wat mij betreft weren we hem van onze servers.

/Tar_Fu

Edit: geh, zit zijn profiel te bekijken: 9 u gespeel en nu al Colonel Service Star 13...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 18:56
QwaftZefoni schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:31:
[...]

Mss dat evilpin0 z'n muis niet loslaat, maar hoe zit dat met anderen hier dan?

Net één dag fris op het BF3 gew0el (man wat ben ik een noob hierin zeg ook nooit BF2 of BC gespeeld) en pfff dat valt niet mee, helemaal de setup voor m'n goedkope Thrustmaster Flight Stick X... alles werkt na unbinden en ESC maar ik vlieg als een dr0nken lor hoor, abominabel.

Tips voor een goede setup zijn dus welkom. Ook maar 'ns leren vliegen in andere games zoals HAWX en Apache Air Assault
Ben zelf verre van een geweldige piloot maar in een jet gebruik ik ASWD+Pijltjes+Spatie en in een heli ASWD+Muis. Standaard instellingen voor gevoeligheid (gebruik knoppen op de muis daarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:29:
[...]

Ik gebruik het om op de toren in caspian border te springen... en andere hoge sniper spots natuurlijk :9
Is ook leuk in Teheran Highway, kun je lekker op dat viaduct staan. Wel buggy trouwens.. want het loopt voor geen meter daar bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:54

Grvy

Bot

Wat word ik toch moe van mensen die

1) niet spotten
2) Niet even (als engineer zijnde) alles op alles zetten om een tank op te ruimen maar eerder halsoverkop proberen een vlag te winnen. Terwijl die tank aan het rapen is aan de overkant van de vlag...
3) Stinger die niet altijd goed locked op choppers..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Icepegel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:28:
[...]

Is ook leuk in Teheran Highway, kun je lekker op dat viaduct staan. Wel buggy trouwens.. want het loopt voor geen meter daar bovenop.
Waarschijnlijk omdat je er niet hoort te lopen.... hoop dat ze de MAV snel fixen, hoewel het wel grappig is hem te vernielen als er iemand op staat :P

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 15-10 14:35
Zo jammer 2 uurtjes terug. Was met een squad lekker bezig op Caspian. Ik respawn in base om chopper te pakken. Zit een pilot in en er staat iemand naast die niet instapt, ik denk dan maar als gunner.
Krijg toch het vriendelijke verzoek uit te stappen. Die speler die niet instapt was blijkbaar een vriendje ofzo die niet zoveel haast had omdat zn maat de chopper al had.

Ik zeg iets in de chat van dat zn maatje maar op had moeten schieten, hoppa kick>ban. Zo kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 16:27
Grvy schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:32:

1) niet spotten
2) Niet even (als engineer zijnde) alles op alles zetten om een tank op te ruimen maar eerder halsoverkop proberen een vlag te winnen. Terwijl die tank aan het rapen is aan de overkant van de vlag...
Ik vind het juist zo lekker om een tank te slopen als engi :) Heerlijk om disabled vehicle te zien met 1 schot achterop de tank en dan voor hij zich kan herpakken, bye bye! Had er net wel een die maar niet kapot wilde, 1 schot van boven erop, 1 van achter en 1 zelfs van onder... net kunnen disabelen...ach ja kan niet altijd goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-10 18:56
agoNITE schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:38:
Zo jammer 2 uurtjes terug. Was met een squad lekker bezig op Caspian. Ik respawn in base om chopper te pakken. Zit een pilot in en er staat iemand naast die niet instapt, ik denk dan maar als gunner.
Krijg toch het vriendelijke verzoek uit te stappen. Die speler die niet instapt was blijkbaar een vriendje ofzo die niet zoveel haast had omdat zn maat de chopper al had.

Ik zeg iets in de chat van dat zn maatje maar op had moeten schieten, hoppa kick>ban. Zo kinderachtig.
Ja het lijkt laatste tijd meer regel dan uitzondering te worden.
Vandaag ook 3x kicked&banned van servers waar ik "toevallig" een paar flinke killstreaks haalde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ik speel zowel BF3 (PC) als MW3 (Xbox360). Natuurlijk biedt BF3 veel meer afwisseling, met voertuigen, speltypes etc.

Maar wat een enorm verschil in opstarten. Bij MW3 ben ik binnen 30 seconden aan het spelen, terwijl het bij BF3 vaak 10 minuten duurt. Jammer, dit is wat mij betreft echt een verbeterpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 15:45
Djoelzz1 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:50:
Ik speel zowel BF3 (PC) als MW3 (Xbox360). Natuurlijk biedt BF3 veel meer afwisseling, met voertuigen, speltypes etc.

Maar wat een enorm verschil in opstarten. Bij MW3 ben ik binnen 30 seconden aan het spelen, terwijl het bij BF3 vaak 10 minuten duurt. Jammer, dit is wat mij betreft echt een verbeterpunt.
Ik vind het eerder andersom. MW2 (is dan wel geen MW3) op pc duurt bij mij soms echt minuten, terwijl BF3 ik binnen 30 seconden wel in-game zit. Ik zoek dan wel een server uit via de browser, dus dat gaat wellicht iets sneller.

Gisteren wel twee keer een aimbotter tegen gekomen op Metro... Man man, wat zielig is dat zeg. Zelfs eentje met een repair-torch hack, terwijl hij aan de andere kant van de map stond bij wijze van spreken. Hij was minstens 10 meter van me verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icepegel schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:28:
[...]

Dat zag ik laatst ook op de server waar ik admin ben, direct 3 man eruit gekickt die er niet af gingen.
Hopelijk fixen ze dat in de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Wat is Rush toch fantastisch!

Beetje het oude MOHaa gevoel. Bommen plaatsen :*)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:36:
[...]

Je kant deze server gebruiken:

http://battlelog.battlefi...2-KILLS-to-win-50-Player/

Hier kan je die assignment snel halen :> Server met 2 kills nodig om een SQDM ronde te winnen :)
Bedankt kerel! _/-\o_ Eerder op de avond heb ik dan alsnog mijn 5 potjes sqdm gewonnen. Nu hoef ik gelukkig niet meer voor dit speltype te gaan.

Ondertussen heb ik er nog 2 gevonden:

http://battlelog.battlefi...t-SQDM-www-ckzonline-com/

http://battlelog.battlefi...-Death-Match-by-gamed-de/
(deze ben ik niet op geweest)

Momenteel zijn de bovengenoemde links de enige servers (die ik kon vinden) waar je voor deze onzin assignment terecht kunt. Alle oudere links die op diverse fora staan werken inmiddels niet meer. Hopelijk kunnen mensen hier nog hun voordeel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 15:12
Djoelzz1 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:50:

10 minuten lijkt me wel iets overdreven... misschien voelt het zo maar time het maar eens en zeg eerlijk hoe lang het duurt :)
Heb BF3 op een crucial M4 SSD geinstalleerd en zit eigenlijk zo in een game. Kan me wel voorstellen dat een map op MW3 sneller geladen is dan in BF3 omdat er gewoon minder geladen hoeft te worden. Nu zal het wel wat langer duren als je geen SSD hebt maar 10 minuten.... :?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
JohnnyV76 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 09:00:
[...]

10 minuten lijkt me wel iets overdreven... misschien voelt het zo maar time het maar eens en zeg eerlijk hoe lang het duurt :)
Heb BF3 op een crucial M4 SSD geinstalleerd en zit eigenlijk zo in een game. Kan me wel voorstellen dat een map op MW3 sneller geladen is dan in BF3 omdat er gewoon minder geladen hoeft te worden. Nu zal het wel wat langer duren als je geen SSD hebt maar 10 minuten.... :?
Met mijn oude pc duurde het soms ook zo'n 5 min. Soms duurde het maar 2 min, maar 5 min wachten was niet heel raar.. Nu dat bf3 op een ssd staat duurt het idd geen 30 seconde meer. Vooral van map naar map laden gaat heel erg snel.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Grvy schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:32:

1) niet spotten
Aan mensen die niet spotten heb ik ook een hekel, niets is zo handig om een duidelijk overzicht te hebben waar de meeste vijanden zitten.

Verder heb ik ook een hekel aan piloten die een Venom willen vliegen maar dan niet snappen dat als je met die heli direct boven de hoofden van de vijand vliegt de gunners ze niet kunnen raken.

Ook snap ik soms niet dat als er 5 snipers in je team zitten en je vraagt als engineer aan hun om de soflam te gebruiken ze je gewoon negeren. Volgens mij snappen de meesten niet dat je dat ding gewoon ergens kan neerzetten en dat het dan zelf (welliswaar niet zo goed) targets kan painten. Heb echt eens een match bijna constant zitten vragen achter soflam, op de duur heb ik het opgegeven en ben ik zelf maar beginnen spelen als sniper om dan een soflam neer te zetten...

Misschien moeten ze bij dice/ea eens iets doen aan het puntensysteem zodat mensen die soflam gebruiken veel meer punten krijgen per target dat ze painten en per target dat datwerkelijk kapotgeschoten wordt dankzij jou lock. Zou al heel wat meer voldoening geven om de soflam te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

glennvho schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:39:
[...]
Aan mensen die niet spotten heb ik ook een hekel, niets is zo handig om een duidelijk overzicht te hebben waar de meeste vijanden zitten.
Het nadeel is dat spotten zo verdomd weinig oplevert aan punten. Ik spot veel, en als mijn team er goed gebruik van maakt heeft het veel impact op de game, maar bar weinig op mijn score :(
Daarnaast gebeurt het veel dat ik enemies spot terwijl er iemand van mijn kant een paar meter verder staat en er gewoon niks mee doet. Mensen kijken helaas niet veel op de minimap.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Zer0 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:53:
[...]

Het nadeel is dat spotten zo verdomd weinig oplevert aan punten. Ik spot veel, en als mijn team er goed gebruik van maakt heeft het veel impact op de game, maar bar weinig op mijn score :(
Daarnaast gebeurt het veel dat ik enemies spot terwijl er iemand van mijn kant een paar meter verder staat en er gewoon niks mee doet. Mensen kijken helaas niet veel op de minimap.
Spotten geeft niet zo veel punten maar alles is meegenomen. Vooral als je in een jet zit is het toch wel HEEL fijn als iedereen spot. Als er iemand enorm goed zit te rapen in een mobile AA vind ik het heel frustrerend als ik na herhaaldelijk vragen op de chat dat dat ding uiteindelijk niet wordt gespot en ik met een gatenkaasjet zit en dan weer heel erg mijn best moet doen om het ding nog aan de grond te krijgen en moet repairen/instappen/repairen/instappen omdat ik weer eens buiten de map ben geland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Inderdaad er zouden wel iets meer punten gegeven mogen worden voor gebruik van de soflam. En ook de sensitivity van de muis mag wel iets omhoog zeg...allemachtig wat sloooooom.

Misschien eens kijken of ik daar de DPI van mijn muis wat kan verhogen. Maar denk eerder dat het bedoelt is zo traag te zijn.
Pagina: 1 ... 29 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.